Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 zdar chlapy hele na ty mojí škodovce 105 mám tokovej problém potřebuju vědět co to dělá když jedu třeba na 4 a podřadím na 3 a jak pouštím spojku tak se zezadu vždycky chvilku ozve tokovej hučivej pisklavej zvuk dělá to jen při podřazování a čím jedu rychlejc a podřadím a motor musí dost zabrzdit tak to dělá ještě víc musím jet tak aby když podřadím tak aby motor nemusel vůbec brzdit pak to neudělá čím to sakra je ložisko nebo co ???  diky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2012 18:42
 ložisko v klice pod setrvákem
Datum: 10. ledna 2012 18:42
Jméno: pavko
IP: uživatel12636
 zcela normalne pres zuby to nejde jen stačí mit ten cit nic slyšet nejde. Řídim se heslem stareho traktoristy jak se zastaviš tak se nerozjedeš
Datum: 10. ledna 2012 17:59
 pavko: tak to bych chtel videt a slyset jak radis bez spojky
Datum: 09. ledna 2012 19:41
 tak si auto aj motorku kupil vcera ne? a zahtra mozeme ocakávať dotazy ze proc neradi....
Datum: 09. ledna 2012 19:22
Jméno: pavko
IP: uživatel12636
 Já řadim jak na motorce tak v aute bez spojky a nic mi ve škodce nehrčí a to ma 150000km
Datum: 09. ledna 2012 19:07
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 No nemusíš řadit s meziplynem, ale je to lepší.
Datum: 09. ledna 2012 16:57
 co máte všichni s tím meziplynem ? vždyt to má sinchrony tak na co mezi plyn ? My sme vždy řadily bez metiplynu a pohoda aspon u 105tky S u te širši ze zadníma a předníma hranatýma světlama
Datum: 09. ledna 2012 16:33
Jméno: milan
IP: uživatel12533
 nevím jak ty ale já vždycky u mé 105 podřazuji s meziplynem a nic slyšet není, bez něj je to něco na styl jak ty popisuješ ....
Datum: 09. ledna 2012 9:45
Jméno: Z
IP: uživatel12237
 něco podobnýho nám dělala 105 po výměně lamely.....jak kdyby se při rozjíždění z ní vytánul "chlup" a pak při podřazení to šlo "proti srsti"....takže to vydalo při podřazení takovej strašlivej pazvuk, ale pokud se podřazovalo ještě níž, tak už to ani nekviklo..... pokud si pamatuju tak to samo ustalo po tom, co dostala spojka trochu kotel.
Datum: 09. ledna 2012 0:08
 máš v prevodovce dost oleje?
Datum: 08. ledna 2012 22:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nevím co myslíš tím zvukem ,ale škodovky odjakživa vydávali takovej hučivej zvuk když podřazuješ,mý fáčko taky trochu hučí když podřazuju,ale skodovky hučely vždy víc než fáčka,když podřazuješ tak dávej meziplyn..
Datum: 08. ledna 2012 22:12
Posl.aktualizace: 09. ledna 2012 16:39
 mazec škoda že u nás není tolik sněhu
Datum: 09. ledna 2012 16:39
 zdravim,chtěl bych se zeptat jestl když má táta řidičák na auto tak jestly může řídit motorku s omezením do 50ccm nebo jestly je to i s omezením do 45km/h díky chlapy..
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2012 19:18
Jméno: Armoredbull
IP: uživatel12109
 dobrý už to vím děkuji....
Datum: 08. ledna 2012 19:18
Jméno: franta
IP: uživatel11625
 Čau draci,neznáte někdo program ve kterém si mužu vytvořit z fotek video a dát to na youtube??
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2012 22:48
Jméno: jawa20
IP: uživatel12615
 iMovie
Datum: 08. ledna 2012 22:48
 win movie maker
Datum: 08. ledna 2012 19:59
 Ano, nej je Pinnacle studio dá se stáhnout na netu .. pokud máš slabší PC tak doporučuji 9ku jinak tu 14 ku můžeš zkusit taky ale už je to náročnější na PC ! Ať se daří ..
Datum: 08. ledna 2012 19:58
 pinnacle studio 14
Datum: 08. ledna 2012 19:23
 soráč mělo to patřit jinam...jinak jde to přes movie maker.
Datum: 08. ledna 2012 19:14
 zkus ho dát na pár hodin do odrezovače, a pak to jen utřít hadrem, když to nepůjde tak jemnym smirkem lehce projet, a pak dát novej kroužek, vono se to vyjezdí...
Datum: 08. ledna 2012 19:12
 Zdarec... chtěl bych se zeptat jak "zbrousit" zrezlý válec, prostě vyčistit od rzi... je to fakt hnus, tím i jak vyčistit kanálky (jsou taky zrezlé) vložky atd jsou naštěstí OK dokonce i bez rýh
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2012 16:23
 Netuším, ale ani se mi do výbrusu nějak nechce... rýhy tam nejsou a kdo ví kolik je na tom jenom nalítané  kompres vypadá dle zvuku dost slušně...
Datum: 09. ledna 2012 16:23
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 JAWA_ceZetak: no ty voe sorry  píšu, jak sem to udělal na mým pinčesovi a nevšiml sem si toho. Díky za uporornění
Datum: 09. ledna 2012 16:02
Jméno: standa
IP: uživatel13030
 Na brusce to určitě vybrousit půjde.... Písty se budou shanět blbě,ale zkus třeba Ahru a nebo rovnou Almet....a co sesa? Nesehnal by ? Napis mu....
Datum: 09. ledna 2012 15:45
 Největší problém asi bude v tom, že topíme elektrikou a kotel je tím pádem pasé...
Výbrus by byl zbytečný a vyšel na majlant jelikož to jen tak někdo nedělá (hlavně sehnat písty a kroužky
Datum: 09. ledna 2012 15:19
Jméno: standa
IP: uživatel13029
 A hlavně je to dvoupíst, takže dvě "vložky"
Datum: 09. ledna 2012 11:34
 reminder: co to meleš proboha?  .. jak má vylisovat vložku z litinového válce který je z jednoho kusu litiny?  bože přemýšlej než píšeš
Datum: 08. ledna 2012 22:54
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Tak poslouchej: V sámošce kup 10 pytlíčků kyseliny citronový na vaření. Stojí 7,- jeden asi. Nasyp to do hrnce a zalej !!vařící!! vodou, rozmíchej a pak tam ponoř ten válec. Pak hrnec vem a dej ho třeba do sklepa ke kotli, prostě někam do tepla. Musí to bejt co nejdýl horký ta voda. A nech to tam přes noc. Ráno vyndej válec a měl by bejt dokonale odrezenej. Jestli ne (což se nestane  ) tak znovu. Pak to dokonale vysuš a stříkni silikonovým olejem. (Já bejt tebou bych pak vylisoval vložku, dal vybrousit, válec zatím eloxoval a pak dal do kupy. Bude jako novej  )
Datum: 08. ledna 2012 22:24
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nejlepší věc je to dát opískovat,je to litina která byla ož od výroby hrubá,takže nemáš co zkazit,dej to opískovat a válec bude jak nový,nejlepší,nejjednodušší,nejlevnější nic víc si nemůžeš přát
Datum: 08. ledna 2012 22:17
 no já též právě ne.. je to z Maneta M-90 a štvou mě hlavně ty kanálky, protože z toho benzínu je pak jen nějaký hnus... jinak zrezlý válec od pio jsem taky neviděl, jen vložku zevnitř no
Datum: 08. ledna 2012 19:34
 AHa...ja myslel že to máš válec z pio  ...takhle hodně zarezlý to newim jestli ti pomůže odrezovač
Datum: 08. ledna 2012 19:32
 Venek?? to sem ještě neviděl zrezlej válec z venku.... ten odrezovač koupíš v každej drogerce..prostě řekni že chceš odrezovač vona už ti ho najde...a do toho to ponoř....
Datum: 08. ledna 2012 19:30
Datum: 08. ledna 2012 19:30
 potřebuju venek, ne vnitřek ve vložce (tam je to naleštěné), takže kroužky asi nic no ;D
odrezovač máš přesně namysli co? mám tu akorát něco ve spreji a do toho to těžko ponořím
Datum: 08. ledna 2012 19:21
 zkus ho dát na pár hodin do odrezovače, a pak to jen utřít hadrem, když to nepůjde tak jemnym smirkem lehce projet, a pak dát novej kroužek, vono se to vyjezdí.
Datum: 08. ledna 2012 19:15
 cau draci nevite nikdo jaky pouzit draty a nyple na vypleteni 19palcoveho kola s fichtl stredem???? díky za odpovědi......
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2012 18:21
Jméno: kipr31
IP: uživatel9074
 nevim proc ale misto D tam naskocil chechtajici smajlik....
Datum: 09. ledna 2012 18:21
Jméno: kipr31
IP: uživatel9074
 díky za odpovedi,pomohlo mi to.... Odpoved shrekovi:Ano rafek stadion. Odpoved Jerabkovi  íky za radu,ja tam v Hvezdonicich byl pred tydnem pro draty na 17 kolo a rozdil ceny oproti F.K. 9 korun na drate na 17kolo. Byval bych vzal draty i na 19kolo ,ale nevedel jsem rozmery.... Tak díky hoši.....
Datum: 09. ledna 2012 18:20
 předpokládám ráfek stadion?
Datum: 09. ledna 2012 15:43
Jméno: standa
IP: uživatel13029
 Na netu se daj sehnat komplet hotový 19"palcový kola se středem pio....jen pro info...
Datum: 09. ledna 2012 13:11
 Na devatenáctku kolo se středem Pionýr doporučuju dráty průměr 3,5mm,délka 185mm úhel zahnutí konce 90" ale pokud nebudeš jezdit nějak masakr,tak stačí průměr drátu 3mm. Dá se to objednat Šroubárna Hvězdonice,najdeš na natu. Čau Míra.
Datum: 08. ledna 2012 22:32
 Zdar, Zkoušeli jste někdy vyleštit železné věci například třeba hlavy os kol do vysokého lesku a pak to přestříkat bezbarvým lakem? Po vyleštění to vypadá jak chrom, ale zachvilu to zrezne, myslíte že ošetřeny bezbarvym lakem to bude mět větší životnost?Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2012 11:48
 souhlasím s kolečkem, nech to pozinkovat
Datum: 11. ledna 2012 11:48
Datum: 08. ledna 2012 19:47
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 ale stejně když to ošetříš lakem, tak až to kolo budeš utakovat nebo sundavat tak ten lak poničíš
Datum: 08. ledna 2012 19:31
Jméno: Buvolos
IP: uživatel9464
Posl.aktualizace: 09. ledna 2012 20:17
Jméno: Buvolos
IP: uživatel9464
 Děkuju.
Datum: 09. ledna 2012 20:17
 průměr nálepky 4,7cm
Datum: 09. ledna 2012 8:21
Jméno: pavko
IP: uživatel12636
 Zkoušel davat nekdo gufera z materialu fkm(fpm) na klikovku dik za odpoved Pavkocz
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2012 17:55
 klasiku, v agrozetu vychází komplet všechny gufera kolem 70kč
Datum: 09. ledna 2012 17:55
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 G je oznaceni ceskych NBR gufer s jednim tesnicim britem. GP je to same ale s prachovkou. SKF to maji WA a WAS... Do ser. motoru je to fuk.
Datum: 09. ledna 2012 16:23
 Bakoun: jaký bys doporučil FKM? G,GP.GPLV ? díky
Datum: 09. ledna 2012 15:47
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 http://www.loziskavilim.cz/guferacr2.htm Do sériovýho motoru je to fuk...
Datum: 09. ledna 2012 8:13
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Klasický gufera jsou z materiálu NBR, z žádnýho fluorkaučuku... Právě fluorkaučuk se značí FKM/FPM podle výrobce...
Datum: 09. ledna 2012 8:12
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Já mám v motoru na pincka jen gufera z fluorkaučuku a nemůžu si stěžovat. Prostě klasický gufero.
Datum: 08. ledna 2012 17:09
Jméno: Ryzzy
IP: uživatel10351
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/primej_filtr_35_90°_zakryty_rms.html Šlo by tohleto na mustanga? Dekuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2012 13:01
Jméno: standa
IP: uživatel13029
 ON chce slyšet že to přidá výkon. Tak pro IP 10351: Ano,nastane změna výkonu a to taková,že negativní.... jsou jiný způsoby jak nahnat nějakýho poníka....tenhle filtr je spíš taková znouze cnost,když nemáš žádnej filtrbox a nebo třeba na nějakou homemade předělávku,kde neni možný použít origo filtrbox.....samozřejmně,že když se tomu pomůže,tak to pojede i stimhle filtrem...jen to chce "odladit"....pokud bys chtěl nějaký "otevřený sportovní filtr" tak jdi určitě do nějakého většího molitanového....případně pak usadit do pixly od solviny(viz. Stejsky)....tyto filtry mají pozitivní vliv na výkon.....
Datum: 09. ledna 2012 13:01
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Už ses tu jednou ptal a bylo ti řečeno, že to stojí za prd. Nevím, proč to sem cpeš znovu a proč si měníš nick...
Datum: 08. ledna 2012 16:20
 ZDAR PROSIM O POMOC..... MOJE 207/500 RV 1983 NECHCE NASTARTIT KOUPENO 2010 STALA PREJ TAK 3 ROKY DOVEZL JSEM JI VSE VYCISTIL NAMAZAL naslapl a jela sice spojka nic moc ale i ten kopec jeste vytahla .potom 1.zavada spatna nadrz koupje jine nevyrezle a dodani pal filtru.najeto cca.500 km vse ok najednou cukani pri houpnuti ...nerovnost cr.silnic...cukani se zacalo projevovat casteji ve vjetsich otackach a v kopci je to jako kdyz tam netece benzin ...ale ten tece -tak jsem vse vycistil tz...vyfuk ok.karbec ok trisky 63 ..35.jehla 2.zarez z hora ok.predstih ok.svice hazi jiskra je dobra.i mokra.!!!svice hazi jiskru vse je pretesnene .ated to nechce vubec chitnout je to stale uchcany slapu jak sjezdari na kole a nic jednou to blafne a za chvyli zdehne proc se to stale ulejva .......ja uz nevim co mam jeste zkusit.. mate nekdo skusenost s mim trapenim...moc dik za radu a zkusenosti 207
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2012 16:59
 Volnobeh sem nechal stejnej difuzor mam na origo karbci akorat vysoustředěnej nebo to de i gravírkou ale huř a koleno nevim přesně kolik ma sehnal sem to od nakyho chlapka.
Datum: 28. ledna 2012 16:59
Jméno: MILAN
IP: uživatel6524
 Zdar MX 70 triska a 35 nebo 40 ?A z ceho mas ten difuzor 13 a co to spodni vyfukove koleno ?mas jakej prumner? 22 nebo jde z pincka tak jdu na to moc dik vyfuk mam total vykuchanej je tam jen ta koncovka a 3 dirky jeste to koleno ....... diky MX az to sladim dam vjedet ZDAR .207.\r\n
Datum: 28. ledna 2012 10:10
 Zdravim ja mam jen babettu 207 a upravoval sem na tom akorat karbec dal tam 70tku trysku a ubrousil difuzor na babette upravil na 13 a větší kolínko a ty diry ve vejfuku provrtal 8škou vrtákem. ted přemejělim na motoinzerci ma nakdo inzerat že upravuje valce za 5kilek.
Datum: 27. ledna 2012 18:45
 ZDAR 207 ZDRAVIM dnes jsem dotahl Babettu 210 cross HC mam chut to casem dat do kupy, ale chtel bych nejak poladit motor ?mame tady nejakeho odbornika? nechci to na zavody, jen at to ma trochu vetsi spodek, ajestli se povede i trocha vrsku ? jestli mate nejake zname napiste moc DIK M. 207.
Datum: 27. ledna 2012 18:37
Jméno: MILAN
IP: uživatel6524
 ZDAR TAK 207 JEDE novej Tirystor a chytla ale nesla do plnejch znova karbec celej rozebrat vyvarit v octe a jarove vode je jako novej tak,ze vse ok a stale nic ......nakonec to zpravila nova BRISK C 17 za 40 KC dnes jsem doladil ten karbec JIKOV chyta na slapnuti a toci na max...jeste neco s tim vyfukem a spojkou ......a z jara dam vse do laku a poslu snad foto ..jeste mne zajima jiny prevod..co tam dat 13 -39 zubu ? mate nejake zkusenosti u nas je to kopec rovinka a zase kopec......... zatim diky za dobre rady zdar M.207.
Datum: 27. ledna 2012 18:05
Jméno: MILAN
IP: uživatel6524
 diky MAZURAMX . snad to zvladnu dle prirucky u CZ 250-513 sem resil podobnou situaci vyresil jsem tzo diky jednomu SRDCARI CEZETA MX bezkontaktem ale babeta je proste JAWA SNAD TO NEJAK PUJDE 207
Datum: 09. ledna 2012 21:07
 go spojky vyjde kolem 4 kilek. ale musiš mit stahovak ale ten se da urobit.
Datum: 09. ledna 2012 20:22
Jméno: MILAN
IP: uživatel6524
 ZDAR TAK JSEMSI DAL ROZBORKU ZNOVU:::::::: KARBEC OK. JINEJ KABEL A FAJFKA 3x NOVE SVICE TESNI TO VSADE GUFERO OK JISKRA MODRA SILNA PREDSTIH SNAD TAKY OK jo je ok slapu a hodne -..... zase ani prd ..prd...... takze PRD nechce se ji .dobra zitra koupim krabicku.a uvidime. .jeste DOTAZ :na kolik cca vijde go spojky ?DIKY ::207::
Datum: 09. ledna 2012 14:46
 ja mel v čudu tyristor a jiskru to hazelo ale nepravidelnou. A u čezety mi delalo neco podobnyho, mel sem urvanej klinek u rotoru ale chytlo to a drželo se to jen v nizkych otačkach.
Datum: 09. ledna 2012 10:02
 zdravim vsechny . mam maneta 90 ,a nevim jak je upevneno zadni kolo . jestli je tam stejne dlouha osa jako na prednim a stejny brzdovy stit jako na prednim kole . nebo jinak . poradite prosim nekdo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2012 19:57
Datum: 08. ledna 2012 19:57
 Zdarec.. je tam tuším delší oska a hlavně je s matkou (ve předu máš závit přímo ve vidlici), na obou oskách je opačný závit, štít je trošku jiný jestli chceš, tak se ti to zítra můžu zkusit nafotit...
Datum: 08. ledna 2012 19:00
Jméno: Oid
IP: uživatel12378
 Ahoj draci! Mám dotaz ohledně zapalování na babettu a fichtla. Lze zaměnit cívky z babetty na fíka? A jsou rotory také stejné? Myslím velikostně, se zapojením elektriky atd. si pohraju. Díky za odpoveď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2012 20:40
Jméno: Oid
IP: uživatel12378
 Diky moc  Já se chystám na přestavbu elektriky na čezetě a moc rád bych jezdil bez baterky. Zkusim vykoumat, jak to provést.
Datum: 11. ledna 2012 20:40
Jméno: rada a.s
IP: uživatel12547
 Ne draku,velikostně to nevleze páč civyk z babetty sou o malinko větší než u fichtla ,nevlezlo by se to do víka .
Datum: 10. ledna 2012 16:02
 cau draci nevite nikdo jaky pouzit draty a nyple na vypleteni 19palcoveho kola s fichtl stredem???? díky za odpovědi....
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2012 8:44
 DRAKU MELY TO BYT 185Xm3,5
Datum: 13. ledna 2012 8:44
 čau draci chtel sem se zeptat jesli 4000kč je hodne za starou jawa 250ccm dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2012 9:30
 záleží na stavu a taky jestli má papíry tak je to ještě pod cenou
Datum: 10. ledna 2012 9:30
 zalezi za jakou, hodne stara jawa 250 , muze to bejt kejva velky maly bubny,panelka nebo specialka  zalezi stav kompetnost rok
Datum: 08. ledna 2012 14:33
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 není,záleží na stavu
Datum: 08. ledna 2012 10:57
 zdar draci, jak se dá nějak zadělat přepážka mezi sekundárkem a zapalováním bez nutnosti měnit kartery? pře v budoucnosti tam plánuju dát VAPE, napadlo mě svařit to. Jak jste to vyřešili vy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2012 15:47
 no myslím to zatím nechám tak, pře mám v plánu GO a jeden motor mám navíc a tam je ta přepážka bez škrábánce. Takže vyřešeno, ale mockrát děkuji za nápad s tím plíškem. Díky
Datum: 08. ledna 2012 15:47
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Cus draku. Mel jsem podobny problem. Nechal jsem si to varit od znamiho a stalo se mi presne to co pise Ladin, proto bych uz nikdy do vareni pokud neni nutno nesel. Podle me ten plisek co tam mas je udelanej dobre. Ale jestli chces mit jistotu, aby ti do zapalka nelital olej z primaru prez spoj, tak bych si udelal podobny plisek, ale vyssi (aby precnival ten karter, shruba o 0,5cm a tim by se prekril ten spoj), ten bych tam nalepil silikonem a prinytoval a musi to byt ok
Datum: 08. ledna 2012 14:54
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 svařovani me nebylo doporučovano že se ti muže ten kartr švihnout a pak bys musel přebrušovat kartry a dělat sylnejši tešneni samej problem zlatej plišek dotesněnej silikonem
Datum: 08. ledna 2012 13:57
 oba musi byt zparovany
Datum: 08. ledna 2012 12:49
 a kdybych rozebíral motor tak stačí vyměnit pouze tu 1 půlku motoru? nebo musím oba kartery?
Datum: 08. ledna 2012 12:14
Datum: 08. ledna 2012 11:57
Jméno: horst
IP: uživatel8771
 nanejtovat plech a silikonem to objet a máš pokoj..
Datum: 08. ledna 2012 11:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zavařit to jde
Datum: 08. ledna 2012 10:58
 Pokud máš ten druhý kus "v pořádku" tak by to svařit šlo, nebo jak se píše podemnou udělat přesnou kopii z plechu a něčím to zatěsnit.
Datum: 08. ledna 2012 10:23
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 ja tam dal tlustej alobal a je to ok
Datum: 08. ledna 2012 10:15
 nanejtovat tam plech
Datum: 08. ledna 2012 10:11
Jméno: Lukáš
IP: uživatel12973
 zdar draci chtěl bych poradit chci si koupit na závodního teréního pionýra válec od stejskyho a nemůžu se rozhodnout mezi teréní upravou a závodní upravou nemáte někdo skušenosti s těmito upravami
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2012 22:35
 tuto sezonu jsem dojel vždycky na bedně
Datum: 09. ledna 2012 22:35
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 sem tam nekomu válec udělám, nebo poradím
Datum: 08. ledna 2012 22:23
Jméno: Lukáš
IP: uživatel12973
 Paja- a ty upravuješ válce
Datum: 08. ledna 2012 20:10
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 Lukáš- v jakym jezdíš kraji? jo CU už nestíhá... máš origo karbec, nebo ho máš upravený? jinak u všech uprav je nesmírně duležitý výfuk, kort, když koukáš na grafy u nabízených stejskyho uprav, řikaš si 8hp, to pojede! jenže ty an to hodíš origo karbec a je vše trošku jiny, a pokud nemaš přesný výfuk, si uplně jinde... ja měl Cu pak sjem ji prodal, koupil tu závodní upravu(3K) a dal jsme k ní výfuk z CU a vysledek horší jak z cestovkou... ale věřim, že s vyfukem pojede, ale radši kup tu teréní, jak říká standa... jinak, pokud by jsi teřba měl zájem o něco ostřejšího(něco malo naznačil standa  ), myslim, že bychom se mohli nejak domluvit
Datum: 08. ledna 2012 18:56
Jméno: standa
IP: uživatel13026
 Zatím jsem dělal největší objem 60ccm....u válce z pařeza se mi některý věci nezdaj...v současný chvíli to nejsem schopnej realizovat....možná časem...
Datum: 08. ledna 2012 17:40
Jméno: 500
IP: uživatel12547
 Stando a kolik byto u tebe vyslo tato purava? sylsem sem aj o 70ccm z litinoveho valce z 550...šlobyto?
Datum: 08. ledna 2012 16:56
Jméno: Lukáš
IP: uživatel12973
 asi máš pravdu že teréní uprava bude lepší já tam mam ted cestovní ale to je proti konkurenci málo
Datum: 08. ledna 2012 14:04
 Lukáš: tak s origo karbecem určitě ne 3kanál s vejfukem 27....to neukrmíš a nevyužiješ výkon,kterej to poskytuje..... I když mi nedávno jeden borec vyrazil dech,na 4 kanálu měl upravenej origo karbec+vychytanej vejfuk adle grafu z brzdy musim říct že mu to pojede kurevsky...nechci řikat konkrétní hodnotu výkonu,ale je to vic jak Závodní úprava s 21mm karbecem a odladěnym výfukem...a navic s charakteristikou do terenu...symetrák.... Pro 500: Vložka je tak slabá,že neni šance cokoliv přidělávat. Vyhod ten nesmyslnej píst,kup jednokruh a nech si na ten válec utočit hlavu z 05 a bude to možná dobrý...a nebo to vyhoď úplně a napiš mi, udělam ti pořádnou 60ccm co jede....furt řikam...když se dělá 60 ccm tak to neni jen o tom dát tam velkej píst,ale musi se řešit i věci okolo.....
Datum: 08. ledna 2012 13:55
Jméno: Lukáš
IP: uživatel12973
 díky stando já bych právě potřeboval něco vostřejšího už tam mam rychlou převodovku, 9 kolečko na klice zapalování vape jedinou nevíhodou na každou s jeho uprav je že tam musim mít podle
pravidel origo karbec
Datum: 08. ledna 2012 12:37
Jméno: 500
IP: uživatel12547
 shrek: píst se sehnal v Dobré""" a valec mam origo bez uprav a hlavu taktéž
Datum: 08. ledna 2012 11:42
 určitě Terénní úpravu.... to 500: sice nevím kde jsi splašil 3kroužkovej píst na 14. výbrus ale určitě to chce 1kroužkovej... a hlavu máš upravenou?
Datum: 08. ledna 2012 11:22
Jméno: 500
IP: uživatel12547
 stando mam dotas na tebe ,mam vybrus na 41.50 a trikrouzkovej píst o prumeru 2mm.Chtěl bych tam dát 2 přepouštecí kanály.Kolik by to stalo? a jesli to ma cenu protze 3 mi moc nechce táhnout děkuju.
Datum: 08. ledna 2012 11:03
Jméno: standa
IP: uživatel13021
 Určitě si nech udělat tu Terénní úpravu 8hp. Podle grafu vypadá průběh ideálně,vysoký nárůsty obou veličin v poměrně nízkejch otáčkách a to bude idealní. Udělá ti i výfuk atd.... Kdybys chtěl jen něco levně do lesa,tak dělam nějaký jednoduchý dvoukanály taky,ale nemužu ti nabídnout takovej servis jako stejsky...at se daří
Datum: 08. ledna 2012 8:23
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 čau co myslíte jdou vložky válce ze škodovky 120 do škodovky 105 ??? nebo je potřeba blok motoru 120cky ???chtěl bych dat totiž do 105tky vložky s pístama za 120cky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2012 12:38
 johny15: víš jaký je vizuální rozdíl mezi ostrou a obyčejnou vačkou?
Datum: 08. ledna 2012 12:38
 jo dej tam motor s favorita má i ostřejší vačku než 105tka a 120tka
Datum: 08. ledna 2012 11:59
 řekl bych že motor z fáčka + 5q rychlostka to jistí
Datum: 08. ledna 2012 11:11
Jméno: horst
IP: uživatel8771
 škoda 105 má vrtání/zdvih 68/72, š-120 72/72, š-130 75,5/72mm..Takovéto pokusy již tu byly ale s negativním účinkem..Musí být jiná hlava,ventily,těsnění pod hlavu a atd..Potom se nám válec u setrváku špatně chladil a zadíral se.Nakonec nám praskl blok!! čau!
Datum: 08. ledna 2012 11:08
 ne nevlezou.myslím že vývrt v bloku 105 je 75mm a ve 120 je 76mm.máš 2 možnosti  řefrézovat blok(nedoporučuji nutná přesná dosedací plocha na výšku vložky)nebo stočit vložky na 75mm.3 možnost motor favorit.otvírá se ti další level skodovky se zadním náhonem
Datum: 07. ledna 2012 22:57
Posl.aktualizace: 07. ledna 2012 21:12
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Mám taky z fichtlkrámku a mám ho na dvě žárovky 21W. jiný tady není, takže to bude asi on...
Datum: 07. ledna 2012 21:12
Jméno: JiRkA-Di
IP: uživatel12983
 zdravim,chtěl jsem se zeptat,mam jawu 20 rv 1979,jestli byl nad válcem ten krycí plech(pod prsíčkama) já ho tam právě nemam díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2012 19:02
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Aspoň ti jde na nohy teplej vánek od kolena
Datum: 08. ledna 2012 19:02
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 byl všude, jestli ho tam nemáš tak ho někdo sundal, taky už sem se s tim párkrát setkal.. zvlášť to poznáš při projetí louží
Datum: 07. ledna 2012 21:33
|



|