slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  576  577  578  579  580  581  582  583  584  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mare      IP: uživatel9681    
Zdarec fichtlaři. Mám takovej problém. Dělal jsem blbosti s fichtlem a když jsem zase udělal smyk na štěrku tak mi spadl řetěz. To by nebyl až takovej problém protože jsem ho měl povolenej, ale když jsem ho nasadil, tak fichtl nejede protože se seká. Nevím jak to popsat :-D . Prostě když se rozjedu na cca 10km/h tak se začne sekat a to samé i na neutrál. Bylo to jak traktor tak jsem radši zase zdělal řetěz a dotahl to dom... Prosím vás nevíte čím to může být? na neutrál moto běží krásně a nikdy před tím jsem se s tím nesetkal. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2012 23:17
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to sem dopad dobře když mi spadlej řetěz jenom zlomil karter :-D
 
 
Datum: 14. března 2012 23:17
 
 
 
 
Jméno: mare      E-mail:      IP: uživatel9681    
Tak nevim jestli se poučím ale dík za rady. Polovina toho největšího kolečka v převodovce má vylámany zuby :-D to bude asi tím ne?
 
 
Datum: 14. března 2012 21:01
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel12547    
dybys nědelal smyky a ruzne pí** na pionyru tak by se to nestalo!,motorka neni nato stavěna!!
 
 
Datum: 14. března 2012 14:02
 
 
 
 
Jméno: Toňas      IP: uživatel8170    
Taky se mi to stalo a na předlohovým hřídeli chyběli dva zoubky. Budeš to muset rozpůlit a příště nedělat píčoviny. Taky sem se z toho ponaučil
 
 
Datum: 14. března 2012 10:46
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo to se stává vylámou se zubyna hrídeli předlohy nebo se vysype ložisko pod spojkou nejčastěji se to stane právě když spadne řetěz...
 
 
Datum: 13. března 2012 22:38
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel13305    
jak rika ladin.taky mi spad retez na fichtlu a zub pryc :-(
 
 
Datum: 13. března 2012 22:27
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
neco podobnyho jsem mel taky a mel jsme vylomenej zoubekv prevodovce
 
 
Datum: 13. března 2012 21:56
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to přece nejde zohnout ty výstupovou hřídel.... krátká a tvrdá jak kráva... spíš jestli jsi neohl rozetu nebo tak něco... ale ohnout něco v motoru je kumšt... jedině ojnici :-D
 
 
Datum: 13. března 2012 21:06
 
 
 
 
Jméno: B0ss      IP: uživatel11738    
jj osu z motoru :-) myslim nebo ti to rozbilo tycinku razeni a je to nepouzitelne nebo nejaky segment sezen starsi ja uz vsechny tyhle motory dal do zberu :-D prvni rozeber a zjistis :-)
 
 
Datum: 13. března 2012 20:24
 
 
 
 
Jméno: mare      IP: uživatel9681    
Jo dělá to i když to tahnu. musel jsem to tahnout pomaličku :-D osu z motoru? jakou přesně? možeš dat odkaz na novou prosím?
 
 
Datum: 13. března 2012 19:56
 
 
 
 
Jméno: B0ss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nezohl jsi tu osu z motoru ? nebo jestli se tam neco nezmarasilo vidim to na tu osu a dela to i kdyz to tahnes ?
 
 
Datum: 13. března 2012 19:47
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci chci se zeptat když mám výfuk od stejskyho můžu si hrát s koncovkama jen kvůly zvuku jestli to nesníží výkon? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2012 20:22
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
koncovkama myslíš jako tlumičema že? každej tlumič ať už je to 4T nebo 2T tlumí kromě zvuku i výkon... ale chápu že jestly ti to fakt vadí a seš ochotnej tu menší strátu výkonu tolerovat tak proČ ne... ale počítej stím že to fakt bude otrochu slabší... hlavně neměň délku té výletovky je to celkem náchylný na délku a hlavně na průměr tak bacha jak to tam budeš vařit abys to neprovařil...
 
 
Datum: 16. března 2012 20:22
 
 
 
 
Jméno: kodl      E-mail:      IP: uživatel13393    
nazdar potřeboval bych jestly nevíte někdo o náhradních dílech na jawu250,poblíž znojma potřeboval bych přední vidlici děkuji za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2012 19:22
 
 
 
 
Jméno: RealTekK      IP: uživatel9246    
Nazdar draci... Jedem takový rychlý dotaz.. Z ničeho nic musím s nohou na cupaku aby mi to jelo jk má.. Myslíte, že zničeho nic mi spadla hladina, tak jí bude stačit zvětšit, nebo že mám rovnou vyvařit celý karbec a nezahazovt se s tou hladinou plovákovky? Dík RealTekK odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2012 23:09
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zasekává se ti jehlovej ventil, jeho výměna by ti měla pomoct
 
 
Datum: 13. března 2012 23:09
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar renovuju Jawa 555 a nemůžu najít segrovku která drží Řadičku na Čepu řadící páky. PoraĎte mi prosím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2012 6:25
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 14. března 2012 6:25
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel13347    
Patří tam třmínek nebo pojistný kroužek 7...
 
 
Datum: 13. března 2012 21:21
 
 
 
 
Jméno: Radim      IP: uživatel13229    
která elektroda je na co? ,,rutilová,, a ,,basický,, která se na co používá a jaký je v nich rozdíl? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2012 21:43
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
to plisa ®: nemáš zcela pravdu. Se stejnosměrnou svářečkou je jedno jaký typ pouřiju, jen musím dát pozor správou polaritu. Která je lepší záleží na tom co sváříš, pro domácí prskání rutilka (snadnější zapalení oblouku, struska jde líp odstranit, dají se svařovat i slabší plechy). Na sváření nosníků, tlakových láhví a dalších hodně namáhanách věcí zas bazická (má větší provar a svár je pevnější)
 
 
Datum: 13. března 2012 21:43
 
 
 
 
Jméno: Radim      IP: uživatel13229    
s obojím jde sváŘet to samý?
 
 
Datum: 13. března 2012 21:04
 
 
 
 
Jméno: Radim      IP: uživatel13229    
no dyť já vim...a co je lepší ale myslim..?
 
 
Datum: 13. března 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rutilka je ke sváření pomocí střídavého proudu, basická je pro stejnosměrný proud.
 
 
Datum: 13. března 2012 20:35
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel9268    
Nemáte někdo schéma ČZ rozety? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2012 18:30
 
 
 
 
Jméno: mAsO40      E-mail:      IP: uživatel13393    
čau draci mám fechtla a je asi přidrěnej a potřeboval bych pomoct co stím mám dělat,jestli koupit valec píst atd..,nebo to nák vybrousit plys pomocte mi,kdyžtak napište co bych mněl koupit nebo co dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2012 20:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
maso dyt to píšu... vyleštěné prasátka ve válci vybrus smirkem a dej nový píst a kruhy.
 
 
Datum: 14. března 2012 20:31
 
 
 
 
Jméno: maso40      E-mail:      IP: uživatel13397    
a co kdynych jen ten válec vybrousil a pís koupil nove to nestačí
 
 
Datum: 14. března 2012 12:00
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sem trdlo, občas mam blbý nápady... Ale teď sem se konečně dokopal k tomu poslat válec Standovi na úpravu a výbrus. :-)
 
 
Datum: 13. března 2012 21:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
maso40: v klidu.. se naučíš.... jastin: kdybys nebyl trdlo a nešmirgloval píst tak by to jelo... píst se smirkem dělat nesmí!!! pís se pouze zapiluje jemným pilníčkem.... protože smirek zanechá v pístu kamínky a ty ti pak vydřou válec.
 
 
Datum: 13. března 2012 20:49
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak taky sem měl přidrřenýho fíka a vzal sem to jen smirkem asi 800 a pak sem to leštil 1500 i píst sem tak udělal, ale nejezdí to nějak světoborně.. Teď už bych si radši našetřil na výbrus..
 
 
Datum: 13. března 2012 19:40
 
 
 
 
Jméno: mAsO40      IP: uživatel13393    
a když vybrousím ten válec a koupím tam nový píst a ty kroužky tak to nestačí?
 
 
Datum: 13. března 2012 19:30
 
 
 
 
Jméno: mAsO40      E-mail:      IP: uživatel13393    
jj vim že to sou rady jak od děcek je mi 13 let a moc tomu nerozumím ale dík za rady.
 
 
Datum: 13. března 2012 19:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
"nech vybrousit" zas rady jak od DĚCEK!!!! ... vyndej válec a jemným smirkem vybrus prasátka (lesklé fleky) a dej nový píst.
 
 
Datum: 13. března 2012 19:21
 
 
 
 
Jméno: mAsO40      IP: uživatel13393    
jj dík,a nestačilo kdyby mne to někdo udělal na soustruhu a pak tam ty kroužky dokoupil?
 
 
Datum: 13. března 2012 19:17
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jen pošleš nebo doneseš válec někomu kdo tě udělá výbrus, buď k tomu dostaneš komplet písní sadu, nebo si jí pak budeš muset koupit. A cenu si každej říká jinou, cca 500Kč
 
 
Datum: 13. března 2012 19:09
 
 
 
 
Jméno: mAsO40      IP: uživatel13393    
a na kolik mne asi výjde to vybroušení a budu,neco dokupovat,ja totiž tomu moc nerozumím
 
 
Datum: 13. března 2012 19:03
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel12782    
nech si ho vybrousit.
 
 
Datum: 13. března 2012 18:41
 
 
 
 
Jméno: sondej      E-mail:      IP: uživatel13392    
chtěl jsem se zeptat,jaktože u simsona s51 vedou do karburátoru 2 hadičky?dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2012 8:41
 
 
 
 
Jméno: sondej      E-mail:      IP: uživatel13112    
dik.
 
 
Datum: 14. března 2012 8:41
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jedna vetší hadička jde z nádrže do karburátoru, druhá menší hadička (říká se jí odpadní) jde od karburátoru směrem dozadu pod kastlík. :-)
 
 
Datum: 13. března 2012 18:32
 
 
 
 
Jméno: simson      IP: uživatel12913    
mam dotaz čus draci řazení u simsonu s 51 je dole 1.ka nahoru neutál dál nahoru 2.ka dál 3ka dál 4ka ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2012 12:21
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo myslím že ej to jak píšeš
 
 
Datum: 14. března 2012 12:21
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
zdarec, už jsem se na to jednou ptal ale nikdo mi neodpověděl tak se ptám znovu, chci se zeptat jestli ventilátor z topení ze škody 100 je dostatečný na to aby uchladil motor na traktůrky z jawy 250 panelky.. A jestli ten ventilátor mohu zapojit přímo na autobaterii a spínač ,nebo jestli tam musí být nějaký odpor nebo něco díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2012 17:04
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
já ale nemysím ten větřák na chlazení kapaliny co je v motoru já myslím ten elektrický http://www.auktiva.cz/ventilator-topeni-asi-skoda-100-1000-a298311.html
 
 
Datum: 14. března 2012 17:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
když byl dostatečný na objem 1000ccm tak uchladí v poho 250tku ale problém je v tom že větrák ze škody 100 byl poháněnej samotným motorem :-D
 
 
Datum: 13. března 2012 22:41
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec zdravim všechny motorkáře a sem rád že motosezona 2012 konečně začala a chci se zeptat kdy bude nějaký sraz veteránů u Brna dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2012 16:00
 
 
 
 
Jméno: rock      IP: uživatel13140    
čau taky zdravím a ještě Chvílu počkej je ještě trochu čas
 
 
Datum: 16. března 2012 16:00
 
 
 
 
Jméno: kahisek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím.. chtěl bych se zeptat, jestli se dělaly 05ky i se stupačkama. Díky za odpověď :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2012 6:47
 
 
 
 
Jméno: Jawa5020      IP: uživatel12615    
http://jawateam-ceskalhota.jex.cz/thema/clanky-jawy-50/jawa-05-05-sport
 
 
Datum: 14. března 2012 6:47
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau sou naky fotky ? mam doma 05 neni tam dost veci a ty revma plechy se me moc nelibijou (a nikde nemužu sehnad) tak by sem se pokusil aspon o ten 05 sport chtel by sem to do origo stavu
 
 
Datum: 13. března 2012 22:39
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano, jmenovalo se to 05 sport
 
 
Datum: 13. března 2012 17:45
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11600    
Zdravím, někdo z okolí Kravař ve Slezsku, kdo umí seřídit karburátor na Jawě 350 (639)? Moto totiž podle mě strašně cuká při udržování rychlosti a já nevím, na co sáhnout, abych to nerozhasil úplně, někteří psali bohatá směs, jiný řetěz, další že předstih. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2012 19:38
 
 
 
 
Jméno: Jarmag1      IP: uživatel13144    
To nevadí , že to není veterán . Někteří veteránisté seřidí jakikoliv motor , protože to je pořád to stejné . Jinak znám jednoho pána v Koutech , který seřizuje motocykly doma vgaráži . Zkus se tam zeptat , snad Tě někdo navede . Tady nemůžu bez jeho vědomí zveřejňovat jeho iniciály .
 
 
Datum: 15. března 2012 19:38
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11600    
Zkusit můžu, díky za tip, ale pochybuju, to je rok výroby 90, to veterán není ani náhodou.. :-)
 
 
Datum: 15. března 2012 10:13
 
 
 
 
Jméno: Jarmag1      IP: uživatel13144    
ZAJDI DO KRAVAŘSKÉHO VETERÁN KLUBU U KOSTELA . JSOU TAM ŠIKOVNÍ KLUCI A URČITĚ TI PORADÍ
 
 
Datum: 14. března 2012 20:05
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
Tak mam rotor venku :-) (jak jsem včera psal že mi nejde dolů) Nakonec jsem to udělal opatrně tim stahovákem.Udělalo to LUP a rotor byl venku.Všem vám díky za rady.Chci se ještě zeptat jestli když do něho proříznu závit třeba na M10 jestli ho mohu znova použít.Je totiž jinak v pohodě. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2012 15:04
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel12460    
Nevidím důvod, proč bys ho nemohl použít znovu. Závit M8 je tam stejně jen pro demontáž. Osobně bych tam žádný závit nedělal - není problém to kdykoli opět stáhnout stahovákem, krom toho se mi zdá závit M10 docela velkej. Nechal bych to jak to je, nasadil, přes vačku nátáhl na kónus a jezdil.
 
 
Datum: 13. března 2012 15:04
 
 
 
 
Jméno: Bart89 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, mám klikovku http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klika_jehla_nahore_cep14_1.html a když tam dám píst, tak mi horní jehlové ložisko jezdí po čepu a nedrží v ojnici. Co s tím? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2012 20:46
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
něktěří říkají že čím větší axiální vůle tím lepší, nevím proč ale držím se toho a motor tak šlape už rok při cca 9500 ot/min
 
 
Datum: 13. března 2012 20:46
 
 
 
 
Jméno: Bart89 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takže nevadí, když se posouvá pístním čepu? mě to úplně ideální nepřide..
 
 
Datum: 13. března 2012 17:09
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bronzovy ložisko musí být na pevno jehličkové je tam pouze nasunuto (ručně)
 
 
Datum: 13. března 2012 11:42
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky dělám GO a koupil jsem tuhle klikovku a taky mě to napadlo jestli to nebude vypadávat ale zase mám jednoho pincka ve ketrym už bronzový futro nedrží v ojnici a jezdím snim takže to asi v motoru s toho nevypadává a doufám že to bude stejný i stou jehlovou klecí..
 
 
Datum: 13. března 2012 11:08
 
 
 
 
Jméno: Radim      IP: uživatel13229    
čus draci, chci se poradit o tedle dvou svářečkách.. jde mi hlavně o sváŘení trubek a třeba i úpravu rámu pincka.. taky aby to něco vydrželo ten svár... jinak prosim co spíš svářečku: http://www.naradi-asist.cz/elektrodova-svarecka-asist-160a-p-1168.html a nebo inventor: http://www.naradi-asist.cz/svareci-invertor-asist-1085a-p-1166.html jakej v tom je zásadní rozdíl... díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2012 22:11
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
z těhle prskátek ani jedno
 
 
Datum: 13. března 2012 22:11
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel13395    
Radime,že umíš vařit-tak leda brambory,když neznáš ani druhy elektrod a použití.Ale poradím.Elektroda bazická-stejnosměrný proud,rutilka-střídavý,kyselé -stejnosm.stříd.K těm svářečkám-trafo už je dnes nanic,těžké a drahé elektrody.Inventor-dobrý,můžeš vařit skoro čímkoliv a některé jsou i TIG.Ale o kterých tady píšeš jsou na dvě věci na nic a na hovno.
 
 
Datum: 13. března 2012 21:08
 
 
 
 
Jméno: Radim      IP: uživatel13229    
no já právě našel že bazický sou jen na stejnosměrnej proud..ale ty rutilový že sou i na trafo (stŘídavej) je to pravda?
 
 
Datum: 13. března 2012 19:35
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to nevým my použiváme bazicky rutilovy se myslým používaly dřív..nebo zkus goooglit
 
 
Datum: 13. března 2012 19:34
 
 
 
 
Jméno: Radim      IP: uživatel13229    
no to právě nevim :-( to tam neni.. ale to si myslim že je asi naplno ne? a hele eŠtě na tu trafo jsou jen rutilový elektrody ne? jakej v tom je rozdíl? rutilová a basická?
 
 
Datum: 13. března 2012 19:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No rozsah 55-160A by ti měl stačit...a ten zatěžovatel teda moc slavnej neni, při jakym proudu to má těch 10%?
 
 
Datum: 13. března 2012 18:47
 
 
 
 
Jméno: Radim      IP: uživatel13358    
ale svářet umim ;-) kerý teda z tehle dvou je lepší?
 
 
Datum: 13. března 2012 16:51
 
 
 
 
Jméno: chrocht      IP: uživatel8367    
Invertor je takovej soplil, dobrej tak na svařování plotu atp.. Pokud chceš svařovat rám na skákání tak nejlepší svary má triodina - stím se svářují elektrárny popř. ještě cočko. Jinak kvalitní inventor stojí okolo 5.tis. a nedá se říct, že by člověk, který nikdy nesvařoval byl schopen svařit rám na kterém závisí jeho život. Takže to raděj dej nějakýmu zkušenýmu svářeči a na domácí svařování sežen nějaký i třeba levný MMA. Jinak počítej, že 1mm=40A .
 
 
Datum: 13. března 2012 16:04
 
 
 
 
Jméno: Radim      IP: uživatel13390    
hele má to ale jen 10% zatěžovatel... to mi nepŘíde moc.. a myslíte že bude dobře sváŘet? a proudu má dost? 55-160A ztaČí? nebo se na to radši vysrat?
 
 
Datum: 13. března 2012 15:32
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já bych bral teda rači to prní u toho inertoru mužeš elektrodu max 2,5 a to je naprd budeš muset udělat 3,2 a budeš v.....
 
 
Datum: 13. března 2012 11:40
 
 
 
 
Jméno: michal.x      IP: uživatel13388    
dobjej měl bych prozbyčku jedná se mi o štítek na jawa pionýr starý tip jde mi o to jestli rozteče dir opravdu sedí sehnal sem na rychlo štítek na kladně ale díry sou prostě o 2mm jinde blíže k sobě a přepilovat to by bylo vidět a ještě jedna věc dá se sehnat předtištění jak to bylo origo 196?... a výkon a tip byl už natištěn z výroby odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2012 22:49
 
 
 
 
Jméno: michal.x      IP: uživatel13388    
opravdu nikdo ?? neporadí
 
 
Datum: 13. března 2012 22:49
 
 
 
 
Jméno: Jawa_20      E-mail:      IP: uživatel13387    
Zdar, chci se zeptat jestli na stk vadí hodně, že mi nefunguje tachometr? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2012 15:31
 
 
 
 
Jméno: honzam      IP: uživatel9645    
dnes jsem prosel s 555kou a nechtel ani brzdy, ani stav tacho, ani naradi ..., co technik, to original, minuy tyden s Mustangem kontroloval aj loziska kol, zajima je predevsim stitek, sviti, startuje, mozna gumy (barva do evidencky)
 
 
Datum: 28. května 2012 15:31
 
 
 
 
Jméno: jirka_z      IP: uživatel13846    
na stk chcou jen stav kilometru na tachometru. A ten uz mám 8 let stejný a vůbec jim to nevadi že mu stále hlásím 9997km :-)
 
 
Datum: 27. května 2012 21:13
 
 
 
 
Jméno: honzam      IP: uživatel9645    
myslis, ze ti bude strejc zkouset, jestli to vytahne 65 ? :-D
 
 
Datum: 13. března 2012 16:22
 
 
 
 
Jméno: Jawa_20      E-mail:      IP: uživatel13387    
Na STK se kontroluje přece všechno a ne jen stav ujetých kilometrů?
 
 
Datum: 13. března 2012 14:52
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne nevadí on si stejně opíše jen stav najetých KM
 
 
Datum: 13. března 2012 11:43
 
 
 
 
Jméno: pioner94 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě by jim to vadit nemělo, mně na stk budíky nekontrolovali a taky jsem stál na místě a nikam mě nehnali :-)
 
 
Datum: 12. března 2012 23:21
 
 
 
 
Jméno: Radim      IP: uživatel13229    
čus draci, chtěl sem se poradit co mam dělat když se mi nehorázně dusí pincek (dokonce i na neutral) všechno sem několikrát prošel a nastavoval nově..vubec jako nechápu čim to je, svíčka je černá úplně :/ prostě se dostane do urČitejch otáček a konec.. jak kdyby měl elektrickej omezovač otáček :-D dělá to to samý... :-D ale taky se mu vůbec nechce za plynem, poraďte, díky ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2012 15:39
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když se maže kvalitním olejem tak 1:40 stačí ... jinak jsem zapoměl na to nejdůležitější - Svíčka - zkontroluj tepelnou hodnotu a odtrh.
 
 
Datum: 13. března 2012 15:39
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel12434    
Ještě mne napdá, dělalo mi to taky když byl utrženej kondík, ne uplně ale měl špatnej kontakt.Dlouho mi trvalo, než sem na to přišel.
 
 
Datum: 13. března 2012 10:25
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel12434    
1:40 je málo:-) Já mažu 1:33, nebo i malinko víc :-)...Zkus to bez airboxu, když to bude beze změny tak sundej i vejfuk. Jestli to pomůže, tak je jedno z toho ucpaný. Nepomůže-li ani to, podívej se jestli dotýká dost benzínu (málo teče z hadičky nebo špatně nastavená hladina plováku). Čístý trisky, to je snad samozřemost..Dále to může bejt zapalováním, malej předstih, špatnej odtrh, pecka na kladívku, většinou se ale zapalování projeví střílením do vejfuku nebo karbu.
 
 
Datum: 13. března 2012 10:22
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemáš tam starej benzín? Olej používáš jaký? Ředíš 1:40 ? Jinak bych se podíval na předstih a odtrh , sundal hlavu vše dekarbonizoval (očistil od usazenin) i výfukový kanál .. pro sychr aspoň sundej koleno a podívej se jestli tam fakt není bordel ... jehlu dej na 2. zářez shora, zkontroluj hladinu v plovákové komoře, vyčisti trysky. Koukni na vzducháč jestli není přicpaný popř. jde směs doštelovat tím že odděláš zátky u airboxu .. snad něco pomůže
 
 
Datum: 12. března 2012 22:15
 
 
 
 
Jméno: Radim      IP: uživatel13229    
hele ty kladívka by to mohli bejt..mam doma hodně jich ale všechny už jetý.. :-( ale ten vejfuk to neni ;-) vejfuk mam vypalovanej loni..ale diky
 
 
Datum: 12. března 2012 21:29
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
zdravim,ve výfuku je děrovaný tlumič, který bude zanešený karbonem z oleje
 
 
Datum: 12. března 2012 21:26
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
okorodovaný kladívka,nepřevádí dostatek proudu-opiluj je pilníčkem
 
 
Datum: 12. března 2012 21:24
 
<  576  577  578  579  580  581  582  583  584  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 18.06.2025 1:26:37 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu