slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  599  600  601  602  603  604  605  606  607  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: stig      IP: uživatel13048    
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2012 11:45
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel13222    
Rotor tam je. Po nějakejch úpravách to tam půjde, někde jsem to už vyděl. Tady tě vyjde levnějc i s poštovnym: http://www.epitbike.cz/nahradni-dily-motoru-klx110-yx/962-yx-kompletni-zavodni-zapalovani-inner-rotor-kit.html
 
 
Datum: 17. února 2012 11:45
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 16. února 2012 20:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13234    
Možná jo,ale detail,kde to má rotor?
 
 
Datum: 16. února 2012 20:23
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel12547    
Draci nevite jestli mi přejderední vidlice ze simsona na mustangu? omlouvam se za blbej dotak,dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2012 18:31
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel12547    
na STK myslím pradon ze sem to nedopsal:-D
 
 
Datum: 16. února 2012 18:31
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 16. února 2012 16:21
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://lmgtfy.com/?q=http%3A%2F%2Flmgtfy.com
 
 
Datum: 16. února 2012 16:19
 
 
 
 
Jméno: Stewie      IP: uživatel13091    
Takže začínám z následujícím projektem : PŘESTAVBA JAWA 23 na teréní motocykl určený pouze a výhradně na ježdění po polích a v terénu\\\\\\\\r\\\\\\\\n1 věc. Vejfuk - potřeboval bych ho zvednout . napadlo mě použít nějakej kus železa a ten svařit na rám pod sedlem a délkou by to železo bylo do poloviny kola. na to bych přidělal vejfuk . Šlo by to máte nějaký zkušenosti\\\\\\\\r\\\\\\\\n2. Blbiny - prostě všechno nepotřebný odmontovat . Plánuju ale zanechat přední světlo pro aspon trochu jízdu za šera. Co všechno mám teda odmontovat ? Napadlo mě vyměnit sedadlo a dát tam nějaké menší a lehčí. Bude to bouze vozidlo pro jednoho tak tam nepotřebuju tak dlouhý sedadlo. \\\\\\\\r\\\\\\\\nCo na to řikáte ? Máte nějaký typy ? Rady ? Předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2012 13:34
 
 
 
 
Jméno: Kuba      E-mail:      IP: uživatel13246    
Jo to je videt už z toho co píšeš a hlavně taky z pravopisu. naplno souhlasím se standou
 
 
Datum: 18. února 2012 13:34
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
jo a jestli si řikáš že je to nerealizovatelný a drahý tak ti řeknu jedno ja si mustafa koupil před dvěma lety kdy sem nevěděl jak co seřídit a dneska už chci dělat úpravy na válci. A abys si nemyslel je mi 14
 
 
Datum: 16. února 2012 20:09
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
No já se crossem amatrski taky zabyvám letos bych chtěl na závody a tak doporučuju: přední vidlice simson, předělat úhle zadních tlumičů a použít štelovatelný za jawy 350 Koleno výfuku použít z simson enduro, výfuk tam origo nedavej to je škoda kup si spíš hikone není drahej a fajn vypadá přední kola přeplíst na 19 a nasadit zrapák, zadní origo nanejvýš přeplíst na širší dráty. Kříz není to pavý makový. Dobrý je dat sklopný pokud se nechces zdržovat s výrobou tak si pořid z bouranýho pitbajka to je většinou i s křížem zadní brzda je nejlepší tahová takže bud CZ 175 477 nebo jawa 90. sedlo je dobrý zkrátin normálně uříznutím kusu plechu a nechat tam navařit okraj aby se to dalo potahnout. potažení seženeš na netu. hlavně nezapomen na vspěru rámu nebo ohneš rám jako já proto se poštím do takovejhe úprav. pokud chces jeste neco vedet napis na mejl. mám toho hodně přečtenýho.
 
 
Datum: 16. února 2012 20:07
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel5972    
s tím křížem souhlas,pérovku matku a pak zas pérovku a matku a takhle třeba 4x zasebou a nepovolí ani ranu
 
 
Datum: 16. února 2012 16:47
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Standa - souhlas .. když už tak koupit nějakou už zbastlenou motorku a dál ji přestavbovat ale jinak škoda mustanga .. :-)
 
 
Datum: 16. února 2012 16:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13234    
Základ je kříž usadit na svý místo,do otvoru pro trojúhelníček péra stojanu dát ten železnej trojuhelníček(jinak při extrémnim dotažení prdnou kartery v místě držáků),použít dostatečně dlouhý šrouby,na každej dvě podložky,jednu pérovku,utahnout na krev a dát kontra matku.....5 let nepovolí.......
 
 
Datum: 16. února 2012 14:35
 
 
 
 
Jméno: Stewie      IP: uživatel13091    
no tak na normál ježdění mám Jawu 21 v exportní verzi kde je všechno origo a na to bych si šáhnout nedovolil :-). Tak dobře nebudu to teda nějak přestavovat ale jak ten kříž tam přidělat aby něco vydržel ?
 
 
Datum: 16. února 2012 13:15
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Až budeš větší tak tě bude mrzet že jsi to takhle zprasil....
 
 
Datum: 16. února 2012 12:25
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
no vieš súdruhovia nepočítali že sa to bude kurviť niekde na poli ja by som si kupil enduro a mustanga nechal na pokoji :/ ale je to tvoja vec ak doň chceš položiť lásku nech sa páči a ja som jazdil na sériovej 21 a nikdy mi nič neodpadlo na poli ale potom som dostal rozum spravil som vodický a zohnal papiere
 
 
Datum: 16. února 2012 12:10
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
súhlasím so standom
 
 
Datum: 16. února 2012 12:02
 
 
 
 
Jméno: Stewie      IP: uživatel13091    
Chápu to . Ale když sem ted jezdil tak pořád se něco sr*lo a to hlavně vejfuk a ten kříž co drží stupačky. Prostě opravoval sem to několik dní a pak za odpoledne se něco dalšího po*alo. Největší problémy mi fakt dělá ten kříž .Nechci dělat žádnou cross obludu jenom prostě zvýšit spolehlivost protože po tejdnu ježdění po poli něco upadne. Jinak počítám se seríovým vejfukem . Vyvedení na horu ala simpson sem už taky přemýšlel ale kvůly tlumičům tam neni moc místa takže bych to stejně musel navařit pod sedačku ne? No nechci vyměnovat díly za nějaký turbo cross jenom prostě nějak to líp poskládat .Protože to soudruzi stim křížem dole úplně zmrvily.když využiju seriový díly tak investice bude jen nějaký elektrody a pár šroubů a matek kterejch mám doma milion , neni to tak ?
 
 
Datum: 16. února 2012 11:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13234    
Moje rada je nedělat.....aby to bylo funkční,tak investice bude vysoká.....jednodušší je dát tam enduro drapáky,sundat blatniky,seriovej výfuk vyvést někudy horem(alá simson enduro) a kašlat na to....do rámu nezasahovat ani nepřevařovat.....jednou by tě to mohlo mrzet;-) Pro inspiraci stroj jednoho známýho http://www.fichtlpokec.cz/obr2/img6/111210321012776.jpg Dle mě moc hezky udělané.....toto je pěkné enduro......
 
 
Datum: 16. února 2012 11:35
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel12913    
čus chtěl jsem se zeptat jestli ta klikovka je vyvážená ptz s jehlama se musí vyvažovat , dělat tam různé díry atd aby to nemlátilo s pístem. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klika_jehla_nahore_cep14_1.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel12913    
Dík já sem jenom ...:-)
 
 
Datum: 16. února 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13234    
Při výměně ojnice na origo klice není potřeba řešit vyvážení,je to vyvážené cca dobře.....pokud bys to chtěl do závodního motoru s 100mm klikou,tak prosim,hoď si to na vyvážení,třeba tam někdo nějaký gramy najde,ale na seriovku je to ok....mam obyč kliku s CKR ojnicí jehla a bez problému 10 000ot/min....nevšim sem si že by tam nějak "mlátil píst"....spíš se dělá ta úprava že se odsoustružuje zevnitř pístu nálitek na dni pístu.....
 
 
Datum: 16. února 2012 21:00
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel12913    
 
 
Datum: 16. února 2012 20:33
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel12913    
no jo ale když si koupím holou CKR ojnici a budu ji chtít viměnit za bronzovou ojnici tak si musím nechat vyvážit holou kliku bez ojnice jako třeba tady http://www.jawa50speed.wz.cz/j50s.html nebo tahle ta je aji zbroušená na 90mm
 
 
Datum: 16. února 2012 20:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13234    
No tak si tu ojnici nabřuš,ať je ostřejší ......a neméně pevnější.......btw moc by mi zajímalo jak ta "broušená" klika drží 12 tisíc otáček......se roztrhne jak hovno......
 
 
Datum: 16. února 2012 20:04
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel12913    
http://motorky.hyperinzerce.cz/moto-tuning/inzerat/4680450-klika-jawa-pionyr-80mm-brousena-ckr-nabidka-tabor/
 
 
Datum: 16. února 2012 16:11
 
 
 
 
Jméno: fechtl      IP: uživatel12547    
zadne díry či upravy!!- nasadit klikovku do kartru a na ojnici nasadit píst s čepem a jeto
 
 
Datum: 16. února 2012 15:10
 
 
 
 
Jméno: Jarek97      IP: uživatel12772    
Zdar draci, mam dotaz na Jawa 50 typ 21, jestli by mi nekdo neposlal odkaz na schema elektriky fichtla. Budu skladat tak at mam vzor podle ceho to mam delat. Diky :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2012 11:46
 
 
 
 
Jméno: Jarek97      IP: uživatel12772    
Dík
 
 
Datum: 16. února 2012 11:46
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13233    
 
 
Datum: 16. února 2012 10:02
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel11570    
čau.. poradíte mi jek nejlépe vyčistit nádrž z jawy 250? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2012 17:24
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec pokud hledáš levnej nenákladnej způsob tak normálně vyndej nádrž vytoč kohoutek, nasyp do ní jemnější drť nebo štěrk a třes s ní aspon půl hodiny, potom vysypeš štěrk, vypláchneš vodou, benzínem udělal jsem to tak a jsem spokojenej jen musíš mít kohoutek se sítkem v nádrži protože ti tam může něco zůstat ale mě se to nestalo už to mám 2 roky a jsem spokojenej :-)
 
 
Datum: 16. února 2012 17:24
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Doporučuji tyto stranky,poradne pročist.I s tou jak ji potom vylejt barvou.Vše je tam popsane.Supr stranka.Ja to ted budu taky podle toho dělat. http://jawarmaniak.wz.cz/technika/jak_na_to/nadrz.html
 
 
Datum: 16. února 2012 16:56
 
 
 
 
Jméno: Castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tady máš návod(http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-chemicke-moreni-cisteni-nadrze-hliniku-kovu-kyselina-citronova-fosforecna.html):-)
 
 
Datum: 16. února 2012 16:26
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karel .. to co pišeš je asi blbost ... rezavou nadrš jenom tak nevyplachneš benzinem nebo řididlem ... a barvu ? jako normalni ? sintetyku :-D
 
 
Datum: 16. února 2012 15:49
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel13235    
do nádrže nalej benzin nebo ředidlo pak to tim vypláchni. na druhý den do toho nalej barvu a převracej z nadrži ať se barva rozleje všude. pak ti to nebude rezavět.
 
 
Datum: 16. února 2012 14:41
 
 
 
 
Jméno: dannone      IP: uživatel11032    
Zdravím, přemýšlel jsem o tom zadním ledkovém světle co je na jawa50.cz, ale je to na 12V a někdo pod přezdívkou myslím MaverickSVK tam psal že si to navrhl pro 6V. Psal jsem mu email ale neozval se mi tak se chci zeptat jestli na něho někdo nemáte jiný kontakt nebo tak, potřeboval bych předlohu na plošák :-) díky moc ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2012 20:59
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel12913    
Já sem rozomněl ale jenom sem ti to sem dal :-)
 
 
Datum: 16. února 2012 20:59
 
 
 
 
Jméno: dannone      IP: uživatel11032    
Petr: asi si nerozuměl mojemu dotazu ;-) ale i tak dík za snahu
 
 
Datum: 16. února 2012 20:34
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel12913    
 
 
Datum: 16. února 2012 17:18
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak když ty LEDky napájíš na desku, hodíš tam odpor, před to všechno dál diodovej usměrňovač, tak by to mělo fungovat. Já to mám daný jako podsvícení tachometru a svítí to pěkně. vzadu mi dobře svítí i žárovka, tak sem to nechal v originále
 
 
Datum: 16. února 2012 1:11
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
pár dní zpátky sem navrhnul a postavil vlastní, něco ve stylu jako Chongovo, ale jednodušší, na stole funguje skvěle ve všech režimech, na motorce sem ještě neměl příležitost ho vyzkoušet ( http://img5.rajce.idnes.cz/d0509/4/4469/4469253_6e9539acbe75722de46bc493c0d1d545/images/P1030973.jpg ) jestli chceš víc info, napiš mi mail nebo se ozvi na icq, kontakt zde http://www.cezeta487.ic.cz/kontakty.php (Sharker)
 
 
Datum: 15. února 2012 22:06
 
 
 
 
Jméno: Lada      IP: uživatel11531    
Čau draci, chtel bych se zeptat jakou rychlost by bylo mozne dosahnout s origo rozetou vzadu a s 14ti nebo 15ti zubem sekundaru vepředu... predem dekuji za odpoved.\\\\r\\\\n\\\\r\\\\nFichtlum Zdar odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2012 10:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13234    
Na holé seriovce v prvních výbrusech bývá dosahováno nejvyšší rychlosti s převodem 12/55,vyjímečně s lehkým jezdcem 13/55. Dweina potvrzuji.
 
 
Datum: 16. února 2012 10:32
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
podle stavu stroje... někdo totiž neumí naladit ani pořádně předstih a směs a proto už to kolečkama nedožene ani kdyby se zbláznil. taky třeba podle váhy jezdce. kamarád má 70 kg a jezdí 14ti zub o čemž si například mojich 100 kg může nechat zdát. 15ti kolečko je už na sériovku docela nadstandart. a odpověď tedy zní : 60 - 80 km/h
 
 
Datum: 15. února 2012 22:09
 
 
 
 
Jméno: joker      IP: uživatel13232    
Zdravim chci se zeptat jestli jde na jawetě sendat karbec bez tohoabych musel oddelt motor jestli to jde tak bych prosil o navod me to proste nejde a jeste mam dotaz jestl tu ma nekdo stadiona nebo jawetu z okoli prerova ras bycch se projel samotneho me to moc nebere odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2012 17:51
 
 
 
 
Jméno: lk      E-mail:      IP: uživatel1217    
sakra XD
 
 
Datum: 16. února 2012 17:51
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
joker: napiš mi prosim tě mail... diky
 
 
Datum: 16. února 2012 17:50
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Povolíš s každý strany rámu šrouby nad motorem co držej filtr, ten zasuneš směrem dozadu (v rámu jdou oválný díry - celej airbox tak vyjede z gumovýho kolínka na karbu). Skrz díru v rámu na pravé straně povolíš objímku karbuhátoru, strčíš ruku zepředu nad válec a a kartec vytáhneš nahoru a dopředu - nahoru mu lez pomoc otáčením, občas je do příruby zasouslej. Pak odpojíš hadičku a šoupátku (lze udělat i dříve). Při zpětný montáži objímku dotahovat s cictem, aby nepraskla.
 
 
Datum: 16. února 2012 4:55
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel13128    
Zdarec muj fb je Ondrášek Bortník
 
 
Datum: 15. února 2012 21:55
 
 
 
 
Jméno: joker      IP: uživatel13232    
lk-no v garazi mam je rotor a karbec ale nevim jak je to s funkčnosti. Ale jeden znamej spravoval stadiony a jawety mel toho doma furu takze mam jawetku komletni aj s revma plechama ten by ty dily mel ale neslysel sem o nem co se odstehoval mozna na nej ma tata kontakt tak bych ti dal vedet. Ondro dej se fb a ja si te pridam aspon by jsme pokecali a teba udelame sraz jelikož z okoli nikoho neznam kdo ma mopeda.Fano dik za odpoved zetra se na kouknu
 
 
Datum: 15. února 2012 21:51
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel13128    
Zdarec bydlím 20km od přerova mám s11 zatím renovuju ale sháním další mopedy bud jawetu nebo stadiona na tyby nezáleží nevíte o nečem? je na vás nějaký kontakt např. facebook? díky
 
 
Datum: 15. února 2012 20:40
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
joker: nemáš na jawettu nějaký náhradní díly? Dotáhl jsem nekompletní vrak a snažim se na to něco sehnat
 
 
Datum: 15. února 2012 20:14
 
 
 
 
Jméno: Fano      IP: uživatel11710    
normalne vyndas civku jestli ji tam mas povolis sroubek co drzi karbec na prirube vyndas filtr a musi jit ven
 
 
Datum: 15. února 2012 19:46
 
 
 
 
Jméno: Josef      E-mail:      IP: uživatel13231    
Jakou svíčku na mustanga se zapalováním Vape .Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2012 21:05
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
úplně stejnou jako bez vape
 
 
Datum: 16. února 2012 21:05
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to skoro jedno, ale je pravda že s dražší svíčkou to líp startuje, teda mě mám NGK B8HS a uplně v pohodě za studena napoprvý a zatepla tak napodruhý nebo napotřetí což není špatný, otázka je kde s tím jezdíš jestli najedeš aspon ty 2000km za rok tak se to vyplatí :-)
 
 
Datum: 16. února 2012 17:27
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klassika Brisk N15C nebo aj s Y
 
 
Datum: 15. února 2012 19:26
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Opravdu nedoporučuju nechávat stroje na pár dní venku..:-) http://barny1.rajce.idnes.cz/chudacek.._-/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2012 16:21
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
malem 3x 35 tisic pokuta ale řekl však je to fichtl svetla ti jedou helmu maš tak to tlač dom a moc se neukazuj na silnici :-)
 
 
Datum: 16. února 2012 16:21
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa: však nikam nepospicham :-) moc ani nebudu jezdit, neš udelam řidičak :-) uš me chytli 3x uš to nebudu bez řidičaku ryskovat
 
 
Datum: 16. února 2012 16:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13234    
Dan23cz: Brzo ti přijde i válec;-) Ale dej tomu ještě týden.
 
 
Datum: 16. února 2012 10:35
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
barny .. jo mam
 
 
Datum: 15. února 2012 20:10
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-) v pokoji máš ho nově nalakovanej??
 
 
Datum: 15. února 2012 20:08
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ho chudaka nenecham mrznou v garaži nebo v kotelně :-D
 
 
Datum: 15. února 2012 19:51
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mam mustanga doma v pokoji naleštenyho bez motoru ten ješte musim složit :-) ( tady mu je teploučko aš dost :-) )
 
 
Datum: 15. února 2012 19:49
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takový rampouchy, chudák malej :-).
 
 
Datum: 15. února 2012 19:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
castrol: řezaví? :-)
 
 
Datum: 15. února 2012 19:14
 
 
 
 
Jméno: Castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Počky na jaře to budeš mít řezaví jak lišku:-)
 
 
Datum: 15. února 2012 18:34
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už je hezky doma v teple..:-)
 
 
Datum: 15. února 2012 18:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No ty vole, ten bude mít zápal válce, chudák malej :-D Radim ukopat rampouchy a dát někam do tepla :-D
 
 
Datum: 15. února 2012 18:13
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D to ne no.. :-D
 
 
Datum: 15. února 2012 18:06
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel12983    
zdarec draci,jen mě tak napadla otázka ,,kolik točí seriovka fichtl,,?? no něco kolem 7000 určitě ,že jo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2012 10:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13234    
Když se budem bavit o úplně holý seriovce,moje maximum,tak před lety moje J21 ještě ve vínovém orvaném kabátu,stav před rozpadnutim,ale v celkem dobrém - seřízeném stavu (až na kliku) 72km/h s převodem 13/55 a paradox byl,že na 12/55 to jelo těch 68-69km/h taky....takže odpověď je na snadě.....seriovka točí do 7000ot/min,vijimečně lehce nad 7000,s tím,že poslední kvalt vždy do těchto otáček dotočit nemusí....
 
 
Datum: 16. února 2012 10:43
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
mně dal sériovej fichtl s nehorázně vylítanym válcem a 12z. 6500ot/min, měřena GPS rychlost a následně přepočítán převodový poměr
 
 
Datum: 15. února 2012 22:18
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kekz: řekl bych právě velkej předstih... nějak podobně vždy ladím stroj do terénu aby pěkně táhl...
 
 
Datum: 15. února 2012 20:20
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě ten mustang dal s origo převodem něco kolem 65, ale prostě hned... vyjel všechno.. ale na druhou stránku i z toho nejprudčího kopce prostě nedal ani o kilometr víc... jak se dostal na tu rychlost, ve válci začalo chrastit a už dál nešel...
 
 
Datum: 15. února 2012 19:49
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bakoun: já s 13zubem na 20, válec má něco za sebou 69 kmh což je nějakých těch 6800-6900 a víc ani ťuk..ani z kopce...
 
 
Datum: 15. února 2012 19:40
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Naprosto sériový mustang v běžném stádiu opotřebení (ale nafoukaná kola, doplý řetěz, namazaná ložiska v kolech) se mi s 12-zub. kolečkem po rovině roztočil nejvíc na 6800ot/min. Měřeno otáčkoměrem pro zahradní techniku. Takže tak nějak...
 
 
Datum: 15. února 2012 18:57
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Žádný pincek netočí stejně.. záleží hlavně na stavu motoru a na předstihu.. Já měl například mustanga, kterej skoro vůbec netočil ale ten tah... neuvěřitelný.. Jinak 05ku vytočíš míň než 21, řekl bych odhadem tak 6700 max... 21 jde vytočit i na 7000, ale to už je pravdu maximum no...
 
 
Datum: 15. února 2012 18:13
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na trojku origo fichtl nevytočí 7000 ot/min... jako vytočí ale to je tak max :-D na neutrál vyběhanej motor může točit přes 10 tisíc :-D to jsem teda jenom četl protože otáčkoměr nemám... ale věřím tomu :-D kolem těch 7 tisíc je takový maximum co se dá vytočit...
 
 
Datum: 15. února 2012 17:00
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13152    
carodka: točí určitě víc, jen dosahujou největšího výkonu v těch otáčkách....
 
 
Datum: 15. února 2012 16:47
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
O5 má 6000 a 20,21,23 má 6500 když to vyjelo z fabriky.
 
 
Datum: 15. února 2012 16:44
 
 
 
 
Jméno: Castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2012 18:31
 
 
 
 
Jméno: Castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok díkec:-)
 
 
Datum: 15. února 2012 18:31
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je v pohode,, jen se tim podpori zahranicni dovoz :-)
 
 
Datum: 15. února 2012 18:16
 
 
 
 
Jméno: Castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkušenosti?
 
 
Datum: 15. února 2012 16:45
 
 
 
 
Jméno: blady      IP: uživatel13229    
čus draci, chci se poradit která svíčka je podle vás nejlepšÍ do pincka. Zajmaj mě vaše názory co se týče výkonu a výdrži svíčky. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/denso_w20fs_u_brisk_n15c.html ... http://www.fichtlkramek.cz/nahled/bosch_wr_5_ac_brisk_n15c.html ... http://www.fichtlkramek.cz/nahled/champion_l82c_brisk_n15c.html a popřípadě o co je lepší jak klasika ... http://www.fichtlkramek.cz/nahled/svicka_brisk_n15c.html díky za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2012 9:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
blady neobhajuj svou blbost... cejchu debila se uz n apokecu nezbavíš ;-)
 
 
Datum: 18. února 2012 9:42
 
 
 
 
Jméno: blady      IP: uživatel13229    
já se zajmam a tunim a zpravuju dnešní motorky a auta...
 
 
Datum: 17. února 2012 19:46
 
 
 
 
Jméno: blady      IP: uživatel13229    
kolečko, hádat se nechci, a to máš pravdu že sem se možná dřívv ptal na zápalko... to asi jo... tomu sem nerozumeľ, to beru, jenže problém je v tom že sem neuměl s fichtlem (konkrétně jeho zapalováním) a svíčka má velkej vliv na chod, výkon a účinnost motoru. Ale každej motor chce jinou.. jinak u pincka to možná jedno je, ale třeba u pořádNě silný mašiny rozhodně ne... a jinak iridiová svíčka na výkon nepřidá, je vtip jen v tom že je z kvalitnějŠího matroše a tenčí elektroda (dýl vydrží a větší teploty) jinak když koupíš v jedný kategorii iridium a obyč, tak pojedou stejně.. de o jiný věci, ale to tu nechci probírat, mě se jednalo jen o zkušenosti vaše, jedinej problém je, že mi odpověděli dva..jinak nic proti.. ;-) a motorům rozumim dost, to se neboj :-) :-D akorád že novejm (respektive motoru a převodovce z pincka rozumí každej, rozpůlit motor dokáže pětiletej, ale seštelovat ho špičkově každej ne (já v září nebo kdy ste to říkali sem neuměl no..jako zapalování )
 
 
Datum: 17. února 2012 19:45
 
 
 
 
Jméno: Fano      IP: uživatel11710    
právě jsem docetl ten vas rozhovor dlouhej :-D :-D
 
 
Datum: 17. února 2012 16:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
blady: Aha, myslim že po přečtení tohohle vlákna musí být každému jasné, kdo z nás dvou je tady trochu mimo dění :-) Od prvního příspěvku nás tady přesvědčuješ, jak svíčka přidá výkon, jak se hodně vyznáš v motorech, jací jsme chytráci, případi atd. Před pár měsícema se ptáš jak seštelovat fichtla...trochu blbý, ne? Neřeknu když se někdo normálně zeptá na naštelování fichtla nebo na to, jakou použít svíčku, milerád mu pak odpovim. Ty se ale chceš vyloženě hádat, přesvědčovat nás o nějakejch bludech a taky nás urážet. Nic nedokážeš zdůvodnit, hraješ si tady na nějaký slovíčkaření atd. Pak se nediv, že ti lidi nechtěji moc poradit, když se k nim takhle chováš. Zkus mi tohle nějak vyvrátit, tady na pokecu jsem toho zažil..řekněme docela dost, vzhledem k tomu že sem chodim v podstatě denně už od prvního dne, kdy tahle stránka funguje. Zamysli se trochu nad sebou, uvědom si, že sedíš za počítačem, ale kdybychom se setkali osobně, asi bys už neřikal nic o případech a chytrácích. Snaž se psát nějaké racionální a směrodatné příspěvky, né takové výkřiky do tmy jako teď. Nějak svoje tvrzení zdůvodni, zatim místo pořádné odpovědi akorát píšeš jak tomu nerozumíme, že jsme případi atd...uvědom si, že ty chceš poradit od nás, tak se podle toho prostě chovej. Neber tohle jako nějakou promluvu do duše, to né. Je to spíš takové upozornění a doporučení, jak by ses měl na tomhle foru chovat. Nějaká úcta ke zkušenějšim je u tebe asi tabu, a to je celej ten problém.
 
 
Datum: 17. února 2012 13:58
 
 
 
 
Jméno: blady      IP: uživatel13241    
mimo dění ;-)
 
 
Datum: 17. února 2012 12:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
blady: Jen to dořekni, co tedy podle tebe jsem? A né že neodpovíš...
 
 
Datum: 17. února 2012 0:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stanley: nekomu se holt nezavděčíš nijak no.... nedá se..
 
 
Datum: 16. února 2012 21:17
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel13234    
Né,ty seš případ,od začátku to sleduju. Chtěl si slyšet názory. Dostal si názory. Jenže se ti nelíbili. A co jako? Tady to nefunguje tak,že ti každej odpoví to co chceš slyšet. A realita s pravdou se ti nelíbí. Meleš kraviny a protiřečíš si. Jestli si chtěl slyšet,že svíčka denso s iridiovou elektrodou zvýší výkon seriovky o 0,098% tak prosím.....a dál už neotravuj......sou to nesmysly co tu řešíš.....a nesnáším lidi co se snaží kličkovat mezi slovy a chytají ostatní za slovo.....což ty očividně děláš,protože už nevíš co říct....vše bylo řečeno.....já ti svoje napsal....ač se mi zpru vůbec nechtělo na tebe vůbec reagovat....a teď se už teda jenom kvůli tvojí ješitnosti budeme urážet navzájem?
 
 
Datum: 16. února 2012 20:44
 
 
 
 
Jméno: blady      IP: uživatel13229    
stando..ty si tky asi případ...když nedokázeš ani porozumět otázce...
 
 
Datum: 16. února 2012 20:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13234    
Ne,Kolečko je pevně nohama na zemi,ty seš ten v lese......těžce v lese.....
 
 
Datum: 16. února 2012 20:06
 
 
 
 
Jméno: blady      IP: uživatel13229    
jojo přesně tu tam mam... ;-) neboj Čet sem si to víckrát... jo a kolečko je asi takovej malinko... :-D
 
 
Datum: 16. února 2012 19:50
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejlepší je ze hřbitova.ale tu uzavřenou at ti ji nesfoukne vítr.
 
 
Datum: 16. února 2012 19:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nešaškuj tady s nějakym slovíčkařenim, protiřečíš si každym příspěvkem, si to po sobě pořádně přečti a nedělej tady z nás dementy...
 
 
Datum: 16. února 2012 18:54
 
 
 
 
Jméno: blady      IP: uživatel13229    
no...konečně Člověk kterej pochopil na co sem se ptal, to to trvalo, díky Bodan :-) jo a shreku, neboj dávam si pozor aby sem si neprotiřeĆil ;-) já nenapsal že se mi motor dusí, ale jaká svíčka je nejlepŠí aby se nedusil..v tom je rozdíl ;-)
 
 
Datum: 16. února 2012 16:05
 
 
 
 
Jméno: Boban      IP: uživatel11057    
MYslim ze se tady melo objevit i naco by jsi to potreboval. Na normalni serizeny motor je nejlepsi PALka....JA osobne s Briskama nemam dobry zkusenosti bud spatny starty nebo neprezila viken :/... Denso ani nemluvim sice sni motor jede porad ale starty nic moc. Podle me nejlepsi Bosch, mam ji cca 14 dni zatin porad v pohode a jsem sni spokojenej za tepla i za mrazu v pohode staci 2 slapnout ;-)...
 
 
Datum: 16. února 2012 15:56
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
blady při každém tvém příspěvku si protiřečíš :-D
 
 
Datum: 16. února 2012 15:55
 
 
 
 
Jméno: blady      IP: uživatel13229    
mě se motor nedusí ;-) jo a Čezeťáku... to asi ne no...
 
 
Datum: 16. února 2012 15:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13234    
Museli by sme se bavit na dvou různých úrovních a to seriový a výkonný závodní motor.....u seriovky je to putna jestli je to Brisk,Denso,NGK,Bosch atd....tam je nárůst výkonu v tak malejch řádech,že nemá význam o něm diskutovat.....spíš tam vyvstává ta otázka životnosti,kterou má největší PAL a pak Brisk....ale u hodně upravenýho motoru už se nějakej efekt v řádu desetin procenta-procento dostavuje a to díky lepšímu zapálení směsi a především díky lepšímu odvodu tepla svíčkou,která je už svojí konstrukcí určena pro závodní motory.....a právě tam se svíčka řešit musí....ale opět ze zkušeností známých....zbytečně to nepřehánět,kolikrát než se stroj odladí padnou 2-3 svíčky (utavená elektroda chudou směsí,ulitá bohatou směsí atd...) a ve výsledku každý dojde k N14C Brisk,protože nemá na to,aby dával za sezonu 10 svíček po pěti stovkách,když ona ta Briska to zdárně odjede.....tak asi tak.....jinak moje osobní zkušenost je,že úplně nejlepší svíčka na seriový i lehce upravený motor je stará PAL(hladká do kuželu),nejlépe ještě nějaká s hnojem a slámou,nebo zašlapaná do země,zapomenutá 20 let......výdrž perfektní,jiskra lepší jak na Brisce,spolehlivost,spokojenost....
 
 
Datum: 16. února 2012 11:04
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud chceš vědět která nejdýl vydrží tak Briska :-) protože podle tvého vyjadřování tipuji že dražší svíčku by jsi okamžitě ulil tím dušením v nízkých otáčkách :-D
 
 
Datum: 15. února 2012 20:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
blady když tak moc víš o motorech tak proč jsi ještě v říjnu minulého roku nevěděl proč pionýr nejde kloudně do otáček a navíc má černou svíčku? sorry ale machruješ tu s řečma o směsy a sám ani nepoznáš že to máš moc bohatý :-) :-D :-D
 
 
Datum: 15. února 2012 19:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A s tou směsí...já bych to označil jako hodně odvážné tvrzení. Ve chvíli, kdy bys ochudil směs natolik, že by se přehříval a přidíral motor, tak by se podle mě vyšší výkon hledal asi marně...
 
 
Datum: 15. února 2012 19:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
blady: Kdo o tom mluvil? Přečti si svuj příspěvek a možná to zjistíš :-)
 
 
Datum: 15. února 2012 19:02
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Dovolím si moji oblíbenou citaci ze Stejskyho stránek: "Srovnání zapalovacích svíček zahraničních výrobců ve výsledku víceméně kopírovalo jednotlivé grafy přes sebe, za zmíňku stojí zcela dostatečné (někdy i lepší) výsledky se svíčkou BRISK odpovídající tepelné hodnoty a desetinové ceny vůči konkurenci. " Takže asi tolik k výkonu u svíček... Osobně jezdím Brisky, stojí pár korum, nejsou háklivé na ulití a naprosto dostačující. Nevidím důvod platit za svíčku několikrát víc, když rozdíl je téměř nezměřitelný.Osobně mám špatnou zkušenosti se svíčkami Champion a NGK v pionýrovi, cena přes kolem 100kč, 2-krát jsem je ulil a mohl jsem je vyhodit... Takže Brisk N 14/15C je jasná volba.
 
 
Datum: 15. února 2012 18:54
 
 
 
 
Jméno: blady      IP: uživatel13229    
ty kolečko... kdo tady mluví o tom že by se mu dusil motor? já myslim že nikdo... jinak motor jede nejlíp s chudou směsí...ale zahřevá se a přidírá...
 
 
Datum: 15. února 2012 18:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V tom případě se tam neboj dát Brisku, na svíčkách brisk jsem najezdil asi 25tis km a nejsou s nima problémy, nějaké dušení v nízkých otáčkách atd je spíše věcí seštelování motoru, ve svíčce bych problém nehledal...a schopnost zapálit palivo budou mít všechny v podstatě stejnou, o nějakých rozdílech v prohořívání směsi tady asi ani nemůže být vážná řeč :-)
 
 
Datum: 15. února 2012 18:09
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vystídal jsem hodně svíček od Palek přes NGK a brisky a nikdy jsem nějaký "nárůst" výkonu nezaznamenal. Rozdíly jsem poznal jen v tepelné hodnotě a startování (ulejvání, start teplého/studeného motoru) .. Momentálně tam mám vraženou PAL N7YC a jezdím na ni rok dva a v poho .. účinnost hledej spíš ve vhodně nastavené směsi a zapalku ..
 
 
Datum: 15. února 2012 18:08
 
 
 
 
Jméno: blady      IP: uživatel13229    
já se ptal na zkuŠenosti víŠ, o motorech vim dost, to se neboj, já se ptal pouze a jedině na zkuŠenosti (ono mi i víceméně Šlo o to která svíčka vydrží nejdýl) ale v druhý řadě která má nejvĚtŠí účinnost a tudíž i přidá malinko na víkonu (např. se to nebude dusi v nízkejch otáčkácht..) o to mi tady Šlo.. pouze a jen o zkušenosti
 
 
Datum: 15. února 2012 18:04
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
kolečko to hezky vystihl předemnou.. no nic aspoň sem si procvičil psaní na klávesnici.
 
 
Datum: 15. února 2012 17:59
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
hele blady a na co se teda vlastně ptáš? když podle toho jak píšeš, to vypadá že o motorech a jejich funkcích toho víš víc než dost. poněvač mě přijde podivné ptát se jakou svíci dát do fekála a pak reagovat že o tom příkladně kolečko nic neví.
 
 
Datum: 15. února 2012 17:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nn, bohužel s maturitou z fyziky a současným studiem na vysoké škole technického směru je mi pojem účinnost naprosto neznámý a nevím o co jde. Můžeš mi tedy prosím vysvětlit, kde se vezme ten velký vliv, o kterém píšeš? Jen tak na okraj...pobavilo mě, že se ptáš na vliv svíček na funkci motoru, a pak nás tady o tom budeš poučovat.
 
 
Datum: 15. února 2012 17:56
 
 
 
 
Jméno: blady      IP: uživatel13229    
ano, to mአpravdu :-) 6 elektrodová svíčka by ubrala výkon úplně brutus, to mአpravdu ;-) a jestli je to platinová nebo obyČ..to je tady tky jedno..jen de o účinnost víŠ...tomu asi nerozumíŠ, no nic, neva
 
 
Datum: 15. února 2012 17:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
blady: Obávám se že trochu hledáš koně kde nejsou...po namontování dvojité šestielektrodové platinovo-titanovo-zlaté svíčky se žádné trhání asfaltu konat nebude :-) Nějaký nárůst výkonu (ano, je to tak, to divné slovo se opravdu píše s Y, učivo prvního stupně základní školy) bych zde tedy neočekával.
 
 
Datum: 15. února 2012 17:34
 
 
 
 
Jméno: blady      IP: uživatel13229    
tak zaprvý... svíčka ovlivní účinnost spálené směsi a tím pádem i víkon, jinak Eddie je kdo?
 
 
Datum: 15. února 2012 17:29
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
blady : ty se nauč porozumívat motorům :-D svíčka výkon nepřidá :-D když teda myslíš že přidá, tak si kup nějakou racing svíčku od NGK nebo Champion a potom ji jednou uli třeba na semaforu :-D výkon ti stoupne tak razantně že to dokonce budeš muset tlačit... dokonce i předstih nemá takovej vliv na max. výkon...bez brzdy to ani nepoznáš... na stejskyho webu je o tom zmínka a Eddie má taky něco na svých stránkách ohledně předstihu...
 
 
Datum: 15. února 2012 17:14
 
 
 
 
Jméno: blady      IP: uživatel13229    
to asi moc nerozumite motorům co... :-D chytráci..prej že svíčka nepřídá víkon :-D u týdle 50ky právě to znát možná neni no... ale jinak jako svíčka má velkej vliv ;-)
 
 
Datum: 15. února 2012 16:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to překupníci na aukru prodáváj super svíčky co přidají na výkonu :-D
 
 
Datum: 15. února 2012 16:20
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do fichtla nemá cenu kupovat nákou drahou pojede to furt stejně takže kup klasika Brisk ...jen by mě zajímalo kde na to chodíte že svíčka přidá výkon :-D :-D :-) :-P
 
 
Datum: 15. února 2012 16:18
 
 
 
 
Jméno: chytil      E-mail:      IP: uživatel12443    
čao pasuje toto http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klapka_gilera_piago_rms2222.html na jawu 21 a mate stým někdo skušenosti ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2012 9:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13238    
To opravdu klobouk dolu,to ještě že jsem tě neodradil :-D Tvý stránky sleduju už delší dobu a je to fakt kus pěkný práce.....to je hlavně tim,že babetama se do nedávna nikdo nezajímal....proto je to tak zajímavý....moc ti fandim....a věř tomu,že takle začínal skoro každej,akorát ty máš to štěstí,že ses přes první neúspěchy prokousal dál....;-)
 
 
Datum: 17. února 2012 9:48
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
Byl to muj první 2T motor co jsem měl rozdělaný, nikdy předtím jsem motor neskládal a o úpravách jsem nevěděl nic. Časování válce byl pro mě neznámý pojem, o vyústění přepouštěcích kanálů do válce jsem vůbec netušil, že to může mít na něco vliv. Výfuk? jeden pán mi řekl 27mm. Spodní komprese byla věc o který jsem nevěděl, že existuje. 19mm karburátor jsem dal protože jsem to vyděl na nějaké fotce. Vznikl z toho 5-kanálový klapkový válec. Zezačátku to jelo o trochu víc než sériovka a tak jsem začal zjištovat proč. Mít pátý kanál o 10° přečasovaný oproti hlavním kanálů nebylo ideální, jeho vysutění do válce v úhlu 90° taky pitomost. Pomocný přepouštěcí kanály načasovaný asi o 8° zase míň než hlavní. Komprese 7:1 nic moc, po zavření výfuku asi 5.5:1. Koleno k výfuku 11cm dlouhý, a takhle bych mohl pokračovat. Jak jsem začal vychytávat všechny mouchy, tak jsem se teprve učil. Až jsem na tom nepovedeným válci dosáhl 12000 ot/min a zatím největší rychlost. Byl jsem konkrétnější :-D Jo ještě bych dodal, že to nebyl pionýr, to by bylo moc lehký, protože na internetu je toho o úpravách pionýra napsáno spousta. Na pár fotek jak jsem začínal se můžeš kouknout tady http://www.twostroke.tode.cz/index.php?pc=evo1
 
 
Datum: 16. února 2012 22:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13234    
Buď konkrétnejší ;-) Nevěřím,že někdo,kdo neví co dělá,zvládne klapkovej motor.....takže buď se v tom trochu vyznáš a nebo kecáš :-D
 
 
Datum: 16. února 2012 20:01
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
Tak to mam štěstí, že jsi kdysi neodradil i mě, protože bych se do ničeho složitějšího nepustil a teď bych patřil mezi ty voli co hledají výkon ve správně vykuchaným výfuku a tuningové svíčce :-D
 
 
Datum: 16. února 2012 18:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13234    
Když dopředu vim,že nemá šajn co vymejšlí,tak ho odrazuju.....škoda peněz i válce/motoru....asi tak......
 
 
Datum: 16. února 2012 11:07
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
standa: nenapadlo tě, že si chce ze symetrickýho rozvodu udělat nesymetrický? Nebo to snad nejde když má pionýr symetrický rozvod? To jestli to má nějaký přínos nebo ne, přeci nesouvisí stím jestli to jde udělat. Neodrazuj tunery pionýrů od jejich „nesmyslných“ pokusů, pak se nebude čemu smát :-D
 
 
Datum: 15. února 2012 22:10
 
 
 
 
Jméno: blady      IP: uživatel13229    
asi tak
 
 
Datum: 15. února 2012 16:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13230    
Klapka patří na klapkovej motor/válec.....fichtl má motor/válec se symetrickym rozvodem sání pístem,takže nevim kam tam chceš rvát klapku ?
 
 
Datum: 15. února 2012 15:54
 
 
 
 
Jméno: blady      IP: uživatel13229    
a k čemu je to dobrý jako? já myslim že u padiny to nepoznáš
 
 
Datum: 15. února 2012 15:20
 
 
 
 
Jméno: karmen      IP: uživatel12849    
no pasuje ale musiš si upravit valec
 
 
Datum: 15. února 2012 15:14
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel12973    
čus chtěl bych se zeptat jaký je podle vás nejlepší vzduchoví filtr na závodního pionýra s origo karbecem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2012 11:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13234    
Blady,přišel jsi prudit? Nebo co tu děláš? Rok si tu nebyl a najednou jsi přišel přechytračenej,s potřebou vést spory a každýmu vnucovat svojí pravdu,ač není úplně korektní......on se zeptal nejlepší,tak jsem mu napsal nejlepší o kterym vim(jeden borec s upravenym motorem a rozpilovanym origo karbecem 19mm naměřil na brzdě docela dost koní,s odladěnym origo filtrboxem přesně o jednoho koně míň v celym rozsahu otáček)...tak asi tak.....
 
 
Datum: 16. února 2012 11:15
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přikláním se k Stage 6 nebo obdobné varianty molitanové
 
 
Datum: 15. února 2012 20:32
 
 
 
 
Jméno: blady      IP: uživatel13229    
dobře seřízenej origo ;-) de o to na jaký závody, ale jako dát si přímej filtr, popřípadě dokonce K.N. , ještě nejlíp na závody v terénu...jako to dĚlá dost lidí... to je největŠí blbost..
 
 
Datum: 15. února 2012 18:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13221    
Molitan Stage 6
 
 
Datum: 14. února 2012 21:08
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau draci mam dotaz na tuto svicku http://www.fichtlkramek.cz/nahled/bosch_wr_5_ac_brisk_n15c.html myslite ze bych ji mohl dat na moji jawku 559? jestli je pro moji masinku vhodna dekuji za odpovedi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2012 21:06
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jeslti nevíš co s penězma, tak jí tam klidně dej :-)
 
 
Datum: 16. února 2012 21:06
 
 
 
 
Jméno: bulldog      IP: uživatel11667    
Jo dej ji tam. Ale v pohodě by stačila i česká Brisk.
 
 
Datum: 15. února 2012 11:26
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel13074    
Hoj,v tech. dokumentaci ke strojum ti píšou jakej typ svičky se má používat. Soudruzi věděli proč a kterou svičku doporučujou.
 
 
Datum: 15. února 2012 10:57
 
 
 
 
Jméno: lolol      IP: uživatel12913    
čus draci která barva je na pionýra nejkvalitnější . myslím v lesku a odírání a neloupavosti ??? prosím poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2012 21:53
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
akryl
 
 
Datum: 14. února 2012 21:53
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Nejlepší by byla vypálená vodou ředitelná barva. Pokud nemáš možnost pálení tak klasický autolaky na plniči drží taky moc pěkně.
 
 
Datum: 14. února 2012 21:33
 
 
 
 
Jméno: fechtlař      E-mail:      IP: uživatel13227    
Zdarec mám jawu 550 a neháže jiskru. Elektrika je nově zapojená podle schématu v návodu. Měnil jsem i indukčku a zapalování a nic, nevíte co by s tím mohlo být. Dík za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2012 21:01
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš odizolovaný kladívko?
 
 
Datum: 14. února 2012 21:01
 
 
 
 
Jméno: Castrol      IP: uživatel11670    
A máš ukostřenou indukční cívku?
 
 
Datum: 14. února 2012 20:53
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
kabel VN sviečka fajka? a nemáč blbo zapojenú elektriku že máš skrat voči kostre že ti nehádže iskru
 
 
Datum: 14. února 2012 20:52
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel13226    
Zdarec.. mám dotaz, uvažuju o koupi jawy 350/639, nemá ovšem v pořádku dobíjení, respektive nedobíjí vůbec. Pojede to i bez dobíjení (bez světel apod..)? nebo vůbec? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2012 19:47
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Všechno je živený z baterky, takže pojedeš do tý doby než vybiješ baterku, resp. napětí klesne pod nějakou hranici. Doporučuju přečíst tohle http://www.jawamania.info/poradna/default.aspx?source=Forum_Search&pageid=1 resp. ten nejdelší příspěvek a podle něj začít měřit. Věteinou jsou v háji uhlíky nebo usměrnovač, kterému stačí jen proletovat kontakty, případně se dá asi za 150,- postavit novej doma
 
 
Datum: 14. února 2012 19:47
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pojede,,,dokud nevycucas baterku, pokud je nova a vetsi kapacita tak to uede nejakou trasu ale bes svetel,,, vetsinou to nedobiji kvuli uhlikum ktere jsou dostt citlive a nebo odesel ragulator,,, atddd
 
 
Datum: 14. února 2012 18:41
 
<  599  600  601  602  603  604  605  606  607  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.06.2025 9:00:27 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu