Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mare
IP: uživatel9681
 Zdarec fichtlaři. Mám takovej problém. Dělal jsem blbosti s fichtlem a když jsem zase udělal smyk na štěrku tak mi spadl řetěz. To by nebyl až takovej problém protože jsem ho měl povolenej, ale když jsem ho nasadil, tak fichtl nejede protože se seká. Nevím jak to popsat  . Prostě když se rozjedu na cca 10km/h tak se začne sekat a to samé i na neutrál. Bylo to jak traktor tak jsem radši zase zdělal řetěz a dotahl to dom... Prosím vás nevíte čím to může být? na neutrál moto běží krásně a nikdy před tím jsem se s tím nesetkal.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2012 23:17
 tak to sem dopad dobře když mi spadlej řetěz jenom zlomil karter
Datum: 14. března 2012 23:17
 Tak nevim jestli se poučím ale dík za rady. Polovina toho největšího kolečka v převodovce má vylámany zuby  to bude asi tím ne?
Datum: 14. března 2012 21:01
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 dybys nědelal smyky a ruzne pí** na pionyru tak by se to nestalo!,motorka neni nato stavěna!!
Datum: 14. března 2012 14:02
Jméno: Toňas
IP: uživatel8170
 Taky se mi to stalo a na předlohovým hřídeli chyběli dva zoubky. Budeš to muset rozpůlit a příště nedělat píčoviny. Taky sem se z toho ponaučil
Datum: 14. března 2012 10:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo to se stává vylámou se zubyna hrídeli předlohy nebo se vysype ložisko pod spojkou nejčastěji se to stane právě když spadne řetěz...
Datum: 13. března 2012 22:38
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 jak rika ladin.taky mi spad retez na fichtlu a zub pryc
Datum: 13. března 2012 22:27
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 neco podobnyho jsem mel taky a mel jsme vylomenej zoubekv prevodovce
Datum: 13. března 2012 21:56
 to přece nejde zohnout ty výstupovou hřídel.... krátká a tvrdá jak kráva... spíš jestli jsi neohl rozetu nebo tak něco... ale ohnout něco v motoru je kumšt... jedině ojnici
Datum: 13. března 2012 21:06
Jméno: B0ss
IP: uživatel11738
 jj osu z motoru  myslim nebo ti to rozbilo tycinku razeni a je to nepouzitelne nebo nejaky segment sezen starsi ja uz vsechny tyhle motory dal do zberu  prvni rozeber a zjistis
Datum: 13. března 2012 20:24
Jméno: mare
IP: uživatel9681
 Jo dělá to i když to tahnu. musel jsem to tahnout pomaličku  osu z motoru? jakou přesně? možeš dat odkaz na novou prosím?
Datum: 13. března 2012 19:56
 nezohl jsi tu osu z motoru ? nebo jestli se tam neco nezmarasilo vidim to na tu osu a dela to i kdyz to tahnes ?
Datum: 13. března 2012 19:47
 Čau draci chci se zeptat když mám výfuk od stejskyho můžu si hrát s koncovkama jen kvůly zvuku jestli to nesníží výkon?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2012 20:22
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 koncovkama myslíš jako tlumičema že? každej tlumič ať už je to 4T nebo 2T tlumí kromě zvuku i výkon... ale chápu že jestly ti to fakt vadí a seš ochotnej tu menší strátu výkonu tolerovat tak proČ ne... ale počítej stím že to fakt bude otrochu slabší... hlavně neměň délku té výletovky je to celkem náchylný na délku a hlavně na průměr tak bacha jak to tam budeš vařit abys to neprovařil...
Datum: 16. března 2012 20:22
 nazdar potřeboval bych jestly nevíte někdo o náhradních dílech na jawu250,poblíž znojma potřeboval bych přední vidlici děkuji za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2012 19:22
Jméno: RealTekK
IP: uživatel9246
 Nazdar draci... Jedem takový rychlý dotaz.. Z ničeho nic musím s nohou na cupaku aby mi to jelo jk má.. Myslíte, že zničeho nic mi spadla hladina, tak jí bude stačit zvětšit, nebo že mám rovnou vyvařit celý karbec a nezahazovt se s tou hladinou plovákovky?
