|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Martin
IP: uživatel17467
 Nazdárek lidi, neví někdo podle čeho vybrat bezhontaktní zapalování? Chci ho dat na 21. Díky moc za kažsou radu  Nejradši bych nějaký z motorovky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2014 20:09
 Cau draci, nevíte někdo jestli jde nabaslit zapalování z Babetty do pionýra? Odepisujte díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2014 15:17
 Zdrar draci. Prosím někdo, kdo mi poradí s odladěním spojky (použití měkkých, středně tvrdých nebo tvrdých pružinek). Když tak email a ja se ozvu. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2014 14:42
 Zdar hoši. Potřebuji vědět kolik je v dnešní době skutečná a rozumná cena za pionýra s papírama v průměrným stavu, třeba nepojízdný. Já jsem měl svou představu ale to je šílené kolik za to všecí chců. Tak se radši ptám jestli jsem náhodou nezaspal zvýšení cen pionýrů. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2014 18:46
 Potvrzuji Standu, osobně jsem si zas pořídil fíka s TP za 5 000, v dobrým stavu, bez investic. Pokud nemáš známýho, tak levný těžko seženeš ....
Datum: 29. července 2014 18:46
Jméno: p
IP: uživatel13868
 Já jsem koupil pojízdného plně funkčního a pěkného mustanga s papírama za 1000Kč. Jede jak vřet!!!
Datum: 29. července 2014 8:07
Jméno: standa
IP: uživatel17451
 Pěknej pojízdnej s živym TP 6000,- a fakt pěknej až 8000,- a u toho vraku s TP je to těžký,čistě nepojízdnej vrak s živym TP okolo 2000,- až 2500,- a takovej nějakej skoro pojízdnej s TP by se moh pohybovat okolo 3000,- ale to je dle stavu a dle dohody ...spíš maj cenu ty papíry... fichtl bez papírů i ve slušnym stavu je takřka bezcenej,pokud to neni fajnová uloženka ...
Datum: 28. července 2014 19:11
Jméno: munzarec
IP: uživatel16842
 zdravím všechny příznivce... mam pincka 21, mám tam originální karbec, chci tam dát větší...poraďte mi někdo jaký tam mám dát a z čeho a jestli ty karburátory se dají koupit tady v krámku... a kdybych nic nesehnal, tak jestli by pomohl sportovní filtr na originál... předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2014 21:57
Jméno: Pablos
IP: uživatel16977
 Přesně jak píše standa, pokud nemáš nijak upravený válec tak je tam zbytečné cpát nějaký větší karburátor. Ten válec ti to nepobere. Pohraj si s dírkami ve filtrboxu a zjistíš kdy to jede nejlíp. Zbytečně za nový karbec vyhodíš peníze a na výkonu nic nepoznáš.
Datum: 25. července 2014 21:57
Jméno: munzarec
IP: uživatel16842
Datum: 25. července 2014 21:34
Jméno: standa
IP: uživatel17444
 Ahoj. Na serii bez jakékoliv úpravy jde karbec max 18mm (NE 19mm!) - mám to již proměřené,spočítané z plochy SK - tzn. karbec třeba z ČZ 125 C (měli Jikov 18mm)a pak samozřejmně přetryskovat,udělat nový koleno o vnitřím průměru alespoň 18mm a filtr nějaký co tam půjde .... ale nejlepší rada - odladit seriovej Jikov 17mm na světle cihlovou/cihlovou svíci + odladit filtrbox a budeš na tom možná líp ....
Datum: 24. července 2014 15:10
 Zdravím Lidi
Mám trošku upravenou babetu 207 karburátor dellorto, provrtaný výfuk, valec s hlavou z babety 210 a chtěl bych tam dodělat klapkové sání, nemáte s tím někdo zkušenosti??? nebo někoho kdo to dělá(popřípadě kontakt) nebo poradí jak to udělat??? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2014 3:04
 Zdar,
Chci nechat vyleštit motor na fichtla. Až bude vyleštěný, dává se na to nějaký bezbarvý lak aby hliník zase neztmavnul ? Když tak poprosím odkaz na takový lak...
díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2014 0:23
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Zdarec draci, jaká je provozní teplota válce na pincku ? Dneska sem to změřil po dojetí a měl 135°C. Podle mě je to nějak hodně. Dál bych chtěl poradit jaký dát na fíka drapák, mám kolo 18''.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2014 11:12
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
 když podržim dýl trochu upravenej motor v plnej otáčkách a plynu , s 11 primárem 70 kmh do kopce tak se taky přehřeje a nechce to jet , jet to normalni ,ale musis to umazat
Datum: 19. července 2014 11:12
Jméno: Tom
IP: uživatel16719
 Je to vzduchem chlazenej motor taková teplota je u něj mormální, pokud to nevadne tak teplotu neřeš a jezdi.
Datum: 19. července 2014 9:20
Jméno: Jarda
IP: uživatel17426
 Zalezi kolik toho vezes a kudy jedes. Ja kdyz jedu nalozenej s pritelkyni a drtime nakej delsi kopec tak to ma i pres 150C mereno bezkontaktnim teplomerem a uz to skoro nejede.
Datum: 18. července 2014 18:50
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
 135 na válci je ok
Datum: 18. července 2014 11:08
Jméno: jjuda
IP: uživatel15847
 zdarec.je to trochu asi mimo téma ale určitě se tu v tom někdo vyzná chtěl bych si pořídit svářečku nejlépe na elektrody.potřebuji na pinckovi svařit pant sedla,řadičku,vyvařit karoseriji atd... prostě plechy zhruba do 4mm.jakou svářečku by jste mi doporučili?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2014 8:14
 Zdar. Elektrodu na slabé plechy nemůžu doporučit, na to je daleko vhodnější COčko. Tyhle levnější svářečky vaří v klidu. Jedna z nevýhod je, že jsou trochu ošizené na vnitřku. Při takovém tom domácím vaření to třeba ani nepoznáš, ale já jsem měl přesně tuhle v práci, a když jsem svařoval např. armovací klece do betonu, tak po cca 100 krátkých svárech vypínala a vyžadovala odpočinek. Tak jsem si vzal z domova svoje trafo RTB3, které je při stejném maximálním proudu asi třikrát těžší  . A nepřehřála se ani jednou. Nicméně při tom občasném vaření v dílně se ti to asi nepovede přehřát tak jako tak. V dané cenové kategorii se nechá sehnat už i ta RTB3, kterou bych doporučoval více.
Datum: 19. července 2014 8:14
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čau, nevypadá špatně, ale vyzkoušet na místě.
Datum: 19. července 2014 7:23
Jméno: jjuda
IP: uživatel15847
Datum: 18. července 2014 23:10
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 když se to umí tak to taky pude....
Datum: 18. července 2014 21:11
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 doporučuju CO2, elektrodou to byde jen slepenice
Datum: 18. července 2014 19:42
 Zdar. Kolik jsi schopen/ochotek za to zaplatit?
Datum: 18. července 2014 13:58
Jméno: Jawa_20
IP: uživatel17425
 Zdravím, dala by se místo šablony sehnat nálepka Jawa v bílém provedení (http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sablona_pro_strikani_na_zd_blatnik22.html), aby vypadala takto jak je na zadním blatníku: http://pionyr-jawa.wbs.cz/20__2_.jpg . Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2014 18:25
Jméno: pepa
IP: uživatel16323
 Ano dala v kazdem obchode s reklamou ti ji vyriznou jen nvm zda cena nebude dtaz nez lak
Datum: 18. července 2014 18:25
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Prosím pošlete mi se někdo odkaz na štelovací trysku pio dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2014 0:29
Jméno: Hiperik
IP: uživatel16886
 http://www.stadion-tuning.cz/products/dumyslna-laditelna-tryska-karburatoru-s11-s22-a-pionyr-s-kridlovkou/
Datum: 17. července 2014 0:29
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 Zdravím, potřebuji převést po asfaltové cestě náklad. Jako tažné vozidlo bych měl použil zetora 5211. Jednalo by se o trasu o délce asi 60km. Náklad by měl hmotnost asi 4t. Tak se chci zeptat jaká je asi spotřeba nafty když se jede po běžné asfaltové cestě na 100km. děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2014 21:51
 Dle zatížení motory Zetoru 55xx a mth. 1/2 zatížení = 8l a v plným zatížení 12,5 na 1 mth. Tohle říkaj tabulky
Datum: 16. července 2014 21:51
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 viděl bych to tak na +- 20l na sto... sedmdesátka si se shruba stejnym nákladem brala kolem 25l, dvaapadesátka je tříválec, tak to bude meň, ale zase záleží na kopcovitosti..
Datum: 15. července 2014 17:57
Jméno: Marek
IP: uživatel15397
 poradite jak na babette 207 zkrátit koleno aby to jelo lépe?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2014 1:21
 přibližně asi o 6 - 8 cm
Datum: 14. července 2014 1:21
 Zdravím Draci,
mám otázku,je možné přidělat výfuk pod označením Q0052 na babetu 210?
díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2014 10:31
Jméno: Jirin10
IP: uživatel17404
 Zdar, je možné dát na ČZ 175/477 hliníkovou kyvku s použitím dutého čepu kyvky, abych tam mohl dát to přepákovaní na brzdu ? A co dalšího bych musel změnit ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2014 22:28
Jméno: Jirin10
IP: uživatel15903
 Dík moc
Datum: 13. července 2014 22:28
 http://jawamania.info/
Datum: 12. července 2014 10:08
 Zdar, omlouvám se, že ti moc neporadím, jen pár postřehů ... Dej tenhle dotaz na jawamia.info, tam se tím pár lidí už zabývalo, osobně jsem už viděl 477 s hliníkovou kyvkou, tak by to jít nějak mělo. Pozor, potřebuješ k téhle kyvce celej zadek ze 180, nebo 487.3 , protože je tam jinej čep zadního kola, napínáky a aretace brzdovýho štítu, takže i štít jinej ....
Datum: 12. července 2014 10:07
 cus draci, existuje na Babettu nejakej ladeny vyfuk ktery ma vstup stejnej prumer jako koleno vyfuku? Ja jsem vydel hikone na babette ale nechce se mi zvetsovat vyfukovy kanal. Odepisujte diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2014 21:01
Jméno: standa
IP: uživatel17395
 Trochu jsem nad tím zapřemýšlel. Pokud bych zašel za možnosti všedního dne,tak si obstarej laděný výfuk na Piaggio Ciao,je to takový smotanec pod motor a tlumič těsně vedle kola..docela funkční....myslim že je od Polini... v ČR těžko sehnatelný a pořizovací cena je tak dvě až tři babety ... vzpoměl jsem si na něj díky tomu že mi leží takovej jeden dobitej exemplář pod ponkem jako pozůstatek mého Ciaa... na prodej neni ... mám s ním nějaké plány ...
Datum: 08. července 2014 21:01
Jméno: standa
IP: uživatel17395
 Nemá význam řešit když se ten motor jentak převaluje jak lenoch ... zde bych výfuk řešil jen po výraznější úpravě motoru. Na serii s dobrym motorem stačí pokrátit koleno a jede 55-60. Co chceš od babety víc???
Datum: 08. července 2014 14:45
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
 bez zvetseni vyfukovyho kanalu nema cenu davat jinej vyfuk , na tenhle rozmer je nejlepsi ten co tam je . Otevři vyf. kanal , pouzij koulem z fichtla nebo 28 mm od stejskala a ma cenu neco vymyslet, i kdyz se to zastavi na sacím kanalu
Datum: 08. července 2014 11:01
Jméno: Pavel
IP: uživatel16118
 Zdravim , draci chci se zeptat , nevite nekdo zda jde prebarvit sedlo ? PS: je kozeny
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2014 21:48
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel13144
 Zdravím všechny příznivce Fichtl pokecu . Jsou spreje různých barev na kůži . Nedá se to srovnávat s lidskou kůži , která se přirozeně stále obnovuje , to znamená , že se stará tkzv. loupe a narůstá stále nová a tím se zbavuje různých nečistot . Toto asi u Tvého sedla nehrozí , takře bych neměl strach ho oživit barvou určenou na kůži . Dělám tím běžně boty a kožené bundy .
Datum: 08. července 2014 21:48
Jméno: standa
IP: uživatel17395
 Nechat přečalounit...kupodivu ... když si ušpiníš kůži na ruce barvou,tak co se stane?? Vydrolí se,oloupe se ... co se tedy asi bude dít s nabarvenou sedačkou .... ? Aha ...
Datum: 08. července 2014 20:52
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Nějakym sprejem to pujde určitě.
Datum: 07. července 2014 11:32
 čest draci jakej je rozdíl mezi sekundárkem 15z. a 16z. važím 70kg díky  (PS: Hlavně ať to jede rychleji než mustang díky  )
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2014 20:56
 Pro karlos. Tuším, že to tady znáš! Toš tak.
Datum: 07. července 2014 20:56
 Hele jak už tady někdo řekl, pokud trojku neroztočíš na rovince a do mírného kopce na max. to s 13z kolečkem znamena 65km/h tak na větší kolečka rovnou zapoměň budeš pak všude jezdit na 2ku a ve výsledku budeš pomalejší. Místo tuningu si to raději pořádně sešteluj a udělej vše jak má být a budeš spokojenej. Jinak ty motorky (20/21/23) jezdí uplně stejně, mají totiž stejné motory. Váhově jsou na tom taky hodně podobně, rozdíl je minimální. Jen 20 má plechy tak je maličko větší odpor vzduchu.
Datum: 07. července 2014 6:42
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 a nebo V. Pavlovice
Datum: 06. července 2014 22:23
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No gdybys znal u nás Krejčovu cestu, silnicu z Vrbice do Kobylí nebo obchvat Boleradic, toš Ti řeknu: "PARÁDA" ,ináč majú pravdu kluci pode mnú!!! Ty tři návrhy sem jel na kole kolem 75-80km/h. Toš tak.
Datum: 06. července 2014 21:21
 Pokud roztočíš na daný převod stroj do max otáček,můžeš zkusit o zub větší.pokud ne,stroj již nemá výkon aby překonal odpory stroje a jezdce.
Datum: 06. července 2014 16:55
Jméno: MilanK
IP: uživatel11232
 Jestli máš 20 ku s pechama - větší odpor, tak vše perfekně seřídit, namazat, vpucovat lauf na plech, nový vzduch filtr, nabušit kola na doraz, osadit 11z. nebo 12 z. na sekundár pojedto furt v maximu a ve výsledku budeš v kopcích a zatáčkách rychlejší, budou tě limitovat jen rovinky.
Datum: 06. července 2014 13:06
Jméno: pepa
IP: uživatel17388
 nejlíp to říka věta motrka to neveme bude to zas o chlup horší než serie buuuu víííí buuu a stejne pojedeš nejčasteji za 1 15 zub by byl dobrej na pařeza pokut se motorka nepřetíží.... jinak se bojim že 21 či 20 která je logicky těžší proti mustafovi bude vždy těžký boj ...ono mělo svuj duvot že to v době svaho vzniku byla podpultovkaanebo si to sehnal jen ošklivý z výroby naborenou nadrží.......no snaž se dal ale dostat z fichtla vyší výkon je boj
Datum: 06. července 2014 12:36
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 jestli to chceš dát na fichtla tak to je k ničemu
Datum: 06. července 2014 12:26
Jméno: MilanK
IP: uživatel11232
 Zdar, nemáte někdo tady na pokecu náhodou už doma stejskyho pio 70 ccm ??? Docela mě to zajímá, jak to v praxi s pionýrkem mává, podle grafu to musí být docela pecka ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2014 20:31
Jméno: standa
IP: uživatel17395
 Taky na to čekam,až se ozve nějaký majitel. Chtěl jsem si udělat 70ccm 2K svépomocí a trochu jinak a narazil jsem na tolik drobných úskalí,že mi to odradilo . Zlatej klid si to nechat udělat.
Datum: 08. července 2014 20:31
Jméno: cuckar5020
IP: uživatel16318
 Čau, sice tu 70ccm nemám, ale řekl bych, že podle těch grafů to pojede hodně podobně jak stejskyho 3k.
Datum: 08. července 2014 12:34
 Draci prosím pomocte potřebuju nějaký lechký tuning hlavne aby to jelo vís než jawa 23 (mám jawu 21) bylo by to tak nastejno ale prosím že mi poradíte nějakej dobrej tuning?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2014 10:14
Jméno: standa
IP: uživatel17382
 Pokud máš 60kg tak mužeš dát 14z kolečko a uveze tě to i do kopce,jinak bych nechal 13z. Do motoru se vejde max 15z kolečko. U 16z kolečka se musí upravit motor i dekl na větší průměr.
Datum: 05. července 2014 10:14
 Jak je to s tema 15ti a 16ti zubyma koleckama?vyjedu pak taky kopec nebo tlacim?dik
Datum: 04. července 2014 22:19
 generálku celýho motor a podvozku, dobře vše seřídit, ale ne podle hodnot v tabulkách ty jsou podle mě spíš orientační
Datum: 04. července 2014 11:47
 Tady na fichtlkrámku je 16ti zubove
Datum: 04. července 2014 8:27
Jméno: kuba
IP: uživatel17379
 Rychlý, né příliš nákladný je si dát větší sekundární kolečko  existuje 15ti zube sekundární kolečko a to ti maximálnu rychlost hodí cca 70-80km/h
Datum: 04. července 2014 7:08
Jméno: MEKENZI
IP: uživatel17076
 Kompletni GO motora a vybrus a pečlívé zajíždění uděla i 4 koně když budeš ku**a trpělivej až na těch 1500 KM nebo základní ůprava jako je posledná výbrus což je 6stý nebo zakladní kanálovů upravu a to je 2K
Datum: 03. července 2014 21:10
 Vždyť jawa 21 a 23 má stenej motor... no tak prvně bych začal tim že bych udělal základní věci jako seřídit zápalko, karbec, odkarbonovat výfuk, utěsnit hlavu atd atd
Datum: 03. července 2014 20:24
|



|