Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jarda
IP: uživatel13836
 tak to je super , potřebuju nacenit díly pro zákazníka a mám si je opět asi vycucat z prstu ne ?  .....říkám to nerad ale je to jeden z důvodů , proč přecházím ke konkurenci , majte sa  ...proste nechápu proč ten eshop nemůže zůstat zaplý ....stačí nápis že proste díly příjdou o tyden pozdeji .. rn
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2012 13:41
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Taky jsem za aby shop zustal zaplý a bylo stoplé jen dokončení objednávky, vždycky když dělám a něco mi chybí nebo dochází tak to postupně házím do košíku a když je toho víc tak to pak objednám najednou.
Datum: 26. května 2012 13:41
 jinak co psal Wafel k tomu že aspon náhled dílu by zustal ON tak sám bych to zavítal taky se potřebuju občas podívat jestli danou věc máš nebo ne
Datum: 26. května 2012 12:11
 hej skus si sám řidit takovej eshop,fichtl pokec,sesamoto, mít manželku a k tomu 2 maly děcka řekl bych že to jen taková sranda nění.A přece nemuže u toho sesa sedět celej den enbo musí jendou od času něco podělat doma nebo si vzít dovču a věnovat se rodině.
Datum: 26. května 2012 12:09
 Souhlasím s lantros7, bylo by dobré kdyby fungoval krámek jenom pro prohlížení a jenom by nešlo objednávat. Sem tam si potřebuju zjistit jestli je tady nějaký konkrétní díl k mání, abych se podle toho zařídil. Když ho tu najdu tak si počkám až bude krámek v provozu a udělám objednávku, ale když není možnost se podívat na nabídku, tak někoho může odradit čekání a opravdu zavítá ke konkurenci, podle mě škoda...
Datum: 26. května 2012 0:11
 No jestli spíš nejde alespoň o přehlednost dílů,mezi tím co jsi v trapu.
Prostě to nechat zaplý tak,aby to sice díly a proporce zobrazilo,ale dál na objednání nepustilo.
Vždyď to zas tak složitý není.
A těm pár nechápavcům co neumí číst běžící text v této rychlosti,tak ty bych vůbec neřešil.
Datum: 25. května 2012 21:20
 jedinej for je v tom ze nevim presne kdy zacnu pracovat a tak nebudu neco slibovat kdyz nevim kdy poslu,,, ono se to takto strasne dobre rika,,, ale kdyz ho necham bezet,, tak po ti dovoleny se do 5 dnu se s toho muzu leda tak,,,, za tich pet dni bych pracoval jako 10 dni nonstop,,pac kazdej to potrebuje hned a zacne takova smrst SMS, mailu a telefonu,,, ze az budu pracovat tak budu vedet kdy to prijde,,ted to nevim a tak nikoho nebudu vodit za nos,,tak jardu prejdi,,budes mit jistotu,,teda jestli to zrovna bude mit prodejce na sklade
Datum: 25. května 2012 21:14
 Ahoj k jaké konkurenci? Potřebuju díli!
Datum: 25. května 2012 17:56
Jméno: MrBouši
IP: uživatel13521
 Zdravim, Je možný že mi teče olej skrz spojku do pravýho krytu motoru (k řetězu)???? jak to popřípadě zastavit??? už mi vyteklo něco přez 2dcl a nechci to dolejt aby mi to zase vyteklo??
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2012 0:10
Jméno: MrBouši
IP: uživatel13521
 Aha... a nevíš jak to opravit???
Datum: 29. května 2012 0:10
 gufero na klice na to nemá pražádnej vliv, gufero na sekundáru už by to bejt mohlo, ale spíš bych to viděl na tudinu ve hřídeli, kterou procházej vypínací tyčky spojky, uvnitř jsou taky gumičky.
Datum: 25. května 2012 17:30
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 zkontroluj gufera na klice a u sekundáru, vadné vyměn
Datum: 25. května 2012 14:09
 lidi prosim vas daj se někde koupit uplně nove oplechovani na fichtla dik za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2012 13:38
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 Tak oo tom bych pochyboval, jako dá se sehnat ještě místama v hodně dobrém stavu, ale fungl nové na to zapomeň
Datum: 25. května 2012 13:38
Jméno: petr
IP: uživatel13833
 Ahoj potřebuju radu,mám Jawu 555 a když je teplý motor(cca po ujetí 6km) tak nechce chytnout ani na roztlačení,(studený chytá na poprvý a jezdí perfektně)Zkoušel jsem snad už všechny svíčky 14,15,17 a nic.Palivový kohout nový,kondík nový,fajfka,kontakty. dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2012 9:46
 patří tam n19.zkus poladit jehlu,to musí jít na cvrnk
Datum: 27. května 2012 9:46
 napadá mě vadná indukční cívka muže mít otpor který se teplem při provozu zvětší a přestane dávat jiskru...popř volnější či poničené kabeli....
Datum: 27. května 2012 9:42
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 ahoj chcu si vyjasnit jestli když si nechám udělat 4nebo 5 kanalový válec na fichtla jak je to ze sáním? karburátor asi dellorto větší difuzor ale co koleno musí být větší nebo musí být klapka ? stačí ho jen zvětšít ? jě těžké tento válec odladit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2012 18:59
Jméno: standa
IP: uživatel13838
 Aha.....budeš mít 4-5ti kanál a řešíš základní banality,takže zkušenost nulová a ani nevíš o čem mluvíš.....bejt tebou začnu od základů a udělam si dvoukanál a poznam co to dělá a nedělá,jak se to ladí a neladí a jak to jede a nejede..... je potřeba se seznámit s laděním karburátoru,výfuku,zapalování a motoru samotnýho....závodní motor není totiž jen o válci....válec je to poslední.....neříkám,že nedůležité,ale to poslední.....s blbym motorem nerozjedeš žádnej válec....a s blbym vejfukem taky ne.....a s blbym karbecem či kolenem taky ne.....no to poznáš
Datum: 25. května 2012 18:59
 rok je málo... já ladím dva roky a myslím že je to nekonečný
Datum: 25. května 2012 13:37
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Na to co se ptáš vůbec nemá vliv jestli je válec 3,4 nebo x kanálový, ale to jak je udělaný (časovýní, konstrukce kanálů, atd....) to by ti měl říct ten kdolec vyrobí. A hlavně každý motor je trochu jiný, je to ladění tohle ti nikdo nemůže poradit. Pořiď si sadu trysek, několik různých karburátorů, různě udělané výfuky a zavři se tak na půl roku až rok do garáže... :o)
Datum: 25. května 2012 7:22
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 čaute tak si už nevím rady.. dostal se mi pod ruky jeden fichtl.. jezdil tak 45 výc sem ztoho nevytáhl tak sem zkusil vyčistit karbec a nic pak sem si fšiml že filtr box nedolíhá jak by měl tak sem vyměnil vzducháč a utěsnil ten vršek toho boxu ke spodku šiřokou izolačkou a fichtl začal dokonce i startovat bez filtru to blbě chytalo a vůbec ale vůbec to nemělo sílu jen s filtrem to jede výfuk je čistej sundal sem válec má sice pár šrábanců ale jen hodně málo a hodně krátkejch ta mělkejch tak to řešit nebudu (asi 3 nebo 4 po 10mm) hlava lehce zakarbonovana ta fakt jen malinko ale píst oněco víc... mohla ta línost být způsobena tím pístem? jinak předstih ok svíčka taky ok předem díky za odpověď .
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2012 13:09
Jméno: znk
IP: uživatel13660
 Myslim ze vybrus te asi nemine...
Datum: 25. května 2012 13:09
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 tak sem rozebral a vyčistil karbec dal nový těsnění pod válec (to starý bylo uplně mokrý to je asi špatný a nevím proč hlava byla stažená dobře) vyčistil sem písti i hlavu zejtra nasadím lauf a uvidím co to udělá...
Datum: 24. května 2012 23:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tak už to je prostě nějakej mrdoklek vyběhanej
Datum: 24. května 2012 22:27
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 dofoukat namazat řetaz a brzdy to vše sem udělal...
Datum: 24. května 2012 21:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo to s tím nakloněním je naprosto normální,nafoukni kola,zkontroluj brzdy povol a namaž řetěz a pak uvidíš podle mě máš ale už moc vyběhaný válec
Datum: 24. května 2012 21:40
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 jo a ještě jeden asi blbej dotaz je normální že když mi to brčí na volnoběh a nahnu se doprava zvíší se otáčky a když doleva udusí se to?
Datum: 24. května 2012 21:32
 Zdarec draci tak mi dneska přišel ten polskej válec s vrtáním 40mm no kanály jsem slícoval, pěkně vyleštil doladil nedostatky ... jen mám trochu dilema protože k tomu byly pojistný kroužky pístního čepu (ty se zahnutím na obou koncích) nejsou zrovna kvalitní a když jsem je tam dal tak jsou tak měkké že nedoléhají po celém obvodě na píst mám celkem strach aby se neuvolnily a nebylo by ródeo. Jinak když jsem za ně bral rukou (prstem jsem se snažil vyvracet) tak se nehnou ale když jsem s nima chtěl po obvodě otočit tak co šlo ... Co myslíte mám to radši rozebrat mám 2 týdny do závodů a hotovej mám jen motor a potřebuji co nejrychleji zajet.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2012 19:00
Jméno: standa
IP: uživatel13838
 Já bych to zajel tak,že bych to co nejrychleji prodal
Datum: 25. května 2012 19:00
Jméno: znk
IP: uživatel13660
 Cau vim dobre jaky to jsou a nestoji opravdu za nic... bejt tebou dam tam jiny je to 5 min prace...
Datum: 25. května 2012 13:06
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Čau,dá se nějak sundat rotor zapalování z kulaté čz 175 i když nemám stahovák?Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2012 20:34
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Paráda,dik.A jaka asi tak delka?
Datum: 25. května 2012 20:34
 a hlavně žádný máslo, ale trochu pevnější
Datum: 25. května 2012 17:33
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 8mm
Datum: 24. května 2012 22:28
 myslim že to je jak u fika stači jenom 6 mm šrou a dotahuješ
Datum: 24. května 2012 22:23
Jméno: Matěj
IP: uživatel12688
 ČAU DRACI, MÁM DOTAZ JAKÝ KOLEČKO NA RETEZU U MOTOTU JE KLASICKÉ, JÁ JSEM NAPOČÍTAL 13 ZUBŮ A MÁM FICHTLA 20 NEBO 21. DÍK
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2012 19:28
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 i 5 stupnovu prevodovku sezenes na fechtla ale stoji 20 tisic, a neoplati sa to
Datum: 25. května 2012 19:28
 sériove nie, na závodné účely nejaké jo
Datum: 24. května 2012 21:36
Jméno: Matěj
IP: uživatel12688
 Díky  a mám ještě dotaz, vyráběli se fichtly nebo mustangy 4 rychlostní ?
Datum: 24. května 2012 21:32
 JAwa 05 13Z na 21čce mám taky 13
Datum: 24. května 2012 21:03
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 vyráběly se s 12 i 13z, nevim jak se to rozhodovalo, ale na typech to nezáleželo..
Datum: 24. května 2012 21:01
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 23 ma 13z
Datum: 24. května 2012 20:57
 kolecko je na 20 12zubu.
Datum: 24. května 2012 20:56
Jméno: K@rlos
IP: uživatel13831
 Zdravím, sháním logo Jawa v cad. formátu, například dwg nemáte ho prosím někdo? Moc díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2012 20:47
 Zdar jawaci a fichtlaři. Dal jsem se do renovace dvaapůl panelu. Ale narazil jsem na problém a to při sundáni kyvky. Vše mám odšroubováno (snad) a ta mrcha ne a ne pustit. Je na to nějaký fýgl, nebo kladivo a hrubá síla?? Všem díky za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2012 12:19
Jméno: Fí
IP: uživatel13834
 Většinou sjede zavit pod matkou. A pokud to nepůjde skus na to nechat působit brzdovku.
Datum: 25. května 2012 12:19
Jméno: cpivo
IP: uživatel8652
 Udělej stahovák jak píše "péro" jen bych doporučoval pevnostní šroub (závitovou tyč, takhle dlouhej šroub asi neseženeš běžně), taky jsem vyndaval přirelzej čep a normální šrouby se přetrhnou celkem lehce  Hodně zdarů..
Datum: 25. května 2012 12:03
 Díkec, nevim, proč mě to nenapadlo  . zkusim a uvidime. zatim
Datum: 24. května 2012 22:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 trubka šroub podložky matka klíč -stahovák
Datum: 24. května 2012 21:42
Jméno: vrtam se v motoru
IP: uživatel13338
 cavte draci prosimvás neví někdo kolik váží samotnej motor JAWA 50 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2012 21:07
 raz som odkúpil motor z kovošrotu, a s krížem a s výfukovým kolenom vážil 14kg
Datum: 24. května 2012 21:07
 někdo to tu vážil a měl něco okolo těch 14 KG no
Datum: 24. května 2012 21:03
 když ho vemu do ruky tak bych odhadl tak 10 kg
Datum: 24. května 2012 20:40
 kolem 13-14 kg
Datum: 24. května 2012 19:55
Jméno: Mustanger
IP: uživatel13828
 čus draci a kolegové potřeboval bych vědět jakej olej můžu nalejt do mustanga do převovky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2012 19:06
Jméno: Matej Štrba
IP: uživatel13805
 Môže byť aj PP90, ale aj PP80- odporúčaný výrobcom
Datum: 29. května 2012 19:06
 PP90 =) lně postačuje
Datum: 24. května 2012 18:17
Jméno: Tomáš
IP: uživatel9691
 Cau draci chci se zeptat u krytu spojky a pod spojkovou tycinkou kolik ma bejt kulicek,jak maj jit za sebou,motor 0.5 pionyr.diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2012 20:09
Jméno: Tomáš
IP: uživatel9691
 Díky moc ja to zkusim tahkle jelikoz sem nevedel jak to u 05 je ale dik za radu
Datum: 24. května 2012 20:09
 Kulička má průměr 5 mm. Dává se pouze jedna dlouhá tyčinka...
Datum: 24. května 2012 19:55
Jméno: tomas
IP: uživatel9691
 a tam ma byt 0.5 nebo jaka velikost a pritlacna tycinka se tam dava dlouha a nebo jeste ktomu mala a mezi to kulicka
Datum: 24. května 2012 19:40
 Jestli to je opravdu motor z 05 tak má být jedna kulička ve šnekovi v deklu...
Datum: 24. května 2012 19:02
 Zdravím, jaké pls. používáte na čz 125/476 sekundární řetězové kolečko? Na každém motoru mám jiné, katalog ND nabízí dokonce 3 možnosti. Motor má po GO najeto 300km, jezdím sám a vážím asi 55KG a chci, aby tachometr ukazoval správně. Jaké byste mi doporučili? U 14ti zubého jsou na můj vkus horzně krátký kvalty, ale třeba je to v pořádku....
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2012 21:47
 já tam mám 14z važím 82 v trenýrkách a do kopce do jede za 4 a jede kolem kila
Datum: 25. května 2012 21:47
 Kdo k tomu ještě máte co říct, podělte se pls. o svůj názor. Tys mě docela zaskočil tím 16 zubem, budu se muset do objednávky nějak rozhodnout. Rozhodující je pro mě to správný ukazování tachometru, nezávodím a kvůli mé váze je to taky fuk. Kupovat od každého je nesmysl
Datum: 25. května 2012 15:32
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Origo by mělo být 16z. stejně jako u 175 - nejpřesnější, nicméně jezdil jsem taky 14 z. ale to rvalo asfalt i dvojku  a hrozně krátký kvalty, můj názor ideál 15 ...
Datum: 25. května 2012 14:32
 A to já právě chci, aby mi někdo řekl, jaké kolečko tam bylo z továrny, když katalog ND to neříká. Možná kvůli těm kopcům nechám tu 14 co tam mám teď, ale co když je origo 15?
Datum: 24. května 2012 22:00
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Ahoj, mám teda 175/487 ta už valí líp  , ale používám 15 z., origo je 16 z. vážím teda metrák a bydlím v kopcích. K tvé motce bych zkusil 15 z. - asi ideál, svižné a maximálka skoro stejná , ale vzhledem k tvé muší váze by se dalo vyzkoušet i 16 z. záleží jestli jezdíš sám, popř. jak daleko, ve dvou, nebo bydlíš v kopcích ... tvoje volba..... musíš zkusit co tobě a motce bude vyhovovat .... ještě nejpřesněji by mělo tacho ukazovat na origo kolo jak to vyjelo z výroby ...
Datum: 24. května 2012 21:21
Jméno: Venkovan
IP: uživatel13482
 Zdarec draci. mam dotaz. Mam jawu 05 a při jízdě vše OK ale vždy když je motor rozehřátý a chcípnu ho tak ho znovu nenastartuju. musím počkat až vychladne abych to ubec nastartoval. Pote to jede zase perfektne. Nevíte cim to muze být? Svicky uz jsem vyskousel vsecky. Uz me to stve jelikoz nezumu takhle někde zastavit. Mam jeste stadiona s11 a jawu 350 a ty jdou nastartovat i po 30km nepřetržité jízdy na prvni naslaputi. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2012 9:54
 ahoj dám ti radu co je i v návodu a to při našlapování lnaklonit stroj na sebe ...jako na stranu karburátoru docela to pomáhá..je to i napsane v manualu ...skus a uvidíš....
Datum: 27. května 2012 9:54
 Ahoj draci! Všiml jsem si že pár lidí zde na pokecu tápe v ředění benzínu s olejem tak jsem vytvořil aplikace které množství oleje do benzínu spočítají za vás. Jedna je pro PC: http://db.tt/kUC4OVBd a druhá pro telefony s Androidem, takže můžete počítat rovnou v "akci" v garáži: http://db.tt/hzNS1JXx Doufám že se vám budou líbit a že alespoň někomu usnadní život.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2012 21:19
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
Datum: 25. května 2012 21:19
 Taky pravda
Datum: 24. května 2012 20:55
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 trojčlenka dokonce 5. třída..
Datum: 24. května 2012 20:31
 Jestli někdo tápe v tomhle, tak jsme na tom teda špatně. Poměry jsou učivo 7. třídy
Datum: 24. května 2012 19:04
 Jenže když máš micholej a dáš třeba 1.5 litru tak ti to nespočítá... tento je aj uživatelsky přiznivější .. jinak dobrý prográmek, i když je na mobilu nebo někde jinde jednodušší to spočítat na kalkulačce
Datum: 24. května 2012 18:48
 mě to jede bez problemu možna to nekdy použiju.. vždycky dam malo nebo moc
Datum: 24. května 2012 16:02
 ani to stahovat nebudu ale kdo by takovej prográmek chtěl tak se dá stáhnout mycholej sám ho mám v PC
Datum: 24. května 2012 15:36
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Na každou pí*ovinu program, není se čemu divit, že lidi už neumí používat hlavu...
Datum: 24. května 2012 12:07
Jméno: libor1
IP: uživatel1237
 promiň ale mě to nejde, jen sem to chtěl skusit, tak se to uložilo, ale nespustí se to
Datum: 24. května 2012 12:01
Jméno: Vladimir Sustek
IP: uživatel8940
 Zdravím Vás pánové, mám po dědovi 350/354 r.v. 1957 celkem vzácně zachovalý stav(málo najeto), chtěl bych ji mít jako regulérní dopravní prostředek, ale bohužel se k ní nedaří najít veškeré dokumenty(TP, SPZ apod.) Mohl bych se tedy optat, jak se dá postupovat ? Mašinka má přes 50 let, číslo štítku shodné s číslem motoru, ,dá považovat za veterána, nerad bych ji dal do šrotu, ale bez papíru je k ničemu.....děkuji za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2012 15:31
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 Myslím, že jo. Už jsem viděl pár Péráků a Kejvaček s napsanou SPZ na blatníku
Datum: 25. května 2012 15:31
Jméno: Vladimir Sustek
IP: uživatel8940
 dík kluci, pokusím se najít spz, je možné aby byla SPZ na předním blatníku z boku ????
Datum: 25. května 2012 9:46
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 viz lk, pokud víš jakou měla motorka SPZ (možná to jde i podle čísla rámu, nevim), informuj se na úřadě, jestli jsou papíry živý, když jo, budou nejspíš ještě na dědu a ten je na tebe přepíše (případně dědický řízení...), pokud nejsou živý, dá se motorka postavit na veteránský papíry.. ale o tom všem už tu toho bylo napsáno moc a moc, pohledej ve starších příspěvcích.. a ty roky, kdy šlo vrátit odhlášení, byly tušim 2001-2003..
Datum: 24. května 2012 21:09
 Pokud jde o malý TP, tak u něho jsem měl ustřížený roh, když sem koupil motorku a měl ji ještě v polopřevodu.
Datum: 24. května 2012 20:41
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jo, ustříhlej roh znamená trvalý vyřazení z evidence... při vyřazení v nějakym časovym rozmezí (nejsem si jistej jaký roky to byly, ale dá se to dohladet) jde vozidlo znovu přihlásit...
jinak pokud nemáš ani spz, tak je to blbý, s spztkou by se alespon nechalo zjistit, jestli je tp ještě živej...
Datum: 24. května 2012 17:07
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 Přestřihnutý rok znamená podle mě, že je vozidlo trvale vyřazeno z provozu, tudíž jsou v podstatě k ničemu. Ale hodí se například pořád jako dokumentace k veteránu atd. S tím přestřihnutým rohem to však nevím na 100%
Datum: 24. května 2012 13:00
 když je zde již tahle otázka chtěl bych se zeptat když mám veškeré papíry atd ale na tp je přestřihnut rožek tak jsou mi v podstatě k ničemu že???
Datum: 24. května 2012 12:40
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 Nejlepší by bylo najít originál papíry... Alespoň velký TP... Jinak jedině na veteránský, ale musí být 100% v originálním a zachovalém stavu. Nejlepší by bylo prostě ty originální papíry. Je škoda dávat mašinu s originálem TP na veteránský ...
Datum: 24. května 2012 11:31
Posl.aktualizace: 25. května 2012 20:24
Jméno: zdenek
IP: uživatel12492
 ty vole ta rozeta  to je mazec;
Datum: 25. května 2012 20:24
 Posílám odkaz na fotku mého pionýra co tuhle vidlici má...
Závodím na vidlici z devadesátky s pionýrem už 5let. Mnohokrát sem se umístil na bedně, jezdím na motokrosových tratích, kde sou skoky a díry. Po prvním závodu co sem na nich jel se trochu ohnuly, takže jsme musely udělat výztuhu a dovnitř do té dutiny narvat a navařit železnou kulatinu (není to na fotce vidět), po této úpravě drží i na skokách už pět roků.
Jestli s těma vidlicema nebudeš závodit, jen jezdit po lese, tak to určitě vydrží i bez těch úprav a vyztužení...
http://www.jawa50zavody.wz.cz/upravy_pionyru_pro_terenni_zavody/target14.html
Datum: 25. května 2012 17:07
Jméno: zdenek
IP: uživatel12492
 tohle je z cross verze jawy 90, teď si dávám do kupy celou 90 cross (o víkendu už snad pojede  ) a trošku mě mrzí že tam daly jenom takovou nic moc vidlici. jednou jsem se na ní vysekal, a vidlice zohlá. bylo to sice fakt rana ale, čekal bych od "crossové" motorky že to vydrží. Ta jawa 90 to pořádnýho terénu není ani náhodou.
Datum: 25. května 2012 15:11
Jméno: Honza
IP: uživatel1260
 mám ji přímo na jawě 90,ale opatruji ji jako veterána, takže to po terénu netrápím, ale podlě mě to nebude žádná sláva. Mám je nově naplnené, ale tlumení nic moc a je to dost měkké...už při brždění to jde skoro nadoraz.
Datum: 24. května 2012 19:19
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 já bych se týhle vidlici viděl, stojí za prd i u 90-ky... Když už tak tu z cross verze.
Datum: 24. května 2012 12:08
Jméno: Filip Marek
IP: uživatel12602
 Mám tuhle vidlici buď stejnou nebo podobnou a nestěžuji si. Nebo mě drží jak má a zvládne přel les až až k poli ..
Datum: 24. května 2012 10:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo a ještě někdo tu psal že schání plovák do 555 tak jsem to dnes zkoumal a pasuje tam z kevjačky akorát má tu jehlu trochu posunutou takže by u 555 byla větší hladina ale to by se dalo přeletovat
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2012 22:36
|



|