Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: L
IP: uživatel13665
 Zdar mám dotaz kolik byste dali za pionyra 20 21 s tp a stk v plně funkčnim stavu? Chtěl bych něco pořidit a nevim kolik mám nabidnout. Možná se to sem nehodi ale pionyra jsem naposled kupoval před 13 lety za 200 bez tp na vyblbnuti  ale to už je dááávno
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2012 13:39
Jméno: L
IP: uživatel13665
 No za 1000 s tp to pak prodává jen papiry, značku a stroj je na komplet GO nebo to je haluzácká koupě... Ty 3000kč se mi zdaji dobry ikdyž popravdě jsem se zalekl těch cen na netu kdy chtěj za fichtla třeba 8000 10000 atp. to mi přijde jako dost drsny 5000 ještě pochopim když novej stál cca 3600kč
Datum: 06. srpna 2012 13:39
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 za solidního pionýra a TP bych dal kolem 3000,-je mi jasný že někdo napíše že koupil pionýra za 1000,-
Datum: 06. srpna 2012 11:51
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 Zdravim, mel bych dotaz, mam stadiona s11 a nefunkcni zapalovaci civku, slysel jsem ze muzu usetrit a dat tam indukcku z pionyra ( ty mam doma 2) akorat nevim schema zapojeni, tak bych vas chtel poprosit jestli by mi nekdo nepopsal jak to zapojit, origo civku zvladnu zapojit ale tohle neznam  predem dekuji za odpoved....
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2012 16:29
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 hele ve svý podstatě je to stejný jako u pionýra,jestli máš doma náhradní světelnou cívku tak jí tam dej a zapoj to stejně jako u pio z cívky na kladívko+kondík a z kladívka na jednu stranu indukčky a druhou ukostřit,jinak se z tý zapalovací cívky dá nějak vykuchat to sekundární vinutí a funguje to pak taky
Datum: 06. srpna 2012 16:29
 čau draci montoval jsem na fika poprvé spojku celou novou ferodonovi lamely ale zapoměl jsem je namazat a oni semi tet spojily a zadruhé semi nevrací pačka co stím ..? nekdo říka rozmontovat namzat složit a někdo že to prej stačí jen roztlait ..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2012 12:56
 feroda musíš trochu ubrousit aby šly lehce na koš.zřejmě jsi je tam dal natvrdo a proto se ti nevrací páčka,takže znovu a radostěji
Datum: 06. srpna 2012 12:56
 Zdar draci! Poskládal jsem ČZ 175/487 a při pořád rozsvěceným světle to cucá baterku. Vono, světlo 35Wattu, zadní 5 Wattu, samotní zapalování něco žere. Často se brzdí, spínač to má i na přední, dalších 21 Wattu, pak směrovky 44 Wattu. Jel jsem asi 100 kiláčú, najednou jsem dojel na křižovatku asi 2 km od domu, musím dát přednost, tak vyřadím, volnoběh a motorka chcípla, vypnu světlo, naštartuju, jede, zapnu světlo, chcípla, opakuji, ale přidávám plyn a jede to. Takže suma sumárum, motorka dobíjí, ale odhadem až od 1500-2000 otáček. Myslím, že by to chtělo denní světlo, ale funguje i při 6 Voltech? A co nato hlídky? Nedrbou za denní na motorce? Dekuji za všechny odpovědi. Hodne zdaru
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2012 8:50
 Baterii mam malou, 6Ah, uhliky jsou nové, relatko jsem sice nešteloval, ale sepne již při lehkém navýšení otáček, ale 900 sse mi zdá přitažený za vlasy. Odhaduji tech 1500.
Datum: 07. srpna 2012 8:50
 Podívej se na uhlíky a komutátor - vyčisti drážky komutátoru a kup nový uhlíky, pak by ses měl asi kouknout na relátko a seštelovat jej celkem dobře se to dělá podle dílenský příručky stáhneš jí na netu. A hlavně jak máš silnou baterku kolik Ah ? já jsem měl stejný problémy na 487 dal jsem 11 ah baterku sešteloval dobíjení a pohodička  dobíjí již od 900 otáček.
Datum: 06. srpna 2012 15:24
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 No, co čekáš od 75 dynama... ale, nemělo by to chcípat musíš sem tam protůrovat ... já mám v zadu 2x2w ,zadní stop 15 w předek 35 ,ale na vonoběh to nikdy nebude dobíjet, pokud nejezdíš v noci tak s klidem dej předek 25 w, být tebou seřídím, vyšší volnoběh, menší žárovku do předku, nejmenší žárovičky do kontrolek, nebo kup vape a jsi bez problému s denním nemůžu sloužit, nevím maj to kluci na 350 s vapem....
Datum: 06. srpna 2012 13:15
Jméno: marek_
IP: uživatel12922
 Zdarec. Potřebuju radu. Když na sví JAWĚ 555 rozsvítím světla tak dálkový dou když přepnu na míjecí tak občas dou občas to jen tak žhaví a nesvítí. Dík za každej nápad.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2012 13:13
Jméno: marek_
IP: uživatel14301
 Uz to chodi. Vada byla v uplne novim prepinaci na riditkach. Na tom cepu vevnitr byla pruzinka ktera se tam pod ten cep porade mackala a branila sepnuti.
Datum: 12. srpna 2012 13:13
Jméno: marek_
IP: uživatel14294
 Sundal jsem parabolu, vyndal dráty z ty vobjimky a zkousel. Dalkovi v poho tlumeny nejdou ani na jeden drat. Skousel sem ruzny veci ale nic. Este mrknu do spinace na riditkach. Dam vedet jak to dopadlo.
Datum: 11. srpna 2012 22:23
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Marku!A jak poznáš, že dálkový taky nežhaví?Odpoj drát od dálkovýho a pak to zkus co to bude dělat!
Datum: 09. srpna 2012 22:43
Jméno: marek_
IP: uživatel14279
 dalkovi vypnou ale tlumeny jen zhavej jak uz sem napsal. Patice je cista.
Datum: 09. srpna 2012 21:38
Jméno: L
IP: uživatel13665
 zkoukni patici na žárovku zda něni kontakt zaoxidovanej pak je to bez kontaktu měl to bratranec na mustangu a stačilo to zlehka obrousit jemnym šmirglem
Datum: 06. srpna 2012 15:39
 bud kostra nebo ti fixluje přepínač na řídítkách.při přepnutí se ti nerozpojí dálkové a spojí se tlumené.tudíž ti jdou obě vlákna najednou,což magneto neutáhne,proto to jen žhaví.
Datum: 06. srpna 2012 12:53
 Zdarec, moped Stadion má orig.kola 19",rozetu 35z.,řetěz.kolečko 12z.Pokud použiji kola 17", jakou rozetu a jaké kolečko musím použít pro srovnatelný celkový převod? Dovede to někdo spočítat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2012 22:10
Jméno: relikt
IP: uživatel10514
 kolem 30 zubů
Datum: 06. srpna 2012 22:10
Posl.aktualizace: 07. srpna 2012 8:24
 ,,standa,, možno to nebolo profesionálne, ale rozhodne som nič na funkčnosti neposral a neviem, prečo z toho všetci robia takú vedu, ta GO motora bola robená cca v apríli a video až teraz a od apríla som nabehal viac ako 120km a sklamem ta, ale dalo to aj na rovine 60 km/h a potom som zistil, že tam mám iba 12 zubové prevodové kolečo, ktoré som už zamenil za 14 zubové, takže myslím si, že možem očakávať v pohode aj vyššiu maximálku ako 60 km/h. Mimochodom ,,standa,, o aké momenty ktoré ťa o tom presvedčili sa jednalo, ak sa smiem opýtať?
Datum: 07. srpna 2012 8:24
Jméno: standa
IP: uživatel14261
 Během videa jsem postřehl několik momentů,který mi přesvědčili o tom,že do 14 dní budeš psát o pomoc,proč ti to po záběhu pojede jen 50.....soráč,klasická prasárna......
Datum: 06. srpna 2012 21:16
 Ďakujem všetkým, ktorým sa video páčilo, k tým pár komentom: s videom som sa dosť ponáhľal a nestihol som natočiť, ako to jazdí po GO, ale nebojte sa, motor beží ok, už som najazdil vyše 120 km a funkčnosť motorky budete môcť vidieť v neskoršom pokračovaní videa, kde budem motorku prezentovať, no ešte pred tým bude aj video o lakovaní, takže tak. A čo sa týka hlavne komentu od ,,jubka,,: nemohol som dať do videa úplne všetko ale skutočnosť bola taká, že aj ložiská aj guferá boli v mrazáku a kartre boli zohriate na platničke, ale niektoré ložiská a guferá trochu nesedeli, tak ich bolo treba trochu natĺcť a nemyslím si, že som tým niečo poškodil.
Datum: 06. srpna 2012 21:12
Jméno: race81
IP: uživatel13453
 Zasluzis si moj obdiv video je zaujimavo spracovanie nie ako vecina videi s renovaciou pioniera kde su podane len suche obrazky a ako byva u nas zvykom s trapnou techno/dubstep muzikou ktora sa ktomu vobec nehodi preto hovorim len tak dalej...
Datum: 06. srpna 2012 20:51
 koukám ty seš taky dobrej matlák  mlátit do gufer rovnou kladivem.. profesionalni práce  ale je pravda že můj první motor nebyl o moc lepší  .. ale co hlavne at ti to jede
Datum: 06. srpna 2012 18:31
Jméno: L
IP: uživatel13665
 parádni video jako konec moh byt zadek odjiždějiciho pionyra  (jako že se podařilo)
Datum: 06. srpna 2012 17:08
 ale kdyš neni tak neni  každej nema doma všechno
Datum: 06. srpna 2012 15:48
 Aj libi ale jak to rozdelavals tak to nemusels pačit šroubovakem  šlo by to aj stahovakem
Datum: 06. srpna 2012 15:46
Jméno: Viktor.6000
IP: uživatel13926
 čus chci se zeptat na moji 21 kdyz se ohreje tak proste prestane tahnout a zacne za jizdy chcipat i kdyz vymenim svicku dela to porad. je treba vymenit kondenzator, civku nebo jenom bodku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2012 1:24
Jméno: Viktor.6000
IP: uživatel13926
 ja nevim ja sem v zivote ten motor nemel rozebranej. proste jedu zacne ztracet rychlost a pak zacne chcipat jako kdyz dochazi benzin. proste prestane ject
Datum: 06. srpna 2012 1:24
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel14255
 jakou voůli maj pístní kroužky ? jestli to jen přsttané táhnout viděl bych to naně
Datum: 06. srpna 2012 0:56
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 čau, mam problem s jawou 20. má asi 300km po GO. chytne normalně ale když se zahřeje (po 1,5 km) tak na motoru neudržím ruku a dyž to na chvili vypnu tak to nenastartuju, musim vytahnoutt svičku ktera je horka jak svina a dat tam studenou. potom motorka znova jede dokut ji znovu nevypnu. prosím poradte , za každou odpověd budu rád
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2012 22:10
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 Přesně tohle mi dělal mustang po GO,daj jsem studenější svíčku a v poho.
Datum: 05. srpna 2012 22:10
 předstih... a nemas zasranej vejfuk ? i když je to teda po GO třeba si ho nečistil.. nevim  a jinak nemas teplou svíčku ? myslim tep. hodnotu
Datum: 05. srpna 2012 20:18
Posl.aktualizace: 06. srpna 2012 8:43
 fuha,,to vidim poprve asi zlepsovak u jawy,,,a tom nemam sajn draku,,,sesa
Datum: 06. srpna 2012 8:43
 rozebral jsem svůj třmen a na destičkách zezadu je guma.. http://img259.imageshack.us/img259/3083/sdc10053l.jpg ale ptal jsem se na to už i na jawamanii a tam řekli, že to u některých destiček občas nalepeno bývá, má to být proti pískání.. ale že tam žádnou gumu taky nemají, čili to neřeším a omlouvám se za zmatečnost..
Datum: 06. srpna 2012 6:53
 jakou gumu?tam zadna nepatri
Datum: 06. srpna 2012 6:34
Jméno: Kendy
IP: uživatel14253
 Nazdar, chcel by som sa spýtať aky prevodový pomer by ste mi odporučili na jawa 20 cross, aku rozetu použiť alebo ako to skombinovať aby to malo aspon aku taku silu v terene.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2012 23:47
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Já mam na klice 9 a vzádu 65 a podle terénu 12 nebo 13 na primár.Válec od Standy
Datum: 11. srpna 2012 23:47
Jméno: Strakos
IP: uživatel11695
 Čau draci, mám problém s babetů 210. Nastartovat jde jen když je zaplej sytič. Drží si volnoběh, sem tam vynechá ale nezdechne.Jakmile dám plyn na plno, tak cca za 10 sekund se rychle snížijů otáčky a skape. Karbec je čistej, směs mám o 1,5 otáčky od dotažení a volnoběh o 3. Když vyšroubuju svíčku tak je černá a suchá.Nevím si rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2012 22:31
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 Čau draku, to budou špatná gufera na obou stranách. a tak ti to u ložisek na klice zaje falešný vzduch, kup si nová gufera cena cca.30 kč
Datum: 08. srpna 2012 22:31
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 Podivej se jestli de benzin z hadičky,pak zkontroluj jestli neni ucpanej přivod benzinu do karbecu tam kde se napojuje hadička pak jehličku na jakej maš zařez ma byt 2 od shora,a možna taky falešnej vzduch někde to profukuje
Datum: 05. srpna 2012 19:51
 Zdar draci, dělá tady někdo upravu pístu,hlavy a výbrusy válců??
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2012 0:23
Jméno: pilcik
IP: uživatel14082
 Díky za radu!
Datum: 06. srpna 2012 0:23
 Že se ptaš  Standa Hrbek to dela levne a dobře! kvalita za 1! tady na nej email standa.hrbek@seznam.cz
Datum: 05. srpna 2012 22:36
 Ahoj, kde tu jsou dorazy do zadích tlumičů na pionýra? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2012 13:14
Jméno: karel1
IP: uživatel12913
 ahoj jak se má předělat hikone na jawa 50 aby jel solidně ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2012 12:14
Jméno: standa
IP: uživatel10176
 Jiný koleno,jinou výletovku....osobně bych ho na seriovku nedoporučil...výfuk z mustanga je lepší......
Datum: 05. srpna 2012 12:14
 Cauves draci prosim vas jakou svicku mam dat do Jawky 250/559 protoze v manualu je myslim to stare znaceni tak se vtom moc nevyznam. Momentalne tam mam denso n14 a zatim v pohode ale abych neco nepo,,,, diky za odpovedi at to jezdi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2012 11:19
 Tak diky za odpoved
Datum: 05. srpna 2012 11:19
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 neposereš,ale až budeš kupovat novou kop normálně brisku N15c
Datum: 05. srpna 2012 10:55
 Čus draci chci si tady z FK koupit spojkový lamely na svoji Čž 175/487 a mám strach aby mě vydrželi a neožvýkalo se to ozubený,poněvač nedávno jsem kupoval lamely v jedný mototechně a stálo to za hovno,během pár týdnů se sjeli snad o 2/3 a to ozubení jakoby mno se to ožvýkalo jako kráva,tak proto mám strach kdybych je koupil tady aby to nebylo to samý.Tak by mě zajímalo jestli jste je tady někdo objednával a jak jste s tím spokojený,jestli jsou dobrý?Díky moc za každou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2012 0:15
 čau draci dneska sem pomahal stricovy trochu seštelovat jeho jawu 20 a všiml sem si že ma každej kartr jinej možu to hodne moc sniživat vykon? jelo mu to nejvic 50 s 12zubem (ted sem mu tam dal par dilu novy tak zejtra oskoušim kolik jede)
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2012 11:51
 jak nemá párový kartery tak může být problém no...
Datum: 05. srpna 2012 11:51
 može*
Datum: 04. srpna 2012 23:15
 Čau draci POTŘRBUJI POMOC......
Nesvíti my přední světlo u simala s51 je to nikde v eliktrice ale netuším kde jo a civkou to asi neni... plis porať te dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2012 22:56
Jméno: pilcik
IP: uživatel14082
 žárovky máš dobré?
Datum: 08. srpna 2012 22:56
 kukal jsem na civku a tou to není
Datum: 05. srpna 2012 23:17
 nerozuměti já jazyku kmene tvého...
Datum: 05. srpna 2012 12:12
Jméno: BuBlin
IP: uživatel14250
 Nejspíše se ti na cívce odchlípl drátek. Je to klasika, vyměň ji a máš klid.
Datum: 05. srpna 2012 11:49
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 Čau,prosím při kolika km/h by měla Babetta 210 zařadit dvojku?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2012 12:22
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 mě ta babetta řadí taky při 20km/h to vubec neřeš
Datum: 09. srpna 2012 12:22
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 Myslím tenhle:http://www.fichtlkramek.cz/nahled/kovovy_buben_svareny_al2.html
Ještě si s tím zkusím zítra pohrát,uvidim no,kdyby takto při 20 řadila už od koupi tak to neřešim ale protože řadila nádherně při 13km/h a ted takhle tak bych to rád opravil,ale neni možné že by bylo sjeté obložení protože ta babetta má najeto 2500km...
Datum: 05. srpna 2012 22:16
 nevim jak u 210 ale u 207 se pakny dají nasadit obráceně a pak to dělá bordel... nevím jaký buben myslíš, mám jen 207
Datum: 05. srpna 2012 21:44
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 Povrch bubnu jsem vzal taky,prosím co myslíš tím obráceně?Myslíš že bych třeba otočil tohle: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/unasec_regulace_tezky.html
Protože nic jineho se obraceně dat neda a ani jsem ty čelisti neměl odděleny od unašeče čelistí:http://www.fichtlkramek.cz/nahled/unasec_celisti_tezky.html
čistil jsem to komplet.Ještě jinak,měl bych při točení pedálem udržet ten velký ozubený bubem v ruce?Myslím při zkompletovaných a dotažených řad.čelistích.
Datum: 05. srpna 2012 21:33
 nesložil jsi pakny obráceně? zdrsnil jsi taky povrch bubnu?
Datum: 05. srpna 2012 18:02
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 Tak jsem dnes rozebral řadicí buben,čelisti vyndal celé to znova umyl,vnitřní část bubnu vzal brus.papírem,pakny taky dal jsem 2 okroužky smontoval a babetta stejně nechce řadit dřiv než při 20km/h.Řadící čelisti to už být nemohou,už když jsem je rozebíral tak byly čisté a žádná mastnota tam nebyla.Zajímavé je,že když jsem ráno k babettě přišel.tak chytla na čtvrt šlápnutí a dokonce zařadila dvojku na 13km/h!.Takto jsem byl okouzlen asi 1km,poté se motor zahřál a zase to řadilo na 20km/h o startování ani nemluvím.Mám silné podezření na hlavní buben s rozběhovími čelistmi.Nic jiného to být nemůže.Jakoby se po zahřátí začala 1čka prokluzovat a tím pádem se nemohl zařadit 2stupěn.Může to takto být?
Datum: 05. srpna 2012 17:02
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 musiš to ještě jednou odmastit zdrsnit ty pakny ale podle mě se ti tam furt dostava olej ono stači trošku a už to nefunguje jak má ja sem třeba jak maš ten o-kroužek tak přes to semi dostal olej tak sem ktomu dal ještě silikonovy tmel mezi kartery a byl pokoj
Datum: 05. srpna 2012 1:23
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 Přesně tak,při startování prokluzuje a nechytá se.Občas to i má snahu protočit motor ale na nastartování to nestačí.Pakny jsem nedrsnil,jen jsem je otřel benzinem,mám je vzít nějakým středním smirkem?Díky za nápady
Datum: 04. srpna 2012 23:57
 drsnil jsi povrch paken?
Datum: 04. srpna 2012 22:33
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 koukni se jenom jestli tam neni olej v tom velkym bubnu a kdyžtak prstem na to šahni a jak je tam trochu oleje je to jasny
a tim že se blbě startuje to taky muže byt ono když startuješ tak to jde z lehka protože to prokluzuje mam pravdu ?
Datum: 04. srpna 2012 22:04
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 No hele zdáse mi že řadí prostě nějak dýl než by měla,zhruba při 20km/h tam hodí 2rychlost.Ještě minulý týden řadila při 14km/h ale pak jsem ty spojky rozebral kvuli výměně gufer pod tim ozubenym bubnem a v něm a taky jsem vyměnil okroužek,všechno jsem důkladně umyl v benzinu a po namontování to takhle řadí.A i huř startuje,před tydnem se motor chytal na čtvrt špápnutí a dneska ji musim roztočit na stojanu.Myslel jsem že to jsou startovačky,ty jsem vyměnil a pořád to samý.Já už si s tim nevim rady
Datum: 04. srpna 2012 21:58
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 čau napiš jakej maš problem přesně s babettou ?
taky sem měl problem se řazenim
Datum: 04. srpna 2012 21:12
|



|