Pokročilé vyhledávání:
	
	Upřesňující hesla: 
	Musí obsahovat: 
	Nesmí obsahovat: 
	Kategorie: 
	 
	 
		
	 
	
			 
 
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: marek	
	    
	 
	
	IP: uživatel13681        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 09. června 2013 11:11
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Yuri	
	    
	 
	
	IP: uživatel9188        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 11:11
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Zdar draci, Mám Jawu 05 a motor z 21. Když koupim nový originál kartery 05, dostanu tam střeva (ložiska, ozuby atd...) z motoru 21, nebo je tam potřeba něco měnit? Díky za odpovědi 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 08. června 2013 21:27
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa_85	
	    
	 
	
	IP: uživatel15640        	  
	 
	
	 Aha, no co se dá dělat. Hold tam dám ty neorigo. Díky	   
	
	  
	  
		Datum: 08. června 2013 21:27
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kojot92000	
	    
	 
	
	IP: uživatel14274        	  
	 
	
	 77pita i ta klika je jiná, má průměr 15 mm a z 21 ky 17 mm	   
	
	  
	  
		Datum: 08. června 2013 21:25
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15496        	  
	 
	
	 já myslím že i ta klika má jine setrvaky ...stejná je jen ojnice  a pude tam jen primár spojka a zapalko ....	   
	
	  
	  
		Datum: 08. června 2013 21:14
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: 77pita	
	    
	 
	
	IP: uživatel15641        	  
	 
	
	 Do 05 karterů oryginal !!! 20 střeva nedostaneš,jsou delší.Pasuje pouze klyka.Střeva z05 se schodují s 550,555.	   
	
	  
	  
		Datum: 08. června 2013 20:18
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: misak	
	    
	 
	
	IP: uživatel15639        	  
	 
	
	 Čau draci chci se zeptat u moji čz 175/477 z přední vydlice my vetkl nějáky olej musí se tam doplnit nebo kčemu tam vlastně jsou tam pružiny né, a jak je možné že to vyteklornrndíky za odpověd  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 08. června 2013 18:31
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 pružina je jedna věc a tlumič je věc druhá, ale o tom si nejspíš ještě neslyšel, když vidím jaké problémy ti dělá čeština	   
	
	  
	  
		Datum: 08. června 2013 18:31
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pavel	
	    
	 
	
	IP: uživatel14254        	  
	 
	
	 čau, chci jen vědět jestli má být na rotoru (u pincka 21) drážka pro vačku, a jestli když ji tam nemám tak to pujde něak zpravit? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 09. června 2013 14:35
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 mi ještě vysvětli, jak to že ji tam nemáš... udělat není problém, problém je najít přesně místo kde má být   	  
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 14:35
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: péro	
	    
	 
	
	IP: uživatel1723        	  
	 
	
	 jde to, vypilovat tam drážku a udělat jakejsi klínek	   
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 13:10
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pavel	
	    
	 
	
	IP: uživatel14254        	  
	 
	
	 dík tos mi pomohl	   
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 9:49
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Chong	
	    
	 
	
	IP: uživatel13117        	  
	 
	
	 Zpravit je od slova zpráva, zpravit někoho o něčem, ve smyslu informovat. Kdežto spravit je varianta slova opravit... jedno malé písmenko a jak se hned změní smysl že?   	  
	
	  
	  
		Datum: 08. června 2013 22:29
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: karel	
	    
	 
	
	IP: uživatel15632        	  
	 
	
	 zdarec, nevíte z jakého duvodu se mě točí celá spojková hřídelka, i při neutrálu, - (točí se to pouze na prokluz), sem neco blbě složil, ale co. tím pádem mě spojka nechce pustit, dík za radu
 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 10. června 2013 13:40
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: karel	
	    
	 
	
	IP: uživatel15632        	  
	 
	
	 to bude ono, nepárové kartery, sakra práca, jak sem povolil trochu šruby, povolilo to, no už mám složený druhý motor,  ještě otázka, jak je poznám, že k sobě sedí? mají tam čísla tuším vyražené naspodu	   
	
	  
	  
		Datum: 10. června 2013 13:40
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15633        	  
	 
	
	 Blbě složenej motor a nebo nepárový kartery. Je to skřížený a tak je řetězový kolo unášený. 	   
	
	  
	  
		Datum: 08. června 2013 15:50
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: karel	
	    
	 
	
	IP: uživatel15632        	  
	 
	
	 to nezkoušel, jinak by to značilo co? já sem i celou spojku vyměnil, a pořád to samé, to sem ještě neviděl, aby mě při neutráu zabírala lehce klika	   
	
	  
	  
		Datum: 08. června 2013 10:11
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 a zkoušel si chytit  hřídel u ty spojky co leze ven a točit jen řetězovým kolečkem 	   
	
	  
	  
		Datum: 08. června 2013 9:31
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: karel	
	    
	 
	
	IP: uživatel15632        	  
	 
	
	 na druhém motoru  při neutrálu se rozpojí, řetezové kolo se točí, a spojka stojí, kdežto mě se to točí celé pořád	   
	
	  
	  
		Datum: 08. června 2013 8:41
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 to je normální že se točí.. prostě se to unáší....	   
	
	  
	  
		Datum: 07. června 2013 23:17
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: karel	
	    
	 
	
	IP: uživatel15632        	  
	 
	
	 u pionýra zajisté, 	   
	
	  
	  
		Datum: 07. června 2013 20:17
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 čau chcu se zeptat proč mi stříllí jawa 250 co stím ??  to sou strašny rany už mě to stve dík za rady !!!!! 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 07. června 2013 18:58
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kubacz	
	    
	 
	
	IP: uživatel13759        	  
	 
	
	 no mě to na panelce dělal vyfuk a nakonec mi vyletěl tlumič  byla to rána jako prase   	  
	
	  
	  
		Datum: 07. června 2013 18:58
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15055        	  
	 
	
	 nejčastěji předstih anebo vynechává zapalko..muže to být i karburací...
a kdyby to jen rvalo on jde benzín  prostupuje   až do laufu kde hrozí jeho vníceni a kladně  tak mužeš někomu zabodnout kus výfuku do.....    	  
	
	  
	  
		Datum: 07. června 2013 18:55
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Tuki1998	
	    
	 
	
	IP: uživatel15636        	  
	 
	
	 môže to byť zapalovaním-predstihom, zmesou paliva alebo falošný vzduch	   
	
	  
	  
		Datum: 07. června 2013 18:55
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 zdar chlapi mám problém neteče mi benzín do karborátoru kohoutek teče dobře akorát jak to napojim hadičkou na karbec tak neteče ani kapka hadice suchá nevím co s tím je.Mám 350 639 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 08. června 2013 1:04
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Hejňa	
	    
	 
	
	IP: uživatel11766        	  
	 
	
	 Zkus nasadit hadičku na kohoutek, pustit benzín a profouknout ho. Jak začne týct benzín, tak to nasaď na karbec. Jestli ani tak nepoteče do karburátoru, tak budeš mít zanesený ventil na pouštění benzínu. je to tohle  http://www.fichtlkramek.cz/nahled/jehl_ventil_d2.html 	  
	
	  
	  
		Datum: 08. června 2013 1:04
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15055        	  
	 
	
	 seřid si hladinu ..návod na jawamania cz sekce technika....	   
	
	  
	  
		Datum: 07. června 2013 19:00
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Lubo	
	    
	 
	
	IP: uživatel15467        	  
	 
	
	 Co chlapy ? když 125-tlu tak radši 4T nebo 2T?  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 08. června 2013 23:51
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Bakoun	
	    
	 
	
	IP: uživatel11109        	  
	 
	
	 Yuki... měl jsem tu čest se 2. Sváry, jak kdyby je dělal já, upadávající plasty, praskající žárovky vlivem vibrací, atd. atd. Číně bych se obloukem vyhnul...	   
	
	  
	  
		Datum: 08. června 2013 23:51
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: honza	
	    
	 
	
	IP: uživatel14454        	  
	 
	
	 doporučuji
	   
	
	  
	  
		Datum: 08. června 2013 18:08
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: honza	
	    
	 
	
	IP: uživatel14454        	  
	 
	
	 doporučiji Yuki	   
	
	  
	  
		Datum: 08. června 2013 18:08
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 ze 4T je pěkná MZ 125 RT... ale pokud nechceš tenhle styl, tak nevim... jo a ještě se mi celkem líbí Cagiva Roadster, a ta je zase 2T, ale je to tvoje volba   	  
	
	  
	  
		Datum: 07. června 2013 22:08
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Viz Konny .. jestli chceš vyloženě krájet kiláky a budeš s tím jezdit okolo světa tak 4T, ale jestli chceš pružnou aktivnější jízdu tak 2T .. osobně určitě dvoutakt, čtyřtakt až od větších obsahů ... jinak od Yamahy jsou poměrně pěkné a cenově dostupné 2t 125 .. 	   
	
	  
	  
		Datum: 07. června 2013 20:54
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Jak už tady bylo napsáno, 2T je rychlejší, silnější a rozežranější, 4T je o trochu línější, nízká spotřeba a o dost míň poruchovější. 2T motorku bych asi volil Yamahu DT 125 a 4T bych volil Honda Varadero 125, ale záleží kolik máš peněz i na co to chceš a co se ti líbí, jestli sportovní, enduro, naháč atd.   	  
	
	  
	  
		Datum: 07. června 2013 18:37
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Lubo	
	    
	 
	
	IP: uživatel15467        	  
	 
	
	 u 4t sem přemejšlel o MZ 125 sm ale u 2t nemam vubec představu nemáte nějaký nápady či zkušenosti ?   	  
	
	  
	  
		Datum: 07. června 2013 17:23
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kubacz	
	    
	 
	
	IP: uživatel13759        	  
	 
	
	 ja už bych šel do 4t myslim že je to lepší hlavně spolehlivější, ale je pravda že je to línější 	   
	
	  
	  
		Datum: 07. června 2013 16:50
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 když vezmu konkrétní příklad co mi řikal kámoš (Derbi GPR 125), tak 2T víc jede (maximálka a zrychlení) a víc žere... no a 4T opak    záleží na tom co od chceš	   
	
	  
	  
		Datum: 07. června 2013 16:05
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15055        	  
	 
	
	 radej se svez protože s timdle musíš vědět ty....každý má jinou představu ..... 	   
	
	  
	  
		Datum: 07. června 2013 15:36
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Záleží na co...	   
	
	  
	  
		Datum: 07. června 2013 15:24
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Honza15	
	    
	 
	
	IP: uživatel14719        	  
	 
	
	 Zdar draci, mám takovej dotaz.. Jak je to s ježděním na motorce po dálnici? dálniční známka být nemusí že? Ale na jakých motorkách tam vůbec můžu jet? Díky moc    
	odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 07. června 2013 19:12
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 mani3: Jo? Kde si to našel? Já tady mam vytisknutej zákon o provozu na pozemních komunikacích, mam oficiální verzi z 8.5.2013 a je tam napsáno těch 80km/h    Kdyžtak to zkus někde najít...	   
	
	  
	  
		Datum: 07. června 2013 19:12
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 kolecko: zákon je trocha poupravenej v techičáku musí bejt 90 od 1-2 ledna tuším   	  
	
	  
	  
		Datum: 07. června 2013 17:21
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Známka být naštěstí nemusí. Můžeš tam s motorkou, která má konstrukční rychlost alespoň 80km/h a zároveň je schopná této rychlosti na rovném úseku dosáhnout...	   
	
	  
	  
		Datum: 07. června 2013 14:19
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: emzet	
	    
	 
	
	IP: uživatel15207        	  
	 
	
	 Zdar draci mám problem.Když příjdu k emzetě a otočím klíčkem tak mi skoro vubec nesvití ty kontrolky.Takže nejde nastartovat.Jde nastartovat jenom na roztrkaní.Pak zastavim kontrolky svití víc ale zase nenastartuje.Mám podezření na baterku ale nevím. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 08. června 2013 9:24
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lk	
	    
	 
	
	IP: uživatel1217        	  
	 
	
	 a zkoušel si jí nabíjet jo?	   
	
	  
	  
		Datum: 08. června 2013 9:24
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15055        	  
	 
	
	 jo je to baterka anebo bbě uzeměná baterka  taky mžourají světla že? ale na 90 pro baterie po smrti místo 12 volt dává pod zátěží 8 ....	   
	
	  
	  
		Datum: 07. června 2013 15:34
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: RealTekK	
	    
	 
	
	IP: uživatel15630        	  
	 
	
	 Nazdar chlapi.. Motor po výměně klikovky nedrží volnoběh a jde pomaleji do otáček.. Nevíte co s tím? Klikovka zvoní, ale tím to snad není.. Koupil jsem samozřejmě nové těsnění, takže falešný vzduch to snad nikde nebere.. Čím by to mohlo být? Dík 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 07. června 2013 14:34
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: RealTekK	
	    
	 
	
	IP: uživatel15630        	  
	 
	
	 Taky si už si myslím, že to je tou klikou.. Jako fichtl mi ted už jede i celkem "slušně", ale před rozebráním nebylo 70 problém a žádný fichtl ani skůtr neměl šanci.. Na sraz tedy jedu s tím jak to jede.. Aspoň se projedu..   Jinak válec je krásný, vůle minimální.. 3-kroužkáč.. Asi to bude fakt tou klikou.. Takže po srazu půlím a scháním kliku..   Díky moc chlapi..! 	   
	
	  
	  
		Datum: 07. června 2013 14:34
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Obávám se, že na sraz buď nepojedeš nebo se tam dostavíš se špatně jedoucím fichtlem. Já si myslím, že to je právě tou klikou, proč asi zvoní? No protože má zemědělské vůle a to ti potom motor nikdy nepojede.... Kup fungl novou kliku a měl by být klid. Co válec, není zralej na výbrus?	   
	
	  
	  
		Datum: 07. června 2013 13:42
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: RealTekK	
	    
	 
	
	IP: uživatel15630        	  
	 
	
	 Jo motor se otáčí volně.. Dával jsem jí tam, protože na té staré mi třískalo ojniční ložisko.. Měl jsem strach, že se mi to někde rozsype.. A komplet převodovku jsem vyměnil vlastně ani nevím proč.. Dal jsem tam komplet věci z mého starého motoru, který také shodou náhod nedržel volnoběh..:/ Předstih mám 1,6.. Nevím co s tím. A nejhorší je, že už mám na spravení jen hodinu.. Pak jedu pryč a zítra ráno sraz..:/	   
	
	  
	  
		Datum: 07. června 2013 13:13
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Otáčí se motor volně? Proč si do toho motoru vlastně dával vyběhanou klikovku?
	   
	
	  
	  
		Datum: 07. června 2013 13:00
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 zdar Draci, Nemáte někdo nějaký plánek na upravu válce Pionýra nebo stadiona ? chtěl bych si upravit valec jak na PIO na STA... tak kdyby někdo nějaký měl tak mi ho prosím zašlete na email, díky    
	odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 09. června 2013 0:19
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: paja	
	    
	 
	
	IP: uživatel13323        	  
	 
	
	 mam navrh na 9Hp s origo předelanym karbecem, dyštak napiš na mejl - phozman@seznam.cz	   
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 0:19
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel14919        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Datum: 08. června 2013 7:34
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: matouš	
	    
	 
	
	IP: uživatel15507        	  
	 
	
	 ja plán nemám, ale mám celý válec ktorý mi pred niekolkymi rokmi upravoval strýko, je z pioniera a je zadrety, ale ten pionier isiel fakt jak drak pokial nepraskol kruzok.. mozem ho tebe alebo niekomu za symbolicku sumu poslat aj so znizenou hlavou ak chcete	   
	
	  
	  
		Datum: 07. června 2013 23:06
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: doda	
	    
	 
	
	IP: uživatel10444        	  
	 
	
	 Čauvec mám dotaz. Když jezdím delší cesty nebo se jedu projet tak si dávám do uší sluchátka porušuju tím zakon ikdyž slyším okolní hluk?  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 07. června 2013 22:25
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 svýho času, když jsem zajížděl motor po polnačkách tak jsem si je bral, ale do provozu bych si je určitě nevzal, jen zrak bohužel nestačí, se sluchem je to lepší a nejlepší je 6 smysl a to předvídat... kterej moc bohužel nefunguje.. policajti by ti asi nic neřekli...
	   
	
	  
	  
		Datum: 07. června 2013 22:25
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lk	
	    
	 
	
	IP: uživatel1217        	  
	 
	
	 myslim že ne... případně můžeš říct, že to máš jako handsfree... každopádně sám bych s tim teda jezdit nechtěl...	   
	
	  
	  
		Datum: 07. června 2013 9:10
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Marek Konečný	
	    
	 
	
	IP: uživatel15634        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Datum: 07. června 2013 6:21
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Čau mám jawu 150 a potřebuju viměnit olej v převodovce ale není tam kontrolní šroubek v knížce je napsané že se strčí měrka do nalévacího otvoru ale měrku nemám nevíte někdo jak vipadá měrka (rozměry) nebo kolik je tam oleje díky 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 08. června 2013 6:55
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jack	
	    
	 
	
	IP: uživatel15620        	  
	 
	
	 http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=113&idtop=80659	   
	
	  
	  
		Datum: 08. června 2013 6:55
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Ahoj mám stadiona s22  Ma někdo představu uspořádaní přepážek ve výfuku S22? Nějaký dobrák je asi při čištění uvolnil. Nechci kupovat novej, rád bych to dal dohromady! Případně aspoň radu jak je uspořádat, nebo vyhodit? Mám lechce upravený motor 15 origo karbec(s23) , lehce sníženou hlavu... (účelem nebylo udělat "letadlo"  . Předem dík za radu! 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 06. června 2013 20:59
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jawa 21	
	    
	 
	
	IP: uživatel5738        	  
	 
	
	 Ahoj Draci, chtěl bych se zeptat jestli jde dát válec z 05 na 21 a budu muset dávat i hlavu z 05 nebo bude pasovat halava z 21 ? A jsou stejné ? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 06. června 2013 23:40
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 když spáruješ válec z 05 a hlavu z 21 tak by to dokonce mělo i jet lépe 	   
	
	  
	  
		Datum: 06. června 2013 23:40
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: péro	
	    
	 
	
	IP: uživatel1723        	  
	 
	
	 hlavy nejsou stejné, ale na jawu 21 pasuje válec z 05 a hlavu můžeš dát z 21	   
	
	  
	  
		Datum: 06. června 2013 21:37
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pavel	
	    
	 
	
	IP: uživatel14254        	  
	 
	
	 čau kryž sem dnes dokončoval motor na 21 tak sem dotahovl ten šroub (M5) co drží vačku tak sem ho ukroutil a zůstal mo vevnitř a vytahl sem jen část, tak se chci zeptat jestli to pujde ještě něak zpravit?
 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 06. června 2013 23:13
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 skus navrtat a použít vytahovák, ale opatrně aby se neponičil závit !	   
	
	  
	  
		Datum: 06. června 2013 23:13
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Cau chlapi potrebuju radu pulil sem motor na fichtlu vymenil sem gufera loziska vse jsem slozil tak jak bylo a tedka sem skousel nakopavat nema to zadnej kompres pritom sem tu nakopavacku pri puleni natahoval a zahakla se tam, kdyz sem to roztlacel tak na neutral sem slysel jak tam jezdi pist a kdyz sem dal rychlost tak se proste seklo kolo a nejde stym pohnout dokud nevyradim. a ani spojka mi nezabora a to sem ju skousel stelovat. nevite cim by to mohlo byt? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 08. června 2013 13:09
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pavel	
	    
	 
	
	IP: uživatel14947        	  
	 
	
	 Jo diky lamely sou 100% obracene	   
	
	  
	  
		Datum: 08. června 2013 13:09
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: martin	
	    
	 
	
	IP: uživatel13882        	  
	 
	
	 určitě jsi složil a sešrouboval kartery s převodovkou a spojkou a startpákou bez kliky a tmelu a vyzkoušel, jak to všecko pěkně funguje....	   
	
	  
	  
		Datum: 07. června 2013 19:51
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jirka	
	    
	 
	
	IP: uživatel12346        	  
	 
	
	 nedal jsi lamely obráceně ? 	   
	
	  
	  
		Datum: 06. června 2013 22:18
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: l0th4r	
	    
	 
	
	IP: uživatel15631        	  
	 
	
	 Nazdar,mam doma prevodovy olej mol ultrans ep 100,150,220. Muzu ho nalit do prevodovky motoru na jawu 21.Dik 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 06. června 2013 19:20
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: RealTekK	
	    
	 
	
	IP: uživatel15630        	  
	 
	
	 Nazdar draci, jsem v nouzi.. V sobotu je vyjížďka a já jsem se rozhodl, že na ní pojedu s opraveným motorem (Třískalo mi ojniční ložisko). Tak jsem motor rozebral a při jednom jsem vyměnil spolu s klikovkou i všechny zuby a hřídele z motoru, který jel dobře, ale nedržel volnoběh..  Dneska jsem to složil, ale motor jede bídně.. Strašně dlouho trvá než se dostane do otáček a nedrží volnoběh.. Zkoušel jsem různě poštělovat předstih, ale nepomáhá.. S karburátorem nic není, nebylo na něj ani šáhnuto a motor předtím jel jako ďábel a volnoběh držel krásně.. Nevím co s tím.. Jestli je to jen otázka výměny komplet převodovky za tu, co tam byla, zpátky.. Nebo to snad může dělat i blbá klikovka (zvoní, ale nekřape ložisko jak na té co tam byla). Můžete mi prosím Vás někdo poradit co s tím dělat.. Už si s tím nevím rady.. Moc děkuju.. RealTekK 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 07. června 2013 19:21
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: PIO	
	    
	 
	
	IP: uživatel12302        	  
	 
	
	 Zkoušel si jiný karburátor ? 	   
	
	  
	  
		Datum: 07. června 2013 19:21
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: RealTekK	
	    
	 
	
	IP: uživatel15630        	  
	 
	
	 Předtim jsem přávě jezdil na 14ku nádherně.. Podle mě to nemá kde tahat falešný vzduch.. Jak jsem psal.. rozpůlil jsem to, vyměnil klikovku a komplet převodovku, koupil nové těsnění a složil.. 	   
	
	  
	  
		Datum: 07. června 2013 9:57
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15055        	  
	 
	
	 ježkovi voči přoč si jen nezkusil vyměnit to ojniční futro   něž davt kliku co zvoní a pulit dobrej motor...  co když ti to jede býdně a vše chodí  tak nezbyden než vše podotahovat skrz falešnej vzduch  a  asi nej řešení bude dát co nejmenší sekundár aby to aspon trošku táhlo... na dálku teško říct co s tím je ani nvm co vše si dělal... nic lepšího asi nevymyslím	   
	
	  
	  
		Datum: 06. června 2013 23:43
	 
	 
	 
 
  
 
 
              | 
           
         
         
         
    
       
                   |