slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  11  12  13  14  15  16  17  18  19  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel17467    
Nazdárek lidi, neví někdo podle čeho vybrat bezhontaktní zapalování? Chci ho dat na 21. Díky moc za kažsou radu :-) Nejradši bych nějaký z motorovky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2014 20:09
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      E-mail:      IP: uživatel13313    
Cau draci, nevíte někdo jestli jde nabaslit zapalování z Babetty do pionýra? Odepisujte díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2014 15:17
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdrar draci. Prosím někdo, kdo mi poradí s odladěním spojky (použití měkkých, středně tvrdých nebo tvrdých pružinek). Když tak email a ja se ozvu. Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2014 14:42
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar hoši. Potřebuji vědět kolik je v dnešní době skutečná a rozumná cena za pionýra s papírama v průměrným stavu, třeba nepojízdný. Já jsem měl svou představu ale to je šílené kolik za to všecí chců. Tak se radši ptám jestli jsem náhodou nezaspal zvýšení cen pionýrů. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2014 18:46
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Potvrzuji Standu, osobně jsem si zas pořídil fíka s TP za 5 000, v dobrým stavu, bez investic. Pokud nemáš známýho, tak levný těžko seženeš ....
 
 
Datum: 29. července 2014 18:46
 
 
 
 
Jméno: p      IP: uživatel13868    
Já jsem koupil pojízdného plně funkčního a pěkného mustanga s papírama za 1000Kč. Jede jak vřet!!!
 
 
Datum: 29. července 2014 8:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17451    
Pěknej pojízdnej s živym TP 6000,- a fakt pěknej až 8000,- a u toho vraku s TP je to těžký,čistě nepojízdnej vrak s živym TP okolo 2000,- až 2500,- a takovej nějakej skoro pojízdnej s TP by se moh pohybovat okolo 3000,- ale to je dle stavu a dle dohody ...spíš maj cenu ty papíry... fichtl bez papírů i ve slušnym stavu je takřka bezcenej,pokud to neni fajnová uloženka ...
 
 
Datum: 28. července 2014 19:11
 
 
 
 
Jméno: munzarec      IP: uživatel16842    
zdravím všechny příznivce... mam pincka 21, mám tam originální karbec, chci tam dát větší...poraďte mi někdo jaký tam mám dát a z čeho a jestli ty karburátory se dají koupit tady v krámku... a kdybych nic nesehnal, tak jestli by pomohl sportovní filtr na originál... předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2014 21:57
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16977    
Přesně jak píše standa, pokud nemáš nijak upravený válec tak je tam zbytečné cpát nějaký větší karburátor. Ten válec ti to nepobere. Pohraj si s dírkami ve filtrboxu a zjistíš kdy to jede nejlíp. Zbytečně za nový karbec vyhodíš peníze a na výkonu nic nepoznáš.
 
 
Datum: 25. července 2014 21:57
 
 
 
 
Jméno: munzarec      IP: uživatel16842    
myslíš tenhle... http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karburator_cz_125_150.html ??? a jiný by tam nešli co tu mají v krámku?
 
 
Datum: 25. července 2014 21:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17444    
Ahoj. Na serii bez jakékoliv úpravy jde karbec max 18mm (NE 19mm!) - mám to již proměřené,spočítané z plochy SK - tzn. karbec třeba z ČZ 125 C (měli Jikov 18mm)a pak samozřejmně přetryskovat,udělat nový koleno o vnitřím průměru alespoň 18mm a filtr nějaký co tam půjde .... ale nejlepší rada - odladit seriovej Jikov 17mm na světle cihlovou/cihlovou svíci + odladit filtrbox a budeš na tom možná líp ....
 
 
Datum: 24. července 2014 15:10
 
 
 
 
Jméno: Mira      E-mail:      IP: uživatel17434    
Zdravím Lidi Mám trošku upravenou babetu 207 karburátor dellorto, provrtaný výfuk, valec s hlavou z babety 210 a chtěl bych tam dodělat klapkové sání, nemáte s tím někdo zkušenosti??? nebo někoho kdo to dělá(popřípadě kontakt) nebo poradí jak to udělat??? děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2014 3:04
 
 
 
 
Jméno: Rypicong ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, Chci nechat vyleštit motor na fichtla. Až bude vyleštěný, dává se na to nějaký bezbarvý lak aby hliník zase neztmavnul ? Když tak poprosím odkaz na takový lak... díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2014 0:23
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
Zdarec draci, jaká je provozní teplota válce na pincku ? Dneska sem to změřil po dojetí a měl 135°C. Podle mě je to nějak hodně. Dál bych chtěl poradit jaký dát na fíka drapák, mám kolo 18''. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2014 11:12
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel15205    
když podržim dýl trochu upravenej motor v plnej otáčkách a plynu , s 11 primárem 70 kmh do kopce tak se taky přehřeje a nechce to jet , jet to normalni ,ale musis to umazat :-D
 
 
Datum: 19. července 2014 11:12
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel16719    
Je to vzduchem chlazenej motor taková teplota je u něj mormální, pokud to nevadne tak teplotu neřeš a jezdi.
 
 
Datum: 19. července 2014 9:20
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel17426    
Zalezi kolik toho vezes a kudy jedes. Ja kdyz jedu nalozenej s pritelkyni a drtime nakej delsi kopec tak to ma i pres 150C mereno bezkontaktnim teplomerem a uz to skoro nejede.
 
 
Datum: 18. července 2014 18:50
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel15205    
135 na válci je ok
 
 
Datum: 18. července 2014 11:08
 
 
 
 
Jméno: jjuda      IP: uživatel15847    
zdarec.je to trochu asi mimo téma ale určitě se tu v tom někdo vyzná chtěl bych si pořídit svářečku nejlépe na elektrody.potřebuji na pinckovi svařit pant sedla,řadičku,vyvařit karoseriji atd... prostě plechy zhruba do 4mm.jakou svářečku by jste mi doporučili? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2014 8:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Elektrodu na slabé plechy nemůžu doporučit, na to je daleko vhodnější COčko. Tyhle levnější svářečky vaří v klidu. Jedna z nevýhod je, že jsou trochu ošizené na vnitřku. Při takovém tom domácím vaření to třeba ani nepoznáš, ale já jsem měl přesně tuhle v práci, a když jsem svařoval např. armovací klece do betonu, tak po cca 100 krátkých svárech vypínala a vyžadovala odpočinek. Tak jsem si vzal z domova svoje trafo RTB3, které je při stejném maximálním proudu asi třikrát těžší :-). A nepřehřála se ani jednou. Nicméně při tom občasném vaření v dílně se ti to asi nepovede přehřát tak jako tak. V dané cenové kategorii se nechá sehnat už i ta RTB3, kterou bych doporučoval více.
 
 
Datum: 19. července 2014 8:14
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Čau, nevypadá špatně, ale vyzkoušet na místě.
 
 
Datum: 19. července 2014 7:23
 
 
 
 
Jméno: jjuda      IP: uživatel15847    
finančně jsem na tom tak všelijak takže nejlépe do 2000kč takže otázka ještě je jestli ty levnější svářečky vůbec něco svaří ? nejspíš si asi koupím z bazaru co říkáte na tuhle ? http://dum.bazos.cz/inzerat/37182702/svarecka.php
 
 
Datum: 18. července 2014 23:10
 
 
 
 
Jméno: dacan      IP: uživatel8757    
když se to umí tak to taky pude....
 
 
Datum: 18. července 2014 21:11
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
doporučuju CO2, elektrodou to byde jen slepenice
 
 
Datum: 18. července 2014 19:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Kolik jsi schopen/ochotek za to zaplatit?
 
 
Datum: 18. července 2014 13:58
 
 
 
 
Jméno: Jawa_20      IP: uživatel17425    
Zdravím, dala by se místo šablony sehnat nálepka Jawa v bílém provedení (http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sablona_pro_strikani_na_zd_blatnik22.html), aby vypadala takto jak je na zadním blatníku: http://pionyr-jawa.wbs.cz/20__2_.jpg . Díky ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2014 18:25
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16323    
Ano dala v kazdem obchode s reklamou ti ji vyriznou jen nvm zda cena nebude dtaz nez lak
 
 
Datum: 18. července 2014 18:25
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
Prosím pošlete mi se někdo odkaz na štelovací trysku pio dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2014 0:29
 
 
 
 
Jméno: Hiperik      IP: uživatel16886    
http://www.stadion-tuning.cz/products/dumyslna-laditelna-tryska-karburatoru-s11-s22-a-pionyr-s-kridlovkou/
 
 
Datum: 17. července 2014 0:29
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
Zdravím, potřebuji převést po asfaltové cestě náklad. Jako tažné vozidlo bych měl použil zetora 5211. Jednalo by se o trasu o délce asi 60km. Náklad by měl hmotnost asi 4t. Tak se chci zeptat jaká je asi spotřeba nafty když se jede po běžné asfaltové cestě na 100km. děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2014 21:51
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dle zatížení motory Zetoru 55xx a mth. 1/2 zatížení = 8l a v plným zatížení 12,5 na 1 mth. Tohle říkaj tabulky ;-)
 
 
Datum: 16. července 2014 21:51
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
viděl bych to tak na +- 20l na sto... sedmdesátka si se shruba stejnym nákladem brala kolem 25l, dvaapadesátka je tříválec, tak to bude meň, ale zase záleží na kopcovitosti..
 
 
Datum: 15. července 2014 17:57
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15397    
poradite jak na babette 207 zkrátit koleno aby to jelo lépe? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2014 1:21
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přibližně asi o 6 - 8 cm
 
 
Datum: 14. července 2014 1:21
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel4946    
Zdravím Draci, mám otázku,je možné přidělat výfuk pod označením Q0052 na babetu 210? díkec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2014 10:31
 
 
 
 
Jméno: Jirin10      IP: uživatel17404    
Zdar, je možné dát na ČZ 175/477 hliníkovou kyvku s použitím dutého čepu kyvky, abych tam mohl dát to přepákovaní na brzdu ? A co dalšího bych musel změnit ? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2014 22:28
 
 
 
 
Jméno: Jirin10      IP: uživatel15903    
Dík moc :-)
 
 
Datum: 13. července 2014 22:28
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://jawamania.info/
 
 
Datum: 12. července 2014 10:08
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, omlouvám se, že ti moc neporadím, jen pár postřehů ... Dej tenhle dotaz na jawamia.info, tam se tím pár lidí už zabývalo, osobně jsem už viděl 477 s hliníkovou kyvkou, tak by to jít nějak mělo. Pozor, potřebuješ k téhle kyvce celej zadek ze 180, nebo 487.3 , protože je tam jinej čep zadního kola, napínáky a aretace brzdovýho štítu, takže i štít jinej ....
 
 
Datum: 12. července 2014 10:07
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel17394    
cus draci, existuje na Babettu nejakej ladeny vyfuk ktery ma vstup stejnej prumer jako koleno vyfuku? Ja jsem vydel hikone na babette ale nechce se mi zvetsovat vyfukovy kanal. Odepisujte diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2014 21:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17395    
Trochu jsem nad tím zapřemýšlel. Pokud bych zašel za možnosti všedního dne,tak si obstarej laděný výfuk na Piaggio Ciao,je to takový smotanec pod motor a tlumič těsně vedle kola..docela funkční....myslim že je od Polini... v ČR těžko sehnatelný a pořizovací cena je tak dvě až tři babety ... vzpoměl jsem si na něj díky tomu že mi leží takovej jeden dobitej exemplář pod ponkem jako pozůstatek mého Ciaa... na prodej neni ... mám s ním nějaké plány ...
 
 
Datum: 08. července 2014 21:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17395    
Nemá význam řešit když se ten motor jentak převaluje jak lenoch ... zde bych výfuk řešil jen po výraznější úpravě motoru. Na serii s dobrym motorem stačí pokrátit koleno a jede 55-60. Co chceš od babety víc???
 
 
Datum: 08. července 2014 14:45
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel15205    
bez zvetseni vyfukovyho kanalu nema cenu davat jinej vyfuk , na tenhle rozmer je nejlepsi ten co tam je . Otevři vyf. kanal , pouzij koulem z fichtla nebo 28 mm od stejskala a ma cenu neco vymyslet, i kdyz se to zastavi na sacím kanalu :-D
 
 
Datum: 08. července 2014 11:01
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel16118    
Zdravim , draci chci se zeptat , nevite nekdo zda jde prebarvit sedlo ? PS: je kozeny :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2014 21:48
 
 
 
 
Jméno: Jarmag1      IP: uživatel13144    
Zdravím všechny příznivce Fichtl pokecu . Jsou spreje různých barev na kůži . Nedá se to srovnávat s lidskou kůži , která se přirozeně stále obnovuje , to znamená , že se stará tkzv. loupe a narůstá stále nová a tím se zbavuje různých nečistot . Toto asi u Tvého sedla nehrozí , takře bych neměl strach ho oživit barvou určenou na kůži . Dělám tím běžně boty a kožené bundy .
 
 
Datum: 08. července 2014 21:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17395    
Nechat přečalounit...kupodivu ... když si ušpiníš kůži na ruce barvou,tak co se stane?? Vydrolí se,oloupe se ... co se tedy asi bude dít s nabarvenou sedačkou .... ? Aha ...
 
 
Datum: 08. července 2014 20:52
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Nějakym sprejem to pujde určitě.
 
 
Datum: 07. července 2014 11:32
 
 
 
 
Jméno: radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čest draci jakej je rozdíl mezi sekundárkem 15z. a 16z. važím 70kg díky :-)(PS: Hlavně ať to jede rychleji než mustang díky :-) ) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2014 20:56
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      E-mail:      IP: uživatel14145    
Pro karlos. Tuším, že to tady znáš! Toš tak.
 
 
Datum: 07. července 2014 20:56
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele jak už tady někdo řekl, pokud trojku neroztočíš na rovince a do mírného kopce na max. to s 13z kolečkem znamena 65km/h tak na větší kolečka rovnou zapoměň budeš pak všude jezdit na 2ku a ve výsledku budeš pomalejší. Místo tuningu si to raději pořádně sešteluj a udělej vše jak má být a budeš spokojenej. Jinak ty motorky (20/21/23) jezdí uplně stejně, mají totiž stejné motory. Váhově jsou na tom taky hodně podobně, rozdíl je minimální. Jen 20 má plechy tak je maličko větší odpor vzduchu.
 
 
Datum: 07. července 2014 6:42
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
a nebo V. Pavlovice
 
 
Datum: 06. července 2014 22:23
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
No gdybys znal u nás Krejčovu cestu, silnicu z Vrbice do Kobylí nebo obchvat Boleradic, toš Ti řeknu: "PARÁDA" ,ináč majú pravdu kluci pode mnú!!! Ty tři návrhy sem jel na kole kolem 75-80km/h. Toš tak.
 
 
Datum: 06. července 2014 21:21
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud roztočíš na daný převod stroj do max otáček,můžeš zkusit o zub větší.pokud ne,stroj již nemá výkon aby překonal odpory stroje a jezdce.
 
 
Datum: 06. července 2014 16:55
 
 
 
 
Jméno: MilanK      IP: uživatel11232    
Jestli máš 20 ku s pechama - větší odpor, tak vše perfekně seřídit, namazat, vpucovat lauf na plech, nový vzduch filtr, nabušit kola na doraz, osadit 11z. nebo 12 z. na sekundár pojedto furt v maximu a ve výsledku budeš v kopcích a zatáčkách rychlejší, budou tě limitovat jen rovinky.
 
 
Datum: 06. července 2014 13:06
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17388    
nejlíp to říka věta motrka to neveme bude to zas o chlup horší než serie buuuu víííí buuu a stejne pojedeš nejčasteji za 1 15 zub by byl dobrej na pařeza pokut se motorka nepřetíží.... jinak se bojim že 21 či 20 která je logicky těžší proti mustafovi bude vždy těžký boj ...ono mělo svuj duvot že to v době svaho vzniku byla podpultovkaanebo si to sehnal jen ošklivý z výroby naborenou nadrží.......no snaž se dal ale dostat z fichtla vyší výkon je boj
 
 
Datum: 06. července 2014 12:36
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
jestli to chceš dát na fichtla tak to je k ničemu
 
 
Datum: 06. července 2014 12:26
 
 
 
 
Jméno: MilanK      IP: uživatel11232    
Zdar, nemáte někdo tady na pokecu náhodou už doma stejskyho pio 70 ccm ??? Docela mě to zajímá, jak to v praxi s pionýrkem mává, podle grafu to musí být docela pecka .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2014 20:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17395    
Taky na to čekam,až se ozve nějaký majitel. Chtěl jsem si udělat 70ccm 2K svépomocí a trochu jinak a narazil jsem na tolik drobných úskalí,že mi to odradilo . Zlatej klid si to nechat udělat.
 
 
Datum: 08. července 2014 20:31
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020      IP: uživatel16318    
Čau, sice tu 70ccm nemám, ale řekl bych, že podle těch grafů to pojede hodně podobně jak stejskyho 3k.
 
 
Datum: 08. července 2014 12:34
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci prosím pomocte potřebuju nějaký lechký tuning hlavne aby to jelo vís než jawa 23 (mám jawu 21) bylo by to tak nastejno ale prosím že mi poradíte nějakej dobrej tuning? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2014 10:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17382    
Pokud máš 60kg tak mužeš dát 14z kolečko a uveze tě to i do kopce,jinak bych nechal 13z. Do motoru se vejde max 15z kolečko. U 16z kolečka se musí upravit motor i dekl na větší průměr.
 
 
Datum: 05. července 2014 10:14
 
 
 
 
Jméno: jawadoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak je to s tema 15ti a 16ti zubyma koleckama?vyjedu pak taky kopec nebo tlacim?dik
 
 
Datum: 04. července 2014 22:19
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
generálku celýho motor a podvozku, dobře vše seřídit, ale ne podle hodnot v tabulkách ty jsou podle mě spíš orientační :-D
 
 
Datum: 04. července 2014 11:47
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tady na fichtlkrámku je 16ti zubove :-)
 
 
Datum: 04. července 2014 8:27
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel17379    
Rychlý, né příliš nákladný je si dát větší sekundární kolečko :-) existuje 15ti zube sekundární kolečko a to ti maximálnu rychlost hodí cca 70-80km/h :-)
 
 
Datum: 04. července 2014 7:08
 
 
 
 
Jméno: MEKENZI      IP: uživatel17076    
Kompletni GO motora a vybrus a pečlívé zajíždění uděla i 4 koně když budeš ku**a trpělivej až na těch 1500 KM nebo základní ůprava jako je posledná výbrus což je 6stý nebo zakladní kanálovů upravu a to je 2K
 
 
Datum: 03. července 2014 21:10
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vždyť jawa 21 a 23 má stenej motor... no tak prvně bych začal tim že bych udělal základní věci jako seřídit zápalko, karbec, odkarbonovat výfuk, utěsnit hlavu atd atd
 
 
Datum: 03. července 2014 20:24
 
<  11  12  13  14  15  16  17  18  19  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 18:45:09 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu