slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  570  571  572  573  574  575  576  577  578  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: farmar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci hele mam takovej dotaz jsem sice jawař ale koupil sem simsona a mam s nim problem de o to ze hazi malou jiskru a ta na zapaleni nestaci ,a de o to ze jsem vymenil uz vsechno civky na zapalovani inducku a vsechno civky a inducku jsem koupil novy .a de o to ze kdyz tam dam z jinyho simsona tiristor tak mi zacne hazet jiskru peknou tak ji dam do valce simson chytne a jedu a ujedu par metru a simson chcipne a a dava zase malou jiskru a tohle jsem vyskousel asi u čtyřech teristoru takvzdycky kdyz mi nekdo puci ze sviho simsona tiristor tak jede chvily a pak nic :-D :-D a zajimavy je ze kdyz tam pak skusim dat ty ostatni co jsem skusil tak uz taky nejedou jako by si to ten simson pamatoval ze tyhle tirystory uz tam mel :-D hele kdyby nekdo zvas kluci rozumel simsonum prosim o radu :-)dik draci ztm zdar odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2012 20:55
 
 
 
 
Jméno: farmar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
diky draci určo se na to podivám :-)ještě jednou díky za radu :-)
 
 
Datum: 19. března 2012 20:55
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo šel bych napřed po kabeláži taky zkontrolovat vn kabel muže to třeba někde trochu skratovat pro klid duši vyměnit i svíčku a pokud nic tak se zeptat na forum simson v iglů tam ti snad poradí
 
 
Datum: 19. března 2012 14:58
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel13057    
simsona nemám ale na par mašinach mi todle fakt dělala kabelaš....mužeš měnit co chceš ale nezbavíš se ničeho ale naštípáš tam cosi z pračky a chodí furt...eště max skusil si vičistit viměnit spínačku?
 
 
Datum: 19. března 2012 9:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
simson je hold svině:-D víc elektriky jak na 638
 
 
Datum: 18. března 2012 21:06
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
a co gable?? pohneš jede zatřepe se a nejede
 
 
Datum: 18. března 2012 20:53
 
 
 
 
Jméno: pepa      E-mail:      IP: uživatel13434    
ahoj potřebuji pomoct sem začátečník a nejde mi nastartovat startovací pákou . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2012 17:33
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Jak je to dlouho co ten pincek jel naposledy? Aby to nebylo 20 let.
 
 
Datum: 19. března 2012 17:33
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fichtl mis tartuej na páku v poho ale jako až vždycky tak na po4té ono ej to stejně u fichtla náky pošahany hele pust benál v benálu musí být olej to si myslým že víš jedná se přece o 2 takt přeplav karburátor cupovacim kolíčkem hod tam za 1 zmáčkni spojku pořádně to roztlač při to mdrž trochu plynu pust spojku a ono to chytne pokud ne bude problém jinde .
 
 
Datum: 19. března 2012 15:02
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud pionýr tak ho předej do rukou někomu zkušenějšímu, časem se naučíš třeba nastavovat zapalování a karburátor a ostratní .. jinak zapneš kohutkem benzín, přeplavíš plovákovou komoru, dáš na polohu vypnuto, 2x prošlápneš, dáš polohu na zapnuto (doprostřed) a šlápneš. Hlavně šlapej tak že jemně šlápneš a až budeš cítit že se dotkl segment koleček tak zabereš ... mám kámoše a startuej to divně prostě jen šlápne a nechcu se dívat v jakým stavu ten segment je :-D
 
 
Datum: 18. března 2012 21:28
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevíme proč a jaká motorka jestli myslíš fichtla tak ho musíš mít seřízenýho a hlavně v něm musíš mít benzín. Jestli nejde prošlápnout je zadřenej
 
 
Datum: 18. března 2012 20:32
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel12427    
tak to si blb :-D
 
 
Datum: 18. března 2012 20:20
 
 
 
 
Jméno: GrysaCZ      E-mail:      IP: uživatel13432    
Zdar, nejde mi fichtl ve volnobehu, vycistil sem karburator ale porad nic musim ho porad točit pod plynem i kdyz treba dojíždím na spojku ke křižovatce, bez plynu, chcípne. taky nejde na poprvý nastartovat před zimou ještě šel. Nevíte někdo co stim? Dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2012 18:06
 
 
 
 
Jméno: honzam      IP: uživatel9645    
volnobeh se ale steluje za tepla ... ne ?
 
 
Datum: 19. března 2012 18:06
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel12453    
cus jojo mnel jsem taky tehnhle problem a co zkousel jsi nastelovat karbec ten sroub mezi tryskama nastelovat to na volnobeh nakopnes to a tocis stim sroubem dokud si nedas volnobeh
 
 
Datum: 19. března 2012 11:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
za tenpůlrok co se ti to válelo ve sklepě ti mohli okorodovat kladívka třeba byly zrovna rozeplý tak okorodovali a ted nepřevádí tolik proudu
 
 
Datum: 18. března 2012 21:08
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
tak jeste hladina v plovakovce nebo jestli i ve vyšších vynechava tak projdi elektriku
 
 
Datum: 18. března 2012 20:39
 
 
 
 
Jméno: GrysaCZ      IP: uživatel13432    
Je nova tim to neni:-( loni se tam davalo spusta novejch veci renovovali sme ho:-)
 
 
Datum: 18. března 2012 20:30
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
tak ji zkuz vymenit ja ji taky jentak lechce propichl a porat to neslo musis to udelat poradne nebo tam zkus hodit jinou
 
 
Datum: 18. března 2012 20:23
 
 
 
 
Jméno: GrysaCZ      IP: uživatel13432    
Neni presne to sem udelal profouk vsechno nikde nic.:-(
 
 
Datum: 18. března 2012 20:15
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
tohle sem dnska vyresil :-) dela to ta malá triska v karburatoru poradne ji prostouchejte a bude po problemu uvidite ;-)
 
 
Datum: 18. března 2012 20:11
 
 
 
 
Jméno: GrysaCZ      E-mail:      IP: uživatel13432    
Ja pak problem nemám kydž ho rozjedu mužu jezdit pořád motor jen musim točit pořád pod plynem, když chcípne tak už ho na poprvý nakopnu. Jen nemuzu udelat to že nastartuju a necham ho chvili bezet ihned musim kopnout rychlost a pridat plyn.:-(
 
 
Datum: 18. března 2012 20:01
 
 
 
 
Jméno: Michal ..      IP: uživatel13433    
Zdravím. Mám stejnej problém. Fíka na poněkolikáty nastartuju ale hned chípne a to se opakuje v různých obměnách. Třeba po startu chvilku i běží. A pak je zase úplně hluchej a nechytá...pak blafne ne šlápnutí. NA roztlačení chyt ale po přidání plynu a ujetí pár metrů zase zdechnul :-( Zlo. Děkuji za rady.
 
 
Datum: 18. března 2012 19:51
 
 
 
 
Jméno: Jenda      E-mail:      IP: uživatel9410    
Tak dneska najeto 60km na pincku.Bohužel po výbruse najeto 340 a dnešek s pěkným počasím byl osudovej. 3 x se mi stalo,že pincek začal cvakat ve válci a o tahu ani nemluvím.Jednoduše řečeno přidřel sem.Sice vždycky po schladnutí jel normálně,ale myslím si,že tam budou rýhy.Zítra to rozhodim a uvidím.Překvapilo mě,že se to přidřelo znova a znova,podle toho soudím,že tam něco ve válci najdu.Štve mě to neskutečně.Když sem jezdil při 14 stupních,tak se nádherně chladil a dneska sem čekal,že nebude žádnej problém. A to sem na něj nevyžadoval žádnej extra výkon. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2012 16:54
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Ahoj,tak píst sem dal novej,sednul a najel jako by prvních 70 km.Pincek táhne nádherně i je tiší.Včera v neděli sme dali 120km. Až mě bolela záda.Ono když mi bylo 15 tak se jelo pořát,ale ve 30 už bolej záda a taky nějaká ta zastávka na vychladnutí musí bejt.
 
 
Datum: 26. března 2012 16:54
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Tak dneska sem to ještě projel,abych se ujistil,jestli se mi nedostatek výkonu nezdá a pak sem udělal rozborku.Ve válci bylo to co sem očekával,rýhy,nehtem nezaznamatelný,ale okem viditelný.2 hodiny sem brousil šmirglem jak idiot abych to srovnal.Píst by možná ještě jezdil,ale koupím zítra novej,abych měl jistotu.
 
 
Datum: 23. března 2012 20:49
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Aha,tak na to jsem jak si pozapoměl.
 
 
Datum: 19. března 2012 22:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13438    
Zavčasu to vyřeš. Píst má průměr 39,5 a hlava 39...timhle cvakánim se rychle posílaj ojnice do kopřiv.
 
 
Datum: 19. března 2012 19:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13438    
No a sme doma. To je ono. Nech si protočit hlavu na 40mm a bude to cajk ;-)
 
 
Datum: 19. března 2012 19:40
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Hlavu sem neupravoval. Při 6 tém by to ještě nemuselo bejt,nebo jo?
 
 
Datum: 19. března 2012 19:39
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Vrtání 39,50 6ka výbrus
 
 
Datum: 19. března 2012 19:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13438    
A to vrtání válce a hlava?
 
 
Datum: 19. března 2012 19:33
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Když sem ten píst koupil,tak sem byl překvapen jeho dobrou opracovaností,byl fakt nádhernej.Taky to šlapalo pěkně až mě někdy pincek překvapil jak pěkně táhne,troják do mírného kopce nebyl problém.Až na ten osudnej teplej den.Ještě sem to nerozhodil.Přesto že sem cestoval dobře oblečen,tak mě skolila nějaká chřipka.
 
 
Datum: 19. března 2012 19:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13438    
A taky mi pověz jaký máš vrtání válce? Jestli do 39,tak tohle neřeš,jestli máš nad 39mm,nechal si utočit hlavu na větší průměr? Ono možná jak se to prohřálo a sedlo si to,tak začal narážet píst. A pokud máš nějaké brutální vrtání 41mm a neřešil si hlavu a kompresní poměr,tak to úplně normálně detonuje...
 
 
Datum: 19. března 2012 19:23
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Mám tam nějakého madara Berta Konkrétně od této firmy.http://www.pistonberta.eu/about_our_company.html
 
 
Datum: 19. března 2012 19:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13438    
Blbost. Válce se brousí do nuly,vůle se dělá pístem. Takže máš vůli minimálně 0,03mm ale většina pístů má 0,04-0,05,měřili jsme to v brusírně. Buď v klidu,tim to určitě nebude. Maximálně to muže bejt blbym pístem,ale všechny lehký maďarský písty z FK jsou cajk... Nedal si tam nějakýho plnýho indiána a nebo poláka? Nevěřil bys jaký šmejdy se daj levně koupit :-D:-D
 
 
Datum: 19. března 2012 19:07
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Mno vůle to je právě to co je tou otázkou.Nechal sem si udělat nulovou.To znamená pouze to co má píst.Žádný 4 stovky,ani 2.Prostě 0 ted vidím,že sem si měl nechat alespon 2 stovky.Domníval sem se,že to dýl vydrží po záběhu.A vono koukám,že jenom to zajed je problém.Na 5 litrů dávám deci a půl.To by mělo bejt něco 1:30 hádám. Chybama se člověk učí.
 
 
Datum: 19. března 2012 17:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7506    
Blbost. Dnes se brousí s vůlí 5 stovek,po 250km je defakto zajeto......to nejhorší......to nebude přidřený,ale jestli ti tam něco cvakalo,tak to bude mechanickýho původu....třeba vyletěla segrovka a podobně......
 
 
Datum: 19. března 2012 10:01
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1:33 je normál v manualu se píše 1:30 při zajížděni výbrusu bych se nebál dát ani těch 1:25
 
 
Datum: 19. března 2012 9:59
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hlavně mazat hodně třeba 1:33 když to máš čerstvý, vyčistit dobře žebrování .. chce to asi ještě rozchodit ten výbrus ...
 
 
Datum: 18. března 2012 21:52
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
V jakym poměru jsi mazal?
 
 
Datum: 18. března 2012 21:26
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
chce to hlavně mazat
 
 
Datum: 18. března 2012 21:04
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
zdarec udělal jsem si na JAWA 20 komplet GO a neco me huci z moto je možno ze by to byli kolečka tak to huči než si sednou???nebo se me povedlo 1 ložiško trošku vic přehřat tak by to mohlo bejt to :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2012 19:05
 
 
 
 
Jméno: MrWho900913      IP: uživatel10282    
Pokud hučí na neutrál, tak je to něco na klice. Pokud si opravdu přehřál ložisko co jde na kliku(300°C by mělo snést, takže jestli si použil autogen, propan či si ho hodil do ohně, nebo si ho snad musel ubrousit flexkou, jako já u yamahy DT, tak je to určitě ono), tak to může být ono. že by hučely kolečka sem zatim nějak nezažil(a myslím si, že už sem pár zubů na nevlastních motorkách už vypustil i s olejem). Ohledně toho že to hlučí, bych tipoval místo, kde jsou vyšší otáčky(tudíž klika, primární převod (může být vytahaný řetěz v motoru), magneto.) Ale taky lze vzít v úvahu větu jednoho moudrého muže: Zvuky přicházejí a odcházejí.....
 
 
Datum: 19. března 2012 19:05
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4620    
Zdarec mám problém s Babettou 210 když jedu a z kopce a vytočím ji tak zdechne a jak spomalím tak se zase zebre a jede a někdy dělá že nechce jet ani v malých otáčkách. Dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2012 21:22
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a v nádrži nejsou naspodu hovna? že by znovu zacpali kohout... Jináč máš ve filtru takový ten molitan ? Zkus jej vyndat... a Jestli tam nemáš tu trubičku, která vede do rámu a pak do filtru tak to taky pojede hůř.. všecko mám vyzkoušený v praxi...
 
 
Datum: 19. března 2012 21:22
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4620    
karbec jsem už vyčistil i palivový kohout a už to tak nedělá ale pořád to neni ono
 
 
Datum: 19. března 2012 21:00
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, zřejmě ti tam nedotejká benzín... takže vyčistit nádrž, palivový kohout, popřípadě i karbec.. pokud tam nemáš benzínový filtr na hadičce tak by možná bylo lepší jej zakoupit a dát ho tam...máš větší jistotu, že tam nepude bordel..
 
 
Datum: 19. března 2012 20:09
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Čau draci. Jsem vůl, že jsem neposlechl sesu, když říkal abychom se na to vykašlali než nás zase dvoustopáři začnou respektovat. No nedání přednosti a můj nejmilejší pionýr (Jawa 20) se sklouzla po asfaltu. Poškrábaný přední blatník a bok revmaplechu,... ale co se dá dělat s tím už se nějak smířím (Jawa je po renovaci) a teď k věci. Po té co jsem spadl mi fichtlík ještě chvíli brblal na 2ku a když jsme si s dvoustopařem šli vyřikat kdo je větší kretén tak chcípnul a už jsem ho nenastartoval. Jiskru dává a benzín teče. Nevím proč ale po té nehodě jsem ho už nenastartoval. Zkoušel jsem předstih jiné svíčky, jestli není ,,uchlastanej" ale nic ani neslíbil. Co s tím? Díky za rady. A dávejte na sebe bacha i když máte přednost :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2012 21:32
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Dej tak 5ml benzinu pod svíčku a jestli je elektrika OK tak to musí chytnout. A jestli to chcípne tak hledej závadu v přítoku paliva.
 
 
Datum: 18. března 2012 21:32
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
danekod: no vidíš na to jsem se nepodíval zítra se v tom půjdu hrabat a snad to rozjezdím
 
 
Datum: 18. března 2012 20:21
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co mě tak napadá tak třeba plovák jestli se nezasekl nebo něco nebo i jehla, vyzkoušet svíčky, projít celou eletriku. Avíčka je mokrá nebo suchá?
 
 
Datum: 18. března 2012 20:10
 
 
 
 
Jméno: GrysaCZ      IP: uživatel13432    
Jestli to předtim šlo bez problému tak si myslim že jsou po pádu ty kabely takovy nejmožnejši.
 
 
Datum: 18. března 2012 20:03
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Jiskra tam je, ale zkusím ty kabely, indukčku, atd, atd vždyť je to jen fichtlík...
 
 
Datum: 18. března 2012 19:46
 
 
 
 
Jméno: GrysaCZ      E-mail:      IP: uživatel13432    
Zkontroluj elektriku nam vypad jeden dratek a malem sme se posrali nez sme na to prisli.
 
 
Datum: 18. března 2012 19:12
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Jojo zkoušel i kámoš co jel se mnou se mě snažil roztáhnout na Mustangovi ale nic nic a zase nic. Právě že tomu motoru se nestalo vůbec nic ani škrábnutí
 
 
Datum: 18. března 2012 19:06
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud benzín teče svíčka jiskru hází předstih OK tak to nvm zkoušel si to roztlačit ? pochybuji že be se v motoru něco posralo
 
 
Datum: 18. března 2012 18:53
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel13429    
zdarec draci mám fichtla21 a mám sním takový problém,normalně ho nastartuju jedu kouse cc30metru a pak se začne jakoby sekat nebo nevim jak bych to řek a střílí z výfuku nevíte někdo co by stím mohlo být?předem dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2012 18:42
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Vyčisti trysky a před jízdou ho nech pořádně ohřát
 
 
Datum: 18. března 2012 18:42
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel12453    
cus chtel jsem se zeptat ma mustanga hazi jiskru a jde do motoru benzin ale za ziviho boha to nechitne ani na rozlacení \r\nnevi neco prosim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2012 19:39
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus jinou svíčku sice hází ale v motoru ti to házet nemusí
 
 
Datum: 20. března 2012 19:39
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel12453    
nene eletriku ok a ten predstih z odtrhem jsem jeste nezkousel ale dik a nanapada vas jeste neco \\r\\n predem dekuji
 
 
Datum: 18. března 2012 19:37
 
 
 
 
Jméno: GrysaCZ      IP: uživatel13432    
A koukni se jestli ti nevypad nakej dratek z elektriky.
 
 
Datum: 18. března 2012 19:14
 
 
 
 
Jméno: Bart89 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus seřídit předstih
 
 
Datum: 18. března 2012 18:50
 
 
 
 
Jméno: Lojza      E-mail:      IP: uživatel8993    
Zdravím všechn draky. Chcu sa zeptat zda někdo z vás nevý či nemá nějaké zkušenosti o zapojení blinkru na mustanga. Co je zapotřebí dokoupit a schéma zapojení. Díky za jakýkoliv ohlas. Zdar a hafol čoudu za zády. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2012 13:12
 
 
 
 
Jméno: Lojza      IP: uživatel8993    
Moc děkuji za schéma. podle teho bych už to mohl zvládnout. Díky čest
 
 
Datum: 26. března 2012 13:12
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 18. března 2012 19:24
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
¨tak určitě budeš potřebovat baterku blinkry to je jasný taky teda aj nákej přerušovač ale jestli je na to aj schéma tak to nevým
 
 
Datum: 18. března 2012 18:55
 
 
 
 
Jméno: GrysaCZ      IP: uživatel13428    
Zdar, nejde mi fichtl ve volnobehu, vycistil sem karburator ale porad nic musim ho porad točit pod plynem i kdyz treba dojíždím na spojku ke křižovatce, bez plynu, chcípne. taky nejde na poprvý nastartovat před zimou ještě šel. Dík za rady.\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2012 10:03
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
projed to až bude motr zahřátý tak se sešteluj volnoběh
 
 
Datum: 19. března 2012 10:03
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel11798    
čau draci nevite kolik by tak asi stálo GO motoru babetty 210?? u nás to dělají v obchodě kde se prodavaj sekačky atd., akorat ted nemam čas se tam zastavit mam rozdělanou babettu a potřebuji ji do školy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2012 14:20
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel5173    
Osobně bych se přikláněl k 3-4tis. záleží co všechno je špatný, dělal jsem ale i GO, která jen v dílech vyšla přes 5tis., takže víc budeš vědět až rozhodíš motor..
 
 
Datum: 19. března 2012 14:20
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
3-4 je si myslím moc na babetě toho tolik nění řekl bych spíš 2-3
 
 
Datum: 18. března 2012 19:21
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
3-4 tisíce
 
 
Datum: 18. března 2012 16:52
 
 
 
 
Jméno: Olaf      IP: uživatel13427    
Zdarec chtěl bych se zeptat zda pasuje karburátor z fichtla na babettu 207 díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2012 18:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13430    
Nepasuje
 
 
Datum: 18. března 2012 18:03
 
 
 
 
Jméno: Monter      IP: uživatel13265    
Čau Draci,neměl někdo rozdělané tyto tlumiče? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zd_tlumice_cr_progres_2ks22.html Zkoušel jsem je rozdělat ale nějak nemůžu přijít na to jak,tak kdyby někdo věděl jak?nebo jestli je na netu nějaký návod? díky za odp odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2012 18:56
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
třeba ti to pomůže http://www.motozelvy.ic.cz/ víc tehnika 50ccm a montáž a demontáž zadního tlumiče
 
 
Datum: 18. března 2012 18:56
 
 
 
 
Jméno: konrad      IP: uživatel12849    
čáu, můžu si udělat řidičak na AM teď o velkych prazdninach a vyzvednout si ho až v15 nebo to nejde? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2012 15:07
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
můžeš začít dřív ale to chceš těch tušim 11 jízd jezdit 18 měsíců ?
 
 
Datum: 20. března 2012 15:07
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo ale takovej stroj se ti naskytne jednou za uherskej rok
 
 
Datum: 18. března 2012 19:00
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já už jsem se nemohl dočkat, udělal jsem to jednoduše.. udělal jsem si Am a koupil jsem si pincka typ 05, který má v tp 45Km/H, takže jej můžeš řídit od 15.. a při tom jede tych 65-70..
 
 
Datum: 18. března 2012 17:49
 
 
 
 
Jméno: konrad      IP: uživatel12849    
asi si udělam A1, a četl jsem že si mužu začit dělat papiry 18 měsícu předem tak bych si spíše udělal o prázdninach A1 ale je na hovno že mam narozky v zimě :-( tak to bych měl papiry asi až kdesik v létě že? :-)
 
 
Datum: 18. března 2012 14:08
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jako klidně můžeš začít dělat řidičák ale jeto zbytečnost rači si počkej rok a udělej si A1.pač s AM nemužeš řídit ani fichtla ale k dotazu.Klidně začni chodit do autoškoly ale ke zkoušká stejně budeš připustěn až ti bude 15 a to teda v tvým případě v lednu a v lednu s tebou žádnej komisař na motorce nepojede takže asi tak no. :-)
 
 
Datum: 18. března 2012 14:03
 
 
 
 
Jméno: konrad      IP: uživatel12849    
jo a ještě 15 mi bude v lednu
 
 
Datum: 18. března 2012 13:34
 
 
 
 
Jméno: jorus      IP: uživatel12180    
Zdar draci, nevíte čim vyčistit ráfek a paprsky od rzi? Dík za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2012 13:54
 
 
 
 
Jméno: Castrol      IP: uživatel11670    
Silichromem.
 
 
Datum: 18. března 2012 13:54
 
 
 
 
Jméno: Lifan      IP: uživatel12957    
Zdravím Draci,chtěl bbych se zeptat,jestli by byla potřeba dát na pionýra lepší klikovka,kdybych tam chtěl dát hlavu 60ccm?? Popřípadě kde by se dala sehnat.\r\nDíky všem moc za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2012 18:14
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel13430    
Jo,je potřeba dát pořádnou ojnici,třeba tady tu CKR (jehla či bronz).....záleží taky jestli to bude seriově časovaný anebo upravený...a dost záleží,jakej to bude mít kompresní poměr....já se nažím dělat 60ccm válce s kompresním poměrem do 10,5 :1 aby netrpěla klika,na seriovku do 10:1 ..... a bacha,neni to jen o tom vzít válec a navrtat ho na 41-41,5mm průměr a myslet si,že máš hotovo ;-)
 
 
Datum: 18. března 2012 18:14
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A ješte k temu kde to sehnad tak tady na FICHTL KRAMKU klikovku CKR nejlepši hejlove kožika nahoře aj dole .. a jestli ne tady tak musiš napsat s kama si :-D možna ti vic draku poradi :-)
 
 
Datum: 18. března 2012 13:55
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau tak jestli tam maš nakou starou kliku ktera ma najeto mega tisic km tak tam dej novou .. a jenom hlava ti nepomože na 60 ccm musiš met aj převrtanej valec ..
 
 
Datum: 18. března 2012 13:49
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci .. jenom tak me zajima fichtl vodou chlazenej motor mate to nekdo ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2012 21:17
 
 
 
 
Jméno: juky      IP: uživatel13175    
dik za rady napadlo me ze bychj odrezla žebrovani a udelat novi a dat tam malej chladic but jakoze z auta olejovej nebo z motokary vodni a nak prodloouzit hřidel a nato dat ozbeny kolo co by tu vodu pohanelo
 
 
Datum: 26. března 2012 21:17
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Však sem jenom tak přemyšlel na tim jak to tam je žeby sem to skusil taky ale kašlu na to aš bude velka nuda tak by sem o tom přemyšlel. Tady u nas je v lete strašny horko aš 25c a vic ! uš se me tak podařilo přidřit jeden valec ...
 
 
Datum: 18. března 2012 21:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13430    
Reaálnou kompresi máš taky cca 7:1 jak píše Bakoun,tak se neboj,uchladit by se to mělo....už sem těchto válců dělal víc a o problému zatím nevím
 
 
Datum: 18. března 2012 20:10
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak ja to prvni sksim s origo všechno a jak se to bude přehřivat tak tam hodil delši žebra a potom o tom popřemyšli o nakym vodnim chlazeni ale bylo by to zajimeve :-D
 
 
Datum: 18. března 2012 19:57
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Samozřejmě musí být seštelované zapalování, směs, válec s hlavou nesmí být zbytečně zasraný a fekál by neměl zbytečně přibržďovat...
 
 
Datum: 18. března 2012 19:36
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
S tím chlazením to není tak horký... Mám hvězdic. hlavu, trapped kompresi kolem 7:1 a válec chodí bez známek vadnutí i 3-hodinový závody.
 
 
Datum: 18. března 2012 19:35
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
libor1 : chapu taky me to napadlo ale na nakou veči upravu valce se to nebude moc chladit bude ale malo a budou tam asi veči teploty, nevim tak moc temu nerozumim proto sem to sem daval jestli to nekdo nema nebo nema naky skušenosti
 
 
Datum: 18. března 2012 17:03
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12952    
já si myslim,že je to dělaný jako termosifonový chlazení, bez čerpadla, pracuje na to na fyzikálnim jevu o rozdílné teplotě vody, teplá sama stoupá nahoru a ochlazená sama klesá dolu, měli to tak starý auta Aero - Minor, nebo takhle pracuje ústřední topení bez čerpadla, a ta hadice k tomu a od toho chladiče by měli mít větší průměr, to je asi tak všechno co k tomu říct
 
 
Datum: 18. března 2012 16:07
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak udelat novou hlavu nebude tak velkej problem ale zajima me jak da voda tama proudi :/ naky čerpadlo ? a jaky a kde ? :-D tady sem se dival ale nikde sem na to nenarazil http://www.jawa50speed.wz.cz/j5s/134.jpg
 
 
Datum: 18. března 2012 15:32
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
čau no nemám to mám hvězdicovou hlavu a navařený žebra a nikdy sem neměl problém s chlazením... ale na závodech borec co stál vedle mě měl vodou chlazenou hlavu a válec s origo chlazením a taky stim nikdy neměk problém.. ta hlava byla vlastní výroby
 
 
Datum: 18. března 2012 13:41
 
 
 
 
Jméno: cige10      IP: uživatel13350    
Zdravim jsem zacatecnik a mam problemy se sprojkou na s11 porat mi to pri razeni skrta at ji steluju jak chci :-(, co mam vsechno koupit? 2lamely- bude to stacit nebo jeste tu mezilamelu a Kluzák vypínání spojky? myslite ze pro zacatecnika to bude tezke to vymenit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2012 10:24
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u staďáka to srnda nejni, zlatej fihtl
 
 
Datum: 19. března 2012 10:24
 
 
 
 
Jméno: cige10      IP: uživatel13350    
tak uz jsem ji nasel.pod nazvem segrovka 4 (spojka)
 
 
Datum: 18. března 2012 11:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/segrovka_4_spojka.html je to tenhle třmenový kroužek...kup si jich pár do zásoby, bude se ti to hodit...
 
 
Datum: 18. března 2012 11:51
 
 
 
 
Jméno: cige10      IP: uživatel13350    
ty sezenu zde v eshopu(pojistky)?
 
 
Datum: 18. března 2012 11:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Koupil bych jenom dvě lamely...vyměnit spojku u mopeda neni žádná věda, jen si musíš nějak šikovně stlačit přítlačák a vyndat 4 pojistky, ty si kup ale rovnou nový, a dej je tam...
 
 
Datum: 18. března 2012 11:42
 
 
 
 
Jméno: mamut      IP: uživatel6800    
Zdravim Draci! Chtěl bych se zeptat, jestli je možný dát magneto z babetty 207 na 210? Jestli to třeba nejde po nějaký menší úpravě? Dík moc za odpovědi!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2012 15:54
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12952    
mam zato že je stejný, bývá většinou jiná krabička s tyristorem
 
 
Datum: 18. března 2012 15:54
 
<  570  571  572  573  574  575  576  577  578  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.06.2025 15:15:43 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu