|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 19:13
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 ajo díky mohlo mě to napadnout
Datum: 07. dubna 2011 19:13
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 na myti
Datum: 07. dubna 2011 11:21
 Tak už mám barvy doma, akrylát, celkem toho je 3 deci a stálo to 350,- s plničem za 500,- Dobrá cena ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2011 23:57
 To je moc pěkná cena  Ještě aby ti ten sprej plniče stačil
Datum: 06. dubna 2011 23:57
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Čau draci, mám objednané akrylátové barvy na pionýra a plnič. Jenže s plničem je problém. Bylo mi sděleno, že firma mi plnič dodá, ale pouze ve spreji. Tak se vás ptám, co je lepší? Jestli plnič ze spreje za něco stojí, a nebo mám koupit normálka plnič v plechovce a stříknout to pistolí. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2011 20:23
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Doufám že se to povede. Akrylát prý nebledne a je relativně odolnej. Tak snad to bude fajn
Datum: 06. dubna 2011 20:23
 Lakuj ráno když ještě nefouká vítr a bude to v pohodě...s akrylem se dělá super, schne rychle, neteče...to ti půjde samo
Datum: 06. dubna 2011 19:28
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Chci vystihnout ještě tu dobu, kdy nelítají muchy, ze začátku na jaře to jde. Ale o víkendu hlásí ochlazení, tak bude na stříkání asi zima
Datum: 06. dubna 2011 17:56
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 napada ti tam bordel a jiny ruzny smeti(mouchy a podobny)
Datum: 06. dubna 2011 17:28
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Jasný, počítám, že to budu dělat na dvorku.
Datum: 06. dubna 2011 17:20
 Kolecko ma pravdu s tim mistem - hlavne aby to tam neprasilo
Datum: 06. dubna 2011 14:44
 jawa05: hlavně si dobře vyber místo na lakování, to je půl úspěchu
Datum: 05. dubna 2011 23:48
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Myslel jsem si to, díky kolečko. V pátek se do toho konečně pustím, tak držte palce. Pak ukážu fotky
Datum: 05. dubna 2011 23:39
 je to jedno a to samé, ze spreje udělá stejně dobrou službu jako z plechovky, akorát ten ve spreji tě vyjde poněkud dráž...
Datum: 05. dubna 2011 23:32
Jméno: a přijímení
IP: uživatel265
Posl.aktualizace: 06. dubna 2011 12:42
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 vic nez jednou
Datum: 06. dubna 2011 12:42
 To už tu jednou bylo.
Datum: 05. dubna 2011 22:23
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Čau draci, myslíte že pasují brzdové pakny ze stadiona na jawu 550(pařez)? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2011 19:21
 To ale v Motorenu mají pakny na Jawu 550.
Datum: 05. dubna 2011 19:21
 cau draci potreboval bych poradit, jak demontovat zadni kyvku na mustangovi. Nejaky navod, ktery bych pochopil diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 11:38
 Je to z výroby zalisované. Na lise jde ten čep vyndat. Kam se ti ta kykva prosymtebe posunula? Z výroby je daná trochu do boku, to je normální. Důležitý je aby ti kola jeli v řadě za sebou
Datum: 07. dubna 2011 11:38
 popřípadě jak to opravit(cela se mi posunula  ) a podle obrazku nepoznam jak jsou tam ty pouzdra daná
Datum: 05. dubna 2011 19:17
Jméno: tomas1313
IP: uživatel11471
 jako myslim jestli nejde sundat z ramu?
Datum: 05. dubna 2011 19:08
 aha si si jisty?
Datum: 05. dubna 2011 19:08
 kyvka se nedemontuje, je svařená, pokud ji chceš měnit, musíš ji rozříznout
Datum: 05. dubna 2011 17:10
 ZVÝŠENÍ VÝKONU MUSTANGU V JEDNODUCHÝCH KROCÍCH
čau draci mohl by mi nekdo napsat jak jednoduse vylepsit vykon mustangu?
jeste dotaz: kdyz ma 20,21 píst 2K a 23 mustang 3K tak pírty tady s kramku sou jaky K??? nebo jakej typ zabírají v nižších otáčkách nebo je musíte vytocit jako u mího mustanga? me to opravdu vadí kámošovy jede už od spodu krásně to vytahne otáčky a může řadit zatim co ják než se za horka ta dvojka vytočí  když se vytočí vyjedu kde jakej krpá ale když přežaruzu z 1 na 2 tak musim hned z5 protože to nemá sílu
díky chlapy
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 1:20
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 no to je ještě lepší, že si to umíš přečíst a udělat jinak... hlavně to takhle tim tvym stylem nikomu neraď a bude aspoň spousta ušetřenejch hlav
Datum: 10. dubna 2011 1:20
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-20-pionyr-uprava-hlavy.html tady to máš něco podrobněji
Datum: 09. dubna 2011 23:52
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 tam je to těsnění kulaté na te hlavě valci to jsem zpiloval tim pilnikem taže jsem zlepšil kompresi
Datum: 09. dubna 2011 23:45
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 aha, a to si jako snižoval jen ten výstupek na tý hlavě? nebo tu vnitřní dosedací plochu? protože jsem přesvědčenej, že tim snížením výstupku si dosáhl leda tak toho, že máš nižší hlavu možná tak položenou na stole, ale účinek tam zřejmě nebude žádný. (zřejmě, chápej jako stoprocentně)
Datum: 09. dubna 2011 14:24
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 ti pisbu jek se mto dělal já vzal jsem si posuvku a změril kolik ma puvdoně potom jsem si vzal pilník na kov a jezdil snim asik 10min a když jsem to doěla kuknou jsem se zase posuvkou o kolik jsem ubral potom to sem dal na sklo jestli je to rove a pak jsem to smirkem zjemnil tu plozu aby dosesdala no a jak je to podle skla rovne tak jsem to tam nasadil
Datum: 09. dubna 2011 10:01
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 achmed: to super s tou hlavou, nemohl bys popsat nějakej návod jak na to jít s tím pilníkem a smirkem? docela mě to zajimá, že bych to taky zkusil.
Datum: 08. dubna 2011 23:09
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 sniž si hlavu válce ja jsem to dělal pilníkem a smirke dal jsem to asi ao 1mm a jezdili jsem na tom do kopce na 2 3  dale jsem vyleštili kanálky odlehčili kliku no tahalo to parádně
Datum: 08. dubna 2011 23:00
 Jinak to netáhnutí mustanga budeš mít způsobené rozházeným karburátorem a airboxem, jak psal standa. Osobně typuju že to bude chtít přicpat vstupní nasávací dírku do krabice s filtrem.
Datum: 07. dubna 2011 12:06
 Asi takhle: u motoru po záběhu nepoznáš rozdíl, jestli tam máš 2 nebo 3 kroužky. Problém je v tom, že dneska tříkroužky dělají pokud vím jen číňani a poláci. Ostatní kvalitnější výrobci (maďaři, indové) dělají jen dvoukroužkové verze. Doporučil bych ti tříkroužek, ale právě kvůli kvalitě ti poradím, kup maďarský dvoukroužkový co má tady Sesa.
Datum: 07. dubna 2011 12:04
 mustang je s tím 3krouzkovým pístem spíše na silnici než na cross co?
Datum: 04. dubna 2011 23:03
 takže koupim píst kroužky dam vybrus kolik si mam dat? 8 nebo 11? a seštelovat karbec díky chlapy
Datum: 04. dubna 2011 23:02
Jméno: standa
IP: uživatel11464
 Krystof6: Tvůj problém je jasný,špatně seřízený karurátor,konkrétně to vidím na vysokou hladinu a filtrbox pravděpodobně má málo a nebo moc ucpávek....častý jev....píst pro normálního mustanga je ideální dvoukroužkový
Datum: 04. dubna 2011 22:48
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Dvoukroužkový, nejde sice do otáček jako jednokroužkový, ale na neupraveným motoru to nepoznáš.
Datum: 04. dubna 2011 22:47
 je lepší 2kroužkový nebo jednokroužkový píst? díky
Datum: 04. dubna 2011 22:06
 Jo však jasný
Datum: 04. dubna 2011 21:38
 Jenže K se odjakživa požívá právě pro kanály,tak mě to zmátlo..
Datum: 04. dubna 2011 21:25
 denzileck : já sem to nikde neslyšel, a taky pouźivám K ... nechce se mi to psát celý
Datum: 04. dubna 2011 21:11
 PUKASEK díky moc jo ja prave nevedel co 2k a 3k znamena tk díky mam jeste dotaz je lepší 2 nebo 1 kroužkovej píst? děda říká že čím vít tak to víc těsní dík
Datum: 04. dubna 2011 21:06
 pukasek  íky za vysvětlení.krysot6:Kde si slyšel takovou blbost,že se zkratka K používá pro kroužky?K je především pro kánaly  Jinak všechny fechtly měli 3 kruh,až při posledních letech se dával 2 kruh.
Datum: 04. dubna 2011 20:59
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Nemyslí dvou a tří kroužkový píst?  je dobrý to takhle napsat rovnou,jak vidíš předejdeš tim nesrovnalostem  Jinak zkus seřídit nejdřív pořádně základ,to znamená přestih,odtrh,karbec atd  Ale třeba ještě někdo něco napíše konkrétně co a jak.
Datum: 04. dubna 2011 20:52
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Trochu zvýšit výkon mužeš vyleštěním kanalku a spalovaciho prostoru hlavy.
Datum: 04. dubna 2011 20:51
 nekdo rikal ze 20,21 ma 2K pist a ze lepe taha uz od spoda zatimco mustangu naroste vykon az kdyzž se vytočí
Datum: 04. dubna 2011 20:40
 Co myslíš tim 2K,3K píst?
Datum: 04. dubna 2011 20:33
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 to si děláš srandu vid???
Datum: 04. dubna 2011 20:20
 čau mam dotaz mam jawu 21 a dělam go nevíte co by bylo lepší nastříkat plechy sprejem nobo radši koupit barvu a nastříkat to kompresorem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 20:37
 díky supr hoši
Datum: 04. dubna 2011 20:37
 žabák: tenhle používam a nestěžuju si...
Datum: 04. dubna 2011 17:49
Jméno: žabák
IP: uživatel4095
Datum: 04. dubna 2011 17:42
Jméno: Sotor
IP: uživatel11441
 Ahoj Davide určitě je to lepší nastříkat kompresorem dělám totiž lakyrnika v CRA ale důležitějsí je na jakej základ to dáš nejlepší je kvalitní plnič a potom pro takové domácí podmínky je výborná BARVA NA LEHKÉ KOVY použíj ji jako základ vybrus a barva drží jak čert jak ten základ tak až ta finální krycí
Datum: 04. dubna 2011 17:25
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Schvalne zkus hadat!
Datum: 04. dubna 2011 17:25
 Jestli to chceš na ježdění po silnici a na parádu, tak to nech nastříkat stojí to 2500,- a máš to lepší než se s tím dělat sám, navíc je to i rychlejší. Než bude pořádný počasí, pak zase nebude všechno připravený.
Datum: 04. dubna 2011 17:23
Jméno: Kulich
IP: uživatel11457
 Nazdar, potřebuju poradit s výfukem na čezetu 487. Ten se skládá ze dvou částí, který jsou do sebe vsazený, zapadá to kužel na kužel a je mezi nima těsnění, smotanej kroužek z plíšku. Čím mám nahradit tohle těsnění, protože už neplní svoji funkci a po každý jízdě mám výfuk zaprasený od oleje? Dá se někde sehnat nový (U sesy jsem ho nenašel) nebo tam mám napatlat červenej silikon?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 10:31
 Já dávam červenej silikon v kombinaci s azbestovou šňůrkou...a docela to těsní
Datum: 04. dubna 2011 10:31
Jméno: Martin
IP: uživatel11456
 Ahoj, sorry za hacky a carky,premyslim, o uprave valce. Nejvice mi vrta hlavou saci kanal, muzete prosim mi hodit nejake smysluplne hodnoty spodni hrany saciho kanalu? Jak se vam zdaji hodnoty 69 a 70 mm od horni hrany valce, pripadne dalsi hodnoty. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 16:28
Jméno: standa
IP: uživatel11464
 69 je běžný,ok
Datum: 04. dubna 2011 16:28
 čus draci můžete mi pls říct jakou má zhruba spotřebu jawa 175/356 při šetrné jízdě a při ostré jízdě?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 12:37
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Rumštajn: jak snizit spotrebu nedavno resili u stejskyho na webu http://jawa50speed.wz.cz/dis.html nekde v pulce, sice u fichtla ale to mas fuk. Treba to nekomu pomuze
Datum: 04. dubna 2011 12:37
 souhlas s kolečkem, podle mě 3-5l, víc tak jedině kdybys to tavil furt maximální rychlostí..
Datum: 04. dubna 2011 10:47
 Rumštajn: čoveče tolik by to žrát nemělo...
Datum: 04. dubna 2011 8:42
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jj díky moc
Datum: 04. dubna 2011 8:35
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 tk nevím jak jawa ae mám čz 175 450 to bude cca ohledně spotřeby stejné možná o něco vyšší jezdím svižněji to je těch 50 60 a to sy veme na 100 tak 4,5 až 5,5 l naturáu s m2t a když jí vrznu na těch 125 jednou začas (tk 2x 3x měsíčně tk se to trochu zvýší a v lese na houbách do kopce sy to veme na 100 tk + - 6 max
Datum: 03. dubna 2011 22:24
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Čau draci dají se někde sehna brzdové pakny na jawu 550 pařez? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2011 23:50
Datum: 03. dubna 2011 23:50
 Čus, Chtěl bych se zeptat co by jste mi doporučily za motorku 125ccm, abych jí mohl řídit od 16let. Ze kterýma 125 máte nejvíc zkušeností atk... Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2011 23:07
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 jj o KTM-ku jsem taky sníval, ale zase dost muziky za dost peněz
Datum: 03. dubna 2011 23:07
Jméno: mju
IP: uživatel10027
 Mám čz 487 na papírech 125/476 a jezdním všude, po poli po lukácha i po silnici a sem spokojen!!!
Datum: 03. dubna 2011 22:16
Jméno: venca023
IP: uživatel8693
 KTM EXC 125 hodně našláplý endurko
Datum: 03. dubna 2011 21:51
Jméno: Dan
IP: uživatel6155
 Yamaha DT 125
Datum: 03. dubna 2011 21:37
Jméno: mic
IP: uživatel11454
 vlastním NSR a nemůžu si stěžovat =)
Datum: 03. dubna 2011 20:55
 Yamaha DT 125 je slušný enduro, Cagiva Mito nebo Honda NSR slušné silnice. Do 4T 125ccm bych nešel, jsou to líný mrchy.
Datum: 03. dubna 2011 20:54
Jméno: UfiYk
IP: uživatel5767
 Na tom mi nezáleží
Datum: 03. dubna 2011 20:49
Jméno: mic
IP: uživatel11454
 2T nebo 4T
Datum: 03. dubna 2011 20:35
 Zdrc hoši.... na natření válce mám koupit normál vypalovací černou barvu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2011 19:44
 to když to ponoříž do tuže tak onoto z toho chytne černou barvu ??
Datum: 03. dubna 2011 19:44
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Kdyz pogooglis tak na manii psali ze se to delalo i tuzi, jinak elox se dava jenom na hlinikovy soucastky
Datum: 03. dubna 2011 19:19
 Není to drahý  Ale tak 70Kč max jsem za to dal
Datum: 03. dubna 2011 16:23
 Jo už vidim odkaz sorry.
Datum: 03. dubna 2011 16:13
 Nejrači bych to udělal tak jak ty sundal uplně očistil a osmirkloval a natřel to tou vypalovaci barvou  Nechcu za to dávat moc peněz. Kolik stoji tá barva kolem 100kč ne?
Datum: 03. dubna 2011 16:11
 No na jawě 250/353  .
Datum: 03. dubna 2011 16:11
 WINC: na jakém stroji to máš?
Datum: 03. dubna 2011 16:08
 WINC: Záleží na jakém stroji chceš natírat ten válec, u čezetek jsem to hlavně co nejvíc odrezil - osmirkoval, okartáčoval a odrezovačem potřel a natřel černou silikonovou barvou vypalovací vysice odolnou vůči vysokým teplotám, je to přesně tato: http://pemi.cz/cs/detail-zbozi/vysledky-hledani-0:1:1/aluksyl-vypalovaci-silikonova-zaruvzdorna-barva-cerna-80g-13166.html a bez problému, je to hezký a neloupe se nic. Ještě lepší by bylo ten válec nechat opískovat a pak natřít a nebo lépe takovou barvou nastříkat kompresorem.
Lukáš: Nevim no, kdyby to chtěl dělat u zetky tak vložku nevylisuje, protože je to jeden kus, ovšem to eloxování by nemuselo být špatný, ale kdoví kolik to stojí.
Datum: 03. dubna 2011 16:07
 Takže to nemá smysl jo?No já za to nebudu utrácet zbytečně moc peněz.
Datum: 03. dubna 2011 16:07
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 Ta se časem oloupe myslím že se válce eloxují tak se někde poptej to ti vydrží celý život  jen je problém že musíš vylisovat vložku válce to si nech radši udělat někde v servisu nebo tam kde to dělají
Datum: 03. dubna 2011 15:59
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 10:37
Jméno: Lukeout
IP: uživatel10408
 Jawa05 má pravdu, nevypadá to moc hezky, ale ti co to mají/měli tak byli spokojeni. Takže mohu jenom doporučit
Datum: 02. dubna 2011 10:37
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Na veterána hnus, ale to co říká 111 je hovadina. Lépe chladí a odvádí logicky díky větší ploše teplo.
Datum: 01. dubna 2011 22:25
Jméno: 111
IP: uživatel11234
 zbytečnost.
Datum: 01. dubna 2011 20:50
Jméno: 11
IP: uživatel11438
 Zdravím, nemáte někdo zkušenosti s fungováním a nejlepším umístění tachometru z kola ma mustanga?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 14:36
Jméno: 11
IP: uživatel11438
 mam drátovej tak ten snad pude.a kam je podle vás nejlepší umístit čidlo?
Datum: 02. dubna 2011 14:36
 Samozřejmně že myslel bezdrátovej
Datum: 02. dubna 2011 13:25
 Odrušenou fajfku sem nikdy nepoužíval, a tacháč mi vždycky chodil (drátovej)
Datum: 02. dubna 2011 11:49
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Pokud nemáš odrušenou fajku, tak ti tacháč nepujde nikdy...
Datum: 01. dubna 2011 22:27
 Vepředu díky "USD" vidlici a prachovkám asi nepochodíš. Já ho měl, a počítám že budu mít zase na kyvce. Akorád se pak musí prodloužit dráty k tachometru no.  .. Jinak bezdrát mi taky moc nechodil, ani vepředu (zřejmě dýlka signálu byla zkrácená díky plechařině)
Datum: 01. dubna 2011 19:58
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Čau draci, nevíte prosím vás jak vylisují ložiska z náboje předního a zadního kola na 550(pařez).Moc díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2011 19:46
Jméno: Jirka20
IP: uživatel1434
 no tak jestli už jsou vadná a nebudeš je už používat tak stači na jedno poklepat do kola tyčkou ze vnitř, meli by jít
Datum: 01. dubna 2011 19:46
 Zdar draci prosimvás jen se chci zeptat kolik vám jede váš pionýr? a jake tam mate sekundarni kolečko diky moc ja mam 12ku a jede mi to po rovince 65-70km/h a to je vče original a z mirneho kolečka 75km/h jak vám diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2011 20:49
 Tak jak čtu tak nemate žadne verhly co jedeou 50km/h ale pořadně stroje  to je správne klikar - Nedivej se na vzhled ale zaleži co maš pod nohama (motor) to všechno děla jen on  když tam nemaš 1 plech tak když ho tam daš rychleji to nepojede  tak ad se vam daři fichtlaři žadne porucha a žadni policajti  ja už na cheru mam najeto letos 250km a to nemam papiry naněj
Datum: 01. dubna 2011 20:49
 Úprava mě vyŠla k přepočtu na nějakých 2300 včetné poštovného a náhraního pístu...jo jinak mám CÚ
Datum: 01. dubna 2011 15:49
 12 zubů, jezdec 85 kilo vysoký řidítka, místo filtrboxu drátěnka, a dokukrvenej vejfuk.prostě kombinace se kterou by to podle místních odborníků nemělo jít ani nastartovat. maximálka po rovině75. je to ta plečka co mám v profilu....
Datum: 01. dubna 2011 14:49
Jméno: Gsx-r
IP: uživatel4675
 To me mustang jede podle tachometru max. 60-65km/h ale kdyz jsem nainštaloval digi. tachometr tak jsem ho s kopce pretocil na 79,5km/h podel digitalu (stelovenej presne na predni kolo-takze minimalni odchylka) a kdyz jsem si to svistel tech 79,5km/h tak na tachometru bylo porad 65 a vic ani prd. Ale motor uz hodněě knucel  Jinak žádný úpravy vse orig. (sekundarko 13zub)
Datum: 01. dubna 2011 14:45
Datum: 01. dubna 2011 14:18
 aaa:V mílích?
Datum: 01. dubna 2011 9:33
Jméno: aaa
IP: uživatel11436
 jede mi to 120 do kopce
Datum: 01. dubna 2011 8:40
 kekz: denzil.skiller1 ale je to divný mam za to že sem si jednou radil skrz pc,jestli si to byl ty
Datum: 01. dubna 2011 8:35
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 shrek: jj máš 3 kroužkový píst to samý je aji u mě  na rovince mám maximálku do 20 sekund nějakejch 65 možná víc a když jedu zkopce tak to prostě už víc nevytočím než na rovince....
Datum: 01. dubna 2011 8:24
 denzileck dej mi skype
Datum: 01. dubna 2011 8:22
 82- max 85 km/h..jediná úprava je stejskyho CÚ...
Datum: 31. března 2011 23:35
 77venca :Cos chtěl napsat?
Datum: 31. března 2011 23:08
 Každemu to jede jinak že  někomu lip někomu huř
Datum: 31. března 2011 22:53
 já mám 13zub a tachometr digital s kola přesně zadanej obvod kola a jede mi to 69,93 km/h na rovině i s kopce-víc ten motor nepřetočím
Datum: 31. března 2011 22:40
 denzileck ®- kdo ma jit na skype?
Datum: 31. března 2011 22:35
 standa- řikam že mi to jede kolem te 70km/h a mam dvoukroužkovy pist novy vybrus GO motoru a vypilovane kanalky  a jinak vče original a u nas v dědině mame radar jen do kopce je z jedne strany a tam jsem jel 40km/h ale v bruhe dědině je radar na rovince a ukazovalo mi to 68km/h jsem přesny  sneska jsem tam jel a řikam kolem te 70km/h mi jo jede
Datum: 31. března 2011 22:35
Jméno: standa
IP: uživatel11430
 a kdyz uz jsme u tý rychlosti.....kolik ti to venco jede doopravdy? tachometrovejch 80 je totiž v reálu necelejch 70  a tachometrový kilo je 83-85  při překročení realných 85 se strhává tachometr
Datum: 31. března 2011 22:28
 Pod na skype
Datum: 31. března 2011 22:23
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 denzileck máš tam nějaké úpravy? protože origo ti nemůže tolik jet
Datum: 31. března 2011 22:21
 mám mustanga, vše origo, včetně převodů.. má tam 3 kroužkový píst takže moc netočí.. jinak jede cca 65Km/H.. kámošova dváca protože má 2 kroužkový píst a je to jinak seřízený, víc mu to točí a jede kolem 70..
Datum: 31. března 2011 22:19
 70,80 možná i 90...nevím,neměřil jsem to...
Datum: 31. března 2011 22:19
 MurarikRadim ® -měřil jsem si tachometr na radaru protože tu u ans mame u školy radar je to dokepečka trochu a na tachaču jsem měl 40km/h a na radaru mi ukazovalo 42km/h tak mi de dobře jen asi + - o 2km pozadu
Datum: 31. března 2011 22:09
 Cože?  45km/h na rovince to tam amš 11 sekundarni kolečko ne? Ja do togo liju normalni benal Natural 95 a + polosintetiku MOTUL  a jede mi krásně a mam ted vybrus tam udělany a motor po GO
Datum: 31. března 2011 22:07
 no to ti jede podle tacho na fichtlu nebo nekde na radaru? protoze ty tachometry nejsou moc presne....
Datum: 31. března 2011 22:06
 Mě jedila 45  co do toho leješ?
Datum: 31. března 2011 22:00
Posl.aktualizace: 05. března 2012 23:23
 Bezduvodne znicil dva motory? Rek bych ze je spis sikovnej a vynalezavej,a snazi.se neco dokazat,narozdil od jelit co se desetkrat zeptaj jak nastavit predstih aniz by se koukli do prirucky  ja to ocenuju..zlaty cesky rucicky
Datum: 05. března 2012 23:23
 na tohoto blázna jsem se díval už dřív, musím říct, že by mě zajímalo jak to má udělaný ale podle mě bezdůvodně zničil 2 motory :-/
Datum: 01. dubna 2011 18:42
 Jawa05: a kam dáš řetěz když to bude na středu ?
Datum: 31. března 2011 22:43
 Napiš Maverickovi...
Datum: 31. března 2011 22:17
 A kolik to tak muže vubec jet?
Datum: 31. března 2011 22:12
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Dobrý, ale děsně nevyvážený, chtělo by to ten motor vycentrovat na střed
Datum: 31. března 2011 22:03
Datum: 31. března 2011 21:42
 zdar nema z vas nekdo čtverate zrcadka na fechtla jestli jo piste
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2011 21:45
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 mám jedno
Datum: 31. března 2011 21:45
|



|