|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Chcel by som sa spýtať ako by sa najľahšie dalo spraviť zadné odpruženie na fichtla? Ďakujem za odpovede...
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2011 11:26
Jméno: skipel
IP: uživatel11162
 Díík
Datum: 14. února 2011 11:26
Datum: 14. února 2011 11:21
 čus draci.. proč vlastně skrachovala jawa a čz? za jakého důvodu to krachlo? a proč? a kdy?? mohl by mi to pls někdo vysvětlit? moc mě to zajímá..
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2011 8:32
 Tady jsem na chvíly uvěřil, že se stane zázrak. Do tohohle jsem byl ochotnej jít. http://www.motoscoot.cz/jawa-duck Za málo peněz (tomu by i odpovídala kvalita) by bylo dost muziky. Katalyzátor ven, dát lepší karbec a hlavu A TO BY SE TO LÍTALO
Datum: 14. února 2011 8:32
 Možná jsem na tom jezdil motoškolu. Tam se stará tři pade rozbila a byla nahrazena zbrusu novou.Fakt vypadala jako úplně nová,chromy se leskly,nová černá barva,kotoučové brzdy,ale tachec digitální nebyl.Budíky byly úplně stejné jako na tej staré.
Jinak k tý historii značek JAWA a ČZ sem se dočetl všemožně po netu. Stačí chtít hledat. Ale spíš to moc nedoporučuji, pač je člověku z toho smutno, když pak čte,co se tam po rozpadu železné opony dělo.
Kdyby to myslely s návratem na trh vážně, tak by asi musely začít jako Janeček. Ten si sehnal licenci na motor z anglie a sám si dělal rámy a ostatní věci. Teprve po úspěchu začal z tohoto mototru tvořit své nové motory. Jenže všechno je otázka peněz! nalijete miliardy Kč do podniku,který může skončit fiaskem?
Ve dni D nemaj pomalu koule ani na to,aby Vám půjčily 100 tisíc a to je ve světě podnikání taková směšná částka. Jen tak pro info: V jedné firmě s 10 zaměstnanci se za rok otočí 2 miliony korun.
Datum: 14. února 2011 8:16
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 2-taktni 350-ky se vyrabi porad, ale na trhy jako je Kuba aspol. kde nemaj tak prisny emisni limity, to o cem mluvi jawacezetak je stroj pro Velkou Britanii, nekde sem dokonce cetl i recenzi psanou v anglictine na ni...
Datum: 14. února 2011 6:17
 ysimip: jinak jawa stále vyrábý 350 tuším 638 nebo 640 ted nevím přesně, ale jen na export mimo EU... co jsem viděl na dotkách tak uplně stejné jako se dělaly u nás ve své dobe, jen mají digi tacho..
Datum: 14. února 2011 0:09
 Tak čz se rozpadla na jednotlivé závody z nichž přežily řetězy a turbodmychadla. Jinak ono tomu zavření čz i pomohlo to,že se tam zjistilo,že většina zaměstnanců rozkrádá vyrobené díly.
Jawu co vím vlastní teď nějakej zbohatlík,který ji má tak akorát na čerpání dotací z EU. Jednu chvíly to vypadalo,že se bude vyrábět JAWA DUCK.Mělo to být endurko a ten název dostalo podle blatníku,kterej připomínal kachní zobák,ale nakonec z toho sešlo.Ani vzkříšení Californian se nekonalo.Já nevěřím,že se to někdy zlepší. Je to tak akorát na čerpání dotací z EU.
Krachlo to z důvodu,že vedení sralo na to,že se po otevření hranic změnil trh,byly dluhy a firmy byly zaostalé.O tom třeba svědčí i to,že se vyrobené MOTO hromadilo na louku  Prostě se po otevření hranic objevil hlad po nových a kvalitnějších věcech. Hlavně se posralo to,že se to prodalo firmám,které o výrobu motorek moc nestáli. Zato Škoda se prodala VW a ten o výrobu aut stál,to se musí zase pro změnu pochválit.
To že ty fabriky padly to ještě jsem schopen pochopit,ale jakým způsobem se třeba rozkradlo vybavení těch fabrik,nad tím mi zůstavá rozum stát.V jedné z nich se výrobní stroje rozkradly do šrotu a dodnes se nezjistilo,kdo to provedl.
