Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj. Možná debilní dotaz. Na mustangu se mě protáčí kluzáky a kolo se otáčí samovolně do stran. Už jsem nový pouzdra dával na jinýho ale ted mě napadlo, jestli by nestačilo narvat nový jenom dolu ? Protože vuli to nemá... Co myslíte ? A popřípadě jak deláte vy, to rozširovaní aby se tam lezl ten kluzák Díkjec
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2013 12:52
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 no když se ti to protáčí, tak to asi vůli mít bude nemyslíš.. co si pomůžeš když dáš nový jen dolů? přece nic, když ty nahoře sou v řiti. to je řešení na chvilku, než se to zas vymele.. na druhou stranu sou i tací, kteří vyndaj jen spodní, pak daj nový a ty nacpou ke starejm horním a dolu daj taktéž nový. potom ale při další repasi už víš co.. možností jak to futro upravit na vhodný průměr je tu popsáno spusty, od nahřátí kluzáku, přes výstružník až po ruční úpravy vrtákem atd. co je z toho nejodbornější si zvol už sám.
Datum: 26. ledna 2013 12:52
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 Vždy co jsem měnil silony, tak jsem většinou spodní a rozšiřování beru stojatým výstružníkem, který mi pučí vždy znnámý
Datum: 26. ledna 2013 12:50
 Dobrý den chtěl jsem se mam jawu 21 startuje hned na poprvé ale po ujetí 1km az se zahřeje motor tak se mi začne dusit už si stím nevím rady je tam dělaný nový výbrus skoušel jsem zvyšovat a snižovat jehlu v karburátoru mohl by mi někdo poradit už si s tim nevim rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2013 20:19
 Borci mám stejnej problém,akorád i trochu problem se startováním,a výbrus sem nedělal..
Datum: 12. února 2013 20:19
 to není ojnicí já mam na to stahovák pístního čepu
Datum: 30. ledna 2013 19:55
Jméno: Ondra
IP: uživatel15052
 Stalo se kamošovi to stejný, za studena v pohodě jak se to ohřálo tak se mu to dusilo. Problém byl ten, když vytahoval neodborně vyklepával pístní čep, tak při tom ohnul lehce ojnici
Datum: 29. ledna 2013 21:16
 pístem to není ale ještě skusim dát snížit hlavu
Datum: 28. ledna 2013 13:26
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 mrkni na píst jestli není oleštěnej - zrcátka - příliš těsný výbrus
Datum: 27. ledna 2013 19:46
Jméno: jawas
IP: uživatel12770
 vsechno dotahni a zatesni mozna ti to saje fales
Datum: 26. ledna 2013 22:09
 a jakou trysku malou nebo velkou obě jsou hlavní
Datum: 26. ledna 2013 17:31
 ja jsem tam kupoval tuhle svičku (http://www.fichtlkramek.cz/nahled/champion_rl86_brisk_n17c.html) a skutečně tam ma trysku 68
Datum: 26. ledna 2013 17:25
 tak to je stopro svíčkou a jestli tam máš trysku hlavní 68 což de pomalejc do otáček ta si kup 72 nebo 78 víde tě to stejně stojí 150 svíčku zahoď a kup si tam buď brysk n15yc a nebo bosch w8ac a nebo w7bc
Datum: 26. ledna 2013 16:23
 svíčku jsem zkoušel dát i do jiné motorky a v té mi chodila dobře po nastartování se chvíli motorka hltí ale po chvíli motorka jde vytáčet po ujetí jednoho 1km se začne dusit a chcípne nastartuju jí ve volnoběhu šlape jak hodinky ale když zařadim jedničku tak chcípne
Datum: 26. ledna 2013 13:33
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 vidím to na nesprávné nastavení bohatosti směsi - hladina, filtr, nedotékající palivo, nebo až příliš dotékající  též i nová svíčka může stát za prd. je toho spousta. trošku to rozepiš jak se to chová při startu a při té jízdě, jde motor vytáčet? co odtrh a předstih?
Datum: 26. ledna 2013 13:22
 svicku jsem daval uplne novou ale vybrus je ctvrty
Datum: 26. ledna 2013 13:09
Jméno: martin
IP: uživatel15032
 kolikátý výbrus? mě do dělala malá tryska
Datum: 26. ledna 2013 12:35
 Co svíčka ?
Datum: 26. ledna 2013 12:14
 ZDarec. Nedávno sem psal ohledně zapalování (vape) a to že sem tam nemohl narvat origo. Tak sem si dneska přitopil horkovzduškou a pustil sem se do toho  Zjistitl jsem že stator nešel do karteru ani nasadit. Nevim jak to tam někdo dokazal dostat. Každopádně ani obroušení nepomohlo. Tak jsem to přendal na jinej a bylo to OK. Cívjky se nakonec vešly. V rámci možnsotí a zapalováním jde dokonce i otáčet  Mám videa i když horší kvalita a u jednoho jsou 2 minuty ničeho -_- bohužel jsem neměl u sebe nic lepšího. takže tohle je ok A dik za pomoc http://www.youtube.com/watch?v=lIO_Jc_tYU0 ...... http://www.youtube.com/watch?v=YJswIUi5wY8
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2013 14:42
Jméno: jarda
IP: uživatel14185
 Na 16 let dobrý, alespoň za mě.
J 1975
Datum: 31. ledna 2013 14:42
 Ok... Je mě 16, s jawama se kamaradim tak 7let teprv. Ohledně kvality videa. Jelikož mám opravdu malou rychlost uploadu tak si nemohu dovolit třeba HD video i když ho natočit mohu. Tohle jsou videa který si většinou pořizuje do svýho "archivu" Je to takový že si vzpomenu něco natočit. Takže na kvalitě mě tak nezáleží. Zrovna z tohoto si opravdu nemá člověk co odnést. Teď jsem udělal led brzdový světlo. Natočim to na HD a uploadnu to na intru tam mám up asi 10MB  Doma asi 20kb/s :/  Jinak tenhle pincek jje s papírama koupený za pouhých 1000kč. Nic jsem na něm nedělal. Tu elektriku jsem dělal spíšz toho důvodu že byly zřejjmě dost zoxidovaný kontakty blblo to. Stál asi 9 let... Jinak mám celkem 3mustangy jednu 21 babettu207 a část 150  Plánujudo budoucna ještě 250 a budu spokojjen
Datum: 26. ledna 2013 15:12
 jojo snad...
Datum: 26. ledna 2013 13:09
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 tak tak.. ale na druhou stranu jestli je mu 15 let, tak se to dá pochopit.. sou tu jiní i starší, kteří by tohle nedokázali. takže za mě jen tak dál, pár let, pár fichtlů pod rukama a jednou, pokud u toho vydrží, bude z něj třeba dobrej a zapálenej fichtlař.
Datum: 26. ledna 2013 13:02
 ona ta kvalita provedené práce taky není nic moc
Datum: 26. ledna 2013 12:55
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 předpokládáš správně.. nejde ani tak ale o kvalitu záznamu, jako o vypovídací hodnotu těch videí.. i když s kvalitou záznamu to má také co dělat.. otázka tedy je, co zajimavého si z toho má uživatal vzít.
Datum: 26. ledna 2013 12:38
 Předpokládám že to bylo myšleno ironicky.... Tak se Ti omlouvám, že jsem po ruce neměl kameru...
Datum: 26. ledna 2013 12:12
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 tak to jsou asi nejlepši dvě videa, jaké jsem prozatím měl tu čest vidět
Datum: 26. ledna 2013 11:41
Posl.aktualizace: 26. ledna 2013 8:17
 Celkem dobrá životnost, docela pěkně drží.. -dost tvrdá, na silnici je lepší silniční
Datum: 26. ledna 2013 8:17
Jméno: mato16
IP: uživatel14689
 caute chtel bychom se spitat ako to je s papirami. nasel jsem doma velky TP na jawku 500ohc a tam je psany nekdo jiny. tp nema ustrizeny roh a ma otazka je co musím udělat abych to napisal na sebe? pude to vubec? dikes mato
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2013 21:08
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 u nějakýho fichtla bych se toho nebál, tam jsou ty papíry za pakatel, ale když pak ten nynější majitel zjistí, žes podvodem přepsal jeho papíry a přitom se nechaj střelit třeba za 20 tis. (plácám, netušim kolik se na pětikilo pohybujou) tak by to i mohl začít řešit... osobně bych si to nelajsnul...
Datum: 25. ledna 2013 21:08
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 s tou plnou mocí, nebudu řikat, že to nejde (je to poměrně častá praxe), ale je dobrý si alespoň zjistit, jestli ten majitel ještě žije... a protože čkp obesílá kde koho, tak jestli na ty noty neni placený povinný ručení, tak na 90% obešlou i nynějšího majitele a ten se bude asi dost divit, když mu přijde složenka k papírum, o kterejch už dávno neví...
Datum: 25. ledna 2013 21:05
Jméno: mato16
IP: uživatel14689
 a trebas že bych si sam napisal plnou moc? nebo to aj nějak urychlit?
Datum: 25. ledna 2013 19:52
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 prvně v místě bydliště posledního majitele zjistit, zda je ten TP vůbec platný (tzn. zda už za něj nebyl třeba vydanej duplikát), pak dohledat posledního majitele a sepsat s nim kupní smlouvu a plnou moc a na jeho obecnim uřadě s rozšířenou působností to na sebe odhlásit... nedohlásíš to na sebe, dokud to pětikilčo nebudeš mít  , ale můžeš ten TP prodat i když bude v polopřevodu na tebe...
Datum: 25. ledna 2013 19:47
Jméno: ondra
IP: uživatel14871
 Zdravím dávám dokupy motor na jawetu a mam problem s kolem které mě dře do karteru proto jsem si koupil tuto vymezovací podložku http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vymezovaci_podlozka_1mm_slapek.html ale podložka tam lítá do stran ubec tam nesedí a když chci dát kartery ksobě tak mě to kvuli te podložce nejde pruží to přes ní, měnil jsem i opěrné kroužky ale i ty mě příjdou jiné než ty původní co tam byli ale bohužel ty jsou už celé ohoblované, nemáte někdo nějakou radu co stím nechce se mě nechávat hoblovat ten karter tím kolem
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2013 15:41
Jméno: ondra...
IP: uživatel13128
 Zdar mezi rozběhové kolo a půl měsíce bych ji určitě nedával pokud nebude kalená kolo se točí pořád a časem by se vydřela a mohla by udělat překnej bordel kdyby vlezla mezi zuby..
Datum: 27. ledna 2013 15:41
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Zdar právě řeším ten samý problém ,rozběhové kolo mi dře o kartr.Tu podložku budu dávat asi mezi půl měsíce a samotné kolo.Ne tedy pod půl měsíce a kartr .Je tam vůle cca 1.5 -2 mm a při vymezení kliky z venkovní strany to jen doladím.Jisté je ,že po vložení do bloku by to nemělo dřít.to Je jen můj názor a při skládání se ukáže pravda .To že není někde zakreslená podložka neřeš zapoj hlavu a klidně ji dej tam kde bud mít svůj účel.
Datum: 27. ledna 2013 15:13
Jméno: ondra
IP: uživatel14871
 jinak koukám do original katalogu náhradních dílů na jawettu 551 a tam je podložka uvedená že se dává dle potřeby, ale nepoznám ztoho kam má přijít
Datum: 26. ledna 2013 19:30
Jméno: ondra
IP: uživatel14871
 No a teť babo rať kam ji dát jestli pod kliku šlapek a nebo pod to kolo
Datum: 26. ledna 2013 19:21
 svůj názor jak to dělám já jsem řekl...
Datum: 26. ledna 2013 12:53
Jméno: ondra...
IP: uživatel13128
Datum: 26. ledna 2013 12:47
 ta teda má být uvnitř přesně jako je to tady vyfocený! dej si ji kam chceš teda...
Datum: 26. ledna 2013 10:32
Jméno: ondra....
IP: uživatel13128
 zdarec ta podložka vůbec nemá být uvnitř motoru. Na fichtlkramku je to špatně vyfoceny ta podložka má být pod levou šlapkou a tím se vymezuje vůle pedálů doboku a tim se to ozubený kolo uvnitř motoru oddáli a nebude dřít. Těch podložek pod levou šlapkou musí být tolik aby úhel z polohy šlapány do polohy brždění nebyl větší jak 90 stupňů.
Datum: 26. ledna 2013 10:10
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vymezovaci_podlozka_1mm_slapek.html jo přesně jak tady má dosednout až k těm opěrnejm kroužkům, pokud ti to nejde nějak to uprav aby si to sedlo, a pak bez kliky a hřídelí to slož, podložka se ti prohne, rozdělej a zkus tam dát ještě 1, zase slož a pokud to sedne tak máš zaručeno že ti to o kártry dřít nebude  jezdím závody mopedů a kolikrát se stalo že to taky rozvalilo kártry  tak bacha na to. Hodně štěstí.
Datum: 26. ledna 2013 8:24
Jméno: ondra
IP: uživatel14871
 čau diky za inspiraci koukal jsem na to ještě jednou a jediný co mě napadá jestli ta podložka nemá malou vnitřní díru mě totiž nedosedne přímo na tu plochu těch opjernech kroužku ale zastaví se mě o výstupek co je přímo na té ose šlapek která slouží aby ty opěrné kroužky nešli nahoru. proto moje otázka ma ta vymezovací podložka dosednout až na plochu těch opěrnejch kroužků? Díky
Datum: 25. ledna 2013 23:18
 No co na to říct, skládal jsem to taky z nových dílů na S22 a problém jsem neměl - dokonce jsem tam ty podložky 2. Tady máš něco pro insipraci http://www.youtube.com/watch?v=p-L_l3TIcYE jinak podívej se jestli ty kartery nejsou vařené.
Datum: 25. ledna 2013 19:36
Jméno: Michal
IP: uživatel15028
 Dobrý den potřebuju poradit ohledně ČZ 175/477 chystám se na výměnu lamel ale nevím kolik je tam korkovejch a kolik mezi lamel? popř. je to těžké vyměnit a namontovat zpátky? A ještě jeden dotaz jak je kolo s nábojem ( s hlavou) okolo něho mi teče olej ale gufero jsem už jednou měnil a furt to teče nevíte někdo co stim
Předem děkuji za odpovědí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2013 19:39
 Dobře se podívej odkud to teče. Pěkně to otři do čista hadrem nech to běžet aby se to řádně prohřálo, podívej se pak jestli ti to neteče třeba ze snímače neutrálu, taky to dost často teče okolo hřídele startpáky.
Datum: 25. ledna 2013 19:39
Jméno: Michal
IP: uživatel15028
Datum: 25. ledna 2013 18:16
 Ano, psal jsem že olej může téct i okolo spojkové tyčky, je tam takové těsnění. Jinak než sundáš víko spojky, tak přetoč páku do startovací polohy a pak teprve jí sundej...
Datum: 25. ledna 2013 18:07
Jméno: Michal
IP: uživatel15028
 Děkuji za opověd ale olej mi opravdu teče protože stéká po stojánku a když po pár jízdách odšroubuju vypouštěcí šroub tak olej neteče jen po naklonění motorky takže benzínem to nebude.
A mohl by ten olej téct přes spojkovou tyčku??
Datum: 25. ledna 2013 18:05
 5 lamel a 5 mezilamel. Výměna je otázkou chviličky, když si motorku šikovně naklopíš tak nemusíš ani vypouštět olej. A únik oleje může být třeba kolem spojkové tyčky...nebo častej problém je že benzín co přeteče z karburátoru má odtok skrz prostor sekundárního kolečka, kde vypláchne bordel a pak to vypadá jako kdyby odsud kapal olej...
Datum: 25. ledna 2013 17:23
Jméno: petr
IP: uživatel15027
 cau hele chtel bych se zeptat bude pasovat převodovka z pařeza do motoru J.21 ? mam to na fichtl cupy a pařezová převodovka je více do síly nebo se pletu ? a ještě považuje se leštění kanálů za upravu ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2013 9:20
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 souhalsim ze standou, i spojkovy koš je jiny neš na 20! ma jen tri koliky ...a dvacitka ma 5!
Datum: 26. ledna 2013 9:20
Jméno: standa
IP: uživatel15031
 Převodovka z pařeza do dvacítky prostě NEJDE! Kdo to kdy měl v ruce tak chápe...
Datum: 26. ledna 2013 6:50
 Vy tady mluvíte o převodovce jako by měla 500 dílů  Co jinýho bys tam chtěl menit než celou převodovku...
Datum: 25. ledna 2013 22:47
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 no jestli vono nebude lepčí tam dát rovnou celej motor z toho pařeza, případně z 05 ta je taky silná a k tomu dát válec, karbec, lauf atd. z 21.
Datum: 25. ledna 2013 21:00
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 Ta převodovku z pařeza se tam vejde protože má stejnou osovou vzdálenost jako převodovka z 21 to jo, jenom je problém s tím, že je asi o 6mm užší takže bys tam musel dát nějaký vymezovací podložky. Taky by si tam musel dát řadící automat z pařeza a ta převodovka je proste úzká takže po smontování motoru tam asi nenarveš spojku protože ta osa z převodovky bude málo koukat z ložiska a stejnej problém možná bude u sekundárního kolečka. Takže se na to vykašli a nebo prohoď jenom dvojkový kolečka.
Datum: 25. ledna 2013 20:50
Jméno: petr
IP: uživatel12630
 zero: jak celou komplet ? myslis jako i s hřídelema nebo jak ?
Datum: 25. ledna 2013 20:38
Jméno: ZeroCZ
IP: uživatel1723
 pasuje ja ji tam taky mam a doporucuju dej ji tam ale musis ji vymenit celou komplet
Datum: 25. ledna 2013 20:29
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 ale do 21 nepasuje
Datum: 25. ledna 2013 20:15
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 pleteš se pařezová převodovka je stejná až na to,že druhý převodový stupěň tam je jak říkáš víc do síly
Datum: 25. ledna 2013 20:14
Jméno: petr
IP: uživatel12630
 ja nikdy pařeza nevlastnil ani motor sem rozdělaný neviděl tak proto se asi ptám .. s fichtlama už nejakej ten patek dělám a vendliss: přiznavam že nevim vše ale asi tě zklamu kámo  už sem začal ..
Datum: 25. ledna 2013 19:34
 Radši s ficht cupem ani nezačínej, při tvejch znalostech.
Datum: 25. ledna 2013 13:43
Jméno: racer
IP: uživatel14812
 uvazuj rozumně, myslís že se tm vleze převodovka? když jsou bloky jiné?
Datum: 25. ledna 2013 12:12
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 Ahoj mam takovy dotaz ohledne karavanu,chtel bych se zeptat jak to je tedka s rizenim zavesnych voziku a karavanu za autem s ridicakem skupiny B. Do jake hmotnosti (popripadne velikosti) muzu tyhle monstra tahat.  diky a sorry za nevhodny dotaz  treba mate nekdo zkusenost
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2013 23:00
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 když nevíš, udělej si C+E a pak si fakt nemusíš pamatovat co jseš oprávněnej tahat  ... nikdo si nepamatuje z autoškoly všechno (dělal jsem autoškolu (v 16ti, a 3x v 18ti a stejně člověk dost věcí zapomene, ale důležitý je si to umět dohledat!!! První, co by mě napadlo bejt na tvym místě by bylo podívat se do knížky autoškoly!! a když jí nemáš, je zákon o silničnim provozu v elektronický podobě! (viz muj odkaz nížeji). Zákonu a vyhlášce se dá přece víc věřit než žvástalum na pokecu jako jsem já, který ti můžou nakecat co je napade, ale pruser z toho pak budeš mít jenom a jenom ty!! toť muj názor a rozhodně se tě nechci nijak dotknout
Datum: 26. ledna 2013 23:00
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 pletes jablka s hruskama,takze si pamatujes vsechny vyhlasky do slova jak jsou a vsechno co ses ucil pred nekolika lety? pochybuju. Myslis ze te zastavi policajt a rekne ti ,,pane ridici nepotrebuju videt doklady ale chci vedet kolik muzete vozit za autem Kg ? '' moc to prozivas......myslim ze krizovatky jsou kazdodenni zalezitost za volantem,ja sem treba v zivote nic netahal za autem tak sem se tu zeptal jestli to nekdo nevi,probiraji se tu ruzny kravoviny....tak proc ne tohle.....sorry ale neberu to jako velkou chybu nevedet co muzu tahat za autem
Datum: 26. ledna 2013 22:54
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Tady nejde o to jaký si řidič, ale o to, že ani nevíš s čím možeš nebo nemožeš jezdit!Šak s řidičákem skupiny B možeš řídit aj kamion nebo autobus!!!Nééé???A ten řidičák Ti dal gdo?Já sem se nigdy nezajímal o to esli musím dávat přednost na hlavní silnici!??A musím???Jak to mám vědět???
Datum: 26. ledna 2013 21:02
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 ja sem nikdy nic za autem netahal nikdy sem se o to nezajimal tak jak to mam vedet jak velky veci muzu tahat za autem....taky kdyz se o neco nezajimas tak si to nepamatujes ne? Nebo si pamatujes vsechno z autoskoly? Myslim ze vraet ridicaky by se meli za neco uplne jineho nez za toto,nemyslim si ze bych mel vratit ridicak sam sem toho najzdil s autama uz neco pres 300000km konkretne na svym 120000 za tri roky a nemyslim si ze jsem spatny ridic.
Datum: 26. ledna 2013 17:39
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj lolek!Tady přece nejde o zkušenosti!Ale o neznalosti!A to bych doporučoval vrátit řidičák!!!A promiň za nepříjemnú odpověď!Toš tak!
Datum: 25. ledna 2013 16:30
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 25. ledna 2013 13:07
Jméno: pepek
IP: uživatel15025
 čau lidi potřebuji poradit dělam fichtla na fichtl kapy a potřebuji poradit jak mu zvíšit výkon aniž bych delal valec
a jestli pomůže dát do zadu větší rozetu že víc ujede v terénu sem myslel tak jak ?
odepište a poraďte dík!
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2013 9:28
 petr: ovšem za studena a je situace zcela opačná.Ale musím přiznat že jsem taky nedopatřením nalil směs benzínu a nafty a byl jsem překvapen jak to jde na volnoběh a je to startuje.Ovšem po vychladnutí konec
Datum: 26. ledna 2013 9:28
 Jestli si někdo myslí že s naftou nebo nějakým tím koktejlem to jede líp,... kdybych napsal osobní názor tak poruším pravidla
Datum: 26. ledna 2013 8:29
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No ešče, že sem se sem podíval jak to dopadlo s tú rozetú!To fčíl uš do dízlu nebudu potřebovat motorovej ani převodovej olej!!Ešče to musím poradit aj tem co neuznávajú M2T!Pořád jakúsi syntetiku dyž stačí trocha nafty!A uš sem aj poslal přihlášku na patentovej úřad!!!Krúci, toš ešče aj zbohatnu!!!
Datum: 26. ledna 2013 0:28
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 bakoune budeš muset ty dvoutakty ještě víc dostudovat, takhle byto nešlo.
Datum: 25. ledna 2013 21:43
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 ... že já to s tou naftou nevěděl dřív, mohl jsem ušetřit na oleji!
Datum: 25. ledna 2013 21:37
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 hm, to že se to někomu hřeje a jinému zas nikoliv, nebo jednomu to chytá, jinému ne, nebo jednomu to jede jak drak, jinému ne, naftou, a to si buďte jisti rozhodně nebude. ámen
Datum: 25. ledna 2013 21:04
Jméno: ZeroCZ
IP: uživatel1723
 Nafta je super ja ji tam taky pridavam aspon se to lip promaze
Datum: 25. ledna 2013 20:27
Jméno: petr
IP: uživatel12630
 ja nevim proc kdyz napisu NAFTA se do mě všichni pustěj, z vlastní zkušenosti to vím kdyz sem jezdil s kamosema po lese tak kdyz ho chcipnu a je rozpalenej = oni roztláčej ja na první šlápnutí .. sice se občas zanese svíce a trochu víc to hulí ale já to tak dělám a nikdo mě to nevymluví .. nafta maže a nikdy sem tim nic nepos*al a to na to jezdím už cca 3-4 roky
Datum: 25. ledna 2013 19:29
 jawa46: hele, s tou naftou se mu nesměj...  kamarádův otec do motorů hodně dělá a taky řikal, že dřív když nic nebylo, tak se udělal vražednej koktejl z benálu, nafty, ředidla... a pak to jelo jak drak, ale nesměl jsi tam dát moc nafty, jinak to prej nešlo zdechnout
Datum: 25. ledna 2013 18:18
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj pepek!S tú naftú skušenosti nemám, ale fšecko ostatní platí!Já bych zvětšil rozetu!To určitě prospěje!Start bude živější a trojka se víc vytočí!!!Toš tak!
Datum: 25. ledna 2013 16:41
 Petr... to je zajímavý lít to 2t zážohového naftu  to je asi jinej gang, to máš pak přímo raketovou rychlost ne? prosímtě zamysli se než jsem napíšeš takovou chujovinu. Jinak pepek chce to vyšistit hlavu, výfuk karbec, seřídit zapalování, mít dobrý píst a kroužky, ložiska na klice, dobrou řetězovku a slušný ložiska v kolech. Jinak není špatný změnit primární převod - nejde o výkon ale o sílu. Co dál poradit nevím záleží v jakém stavu máš stroj a jak to umíš seřídit.
Datum: 25. ledna 2013 12:06
Jméno: petr
IP: uživatel15027
 cuss hele jezdim taky zavody a nejlipsi co se da udelat je poradnej pist s krouzkama aby to pekne sedelo ve valci dobra klika a serizeny zapalko.. a poradne nafoukaný kola a aby nepřibrzdovaly pakny .. ja dycky do nadrze přileju nakou naftu.. delam to uz dlouho kamosi co jezdily na benzin mely pridreny pisty .. ja ne .. hodně zdaru
Datum: 25. ledna 2013 11:23
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 cus chci dělat go motoru u pionýra ale nevím jak s tou pružinou nakopávačky aby se správně vracela dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2013 16:48
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj jirko!A uš si skúšal co Ti radí hlasam?Ale péro má taky pravdu!Aj to se mě stalo!Toš tak.
Datum: 25. ledna 2013 16:48
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 chci to půlit hlavně protože se ta nakopávačka nevrací
Datum: 25. ledna 2013 14:48
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 moc bych na to nespolíhal u některých motorl to tak dobře nefuguje,natáhnu tu pružinu a potom si provázkem za něco přivaž startpáku a můžeš skládat bez problémů
Datum: 24. ledna 2013 23:24
 jo udělej to jak hlasam, taky sem to tak dělal a funguje to v pohodě
Datum: 24. ledna 2013 21:09
Jméno: hlasam
IP: uživatel14060
 Stačí když si to poskládáš bez jakékoliv napinaní pružiny, a až budeš mít motor poskládaný tak nakopávačkou sjedeš úplně dolů, potáhneš ji k sobě tak až Tě to pustí udělat otáčku ve směru hodinových ručiček až nahoru a máš to. Jednoduché a funguje to...
Datum: 24. ledna 2013 20:59
Jméno: avb
IP: uživatel6631
 Normálka jen ji vemeš a otočíš jednou a ucítíš jak ti pružina bude dělat odpor otoč ji o jednu otáčku zajisti a přitlač kartery k sobě hotovson
Datum: 24. ledna 2013 20:37
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
Posl.aktualizace: 25. ledna 2013 12:09
 Přesně jak píše cezeta22 pode mnou záleží na stavu a opotřebení motoru, ložisek, pneu atd.. ale hlavní podíl na tom má ten článek mezi sedátkem a řidítky
Datum: 25. ledna 2013 12:09
 Zdar ! dle stylu jízdy, stavu motoru, ložisek, tlaku pneu a velikosti jezdce cca 3,5 ....extrémy 2,7 - 5,5 l na 100 km,
Pepek - nedá se to srovnávat s kroskou
Datum: 24. ledna 2013 21:25
Jméno: pepek
IP: uživatel15025
 čau mam čz 125/516 a žere mi to zhruba 1.5až2.5 l na hodinurn
Datum: 24. ledna 2013 20:38
Jméno: avb
IP: uživatel6631
 Dobrý večír.. chcu se zeptat kdybych si nechal udělat u stejskyho ten 4K válec na fichtla s výkonem 10PS narval rychlou převodovku kliku ckr s jehlama výfuk podle stejskyho, dellorto, vape a další srajdy.. jaké rychlosti by bylo možné dosáhnout ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2013 19:30
Jméno: standa
IP: uživatel15034
 Ok,ok.... Chápu...myslel jsem že si nějakej zdejší "tjuner"... Hele závodní úprava jela v laboratorních podmínkách na brzdě skoro 130,ale na silnici něco přes 100...takže u toho 4K to čekej obdobný....možná trochu lepší...
Datum: 26. ledna 2013 19:30
Jméno: avb
IP: uživatel6631
 já to tak samozřejmě myslelže u steskyho nechat dělat vše
Datum: 26. ledna 2013 17:39
Jméno: standa
IP: uživatel15031
 Ještě bych tě uved do reálu. Ten válec měl 10HP na Stejskyho motoru se Stejskyho komponentama. Takže pokud tam dáš nějakej cca vejfuk,nějaký sací koleno,nějakej karburátor s nějakym filtrem,nějaký zapalování a nějak to "naladíš" tak se muže stát že nebudeš mít ani 2/3 té udávané hodnoty výkonu....a pak to muže jet 80-85 jak upravená seriovka.... Fakt do toho chceš jít? Aby ten válec fungoval,tak je potřeba motor osadit Stejskyho hlavou 1300,- Stejskyho výfukem 1900,- Stejskyho sacim kolenem 300,- ... A nebo zajistit přesnou výrobu...a jseš na stejnejch penězích..... Pak je můj odhad 100km/h na převod 13/55
Datum: 26. ledna 2013 8:59
Jméno: kenny
IP: uživatel12983
 tak skus napsat přímo stejskymu
Datum: 25. ledna 2013 6:30
 Čus draci nevíte náhoodou kde bych mohl sehnat svíčku pal 7-8???
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2013 23:00
Jméno: pejsek
IP: uživatel15006
 Nějak tak Masokz
Datum: 24. ledna 2013 23:00
 takove svičky se snad valeji pozemi ne? našel sem jich u dedy v garazi asi 20
Datum: 24. ledna 2013 19:53
 Oooops  *vydělal
Datum: 24. ledna 2013 19:03
 už jsem to všecko rozprodal :/ mam 3 posledni. Kupovali je za 60 jednu tak si tim viděla na vybrus a jestě nový plašt
Datum: 24. ledna 2013 19:03
 brisky N15 ti nestačí? dyť je to nemlich to samé
Datum: 24. ledna 2013 18:51
 A nepordal by si jednu nebo dvě ?
Datum: 24. ledna 2013 18:43
 na burse sem jich koupil 30 v origo baleni za 300. Prej že byly potopený... všechny fungujou
Datum: 24. ledna 2013 18:35
 Zdar borci potrebuju helfnout,nemuzu nastartovat ani roztlacit stroj,zkousel jsem do valce vstriknout benzin a ani to nebaflo ale kdyz vytahnu svicku jiskri perfektne. dik za radu je to pincek 05
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2013 10:55
Jméno: Honza
IP: uživatel15039
 Může to být i vadnou cívkou. Ve válci pod tlakem to jiskru nehodí.
Datum: 27. ledna 2013 10:55
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 přečti si těch tisíc návodů, který na internetu jsou a seřiď se předstih! (nejlíp podle žárovky a s posuvkou v ruce)
Datum: 24. ledna 2013 17:21
 s odrhem jsem nemel problem nastavil jsem na kladivku 0,5 pri HU,ale u predstihu kdyz povolim ty dva sroubky tak s tim muzu otacet zhruba 2cm vic me to ty drazky neumozni ale nevim kam strcit ten cigaretovy papirek,zase mezi kladivko? jinak s tim nemam problem jen se me zda ze je to u 05 jiny nez u 20nebo21
Datum: 24. ledna 2013 16:53
 Viděl bych to na předstih
Datum: 24. ledna 2013 16:38
Jméno: renepolach
IP: uživatel15023
 ma to kompres
Datum: 24. ledna 2013 16:36
 Čus draci chci se zeptat jáká je nejlepší svíčka pro mého mustanga aby šel na nákop??? i za studena kámoš má n15yc a při -3F mu to šlo na nákop já jí mám taky a eště ji musím ráno ohřejvat na plotně jinak mám pařezové zapalování a vyštelovaný by to mělo bejt taky tobřš díkyza odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2013 19:52
 v motoru je generálka půl roku v plovákovce nová oska+závěska je to stopro svíčkou to vim a karbec je víc danej nahoru že tam nedotíká benzín a nebo až moc tím to ení
Datum: 26. ledna 2013 19:52
 ja používám N15c, ale taky zalezi v jakym stavu je motor, předstih a musi být dobře nastavený karburátor, ja když dělám nějaký motor tak slćuju všechny kanály a přechody, musi být dobrá ložiska a gufera, a pořádně utěsněný motor, a hlavně karburátor a sací hrdlo,
Datum: 25. ledna 2013 22:35
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 jedině pal 7 nebo 8 nikdy nebyl problém ani při - 20
Datum: 24. ledna 2013 17:31
Jméno: renepolach
IP: uživatel15023
 ze škodovky 120
Datum: 24. ledna 2013 16:38
 Ale abych poradil  Každej fík chce neco jinýho. Mě ten jeden mustang nejede na nic jinýho než na 15... ten druhej zas žere radši 17  Prostě to musíš odzkoušet  A nejlíp se vyvarovat novejm svíčkám.. To je spis tak na dojetí -_-
Datum: 24. ledna 2013 14:12
 Dokud to startuje tak to neres
Datum: 24. ledna 2013 14:09
Jméno: jakub
IP: uživatel13743
 nn tim to bytt asi nemůže dřív když sem tam měl origoš zapálko tak sem tam měl takovou hlavu s douhým závitem sehnal sem si nějakou svíčku s dlouhím závítem méno asi ittrilium asi nějak tak a to šlo furt na nákop za tepla i za studena ale teď tak na osmí až desátý nákop za tepla a za vlažna tak na 2 až třetí....
Datum: 24. ledna 2013 14:05
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no ovplyvňuje to veľa vecí či už je to dobre naštelovaný karburátor v akom stave je elektrosústava a tak no napadá ma jedna špecifická vec ty máš mustanga a novšie jawy mali 8V indučku a parezy až po jawu 05 mali 6V indučku aj toto môže veľa robiť
Datum: 24. ledna 2013 13:40
Jméno: jawa special
IP: uživatel15021
 čaute draci mám dotaz tedka mám rozebraný motor a slyšel jsem něco že když vyměním ty 2 převodové kolečka (to menší stím vetším) určitě víte co myslím tak prý bude jednička s dvojkou rychlejší ale aby se chytla 3ka musím zas vytáčet hodně 2ku že? chlapi prosím poradte at to potom neskládám znova díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2013 23:07
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 NE!
Datum: 26. ledna 2013 23:07
Jméno: jawa special
IP: uživatel15021
 takže má to cenu přehazovat ty kolca nebo ne?
Datum: 26. ledna 2013 21:45
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 elent: z kopce fest fofr?  až na to že trojka zůstává stejná, tzn i3=1, takže z kopce uplně stejnej fofr tak s nepřehozenejma kolečkama
Datum: 25. ledna 2013 18:44
 větší kolečko na delší hřídel ne?
Datum: 24. ledna 2013 9:34
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
Datum: 24. ledna 2013 8:58
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 ja jednou blbe poskladal prevodovku na 21 a jednotka,dvojka hned za sebou a trojku sem moch dat jenom z kopce,jinak to motor neutah. bylo to k nicemu akorat z kopce fest fofr,jinak vsade krokem
Datum: 23. ledna 2013 23:02
 Přesně to je nejlepší návod na to že se ti trojka takřka vůbec nechytne, už vůbec ne na cupu v terénu. Lepší je změnit primár či seknudár.
Datum: 23. ledna 2013 21:32
Jméno: dwein
IP: uživatel12627
 úprava k ničemu.. snadněji lze měnit sek. převod
Datum: 23. ledna 2013 20:35
 jednička a trojka se nemění, pouze je kratší dvojka...proto musíš víc vytočit dvojku aby se chytla trojka...
Datum: 23. ledna 2013 20:32
Jméno: ales
IP: uživatel1272
 ahoj potrebuji k revma plechum na 555 i prsíčka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2013 22:02
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jo jo potřebuješ ty dvířka jsou trošku menší
Datum: 23. ledna 2013 22:02
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 koukni na fotky nebo do katalogu ND ne? Potřebuješ, ale jsou jiný, než klasický (nemaj otvírací dvířka)
Datum: 23. ledna 2013 19:30
Jméno: jindra
IP: uživatel14039
 Zdravím, chci se zeptat, jestli je jedno jak dám pístní kroužky na píst. Mám totiž jeden píst. kroužek o kousek větší než ten druhý. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2013 19:45
Jméno: jindra
IP: uživatel14039
 aha  ok díky
Datum: 23. ledna 2013 19:45
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nemůžeš tam dát kroužek, kterej zrovna najdeš! Kroužky musíš mít dle výbrusu a šířky drážky pro kroužek
Datum: 23. ledna 2013 19:28
 Jak jeden o kousek větší než druhý? Maji být stejné...
Datum: 23. ledna 2013 17:10
Jméno: Koleno
IP: uživatel11608
 Zdar ,když sem v létě dělal světlo na jawa 20 tak se mi to povedlo a tak se šel na oběd. Když se to jel project tak to chvilku svítilo ,ale málo .Když to ukostřim tak to svítí pořád ,i když vypnu světla a nejde to přepínat nevíte co je s tim ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2013 10:19
Jméno: Koleno
IP: uživatel11608
 Oskare je to možný ,ale když sem to zapojil tak sem to protůroval se světlem a svítilo tak sem šel na oběd a pak sem to chtěl projet a nesvítilo
Datum: 24. ledna 2013 10:19
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Koleno!Vím.Máš to špatně zapojený!
Datum: 23. ledna 2013 21:20
|



|