Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 čaute tak si už nevím rady.. dostal se mi pod ruky jeden fichtl.. jezdil tak 45 výc sem ztoho nevytáhl tak sem zkusil vyčistit karbec a nic pak sem si fšiml že filtr box nedolíhá jak by měl tak sem vyměnil vzducháč a utěsnil ten vršek toho boxu ke spodku šiřokou izolačkou a fichtl začal dokonce i startovat bez filtru to blbě chytalo a vůbec ale vůbec to nemělo sílu jen s filtrem to jede výfuk je čistej sundal sem válec má sice pár šrábanců ale jen hodně málo a hodně krátkejch ta mělkejch tak to řešit nebudu (asi 3 nebo 4 po 10mm) hlava lehce zakarbonovana ta fakt jen malinko ale píst oněco víc... mohla ta línost být způsobena tím pístem? jinak předstih ok svíčka taky ok předem díky za odpověď .
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2012 13:09
Jméno: znk
IP: uživatel13660
 Myslim ze vybrus te asi nemine...
Datum: 25. května 2012 13:09
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 tak sem rozebral a vyčistil karbec dal nový těsnění pod válec (to starý bylo uplně mokrý to je asi špatný a nevím proč hlava byla stažená dobře) vyčistil sem písti i hlavu zejtra nasadím lauf a uvidím co to udělá...
Datum: 24. května 2012 23:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tak už to je prostě nějakej mrdoklek vyběhanej
Datum: 24. května 2012 22:27
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 dofoukat namazat řetaz a brzdy to vše sem udělal...
Datum: 24. května 2012 21:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo to s tím nakloněním je naprosto normální,nafoukni kola,zkontroluj brzdy povol a namaž řetěz a pak uvidíš podle mě máš ale už moc vyběhaný válec
Datum: 24. května 2012 21:40
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 jo a ještě jeden asi blbej dotaz je normální že když mi to brčí na volnoběh a nahnu se doprava zvíší se otáčky a když doleva udusí se to?
Datum: 24. května 2012 21:32
 Zdarec draci tak mi dneska přišel ten polskej válec s vrtáním 40mm no kanály jsem slícoval, pěkně vyleštil doladil nedostatky ... jen mám trochu dilema protože k tomu byly pojistný kroužky pístního čepu (ty se zahnutím na obou koncích) nejsou zrovna kvalitní a když jsem je tam dal tak jsou tak měkké že nedoléhají po celém obvodě na píst mám celkem strach aby se neuvolnily a nebylo by ródeo. Jinak když jsem za ně bral rukou (prstem jsem se snažil vyvracet) tak se nehnou ale když jsem s nima chtěl po obvodě otočit tak co šlo ... Co myslíte mám to radši rozebrat mám 2 týdny do závodů a hotovej mám jen motor a potřebuji co nejrychleji zajet.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2012 19:00
Jméno: standa
IP: uživatel13838
 Já bych to zajel tak,že bych to co nejrychleji prodal
Datum: 25. května 2012 19:00
Jméno: znk
IP: uživatel13660
 Cau vim dobre jaky to jsou a nestoji opravdu za nic... bejt tebou dam tam jiny je to 5 min prace...
Datum: 25. května 2012 13:06
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Čau,dá se nějak sundat rotor zapalování z kulaté čz 175 i když nemám stahovák?Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2012 20:34
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Paráda,dik.A jaka asi tak delka?
Datum: 25. května 2012 20:34
 a hlavně žádný máslo, ale trochu pevnější
Datum: 25. května 2012 17:33
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 8mm
Datum: 24. května 2012 22:28
 myslim že to je jak u fika stači jenom 6 mm šrou a dotahuješ
Datum: 24. května 2012 22:23
Jméno: Matěj
IP: uživatel12688
 ČAU DRACI, MÁM DOTAZ JAKÝ KOLEČKO NA RETEZU U MOTOTU JE KLASICKÉ, JÁ JSEM NAPOČÍTAL 13 ZUBŮ A MÁM FICHTLA 20 NEBO 21. DÍK
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2012 19:28
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 i 5 stupnovu prevodovku sezenes na fechtla ale stoji 20 tisic, a neoplati sa to
Datum: 25. května 2012 19:28
 sériove nie, na závodné účely nejaké jo
Datum: 24. května 2012 21:36
Jméno: Matěj
IP: uživatel12688
 Díky  a mám ještě dotaz, vyráběli se fichtly nebo mustangy 4 rychlostní ?
Datum: 24. května 2012 21:32
 JAwa 05 13Z na 21čce mám taky 13
Datum: 24. května 2012 21:03
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 vyráběly se s 12 i 13z, nevim jak se to rozhodovalo, ale na typech to nezáleželo..
Datum: 24. května 2012 21:01
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 23 ma 13z
Datum: 24. května 2012 20:57
 kolecko je na 20 12zubu.
Datum: 24. května 2012 20:56
Jméno: K@rlos
IP: uživatel13831
 Zdravím, sháním logo Jawa v cad. formátu, například dwg nemáte ho prosím někdo? Moc díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2012 20:47
 Zdar jawaci a fichtlaři. Dal jsem se do renovace dvaapůl panelu. Ale narazil jsem na problém a to při sundáni kyvky. Vše mám odšroubováno (snad) a ta mrcha ne a ne pustit. Je na to nějaký fýgl, nebo kladivo a hrubá síla?? Všem díky za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2012 12:19
Jméno: Fí
IP: uživatel13834
 Většinou sjede zavit pod matkou. A pokud to nepůjde skus na to nechat působit brzdovku.
Datum: 25. května 2012 12:19
Jméno: cpivo
IP: uživatel8652
 Udělej stahovák jak píše "péro" jen bych doporučoval pevnostní šroub (závitovou tyč, takhle dlouhej šroub asi neseženeš běžně), taky jsem vyndaval přirelzej čep a normální šrouby se přetrhnou celkem lehce  Hodně zdarů..
Datum: 25. května 2012 12:03
 Díkec, nevim, proč mě to nenapadlo  . zkusim a uvidime. zatim
Datum: 24. května 2012 22:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 trubka šroub podložky matka klíč -stahovák
Datum: 24. května 2012 21:42
Jméno: vrtam se v motoru
IP: uživatel13338
 cavte draci prosimvás neví někdo kolik váží samotnej motor JAWA 50 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2012 21:07
 raz som odkúpil motor z kovošrotu, a s krížem a s výfukovým kolenom vážil 14kg
Datum: 24. května 2012 21:07
 někdo to tu vážil a měl něco okolo těch 14 KG no
Datum: 24. května 2012 21:03
 když ho vemu do ruky tak bych odhadl tak 10 kg
Datum: 24. května 2012 20:40
 kolem 13-14 kg
Datum: 24. května 2012 19:55
Jméno: Mustanger
IP: uživatel13828
 čus draci a kolegové potřeboval bych vědět jakej olej můžu nalejt do mustanga do převovky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2012 19:06
Jméno: Matej Štrba
IP: uživatel13805
 Môže byť aj PP90, ale aj PP80- odporúčaný výrobcom
Datum: 29. května 2012 19:06
 PP90 =) lně postačuje
Datum: 24. května 2012 18:17
Jméno: Tomáš
IP: uživatel9691
 Cau draci chci se zeptat u krytu spojky a pod spojkovou tycinkou kolik ma bejt kulicek,jak maj jit za sebou,motor 0.5 pionyr.diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2012 20:09
Jméno: Tomáš
IP: uživatel9691
 Díky moc ja to zkusim tahkle jelikoz sem nevedel jak to u 05 je ale dik za radu
Datum: 24. května 2012 20:09
 Kulička má průměr 5 mm. Dává se pouze jedna dlouhá tyčinka...
Datum: 24. května 2012 19:55
Jméno: tomas
IP: uživatel9691
 a tam ma byt 0.5 nebo jaka velikost a pritlacna tycinka se tam dava dlouha a nebo jeste ktomu mala a mezi to kulicka
Datum: 24. května 2012 19:40
 Jestli to je opravdu motor z 05 tak má být jedna kulička ve šnekovi v deklu...
Datum: 24. května 2012 19:02
 Zdravím, jaké pls. používáte na čz 125/476 sekundární řetězové kolečko? Na každém motoru mám jiné, katalog ND nabízí dokonce 3 možnosti. Motor má po GO najeto 300km, jezdím sám a vážím asi 55KG a chci, aby tachometr ukazoval správně. Jaké byste mi doporučili? U 14ti zubého jsou na můj vkus horzně krátký kvalty, ale třeba je to v pořádku....
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2012 21:47
 já tam mám 14z važím 82 v trenýrkách a do kopce do jede za 4 a jede kolem kila
Datum: 25. května 2012 21:47
 Kdo k tomu ještě máte co říct, podělte se pls. o svůj názor. Tys mě docela zaskočil tím 16 zubem, budu se muset do objednávky nějak rozhodnout. Rozhodující je pro mě to správný ukazování tachometru, nezávodím a kvůli mé váze je to taky fuk. Kupovat od každého je nesmysl
Datum: 25. května 2012 15:32
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Origo by mělo být 16z. stejně jako u 175 - nejpřesnější, nicméně jezdil jsem taky 14 z. ale to rvalo asfalt i dvojku  a hrozně krátký kvalty, můj názor ideál 15 ...
