Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar draci hele mam takovej dotaz jsem sice jawař ale koupil sem simsona a mam s nim problem de o to ze hazi malou jiskru a ta na zapaleni nestaci ,a de o to ze jsem vymenil uz vsechno civky na zapalovani inducku a vsechno civky a inducku jsem koupil novy .a de o to ze kdyz tam dam z jinyho simsona tiristor tak mi zacne hazet jiskru peknou tak ji dam do valce simson chytne a jedu a ujedu par metru a simson chcipne a a dava zase malou jiskru a tohle jsem vyskousel asi u čtyřech teristoru takvzdycky kdyz mi nekdo puci ze sviho simsona tiristor tak jede chvily a pak nic  a zajimavy je ze kdyz tam pak skusim dat ty ostatni co jsem skusil tak uz taky nejedou jako by si to ten simson pamatoval ze tyhle tirystory uz tam mel  hele kdyby nekdo zvas kluci rozumel simsonum prosim o radu  dik draci ztm zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2012 20:55
 diky draci určo se na to podivám  ještě jednou díky za radu
Datum: 19. března 2012 20:55
 jo šel bych napřed po kabeláži taky zkontrolovat vn kabel muže to třeba někde trochu skratovat pro klid duši vyměnit i svíčku a pokud nic tak se zeptat na forum simson v iglů tam ti snad poradí
Datum: 19. března 2012 14:58
Jméno: pepa
IP: uživatel13057
 simsona nemám ale na par mašinach mi todle fakt dělala kabelaš....mužeš měnit co chceš ale nezbavíš se ničeho ale naštípáš tam cosi z pračky a chodí furt...eště max skusil si vičistit viměnit spínačku?
Datum: 19. března 2012 9:24
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 simson je hold svině  víc elektriky jak na 638
Datum: 18. března 2012 21:06
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 a co gable?? pohneš jede zatřepe se a nejede
Datum: 18. března 2012 20:53
 ahoj potřebuji pomoct sem začátečník a nejde mi nastartovat startovací pákou .
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2012 17:33
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Jak je to dlouho co ten pincek jel naposledy? Aby to nebylo 20 let.
Datum: 19. března 2012 17:33
 fichtl mis tartuej na páku v poho ale jako až vždycky tak na po4té ono ej to stejně u fichtla náky pošahany hele pust benál v benálu musí být olej to si myslým že víš jedná se přece o 2 takt přeplav karburátor cupovacim kolíčkem hod tam za 1 zmáčkni spojku pořádně to roztlač při to mdrž trochu plynu pust spojku a ono to chytne pokud ne bude problém jinde .
Datum: 19. března 2012 15:02
 Pokud pionýr tak ho předej do rukou někomu zkušenějšímu, časem se naučíš třeba nastavovat zapalování a karburátor a ostratní .. jinak zapneš kohutkem benzín, přeplavíš plovákovou komoru, dáš na polohu vypnuto, 2x prošlápneš, dáš polohu na zapnuto (doprostřed) a šlápneš. Hlavně šlapej tak že jemně šlápneš a až budeš cítit že se dotkl segment koleček tak zabereš ... mám kámoše a startuej to divně prostě jen šlápne a nechcu se dívat v jakým stavu ten segment je
Datum: 18. března 2012 21:28
 nevíme proč a jaká motorka jestli myslíš fichtla tak ho musíš mít seřízenýho a hlavně v něm musíš mít benzín. Jestli nejde prošlápnout je zadřenej
Datum: 18. března 2012 20:32
Jméno: Jiří
IP: uživatel12427
 tak to si blb
Datum: 18. března 2012 20:20
 Zdar, nejde mi fichtl ve volnobehu, vycistil sem karburator ale porad nic musim ho porad točit pod plynem i kdyz treba dojíždím na spojku ke křižovatce, bez plynu, chcípne. taky nejde na poprvý nastartovat před zimou ještě šel. Nevíte někdo co stim? Dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2012 18:06
Jméno: honzam
IP: uživatel9645
 volnobeh se ale steluje za tepla ... ne ?
Datum: 19. března 2012 18:06
 cus jojo mnel jsem taky tehnhle problem a co zkousel jsi nastelovat karbec ten sroub mezi tryskama nastelovat to na volnobeh nakopnes to a tocis stim sroubem dokud si nedas volnobeh
Datum: 19. března 2012 11:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 za tenpůlrok co se ti to válelo ve sklepě ti mohli okorodovat kladívka třeba byly zrovna rozeplý tak okorodovali a ted nepřevádí tolik proudu
Datum: 18. března 2012 21:08
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 tak jeste hladina v plovakovce nebo jestli i ve vyšších vynechava tak projdi elektriku
Datum: 18. března 2012 20:39
Jméno: GrysaCZ
IP: uživatel13432
 Je nova tim to neni  loni se tam davalo spusta novejch veci renovovali sme ho
Datum: 18. března 2012 20:30
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 tak ji zkuz vymenit ja ji taky jentak lechce propichl a porat to neslo musis to udelat poradne nebo tam zkus hodit jinou
Datum: 18. března 2012 20:23
Jméno: GrysaCZ
IP: uživatel13432
 Neni presne to sem udelal profouk vsechno nikde nic.
Datum: 18. března 2012 20:15
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 tohle sem dnska vyresil  dela to ta malá triska v karburatoru poradne ji prostouchejte a bude po problemu uvidite
Datum: 18. března 2012 20:11
 Ja pak problem nemám kydž ho rozjedu mužu jezdit pořád motor jen musim točit pořád pod plynem, když chcípne tak už ho na poprvý nakopnu. Jen nemuzu udelat to že nastartuju a necham ho chvili bezet ihned musim kopnout rychlost a pridat plyn.
Datum: 18. března 2012 20:01
Jméno: Michal ..
IP: uživatel13433
 Zdravím. Mám stejnej problém. Fíka na poněkolikáty nastartuju ale hned chípne a to se opakuje v různých obměnách. Třeba po startu chvilku i běží. A pak je zase úplně hluchej a nechytá...pak blafne ne šlápnutí. NA roztlačení chyt ale po přidání plynu a ujetí pár metrů zase zdechnul  Zlo. Děkuji za rady.
Datum: 18. března 2012 19:51
 Tak dneska najeto 60km na pincku.Bohužel po výbruse najeto 340 a dnešek s pěkným počasím byl osudovej. 3 x se mi stalo,že pincek začal cvakat ve válci a o tahu ani nemluvím.Jednoduše řečeno přidřel sem.Sice vždycky po schladnutí jel normálně,ale myslím si,že tam budou rýhy.Zítra to rozhodim a uvidím.Překvapilo mě,že se to přidřelo znova a znova,podle toho soudím,že tam něco ve válci najdu.Štve mě to neskutečně.Když sem jezdil při 14 stupních,tak se nádherně chladil a dneska sem čekal,že nebude žádnej problém. A to sem na něj nevyžadoval žádnej extra výkon.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2012 16:54
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Ahoj,tak píst sem dal novej,sednul a najel jako by prvních 70 km.Pincek táhne nádherně i je tiší.Včera v neděli sme dali 120km. Až mě bolela záda.Ono když mi bylo 15 tak se jelo pořát,ale ve 30 už bolej záda a taky nějaká ta zastávka na vychladnutí musí bejt.
Datum: 26. března 2012 16:54
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Tak dneska sem to ještě projel,abych se ujistil,jestli se mi nedostatek výkonu nezdá a pak sem udělal rozborku.Ve válci bylo to co sem očekával,rýhy,nehtem nezaznamatelný,ale okem viditelný.2 hodiny sem brousil šmirglem jak idiot abych to srovnal.Píst by možná ještě jezdil,ale koupím zítra novej,abych měl jistotu.
Datum: 23. března 2012 20:49
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Aha,tak na to jsem jak si pozapoměl.
Datum: 19. března 2012 22:03
Jméno: standa
IP: uživatel13438
 Zavčasu to vyřeš. Píst má průměr 39,5 a hlava 39...timhle cvakánim se rychle posílaj ojnice do kopřiv.
Datum: 19. března 2012 19:45
Jméno: standa
IP: uživatel13438
 No a sme doma. To je ono. Nech si protočit hlavu na 40mm a bude to cajk
Datum: 19. března 2012 19:40
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Hlavu sem neupravoval. Při 6 tém by to ještě nemuselo bejt,nebo jo?
Datum: 19. března 2012 19:39
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Vrtání 39,50 6ka výbrus
Datum: 19. března 2012 19:37
Jméno: standa
IP: uživatel13438
 A to vrtání válce a hlava?
Datum: 19. března 2012 19:33
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Když sem ten píst koupil,tak sem byl překvapen jeho dobrou opracovaností,byl fakt nádhernej.Taky to šlapalo pěkně až mě někdy pincek překvapil jak pěkně táhne,troják do mírného kopce nebyl problém.Až na ten osudnej teplej den.Ještě sem to nerozhodil.Přesto že sem cestoval dobře oblečen,tak mě skolila nějaká chřipka.
Datum: 19. března 2012 19:25
Jméno: standa
IP: uživatel13438
 A taky mi pověz jaký máš vrtání válce? Jestli do 39,tak tohle neřeš,jestli máš nad 39mm,nechal si utočit hlavu na větší průměr? Ono možná jak se to prohřálo a sedlo si to,tak začal narážet píst. A pokud máš nějaké brutální vrtání 41mm a neřešil si hlavu a kompresní poměr,tak to úplně normálně detonuje...
Datum: 19. března 2012 19:23
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Mám tam nějakého madara Berta Konkrétně od této firmy.http://www.pistonberta.eu/about_our_company.html
Datum: 19. března 2012 19:21
Jméno: standa
IP: uživatel13438
Datum: 19. března 2012 19:07
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Mno vůle to je právě to co je tou otázkou.Nechal sem si udělat nulovou.To znamená pouze to co má píst.Žádný 4 stovky,ani 2.Prostě 0 ted vidím,že sem si měl nechat alespon 2 stovky.Domníval sem se,že to dýl vydrží po záběhu.A vono koukám,že jenom to zajed je problém.Na 5 litrů dávám deci a půl.To by mělo bejt něco 1:30 hádám.
Chybama se člověk učí.
Datum: 19. března 2012 17:30
Jméno: standa
IP: uživatel7506
 Blbost. Dnes se brousí s vůlí 5 stovek,po 250km je defakto zajeto......to nejhorší......to nebude přidřený,ale jestli ti tam něco cvakalo,tak to bude mechanickýho původu....třeba vyletěla segrovka a podobně......
Datum: 19. března 2012 10:01
 1:33 je normál v manualu se píše 1:30 při zajížděni výbrusu bych se nebál dát ani těch 1:25
Datum: 19. března 2012 9:59
 Hlavně mazat hodně třeba 1:33 když to máš čerstvý, vyčistit dobře žebrování .. chce to asi ještě rozchodit ten výbrus ...
Datum: 18. března 2012 21:52
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 V jakym poměru jsi mazal?
Datum: 18. března 2012 21:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 chce to hlavně mazat
Datum: 18. března 2012 21:04
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 zdarec udělal jsem si na JAWA 20 komplet GO a neco me huci z moto je možno ze by to byli kolečka tak to huči než si sednou???nebo se me povedlo 1 ložiško trošku vic přehřat tak by to mohlo bejt to
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2012 19:05
Jméno: MrWho900913
IP: uživatel10282
 Pokud hučí na neutrál, tak je to něco na klice. Pokud si opravdu přehřál ložisko co jde na kliku(300°C by mělo snést, takže jestli si použil autogen, propan či si ho hodil do ohně, nebo si ho snad musel ubrousit flexkou, jako já u yamahy DT, tak je to určitě ono), tak to může být ono. že by hučely kolečka sem zatim nějak nezažil(a myslím si, že už sem pár zubů na nevlastních motorkách už vypustil i s olejem). Ohledně toho že to hlučí, bych tipoval místo, kde jsou vyšší otáčky(tudíž klika, primární převod (může být vytahaný řetěz v motoru), magneto.) Ale taky lze vzít v úvahu větu jednoho moudrého muže: Zvuky přicházejí a odcházejí.....
Datum: 19. března 2012 19:05
Jméno: martin
IP: uživatel4620
 Zdarec mám problém s Babettou 210 když jedu a z kopce a vytočím ji tak zdechne a jak spomalím tak se zase zebre a jede a někdy dělá že nechce jet ani v malých otáčkách. Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2012 21:22
 a v nádrži nejsou naspodu hovna? že by znovu zacpali kohout... Jináč máš ve filtru takový ten molitan ? Zkus jej vyndat... a Jestli tam nemáš tu trubičku, která vede do rámu a pak do filtru tak to taky pojede hůř.. všecko mám vyzkoušený v praxi...
Datum: 19. března 2012 21:22
Jméno: martin
IP: uživatel4620
 karbec jsem už vyčistil i palivový kohout a už to tak nedělá ale pořád to neni ono
Datum: 19. března 2012 21:00
 Zdarec, zřejmě ti tam nedotejká benzín... takže vyčistit nádrž, palivový kohout, popřípadě i karbec.. pokud tam nemáš benzínový filtr na hadičce tak by možná bylo lepší jej zakoupit a dát ho tam...máš větší jistotu, že tam nepude bordel..
Datum: 19. března 2012 20:09
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Čau draci. Jsem vůl, že jsem neposlechl sesu, když říkal abychom se na to vykašlali než nás zase dvoustopáři začnou respektovat. No nedání přednosti a můj nejmilejší pionýr (Jawa 20) se sklouzla po asfaltu. Poškrábaný přední blatník a bok revmaplechu,... ale co se dá dělat s tím už se nějak smířím (Jawa je po renovaci) a teď k věci. Po té co jsem spadl mi fichtlík ještě chvíli brblal na 2ku a když jsme si s dvoustopařem šli vyřikat kdo je větší kretén tak chcípnul a už jsem ho nenastartoval. Jiskru dává a benzín teče. Nevím proč ale po té nehodě jsem ho už nenastartoval. Zkoušel jsem předstih jiné svíčky, jestli není ,,uchlastanej" ale nic ani neslíbil. Co s tím? Díky za rady. A dávejte na sebe bacha i když máte přednost
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2012 21:32
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Dej tak 5ml benzinu pod svíčku a jestli je elektrika OK tak to musí chytnout. A jestli to chcípne tak hledej závadu v přítoku paliva.
Datum: 18. března 2012 21:32
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 danekod: no vidíš na to jsem se nepodíval zítra se v tom půjdu hrabat a snad to rozjezdím
Datum: 18. března 2012 20:21
 Co mě tak napadá tak třeba plovák jestli se nezasekl nebo něco nebo i jehla, vyzkoušet svíčky, projít celou eletriku. Avíčka je mokrá nebo suchá?
Datum: 18. března 2012 20:10
Jméno: GrysaCZ
IP: uživatel13432
 Jestli to předtim šlo bez problému tak si myslim že jsou po pádu ty kabely takovy nejmožnejši.
Datum: 18. března 2012 20:03
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Jiskra tam je, ale zkusím ty kabely, indukčku, atd, atd vždyť je to jen fichtlík...
Datum: 18. března 2012 19:46
 Zkontroluj elektriku nam vypad jeden dratek a malem sme se posrali nez sme na to prisli.
Datum: 18. března 2012 19:12
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Jojo zkoušel i kámoš co jel se mnou se mě snažil roztáhnout na Mustangovi ale nic nic a zase nic. Právě že tomu motoru se nestalo vůbec nic ani škrábnutí
Datum: 18. března 2012 19:06
 pokud benzín teče svíčka jiskru hází předstih OK tak to nvm zkoušel si to roztlačit ? pochybuji že be se v motoru něco posralo
Datum: 18. března 2012 18:53
Jméno: pepa
IP: uživatel13429
 zdarec draci mám fichtla21 a mám sním takový problém,normalně ho nastartuju jedu kouse cc30metru a pak se začne jakoby sekat nebo nevim jak bych to řek a střílí z výfuku nevíte někdo co by stím mohlo být?předem dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2012 18:42
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Vyčisti trysky a před jízdou ho nech pořádně ohřát
Datum: 18. března 2012 18:42
 cus chtel jsem se zeptat ma mustanga hazi jiskru a jde do motoru benzin ale za ziviho boha to nechitne ani na rozlacení \r\nnevi neco prosim
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2012 19:39
 skus jinou svíčku sice hází ale v motoru ti to házet nemusí
Datum: 20. března 2012 19:39
 nene eletriku ok a ten predstih z odtrhem jsem jeste nezkousel ale dik a nanapada vas jeste neco \\r\\n predem dekuji
Datum: 18. března 2012 19:37
Jméno: GrysaCZ
IP: uživatel13432
 A koukni se jestli ti nevypad nakej dratek z elektriky.
Datum: 18. března 2012 19:14
 Zkus seřídit předstih
Datum: 18. března 2012 18:50
 Zdravím všechn draky. Chcu sa zeptat zda někdo z vás nevý či nemá nějaké zkušenosti o zapojení blinkru na mustanga. Co je zapotřebí dokoupit a schéma zapojení. Díky za jakýkoliv ohlas. Zdar a hafol čoudu za zády.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2012 13:12
Jméno: Lojza
IP: uživatel8993
 Moc děkuji za schéma. podle teho bych už to mohl zvládnout. Díky čest
Datum: 26. března 2012 13:12
Datum: 18. března 2012 19:24
 ¨tak určitě budeš potřebovat baterku blinkry to je jasný taky teda aj nákej přerušovač ale jestli je na to aj schéma tak to nevým
Datum: 18. března 2012 18:55
Jméno: GrysaCZ
IP: uživatel13428
 Zdar, nejde mi fichtl ve volnobehu, vycistil sem karburator ale porad nic musim ho porad točit pod plynem i kdyz treba dojíždím na spojku ke křižovatce, bez plynu, chcípne. taky nejde na poprvý nastartovat před zimou ještě šel. Dík za rady.\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2012 10:03
 projed to až bude motr zahřátý tak se sešteluj volnoběh
Datum: 19. března 2012 10:03
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 čau draci nevite kolik by tak asi stálo GO motoru babetty 210?? u nás to dělají v obchodě kde se prodavaj sekačky atd., akorat ted nemam čas se tam zastavit mam rozdělanou babettu a potřebuji ji do školy
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2012 14:20
Jméno: Jan
IP: uživatel5173
 Osobně bych se přikláněl k 3-4tis. záleží co všechno je špatný, dělal jsem ale i GO, která jen v dílech vyšla přes 5tis., takže víc budeš vědět až rozhodíš motor..
Datum: 19. března 2012 14:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 3-4 je si myslím moc na babetě toho tolik nění řekl bych spíš 2-3
Datum: 18. března 2012 19:21
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 3-4 tisíce
Datum: 18. března 2012 16:52
Jméno: Olaf
IP: uživatel13427
 Zdarec chtěl bych se zeptat zda pasuje karburátor z fichtla na babettu 207 díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2012 18:03
Jméno: standa
IP: uživatel13430
 Nepasuje
Datum: 18. března 2012 18:03
Jméno: Monter
IP: uživatel13265
Posl.aktualizace: 18. března 2012 18:56
Datum: 18. března 2012 18:56
Jméno: konrad
IP: uživatel12849
 čáu, můžu si udělat řidičak na AM teď o velkych prazdninach a vyzvednout si ho až v15 nebo to nejde?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2012 15:07
 můžeš začít dřív ale to chceš těch tušim 11 jízd jezdit 18 měsíců ?
Datum: 20. března 2012 15:07
 jo ale takovej stroj se ti naskytne jednou za uherskej rok
Datum: 18. března 2012 19:00
 Já už jsem se nemohl dočkat, udělal jsem to jednoduše.. udělal jsem si Am a koupil jsem si pincka typ 05, který má v tp 45Km/H, takže jej můžeš řídit od 15.. a při tom jede tych 65-70..
Datum: 18. března 2012 17:49
Jméno: konrad
IP: uživatel12849
 asi si udělam A1, a četl jsem že si mužu začit dělat papiry 18 měsícu předem tak bych si spíše udělal o prázdninach A1 ale je na hovno že mam narozky v zimě  tak to bych měl papiry asi až kdesik v létě že?
Datum: 18. března 2012 14:08
 no jako klidně můžeš začít dělat řidičák ale jeto zbytečnost rači si počkej rok a udělej si A1.pač s AM nemužeš řídit ani fichtla ale k dotazu.Klidně začni chodit do autoškoly ale ke zkoušká stejně budeš připustěn až ti bude 15 a to teda v tvým případě v lednu a v lednu s tebou žádnej komisař na motorce nepojede takže asi tak no.
Datum: 18. března 2012 14:03
Jméno: konrad
IP: uživatel12849
 jo a ještě 15 mi bude v lednu
Datum: 18. března 2012 13:34
Jméno: jorus
IP: uživatel12180
 Zdar draci, nevíte čim vyčistit ráfek a paprsky od rzi? Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2012 13:54
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 Silichromem.
Datum: 18. března 2012 13:54
Jméno: Lifan
IP: uživatel12957
 Zdravím Draci,chtěl bbych se zeptat,jestli by byla potřeba dát na pionýra lepší klikovka,kdybych tam chtěl dát hlavu 60ccm?? Popřípadě kde by se dala sehnat.\r\nDíky všem moc za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2012 18:14
 Jo,je potřeba dát pořádnou ojnici,třeba tady tu CKR (jehla či bronz).....záleží taky jestli to bude seriově časovaný anebo upravený...a dost záleží,jakej to bude mít kompresní poměr....já se nažím dělat 60ccm válce s kompresním poměrem do 10,5 :1 aby netrpěla klika,na seriovku do 10:1 ..... a bacha,neni to jen o tom vzít válec a navrtat ho na 41-41,5mm průměr a myslet si,že máš hotovo
Datum: 18. března 2012 18:14
 A ješte k temu kde to sehnad tak tady na FICHTL KRAMKU klikovku CKR nejlepši hejlove kožika nahoře aj dole .. a jestli ne tady tak musiš napsat s kama si  možna ti vic draku poradi
Datum: 18. března 2012 13:55
 Čau tak jestli tam maš nakou starou kliku ktera ma najeto mega tisic km tak tam dej novou .. a jenom hlava ti nepomože na 60 ccm musiš met aj převrtanej valec ..
Datum: 18. března 2012 13:49
 Čau draci .. jenom tak me zajima fichtl vodou chlazenej motor mate to nekdo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2012 21:17
Jméno: juky
IP: uživatel13175
 dik za rady napadlo me ze bychj odrezla žebrovani a udelat novi a dat tam malej chladic but jakoze z auta olejovej nebo z motokary vodni a nak prodloouzit hřidel a nato dat ozbeny kolo co by tu vodu pohanelo
Datum: 26. března 2012 21:17
 Však sem jenom tak přemyšlel na tim jak to tam je žeby sem to skusil taky ale kašlu na to aš bude velka nuda tak by sem o tom přemyšlel. Tady u nas je v lete strašny horko aš 25c a vic ! uš se me tak podařilo přidřit jeden valec ...
Datum: 18. března 2012 21:58
Jméno: standa
IP: uživatel13430
 Reaálnou kompresi máš taky cca 7:1 jak píše Bakoun,tak se neboj,uchladit by se to mělo....už sem těchto válců dělal víc a o problému zatím nevím
Datum: 18. března 2012 20:10
 Tak ja to prvni sksim s origo všechno a jak se to bude přehřivat tak tam hodil delši žebra a potom o tom popřemyšli o nakym vodnim chlazeni ale bylo by to zajimeve
Datum: 18. března 2012 19:57
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Samozřejmě musí být seštelované zapalování, směs, válec s hlavou nesmí být zbytečně zasraný a fekál by neměl zbytečně přibržďovat...
Datum: 18. března 2012 19:36
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 S tím chlazením to není tak horký... Mám hvězdic. hlavu, trapped kompresi kolem 7:1 a válec chodí bez známek vadnutí i 3-hodinový závody.
Datum: 18. března 2012 19:35
 libor1 : chapu taky me to napadlo ale na nakou veči upravu valce se to nebude moc chladit bude ale malo a budou tam asi veči teploty, nevim tak moc temu nerozumim proto sem to sem daval jestli to nekdo nema nebo nema naky skušenosti
Datum: 18. března 2012 17:03
Jméno: libor1
IP: uživatel12952
 já si myslim,že je to dělaný jako termosifonový chlazení, bez čerpadla, pracuje na to na fyzikálnim jevu o rozdílné teplotě vody, teplá sama stoupá nahoru a ochlazená sama klesá dolu, měli to tak starý auta Aero - Minor, nebo takhle pracuje ústřední topení bez čerpadla, a ta hadice k tomu a od toho chladiče by měli mít větší průměr, to je asi tak všechno co k tomu říct
Datum: 18. března 2012 16:07
 Tak udelat novou hlavu nebude tak velkej problem ale zajima me jak da voda tama proudi :/ naky čerpadlo ? a jaky a kde ?  tady sem se dival ale nikde sem na to nenarazil http://www.jawa50speed.wz.cz/j5s/134.jpg
Datum: 18. března 2012 15:32
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 čau no nemám to mám hvězdicovou hlavu a navařený žebra a nikdy sem neměl problém s chlazením... ale na závodech borec co stál vedle mě měl vodou chlazenou hlavu a válec s origo chlazením a taky stim nikdy neměk problém.. ta hlava byla vlastní výroby
Datum: 18. března 2012 13:41
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 Zdravim jsem zacatecnik a mam problemy se sprojkou na s11 porat mi to pri razeni skrta at ji steluju jak chci  , co mam vsechno koupit? 2lamely- bude to stacit nebo jeste tu mezilamelu a Kluzák vypínání spojky? myslite ze pro zacatecnika to bude tezke to vymenit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2012 10:24
 u staďáka to srnda nejni, zlatej fihtl
Datum: 19. března 2012 10:24
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 tak uz jsem ji nasel.pod nazvem segrovka 4 (spojka)
Datum: 18. března 2012 11:51
Datum: 18. března 2012 11:51
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 ty sezenu zde v eshopu(pojistky)?
Datum: 18. března 2012 11:47
 Koupil bych jenom dvě lamely...vyměnit spojku u mopeda neni žádná věda, jen si musíš nějak šikovně stlačit přítlačák a vyndat 4 pojistky, ty si kup ale rovnou nový, a dej je tam...
Datum: 18. března 2012 11:42
Jméno: mamut
IP: uživatel6800
 Zdravim Draci! Chtěl bych se zeptat, jestli je možný dát magneto z babetty 207 na 210? Jestli to třeba nejde po nějaký menší úpravě? Dík moc za odpovědi!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2012 15:54
Jméno: libor1
IP: uživatel12952
 mam zato že je stejný, bývá většinou jiná krabička s tyristorem
Datum: 18. března 2012 15:54
|



|