slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  452  453  454  455  456  457  458  459  460  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel14265    
tak kdo bude poblíž tak v sobotu 11,srpna asi od 9 se koná u nás ve Hředlích u Rakovníka tradiční jízda historisckých vozidel (motorky a auta) do vrchu Džbán pořádá Tuchlovický veterán klub,mnoho aut bude k vidění na návsi . . . . tak douám, že se potkám aspoň s kolečkem jako o Traktoriádu . . . . . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2012 12:33
 
 
 
 
Jméno: d2trr      IP: uživatel13743    
Čus, chci se zeptat, nevíte jak má zabírat otáčkoměr na tachometr u Fichtla když ta rozeta nemá takový ty čepy a ten otáčkoměr nemá na ně ty zářezy, podle stavu to vypadá na origo... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2012 21:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
žářezy ve šneku jsou.. ale jsou totálně zadrbané vazelinou která už je ztvrdlá.. a na rozetě máš kolíčky asi ulomené.
 
 
Datum: 07. srpna 2012 21:11
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj, http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_teseni_pionyr.html tohle mi stačí na zatěsnění motoru?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2012 18:57
 
 
 
 
Jméno: race81      IP: uživatel13453    
Zalezi od blokov ak su neporusene a bez zasahu srobovaku tak v kombinacii s vazelinou a dobrym utiahnutim srobov by malo stacit ale ak su aspon trocha poskodene tak jednoznacte tmel
 
 
Datum: 07. srpna 2012 18:57
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
tesneni je pořád ok, ale bloky už jsou ruzne pomackane, atd....., na paulin se vykasli a pokud co to tak si kup obyc. vysokotepelny tmel na motory, a pod motorem nebude ani kapka oleje pokud to dobře udělas ;-)
 
 
Datum: 07. srpna 2012 13:15
 
 
 
 
Jméno: d2trr      IP: uživatel13743    
No tohle tesnění nebejvá už takový co bylo v originálu. obrá to je natřít kartery tmelem Paulin, a pak mezi ně dat tesnění...
 
 
Datum: 07. srpna 2012 11:50
 
 
 
 
Jméno: juky015 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj uplně celyho
 
 
Datum: 07. srpna 2012 11:42
 
 
 
 
Jméno: patrik      E-mail:      IP: uživatel14263    
čau draci :-D našel by se nikdo na obcasne projíštky v okolí Dobřan,Lhoty a Nové vsi? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2012 11:18
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci.. psal sem asi před 21 otazkama na doklady na jawu 50/21 co mam doma ktery sem našel po dedovy a asi Strela&#174; psal jestli ma odstřiženej ružek nikde nic neni ale dole je jasne napsany > dne 07.06.2004 bylo vozidlo trvale vyřazeno < tak moje otazka je jestli to ješte k nečemu je :-D .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2012 10:04
 
 
 
 
Jméno: Kudrnacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud vozidlo bylo trvale vyřazeno :-) .. tak s tím už bohužel nic neuděláš.. nebo aspoň já jsem s tím už nikdy nic neudělal :-)
 
 
Datum: 14. srpna 2012 10:04
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sesomene hele kdy bude Sponka manžety sání-pozink na mustanga , je to ten kroužek co zajistí manžetu na hrdlu karboše , víš co myslím ????????????????????????,, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2012 12:57
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jestli se ti to nelibi tem stahovačkama zajdi si do želeřastvy tam to určite maj
 
 
Datum: 07. srpna 2012 12:57
 
 
 
 
Jméno: Dlofus      IP: uživatel13743    
To přitáhni tím spínacím kroužkem plechovým kroužkem, co se stahuje otáčením toho šroubku..
 
 
Datum: 07. srpna 2012 11:55
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když ta stahovačka se k tomu moc nehodí , a je to takový na hovno :-D :-D
 
 
Datum: 07. srpna 2012 11:06
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 07. srpna 2012 10:12
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkusil bych to stáhnout obyč plastovou páskou. ým že na karbecu je přímo taková drážka na tu sponku ale i ta páska by to mohla udžet když se stáhne na fest
 
 
Datum: 07. srpna 2012 9:41
 
 
 
 
Jméno: Petr Salva      E-mail:      IP: uživatel12894    
No tak to je průser toto , na mustangu mi to chybí a tsk nějak to tam prostě bez toho nedrží žádný drátky nepomáhaj kuwa , a nešla by ještě nějaká malá várka udělat ???
 
 
Datum: 07. srpna 2012 9:37
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ty vol vyrobce ji doprodal a uz se mu nechce zadnou udelat,,,takze asi ne,, pac to bylo neprodejne,,no skandal co ti mam na to rict draku
 
 
Datum: 07. srpna 2012 7:31
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
čau, mám dotaz ohledně jawy 21 dnes jsem večer se jel projet a jaksi mi špatně tahnul kopce které jsem dřív vyjel na trojku jsem musel jet na 1, a jaksi to nede vůbec do otáček a furt se to zadušuje a i když jedu to vrčí tak zadušeně, díval jsem se na svíčku na hladinu trysku ale to je včechno ok tak nevím jinak mám nový píst a kroužky najeto na něj 110km tak že tím by to nemělo být díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2012 22:08
 
 
 
 
Jméno: fanda      IP: uživatel8583    
vyčisti si vzduchový filtr, nebo jej vyměň :-)
 
 
Datum: 10. srpna 2012 22:08
 
 
 
 
Jméno: Mara21      IP: uživatel11670    
Máš vyčistění výfuk?
 
 
Datum: 07. srpna 2012 13:40
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      IP: uživatel12190    
Ačkoliv máš nový píst, mohl jsi ho zadřít, nebo přidřít. Popř. kroužky v háji. Mrkni na to ;-) Třeba tam zkus prdnout i starej píst, pokud je OK a na válci nemáš novej výbrus. Jakou má barvu svíčka?
 
 
Datum: 07. srpna 2012 12:50
 
 
 
 
Jméno: patrik      E-mail:      IP: uživatel14263    
Mohlo by to být cívkami mě se to stávalo taky.
 
 
Datum: 07. srpna 2012 10:11
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
nazdar draci :-) právě renovuji svojí jawu 555 a mám tuhle otázku.... chci rozebrat zadní kyvní vydlici ale nevím jak mám vyndat ten čep co drží oba díly rámu v sobě. je tam jen maznička a tu když vyšroubuju tak nic nerozeberu a klepat kladivem po tom nechci. díky za odpovědě odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2012 17:27
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a nebo pak vylisovat lisem, ale předpokládám, že ten asi nemáš, jinak by ses na to asi neptal :-) .... případně si nějakej lis posvářet a použít k tomu třeba obyčejnou panenku (hydraulickej hever)
 
 
Datum: 07. srpna 2012 17:27
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
maznička je pouze zašroubovaná ve vvíčku, našroubuj jí tam spátky a kombinačkama s ní zamel, vypadne ti celý to víčko. Zkrz dutej čep kyvky vyraž i víčko na druhý straně a pak si sežeň kus závitovky (co největší průměr, co projde tim čepem, tučim že M10?), matky a trubičky. Závitovku stáhni zkrz čep tak, aby ti při utahování vylejzal čep do tý trubičky. jde to pěkně na ho*no (nebo alespoň u mě šlo), ale nakonec jsem to ven dostal. Když se tomu nebude chtít, tak vždycky stáhni na fest závitovku a pak jí namlať kladivem, ničemu to nevadí, maximálně tomu, že tu závitovku asi zničíš ;-) takhle postupuj furt dokola ..
 
 
Datum: 07. srpna 2012 17:25
 
 
 
 
Jméno: Jarmag1      IP: uživatel13144    
Ahoj SESO .Chtěl bych se zeptat , proč jsou tyto výfuky http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vyfuky_cezeta_125_b_t2.html ještě k tomu ve slevě o 1000 Kč jak alespoň udáváš , drašží než přímo od výrobce http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vyfuky_cezeta_125_b_t2.html . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2012 22:03
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to je stara cena,,to musim vyadit
 
 
Datum: 06. srpna 2012 22:03
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14254    
čau, mam DANDYnu a nechce mi jet v malych otackach, abych treba jenom popojel tak msim dat plny plyn. a i se to pomaly dostava do tech velkych otacek tak nevite nekdo co s tim je nebo jestli to tak ma byt? předem dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2012 9:45
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
předpokládám že dandyna už má bezkontakt ne ? Určitě bych se podíval na vzduchový filtr po případě ho vyper v jarové vodě vyždímej nech osušit a potřy ho trocha olejem teda pokud je tam pratelný filtr. POkud ne tak vyměnit.Karburátor vyndat a vyčistit. Ale ze všeho nejdřív vyměnit svíčku a podívat se na vedení plynového lanka jestli někde nemá velkou vůli hodně zdaru.
 
 
Datum: 07. srpna 2012 9:45
 
 
 
 
Jméno: Richard.Soltis      IP: uživatel13462    
No jestli ti to jde pomalu do toček, tak zkus vyčistit vzduchovej filtr...Pak bych třeba koupil novou svíčku a nastavil vzdálenost elektrod, pak bych hledal něco hloubš....
 
 
Datum: 07. srpna 2012 2:01
 
 
 
 
Jméno: pioner94 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím, určtě to není dobrý :-), já mám 125tku a taky mi to dělalo a je to závadou kdesi na cívce - hází to malou jiskru a snad je ještě někde zkrat. Čekám, jak to dopadne, doufám, že se nenajde nic horšího. :-(
 
 
Datum: 06. srpna 2012 21:40
 
 
 
 
Jméno: sebo      E-mail:      IP: uživatel14260    
Zdar draci, nikde jsem nenasel jak sestelovat zapalko na Babete 228. Muzete mi poradit? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2012 16:05
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel11243    
Stejně jako u novějších typů babet. V návodu hledej obr. 20 a 21. http://www.sesa-moto.cz/minulost/babetta_50_typ_210/navod/navod_pro_typ_210100
 
 
Datum: 07. srpna 2012 16:05
 
 
 
 
Jméno: gip3x      IP: uživatel13563    
cau chci se zeptat co si myslite o zkraceni retezu. zadni kolo mam co nejvic vzadu a prohyb mam asi 4 cm. Rozeta a ret. kolecko jsou dobre a novy retez se mi nechce kupovat . Nebude ale potom retez nachylnejsi k rozpojeni? Diky za odpovedi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2012 10:38
 
 
 
 
Jméno: cz175      IP: uživatel13563    
chci to zkratit na ČZ 477
 
 
Datum: 08. srpna 2012 10:38
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě dodám že většinou se mění celá řetězová sada tj sekundáro rozeta ( u fichtla stačí věnec rozety) a řetěz
 
 
Datum: 07. srpna 2012 9:49
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo kup novej ten když stáhneš tak sice bude naplej ale může ti rupnout a stejně už tam je vše vytahaný.a Myslím že novej řetěz na fichtla není tak hrozná kupa peněz.
 
 
Datum: 07. srpna 2012 9:47
 
 
 
 
Jméno: relikt      IP: uživatel10514    
kup novej
 
 
Datum: 06. srpna 2012 22:01
 
 
 
 
Jméno: antonin karnik      E-mail:      IP: uživatel14028    
Zdarn borci.Chtěl jsem se zeptat,jestli nemáte někdo fígl jak namontovat pružinky s těmi segrovkami na spojce?Dělám to na rámu a jeto pěkná pakárna Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2012 9:24
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau.. jestli maš všechno novy tak je to neco tam nasadit nekoho si na to zavolej jeden to zamačkne druhej nasadi.. ješte sem to delal tak že sem si vzal osmičku klič a na nu sem dal trubku a zamačkl druhej dal segrovku
 
 
Datum: 07. srpna 2012 9:24
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Někoho si na to přizvi, dělá se to pak líp, ty stlačíš pružinu a 2. tam dá ségrovku...
 
 
Datum: 06. srpna 2012 22:17
 
 
 
 
Jméno: peterkaDJ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já sem to dělal že sem si do karteru naspodu přišroubil dva šroubky m5 neboli ty co drží výko a ohnul jsem na nich drát a utahl , a pod drát jsem vzal klíč myslím 9ku a přitlačil jsem pružinky s podložkaka a segrovky ketré jsem kleštěma zasunul :-D
 
 
Datum: 06. srpna 2012 22:03
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
tak tak, tenhle fígl používám taky a je to jeden z nejlepších... problém jiných bývá malá síla v rukou a nedostatek soustředění. chce to víc masa a nefetovat.
 
 
Datum: 06. srpna 2012 21:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fígl? normálně veznu do jedné ruky kombinačky a do nich chytím podložku a tu jednou rukou stlačím pružinu a druhou rukou nasadím segrovku.. kde je problém?
 
 
Datum: 06. srpna 2012 21:15
 
 
 
 
Jméno: ladin      IP: uživatel10433    
zdarec co muze delat ze jawa 20 se rozvybruje pri pridani plynu na volnobeh to nedela?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2012 23:50
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě dělá něco podobnýho mustang ale jenom někdy, zřejmě to souvisí kolik mám zrovna v nádrži Speciálu , prostě na volnoběh všechno v poho , a když přidám , tak se mi rozvibruje nádrž na chvíli a potom zas nic :-D :-D
 
 
Datum: 06. srpna 2012 23:50
 
 
 
 
Jméno: dawson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj chci se zeptat když jsi neco teď objednám jestly mi to príjde nez pojedes na ty babetě ????? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2012 16:58
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11865    
zdar draci potrebuju poradit ,prodávám motorku a jde asi 200 km daleko co mam všechno udelat abych ji papírove bez problemu prodal co vse mam zařídit moc dekuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2012 20:05
 
 
 
 
Jméno: dvorka      IP: uživatel9482    
Značnu mu nech na motorce,tu odevzdá on při přihlášení.
 
 
Datum: 06. srpna 2012 20:05
 
 
 
 
Jméno: vejtek48      IP: uživatel12634    
cus za 1, musíš mít sepsanou s budoucim majitelem smlouvu, pak musíš na registr vozidel do svýho města s velkym i malym techničákem a značkou, tam převedou motorku na budoucího majitele. Pokud ti nechají značku a malej techničák pošleš je budoucímu majiteli i s velkym techničákem. Budoucí majitel si zařídí pojistku a dojde si na registr vozidel motorku přihlásit na sebe. Potom ty si můžes dojít zrušit pojistku. Kdyby si svou pojistku zrušil dřív, budoucí majitel by měl problém s Kanceláří pojistitelů.
 
 
Datum: 06. srpna 2012 19:47
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5103    
zdravím všechny odborníky. Chtěl bych Vás poprosit o radu. Mám 350/638 Na dálnici se mi stalo že jedu,pak dvakrát či třikrát za sebou střeli do výfuku a přestane táhnout. Jede asi jen na jeden válec, pak po nějaké době z ničeho nic zase zabere a jede normálně. Když mi to udělalo poprvé tak jsem ji chvíli tlačil,pak to zkusil a jela normálně. Skontroloval jsem svíčky a k mému překvapení měla na pravém válci svíčka částečně utavenou elektrodu.Tak jsem svíčku vyměnil a jezdil dál. Teď jsem na to koukal znova a ta nová je ještě v horším stavu než ta minulá. Je skoro úplně upálená. Má někdo nápad čím by to mohlo být? Jen dodám že první svíčka byla Denso w20fs-u a druhá brisk N15C . Děkuju za jakékoliv reakce. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2012 18:21
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau. sie nemám 350tku. Ale to "lupání"- praskání me dělalo na babete. Pod zapalováním to gufero bylo v háji. Bylo jakiby volný v kartrech a když sem sundal zapalování a protočil motor tak to gufero vylitlo ven... asi to bdue stejnej zvuk mrkni na to .PS většinou tobylo hodne slyšet při menších otáčkách :-)
 
 
Datum: 06. srpna 2012 18:21
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel14259    
Děkuji za odpověď. Motor je nějakou dobu po vybrusu. Protože předchozí majitel to z kopce zadřel. Pak to nějak zlobilo tak jsem to vzal od něj já. Měnil jsem kotvu dynama protože byl úsekly klínek. Nedařilo se to seřídít tak jsem to dal známému který vyměnil pár věcí,cívky,kabely fajfky, svíčky,kladívka a kondenzátory a taky prý gufero na klice,myslím že právě na straně dynama. Jinak ta svíčka se pálí na právem válci. Jo a ještě jedna věc, nahodile je slyšet lupaní,řekl bych praskání jako když háže svíčka jiskru.
 
 
Datum: 06. srpna 2012 17:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14258    
Jsem spíš přes prdlavky než přes dvouválce,,,,utavená elektroda je chudá směs...a protože je jeden válec ok a druhej KO tak tipuju gufero...a protože to nedělá furt tak tipuju válec u spojky,že? A nebo špatně těsní skříň pod problémovým válcem,teplem se udělá škvíra a saje faleš... To bych tipoval já....a ještě mi napadá těsnění pod válcem....
 
 
Datum: 06. srpna 2012 17:29
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14254    
čau, prosim poradte mi jak mam na fechtlovi vyčistit vyfuk. stačí když ho zdělám a proleju technickym benzinem :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2012 19:52
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo když maš aj ten heskej chrom tak ven vrtačku a ocelovy lano a musi to byt pořadnej kus! na jedne strane to trochu rozcepyř :-D a druhou stranu dej do vrtačky a jed si tak 10-15 minut pak proplchni benalem :-)
 
 
Datum: 06. srpna 2012 19:52
 
 
 
 
Jméno: ladin      IP: uživatel10433    
autogenem to jde taky celkove dobre :-)
 
 
Datum: 06. srpna 2012 19:36
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
hele jestli ti nezáleží na chromu tak je nejlepší si na dvorku rozdělat táborák a vejfuk narafičit nějak nad to aby do něj šel plamen pak se krásně vypálí,jestli máš dobrej chrom tak ho rozeber a vymej benzínem je to krásná práce...
 
 
Datum: 06. srpna 2012 16:25
 
 
 
 
Jméno: cz175      IP: uživatel13563    
cus draci. Chci se zeptat jake byly original blinkry na ČZ 476/477 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2012 19:48
 
 
 
 
Jméno: cz175      IP: uživatel13563    
jo dik a nevite jake byly puvodni prepinace blinkru?
 
 
Datum: 06. srpna 2012 19:48
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel13665    
aha splet jsem si čislo typu čezety měl sem zato že se jedná o starši sorry
 
 
Datum: 06. srpna 2012 15:28
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 06. srpna 2012 15:18
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel13665    
nejsem si jist ale zdá se mi že byla bez blinkru ruku do ohně zato nedám
 
 
Datum: 06. srpna 2012 14:41
 
 
 
 
Jméno: kjub01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj Draci! Prosím o radu s Jawou 21. Jezdí moc pěkně, ale když jedu trošku déle, třeba 25 km, začne se v nižších rychlostech třeba 30 km/h cukat, když zrychlím, tak je zase vše v pořádku (u dvojky i trojyk). Vím, že to není nový stroj :-) Svíčka je černá a vlhká, což vím, že je problém. Mám přenastavit předstih? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2012 15:21
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
sniž hladinu a jehli dej na 2 zářez a seřid předstih
 
 
Datum: 06. srpna 2012 15:21
 
<  452  453  454  455  456  457  458  459  460  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.06.2025 16:16:26 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu