Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 12. března 2012 12:16
 diky moc za rady 
A s řidičakem problem nebudu mit dělam ted na motorku do 25kw
Datum: 12. března 2012 12:16
 Bakoun: tak sorry za blbou otazku !
Datum: 11. března 2012 9:52
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 dan23: Pořádně si přečti tu definici a musí ti to být jasné... Zkuste někdy zapojit mozek a trošku hledání, než se blbě zeptáte.
Datum: 10. března 2012 21:16
 A já se chcu zeptat .. na MZ nemožu se řidičakem na A1 ? .. mo to jenom vic 150ccm ale ma to min kw neš 11
Datum: 10. března 2012 17:04
 Já ji mám, je to dobrý, pořádný a živý stroj. Žádné problémy s tím nemám, jen s dobíjením, ale to blblo již při koupi. Jinak si nemohu stěžovat a jsem s ní spokojen
Datum: 10. března 2012 11:49
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Ségra ji měla několik let, nesralo se na tom nic, jen jsme lili benzín s olejem. Ale jako u všeho záleží, co kopíš za kousek...
Datum: 10. března 2012 11:48
 kladívka myslím měli jen první verze většina už je bezkontakt jen malá nevýhoda že to nemužeš řídit s A1čkou jinak si myslím že je to dobrá motorka a i v dnešní době nevypadá nák zastarale
Datum: 10. března 2012 10:59
 Nic neodchází, pokud se o to dobře staráš a máš to seřízený.. Jinak je to teda už pořádná motorka, silná, není malá, poměrně lehká. Tych 110 to jede v pohodě.
Datum: 10. března 2012 8:25
 Kámoš to měl tři roky, a nebyly s tim problémy, měl jsem to párkrát pučený a fungovalo to hezky, ale mělo to teda už bezkontakt...
Datum: 10. března 2012 8:18
Jméno: ŠtěpáN
IP: uživatel12485
 Ahoj, chtěl bych se Vás zeptat, jak nejlépe přizpůsobit rám na pionýra přestavbě na centrální tlumič. Uvítám každou radu, fotku, nebo nákres. Děkuji mockrát
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2012 10:54
Datum: 11. března 2012 10:54
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 podiv se na fb jakub muller\r\n
Datum: 10. března 2012 13:35
 Čau Draci, slyšel sem , že když se u fichtla zkrátí na pístu taková ta "lopatka" co otevírá/zavírá sací kanál o cca 4-5mm, že to pojede líp. Mělo by to nasát víc směsy a dřív. Máte s tím někdo zkušenost? Už dlouho mi to vrtá hlavou.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2012 6:35
Jméno: standa
IP: uživatel13366
 Bez úpravy výfukovýho kanálu bych neměnil časovánI sacího... píst se dá zkrátit na sací straně ale s malým průtokem a vadami origo sacího kanálu to nemá význam.....4mm je hrozně moc,to bude jen prskat a nic z toho
Datum: 10. března 2012 6:35
 Takže je to nejspíš k ničemu...
Datum: 09. března 2012 22:22
 já když sem začínal tak jsem jednou povoloval sp. koš samozřejmě sem zapřel píst šroubovákem a ulomil sem ju tak sem to ošmirgloval a chvíly stim jezdil a jezdilo to ůplně stejně....
Datum: 09. března 2012 22:19
 Vidíš, to mě třeba vůbec nenapadlo.
Datum: 09. března 2012 22:17
 taky se sací kanál pozdeji zavře a víc směsy se vráti zpět do sání
Datum: 09. března 2012 22:11
 Zdarec chlapi.... mám snad už neřešitelný problém se zapalováním, kladívka mi jiskří (svítí) jak svářečka, kondíky jsem zkoušel snad 3 (z toho jeden úplně nový) a pořád nic... je to na motoru z Maneta M90, zapalování by mělo být snad ze Zetky 125....
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2012 13:57
 Tohle už jsem udělal snad milionkrát, protože při té rychlosti opalování to ani jinak nejde.... a neválelo se to ani ve stodole ale přes 35let venku
Datum: 10. března 2012 13:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ty kladívka řádně očisti(opiluj)protože se ti to válelo někde ve stodole x let a okorodovali
Datum: 10. března 2012 13:40
Jméno: juraj
IP: uživatel13363
Posl.aktualizace: 10. března 2012 16:19
Jméno: juraj
IP: uživatel13371
 ja sa len a len informujem,  , ak som ti linkom, niakym sposobom pomohol ku stavbe som rad, len sa nezabudni podelit s tvojou stavbou viacobjemovky aj s nami  cus
Datum: 10. března 2012 16:19
Jméno: standa
IP: uživatel13369
 Z toho článku jsem nevyčet nic,jen že se dá 555 válec s přehledem vybrousit na 70ccm...což je pravda...ale tu omáčku okolo ti nikdo neřekne,protože v tý úpravě je tolik háčků,že ji zatim udělalo minimum lidí... Tvůj dotaz mi popostrčil a uvažuju,že jeden takovej válec udělám...
Datum: 10. března 2012 13:01
Jméno: juraj
IP: uživatel13368
 to standa: sokr ma zaujala jedna veta z toho clanku :"U pařezů se to běžně brousí na 45mm", to o com pises ty zrejme jasne, valec z 550 alebo 555 j, som nikedy nemal v rukach preto zhanam info aj od ostatnych  ale diki.
Datum: 10. března 2012 9:46
Jméno: standa
IP: uživatel13366
 Jako šlo by to udělat,ale musí se přepočítat kam až zalezou přefuky při vrtání 45mm a podle toho stanovit níž nulu(DU) zdvihu a dle pístu a jeho délek pokrátit válec zepředu a zezadu....pak dořešit časování kanálů....no bez mozku to nepujde...
Datum: 10. března 2012 6:48
 cau chlapy prosím o radu mam nove renovovany motor do jawa 350/634 krome stred loziska a nejede zaboha jen kdyz vstriknu benzin tak na drb jinac vubec ....  palivo tece ...el naladena a nic nwm uz co s tim...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2012 10:39
 palivo tece triska je cista i dole v tom prepadu ..Ktery je levy a pravy pist kdyz stojim pred motorkou tak leva a prava strana nebo to mam brat ze zadu ? ... ja myslim ze je mam dobre a proto nechapu proc furt ne a ne mam je dam podle vyfuku ze zadu ty pisty L+P a sipky do vyfuku ma to tak být ? ....diky za vsecky rady
Datum: 10. března 2012 10:39
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Shhoď hlavy dole a podívej se na písty levý vlevo pravý v pravo a šipka k výfuku popř se podívej va staré písty jak mají otvory pro kanály.Už jsem to viděl přehozené a jelo to jen na volnoběh a to ještě blbě.Taky zkontrolij zapalování celá deska pravý válec půl měsíc levý válec a musí to jet nehledej v tom vědu.
Datum: 10. března 2012 0:36
Jméno: blazenn
IP: uživatel12802
 alebo to nekde taha vzduch falesny,alebo si taky sprosty ze ani nevis ci ti tece kohut a ci ide cez karb benz.
Datum: 10. března 2012 0:23
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 a když tam vstříkneš to palivo, tak to jede jak dlouho ?
mohl by to být jen zanesenej vzduchovej filtr, nebo zasraná tryska
Datum: 09. března 2012 22:41
Jméno: juky
IP: uživatel13175
 jakej je nej.prevod do rychla u fika ( myslim rozetu a ozubeny kolečko v motoru ) jaky používate třeba pro zavody dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2012 10:51
 my používáme většinou na klice 9 rozeta 60(nekdy 62) a kolečko podle toho jestli je blato nebo sucho ..ale nejcastejc 12ku
Datum: 11. března 2012 10:51
Jméno: juky
IP: uživatel13175
 dík moc
Datum: 11. března 2012 10:23
 Tak na ježdeni je nejlepši 12/55 a ale aj 13/55 neni špatny ale s upravenym na 55 ccm je to docela dobry  jestli si lechkej tak to vezme aj 14/55
Datum: 10. března 2012 17:51
Jméno: luxol
IP: uživatel4625
 dravim vsechny..! pujdu rovnou k veci: mam fechtla s upravou od stejskyho nejakou tu silnicni RS a upravil jsem si seriovi karbec jak ma na strankach http://www.jawa50speed.wz.cz/tech.html ... at jedu na 1. 2. nebo 3.Q a dostanu se se soupatkem nad 1/2 prestanou rust otacky, kdyz to otevru na max zacne se to dusit, kdyz sem to nekolikrat zkousel vytocit na neutral, pokazde to slo hezky za plynem az do otevreni soupatka cca nad 3/4 nebo 4/5 kdy se zastavil rust otacek(bez duseni, pravidelny chod).. jehlu mam na 1. shora (zkousel jsem i 2.zarez ale bylo to vice mene stejne nebo nepatrne horsi), hlavni trysku 70, difuzor 18mm, sportovni filtr (cisty), prutok paliva je dostatecny, cely karbec vycisteny.. jedine co me napada je tak dat puvodni trysku 68. nebo mozna mam slabe zapalovani...liju do toho velice kvalitni palivo do leteckych pistovych motoru (citelny narust vykonu o proti 91, 5 a 8) v pomeru 1:50 M2T (nova ojnice CKR s jehlickovym loz. v pistnim cepu) kde je tedy chyba? motor se ma jako v bavlnce.. jaky je vas nazor..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2012 22:09
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Dle tvojí reakce na standovi rady bych tipoval, že s tím M2T a hlavně s tím poměrem si děláš prdel.. Jsem sice zastánce M2T, ale.. chce se vážně zamyslet nad tím, do jakýho motoru to leješ, kolik tam toho leješ a jak s tím jezdíš.. takhle ti ten motor půjde brzy do háje. Pokud nemáš M2T s API TC, tak bych od toho vážně upustil, úspora na oleji je minimální..
Datum: 10. března 2012 22:09
Jméno: luxol
IP: uživatel4625
 prave ze sem uvazoval ze budu nazat jeste min protoze mi z vifuku celkem dost sere olej.. litr oleje na 35l benalu?? to je blbost to by se dusilo jeste vic.. s timto pomerem sem to mazal jeste kdyz sem mel obycejnou ojnici s pouzdrem. jinak dik za tvuj nazor.
Datum: 10. března 2012 20:12
Jméno: standa
IP: uživatel13369
 Jinak M2T pro motor co točí 9500 ot/min je jasná smrt a poměr 1:50 zde fungune jako urychlovač....chlape mysli...kup polosyntetiku a řeď aspoň 1:35
Datum: 10. března 2012 13:09
Jméno: standa
IP: uživatel13369
 Vyhoď tuning filtr a dej filtrbox a otevři ho. Trysku dej 74-76 a dej tam normální benzín. Ať se daří.
Datum: 10. března 2012 13:06
 Čau draci .. našel sem na pudě (myslim) novou indučku ale na hoře je napsany 8v a na tym hlinikovim obalu 9v .. jekej je v tym rodil ?? od origo indučky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2012 13:05
 nwm asi je to universal pro nejake motory na 9v bez altiku ale bude slapat i na 8v skus to a uvidis
Datum: 10. března 2012 13:05
Jméno: 1drak
IP: uživatel12830
 Zdar,nevíte co je to za motory? nikde to nemůžu najít,dík
http://fichtlman.rajce.idnes.cz/nastenka#DSC00042.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2012 15:55
Jméno: 1drak
IP: uživatel12830
 jj ted sem mluvil se známim a potvrdil mi to,karteru je škoda,zejtra to skusim svařit uvidim jak to dopadne...
ale za 200 nekup to 
dík moc všem
Datum: 10. března 2012 15:55
Jméno: standa
IP: uživatel13370
 Bádám teď v paměti jestli byla stará ČZ jednopřefuk....ale mám tušení že jo,protože to mělo píst s deflektorem.....jinak souhlas....bude to předválečná CZ 175....tvarově to sedí....jen škoda že jsou ty kartery prasklý a vylomený.....
Datum: 10. března 2012 14:43
Jméno: elent
IP: uživatel13305
Datum: 09. března 2012 21:30
Datum: 09. března 2012 21:04
 zdar muzu dat indukční cívku z pionyra na jawu 250 typ 559 dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2012 20:23
Jméno: 1drak
IP: uživatel12830
 Můžeš
Datum: 09. března 2012 20:23
Jméno: hron226
IP: uživatel13076
Posl.aktualizace: 09. března 2012 19:54
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 Zdravim poraďte někdo jak rozebrat náhon na tachometr na jawetu
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2012 19:05
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 cauu hele draci mam problem na mim fichtloj .. kdyz jedu treba na dvojku povolim plyn a po chvilince pridam tak proste dobu to vynecha a pak se to rozhrká a zas to jede .. to sami dela kdyz jedu na 1 i 3 .. mate nejakej napad ? svicka je nova inducku sem menil trisky ok benzin tece .. a jeste mam problem ze za tepla ho nenastartuju .. na roztlaceni chytne ale na nakopnuti ne ... dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2012 18:51
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 myslim ze hladina ma byt tak aby kdyz potopim plovak tak by to melo byt zaroven s okrajem plovaku ne ?? kouknu na to
Datum: 09. března 2012 18:51
Jméno: standa
IP: uživatel13361
 dej níž hladinu
Datum: 09. března 2012 18:49
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 tak bohatost směsi ovlivnim zarezem na jehle ne ?? na jakym to ma byt ?? .. jinak kohoutek je ok
Datum: 09. března 2012 18:48
Jméno: standa
IP: uživatel13361
 Seřiď si karburátor,asi je to bohatý jak potvora..... vysoká hladina,moc ucpanej filtrbox,ucpanej starej filtr,rozšťouraná volnoběžná tryska a podobně.....koukni i na kohoutek,jestli to tvý rozhrkávání náhodou neni to,že máš ucpanej kohoutek a nedotíká benzín.....
Datum: 09. března 2012 18:43
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
Posl.aktualizace: 09. března 2012 17:37
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Zdarte draci Chci se zeptat má někdo zkušenosti s rychlou převodovkou. Vyplatí se ta investice
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2012 11:36
 tak at to příště napíše víc kvalifikovaně a né tak aby to znělo jak od 13ti letýho děcka co pionýra jen tlačí
Datum: 10. března 2012 11:36
Jméno: standa
IP: uživatel13366
 Shrek je pilot,neser se do něj
Datum: 10. března 2012 6:54
 čoveče představ si že jo rozumím  dostal jsem podrobný instrukce k převodovce a funguje jak má  tak se rozepíšu no... trošku  mám válec 28,5 VK od hrany vložky, s origo převodovkou to jezdilo dobře-výborná akcelerace, nicméně řazení do kopců na závodech bylo o něco horší a hlavně při terénních převodech to na startech jezdilo po zadním ( to je spíš moje chyba ne motoru) po tom co jsem dal rychlej 3Q tak můžu startovat docela bez obav že se převrátím.... ze začátku jsem měl strach s té dlouhé jedničky protože víc jak polovina rozsahu je fakt hodně ale nakonec je dobrý hlavně do kopců kde se ty kvalty sbíraj mnohem líp... standa to popsal tak jsem jenom napsal že to prostě je dobrý ať se do toho nebojí jít
Datum: 09. března 2012 22:44
 shrek: zajísté tomu dobře rozumíš dle tvého komentáře
Datum: 09. března 2012 22:14
 je to dobrá věcička
Datum: 09. března 2012 18:52
 Ještě k té větě "vyplatí se ta investice"....ono tak nejde o to,jestli se ta investice vyplatí a nebo nevyplatí,ale spíš o to,jestli tu převodovku potřebuješ a nebo ne.....některé (ostřejší) závodní válce/motory na origo 3Q nerozjedeš,kvůli propadum mezi kvalty(a to z titulu časování válce či lehké kliky)-což řeší rychlej 3Q,kde je jednička dlouhá a další dva kvalty krátké.....sám ji mam....a perfektní.... osobní zkušenost..... válec s vejfukovym kanálem do 28mm od "HU" na origo 3Q rozjedeš,kde výfuk 28mm je mezní rozměr a neodladěný motor se už na origo 3Q neroztočí naplno..... výfukovej kanál 27,8-27,5-27,2 už jedině na rychlym 3 kvaltu,tam se s origo 3Q nechytáš......ale taky dost záleží na charakteristice motoru a na klice(její váze).....osobní zkušenost je že do 28,3mm na vejfuku(klika origo) stačí origo převodovka,od 28mm je lepší mít rychlej 3Q.... pokud dáš válec s vejfuk.kanálem 28,5 a lehčí kliku tak už to chce taky rychlej 3Q....tak asi tak....případně písnn na mail,mužem to probrat podrobněji....
Datum: 09. března 2012 18:26
Jméno: standa
IP: uživatel13361
 V závodním motoru by neměla chybět
Datum: 09. března 2012 16:33
 Cest , upravuju fichtla a chci si tam dat 10z secundar a sesa pise ze je potreba zakoupit aji specialne upravenou matici kterou tady v nabidce nevidim , tak poradne nakej figl jak 10z privenit jestli staroru matici vzit pilnikem flexou  dik za rady ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2012 16:45
 matici nevím ale musis podlozit kolecko, ulozeni simeringu v karteru jinak muze řetez ohoblovat
Datum: 09. března 2012 16:45
 Čus draci, soráč za blbej dotaz, ale ani za boha nemůžu zdělat pneu z ráfku ( pionýr)... strčím tam montpáky, jsou skoro u sebe... páka cca 20cm..jednu montpáku dokážu dát úplně na ráfek, ale druhou montpákou už ani nehnu všemi silami.... prostě to nemám šanci dat.. Nevíte co s tím nebo máte na to nějakej fígl jak by to šlo líp? Jo a nemusím se bát na to jít třeba nohou a celou váhou nepoškodím pneu? díky předem a sry za takovej dotaz ale prostě to nejde...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2012 21:30
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 Mě se nejlíp osvědčily staré lisované plechové montpáky, co se dávaly do nářadí k Jawám. Jsou sice krátký, ale zase tloušťu mají cca 3 mm. Patka pláště nejde natáhnout a těch pár milimetrů, co ušetřím na tloušťce montpáky, se mi hodí k převlečení přes ráfek. Montpákou na auto, nedejbože na náklaďák tak akorát natrhnu patku.
Jinak samozřejmě nejdřív gumu na obou stranách sešlapat, aby se odlepila od ráfku a potom na opačné straně proti montpáce sešlápnout, aby patka zalezla do prolisu pro dráty, ale stačí, aby tam byla větší, nebo nějaká tlustá ruská duše a máš stejně problém.
Loni jsem zouval gumu na 350, kde před tím někdo celý ten prolis pro dráty vyplnil nějakou vulkanizační páskou a k ní se přilepila duše. Rval jsem to dolů 3 hodiny (nejdřív po kusech duši) a další 3 hodiny jsem opaloval a čistil ráfek
Datum: 09. března 2012 21:30
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 no mi sme s kámošem vyměňovali pneu na třindě a přední byla v pohodě, jenom pak sme začali sundávat zadní a prostě to nešlo ani čtyřma montpákama. najednou přijel kámošův otec, pošlapal tu pneu po celym obvodu z obou stran, vzal dvě montpáky a za 30 vteřin byla pneu dole. sme čuměni jak bukvice
Datum: 09. března 2012 20:06
 když to nejde malejjma montpákama pořiď si montpáky na auto těma to jde zaručeně ale zase pozor aby sis nezohl ráfek
Datum: 09. března 2012 19:24
Jméno: Honza
IP: uživatel12720
 Řešil jsem kdysi podobný problém, dokonce se mi i začínal trochu ráfek ohýbat (dvě montpáky), tak jsem to naložil do auta, odvezl do pneuservisu.. tam to chtěl dát na ten stroj a nešlo mu to.. tak montpáky, klasika, asi 10 minut s tím zápasil.. 4 montpáky najednou a až pak to povolilo.. Byl spocený..
Datum: 09. března 2012 19:07
 místo, kde zasuneš montpáku, tak na druhé straně kola musí být pneu zamáčklá dovnitř ráfku-já si pomáhám svěrákem nebo stolařskýma svěrkama, rvát to násilím jde taky,ale riskuješ že se ti ohne ráfek...i to se stane
Datum: 09. března 2012 18:58
 Musi to jit s kamošem sme to delali na jeho 05.. delali sme to tema normalnima montpakama .. pak sem na to vzal ty velky jak sou na traktor nebo auto a šlo to jak po oleji
Datum: 09. března 2012 18:50
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Jednou sem sundaval pneu z ráfku a ta pneu snad byla zcvrklá nebo co,nepovolila ani centák.Ale nakonec nic jiného nezbylo.Prostě musí jíd dolu.Nejlepší sou 3 montpáky.Dej 3 za ráfek asi 10 centáků od sebe,ty dvě přetáhni ke středu a pak naposled tu třetí.Pak vyndej tu prostřední a přendej ji dál.
Datum: 09. března 2012 18:49
Jméno: lukas valabek
IP: uživatel10380
 zdar Draci, mam takovej problem mam cezetu 175 typu 487 a potrebuju retez a neviim rozmery pouze co vim je ze ma asi 130 clanku ale nevim dal poradite mi nekdo??
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2012 18:11
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
Datum: 09. března 2012 18:11
Jméno: jirka
IP: uživatel13359
 ahoj draci, nevíte někdo prosím odstín týhle červený?? dík moc \r\nhttp://www.sesa-moto.cz/galerie/jawa_634_ctyrka/id_14716.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2012 12:26
 jé patří to o dotaz výše.. srry
Datum: 09. března 2012 12:26
 jojo, to jsem viděl docela se těším na ten film.. viděl jste ho už někdo? nebo eště není ani v kinech?
Datum: 09. března 2012 12:25
|



|