Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawa 50
IP: uživatel8657
 ahoj,mněl bych dotaz když jsem seřizoval zapalování tak se my pionýr uchlastal,a chtěl bych se zeptat estli nevíte jak to udelat aby šel co nejdřív nastartovat,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2011 9:12
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 pionýr my vubec nechtel chytat tak jsem vymnenil jiné zapalovvání a pak sem ladil předtich odtrch, a prřytom jak jsem ho skoušel estli chytne tak se uchlastal ale jiskru házel velkou ,takže dneska to skusím estli to bylo jen uchlastaný
Datum: 30. prosince 2011 9:12
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 asi nejrychlejší je vyndat svíčku a párkrát prošlápnout, ale když vypneš benzín a budeš chvíli prošlapovat, taky se vyvětrá.. a vůbec nejsnažší je ho roztlačit..
Datum: 29. prosince 2011 18:07
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 popiš to trochu do hloubky pionýr se ti uchlastal když byl nastartovanej a ty si pri tom ladil predstih? ja to moc nechapu jinak mas asi vysokou hladinu nebo ti nezavira plovak
Datum: 29. prosince 2011 17:36
Jméno: jááááá
IP: uživatel9268
 Zdarec,u mý ČZ 180 se mně prošoupal kryt rozety.Nevíte čím to je? Vždy to bylo namazaný,aby se to neprošoupalo.Má se vůbec ten kryt taky točit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2011 19:08
 kamaráde točit se rozhodně nemá má tam takovou vylisovanou drážku a ta musí sedět
Datum: 29. prosince 2011 19:08
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, rozdělávám motor u fichtla a zastavil jsem se nad primárním kolečkem... vyrobil jsem si stahovák, ale stejně to ani za boha nepovolí.. poradíte jak na to?  \r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2011 18:10
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 vše dopadlo podle očekávání... primární kolečko sundáno, motor rozpůlen... děkuju
Datum: 29. prosince 2011 18:10
 poprvé jsem stahoval primár stahovákem na jaký odkazuje jony (místo imbusu jsem měl klasické šrouby a při větším tahu se rozjížděly, takže jsem je musel stáhnout drátem), podruhe jsem si ze školy půjčil dvouramenný stahovák
Datum: 29. prosince 2011 16:39
 áha ... tak to jo
Datum: 29. prosince 2011 14:10
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 protáčí se nakopávačka, takže asi strhanej startovací segmen.
Datum: 29. prosince 2011 13:49
 ok  asi vím jak ten stahovák je dělanej... někde jsem ho asi viděl... vidíš no  ale hlavně si myslim že nahřejvat je to kravina  a kdyby ses do toho motoru dostal  co tam chceš dělat ? ložiska měnit ?
Datum: 29. prosince 2011 13:39
Jméno: jony
IP: uživatel8149
Datum: 29. prosince 2011 13:37
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 možná by se někdo našel, kdo by měl a půjčil mi ho.... teď jsem se ještě jednou podíval na tu stránku, kde je popsanej ten podomácku vyrobenej stahovák a už asi vím v čem je chyba.... já ty díry mám blíž odsebe, tímpádem jsou ty šrouby zešikma a netlačí to kolečko ven, ale příčí se to... jestli mi rozumíš... teď jdu koupit větší šrouby a zkusím to ještě jednou, myslím že by to mělo už jít krásně
Datum: 29. prosince 2011 13:36
 jak sis vyrobil stahovák ? to sis s ním musel dát práci.... každopádně co nejde silou ,jde ještě větší ... hlavně do toho nějak nemlať kladivem !!! já to u prvního taky udělal a potom jsem zjistil, že sem si tim zrušil závit.... fakt pozor !!! jink nemáš někoho kdo by tim stahovák pujčil ??? já jsem si ho chtěl kpovat a nakonec sem zjistil že dědá má uplně luxusní !! ( teda pokud ještě dědu máš )  no uvidíš ..
Datum: 29. prosince 2011 13:30
 Ahoj,zase já  omlouvám se ale mám ještě jeden problém  u DT 80,když jsem jí přivez domu,šlo tam řadit všechny kvalty,sice z tuha jak to dlouho stálo,ale šly.Pak jsme to nějak nezkoušel,dával to do kupy,pouze jsem rozebíral spojku jak je na tom,byla ok tak jsem to dal zase dohromady ale dal jsem tam fest hustsi olej nez tam ma bejt.. (ukamenujte me,zaslouzim si to)  Ted jsem zjistil ze jde radit pouze 1 N 2..Muze to bejt jen tim olejem?Puvodni se podobal spise vode,tak jsem myslel ze je to starym olejem a ze do nej nateklo,tak jsem dal hustej.Ale pak jsem podle německého manuálu zjistil,že ten olej tam byl správně takhle řidkej  Děkuji moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2011 19:05
 neboj nic říkat nebudu j ještě uvidím co a jak
Datum: 29. prosince 2011 19:05
 no do niceho te nenavadim,tak ne aby si pak nekde rek ze sem rek ze muzes  samozrejme ne  ale s tou 150 je to spis riskantni..kdyz uz te budou kontrolovat,uvidej jako prvni ze mas 150 a ne 125..to uz je lepsi videt 125..aspon takhle mi to rikali vsichni
Datum: 29. prosince 2011 18:30
 tak to jo toš to já si asi kopím MZtu 150tku i když mám jen A1
Datum: 29. prosince 2011 17:33
 to neni pravda..muzes na sebe mti prihlaseny klidne i auto uz od narozeni,ale nesmis ho ridit,pokud nemas ridicske opravneni
Datum: 29. prosince 2011 17:23
 áha tak tahle tj co jsme slišel tak prej nejde přihlásit motorku na kterou nemáš řidičák nebo tak.kámoš chtěl přihlásit na sebe simála ale nešlo to pač neměl A1.
Datum: 29. prosince 2011 17:14
 Ono je to slozitejsi  Original od vyroby ma mit 17,5 Kw,je to ve velkym technicaku.Ale jelikoz se driv do malyho TP nepsaly KW tak jsem byl v cajku,jelikoz to bylo z jednoho majitele odhlaseny na dalsiho,z toho zase na me  takze vlastne technicak byl napsanej porad na pana,co motorku uz asi 6 let nema  Pak jsme si udelali s pritelkyni vylet na Orlik,cca 150 km tam a 150km zpátky. Já věděl že ta podkladka pod znackou je na hovno,ale sem blbej a nechal sem to bejt..Pri jedny krasny projizdce po orliku jsem ji ale ztratil..To znamenalo prepsat ji na sebe a nechat si vystavit novou.(cely me to stalo asi 1000kč,kdybych to mel napsany na sebe rovnou,ztrata poznavacky a vystaveni nove je okolo 150 kč) no ale jelikoz jsem si ji prepsal na sebe,uz mi dali novej malej TP a tam ty KW uz jsou psany..Takze ted uz ano,ma to v papirech.Musim jen doufat,ze s policajtama nebudou problemy
Datum: 29. prosince 2011 16:13
 no tak vidíš ted jen dořešit ten zbytek no . M8m dotaz jak mš v profilu to NSRko ze 17 kw nebo nák tak tak tolik máš aji v tp ?
Datum: 29. prosince 2011 15:54
 tak razeni vyreseno  kvedlal sem s radickou a jak je to dlouho nepojizdny a zatuhly,nevrati se do ty mezipolohy,takze musim jako zaradit,vratit zmatky do prostred a takhle dal..to se casem rozhejbe  jinak nepojizdna je kvuli elektrice,mam spatny civky v zapalovani (podle vseho to tak je,jelikoz civka na svetla normalne dava stavu ale budici civka a civka co urcuje cas jiskry nedava)
Datum: 29. prosince 2011 15:35
 Jo tam má být fest řídkej olej. Ty kvalty jdou hrozně špatně když se motor netočí, musíš s motorkou popojíždět a nějak to vycitovat. A co s tim máš, že motor nechce naskočit na roztlačení? Dej sytič, pusť to z menšího kopečka a zařaď 2. Tak mi to vždy chytlo. Ale u DT 80 mi to nikdy nechtělo chytat když bylo venku kolem 0° a míň, to sem vždy musel nahřát svíčku zapalovačem a pak to šlo na první kick. U DT 125 to už nedělá.
Datum: 29. prosince 2011 13:02
Datum: 29. prosince 2011 13:00
 já vím v jakým ju máš stavu viděl jsme na motorkářích  no zkus to pokoumej třeba tě něco ještě napadne
Datum: 29. prosince 2011 12:48
 toho se bojim no..
Datum: 29. prosince 2011 12:47
 nebo tam taky někdo před tebou nalil SEA 10W30 ale motorovej místo převodovýho na to bacha ! ale když tam jde žadit 1 N a 2 tak nevydím problém proč by tam něměla jít i 3,4,5,6 jestli nebude třeba řadicí vydlička v čudu nebo tak něco
Datum: 29. prosince 2011 12:41
 to urcite dam jinej,taky zkusim radit na sucho jestli to pomuze.Jeste dodam ze motorku jsem zatim nenastartoval,probehlo jen par pokusu o roztlaceni (nemam nakopavacku)
Datum: 29. prosince 2011 12:35
 no tak možná to muže být tím olejem ale nejsem si jistej na 100 % podle manuálu tam má být SAE 10W 30 tak tam dej ten a uvidíš no na oleje.cz nebo jak to je jsem našel pouze klasickej gyrol něco a bylo tam napsany že odpovídá stejné vyyskozitě možná by tam stačil aji ten no
Datum: 29. prosince 2011 12:33
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 Čau..jak mám snížit hlavu na 21...? díky za odpovědi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2011 17:10
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 OKK.. díky..
Datum: 29. prosince 2011 17:10
 poslat to někomu kdo to mu rozumí...
Datum: 29. prosince 2011 12:41
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 na soustruhu ,nebo na frézce,nebo brusnou pastou ale to je zdlouhavé
Datum: 29. prosince 2011 10:33
Jméno: xxx
IP: uživatel11232
 Je to tu na pokecu snad 100 x - hledej
Datum: 29. prosince 2011 9:54
Jméno: loupapták
IP: uživatel11667
Posl.aktualizace: 29. prosince 2011 21:11
Jméno: loupapták
IP: uživatel11667
 Takže je to stejný, akorát axiál je šetrnější na klikovku jo? Vezmu teda asi radši ten axiál.
Datum: 29. prosince 2011 21:11
 no ja na to nejdu obchodniyky ale prakt... jak u techto klik zničis zavity na klice,,tak to se těžko opravuje, pokud je klika dost brutalne tesna na lozskach,tak kulicka je setrna ale jestli vyvynes silu na sroubovani,,tak kulicka tak trochu roztahne zavit do strany,, proto axil tlasi primi, kulicka jako by rozrvirlala, oba dva jsou ok,,axial je setrnejsi na kliky ktery se v tomto pripade nedelaji min 20 let
Datum: 29. prosince 2011 4:43
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 ahoj, chtěl bych zeptat jaké zapalování pasuje do pionýra ,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2011 10:55
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 záleží co tou úpravou sleduješ. Pokud Ti jen cyhbí originál, tak určitě raději sežeň originál, na úpravy viz. níže. Ale nejlevnější je upravit originál na tyristorové zapalování.
Datum: 29. prosince 2011 10:55
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 jestli si myslel nějaký alternativní zapalování tak v podstatě jakýkoliv jestli si zručnej a máš možnosti... jestli chceš jen vyměnit kus zakus a nemít stím žádný problémy tak jedině vape jestli to máš na závody a nepotřebuješ světla a taky nemáš dost peněz a taky si aspoň trochu šikovnej tak z minibike... ale musíš upravovat i bloky motoru a vymyslet držák cívky
Datum: 29. prosince 2011 3:57
 Možná se budeš divit, ale do pionýra patří zapalování z pionýra
Datum: 29. prosince 2011 0:54
 zdarec sem pěkně nasranej.. už dva dny se rypu v pincku.. nejel tak dva tři měsíce stál teď že ho dám dokupy vyměnil sem fajku a dal nový kladívka z Š120 sešteloval předstih a odtr teď chytá nadrc ale vynechává jako prase a po přidání plinu to má furt stejný otáčky a vynechává stejně ... nevim co stim.. ale chitá pěkně jen pronostě vynechává... svíčka nová ten předstih sem předělával tak 5X a pokaždé mi to chytne hnet le vynechává.. řekl sem si že možná je voda v karbcu když to tak dlouho stálo jen pod přístřeškem tak sem nalil novej benzin starej vypustil vypustil benzín z plovákové komory profoukl trysky a furt uplně to samý.. kondík sem zkoušel druhej...
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2012 18:55
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 je to přesný... tím si sem jistej... předělával sem to 5X a pokažde to dělalo to samý i s jiným zápalkem.. tím to nebude...
Datum: 02. ledna 2012 18:55
Jméno: sG
IP: uživatel12547
 sešteluj presne predstih a otdrh
Datum: 01. ledna 2012 21:36
 zdarec... je pukl čtvrté a já teď doŠel z dílny  tak sem vyměnil komplet zápalko ( stator rotor kondík kladívka zapalovací cívka indučka VN kabel faja) a furt to samý .. tak sem znova pořádně vyčistil a nastavil karbec.. a už to dělá odost míň jede to jen na jednu svíćku co mám doma a musí mít přesně 0.5 mezi kontatktama jakmyle dám 17ku co sem joupil před tady tim rypáním se vtom takže má nabrčeno neco málo na volnoběh tak to nejede-- když sem dal N15YC s tou vz´dáleností 0.5 tak to chytlo na drc ale furt to vynechává... už se to ale dá vytočit a jakmyle to má vyšśí otáčky tak to nevynechává a nebo to aspoń neslyším... volnoběh ale furt dost kolísavej snat to bude ok pokaždé byl motor studenej když sem to dělal tak jak seženu lanko zadní brzdy tak to pojedu projet a pak dám vědět jak to dopadlo...
Datum: 31. prosince 2011 3:32
 na zapalování to nevidím když hazí jiskru a je vše uděláno jak má spíš to vidím na karbec pořádně to vyčisti sešteluj a uvidíš a zkus dat jehlu na první zářez od zhora to taky někdy pomůže spíš si myslím že to je karbecem zapalko když fakt jak říkáš hazí tak je to v pořádku !!!
Datum: 30. prosince 2011 10:18
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Podívej se na tu zapalovací cívku na statoru i když se ti zdá ,že je v pohodě a jiskru dává může být probitá.Vlastní zkušenost .Pokaždé když jsem to strartoval tak to chytlo ale jen na chvilku pak to vždy zdechlo.Měnil jsem úplně všechno a bez výsledku(teda kromě té cívky). Koupil jsem novou a pohoda start na drc a bez vynechávání.Jinak jít ve do garáže a startovat fechtla no to musí bavit
Datum: 29. prosince 2011 23:21
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 ty kladívka sou fungl nový nikdy nepoužitý
Datum: 29. prosince 2011 15:29
Jméno: standa
IP: uživatel12972
 Od začátku mam podezření na ty kladívka ze škodovky.....zkus tam dát jakýkoliv jiný,třeba dojebaný,zvohybaný,opálený.....jestli to blafne,je v háji izolace na tech škodováckejch kladivech.....
Datum: 29. prosince 2011 14:45
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 tak r=áno mi to samozdřejmě nechytlo... skusím zmenšit vzdálenost kontaktů svíčky. Ta vzdálenost od rotoru je OK (měřeno měrkami na 0.3) dycky to jedilo se svíčkama tak jak sem je koupil tj myslím 0,7 tak nevim proš by to teď nešlo ale zkusim to... jo a jiskra mimo válec je fakt pěkná... mám takovýho tušáka že to je spíš někde v karbecu.. ale skusim co ste mi radily.... dík... pak se ozvu
Datum: 29. prosince 2011 13:52
 řeknu ti jedno- když to ti to jelo neměl jsi do toho rýpat.... teď jseš viš kde  mezera co nejmenší mezi cívkou a rotorem- kousek PET flašky... a potom si pořádně pohraj s odtrhem...
Datum: 29. prosince 2011 12:46
 Mates21sport-To z tebe meli asi radost kdyz ve 4 rano startujes fichtla  i kdyz se musim priznat,ze jsem taky takovej blazen,prostě když prolejzam net a narazim na něco,co jsem nezkusil,musim to jít udělat  ta mezera mezi civkou a rotorem je dulezita,udela hodne  tim bych zacal  pokud nemas merky,zkus to udelat od oka a pohrat si s tim,hlavne at nedre o rotor!
Datum: 29. prosince 2011 12:32
 Keď si menil tie cievky, zmeral si medzeru medzi cievkou a rotorom ?? Myslím že to je 0,3mm....staré dobré zápalka z 555ky  Ešte pre skúšku skús dať dole výfuk čo to povie, ďalej akú máš medzeru na elektrode sviečky? Podľa tvojho zapaľovania by som medzeru zmenšil.... ak sa ti ho podarí nakopnúť nepridávaj plyn, nechaj ho bežať, povoľ stator ale nie veľmi, a pomaly ho natáčaj, uvidíš čo sa bude diať s otáčkami motora, ak pocítiš rozdiel skús mu pridať plyn.... A stým uchlastaním je to normálne, keby sa uchlastal bez toho že budeš nakopovať, tak to je chyba....veľa zdaru
Datum: 29. prosince 2011 10:59
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 za čtvrt hoďky sou 4 ráno... nedalo mi to a já šel eště do dílny.. vyčistil karbec kopnu to a furt to samý (běželo to tak 3s než sem to zdechl) vyměnil sem zapalovací cívku a ejhle... ono to točí jak má... pak sem chvilu blbnul s tema cívkama zkoušel různý co mám a tak... a pak sem to už nenakopl... ani ztou cívkou co to předtím šlo jo a zjistil sem že mám blbě seštelovanou hladinu paliva v karbcu a tak 10 minut mi cca co 2s spadla kpaka benzínu nazem.. řikám no nic si sem to uchlastal vyndal sem svíčku eště asi dvakrát prošlápl nechal cca 5minut vrátil svíčku a nic... furt to nejede... tak sem tam dal novou svíčku a nic tak na po desáté to chytlo na 4s pak to zas zdechlo a pak sem se nasral a šel sem... myslíte že sem to jen uchlastal jak mi tam kapal ten benzín z toho karburátoru? doufám že jo.. vypl sem benzín hodil motorku ven před garáž kde ju mívám dycky a řikám si že to ráno snat pude esi to bylo fakt jen uchlastaný... co myslíte pojede to ráno?
Datum: 29. prosince 2011 3:54
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 tím zapalováním to nebude? venku ta svíčka háže krásnou a pravidelnou jiskru
Datum: 29. prosince 2011 0:19
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 ten druhej co sem zkoušel je z pojízdné motorky
Datum: 28. prosince 2011 23:49
 Stejně bych asi šel po tom kondíku...
Datum: 28. prosince 2011 23:48
Jméno: jarda
IP: uživatel12968
 dobrý den mam dotaz mám fichtla zapalovací svička tam patří n14c ale na tu mi to nechce startovat kdyz tam dam n17c tak to behá bez problemu co by se stalo kdyz bych tam nechal tu n17c
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2011 0:22
Jméno: Petr
IP: uživatel12947
 Já mám ČZ 125/476 a v mototechně mi prodali n17c a jezdil jsem na ní 3500km téměř bez problémů jen jsem jí dvakrát uvařil kdžy jsem jí hnal v hicu z Brna do Jihlavy. Muj názor je takový- pokud ti to na N17C jezdí tak neni co řešit
Datum: 29. prosince 2011 0:22
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a N15C univerzální na celoroční provoz... v zimě tam ta 17ka nevadí, ale to co je venku teď nenazývám ještě zimou a teplej motor by měl běhat na všechny zmiňovaný hodnoty, v opačnym případě je něco špatně... taky je velkej rozdíl ve startování za studena a za tepla, pokud ti jedna z nich nestartuje za studena, tak to neznamená že má špatnou tepelnou hodnotu, ale že nefunguje celá..
Datum: 28. prosince 2011 22:53
 Ta n17c je teplá svíčka,takže vhodná na zimu a ta n14c je vhodná v létě,když je venku teplo
Datum: 28. prosince 2011 22:15
Jméno: jw5
IP: uživatel12838
 zdarec dnes jsme s kámošema tunili babettu.Dali jsme tam karbec z jawy 555,rozteč šroubů na koleni ke karbecu pasovala jen tam jsou kolem trochu škvíry  ,no vyřízli jsme plech ,dali trochu červenýho silikonu a bylo to. Ještě trochu pokuchaly vejfuk..a musim říct do kopce jede furt 40km/h po rovině i 60km/h..i chytá líp ,,no vyplatilo se to,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2011 17:44
Jméno: jw5
IP: uživatel12838
 MILAN:to je dvourychlostni 210,ja s babetou skušenost moc nemam,to spíš s fichtlem,je to kámošovo babeta.Já nevim co s tim,skus jestli nemáš děravý plováky,,že zůstávají dole a tim pádem benzin chčije do válce",jestli se nezasekává vpouštěcí ventilek,,co zastavuje benzin když karbec už plnej",nebo špatná svíčka,ucpaná tryska ..nevim co by to mohlo bejt,,,,,
Datum: 31. prosince 2011 17:44
Jméno: MILAN
IP: uživatel6524
 ZDAR LADICI CO TO JE ZA TYPA TE BABETY MAM 207 JEDNO RYCHLOSTNI RV 83 NEJAK TO NECHITA PORAD JE TO ZECHCANY NEMAM TUCHY CO STIM
Datum: 30. prosince 2011 17:41
Jméno: Joan
IP: uživatel12600
Posl.aktualizace: 29. prosince 2011 0:30
Jméno: petr
IP: uživatel12947
 Za komančů tam rvali co bylo takže těžko říct já v mej ČZ 125/476 z roku 1969 mám uplně jiný převody než jsou psaný v manuálu a taky to jezdí takže pokud s tim nemáš problémy při funkčnosti tak bych to zase tak moc neřešil
Datum: 29. prosince 2011 0:30
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
Datum: 28. prosince 2011 23:00
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 nevyznám sa do toho ale mám pocit že ten čo máš ti je z panelky a ten druhy je na kyvačky ale nehovorím to isto môžem sa aj mýliť
Datum: 28. prosince 2011 22:27
Jméno: fichtlař jako svině
IP: uživatel12782
 čus draci potřebuju poradit fichtl se mi př 45 km/h začne dusit a fakt nevim čim to je mam tam karbec dellorto a tenhle vzducháč http://www.fichtlkramek.cz/nahled/primej_filtr_35_rms2222.html když ladím karbec šroubkem na směs tak to nic nedělá je to pořád stejný osobně si myslím že když vzducháč trochu přoškrtím tak že to bude ok ale nevim tak se s váma radši poradím předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2011 21:49
Jméno: fichtlař jako svině
IP: uživatel12782
 hlavní tam je 85 a co myslíte mám koupit větší nebo menší ?? dík
Datum: 29. prosince 2011 21:49
Jméno: standa
IP: uživatel12971
 Otazka kolinko....neni az tak spatny....kazdopadne se musi vevnitr zarovnat....jinak jsem ho ve vyusteni premeril a pres obsah ctverce/kruhu jsem se dostal na prumer kruhu o stejne plose,kde prumer je skoro 20mm....tzn po uprave kolene lze pouzit i sirsi karburator,ale proc? Koleno je uz tak dost dlouhy...a navic prechody ctverec/kruh nejsou uplne idealni.... K tvymu problemu....spatne otryskovano....filtr tim hlavnim problemem nebude...co tam mas ted za trysku? VT? HT? Na seriovce tam bude neco mezi 80-90....
Datum: 29. prosince 2011 12:10
 není dobrý vzhledem ktomu že je na 17mm karbec... to že má špatnej tvar je "vedlejší"...
Datum: 29. prosince 2011 9:41
Jméno: fichtlař jako svině
IP: uživatel12782
 a co říkáte na to origo kolínko je to dobrý ??
Datum: 28. prosince 2011 23:27
Jméno: fichtlař jako svině
IP: uživatel12782
 mam dellorto jo už vím dobrý díky moc doufám že to pak pojede jak má až koupím sadu trysek a vyzkouším to díky
Datum: 28. prosince 2011 23:26
 tak máš DO nebo originál karbec? mění se hlavní tryska...
Datum: 28. prosince 2011 23:05
Jméno: rounik@seznam.cz
IP: uživatel12782
 hele trysky jsem ještě nezkoušel a sací kolínko mam origo a na to přidělanej origo karbec. jo a jaký trysky se měněj jen ty malinký ?? nebo i ty dlouhý ?? dík
Datum: 28. prosince 2011 22:28
 jinak ten filtr je k ničemu to zahoď a kup něco lepšího.... pokud nechceš jezdit 45kmh...jak máš dlouhý sací kolínko?
Datum: 28. prosince 2011 22:16
 chlapy a kolik trysek jste vyzkoušeli?
Datum: 28. prosince 2011 22:15
 čau  taky sem mě tenhle fltr ale na origo karbec.... a když sem ho vyměnil za ten original, tak to jelo na ho*no. se to dusilo a než to došlo do otáček tak proběhly dvě generace lidí... nevím jezdilo ti to předtim ??? jo a hele když je mokrej od benzínu tak mi to nikdy nejelo ...
Datum: 28. prosince 2011 22:01
 čaute bobani  hele nevíte kde bych prosím sehnal ten přední kryt pod nádrž na bábu 207 ?? nemáte ho doma někdo ?  díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2012 23:16
Jméno: Jawasimson
IP: uživatel8251
 Pokud myslíš takovej ten kryt jak se montuje pod nádrž takovej dlouhej tak ho mám doma
Datum: 01. ledna 2012 23:16
Jméno: Toman
IP: uživatel11915
 Cau bobane nekdy se da sehnat na aukru nebo na bazosu  nic vic neporadim
Datum: 01. ledna 2012 1:12
 zdarec mam problem ,pekáč háže jiskru,benzín teče ,svíčka je mokrá ale ani neblafne prosím co s tím díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2011 23:58
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 kolik má být ten předstich ted přesně nevím 1.5 ? ,dík
Datum: 28. prosince 2011 23:58
Datum: 28. prosince 2011 21:51
Jméno: honzik
IP: uživatel12782
 přesně taky bych to viděl na předstih
Datum: 28. prosince 2011 21:19
 seřid si zapalování (předstih)
Datum: 28. prosince 2011 20:44
Posl.aktualizace: 28. prosince 2011 23:32
 dik za ochotu. ja si to nakoniec mozno aj kupim odtialto...v januari sa chystam objednat nejake veci, tak mozno obetujem tych par eur a kupim si aj ten katalog
Datum: 28. prosince 2011 23:32
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 jaj prepáč je to na 20 a 21 len neviem prečo tam píšu 05
Datum: 28. prosince 2011 23:30
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 28. prosince 2011 23:28
 prave si 05ku z 62. renovujem a rad by som to mal v garazi vytlacene po ruke. Ten katalog vo viacerych jazykoch je neprehladne naskenovany a chyba tam myslim jedna strana. Katalog ND nesluzi ako navod na poskladanie motorky...napr. si tam dost casto pozeram ake sroby kam maju ist, oznacenia lozisk a v niektorych pripadoch aj co kde dat (napr. zlozenie zadneho tlmica). prakticka vec v garazi ked sa robi motorka
Datum: 28. prosince 2011 23:26
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 A tak to jo no konstrukčně se to od 20,21,23 moc neliší spíš asi jen ten motor a pár drobností
Datum: 28. prosince 2011 23:03
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 a k čomu ti to treba, treba ti nejaké hodnoty alebo popis alebo nevieš ako poskladať fichtla ja ťa nedegradujem len sa pýtam ?
Datum: 28. prosince 2011 22:31
 Sadra17: dakujem. tie mam. potreboval by som 05. ja si vzdy ten katalog vytlacim a dam do garaze aby som to mal po ruke. Ten 05kovy co je na nete by som si vytlacil, no je to blbo naskenovane - strany nejdu poporade a tusim tam aj chyba jedna...to ze je v cudzom jazyku by som prehltol
Datum: 28. prosince 2011 19:55
Jméno: Sadra17
IP: uživatel9109
 ahoj, mam 20, 21 sport jestli ti to pomůže
Datum: 28. prosince 2011 19:45
 tak tak...ale asi to nezozeniem :/
Datum: 28. prosince 2011 19:41
 On to potrebuje po česky alebo po slovensky
Datum: 28. prosince 2011 18:22
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 http://www.jawa-50.cz/
Datum: 28. prosince 2011 18:06
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Zdarec.. mám dotaz ohledně koupě budoucí motorky.. uvažuju buď o MZ ETZ 150 a nebo Jawa 350/638-639-640.. Důvody jsou jasné, cena je přibližně stejná (+- 10 000 - 15 000) Chcu se zeptat, která motorka by byla lepší na dálkové cesty (třeba dovolená k moři)? Třeba řekněme jízda konstantní rychlostí 100 km/h. Kolik bude která žrát a kolik otáček? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2012 17:49
Jméno: Mira
IP: uživatel11260
 s 634 se dá zajet za 4 litry taky, mám odzkoušeno....ale normálním tempem to žere jak auto...
Datum: 01. ledna 2012 17:49
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 http://goo.gl/X0u4t tady to je pěkně popsany
Datum: 29. prosince 2011 14:06
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 S tou MZ jsem jezdil kolem 4litrů na 100km. Když jsme byli s klukama na výletě v Německu a Polsku, tak 634 i 640 žraly něco kolem 5l.
Datum: 28. prosince 2011 22:13
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Právě že bych chtěl něco s kotoučovou brzkou vepředu.. Kotouč je kotouč no..  jinak subjektivně jsem taky pro 350.. ale zase nevím, jak to čekat se spotřebou, která bude oproti 150 určitě rozdílná.. fakt je ale otázka o kolik..
Datum: 28. prosince 2011 21:23
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Nejpěknější byly ty s kulatým motorem .) Jezdil jsem dlouho na ségřině MZ 150, jela pěkně, prd to žralo, bylo to spolehlivý a lehký, ale 350-ka byla výkonnější a pohodlnější na delší trasy...
Datum: 28. prosince 2011 20:11
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 Já bych taky doporučil 634 , ale tu co mel venca ve slunce seno , je to nejpeknejsi 350 co jawa vyrobila
Datum: 28. prosince 2011 19:52
Jméno: standa
IP: uživatel10857
 Já 632,altik,nejlépe s bezkontaktem od vape....doporučuju.....
Datum: 28. prosince 2011 18:08
 Ale MZ 250 to je hukot  Sice se řiká, že ten motor neni moc povedej jako 150 ale jede pěkně. Nýbrž i já doporučuju Jawu 350, osobně bych bral asi 350/634  .
Datum: 28. prosince 2011 18:05
 Za sebe ber tu Jawu, budeš mět větší výkon a sílu, najdeš na ně kopec náhradních dílů a za málo peněz, motor spravíš na koleni, i renovaci. Vzledově se mi zamlouvá taky (pěknější motor) a spolehlivostí - pokud všechno vychytáš tak to pojede dobře .. spotřeba bude asi o něco vyšší ale to by mi nevadilo ...
Datum: 28. prosince 2011 17:49
Jméno: standa
IP: uživatel10857
 Jako zarputilej Jawař ti doporučuju Jawa 350,je to srdcová záležitost! A hlavně 350 je 350,žádnej velkej simson(sorry simsonáři)
Datum: 28. prosince 2011 17:18
Posl.aktualizace: 30. prosince 2011 16:26
 To bych si mozna i zkusil vyrobit,jako nejakou zkusenost..V prvaku sme nic jinyho nez tistaky nedelali takze by to zase takovej problem bejt nemel  ale kdyz zatim ani do CDi nic nejde,tak nejdriv asi zkusim vyresit to  Sehnal jsem komplet jiny zapalko za hodne dobrou cenu oproti ostatnim,takze ho beru a i kdyby tohle bylo v poradku,necham si ho pro jistotu na dily
Datum: 30. prosince 2011 16:26
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 No pokud máš v pytli CDI, tak bych si vyrobil svojí vlastní repliku. koneckonců vnitřní zapojení vidíš a je to je o tom zvolit vhodné součástky. Kondenzátor bývá obvykle 1uF/630V (bipolárno - nemá plus), tyristor bych volil na 600V, budící proud Ig tak 15 až 25mA, spínanej proud tak 15A ale čím víc, tím líp kvůli životnosti. Usměrňovací dioda vyhovuje 1N4007, jako D2 klidně to samé, ale spíš bych volil nějako skleněnou shottky jako např. BAT42 a jako zenerku bych dal BZX83V002.4. To celé nabastlíš na škrábanej kuprextiti a uvidíš  .
Datum: 30. prosince 2011 13:46
 mam ji mezi zapalkem a induckou  ze zapalka vedou kable do cdi a z cdi vede oranzovej k indukcce,a od inducky jen kostra,presne jak je to ve schematu zapojeni
Datum: 30. prosince 2011 11:46
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 Měřit odpor cívek je naprd. Ten kdo ti to poradil má jen mlhavé představy o elektronice. Speciálně nemá smysl měřit odpor té co vyrábí vysoké napětí. Její bude odpor velmi malý a jak třeba odhalíš mezizávitové zkraty, když ani nevíš jaký odpor má mít? Neměř tedy na cívce jakej má odpor, ale co je schopná dodat. Mimochodem jestli jsem četl potom správně na uvedeném odkazu, tak ty nemáš CDi krabičku mezi zapalkem a indučkou? No jestli to je tak, tak nechápu na co se ptáš... potom by si se mohl divit že ti nejede motorka, přestože máš plnou nádrž benzínu ale že je motka bez motoru by ti divný nepřišlo
Datum: 30. prosince 2011 11:31
Datum: 29. prosince 2011 12:18
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 Jo sory zajac... barvy jsou v popisu blbě, jsem se letmo podíval a chbya byla na světě. Návod si uprav na... černá=černo-červená a červená=bílo-červená
Datum: 29. prosince 2011 11:10
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 začal bych kontrolou altíku. Takže vzemeš diodu 1N4007 anodu na černej vývod zapalka, na katodu diody připojíš kondenzátor někde kolem 470nF až 2.2uF nejméně 250V a ten druhým koncem připojíš na kostru. Na svorky kondenzátoru připojíš voltmetr na stejnosměrné napětí, rozsah tak kolem 300V. Nejlepší je ručkovej, na digitálu lítaj čísla jak na kolotoči a máš prd přehled. No a pak našlápni stroj a sleduj co dělá ručka. Pokud napětí krátkodobě vyskočí nad 160V, je tímto pokusem ověřeno že vysokonapěťové vinutí zapalka je OK. Na výstup červeného, tedy budící výstup zážehu by byl nejlepší osciloskop, ale to asi nemáš, takže by jako fígl šlo použít na výstup sluchátka (myšleny např. k emepétrojce), ty připojíš mezi kostru a červenej drát a během našlapování bych očekával ve sluchátkách lupance, tím si ověříš že i buzení zážehu je Ok a pak Ti nezbyde než vyměnit CDI "kostku", nebo si vyrobit její repliku, když už máš její schema. Nu pagadi zajac!
Datum: 29. prosince 2011 11:07
Jméno: jw5
IP: uživatel12838
 já ti moc nepomůžu,ale taky sem měl problémy s elektrikou na Hondě MTX 80...(nefungovaly kontrolky,světlo zd.brzda,teploměr (no jednoduše řečeno tomu svítí přední světlo a hází jiskru jinak nic,jo a troubí.. a tak sem dal všechnu tu elektriku do pr.. a natách jsem novou eletriku ale furt to mam udělaný a zjednodušený no jako fichtla a to doslova... sorry že ti nepomůžu
Datum: 28. prosince 2011 21:48
 nazdar, da sa niekde zohnat resp. kupit zadne kryt svetla na Jawu 05 z 62. roku? ten maly, nie velky ako na na novsich 05kach a 20,21. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2011 19:40
 nasiel som aj samotnu krytku svetla...to je uz cenovo prijatelnejsie...diky standa
Datum: 28. prosince 2011 19:40
 myslim to co standa...no je to palka
Datum: 28. prosince 2011 19:38
Jméno: standa
IP: uživatel10857
Datum: 28. prosince 2011 17:43
Datum: 28. prosince 2011 17:29
 Zdarec tak jsem včera dotáhl stroj ČZ Cagiva Roadster 125 přes známýho známýho za 9,5 tis ale je nepojízdná, dá se na to sehnat pístní sada + nikasil nějak levně? co jsem se díval samé pálky .. rozsypal se tam píst a nadělalo to neplechu ... asi aj rozděláme motor ať zkouknem stav a kliku co to tam nadělalo .. a nevíte o nějaké dobré stránce kde se dají sehnat ND na tohle? (Zadní světlo, blinkry, těsnění na motor). Za každou radu děkuji!
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2011 17:19
 za nicasil necháš vždycky pálku.... to není jak výbrus na chrchlovi
Datum: 29. prosince 2011 17:19
Jméno: jawa 23
IP: uživatel12689
 čau kluci co jsou to vlastně ty segrovky? pořád to nechápu
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2011 15:00
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pojiska_loziska_32_kolo.html jako segrovka se nejčastěji označuje tohle, oficiální název je pojistný kroužek pro hřídel/díru. To co je na spojce u fichtla se správně nazývá pojistný třmenový kroužek.
Datum: 28. prosince 2011 15:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 pojistné kroužky
Datum: 28. prosince 2011 13:50
 taky jsou segrové kroužky třeba na zajištění ložiska, hřídele apod. a pokud se nepletu, tak pojistce pístního čepu se taky říká segrovka
Datum: 28. prosince 2011 13:25
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/segrovka_52.html takový... neim jak to nazvat.. jako by "plíšek", kterej se zacvakne třeba u spojky u 21..... nevím jak to vysvětlit- viz.foto
Datum: 28. prosince 2011 13:17
|



|