Datum: 13. února 2011 23:54
 režim hlavně upřednostňoval auta a proto motorky šli stranou.
Datum: 13. února 2011 23:39
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Tak kdyz CZ koupila Cagiva, tak CZ uz byla ve srackach diky minulemu rezimu, ktery uprednostnoval Jawu...
Datum: 13. února 2011 22:42
Jméno: Hlmut
IP: uživatel11109
 Tak Jawa ma predstavit litrovej motor, ma zacit vyrabet toho Sportarda, uvidime jak se to vyvine dal... Ale co sem videl fotky z tovarny, tak i moje garaz vypada zivejc.
Datum: 13. února 2011 22:41
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 aha díky...
Datum: 13. února 2011 21:00
Jméno: standa
IP: uživatel11158
 je to jako všude.....management bere 200 tisíc měsíčně,odbyt jde dolu a firma nemá na vybavení pro výrobu úplně něčeho nového(myslím tím vývoj úlně nového projektu od návrhů po stroje pro výrobu),co by vzbudilo zájem na trhu,kterej je poměrně přeplněnej všeho....ale je to škoda.....její místo přebrala čína jejíž produkce stojí na 3 motorech a 4 rámech jejíchž kvalita zdaleka nedosahuje evropského standartuě
Datum: 13. února 2011 20:01
 koupil by sis 350 tramp nebo jeté xt za ty stejné poníze
Datum: 13. února 2011 19:33
 ČZ stále vyrábí jedny z nejlepších řetězů. Používají je v KTM, Ducati nebo Husqvarna.
Datum: 13. února 2011 19:24
Jméno: Marek Bittner
IP: uživatel5855
 ono čzeta tak upne neskoncila dodnes virabi nejake dilia hlavne řetezové sady pro krosky.toje pravda ze zavreli tovarnu ale firma stale egzistuje
Datum: 13. února 2011 18:36
 Jawa ještě nekrachla a čz krachla z toho důvodu, že okolo roku 1997 se italská Cagiva dostala do finančních problémů, a proto zavřela strakonickou továrnu, tim skončila výroba motocyklů ve strakonicích, továrna tam ale stále je a vyrábí strojírenské výrobky...
Datum: 13. února 2011 18:01
 čau draci, jaká je originál modrá barva fíku? RAL 1512 nebo 1515????dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2011 18:52
 dík
Datum: 13. února 2011 18:52
 ta byla i na mustangu ?
Datum: 13. února 2011 18:27
 5012
Datum: 13. února 2011 17:37
Posl.aktualizace: 13. února 2011 12:23
 Ani jeden ti tam nepasne budeš to muset převařit lepši je ten druhy vyfuk
Datum: 13. února 2011 12:23
Jméno: jamatamooroczi
IP: uživatel10373
Posl.aktualizace: 12. února 2011 23:29
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 we know
Datum: 12. února 2011 23:29
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Ahoj kucí, mám rozdělanej tachometr z pionýra a potřebuju poradit, tak ho stočit na nula km. Je do zalisovaný a přece mám jen strach na to šmakat. Maximálně vyčistit... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2011 15:37
 blbě, nic jinýho ti k tomu asi neřeknu.. musí se to opatrně odpáčit, aby se ten rámeček nezohýbal, pak jde dát rozumně zpátky.. pokud si ho chceš nechat vyčistit a opravit profesionálně, napiš na http://www.montyjawa.cz
Datum: 11. února 2011 15:37
 ale jak se to tam dá zpátky ten rámeček mne to nikdy nešlo ho tam pořádně dát
Datum: 11. února 2011 14:43
 zespoda opatrně malym šroubovákem odpáčíš rámeček a tachec vysuneš ven, vevnitř pak stačí povytáhnout osičku a přeskládat si čísla podle sebe..
Datum: 10. února 2011 22:00
 čau draci, když jsem se ptal v lakovně kolik by stál nalakovat již opískovaný fichtl a když mi odpověděli 8-10 tisíc tak jsem se zhrozil.... myslel jsem že to bude stát kolem 3-4 tisíc co vy nato? myslíte že to je hodně předražené????
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2011 12:00
Jméno: standa
IP: uživatel11144
 Mě řekli profilak 12-15 tisíc....normál cena.....
Datum: 11. února 2011 12:00
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 Nwbo si sežen někoho kdo má kompresor a jenom si kup barvu já sem to taky takle udělal je to asi nejlepší ale 8 je fak fak moc to bych nikdy nedal
Datum: 10. února 2011 20:23
 8-10 tycek ??? max 8 tu chce lakyrnik za celou kejvacku. koukni jinde
Datum: 10. února 2011 16:23
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 Lepsi striknout doma nebo rict znamejm...tohle je hruza i u nas chteli okolo 10tis...
Datum: 10. února 2011 14:36
 číst ještě umím, mám to napsané s mailu...
Datum: 10. února 2011 14:29
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 8000 je drahy jestli s jim spatne nerozumel kdyz nas stalo auto 25 000 ale jinak se zeptaj jinde
Datum: 10. února 2011 14:03
 No to je fakt moc  ...zkus t v jinej lakovne....me fík přijde na 700 v autolakovně ale jen proto že tam dělá strejda
Datum: 10. února 2011 13:42
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
Posl.aktualizace: 10. února 2011 17:49
 Doporucujem ti kupit ten vyfuk je to pohoda... vykon je stejny. chrom je dobry,ale doutnik je o trosicku lepsi
Datum: 10. února 2011 17:49
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Díky za radu, budu o tom uvažovat, mám 05 r. 1963 s objímkou, a protože chci zachovat co nejvíc věcí v původním stavu nebo je aspon nahradit kopií originálu, tak sháním kde se dá
Datum: 10. února 2011 16:17
 Tak si někomu řekni, jetli budeš mít narozky či tak něco, než dostávat hadr, nebo lyže atd. tak výfuk prodává se za 2200 starší typ byl za 2300.
Datum: 10. února 2011 16:14
Jméno: standa
IP: uživatel4664
 A co třeba do začátku pošlechtit origo výfuk?! Taková černá nebo šedivá vypalovací barva není nejhorší,když se to neodflákne....mezitím si mužeš našetřit na doutník.....(roky 63-64 měli doutník na objímky).....a nebo úplně super rada....jed na burzu...myslim ze ted budou nejaky chotusice...pak velká dobrá..... za pár stovek sem tam viděl krásný doutníky s cca 80-90% chromem.....takovej vejfuk se cení víc jak novej číňan!!
Datum: 10. února 2011 11:51
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Já vím, lehko se říká sehnat origo, chtěl bych... co se dá tak navracím do původního stavu... ale jako student těch peněz moc nemám...
Datum: 09. února 2011 22:19
 pokuď kompletně renovuješ tak by jsi měl sehnat originální doutník
Datum: 09. února 2011 21:07
 jo doporučuju mam ho už skoro 5 let a je furt krasně chromovanej.. vyplati se...
Datum: 09. února 2011 21:04
 Zdravim draci mam akutni problem na 21cce nejde me zdelat rotor.Skousel sem tam co nejvic zasrubovat srubek jak radil stryc a nic a stahovakem sem sa pod rotor nedostal.Poradte prosim diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 19:56
Jméno: snarkon
IP: uživatel3912
 mi rikal kamos ze to dela i lehkym klepanim do toho rotoru primo bez sroubku ze se sice muze opatrne ae jde to ,mptze mi to pres ten sroubek nejde vubec
Datum: 03. března 2011 19:56
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Ono se to zda ze se nic nedeje, pokud neni strhlej zavit, a sroub zalejza tak pokracuj. Jakmile budes mit pocit zes strhnul zavit tak se nelekej a pokracuj, seskoci
Datum: 02. března 2011 23:25
Jméno: snarkon
IP: uživatel3912
 vubec mi to nejde sem to zkousel utahovat klepat a secko a nic neseskocil vubec..
Datum: 02. března 2011 21:27
 zašroubuj tam pevnostní M8, utáhni co to půjde a klepni do něj trošku kladívkem (zas ne abys ten čep nezarazil dovnitř), rotor musí seskočit..
Datum: 09. února 2011 17:57
 Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli mi výfuk Hikone zvýší výkon nebo nee...(mám ho na motokáře, tk je o něco kratší)...díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2011 20:46
 výfuk u 2T dělá podstatnou část výkonu (30%) ale když není odladěn tak dokáže i ubrat na výkonu...
Datum: 09. února 2011 20:46
 Díky...
Datum: 09. února 2011 20:29
Jméno: Vombree
IP: uživatel10693
 na strance http://www.motodilyeshop.cz/?ls_dir_id=15 máš napsáno:Často se setkávám s dotazem : Zda mi tento výfuk zvýší výkon ? Mohu říci,že na zvýšení výkonu motoru má vliv stav motoru ,karburátor atd. Zvýšení výkonu motoru se neodvíjí od výfuku.
Datum: 09. února 2011 19:19
Jméno: DaWe
IP: uživatel3930
 Čau potřeboval bych poradit už se pomalu dostávám ke stavbě motoru a nevím si rady z karterama dva kartery mám vybroušený od válce do kliky a nevím jestli tam mám dát ty vybroušený nebo origo a nebo to je jedno??je to kravina ale detail je detail
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2011 20:18
 Zdravim mam takovy dotaz mam 21cku a chci se zeptat jestli tam dam bez nejakych uprav vydle se simala.Popripade co mam udelat abych je tam dal.Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2011 22:30
Jméno: karelhhh
IP: uživatel11116
 http://www.jawa-50.cz/clanek/uprava-predni-teleskopicke-vidlice-simson-tlumicu-pro-jawa-50-pionyr.html
Datum: 07. února 2011 22:30
Posl.aktualizace: 10. února 2011 16:18
Jméno: yooo19951111
IP: uživatel10373
 great thanks
Datum: 10. února 2011 16:18
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 greeting from Slovakia  I like it that Jawka deals in Poland  Your blog is quite good
Datum: 08. února 2011 16:50
Posl.aktualizace: 08. února 2011 10:46
Jméno: standa
IP: uživatel11122
 Pokud bys měl zájem o nějakou komerční úpravu válce,tak napiš Stejskymu http://www.jawa50speed.wz.cz .....k válci dostaneš nákres jak výfuku tak sání. Kdekoliv na internetu koupíš za 400,- výfuk Hikone,který se upraví a na každém druhém e-shopu koupíš karburátor Dellorto 19 včetně sady trysek. Nedílnou součástí je lepší zapalování,kupříkladu Vape.....
Datum: 08. února 2011 10:46
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Myslíš? Chtěl sem bejt intelektuálně na výši...  D
Datum: 07. února 2011 17:00
 jawa05: myslim že na admina sesu můžeš mluvit česky
Datum: 06. února 2011 23:25
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
Datum: 06. února 2011 22:49
 In the first picture is my Jawa 223. I tuned this to jawas race. But in Poland we don't have any tuning parts and every parts I tuned alone.
Datum: 06. února 2011 21:30
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 You have lot of strange photos in your websites. But the first picture with motorcycle with two dumpers is very interesting....
Datum: 06. února 2011 20:52
 Zdáro draci,tenhle filtr pasuje přímo na karbec 2917ku na pio??? nebo musim udělat nějakou redukci ? dík za odpoveĎ  \\\\\\\\r\\\\\\\\nhttp://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3464.html\r\ndyžtak mi odepište na mail.díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2011 12:43
Jméno: DEJW
IP: uživatel1966
 Tak to je blbý no,a nevíš kde bych sehnal přímo na pio ?
Datum: 06. února 2011 12:43
Jméno: standa
IP: uživatel11105
 redukci
Datum: 06. února 2011 12:37
Jméno: DEJW
IP: uživatel1966
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3464.html
Datum: 06. února 2011 12:34
 Cau seso, chtěl bych se tě zeptat, jestli se dají sehnat ty gufera nebo co to je v zadních tlumičích na mustanga.
http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_50_typ_23/katalog/ stránka č 31. na obrázku č. 8
díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2011 21:54
 značkuju
Datum: 06. února 2011 21:54
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 cus hele je tu nekdo kdo tunil nejakou 125 krosku ? ta moje tet ma nejakejch 8 kW a prej se to da zvisit az na nejakejch 10 kW tak sem se chtel zeptat jestli uz to nekdo neskousel diky PECA
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2011 23:41
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 S tim nic moc nevymyslis, bud rad, ze ti to jezdi.. aspon ti ten motor vydrzi.
Datum: 06. února 2011 23:41
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 o dik bobře to je vono ... přivera tam taky neni ja si nemoch sponemout jak se to menuje
Datum: 06. února 2011 20:26
Jméno: bobr
IP: uživatel11091
 to u vejfuku se jmenuje přivěra
Datum: 06. února 2011 18:07
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 no todle klapky prave ze nema ani u vejfuku ty packy tet nevim jak se to menuje taky ne ... ale ma to klapky jakoby smerem dolů na valci u klikovky ...
Datum: 06. února 2011 16:51
Jméno: standa
IP: uživatel11105
 a to má klapky v sání a nebo symetrickej rozvod sání bez klapky?....to snad poznáš předpokládam....
Datum: 06. února 2011 12:02
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 je to stara suziki TS 125 ER vzduchem chlazena rok vyroby cca 1985 se kdyztak podivejte na net na konkretni udaje ja nevim vsechno jen to co mi rekl ten chlapek co me ji prodal ...
Datum: 06. února 2011 11:38
Jméno: standa
IP: uživatel11105
 a co třeba to trochu konkretizovat? Značka,typ,rok výroby,druh chlazení,typ sání,průměr karburátoru,typ/druh výfuku........
Datum: 06. února 2011 10:59
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 mam 2T
Datum: 06. února 2011 10:38
Jméno: Venca023
IP: uživatel8693
 Ahoj záleží podle jakou máš jestli máš 2T nebo 4T.
Datum: 06. února 2011 10:21
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Zdar všem ladičům jawy 50.Mám dotaz zkoušel někdo namontovat na jawu 23 přední tlumiče ze simsona?Ty orginál jsou hodně slabé.Zajímá mě hlavně jestli nevadí při jízdě tuhost tlumičů .Chci je namontovat kompletní i s držáky.Dík za rady a zkušenosti.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2011 18:03
Jméno: pali
IP: uživatel11101
 ákoze tie vydli su dlhsie asi o 10 cm a preto nerobi problem ze maju taku stlacitelnost aku maju
Datum: 05. února 2011 18:03
Jméno: pali
IP: uživatel11101
 nejde to moc nisko ja pohode s tym letam vzduchem jak nic a ja sem kao doraz na ramu nechal orig a na okulare-bryle navaril kus zeleza pady boli vsetko a drzi
Datum: 05. února 2011 18:01
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Dík za radu měl jsem obavy aby mi nešel předek hodně nízko .A stím uložením se nějak poperu,hlavní je že je to odzkoušené a bez problému.Pokusím se upravit i spodní brýle aby měli doraz a nechodilo to až na nádrž
Datum: 05. února 2011 17:58
Jméno: pali
IP: uživatel154
 čau ja som dal simson vydlu a na ceste v pohode a v terenu este lepsie resp. urcite lespie ako orig... aj som napr si dal vyrobit nove misky na loziska a drziak brzdy viac tam vyrabat netreba
Datum: 05. února 2011 17:37
 Zdar draci, zatím lítám na Mustangovi, u kterýho jsme dělali GO z věcí právě odsud a nevzdám se ho, pouze si chci časem pořídit nějakou 125, tak se chci jen zeptat, jestli někdo prodáváte či jestli víte o někom. Díky moc, zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2011 20:49
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 mas to na mejlu neco malo sem ti k tomu napsal
Datum: 06. února 2011 20:49
 Peco, takhle ti to neřeknu, ale dík, kdyby to šlo, pošli pls nějaký foto na email, počet km, rok výroby...díky moc
Datum: 06. února 2011 19:51
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 podle toho do kolika bys ji bral ja mam na prodej suzuki vzduchem chlazenou a je to good stroj cena je neco kolem 15 000 je tam nev spojka tesneni a naky vychytavky a je to kroska
Datum: 05. února 2011 20:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ve čtvrtek mi volal jeden kluk jestli nechci 125/476 myslím že je tam motor ze 175 za 8000,- a je docela pěkná
Datum: 04. února 2011 23:43
Posl.aktualizace: 04. února 2011 22:53
|



|