Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Filip
IP: uživatel15070
 Čau draci nedávno jsem na internetu našel bezkontaktní zapalování pro jawa pionýr a mustang vyrobeno jich bylo jen 5kusů
http://www.jawa-50.cz/filesystem/clanky/23/popis/jawa-50-typ-223-mustang-tyristorove-zapalovani-04.jpg
http://www.jawa-50.cz/filesystem/clanky/23/popis/jawa-50-typ-223-mustang-tyristorove-zapalovani-05.jpg
http://www.jawa-50.cz/filesystem/clanky/23/popis/jawa-50-typ-223-mustang-tyristorove-zapalovani-06.jpg
http://www.jawa-50.cz/filesystem/clanky/23/popis/jawa-50-typ-223-mustang-tyristorove-zapalovani-07.jpg
Ps: to už asi jen někde v muzeu
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2013 11:53
 Poznám človeka ktorý tieto fotky fotil, a to zapaľovanie má, no bohužiaľ má slabý rotor...bolo by treba nabudiť
Datum: 03. února 2013 11:53
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 no nejspíš
Datum: 03. února 2013 9:53
Jméno: rocky
IP: uživatel15071
 zdravim vsechny poradte mi jak rozebrat co nejsetrneji motor z fíka nemam vytlacovak na kliku diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2013 10:30
 Rozhodně sehnat nebo vyrobit přípravek, je to práce na chvilku...
Datum: 02. února 2013 10:30
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
Datum: 02. února 2013 10:24
 Dobrý den ve spolek, potřeboval bych poradit kde sehnat pojistku kastlíku na Jawu 05-21, je to takový šroubek s excentrickou hlavou http://www.motoren.sk/data/7296_max.jpg pokud by to někdo měl navíc, nebo třeba má vrak, na kterým to je, tak by se mi to moc hodilo. Nebo jestli to třeba Sesa nepřipravuje do krámku? Díky Šefčík, Liberec.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2013 11:33
Jméno: Šefčík
IP: uživatel10585
 Tak jako vážně mě třeba zaráží, že to nikdo nevyrábí, přitom je to taková prkotina!
Datum: 04. února 2013 11:33
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 před necelejma dvěma lety sem ti ho za litr nabízel  a tys ho nechtěl, že prej to je drahý  teď už sem zdražil na pět tisíc  .. no ale za tu dobu už si ho mohl mít vyrobenej.. minulou sezonu sem ho ale málem ztratil, naštěstí sem viděl jak odpadl, tak sem ho hledal asi hodinu po silnici a škarpě. řikal sem si, přece ho tady nenechám, kde bych ho pak sháněl a navíc se může ozvat šefčík a bude ho shánět
Datum: 02. února 2013 16:19
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 zdar draci,chtěl bych se zeptat jak se jmenuje ten nástroj na měření šířky materiálu,měly by to být takové kleště, na jedné straně hroty a nadruhé stupnice,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2013 11:51
Datum: 02. února 2013 11:51
 ako: Myslim že se na posuvné měřítko vůbec neptá...podle popisu je to ten tloušťkoměr.
Datum: 02. února 2013 11:47
Jméno: ako
IP: uživatel14122
 kolečko  osuvné měřítko-šuplera !!!
Datum: 02. února 2013 11:10
 Tloušťkoměr
Datum: 02. února 2013 10:01
Jméno: Martin
IP: uživatel12041
 Jak teď byly 19. ledna 2013 změny v řidičákách, tak když udělám závěrečky na auto např: v březnu tak můžu za autem táhnout náklad do 750 kg nebo za autem nemůžu táhnout nic.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2013 9:51
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 staré podmínky platí - zákon nelze upltňovat zpětně
Datum: 02. února 2013 9:51
 Můžeš do 750kg, pokud celkové hmotnost soupravy nepřevyšuje 3500kg. Zákon je debilní paskvil, dřív si mohl táhnout i přes 750kg, ale o tom jsem v novém zákoně nenašel bohužel nic, musim si ještě zjistit jestli pro mě náhodou neplatí staré podmínky, ty pro mě byly výhodnější...
Datum: 02. února 2013 9:23
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 čau draci mam možnost koupit čz 175 za 4500,- s TP ale nevim ještě přesně kterej typ to je, a chci se vás zeptat jak jede po cestě? važim 100kg a bojim se že bude slabá nikdy sem po cestě na 175 nejezdil, a u nas je pravě dost kopců díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2013 16:51
Jméno: pepa
IP: uživatel15072
 pardon přesná měření spotřeby sem nepodnikal mám prostě vžito 5 litru cca jestli to byli 4,4 sem opravdu do hloubky neřešil ale musím uznat že se jela velká pila větší neš jezdim na 250 kývatce.... spotřebu ber orientačne.... a na spotřebu babety se stímto nedostaneš... mě se zdá že toyota jaris si brala stejně jak tadle motorka ..ale zase to musíš brát tak že si šetříš auto ..menší pojistka neopotřebováš pneu a pokud si vubec budeš moct ted auto dovlit....
Datum: 02. února 2013 16:51
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 JO jo ja když na tom budu jezdit do školy tak pojedu furt přes dědinu a město kde teoreticky nesmim jed víc než 50 km/h
tak pokud budu jezdit podle předpisu tak to asi tolik nepožere no
Datum: 02. února 2013 12:47
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 za 5 litrů dokážu jet s 350tkou
Datum: 02. února 2013 12:33
 Hele já jezdil za 4,4l, s tim že v podstatě furt plnej  Když jsem jel s rozumem, tak pod 4l...
Datum: 02. února 2013 12:19
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 no ja to nějak neřeším chci jenom něco silnějšího měl sem aji pionyra ale jezdil sem po zadnich cestach jenom,a mě se zda že takova motorka za 4500,- je docela levná tak ji asi vezmu do školy se to hodí akorat ta spotřeba je docela dost o proti babettě na plnou nadrž jezdim skoro měsic, no ta 175 bude žrát 2x tolik
Datum: 02. února 2013 12:14
Jméno: pepa
IP: uživatel15072
 za ti peníze dobrý jsou lidi co za tolik nabízej fíka s tp ... jinak je to prostě normální motorka jede to tak 70 80 spotřeba tak 4 5 litru ... mslím že za ti peníze dobrý na dnešní dobu ..ale je to otázka mechanickýho stavu protože tě snad neurazím ale vidím že se v tom moc neorientuješ bych ti poradil vzít si někoho sebou na obhlídku za flašku...
jinak pokud je to hranatá čz je to zatím nejlacinější jawa co mužeš mít jak provozně tak na nákup dílu ....pokud toužíš po 2 taktu a spíš veteránovy a nevadí ti poklidnej styl jízdy je to dobrej kaup...motrka tvou váhu uvaza bez problému normálním tempem ....
Datum: 02. února 2013 11:55
 Spolehlivá je tak, jak se o ní staráš...já na tom najezdil mnoho tisíc km bez nějakýho zásadnějšího problému...
Datum: 02. února 2013 11:48
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 no já zatim jezdim na babettě mam jenom B a chcu si udělat A a stim že si koupim tu 175 a co myslite spotřeba a spolehlivost je to dobrá volba? říkal mi že je prej perfektně zachovalá
Datum: 02. února 2013 11:05
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 neví co je to za typ?? neumí číst?
Datum: 02. února 2013 9:03
 Ta mašina je dělaná na 160kg, tak bych se toho vůbec nebál...i ve dvou jede vcelku slušně...asi záleží na čem si jezdil předtim, jestli na fichtlu tak ti to bude připadat jak raketa
Datum: 02. února 2013 9:01
 žádné strachy draku  záleží co od toho čekáš
Žádný trhač asfaltu do kopce to nebude ale odrážet se nohama taky nebudeš muset,to se neboj.
Datum: 02. února 2013 5:15
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 vím jenom že má hranatej motor a válec,musel bych se nani prve podivat ten co mi ju chce prodat nevi jakej to je typ
Datum: 02. února 2013 1:19
Jméno: Tadeáš Tomek
IP: uživatel9772
 Jaky je rozdil mezi 1,6 rafkem a 1,5
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2013 20:24
 Šířka mezery pro pneumatiku...
Datum: 01. února 2013 20:24
Jméno: Tadeáš Tomek
IP: uživatel9772
 v jakem rozmeru
Datum: 01. února 2013 20:23
 V rozměru
Datum: 01. února 2013 20:20
 Prosím poradte: chci koupit nove rafky na jawu 20 anevim jake, v tp mam psane 1,5 ale tady sou i nějake 1,6 a kdybych ty 1,6 koupil projde to technickou.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2013 21:08
 hele to ti nikdo měřit nebude  měj správnej rozměr pneu
Datum: 02. února 2013 21:08
Jméno: Tadeáš Tomek
IP: uživatel9772
 a jake maš
Datum: 01. února 2013 19:33
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 jo mam je taky
Datum: 01. února 2013 19:31
Jméno: Dominik
IP: uživatel12485
 Čau draci, dělá tu někdo upravu válců z pionýra?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2013 20:33
Jméno: Franky
IP: uživatel15065
 Zabte PEPKA... ozvalo se z vyfuku ...
Datum: 07. února 2013 20:33
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 je vidět pepku, že ses do toho tady trošku zamotal...dal si odkaz aby ses v něčem ujistil? čekáš jen tu odpověď, která se ti hodí? standa přece jen zareagoval na dotaz, nic víc, nic míň... dle mě si to teď jen a jen ty kdo chce čeřit vodu.. a že někomu jezdí 10 válců, jinému 30, dalšímu 28 a jinému 400 ? a co z toho? hlavně že jezděj né?
Datum: 06. února 2013 22:51
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
 Tak jako nevím..., to mě tady jako lakuješ? Nebo ticho po pěšině, radši..., nejdřív sto argumentů a teď nic. Příště radši nic nepiš.
Datum: 06. února 2013 22:25
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
Datum: 05. února 2013 22:30
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci!Aby bylo jasno!Od Frankyho ani od Standy nic nepotřebuju!Na Frankyho sem měl taky jinej pohled než mám dnes!A pokud by se ešče pár takových našlo co by si nevybírali slova, toš by aj tech blbejch dotazú ubylo!Proč?No proto aby jim zas negdo nenadal.A co dovede Standa?To je potřeba se podívat negdy na pokec!Toš tak!
Datum: 05. února 2013 20:25
Jméno: Franky
IP: uživatel15065
 ja byt standou tak hledam na pude tu hnedou bedynku s granatama ..... NESERTE se do nej !!!!!!!!!! standa je mazak kterej vi jak se veci maj ....... je podstatne lepsi nez 98% vsech curaku tady na pokecu !!! nerikam ze me nekdy nesere ... ale to je vec druha .... PEPKU jsi normalni trochu degenerovanej blb .... nastuduj kanalizacni rad a pak se vyjadruj !!!!
Datum: 04. února 2013 23:41
Jméno: standa
IP: uživatel15080
 Navážíš se do mě od začátku a meleš tu o mě nějaký plky,ale kde si ty kydy vzal? Ty mě znáš? Co o mě víš? Nejsem si vědom že by sme se znali a nebo spolu rozprávěli po mailu? A nebo někomu ležim tak v žaludku,že mi meje prdel?Nikde na netu nemám web ani vystavené IČO,to něco znamená?Hospoda u nás taky nemá web a na něm ičo,takže tam se podniká taky neofiko? Co když to tak prostě nechci? Pokud bych zde na pokecu někomu z oprávněných vadil,už bych měl dávno BÁŇ....jooo já bych si jí moh dát vlastně sám... A asi to udělam...tyhle diskuse mi nebaví....a unavujou...Šiješ tu do mě,ale co si udělal ty? Kolika známejm si pomoh mít radost z prskoletu? Čím ty se mužeš pochlubit?
Datum: 04. února 2013 17:19
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
 Co se stando hned rozčiluješ..., děláš jako kdyby to tady byl jen tvůj web nebo forum  Nikdo nikdy nemá monopol, psal jsem jen, že by mě zajímalo kolik tak válců jezdí od někoho jiného pro srovnání. A ty hned za vším vidíš peníze, si uvědom že pokud něco děláš ofiko, tak ti to může bejt úplně jedno. Je rozdíl něco dělat takhle nebo pilovat valec za krabku startek a několik stovek, možná to pochopíš až si s tebou potyká někdo z úřadu.
Datum: 04. února 2013 15:26
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Znám asi dalších 5 lidí co dělá válce...a co...někteří dokonce lepší....co je na tom špatného? Nepochopil jsem podstatu tvého příspěvku,proč nám vnucuješ stejskala? Prodává hodně,to se musí nechat. Ale on má snad nějaký monopol? Patent na výrobu? Nikdo jiný nesmí dělat válce? Nikomu nesmí jet líp a nebo víc či míň? Udělal 400 válců,to je hezký,to už vyvařil pěkný love....přeju mu to... pokud mu ty lezeš do pr...le tak je to tvoje věc,ale nemusíš ho tu propagovat za každou cenu,jak když je bůh  Fichtlu zdar.
Datum: 03. února 2013 14:27
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
 Já vím ladiči..., když jsem se bavil posledně se stejskym, tak mi říkal, že mu jezdí po republice víc jak 400 válců, tak mi neříkejte, že je tolik lidí hloupých a nechá si dělat úpravy u něho. Celkem by mě zajímalo, jestli jich má někdo udělaných víc, asi těžko.
Datum: 03. února 2013 12:48
 Zdravím. Vše bylo řečeno. Do velkého a drahého světa ladičství se nepouštím,dělám jednoduché dvoukanály které prostě fungují. Nedělám žádnou vědu a umím to udělat za rozumný peníze. Na všem je možné se dohodnout. Od upravený seriovky po ostřejší dvoukanál kterej v závodech klasiků zadním umístěním nezklame. Napiš mi mail,dohodnem se.
Datum: 02. února 2013 21:46
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci!Taky neco napšu!Dybych chcel znovu závodit a jezdit na špici, tak bych se zajímal o Stejskaluj válec!A mět peníze toš aj o jiný věci.Jinak bych ostatní odladil sám, ale né tym zpúsobem jak tady každej chce.Rači uš fčerá aby to jezdilo víc jak třiapula.To se nestihne za deň ani za týdeň!Ale dybych chcel mět válec na závodění pro zábavu a aby to moc nestálo, tak bych určitě kontaktoval Standu!Zatím sem tu nečtl ani jednu kritiku na ňho!!!A co po de mnú píše shrek tak to je holá skutečnosť!Toš tak!
Datum: 02. února 2013 15:37
 jo a ještě dodám, tak 80% lidí zde na pokecu by více kanál nedokázali naladit... ono takovej dvoukanál je jednoduchej a ačkoli se to nezdá na závodech udělá taky hodně parády
Datum: 02. února 2013 13:22
 standa je praktik kterej to dělá fakt za levno  stejsky dělá brutální válce, který po určitém času stráveným na brzdě mají i takový výkon jaký udává, ale za jaký peníze...
Datum: 02. února 2013 11:57
 To som nepovedal, on sa pýtal kto upravuje valce na fichtla... No nie každý si môže valec od pána Ing. Stejskala dovoliť...
Datum: 02. února 2013 11:57
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
 MaverickuSK, myslíš že pán Hrbek toho ví o motorech víc než pán Ing. Stejskal?
Datum: 02. února 2013 11:34
 Nazdar, súhlasím s kolegami že Standa Hrbek robí kvalitnú robotu a vyzná sa vo svojom obore, no nikto ste tu nedali jeho kontakt... Standa.Hrbek@seznam.cz
Datum: 02. února 2013 9:37
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
Datum: 02. února 2013 0:02
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 jojo standa dělá Hodně muziky za málo peněz a navíc poradí, mohu jen doporucit  s jeho válcem, no stress, pokud to nezdřeš, nebo tak
Datum: 01. února 2013 22:59
 no, vim o Stejskym a nebo Standa Hrbek
Datum: 01. února 2013 22:11
Jméno: pato
IP: uživatel12851
 nazdar priatelia aký je váš nazor na cestovanie malou jawou 50.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2013 15:56
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj pato!Já jezdil na Pionýrovi do učení 60km.V sobotu a v nedělu sme s klukama nalítali kilometrú!O jé!Dycky bez problémú!Zeťák z Břeclavi ve dvoch do Rakovníka na Mustangovi na jeden zátah.Potom do Karlových Varú, Plzně a zpátky do Rakovníka!A další dny uš si nepamatuju.No bez problémú!Ten Mustang měl takovej výkon, že ešče než nastartoval motor tak se uš zvedal na zadní kolo dyž sem si za ňho sednul já!Asi proto, že sem vážil skoro 100 kg!A jet spolem 100 km nebyl problém!Toš tak!
Datum: 02. února 2013 15:56
Jméno: BoB
IP: uživatel13011
 Já chci letos na 350 panelce projet Šumavu, Moravu ,sever atd. už se nemůžu dočkat jara  Na fichtlovi jsem jel 1x z Kolína do Písku a zpět, výlet to byl hezkej ale znova bych to nejel  Na to mám větší Jawy.
Datum: 01. února 2013 21:04
 hlavně se naučíš jezdit pomalu,všímáš si věcí kterých by sis v autě nikdy nevšiml.svět kolem nemusí být jen rozmazaná šmouha...
Datum: 01. února 2013 20:22
 Pristim rokem v lete bych se chtel vypravit na moji 250 do chorvatska a docela rad bych uvital i dalsi blazny co by do toho semnou sli
Datum: 01. února 2013 19:04
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 taky jsem jezdil na pionýru 100 kilometrů za jeden den i víc a vždy jsem dojel v podstatě bez nehody důležitý je jet pořád tak 50km/h aby se zbytečně nepřehříval
Datum: 01. února 2013 18:29
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 samozřejmě cesta tam a zpět.... 2x 100km
Datum: 01. února 2013 18:21
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 a hlavně, autem tam jedu něco přes hodinu a tam a zpět je to 10 litrů nafty, na pionýru je to sice o půl hodiny dýl ale zase za 4-5litrů benzínu a ještě se kochám krajinou
Datum: 01. února 2013 18:20
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Na pionýru dá v pohodě krásně cestovat, v létě na něm jezdím 100km za kámošema a za 1hodinu 50minut tam jsem, těch 100km to loni dalo na jeden zátah i v 38 stupňovim vedru. Když svému stroji věříš a víš co od něj můžeš čekat tak není co řešit.
Datum: 01. února 2013 18:16
Jméno: Dava
IP: uživatel15069
 Zdravím, taky se chystáme s kamošama na nějaký větší výlet ale kolem světa, to musí být mazec. Ty fotky by mě taky zajímaly tak kdyby se ti chtělo je poslat i mě r.davca@seznam.cz
Datum: 01. února 2013 18:04
Jméno: Honza
IP: uživatel12772
 pls posles mi taky fotky  diky
Datum: 01. února 2013 18:02
 Pošli mi meil na můj meil a já Ti pošlu fotky jak jeli loni kamoši na Pionýrech kolem Světa! Budeš se divit co všechno ssebou vezou! Jeli na 3,5 roku!
Datum: 01. února 2013 17:43
Jméno: Jan123
IP: uživatel14805
 Cus draci nevite kolko ccm je 8. Vybrus???
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2013 19:57
 Udělat se dá až 41,75 což je 60ccm a něco. Tyto válce v holé i upravené verzi dělám a s vrtáním nechodím přes 41mm (58ccm) aby tam zbyly dva až tři výbrusy. Ano hlavu je nutné upravit jak z pohledu kompresního poměru tak průměru pístu. U neupraveného 60ccm válce je lepší použití upravené hlavy z J05,protože hlava z J21 je už moc tvrdá.
Datum: 01. února 2013 19:57
 jawak: Ne, není to 60ccm, je to 55,3ccm...jednoduchý vzoreček ze základní školy...
Datum: 01. února 2013 19:17
 Už i na 8 výbrus se hlava ukrouhne protože většinou klepe píst.
Datum: 01. února 2013 19:15
Jméno: jawak
IP: uživatel12770
 60 ccm musis ale uz mit upravenou hlavu valce
Datum: 01. února 2013 19:08
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 a jaky je nejvacsi vybruz na pio ?
Datum: 01. února 2013 15:07
Jméno: jan123
IP: uživatel14805
 jo mustang
Datum: 01. února 2013 14:57
 robo: tak si to přečti pořádně je tam může být až to znamená že může když uděláš ještě pár výbrusů
Datum: 01. února 2013 14:52
 Proboha, to je tak těžký vzít hlavu, kalkulačku a spočítat si to?  Je to přibližně 55,3ccm, pokud se bavíme o fichtlu...
Datum: 01. února 2013 14:31
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
Datum: 01. února 2013 14:26
 na čem? na pionýru je to 40mm .. tedy 8 výbrusů udělá 2mm navíc
Datum: 01. února 2013 14:26
 Ahoj, mužu se zeptat jaké těsnení je lepší ? Mám doma jak papírové tak i tekuté. Co mi doporučíte ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2013 16:39
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 pod válec patří vždy papír potřený vazelínou. Na ostatní těsnění papír potřený vazelínou. Ne že by nešla kombinace tmelu a papíru, ale je to zbytečnost. Práce má mít taky nějakou kulturu, aby to vypadalo.
Datum: 01. února 2013 16:39
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 to ja zajímavý já dávám vždy papír + silikon i pod válec a nikdy to nic neudělalo a že jsem tam dával i silikon na akvária
Datum: 01. února 2013 16:35
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 No, on se hlavně pod válec dává jen potřený papír, silikon určitě ne
Datum: 01. února 2013 16:30
Jméno: pepa
IP: uživatel14686
 zvolil bych trošku hrube ale dost učine řešení a to papír potřít silikonem.... papíř zapříčíní správné vule např u 05 pioníra se mi stalo že bez papíru pod válcem narážel píst.... a silikon má výhodu že nabyde a vyplní nepřesno a omačkání.... po zaschnutí se housenka ořízne a je to.....
Datum: 01. února 2013 15:38
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Záleží na stavu styčných ploch. Pokud jsou omlácené nebo poškrábané, tak silikon (stačí tenká vrstvička), jestli jsou plochy v pořádku, tak papírové těsněné potřené vazelínou.
Datum: 01. února 2013 12:53
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 zalezi mezi co ,jinak pokud mezi bloky, tak silikon, jinak vsude jinde papir
Datum: 01. února 2013 12:46
Jméno: 125/453
IP: uživatel6631
Posl.aktualizace: 02. února 2013 16:41
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj 125/453!No aj Tě pochválím!Konečně si dostal rozum!S tú 250kú to nebyl rozumnej nápad!Představ si, že by ses do nečeho zapletl.A došlo se na to, že tam byla 250ka.Tak máš klid a neš dorosteš toš se aj na 125 dost vyřádíš!A ešče rada.Jak zlepšit brzdnej účinek!Zkrátit úběžnú čelist!Toš tak!
Datum: 02. února 2013 16:41
Jméno: 125/453
IP: uživatel15070
 děkuji za názory a rady  nechám to tak jak to je protože ji mám jen z originálních dílů a byla by škoda to přestavět když to mám přeci jen s TP pak by motorka stratila hodnotu na polovinu
Datum: 02. února 2013 10:09
Jméno: pepa
IP: uživatel14686
 bohužel do teto motorky dvouklíčovou bubnu zabudješ jen s obtížema....trochu to zavádí protože do typu 476 namontovat jde jednoduše al ti to šteští nemáš ale je pravda že ta 250 455 měla stejne brzdy jak ta tvá 125 z výroby ...pokud máš obavy nechej nalepit nové obložení a jezdi ...nic moc jineho udělat nemužeš..... teda pokud nechceš pulku motrky poslepovat ... musel bys tam natunit vydle z javy 634 či 487 nějak se poprat protože krk je myslím jiny udělat dopředu světlo asi s take ze 634 či 487 ..a máš z toho upe jinou mašinu....
Datum: 01. února 2013 16:28
 Mno ta 250 jede daleko lépe, to je pravda...ale jak řikam, pokud máš opravdu dobře udělané brzdy tak bych se toho nebál. Pokud se nepletu tak 455 i 475 měly stejné bubny jako 453 a taky se s tim dalo jezdit. Takže muj názor je nechat tam originál brzdy, a spíš se zaměřit na pneumatiky, tlumiče, vůle v podvozku...
Datum: 01. února 2013 12:57
Jméno: 125/453
IP: uživatel6631
 spletl jsem se tak sorry (dvouklicove)... no papiry mam jen na 125 tj. A1 a chcu jezdit trosku rychleji nez jen 70km/h proto tu 250. a k tem brzdam mam je serizene perfektne akorat vim ze dvoklice brzdi o hodne lepe
Datum: 01. února 2013 12:27
 Já bych to asi zase tak nehrotil, dej dohromady původní brzdy tak, aby opravdu fungovaly a nemůže s tim být problém...
Datum: 01. února 2013 10:58
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 myslim,ze 125/453 ma ještě male bubny,ne?do teho dvouklic nenapasujes... jedine na to prendat cely kolo s velkym bubnem,ale myslim ze je o neco sirsi a nevleze sa do vidlice. jistota je prendat celej predek z panelky
Datum: 01. února 2013 10:28
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Nemyslíš dvojklúčovú ??
Datum: 01. února 2013 7:19
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 Hele já myslim že dvoupaknový brzdy tam máš už teď. Jednopaknový brzdy neznám  . Radši tam nech ten motor co tam je
Datum: 01. února 2013 0:25
Jméno: honza
IP: uživatel289
 čus u stadáku mi nejdou vytáčet rychlosti na mistě de dobře ale jak dam kvalt tak se nemužu pomalu ani rozjet co by stim mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2013 9:58
Jméno: pepa
IP: uživatel15074
 ahoj víš už co stím bylo?či je?
Datum: 03. února 2013 9:58
Jméno: pepa
IP: uživatel14686
 vyčistit výfuk pak karburátor a na konec skouknout předstih.... máš to bud moc bohate anebo chude podívej se na svíčku ...napsal si toho malo podle čeho soudit...
co komprese ?ucpi prstem diru po svítce a skus usoudit zda to ma pěkný tlaky...jestli máš víc stroju porovnej....
Datum: 01. února 2013 16:33
 Jestly ti to jde strašně pomalu do otáček tak skus vyčistit výfuk to mi u pařeza pomohlo.
Datum: 01. února 2013 12:39
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 a zkousel si vytocit s kvaltem,kdyz je kolo ve vzduchu? jestli to nejde ztuha mechanicky,sel bych po smesi a zapalovani...
Datum: 31. ledna 2013 22:31
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Zduř draci. Co bych všechno musel zařídit, aby mi na čz 125/476 na evidenče prošly tlumiče s kotoučovou brzdou za jawy 350?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2013 17:52
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 zdar já bych tam jel a když tam bude normální človek tak technickou udeláš . kamošovi prošlo že mel na jawa 350- 638 tlumiče s trampa a celaj předek
Datum: 07. února 2013 17:52
 No, je to těžký setkal jsem se s tím, že pár lidem na 477 to v pohodě prochází a nic neřeší, respektive podobně je na tom hliníková kyvka .... ale na druhou stranu proč cpát prachy do komplet předku z čz 180, když se dá sehnat levně dvouklíč a koupit nové obložení, nechat stočit přesně buben, když se to perfekně seřídí, tak se moto staví na předek nebo klidně do 50 km/h dokáže dvouklíč blokovat kolo ....
Takže v podstatě souhlas s kolečkem ....
Datum: 31. ledna 2013 22:09
 Na evidenčce by jim to možná bylo i jedno, ale na technický se na to asi moc tvářit nebudou...musel bys to řešit jako ofiko přestavbu s vyjádřenim výrobce atd...za sebe radim vykašlat se na to a pokud chceš aby to líp brzdilo, tak tam dát dvouklíč z 487...
Datum: 31. ledna 2013 21:58
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
Posl.aktualizace: 31. ledna 2013 22:37
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Jedná se opravdu o vysokotlakou čistící jednotku. Čistí se samotnou vodou, nebo směsí se zrnky. My tím čistíme například kamennou dlažbu nebo kamenné sokly.
Datum: 31. ledna 2013 22:37
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 Jo, samozřejmě, existuje i vapka ke které se dá připojit nasávání písku...
Datum: 31. ledna 2013 20:29
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 Je to čerpadlo hnané dieselagregátem, 600 atm je minimální tlak na čistění a odstraňování rzi a barev, maximální tlak neznám, ale řeže to betonové konstrukce do dvoumetrové tloušťky.
Datum: 31. ledna 2013 20:27
Jméno: jano81
IP: uživatel15064
 chlapci to je suchý ľad
Datum: 31. ledna 2013 20:17
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 marin: dobře díky moc.
Datum: 31. ledna 2013 20:08
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 martin: takže to je jenom voda kterou stříká nějaká vysokotlaká vapka?
Datum: 31. ledna 2013 20:07
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 Má to tlak minimálně 600 atmosfér.
Datum: 31. ledna 2013 20:06
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 Voda. Viděl jsem to na vlastní oči.
Datum: 31. ledna 2013 20:05
 Zdar Seso prosím tě , potřeboval bych udělat generálku motoru na fichtla neznáš nákého dravce? Díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2013 13:02
 no na motorkách sic jezdím ale ridičák sem si ještě neuelal  .. spíš autem.
Datum: 03. února 2013 13:02
 No Březová není moc daleko mohli by jsme někdy dát sraz na mašinách  máš Facebook??? mohli by jsme se někdy domluvit..
Datum: 02. února 2013 15:10
 z Březové.. kousek od lopeníka nebo strání
Datum: 02. února 2013 11:50
 Né se Záhorovic to je kousek od Brodu ale víš že je to vcelku kousek tak jsem napsal že by jsme se mohli domluvit..  ty jsi z kama Čezeťáku?
Datum: 02. února 2013 9:22
 lukáš a ty jsi z hradiště?
Datum: 01. února 2013 0:23
 Od Popovic u UH???? pokud ano můžeme se nějak rozumně domluvit
Datum: 31. ledna 2013 21:51
 to tady dělají 12 letí kluci,k tomu pilují kanály,upravují trysky,dávají turba a jezdí na naftu
Datum: 31. ledna 2013 20:24
 Bydlím 10km od Popovic
Datum: 31. ledna 2013 19:26
 fuha od kud jsi
Datum: 31. ledna 2013 19:08
 Ahoj
Mam takovej problem u Čz 175/450, když ji nastartuju tak jde do šílených otáček, přidám trochu plyn a otáčky spadnou na normál, ale po chvíli se zase zvýší. Dělá to ale jen někdy.
Víte co s tím?, nemohl by to dělat třeba vzduchovej filtr?
Díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2013 21:29
 lanko je nový, to byla první věc, šoupě nikde nedrhne. Zítra tam zkusim dát nový těsnění a uvidí se.
Datum: 01. února 2013 21:29
 jak píše kolečko- ale základ je kloudny lanko a šoupě
Datum: 01. února 2013 10:17
 Svíčkou to téměř jistě není, když vyloučim věci jako sekající se šoupě nebo plynové lanko, tak bych to viděl na falešný vzduch, tzn těsnění pod karbecem, válcem atd...
Datum: 31. ledna 2013 16:22
 Mě to taky dělalo a bylo to svíčkou kup si n15c nebo n17c a pude to ok
Datum: 31. ledna 2013 16:01
 Zdraví Draci, chci přes zimu vyřešit problém s blinkry na mojí Jawě 350/634 6 Voltka. Už dvaroky jezdím s tím, že nejsou moc vidět. Když stojím na křižovatce, tak to na volnoběh sotva bliká- spíž jen tak žhne- samozřejmě spojeno s tím, že musím svítit (ale i bez světel nic moc) Když jedu a je vytočená, tak bliká dost rychle. Přerušovač nikdy nikdo nešteloval, baterka je nová, motorka dobíjí( při volnoběhu samozřejmě ne) Podle schématu jsou pané žárovky 15 bo 21 W- to si nejsem jistej co tam ted mám, ale myslím že právě už ty 15tky. Jak jsem zatím uvažoval to vyřešit: Bud jestli existujou žarovky 6v 10W s bajonetem a nebo koupit ledky - ty vím, ze existujou, ale jsou to spíš do aut takže 12v- běžně ve světla na 350 svítej mín na baterku a když nastartuju a začne dobíjet, tak samozřejmě víc. Jen nevím, co by dělali v blinkrech- jestli by to jen nesvitilo, kvuli nízke spotřebě by mohl být oblbnuty přerušovč ne? Díky moc za rady, jak to pořešit....
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2013 0:36
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 malinko bych si hnidopíchnul. Píše se shořet, páč slovo vychází ze základního tvaru "hoří" , neumím si představit že v případě požáru by někdo křičel "choří" .. asi by mu nikdo na pomoc nepřišel  Ikdyž u vietnamce by to asi člověk skousnul
Datum: 02. února 2013 0:36
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Jinak přikládám i schema blinkru s 555. Je to sice na 12V, ale na 6V se pouze přepočítá odpor R4 a vymění relátko za 5V. Dá se to upravit na čistě polovodičový bez relé, ale tady tahle verze měla i cvakat podobně jako původní přerušovač. Je navržený tak aby vždy začínal cyklus přerušovače svitem žárovky což je schválně kvůlivá probliknutí blinkru při přejíždění mezi pruhy a má i detekci spáleného vlákna žárovky. Správně by měl detekovat spálení vlákna zrychleným kmitáním, ale tento to pro jednoduchost zapojení detekuje že přestane kmitat a trvale svítí. Pro LED zapojení stačí nahradit R4 křemíkovou diodou o patřičném proudu, takže asi 3A, nebo vhodně spočteným R4 (pro saturaci asi tak aby průchodem proudu ubývalo na R4 cca 0.7V). http://btelectronic.sweb.cz/blikna12.gif
Datum: 02. února 2013 0:33
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 blikalo mi to pomalu asi 2 dny do té doby než schořel přerušovač
Datum: 01. února 2013 16:42
 Díky za rady, Na ten návod podle Chonga - to poklábosim s kámošem elektrikářem... Ale je asi jasný, že základ je nová elektrika. Na překopávku na 12 V s Vapekem nejsou finance...
Datum: 01. února 2013 10:05
 Na své 634 jsem tento problém vyřešil komplet novou elektroinstalací+Vape 12V........
Datum: 31. ledna 2013 17:09
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 dnešní moderní superLED jsou podle mě použitelné i blinkrech. Sice bys nešel cestou homologované úpravy, ale když vezmeš LM317, k němu flákneš odpor 3.9 ohmu za to do serie super LED 1W, tak bude svítit i na 6V jako ďas. Pokud by Ti nestačil výkon takové náhrady žárovky, tak se dá použít i 3W LED a úpravou hodnoty odporu na 1.8 ohmu (1W). Fígl je v tom, že bílá LED do 3W obvykle nemají vyšší napětí než 3.6V, takže i s rezrevou na proudové stabilizaci s LM317 to musí fachat na 6V rozvodech. Navíc tohle jednoduché zapojení dá na "vrabčí" hnízdo i elelktronickej analfabet. Ale tohle řešení chce vlastní přerušovač bliken, páč původním poteče tak malý proud že to vyhodnotí jakoprasklé vlákno. Ale poopravdě přerušovač s 555 taky není nic těžkého.
Datum: 31. ledna 2013 15:45
 Jajajaj, to bude srandy tahat novou elektriku na třipade  Je pravda, že ta elektrika neni nic moc, sice prostříkaná kontakt sprejem, ale nějaký odpory tam vznikat můžou... projistotu by to asi chtělo i ten přerušovaš no. Takže dík za rady...
Datum: 31. ledna 2013 12:23
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 Zkusil bych novej přerušovač. Mě to takhle blblo u maneta (12V el. instalace ), vyměnil jsem přerušovač a bliká pořád stejně rychle. Na volnoběh i ve vysokejch otáčkách.
Datum: 31. ledna 2013 11:44
 Takhle to určitě řešit nelze, blinkry ti totiž musí blikat i na volnoběh a se světly, resp musí to takhle fungovat i při chcípnutym motoru. A musí blikat jasně, viditelně, žádný mžourání. Dělalo mi to to samé na ČZ 180 (elektroinstalace prakticky shodná s 634). Vyřešil jsem to natahánim nové elektriky, zkontrolovánim kontaktů atd. Pak začala blikat jak by měla....Takže neměnit žárovky, ale dát do pořádku elektriku...
Datum: 31. ledna 2013 11:30
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 Zdar Seso máš na skladě pružinu stojanu na stadiona s22 ? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2013 19:08
 budou pristi tyden na skalde draku
Datum: 31. ledna 2013 19:08
|



|