Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 cau kluci nevite jak mám zapojit 12v denní svícení na pionýra na zapolování aby me to svitilo diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2012 15:21
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 Máš to na emaily není zač
Datum: 15. března 2012 15:21
 hh: To je pravda, to má u fichtla opravdu význam  Stejně bych si za to raději koupil benzín
Datum: 15. března 2012 8:25
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 kolečko: na přece aby ti to zbytečně nevybijelo baterku a nevypaloval si žárovky za 40Kč!!
Datum: 14. března 2012 23:19
Jméno: sevca6254
IP: uživatel12135
 ok díky
Datum: 14. března 2012 22:30
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 Zítra ti to nakreslím dneska už nemám čas ok
Datum: 14. března 2012 21:30
Jméno: sevca6254
IP: uživatel12135
 k nicemu ja to tam chci castrol jak si to teda udělal lepe to napis dik
Datum: 14. března 2012 19:09
 K čemu je to dobrý vlastně?
Datum: 14. března 2012 17:57
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 já mám toho fichtla co má to denní svícení rozebraného dělám na něm go a na 2 fichtlovi to denní svícení nemám.
Datum: 14. března 2012 17:40
Jméno: sevca6254
IP: uživatel12135
 pošleš mě prosím fotku na email sevca6254@seznam.cz
Datum: 14. března 2012 17:22
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 já to mám udělaní,tak že jsem od drátu předního světla rozpůlil a spojil jsem to čokoládou a přidal jsem ten drát + od denního svícení drát - na kostru a svítí to
Datum: 14. března 2012 15:54
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 čaute chci se zeptat jestli můžu použít na koleno karburátoru průměr 23mm když je difuzor 20mm (koleno ústí do věčí 4hrané díry kde je 4jazýčková klapka)
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2012 14:27
 potrubí by mělo bejt vždycky o něco větší než difuzor
Datum: 15. března 2012 14:27
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 dík... oni totiž unás v olomouci ve ferocentru (takový mega železářství) maj jen ty 23 a nebo 18 a ty malý my připadlo jako blbost...
Datum: 14. března 2012 16:45
Jméno: standa
IP: uživatel13403
 Ok....
Datum: 14. března 2012 16:17
 čau, chci se zeptat na motoru jawa 350/634 pry byli na náhon pouzity nekdy 12zuby osičky a někdy 14 zubý. Jak je to možný, když se to nedá štelovat? Neřikejte mě, že udělali jinak karter a nebo menili osicku z prevodovky...logicky mi prijde, ze si tam nemuzu dat, jakej nahon chci, pac nvm jestli ho tam dostanu ten 14 zub a i kdyby tak to bude meřit jinak...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2012 20:18
 Díky moc za radu
Datum: 15. března 2012 20:18
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 Když se k 634 připojovala sajda, dávalo se 15 zubové sekundární kolečko místo orig. 18ti zubého. Aby tachometr neukazoval kraviny, měnil se náhon tachometru ze 12ti na 14ti zubý. Podle katalogu se ale liší jen celý náhon, nebo osička náhonu a sekundární pastorek, hřídel předlohy je pořád stejný. Navíc je tam ještě jedna kombinace 16 zubů sekundár a 13 zubů náhon pro Anglii.
Datum: 14. března 2012 21:16
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 zdarec hele potreboval bych vedet jak mam sundat rafičku z toho novejsiho tachometru na fichtlovi abych ji neulomil uz jednou sem to zkousel a znicil sem to
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2012 13:56
Jméno: Olajs
IP: uživatel13399
 Zdravím a prosím o radu: renovuju pincka a nevím jakou svíčku . Prosím poraďte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2012 16:59
 14-7 PAL pro me nejlepsi svicka  nikdy nezklame a pojede
Datum: 14. března 2012 16:59
 Dobrý jsou ty starý Palky 14, co se nevyráběj, ale jinak asi nejlíp Brisk N15C či YC
Datum: 14. března 2012 14:07
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 Ahoj draci budu stříkat čz 175 jen kuli tomu, aby nerezla. Půjde do černý, ale chromy už nejsou tak se ptám jakou barvou udělat to co má být v chromu co se hodí k černé, díky za všechny návrhy
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2012 18:24
Jméno: z
IP: uživatel12237
 bílá, nebo jasná červená.....záleží na vkusu každého soudruha.
Datum: 14. března 2012 18:24
 Stříbřenku nerad vidim, to raději přiznam nějakou šedou barvou, která se ostatně k černé docela hodí...
Datum: 14. března 2012 17:38
 Já bych to udělal stříbřenkou nebo bílou.
Datum: 14. března 2012 17:15
Jméno: pentium123
IP: uživatel13398
 cus draci, chci se zeptat, kdyz mne zastavi policajti na fechtlu s ridicakem od 15 let, co by mi rekli a esi by z toho mohl byt nejaky větši problem ? jinak fechtl je v poradku s TP i SPZ, Máte s tim nekdo zkusenost, stalo se vam to nekdy ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2012 19:19
Jméno: pentium123
IP: uživatel13398
 to si radsi ten jeden rok pockam
Datum: 14. března 2012 19:19
 jo půl roku bez řidičáku a pokuta co začíná na 25 000,-
Datum: 14. března 2012 18:50
 Jojo. Sehnal jsme si už ceník Policie ČR kterej bude v platnosti asi od června myslím. Pokuta od 25 000 - 50 000 . A ještě tam je nějaká doba, kdy nemůžeš řídit. Atd... ještě mužu napsat kdybys neco chtel
Datum: 14. března 2012 15:14
 jakou pouzivate svicku do čz 175/487 ??? já tam mám brisk nr 17c , jwe to dobrý nebo spatny?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2012 14:41
 Správně by myslím měla být BRISK N15C, ale s tepelným číslem nahoru dolů, nic nezkazíš. Spíš je to o tom je vyzkoušet co bude zrovínka té tvé číze, sedět nejlépe.
Datum: 14. března 2012 14:41
 Používam N15C a je to bez problémů...
Datum: 14. března 2012 10:12
Posl.aktualizace: 14. března 2012 19:43
 Aha .. tak diky
Datum: 14. března 2012 19:43
 Často se to používá na pity, krosky atd.. Kde je třeba např. každejch 6motohodin měnit olej, každejch 15 motohodin seřizovat ventily...
Datum: 14. března 2012 18:29
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 zdar hele to se myslim hodi spis na vetsi motorky kde musis po nejakejch motohodinach delat nejakej servis ale nevim co s tim zamyslis ale je to dobry vec
Datum: 14. března 2012 13:49
 čaute... Hele potřeboval bych prosim vědět jak sundám ten "buben" na babče 207 . Celej ten vnější jak je vidět. Kdyžtak pls. odkaz na návod  Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2012 16:40
 Dík To sem fakt nevěděl
Datum: 14. března 2012 16:40
 stahovákem
Datum: 14. března 2012 9:10
 zdar mam nově složenýho fíka ale ted mi začli houpat otáčky myslíte že to můžou bejt gufera na klice ? jsou původní letos slaví 40 let
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2012 19:36
 tak nakonec to bylo v karbci, vyměnil sem za jinej a furt to samý tak sem si pučil od kámoše vytáh ho ze stodoly zaprášenej od vápna já jenom provouk trysky a fík jedejak za mlada
Datum: 19. března 2012 19:36
 tak dneska sem vyměnil ještě kondík a kladívka a dělá to furt asi si budu muset od kamaráda pučit karbec
Datum: 15. března 2012 14:23
 drážka na klice nebyla, přívod je čistej v koukoutu nová gumička jehlovej ventil se zalešťoval - zasekával se ted už to nedělá, když to chcípne tak hned zavřu benzín a v plovákovce je ho dost motor nikdy půlenej nebyl
Datum: 14. března 2012 23:12
 Alebo to máš proste upchaté, prívod benzínu, nestíha dotekať do komory, keď je málo benzínu otáčky vybehnú, benzín sa dopustí otáčky klesnú, preturuješ ho a otáčky zase držia vysoko, a stále dokola....aj toto je možnosť
Datum: 14. března 2012 19:13
 Možno netesní kľukový priestor, kľukovka si ťahá vzduch medzerou medzi blokmi motora. Alebo je aj tá možnosť že ak naozaj neboli menené guferá 40 rokov, veľmi stvrdli, a na čapoch kľuky ti vydralo hlbokú drážku, teda možno nepomohli ani nové guferá a fučí tade....
Datum: 14. března 2012 19:10
 tak gufera vyměněný a furt tomu lítaji otáčky těsnění pod válcem nový, pod karbecem nový kudy jinudy by to mohlo přisávat falešnej vzduch ?
Datum: 14. března 2012 18:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo můžou dokonce na to mají nárok po takové době
Datum: 13. března 2012 22:33
Jméno: Marek
IP: uživatel11937
 Ahoj, nevíte prosím vás, kde bych sehnal originální píst na Jawu 175/356 na čep o rozměrech 15x56?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2012 22:07
 Ahoj,kolik otáček vydrží klika (21) seriovka ? Chtěl bych udělat přestavbu motoru na čtyrtakt a ten motor by točil nějakejch 12 tis ot./min.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2012 11:13
Jméno: paja
IP: uživatel13323
 Jenda- nádherná práce!!
Datum: 16. března 2012 11:13
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 protože to bude furt pincek,ale 4T Pit sice má 4 kvalty,což bych uvítal,ale pit se do pincka nenacpe.musel bych uříznout kus zadního plechu a to nechci.A další věc je že ho chci mít na cestování jako doposud.celej motor z pita by dráždil policajty,takhle by to nemuselo bejt tak krutý.Možná že i s obdivem.A nebo mi seberou techničák.
Datum: 15. března 2012 15:22
 tak v tom případě nevidim důvod to cpát na původní motor
Datum: 15. března 2012 14:25
Jméno: adsy
IP: uživatel12849
 sorač, nechcu byt otravny ale pošleš mi to taky? email: adam.strako@seznam.cz diky
Datum: 15. března 2012 13:46
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Tohle je 125ccm
Datum: 14. března 2012 23:51
 válec z čínskýho pitbiku osobně bych do toho nešel snažší by bylo dopasovat celej motor, dělaji se i v obsahu 125 to už by s fíkem hejbalo dost
Datum: 14. března 2012 23:14
Jméno: paja
IP: uživatel13323
 mohl bys mi to prosím taky zaslat? diky moc  phozman@seznam.cz
Datum: 14. března 2012 21:45
 Tyjo to je paráda.  Má tam stejnej válec a hlavu jak mam na pitu..  Zajímalo by mě, jak tam vyřešil rozvody u klikovky.
Datum: 14. března 2012 19:45
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Tak se mi zahltila email schránka.takovej zájem sem nečekal.Mám asi 60 meilů a nestíhám to posílat sakra.Ale pošlu.
Datum: 14. března 2012 19:02
 taky mě to zajímá, na web to nedám
ps: vim co dělaj brzdy při 80 docela brzdí pokud maji dobrý obložení
Datum: 14. března 2012 18:55
 Můžu taky poprosit videjko? Viděl sem zatím jen fotku 4T fíka.. mejl: jastinek@seznam.cz
Datum: 14. března 2012 18:50
Jméno: otaznik
IP: uživatel13243
 Prosím pašleš mi to taky shec@seznam.cz Dík
Datum: 14. března 2012 18:35
Jméno: Z
IP: uživatel12237
 zajímalo by mě kdo bude řešit stabilitu rozvodu při 12 tis. ot./min. Nějak si totiž nedovedu představit řešit to v podmínkách garážovýho úpravce.
Datum: 14. března 2012 18:34
 ja se hlásím,jendo i mně to pošli dík
Datum: 14. března 2012 18:13
 Jendo poslal bys mi to prosím taky?  email: kopecky.lukiiin@seznam.cz
Datum: 14. března 2012 17:40
Jméno: rosi48
IP: uživatel13405
 taky bych se rád podival  rostislavlonicek@seznam.cz dik
Datum: 14. března 2012 17:26
Jméno: furioso
IP: uživatel13177
 Vyzera to velmi dobre. Fakt pekna uprava!!!
Datum: 14. března 2012 17:05
 CO?  prosím pošli
Datum: 14. března 2012 17:03
 rostikpostul@seznam.cz díky
Datum: 14. března 2012 16:09
Jméno: V o
IP: uživatel13401
 VBFP@SEZNAM.CZ DĚKUJI MOC ZA ZASLÁNÍ..
Datum: 14. března 2012 15:01
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Pošli mi to prosim tě taky. Jasně nikam to dávat nebudu. Můj mail je Barbaro.Joe@seznam.cz Dík
Datum: 14. března 2012 14:48
Jméno: Petr
IP: uživatel13400
 p.medek@seznam.cz , díky
Datum: 14. března 2012 14:00
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 zdar hej me by to taky zajimalo jak to šlape posles mi to též ??  m-maty@centrum.cz
Datum: 14. března 2012 13:51
Jméno: Jenda
IP: uživatel13396
 Kucí o jedno vás prosím,nedávejte to nikam na youtab a podobně,neznám přímo majitele toho pincka a mohl by bejt problém.Nechte si to jen pro vaší inspiraci.Díky.
Datum: 14. března 2012 12:47
Jméno: libor1
IP: uživatel10807
 taky by mě to zajímalo, prosím o zaslání, dik L.i.b.o.r.M@seznam.cz
Datum: 14. března 2012 12:36
Jméno: Jenda
IP: uživatel12593
 čus : matejak@email.cz
Datum: 14. března 2012 11:54
Jméno: Hajnej
IP: uživatel11911
 Čau Jendo, taky bych rád byl v obraze.  tesajiri(zavinac)gmail.com Děkuji
Datum: 14. března 2012 11:44
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Tyjo tak to by mě moc zajmalo.Mohu take poprosit?Moc díky: kadlec1969@seznam.cz
Datum: 14. března 2012 10:33
Jméno: furioso
IP: uživatel13177
 Jenda: mozes to prosim poslat aj mne? tiez som velmi zvedavy. Diky. furioso19 zavinac gmail.com
Datum: 14. března 2012 9:37
Jméno: Jenda
IP: uživatel13396
 Myslím,že je to dobře překopaný,jen je otázkou,co vydrží ta origo ojnice.Už tedkon víme,že nevydrží spojka a startovací segment.A prej při 80ce hůř reagujou brzdy.Ale to všechno jde dochytat.Nejlepší na tom je,že 8 pětek to jede i do kopce a spotřeba je 2,5 litru čistého benzínu.
Datum: 14. března 2012 8:16
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 mě to můžeš taky poslat
david8@volny.cz
Datum: 14. března 2012 6:55
 PETRHLAHULEK156seznam.cz
Datum: 14. března 2012 6:42
 Já bych taky rád něco viděl ohledně toho 4T.Předem dík.
Datum: 14. března 2012 6:41
 Taky by mě to zajímalo tak kdyby jsi mi to mohl poslat.díky
Datum: 13. března 2012 23:27
 Napiš mi email,něco ti pošlu,abys byl v obraze.
Datum: 13. března 2012 22:58
Jméno: Radim
IP: uživatel13229
  co to kecአ jako 4t ti to nepojede skoro..
Datum: 13. března 2012 22:25
 když bude dobře vyvážená tak bych v tom neviděl problém
Datum: 13. března 2012 22:21
 Čau draci .. mam takovej problem no ne ja ale nekdo jinej .. babeta 210, jede jenom 40 km/h uš u 35 km/h se začne dusit, karbec je čistej jede to o neco lip ale stejne se dusi, ale bez teho krytu sani jede jako šlak,, tak v čim može byt problem ? .. a ješte nevite o nakym vraku pava ? nebo stadionu ? nekde, neche se me prohližet celej net.. dikec za rady a odkazi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2012 15:37
 podle mě je to blbost, sorry.. ale je to jen můj názor...
Datum: 15. března 2012 15:37
 fakt to projde  na víšku měl cm určitě a na délku 3-4 cm a prošel
Datum: 15. března 2012 8:52
 corny: dobře ti tak, proč tam dáváš takový malý mrdky ? to místo, kde má být molitan či drátěnka má aspoň rozměry tak 3cm na šířku, 1cm na výšku a 5cm na délku.. a navíc jak by to šlo přes ten celej rám přes karb do motoru.. mě se to zdá jako pěkná blbost.. když díra v rámu má průměr tak 1cm.. to samý koleno karbu.. ne-li ještě mín...
Datum: 14. března 2012 21:17
 ´kekz: ten molitan měl tak asi 3cm? a byl asi cm širokej a vsálohoto a žádnej šušeň nebo co to píšeš to nebyl
Datum: 14. března 2012 21:07
 Tom sorry, měl sem tam zobrazený jen svoje jméno a nic víc tak sem se zeptal..  jináč Měl jsem babettu 207, kámoš taky, ještě jsme spravovali kámošovi babettu 210. Všechny tři tam měly jakýsi starý, rozpadající se a plesnivý molitan. Je fakt, že je to možná jen "tuning" předchozích majitelů.. fakt nevím..
Datum: 14. března 2012 20:02
 TOM : co potřebuješ ?
Datum: 14. března 2012 19:59
 DAN : Jojo, tak tam hoď drátěnku do toho filtru  Jinak ložiska na klice na to nemaj sebemenší vůli.. pokud ti to ve vyšších otáčkách chrastí a cinká, můžou to být už vymlácená ložiska na klice, nebo klikovka, nebo také jen píst. pouzdro na klikovce.. dále to můžou být pístní kroužky, nebo už to chce výbrus.
Datum: 14. března 2012 19:59
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 kekz ®: nevim jestli se někdy dával do babetty molitan, ale já se zatím setkal jen s drátěnkou (v příručce označováno jako kovové pletivo) namočené olejem
Datum: 14. března 2012 19:45
 Tak s tim molitanem se to furt dusi (a vic) a bez filtru to jezdi jak drak .. može to byt ložiskama na nalice ? (ve večich otačkach to jaksi chrči a cinka)
Datum: 14. března 2012 18:03
 corny: takže zaprvé, do originálů se dával takový molitan  žádná drátěnka... a když tam nedáš molitan o velikosti 1cm tak ti asi nevletí do rámu a z rámu do karbu a z krabu do válce... to je totální blbost.. tos tam musel mít fakt nějakej šušeň molitan aby tama prošel ..
Datum: 14. března 2012 14:31
 No ono tam nic nebylo  .. sam sem si řikal, přece tam neco musi byt, ¨byla by to blbost kdyby tam nic nebylo .. a može to byt tim ? že se to dusi v otačkach ?
Datum: 14. března 2012 9:11
Jméno: corny
IP: uživatel11098
 V originále by tam měla být něco jako drátěnka  a hlavně tam nedávej molitan nebo tak něco,vsaje to dovnitř a spálí se to v motoru,už se mi to taky stalo....
Datum: 14. března 2012 8:47
 A ještě lepší by bylo tam pak něco dát, aby to nesálo bordel. Jemný prach na silnicích, který ani nevidíš a pokud jezdíš po polňačkách tak tam dej něco určitě.. tam se práší fest.. toto všecko ti snižuje životnost motoru a dost rapidně. doporučuji tam zkusit narvat nějakou dobře propustnou houbu na umývání nádobí, aby se to nedusilo... Nebo pokud jezdíš na silnicích tak aspoň drátěnku.
Datum: 14. března 2012 7:25
 K tý babettě... u rámu jak je ta hliníková "trubka", která vede z rámu, to je filtr. Oddělej ho a vevnitř bys měl mít kus molitanu nebo co to je, tak jej vydělej a zkus to.
Datum: 14. března 2012 7:18
 Zdarec chlapi,, chtěl bych jse zeptat,, mám babetu 207,, a chci sní jezdit po silnici ? co ktomu potřebuju ? pojištění a kartičku od mopedu ? děkuji za odpověď,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2012 15:16
Jméno: Jahoda Lukáš
IP: uživatel5427
 Děkuji mnohokrát,, vytáhl jsem babetu ze sklepa ,, tak to chcu zprovoznit ,, ŘP mám A1 a jezdím na Kawě 125 ,, ale chcu jen něco na popojíždky do města a tak,, Takže stačí když jsi z netu koupím kartičku a vypíšu ? a ještě zaplatím pojistku ?
Datum: 14. března 2012 15:16
Jméno: Toman
IP: uživatel11915
 ok me to nechteli udelat bez karticky sice jsem ju mel ale na jineho majitela tak sem musel zadat o duplikat a udelat si to nasebe
Datum: 13. března 2012 21:54
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Toman: nemam kartičku a udělal jsem pojištění
Datum: 13. března 2012 21:25
Jméno: Toman
IP: uživatel11915
 bez karticky neudela pojisteni
Datum: 13. března 2012 21:09
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 ani ta kartička údajně není nutná, stačí to pojištění a ŘP
Datum: 13. března 2012 21:05
 a řidičák skupiny AM
Datum: 13. března 2012 21:03
 ano karticka pojisteni tot vse
Datum: 13. března 2012 20:58
 Čau draci nevíte jakou rychlostí by jel pincek na 3. při plném plynu s 9-ti zubým primárním kolečkem 10-ti zubým řetězovým kolečkem a 65-ti zubou rozetou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2012 16:22
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Vychází mi to na necelých 30km/h s 9-zubým primárem, 10 kolečkem a 65zub. rozetou.
Datum: 14. března 2012 16:22
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
Datum: 14. března 2012 14:18
 mel***
Datum: 13. března 2012 22:03
 Nekde sem nel uloženej program v notasu a tam se zadal převod obvod kol otačky a to všechno a ono to vypočitalo kolik to pojede a všechno ale mam novej notas tak uš to všechno nemam
Datum: 13. března 2012 22:01
 Pokud víš,ušetříš mi práci. V předu 14ka a rozeta 53 ?
Datum: 13. března 2012 21:57
Jméno: toreto801
IP: uživatel13229
 22  nedávno sem to poČítal  zeptej se na jakejkoli převod... všechny je mam zpočtený
Datum: 13. března 2012 21:49
 29-30 km/h pokud ti teda vytočí 6900 ot/min což s takovým převodem nebude problém...víc ani ho*no
Datum: 13. března 2012 20:19
 záleží na stavu motoru samozřejmě.. ale s tím převodem 9/65 bez upravenýho motoru tomu dávám tak max 40-45... s 10ti zubým to samý, ale třeba o 4km/h více.. ale je to jen můj odhad, zkušenosti s tím nemám, píšu jen to, co jsem se dozvěděl v životě, kdybych měl blbej názor tak mě opravte, rád se přiučím
Datum: 13. března 2012 19:55
 Chlapy nemate doma nekdo nahodou k darovani nebo za nejakou drobnost rotorna jawu 350/634 nebo komplet ? dik memu chybej svazky dratu  proto to nedobiji a nejede
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2012 19:44
Jméno: mare
IP: uživatel9681
 Zdarec fichtlaři. Mám takovej problém. Dělal jsem blbosti s fichtlem a když jsem zase udělal smyk na štěrku tak mi spadl řetěz. To by nebyl až takovej problém protože jsem ho měl povolenej, ale když jsem ho nasadil, tak fichtl nejede protože se seká. Nevím jak to popsat  . Prostě když se rozjedu na cca 10km/h tak se začne sekat a to samé i na neutrál. Bylo to jak traktor tak jsem radši zase zdělal řetěz a dotahl to dom... Prosím vás nevíte čím to může být? na neutrál moto běží krásně a nikdy před tím jsem se s tím nesetkal.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2012 23:17
 tak to sem dopad dobře když mi spadlej řetěz jenom zlomil karter
Datum: 14. března 2012 23:17
 Tak nevim jestli se poučím ale dík za rady. Polovina toho největšího kolečka v převodovce má vylámany zuby  to bude asi tím ne?
Datum: 14. března 2012 21:01
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 dybys nědelal smyky a ruzne pí** na pionyru tak by se to nestalo!,motorka neni nato stavěna!!
Datum: 14. března 2012 14:02
Jméno: Toňas
IP: uživatel8170
 Taky se mi to stalo a na předlohovým hřídeli chyběli dva zoubky. Budeš to muset rozpůlit a příště nedělat píčoviny. Taky sem se z toho ponaučil
Datum: 14. března 2012 10:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo to se stává vylámou se zubyna hrídeli předlohy nebo se vysype ložisko pod spojkou nejčastěji se to stane právě když spadne řetěz...
Datum: 13. března 2012 22:38
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 jak rika ladin.taky mi spad retez na fichtlu a zub pryc
Datum: 13. března 2012 22:27
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 neco podobnyho jsem mel taky a mel jsme vylomenej zoubekv prevodovce
Datum: 13. března 2012 21:56
 to přece nejde zohnout ty výstupovou hřídel.... krátká a tvrdá jak kráva... spíš jestli jsi neohl rozetu nebo tak něco... ale ohnout něco v motoru je kumšt... jedině ojnici
Datum: 13. března 2012 21:06
Jméno: B0ss
IP: uživatel11738
 jj osu z motoru  myslim nebo ti to rozbilo tycinku razeni a je to nepouzitelne nebo nejaky segment sezen starsi ja uz vsechny tyhle motory dal do zberu  prvni rozeber a zjistis
Datum: 13. března 2012 20:24
Jméno: mare
IP: uživatel9681
 Jo dělá to i když to tahnu. musel jsem to tahnout pomaličku  osu z motoru? jakou přesně? možeš dat odkaz na novou prosím?
Datum: 13. března 2012 19:56
 nezohl jsi tu osu z motoru ? nebo jestli se tam neco nezmarasilo vidim to na tu osu a dela to i kdyz to tahnes ?
Datum: 13. března 2012 19:47
 Čau draci chci se zeptat když mám výfuk od stejskyho můžu si hrát s koncovkama jen kvůly zvuku jestli to nesníží výkon?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2012 20:22
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 koncovkama myslíš jako tlumičema že? každej tlumič ať už je to 4T nebo 2T tlumí kromě zvuku i výkon... ale chápu že jestly ti to fakt vadí a seš ochotnej tu menší strátu výkonu tolerovat tak proČ ne... ale počítej stím že to fakt bude otrochu slabší... hlavně neměň délku té výletovky je to celkem náchylný na délku a hlavně na průměr tak bacha jak to tam budeš vařit abys to neprovařil...
Datum: 16. března 2012 20:22
 nazdar potřeboval bych jestly nevíte někdo o náhradních dílech na jawu250,poblíž znojma potřeboval bych přední vidlici děkuji za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2012 19:22
|



|