Dík
RealTekK
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2012 23:09
 zasekává se ti jehlovej ventil, jeho výměna by ti měla pomoct
Datum: 13. března 2012 23:09
 Zdar renovuju Jawa 555 a nemůžu najít segrovku která drží Řadičku na Čepu řadící páky. PoraĎte mi prosím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2012 6:25
Datum: 14. března 2012 6:25
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13347
 Patří tam třmínek nebo pojistný kroužek 7...
Datum: 13. března 2012 21:21
Jméno: Radim
IP: uživatel13229
 která elektroda je na co? ,,rutilová,, a ,,basický,, která se na co používá a jaký je v nich rozdíl?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2012 21:43
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 to plisa ®: nemáš zcela pravdu. Se stejnosměrnou svářečkou je jedno jaký typ pouřiju, jen musím dát pozor správou polaritu.
Která je lepší záleží na tom co sváříš, pro domácí prskání rutilka (snadnější zapalení oblouku, struska jde líp odstranit, dají se svařovat i slabší plechy). Na sváření nosníků, tlakových láhví a dalších hodně namáhanách věcí zas bazická (má větší provar a svár je pevnější)
Datum: 13. března 2012 21:43
Jméno: Radim
IP: uživatel13229
 s obojím jde sváŘet to samý?
Datum: 13. března 2012 21:04
Jméno: Radim
IP: uživatel13229
 no dyť já vim...a co je lepší ale myslim..?
Datum: 13. března 2012 21:03
 Rutilka je ke sváření pomocí střídavého proudu, basická je pro stejnosměrný proud.
Datum: 13. března 2012 20:35
Jméno: David
IP: uživatel9268
Posl.aktualizace: 13. března 2012 18:30
 čau draci mám fechtla a je asi přidrěnej a potřeboval bych pomoct co stím mám dělat,jestli koupit valec píst atd..,nebo to nák vybrousit plys pomocte mi,kdyžtak napište co bych mněl koupit nebo co dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2012 20:31
 maso dyt to píšu... vyleštěné prasátka ve válci vybrus smirkem a dej nový píst a kruhy.
Datum: 14. března 2012 20:31
 a co kdynych jen ten válec vybrousil a pís koupil nove to nestačí
Datum: 14. března 2012 12:00
 Sem trdlo, občas mam blbý nápady... Ale teď sem se konečně dokopal k tomu poslat válec Standovi na úpravu a výbrus.
Datum: 13. března 2012 21:30
 maso40: v klidu.. se naučíš.... jastin: kdybys nebyl trdlo a nešmirgloval píst tak by to jelo... píst se smirkem dělat nesmí!!! pís se pouze zapiluje jemným pilníčkem.... protože smirek zanechá v pístu kamínky a ty ti pak vydřou válec.
Datum: 13. března 2012 20:49
 Tak taky sem měl přidrřenýho fíka a vzal sem to jen smirkem asi 800 a pak sem to leštil 1500 i píst sem tak udělal, ale nejezdí to nějak světoborně.. Teď už bych si radši našetřil na výbrus..
Datum: 13. března 2012 19:40
Jméno: mAsO40
IP: uživatel13393
 a když vybrousím ten válec a koupím tam nový píst a ty kroužky tak to nestačí?
Datum: 13. března 2012 19:30
 jj vim že to sou rady jak od děcek je mi 13 let a moc tomu nerozumím ale dík za rady.
Datum: 13. března 2012 19:26
 "nech vybrousit" zas rady jak od DĚCEK!!!! ... vyndej válec a jemným smirkem vybrus prasátka (lesklé fleky) a dej nový píst.
Datum: 13. března 2012 19:21
Jméno: mAsO40
IP: uživatel13393
 jj dík,a nestačilo kdyby mne to někdo udělal na soustruhu a pak tam ty kroužky dokoupil?
Datum: 13. března 2012 19:17
 Jen pošleš nebo doneseš válec někomu kdo tě udělá výbrus, buď k tomu dostaneš komplet písní sadu, nebo si jí pak budeš muset koupit. A cenu si každej říká jinou, cca 500Kč
Datum: 13. března 2012 19:09
Jméno: mAsO40
IP: uživatel13393
 a na kolik mne asi výjde to vybroušení a budu,neco dokupovat,ja totiž tomu moc nerozumím
Datum: 13. března 2012 19:03
Jméno: hanz
IP: uživatel12782
 nech si ho vybrousit.
Datum: 13. března 2012 18:41
 chtěl jsem se zeptat,jaktože u simsona s51 vedou do karburátoru 2 hadičky?dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2012 8:41
 dik.
Datum: 14. března 2012 8:41
 Jedna vetší hadička jde z nádrže do karburátoru, druhá menší hadička (říká se jí odpadní) jde od karburátoru směrem dozadu pod kastlík.
Datum: 13. března 2012 18:32
Jméno: simson
IP: uživatel12913
 mam dotaz čus draci řazení u simsonu s 51 je dole 1.ka nahoru neutál dál nahoru 2.ka dál 3ka dál 4ka ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2012 12:21
 jojo myslím že ej to jak píšeš
Datum: 14. března 2012 12:21
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 zdarec, už jsem se na to jednou ptal ale nikdo mi neodpověděl tak se ptám znovu, chci se zeptat jestli ventilátor z topení ze škody 100 je dostatečný na to aby uchladil motor na traktůrky z jawy 250 panelky.. A jestli ten ventilátor mohu zapojit přímo na autobaterii a spínač ,nebo jestli tam musí být nějaký odpor nebo něco díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2012 17:04
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
Datum: 14. března 2012 17:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když byl dostatečný na objem 1000ccm tak uchladí v poho 250tku ale problém je v tom že větrák ze škody 100 byl poháněnej samotným motorem
Datum: 13. března 2012 22:41
 Zdarec zdravim všechny motorkáře a sem rád že motosezona 2012 konečně začala a chci se zeptat kdy bude nějaký sraz veteránů u Brna dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2012 16:00
Jméno: rock
IP: uživatel13140
 čau taky zdravím a ještě Chvílu počkej je ještě trochu čas
Datum: 16. března 2012 16:00
 Zdravím.. chtěl bych se zeptat, jestli se dělaly 05ky i se stupačkama. Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2012 6:47
Jméno: Jawa5020
IP: uživatel12615
 http://jawateam-ceskalhota.jex.cz/thema/clanky-jawy-50/jawa-05-05-sport
Datum: 14. března 2012 6:47
 Čau sou naky fotky ? mam doma 05 neni tam dost veci a ty revma plechy se me moc nelibijou (a nikde nemužu sehnad) tak by sem se pokusil aspon o ten 05 sport chtel by sem to do origo stavu
Datum: 13. března 2012 22:39
 ano, jmenovalo se to 05 sport
Datum: 13. března 2012 17:45
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Zdravím, někdo z okolí Kravař ve Slezsku, kdo umí seřídit karburátor na Jawě 350 (639)? Moto totiž podle mě strašně cuká při udržování rychlosti a já nevím, na co sáhnout, abych to nerozhasil úplně, někteří psali bohatá směs, jiný řetěz, další že předstih. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2012 19:38
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel13144
 To nevadí , že to není veterán . Někteří veteránisté seřidí jakikoliv motor , protože to je pořád to stejné . Jinak znám jednoho pána v Koutech , který seřizuje motocykly doma vgaráži . Zkus se tam zeptat , snad Tě někdo navede . Tady nemůžu bez jeho vědomí zveřejňovat jeho iniciály .
Datum: 15. března 2012 19:38
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Zkusit můžu, díky za tip, ale pochybuju, to je rok výroby 90, to veterán není ani náhodou..
Datum: 15. března 2012 10:13
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel13144
 ZAJDI DO KRAVAŘSKÉHO VETERÁN KLUBU U KOSTELA . JSOU TAM ŠIKOVNÍ KLUCI A URČITĚ TI PORADÍ
Datum: 14. března 2012 20:05
Jméno: David
IP: uživatel12679
 Tak mam rotor venku  (jak jsem včera psal že mi nejde dolů) Nakonec jsem to udělal opatrně tim stahovákem.Udělalo to LUP a rotor byl venku.Všem vám díky za rady.Chci se ještě zeptat jestli když do něho proříznu závit třeba na M10 jestli ho mohu znova použít.Je totiž jinak v pohodě.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2012 15:04
 Nevidím důvod, proč bys ho nemohl použít znovu. Závit M8 je tam stejně jen pro demontáž. Osobně bych tam žádný závit nedělal - není problém to kdykoli opět stáhnout stahovákem, krom toho se mi zdá
závit M10 docela velkej. Nechal bych to jak to je, nasadil, přes vačku nátáhl na kónus a jezdil.
Datum: 13. března 2012 15:04
Posl.aktualizace: 13. března 2012 20:46
 něktěří říkají že čím větší axiální vůle tím lepší, nevím proč ale držím se toho a motor tak šlape už rok při cca 9500 ot/min
Datum: 13. března 2012 20:46
 takže nevadí, když se posouvá pístním čepu? mě to úplně ideální nepřide..
Datum: 13. března 2012 17:09
 bronzovy ložisko musí být na pevno jehličkové je tam pouze nasunuto (ručně)
Datum: 13. března 2012 11:42
 taky dělám GO a koupil jsem tuhle klikovku a taky mě to napadlo jestli to nebude vypadávat ale zase mám jednoho pincka ve ketrym už bronzový futro nedrží v ojnici a jezdím snim takže to asi v motoru s toho nevypadává a doufám že to bude stejný i stou jehlovou klecí..
Datum: 13. března 2012 11:08
Jméno: Radim
IP: uživatel13229
Posl.aktualizace: 13. března 2012 22:11
 z těhle prskátek ani jedno
Datum: 13. března 2012 22:11
Jméno: trubka
IP: uživatel13395
 Radime,že umíš vařit-tak leda brambory,když neznáš ani druhy elektrod a použití.Ale poradím.Elektroda bazická-stejnosměrný proud,rutilka-střídavý,kyselé -stejnosm.stříd.K těm svářečkám-trafo už je dnes nanic,těžké a drahé elektrody.Inventor-dobrý,můžeš vařit skoro čímkoliv a některé jsou i TIG.Ale o kterých tady píšeš jsou na dvě věci na nic a na hovno.
Datum: 13. března 2012 21:08
Jméno: Radim
IP: uživatel13229
 no já právě našel že bazický sou jen na stejnosměrnej proud..ale ty rutilový že sou i na trafo (stŘídavej) je to pravda?
Datum: 13. března 2012 19:35
 tak to nevým my použiváme bazicky rutilovy se myslým používaly dřív..nebo zkus goooglit
Datum: 13. března 2012 19:34
Jméno: Radim
IP: uživatel13229
 no to právě nevim  to tam neni.. ale to si myslim že je asi naplno ne? a hele eŠtě na tu trafo jsou jen rutilový elektrody ne? jakej v tom je rozdíl? rutilová a basická?
Datum: 13. března 2012 19:00
 No rozsah 55-160A by ti měl stačit...a ten zatěžovatel teda moc slavnej neni, při jakym proudu to má těch 10%?
Datum: 13. března 2012 18:47
Jméno: Radim
IP: uživatel13358
 ale svářet umim  kerý teda z tehle dvou je lepší?
Datum: 13. března 2012 16:51
Jméno: chrocht
IP: uživatel8367
 Invertor je takovej soplil, dobrej tak na svařování plotu atp.. Pokud chceš svařovat rám na skákání tak nejlepší svary má triodina - stím se svářují elektrárny popř. ještě cočko.
Jinak kvalitní inventor stojí okolo 5.tis. a nedá se říct, že by člověk, který nikdy nesvařoval byl schopen svařit rám na kterém závisí jeho život.
Takže to raděj dej nějakýmu zkušenýmu svářeči a na domácí svařování sežen nějaký i třeba levný MMA. Jinak počítej, že 1mm=40A .
Datum: 13. března 2012 16:04
Jméno: Radim
IP: uživatel13390
 hele má to ale jen 10% zatěžovatel... to mi nepŘíde moc.. a myslíte že bude dobře sváŘet? a proudu má dost? 55-160A ztaČí? nebo se na to radši vysrat?
Datum: 13. března 2012 15:32
 já bych bral teda rači to prní u toho inertoru mužeš elektrodu max 2,5 a to je naprd budeš muset udělat 3,2 a budeš v.....
Datum: 13. března 2012 11:40
Jméno: michal.x
IP: uživatel13388
 dobjej měl bych prozbyčku jedná se mi o štítek na jawa pionýr starý tip jde mi o to jestli rozteče dir opravdu sedí sehnal sem na rychlo štítek na kladně ale díry sou prostě o 2mm jinde blíže k sobě a přepilovat to by bylo vidět a ještě jedna věc dá se sehnat předtištění jak to bylo origo 196?... a výkon a tip byl už natištěn z výroby
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2012 22:49
Jméno: michal.x
IP: uživatel13388
 opravdu nikdo ?? neporadí
Datum: 13. března 2012 22:49
 Zdar, chci se zeptat jestli na stk vadí hodně, že mi nefunguje tachometr? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2012 15:31
Jméno: honzam
IP: uživatel9645
 dnes jsem prosel s 555kou a nechtel ani brzdy, ani stav tacho, ani naradi ..., co technik, to original, minuy tyden s Mustangem kontroloval aj loziska kol, zajima je predevsim stitek, sviti, startuje, mozna gumy (barva do evidencky)
Datum: 28. května 2012 15:31
Jméno: jirka_z
IP: uživatel13846
 na stk chcou jen stav kilometru na tachometru. A ten uz mám 8 let stejný a vůbec jim to nevadi že mu stále hlásím 9997km
Datum: 27. května 2012 21:13
Jméno: honzam
IP: uživatel9645
 myslis, ze ti bude strejc zkouset, jestli to vytahne 65 ?
Datum: 13. března 2012 16:22
 Na STK se kontroluje přece všechno a ne jen stav ujetých kilometrů?
Datum: 13. března 2012 14:52
 ne nevadí on si stejně opíše jen stav najetých KM
Datum: 13. března 2012 11:43
 podle mě by jim to vadit nemělo, mně na stk budíky nekontrolovali a taky jsem stál na místě a nikam mě nehnali
Datum: 12. března 2012 23:21
Jméno: Radim
IP: uživatel13229
 čus draci, chtěl sem se poradit co mam dělat když se mi nehorázně dusí pincek (dokonce i na neutral) všechno sem několikrát prošel a nastavoval nově..vubec jako nechápu čim to je, svíčka je černá úplně :/ prostě se dostane do urČitejch otáček a konec.. jak kdyby měl elektrickej omezovač otáček  dělá to to samý...  ale taky se mu vůbec nechce za plynem, poraďte, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2012 15:39
 Když se maže kvalitním olejem tak 1:40 stačí ... jinak jsem zapoměl na to nejdůležitější - Svíčka - zkontroluj tepelnou hodnotu a odtrh.
Datum: 13. března 2012 15:39
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel12434
 Ještě mne napdá, dělalo mi to taky když byl utrženej kondík, ne uplně ale měl špatnej kontakt.Dlouho mi trvalo, než sem na to přišel.
Datum: 13. března 2012 10:25
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel12434
 1:40 je málo  Já mažu 1:33, nebo i malinko víc  ...Zkus to bez airboxu, když to bude beze změny tak sundej i vejfuk. Jestli to pomůže, tak je jedno z toho ucpaný. Nepomůže-li ani to, podívej se jestli dotýká dost benzínu (málo teče z hadičky nebo špatně nastavená hladina plováku). Čístý trisky, to je snad samozřemost..Dále to může bejt zapalováním, malej předstih, špatnej odtrh, pecka na kladívku, většinou se ale zapalování projeví střílením do vejfuku nebo karbu.
Datum: 13. března 2012 10:22
 Nemáš tam starej benzín? Olej používáš jaký? Ředíš 1:40 ? Jinak bych se podíval na předstih a odtrh , sundal hlavu vše dekarbonizoval (očistil od usazenin) i výfukový kanál .. pro sychr aspoň sundej koleno a podívej se jestli tam fakt není bordel ... jehlu dej na 2. zářez shora, zkontroluj hladinu v plovákové komoře, vyčisti trysky. Koukni na vzducháč jestli není přicpaný popř. jde směs doštelovat tím že odděláš zátky u airboxu .. snad něco pomůže
Datum: 12. března 2012 22:15
Jméno: Radim
IP: uživatel13229
 hele ty kladívka by to mohli bejt..mam doma hodně jich ale všechny už jetý..  ale ten vejfuk to neni  vejfuk mam vypalovanej loni..ale diky
Datum: 12. března 2012 21:29
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 zdravim,ve výfuku je děrovaný tlumič, který bude zanešený karbonem z oleje
Datum: 12. března 2012 21:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 okorodovaný kladívka,nepřevádí dostatek proudu-opiluj je pilníčkem
Datum: 12. března 2012 21:24
|



|