Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: stig
IP: uživatel13048
Posl.aktualizace: 17. února 2012 11:45
Jméno: Jura
IP: uživatel13222
Datum: 17. února 2012 11:45
Datum: 16. února 2012 20:39
Jméno: standa
IP: uživatel13234
 Možná jo,ale detail,kde to má rotor?
Datum: 16. února 2012 20:23
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 Draci nevite jestli mi přejderední vidlice ze simsona na mustangu? omlouvam se za blbej dotak,dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2012 18:31
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 na STK myslím pradon ze sem to nedopsal
Datum: 16. února 2012 18:31
Datum: 16. února 2012 16:21
 http://lmgtfy.com/?q=http%3A%2F%2Flmgtfy.com
Datum: 16. února 2012 16:19
Jméno: Stewie
IP: uživatel13091
 Takže začínám z následujícím projektem : PŘESTAVBA JAWA 23 na teréní motocykl určený pouze a výhradně na ježdění po polích a v terénu\\\\\\\\r\\\\\\\\n1 věc. Vejfuk - potřeboval bych ho zvednout . napadlo mě použít nějakej kus železa a ten svařit na rám pod sedlem a délkou by to železo bylo do poloviny kola. na to bych přidělal vejfuk . Šlo by to máte nějaký zkušenosti\\\\\\\\r\\\\\\\\n2. Blbiny - prostě všechno nepotřebný odmontovat . Plánuju ale zanechat přední světlo pro aspon trochu jízdu za šera. Co všechno mám teda odmontovat ? Napadlo mě vyměnit sedadlo a dát tam nějaké menší a lehčí. Bude to bouze vozidlo pro jednoho tak tam nepotřebuju tak dlouhý sedadlo. \\\\\\\\r\\\\\\\\nCo na to řikáte ? Máte nějaký typy ? Rady ? Předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2012 13:34
 Jo to je videt už z toho co píšeš a hlavně taky z pravopisu. naplno souhlasím se standou
Datum: 18. února 2012 13:34
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 jo a jestli si řikáš že je to nerealizovatelný a drahý tak ti řeknu jedno ja si mustafa koupil před dvěma lety kdy sem nevěděl jak co seřídit a dneska už chci dělat úpravy na válci. A abys si nemyslel je mi 14
Datum: 16. února 2012 20:09
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 No já se crossem amatrski taky zabyvám letos bych chtěl na závody a tak doporučuju: přední vidlice simson, předělat úhle zadních tlumičů a použít štelovatelný za jawy 350 Koleno výfuku použít z simson enduro, výfuk tam origo nedavej to je škoda kup si spíš hikone není drahej a fajn vypadá přední kola přeplíst na 19 a nasadit zrapák, zadní origo nanejvýš přeplíst na širší dráty. Kříz není to pavý makový. Dobrý je dat sklopný pokud se nechces zdržovat s výrobou tak si pořid z bouranýho pitbajka to je většinou i s křížem zadní brzda je nejlepší tahová takže bud CZ 175 477 nebo jawa 90. sedlo je dobrý zkrátin normálně uříznutím kusu plechu a nechat tam navařit okraj aby se to dalo potahnout. potažení seženeš na netu. hlavně nezapomen na vspěru rámu nebo ohneš rám jako já proto se poštím do takovejhe úprav. pokud chces jeste neco vedet napis na mejl. mám toho hodně přečtenýho.
Datum: 16. února 2012 20:07
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 s tím křížem souhlas,pérovku matku a pak zas pérovku a matku a takhle třeba 4x zasebou a nepovolí ani ranu
Datum: 16. února 2012 16:47
 Standa - souhlas .. když už tak koupit nějakou už zbastlenou motorku a dál ji přestavbovat ale jinak škoda mustanga ..
Datum: 16. února 2012 16:16
Jméno: standa
IP: uživatel13234
 Základ je kříž usadit na svý místo,do otvoru pro trojúhelníček péra stojanu dát ten železnej trojuhelníček(jinak při extrémnim dotažení prdnou kartery v místě držáků),použít dostatečně dlouhý šrouby,na každej dvě podložky,jednu pérovku,utahnout na krev a dát kontra matku.....5 let nepovolí.......
Datum: 16. února 2012 14:35
Jméno: Stewie
IP: uživatel13091
 no tak na normál ježdění mám Jawu 21 v exportní verzi kde je všechno origo a na to bych si šáhnout nedovolil  . Tak dobře nebudu to teda nějak přestavovat ale jak ten kříž tam přidělat aby něco vydržel ?
Datum: 16. února 2012 13:15
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Až budeš větší tak tě bude mrzet že jsi to takhle zprasil....
Datum: 16. února 2012 12:25
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no vieš súdruhovia nepočítali že sa to bude kurviť niekde na poli ja by som si kupil enduro a mustanga nechal na pokoji :/ ale je to tvoja vec ak doň chceš položiť lásku nech sa páči a ja som jazdil na sériovej 21 a nikdy mi nič neodpadlo na poli ale potom som dostal rozum spravil som vodický a zohnal papiere
Datum: 16. února 2012 12:10
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 súhlasím so standom
Datum: 16. února 2012 12:02
Jméno: Stewie
IP: uživatel13091
 Chápu to . Ale když sem ted jezdil tak pořád se něco sr*lo a to hlavně vejfuk a ten kříž co drží stupačky. Prostě opravoval sem to několik dní a pak za odpoledne se něco dalšího po*alo. Největší problémy mi fakt dělá ten kříž .Nechci dělat žádnou cross obludu jenom prostě zvýšit spolehlivost protože po tejdnu ježdění po poli něco upadne. Jinak počítám se seríovým vejfukem . Vyvedení na horu ala simpson sem už taky přemýšlel ale kvůly tlumičům tam neni moc místa takže bych to stejně musel navařit pod sedačku ne? No nechci vyměnovat díly za nějaký turbo cross jenom prostě nějak to líp poskládat .Protože to soudruzi stim křížem dole úplně zmrvily.když využiju seriový díly tak investice bude jen nějaký elektrody a pár šroubů a matek kterejch mám doma milion , neni to tak ?
Datum: 16. února 2012 11:51
Jméno: standa
IP: uživatel13234
 Moje rada je nedělat.....aby to bylo funkční,tak investice bude vysoká.....jednodušší je dát tam enduro drapáky,sundat blatniky,seriovej výfuk vyvést někudy horem(alá simson enduro) a kašlat na to....do rámu nezasahovat ani nepřevařovat.....jednou by tě to mohlo mrzet  Pro inspiraci stroj jednoho známýho http://www.fichtlpokec.cz/obr2/img6/111210321012776.jpg Dle mě moc hezky udělané.....toto je pěkné enduro......
Datum: 16. února 2012 11:35
Jméno: petr
IP: uživatel12913
Posl.aktualizace: 16. února 2012 21:03
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 Dík já sem jenom ...
Datum: 16. února 2012 21:03
Jméno: standa
IP: uživatel13234
 Při výměně ojnice na origo klice není potřeba řešit vyvážení,je to vyvážené cca dobře.....pokud bys to chtěl do závodního motoru s 100mm klikou,tak prosim,hoď si to na vyvážení,třeba tam někdo nějaký gramy najde,ale na seriovku je to ok....mam obyč kliku s CKR ojnicí jehla a bez problému 10 000ot/min....nevšim sem si že by tam nějak "mlátil píst"....spíš se dělá ta úprava že se odsoustružuje zevnitř pístu nálitek na dni pístu.....
Datum: 16. února 2012 21:00
Jméno: petr
IP: uživatel12913
Datum: 16. února 2012 20:33
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 no jo ale když si koupím holou CKR ojnici a budu ji chtít viměnit za bronzovou ojnici tak si musím nechat vyvážit holou kliku bez ojnice jako třeba tady http://www.jawa50speed.wz.cz/j50s.html nebo tahle ta je aji zbroušená na 90mm
Datum: 16. února 2012 20:31
Jméno: standa
IP: uživatel13234
 No tak si tu ojnici nabřuš,ať je ostřejší ......a neméně pevnější.......btw moc by mi zajímalo jak ta "broušená" klika drží 12 tisíc otáček......se roztrhne jak hovno......
Datum: 16. února 2012 20:04
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 http://motorky.hyperinzerce.cz/moto-tuning/inzerat/4680450-klika-jawa-pionyr-80mm-brousena-ckr-nabidka-tabor/
Datum: 16. února 2012 16:11
Jméno: fechtl
IP: uživatel12547
 zadne díry či upravy!!- nasadit klikovku do kartru a na ojnici nasadit píst s čepem a jeto
Datum: 16. února 2012 15:10
Jméno: Jarek97
IP: uživatel12772
 Zdar draci, mam dotaz na Jawa 50 typ 21, jestli by mi nekdo neposlal odkaz na schema elektriky fichtla. Budu skladat tak at mam vzor podle ceho to mam delat. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2012 11:46
Jméno: Jarek97
IP: uživatel12772
 Dík
Datum: 16. února 2012 11:46
Jméno: hh
IP: uživatel13233
Datum: 16. února 2012 10:02
Jméno: jirka
IP: uživatel11570
 čau.. poradíte mi jek nejlépe vyčistit nádrž z jawy 250?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2012 17:24
 Zdarec pokud hledáš levnej nenákladnej způsob tak normálně vyndej nádrž vytoč kohoutek, nasyp do ní jemnější drť nebo štěrk a třes s ní aspon půl hodiny, potom vysypeš štěrk, vypláchneš vodou, benzínem udělal jsem to tak a jsem spokojenej jen musíš mít kohoutek se sítkem v nádrži protože ti tam může něco zůstat ale mě se to nestalo už to mám 2 roky a jsem spokojenej
Datum: 16. února 2012 17:24
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
Datum: 16. února 2012 16:56
 Tady máš návod(http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-chemicke-moreni-cisteni-nadrze-hliniku-kovu-kyselina-citronova-fosforecna.html)
Datum: 16. února 2012 16:26
 karel .. to co pišeš je asi blbost ... rezavou nadrš jenom tak nevyplachneš benzinem nebo řididlem ... a barvu ? jako normalni ? sintetyku
Datum: 16. února 2012 15:49
Jméno: karel
IP: uživatel13235
 do nádrže nalej benzin nebo ředidlo pak to tim vypláchni. na druhý den do toho nalej barvu a převracej z nadrži ať se barva rozleje všude. pak ti to nebude rezavět.
Datum: 16. února 2012 14:41
Jméno: dannone
IP: uživatel11032
 Zdravím, přemýšlel jsem o tom zadním ledkovém světle co je na jawa50.cz, ale je to na 12V a někdo pod přezdívkou myslím MaverickSVK tam psal že si to navrhl pro 6V. Psal jsem mu email ale neozval se mi tak se chci zeptat jestli na něho někdo nemáte jiný kontakt nebo tak, potřeboval bych předlohu na plošák  díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2012 20:59
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 Já sem rozomněl ale jenom sem ti to sem dal
Datum: 16. února 2012 20:59
Jméno: dannone
IP: uživatel11032
 Petr: asi si nerozuměl mojemu dotazu  ale i tak dík za snahu
Datum: 16. února 2012 20:34
Jméno: petr
IP: uživatel12913
Datum: 16. února 2012 17:18
 no tak když ty LEDky napájíš na desku, hodíš tam odpor, před to všechno dál diodovej usměrňovač, tak by to mělo fungovat. Já to mám daný jako podsvícení tachometru a svítí to pěkně. vzadu mi dobře svítí i žárovka, tak sem to nechal v originále
Datum: 16. února 2012 1:11
Jméno: hh
IP: uživatel13171
Datum: 15. února 2012 22:06
Jméno: Lada
IP: uživatel11531
 Čau draci, chtel bych se zeptat jakou rychlost by bylo mozne dosahnout s origo rozetou vzadu a s 14ti nebo 15ti zubem sekundaru vepředu... predem dekuji za odpoved.\\\\r\\\\n\\\\r\\\\nFichtlum Zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2012 10:32
Jméno: standa
IP: uživatel13234
 Na holé seriovce v prvních výbrusech bývá dosahováno nejvyšší rychlosti s převodem 12/55,vyjímečně s lehkým jezdcem 13/55. Dweina potvrzuji.
Datum: 16. února 2012 10:32
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 podle stavu stroje... někdo totiž neumí naladit ani pořádně předstih a směs a proto už to kolečkama nedožene ani kdyby se zbláznil. taky třeba podle váhy jezdce. kamarád má 70 kg a jezdí 14ti zub o čemž si například mojich 100 kg může nechat zdát. 15ti kolečko je už na sériovku docela nadstandart. a odpověď tedy zní : 60 - 80 km/h
Datum: 15. února 2012 22:09
Jméno: joker
IP: uživatel13232
 Zdravim chci se zeptat jestli jde na jawetě sendat karbec bez tohoabych musel oddelt motor jestli to jde tak bych prosil o navod me to proste nejde a jeste mam dotaz jestl tu ma nekdo stadiona nebo jawetu z okoli prerova ras bycch se projel samotneho me to moc nebere
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2012 17:51
 sakra XD
Datum: 16. února 2012 17:51
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 joker: napiš mi prosim tě mail... diky
Datum: 16. února 2012 17:50
 Povolíš s každý strany rámu šrouby nad motorem co držej filtr, ten zasuneš směrem dozadu (v rámu jdou oválný díry - celej airbox tak vyjede z gumovýho kolínka na karbu). Skrz díru v rámu na pravé straně povolíš objímku karbuhátoru, strčíš ruku zepředu nad válec a a kartec vytáhneš nahoru a dopředu - nahoru mu lez pomoc otáčením, občas je do příruby zasouslej. Pak odpojíš hadičku a šoupátku (lze udělat i dříve). Při zpětný montáži objímku dotahovat s cictem, aby nepraskla.
Datum: 16. února 2012 4:55
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Zdarec muj fb je Ondrášek Bortník
Datum: 15. února 2012 21:55
Jméno: joker
IP: uživatel13232
 lk-no v garazi mam je rotor a karbec ale nevim jak je to s funkčnosti. Ale jeden znamej spravoval stadiony a jawety mel toho doma furu takze mam jawetku komletni aj s revma plechama ten by ty dily mel ale neslysel sem o nem co se odstehoval mozna na nej ma tata kontakt tak bych ti dal vedet. Ondro dej se fb a ja si te pridam aspon by jsme pokecali a teba udelame sraz jelikož z okoli nikoho neznam kdo ma mopeda.Fano dik za odpoved zetra se na kouknu
Datum: 15. února 2012 21:51
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Zdarec bydlím 20km od přerova mám s11 zatím renovuju ale sháním další mopedy bud jawetu nebo stadiona na tyby nezáleží nevíte o nečem? je na vás nějaký kontakt např. facebook? díky
Datum: 15. února 2012 20:40
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 joker: nemáš na jawettu nějaký náhradní díly? Dotáhl jsem nekompletní vrak a snažim se na to něco sehnat
Datum: 15. února 2012 20:14
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 normalne vyndas civku jestli ji tam mas povolis sroubek co drzi karbec na prirube vyndas filtr a musi jit ven
Datum: 15. února 2012 19:46
 Jakou svíčku na mustanga se zapalováním Vape .Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2012 21:05
 úplně stejnou jako bez vape
Datum: 16. února 2012 21:05
 je to skoro jedno, ale je pravda že s dražší svíčkou to líp startuje, teda mě mám NGK B8HS a uplně v pohodě za studena napoprvý a zatepla tak napodruhý nebo napotřetí což není špatný, otázka je kde s tím jezdíš jestli najedeš aspon ty 2000km za rok tak se to vyplatí
Datum: 16. února 2012 17:27
 klassika Brisk N15C nebo aj s Y
Datum: 15. února 2012 19:26
Posl.aktualizace: 16. února 2012 16:21
 malem 3x 35 tisic pokuta ale řekl však je to fichtl svetla ti jedou helmu maš tak to tlač dom a moc se neukazuj na silnici
Datum: 16. února 2012 16:21
 standa: však nikam nepospicham  moc ani nebudu jezdit, neš udelam řidičak  uš me chytli 3x uš to nebudu bez řidičaku ryskovat
Datum: 16. února 2012 16:15
Jméno: standa
IP: uživatel13234
 Dan23cz: Brzo ti přijde i válec  Ale dej tomu ještě týden.
Datum: 16. února 2012 10:35
 barny .. jo mam
Datum: 15. února 2012 20:10
  v pokoji máš ho nově nalakovanej??
Datum: 15. února 2012 20:08
 ho chudaka nenecham mrznou v garaži nebo v kotelně
Datum: 15. února 2012 19:51
 ja mam mustanga doma v pokoji naleštenyho bez motoru ten ješte musim složit  ( tady mu je teploučko aš dost  )
Datum: 15. února 2012 19:49
 Takový rampouchy, chudák malej  .
Datum: 15. února 2012 19:48
 castrol: řezaví?
Datum: 15. února 2012 19:14
 Počky na jaře to budeš mít řezaví jak lišku
Datum: 15. února 2012 18:34
 už je hezky doma v teple..
Datum: 15. února 2012 18:28
 No ty vole, ten bude mít zápal válce, chudák malej  Radim ukopat rampouchy a dát někam do tepla
Datum: 15. února 2012 18:13
Datum: 15. února 2012 18:06
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 zdarec draci,jen mě tak napadla otázka ,,kolik točí seriovka fichtl,,?? no něco kolem 7000 určitě ,že jo
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2012 10:43
Jméno: standa
IP: uživatel13234
 Když se budem bavit o úplně holý seriovce,moje maximum,tak před lety moje J21 ještě ve vínovém orvaném kabátu,stav před rozpadnutim,ale v celkem dobrém - seřízeném stavu (až na kliku) 72km/h s převodem 13/55 a paradox byl,že na 12/55 to jelo těch 68-69km/h taky....takže odpověď je na snadě.....seriovka točí do 7000ot/min,vijimečně lehce nad 7000,s tím,že poslední kvalt vždy do těchto otáček dotočit nemusí....
Datum: 16. února 2012 10:43
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 mně dal sériovej fichtl s nehorázně vylítanym válcem a 12z. 6500ot/min, měřena GPS rychlost a následně přepočítán převodový poměr
Datum: 15. února 2012 22:18
 kekz: řekl bych právě velkej předstih... nějak podobně vždy ladím stroj do terénu aby pěkně táhl...
Datum: 15. února 2012 20:20
 mě ten mustang dal s origo převodem něco kolem 65, ale prostě hned... vyjel všechno.. ale na druhou stránku i z toho nejprudčího kopce prostě nedal ani o kilometr víc... jak se dostal na tu rychlost, ve válci začalo chrastit a už dál nešel...
Datum: 15. února 2012 19:49
 Bakoun: já s 13zubem na 20, válec má něco za sebou 69 kmh což je nějakých těch 6800-6900 a víc ani ťuk..ani z kopce...
Datum: 15. února 2012 19:40
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Naprosto sériový mustang v běžném stádiu opotřebení (ale nafoukaná kola, doplý řetěz, namazaná ložiska v kolech) se mi s 12-zub. kolečkem po rovině roztočil nejvíc na 6800ot/min. Měřeno otáčkoměrem pro zahradní techniku. Takže tak nějak...
Datum: 15. února 2012 18:57
 Žádný pincek netočí stejně.. záleží hlavně na stavu motoru a na předstihu.. Já měl například mustanga, kterej skoro vůbec netočil ale ten tah... neuvěřitelný.. Jinak 05ku vytočíš míň než 21, řekl bych odhadem tak 6700 max... 21 jde vytočit i na 7000, ale to už je pravdu maximum no...
Datum: 15. února 2012 18:13
 na trojku origo fichtl nevytočí 7000 ot/min... jako vytočí ale to je tak max  na neutrál vyběhanej motor může točit přes 10 tisíc  to jsem teda jenom četl protože otáčkoměr nemám... ale věřím tomu  kolem těch 7 tisíc je takový maximum co se dá vytočit...
Datum: 15. února 2012 17:00
 carodka: točí určitě víc, jen dosahujou největšího výkonu v těch otáčkách....
Datum: 15. února 2012 16:47
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 O5 má 6000 a 20,21,23 má 6500 když to vyjelo z fabriky.
Datum: 15. února 2012 16:44
Posl.aktualizace: 15. února 2012 18:31
 Ok díkec
Datum: 15. února 2012 18:31
 je v pohode,, jen se tim podpori zahranicni dovoz
Datum: 15. února 2012 18:16
 zkušenosti?
Datum: 15. února 2012 16:45
Jméno: blady
IP: uživatel13229
Posl.aktualizace: 18. února 2012 9:42
 blady neobhajuj svou blbost... cejchu debila se uz n apokecu nezbavíš
Datum: 18. února 2012 9:42
Jméno: blady
IP: uživatel13229
 já se zajmam a tunim a zpravuju dnešní motorky a auta...
Datum: 17. února 2012 19:46
Jméno: blady
IP: uživatel13229
 kolečko, hádat se nechci, a to máš pravdu že sem se možná dřívv ptal na zápalko... to asi jo... tomu sem nerozumeľ, to beru, jenže problém je v tom že sem neuměl s fichtlem (konkrétně jeho zapalováním) a svíčka má velkej vliv na chod, výkon a účinnost motoru. Ale každej motor chce jinou.. jinak u pincka to možná jedno je, ale třeba u pořádNě silný mašiny rozhodně ne... a jinak iridiová svíčka na výkon nepřidá, je vtip jen v tom že je z kvalitnějŠího matroše a tenčí elektroda (dýl vydrží a větší teploty) jinak když koupíš v jedný kategorii iridium a obyč, tak pojedou stejně.. de o jiný věci, ale to tu nechci probírat, mě se jednalo jen o zkušenosti vaše, jedinej problém je, že mi odpověděli dva..jinak nic proti..  a motorům rozumim dost, to se neboj  akorád že novejm (respektive motoru a převodovce z pincka rozumí každej, rozpůlit motor dokáže pětiletej, ale seštelovat ho špičkově každej ne (já v září nebo kdy ste to říkali sem neuměl no..jako zapalování )
Datum: 17. února 2012 19:45
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
Datum: 17. února 2012 16:37
 blady: Aha, myslim že po přečtení tohohle vlákna musí být každému jasné, kdo z nás dvou je tady trochu mimo dění  Od prvního příspěvku nás tady přesvědčuješ, jak svíčka přidá výkon, jak se hodně vyznáš v motorech, jací jsme chytráci, případi atd. Před pár měsícema se ptáš jak seštelovat fichtla...trochu blbý, ne? Neřeknu když se někdo normálně zeptá na naštelování fichtla nebo na to, jakou použít svíčku, milerád mu pak odpovim. Ty se ale chceš vyloženě hádat, přesvědčovat nás o nějakejch bludech a taky nás urážet. Nic nedokážeš zdůvodnit, hraješ si tady na nějaký slovíčkaření atd. Pak se nediv, že ti lidi nechtěji moc poradit, když se k nim takhle chováš. Zkus mi tohle nějak vyvrátit, tady na pokecu jsem toho zažil..řekněme docela dost, vzhledem k tomu že sem chodim v podstatě denně už od prvního dne, kdy tahle stránka funguje. Zamysli se trochu nad sebou, uvědom si, že sedíš za počítačem, ale kdybychom se setkali osobně, asi bys už neřikal nic o případech a chytrácích. Snaž se psát nějaké racionální a směrodatné příspěvky, né takové výkřiky do tmy jako teď. Nějak svoje tvrzení zdůvodni, zatim místo pořádné odpovědi akorát píšeš jak tomu nerozumíme, že jsme případi atd...uvědom si, že ty chceš poradit od nás, tak se podle toho prostě chovej. Neber tohle jako nějakou promluvu do duše, to né. Je to spíš takové upozornění a doporučení, jak by ses měl na tomhle foru chovat. Nějaká úcta ke zkušenějšim je u tebe asi tabu, a to je celej ten problém.
Datum: 17. února 2012 13:58
Jméno: blady
IP: uživatel13241
 mimo dění
Datum: 17. února 2012 12:55
 blady: Jen to dořekni, co tedy podle tebe jsem? A né že neodpovíš...
Datum: 17. února 2012 0:34
 stanley: nekomu se holt nezavděčíš nijak no.... nedá se..
Datum: 16. února 2012 21:17
 Né,ty seš případ,od začátku to sleduju. Chtěl si slyšet názory. Dostal si názory. Jenže se ti nelíbili. A co jako? Tady to nefunguje tak,že ti každej odpoví to co chceš slyšet. A realita s pravdou se ti nelíbí. Meleš kraviny a protiřečíš si. Jestli si chtěl slyšet,že svíčka denso s iridiovou elektrodou zvýší výkon seriovky o 0,098% tak prosím.....a dál už neotravuj......sou to nesmysly co tu řešíš.....a nesnáším lidi co se snaží kličkovat mezi slovy a chytají ostatní za slovo.....což ty očividně děláš,protože už nevíš co říct....vše bylo řečeno.....já ti svoje napsal....ač se mi zpru vůbec nechtělo na tebe vůbec reagovat....a teď se už teda jenom kvůli tvojí ješitnosti budeme urážet navzájem?
Datum: 16. února 2012 20:44
Jméno: blady
IP: uživatel13229
 stando..ty si tky asi případ...když nedokázeš ani porozumět otázce...
Datum: 16. února 2012 20:34
Jméno: standa
IP: uživatel13234
 Ne,Kolečko je pevně nohama na zemi,ty seš ten v lese......těžce v lese.....
Datum: 16. února 2012 20:06
Jméno: blady
IP: uživatel13229
 jojo přesně tu tam mam...  neboj Čet sem si to víckrát... jo a kolečko je asi takovej malinko...
Datum: 16. února 2012 19:50
 nejlepší je ze hřbitova.ale tu uzavřenou at ti ji nesfoukne vítr.
Datum: 16. února 2012 19:18
 Nešaškuj tady s nějakym slovíčkařenim, protiřečíš si každym příspěvkem, si to po sobě pořádně přečti a nedělej tady z nás dementy...
Datum: 16. února 2012 18:54
Jméno: blady
IP: uživatel13229
 no...konečně Člověk kterej pochopil na co sem se ptal, to to trvalo, díky Bodan  jo a shreku, neboj dávam si pozor aby sem si neprotiřeĆil  já nenapsal že se mi motor dusí, ale jaká svíčka je nejlepŠí aby se nedusil..v tom je rozdíl
Datum: 16. února 2012 16:05
Jméno: Boban
IP: uživatel11057
 MYslim ze se tady melo objevit i naco by jsi to potreboval. Na normalni serizeny motor je nejlepsi PALka....JA osobne s Briskama nemam dobry zkusenosti bud spatny starty nebo neprezila viken :/... Denso ani nemluvim sice sni motor jede porad ale starty nic moc. Podle me nejlepsi Bosch, mam ji cca 14 dni zatin porad v pohode a jsem sni spokojenej za tepla i za mrazu v pohode staci 2 slapnout  ...
Datum: 16. února 2012 15:56
 blady při každém tvém příspěvku si protiřečíš
Datum: 16. února 2012 15:55
Jméno: blady
IP: uživatel13229
 mě se motor nedusí  jo a Čezeťáku... to asi ne no...
Datum: 16. února 2012 15:22
Jméno: standa
IP: uživatel13234
 Museli by sme se bavit na dvou různých úrovních a to seriový a výkonný závodní motor.....u seriovky je to putna jestli je to Brisk,Denso,NGK,Bosch atd....tam je nárůst výkonu v tak malejch řádech,že nemá význam o něm diskutovat.....spíš tam vyvstává ta otázka životnosti,kterou má největší PAL a pak Brisk....ale u hodně upravenýho motoru už se nějakej efekt v řádu desetin procenta-procento dostavuje a to díky lepšímu zapálení směsi a především díky lepšímu odvodu tepla svíčkou,která je už svojí konstrukcí určena pro závodní motory.....a právě tam se svíčka řešit musí....ale opět ze zkušeností známých....zbytečně to nepřehánět,kolikrát než se stroj odladí padnou 2-3 svíčky (utavená elektroda chudou směsí,ulitá bohatou směsí atd...) a ve výsledku každý dojde k N14C Brisk,protože nemá na to,aby dával za sezonu 10 svíček po pěti stovkách,když ona ta Briska to zdárně odjede.....tak asi tak.....jinak moje osobní zkušenost je,že úplně nejlepší svíčka na seriový i lehce upravený motor je stará PAL(hladká do kuželu),nejlépe ještě nějaká s hnojem a slámou,nebo zašlapaná do země,zapomenutá 20 let......výdrž perfektní,jiskra lepší jak na Brisce,spolehlivost,spokojenost....
Datum: 16. února 2012 11:04
 pokud chceš vědět která nejdýl vydrží tak Briska  protože podle tvého vyjadřování tipuji že dražší svíčku by jsi okamžitě ulil tím dušením v nízkých otáčkách
Datum: 15. února 2012 20:25
Datum: 15. února 2012 19:24
 A s tou směsí...já bych to označil jako hodně odvážné tvrzení. Ve chvíli, kdy bys ochudil směs natolik, že by se přehříval a přidíral motor, tak by se podle mě vyšší výkon hledal asi marně...
Datum: 15. února 2012 19:23
 blady: Kdo o tom mluvil? Přečti si svuj příspěvek a možná to zjistíš
Datum: 15. února 2012 19:02
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Dovolím si moji oblíbenou citaci ze Stejskyho stránek: "Srovnání zapalovacích svíček zahraničních výrobců ve výsledku víceméně kopírovalo jednotlivé grafy přes sebe, za zmíňku stojí zcela dostatečné (někdy i lepší) výsledky se svíčkou BRISK odpovídající tepelné hodnoty a desetinové ceny vůči konkurenci. " Takže asi tolik k výkonu u svíček... Osobně jezdím Brisky, stojí pár korum, nejsou háklivé na ulití a naprosto dostačující. Nevidím důvod platit za svíčku několikrát víc, když rozdíl je téměř nezměřitelný.Osobně mám špatnou zkušenosti se svíčkami Champion a NGK v pionýrovi, cena přes kolem 100kč, 2-krát jsem je ulil a mohl jsem je vyhodit... Takže Brisk N 14/15C je jasná volba.
Datum: 15. února 2012 18:54
Jméno: blady
IP: uživatel13229
 ty kolečko... kdo tady mluví o tom že by se mu dusil motor? já myslim že nikdo... jinak motor jede nejlíp s chudou směsí...ale zahřevá se a přidírá...
Datum: 15. února 2012 18:32
 V tom případě se tam neboj dát Brisku, na svíčkách brisk jsem najezdil asi 25tis km a nejsou s nima problémy, nějaké dušení v nízkých otáčkách atd je spíše věcí seštelování motoru, ve svíčce bych problém nehledal...a schopnost zapálit palivo budou mít všechny v podstatě stejnou, o nějakých rozdílech v prohořívání směsi tady asi ani nemůže být vážná řeč
Datum: 15. února 2012 18:09
 Vystídal jsem hodně svíček od Palek přes NGK a brisky a nikdy jsem nějaký "nárůst" výkonu nezaznamenal. Rozdíly jsem poznal jen v tepelné hodnotě a startování (ulejvání, start teplého/studeného motoru) .. Momentálně tam mám vraženou PAL N7YC a jezdím na ni rok dva a v poho .. účinnost hledej spíš ve vhodně nastavené směsi a zapalku ..
Datum: 15. února 2012 18:08
Jméno: blady
IP: uživatel13229
 já se ptal na zkuŠenosti víŠ, o motorech vim dost, to se neboj, já se ptal pouze a jedině na zkuŠenosti (ono mi i víceméně Šlo o to která svíčka vydrží nejdýl) ale v druhý řadě která má nejvĚtŠí účinnost a tudíž i přidá malinko na víkonu (např. se to nebude dusi v nízkejch otáčkácht..) o to mi tady Šlo.. pouze a jen o zkušenosti
Datum: 15. února 2012 18:04
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 kolečko to hezky vystihl předemnou.. no nic aspoň sem si procvičil psaní na klávesnici.
Datum: 15. února 2012 17:59
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 hele blady a na co se teda vlastně ptáš? když podle toho jak píšeš, to vypadá že o motorech a jejich funkcích toho víš víc než dost. poněvač mě přijde podivné ptát se jakou svíci dát do fekála a pak reagovat že o tom příkladně kolečko nic neví.
Datum: 15. února 2012 17:58
 Nn, bohužel s maturitou z fyziky a současným studiem na vysoké škole technického směru je mi pojem účinnost naprosto neznámý a nevím o co jde. Můžeš mi tedy prosím vysvětlit, kde se vezme ten velký vliv, o kterém píšeš? Jen tak na okraj...pobavilo mě, že se ptáš na vliv svíček na funkci motoru, a pak nás tady o tom budeš poučovat.
Datum: 15. února 2012 17:56
Jméno: blady
IP: uživatel13229
 ano, to mአpravdu  6 elektrodová svíčka by ubrala výkon úplně brutus, to mአpravdu  a jestli je to platinová nebo obyČ..to je tady tky jedno..jen de o účinnost víŠ...tomu asi nerozumíŠ, no nic, neva
Datum: 15. února 2012 17:42
 blady: Obávám se že trochu hledáš koně kde nejsou...po namontování dvojité šestielektrodové platinovo-titanovo-zlaté svíčky se žádné trhání asfaltu konat nebude  Nějaký nárůst výkonu (ano, je to tak, to divné slovo se opravdu píše s Y, učivo prvního stupně základní školy) bych zde tedy neočekával.
Datum: 15. února 2012 17:34
Jméno: blady
IP: uživatel13229
 tak zaprvý... svíčka ovlivní účinnost spálené směsi a tím pádem i víkon, jinak Eddie je kdo?
Datum: 15. února 2012 17:29
 blady : ty se nauč porozumívat motorům  svíčka výkon nepřidá  když teda myslíš že přidá, tak si kup nějakou racing svíčku od NGK nebo Champion a potom ji jednou uli třeba na semaforu  výkon ti stoupne tak razantně že to dokonce budeš muset tlačit... dokonce i předstih nemá takovej vliv na max. výkon...bez brzdy to ani nepoznáš... na stejskyho webu je o tom zmínka a Eddie má taky něco na svých stránkách ohledně předstihu...
Datum: 15. února 2012 17:14
Jméno: blady
IP: uživatel13229
 to asi moc nerozumite motorům co...  chytráci..prej že svíčka nepřídá víkon  u týdle 50ky právě to znát možná neni no... ale jinak jako svíčka má velkej vliv
Datum: 15. února 2012 16:54
 to překupníci na aukru prodáváj super svíčky co přidají na výkonu
Datum: 15. února 2012 16:20
Datum: 15. února 2012 16:18
Posl.aktualizace: 17. února 2012 9:48
Jméno: standa
IP: uživatel13238
 To opravdu klobouk dolu,to ještě že jsem tě neodradil  Tvý stránky sleduju už delší dobu a je to fakt kus pěkný práce.....to je hlavně tim,že babetama se do nedávna nikdo nezajímal....proto je to tak zajímavý....moc ti fandim....a věř tomu,že takle začínal skoro každej,akorát ty máš to štěstí,že ses přes první neúspěchy prokousal dál....
Datum: 17. února 2012 9:48
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Byl to muj první 2T motor co jsem měl rozdělaný, nikdy předtím jsem motor neskládal a o úpravách jsem nevěděl nic. Časování válce byl pro mě neznámý pojem, o vyústění přepouštěcích kanálů do válce jsem vůbec netušil, že to může mít na něco vliv. Výfuk? jeden pán mi řekl 27mm. Spodní komprese byla věc o který jsem nevěděl, že existuje. 19mm karburátor jsem dal protože jsem to vyděl na nějaké fotce. Vznikl z toho 5-kanálový klapkový válec. Zezačátku to jelo o trochu víc než sériovka a tak jsem začal zjištovat proč. Mít pátý kanál o 10° přečasovaný oproti hlavním kanálů nebylo ideální, jeho vysutění do válce v úhlu 90° taky pitomost. Pomocný přepouštěcí kanály načasovaný asi o 8° zase míň než hlavní. Komprese 7:1 nic moc, po zavření výfuku asi 5.5:1. Koleno k výfuku 11cm dlouhý, a takhle bych mohl pokračovat. Jak jsem začal vychytávat všechny mouchy, tak jsem se teprve učil. Až jsem na tom nepovedeným válci dosáhl 12000 ot/min a zatím největší rychlost. Byl jsem konkrétnější  Jo ještě bych dodal, že to nebyl pionýr, to by bylo moc lehký, protože na internetu je toho o úpravách pionýra napsáno spousta.
Na pár fotek jak jsem začínal se můžeš kouknout tady http://www.twostroke.tode.cz/index.php?pc=evo1
Datum: 16. února 2012 22:52
Jméno: standa
IP: uživatel13234
 Buď konkrétnejší  Nevěřím,že někdo,kdo neví co dělá,zvládne klapkovej motor.....takže buď se v tom trochu vyznáš a nebo kecáš
Datum: 16. února 2012 20:01
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Tak to mam štěstí, že jsi kdysi neodradil i mě, protože bych se do ničeho složitějšího nepustil a teď bych patřil mezi ty voli co hledají výkon ve správně vykuchaným výfuku a tuningové svíčce
Datum: 16. února 2012 18:07
Jméno: standa
IP: uživatel13234
 Když dopředu vim,že nemá šajn co vymejšlí,tak ho odrazuju.....škoda peněz i válce/motoru....asi tak......
Datum: 16. února 2012 11:07
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 standa: nenapadlo tě, že si chce ze symetrickýho rozvodu udělat nesymetrický? Nebo to snad nejde když má pionýr symetrický rozvod? To jestli to má nějaký přínos nebo ne, přeci nesouvisí stím jestli to jde udělat. Neodrazuj tunery pionýrů od jejich „nesmyslných“ pokusů, pak se nebude čemu smát
Datum: 15. února 2012 22:10
Jméno: blady
IP: uživatel13229
 asi tak
Datum: 15. února 2012 16:55
Jméno: standa
IP: uživatel13230
 Klapka patří na klapkovej motor/válec.....fichtl má motor/válec se symetrickym rozvodem sání pístem,takže nevim kam tam chceš rvát klapku ?
Datum: 15. února 2012 15:54
Jméno: blady
IP: uživatel13229
 a k čemu je to dobrý jako? já myslim že u padiny to nepoznáš
Datum: 15. února 2012 15:20
Jméno: karmen
IP: uživatel12849
 no pasuje ale musiš si upravit valec
Datum: 15. února 2012 15:14
Jméno: Lukáš
IP: uživatel12973
 čus chtěl bych se zeptat jaký je podle vás nejlepší vzduchoví filtr na závodního pionýra s origo karbecem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2012 11:15
Jméno: standa
IP: uživatel13234
 Blady,přišel jsi prudit? Nebo co tu děláš? Rok si tu nebyl a najednou jsi přišel přechytračenej,s potřebou vést spory a každýmu vnucovat svojí pravdu,ač není úplně korektní......on se zeptal nejlepší,tak jsem mu napsal nejlepší o kterym vim(jeden borec s upravenym motorem a rozpilovanym origo karbecem 19mm naměřil na brzdě docela dost koní,s odladěnym origo filtrboxem přesně o jednoho koně míň v celym rozsahu otáček)...tak asi tak.....
Datum: 16. února 2012 11:15
 přikláním se k Stage 6 nebo obdobné varianty molitanové
Datum: 15. února 2012 20:32
Jméno: blady
IP: uživatel13229
 dobře seřízenej origo  de o to na jaký závody, ale jako dát si přímej filtr, popřípadě dokonce K.N. , ještě nejlíp na závody v terénu...jako to dĚlá dost lidí... to je největŠí blbost..
Datum: 15. února 2012 18:06
Jméno: standa
IP: uživatel13221
 Molitan Stage 6
Datum: 14. února 2012 21:08
Posl.aktualizace: 16. února 2012 21:06
 Jeslti nevíš co s penězma, tak jí tam klidně dej
Datum: 16. února 2012 21:06
Jméno: bulldog
IP: uživatel11667
 Jo dej ji tam. Ale v pohodě by stačila i česká Brisk.
Datum: 15. února 2012 11:26
Jméno: Martin
IP: uživatel13074
 Hoj,v tech. dokumentaci ke strojum ti píšou jakej typ svičky se má používat. Soudruzi věděli proč a kterou svičku doporučujou.
Datum: 15. února 2012 10:57
Jméno: lolol
IP: uživatel12913
 čus draci která barva je na pionýra nejkvalitnější . myslím v lesku a odírání a neloupavosti ??? prosím poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2012 21:53
 akryl
Datum: 14. února 2012 21:53
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Nejlepší by byla vypálená vodou ředitelná barva. Pokud nemáš možnost pálení tak klasický autolaky na plniči drží taky moc pěkně.
Datum: 14. února 2012 21:33
 Zdarec mám jawu 550 a neháže jiskru. Elektrika je nově zapojená podle schématu v návodu. Měnil jsem i indukčku a zapalování a nic, nevíte co by s tím mohlo být. Dík za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2012 21:01
 Máš odizolovaný kladívko?
Datum: 14. února 2012 21:01
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 A máš ukostřenou indukční cívku?
Datum: 14. února 2012 20:53
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 kabel VN sviečka fajka? a nemáč blbo zapojenú elektriku že máš skrat voči kostre že ti nehádže iskru
Datum: 14. února 2012 20:52
Jméno: Petr
IP: uživatel13226
 Zdarec.. mám dotaz, uvažuju o koupi jawy 350/639, nemá ovšem v pořádku dobíjení, respektive nedobíjí vůbec. Pojede to i bez dobíjení (bez světel apod..)? nebo vůbec?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2012 19:47
 Všechno je živený z baterky, takže pojedeš do tý doby než vybiješ baterku, resp. napětí klesne pod nějakou hranici. Doporučuju přečíst tohle http://www.jawamania.info/poradna/default.aspx?source=Forum_Search&pageid=1 resp. ten nejdelší příspěvek a podle něj začít měřit. Věteinou jsou v háji uhlíky nebo usměrnovač, kterému stačí jen proletovat kontakty, případně se dá asi za 150,- postavit novej doma
Datum: 14. února 2012 19:47
 pojede,,,dokud nevycucas baterku, pokud je nova a vetsi kapacita tak to uede nejakou trasu ale bes svetel,,, vetsinou to nedobiji kvuli uhlikum ktere jsou dostt citlive a nebo odesel ragulator,,, atddd
Datum: 14. února 2012 18:41
|



|