Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel13373
 Ahoj draci, potřeboval bych poradit.Mám zapojeného pionýra pouze na startování.Potřeboval bych popsat jaké drátky kam připojit abych mohl zapojit přední světlo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2012 10:19
 havis: dej si do trochu dohromady chlape...píšeš nepřímo úměrně, to znamená, že čim větší průřez, tim menší odpor, víš? Naopak přímo úměrně znamená čim větší průřez tim větší odpor...
Datum: 11. března 2012 10:19
 havis: Čím větší je průřez vodiče, tím menší je v něm odpor, sparky to říká správně .. jinak by to ničemu nemělo vadit ten větší průřez ..
Datum: 11. března 2012 10:00
 to sparky: snad vetsi odpor ne?  odpor zavisi take na prurezu vodice sice neprimo umerne ale zavisi neber si to spatne
Datum: 11. března 2012 9:36
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel13373
 Měl bys menší odpor... Ale jake to ma dusledky tak to nevim
Datum: 11. března 2012 1:30
 Co se stane, když bych použil dráty většího průměru, třeba 2mm? Omlouvám se za OT, nechtěl sem zakládat nové téma.
Datum: 11. března 2012 0:43
Datum: 10. března 2012 22:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 průřez drátu dej 1mm
Datum: 10. března 2012 21:38
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel13373
 Tak už jsem něco našel ale nevím jak silné dráty by to měli být  Proadte prosim
Datum: 10. března 2012 21:21
 Zdravím draci,potřebuju poradit ohledně bliknů na mý Čž 175/487.Jak to bylo s těma bliknama kde mají být delší blikny a kde kratší blikny?Napište někdo jak to má být správně.
Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2012 12:59
Jméno: Ondra10
IP: uživatel10860
 jj, přesně jak píše hh. Ve předu delší a vzadu kratší
Datum: 11. března 2012 12:59
Jméno: hh
IP: uživatel13374
 pokud vim, tak delsi vepredu a kratsi dozadu
Datum: 10. března 2012 21:46
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 Draci mam takovy problem,fichtla mam po GO motoru(klika ,vybtus spojka a ložiska),Jednou dobou jel suprově, alej edonu se mi sekla prevodovka,tak sem ji vymenil a zatim dobrý ale prestal motor tahat,po rovine trojka vubec netaha nevim proč(necuká ale citím ja bych "brzdil",pist sem dal dobře a krouzky take, a benal teče do valce, prosim o rady , dekuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2012 21:08
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 filtr sem vymeníl ten puvodni byl v prd**.A furt to je mes vykonu a kolecka sem dal správně nevim co stim a predstih je kontorlovam 100krat a tak ja k ma byt startuje vcsecko v poho akorat vykon není .
Datum: 11. března 2012 21:08
Jméno: libor1
IP: uživatel12952
 já bych se přikláněl k tý verzi s přehozenejma kolečkama, taky už se nám to s klukama stalo, ale to jsme teprv začínaly s prvnim fichtlařenim
Datum: 11. března 2012 16:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 s tou převodovkou je to možné a nenatlačil jsi ty gufera až do ložisek?pak by se ložiska těžko točili
Datum: 11. března 2012 13:25
 a neprohodil si při výmeně převodovky kolečka? ono to pak na 1 a 2 jede super a trojka nejede vubec
Datum: 10. března 2012 23:30
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel12352
 a nemáš vyskočenou paknu nebo nějak ohlý brzdící buben ??
Datum: 10. března 2012 23:14
Jméno: Splash01
IP: uživatel13375
 Ty, raději se podívej na filtr sání, pokud je ucpanej tak to špatně jede. To stejný když to tahá falešnej vzduch. Rada: vyčisti filtr - profoukni kompresorem, nebo ho vyměň a zkontroluj jestli je u sání všecko utěsněný a nebo není praská hadička. Taky se můžeš podívat na svíčku. Měl jsem na mustangovi novou a dávala studenou jiskru.
Datum: 10. března 2012 23:07
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 nn vložka valce je bez ryhy a zapalko ma serizene od odbronika co rozu¨mi značkam jawa.fatk nevím čím ,a gufera sou novy a natřene olejem .
Datum: 10. března 2012 21:07
Jméno: Markis
IP: uživatel5626
 Možná máš špatně daný gufera u kliky a přišává to vzduch pak to prd jede.
Datum: 10. března 2012 20:52
Jméno: milan
IP: uživatel11232
 Je tu možnost, že jsi si válec lehce přidřel při zajíždění nebo můžeš mít jen rozházené seřízení zapalka, ale motor nepřestane that jen tak .....
Datum: 10. března 2012 20:45
Jméno: babettař
IP: uživatel12258
 čus draci vytahl jsem babettu 225 po 4 mnesisic z garaze a nakopl sem ju a prijde mi ze tam v motoru neco vrze a dre o sebe?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2012 20:19
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
Posl.aktualizace: 11. března 2012 18:46
 pude za 3500
Datum: 11. března 2012 18:46
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Uvidíme, každopádně jsi mě uklidnil, tak snad to bude v pohodě..
Datum: 11. března 2012 9:54
Jméno: tomas
IP: uživatel12392
 Ja bych dal tak 3000.To mu musi stačit.
Datum: 11. března 2012 9:37
 chlapy tak uz to jede ale nejde naladit pravej valec to vrchni kladivko az tocim jak chci se zapalovanim a nastavuji odtrh tak semtam skube nebo se trochu rozjede do otacek ale nejde doladit na 100% levy jede na 100% je to jawa 350/634  nevite co s tim ?  diky .... benzin tece
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2012 10:08
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 zkus prohodit faje a káble co jsou od kladívek , když se problém přesune na druhý válec a pravý pojede v klidu  tak hledej problém ne v kladivku , predstihu , ale v inducce , svicce nebo faji a VN kabelu
Datum: 11. března 2012 10:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak to kladívko nepřevádí bud je na něm pecka nebo to jde někde do šlusu
Datum: 10. března 2012 21:40
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
Posl.aktualizace: 10. března 2012 19:57
 Daleko méně, tak třetina...
Datum: 10. března 2012 19:57
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 Ahoj draci, potrebujem vašu radu. renovujem JAWA 20 a neviem sa rozhodnúť medzi bronzovým ihličkovým ložiskom. Aké s nimi máte skúsenosti? Počul som, že bronz má nižšiu životnosť, a keď sa ihličky zničia, robia veľké škody na motori. Ktoré ložisko mi odporučíte? Momentálne najazdím mesačne CCA 30 km, ale v budúcnosti po renovácii plánujem používať pioniera častejšie, čiže najazdím viac Km. Ďakujem za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2012 9:16
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 Ďakujem, ja som sa rozhodol pre ihlové ložisko, asi to tak bude lepšie.
Datum: 11. března 2012 9:16
 Určite investuj do ihlového ložiska, za jedno aj keď sa ti vyderie, rukou ho vymeníš a založíš druhé, zatiaľ čo bronz musíš rozlisovať a vystružiť na požadovaný priemer atď, to že sa vysype je fakt zriedkavá vec, buď zlou montážou alebo prehnaným tunením motora ktorý točí 12000ot. Tvoja sériovka mu neublíži a tá kľukovka ťa prežie. Ihlové sa nemusí toľko mazať oproti bronzu, teda si predĺžis interval čistenia výfukového systému. Budeš robiť výbrus ale kľukovka bude smelo pokračovať. Teda ak spravíš všetko ako má byť a vieš natom jazdiť a cítiš čo si motor pýta.  Rozhodni sa sám, ja som ti len poradil podľa vlastných skúseností.
Datum: 10. března 2012 21:28
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Boss: a klikrát se ti to stalo? Měl jsem takových strojů ať už s jehl. klecí nebo jen na jehlách a nikdy se mi nic nestalo... Kleci není tak háklivá na mazání jako bronz. Pokud máš ojnici v pořádku, tak bych to neřešil, pokud už je na nic, dal bych ojnici na jehlách.
Datum: 10. března 2012 21:21
 u fika bych dal bronz lepsi nez pak delat vybrus
Datum: 10. března 2012 20:03
Jméno: tuningář
IP: uživatel13372
Posl.aktualizace: 11. března 2012 11:47
Jméno: Horst
IP: uživatel13327
 Draku za tuto cenu se Ti nevyplatí....
Datum: 11. března 2012 11:47
Jméno: kipr31
IP: uživatel9074
 a kdo vi kolik zavodu ma nalitano....
Datum: 10. března 2012 19:41
Jméno: kipr31
IP: uživatel9074
 dle meho nazoru ne,myslim ze zavody zacnou mit dost casto v pravidlech jen 3kvalty.... jen muj nazor... nicmene prevodovka je od pana vovse a chce za ni 20 000,-
Datum: 10. března 2012 19:40
Jméno: hanz
IP: uživatel12782
 kdyby za to nechtěl 20 000 Kč tak možná jo.
Datum: 10. března 2012 19:40
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 cau, prosim vas mam na s11 karbec z pincka a tece mi benal, nebude to tou dirkou u te priruby? jehla ma plisek v na prostrednim zarezu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2012 18:36
 Špičkou nahoru...
Datum: 10. března 2012 18:36
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 a nevim jestli mam dobre nastavenej plovak jestli ma byt spickou nahoru nebo dolu?
Datum: 10. března 2012 18:18
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 ahoj draci, najde se tu nekdo kdo umí dobře ladit bohatost volnobehu u čz 250/455?? Je to potvora, Povolil jsem šroubek bohatosti o pul otačky dle knížky a to je docela dobrý, raguje dobře na plyn jak začnu povolovat víc, tak to přestává reagovat a přidusí se. Co se stane, když ho přitáhnu víc? bežíto, ale co to spůsobuje? Mě to připadá stejný. Mam problém v tom, že když držim stejně plyn tak to rádo čtyrtaktuje, a taky cuká jako, když to chce běžet zpět!!!!!!!!!! Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2012 16:32
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 dnes jsem to projel 60 km na svíčku jsem zatim nekouk, ale zjistil jsem že ta čézeta není dělaná na zimu prostě se to neohřeje, to bude celej ten problém, v létě to tolik nedělá
Datum: 11. března 2012 16:32
 no aby jsi zjistil jestli je směs dobrá tak na opálení svíčky je potřeba najet aspon 20km v kuse...
Datum: 11. března 2012 11:00
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 no nic skusim to doladit a uvidim, je fakt co jsem tam dal ten bavlnák tak svíčka byla posledně tmavší, jenže je zima a navíc tam mam víc oleje tak se to tolik nevypálí
Datum: 11. března 2012 10:20
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 jawa, to tam píšu Stou svíčkou. Skusim udělat něco se vzducháčem, tetka jsem udělal ůpravu vyndal jsem z airboxu drátěný filtr a dal jsem bavlnak na začátek airboxu, protože se mě zdálo, že to saje moc bordelu do motoru, pořád byl poškrábanej válec
Datum: 11. března 2012 10:19
 jastin: četl sem si to 2x po sobě a nikde nevidím zmínku o bílé svíčce.. než začneš psát tak čti!
Datum: 10. března 2012 23:33
 Když máš svíčku bílou, tak je směs moc chudá né?
Datum: 10. března 2012 22:13
 píšu vyměn vzducháč! .. kdyz je zasraný tak je moc bohatá směs a pak to dělá bordel.
Datum: 10. března 2012 21:48
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 to je vše v pořádku je to po GO 5000 km a vše čistý jen mě trápí ten chod motoru, ale mam obavy, že čezety takhle choděj všechny  , mam novou hlavní trysku ta co tam má být, tak snad je ok svíčka byla v létě do býla po delší cestě
Datum: 10. března 2012 21:18
 když utahuješ ten šroub tak obohacuješ směs.... prvně si vyčisti karbec a dej nový vzuchový filtr.. pak šteluj směs.
Datum: 10. března 2012 18:34
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 eště jedna důležitá věc, zapalovaní je ok tetka jsem tam dal VAPE a chodíto stejně možná líp, snížil jsem volnoběh a běží pěkně v nízkejch a pravidelně
Datum: 10. března 2012 16:22
Jméno: David
IP: uživatel12679
 Zdravím.Mám dotaz na Sesu.Bude tu ještě k mání řadicí páka (komplet) na pionýra 20 a 21 ? Nemůžu ji tu nikde najít. Předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2012 5:44
 zitra bude,,musim je vsechny zkusit na motoru pac nejakej taiwanec nektere spatne uhlove svaril
Datum: 11. března 2012 5:44
 cau chlapy prosím o radu mam nove renovovany motor do jawa 350/634 krome stred loziska a nesaje palivo kdyz podliju benzinem okamzite jede komplet procisteny karbec a elektrika v poradku  uz nevim jestli mam vzit palici a rozslehat ten motor  vse jak ma byt ale nejede omg co to je defekt  nevite jestli to dela prepazka mezi valci vevnitr ma velkou diru v te stene jinac to nechapu tesni predtim jezdil nez se mi rozpadl jeden pist a vyletel z vyfuku  s klikou nic neni ok vse...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2012 16:19
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 hledej chybu v přívodu benzinu pokud je suchá svíčka?
Datum: 10. března 2012 16:19
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 stává se že karbecem to nechce protýct i, když je čistej, to se mě stalo u 250 dal jsem 2 krat benzin pod svíčku a pak se to na druhej pokus chytlo
Datum: 10. března 2012 16:18
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 nejde ti tam benzín , zkus eště všecko projít a mosí jet . zkus pořádně pročistit kabec . a jak teče benzín ke karbecu dobře , nebo jen nějaký malý čůrek
Datum: 10. března 2012 15:32
Posl.aktualizace: 10. března 2012 21:16
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 To s tou rybičkou je geniální poučka .)
Datum: 10. března 2012 21:16
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 predstav si ji jako rybku a jak plave rybka
Datum: 10. března 2012 13:32
 jinac by se o neco zachytla a fuc  me se to tez stalo
Datum: 10. března 2012 13:02
 Díky za rady!
Datum: 10. března 2012 11:06
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 musí byt tou plnou stranou po směru jizdy
Datum: 10. března 2012 10:47
 Je blbě
Datum: 10. března 2012 10:06
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 ahoj, měl bych dotaz jaká kyselina dobře rozežere železo? omlouvám se za dotaz
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2012 11:55
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 dík moc
Datum: 10. března 2012 11:55
 Kyselina dusičná...
Datum: 10. března 2012 9:03
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 Zdravim, nevite prosim vas jestli pasuje kohoutek benzinu jikov z pincka na stadiona s11?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2012 22:09
 No na pincku je hlavně 14 závit...14x1,5 myslim...
Datum: 10. března 2012 22:09
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 dneska jsem meril stoupani zavitu a mam M10x1 ne pincku je tez 10x1?
Datum: 10. března 2012 19:54
 Já mam kohout z fichtla na S11 a v pohodě.
Datum: 10. března 2012 19:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ne nepasuje
Datum: 10. března 2012 13:41
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 já vím že na některej typ stadionu nepasuje musiš koupit jinej kohoutek takovej žlutej a myslim že je s jemnějším závitem a to je asi s22, ale asi to vypada že na tu s11 bude pasovat z pincka
Datum: 10. března 2012 13:34
 Tak to nemám tušáka kámo. Je možný že jo.. ale musel bys mít ten novější typ
Datum: 10. března 2012 8:28
 Prosímo radu, čím nahradit tlumivku proudu světel v 555. Omylem jsem ji kdysi vyhodil. 555 jsem spojízdnil, ale světla jsem zapnul jenom jednou...a můžu stále měnit žárovky (-:. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2012 6:35
 Konečně jsem dostal pořádnou odpověď! Dík za Bbetu!!! Zítra jdu pro něj. Máme tu krámek specižlně na ND na Babety a motorky, se super prodavačem!
Datum: 11. března 2012 6:35
Jméno: Yuri
IP: uživatel4646
 Kup tam obmedzovac napatia co je na babetu a mas to
Datum: 10. března 2012 20:51
 Podle mě by pomohlo dát silnější žárovky.. 555 má myslim přední žárovku 15w že? Kdybys tam hodil 20w, možná ještě dozadu silnější tak to bude ok.
Datum: 10. března 2012 8:30
Jméno: tuningář
IP: uživatel12913
 zeptám se jestly je lepší pořádnej dvoukanál nebo čtyř kanál ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2012 14:56
Jméno: standa
IP: uživatel13370
 klapky,klapky,klapky,klapky.....co z toho? On podle mě neumí udělat pořádnej dvoukanál,natožpak čtyřkanál a navíc klapkovej....a co s klapkama.....na co....na nic....pro ozdobu....navíc tahle otázka je hodně blbě položená....pro zamyšlení: co je lepší? Shnilá hruška nebo čerstvý jabko? Samozřejmně jabko....ale co když jabko bude shnilý a hruška čerstvá? ...tak asi tak....přeber si tu metaforu jak chceš....
Datum: 10. března 2012 14:56
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Lepší pořádný 2K než doprasený třeba 20-kanál... takže asi tak.
Datum: 10. března 2012 11:46
 Jestli ten čtyřkanál bude pořádně upravenej, jestli máš zkušenosti s laděním, klapky, dellorto 21mm, jinej výfuk atd.. tak podle mě logicky bude lepší 4kanál..
Datum: 10. března 2012 8:32
Jméno: standa
IP: uživatel13366
 To obecně nejde říct. Spíš je tam potřeba uvažovat časování a charakteristiku válce ,aby sis pořídil válec, který ty pro tvé účely potřebuješ ...poCet dir není úměrný výkonu
Datum: 10. března 2012 6:29
Jméno: 1122
IP: uživatel6631
 tak samozdřejmně že 4 kanal plus klapka ... dellorto vape ... jinač nemá cenu 4k
Datum: 10. března 2012 0:01
Posl.aktualizace: 12. března 2012 12:16
 diky moc za rady 
A s řidičakem problem nebudu mit dělam ted na motorku do 25kw
Datum: 12. března 2012 12:16
 Bakoun: tak sorry za blbou otazku !
Datum: 11. března 2012 9:52
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 dan23: Pořádně si přečti tu definici a musí ti to být jasné... Zkuste někdy zapojit mozek a trošku hledání, než se blbě zeptáte.
Datum: 10. března 2012 21:16
 A já se chcu zeptat .. na MZ nemožu se řidičakem na A1 ? .. mo to jenom vic 150ccm ale ma to min kw neš 11
Datum: 10. března 2012 17:04
 Já ji mám, je to dobrý, pořádný a živý stroj. Žádné problémy s tím nemám, jen s dobíjením, ale to blblo již při koupi. Jinak si nemohu stěžovat a jsem s ní spokojen
Datum: 10. března 2012 11:49
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Ségra ji měla několik let, nesralo se na tom nic, jen jsme lili benzín s olejem. Ale jako u všeho záleží, co kopíš za kousek...
Datum: 10. března 2012 11:48
 kladívka myslím měli jen první verze většina už je bezkontakt jen malá nevýhoda že to nemužeš řídit s A1čkou jinak si myslím že je to dobrá motorka a i v dnešní době nevypadá nák zastarale
Datum: 10. března 2012 10:59
 Nic neodchází, pokud se o to dobře staráš a máš to seřízený.. Jinak je to teda už pořádná motorka, silná, není malá, poměrně lehká. Tych 110 to jede v pohodě.
Datum: 10. března 2012 8:25
 Kámoš to měl tři roky, a nebyly s tim problémy, měl jsem to párkrát pučený a fungovalo to hezky, ale mělo to teda už bezkontakt...
Datum: 10. března 2012 8:18
Jméno: ŠtěpáN
IP: uživatel12485
 Ahoj, chtěl bych se Vás zeptat, jak nejlépe přizpůsobit rám na pionýra přestavbě na centrální tlumič. Uvítám každou radu, fotku, nebo nákres. Děkuji mockrát
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2012 10:54
Datum: 11. března 2012 10:54
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 podiv se na fb jakub muller\r\n
Datum: 10. března 2012 13:35
|



|