slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  580  581  582  583  584  585  586  587  588  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím ma někdo zkušenosti z MZ mam doma fichtla ale chci něco silnějšiho a MZ 150ccm se mi libi ma s tymhle strojem někdo zkušenosti ? Odchazi natym něco často nebo je to spolehlivy stroj jen tak co sem slyšel tak často odchazi kladivka pry :-( :-) za každou radu diky ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2012 12:16
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
diky moc za rady ;-) A s řidičakem problem nebudu mit dělam ted na motorku do 25kw :-)
 
 
Datum: 12. března 2012 12:16
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bakoun: tak sorry za blbou otazku ! :-D
 
 
Datum: 11. března 2012 9:52
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
dan23: Pořádně si přečti tu definici a musí ti to být jasné... Zkuste někdy zapojit mozek a trošku hledání, než se blbě zeptáte.
 
 
Datum: 10. března 2012 21:16
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A já se chcu zeptat .. na MZ nemožu se řidičakem na A1 ? .. mo to jenom vic 150ccm ale ma to min kw neš 11
 
 
Datum: 10. března 2012 17:04
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já ji mám, je to dobrý, pořádný a živý stroj. Žádné problémy s tím nemám, jen s dobíjením, ale to blblo již při koupi. Jinak si nemohu stěžovat a jsem s ní spokojen :-)
 
 
Datum: 10. března 2012 11:49
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Ségra ji měla několik let, nesralo se na tom nic, jen jsme lili benzín s olejem. Ale jako u všeho záleží, co kopíš za kousek...
 
 
Datum: 10. března 2012 11:48
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kladívka myslím měli jen první verze většina už je bezkontakt jen malá nevýhoda že to nemužeš řídit s A1čkou jinak si myslím že je to dobrá motorka a i v dnešní době nevypadá nák zastarale
 
 
Datum: 10. března 2012 10:59
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nic neodchází, pokud se o to dobře staráš a máš to seřízený.. Jinak je to teda už pořádná motorka, silná, není malá, poměrně lehká. Tych 110 to jede v pohodě.
 
 
Datum: 10. března 2012 8:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kámoš to měl tři roky, a nebyly s tim problémy, měl jsem to párkrát pučený a fungovalo to hezky, ale mělo to teda už bezkontakt...
 
 
Datum: 10. března 2012 8:18
 
 
 
 
Jméno: ŠtěpáN      IP: uživatel12485    
Ahoj, chtěl bych se Vás zeptat, jak nejlépe přizpůsobit rám na pionýra přestavbě na centrální tlumič. Uvítám každou radu, fotku, nebo nákres. Děkuji mockrát odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2012 10:54
 
 
 
 
Jméno: Jakub Müller      E-mail:      IP: uživatel12987    
tady se muzes mrknout jak to mam ja http://img8.rajce.idnes.cz/d0803/5/5232/5232493_1d117edec6ddada73fc3c3aa5f9226a3/images/SDC12005.jpg vic fotek mam na FB tak se muzes mrknout :-)
 
 
Datum: 11. března 2012 10:54
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel1026    
podiv se na fb jakub muller\r\n
 
 
Datum: 10. března 2012 13:35
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau Draci, slyšel sem , že když se u fichtla zkrátí na pístu taková ta "lopatka" co otevírá/zavírá sací kanál o cca 4-5mm, že to pojede líp. Mělo by to nasát víc směsy a dřív. Máte s tím někdo zkušenost? Už dlouho mi to vrtá hlavou. :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2012 6:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13366    
Bez úpravy výfukovýho kanálu bych neměnil časovánI sacího... píst se dá zkrátit na sací straně ale s malým průtokem a vadami origo sacího kanálu to nemá význam.....4mm je hrozně moc,to bude jen prskat a nic z toho
 
 
Datum: 10. března 2012 6:35
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže je to nejspíš k ničemu...
 
 
Datum: 09. března 2012 22:22
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já když sem začínal tak jsem jednou povoloval sp. koš samozřejmě sem zapřel píst šroubovákem a ulomil sem ju tak sem to ošmirgloval a chvíly stim jezdil a jezdilo to ůplně stejně....
 
 
Datum: 09. března 2012 22:19
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vidíš, to mě třeba vůbec nenapadlo.
 
 
Datum: 09. března 2012 22:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky se sací kanál pozdeji zavře a víc směsy se vráti zpět do sání
 
 
Datum: 09. března 2012 22:11
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13364    
Zdarec chlapi.... mám snad už neřešitelný problém se zapalováním, kladívka mi jiskří (svítí) jak svářečka, kondíky jsem zkoušel snad 3 (z toho jeden úplně nový) a pořád nic... je to na motoru z Maneta M90, zapalování by mělo být snad ze Zetky 125.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2012 13:57
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13364    
Tohle už jsem udělal snad milionkrát, protože při té rychlosti opalování to ani jinak nejde.... a neválelo se to ani ve stodole ale přes 35let venku ;-)
 
 
Datum: 10. března 2012 13:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ty kladívka řádně očisti(opiluj)protože se ti to válelo někde ve stodole x let a okorodovali
 
 
Datum: 10. března 2012 13:40
 
 
 
 
Jméno: juraj      IP: uživatel13363    
Cus, co vy a vas odborny nazor na tuto temu 70ccm" litinak" http://www.jawamania.info/poradna/detail.cz.aspx?questionid=42255 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2012 16:19
 
 
 
 
Jméno: juraj      IP: uživatel13371    
ja sa len a len informujem, :-), ak som ti linkom, niakym sposobom pomohol ku stavbe som rad, len sa nezabudni podelit s tvojou stavbou viacobjemovky aj s nami :-P :-D cus
 
 
Datum: 10. března 2012 16:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13369    
Z toho článku jsem nevyčet nic,jen že se dá 555 válec s přehledem vybrousit na 70ccm...což je pravda...ale tu omáčku okolo ti nikdo neřekne,protože v tý úpravě je tolik háčků,že ji zatim udělalo minimum lidí... Tvůj dotaz mi popostrčil a uvažuju,že jeden takovej válec udělám...
 
 
Datum: 10. března 2012 13:01
 
 
 
 
Jméno: juraj      IP: uživatel13368    
to standa: sokr ma zaujala jedna veta z toho clanku :"U pařezů se to běžně brousí na 45mm", to o com pises ty zrejme jasne, valec z 550 alebo 555 j, som nikedy nemal v rukach preto zhanam info aj od ostatnych :-) ale diki.
 
 
Datum: 10. března 2012 9:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13366    
Jako šlo by to udělat,ale musí se přepočítat kam až zalezou přefuky při vrtání 45mm a podle toho stanovit níž nulu(DU) zdvihu a dle pístu a jeho délek pokrátit válec zepředu a zezadu....pak dořešit časování kanálů....no bez mozku to nepujde...
 
 
Datum: 10. března 2012 6:48
 
 
 
 
Jméno: B0ss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau chlapy prosím o radu mam nove renovovany motor do jawa 350/634 krome stred loziska a nejede zaboha jen kdyz vstriknu benzin tak na drb jinac vubec ....:-( palivo tece ...el naladena a nic nwm uz co s tim... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2012 10:39
 
 
 
 
Jméno: B0ss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
palivo tece triska je cista i dole v tom prepadu ..Ktery je levy a pravy pist kdyz stojim pred motorkou tak leva a prava strana nebo to mam brat ze zadu ? ... ja myslim ze je mam dobre a proto nechapu proc furt ne a ne mam je dam podle vyfuku ze zadu ty pisty L+P a sipky do vyfuku ma to tak být ? ....diky za vsecky rady
 
 
Datum: 10. března 2012 10:39
 
 
 
 
Jméno: Mirda      IP: uživatel11100    
Shhoď hlavy dole a podívej se na písty levý vlevo pravý v pravo a šipka k výfuku popř se podívej va staré písty jak mají otvory pro kanály.Už jsem to viděl přehozené a jelo to jen na volnoběh a to ještě blbě.Taky zkontrolij zapalování celá deska pravý válec půl měsíc levý válec a musí to jet nehledej v tom vědu.
 
 
Datum: 10. března 2012 0:36
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel12802    
alebo to nekde taha vzduch falesny,alebo si taky sprosty ze ani nevis ci ti tece kohut a ci ide cez karb benz.
 
 
Datum: 10. března 2012 0:23
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
a když tam vstříkneš to palivo, tak to jede jak dlouho ? mohl by to být jen zanesenej vzduchovej filtr, nebo zasraná tryska
 
 
Datum: 09. března 2012 22:41
 
 
 
 
Jméno: juky      IP: uživatel13175    
jakej je nej.prevod do rychla u fika ( myslim rozetu a ozubeny kolečko v motoru ) jaky používate třeba pro zavody dík moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2012 10:51
 
 
 
 
Jméno: Jakub Müller      E-mail:      IP: uživatel12987    
my používáme většinou na klice 9 rozeta 60(nekdy 62) a kolečko podle toho jestli je blato nebo sucho ..ale nejcastejc 12ku
 
 
Datum: 11. března 2012 10:51
 
 
 
 
Jméno: juky      IP: uživatel13175    
dík moc
 
 
Datum: 11. března 2012 10:23
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak na ježdeni je nejlepši 12/55 a ale aj 13/55 neni špatny ale s upravenym na 55 ccm je to docela dobry :-) jestli si lechkej tak to vezme aj 14/55 :-)
 
 
Datum: 10. března 2012 17:51
 
 
 
 
Jméno: luxol      IP: uživatel4625    
dravim vsechny..! pujdu rovnou k veci: mam fechtla s upravou od stejskyho nejakou tu silnicni RS a upravil jsem si seriovi karbec jak ma na strankach http://www.jawa50speed.wz.cz/tech.html ... at jedu na 1. 2. nebo 3.Q a dostanu se se soupatkem nad 1/2 prestanou rust otacky, kdyz to otevru na max zacne se to dusit, kdyz sem to nekolikrat zkousel vytocit na neutral, pokazde to slo hezky za plynem az do otevreni soupatka cca nad 3/4 nebo 4/5 kdy se zastavil rust otacek(bez duseni, pravidelny chod).. jehlu mam na 1. shora (zkousel jsem i 2.zarez ale bylo to vice mene stejne nebo nepatrne horsi), hlavni trysku 70, difuzor 18mm, sportovni filtr (cisty), prutok paliva je dostatecny, cely karbec vycisteny.. jedine co me napada je tak dat puvodni trysku 68. nebo mozna mam slabe zapalovani...liju do toho velice kvalitni palivo do leteckych pistovych motoru (citelny narust vykonu o proti 91, 5 a 8) v pomeru 1:50 M2T (nova ojnice CKR s jehlickovym loz. v pistnim cepu) kde je tedy chyba? motor se ma jako v bavlnce.. jaky je vas nazor..? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2012 22:09
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Dle tvojí reakce na standovi rady bych tipoval, že s tím M2T a hlavně s tím poměrem si děláš prdel.. Jsem sice zastánce M2T, ale.. chce se vážně zamyslet nad tím, do jakýho motoru to leješ, kolik tam toho leješ a jak s tím jezdíš.. takhle ti ten motor půjde brzy do háje. Pokud nemáš M2T s API TC, tak bych od toho vážně upustil, úspora na oleji je minimální..
 
 
Datum: 10. března 2012 22:09
 
 
 
 
Jméno: luxol      IP: uživatel4625    
prave ze sem uvazoval ze budu nazat jeste min protoze mi z vifuku celkem dost sere olej.. litr oleje na 35l benalu?? to je blbost to by se dusilo jeste vic.. s timto pomerem sem to mazal jeste kdyz sem mel obycejnou ojnici s pouzdrem. jinak dik za tvuj nazor. :-)
 
 
Datum: 10. března 2012 20:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13369    
Jinak M2T pro motor co točí 9500 ot/min je jasná smrt a poměr 1:50 zde fungune jako urychlovač....chlape mysli...kup polosyntetiku a řeď aspoň 1:35
 
 
Datum: 10. března 2012 13:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13369    
Vyhoď tuning filtr a dej filtrbox a otevři ho. Trysku dej 74-76 a dej tam normální benzín. Ať se daří.
 
 
Datum: 10. března 2012 13:06
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci .. našel sem na pudě (myslim) novou indučku ale na hoře je napsany 8v a na tym hlinikovim obalu 9v .. jekej je v tym rodil ?? od origo indučky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2012 13:05
 
 
 
 
Jméno: B0ss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nwm asi je to universal pro nejake motory na 9v bez altiku ale bude slapat i na 8v skus to a uvidis
 
 
Datum: 10. března 2012 13:05
 
 
 
 
Jméno: 1drak      IP: uživatel12830    
Zdar,nevíte co je to za motory? nikde to nemůžu najít,dík http://fichtlman.rajce.idnes.cz/nastenka#DSC00042.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2012 15:55
 
 
 
 
Jméno: 1drak      IP: uživatel12830    
jj ted sem mluvil se známim a potvrdil mi to,karteru je škoda,zejtra to skusim svařit uvidim jak to dopadne... ale za 200 nekup to :-) dík moc všem :-)
 
 
Datum: 10. března 2012 15:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13370    
Bádám teď v paměti jestli byla stará ČZ jednopřefuk....ale mám tušení že jo,protože to mělo píst s deflektorem.....jinak souhlas....bude to předválečná CZ 175....tvarově to sedí....jen škoda že jsou ty kartery prasklý a vylomený.....
 
 
Datum: 10. března 2012 14:43
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel13305    
 
 
Datum: 09. března 2012 21:30
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten s tema dvouma pistama je manet 90 http://www.sesa-moto.cz/minulost/manet_90_typ_90/historie.html .. A ten druhej nevim
 
 
Datum: 09. března 2012 21:04
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar muzu dat indukční cívku z pionyra na jawu 250 typ 559 dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2012 20:23
 
 
 
 
Jméno: 1drak      IP: uživatel12830    
Můžeš
 
 
Datum: 09. března 2012 20:23
 
 
 
 
Jméno: hron226      IP: uživatel13076    
Čau nevíte někdo jaký je průměr té díry kam se vsunuje hrdlo karburátoru? jedná se o tuto radukci http://www.fichtlkramek.cz/nahled/redukce_karburatoru2.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2012 19:54
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
Zdravim poraďte někdo jak rozebrat náhon na tachometr na jawetu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2012 19:05
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
cauu hele draci mam problem na mim fichtloj .. kdyz jedu treba na dvojku povolim plyn a po chvilince pridam tak proste dobu to vynecha a pak se to rozhrká a zas to jede .. to sami dela kdyz jedu na 1 i 3 .. mate nejakej napad ? svicka je nova inducku sem menil trisky ok benzin tece .. a jeste mam problem ze za tepla ho nenastartuju .. na roztlaceni chytne ale na nakopnuti ne ... dik :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2012 18:51
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
myslim ze hladina ma byt tak aby kdyz potopim plovak tak by to melo byt zaroven s okrajem plovaku ne ?? kouknu na to
 
 
Datum: 09. března 2012 18:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13361    
dej níž hladinu
 
 
Datum: 09. března 2012 18:49
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
tak bohatost směsi ovlivnim zarezem na jehle ne ?? na jakym to ma byt ?? .. jinak kohoutek je ok ;-)
 
 
Datum: 09. března 2012 18:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13361    
Seřiď si karburátor,asi je to bohatý jak potvora..... vysoká hladina,moc ucpanej filtrbox,ucpanej starej filtr,rozšťouraná volnoběžná tryska a podobně.....koukni i na kohoutek,jestli to tvý rozhrkávání náhodou neni to,že máš ucpanej kohoutek a nedotíká benzín.....
 
 
Datum: 09. března 2012 18:43
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Seso prosím tě jaký jsou rozměry otvorů http://www.fichtlkramek.cz/nahled/koleno_sani_rms22.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2012 17:37
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Zdarte draci Chci se zeptat má někdo zkušenosti s rychlou převodovkou. Vyplatí se ta investice odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2012 11:36
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak at to příště napíše víc kvalifikovaně a né tak aby to znělo jak od 13ti letýho děcka co pionýra jen tlačí ;-)
 
 
Datum: 10. března 2012 11:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13366    
Shrek je pilot,neser se do něj ;-)
 
 
Datum: 10. března 2012 6:54
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čoveče představ si že jo rozumím :-D dostal jsem podrobný instrukce k převodovce a funguje jak má ;-) tak se rozepíšu no... trošku :-D mám válec 28,5 VK od hrany vložky, s origo převodovkou to jezdilo dobře-výborná akcelerace, nicméně řazení do kopců na závodech bylo o něco horší a hlavně při terénních převodech to na startech jezdilo po zadním ( to je spíš moje chyba ne motoru) po tom co jsem dal rychlej 3Q tak můžu startovat docela bez obav že se převrátím.... ze začátku jsem měl strach s té dlouhé jedničky protože víc jak polovina rozsahu je fakt hodně ale nakonec je dobrý hlavně do kopců kde se ty kvalty sbíraj mnohem líp... standa to popsal tak jsem jenom napsal že to prostě je dobrý ať se do toho nebojí jít :-D
 
 
Datum: 09. března 2012 22:44
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
shrek: zajísté tomu dobře rozumíš dle tvého komentáře :-D
 
 
Datum: 09. března 2012 22:14
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to dobrá věcička :-)
 
 
Datum: 09. března 2012 18:52
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel13361    
Ještě k té větě "vyplatí se ta investice"....ono tak nejde o to,jestli se ta investice vyplatí a nebo nevyplatí,ale spíš o to,jestli tu převodovku potřebuješ a nebo ne.....některé (ostřejší) závodní válce/motory na origo 3Q nerozjedeš,kvůli propadum mezi kvalty(a to z titulu časování válce či lehké kliky)-což řeší rychlej 3Q,kde je jednička dlouhá a další dva kvalty krátké.....sám ji mam....a perfektní.... osobní zkušenost..... válec s vejfukovym kanálem do 28mm od "HU" na origo 3Q rozjedeš,kde výfuk 28mm je mezní rozměr a neodladěný motor se už na origo 3Q neroztočí naplno..... výfukovej kanál 27,8-27,5-27,2 už jedině na rychlym 3 kvaltu,tam se s origo 3Q nechytáš......ale taky dost záleží na charakteristice motoru a na klice(její váze).....osobní zkušenost je že do 28,3mm na vejfuku(klika origo) stačí origo převodovka,od 28mm je lepší mít rychlej 3Q.... pokud dáš válec s vejfuk.kanálem 28,5 a lehčí kliku tak už to chce taky rychlej 3Q....tak asi tak....případně písnn na mail,mužem to probrat podrobněji....
 
 
Datum: 09. března 2012 18:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13361    
V závodním motoru by neměla chybět ;-)
 
 
Datum: 09. března 2012 16:33
 
 
 
 
Jméno: kennbell1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cest , upravuju fichtla a chci si tam dat 10z secundar a sesa pise ze je potreba zakoupit aji specialne upravenou matici kterou tady v nabidce nevidim , tak poradne nakej figl jak 10z privenit jestli staroru matici vzit pilnikem flexou :-) dik za rady ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2012 16:45
 
 
 
 
Jméno: Jan      E-mail:      IP: uživatel4303    
matici nevím ale musis podlozit kolecko, ulozeni simeringu v karteru jinak muze řetez ohoblovat
 
 
Datum: 09. března 2012 16:45
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci, soráč za blbej dotaz, ale ani za boha nemůžu zdělat pneu z ráfku ( pionýr)... strčím tam montpáky, jsou skoro u sebe... páka cca 20cm..jednu montpáku dokážu dát úplně na ráfek, ale druhou montpákou už ani nehnu všemi silami.... prostě to nemám šanci dat.. Nevíte co s tím nebo máte na to nějakej fígl jak by to šlo líp? Jo a nemusím se bát na to jít třeba nohou a celou váhou nepoškodím pneu? díky předem a sry za takovej dotaz ale prostě to nejde... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2012 21:30
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel5610    
Mě se nejlíp osvědčily staré lisované plechové montpáky, co se dávaly do nářadí k Jawám. Jsou sice krátký, ale zase tloušťu mají cca 3 mm. Patka pláště nejde natáhnout a těch pár milimetrů, co ušetřím na tloušťce montpáky, se mi hodí k převlečení přes ráfek. Montpákou na auto, nedejbože na náklaďák tak akorát natrhnu patku. Jinak samozřejmě nejdřív gumu na obou stranách sešlapat, aby se odlepila od ráfku a potom na opačné straně proti montpáce sešlápnout, aby patka zalezla do prolisu pro dráty, ale stačí, aby tam byla větší, nebo nějaká tlustá ruská duše a máš stejně problém. Loni jsem zouval gumu na 350, kde před tím někdo celý ten prolis pro dráty vyplnil nějakou vulkanizační páskou a k ní se přilepila duše. Rval jsem to dolů 3 hodiny (nejdřív po kusech duši) a další 3 hodiny jsem opaloval a čistil ráfek
 
 
Datum: 09. března 2012 21:30
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
no mi sme s kámošem vyměňovali pneu na třindě a přední byla v pohodě, jenom pak sme začali sundávat zadní a prostě to nešlo ani čtyřma montpákama. najednou přijel kámošův otec, pošlapal tu pneu po celym obvodu z obou stran, vzal dvě montpáky a za 30 vteřin byla pneu dole. sme čuměni jak bukvice
 
 
Datum: 09. března 2012 20:06
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když to nejde malejjma montpákama pořiď si montpáky na auto těma to jde zaručeně ale zase pozor aby sis nezohl ráfek :-D
 
 
Datum: 09. března 2012 19:24
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12720    
Řešil jsem kdysi podobný problém, dokonce se mi i začínal trochu ráfek ohýbat (dvě montpáky), tak jsem to naložil do auta, odvezl do pneuservisu.. tam to chtěl dát na ten stroj a nešlo mu to.. tak montpáky, klasika, asi 10 minut s tím zápasil.. 4 montpáky najednou a až pak to povolilo.. Byl spocený.. :-D
 
 
Datum: 09. března 2012 19:07
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
místo, kde zasuneš montpáku, tak na druhé straně kola musí být pneu zamáčklá dovnitř ráfku-já si pomáhám svěrákem nebo stolařskýma svěrkama, rvát to násilím jde taky,ale riskuješ že se ti ohne ráfek...i to se stane
 
 
Datum: 09. března 2012 18:58
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musi to jit s kamošem sme to delali na jeho 05.. delali sme to tema normalnima montpakama .. pak sem na to vzal ty velky jak sou na traktor nebo auto a šlo to jak po oleji :-)
 
 
Datum: 09. března 2012 18:50
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Jednou sem sundaval pneu z ráfku a ta pneu snad byla zcvrklá nebo co,nepovolila ani centák.Ale nakonec nic jiného nezbylo.Prostě musí jíd dolu.Nejlepší sou 3 montpáky.Dej 3 za ráfek asi 10 centáků od sebe,ty dvě přetáhni ke středu a pak naposled tu třetí.Pak vyndej tu prostřední a přendej ji dál.
 
 
Datum: 09. března 2012 18:49
 
 
 
 
Jméno: lukas valabek      IP: uživatel10380    
zdar Draci, mam takovej problem mam cezetu 175 typu 487 a potrebuju retez a neviim rozmery pouze co vim je ze ma asi 130 clanku ale nevim dal poradite mi nekdo?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2012 18:11
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
 
 
Datum: 09. března 2012 18:11
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel13359    
ahoj draci, nevíte někdo prosím odstín týhle červený?? dík moc \r\nhttp://www.sesa-moto.cz/galerie/jawa_634_ctyrka/id_14716.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2012 12:26
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jé patří to o dotaz výše.. srry
 
 
Datum: 09. března 2012 12:26
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo, to jsem viděl docela se těším na ten film.. viděl jste ho už někdo? nebo eště není ani v kinech?
 
 
Datum: 09. března 2012 12:25
 
<  580  581  582  583  584  585  586  587  588  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.06.2025 5:23:02 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu