Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau draci plánuju si udelat vyfuk na motor cz 125, ale nevim z ceho a jak, dostal sme napad protoze je to hlava na 2 vyfuky tak ze tam pridelam kolena, povedu je vedle sebe, ke konci je svarim a povedu z toho takovou tenkou trubicku. myslite ze je to dobry napad? nebo nemate nekdy nejaky tip jak udelat vyfuk, aby to rvalo? origo vyfuky tam davat nechcu protoze sou v peknem stavu a na cross sou skoda
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2012 23:20
 j oa lanka sou na ten motor stejna jako na CZ 150 ne? jinak sem vynechal ze tam mam plno koncovek vyfuku rybiny, ale zrezle, a znicene uz tak sem uvazoval ze bych je dal na ten vyfuk co si chcu zkutit, at nekupuju zbytecne hikone vyfuk ktery me bude stat majland  jo a jak se tam dava spojkove lanko do toho motora? a jak vubec vypada nevim, jo a este jedna vec co mi chybi je retez, jinak mam fakt asi vsechno co potrebuju
Datum: 20. února 2012 23:20
 ne ja mam 125/351, mam tam asi 4 nahradni karburatory, asi cca 100 pistich krouzku  , nekolik pistu, asi 7 klaksonu, 4 prepinace svetel, asi 20 ruznych navleku, riditka, komplet plyn kolejnicku, kostru na tu cz 125 ale mam jine kola takze koupim kostru, kde ty kola pasujou, stejne ta kostra ma i takovou krosovou predni vidlicu, pak asi 4 pary zadnich tlumicu, ale jenom jeden par tlumi, ty ostatni se ani nepohnou  , pak mam asi tak 3 nejake zadni svetla ( ty tam davat nebudu, fakt skoda) jeden kryt predniho svetla ten si tam hodim, celou krabicku zarovek do predniho svetla, neska stoji jedna 80 kc  , pak asi 10 zarovek do zadniho svetla, ruzne tesneni, asi 4 stojany, sroubek kam se podivam, klicu jak nasr*nych, jednu spinacku co ma byt na te cezete a jednu co ma ten regulator, pak asi 6 ruznych tachometru, bubnove brzdy, rozety, a este nevim co je toho fakt dost
Datum: 20. února 2012 23:16
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 tak ten motor(jestli máš 351) má asi 5,5 koně a točí max 4 500 otáček/min takže na krosku nic moc,ale jako jo jede to těch 70-75,a jestli máš 125T motor má karbec přidělanej sponkou na hrdlu přímo na válci tak ten je škoda krosit
Datum: 20. února 2012 23:06
 tak na zacatek vis co  proc? to pojede ne? kamos ma krosinu ze simaka, prevrtany za 70 ccm a staci  to pude krosnout ne? no navic ja to skaldam z dilu ktere mam u babky, kupuju jenom kostru od kamosa....
Datum: 20. února 2012 19:28
Jméno: péro
IP: uživatel8967
 jo aha tak už vím o jakej motor jde,je to 351 se třema rychlostma no s ním si teda fakt moc nezakrosíš
Datum: 20. února 2012 11:29
 no ne magneto jako ale ten magnet se uvolnil a zadrel to jakoby takze se to netoci
Datum: 20. února 2012 10:30
 Jo ja mam ty motory 3, a jinak zadne dily na to nemam, casem koupim neco silnejsiho, ale ty motorynechci prodavat, protoze ani nevim jak jezdi, tak to testnu  urcite si jeden chcu nechat, jeden ma zadrene to magneto ze se to neda nastartovat, ze se to neotaci, a treti nevim, takze zkusim vis co a uvidime
Datum: 20. února 2012 10:29
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 jo to je škoda,protože 2 vejfuková 125 byla si myslím jenom 355 a těch je dost málo,je dost velká škoda ji ničit na poli a beztak na kros nemá dostatečný výkon
Datum: 19. února 2012 22:42
 hlava na 2 výfuky? ty to máš 4T motor?  .... jinak škoda je ničit motorku na "krosku"
Datum: 19. února 2012 22:22
Jméno: standa
IP: uživatel10996
 Navař na konec spojených výfuků Hikone,uřízni mu tlumení a dej tam výletovou trubičku o průměru cca 22mm a délka cca 15cm,případně dodělej tlumení......
Datum: 19. února 2012 22:04
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Čus, po kolika kilometrech v normálním provozu na silnici mažete řetěz? Čím je nejlepší to mazat? Normálně vazelínou? Nelepí se na to pak moc bordel?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2012 18:29
 Zdarec hele mám 175/487 ročně najedu kolem 4000 - 5000 km řetěz mažu 1 za tejden mažu jej plastickým mazivem Mogul (je to prakticky řidší vazelína) jsem s tím spokojen, po sezóně vyperu řetěz v benzínu, a pak v oleji, a jede se dál  . Ale je doba pokročilá takže jestli máš dost financí tak je lepší takový ten olej na řetězy ve spreji. Já jsem zastáncem těch starých praktik mazání!
Datum: 20. února 2012 18:29
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Jo to jsem četl v příručkách, ale doba pokročila tak mě zajímá esli nejsou lepší ty spreje.
Datum: 19. února 2012 22:47
 hodiš řetěz do hrnce s roztopenou vazelinou a pak ho vyndáš.
Datum: 19. února 2012 22:23
 Prodávaj se takový spreje na řetězy okolo stovky a ty potom nemaj udájně stříkat všude možně, moje zkušenost je ta, že první jízda stejně trochu stříká, ale asi jsem tam toho nasprejoval moc. No lepší než obyčejnej olej, vazelína neni taky špatná.
Datum: 19. února 2012 21:53
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13242
 Až uvidíš že je řetěz suchej, nebo bude vydávat nějaký divný zvuky, popř. když bude zašpiněnej z lesa. Chce ho kdyžtak určitě omýt, mazat můžeš normálně ,,zvenku" olejem nebo vazelínou ale účinnější je řetěz rozpojit, namazat vazelínou a ohřát. Vazelína by měla zalézt do všech spár a nebo 3 a dobrym způsobem je ho přímo namazat nějakym mazadlem (tukem) určenym na řetězy.
Datum: 19. února 2012 21:46
 Zdarec draci. Udělám teď to,co dělají všichni lenoši. Chci zeptat jestli nevíte o e-shopu,či kameném obchodu(kladno,slaný,rakovník,beroun,louny,praha),kde by se dalo sehnat díly na karburátory Dell Orto italské výroby? Jedná se mi o pružinu šoupátka a osičku plováku....osička by samozřejmně šla v nejhorším případě nahradit,žejo,ale ta pružina ne :-/
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2012 15:21
 zkus se stando podívat po té čínské kopii DO, mě do pravýho DO z něj pasuje skoro všechno kromě emulzní trubice... šoupě,pružina,plovák, víčko plovákovky, víčko šoupěte,jehla to je všechno identické... kopii jsem už teda prodal ale kdyby se mi něco pokazilo tak za ty peníze si koupím na díly znovu
Datum: 20. února 2012 15:21
Datum: 20. února 2012 8:13
 Čau stando, napadá mě akorát tohle: http://www.motocz.cz/Kontakt/ Prodávaj tam celý karburátory Dell Orto, tak třeba budou mít i tu pružinu. Sice z těch stránek vypadá, že dělal nový motorky, ale maj tam hodně dílů i na pionýry, Babetty a ostatní
Datum: 19. února 2012 21:41
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13242
Datum: 19. února 2012 21:31
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Čau,prosimvás dá se ještě sehnat tuk AV 2?Pořebuju ho na namazání ložisek v kolech.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2012 17:18
 To už se určitě nevyrábí ale pokud chcete retro vazelínu tak NH2-vápenaté zhušťovadla nebo AK2 tyhle dvě vazelíny mám nejraději LV2-3 je modernější na bázi lithiných mýdel ale podle mého žádný zázrak moc ji nemusím ale mažu NH2.
Datum: 20. února 2012 17:18
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Díky,koukal jsem že ho dělá mogul.Ho zitra vemu na pumpě...
Datum: 19. února 2012 21:44
 Já kupoval speciálně na ložiska LV 2-3.
Datum: 19. února 2012 21:34
 A rovnou i druhý problém. Co mám udělat s uhlíkama, když nedokáží dobíjet. Rotor by měl být v pohodě. Ještě potom zkusim jinej. Uhlíky jsou nové, mám NEPODLOŽENÉ pružiny uhlíků. Mám zkusit podložit ? Nebo jestli nevíte o někom, kdo by uměl převinout rotor. Mám zrovna ten 6V/75W.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2012 23:21
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 relé se samo od sebe nepoškodí.. nový uhlíky bych nezatracoval, já ty nový mam a za posledních 5000km jsem sundaval pravý víko jen proto, abych nezapomněl jak to tam vypadá.... Zatimco nový elektromechanický relé mě zklamalo, musel sem ho doseřizovat.. koukni na rotor za běhu, jestli tam uhlíky nejiskří, a jestli visí, zkus jiný, pokud budou viset taky, pak bych vyměnil šachty..
Datum: 19. února 2012 23:21
 To sice ne, ale nový prej stojí za hovno. Mám tam nový. Já nevím... Já sem jezdil pohoda, ale najednou ta mrcha přestala dobíjet. Koukal jsem, byl zajebanej komutátor dynama, tak sem si myslel, že uhlíky visí. Vzal sem to smirkem do leskla a na chvilku to pomohlo a ejhle... Už zas mi to trápí. Vadu bych viděl na rotor. nebo Relé. Dobijí jen při vysokých a to ještě ani nesmí být zaplé světlo, jinak zdechne. Relátko je ale nový. Leda by se poškodilo těmi jízdami teď v zimě...
Datum: 19. února 2012 23:09
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 a co zkusit jiný uhlíky, nejsou snad tak drahý a aspoň vyloučíš potencionální vadu v uhlících..
Datum: 19. února 2012 23:03
 Dobrej, poprosil bych o detailní vylíčení, zda je možné, aniž by se zničilo VAPE, koupit Dvouválcové a dát to na chvilku na Jednoválce. Popřípadě co je tam za problém. Mám ČZ 175/477 a poté mám v úmyslu to hodit na ČZ 250/471. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2012 20:29
Jméno: marlboro
IP: uživatel12345
 Připojit 2V Vape na 1V můžeš, jen musíš ukostřit volne VN kabel pro druhou svíčku. Regulátor zapoj přímo na baterku bez pojistky, hlavně - baterky na kostru. jak jí zapojíš opačně odpálíš regler
Datum: 20. února 2012 20:29
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 ne, to ti "jen" shoří pojistka (pokud jí tam máš), od toho tam je.. Nicméně to kostření zadního světla by chtělo vyřešit..
Datum: 19. února 2012 23:07
 No polaritu baterky jen tak nepřehodím. Ale často se mi stává, že se mi sem tam dotkne třeba + zadního světla s kostrou. To shoří také? Ne je to jen závislé na baterce?
Datum: 19. února 2012 23:00
 rozhodne,,, jedna vec se musi pamatovat,,,, a to na uzemeni u obou motorek,, lebo jak jednou se prehodi polarita baterky,,tak usmernovac za litr do sekundy shori,,pokud se jezda streka pravidelna,,tak vape nejen slape ale hlavne poradne sviti ,,coz neni pak moto jako bludicka ktera se snadno prehlidne
Datum: 19. února 2012 22:42
 Tak rotor je klasika 6V/75W. Tyto se montovali na Jawa 350/634. I je to na statoru napsáno JAWA 634. Takže? Co myslíte? Jít do toho? Zas mi totiž nedobíjí. A tak bych rovnou koupil i Vape. Lítám na ČZ jak zběsilej trasu Plzeň - Beroun
Datum: 19. února 2012 21:38
 jde to,,, pokud bude kuzel na klice stejny tak to muzes menit jak bata svocky jen pro druhej valec z inducky musis uzemnit tak kabel,,,,
Datum: 19. února 2012 21:18
 http://jakubmuller.rajce.idnes.cz/Tapety#10-1020-F5NW000Zkopiekopie.jpg
pro všechny kteří ví o závodech nebo pořádají závody fichtlů - napište na můj mail nebo na http://www.jawa50zavody.wz.cz
aby se o všech závodech vědělo - dost často se jezdí někde závody ale nikdo o nich nic neví a myslím si že je to škoda
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2012 21:34
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Promiň s něčím jsem si to zplet.Fakt promiň.
Datum: 22. února 2012 21:34
Datum: 21. února 2012 23:13
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Nezlob se na mě,snad to nemusíš psát každý den na pokec.
Datum: 21. února 2012 21:39
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 čau draci skládám ted vozejk za auto a potřeboval bych vědět jaký tam asi tak dát listový pera,mám doma listy tak potřebuju něco poskládat a nevím kolik tam mám dát listů,mohl by jste mi někdo vyfotit péra u vozejku co máte doma a poslat mi to na email?potřebuju aby uvezl tak 500kg,předem dík za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2012 21:10
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 můj email je hemerkaluk@seznam.cz
Datum: 19. února 2012 21:10
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 legalizace je vyřešená,vozejk je registrovanej od 86 a ted probíhá oprava a ty péra co na to byly vypadaly jak když vozily krále klacka v kočáru a zárověn němce za války na VSce,prostě takový hampulácký hrozně velký,ale zároven ten vozejk udržel tak 150kg a šel nadoraz
Datum: 19. února 2012 20:47
 a jak budes na domovýrobě řešit legalizaci?
Datum: 19. února 2012 20:39
Jméno: axv
IP: uživatel6631
 čau chtěl bych vědě jestli mužu nastříkat výfuk na fichtlu matným sprejem odolný proti vysokým teplotám nad 800°C díky jestli barva nesleze
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2012 8:49
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 jáj taký čierny matný mám na výfuku a max. spokojnosť
Datum: 20. února 2012 8:49
Jméno: Mišák
IP: uživatel12501
 zdraec draci potřeboval bych poradit jak mám na fichtlu víčko od plovákové komory a jak je tam čudlík na cvakání tlaku aby to šlo do karburátoru tak přes
ten čudlík mi to teče a docela dost nevíte co s tím může být zkoušel sem dát i druhý víčko ale zase to teklo tak zatím čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2012 20:40
Datum: 19. února 2012 20:40
Jméno: Mišák
IP: uživatel12501
 párkát to propumpuju a čudlík se do do své normální polohy a teče to
Datum: 19. února 2012 19:53
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 teče to porad nebo jen kdyz ho mackas jestli jen kdyz ho mačkas tak to je normalni a jestli ne tak se ti seka ventil ve vicku
Datum: 19. února 2012 19:49
Jméno: Lada
IP: uživatel11531
 Zdravím, když mám na pinckovi 4. výbrus, dal by se zvednout výkon větší tryskou ? popřípadně kterou ? Předem děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2012 22:06
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
  a hlavně zalehnout
Datum: 19. února 2012 22:06
 seřídit brzdy popripade vymenit loziska v kolech a namazat řetez
Datum: 19. února 2012 21:47
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 nafouknout kola
Datum: 19. února 2012 21:37
 novou vložku do filtru
Datum: 19. února 2012 21:15
Jméno: standa
IP: uživatel10996
 HT68,VT38,seřídit hladinu,jehla druhej zářez,předstih cca 1,6mm před HU,odtrh kladívek 0,35mm.
Datum: 19. února 2012 21:11
Jméno: Petr
IP: uživatel12913
Posl.aktualizace: 21. února 2012 7:53
 spínacia skrinka má 3 polohy, 0-1-2 ked dás do polohy 0 motor je vypnutý, 1-motor je zapnutý, 2-idú svetlá,
Datum: 21. února 2012 7:53
Posl.aktualizace: 19. února 2012 19:10
 amater jeden,,mel to radis drzet v ruce
Datum: 19. února 2012 19:10
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Zdar čerti, jak poznám že je opotřebovaná rozeta? Řekl bych, že když už má pichlavý zuby tak že už je na odpis, ale to je jen moje dedukce  Jak se to dá přesně poznat? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2012 18:35
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 jak ma ostry spicky tak uz ma nejlepsi za sebou ..
Datum: 19. února 2012 18:35
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 Chci se zeptap kolik převodovyhc stupnu ma jawa 90?,A jak jste sni spokojení ,jsou na ní nd?? děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2012 10:40
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12826
 ok a koliok tato motorka vytahne max\\? a je teda draha s papirama sem se díval , a jak je natom čz 175 prase typ 502? dop budoucna bych ji taky chtel mit ve zbirce
Datum: 20. února 2012 10:40
 Máme 2 devadesátky (Crossa a Roadstera) a jsou to výborná motorky. Nevydržej tolik co kejvačky a podobně, ale jezdí se na nich výborně. Jsou to opravdu sportovní motory, pro zábavu, né pro ježdění do práce nebo po velkým městě. Ty motory se musej pořád točit aby šli, jak se jede někde v pomalej koloně, nebo ve městě, tak je to konec, musí se pořád spojkovat i na jedničku. Je to myslim jedinej sériovej československej motocykl s šoupátkem, takže je to opravdu sportovní konstrukce, a ty motorky byly ve svej době nadčasový.
Datum: 19. února 2012 19:32
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Prej to jezdí fakt výborně, ale je dost poruchová. Nejcitlivější je na řazení - musí se řadit jemně a na klikovku - ráda se přidírá, měl by se používat kvalitnější olej než m2t. Já jsem o vánocích koupil taky jawu 90, akorát jsem ji zatim nezkoušel. Musim to zprovoznit pač 10 let stála. Jsem na ní zvědavej
Datum: 19. února 2012 18:06
Jméno: Zdenek
IP: uživatel12492
 Jawa 90 byla první česká motorka co měla 5 stupňů, s náhradníma dílama sem neměl nikdy problém, sice sou trošk dražší jak na fichtla ale sehnat se dají, po chvíli co jsem tu motorku vlastnil tak jsem se rozhodl jí dát do kupy, začal jsem s tím že jsem koupil zapalování Vape a naprostá pecka (motorka super aji bez toho) ale po tom co jsem tam nahodil do zapalování tak to jede ještě o něco málo líp, ta motorka na devadesátku jede jak čert, jawy 250 se můžou jít zahrabat, ovladatelnost taky super, na trojku to postavím aji na zadní. Strašně moc jsem rád, že jsem jí koupil když byla ta možnost. Sice každej se bojí toho to rozdělávat když se tam něco vysere, ale já jak jsem měnil kliku tak mi to tak složitý nepřišlo teda. Jediný s čím mám problém tak je na ní sehnat originální zadní blatník. Už jsem z toho na prášky  jeden borec za něj chtěl 1500kč tak jsem se mu vysmál a musím jej sehnat jinde.
Datum: 19. února 2012 17:49
Jméno: Filip
IP: uživatel13012
 čau draci,měl bych dotaz, mám fechtla 21, a když se rozjíždím tak než se to dostane aspon do půlky otáček takže cca 3000 ot./min. tak je to takové cukavé,místama jakoby to vynechalo,ale pořád jede,a jakmile to přesáhne těch 3000 otáček tak to vyletí krásně čistě do plných,hodím za dva a to samé... nevíte čím by to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2012 17:44
Jméno: Filip
IP: uživatel13012
 super,díky,vyzkouším
Datum: 19. února 2012 17:44
 Zkus snížit hladinu plovákové komory,asi se ti v malých otáčkách pře-chlastává a dát jehlu na 2 drážku od hora
Datum: 19. února 2012 16:34
Jméno: jawa
IP: uživatel12547
 Skontrolovat řadně předstich a odtr !
Datum: 19. února 2012 16:34
Jméno: čert
IP: uživatel13254
 zdarec draci, rozpulíl jsem motor 555, kvuli špatné klikovce, a v těch odlehčovacích, či vyvažovacích dírách byly pozustatky korku, a ted otázka, mám ty díry po go opět zaslepit, ten korek se mě moc nelíbí,
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2012 20:11
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 ten korek tam nemusí být to zas někdo hledal stádo koní
Datum: 19. února 2012 20:11
 nech si jí vyvážit
Datum: 19. února 2012 19:48
Jméno: Martin
IP: uživatel13251
 Čau chlapi. Nevíte někdo, co by se dalo dát na čínskýho minibaika za karbec. Dík za rady.Čau Martin
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2012 17:47
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Nejlepší je tuningovej karburátor pro minibike 15mm. Měl jsem ho a je dobrej.
http://www.minibike-shop.cz/minibike-tuning/64-tuningovy-karburator-15-mm-new-sada-trysek.html
Datum: 19. února 2012 17:47
 Když nemáš nějaký úpravy motoru,tak si sežeň originální karbec na netu jích je docela dost.
Datum: 19. února 2012 16:09
 Zdravím draci,protože už nevím kde shánět,zeptám se tady.Mám zachovalého pincka už 16 let a jediné co mi to kazí je výfuk,je orezlej,prostě drásá mi to nervy a tak se chci zeptat tady draků,jestli by někdo neměl zachovalej s nějakým dobrým chromem.Vím že tady na fichtlkrámku je novej,ale po pravdě zdá se mi to drahé. http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=12868
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2012 12:02
Jméno: standa
IP: uživatel13255
 Abych to objasnil. Výfuk z 05 má oproti J21 v první přepážce jen 4 díry(J21 má 9 dir) a zakončení doutníku(trubka co čumí ven z výfuku) má vevnitř více uzavřený kužel......to je celé.....na seriovce se to asi moc nepozná,ale upravený motor se na tom výfuku neroztočí....jinak bych to nevěděl
Datum: 20. února 2012 12:02
 A myslíš,že výkon snižuje jen ten z 05ky ? nebo i doutník z 20ky ? Je to téma které mě dost začalo zajímat.05ka je pomalejší díky menším kanálům,ale zase stoupavost do kopce se svojí převodovkou má lepší než 20/21/23. Ještě mě napadá,že Pokud 05ka nedosahovala takového výkonu jako 20ka,tak byl taky na ní vyroben výfuk přiměřenej výkonu motoru (viz. první otázka.)
Datum: 19. února 2012 22:13
 Co mám měřené autem,tak 77 Km/h Ted mi odepsal že výfuk má a pošle ho,tak sem si oddychl.Jupííííííí.
Datum: 19. února 2012 22:05
 No já měl na 05 r.v. 66 v původním stavu stejný výfuk (teda jen uchycení ke kříži bylo řešené "óčkem" přímo na výfuku a né objímkou... a výkon... Tah to mělo skvělý jen co se rychlosti týkalo, tak to víc jak 60 nejelo ani po výbruse...
Datum: 19. února 2012 21:55
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Tak přiznám se,že tohle sem o něm nevěděl.S výkonem mi to přišlo normální,je fakt,že kámošův pincek jede líp.Žeby to bylo tím? Už nad tím debatujem léta,vždycky mu to frčelo lépe.Mno ted sem narazil na inzerát na výfuk (rouru) tak snad to vyjde pokud už ho neprodal.Inzerát je 2 dny starej,tak se doslova modlím a sem lehce nervozní.
Datum: 19. února 2012 21:32
Jméno: standa
IP: uživatel10996
 Výfuk je z první verze Jawa 05 rok 62-64,určitě snižuje výkon co? Ví se to o nich....
Datum: 19. února 2012 21:27
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Jak si poznal že nejni origo? Před 16ti lety sem toho pincka dostal od taty a ten ho koupil od strýce z Pelhřimova,měl 3000 najeto.Měl by bejt origo,krom uprav které sem provedl osobně.
Datum: 19. února 2012 20:57
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 ten výfuk co tam máš je z prvních typů 05 tzn že není origo  na burze seženeš určo slušnej vejfuk a možná tak 5 fejfuků jsem si přinesl z kovošrotu během 5 let no takže by jsi tam taky mohl na něco narazit
Datum: 19. února 2012 20:17
 tak jedině novej replikoej nebo na burzách sehnat origo zachovalej
Datum: 19. února 2012 16:01
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Momentálně už je natřenej 2 roky stříbřenkou,rez už vylejzal dost.Na fotkách je ještě zachovalej.Na silichrom už je pozdě.
Datum: 19. února 2012 15:52
 silichrom je jak brusná pasta Tempo je prej meně agresivní tak to zkus pokud i tak ti výsledek nestačil pak mě už jedině napadají burzy atd kde sehnat origo zachovalej
Datum: 19. února 2012 15:34
 zkus to vzít silichromem...
Datum: 19. února 2012 15:21
Jméno: fermez
IP: uživatel692
 Ahoj SESO prosimtě ,kdy budeš mít odrazky na Páv 40 ty červený??
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2012 15:39
 budou za tyden a budo mit nerez obal uz
Datum: 19. února 2012 15:39
|



|