slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  453  454  455  456  457  458  459  460  461  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: kjub01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj Draci! Prosím o radu s Jawou 21. Jezdí moc pěkně, ale když jedu trošku déle, třeba 25 km, začne se v nižších rychlostech třeba 30 km/h cukat, když zrychlím, tak je zase vše v pořádku (u dvojky i trojyk). Vím, že to není nový stroj :-) Svíčka je černá a vlhká, což vím, že je problém. Mám přenastavit předstih? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2012 15:21
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
sniž hladinu a jehli dej na 2 zářez a seřid předstih
 
 
Datum: 06. srpna 2012 15:21
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Mám najeto už na výbrus přes 400km jehlu už jsem vrátil spátky na druhej od zhora mažu pořád záběhově 1:25 předstih 1,6mm 2 výbrus slícovaný a vyleštěný kanálky lauf čistej ložiska v kolech dobrý kola nafoukaný komplet goo motoru ložiska spojka gufera a pořád to nejede :-( s 11z sekundárem už to ztrácí dech do menších stoupání snažil sem se to zaject co nejlíp :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2012 0:14
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Válec mi kdysi dávno jezdil nejlíp z okolí bez jaký koliv upravy jsem se 13z sekundárem vyjel všude pak přišla defekt a musel jsem měnit kartery a od tý doby to stojí zahovno a přitom co jsem nedávno pulil skoušel sem jak sedí přefuk n karteru a na válci a sedělo to relativně dobře kroužky bych možná skusil no ale přijde mi blbost abych pár km od výbrusu měnil kroužky nechci po tom žádný extra výkony jen výkon a spolehlivost seriovky, jestly mám vložku na středu uplně na středu není ale co sem jí porovnál s jiným váklcem byla ta moje mnohem líp vycentrovaná a slícovaná sací a výfukovej kanálek mám začištěnej aby tam nebyl žádný schudky a velštěný jsou hlava je s ledvinkou zabroušená a utěsněná pod válcem mám od jakživa 2 těsnění ale tenký
 
 
Datum: 07. srpna 2012 0:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14258    
Chyba v nastavení a nebo prostě blbej válec...některý sou jak blbě spasovaný,tak blbě opracovaný....máš vložku na středu? Začištěnej sací a vejfukovej kanál? Hlava dobrá?
 
 
Datum: 06. srpna 2012 16:00
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
to je divný,rozdělal bych to a zkusil vůli kroužků,popřípadě bych je vyměnil
 
 
Datum: 06. srpna 2012 15:23
 
 
 
 
Jméno: kája      IP: uživatel14188    
čaute,chci se zeptat dal jsem muj valec na výbrus a pořebuji poradit jak vytahnout pístní čep?a budu potřebovat vytáhnout motor z rámu? a jak to dobře zajet slyšel jsem že to mam nechat chvíli hrčet na volnobeh a pak nechat schkladnout a aspon trikrat to tak udelat a potom jet opatrne...dekuju za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2012 15:06
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motor nech v rámu, na čep si udělej stahovák, píst zaaretuj válcem a začni vylisovávat... kolo a blatník je zbytečný sundávat, stačí si vytočit řidítka do boku... a záběh... jakou vůli výbrusu si necháš dělat? na volnoběh je to kravina protože pokud se vzduchem chlazenej motor nehýbe, nechladí se pro to se zajíždí při jízdě, cca 2-3 nádrže 1:25 jehla 3. zářez a nepřetáčet a nepodtáčet motor... výbrus s vůli 0,05 mm ani nezajíždím na závodním motoru...
 
 
Datum: 06. srpna 2012 15:06
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel13665    
Myslim že když si projdeš tohle forum nebo zagoogliš tak o zajižděni toho je všade dost stači jen hledat ;-) a s vytaženim je to na tobě já na babetě sem sundal blatnik a předni kolo kvuli lepšimu přistupu a normálně sem pist vyhodil ven takže u pionyru to bude natobě jestli se ti chce dat motor ven což je pak jednodušši při zpětné montáži pistu (mužeš si snim točit na ponku jak chceš lepši ho vyčistiš vyleštiš apod.) nebo to uděláš při nasazenym motoru ale při nasazenym bych sundal blatnik a kolo Tak sem to děla já
 
 
Datum: 06. srpna 2012 14:25
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel13665    
Zdar mám dotaz kolik byste dali za pionyra 20 21 s tp a stk v plně funkčnim stavu? Chtěl bych něco pořidit a nevim kolik mám nabidnout. Možná se to sem nehodi ale pionyra jsem naposled kupoval před 13 lety za 200 bez tp na vyblbnuti :-D ale to už je dááávno odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2012 13:39
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel13665    
No za 1000 s tp to pak prodává jen papiry, značku a stroj je na komplet GO nebo to je haluzácká koupě... Ty 3000kč se mi zdaji dobry ikdyž popravdě jsem se zalekl těch cen na netu kdy chtěj za fichtla třeba 8000 10000 atp. to mi přijde jako dost drsny 5000 ještě pochopim když novej stál cca 3600kč :-D
 
 
Datum: 06. srpna 2012 13:39
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
za solidního pionýra a TP bych dal kolem 3000,-je mi jasný že někdo napíše že koupil pionýra za 1000,-
 
 
Datum: 06. srpna 2012 11:51
 
 
 
 
Jméno: cige10      IP: uživatel13350    
Zdravim, mel bych dotaz, mam stadiona s11 a nefunkcni zapalovaci civku, slysel jsem ze muzu usetrit a dat tam indukcku z pionyra ( ty mam doma 2) akorat nevim schema zapojeni, tak bych vas chtel poprosit jestli by mi nekdo nepopsal jak to zapojit, origo civku zvladnu zapojit ale tohle neznam ;-) predem dekuji za odpoved.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2012 16:29
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
hele ve svý podstatě je to stejný jako u pionýra,jestli máš doma náhradní světelnou cívku tak jí tam dej a zapoj to stejně jako u pio z cívky na kladívko+kondík a z kladívka na jednu stranu indukčky a druhou ukostřit,jinak se z tý zapalovací cívky dá nějak vykuchat to sekundární vinutí a funguje to pak taky
 
 
Datum: 06. srpna 2012 16:29
 
 
 
 
Jméno: juky015 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci montoval jsem na fika poprvé spojku celou novou ferodonovi lamely ale zapoměl jsem je namazat a oni semi tet spojily a zadruhé semi nevrací pačka co stím ..? nekdo říka rozmontovat namzat složit a někdo že to prej stačí jen roztlait ..? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2012 12:56
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
feroda musíš trochu ubrousit aby šly lehce na koš.zřejmě jsi je tam dal natvrdo a proto se ti nevrací páčka,takže znovu a radostěji
 
 
Datum: 06. srpna 2012 12:56
 
 
 
 
Jméno: tinky46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci! Poskládal jsem ČZ 175/487 a při pořád rozsvěceným světle to cucá baterku. Vono, světlo 35Wattu, zadní 5 Wattu, samotní zapalování něco žere. Často se brzdí, spínač to má i na přední, dalších 21 Wattu, pak směrovky 44 Wattu. Jel jsem asi 100 kiláčú, najednou jsem dojel na křižovatku asi 2 km od domu, musím dát přednost, tak vyřadím, volnoběh a motorka chcípla, vypnu světlo, naštartuju, jede, zapnu světlo, chcípla, opakuji, ale přidávám plyn a jede to. Takže suma sumárum, motorka dobíjí, ale odhadem až od 1500-2000 otáček. Myslím, že by to chtělo denní světlo, ale funguje i při 6 Voltech? A co nato hlídky? Nedrbou za denní na motorce? Dekuji za všechny odpovědi. Hodne zdaru odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2012 8:50
 
 
 
 
Jméno: tinky46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Baterii mam malou, 6Ah, uhliky jsou nové, relatko jsem sice nešteloval, ale sepne již při lehkém navýšení otáček, ale 900 sse mi zdá přitažený za vlasy. Odhaduji tech 1500.
 
 
Datum: 07. srpna 2012 8:50
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podívej se na uhlíky a komutátor - vyčisti drážky komutátoru a kup nový uhlíky, pak by ses měl asi kouknout na relátko a seštelovat jej celkem dobře se to dělá podle dílenský příručky stáhneš jí na netu. A hlavně jak máš silnou baterku kolik Ah ? já jsem měl stejný problémy na 487 dal jsem 11 ah baterku sešteloval dobíjení a pohodička :-) dobíjí již od 900 otáček.
 
 
Datum: 06. srpna 2012 15:24
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
No, co čekáš od 75 dynama... ale, nemělo by to chcípat musíš sem tam protůrovat ... já mám v zadu 2x2w ,zadní stop 15 w předek 35 ,ale na vonoběh to nikdy nebude dobíjet, pokud nejezdíš v noci tak s klidem dej předek 25 w, být tebou seřídím, vyšší volnoběh, menší žárovku do předku, nejmenší žárovičky do kontrolek, nebo kup vape a jsi bez problému s denním nemůžu sloužit, nevím maj to kluci na 350 s vapem....
 
 
Datum: 06. srpna 2012 13:15
 
 
 
 
Jméno: marek_      IP: uživatel12922    
Zdarec. Potřebuju radu. Když na sví JAWĚ 555 rozsvítím světla tak dálkový dou když přepnu na míjecí tak občas dou občas to jen tak žhaví a nesvítí. Dík za každej nápad. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2012 13:13
 
 
 
 
Jméno: marek_      IP: uživatel14301    
Uz to chodi. Vada byla v uplne novim prepinaci na riditkach. Na tom cepu vevnitr byla pruzinka ktera se tam pod ten cep porade mackala a branila sepnuti.
 
 
Datum: 12. srpna 2012 13:13
 
 
 
 
Jméno: marek_      IP: uživatel14294    
Sundal jsem parabolu, vyndal dráty z ty vobjimky a zkousel. Dalkovi v poho tlumeny nejdou ani na jeden drat. Skousel sem ruzny veci ale nic. Este mrknu do spinace na riditkach. Dam vedet jak to dopadlo.
 
 
Datum: 11. srpna 2012 22:23
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Marku!A jak poznáš, že dálkový taky nežhaví?Odpoj drát od dálkovýho a pak to zkus co to bude dělat!
 
 
Datum: 09. srpna 2012 22:43
 
 
 
 
Jméno: marek_      IP: uživatel14279    
dalkovi vypnou ale tlumeny jen zhavej jak uz sem napsal. Patice je cista.
 
 
Datum: 09. srpna 2012 21:38
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel13665    
zkoukni patici na žárovku zda něni kontakt zaoxidovanej pak je to bez kontaktu měl to bratranec na mustangu a stačilo to zlehka obrousit jemnym šmirglem
 
 
Datum: 06. srpna 2012 15:39
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bud kostra nebo ti fixluje přepínač na řídítkách.při přepnutí se ti nerozpojí dálkové a spojí se tlumené.tudíž ti jdou obě vlákna najednou,což magneto neutáhne,proto to jen žhaví.
 
 
Datum: 06. srpna 2012 12:53
 
 
 
 
Jméno: skardas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, moped Stadion má orig.kola 19",rozetu 35z.,řetěz.kolečko 12z.Pokud použiji kola 17", jakou rozetu a jaké kolečko musím použít pro srovnatelný celkový převod? Dovede to někdo spočítat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2012 22:10
 
 
 
 
Jméno: relikt      IP: uživatel10514    
kolem 30 zubů
 
 
Datum: 06. srpna 2012 22:10
 
 
 
 
Jméno: 11oxoJAWA ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, tak konečne mám hotové už aj 2. video, GO motora a prevodovky, dúfam, že sa vám bude páčiť. http://www.youtube.com/watch?v=qzT5zkmbxd4&feature=plcp odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2012 8:24
 
 
 
 
Jméno: 11oxoJAWA ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
,,standa,, možno to nebolo profesionálne, ale rozhodne som nič na funkčnosti neposral a neviem, prečo z toho všetci robia takú vedu, ta GO motora bola robená cca v apríli a video až teraz a od apríla som nabehal viac ako 120km a sklamem ta, ale dalo to aj na rovine 60 km/h a potom som zistil, že tam mám iba 12 zubové prevodové kolečo, ktoré som už zamenil za 14 zubové, takže myslím si, že možem očakávať v pohode aj vyššiu maximálku ako 60 km/h. Mimochodom ,,standa,, o aké momenty ktoré ťa o tom presvedčili sa jednalo, ak sa smiem opýtať?
 
 
Datum: 07. srpna 2012 8:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14261    
Během videa jsem postřehl několik momentů,který mi přesvědčili o tom,že do 14 dní budeš psát o pomoc,proč ti to po záběhu pojede jen 50.....soráč,klasická prasárna......
 
 
Datum: 06. srpna 2012 21:16
 
 
 
 
Jméno: 11oxoJAWA ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ďakujem všetkým, ktorým sa video páčilo, k tým pár komentom: s videom som sa dosť ponáhľal a nestihol som natočiť, ako to jazdí po GO, ale nebojte sa, motor beží ok, už som najazdil vyše 120 km a funkčnosť motorky budete môcť vidieť v neskoršom pokračovaní videa, kde budem motorku prezentovať, no ešte pred tým bude aj video o lakovaní, takže tak. A čo sa týka hlavne komentu od ,,jubka,,: nemohol som dať do videa úplne všetko ale skutočnosť bola taká, že aj ložiská aj guferá boli v mrazáku a kartre boli zohriate na platničke, ale niektoré ložiská a guferá trochu nesedeli, tak ich bolo treba trochu natĺcť a nemyslím si, že som tým niečo poškodil. :-)
 
 
Datum: 06. srpna 2012 21:12
 
 
 
 
Jméno: race81      IP: uživatel13453    
Zasluzis si moj obdiv video je zaujimavo spracovanie nie ako vecina videi s renovaciou pioniera kde su podane len suche obrazky a ako byva u nas zvykom s trapnou techno/dubstep muzikou ktora sa ktomu vobec nehodi preto hovorim len tak dalej...
 
 
Datum: 06. srpna 2012 20:51
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
koukám ty seš taky dobrej matlák :-D mlátit do gufer rovnou kladivem.. profesionalni práce :-D ale je pravda že můj první motor nebyl o moc lepší :-D .. ale co hlavne at ti to jede :-D
 
 
Datum: 06. srpna 2012 18:31
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel13665    
parádni video jako konec moh byt zadek odjiždějiciho pionyra :-D (jako že se podařilo)
 
 
Datum: 06. srpna 2012 17:08
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale kdyš neni tak neni :-) každej nema doma všechno
 
 
Datum: 06. srpna 2012 15:48
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aj libi ale jak to rozdelavals tak to nemusels pačit šroubovakem :-D šlo by to aj stahovakem :-)
 
 
Datum: 06. srpna 2012 15:46
 
 
 
 
Jméno: Viktor.6000      IP: uživatel13926    
čus chci se zeptat na moji 21 kdyz se ohreje tak proste prestane tahnout a zacne za jizdy chcipat i kdyz vymenim svicku dela to porad. je treba vymenit kondenzator, civku nebo jenom bodku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2012 1:24
 
 
 
 
Jméno: Viktor.6000      IP: uživatel13926    
ja nevim ja sem v zivote ten motor nemel rozebranej. proste jedu zacne ztracet rychlost a pak zacne chcipat jako kdyz dochazi benzin. proste prestane ject
 
 
Datum: 06. srpna 2012 1:24
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel14255    
jakou voůli maj pístní kroužky ? jestli to jen přsttané táhnout viděl bych to naně
 
 
Datum: 06. srpna 2012 0:56
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14254    
čau, mam problem s jawou 20. má asi 300km po GO. chytne normalně ale když se zahřeje (po 1,5 km) tak na motoru neudržím ruku a dyž to na chvili vypnu tak to nenastartuju, musim vytahnoutt svičku ktera je horka jak svina a dat tam studenou. potom motorka znova jede dokut ji znovu nevypnu. prosím poradte , za každou odpověd budu rád odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2012 22:10
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel13937    
Přesně tohle mi dělal mustang po GO,daj jsem studenější svíčku a v poho.
 
 
Datum: 05. srpna 2012 22:10
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
předstih... a nemas zasranej vejfuk ? i když je to teda po GO třeba si ho nečistil.. nevim :-) a jinak nemas teplou svíčku ? myslim tep. hodnotu :-)
 
 
Datum: 05. srpna 2012 20:18
 
 
 
 
Jméno: janhaj ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar SESO, http://www.fichtlkramek.cz/nahled/brzdove_desticky_2ks32.html tyhle destičky už mají zespoda nalepenou tu gumu nebo ji musím lepit zvlášť? A prodáváš ji vůbec? Nenašel jsem ji. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2012 8:43
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha,,to vidim poprve asi zlepsovak u jawy,,,a tom nemam sajn draku,,,sesa
 
 
Datum: 06. srpna 2012 8:43
 
 
 
 
Jméno: janhaj ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rozebral jsem svůj třmen a na destičkách zezadu je guma.. http://img259.imageshack.us/img259/3083/sdc10053l.jpg ale ptal jsem se na to už i na jawamanii a tam řekli, že to u některých destiček občas nalepeno bývá, má to být proti pískání.. ale že tam žádnou gumu taky nemají, čili to neřeším a omlouvám se za zmatečnost.. :-)
 
 
Datum: 06. srpna 2012 6:53
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jakou gumu?tam zadna nepatri
 
 
Datum: 06. srpna 2012 6:34
 
 
 
 
Jméno: Kendy      IP: uživatel14253    
Nazdar, chcel by som sa spýtať aky prevodový pomer by ste mi odporučili na jawa 20 cross, aku rozetu použiť alebo ako to skombinovať aby to malo aspon aku taku silu v terene. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2012 23:47
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
Já mam na klice 9 a vzádu 65 a podle terénu 12 nebo 13 na primár.Válec od Standy
 
 
Datum: 11. srpna 2012 23:47
 
 
 
 
Jméno: Strakos      IP: uživatel11695    
Čau draci, mám problém s babetů 210. Nastartovat jde jen když je zaplej sytič. Drží si volnoběh, sem tam vynechá ale nezdechne.Jakmile dám plyn na plno, tak cca za 10 sekund se rychle snížijů otáčky a skape. Karbec je čistej, směs mám o 1,5 otáčky od dotažení a volnoběh o 3. Když vyšroubuju svíčku tak je černá a suchá.Nevím si rady :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2012 22:31
 
 
 
 
Jméno: kojot9200      IP: uživatel14274    
Čau draku, to budou špatná gufera na obou stranách. a tak ti to u ložisek na klice zaje falešný vzduch, kup si nová gufera cena cca.30 kč
 
 
Datum: 08. srpna 2012 22:31
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
Podivej se jestli de benzin z hadičky,pak zkontroluj jestli neni ucpanej přivod benzinu do karbecu tam kde se napojuje hadička pak jehličku na jakej maš zařez ma byt 2 od shora,a možna taky falešnej vzduch někde to profukuje
 
 
Datum: 05. srpna 2012 19:51
 
 
 
 
Jméno: pilcik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, dělá tady někdo upravu pístu,hlavy a výbrusy válců?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2012 0:23
 
 
 
 
Jméno: pilcik      IP: uživatel14082    
Díky za radu!
 
 
Datum: 06. srpna 2012 0:23
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Že se ptaš :-) Standa Hrbek to dela levne a dobře! kvalita za 1! tady na nej email standa.hrbek@seznam.cz
 
 
Datum: 05. srpna 2012 22:36
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, kde tu jsou dorazy do zadích tlumičů na pionýra? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2012 13:14
 
 
 
 
Jméno: karel1      IP: uživatel12913    
ahoj jak se má předělat hikone na jawa 50 aby jel solidně ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2012 12:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10176    
Jiný koleno,jinou výletovku....osobně bych ho na seriovku nedoporučil...výfuk z mustanga je lepší......
 
 
Datum: 05. srpna 2012 12:14
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cauves draci prosim vas jakou svicku mam dat do Jawky 250/559 protoze v manualu je myslim to stare znaceni tak se vtom moc nevyznam. Momentalne tam mam denso n14 a zatim v pohode ale abych neco nepo,,,, diky za odpovedi at to jezdi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2012 11:19
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak diky za odpoved :-)
 
 
Datum: 05. srpna 2012 11:19
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
neposereš,ale až budeš kupovat novou kop normálně brisku N15c
 
 
Datum: 05. srpna 2012 10:55
 
 
 
 
Jméno: Tom75 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci chci si tady z FK koupit spojkový lamely na svoji Čž 175/487 a mám strach aby mě vydrželi a neožvýkalo se to ozubený,poněvač nedávno jsem kupoval lamely v jedný mototechně a stálo to za hovno,během pár týdnů se sjeli snad o 2/3 a to ozubení jakoby mno se to ožvýkalo jako kráva,tak proto mám strach kdybych je koupil tady aby to nebylo to samý.Tak by mě zajímalo jestli jste je tady někdo objednával a jak jste s tím spokojený,jestli jsou dobrý?Díky moc za každou odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2012 0:15
 
<  453  454  455  456  457  458  459  460  461  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.06.2025 3:23:36 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu