Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Dan
IP: uživatel9676
 Mám dotaz na babettu 210. Když je studená jede jak dívá ale jak se zehřeje tak prestává jet pod plným plynem jede ale jak se dá mensi začně škubat a chcípne.Někdy se přeplavuje karburátor proto mám další dotaz jak ho seřídit? Nevím si s tím rady. Děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2012 11:41
Posl.aktualizace: 17. března 2012 21:49
Jméno: žabák
IP: uživatel4095
 No draci, barva je obyč syntetika a pio je bez Tp jinak v motoru nová spojka,ložiska,gufera,bronz futro na ojnici a píst s kroužky.... s cenou bych byl rád kdyby byla minimálně ty 3000,-
Datum: 17. března 2012 21:49
 no přes 10 000 to nepujde možná ne ani přes těch 8000 zadní kola a rozeta stříbřenka atds no prostě chtělo by to náky info
Datum: 17. března 2012 16:25
Jméno: čert
IP: uživatel10800
 ta barva je nejaká matná, pomerančovitá, není moc pěkný lak
Datum: 17. března 2012 12:11
 pokud má papíry motor komplet po GO zajetý vše funguje jak má nastavil bych cenu tech 8000 kč a uvidíš ale víc než 10 000 za něj nikdo nedá aspon podle mě.Taky záleží co je to za bravu kvalitný akrilát z lakovny atd atd chtělo by to víc info
Datum: 17. března 2012 12:00
 víc info přez mail
Datum: 17. března 2012 11:56
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Má papíry? Odkud jsi?
Datum: 17. března 2012 11:47
 Zdravim. Trochu strojařský dotaz. Chci si nechat udělat tzv. rychlou převodovku 17 a 21 zubů na Jawa 50, ale potřebuji vědět přesnou osovou vzdálenost hlavního a předlohového hřídele. Problém je ten, že nevím jak je to s originálním soukolí, jestli je korigované, či není. Při výrobě nového soukolí bude třeba korigovat. Kdyby někdo věděl i něco ke korekci, tak bych byl moc rád, ale to už si zvládnu zařídit sám. Jo, a nepište mi prosím odpovědi jako: tak si tu rychlou převodovku kup a neřeš to (já si ji udělám v práci). nebo tak si tu osovou vzdálenost změř sám. (Ano sám si ji změřit mohu, ale pro mě to znamená rozebrat motor a několik týdnů rozebraný, když bych tu vzdálenost znal, tak běhěm jednoho dne rozeberu a složím s novou převodovkou). Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2012 12:04
Jméno: haf
IP: uživatel8367
 Jinak odkud jsi ? Máš tedy možnost výroby ozubených kol a jejich následné cementování a kalení ?Dej vědět na shelby.gt@centrum.cz
Datum: 17. března 2012 12:04
Jméno: haf
IP: uživatel8367
 Nejjednoduší bude, když od někoho kdo tuto převodovku už má půjčíš a přeměříš-zkopíruješ. Korekce tam je, jestli se nepletu, ale jaká to už nevím...
Datum: 17. března 2012 11:59
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 Zdravim, poradil by mi nekdo o kolik mm. se snizuje hlava na stadecovi S11)+ o kolik se snizuje to zahloubeni? (mam moznost si to v praci udelat na CNC frezce)
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2012 22:26
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel12237
 Hlava na stadionu se nesnižuje. Z jednoho prostého důvodu: snížením se hlava ztenčí a v provozu se zkroutí.
Datum: 17. března 2012 22:26
Jméno: standa
IP: uživatel13422
 Dobrá odpověď Čezeťáku  Jsou na to takový pitomý vzorečky,kde se zohledňuje výška výfukového kanálu a vrtání válce.....je to obecně klasický (objem válce + objem hlavy)/objem hlavy = kompresní poměr .....ovšem se tam taky místo celýho zdvihu,muže dosadit jen vzdálenost od prvního kroužku zavřenýho kanálem po horní hranu válce......já to počítam bez kroužku.....jen místo zdvihu dosadim vzdálenost výfukovýho kanálu od hrany válce....aby to bylo bezpečný na seriovku,tak to musí vycházet pod 7,na holou seriovku lépe okolo 6 a 3/4 ......teda u fichtla...ale u stadiona to bude stejný...
Datum: 17. března 2012 11:46
 snizuje se o tolik o kolik potřebuješ k upravenému válci
Datum: 17. března 2012 9:51
 cau nvite nekdo jestli by se magneto na jawa 21 točilo nebo zapalování by hazelo jiskru kdybych vzal 12V baterii a zapojil bych to na zapalování jak normalní elektřinu a přes vypínač jestli by se to roztočilo? díky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2012 17:13
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel12352
 Těžko máš tam magneto a ne rotor s vinutím třeba na čezetě to šlo ale nejeo to dobře
Datum: 17. března 2012 17:13
 ne
Datum: 17. března 2012 9:51
 čus draci nešli by ste se někdy někam projet v okolí Moravské Třebové?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2012 21:28
 zdar nevite proc mi jawa 250 moc žere bere si tak 1L na 5KM
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2012 19:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo na 250 má bejt triska kolem 1mm asi ta, někdo dal větší nebo ji provrtal,250 by měla jet za 3,5 litru když jí nehoníš
Datum: 18. března 2012 19:50
Jméno: Bob
IP: uživatel13327
 Když je díra jak řebík tak je moc velká..Má být asi 92-96..Tak ju dej menší..
Datum: 18. března 2012 16:15
 chci se jeste zepat muze to by tryskou ktera má díru ja hřebík ??
Datum: 18. března 2012 10:26
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel12352
 litr na 5 km :o oo cože to mi neveme traktor  to máš díru v pístu ne ?
Datum: 17. března 2012 17:17
 je to typ 559 je tam karbec se sitičem a jak ma příjít lanko siiče tak je jenom šroub jestli to neni tim
Datum: 17. března 2012 8:33
 mám to zopakovat aj ja?
Datum: 17. března 2012 7:15
 máš origo karbec? máš ho seštelovaný jak píšou pode mnou ? máš výfuky? máš správně nastavenej předstih? nemáš díravou hadičku/zaseknutej plovák? neteče ti to někama ? atd atd..
Datum: 17. března 2012 0:07
 hele dralu a vyfuky mas? nebo je mas vykastrovane? lebo pak to zeje jak nenasytna berta
Datum: 16. března 2012 23:12
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Tak za 1. doufám že máš origo karbec... za 2. vyčisti pal.filtr .. za3. dej jehlu na druhé zářez od vrchu a dej hlavní a volnoběžnou trysku podle typu motoru ..... za 4.nastav bohatost směsi na 3/4 otáčky..
zkontroluj jestli máš v pořádku plovák.....A hlavně jezdi normálně (ve středních otáčkách motoru)
Datum: 16. března 2012 22:50
 Musíš nejdřív nasadit karburátor a né aby hadička z nádrže vedla přímo do válce.....To snad není ani možný , já mám 350 a dávám jí pořádné cérez a žere 6l/100Km
Datum: 16. března 2012 22:20
 kdyš to nebudeš honit do toček tak to nebude brat tolik  a sešteluj si karbec
Datum: 16. března 2012 22:05
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 Draci,potřebuju vědět ktere nálepky byly original na nadrži na mustangu .Madrž je cervena a rocník 1981.Předem dekuju!
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2012 10:40
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 tkaze jak jakou tam mam dat podel originalu?
Datum: 17. března 2012 10:40
 no tak touhle asi ne ale vým že se tam nálepky lepili
Datum: 17. března 2012 9:13
 no takú nálepkú uz vobec, také nálepky lesklé lepili len v roku 1975 na 20ky, a videl som s takou nálepkou mustanga z madarska z roku 1976
Datum: 17. března 2012 7:22
Datum: 17. března 2012 7:19
Datum: 16. března 2012 21:50
Jméno: franta11
IP: uživatel12326
 zdar draci mám čz 180 a budu měnit převodový olej nevíte jakej je dobrej ? dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2012 22:46
 Do ČZ 180 leju 80 i 90, nepoznal jsem rozdíl v podstatě...
Datum: 16. března 2012 22:46
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 Ano kna korková lamela je to super.
Datum: 16. března 2012 21:37
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Zdar, vlastním obdobný stroj 175/487 a PP 80 vždycky stačil ...
Datum: 16. března 2012 20:43
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 PP 80
Datum: 16. března 2012 20:42
Jméno: CrossMan
IP: uživatel11092
 Zdravím draci. Chci se zeptat jaký je rozdíl mezi minerálním a syntetickým olejem a který je lepší? Potřebuju něco do Simsona a M2T tam nechcu dávat... Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2012 21:56
 No jo to jsou tady ti chytrolini kteří se jen hádají co tam nalít.. Tak zaprvý mogul TSF je polosyntika a vřele ti ji do simála doporučuju.
Datum: 16. března 2012 21:56
Jméno: vanas
IP: uživatel1058
 Mogul TSF dobrej a vynikajici mineral. polosyntetika nema cenu.
Datum: 16. března 2012 20:34
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 zdravím, mám takový problém ohledně pionýra, mám problém že když mám zadní kolo v jedné poloze, tak mám uplně naplý řetaz, a když ním potočím, tak je řetaz zase dost povolený, zkoušel jsem dám uplně nový věnec rozety, novou osičku rozety, a furt je to samé nevím čím to může být tak mi prosím poradte, padá mu furt řetaz kvůli tomu díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2012 20:39
 ty 3 čepy určitě necentrují rozetu.víš sám jak ty rozety vypadají.zkus ten řetěz prstama na té rozetě potáhnout a napíš kolik jsi ho na těch zubech potáhl.
Datum: 18. března 2012 20:39
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nene,jak tam máš ty 3 čepy co jsou zastrčený v kole tak byly nejspíš volný a někdo je znova nejtoval nebo přivařil a už to přesně nevystředil a to je ten problém je z toho šiška a novej věnec nepomůže
Datum: 18. března 2012 19:52
 vytahaný řetěz.řetězovka se mění jako sada.věnec řetěz kolečko
Datum: 17. března 2012 7:00
 tiez mi to robí. Dufám že niekto odpovie
Datum: 17. března 2012 5:29
 Čau draci, potřeboval bych prosím poradit. Jedná se o to, že na mojem fichtlovi musím zhruba tak po 15-25 km měnit svíčku, která je celá černá, docela i mokrá a nehází jiskru nebo jí hází hodně nepravidelně, tím pádem pionýr nechce jet, když svíčku vyměním jezdí opět dobře, ale jen těch 15-25 km, pak se děje to samé. Už jsem zkoušel vyměnit indukční cívku, mezera mezi elektrodami na svíčce by měla být taky dobrá (0,5mm), do benzínu hodně oleje nedávám, hladina v karburátoru je celkem nízká (stíhá dotýkat) a jehlu jsem dal na první zářez shora, ale beze změn. Prosím poraďte co bych měl ještě udělat. Dík za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2012 19:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo saje z převodovky,rozebrat a přetěsnit
Datum: 18. března 2012 19:54
Jméno: standa
IP: uživatel13422
 saje olej z převodovky
Datum: 17. března 2012 11:25
 když už ho budeš mít venku tak ho mužeš profoukat vzduchem
Datum: 17. března 2012 9:18
 hladina nízká, ale tak aby stíhala dotýkat a vzducháč je rok a půl starej, můžu se na něj kouknout, ale nemyslím si, že bude nějak extra špinavej
Datum: 16. března 2012 20:41
 hladina v plovákovce? a co zanesený vzducháč? ten taky udělá svoje
Datum: 16. března 2012 20:36
 no taky mě to napadlo, ale jak už jsem psal, jehlu mám na první zářez shora (nejchudší směs), oleje do benzínu dávám poměrně málo a tak nevim jak už jí víc ochudit
Datum: 16. března 2012 20:03
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13417
 Moc bohatá směs...
Datum: 16. března 2012 19:49
Jméno: Tom
IP: uživatel12041
 K řidičáku na auto je taky řidičák na A1 nebo AM? Prý to platí až od 19. ledna 2013. A motorka prý musí mít automatickou převodovku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2012 10:52
 Je to tak jak píše Jenco...je to typ převodovky, a vzhledem k tomu, že se převodový poměr mění automaticky, tak je to automatická převodovka...a to že se převodový poměr mění spojitě, na rozdíl od klasické stupňové převodovky, je zde uplně jedno...ale asi tomu moc nerozumíme, jak píšeš...
Datum: 18. března 2012 10:52
 toreto: podla mna netusís ako funguje variator len uz si to niekde pocul... je to bezstupnová automatická prevodovka, vplivom na otáčky sa mení priemer remeníc, teda sa mení prevodový pomer...
Datum: 18. března 2012 10:44
 Toreto: Odborníku, skůtr nemá automatickou převodovku? A co teda má? Hydropohon? Nebo snad elektromotor?
Datum: 18. března 2012 10:34
 je vidět jak tomu všichni rozumíte  no nic, to nebudem řešit.. akorád že skůtr nemá automat to nikomu asi neva co...
Datum: 17. března 2012 19:43
 bude A1, ale musi byt s automatem, takže většina skútrů, ale třeba taky Gilera DNA
Datum: 17. března 2012 16:38
 toreto801: Tak to mě teda opravdu zajímá co v té Babettě mám za spojku?  Mimoto, copak tedy značí originální nálepka z výroby "automatic"?
Datum: 17. března 2012 15:02
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 toreto801 ®: když to samo řadí rychlosti, tak to není automatická převodovka? a co tedy? hrací skříňka? domeček pro panenky?
Dám ti radu, až se v patnácti budeš rozhodovat co dál dělat, tak rozhodně ne automechanik, nebo mechanik jednostopých vozidel. Bál bych se pak dát auto do servisu aby jsi to náhodou nespravoval ty.
Datum: 17. března 2012 12:18
 libor: jo, ale podle novely zákona, která vstoupí v platnost 19.1.2013 je to trochu jinak. Dostaneš jednak řidičák skupiny AM, a navíc ještě řidičák skupiny A1, který je omezen na vozidla s automativkou převodovkou. Takže s Bčkem budeš moct řídit 125ccm skůtry...
Datum: 17. března 2012 8:53
Jméno: libor1
IP: uživatel13058
 já teď finišuju s autoškolou a ptal jsem se instruktora jak to teda je a on mi řek, že s řidičákem "B" se může řídit i AM což je moped - tim pádem i babeta, jo a musí to mít rychlost do 45 km/h
Datum: 17. března 2012 2:03
 toreto: Babetta 210 je teda co? A i variátor je automatická převodovka...
Datum: 16. března 2012 22:56
 hele tak sory...teď koukam na net a už to ty dementi cpou i do motorek... :/ ale rozhodně ne do obsahu 50 - 125 ... až tak 500 a vejš.. např Aprilia Mana
ale babeta rozhodnˇ%e neni automat..
Datum: 16. března 2012 22:46
 hele tome... tak jestli řikአtomu automatická převodovka..  tak to je zlý už..
Datum: 16. března 2012 22:41
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 toreto801 ®: jsi v životě neviděl babettu 210? Možná to chce občas vyjíd do toho světa co vidíš za oknem, pak by jsi třeba někdy viděl motoru s automatickou převodovkou 
V novele zákonodárci schválili změnu předepsanou směrnicemi Evropského parlamentu a Rady 2006/126/ES, podle které bude možné s papíry na auto automaticky řídit i jednostopé stroje do objemu 125 ccm s automatickou převodovkou
Datum: 16. března 2012 22:21
 sory za překlep...variátor*
Datum: 16. března 2012 20:58
 no skůtr má varator... ale to neni podmínkou aby to bylo bbez řazení... klidně pařízek
Datum: 16. března 2012 20:13
Jméno: Ondra10
IP: uživatel10860
 tam je mysleno skůtry atd. ne?  a skůtry mají automat nebo ne?
Datum: 16. března 2012 19:43
 hele motorku s automatockou převodovkou sem eště nevidĚl  dyŠtak nás pouč..  jinak je to A1 k autu..a kdyby si se kouk tak to tu bylo asi převČírem..
Datum: 16. března 2012 19:26
Jméno: PETR
IP: uživatel12913
 čau slišel jsem že na jawa 05 je jiný automat než na jawu 21 20 23.. skládám motor a skoušel sem řadit a nechce to řadit má to jakoby 5 rychlostí , dva neutrály a 1 2 3 ... motor jawa 05
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2012 19:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jojo z 05 do 21 nepasuje a ani obráceně
Datum: 18. března 2012 19:55
Jméno: michal.x
IP: uživatel13388
 opravdu je to tak 05 a 20,21,23 má jiný automat na řazení rozdíl v šířce količku co zapadá do bloku a je také rozdíl v šířce karterů takže automat ma jiný krok .. a s jistotu vím že 21... má 2 neutrály 05 si myslím že taky ale už je to dávno co sem na 05 jel   tot vše
Datum: 16. března 2012 19:50
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 cus hele mam problem s fichtlem (21) za studena ho natocim a zachvilicku chcipne tak to jeste parkrat zopakuju aby se ohral a pak na neutral de turovat a vytocit ale jak dam 1 tak to nejde do otacek ... musim mu pomoct a pak se chytne a na dvojku to je strasne takovy priduseny ze zacatku ... mate nekdo tip cim by to mohlo byt ? motor je po komplet go jety tak 10 mth diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2012 18:43
 Čau draci mám Simsona s51 Enduro a když se zahřeje tak když chci přidat plyn tak to trvá tak 3-5s a pak až se to vytočí nevíte čím to je?Filtr sem čistil.A ještě trochu rachotí válec myslíte že jsou to jen kroužky?Výbrus se tam dedělal 26 let ale i přesto jede perfektně a má velký výkon jak budou peníze tak budu renovovat.Předem děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2012 18:32
 Hoj tak sem zase musel poladit predstih jak uz to steluju, vyndam nakopavacku a ze ju tam vratim a najednou se mi nevraci, ono mi to delalo jenom kdyz sem povolil ten klínek ale tedkom to dela i kdyz ho mam utazeny, delal sem to Xkrat a nikdy bez zavady a ted nejadnou se nevraci, jinak ta pruzina u segmentu se nemohla nejak vyvlect ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2012 18:04
 Draci pokud vas nesvedi zadek,, tak o vikendu nechte moto v garazi a radis jdete hrabat zachradu,strichejte stromy atd,,lebo tychle prvni slunicka znemana jen jedno,,vsichni se zblaznej a museji na silnici a tak bude dost nebezpecno,lebo nez se lidi poradne nauceji zas jezdit a tolerovat dve kola,,to bude trvat,,tak dejte na sebe pozor a koukejte do zrcatek a verte nejverte kdyz mate prednost,,tak davejte sakra pozor na dalsi ucatsniky provozu
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2012 21:26
 já už jezdím 2 tydny uz po me sli policajti ale nechytili me na mém pionýru ale pozor si dávám
Datum: 16. března 2012 21:26
 jako kdybych nic nerikal  ale az vas bude nekdo drtit na krozivacce a nebo az vam v zatacce ujede kolo na sterku nebo az,,,  ta kse nedivte,,,ne fakt dejte bacha draci,,,zacatek a konec jsou vzdy o drzku,tak nebudte picusove a koukejte kolem sebe a predvideje driv nez bank
Datum: 16. března 2012 20:08
Jméno: karel
IP: uživatel10800
 sesa do besipu
Datum: 16. března 2012 19:30
 Ale notak, seso, to stihneme všechno, motku i stromky  . Jako kdyby si to takhle řekli všichni, tak si plechovkáři nebudou mít na koho zvykat celý rok, někdo musí vyjet  . Dneska už sem v autě taky potkal pár prvních vlaštovek. Dvakrát se koukej a jednou přidej plyn, ať vám to jezdí draci  .
Datum: 16. března 2012 17:54
 Nový motorky neodsuzujte  Taky jednu kupuju
Datum: 16. března 2012 17:46
 Tomáš: me se libi jenom jeden jedivej skladaci vysavač  APRILIA RS 125 r.v. 2000-2001 ... a bacha na ceste
Datum: 16. března 2012 17:43
 jo ti na tech silnickach jezdi jak prasata  neuridi to  a pak nekde naburaji.. navic to ma hnusny zvuk a vypada to jak nejaky skladaci vysavac :X neni nad jawy a CZ  dosteluju pincka a jeduuuu
Datum: 16. března 2012 17:09
 Ja dokud nebudu met řidičak tak nepojedu nikam ven možna tak na zahrade ( počkam do prazdnin  ) .. ale ted sem videl jak sem šel dom naky hovado jelo na mašine co to dá a jak sme došel dom slyšel sem sanitku tak nevim jestli to bylo pro nej
Datum: 16. března 2012 15:45
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Já si udělal jen krátký 5km výlet na benzínku a zpět.. A zase jsem bez peněz a to bohužel není ani plná nádrž..
Datum: 16. března 2012 15:34
 U nas take 17 nadhera obloha vymetena jen jezdit  ale potrebuju dostat do masiny novou elektriku to me sere jeste tu elektriku ani nemam  zrovinka bych se projel na svy 559  a davejte pozor lidi jezdi jak prasata
Datum: 16. března 2012 15:11
 U nás je krásných 17 ve stínu a ani mráček. Zítra vyjedu na projížďku po dědinách...  A i když jedu po hlavní, tak si spomalím, nikdy nevíte koho potkáte..
Datum: 16. března 2012 14:17
 no je fakt že je tam pěkně ted máme 12 stupnu ve stínu a nebe vymeteny a sluníčko svítí pokud zitra budu mít motorku už ok tak mi to asi nedá co se týče te bezpečnosti tak furt si říkám i když mám přednost nemusí mi ji dát prostě stím počítám i když to nejde vždycky a jak se říká náhoda je blbec .Jinak včera už jsem poprvé vyjel a zatím pohoda co se týče řidičů tak taky ok .Jinakl zítra pojedem ještě s kámošem pokud bude pěkně hlásí že ano tak 2 motorky za sebou snad musí vydět každej .
Datum: 16. března 2012 14:07
Jméno: David
IP: uživatel12679
 Zdravim draci.Nevíte jak mam dostat ven startovací páku?(pionýr) Zkoušel jsem ji opatrně vytlouct ale nejde to. Je tam totiž utrženej ten závit. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klinek_startovaci_paky.html Takže to tam z tý závitový strany je mírně utopený.Co s tim? Já si myslim že by to mělo jít vytlouct ale nechci to nějak rozbít ještě víc než to je.Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2012 14:06
Jméno: David
IP: uživatel12679
 Nechce vůbec ven.Zkoušel jsem to jak šroubovákem tak i pomocí šroubu (větší plocha).Po šroubováku se tam udělaly drobný zářezy.Je to fakt dost divný.Mělo by to přece jít normálně vytlouct nebo ne?
Datum: 16. března 2012 14:06
 já jsem stim na kola odjezdil celou sezonu a dobrý..
Datum: 16. března 2012 12:13
Jméno: mejcin
IP: uživatel13419
 Jo ten cyklo je stejnej, ale bohužel dost měkkěj, pokaždé jsem na něm strhnul závit:o( a to i na těch koupených v různých motodílech....je to ten samej akorát originál měl masivnější závit a pevnější kov. Jak je to měkký, tak jsem po cca 2 měsících stejně musel vyměnovat, protože se vymačká a nejde už dotáhnout a nakopávačka se viklá.....takže pomohl původní originál se starých zásob v garáži. A taky původní nakopávačka, do těch nových kopií se nevejdou ty starý klínky, jen ty nový měkký.....ale i tak se to dá v nouzi vysoustružit, udělat závit a pak sbrousit do klínu....případně pozinkovat...
Datum: 16. března 2012 12:11
 normálně to opatrně vytluč šroubovákem jde to .. a v potřebách na kola si kup ten klínek novej je totiž shodnej s libertou..
Datum: 16. března 2012 11:59
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Zdravím, mám dotaz ohledne kohoutku na Jawě 350/639, která poloha je rezerva a která normální? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2012 15:28
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Díky, já právěm ěl pocit, že nahoře je normální a dole rezerva.. a když mi to při poloze nahoru začalo cukat, přehodil jsem to dolů a nejelo vůbec, tak jsem si říkal, jestli to není ucpané.. když to tak má být, tak je to v pořádku, už jezdím dolů  díky
Datum: 16. března 2012 15:28
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 no já mám na 639 nahoře zavřeno, uprostřed nádrž a dole rezerva, ale asi to bude nějakej thaiwan, kterej tam dal předchozí majitel
Datum: 16. března 2012 14:32
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 asi jako každej jawáckej kohoutek.. dolu normální, nahoru rezerva..
Datum: 16. března 2012 11:08
|



|