Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Dobrý den
Chtel jsem se zeptat jaky retez na Čezeta 175 typ 450.
Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2012 23:13
 Dik za odpoved
Datum: 12. dubna 2012 23:13
Datum: 12. dubna 2012 18:24
 1,2x5,6/119 článků+1
Datum: 12. dubna 2012 18:08
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 nevím, ale vsadím se že to najdeš v návodu k obsluze
Datum: 12. dubna 2012 12:00
 Zdar draci. Koupil jsem si babettu 210 a když přidám plyn tak hází zadní kolo. Díval jsem se a u pravýho šlapátka je taková guma (silentblok) no a já ji mám už rozervanou ( proto to asi hází). Dá se to sehnat na fichtl krámku? Já to tam nevidím. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2012 8:32
Datum: 12. dubna 2012 8:32
Jméno: jay.d
IP: uživatel13586
 Zdravím jaký je pořadí misek ložiska v krku řízení, pamatuji si že spodní bylo jako první na hřídel a druhý do krku, ale u vrchního ložiska si nejsem jist poraďte prosím
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2012 22:16
 Čest kluci nevíte prosím jak to mam zrobyt aby jak je nadrž jawa 21 atd... aby byla vzhuru nohama ale kohoutek dolu a otvor na nalivání benzínu nahoře. předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2012 10:30
Jméno: jura
IP: uživatel7996
 převařit první bruskou vyřezet ja sem to vyplachl kyselinou citronovou poradne usušil vyřezakl a svařil
Datum: 14. dubna 2012 10:30
 Zdar lidi chtěl bych se vás na něco zeptat mám fichtla 21 přetim jezdil vyborně uplně krasně a teť když jedu tak jak že by to nešlo na celej plyn jde to tk asi na pulku přetim sem jel na 1 napnej kotel a teť dam 2 a je to jak žebych jel na 1 přetím jak to jelo skvěle nevím čím to je jestli to není pistem protože jak je pistni kroužek tak jak sou tam takové zopačky nebo jak to říci tak je jeden ulomeni nevím prosim poraďte všelijakej nazor
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2012 20:23
 Jestli máš vylomený kroužek nebo něco na pístu tak to hned vyměn než ty to vydře válec a to víž že to bude jako neim čím jiním by to mohlo být
Datum: 13. dubna 2012 20:23
Jméno: Marek
IP: uživatel13588
 No, to máš urvanej zámek, do kterýho se jakoby zasekne ten kroužek, aby se nehejbal. Podle mě je to tim. Takže asi to bude chtít novej píst no...
Datum: 12. dubna 2012 8:55
 Pomóóóóc Jawa 350/640. Zdravím mám akutní dotaz, dělal jsem přes zimu generálku na své 640-tce. Mám tam novou spojku z 634, najel jsem na ní cca 12 km. Dojel jsem domu a mašina se ne a ne rozjet. Spojka podle mě spojkuje jak má, ale když začnu pouštět spojku, tak trošku popojede a začne se dusit a dál ani metr. Prosím o radu čím by to mohlo být. Jsem otevřen všem možnostem...mimo UFO
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2012 6:52
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 tak to bude asi fakt problém ve spojce. jseš si jistý, že je poskládaná správně ? skus napsat na http://www.jawamania.info tam ti někdo poradí
Datum: 12. dubna 2012 6:52
 Tak mašina drží v poho volnoběh....aji vytočit se dá krásně.....PP90 v motoru mám... chytne na první kopnutí, ale nerozjede se
Datum: 11. dubna 2012 22:12
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 no tak ono to ani tou spojkou být nemusí. může to být špatnej olej (má tam být PP90), může to být i zanesenej karbec a moto prostě jen nejde do otáček a pak se to dusí. první bych to nakopl, nechal 5 minut ohřát a pak to zkusit rozjet. možná bych to zkusil i roztlačit z nějakýho kopce, třeba se to rozchodí a bude fungovat. a UFO bych nepodceňoval
Datum: 11. dubna 2012 22:05
Jméno: Drak 350
IP: uživatel13563
 Má někdo zkušenosti s čištěním nádrže kyselinou citronovou? Jaké množství prášku nasypat do nádrže?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2012 21:52
Jméno: Drak 350
IP: uživatel13563
 Dík zkusím to
Datum: 11. dubna 2012 21:52
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Já jsem dával 1:10, takže kilo na deset litrů. Vyčistila se pěkně.
Datum: 11. dubna 2012 21:35
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 čau, chci se zeptat jestli jste již někdo slyšely nebo zkoušely když dáváte papírové těsnění tak že ho před tím než ho namontujete, dáte na chvíly do vody a pak ho normálně potřete vazelinou a namontujete , někde jsem četl že když to tak uděláte tak že vám to výborně těsní ale moc se mi to nezdá tak se radši ptám díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2012 8:46
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 ja robím tak že papierové tesnenie potriem buď vazelínou alebo olejom naj sa trochu napije ale do vody určite nie
Datum: 12. dubna 2012 8:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když ho namočíš tak se ti tam pak ta vazelína vůbec nedostane protože se s vodou nemíchá,ještě bych pohopil to kdyby se těsnění namočilo do rozehřáté vazelíny
Datum: 11. dubna 2012 20:28
 do vody? snad oleje....
Datum: 11. dubna 2012 19:52
Jméno: babeták
IP: uživatel13546
 Zdarec draci. Nevíte někdo, jak by se dal vyřešit můj problém s čerpadlem na ČZ 175/477 ? Chtěl bych ho na nějakou chvíli odpojit a ředit pouze do benzinu ale za podmínky, že se k čerpadlu budu moci zase vrátit. Někde jsem tady četl, že když čerpadlo jednou odpojíte, tak už ho do provozu nedostanete. nechci čerpalo celé vytahovat ale aby tam zůstalo, jenom ho nějak šetrně odpojit aby se dalo dát někdy zase do provozu. Já mám totiž problémy s plyn. lankama. Pořád se mi přetrhávají jednotlivé drátky až se to přetrhzne celé, a plyn jde celkem ztuha a někdy se umí i zaseknout. A komplet lanka na čz stojí myslím 180 kč, což je celkem dost a lanka si vyrábět neumím. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2012 21:39
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Když tou děláš tak jak píše hh tak by to mělo bejt v pohodě. Čerpadlo se bude mazat tím olejem co bude v hadičce běhat kolem dokola. Hodně lidí to tak má odpojený.
Datum: 11. dubna 2012 21:39
Jméno: babeták
IP: uživatel13546
 a kdybyste někdo věděl jaké lanko by pasovalo na tento typ čezety, tak bych byl rád za odkaz na něj tady v krámku. Je tady totiž celkem dost druhů co jsem se díval. díky
Datum: 11. dubna 2012 19:59
Jméno: babeták
IP: uživatel13546
 Díky moc za radu. Máš to už odzkoušené? Vydrží čerpadlo nějakou dobu jenom v oleji ale bez pohybu? Díky
Datum: 11. dubna 2012 19:46
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 ohledně praskání lanek ti neporadim, ale pokud ho chceš odpojit tak abys s nim moh jezdit a v budoucnu ještě použít, tak od něj odpoj hadičky i lanko, uřízni si nějakou krátkou kterou nasadíš koncema na oba výstupy čerpadla a vzniklou soustavu naplň olejem
Datum: 11. dubna 2012 19:38
Jméno: hrbik
IP: uživatel12528
 Zdar draci, chtěl jsem se zeptat, který ze široké škály maziv na řetězy je nejlepší?  Se kterým máte dobré zkušenosti a který už něco na tom řetězu vydrží? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2012 19:28
Datum: 11. dubna 2012 19:28
Jméno: Jawa 05
IP: uživatel12062
Posl.aktualizace: 11. dubna 2012 19:59
 Udelej z matky 27 24 tim ze pilnikem lehce sjedes hrany
Datum: 11. dubna 2012 19:59
 dej tam normální matku a trochu spiluj hrany,musíš si pohrát aby řetěz o matku neškrtal
Datum: 11. dubna 2012 19:30
Jméno: tom
IP: uživatel13499
 nazdar draci,mám dotaz : je dobrý dát na závody do terénu do upravenýho motoru stočenou kliku nebo je lepší nechat normální.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2012 22:22
Jméno: standa
IP: uživatel13587
 Jestli máš rozumnej válec a rychlej 3Q tak dej klidně 90mm kliku,jestli ne tak nech seriovou
Datum: 11. dubna 2012 22:22
Jméno: tom
IP: uživatel13499
 ještě sem zapoměl říct že motor je z fichtla
Datum: 11. dubna 2012 19:22
Jméno: Lubos
IP: uživatel11531
Posl.aktualizace: 11. dubna 2012 18:48
 Ano
Datum: 11. dubna 2012 18:48
Jméno: diego
IP: uživatel13167
 Zdarec všici, chci se zeptat, čím snížit tep. hodnotu svíčky, aby startoval na kop, mám totiž problém se starty, kdy mi fík chytá v pohodě na N17ku a na N14ku chyta jn na roztlačení a ještě se mu moc nechce. Předem dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2012 1:03
Jméno: libor1
IP: uživatel13037
 diego: PAL N7 je ekvivalent Brisk N15C - to jen tak pro upřesnění, jinak se mi osvědčila Brisk N14YC, a teď jezdim na DENSO tady z fichtlkrámku (ekvivalent N15C), ale jinak si myslim že ty starty taky záleži na seřízení karburátoru, já dal na fichtla menší trysku volnoběhu - tudíž chudší směs na volnoběh - a fichtl chytá za studena i za tepla na první drb
Datum: 12. dubna 2012 1:03
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 pouzivam NGK a parada zadnej problem a jede solidne tet premyslim o iridiove svicce tak jestli mate nekdo nejakou zkusenost tak doporucte
Datum: 11. dubna 2012 22:14
Jméno: diego
IP: uživatel13167
 právě že není je to ze staré doby, co se vyráběly v době výroby fichtlu, proste stara svica jak svět
Datum: 11. dubna 2012 20:40
 Kompromis N15C/N15YC. Co se startů týče, mě teda fechtl jede na všechny ale rozdíl je třeba při těch startech a při jízdě, třeba jedu na N17C a motor prostě zvadne po 10 km a třeba nedrží volnoběh atd .. záleží jak kterej motor a kolik má najeto a stav .. kamarád jezdí furt na N17C a nemá problém, zajimavé  Startování za studena: musíš správně přeplavit komoru, 2x protoč bez jiskry a pak nahod. Když nepude podívat se na předstih/odtrh na kladívkách a svíčce, chce to vychytat ten "drive" a podle něj pak startovat
Datum: 11. dubna 2012 19:50
 a ta N7 je nová?
Datum: 11. dubna 2012 19:37
Jméno: diego
IP: uživatel13167
 N14 je stara par tydnu a N17je stara origo palka tzn N7
Datum: 11. dubna 2012 19:27
 A jsou obě svíčky nové a se stejným odtrhem? Dělá to za studena/za tepla?
Datum: 11. dubna 2012 19:13
Jméno: diego
IP: uživatel13167
 motor je právě nedávno po výbrusu a právě, že když ho roztlačím na N14ku tk valí 1000krát líp, než na N17ku
Datum: 11. dubna 2012 19:04
 Já si nemůžu pomoct, ale mě to na všechny tepelné hodnoty chytá jak studený, tak teplý furt stejně. Nevim jestli se tepelné hodnotě svíčky dá přisuzovat nějaký valný význam, co se startů týče.
Datum: 11. dubna 2012 18:42
Jméno: doctor
IP: uživatel10282
 n17 je teplejší - n14 je studenější. můžeš skusit dát nějakou teplejší(vyšší číslo, nebo zjisti přímo u výrobce) aby to líp chytalo(pokud se vyrábí tak skus sehnat něco typu n20(ale je to už šílenost), ale zase můžeš mít problém se samozápaly do takové míry, že vypneš zapalování a motor stále běží. osobně mám n15 v mustangu a nemám problém(ale taky mám 1000 km po GO, ne 30 tisíc od výroby). teplou a studenou svíčku poznáš podle "hloubky" keramickýho izolátoru, teplá ho má kuželovitej opravdu hodně hluboko(cca 2cm), zatímco taková n7(studená) má izolátor zakončenej už po 10 mm(vzdálenosti orientačně, nevím kolik přesně). pokud chceš ale snížit tepelnou hodnotu tak n14 a míň ale pak ti to chytat nebude tuplem(ale zase bys to neupek kvůli svíčce). teplý svíčky se používaj na městskej provoz a vyběhanější motory který hůř startujou, protože odvádí míň tepla a zůstavaj u jiskřiště víc teplý. Studený se zas používaj pro rychloběžný závodní šílenosti, kde by se vlivem vyvíjeného tepla mohla elektroda utavit a nebo by samozápaly mohly rozhodit zapalování. zkontroluj si předstih, vzdálenost elektrod, celkově celý zapalování kvůli možnosti slabý jiskry(vadnej kondenzátor, nech si nějakým elektrikářem změřit kapacitu, z hlavy nevím kolik má mít) a jestli neni motor zralej na výbrus(nebo na nový kroužky popř na vyhození  a pak by sem teprve laboroval se svíčkama
Datum: 11. dubna 2012 18:37
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Vydrží tmel paulin těsnit mezi válcem a motorem? Nemám po ruce červený silikon
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2012 19:52
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 Vystřihni těsnění ze čtvrtky a je to lepší, než nějaký tmely
Datum: 11. dubna 2012 19:52
 ani červený silikon není dobré plácat pod válec (sice i já to tak na svém Manetu mám, ale nadlouho to nebude...) radši kup papír
Datum: 11. dubna 2012 18:01
 zdravim,
včera mi začala na mustangovi téct nádrž... dle vzhledu to teče mezi propojením komor.... hadičku jsem vymněnil stáhl a stejně prd... teče dál...
touhle cestou se chci zeptat zda se někomu doma neválí nádrž na mustanga a byl by schopen ji prodat... popřípadě na kolik taková nádrž přijde.... předem děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2012 18:24
 koupil jsem si lepidlo UHU který je odolný vůči rozpuštedlům... lepí to snad všechno a prosakující nádrž to zvládlo  myslím si že to vyjde levněji pokud tam není nějaká mega díra
Datum: 11. dubna 2012 18:24
 podívej, ta nadrž už má neco za sebou nechci do ní rvát nějaký těžký prašule... pokud by jiná vyšla levněji..
Datum: 11. dubna 2012 17:46
Jméno: JERrRY
IP: uživatel13258
Datum: 11. dubna 2012 17:29
Jméno: jura
IP: uživatel7996
 zdar draci jak mam dat na babbetu 207 karbec z 555 zavazí tam kostra mam to nějak obrousit nebo jak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2012 19:11
Jméno: čert
IP: uživatel10800
 rozřež kostru no, když neco cpeš nekam co nepatří, mosíš něco upravit, bud kostru nebo koleno,
Datum: 11. dubna 2012 19:11
Jméno: Honza
IP: uživatel12720
 ještě mám jeden dotaz, 639, chybí mi zámek sedla, čili sedlo drží tak, že skoro nedrží.. co všechno musím koupit, abych sedlo drželo pořádně a bylo uzamykatelné? pokud pošlete přímo odkazy na potřebné díly, budu rád.. díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2012 15:15
 zdar nedobíjí mi jawa 250 prosím mohly by jste mi nejak poradit co s tym
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2012 7:13
Jméno: Chong
IP: uživatel13516
 No protože má ve slově MOHLY na konci Y, tak mu chlapi neodpovídejte, ptá se jednoznačně podle pravopisnejch podmínek ženskejch, takže je-li tu nějaká ženská, je to dotaz na ní... tak vašíka nenechte dlouho čekat děvčata
Datum: 16. dubna 2012 7:13
 koukal moc nemaj tak 6mm
Datum: 14. dubna 2012 11:44
 Koukal jsi na uhlíky?
Datum: 12. dubna 2012 23:31
Jméno: Honza
IP: uživatel12720
Posl.aktualizace: 11. dubna 2012 14:58
|



|