|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj všem příznivcům 50 kubíků. Nevíte náhodou někdo jaký je RAL Mustanga v oranžové barvě s krémovými blatníky? Budu Vám moc vděčný. Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 8:09
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jej to nevím sory přes lak expert nejsem
Datum: 14. dubna 2011 8:09
 zdraec mistři,nevíte někdo jak bych dostal na pincka kotoučovou brzdu aniž bych musel davat jiný střed? viděl sem borce kteří to mají na bubnu ale netúším jak,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 11:22
Jméno: standa
IP: uživatel11543
Datum: 14. dubna 2011 11:22
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 Jak ?? sdělají tu část s paknama udělají sy z hliníku mezikus s dírkama kerý přiděí na buben a na kotoučovku a na vidlu navaří ůchyt na destičky kidně stačí s kola
Datum: 13. dubna 2011 21:59
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
 Zdarec,chci se zeptat zda je fuk jestli vložim klapku do domečku vodorovně,nebo podělně? Mám za to že je to fuk,ale radši se optám.
Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2011 18:52
 Zdravím všechny, chci se zeptat. Chci nějak zlepšit výkon a tah mého mustanga a taky třeba vylepšit nějak jeho vzhled, zvuk atd., jsem ale "amatér", moc se v motorkách ještě nevyznám, takže se nechci pustit do něčeho složitého. Jezdím hlavně po rozvitějších cestách a někdy i za mokra, takže bych chtěl udělat na svém stroji něco co by se tu tak hodilo ... napište co myslíte např. čím by ste začali nebo jak a co vyladit na origo dilech atd... Díky moc všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 7:58
 ok dik vsem uzaviram toto tema
Datum: 14. dubna 2011 7:58
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 nic lepšího než originál neseženeš. nastuduj ho a snaž se pochopit souvislosti. až to budeš mít zmáknutý, (a to nebude za 14 dní ani za měsíc) tak zjistíš že je to docela snadný a pak už ti to půjde samo. jen si pamatuj že vyvrtat díru a něco uříznout je snadný a zvládne to každej blbec. dát do původního stavu je značně složitější a na to musí být člověk šikovnej. pohledej na netu nákresy různých přípravků a jestli máš možnost tak si je zkus vyrobit. dřív nebo později se ti budou hodit.a neptej se furt jak trouba co máš kde hledat a hledej sám. podle toho jak píšeš a jak se vyjadřuješ nejsi žádná trubka, tak si ty informace najdi sám a nepochybuju o tom že si je dokážeš i správně roztřídit do dvou skupin.skupina1)užitečný informace a návody. skupina 2)zbytečný plky a rady typu"natluč to tam kladivem. Přeju ti hodně zdaru a rozvahy u každý opravy!!\\r\\npro JAWA23MUSTAF- o mojí hubu se nestarej a radši vysvětli proč jsi přidal příspěvek kterej ani vzdáleně nemá souvislost s dotazem??? naštěstí je zadavatel soudnej chlap kterej normálně napsal že toho moc neví a taky soudně uznal že bude lepší začít začátkem a ne se chaoticky pouštět do něčeho o čem nemá páru a velice rychle pochopil(narozdíl od většiny ostatních) že když chceš kolem starejch motorek udělat kus dobrý práce ze který můžeš mít radost tak platí následující postup: 1)mechanik 2)jezdec 3)ůpravce a zlepšovatel(slovo tuning nebo tuner je mi pri srsti) bohužel 90% lidí tady začíná opačně....
Datum: 13. dubna 2011 21:14
 dik A NECO VICE ....
Datum: 13. dubna 2011 20:32
 http://www.jawa-50.cz/filesystem/downloads/navody-k-obsluze/obs_jawa-20,21,23,23a_(1971).zip
Datum: 13. dubna 2011 20:01
 ok souhlasim "klikarem" ... máte nějakou stránku na které se dá najít nějaký pořádný návod na údržbu a seřízení stroje (ty lehčí věci ... postupně ty težší) .... DíK
Datum: 13. dubna 2011 19:55
 jawa23mustaf: Naštěstí i u nás platí Listina základních práv a svobod (pokud se nepletu tak oddíl 2, článek 17 pojednává o svobode projevu) , proto se prosimtě neoháněj tím, že na něco nemá právo, jo?  Mimochodem mam taky mustanga...
Datum: 13. dubna 2011 19:43
 Nechápu jak mužeš říct že mustang je hnusnej ? že ti huba neupadne ano každej má svuj názor a stylale to neznamená že máš právo řikat něco takového.
Datum: 13. dubna 2011 19:11
 dám ti dobrou radu která je zadarmo!! nauč se stroj udržovat v pořádku, seřizovat a správně ošetřovat. možná budeš překvapenej jak pěkně může jet mustang když se ho opravdu naučíš ovládat a využívat jeho sériovej výkon tak abys ho po rovinkách zbytečně neuhnal a pak mu v kopci docházel dech, tak se budeš divit.jinak mustang je tak hnusný stvoření, že za pár korun bez sváření z něj krasavce prostě neuděláš. bohužel...
Datum: 13. dubna 2011 16:33
 Tak aspon zhruba...
Datum: 13. dubna 2011 16:23
 necham na vás ale ne moc ... přece jen nechci to celé předělat
Datum: 13. dubna 2011 16:13
 Rozpočet?
Datum: 13. dubna 2011 16:00
Datum: 13. dubna 2011 14:53
Posl.aktualizace: 13. dubna 2011 20:37
 zdar dneska sem to udělala vyndal sme ten starej lanovod a nasadil sem lanko do šneska a dop tacháče zašrouboval maticic a světe div se ukazuje krásně ručička neskáče přetáčí se jen o nějakej 10 jel sem asi padesát a táta zamnou v oktávce měl taky padesát a u oktávky se přetáči o 10,59 nevim jak zto táta měřil ale řikal mi to ale když to tlačim bez motoru tak se třeba rozběhnu ukáže mi to 10 a musim poklepat na tacháč aby se ručička vrátila ale když je motor zaplec tak je to bez problemu asi to tak má bejt
Datum: 13. dubna 2011 20:37
Jméno: zdenek 23
IP: uživatel1058
 zdar, hele,taky sem spravoval nahon tachometru,ale NEMA TO CENU,STEJNE TO NEUKAZUJE PRESNE
ale kdyz uz to chces udelat,tak musis myslim sundat cely zadni kolo,dej si bacha na tu velkou matici,tezko se shani.
Az toho sneka vzadu rozdelas,tak budes mit nejspis vymlety zuby na takovym kole,ktery se otaci stejne se zadnim kolem.no a tadyto kolecko zabira s dalsim valcovym koleckem,kteery ma taky po obvodu sroubovici.Tenhle valecek prenasi pohyb kola do bowdenu...ty tam ten bowden jenom nasadis a myslim ze prisroubujes pojistnym sroubem.Do tachhometru to taky jenom nasadis a prisroubujes.
Datum: 13. dubna 2011 20:25
 ale já mám na obouch starnách stejný koncovky a mě se ten starej lanovod utrhnul tak u zadního kola a z tý krabičky mi trčí jen kus tý pružinky a jak jí mám vyndat tu maticic sem sundal
Datum: 12. dubna 2011 20:58
 Náhon tachometru má převlečné matice.
Datum: 12. dubna 2011 20:45
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
 čau draci mam mustanga torch potuningovaného jako např laďák vějířová hlava polsekj válesc s 8. výbrusem stočená klika a karbec dellorto a když ho nakopnu tak drží volnoběh tak 10 min uplně v pohodě pak chcípne a už ho nenatočim bud protože odejde svíčka a nebo až za studena pls poradte mi co mam dělat aby mi ty svíce neodcházeli .???????? předem dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2011 16:39
 ten tvuj mustang není potuněnej, ale pokurvenej. to co ty tady popisuješ, bych snad nezkombinoval ani já, a že už jsem toho zkurvil dost....
Datum: 13. dubna 2011 16:39
Jméno: standa
IP: uživatel11535
 Nechci rejt,sám sem toho moc nedokázal,ale není to trochu mimo mísu ten tvuj tjůnink?? Origo motor s origo převodovkou,80mm klika(proc!?),vějířová hlava(objem?),dellorto(19-21?),laďák(jakej?) a polskej 8.výbrus......co od toho čekáš?? to je vražedná kombinace....osobně bych 80mm kliku prodal a místo ní pořídil nějaký válec typu Cestovní úprava a dal normální 100mm kliku s podkovou....pak by to vyznam mělo....velký význam.....a navíc....je ti 14 a absolutně netušíš co je bohatost směsi....víš vůbec kde ten karbec má trysky?? a víš vůbec jaký trysky tam ted máš?? Popiš stroj víc detailně,možná něco dáme dohromady......ale jak říkám ten tjůnink je špatně zvolený....80mm kliky dávali kluci na motory co točily přes 10 tisíc a beztak na ně nadávali,že sou už moc malý....pro brutální závodní motor se používá(jak kdy) klika o průměru 85mm a ty dáš na seriovku kliku 80mm...proč?! Co si od toho slibuješ? Kdo ti to poradil?.....Já bych ten stroj složil takle: Hlava vějířová 5.5ml,upravený Hikone dle návodu k válci,cestovní úprava,zapalování VAPE,klika origo 100mm,případně podkova mezi setrváky,dellorto 19....pak by to bylo povozeníčko....za předpokladu,že by ti to někdo seřídil
Datum: 13. dubna 2011 12:22
Jméno: Pep
IP: uživatel11502
 Jakou tam máš trysku?
Datum: 13. dubna 2011 10:20
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
 ta klika je na 80 mm na kanaly sem nešahal a ten karbec je 19 shb
Datum: 12. dubna 2011 23:47
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 na kolik máš stočenou tu kliku? a co je to za typ toho dellorta? šahal si i na kanály? docela nás to asi všechny zajimá, pač pak bysme snad dohromady dokázali vyřešit tvůj problém.
Datum: 12. dubna 2011 23:38
 Hele píšeš s prominutím jak debil,zkus si to po sobě někdy přečíst.A k věci-když nevíš co je bohatá a chudá směs,doporučuju to chudáka pincka prodat a za peníze který vyděláš koupit pravidla českýho pravopisu...
Datum: 12. dubna 2011 23:29
Datum: 12. dubna 2011 23:22
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
 a co odejde ???? nebo je to teda fakt jenom tim ze jsem vul a nechaval sem to 10 min na volnoběh????
a omlouvam se za hloupi dotaz.
Datum: 12. dubna 2011 23:18
 viš co teda fakt nepobírám??? Ty máš toho svýho "vytuněýho" fíka...ale nevíš že je to píćovina nechávat běžět jen tak na volnoběh?? a pak se ještě blbě ptát, jestli neodejde za jízdy svíčka...to je na mě fakt moc
Datum: 12. dubna 2011 22:57
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
 a ta svíce mi za jízdy neodejde ???? myslíte teda ze je to jen tím volnoběhem
???
Datum: 12. dubna 2011 22:19
Jméno: Pep
IP: uživatel11502
 Co tam máš za Dell Orto? A jakou tam máš velikost trysky?
Datum: 12. dubna 2011 21:34
 A proč ho necháváš blafat 10 minut na volnoběh? To nemůžeš normálně jezdit nebo co? Někdy nechápu logiku tazatelů
Datum: 12. dubna 2011 21:32
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
 nn nekoupil je mi teprve 14 an chtěl sem si ho postavit na závody a myslíte teda že když normálně pojedu tak že neodejdou ???
Datum: 12. dubna 2011 21:09
 ani se nedivim chudák svíčky 10 min lol
Datum: 12. dubna 2011 20:55
 honza: ty jsi toho fichtla už takhle "potuňěnýho" koupil, co?
Datum: 12. dubna 2011 20:53
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
 ta svíčka je možná dobrá ale do tý vějířovky potřrbuju s dlouhym závitem a uz mi taky pár lidíé říkalo že to mam moc bohatý to vlastně znamená co ??? ze tam jde moc benzínu ??? nebo vzduchu ????
Datum: 12. dubna 2011 20:51
 10min to nechat na volnoběh? neni to trochu moc?
Datum: 12. dubna 2011 20:42
 máš to moc bohatý..
Datum: 12. dubna 2011 20:26
 v první řadě bych zkusil jinou svíčku tady tu http://www.fichtlkramek.cz/nahled/svicka_brisk_n14c.html jo a dystak bych zkusil jeste nastavit volnoběh jo volnoběh se nastavuje za tepla možná ti to pak kvuli tomu jak se motor zahřeje dak zdechne a nechce chytnout ale ještě si počkej na další názory
Datum: 12. dubna 2011 20:22
Jméno: drago
IP: uživatel11366
 Zdravim, budu dělat fichtla do krosu (typ 21) sundal jsem plechy masku... a chtěl bych se zeptat z čeho tam mám dát přední blatník aby to vypadalo sportovně víte co myslim a nebo z čeho se dá lehce vyrobit, dík za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2011 10:44
Jméno: biker70
IP: uživatel11826
 Zdravím všechny závodníky fichtl krosu a dovoluji si Vás pozvat na námi pořádané závody ve fichtl krosu a pitbike krosu a to 26.6.2011 na nově upravené trati v Drachkově u Benešova těsíme se na vaši hojnou učast,veškeré info naleznete na http://www,js14.cz..p.s. pošlete tuto pozvánku kamarádum fichtlařum a pitbikerum.
Datum: 06. června 2011 10:44
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Wepo jeste mu napovidej
Datum: 12. dubna 2011 21:52
Jméno: drago
IP: uživatel11366
 Ted ho nemám jak vyfotit protože sem na intru. Moc se mi s těma plechama po poli jezdit nechce protože to je těžký a na silnici s nim nemůžu
Datum: 12. dubna 2011 21:31
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Sakry, dalši fichtl na kros to je hruza...je toho všude a nikdo to nechce... Když krosku tak aspoň z 175 případně 250 ale fichtl je na kros moc malej...
Datum: 12. dubna 2011 21:24
Jméno: marekb
IP: uživatel10882
 Hele vyfoť to a někam to upni
Datum: 12. dubna 2011 21:20
Jméno: drago
IP: uživatel11366
 Už jednoho v orig stavu mám a tenhle nebyl moc pěknej, docela zničený plechy atd. tak ho chci na řádění na pole.
Datum: 12. dubna 2011 21:15
Jméno: MarekB
IP: uživatel10882
 si sežeň nějakýho krypla nedodělanýho za pár šupů a nenič něco co by se ještě dalo zachránit...
Datum: 12. dubna 2011 20:43
 jn motoinzerce je toho plná furt všude jen jawa ... předělaná do krosu a většinou je to nedodělany a není to vubec hezky není nad originál
Datum: 12. dubna 2011 20:23
Jméno: venca
IP: uživatel590
 Nenič toho chudáka  nemaš lepši to zrenovovat a dat do original stavu bude to vypadat lip než nějak kroska
Datum: 12. dubna 2011 20:11
 Přesně tak, další fichtl po smrti...holt se z toho udělá hustokroska...sundaj se plechy a ono to bude vypadat sportovně...
Datum: 12. dubna 2011 20:02
Jméno: marekb
IP: uživatel10882
 takže další pio death....
Datum: 12. dubna 2011 19:59
 tady na fichtl krámku maj náky plastovy blatníky ,se podívej jo a ty plechy co jsi sundal tak je hlavně nenič byla by toho škoda
Datum: 12. dubna 2011 17:51
 Blatník z Jawy 23, jinak koupit plstový. Jak ho vyrobit to nevím.
Datum: 12. dubna 2011 17:33
 Ahoj drací, chci se zeptat, jestli by šlo zapojit na jawu 05 podsvícení ve formě diodové pásky (co se normálně prodávaj 30cm). Jestli by to zápalko utáhlo, myslím, že pod zadním plechem by to vypadalo dobře. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2011 21:29
 no ale hod tam aspon stabilizátor napětí....neni to těžky...najdi si schema na jednocestný usměrnovač - skládá se z usměrňovací diody 1n4007 a dvou kondiku ( 2G2 na 25v a M1 ) nebo hod e-mail a pošlu schema
Datum: 13. dubna 2011 21:29
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 No pravda že bych to měl do olomoce trocha z cesty  ale já to normálka píchnu na zápalko a bude
Datum: 13. dubna 2011 20:10
 čau,altik by ti to utáh bez problému,protože ty ledstripy mají odběr v řádkách miliamper. Já měl na babettě 6v AC rozvod napěti a tak sem si udělal násobič napětí a napojil jsem si na to ledstrip a bylo to super , dalším tuningem bylo to, že jsem si upravil cívky v alternátoru na 12 v , a tak jsem si moh hodit aji H4 do předního světlometu a dodělal jsem si přepínač na světla ...předtim tam byla žárovka 15 w co zkoro nesvítí a ted to svítí jak ďábel  a už jsem nepotřeboval násobič napětí na diody ale stačil mi usměrňovač napětí .....vše de kdyš je chu´t a znalosti......jestli máš možnost dostavit se do olomouce tak bych ti moh násobič vyrobit
Datum: 13. dubna 2011 17:40
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Díky, myslel jsem si to, prásknu to na 9v a šlus. Díky
Datum: 12. dubna 2011 22:33
Jméno: marekb
IP: uživatel10882
Datum: 12. dubna 2011 19:44
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 To to je super odpověd.... potřebuju zkušenosti, popřípadě úpravy k montáži omg.
Datum: 12. dubna 2011 18:30
Jméno: jara418
IP: uživatel11530
 šlo by to všechnio de když se chce
Datum: 12. dubna 2011 16:19
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
Posl.aktualizace: 13. dubna 2011 17:16
 ahaho môj motor už koluje po nete  D
Datum: 13. dubna 2011 17:16
Jméno: jara
IP: uživatel11530
 to je ale pičovyna dat tam 2 motora to se musí hrozne nahíbat ale je to sranda
Datum: 12. dubna 2011 16:26
 Ahoj drací, chci se zeptat, jestli by šlo zapojit na jawu 05 podsvícení ve formě diodové pásky (co se normálně prodávaj 30cm). Jestli by to zápalko utáhlo, myslím, že pod zadním plechem by to vypadalo dobře. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 20:19
 Ahoj všem,\r\njakou cenu můžou mít originál zabalené a zavoskované postranní plechy na korbu rikši?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 17:48
 hoď to na aukro a nech se překvapit..
Datum: 11. dubna 2011 17:48
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 ahoj ,chtěl bych se zeptat z čeho by šel karburátor na pionýra kromně orygo,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 20:04
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 estli by to nejelo líp s jiným třeba
Datum: 12. dubna 2011 20:04
 Bez úprav kolene žádnej.Proč ho chceš měnit?
Datum: 11. dubna 2011 19:37
 Blázne,originál jinak nic!!
Datum: 11. dubna 2011 18:51
 Cau lidi, měl bych dotaz máte někdo zkušenosti s nějakám podobným filtren na mustangovi ... http://www.motokramek.cz/dily-tuning-vzduchovy-filtr-d35-45/ ... neřeším teď průměr atd. ale chci se zeptat jestli když je třeba mokro a tak tak jestli můžu v poho jet jestli se tam nedostane voda atd... a jestli to má nějaký smisl, kromě vzhledu ... díky všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 7:59
Jméno: michalscupak
IP: uživatel9444
 takze muj zaver je ne ...
Datum: 12. dubna 2011 7:59
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Jak tvrdim porad: Vsehny tyhle tuning filtry proste s origo filtrem nefungujou...
Datum: 12. dubna 2011 7:56
Jméno: Venca
IP: uživatel590
 Ja bych to nekupil už taky jsem si ho před 2měsici koupil dal jsem ho tam a jezdil jsem tyden stym ale nějak nechtělo to jet s tym tak sjem tam dal normalni filtr co tam patři a jede jak drak tak se rozhodni no mi se zda že s tym jede huř a řve jak prase
Datum: 11. dubna 2011 19:09
Jméno: michalscupak
IP: uživatel9444
 Já jako nechci nějak moc upravovat ale spíše jen nejakou jednoduchou věcí zvýšit výkon atd ... samostřejmě de taky trochu o vzhled ... jezdím hlavně po rozbytějších cestách ( ne uplně v lese ) ale po starší cestě atd .. a jak už sem říkal sem tam je mokro ... a chtěl bych nějakou úpravu která by se hodila
Datum: 11. dubna 2011 17:24
 Dobrá volba,to je spíš rádoby tuning.Zkus ale přesně naladit směs odvrtáním a následným zalepením dír na airboxu,to je základ.
Datum: 11. dubna 2011 17:15
Jméno: michalscupak
IP: uživatel9444
 takže je to i o větší práci než jen namontovat a jít jezdit ... já se přiznám že motorkám ještě moc nerozumím ale něco málo už vím atd. ... takže se nechcu zatím pouštět do nečeho většího čemu nerozuím ...
Datum: 11. dubna 2011 17:07
 Bude nutno sehnat sadu trysek do 74 pro odladění,jinak je moc chudá směs a hrozí zadření.Za mě nekupovat.
Datum: 11. dubna 2011 17:02
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 hochu to sem mel na mustangoj a ten lital jak drak jezdil sem i v desti a nic se stim nestalo ale jede stim odost líp
Datum: 11. dubna 2011 16:15
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
 Čus, z nervozity se zeptám. Udělal jsem si válec výfukovej kanál jsem rozšířil na 27mm od horní hrany válce a pomocné výfukáče jsou 26mm,takže výše.Myslíte že to je už moc? Dolní hranu jsem nechal 44mm a rozšířil na 25,5mm... Říkám,jsem nedočkaví a tak mě zajímají názory ostatních na tento výtvor.
Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 11:19
Jméno: stambi
IP: uživatel6193
 no toho bich se taki bal maximalni sirka vifuk kanalu bi nemela bijt vetsi jak 23 pac vetsi spusobuje úraskani krouzku ale mozna kdiz das nejakej pevnejsi krou zek tak to vidrzi a jaki a jaki mas prepostaki?? rada pro tebe kdez delas pomocni fifukovi tak je udelej co nejmensi jinac dochazi ke spojeni prepostecich kanalu s vifukem a dostavaji se spalini do kliki a nebzacpi pistni cep
Datum: 14. dubna 2011 11:19
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
 Výfuk mám vlastní výroby-rezonanční,karbec plánuji ze Zetky 175ccm,ale zatím to neni jisté,jinak dellorta 21mm. Sání do kliky s klapkou, co se týče hlavy tak plánuji kompresy tak 10,5-11. Vrtání je myslim 38,50,teď si nejsem úplně jist. Abych pravdu řekl,mám strach o bortění pístního kroužku do výfuku krz šiřku 25,5mm.
Datum: 12. dubna 2011 16:10
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Zapalko ho brzdit nebude, urcite bych zacal hlavou, at ti zustane trapped komprese jako u originalu, pak zjistis, ze te brzdi vyfuk, pak karbec .)
Datum: 12. dubna 2011 7:58
Jméno: standa
IP: uživatel11524
 pokud na to neposadíš alespon dellorto 19,vape a přesně naladěnej hikone tak se to ani nerozjede......a co sací kanál??? co hlava? vrtání? nelíbí se mi to číslo......
Datum: 12. dubna 2011 0:33
 čau..... da se dat na jawu 23 turbo ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 23:59
 no tak to turbo nevim :/ vsak sem to zadřel ...... neva!!! vibrus snizeni hlavi vileštit kanalky jedu
Datum: 11. dubna 2011 23:59
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Samozřejmě je to pro parádu, normálně dvoutakt přeplnit nejde.
Datum: 11. dubna 2011 17:56
Jméno: michalscupak
IP: uživatel9444
 ok
Datum: 11. dubna 2011 16:51
 michale to ti nikdo nenapiše  ... apropos.. ten co ma turbo na tom custom mustangovi tak sam řikal že je to tam jen na parádu.. jen na oko kvuli soutěžím a tak..
Datum: 11. dubna 2011 16:00
 pls napište nějaké ty jednoduché věcičky jak zlepši výkon atd ... díky moc
Datum: 11. dubna 2011 15:52
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Beztak ti tam po par km odejde,.... radsi ho prodej
Datum: 11. dubna 2011 11:54
Jméno: standa
IP: uživatel11514
 blbost.....i ten borec to má na okrasu....ale je to líbivý.....vím o snadnějších a levnějších způsobech jak zvednout výkon motoru....
Datum: 11. dubna 2011 11:46
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 11. dubna 2011 9:46
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 11. dubna 2011 9:43
 no tak to skusim
Datum: 11. dubna 2011 1:57
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 no jasně že jo... dokonce i Bi-turbo... a taky tam jde nacpat motor z bójingu.
Datum: 11. dubna 2011 1:17
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 14:10
 napadlo tě podívat se do slovníku cizích slov co znamená slovo "univerzální"? pak by ses jistě neptal..
Datum: 11. dubna 2011 14:10
 Ten polský výlec jak má 8 výbrus upravil jsem si píst jinak všechno originál a jede 80 po rovince 13 kolečko a štelovací tryska krása ne
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 17:06
 Márty  roč já hnup házím do fichtla tisíce,pomalu desetitisíce,když stačí koupit rádoby tjunink válec a štelovací trysku a hned to jede 80
Datum: 11. dubna 2011 17:06
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 i auto pretahuje...
Datum: 11. dubna 2011 15:48
Jméno: Márty
IP: uživatel1194
 Všichni ste mimo opravdu to tak je meřilo mne auto které jelo vedle mne a vy co pišete že to není možné tak máte všechno v originálu co a nevite nic o upravách takže zdary
Datum: 11. dubna 2011 15:33
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 Zkuste trosku premysel, nez napisete bludy. Vemte si, ze origo kolo ma obvod kolem 1.7m, maxim. tocky ser. pionyra jsou do 7000ot/min (na 3-ku spis min). S 13-zubym koleckem to vychazi zhruba 7000 ot/min = 70km/h +- Proto ten muj skeptismus. Navic zajimava je jen rychlost po rovine, s kopce pretocis kazdyho pionyra, ale o nicem to nevypovida.
Datum: 11. dubna 2011 0:37
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11499
 zkouseli ste to nekdy vubec?ti vasi pinci asi moc nejezdijou ze  nejdriv to zkuste a pak hodnotte  zalezi nna tom jak je ten kopec prudkej jestli ma stoupani 3O° tak uz jo  ale na rovince vubec
Datum: 10. dubna 2011 23:27
 A pak při sebemenším kopci musíš jet za 1 a spojkovat,co?
Datum: 10. dubna 2011 23:23
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11499
 ale utahne bejku utahne,sice to nema velkej zatah  cekas dlouho nez se to rozjede,ale po rovince to ten motor roztahne
Datum: 10. dubna 2011 23:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nic proti , ale 15 zubbé sekundárko mustaf ani neutáhne..jinak já měl na mustangu 12z a 70km/h to jezdilo na 100% měřeno vším možným
Datum: 10. dubna 2011 22:56
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11499
 bys tam musel namontovat snad nejaky turbo  ja mel na mustangu 15cti zube kolečko a na rovince mi to dalo mi tachac ukazoval cca 76  tudiz bych fakt chtel videt na vlastni oci jak to ti to leti 8O
Datum: 10. dubna 2011 22:49
Jméno: standa
IP: uživatel11510
 Never origo tachometru ani radaru!! Pokud by ti origo tacháč ukazoval necelých 100km/h tak věř tomu,že jedeš cca 80!! A bez diskusí a bez vyjímek....nikdo není schopný přijmout tuto realitu a tak si tu začne vymýšlet nesmyslné důkazy o tom,že zrovna jeho tachometr je zázračnej a ukazuje dobře......pokud ti ukazuje tacho 80,smiř se s tim že jedeš 65-68....mimojiné rychlost 55km/h jsem taky porovnával s meřící deculí a otáčkoměr a kupodivu to sedí! Ovšem jak bylo řečeno,od toho okamžiku začne exponenciálně narůstat odchylka....nevím proč,ale je to tak.....jinak 8.výbrus po dolazení a perfektním seřízení umí 70-75km/h o tom vím.....ale 75 je opravdu maximum a spíše z mírného klesání....80 je nesmysl!...měl jsem ho....vim o čem mluvim.....
Datum: 10. dubna 2011 22:22
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 JAWA_ceZetak: vetsi kompr. pomer = vyssi otacky??? Ale prosimte...
Datum: 10. dubna 2011 20:27
 helmut: ono s tímto vrtáním je zvýší i kompresní poměr takže by to těch 8tis točit mohlo.. ale 80 na tacho je kolem 70 v reálu
Datum: 10. dubna 2011 19:39
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 Márty: chceš říct, že ti pionýr točí 8000ot/min? Moc tomu nevěřím.
Datum: 10. dubna 2011 19:32
 mi muj pincek těch 70-75km/h jede to vim
Datum: 10. dubna 2011 18:51
 Už takhle ti nadměřoval o 1km/m,čim dál se ale dostaneš,tím to měří blbějc.
Datum: 10. dubna 2011 18:38
 denzileck - ja mam taky seriovy tachometr a jde mi přesně měřil jsem to na ardaru jel jsem 55km/h a na tachaču 55km/h a na radaru 54km/h tak mi de přesně....a Márty - co si dělal s tym pistem by mě zajimalo ?
Datum: 10. dubna 2011 18:25
 denzileck : asi tak
Datum: 10. dubna 2011 17:59
 Se sériovým tachometrem?Pokud ano,gratuluju k úspěšně splněným 65km/h
Datum: 10. dubna 2011 17:36
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 co si delal s pistem? a to jsi ani nic nelícoval?
Datum: 10. dubna 2011 17:35
Jméno: jawar
IP: uživatel9345
 jak udělat na jawu 350/638 aby bublala jak chopper dik moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 21:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nechápu co vymejšlíš 638 má krásnej zvuk
Datum: 10. dubna 2011 21:44
Datum: 10. dubna 2011 19:53
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 No nvm  brutáně sniž vonoběh a max otáčky pak to má basový zvuk  ae jede t na hovno nebo prostě udělej nový výfuk ..
Datum: 10. dubna 2011 19:31
Jméno: Js
IP: uživatel6115
 Nahraj si zvuk čopra a cestou si ho pouštěj do sluchátek.
Datum: 10. dubna 2011 19:07
 Vrtačka je zastaralá,těd už se to dělá laserem
Datum: 10. dubna 2011 18:41
 Tak já nwm co chceš . Na blbej dotaz blbá odpovéď
Datum: 10. dubna 2011 16:41
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 heh ty jsi ale vtipálek
Datum: 10. dubna 2011 16:40
 Bože..vemeŠ vrtačku...a nemuiš ani válec sundávat to je výhoda..vemeš to i s pístem. Takže nastartuješ vrtačku, a projedeš válec naskrz, ale musíš trefit i ten píst jinak to nebude jak choper....ale trabant bez výfuku
Datum: 10. dubna 2011 16:38
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
Datum: 10. dubna 2011 16:15
Jméno: jawar
IP: uživatel9345
 jeste nechapu provrtej valec to mi musis nejak vysvetlit  ja chci ale jenom vyfuk upravit a neceluo motorku
Datum: 10. dubna 2011 16:12
Jméno: jawar
IP: uživatel9345
 hh na novou motorku nemam a 600 se mi z te jay delat nechce a jeste ktomu 4t
Datum: 10. dubna 2011 15:58
Jméno: Js
IP: uživatel6115
 To je jednoduchý. Prodáš Jawu, koupíš čopra.
Datum: 10. dubna 2011 15:45
 Předělat na 4t
Datum: 10. dubna 2011 15:23
 Provrtej válec
Datum: 10. dubna 2011 15:20
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Narvy do vejfuku bublifuk... tyvoje a jinak normalni? co to ma za vyznam?
Datum: 10. dubna 2011 15:19
 čus slyšel sem že jde kejva 175 rozlačit pozpátku je to pravda?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 16:10
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 lori nic prodávat nebudu hlavně né kvůli tobě jinak mám ji jako veterána a pro radost a jen se tak ptám protože sem viděl tohle videjko
Datum: 12. dubna 2011 16:10
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Jako promin ale si ehm.... Proste to prodej, kdyz si ji kupoval to bylo kecu jak to chces jako veterana a ted z tebe padaj tyhle perly
Datum: 11. dubna 2011 11:56
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jj díky.. sharker: mě ta 175 na nakopávačku docela dost kope  jinak ptám se protže sem viděl toto http://www.youtube.com/watch?v=bH35Jvxq_lc docela sem se divil že mu to de roztlačit pozpátku a pak normál jel dopředu... tak sem se chtěl zeptat jestli by mi todle šlo taky nebo jak to dělá? docela rád bych to zkusil
Datum: 11. dubna 2011 8:06
 při hodně velkym předstihu (ne "zástihu"  to funguje taky, při pomalym našlápnutí kopne a roztočí se dozadu, už se mi to stalo, lidi docela koukali když jsem tam kopnul jedničku a po protúrování narazil do zdi za mnou..
Datum: 10. dubna 2011 23:56
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nastav ho tak , že když točíš motorem obráceně tak se ti kladívka budou otevírat cca 2nn před HU , ale obvykle to trvá dýl než to chytne obráceně a musí se to roztlačit pozadu
Datum: 10. dubna 2011 23:01
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 jj nastavit předstih opačně tzn né před horní úvrať ale jako za horní uvrať nevím jestli mě chápeš.
Datum: 10. dubna 2011 23:00
 dachtl: zkusil bych to ale nemám ji teď u sebe  péro: nastavit předstih? jestli tomu rozumím tak musím předstih nastavit opačně a nebo to dělat nemusím?
Datum: 10. dubna 2011 22:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 snad všechny stroje od jawa a čz jdou pozadu když na to nastavíš předstih
Datum: 10. dubna 2011 21:45
 To zkus
Datum: 10. dubna 2011 15:14
 čus draci mam drapák na fichtla a chci jezdit po lese mam tam 13z. řetězoví kolečko mam si tam dát 12z. přemýšlel sem i o 11z. ale budu jezdit i po cestách tak asi spíš to 12z. dík za odpovědi předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 0:00
Datum: 10. dubna 2011 0:00
 tak dík draci asi tam dam to 12z.
Datum: 09. dubna 2011 9:52
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Jestli máš 11 a 12z možnost ozkoušet, tak odzkoušej obě a zjisti, co Ti víc vyhovuje. To se špatně radí, každej motor tahá o něco jinak a každej jezdíme jinde.Jinak na vyběhanější motor jestli jezdíš hodně pole a kousek silnice tak tam dej 11z, na silnice je ideál 12z, já jezdil 35km na chalupu s 11z a to byla strašná sekačka i když jel člověk ve dvou, s 13z to naopak nejelo na 3 proti větru ani když sem jel sám, 12z na silnice je myslím si nejlepší volba na silnice, neříkám pokud máš dobrej motor...13 z na pole myslím není moc dobrá volba, to neznáš asi nic než 1 a 2, já se šplhal do jednoho velkýho kopce ve dvou a místy sem tomu se 13z musel pomáhat i když sem jel sám, 11z trhá asfalt
Datum: 09. dubna 2011 1:47
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 kašli na kolečka sniž si hlavu válce a pojedeto dobře i na 13z kolečko
Datum: 08. dubna 2011 23:02
 Chtěl jsem do fichtla dávat 10z. protože jezdím přez hory, ale jezdilo by to jako traktor. Mylsím, že 11z. u Fichtla na ježdění po lese a po nějakých polňačkách je dobrý.
Datum: 08. dubna 2011 22:12
|



|