slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  513  514  515  516  517  518  519  520  521  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
čaute tak si už nevím rady.. dostal se mi pod ruky jeden fichtl.. jezdil tak 45 výc sem ztoho nevytáhl tak sem zkusil vyčistit karbec a nic pak sem si fšiml že filtr box nedolíhá jak by měl tak sem vyměnil vzducháč a utěsnil ten vršek toho boxu ke spodku šiřokou izolačkou a fichtl začal dokonce i startovat bez filtru to blbě chytalo a vůbec ale vůbec to nemělo sílu jen s filtrem to jede výfuk je čistej sundal sem válec má sice pár šrábanců ale jen hodně málo a hodně krátkejch ta mělkejch tak to řešit nebudu (asi 3 nebo 4 po 10mm) hlava lehce zakarbonovana ta fakt jen malinko ale píst oněco víc... mohla ta línost být způsobena tím pístem? jinak předstih ok svíčka taky ok předem díky za odpověď . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2012 13:09
 
 
 
 
Jméno: znk      IP: uživatel13660    
Myslim ze vybrus te asi nemine...
 
 
Datum: 25. května 2012 13:09
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
tak sem rozebral a vyčistil karbec dal nový těsnění pod válec (to starý bylo uplně mokrý to je asi špatný a nevím proč hlava byla stažená dobře) vyčistil sem písti i hlavu zejtra nasadím lauf a uvidím co to udělá...
 
 
Datum: 24. května 2012 23:15
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no tak už to je prostě nějakej mrdoklek vyběhanej
 
 
Datum: 24. května 2012 22:27
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
dofoukat namazat řetaz a brzdy to vše sem udělal...
 
 
Datum: 24. května 2012 21:44
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo to s tím nakloněním je naprosto normální,nafoukni kola,zkontroluj brzdy povol a namaž řetěz a pak uvidíš podle mě máš ale už moc vyběhaný válec
 
 
Datum: 24. května 2012 21:40
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
jo a ještě jeden asi blbej dotaz je normální že když mi to brčí na volnoběh a nahnu se doprava zvíší se otáčky a když doleva udusí se to?
 
 
Datum: 24. května 2012 21:32
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci tak mi dneska přišel ten polskej válec s vrtáním 40mm no kanály jsem slícoval, pěkně vyleštil doladil nedostatky ... jen mám trochu dilema protože k tomu byly pojistný kroužky pístního čepu (ty se zahnutím na obou koncích) nejsou zrovna kvalitní a když jsem je tam dal tak jsou tak měkké že nedoléhají po celém obvodě na píst mám celkem strach aby se neuvolnily a nebylo by ródeo. Jinak když jsem za ně bral rukou (prstem jsem se snažil vyvracet) tak se nehnou ale když jsem s nima chtěl po obvodě otočit tak co šlo ... Co myslíte mám to radši rozebrat mám 2 týdny do závodů a hotovej mám jen motor a potřebuji co nejrychleji zajet. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2012 19:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13838    
Já bych to zajel tak,že bych to co nejrychleji prodal :-D
 
 
Datum: 25. května 2012 19:00
 
 
 
 
Jméno: znk      IP: uživatel13660    
Cau vim dobre jaky to jsou a nestoji opravdu za nic... bejt tebou dam tam jiny je to 5 min prace... ;-)
 
 
Datum: 25. května 2012 13:06
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Čau,dá se nějak sundat rotor zapalování z kulaté čz 175 i když nemám stahovák?Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2012 20:34
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Paráda,dik.A jaka asi tak delka?
 
 
Datum: 25. května 2012 20:34
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a hlavně žádný máslo, ale trochu pevnější
 
 
Datum: 25. května 2012 17:33
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
8mm
 
 
Datum: 24. května 2012 22:28
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim že to je jak u fika stači jenom 6 mm šrou a dotahuješ
 
 
Datum: 24. května 2012 22:23
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel12688    
ČAU DRACI, MÁM DOTAZ JAKÝ KOLEČKO NA RETEZU U MOTOTU JE KLASICKÉ, JÁ JSEM NAPOČÍTAL 13 ZUBŮ A MÁM FICHTLA 20 NEBO 21. DÍK ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2012 19:28
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel12547    
i 5 stupnovu prevodovku sezenes na fechtla ale stoji 20 tisic, a neoplati sa to
 
 
Datum: 25. května 2012 19:28
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sériove nie, na závodné účely nejaké jo
 
 
Datum: 24. května 2012 21:36
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel12688    
Díky :-) a mám ještě dotaz, vyráběli se fichtly nebo mustangy 4 rychlostní ?
 
 
Datum: 24. května 2012 21:32
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JAwa 05 13Z na 21čce mám taky 13
 
 
Datum: 24. května 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
vyráběly se s 12 i 13z, nevim jak se to rozhodovalo, ale na typech to nezáleželo..
 
 
Datum: 24. května 2012 21:01
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel12547    
23 ma 13z
 
 
Datum: 24. května 2012 20:57
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel13832    
kolecko je na 20 12zubu.
 
 
Datum: 24. května 2012 20:56
 
 
 
 
Jméno: K@rlos      IP: uživatel13831    
Zdravím, sháním logo Jawa v cad. formátu, například dwg nemáte ho prosím někdo? Moc díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2012 20:47
 
 
 
 
Jméno: Jaromir      E-mail:      IP: uživatel13829    
Zdar jawaci a fichtlaři. Dal jsem se do renovace dvaapůl panelu. Ale narazil jsem na problém a to při sundáni kyvky. Vše mám odšroubováno (snad) a ta mrcha ne a ne pustit. Je na to nějaký fýgl, nebo kladivo a hrubá síla?? Všem díky za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2012 12:19
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel13834    
Většinou sjede zavit pod matkou. A pokud to nepůjde skus na to nechat působit brzdovku.
 
 
Datum: 25. května 2012 12:19
 
 
 
 
Jméno: cpivo      IP: uživatel8652    
Udělej stahovák jak píše "péro" jen bych doporučoval pevnostní šroub (závitovou tyč, takhle dlouhej šroub asi neseženeš běžně), taky jsem vyndaval přirelzej čep a normální šrouby se přetrhnou celkem lehce:-) Hodně zdarů..
 
 
Datum: 25. května 2012 12:03
 
 
 
 
Jméno: Jaromir      E-mail:      IP: uživatel13829    
Díkec, nevim, proč mě to nenapadlo :-). zkusim a uvidime. zatim
 
 
Datum: 24. května 2012 22:02
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
trubka šroub podložky matka klíč -stahovák
 
 
Datum: 24. května 2012 21:42
 
 
 
 
Jméno: vrtam se v motoru      IP: uživatel13338    
cavte draci prosimvás neví někdo kolik váží samotnej motor JAWA 50 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2012 21:07
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
raz som odkúpil motor z kovošrotu, a s krížem a s výfukovým kolenom vážil 14kg
 
 
Datum: 24. května 2012 21:07
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
někdo to tu vážil a měl něco okolo těch 14 KG no
 
 
Datum: 24. května 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když ho vemu do ruky tak bych odhadl tak 10 kg
 
 
Datum: 24. května 2012 20:40
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolem 13-14 kg
 
 
Datum: 24. května 2012 19:55
 
 
 
 
Jméno: Mustanger      IP: uživatel13828    
čus draci a kolegové potřeboval bych vědět jakej olej můžu nalejt do mustanga do převovky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2012 19:06
 
 
 
 
Jméno: Matej Štrba      IP: uživatel13805    
Môže byť aj PP90, ale aj PP80- odporúčaný výrobcom
 
 
Datum: 29. května 2012 19:06
 
 
 
 
Jméno: korabek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
PP90 =) lně postačuje
 
 
Datum: 24. května 2012 18:17
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel9691    
Cau draci chci se zeptat u krytu spojky a pod spojkovou tycinkou kolik ma bejt kulicek,jak maj jit za sebou,motor 0.5 pionyr.diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2012 20:09
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel9691    
Díky moc ja to zkusim tahkle jelikoz sem nevedel jak to u 05 je ale dik za radu
 
 
Datum: 24. května 2012 20:09
 
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kulička má průměr 5 mm. Dává se pouze jedna dlouhá tyčinka...
 
 
Datum: 24. května 2012 19:55
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel9691    
a tam ma byt 0.5 nebo jaka velikost a pritlacna tycinka se tam dava dlouha a nebo jeste ktomu mala a mezi to kulicka
 
 
Datum: 24. května 2012 19:40
 
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli to je opravdu motor z 05 tak má být jedna kulička ve šnekovi v deklu...
 
 
Datum: 24. května 2012 19:02
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, jaké pls. používáte na čz 125/476 sekundární řetězové kolečko? Na každém motoru mám jiné, katalog ND nabízí dokonce 3 možnosti. Motor má po GO najeto 300km, jezdím sám a vážím asi 55KG a chci, aby tachometr ukazoval správně. Jaké byste mi doporučili? U 14ti zubého jsou na můj vkus horzně krátký kvalty, ale třeba je to v pořádku.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2012 21:47
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já tam mám 14z važím 82 v trenýrkách a do kopce do jede za 4 a jede kolem kila
 
 
Datum: 25. května 2012 21:47
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdo k tomu ještě máte co říct, podělte se pls. o svůj názor. Tys mě docela zaskočil tím 16 zubem, budu se muset do objednávky nějak rozhodnout. Rozhodující je pro mě to správný ukazování tachometru, nezávodím a kvůli mé váze je to taky fuk. Kupovat od každého je nesmysl :-D
 
 
Datum: 25. května 2012 15:32
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Origo by mělo být 16z. stejně jako u 175 - nejpřesnější, nicméně jezdil jsem taky 14 z. ale to rvalo asfalt i dvojku :-) a hrozně krátký kvalty, můj názor ideál 15 ...
 
 
Datum: 25. května 2012 14:32
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A to já právě chci, aby mi někdo řekl, jaké kolečko tam bylo z továrny, když katalog ND to neříká. Možná kvůli těm kopcům nechám tu 14 co tam mám teď, ale co když je origo 15? :-D
 
 
Datum: 24. května 2012 22:00
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Ahoj, mám teda 175/487 ta už valí líp :-), ale používám 15 z., origo je 16 z. vážím teda metrák a bydlím v kopcích. K tvé motce bych zkusil 15 z. - asi ideál, svižné a maximálka skoro stejná , ale vzhledem k tvé muší váze by se dalo vyzkoušet i 16 z. záleží jestli jezdíš sám, popř. jak daleko, ve dvou, nebo bydlíš v kopcích ... tvoje volba..... musíš zkusit co tobě a motce bude vyhovovat .... ještě nejpřesněji by mělo tacho ukazovat na origo kolo jak to vyjelo z výroby ...
 
 
Datum: 24. května 2012 21:21
 
 
 
 
Jméno: Venkovan      IP: uživatel13482    
Zdarec draci. mam dotaz. Mam jawu 05 a při jízdě vše OK ale vždy když je motor rozehřátý a chcípnu ho tak ho znovu nenastartuju. musím počkat až vychladne abych to ubec nastartoval. Pote to jede zase perfektne. Nevíte cim to muze být? Svicky uz jsem vyskousel vsecky. Uz me to stve jelikoz nezumu takhle někde zastavit. Mam jeste stadiona s11 a jawu 350 a ty jdou nastartovat i po 30km nepřetržité jízdy na prvni naslaputi. Díky za odpovědi. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2012 9:54
 
 
 
 
Jméno: pepa      E-mail:      IP: uživatel12975    
ahoj dám ti radu co je i v návodu a to při našlapování lnaklonit stroj na sebe ...jako na stranu karburátoru docela to pomáhá..je to i napsane v manualu ...skus a uvidíš....
 
 
Datum: 27. května 2012 9:54
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci! Všiml jsem si že pár lidí zde na pokecu tápe v ředění benzínu s olejem tak jsem vytvořil aplikace které množství oleje do benzínu spočítají za vás. Jedna je pro PC: http://db.tt/kUC4OVBd a druhá pro telefony s Androidem, takže můžete počítat rovnou v "akci" v garáži: http://db.tt/hzNS1JXx Doufám že se vám budou líbit a že alespoň někomu usnadní život. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2012 21:19
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel11975    
to neumite nic pochvalit? bags pekna prace a nenech se odrazovat,nekomu to pomuze.Oni sou asi tak chytri ze maj svoje programy na valce.... :-D :-D
 
 
Datum: 25. května 2012 21:19
 
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky pravda :-)
 
 
Datum: 24. května 2012 20:55
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
trojčlenka dokonce 5. třída..
 
 
Datum: 24. května 2012 20:31
 
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli někdo tápe v tomhle, tak jsme na tom teda špatně. Poměry jsou učivo 7. třídy :-)
 
 
Datum: 24. května 2012 19:04
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jenže když máš micholej a dáš třeba 1.5 litru tak ti to nespočítá... tento je aj uživatelsky přiznivější .. jinak dobrý prográmek, i když je na mobilu nebo někde jinde jednodušší to spočítat na kalkulačce :-D
 
 
Datum: 24. května 2012 18:48
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě to jede bez problemu možna to nekdy použiju.. vždycky dam malo nebo moc :-D
 
 
Datum: 24. května 2012 16:02
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ani to stahovat nebudu ale kdo by takovej prográmek chtěl tak se dá stáhnout mycholej sám ho mám v PC
 
 
Datum: 24. května 2012 15:36
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Na každou pí*ovinu program, není se čemu divit, že lidi už neumí používat hlavu...
 
 
Datum: 24. května 2012 12:07
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1237    
promiň ale mě to nejde, jen sem to chtěl skusit, tak se to uložilo, ale nespustí se to
 
 
Datum: 24. května 2012 12:01
 
 
 
 
Jméno: Vladimir Sustek      IP: uživatel8940    
Zdravím Vás pánové, mám po dědovi 350/354 r.v. 1957 celkem vzácně zachovalý stav(málo najeto), chtěl bych ji mít jako regulérní dopravní prostředek, ale bohužel se k ní nedaří najít veškeré dokumenty(TP, SPZ apod.) Mohl bych se tedy optat, jak se dá postupovat ? Mašinka má přes 50 let, číslo štítku shodné s číslem motoru, ,dá považovat za veterána, nerad bych ji dal do šrotu, ale bez papíru je k ničemu.....děkuji za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2012 15:31
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel13426    
Myslím, že jo. Už jsem viděl pár Péráků a Kejvaček s napsanou SPZ na blatníku :-)
 
 
Datum: 25. května 2012 15:31
 
 
 
 
Jméno: Vladimir Sustek      IP: uživatel8940    
dík kluci, pokusím se najít spz, je možné aby byla SPZ na předním blatníku z boku ????
 
 
Datum: 25. května 2012 9:46
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
viz lk, pokud víš jakou měla motorka SPZ (možná to jde i podle čísla rámu, nevim), informuj se na úřadě, jestli jsou papíry živý, když jo, budou nejspíš ještě na dědu a ten je na tebe přepíše (případně dědický řízení...), pokud nejsou živý, dá se motorka postavit na veteránský papíry.. ale o tom všem už tu toho bylo napsáno moc a moc, pohledej ve starších příspěvcích.. a ty roky, kdy šlo vrátit odhlášení, byly tušim 2001-2003..
 
 
Datum: 24. května 2012 21:09
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud jde o malý TP, tak u něho jsem měl ustřížený roh, když sem koupil motorku a měl ji ještě v polopřevodu.
 
 
Datum: 24. května 2012 20:41
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jo, ustříhlej roh znamená trvalý vyřazení z evidence... při vyřazení v nějakym časovym rozmezí (nejsem si jistej jaký roky to byly, ale dá se to dohladet) jde vozidlo znovu přihlásit... jinak pokud nemáš ani spz, tak je to blbý, s spztkou by se alespon nechalo zjistit, jestli je tp ještě živej...
 
 
Datum: 24. května 2012 17:07
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel13426    
Přestřihnutý rok znamená podle mě, že je vozidlo trvale vyřazeno z provozu, tudíž jsou v podstatě k ničemu. Ale hodí se například pořád jako dokumentace k veteránu atd. S tím přestřihnutým rohem to však nevím na 100%
 
 
Datum: 24. května 2012 13:00
 
 
 
 
Jméno: premysl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když je zde již tahle otázka chtěl bych se zeptat když mám veškeré papíry atd ale na tp je přestřihnut rožek tak jsou mi v podstatě k ničemu že???
 
 
Datum: 24. května 2012 12:40
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel13426    
Nejlepší by bylo najít originál papíry... Alespoň velký TP... Jinak jedině na veteránský, ale musí být 100% v originálním a zachovalém stavu. Nejlepší by bylo prostě ty originální papíry. Je škoda dávat mašinu s originálem TP na veteránský ...
 
 
Datum: 24. května 2012 11:31
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, dostal se mi domů upravený rám na pionýra a je tam napasovaná tahle vidlice z Jawy 90 http://img5.hyperinzerce.cz/x-cz/inz/5699/5699231-predni-vidlice-jawa-90-roadster--1.jpg Děsí mě ta její konstrukce, připadá mi to hrozně křehké. Má s touhle vidlicí někdo zkušenost? Jak se to chová na té devadesátce a dalo by se s tím jezdit s upraveným pionýrem po cestě a v lehčím terénu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2012 20:24
 
 
 
 
Jméno: zdenek      IP: uživatel12492    
ty vole ta rozeta :-D to je mazec;
 
 
Datum: 25. května 2012 20:24
 
 
 
 
Jméno: Jiřin      E-mail:      IP: uživatel13083    
Posílám odkaz na fotku mého pionýra co tuhle vidlici má... Závodím na vidlici z devadesátky s pionýrem už 5let. Mnohokrát sem se umístil na bedně, jezdím na motokrosových tratích, kde sou skoky a díry. Po prvním závodu co sem na nich jel se trochu ohnuly, takže jsme musely udělat výztuhu a dovnitř do té dutiny narvat a navařit železnou kulatinu (není to na fotce vidět), po této úpravě drží i na skokách už pět roků. Jestli s těma vidlicema nebudeš závodit, jen jezdit po lese, tak to určitě vydrží i bez těch úprav a vyztužení... http://www.jawa50zavody.wz.cz/upravy_pionyru_pro_terenni_zavody/target14.html
 
 
Datum: 25. května 2012 17:07
 
 
 
 
Jméno: zdenek      IP: uživatel12492    
tohle je z cross verze jawy 90, teď si dávám do kupy celou 90 cross (o víkendu už snad pojede :-D ) a trošku mě mrzí že tam daly jenom takovou nic moc vidlici. jednou jsem se na ní vysekal, a vidlice zohlá. bylo to sice fakt rana ale, čekal bych od "crossové" motorky že to vydrží. Ta jawa 90 to pořádnýho terénu není ani náhodou.
 
 
Datum: 25. května 2012 15:11
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1260    
mám ji přímo na jawě 90,ale opatruji ji jako veterána, takže to po terénu netrápím, ale podlě mě to nebude žádná sláva. Mám je nově naplnené, ale tlumení nic moc a je to dost měkké...už při brždění to jde skoro nadoraz.
 
 
Datum: 24. května 2012 19:19
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
já bych se týhle vidlici viděl, stojí za prd i u 90-ky... Když už tak tu z cross verze.
 
 
Datum: 24. května 2012 12:08
 
 
 
 
Jméno: Filip Marek      IP: uživatel12602    
Mám tuhle vidlici buď stejnou nebo podobnou a nestěžuji si. Nebo mě drží jak má a zvládne přel les až až k poli ..:-)
 
 
Datum: 24. května 2012 10:03
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo a ještě někdo tu psal že schání plovák do 555 tak jsem to dnes zkoumal a pasuje tam z kevjačky akorát má tu jehlu trochu posunutou takže by u 555 byla větší hladina ale to by se dalo přeletovat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2012 22:36
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čau budu kámošovi opravovat babetu 207 konkrétně spojku a budu na to mít cca 2 dny chci se zeptat je na tu spojku potřeba nějaký stahovák?abych si ho předem sehnal dík za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2012 6:15
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo budeš na to potřebovat stahovak
 
 
Datum: 24. května 2012 6:15
 
 
 
 
Jméno: cige10      IP: uživatel13350    
Zdravim, kamos koupil stadeca s11 v peknym stavu, ale ma jeden defekt, na neutral se protaci slapky a treba to az na po 10. zabare a jde protocit motor a nastartuje se, muze byt vadna spojka a nebo na hrideli slapatek muze byt smetenej ten snek nebo co tam je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2012 7:58
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pedály jsou protočit volně nebo maji slabý odpor? Je dost možný že klouže spojka - buď je moc utažená, nebo spadla nějaká segerovka z přítlačáku
 
 
Datum: 21. června 2012 7:58
 
 
 
 
Jméno: premysl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neviděl sem ještě motor od stadáku ale není tam něco podobného jako u babety ty zábězové pakny dyštak se zkus mrknout na gufero jestli tam nejake je
 
 
Datum: 24. května 2012 19:14
 
 
 
 
Jméno: jirka.mt      IP: uživatel13465    
Cau draci, chtel bych se zeptat jestli nevite kde bych sehnal svíčku na Yamaha DT 50MX... dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2012 9:25
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, patří tam NGK BR7HS. Zkus se zeptat v mototechně nebo Auto Kelly atd.. Jinak na netu je třeba zde: http://www.heureka.cz/?h%5Bfraze%5D=NGK+BR7HS
 
 
Datum: 24. května 2012 9:25
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel13816    
Co si myslíte o blinkrech na pionýra? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2012 20:20
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
http://www.jawa-50.cz/clanek/monografie-typ-05-pionyr-vyvoz-export-kanada-blinkry-plexi.html tu sa to rieši ako súhlasím s chongovým názorom na fichtla blinkry nemajú zmysel
 
 
Datum: 24. května 2012 20:20
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
MOntovali se na jawa 50/05 určené pro vývoz do kanady a také se na ně montovalo plexisklo, Měly takové jako na čz skůtr vzadu byly normálně přitisklé na plechy a v předu byly na revmaplechoch
 
 
Datum: 24. května 2012 17:52
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13516    
No idea je to pěkná, ale kdo z vás tady je schopnej překopat elektroinstalaci, aby blikny poháněl akumulátor? Jde totiž o to že když odbočuješ, tak kolikrát můžeš mít malé otáčky co normálně neutáhnou světlo, natož blinkry (svítit dle vyhlášky za jízdy musíš vždy!) a když někdo neuvidí že ti to bliká, tak tě akorát n srazí s větší pravděpodobností než bez bliken. Takže pokud chceš použít blikny, stojíš před problémem jak zajistit dostatečné nabíjení aku. No my na řešení přišli ale není to triviální. Páč to co se exportovalo (viz. uvedená kanada) nepředpokládalo celodenní svícení, tak to není řešení, bo ten akumulátor nenabiješ. Takže nejen že to motorce nesluší, ale jakmile blinkry máš, musíš je používat, plus že by to mělo celé být homologované a to asi jen tak nedáš... osobně mám upravenou elektroinstalaci s nabíjením, ale blinkry tam nemam a nedam...
 
 
Datum: 24. května 2012 12:42
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
já viděl 20-ku prodával ji někdo v kanadě a ta je měla z vyroby stejny jako prase vypadalo to slušně...
 
 
Datum: 24. května 2012 6:48
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
Ať už to vypadá jakkoli, tak blinkry a brzdové světlo určitě zvýší bezpečnost. Když už blinkry, tak nějaké decentní, žádná moderní aerodynamická divočina ...
 
 
Datum: 23. května 2012 23:28
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
když si překopeš elektroinstalaci, aby je to utáhlo, tak na mustanga ještě budiž, ale na pincku to vypadá hrůzostrašně..
 
 
Datum: 23. května 2012 22:17
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vypada to upe hnusne, kdyz to tam nekdo da tak to uplne cele zhnusi a muze to jit do srotu :-D
 
 
Datum: 23. května 2012 22:02
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
byli by fajn
 
 
Datum: 23. května 2012 21:54
 
 
 
 
Jméno: aikidot      IP: uživatel8622    
Zdarec chci se zeptat někde jsem zaslechnul že se da na čz 150 nahradit civka tou velkou jak býva pod nádrži jak se to zapojuje? děkuji... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2012 21:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
přesně tak mám to tak a funguje to
 
 
Datum: 23. května 2012 21:55
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
normalne namiesto zapaľovacej cievky na statore tam dáš jednú svetelnú a potom zvyšok zapojíš zapaľovanie jak je trebárs na fichtlu
 
 
Datum: 23. května 2012 20:47
 
<  513  514  515  516  517  518  519  520  521  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 17:21:55 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu