Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
Posl.aktualizace: 21. února 2012 23:10
 taky se mi zda vysokej ten domeček.... lepsi je mit nizkou klapku
Datum: 21. února 2012 23:10
 no tak to je jiná když se trochu znáte a on ví do čeho jde... né jak u jiných
Datum: 21. února 2012 19:22
Jméno: standa
IP: uživatel13255
 Tak nechci každýho hned odrazovat a vim,že tenhle týpek to myslí vážně a neni úplně mimo jak každej druhej....jinak bych nereagoval.....
Datum: 20. února 2012 22:26
 standa: neblbni... obyc valec na kterem klapka hustokrute zvedne vykon
Datum: 20. února 2012 22:22
Jméno: standa
IP: uživatel13255
 Neni ten domeček moc vysokej? A bude to na klapkovej tříkanál?
Datum: 20. února 2012 22:02
Jméno: Lada
IP: uživatel11531
 Cus draci, mohly by ste poradit jak zvednout rychlost a výkon u seriove jawy 50 ? poradte cokoliv muze to byt i vzhledovy tuning klidne i foto, predem dekuji za odpoved. Marcel  fichtlum zdar !
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2012 14:24
 Standa : co myslíš tím sprasený ???? dyštak mi to skus na mailu vysvětlit skusil bych to zpravit
Datum: 25. února 2012 14:24
Jméno: standa
IP: uživatel5140
 Přesně tak,navíc lehkej převod pustí motor do otáček a dost se vytočí i poslední kvalt......
Datum: 22. února 2012 19:59
Datum: 22. února 2012 16:45
Jméno: standa
IP: uživatel5140
 Jde o to,co chce....ze seriovýho motoru se dá bez problému dostat 80km/h(reálných,ne ručičkových),a zde se nejedná o žádné snížení životnosti a podobně,ale chce to vědět jak na to.....bohužel 90%válců jsou z výroby "zprasený" o hlavách nemluvim a proto má tak jeden z deseti lidí fichtla co opravdu jede jak má.....tuhle výrobní vadu umim za "pár drobnejch na pivo" taky vyřešit.....nabízená sada bude nakonec úplně jiná....levnější...ještě uvidim....čekam na nový písty a kroužky....pak se rozhodnu.....
Datum: 22. února 2012 14:50
Jméno: drácek
IP: uživatel10258
 až na něj vybalíš tu cenu tak to chtít nebude.. nee dělám si prdel.. podle mě když vyměníš všechny opotřebovaný věci(ložiska,gufera,kroužky atd..), pořádně všechno vyčistíš tak to uplně stačí.. možná ten výbrus ještě stojí za zvážení ale to je tk všechno.. pokud nejezdíš závody tak se do toho vůbec nepouštěj.. budeš akorát vrážet prachy do blbostí to zaprve a zadruhe.. raději si kup silnější stroj.. z fichtla nikdy nedostaneš víc jak 65 km/h i kdyby ses posral a měl všechny možný úpravy. nebo možná jo ale o moc víc to nebude a motor pude brzo do hajzlu páč na to není stavěnej..
Datum: 22. února 2012 12:15
 Do začátku udělat GO motoru,rámu a podvozku....dále je možno do začátku lehce upravit dvoukanálový válec.....dát větší karb,upravit výfuk atd... Jestli v tom směru nemáš zkušenosti,tak ti případně mužu válec udělat,stačí mi napsat mail. Mimojiné bude brzo k mání předělanej lehce upravenej polák,vrtání 41mm(58ccm),dvoukroužkový píst na dva slabé kroužky,upravená hlava....kdybys chtěl....
Datum: 20. února 2012 22:08
 omg ty si ucho!!!! ptal sem včera a bylo ti 5x odpovězeno!!!
Datum: 20. února 2012 21:04
 Lepší než tuning je určitě řádný seřízený (popř. GO motoru jestli je po smrti). Jestli máš v této oblasti zkušenosti, můžeš začít doopravdy "tunit". asi základem je válec - zvětšení kanálků, popr. přidání dalších, Větší karbec, Laděnej výfuk a samozřejmě-ODLADĚNÍ. Ale není to je tak, to mi věř. Pokud nechceš do pincka sypat keše a nejezdíš zrovna závody, tak jej pořádně vyčisti a seřiď.
Datum: 20. února 2012 20:56
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 u seriovky je nejlepší a NEJLEVNĚJŠÍ tuning výkonu to aby bylo vše seřízeno a (vyčištěno) a dachl jede jako šlak... samozřejmně můžeš tunit nikdo ti to nezakazuje jen říkam svuj názor na věc...já mam dachla ve tzv antituningu a jsem spokojený.KÁMOŠ TO FURT TUNÍ,VYMĚŇUJE KARBECY,SVÍČKY,HLAVY,VÝFUKY,PRIMÁR a tak dál do blba ,,,NO A JÁ HO SE SVOU SERIOVKOU SKORO VŠUDE NADRBU
Datum: 20. února 2012 20:41
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
Posl.aktualizace: 22. února 2012 17:09
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13005
 Tyto iridiové svíčky s tenkou středovou elektrodou a s krajní elektrodou s profilem U už jezdíme na fichtlu 2 roky. Je pravda že tolik nevydrží, ale jinak fungují dobře.
Datum: 22. února 2012 17:09
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Mě osobně vrtá otázka iridiové svíčky už v hlavě dlouho,... jen se mi zatím nepodařilo z nikoho dostat odpověď co udělá v 2T? co bude ta svíčka říkat na olej, atp.... Další otázkou je jestli motor nebude mít sklony k detonačnímu spalování....hmmm ???
Datum: 21. února 2012 16:20
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 fermez : Blbosti? si nemyslím... (blbost si myslím že je když někdo dostane řidičák a neví co smí a nesmí řídit). Jen mi prosím ukaž prstem co ti ze svíčky upadne do motoru
Datum: 21. února 2012 16:17
 U 2T by to mohlo být zajímavé a možná by se nedostávalo tolik nespálené směsi do výfuku
Datum: 21. února 2012 13:12
Jméno: fermez
IP: uživatel692
 zase tu rozebýráte blbosti, akorát tam je navíc další blbost která třeba upatne a poničí motor  Já osobně mam ozkoušenou bosch NGK a brisk na 1.místě bosch na 2. brisk na 3. nepoužitelným NGK
Datum: 21. února 2012 12:40
Jméno: Solta.Richard
IP: uživatel13158
 Nevím jak na dvou taktu, ale mám jí na 125 Dandýně a je to znát..Startuje lépe jak za studena tak za tepla a jde plynuleji do otáček a i ten výkon je trochu znát..Je sice dražší ale myslím že stojí za to.
Datum: 20. února 2012 23:13
Jméno: standa
IP: uživatel13255
 Jo,je to pravda,iridiovky jsou fakt dobrý....ale na fichtlu ji rychlejš zkurvíš jak využiješ její přínos
Datum: 20. února 2012 22:13
 No, možná to cenu mít bude jo třeba ne, třeba to nepude poznat, třeba budou lepší starty, atd. Fakt nevím, třeba sem někdo napíše kdo má zkušenosti.
Datum: 20. února 2012 21:00
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Aha beru zpět je to klasická iridiová svíčka. To je osvědčené ale nevím jestli to má do našich dvoutaktů cenu
Datum: 20. února 2012 20:57
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Tak to je paráda. Kde se to dá sehnat?
Datum: 20. února 2012 20:54
 Zajímavý, teorie dobrá. chtělo by to ale vyzkoušet v praxi, jestli to opravdu funguje a je to lepší, než obyč svíčka.
Datum: 20. února 2012 20:53
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 POZOR NA POVINNÉ RUČENÍ, AŤ ZBYTEČNĚ NEVYHAZUJETE PRACHY JAKO JÁ. Tak jsem se dozvěděl, že za každej den co neni motorka pojištěná a neni v depozitu se platí pokuta 20Kč. Dejte na to bacha, pojistěte si mašinu hned v ten samej den co ji na vás bejvalej majitel odhlásí, jinak vám za nějakej čas přijde liebesbrief od ČKP. Mě dneska přišlo, že jsem od 10.9.2009 do 21.9.2009 neměl pojištěnou motorku a ať zaplatim 390Kč ( 220+170 poplatek za vyřízení  ). Tenhle zasra¨¨nej zákon platí od 1.1.2009. Kur¨¨vy zase vymyslely jak vytáhnout z lidí prachy. Radši to sem píšu, protože to spousta lidí neví. Musíte platit ručení i když s motorkou nejezdíte a máte ji rozebranou na prvočástice. Těšim se na další dopis, protože druhou motorku jsem pojistil taky asi až za tejden. Fakt mě nas¨¨rali.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2012 10:40
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 blbe pochopeno , myslim ze kdyz to nebylo pojisteno treba pred např 2000 nebo tak nejak ze sa prej ani po 2009 neplatí , mně zajímá který rok to je
Datum: 21. února 2012 10:40
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
Datum: 20. února 2012 21:33
Jméno: dannone
IP: uživatel11032
 na to jsem se chtěl právě zeptat protože tatka má na sebe pořád napsanou 350 kterou kdysi měl. Asi před více jak 20 lety jí prodal a je pořád psaná na něho a my nevíme kde ta motorka je, nebo co se s ní stalo a jestli se to platilo. Jak se to tedy řeší ? díky moc
Datum: 20. února 2012 21:16
 2009
Datum: 20. února 2012 21:01
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 spatne sem to napsal , proste kdyz to nebylo pojistene od nejakeho roku tak sa prej neplatí ?
Datum: 20. února 2012 20:34
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 od kereho roku co to bylo nepojistene se platí
Datum: 20. února 2012 20:33
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Ondragam: podle mě platí varianta číslo 2, teda co nemáš krytý depozitem, tak zaplatíš těm zlodějum z ČKP
Datum: 20. února 2012 20:07
 A máte někdo sezónní pojištění? Já jsem si motorku pojistil do listopadu s tím, že si ji na jaře zas pojistím. Jak jsem tohle viděl, zhrozil jsem se a na pojišťovnu zavolal a prej je to v pohodě a nic nezaplatím. Na druhou stranu dle některých omlouvá jen depozit, a já na motorce značku normálně mám, byť stojí v garáži a je nepojízdná. Co si myslíte vy?
Datum: 20. února 2012 19:53
 typku tohle je nejaký rok známá věc
Datum: 20. února 2012 19:42
Jméno: standa
IP: uživatel13255
 když je to 390,- tak nemá cenu to řešit.....buď rád,že jen tohle.......řešili jsme horší cifry,tohle je prd....a nejhorší je,že se z toho nedá vykroutit a čim víc se to oddaluje,tím víc tam skáče.....nejlepší je když si ještě mezi sebou tu pohledávku prodá pár lidí a každej ji nechá projít soudnim řízenim....takle se z tisícovky udělá plat jednoho úřednika ČKP
Datum: 20. února 2012 19:05
Jméno: Mekrt
IP: uživatel12134
 zdarvim lidi, přemyslim že bych vyrazil po nejakem muzeu.Jedno b¨vim zže je na Křivoklate a jeste jedno je kousek vedle nevite jak se jmenuje? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2012 15:34
Jméno: libor1
IP: uživatel12939
 taky se tam s kámošem chystáme, nemáme to tak daleko, ale nejni čas
Datum: 22. února 2012 15:34
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13242
Datum: 20. února 2012 20:59
 ahoj kamoš má pionýra 21 a když vyřadí tak musí furt přidávat plyn jinak mu to chcípne nevíte co temu může být ? dik za rychlou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2012 17:00
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 at zkusí přitáhnout šroubek volnoběhu(mezi triskama ten s pružinkou) a když to nepomůže tak seřídit zapalování a nebo dát nový šoupátko
Datum: 21. února 2012 17:00
 Veľká hladina v plavákovej komore, zmenšiť ohnutím pliešku do dola, malá medzera na sviečke, nastaviť na 0,5mm, upchatý filter, vyčistiť alebo vymeniť....
Datum: 20. února 2012 19:50
 tak určite at vyčisti karbec pak ho sešteluje a ješte by mohl vyčisit vyfuk  ( a seštelovat zapalovani)
Datum: 20. února 2012 19:37
 Zdar draci,potřeboval bych vědět,jak je dlouhej origo výfuk na pincka ( typ roura) bez kolena. Pokud můžete,změřte mi ho díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2012 17:18
Jméno: standa
IP: uživatel13255
 Nemam to teď u sebe,ale myslim že od příruby po zkosenej konec cca 75cm,od příruby za poslední přepážku(konec kruhu) 70-72cm.
Datum: 20. února 2012 17:18
Posl.aktualizace: 22. února 2012 14:55
Jméno: standa
IP: uživatel5140
 Viděl jsem to na klapkovym motoru na youtube.....minareli am6......spíš to bude chtít sehnat dostatečně malý turbo.....myslim že výkon zvedne razantně....jako u všeho......to je jak s autama....turbodiesly vždycky jely jak šlak a benzín bez turba línej a musel se točit,všechny maxima veličin ve špičce....najednou začali srát turba na malý benzínový motory a hle ono to jede a dokonce to má všechno,co tomu předtim chybělo,jako třeba konečně nějakej točivej moment v oblasti otáček,kde se běžně jezdí a ne v maximálních otáčkách
Datum: 22. února 2012 14:55
Jméno: JERrRY
IP: uživatel13258
 Dlouho jsme laborovaly s možností turba na jawu 50, ale je tam problém, výkon zvedne strašné málo (pokut vůbec), spousta směsi by šlo na prázdno do výfuku. Bez vstřikování je to na 2T blbost, turbo je výhradně na 4T motory
Datum: 22. února 2012 9:02
Jméno: standa
IP: uživatel13256
 Dnes jsem si udělal čas a kouknul se na to. Tragédie. Nevím co od toho čekaj. Nedomyšlený. Plastovej větráček se roztaví a navíc není nijak regulovanej,takže buď bude dávat "plnou forsáž" a nebo bude vyplej a bude brzdit proudící vzduch.... 4x LOL ......podobný věci vytvářel muj bratr ve věku 12 let na skůtrech
Datum: 21. února 2012 11:20
 svejch ***
Datum: 20. února 2012 16:36
 pro tunery ktři chtej na svrch mašinach turbo
Datum: 20. února 2012 16:35
Jméno: Jawa 05
IP: uživatel12062
 čau,http://shop.jawacz-dily.cz/jawa-pionyr-c5/jawa-50-pionyr-valec-po-vybrusu-6-i623/ mam tento válec a vynechává mi to jako kdyby mi tam šlo malo benzínu jakou mam koupit větší trysku 70,71 nebo 72 ? dííky za všechny odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2012 21:18
Jméno: Jawa 05
IP: uživatel12062
 ja sem si na ten 6.vybrus obědnal 72.trysku doufám že se to nebude uchalstávat nebo dusit. :/
Datum: 21. února 2012 21:18
Jméno: jawassss
IP: uživatel9121
 já mám na fuchtlu 13. výbrus a hlavu jsem si zbrousil doma pilníkem a mám tam trysku 72 a jede krásně
Datum: 21. února 2012 19:31
Jméno: Jawa 05
IP: uživatel12062
 jo dííky moc teda  a tady na fichtl krámku mají jen na babettu myslíš že to bude pasovat ? jjinak fakt dík
Datum: 20. února 2012 18:13
Jméno: standa
IP: uživatel13255
 Ne,odneseš mu hlavu, a řekneš mu že chceš roztahnout spalovák na 40mm.....ale ono to ve výsledku neni tak jednoduchý.....v podstatě nejjednodušší řešení je to hlinikový těsnění do hlavy a odpilovat ho na 40mm
Datum: 20. února 2012 18:04
Jméno: Jawa 05
IP: uživatel12062
 ok tak díky noa kdybych chtěl si nechat stočit nebo sbrousit hlavu u sostružnka nebo někde tak co mam říct nebo musim mu ktomu donest i píst nebo válec ? dík.
Datum: 20. února 2012 17:59
Jméno: standa
IP: uživatel13255
 No pár válců už jsem dělal a pár hlav mi taky rukama prošlo a ještě jsem neviděl origo hlavu,která by měla větší průměr jak 39mm  tj.4.výbrus  6.výbrus už naráží.....proto jsem ti to psal
Datum: 20. února 2012 17:35
Jméno: Jawa 05
IP: uživatel12062
 Blboost sory! chtěl sem napsat 40.
Datum: 20. února 2012 17:30
Jméno: Jawa 05
IP: uživatel12062
 Díky ti.  ale se zapalkem sem si dneska hrál 20min to jede ja si asi myslim že je to tou tryskou :/ pač je to 6.vybrus a už to asi potřebuje trochu víc benzínu. ale do hlavy by narážel až píst 39,45 myslim.
Datum: 20. února 2012 17:28
Jméno: standa
IP: uživatel13255
 tak zapalování.....nikdy necuká válec,ale je špatný nastavení karburátoru nebo zapalování,někdy chyba jiskry,ucpaná tryska,malá tryska,žádnej filtr,špatnej vejfuk.......moh bych pokračovat do nekonečna.....zaprvé se ujisti,že máš dobře seřízené zapalování,za druhé že je dobře seřízený karburátor/směs....pak to cukat přestane.....
Datum: 20. února 2012 17:21
Jméno: Jawa 05
IP: uživatel12062
 nene,nenaráží,ale cuká to de tam malo benzínu karbec je čísty a jehlu mam na 3 od hora.
Datum: 20. února 2012 17:15
Jméno: standa
IP: uživatel13255
 ti naráží píst do hlavy co?  furt to řikam dokola,že to nejde dělat jedno bez druhýho  mam velkej píst,tak musim nechat utočit hlavu na velkej píst  Jestli ti to škube,tak vyčisti karburátor....
Datum: 20. února 2012 16:52
Jméno: Jawa 05
IP: uživatel12062
Datum: 20. února 2012 16:40
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, hele jakej je rozdíl mezi ložisky SKF a ZKL ? nebo je to jen od jiných firem jiný značení..
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2012 8:01
Jméno: Jawa20
IP: uživatel12615
 Včera som kupoval SKF do fichtla a boli MADE IN ITALY a stáli ma 27€
Datum: 22. února 2012 8:01
 delajú to aj slováci
Datum: 21. února 2012 7:55
 SKF jsou nemci,,jen aby usetrili tak to delaji jak ITALI tak FRANcie,,proste kde je pracovni sila levnejsi
Datum: 21. února 2012 1:26
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 SKF jsou na 100% švédi a nevyznačují se jen kvalitou materiálu , ale i přesností zpracování a je to opravdu to nejlepší co je na našem trhu,ZKL jsou našel tehdá československá ložiska do našich strojů a zařízení postačující
Datum: 20. února 2012 21:51
 SKF a ZKL ... no SKFka jsou nejlepší co si můžeš do motorky dát, doby kdyby byly na trhu jen ZKLka už jsou dávno pryč =)
Datum: 20. února 2012 18:20
  já sem si myslel že SKF je italská značka..
Datum: 20. února 2012 18:15
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Ve švédsku byla firma založena a má tam hlavní sídlo, ale výrobní podniky má ve více zemích ne jen ve švédsku. Brzy se dočkáš i nápisu made in taiwan
Datum: 20. února 2012 18:11
Jméno: standa
IP: uživatel13255
 sám v tom mam bordel.....taky si myslim,že je švédská,ale na krabičkách jsou různé nápisy jako made in germany či made in france .....tak se v tom vyznej....
Datum: 20. února 2012 18:06
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 medvěd: do dneška jsem si myslel, že SKF je švédská firma a ZKL česká
Datum: 20. února 2012 17:57
Jméno: standa
IP: uživatel13255
 Hodně lidí říká,že se u drahých ložisek platí značka,ale není to až tak pravda.....u seriovky se to nepozná,ale na upraveném motoru ano.....tím bych to uzavřel.....
Datum: 20. února 2012 16:54
 skoro až na to že skfka sou lepši
Datum: 20. února 2012 16:41
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 ok díky, takže kvalita téměř stejná...
Datum: 20. února 2012 16:33
Jméno: medvěd
IP: uživatel13111
 skf je německa firma a zkl slovenská
Datum: 20. února 2012 16:04
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/599215-50-05.html tak to je velká škoda taková pěkná mohla bejt nejezdí někdo směr brno sever čech??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2012 21:53
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 to máte asi jako jsem dnes byl ve sběru a byly tam pěkný revmaplechy na kejvačku aj s kouskama bliken až na to že byly schnilý na sračku a proč?protože někomu to překáží doma pod střechou tak to hodí někam do škarpy
Datum: 20. února 2012 21:53
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 varnsdorf ale oklí neni problém
Datum: 20. února 2012 20:07
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Tohle ,když vidím tak bych tomu majiteli nakopal prdel (když to chudera motorka nedokáže sama). Za ten šrot bych mu dal maximálně kilo..................... KAM NA SEVER ČECH?????
Datum: 20. února 2012 17:55
 To je nejlepší, když se takový stroje nechaj hnít venku..
Datum: 20. února 2012 17:44
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 čus mam dotaz chci kupovat stadika ale má na blatníkach bubliny po okrajich a zezadu na blatniku zadnim jsou dvě prorezly diry jinak dobrej stav laku mislite že 7000 je dobrá cena...?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2012 15:20
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 je to s22 taky sem koukal na netu sem našel asi za 200 kč voba dva jinak diky moc
Datum: 21. února 2012 15:20
 S11 nebo S22? Blatníky na S 22 daj sehnat celkem dobře a levně oproti těm na S11. 7000,-je podle mě dost
Datum: 21. února 2012 14:08
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 jestli jsou blatníky schnilý tak 700 je dost viděl bych to spíš na 5
Datum: 20. února 2012 21:35
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
Posl.aktualizace: 20. února 2012 17:41
 bezova neni skladem,,vzdy objednat predem,,, brasny jsou super,, proty co jezdeji jen tak jednou dvakrat na streku tak jsou ok,ale pokud by jste chteli objet celej svet a nebo jezdit s ni kazdej den,,tak brasna za 1500kc neodpovida pozadavku,..dobra brasna stoji 5000kc,, pro puntickare muzu dodat brasnu o 1000kc draz,, s lepsi a kvalitnejsi kozenkou ale to je tez na objednavku,,, lepsi barvy nedokaz zajistit
Datum: 20. února 2012 17:41
 Odstínama bych se zase tolik nezabýval a podle mě tyhle nabízený barvy jsou super taky už jsem nad ní přemýšlel že asi časem koupím béžovou protože se mi k tomu nejlíp hodí.
Datum: 20. února 2012 17:12
 draku je ok,, ale zas nemuzu se se trfit do odstinu, ,to je pak basna za 10 tis,,,to pak se dela kozenka specialne na prani,,ale to je strasny ranec
Datum: 20. února 2012 15:56
Jméno: Mišák
IP: uživatel12501
 zdarec draci jakej mám dát olej do fichtla motorovej nebo převodovej ?? a napište kdyštak celej název a kde ho koupit tak díky čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2012 14:10
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 ja ještě upřesním že nejlepší je ten z benziny= paramo gyrol 80/90
Datum: 20. února 2012 14:10
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 no a kam ta dírka myslíš že vede? ...chvilka napětí....................................správně, ke spojce, která je spojená s převodovkou.. takže dál už to snad rozvádět nemusim.. pro fichtla stačí PP80 nebo PP90 bez ohledu na značku.. a silně Ti doporučuju přečíst si Návod k obsluze, už jen kvůli tomu názvu...
Datum: 19. února 2012 23:13
Jméno: Mišák
IP: uživatel12501
 to je vhuj toto na levé straně je dírka kde se nalívá olej a ptám se jakej olej tam mám dát
Datum: 19. února 2012 23:02
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 asi podle toho jestli ho chceš dát do motoru nebo do převodovky ne?
Datum: 19. února 2012 23:00
 čau draci, nevíte někdo jak je to ted s řidičákem AM , jestli je autamaticky zahrnut ve skupině B a popřípadě co nato Policie ČR  když vás zastaví na pio. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2012 21:32
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 když tě čapnou, tak ti to projít může, ale tady některejm uniká fakt, že pokud s tim jezdí na silnici, tak je může někdo například přehlídnout a nedat jim přednost v jízdě (což by dneska nebylo nic neobvyklýho), a ačkoliv může bejt stokrát v právu a nehodu nezavinit, tak bez řidičáku tam prostě nemá co dělat, veškerá odpovědnost za škodu včetně té nezaviněné jde na ně a ještě se k tomu přičte trestnej čin za jízdu bez ŘP... takže pokud nejezdíš jenom po vesnici nebo polňačce, pak to za to myslim nestojí..
Datum: 20. února 2012 21:32
 Tak ti to mužou kvalifikovat jako, když nemáš řidičák, což muže být i drahá záležitost.
Datum: 20. února 2012 15:44
Jméno: žabak
IP: uživatel4095
 a když mě čapnou na fíkovi ? tak co
Datum: 20. února 2012 15:19
Jméno: Filip
IP: uživatel13012
 Ikdyž to tam nemáš napsané, tak jakmile máš řidičák sk.B tak můžeš na všem co má konstrukční rychlost do 45 km/h ,takže babety,mopedy,no prostě skoro všichni veteránci  a policie ví že to k tomu řidičáku je takže se na nic neptají,pokud nejedeš na fechtlovi 21 který už spadý pod A1
Datum: 20. února 2012 8:16
Jméno: žabak
IP: uživatel4095
 právěže zapsaný ho tam nemám tak se radši ptám, ale spíš mě zajímá jak se zachovaj cajti když mě chytnou tak to bude na stejno jako bych neměl vůbec ŘP že ?
Datum: 19. února 2012 22:39
 s AM můžeš max na 550-555-05, k B je pořád ale asi ti to na řidičák nenapíšou
Datum: 19. února 2012 22:37
 Čau draci plánuju si udelat vyfuk na motor cz 125, ale nevim z ceho a jak, dostal sme napad protoze je to hlava na 2 vyfuky tak ze tam pridelam kolena, povedu je vedle sebe, ke konci je svarim a povedu z toho takovou tenkou trubicku. myslite ze je to dobry napad? nebo nemate nekdy nejaky tip jak udelat vyfuk, aby to rvalo? origo vyfuky tam davat nechcu protoze sou v peknem stavu a na cross sou skoda
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2012 23:20
 j oa lanka sou na ten motor stejna jako na CZ 150 ne? jinak sem vynechal ze tam mam plno koncovek vyfuku rybiny, ale zrezle, a znicene uz tak sem uvazoval ze bych je dal na ten vyfuk co si chcu zkutit, at nekupuju zbytecne hikone vyfuk ktery me bude stat majland  jo a jak se tam dava spojkove lanko do toho motora? a jak vubec vypada nevim, jo a este jedna vec co mi chybi je retez, jinak mam fakt asi vsechno co potrebuju
Datum: 20. února 2012 23:20
 ne ja mam 125/351, mam tam asi 4 nahradni karburatory, asi cca 100 pistich krouzku  , nekolik pistu, asi 7 klaksonu, 4 prepinace svetel, asi 20 ruznych navleku, riditka, komplet plyn kolejnicku, kostru na tu cz 125 ale mam jine kola takze koupim kostru, kde ty kola pasujou, stejne ta kostra ma i takovou krosovou predni vidlicu, pak asi 4 pary zadnich tlumicu, ale jenom jeden par tlumi, ty ostatni se ani nepohnou  , pak mam asi tak 3 nejake zadni svetla ( ty tam davat nebudu, fakt skoda) jeden kryt predniho svetla ten si tam hodim, celou krabicku zarovek do predniho svetla, neska stoji jedna 80 kc  , pak asi 10 zarovek do zadniho svetla, ruzne tesneni, asi 4 stojany, sroubek kam se podivam, klicu jak nasr*nych, jednu spinacku co ma byt na te cezete a jednu co ma ten regulator, pak asi 6 ruznych tachometru, bubnove brzdy, rozety, a este nevim co je toho fakt dost
Datum: 20. února 2012 23:16
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 tak ten motor(jestli máš 351) má asi 5,5 koně a točí max 4 500 otáček/min takže na krosku nic moc,ale jako jo jede to těch 70-75,a jestli máš 125T motor má karbec přidělanej sponkou na hrdlu přímo na válci tak ten je škoda krosit
Datum: 20. února 2012 23:06
 tak na zacatek vis co  proc? to pojede ne? kamos ma krosinu ze simaka, prevrtany za 70 ccm a staci  to pude krosnout ne? no navic ja to skaldam z dilu ktere mam u babky, kupuju jenom kostru od kamosa....
Datum: 20. února 2012 19:28
Jméno: péro
IP: uživatel8967
 jo aha tak už vím o jakej motor jde,je to 351 se třema rychlostma no s ním si teda fakt moc nezakrosíš
Datum: 20. února 2012 11:29
 no ne magneto jako ale ten magnet se uvolnil a zadrel to jakoby takze se to netoci
Datum: 20. února 2012 10:30
 Jo ja mam ty motory 3, a jinak zadne dily na to nemam, casem koupim neco silnejsiho, ale ty motorynechci prodavat, protoze ani nevim jak jezdi, tak to testnu  urcite si jeden chcu nechat, jeden ma zadrene to magneto ze se to neda nastartovat, ze se to neotaci, a treti nevim, takze zkusim vis co a uvidime
Datum: 20. února 2012 10:29
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 jo to je škoda,protože 2 vejfuková 125 byla si myslím jenom 355 a těch je dost málo,je dost velká škoda ji ničit na poli a beztak na kros nemá dostatečný výkon
Datum: 19. února 2012 22:42
 hlava na 2 výfuky? ty to máš 4T motor?  .... jinak škoda je ničit motorku na "krosku"
Datum: 19. února 2012 22:22
Jméno: standa
IP: uživatel10996
 Navař na konec spojených výfuků Hikone,uřízni mu tlumení a dej tam výletovou trubičku o průměru cca 22mm a délka cca 15cm,případně dodělej tlumení......
Datum: 19. února 2012 22:04
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Čus, po kolika kilometrech v normálním provozu na silnici mažete řetěz? Čím je nejlepší to mazat? Normálně vazelínou? Nelepí se na to pak moc bordel?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2012 18:29
 Zdarec hele mám 175/487 ročně najedu kolem 4000 - 5000 km řetěz mažu 1 za tejden mažu jej plastickým mazivem Mogul (je to prakticky řidší vazelína) jsem s tím spokojen, po sezóně vyperu řetěz v benzínu, a pak v oleji, a jede se dál  . Ale je doba pokročilá takže jestli máš dost financí tak je lepší takový ten olej na řetězy ve spreji. Já jsem zastáncem těch starých praktik mazání!
Datum: 20. února 2012 18:29
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Jo to jsem četl v příručkách, ale doba pokročila tak mě zajímá esli nejsou lepší ty spreje.
Datum: 19. února 2012 22:47
 hodiš řetěz do hrnce s roztopenou vazelinou a pak ho vyndáš.
Datum: 19. února 2012 22:23
 Prodávaj se takový spreje na řetězy okolo stovky a ty potom nemaj udájně stříkat všude možně, moje zkušenost je ta, že první jízda stejně trochu stříká, ale asi jsem tam toho nasprejoval moc. No lepší než obyčejnej olej, vazelína neni taky špatná.
Datum: 19. února 2012 21:53
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13242
 Až uvidíš že je řetěz suchej, nebo bude vydávat nějaký divný zvuky, popř. když bude zašpiněnej z lesa. Chce ho kdyžtak určitě omýt, mazat můžeš normálně ,,zvenku" olejem nebo vazelínou ale účinnější je řetěz rozpojit, namazat vazelínou a ohřát. Vazelína by měla zalézt do všech spár a nebo 3 a dobrym způsobem je ho přímo namazat nějakym mazadlem (tukem) určenym na řetězy.
Datum: 19. února 2012 21:46
 Zdarec draci. Udělám teď to,co dělají všichni lenoši. Chci zeptat jestli nevíte o e-shopu,či kameném obchodu(kladno,slaný,rakovník,beroun,louny,praha),kde by se dalo sehnat díly na karburátory Dell Orto italské výroby? Jedná se mi o pružinu šoupátka a osičku plováku....osička by samozřejmně šla v nejhorším případě nahradit,žejo,ale ta pružina ne :-/
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2012 15:21
 zkus se stando podívat po té čínské kopii DO, mě do pravýho DO z něj pasuje skoro všechno kromě emulzní trubice... šoupě,pružina,plovák, víčko plovákovky, víčko šoupěte,jehla to je všechno identické... kopii jsem už teda prodal ale kdyby se mi něco pokazilo tak za ty peníze si koupím na díly znovu
Datum: 20. února 2012 15:21
Datum: 20. února 2012 8:13
 Čau stando, napadá mě akorát tohle: http://www.motocz.cz/Kontakt/ Prodávaj tam celý karburátory Dell Orto, tak třeba budou mít i tu pružinu. Sice z těch stránek vypadá, že dělal nový motorky, ale maj tam hodně dílů i na pionýry, Babetty a ostatní
Datum: 19. února 2012 21:41
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13242
Datum: 19. února 2012 21:31
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Čau,prosimvás dá se ještě sehnat tuk AV 2?Pořebuju ho na namazání ložisek v kolech.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2012 17:18
 To už se určitě nevyrábí ale pokud chcete retro vazelínu tak NH2-vápenaté zhušťovadla nebo AK2 tyhle dvě vazelíny mám nejraději LV2-3 je modernější na bázi lithiných mýdel ale podle mého žádný zázrak moc ji nemusím ale mažu NH2.
Datum: 20. února 2012 17:18
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Díky,koukal jsem že ho dělá mogul.Ho zitra vemu na pumpě...
Datum: 19. února 2012 21:44
 Já kupoval speciálně na ložiska LV 2-3.
Datum: 19. února 2012 21:34
 A rovnou i druhý problém. Co mám udělat s uhlíkama, když nedokáží dobíjet. Rotor by měl být v pohodě. Ještě potom zkusim jinej. Uhlíky jsou nové, mám NEPODLOŽENÉ pružiny uhlíků. Mám zkusit podložit ? Nebo jestli nevíte o někom, kdo by uměl převinout rotor. Mám zrovna ten 6V/75W.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2012 23:21
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 relé se samo od sebe nepoškodí.. nový uhlíky bych nezatracoval, já ty nový mam a za posledních 5000km jsem sundaval pravý víko jen proto, abych nezapomněl jak to tam vypadá.... Zatimco nový elektromechanický relé mě zklamalo, musel sem ho doseřizovat.. koukni na rotor za běhu, jestli tam uhlíky nejiskří, a jestli visí, zkus jiný, pokud budou viset taky, pak bych vyměnil šachty..
Datum: 19. února 2012 23:21
 To sice ne, ale nový prej stojí za hovno. Mám tam nový. Já nevím... Já sem jezdil pohoda, ale najednou ta mrcha přestala dobíjet. Koukal jsem, byl zajebanej komutátor dynama, tak sem si myslel, že uhlíky visí. Vzal sem to smirkem do leskla a na chvilku to pomohlo a ejhle... Už zas mi to trápí. Vadu bych viděl na rotor. nebo Relé. Dobijí jen při vysokých a to ještě ani nesmí být zaplé světlo, jinak zdechne. Relátko je ale nový. Leda by se poškodilo těmi jízdami teď v zimě...
Datum: 19. února 2012 23:09
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 a co zkusit jiný uhlíky, nejsou snad tak drahý a aspoň vyloučíš potencionální vadu v uhlících..
Datum: 19. února 2012 23:03
|



|