Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Honnzaa
IP: uživatel4207
 Cus draci, poradte nejaký stránky kde se prodávaj crossový helmy za dobrou cenu. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2012 17:14
Jméno: radek
IP: uživatel12689
 helmu pořádnou a né za litra z výprodeje !!!
Datum: 01. května 2012 17:14
 třeba na aukru
Datum: 28. dubna 2012 19:21
Jméno: hrb
IP: uživatel13546
Datum: 28. dubna 2012 16:51
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 http://www.taksitokurvavygoogluj.cz/
Datum: 28. dubna 2012 15:58
Jméno: hrb
IP: uživatel13546
 www.hledejanajdes.cz
Datum: 28. dubna 2012 12:40
Jméno: LucasJawa20
IP: uživatel11264
 Zdarec draci potřebuju poradit když sem mněl provalený gufero na motoru z leve strany tak se mně dostalo v celku dost oleja dokliky a kdyz sem vypouštěl olej tak vyteklo pár decek tak 2-3. A teď mam strach to našlápnout ono seto sice vyžene ale zajak dlouho ? A Nemuzu zapict krouzky muze to nejak ublizit valcu ? Každopádně bude pěkne zadrbanej vejfuk ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2012 12:52
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 abych pravdu řek, tak nic krom zakarbonování a to, že se bude hulit z výfuku jak z temelína, tak se nemůže nic stát, možná budou horší starty, ale fichtl vždy chytne když je seřízen. Jinak ješte kdysi sme s kamošema jezdili na naředěný jetý převodák s benzinem, naftu,.......
Datum: 28. dubna 2012 12:52
 Zdar draci,mám moped PUCH(rakouská babeta)Je to dvourychlostní,vypadá jako korádo,problém je v tom,že zadní brzdou se brzdí šlápnutím dozadu na šlapkách,ale včera jsem šlápnul a nebrzdí,jako by tam něco prokluzavalo,mám to zebraný ale nikdy jsem tohle nespravoval tak se nevyznám.Proto prosím o radu co tam vyměnit popřípadně jak seštelovat,vyčistit apod...Ps vubec na ty PUCHy nejsou díly,nevíte jestli neni nejakej jinej moped podobnej?Dík za odpovědi,Ondra
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2012 18:59
 Dobrý den mám problém s bohatostí a nemohu to seštelovat, můžete poradit? mám babetu 207. Děkuji Jirka
Datum: 05. června 2012 18:59
 ahoj lidi, dělám fichtla komplet do nova (CDI, světla, lak, motor.....) a nechce se mi na každý křižovatce "máchat" rukama tim směrem, kam chci jet. Tak mě napadlo dát si na fíka blinkry. Chci se proto zeptat, co by mi na technické, popř. při policejní kontrole na cestě řekli, kdybych tam ty blinkry dal. Jde mi "jen" o to, že fichtl je od výrobce nemá, tak jestli tim něco neporušuju, abych nedostal pokutu a nemusel jsem je sundat, když bude motorka komplet po laku a nemusel předělávat elektriku to by taky nebylo zrovna dvakrát super.
Hledal jsem, ale nic kloudnýho sem nenašel, tak se ptám.
Díky Venca
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2012 21:54
Datum: 28. dubna 2012 21:54
Datum: 28. dubna 2012 18:45
Datum: 28. dubna 2012 11:35
 tady máš náky schémata jinak pionýr měl taky blinkry ale byl to vývozní typ do Canady pokud použiješ homologované blinkry tam nevýdím problém proč by to neprošlo STK a policii to je jendo těm to vadit nebude.
Datum: 28. dubna 2012 11:34
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 zdar draci v jakém poměru mám ředit benzín s olejem do čz 175/487 ? prosim poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2012 17:48
 jawa46: Na 487 jsem natočil přes 25000km, a mazal jsem 1:50 taky mogulem TSF, pak Castrolem 2T. Když jsem motorku kupoval, měla natočeno 38000 na poměr 1:50. Ani v horku motor nejevil žádné známky přidírání. Po rozebrání motoru nebyly na pístu žádná prasátka, ani na válci. A to jsem ten motor rozhodně nešetřil. V manuálu je psáno 1:40 s olejem M2T, manuál mam z roku 1991, dneska jsou trochu lepší oleje. Jinak ten poměr co píšeš, 1:33, je v příručce doporučován na záběh. Takže prosím, nech si ty tvoje "odborníky", nejsi tady jedinej kdo má tuhle motorku...
Datum: 29. dubna 2012 17:48
Datum: 29. dubna 2012 13:24
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Strejda měl 40 let čz 477 a mazal s M2T 1:40 a žádnej problém. Takže s nějakym lepšim olejem bych dal 1:50 v klidu.
Datum: 28. dubna 2012 11:09
 S kvalitnim minerálem motor mazací poměr 1:50 bez problémů snese
Datum: 28. dubna 2012 8:31
Jméno: pejsek
IP: uživatel13535
 no nevím 1:50 myslím že je to málo oleje.. už tu byl jeden kluk co si to přidřel a míchal 1:50...
Datum: 28. dubna 2012 8:07
Jméno: olej
IP: uživatel13546
 Podle toho s jakým olejek budes redit. Pokud m2t tak radsi 1:40, a s nejakym lepsim olejem specifikace alespon api tc 1:50 bude stacit
Datum: 28. dubna 2012 0:04
 seso dřív sem se tě ptal na světlo vypuklé na pionýra 20 a tys mi řekl že mi ho dodáš na odjednávku ale ja ted chcu objednávat víc věcí na raz a jak to mám udělat abys mi to poslal s tema věcma abych zbytečně neplatil ke každímu zvlášt poštovný ?????????? to světlo smi řikál že bude stát 250 a ty věci maj hodnotu 1600 tak určitě víš že se to vyplatí koupit zároven dik za rychlou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2012 16:43
 dikec to sem potřeboval vědět
Datum: 28. dubna 2012 16:43
 fuha to replikove sklo na pio 20 stoji 320 kc,, pokud mas zajem udelje obj a napis do vzkazu a ja prihodim,,, ale cekacka min tyden,,sesa
Datum: 28. dubna 2012 1:35
 Dotaz pro SESU prosímtě chcu se zeptat když si obědnám u tebe díly každý zvlášt logicky v časovém pásmu +- 30 min pošleš mi to všechno dohromady??? a ještě sem tu četl o poslání zásilky na slovensko a že se musí nějaký email potvrdit to platí i pro česko??? dík za odpověd a sorry že se tak blbě ptám ale chcu přez fichtlkramek nakupovat poprvé
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2012 12:55
 když to ale pošleš rozdělěně tak se platí za každé zvlášť poštovné ne??? jinak dikes za předchozí odpověď večer to obědnám
Datum: 28. dubna 2012 12:55
 draku kdyz mi napises do vzkazu k objednavce ze to potrebujes spojit tak to udelam,ale nikdy si nespojim jmena dohromady a poslu zvlast,,to se stava,,, zahranici je vzdy ok potvrdit,,jinak objednej a uvidis,,
Datum: 27. dubna 2012 22:02
Jméno: ojnica
IP: uživatel12547
 Draci ,koupil jsem si novou hlavu na fichlta a všiml jsem si že tam je udělanej delší závit a ptam se jakou svičku tam mam dat ?bo ta kratším zavitem so maj noramlně fichtli tam jde dat,ale nejede.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2012 21:11
 Zkus třeba Brisk N15YC........
Datum: 27. dubna 2012 21:11
 Zdarec, řeším problém. Fajfka u mojí 555 kope jen někdy. Někdy víc, někdy míň, někdy vůbec. Cívku jsem změřil multimetrem a měla odpor přes 1 Ω. Kondenzátor nový. Nenapadá vás něco ? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2012 8:14
Jméno: Chong
IP: uživatel13516
 Hele, jestli neháže v sobotu v neděli a o svátcích, tak má prostě dny pracovního klidu jako většina pracujícícch...  Ale když zbejvá už jen vyměnit kladívko, jednoznačně to je kladívko  . Smirek to kolikrát nevyřeší.. moje zkušenost.
Datum: 30. dubna 2012 8:14
 Ta 555 stála asi 20 let, neházela jiskru, fajfka nekopala, prostě nic. Vyměnil jsem cívku, VN kabel, fajfku, kondezátor. Nepomohlo. Tak jsem ležérně očistil kladívka hrubým smirkem a dělá to tohle...
Datum: 27. dubna 2012 22:12
 To už jsem udělal taky  Ještě mě napadá, že by mohlo být špatně odizolované, ale to by asi nekopalo vůbec...
Datum: 27. dubna 2012 21:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 očisti kladívka
Datum: 27. dubna 2012 21:26
 1 Ohm samozřejmě
Datum: 27. dubna 2012 20:22
Jméno: ondra
IP: uživatel13380
 caute draci!!
Jaky použivate olej do benzinu? Mam Jawu 350 a zatim liju Husqvarnu XP , pry je dobry ale je pro vysokootačkove motory, Jawka dvoutakt sice vysokootačkovy motor je ale ne zas tak moc  Nemáte někdo odzkoušeno?Nějaka polosyntetika? díky ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2012 19:35
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 tak v příručce je napsáno 1:20, já dávám 1:30, když se mi to nezdá, tak ještě trochu příkápnu, a zatím nebyl problém. V budoucnu už zůstanu u toho TS. Jinak do motorů po Go přemýšlím o tom TSF, v některých přiručkách je aji doporučen výrobcem. Já jsem sehnal to TS, před rokem v nějakém výprodeji za 55 kč/litr tak jsem si koupil rovnou 10 litru, jinak předtím jsem jezdil na to Paramo m2t, taky to není špatný olej, ale s tím TS by se mělo tvořit mín karbonu, tak to zatím zkouším.
Datum: 29. dubna 2012 19:35
Jméno: ondra
IP: uživatel13380
 a v jaké poměru ten mogul TS mícháš??
Datum: 29. dubna 2012 11:43
Jméno: Ondra
IP: uživatel9706
 Kdysi jsem taky jezdil na ten castrol garden 2t v 354, ale když jsem potom přešel na Mogul Ts, bylo to úplně o něčem jiným, taky není špatný m2t od parama. Ale jelikož mám doma ještě asi 5 litrů toho TS, tak ho musím vyjezdit, nemůžu si na ten olej stěžovat.
Datum: 28. dubna 2012 15:45
 já jezdil na WAlvoline motorcycle 2T ale 1 litr stojí u nás 200 kč tkaže přecházím na mogul TSF má modré zabrvení myslím že do fichtlu a jawek bohatě stačí
Oleje pro maloobjemové dvoudobé spalovací motory motocyklů, mopedů, skútrů, sekaček, pil mají své zatříděni do
výkonových specifikací API (USA) a JASO (Japonsko).
API TA/JASO FA - málo zatížené dvoudobé benzínové motory mopedů apod.
API TB/JASO FB - vysoce zatížené středněobjemové dvoudobé benzínové motory skútrů apod.
API TC/JASO FC - vysokovýkonné, zatížené, vysokootáčkové dvoudobé benzínové motory
Datum: 28. dubna 2012 11:37
 čaau  hele já jezdim na tohle. http://www.eva.cz/zbozi/35979/olej-motorovy-castrol-garden-2t-1l/ je to oravdu skvělý. Maže to krásně. Jezdím na to asi 3 roky a za celou dobu sem čistil hlavu jen jednou, když sem jí přetěsnoval. Nikdy jsem nezadřel, ani žádnej náznak zadírání. Prostě skvělý. Výkon mi nijak neklesal, ani když sem přidal trochu víc podle oka  Naavíc sai myslim že cena je pěkná  kolem tech 150 +/- když bys měl nějakýho kamaráda dealera taak i za 90kč  .... Ale stejjně.. Uvidíš  .... PS: navíc je krásně červenej takže poznáš benzín s olejem....
Datum: 28. dubna 2012 11:36
Jméno: libor1
IP: uživatel13037
 fichtlpokec + oleje = neverending story  , jinak přesně jak píšou dwein dibly a havis, aneb každý svýho štěstí strůjce, jinak ostatní asi neví co jsou vůle na českých strojích a třída viskozity SAE 20 - .........50 ?
Datum: 27. dubna 2012 23:04
 lukis co pak motorka je sekacka nebo pila boha lej tam co je pro motorku urceno a vyzkouseno doporucuji mogul tsf do jawky osobne odzkouseny vyborne zkusenosti  oleje do pily a do sekacek lej opravdu jenom do techto zarizeni preju hodne najetych km draci
Datum: 27. dubna 2012 21:34
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 15 let jezdím zásadně na M2T, co je to karbon po sezoně opravdu nevím, aneb proč si zvyšovat cenu litru benzínu o cca 2 kč oproti m2t... diskuzi na věčné téma však ale rozpoutat nehodlám... jezděte si na co chcete, já vám to přeju.
Datum: 27. dubna 2012 20:58
 Taky jsem dával asi rok Husqvarnu XP do 350/634 a všechno v cajku , ale už jsem přešel na TSF............ (Husqvarnu dávam jenom do pil....)
Datum: 27. dubna 2012 20:44
 ja pouzivam Valvoline Motorcycle 2T v pomere 1:40 na babette aj pincli a ziadny problem vobec nedymi
Datum: 27. dubna 2012 20:31
Jméno: lukis
IP: uživatel13600
 já používám prodvoutakt olej stihl ty jak jsou do motorovky sekačky atd je to asi nejkvalitnější ale ten husqvarnácke je podobnej..  hlavně ne ten mogul atd to jsou hnusy to tam lej radši to co máš..
Datum: 27. dubna 2012 19:59
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 Zkus Mogul tsf ten je taky výborní.
Datum: 27. dubna 2012 18:39
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Cau borci, mám problém, nemá někdo osvědčenej způsob jak stáhnout ložisko z kliky? Pod ložisko se ničim nedostanu takže stahovák nepřichází v úvahu. Dříve jsem v tom neměl žádný problém, páč jsem měl k dispozici autogen, kde jsem ložisko rychle nahřál a šlo pak pěkně dolu ovšem tu možnost už dnes nemám a autogen v okolí prostě neni... Připomínám že to je na motoru co motá 12000ot takže nějaké bušení kladivem nepřipadá v ůvahu. Tak se ptám jestli nemá někdo náhradní řešení.... (odbrousit je fakt poslední možnost radši bych něco šetrnějšího)
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2012 19:37
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Standa: používám japonský ložiska (atyp. rozměry)... páč nemám origo kliku... takze stahovak jsem nesehnal což mě velice potěšilo  otatní to dělají třeba 2ma majzlikama proti sobě a to se mi silně nelíbí. Dobrá zpráva je, že jsem si sehnal člověka s autogenem a během příštího týdne to bude dole  takže tímto bych to považoval za vyřešené a do budoucna schrastim nějakej ten stahovák protože koukám že jich není nikdy dost ...
Datum: 29. dubna 2012 19:37
Jméno: standa
IP: uživatel13683
 Jen offtopic...pochopil jsem že máš závodní motor...a teď k věci....jestli nebudeš dávat kliku rovnou na repas,tak to rozmlať.... Když nejde zastudena ložisko z kliky normálně stahnout,tak bude už rozvalenej/vymáčklej čep/hřídel kliky a taková klika je dále nepoužitelná do motoru co točí 12000..... To jedině že to máš zalepený nějakym krutopřísně pevnym lepidlem na ložiska...potom ok a co jsem psal výše neřeš a ložisko stahni....ale bylo by dobrý to ohřát....
Datum: 28. dubna 2012 14:42
Jméno: LucasJawa20
IP: uživatel11264
Datum: 28. dubna 2012 11:54
Datum: 28. dubna 2012 9:03
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 přiznám se, že vůbec nemám představu jak to vypadá, přesný název nebo nějaký nákres na výrobu mi mi pomohl. Možná tušim co myslíš http://www.youtube.com/watch?v=QhBADmrMufs&feature=related ?? ale toto nemaj ani v servise škoda... viděl jsem ho 1 v životě na veletrhu v brně ale chtěli za to paletu
Datum: 28. dubna 2012 8:42
 Stahovákem na přiražený ložiska, zkus si ho někde pučit, případně by se to nechalo vyrobit...
Datum: 28. dubna 2012 8:32
 Tak jsem dneska svou Jawu Dandy 125 poprvé položil. Nepatrná čára oleje v zatáčce, kde jezdím denně a byl jsem dole. Naštěstí jsem měl rukavice takže jsem to moc neodnesl krom riflí, motorka je na tom hůř.. Ode dneška i kdyby bylo 40 stupňů bez rukavic nejedu.. Dávejte na sebe pozor draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2012 8:42
 Jak řikam, motorkáři se dělí na dvě skupiny: Na ty co položili, a na ty co teprve položí  Jinak oblečení je fakt důležitý, stačí pád v malý rychlosti a riskuješ dost nepříjemný odřeniny. Já bez rukavic, pořádný helmy, moto-bundy a kalhot skoro nevyjíždim.
Datum: 28. dubna 2012 8:42
 no to sem s kamosem bez papiru neska najeli asi 12 km na jeho mustangu  jezdi jak hovado tam sterku plno v zatacce a on mi to vali plny trojka z kopce mu rikam nas zabijes, jede dal v klidu  ale jednou se kazdy musi vybourat, me to ceka
Datum: 27. dubna 2012 21:00
 Mám dotaz,jestli tady na fichtl krámku mají podložku pod hlavu jawy 21??
Hledal jsem ji tady,ale nenašel...
Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2012 8:43
 Tak tak, na těhle novějších fichtlech těsnění neni, vždycky když dávam motor dohromady, tak zabrušuju hlavu, pak ani těsnění neni potřeba...
Datum: 28. dubna 2012 8:43
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 těsnění nebylo
Datum: 27. dubna 2012 23:11
 je tam těsnění,teda aspoň já ho tam mám,a podle mně by tam i mělo být
Datum: 27. dubna 2012 23:06
 to bude tim že pionýr těsnění pod hlavou nemá
Datum: 27. dubna 2012 22:51
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 Nebo si tu podložku udělej z plechovky od piva,energetického napoje,od pepsi,atd..-)
Datum: 27. dubna 2012 19:24
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 vem normalne vicko od jogurtu napr. pierotu ostravacka, (víčko musí být "hliníik"  . Vyraž na stranu válce, která dosedává na hlavu vystřihni a máš hotovo !!!
Datum: 27. dubna 2012 18:29
Jméno: Fíkus
IP: uživatel13546
 Čau draci. Jde nějak po zvuku zjistit zda je vyběhaný válec na Pionýru ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2012 22:58
 sundej hlavu a po hmatu to poznáš
Datum: 27. dubna 2012 22:58
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 vybehany valce zjists nejlíp dys pojedes do kopca,,tzv /tach/ v prdeli "
Datum: 27. dubna 2012 14:26
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 spíš podle projevů.. na neutrál točí, ale v tahu nemá sílu, špatně se nakopává teplej, špatně nastavitelnej a nepravidelnej volnoběh, chcípá... další mě asi doplní..
Datum: 27. dubna 2012 13:51
Jméno: Honnzaaaaa
IP: uživatel4207
 Čus draci, prosim poradte nakou dobrou svíčku na fichtla kdyz je ted takový teplo tak aby to dobře startovalo atd. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2012 15:23
Jméno: Karel
IP: uživatel11637
 jezdim na svíčku PAL super n7 nevim, jak je stará ale pionýr chytá na brnk.
Datum: 28. dubna 2012 15:23
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Já jezdim furt na brisk N15C a nikdy žádnej problém, ani v létě ani na podzim a na jaře. Taky to ale moc nehonim, takže se to tolik nezahřejvá. Většinou jezdim stylem pohoda klídek tabáček, na čtvrt plynu při spotřebě 2l/100km
Datum: 27. dubna 2012 14:30
Jméno: libor1
IP: uživatel13636
 na léto, nebo aby se to tolik nehřálo, tak asi Brisk N14C
Datum: 27. dubna 2012 9:37
 Zdar draci, nevíte kde sehnat jehly 12x2 do ložiska v převodovce na Babetu 207 nebo jestli tam náhodou nejde jehlové ložisko z 210??
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2012 17:08
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Ložisko z 210 tam jde dát. Už jsem přemýšlel ho nahradit, protože převodovku mam rozdělanou velice často a usnadnilo by mi to práci
Datum: 27. dubna 2012 17:08
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 zdar seso.. opravuju kotoučovku ale tak nějak jsem s penězmi na křížku, tak si nemůžu dovolit tu pancéřovou hadici.. bylo by možné sehnat tu gumovou? za kolik? díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2012 7:17
Datum: 27. dubna 2012 7:17
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 jedná se o třindu 639..
Datum: 27. dubna 2012 7:09
Jméno: maary
IP: uživatel4850
 zdar draci, pls nevite nekdo jestli mužu dat tachometr z panelky na kyvačku ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2012 22:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 panelka má oválnej a kývačka kulatej,musel by jsi to přehodit i s deklem a šlo by to určitě
Datum: 26. dubna 2012 22:13
Jméno: ondra
IP: uživatel10563
 cus draci mám problém s eletrykou nechce to házet jiskru svíčka je nová nevíte čím to může být. dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2012 21:41
 měl jsem podobný problém,a u mně to bylo tím,že jsem měl špatně cívky,tím pádem to vůbec nedalo jiskru,tak jsem je prohodil a už to dávalo normál,ale je tam mnoho možností,třeba indučka,nebo ti to někde může přebíjet....
Datum: 26. dubna 2012 21:41
 čau kluci. celej fichtl v prdeli !!!!!! vše co sem s váma řešil je fuč.. ....Zaražený a zkroucený přední vidle .. Kolo má osmu asi 10x než normál... Maska utržená a proražená.. prsíčka zkroucený a vobouchaný.. řídítka překroucený.. celej rám zaraženej..helma odřená.. ruku necejtim.. řídítkama sem si dal do žeber.. letěl přez 2 metry spadl na hlavu.. Zejtra na chýru.. Prostě a jednoduše dojezdil sem!!  ta ruka bolí kua!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2012 21:26
Jméno: pejsek
IP: uživatel13535
 Fichtla opravíš.. hlavně že žiješ  .. já jsem jednou jezdil s fichtlem mezi jabloněma a najel jsem na mrtě velký jablko a nějak mě to odrazilo řidítka vzal jsem za plyn a vletěl jsem do dřevěnýho plotu..  fichtloj nic nebylo ale pokácel jsem plot.... ale on už byl stejně na spadnutí..
Datum: 27. dubna 2012 21:26
 no to ja sem se vysekal jenom jednou, kdyz mi to nechtelo chytat tak sem bezel vedle toho a dal sem plny (to sem mel toho fichtla 1. den) a jeb sebou kotnik bolel, dolil sme benzin a jel sem dal  a jinak malem me srazilo auto, do zatacky plny a misto toho abych zabocil ve smeru zatacky tak sem to struhnul rychle doleva a zabrzdil sem na trave, ridic v aute zastavil a dival se a neco rval  nojo ale za ten rok uz jezdim lip!
Datum: 27. dubna 2012 16:55
 a to já jsem byl včera neštasnej že sem si trochu s ohl SPZ ne tu origoš lale tu menší i když to není na pohled vydět. NO takže draku přejuti co nejrychlejší uzdravení a aby si dal i fichtla du kupy a jezdil. všem ostatní přeju krasnou sezonu
Datum: 27. dubna 2012 15:59
 To se může stát "jen tak", kámoš normálně jel v noci polňačkou a kousek před stodolou že zatočí, ale nějak se mu sekly ložiska v krku nebo se vysypaly teď si nejsem jistej co to bylo ale řídítka "sek" a vpálil to naštěstí v malé rychlosti do stodoly .. měl jenom vyosený kolo a musel spravovat celej krk řízení .. jinak přeji brzké uzdravení a fichtla buď opravit nebo prodat na náhradní díly
Datum: 27. dubna 2012 14:33
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jak se ti molhi seknout řidítka?  a když přivezu novej stroj tak nejdřív vše zkontroluju něž na to pořádně sednu
Datum: 27. dubna 2012 13:58
 jel sem do zatáčky na 3jku plnej knedlík ale sekli se řídítka protože někdo předemnou to měl sundaný já myslel že je to cajk ale bohužel se sekli
Datum: 27. dubna 2012 6:57
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 a jak se ti to vlastně stalo, to se nepochlubíš? .)
Datum: 26. dubna 2012 23:06
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 taky sem mel mesic ruku v sadre ... sice ne z fichtla ale z endura .. proste se to stava ale tet si dej klidnej rezim at s tim nemas neco horsiho .. fichtla zpravis toho se neboj
Datum: 26. dubna 2012 21:16
 jojo zejtra mažu na chýru s tou rukou akorát mám modřinu asi 7cm..  na noze a dlaň odřenou trochu ale nehnu z rukou jinak cajk ale sem vyklepanej docela  to přejde časem
Datum: 26. dubna 2012 21:04
 Skore uzdravenie draku a fichtl je len stroj to opravis alebo kupis nove ale zdravie mas len jedno
Datum: 26. dubna 2012 20:57
Jméno: standa
IP: uživatel13680
Datum: 26. dubna 2012 20:42
Jméno: standa
IP: uživatel13680
 No tak,chlape! To dáš do kupy a sebe taky  Já se taky jednou rozmlátil na kaši i s fichtlem...jenom vola po 12 pivech a xx panákách napadne jet ještě někam kalit...no a jak to bejvá,půl kiláku před cílem prdla žárovka....jenže sem byl tenkrát "nesmrtelnej" po chlastu a tak sem jel dál bez světel....jenže mi pak v cca 3 plnej (70km/h?) zastavil pangejt,značka a strom...3 naštíplý žebra,naražená klíční kost a rameno...lehce sem byl chromej na pravou ruku 4tejdny a ještě další tejden sem se nezasmál...jestli cejtíš že tě ruka bolí,tak je to v cajku   neboj,do měsíce zas jezdíš... Fichtl se dá dokupy razdva.. Mě tenkrát nejvíc sralo,že sem v autě musel řadit i řídit  pravou rukou sem první dva týdny nehejbal vůbec a další dva tejdny sem pravou řadil jen 1-3-5 ,dolu ta ruka neposlouchala  tak řikam buď v klidu...
Datum: 26. dubna 2012 20:39
|



|