Pokročilé vyhledávání:
	
	Upřesňující hesla: 
	Musí obsahovat: 
	Nesmí obsahovat: 
	Kategorie: 
	 
	 
		
	 
	
			 
 
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jorus	
	    
	 
	
	IP: uživatel12180        	  
	 
	
	 Zdravím, měl bych takovej trochu blbej dotaz    Jelikož čerstvě jezdím legálně    po silnicích, tak by mě zajímalo jestli se musí na motorce platit parkoviště. Přijde mě jako blbost, aby policajt dával botičku na motorku. Děkuju za odpovědi 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 11. června 2013 23:28
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Bakoun	
	    
	 
	
	IP: uživatel11109        	  
	 
	
	 Hod to někam, kde to nebude zbytečně překážet... 10 let tak parkuju.	   
	
	  
	  
		Datum: 11. června 2013 23:28
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Správně by jsi parkovné platit měl a lístek si nechat schovaný u sebe, ale co jsem se ptal policajtů u nás ve městě a co jsem se dočetl na internetu, tak skoro všude stačí dát pionýra nebo větší motorku někde na kraj parkoviště, prostě aby jsi zabral co nejméně místa a nějaký lístek neřešit, ale nejlepší bude, když se zeptáš nějakého tamního policajta, ten to bude vědět 100%   	  
	
	  
	  
		Datum: 11. června 2013 21:34
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Karel 	
	    
	 
	
	IP: uživatel15654        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 12. června 2013 8:48
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 zdravím, v téhle masce jsou klasické žárovky co se používají do kuchynských linek, ty jsem viděl v čr prodávat pouze na 12V, nějaké 6v jsem zahlédl na ebay, ale hlavně s tímhle se nedá jezdit!! jenom to oslňuje a neni vidět na cestu, za mě silně nedopuručuji a radši bych se ohlédl za nějakou maskou s klasickou žárovkou a parabolou	   
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 8:48
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Zdar chci se zeptat na upravu hlavy od stejskyho když ji tam pošlu aby mi ji upravili, tak to zvedne výkon nebo je potřeba upravit ají válec a k tomu výfuk?  a ta cena 250 je za jakoukoliv z tech co jsou na foto. Dík
http://www.jawa50speed.wz.cz/_hu.html 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 11. června 2013 20:56
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 OK dík	   
	
	  
	  
		Datum: 11. června 2013 20:56
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Bakoun	
	    
	 
	
	IP: uživatel11109        	  
	 
	
	 Dodáš hlavu, Stejsky ti ji upraví za 250kč upraví, výkon by se zvednout měl díky vyšší kompresi, upravovat ani nic nemusíš. Ale všeho s mírou, ať ti ten motor brzo nevadne, jestli to chceš na origo válec, napiš mu, určitě  má za tu dobu osvedčené objemy spalováku.	   
	
	  
	  
		Datum: 11. června 2013 20:50
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Adak	
	    
	 
	
	IP: uživatel12849        	  
	 
	
	 zdarec, kolik stoji přepis a evidenčka motorky 50ccm?    
	odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 13. června 2013 16:39
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Jo je to tak. Evidenční prohlídka stojí kolem 250kč a převod na úřadě stojí na malou motorku 300kč. Takže celkem 500kč-550kč Jinak je pravda že se to vyplatí udělat rovnou s stk.	   
	
	  
	  
		Datum: 13. června 2013 16:39
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 je to podle technický, někde chcou 250 někde 280 každopádně do 300 by ses měl vejít 	   
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 0:50
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Hejňa	
	    
	 
	
	IP: uživatel11766        	  
	 
	
	 jinak na úřadě po mě chtěli 300 kč	   
	
	  
	  
		Datum: 11. června 2013 21:14
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Adak	
	    
	 
	
	IP: uživatel12849        	  
	 
	
	 na 50 je to na 4 roky a je to tak levne jo? týýjo , to sem nevěděl, diky za odpověď   	  
	
	  
	  
		Datum: 11. června 2013 20:24
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 evidenčka se nevyplatí dělat stojí 200,- přitom celá technická (evidenčka je součástí) stojí 250,- a máš na 4 roky pokoj 	   
	
	  
	  
		Datum: 11. června 2013 19:54
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: matouš	
	    
	 
	
	IP: uživatel15507        	  
	 
	
	 zdravim draci chcel by som sa opýtať či neviete o nejakom výrobcovi ktorý vyrába ladené výfuky na ČZ 175/487 alebo nepoznáte nejaký dobrý program na výpočet rozmerov výfuku ? robím špeciala a na vyfuku nechcem nič zanedbať. Tak budem rád za každú radu, ďakujem 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 11. června 2013 19:03
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 http://www.mh-aerotools.de/airfoils/javapipe_en.htm	   
	
	  
	  
		Datum: 11. června 2013 19:03
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Martin56	
	    
	 
	
	IP: uživatel5767        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 11. června 2013 7:48
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel13627        	  
	 
	
	 Ahoj, včera jsem měl docela dlouhý rozhovor na téma upravené válce od Stejskyho. Jaké máte zkušenosti třeba s jeho tříkanálovou úpravou??? Ale prosím vyjadřujte se jen ti kdo s ní jezdili a ne jedna paní povídala    
	odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 12. června 2013 22:44
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel13276        	  
	 
	
	 jo to souhlasím, jede ti to fakt pěkně, o tom asi není třeba polemizovat....ale asi tu nejsme od toho aby jsme si dokazovali jak to komu jede, možná už jsi pochopil o co mi šlo, jen jsem chtěl fakt konstruktivní diskusi, ale evidentně to tady asi nejde	   
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 22:44
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Jen jsem tím chtěl říct že nevím vše, ale myslím že to co dělám v 18ti letech dělám dobře myslím že na videu to jde vidět   	  
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 22:31
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel13276        	  
	 
	
	 Ve svém věku už si moc mladej nepřipadám, sorry, ale můj věk odpovídá cca. průměrnému věku fichtlů, fakt mi není 16, bohužel........ To je právě ten problém, že spousta lidí si myslí, že když se někdo na něco zeptá, musí mu být 15-16. Tak že s úctou, pokud ta 46 ve tvém nicku je rok výroby tak blahopřeji, že tě ještě fichtl baví a pokud věk tak mezi námi není moc rozdíl   , Tohle téma jsem otevřel z jediného důvodu, jsem prostě zvědavý, nic víc nic míň..... A to že jsem fichtla zvolil jako levněší variantu zábavy, protože 130LR už prostě nešla v soukromích podmínkách uživit je moje věc. Teď už ti možná dojde, že něco pamatuju a něco málo o motorech vím a nebo nevíš o čem mluvím....... tím bych to tu ukončil ať  neplýtváme místem na tomto webu  	  
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 22:28
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Když už si byl na mě tak drsnej tak jako poděkování ti posílám video mýho mopeda se silniční úpravou  http://www.youtube.com/watch?v=6WCUwpH_sCY nebyl naladěnej spodek ale 75 jsem jel z 13ti zubem!    karbec: dell orto 21, klika origo, vape, předstih 1,9mm a příště bych ti radil nedělej tady tak velký ramena    každej byl jednou mladej.. ale od té doby jsem se toho hodně naučil 	   
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 21:26
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 pak nechápu proč se tu ptáš na válec kterej se někdo vyrábí jak Bata cvičky......	   
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 19:59
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel13276        	  
	 
	
	 Ptal jsem se proto, že jsem právě z hodně stran slyšel to samé co říkáš, že to prostě žádnej zázrak není, ale zas je otázka jestli to ty lidi uměli naladit, tak jsem doufal že se ozve někdo komu se to naladit povedlo. Nevím proč bych měl mýt respekt před někým kdo nedokáže odpovědět na jednoduchou základní otázku. Věř mi že 70 mi opravdu nečiní potíže, to mi jezdí cestovka na které jezdím do práce, ale ne z kopce jako mnohým, ale i do kopce. O závoďáku nebudu mluvit, protože toho času se staví nový, neboť ten loňský je po havárii kdy mi při brždění před zatáčkou praskly v 85km/h přední vidle na totálku, kdyby to bylo v plný rychlosti tak si tu možná nepovídáme, chtěl jsem prostě jen potkat někoho kdo ten tříkanál doma naladil tak aby to jelo podle jeho představ, nic víc nic míň.	   
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 19:56
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 koukám že tazatel je opravdu fundovaný specialista. nebudu tu rozvádět s čím jsem jezdil nebo ne. jen uvedu že jsem několikrát na silnici ůdajné stejskyho válce předjel cestou z práce na pootevřeném sériáku. asi dost záleží na tom kdo to má pod prdelí a jestli(jak tu bylo zmíněno) ten dotyčný umí seřídit předstih. jestli jsi to nepochopil, tak se všichni co o tom něco vědí právě z tohoto důvodu vyjadřují vyhýbavě a nejistě. když to tady čtu, tak to každýmu druhýmu točí aspoň 10 000, ale málokomu to jede aspoň upocenejch 70. snažili se ti tu odpovědět lidi kterejm 70 problémy určitě nedělá a proto bys jejich vyjádření moh brát trochu s respektem. ber to tak že bez laborování nepojede ani stejskyho válec.	   
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 19:45
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: 4gear	
	    
	 
	
	IP: uživatel12485        	  
	 
	
	 marquee, tak proč se nás zabedněnců ptáš? Když ti nejsme dobří, naše rady (celkem myslím že měly hlavu i patu, když ti řekneme abys šel na návody a optal se...) ti nejdou pod nos... Pro tebe je myslím dobrá jediná rada... válec si kup a sám si ho zkus...	   
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 19:14
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel13627        	  
	 
	
	 jawa45: panáčku tupí jsou lidi tady, ne já, info ze závodů aspoň silničních mám.... ono ne každej je tu pitomec, tak se laskavě uklidni, o motorech něco vím a neškemrám tu pokaždé když mi odejde svíčka jako ostatní, chtěl jsem konstruktivní debatu a ne poučování co má člověk dělat, jenže tady jsou samí zabedněnci co to nechtěj pochopit a koukám i ty k nim patříš, nepotřebuju od tebe rozhodně radit a info jak upravit válec fakt nepotřebuju........	   
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 15:47
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 marquee: přesně jak říká bakoun zajdi někam na závody, určitě se najde někdo kdo ti rád řekne co má v motoru    a pokud si tak tupej že si neumíš něco představit nebo sám vymyslet radši nikam nechoď    všude jsou mraky informací jen je umět najít   	  
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 15:35
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Bakoun	
	    
	 
	
	IP: uživatel11021        	  
	 
	
	 ... je to totiž strašně tajný.	   
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 15:15
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel13627        	  
	 
	
	 Jo to vím, ale to bych raději rozebíral soukromě nebo jinde.	   
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 13:08
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Bakoun	
	    
	 
	
	IP: uživatel11021        	  
	 
	
	 Zkus si zajít na závody a ptej se... Většina lidí je docela sdílných.	   
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 10:30
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel13627        	  
	 
	
	 Drakoune, myslíš, že jsem se Stejskym nemluvil???? Buď neumíš číst nebo je problém ve vedení. Tak potřetí.... Chci nezávislé posouzení a zkušenosti lidí, ne údaje od výrobce. Jenže tady je to asi fakt pro 99% lidí těžké pochopit.	   
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 9:24
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 se divíš?90% lidí zde je rádo,že z toho vyloudí jiskru natož aby něco ladili...	   
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 8:43
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: drakoun	
	    
	 
	
	IP: uživatel14642        	  
	 
	
	 Tak se zeptej rovnou stejskyho, ne? Ten ti o všem řekne nejvíc	   
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 8:04
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel13627        	  
	 
	
	 To myslím není důležité, řekněme s člověkem, který tomu rozumí a ví co dělá, ne jako tady, kde se o úrovni jednotlivých dotazů fakt asi nemá ani cenu zmiňovat. Tím tuto debatu končím. Nemá totiž smysl se tu o něčem podobném bavit.	   
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 7:29
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: drakoun	
	    
	 
	
	IP: uživatel14642        	  
	 
	
	 hele marquee, s kym jsi měl ten dlouhý rozhovor?	   
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 7:04
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel13627        	  
	 
	
	 No ono se na fotky taky nedá moc koukat, protože co vím tak Stejsky na těch válcích furt pracuje a částečně vylepšuje. Je fakt, že mám od něj dělaný výfuk a hlavy a po technický stránce fakt super odvedená práce a spokojenost. Tady jde spíš o to jak to komu ve výsledku jede. to co bych chtěl slyšet tady ale asi nikdo nepoví. Třeba mám úpravu XY k tomu takový HW (karburace, výfuk, klika převody) a točí mi to X a jede mi to Y a další pocity z toho jak se to chová nebo jak složité to bylo naladit. 	   
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 6:09
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: drakoun	
	    
	 
	
	IP: uživatel14642        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 5:59
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel13276        	  
	 
	
	 No ono hlavně asi není brzda jako brzda    ptal jsem se na zkušenosti ne na grafy. 	   
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 5:26
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Bakoun	
	    
	 
	
	IP: uživatel11109        	  
	 
	
	 A jestli se těch 0,5k (podle Stejskyho po naladění) za 1000kč vyplatí, toť otázka...	   
	
	  
	  
		Datum: 11. června 2013 23:35
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Bakoun	
	    
	 
	
	IP: uživatel11109        	  
	 
	
	 Info "Jedna paní podívala": jukni na graf toho 3K a graf silniční úpravy. Jsou si podobný, viď? Údajně časovaní a přefuky jsou stejný, ale ten 3K má navíc 3. přepoušťák skrz píst.	   
	
	  
	  
		Datum: 11. června 2013 23:32
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel13276        	  
	 
	
	 Tak tedy ještě jednou, neptám se na rady, nechci nic kupovat, nechci kontakt na ostatní úpravce, ptám se na zkušenosti lidí co tyhle úpravy jezdí nebo jezdili.......	   
	
	  
	  
		Datum: 11. června 2013 22:35
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel13276        	  
	 
	
	 4gear: neptal jsem se na to co potřebuju, ale na zkušenosti lídí co ty úpravy jezdí, to je myslím z dotazu víc než jasné, nebo jsi tu poslední větu nepochopil???	   
	
	  
	  
		Datum: 11. června 2013 22:30
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Ano, souhlasím ta teréní úprava je výborná   	  
	
	  
	  
		Datum: 11. června 2013 19:05
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: 4gear	
	    
	 
	
	IP: uživatel12485        	  
	 
	
	 Měl jsem možnost na ní jet. Abych to s něčím srovnal, tak použiju přirovnání ke Stejskalově ,,terénní úpravě,, Jede to skoro stejně. Jestli uvažuješ nad koupí, tak bych opravdu doporučil jeho terénní úpravu. Ale zamysli se nad tím, že k válci musíš od něj koupit i výfuk, protože bez vejfuku na míru to nepojede. 	   
	
	  
	  
		Datum: 11. června 2013 17:42
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: tlumiče	
	    
	 
	
	IP: uživatel15609        	  
	 
	
	 Zdar draci, chtěl bych se zeptat, jestli jsou zadní tlumiče ze Simsona tužší než normálně z pincka? díky 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 12. června 2013 13:36
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: péro	
	    
	 
	
	IP: uživatel1723        	  
	 
	
	 z endura jsou dokonce tak tvrdý že ti budou praskat dráty v zadním kole....	   
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 13:36
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 ale pokud máš mustanga tak tam ti budou pasovat mě tam pasujou jenom sem vrtákem trochu zvětšil díru pro šroub 	   
	
	  
	  
		Datum: 11. června 2013 12:17
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel14924        	  
	 
	
	 jen doplním  že se musí dovařit jine držáky..... současně s tim si i rozmysli zda   nebudeš mít na zadku velkou rozetu nad 60 zubu  myslím že pak je třeba to slícovat protože ti tam velká rozeta nevleze když je navaříš místo originalu.....	   
	
	  
	  
		Datum: 11. června 2013 11:43
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 no tužši, třeba já jezdím na tlumičích ze simsona enduro a je to určite pohodlnejsi jizda a navíc jsou štelovatelný, a jestli to máš na silnici tak to nemá cenu je tam dávat ale pokud budeš jezdit fichtlcupy nebo s tím skákat a tak, tak na to si je tam určitě dej	   
	
	  
	  
		Datum: 10. června 2013 22:50
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: nerow	
	    
	 
	
	IP: uživatel13868        	  
	 
	
	 Ahoj, ještě jednu věc bych potřeboval vědět. Jde nějak vytáhnout ten šroub z řídítek abch je nemusel vysunovat? Zapomněl jsem tam dat podložku a teď to chci nějak vyřešit. Normálně by mi zespody z nich vypadl ten kužel, tak jsem myslel, že bych ho tam nějak zespodu podržel a někdo druhý by ten šroub vyšruboval, dal podložku a rychle vrátil zpátky. Řešil to už někdo? Je možné to takto provést? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 10. června 2013 20:13
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lukas	
	    
	 
	
	IP: uživatel12770        	  
	 
	
	 místo psaní toho dotazu bys ty řídítka vysunul třikrát	   
	
	  
	  
		Datum: 10. června 2013 20:13
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lk	
	    
	 
	
	IP: uživatel1217        	  
	 
	
	 je to "klín", tzn. že je tam rozetřená... normálně vyšroubuj ten šroub, jenom do něj neklepej...	   
	
	  
	  
		Datum: 10. června 2013 19:42
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: nerow	
	    
	 
	
	IP: uživatel13868        	  
	 
	
	 Fakt? Tak to jsem rád. Dík.	   
	
	  
	  
		Datum: 10. června 2013 19:41
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Ten šroub de normálně vyšroubovat ven a nemusiš vytahovat řídítka normál to vyšroubuj a ta matička ze spoda tam drží má takovu drážku takže to nemusí nikdo držet(pokud jde teda o pionýra)	   
	
	  
	  
		Datum: 10. června 2013 19:39
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Potřeboval bych vědět jestli je lepší jezdit s čz 175 487 na speciál a nebo na naturál s příměsí aditiv protože v okolí speciál přestali prodávat zdásemi že na natural je to moc někdo mi říkal aď jezdím na ethanol ale to bych zavařil si myslím uplně. Prosím poraďte na co je u takové motorky jezdit. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 23. června 2013 12:48
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Tak neviem ako vy ale ja davam 95natural + aditiva.A to z jedneho dovodu ze vytvaraju povlak na valci.Taku ochranu vrstvu.Je to citit hlavne v lete. 	   
	
	  
	  
		Datum: 23. června 2013 12:48
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jenda	
	    
	 
	
	IP: uživatel1337        	  
	 
	
	 Jezdi na natural,dej oleje co píše výrobce a ničeho se neboj.Dá se říct,že ani nepostřehneš změnu v chodu motoru.	   
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 11:59
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: MrWho900913	
	    
	 
	
	IP: uživatel10282        	  
	 
	
	 Ohledně naturálu není problém. ohledně ethanolu na vlastní riziko. Stadion se mi vždy zadřel když bylo víc jak půl ethanolu v palivu, čezeta 175/356 si to nechá líbit do tý půlky, pak se zapejkaj kroužky a s mustangem jsem to tam lil i čistý a lítalo to jak drak dokud mi ho táta neprodal...(vždy jsem mazal 1:33, případně 1:25 když jhsem zajížděl)	   
	
	  
	  
		Datum: 11. června 2013 23:34
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Bakoun	
	    
	 
	
	IP: uživatel11109        	  
	 
	
	 Lej tam normálně natural. Nehledat vědu tam, kde není...	   
	
	  
	  
		Datum: 10. června 2013 23:13
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: libor1	
	    
	 
	
	IP: uživatel1332        	  
	 
	
	  lk: asi tak, a co sem se dozvěděl tak jde spíš o starší 4T motory typu Š 100 - 120, kterym prej to olovo mazalo sedla ventilů, protože je měly z nějakýho měkčího materiálo nebo co,, otázkou jsou oktany, ale stim bych problem taky neměl,	   
	
	  
	  
		Datum: 10. června 2013 22:53
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lk	
	    
	 
	
	IP: uživatel1217        	  
	 
	
	 na pumpách v okolí, kde tankuju, speciál nemaj už dlouho, nikdy sem to neřešil a bral naturál..	   
	
	  
	  
		Datum: 10. června 2013 18:44
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Ethanol zavrhneme rovnou. Speciál tam leju nejraději, ale problém nedělá ani provoz na samotný natural, aditiva nejsou podmínkou pro bezproblémový provoz...	   
	
	  
	  
		Datum: 10. června 2013 18:14
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Zdravím všechny mopedáky,dotazuji tříkvalt na S11,S22 poradte,kdysi jsem to na netu našel,momentálně to neumím .Máte někdo typ kdo to vyrábí ? a dodává? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 10. června 2013 22:56
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 http://mopedy.webnode.cz/	   
	
	  
	  
		Datum: 10. června 2013 22:56
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Filip	
	    
	 
	
	IP: uživatel6631        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 10. června 2013 21:00
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Je to přímo zakázkově vyrobená spojka na mopeda   	  
	
	  
	  
		Datum: 10. června 2013 21:00
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 připomíná mi simsoňáckou, ale asi simsonová nebude... nwm, třeba má někdo lepší info	   
	
	  
	  
		Datum: 10. června 2013 18:13
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Ahoj lidi, mám trápení, vlastním pionýra jawa 50 21 a nechce se mu startovat    všechno mám komplet po GO, když se s ním 100 metrů táhnu tak pak začne pomaličku cukat až nakonec naskočí a pak už jde jak vítr, problém jsem zjistil pouze u studeného motoru, zatím nebyla možnost ho ohřát    za všelijaké rady a domněnky budu rád    
	odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 10. června 2013 20:57
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 svíčku mám Brisk N14C sklepl jsem ji tedy na 0,5mm a dal jsem nový ventil do plovákové komory a už chytá i na šlápnutí, takže děkuji za rady    jen ještě když je studenej tak jednou za čas vynechá jednu otáčku a pak se zas chytne a nebo se pak už nechytne, ale když se maličko ohřeje tak už si krásně blafe   	  
	
	  
	  
		Datum: 10. června 2013 20:57
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15651        	  
	 
	
	 O desetinku sklepni svíčku.	   
	
	  
	  
		Datum: 10. června 2013 16:41
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lukas	
	    
	 
	
	IP: uživatel12770        	  
	 
	
	 hladina v plovákovce, špatná volba svičky  ? zkoušej	   
	
	  
	  
		Datum: 10. června 2013 16:30
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: drakoun	
	    
	 
	
	IP: uživatel14642        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 11. června 2013 8:40
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: drakoun	
	    
	 
	
	IP: uživatel14642        	  
	 
	
	 shreku, práve že jsem viděl ten vyfuk na zavodech a jede to jako z praku!	   
	
	  
	  
		Datum: 11. června 2013 8:40
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Bakoun	
	    
	 
	
	IP: uživatel11109        	  
	 
	
	 shreku, ty seš který? Kolikrát jsi psal o závodech, kde jsem se vyskytl taky, co máš za stroj?	   
	
	  
	  
		Datum: 10. června 2013 23:18
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15651        	  
	 
	
	 Pro F: Babetu jsem zatím nedělal,takže nevim nevim...třeba by něco udělat šlo...kdyžtak mi napiš na mail. Dík.	   
	
	  
	  
		Datum: 10. června 2013 20:06
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 pokud se nemýlím tak je to stroj pana Čiháčka a tomu to opravdu funguje   	  
	
	  
	  
		Datum: 10. června 2013 17:06
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Tom	
	    
	 
	
	IP: uživatel9389        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Datum: 10. června 2013 16:59
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: f	
	    
	 
	
	IP: uživatel15423        	  
	 
	
	 Stando, mohl by jste mi upravit válec na babetu 210? Už dost chrastí, píst je okouřený takže plánuju výbrus. Stačilo by mi něco pro malé zvýšení výkonu nebo spíš, aby se motor nechal víc vytočit a měl o něco málo víc síly. Díky..	   
	
	  
	  
		Datum: 10. června 2013 14:50
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Potvrzuju Marquee,takovej vejfuk je přímo k danýmu motoru. Koupit ho mužeš,ale nakonec ho rozřežeš a předěláš,převaříš protože neni naladěnej k tvýmu válci/motoru. Kup za 400,- Hikone a máš základ. Dělam upravený válce a dávám k nim i hrubou skicu výfuku,vcelku snadno se dá udělat z Hikone. Mam s těma vejfukama dobrou zkušenost. Kdybys mi řek jak máš časovanej válec tak bych možná trefil vejfuk k tomu. Standa	   
	
	  
	  
		Datum: 10. června 2013 13:52
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel13627        	  
	 
	
	 výfuk bude fungovat s válcem/motorem/naladěním ke kterému je určený, jinak to může být i hoprší než seriovka	   
	
	  
	  
		Datum: 10. června 2013 12:08
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: 4gear	
	    
	 
	
	IP: uživatel12485        	  
	 
	
	 Blbá otázka    Jak tak koukám, tak úpravy jsou docela na úrovni a celkem náročný co vidím... tak myslím že otázka tohohle ražení není na místě   	  
	
	  
	  
		Datum: 10. června 2013 11:53
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: mustang 23	
	    
	 
	
	IP: uživatel15205        	  
	 
	
	 to by si mel vedet ty , kdyz si to delal    , jak z toho mam poznat jestli je to dobre sladeny s valcem ?       ale vypada hezky	   
	
	  
	  
		Datum: 10. června 2013 11:47
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Kterou spojku řetězu by jste dali na simála?
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spojka_retezu_428.html
<br>
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spojka_primarniho_retezu_550.html
<br/>
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spojka_retezu.html 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 10. června 2013 10:37
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	 
	
	  
	  
		Datum: 10. června 2013 10:37
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 ahoj. Potřebuju poradit s výběrem brzdného zadního lanka na Mustanga.. rnhttp://www.fichtlkramek.cz/nahled/bowden_zad_brz_stupacky.html  rntento typ je přímo pro mustanga.. Ale na začátku to má jakýsi klobouček.. (u pedálu )rnrnNašel sem tentornhttp://www.fichtlkramek.cz/nahled/bowden_zadni_brzdy_555.htmlrnTen má na začátku takový váleček, (u pedálu ) který by mi tam měl pasovat. Myslíte, že ho mohu použít? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 10. června 2013 10:09
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 <a href="http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3180.html">Tento váleček</a><br/>
Mělo by to jít   .. Navíc je to u <a href="http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_138.html">Lanka</a> na mustang napsaný   	  
	
	  
	  
		Datum: 10. června 2013 10:09
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Už jsem to vyřešil tak, že jsem k tomu přidal   Váleček rozřízlý-hliníkové páčky 	  
	
	  
	  
		Datum: 10. června 2013 10:08
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: péro	
	    
	 
	
	IP: uživatel1723        	  
	 
	
	 na mustanga určitě ten první ovšem pokud nemáš štít z pařeza	   
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 23:44
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 na pionýru mam slabou jiskru, kladívko, kondík svíčka nový, cívka proměřená (měla by bejt ok) jediný co zůstává původní je magneto (světla mi pálí 6v žárovky tak bych ho i vyloučil) a cívka u magneta je původní může bejt chyba tam ? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 16. června 2013 13:48
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 vyřešeno, byla špatná fajfka 	   
	
	  
	  
		Datum: 16. června 2013 13:48
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 je tam kde byla od výroby 	   
	
	  
	  
		Datum: 10. června 2013 21:35
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 máš ji danou na správneém mistě na statoru?	   
	
	  
	  
		Datum: 10. června 2013 19:20
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lukas	
	    
	 
	
	IP: uživatel12770        	  
	 
	
	 neprobíjí ti to někde ?	   
	
	  
	  
		Datum: 10. června 2013 16:07
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 od pohledu sotva přeskočí na svíčce, těžko se startuje a když už jede tak jenom do půl plynu pak se začne dusit 	   
	
	  
	  
		Datum: 10. června 2013 11:57
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Chong	
	    
	 
	
	IP: uživatel12861        	  
	 
	
	 Co to přesně znamená že máš slabou jiskru?	   
	
	  
	  
		Datum: 10. června 2013 6:57
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: ales	
	    
	 
	
	IP: uživatel1272        	  
	 
	
	 dobry den , potrebuji poradit na nalakované motorce mam promáčklinu na nadrzi. jak ji mam vymáčknou?? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 12. června 2013 11:21
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lk	
	    
	 
	
	IP: uživatel1217        	  
	 
	
	 doma si s tim asi těžko poradíš... zkoušel jsem vytáhnout mírnou promáčklinu v chromu na panelce a neudělal jsem to... to jsem si dělal spešl "trhák" a ještě nádrž tlakoval vzduchem... buď odborníka, nebo jak píše standa, ovšem s poškozením podkladu...	   
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 11:21
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: ales	
	    
	 
	
	IP: uživatel1272        	  
	 
	
	 kolik to tak  stojí vytáhnout??	   
	
	  
	  
		Datum: 10. června 2013 20:15
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15649        	  
	 
	
	 Lak nelak...nabodovat podložku a vytahneš to za ní...případně přibodovat víc podložek pokud je to potřeba...	   
	
	  
	  
		Datum: 10. června 2013 8:10
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jakub236	
	    
	 
	
	IP: uživatel13167        	  
	 
	
	 nechat vytahnout nekým, kdo se tím zabývá   	  
	
	  
	  
		Datum: 10. června 2013 0:20
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Ondra	
	    
	 
	
	IP: uživatel15648        	  
	 
	
	 zdar chlapi mám dotaz . Jeden známej mi tvrdí že když mám řidičák A1 tak můžu řídit ČZ 150 . Co si o tom myslíte ? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 09. června 2013 23:13
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 tuhle fámu neslyšim prvně, někdo má v řidičáku u harmonizačních kódů 150, ale to znamená - hlavně pro ty co dělaly řidičák v dřívějších letech kdy se k řidičáku na auto dával řidičák na 50ku, a nikoliv že se s tim smí řídit 150ka, asi tak, sakra když dělám řidičák tak aspoň vim na co ne? S řidičákem B můžeš řídit babetu nebo skútr do 125 s automatickou převodovkou	   
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 23:13
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15115        	  
	 
	
	 myslím že někdo zaměnil 125 a 150 125 b t i c či malou kejvačku 352 řídit mužeš ... ale jak je vpapírech 150 je to od 18... a nikoho nezajímá že ti motorky jsou skoro stejné	   
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 22:19
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Oskar 2.	
	    
	 
	
	IP: uživatel14145        	  
	 
	
	 Ahoj Ondro! Známýmu poraď, ať si přečte co je potřeba vědět a ať Ti neblbne hlavu!!! A Ty si to přečti taky! Řidičák Ti dal gdo? Toš tak.	   
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 20:33
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Je to blbost...	   
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 19:40
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Ahoj, prosím, jakou svíčku mám dát do mustanga? Chci si jí objednat z tohoto shopu    
	odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 09. června 2013 21:47
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Jo Brisky jsou dobrý    	  
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 21:47
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Já dávam Brisk N14C nebo N15C a šlape to parádně...	   
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 19:16
	 
	 
	 
 
  
 
 
              | 
           
         
         
         
    
       
                   |