Datum: 25. května 2012 14:32
 A to já právě chci, aby mi někdo řekl, jaké kolečko tam bylo z továrny, když katalog ND to neříká. Možná kvůli těm kopcům nechám tu 14 co tam mám teď, ale co když je origo 15?
Datum: 24. května 2012 22:00
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Ahoj, mám teda 175/487 ta už valí líp  , ale používám 15 z., origo je 16 z. vážím teda metrák a bydlím v kopcích. K tvé motce bych zkusil 15 z. - asi ideál, svižné a maximálka skoro stejná , ale vzhledem k tvé muší váze by se dalo vyzkoušet i 16 z. záleží jestli jezdíš sám, popř. jak daleko, ve dvou, nebo bydlíš v kopcích ... tvoje volba..... musíš zkusit co tobě a motce bude vyhovovat .... ještě nejpřesněji by mělo tacho ukazovat na origo kolo jak to vyjelo z výroby ...
Datum: 24. května 2012 21:21
Jméno: Venkovan
IP: uživatel13482
 Zdarec draci. mam dotaz. Mam jawu 05 a při jízdě vše OK ale vždy když je motor rozehřátý a chcípnu ho tak ho znovu nenastartuju. musím počkat až vychladne abych to ubec nastartoval. Pote to jede zase perfektne. Nevíte cim to muze být? Svicky uz jsem vyskousel vsecky. Uz me to stve jelikoz nezumu takhle někde zastavit. Mam jeste stadiona s11 a jawu 350 a ty jdou nastartovat i po 30km nepřetržité jízdy na prvni naslaputi. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2012 9:54
 ahoj dám ti radu co je i v návodu a to při našlapování lnaklonit stroj na sebe ...jako na stranu karburátoru docela to pomáhá..je to i napsane v manualu ...skus a uvidíš....
Datum: 27. května 2012 9:54
 Ahoj draci! Všiml jsem si že pár lidí zde na pokecu tápe v ředění benzínu s olejem tak jsem vytvořil aplikace které množství oleje do benzínu spočítají za vás. Jedna je pro PC: http://db.tt/kUC4OVBd a druhá pro telefony s Androidem, takže můžete počítat rovnou v "akci" v garáži: http://db.tt/hzNS1JXx Doufám že se vám budou líbit a že alespoň někomu usnadní život.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2012 21:19
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
Datum: 25. května 2012 21:19
 Taky pravda
Datum: 24. května 2012 20:55
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 trojčlenka dokonce 5. třída..
Datum: 24. května 2012 20:31
 Jestli někdo tápe v tomhle, tak jsme na tom teda špatně. Poměry jsou učivo 7. třídy
Datum: 24. května 2012 19:04
 Jenže když máš micholej a dáš třeba 1.5 litru tak ti to nespočítá... tento je aj uživatelsky přiznivější .. jinak dobrý prográmek, i když je na mobilu nebo někde jinde jednodušší to spočítat na kalkulačce
Datum: 24. května 2012 18:48
 mě to jede bez problemu možna to nekdy použiju.. vždycky dam malo nebo moc
Datum: 24. května 2012 16:02
 ani to stahovat nebudu ale kdo by takovej prográmek chtěl tak se dá stáhnout mycholej sám ho mám v PC
Datum: 24. května 2012 15:36
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Na každou pí*ovinu program, není se čemu divit, že lidi už neumí používat hlavu...
Datum: 24. května 2012 12:07
Jméno: libor1
IP: uživatel1237
 promiň ale mě to nejde, jen sem to chtěl skusit, tak se to uložilo, ale nespustí se to
Datum: 24. května 2012 12:01
Jméno: Vladimir Sustek
IP: uživatel8940
 Zdravím Vás pánové, mám po dědovi 350/354 r.v. 1957 celkem vzácně zachovalý stav(málo najeto), chtěl bych ji mít jako regulérní dopravní prostředek, ale bohužel se k ní nedaří najít veškeré dokumenty(TP, SPZ apod.) Mohl bych se tedy optat, jak se dá postupovat ? Mašinka má přes 50 let, číslo štítku shodné s číslem motoru, ,dá považovat za veterána, nerad bych ji dal do šrotu, ale bez papíru je k ničemu.....děkuji za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2012 15:31
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 Myslím, že jo. Už jsem viděl pár Péráků a Kejvaček s napsanou SPZ na blatníku
Datum: 25. května 2012 15:31
Jméno: Vladimir Sustek
IP: uživatel8940
 dík kluci, pokusím se najít spz, je možné aby byla SPZ na předním blatníku z boku ????
Datum: 25. května 2012 9:46
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 viz lk, pokud víš jakou měla motorka SPZ (možná to jde i podle čísla rámu, nevim), informuj se na úřadě, jestli jsou papíry živý, když jo, budou nejspíš ještě na dědu a ten je na tebe přepíše (případně dědický řízení...), pokud nejsou živý, dá se motorka postavit na veteránský papíry.. ale o tom všem už tu toho bylo napsáno moc a moc, pohledej ve starších příspěvcích.. a ty roky, kdy šlo vrátit odhlášení, byly tušim 2001-2003..
Datum: 24. května 2012 21:09
 Pokud jde o malý TP, tak u něho jsem měl ustřížený roh, když sem koupil motorku a měl ji ještě v polopřevodu.
Datum: 24. května 2012 20:41
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jo, ustříhlej roh znamená trvalý vyřazení z evidence... při vyřazení v nějakym časovym rozmezí (nejsem si jistej jaký roky to byly, ale dá se to dohladet) jde vozidlo znovu přihlásit...
jinak pokud nemáš ani spz, tak je to blbý, s spztkou by se alespon nechalo zjistit, jestli je tp ještě živej...
Datum: 24. května 2012 17:07
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 Přestřihnutý rok znamená podle mě, že je vozidlo trvale vyřazeno z provozu, tudíž jsou v podstatě k ničemu. Ale hodí se například pořád jako dokumentace k veteránu atd. S tím přestřihnutým rohem to však nevím na 100%
Datum: 24. května 2012 13:00
 když je zde již tahle otázka chtěl bych se zeptat když mám veškeré papíry atd ale na tp je přestřihnut rožek tak jsou mi v podstatě k ničemu že???
Datum: 24. května 2012 12:40
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 Nejlepší by bylo najít originál papíry... Alespoň velký TP... Jinak jedině na veteránský, ale musí být 100% v originálním a zachovalém stavu. Nejlepší by bylo prostě ty originální papíry. Je škoda dávat mašinu s originálem TP na veteránský ...
Datum: 24. května 2012 11:31
Posl.aktualizace: 25. května 2012 20:24
Jméno: zdenek
IP: uživatel12492
 ty vole ta rozeta  to je mazec;
Datum: 25. května 2012 20:24
 Posílám odkaz na fotku mého pionýra co tuhle vidlici má...
Závodím na vidlici z devadesátky s pionýrem už 5let. Mnohokrát sem se umístil na bedně, jezdím na motokrosových tratích, kde sou skoky a díry. Po prvním závodu co sem na nich jel se trochu ohnuly, takže jsme musely udělat výztuhu a dovnitř do té dutiny narvat a navařit železnou kulatinu (není to na fotce vidět), po této úpravě drží i na skokách už pět roků.
Jestli s těma vidlicema nebudeš závodit, jen jezdit po lese, tak to určitě vydrží i bez těch úprav a vyztužení...
http://www.jawa50zavody.wz.cz/upravy_pionyru_pro_terenni_zavody/target14.html
Datum: 25. května 2012 17:07
Jméno: zdenek
IP: uživatel12492
 tohle je z cross verze jawy 90, teď si dávám do kupy celou 90 cross (o víkendu už snad pojede  ) a trošku mě mrzí že tam daly jenom takovou nic moc vidlici. jednou jsem se na ní vysekal, a vidlice zohlá. bylo to sice fakt rana ale, čekal bych od "crossové" motorky že to vydrží. Ta jawa 90 to pořádnýho terénu není ani náhodou.
Datum: 25. května 2012 15:11
Jméno: Honza
IP: uživatel1260
 mám ji přímo na jawě 90,ale opatruji ji jako veterána, takže to po terénu netrápím, ale podlě mě to nebude žádná sláva. Mám je nově naplnené, ale tlumení nic moc a je to dost měkké...už při brždění to jde skoro nadoraz.
Datum: 24. května 2012 19:19
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 já bych se týhle vidlici viděl, stojí za prd i u 90-ky... Když už tak tu z cross verze.
Datum: 24. května 2012 12:08
Jméno: Filip Marek
IP: uživatel12602
 Mám tuhle vidlici buď stejnou nebo podobnou a nestěžuji si. Nebo mě drží jak má a zvládne přel les až až k poli ..
Datum: 24. května 2012 10:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo a ještě někdo tu psal že schání plovák do 555 tak jsem to dnes zkoumal a pasuje tam z kevjačky akorát má tu jehlu trochu posunutou takže by u 555 byla větší hladina ale to by se dalo přeletovat
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2012 22:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau budu kámošovi opravovat babetu 207 konkrétně spojku a budu na to mít cca 2 dny chci se zeptat je na tu spojku potřeba nějaký stahovák?abych si ho předem sehnal dík za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2012 6:15
 jo budeš na to potřebovat stahovak
Datum: 24. května 2012 6:15
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 Zdravim, kamos koupil stadeca s11 v peknym stavu, ale ma jeden defekt, na neutral se protaci slapky a treba to az na po 10. zabare a jde protocit motor a nastartuje se, muze byt vadna spojka a nebo na hrideli slapatek muze byt smetenej ten snek nebo co tam je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2012 7:58
 pedály jsou protočit volně nebo maji slabý odpor? Je dost možný že klouže spojka - buď je moc utažená, nebo spadla nějaká segerovka z přítlačáku
Datum: 21. června 2012 7:58
 neviděl sem ještě motor od stadáku ale není tam něco podobného jako u babety ty zábězové pakny dyštak se zkus mrknout na gufero jestli tam nejake je
Datum: 24. května 2012 19:14
Jméno: jirka.mt
IP: uživatel13465
 Cau draci, chtel bych se zeptat jestli nevite kde bych sehnal svíčku na Yamaha DT 50MX... dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2012 9:25
Datum: 24. května 2012 9:25
Jméno: adam
IP: uživatel13816
 Co si myslíte o blinkrech na pionýra?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2012 20:20
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 24. května 2012 20:20
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 MOntovali se na jawa 50/05 určené pro vývoz do kanady a také se na ně montovalo plexisklo, Měly takové jako na čz skůtr vzadu byly normálně přitisklé na plechy a v předu byly na revmaplechoch
Datum: 24. května 2012 17:52
Jméno: Chong
IP: uživatel13516
 No idea je to pěkná, ale kdo z vás tady je schopnej překopat elektroinstalaci, aby blikny poháněl akumulátor? Jde totiž o to že když odbočuješ, tak kolikrát můžeš mít malé otáčky co normálně neutáhnou světlo, natož blinkry (svítit dle vyhlášky za jízdy musíš vždy!) a když někdo neuvidí že ti to bliká, tak tě akorát n srazí s větší pravděpodobností než bez bliken. Takže pokud chceš použít blikny, stojíš před problémem jak zajistit dostatečné nabíjení aku. No my na řešení přišli ale není to triviální. Páč to co se exportovalo (viz. uvedená kanada) nepředpokládalo celodenní svícení, tak to není řešení, bo ten akumulátor nenabiješ. Takže nejen že to motorce nesluší, ale jakmile blinkry máš, musíš je používat, plus že by to mělo celé být homologované a to asi jen tak nedáš... osobně mám upravenou elektroinstalaci s nabíjením, ale blinkry tam nemam a nedam...
Datum: 24. května 2012 12:42
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 já viděl 20-ku prodával ji někdo v kanadě a ta je měla z vyroby stejny jako prase vypadalo to slušně...
Datum: 24. května 2012 6:48
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Ať už to vypadá jakkoli, tak blinkry a brzdové světlo určitě zvýší bezpečnost. Když už blinkry, tak nějaké decentní, žádná moderní aerodynamická divočina ...
Datum: 23. května 2012 23:28
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 když si překopeš elektroinstalaci, aby je to utáhlo, tak na mustanga ještě budiž, ale na pincku to vypadá hrůzostrašně..
Datum: 23. května 2012 22:17
 vypada to upe hnusne, kdyz to tam nekdo da tak to uplne cele zhnusi a muze to jit do srotu
Datum: 23. května 2012 22:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 byli by fajn
Datum: 23. května 2012 21:54
Jméno: aikidot
IP: uživatel8622
 Zdarec chci se zeptat někde jsem zaslechnul že se da na čz 150 nahradit civka tou velkou jak býva pod nádrži jak se to zapojuje? děkuji...
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2012 21:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 přesně tak mám to tak a funguje to
Datum: 23. května 2012 21:55
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 normalne namiesto zapaľovacej cievky na statore tam dáš jednú svetelnú a potom zvyšok zapojíš zapaľovanie jak je trebárs na fichtlu
Datum: 23. května 2012 20:47
|



|