Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: fau-cvaj
IP: uživatel13943
 Zdar draci. Je normální, že když chci na pařezu za jízdy podřadit z 3 na 2, tak musím přizastavit, protože za jízdy i se seřízenou a vymáčknutou  spojkou ozve zvuk jako kdybych to tam rval bez spojky? Taky jde někdy špatně najít 1, prostě tam nechce skočit. Lamela byla nedávno měněná, motor jsem ale ještě nepůlil. Kde by mohl být problém?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2013 21:34
Jméno: fau-cvaj
IP: uživatel13943
 Díky za odpovědi. Taky mi přijde divný, že u tohodle pařeza se ten "neutrál" mezi dvojkou a trojkou chová jako plnohodnotnej stupeň. Prostě musím dost zatlačit na řadičku, aby tam při řazení nahoru trojka vůbec padla. U mladších pionýrů jsem nic takovýho nikdy nezažil. Já si úplně v pohodě můžu vyřadit na neutrál z trojky když jedu z kopce.
Datum: 29. ledna 2013 21:34
Jméno: danek.od
IP: uživatel8367
 hoj, no mel jsem motor 555 a delalo mi to presne jako tobe a nahodne, sem tam. myslim ze tp zpusobuje nevymezena prevodovka, pri GO jsem na hridel zapomel dat tenkou vymezovaci podlozku... pro jistotu si ale nastav spojku na dost citlivou a zkus to..
Datum: 29. ledna 2013 18:53
Jméno: MrWho900913
IP: uživatel10282
 Osobně bych navrhoval zkontrolovat tu spojku jestli neni zkřivenej ten talíř nebo koš, nebo dokonce lamely(můžou bejt i moc tlustý, párkrát sem to zažil). pokud se to chová jako by to tam šlo přes zuby tak by to odpovídá tomu, že spojka nedostatečně vypíná(nebo je něco vážnýho s převodovkou).když máš vymáčklou spojku a dáš tam jedničku, musíš to udržet mezi nohama a motor nesmí chcípnout, jinak spojka málo vypíná -> zkontrolovat spojku. pokud ale spojka funguje tak jak má, tak bych to půlil.
Datum: 29. ledna 2013 17:40
 zkus meziplyn
Datum: 29. ledna 2013 16:31
 ahojte, chtěl bych vás požádat o laskavost. Chci se zeptat, jestli někdo nemáte plány na výrobu formy pro 4kvalt do pionýra, popř. jestli někdo nemá možnost nechat to někde vyrobit, páč bych o to měl fakt zájem. Honím se za tím už docela dlouho a našel jsem jen takové náznaky, a nebo diskuse o specifických problémech, ale co se týče celku, tak je toho docela málo (je toho dost, ale chybí podstatné části... asi tak). Věci na to mám (převodovka na ČZ 476, kde to odlít... prostě všechno).
Pokud by někdo něco měl, i jen tak info, tak se ozvěte, budu opravdu rád. Díky Venca
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2013 20:56
 a ještě: ten vypínací automat... bez toho bych se asi obešel... já bych tu páčku ze zvyku stejně mačkal
Datum: 29. ledna 2013 20:56
 jasně, klidně to nemusí bejt přímo návod stylu sem přivař věc A a do ní zasuň tyčku B... stačil by i návrch s pár rozměrama, jen abych se měl o co opřít při bastlení
Datum: 29. ledna 2013 20:53
Jméno: pepa
IP: uživatel15051
 mluvím o převodovce z cestovní čz pokud si necháš převovodovku vyrobit sme jinde ... todle bylo zaštochane a vysvařovaně do originalních karterech ale je to muj spolužak nebudu šířit kontakt bezhlavě......a on sam přiznává že to nejni zdařile ....
Datum: 29. ledna 2013 20:01
 já jsem kolečka nedělal... ale kdesi na netu jsem našel, že ve svazarmu, nebo kde dělali úpravy s převodovkou do ČZ 476 (nebo 477, to je stejné pokud vím), tak jsem si je za cenu šrotu pořídil  jo a určo se ozvu. díky, o to mi šlo
Datum: 29. ledna 2013 19:29
 když děláš 4Q, udělat si kolečka s vhodným pilovím diagramem je podle mě to poslední...
Datum: 29. ledna 2013 19:18
 ozvi se na mail znám kluka co to má v předělaných origo karterec i s vypínacím automatem .... nemusíš mačkat spojku když radíš....
ale odradím tě ta uprava se neosvědčila ...4 je moc dlouhá i s krosovýk sekundárem a ani upravený motor jí nebere
Datum: 29. ledna 2013 18:51
 Poprosim Vas o radu renovujem Babetu 207/300 a zatial bezvisledne patram po cisle farby. Je to ta klasicka oranzova. Ak by mi niekto vedel poradit bol by som velmi rad. Dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2013 18:27
Jméno: pepa
IP: uživatel14765
 za mě si nechej namýchat barvu přímo v obchodě maj tam i papírove terčíky ktere mužeš přilžit na puvodní a porovnat to.... chce to jen najít lepší obchod
Datum: 29. ledna 2013 18:27
Jméno: Jirka
IP: uživatel14588
 Zdar draci, jakou svíčku do Jawy/Čž 175/356 kejvy? Radši teplejší... Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2013 21:34
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 proč to řešíte?já v -5 mastartuju na N14 dej prostě N15 a víc to neřeš
Datum: 29. ledna 2013 21:34
 Tak dej N17C , čím větší to číslo tím je teplejší ta svíčka : N17C teplá , N15,14C Studená
Datum: 29. ledna 2013 14:53
 Závada zcela jistě bude na konkrétní svíčce...s N15C to jede v podstatě vždycky...
Datum: 29. ledna 2013 14:18
 Chtěl jsem napsat N17Y
Datum: 29. ledna 2013 12:36
 N15C nejlepší...v tomto počasí mi to na ní nejede..nechápu proč...tak tam mám N15Y a jede to na ní dobře.
Datum: 29. ledna 2013 12:30
 Dej tam N15C...
Datum: 29. ledna 2013 8:29
Jméno: 1254
IP: uživatel6631
 čau draci sháním převodovku do fichtla 17/21 nevíte kde sehnat? vždycky byla někde na izerci ale teĎ po ni není ani sluchu ani čichu
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2013 3:55
 Ahoj, co trochu pokročit a zkusit jestě rychlejší 18/20???
Datum: 01. února 2013 3:55
Jméno: Max
IP: uživatel15066
 Ahoj, co trochu pokročit a zkusit jestě rychlejší 18/20 ?
Datum: 01. února 2013 3:52
 Hey! já mám doma komplet převodovku tak mi napiš a na ceně se dohodneme
Datum: 29. ledna 2013 6:42
Jméno: rendy
IP: uživatel9456
 Mam doma kostru z cz 175/477 a chci se zeptat jestli tam pujde motor z cz 175/450?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2013 12:38
 Souhlasím s kolečkem, myslete hlavou a neberte na rám hned flexu. ČZ 4ever!
Datum: 30. ledna 2013 12:38
 Za tohle převařování bych dával pár facek, co nějaká úcta k těm strojum klucí? Na co se má jít hlavou, jde se flexou...
Datum: 29. ledna 2013 18:41
 ze zadu do pujde do těch dvou úchytů na motor dobře, ale ve předu bude potřeba vyřezat do rámu díru nebo převařit úchytky na motor, jinak tam vcelku sedí.
Datum: 29. ledna 2013 18:28
Jméno: pepa
IP: uživatel14765
 tak tak anebo popadnout flexu a svářečkua hrát jsi.....
Datum: 29. ledna 2013 11:01
 Má to jiné držáky...sežeň si hranatej motor, je jich dost...
Datum: 28. ledna 2013 22:07
Jméno: kkyrikyyyyyyy
IP: uživatel14930
 hey mam mit do mesice fichtla na cup nejlevnejsi nejlepsi aby to melo sily rychlost nejlepsi upravu motoru
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2013 20:08
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 29. ledna 2013 20:08
Jméno: pepa
IP: uživatel14765
 já se bojím že až par závodu prohraješ přestane tě to bavit..a dáš pokoj ...jinak dej malou rozetu na výstup z převodovky at ti to každej kvalt bere no takových 12 zubu .. a kup si nový pakny do brzd at v těch chumlech na závodisti nabiješ usta jen sobě..... pakny do brzd 250 a 60 korun rozeta....
Datum: 29. ledna 2013 11:35
 tohle je odstrašující případ jak tedy určitě ne!!! takovýhle slinty normálně mažu, dnes to tu nechám jako vzor jak dotaz nemá vypadat!!!! lidi, buďte prosím soudní!!!!!
Datum: 28. ledna 2013 21:32
Jméno: Dan
IP: uživatel9497
 V tvojem případě asi namazat řetěz a ložiska v kolech, to je tak úprava pro tebe  ..
Datum: 28. ledna 2013 21:01
 heey a co po nás jako chceš?
Datum: 28. ledna 2013 20:37
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 Zduř draci možná blbej dotaz ale co udělá na seriovim pionýru snížená hlava?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2013 19:08
Jméno: mustang 23
IP: uživatel14518
 Bakoun to vystihl uplne presne , prehreje se to a vykon klesne pod hodnotu kterou by si mel s normalni hlavou
Datum: 30. ledna 2013 19:08
 Hele promiň ale předpokládám že normální člověk když se nad tim na minutu zamyslí tak na to přijde...
Datum: 29. ledna 2013 18:41
 na mé 555 mám hlavu z 21,komprese že to na 1 neroztlačíš a drží to už asi 10 tis.km,nevadne nehřeje se to
Datum: 29. ledna 2013 16:56
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Nějak se mi nezdá, že by se to s hlavou, sníženou tolik, aby šla klika do kytek, nehřálo... Za studena to možná pojede... chvíli.
Datum: 29. ledna 2013 15:00
Jméno: pepa
IP: uživatel14765
 zvíší se výkon a to znatelně ... ale klikovka je po dvou sezonách na kaši.... ale v ten daný moment to jede o dost víc... problémi s naražením do pístu jdou vyřešit pořízením otisku do modelíny v hu a lechce podbrousit cigárem..koulí... pokud máš hlavu 05 ta se brousí radiusem kolem do kola..na motor 555 ta uprava je nepoužitelná jde na něj naraubovat celej vršek z 21 ale klikovka snese sotva pár set km....
Datum: 29. ledna 2013 14:49
Jméno: mopedak
IP: uživatel7456
 Bakoune, to by ji ještě museli rozumět!!!
Datum: 28. ledna 2013 22:45
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 ... koukám, že ze Stejskyho diplomky se stal takový etalon místních "tuningářů" .)
Datum: 28. ledna 2013 22:42
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Né možná, ale určitě blbej!Dyť si to vyskúšej a uvidíš!Dyž se Ti nechce skúšat, toš si proštuduj diplomku od Stejskala a možeš aj radit takovým jak si sám a nemusíš číst takový blbý názory tak jak píšu já!!!
Datum: 28. ledna 2013 21:30
 spíš točivej moment zvětšíš na úkor otáček.. neříkám že to nebude točit, ale mě to prostě jede líp na origo hlavu protože jsem lehkej a ten motor se krásně dokáže vytočit, když dám sníženou hlavu a 14 sekundár tak jsem na tom stejně jako s origo hlavou a 13 sekundárem
Datum: 28. ledna 2013 21:14
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 vliv na výkon to má určitě, ale na životnost dvakrát takovej....... tata snížil hlavu na origo fíkovi tak že až píst do ní mlátil a tak ten píst zbrousil  ale musím říct, že rozdíl ve výkonu byl dost cejtit...ovšem asi tak po 20ti ujetejch km se začala ozývat klikovka.....
Datum: 28. ledna 2013 20:35
 Predstav si ze kdyz snizis Hlavu zmensi se tim spalovaci prostor a tim se zvysi komprese a mas oneco vetsi vykon
Datum: 28. ledna 2013 20:31
Jméno: sok
IP: uživatel14122
 jubka:ten ti ale poradil,sám ví p.......
Datum: 28. ledna 2013 20:28
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 no na to bych nepřišel fakt díky ale jestli to má nákej vliv na výkon
Datum: 28. ledna 2013 20:17
 Možná tě to překvapí ale zmenší se spalovací prostor
Datum: 28. ledna 2013 19:59
 ahoj dracici chci se zeptat ,mam jawu 23 mustabga ja mam nastelovany predstih,haze to jiskru benzin tam jde vse je ok ale ai to neskytne prosim poradte ja uz neiim uz chci krossit xD
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2013 22:52
Jméno: adam
IP: uživatel15090
 Vycisti celej karbec, celou nadrz a kohoutek benzinu a novy palivovy fiptr a melo bi to ject
Datum: 07. února 2013 22:52
Jméno: pepa
IP: uživatel14765
 toš skus stříknout trochu benzínu otvorem pro svíčku injekční stříkačkou dez zpět svíci a uvidíš ..... jestli slíbí naběhne je to v karburaci jestli ne je to but vadný motor anebo elektrika....uděla si to blbě...
Datum: 29. ledna 2013 11:25
Jméno: Klimke
IP: uživatel14895
 Ahoj, mám takovej dotaz... Fichtl mi jede tak 30-40sek. a pak nejde nastartovat svíčka je mokrá jak něco usuším jí dám jí tam a zase to samí... :/ už nevím předstih je udělanej a když tam jde hodně benálu to znamená že málo vzduchu ne ? tak jsem sundal filtr a dal přes to punčochu nevím je to možná o torochu lepší ale prostě si nevím rady děkuji za každou pomocnou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2013 11:30
Jméno: pepa
IP: uživatel14765
 toš nastav hladinu viz jawa 50 cz ...todle je že ti tam teče pořat benzín a nezavíra ti ho ventilek v plobvákovce.....
pro eliminaci něčeho jineho mužeš vyndat výčko plovák a napustit do komory benzín a skusit našlapnout minutu by to mělo běžet no prostě neš to schramstne všechnu štávu z komory .... mužeš si trošku dopustit z hadičky a hrát si tak....
Datum: 29. ledna 2013 11:30
 Hejbni jehlou nebo sniz hladinu v plovakovce
Datum: 28. ledna 2013 20:33
 Teda níž..
Datum: 28. ledna 2013 18:21
 Zkoušel jsi dát výš jehlu?
Datum: 28. ledna 2013 18:20
Jméno: petr
IP: uživatel12630
 tohle samí mě dělala indučka
Datum: 28. ledna 2013 18:18
Jméno: karel
IP: uživatel14188
 Nazdar draci, chci se zeptat prave mi došel novej sekundarni řetaz je potřeba ho nejak zajíždět? nebo ne? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2013 20:32
 To by mě fakt zajímalo, jak se stane, že řetěz je vytahanej jak kšandy, a přitom rozetě nic neni...
Datum: 28. ledna 2013 20:32
Jméno: karel
IP: uživatel14188
 mam novej retaz a sekundarni kolecko.rozeta je jeste celkem v poho.retez jsem si koupil k vuli tomu zecze mam ted 11zube sekundarni kolecko a stim starym retazem mi to drelo o domek gufera poad aj kdyz jsem pod tim mel podlozky.ten retaz byl fest vytahanej.
Datum: 28. ledna 2013 20:21
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 dotaz beru jako hodně blbej forek a jestli nebudeš měnit komplet řetězovku, tak je ti novej řetěz k ničemu...
Datum: 28. ledna 2013 17:45
 cus draci tet jsem si četl technicka pravidla pro klasik  a zjamlobyme jestly je povoleno : zvěčení kanalku či odlehčení kliky nebo lehčí pist.?? nebo musi byt uplně bez jakekoliv upravy.??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2013 22:43
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Obecně je povoleno vše, co není vyloženě zakázáno... A na závodech klasiků se prostě podvádí.
Datum: 28. ledna 2013 22:43
 já myslím že povoleno je všechno co neni vidět ani po sundání válce
Datum: 28. ledna 2013 15:56
 Čus draci zajíždím svoji Čz 175/487 už mám najeto přes 400 km karbec seštelovaný na záběh,mažu tět už 1:30-33 (na začátku 1:25).Tak motorka postupně jede jakoby líp a líp ale na tu 4 to ještě stejnak není ono když jedu do kopce který má stoupání víc jak 10 % tak se jí moc nechce akort když fouká proti mě vítr, to držím třeba 3/4 plynu a tak to zpomalí na 65 - 70 a dám tam trojku abych to nepodtáčel.Tak co myslíte povolí ještě časem??Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2013 10:58
 Zdar, fakt hodně záleží na seřízení karbu, ale těch 400 km je ještě málo, aspoň 1000 km než to bude ono, navíc jezdit do kopce 70 na 4 rs. podtočenou je vražda, to samé jedu na 3 rs na 3/4 plynu ... ale tahle číza potřebuje točit, takže buď pojedeš origo 16 z. a kvalty na krev(těch tvých 70 umí i dvojka  ) a letí pěkně nebo dáš 15z. a vyjedeš většinu kopců na 4 rs.
Na ten záběh mít fakt jehla 4, volnoběh 1/2 - 3/4 ...
Datum: 28. ledna 2013 10:58
 Čau, karbec seštelovaný na záběh?.. né vždycky je to to pravý ořechový. Někdy je třeba dát ji napít ještě víc.
Datum: 28. ledna 2013 9:47
Jméno: pepa
IP: uživatel14765
 400 km je na záběh prd víc mazej 1.25 aspon 1500 ... no 75 procent plynu na 175 je cca 70 km v hodině vždyt bratrancova jede tak kilo na plnej a je po záběhu....110 dejme toumu když jedeš vraždu.... mám za to že ta motrka líp nepojede  ostatní mě možná opraví ...ale myslím že pokud ti tento výkon nesedí budeš to muset vyměnit celý stroj za novější
Datum: 28. ledna 2013 9:14
Jméno: jawak
IP: uživatel6631
 čau draci chcu se zeptat kolik bych tak dostal za kryt motoru ze strany spojky na jawu vypadá to jako z 250panelky kulaté. nejsou v něm žádné rýhy ani poškrábaný není promáčklý nic prostě pěkný original stav jen přeleštit a jako nový... a druhý dotaz jaký máte názor na kompletní převodovku na jawu 21 z fichtlkramku? tj. předlohová hřídel, 20z, 18z, hlavní hřídel,vystupní hřídel. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2013 23:19
 druhovýroba nikdy neni lepší než stará výroba.
Datum: 27. ledna 2013 23:19
Jméno: jawak
IP: uživatel6631
 no jak je kvalitní a jestli vydrží víc jako originál nebo míň jestli se nelámou zuby atd..
Datum: 27. ledna 2013 23:09
 za ten dekl kilo.... a co přesně tě o té převodovce zajímá?
Datum: 27. ledna 2013 22:44
Jméno: jawak
IP: uživatel6631
 oprava ze strany zapalování*
Datum: 27. ledna 2013 22:12
Posl.aktualizace: 29. ledna 2013 11:17
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Napadá ma či to niesú nádoby na karbid + voda vzniká horľavý acetylén a to keď prisával tak to mohlo mohlo asi kuštik dvihnúť výkon ale to je len teória
Datum: 29. ledna 2013 11:17
 doboví nitro
Datum: 28. ledna 2013 18:02
 probíralo se to na jawamanii... psalo se tam neco o nejakém plynu který se v tom z čehosi tvoří...
Datum: 28. ledna 2013 15:58
 To za válcem budou asi nějaký přídavný filtry nebo na chlazení hlavy jak je to kolem hlavy ty trubyčky asi
Datum: 28. ledna 2013 15:05
Datum: 28. ledna 2013 14:30
Jméno: martin46
IP: uživatel15043
 zdravím draci chtěl bych se zeptat jak to je když bych si koupil ČZ 125/476 na renovaci a majitel v inzerátu uvádí že tp je v depozitu jde to vindat z depozitu nebo jak to je ?? za jakoukoliv odpověď předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2013 19:23
Jméno: martin46
IP: uživatel15043
 tak to je super no moc dík
Datum: 27. ledna 2013 19:23
 Já jsem taky kupoval motorku v depozitu, stačilo když to na mě majitel v rámci depozitu odhlásil, já dal mašinu dohromady, udělal TK, evidenčku, pojistku, a u nás na úřadě jsem si to přihlásil...
Datum: 27. ledna 2013 19:18
 Předem se omlouvám za tento dotaz, ale potřebuji nutně poradit jak otevřít Ford mondeo mk2 bez klíčů. Nebo stačilo by mi jak otevřít kapotu. Vytáhl jsem totiž z něj baterku a to auto nejde otevřít jinak než před dálkáč. a ted nevím co s tím. Nemáte někdo nějakou zkušenost? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2013 23:26
 udělal bych to jak píše danekod, našel bych si někde pod autem + třeba na stertéru a nebo altiku, tam vede + přímo z baterky, kostra už pak není problém kamkoliv
Datum: 27. ledna 2013 23:26
 Přesně jak radí předemnou, pokud to má ve dveřích západky tak vem špagát uprostřed usukuj očko pak ho protáhni přes gumu dveří, zahákni a potáhni nahoru .. nebo ve spodku auta najít + a kostru a napojit na to baterii/zdroj a odemknout (max. rozmontovat masku) .. ale nemá to žádnou zdířku na klíček ? ani kufr ? na starým fiatovi mě šlo odemknou klíčem celé auto a když byla kaput baterka tak se otevřely mechanicky jen jedny dveře .. nouzovka rozbít okno ..
Datum: 27. ledna 2013 21:57
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 startér je taky na + takže když napojíš jeden drát na startér a jeden na kastli tak i nastartuješ  a odemkneš
Datum: 27. ledna 2013 21:44
Jméno: krtek
IP: uživatel15046
 nebo se jinym zdrojem, treba nabijeckou pripoj, mel jsem na 2.5 St alternator dole na motoru, pristupnu z pod auta. Tak na sroub alternatoru s kabelem vedoucim k accu a druhy na kostru.
Datum: 27. ledna 2013 21:24
Jméno: krtek
IP: uživatel15046
 kdysi se mi stalo to same, odjistil jsem kapotu spodem od motoru zatahanim za bowden
Datum: 27. ledna 2013 21:16
Jméno: trubka
IP: uživatel15045
 čau,servis drahý,tak rozbij boční okno a na vrakovišti kup jiné za pár peněz
Datum: 27. ledna 2013 20:57
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 napiš na ford forum
Datum: 27. ledna 2013 18:28
 Ted nevím přesně...Ale má to ještě západky na dveřích ? Nebo je to to novější. Já to vždycky dělal drátem. u okýnka jsem strčil drát pod tu gumu do dveří a bylo tam táhlo.... Ale ted rpave nevim přesně jak to je tady. Jinak by ti to mohl udelat nekdo ze servisu. Meli by zjistit frekvenci na ktery to pracuje a odemknout to... Jinak nevim ale nekdo snad poradí
Datum: 27. ledna 2013 18:27
Jméno: Mik
IP: uživatel14246
 Čau draci, prosím Vás, neviete mi niekto povedať, ako často sa má na fichtli v prevodovke meniť olej? Po koľkých kilometroch? Ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2013 8:55
Jméno: Mik
IP: uživatel14856
 Ďakujem
Datum: 28. ledna 2013 8:55
Jméno: mustanger
IP: uživatel15044
 V příručce čtu že každých 1000 km se má olej dolít a Výměna při 3000-5000 km. Olej je PP80 (třeba mogul trans 80)
Datum: 27. ledna 2013 19:39
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 na netu jsou XXX neceho příruček, atd... hledej, jinak až uznáš za vhodné
Datum: 27. ledna 2013 16:29
Jméno: misak
IP: uživatel15028
Posl.aktualizace: 27. ledna 2013 15:27
Jméno: misak
IP: uživatel15028
 A jsou tady na fichtl krámku ty pružiny do spojky a kolik jich tam protože je tady nemůžu nají.
Datum: 27. ledna 2013 15:27
 Jsou tam tři tyhle kolíčky...
Datum: 27. ledna 2013 15:19
Jméno: Jawa 50
IP: uživatel14805
 Rozbiehame novu stranku o jawe 50 najdete tu rozne foto ,historiu, videa...
http://www.facebook.com/pages/Jawa-50/176616345810598
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2013 18:35
 sem se přidal... sem zvědav, jestli to neskončí jako všechny ostatní stránky...
Datum: 28. ledna 2013 18:35
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 no dobre
Datum: 27. ledna 2013 16:33
|



|