|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: sousedd
IP: uživatel9251
 Zdar, kde koupim klikovku s jehlickovym loziskem? Nikde ji nemaj.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 14:51
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Mrkni se (nechci nějak propagovat jiné stránky) na motokramek.cz Tam jsou na jehlách.
Datum: 23. dubna 2010 14:51
 tady už asi ne. Sesa nedávno psal něco o tom, že s tím končí a bude prodávat jen klikovky s bronzem, páč ty s jehlou už jsou k mání jenom polský a do toho rizika nechce jít nebo co...
Datum: 22. dubna 2010 22:44
 tady už asi ne. Sesa nedávno psal něco o tom, že s tím končí a bude prodávat jen klikovky s bronzem, páč ty s jehlou už jsou k mání jenom polský a do toho rizika nechce jít nebo co...
Datum: 22. dubna 2010 22:44
Jméno: petr
IP: uživatel9107
 čau hoši jak mám snížit hlavu, zvládnu to síám nb někam do opravny???? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2010 23:40
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mixér
Datum: 22. dubna 2010 23:40
Jméno: trubka
IP: uživatel9252
 Co takhle vrtačku s praporkem
Datum: 22. dubna 2010 21:37
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Jde to na soustruhu
Datum: 22. dubna 2010 19:28
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 spíš frézku ne ??
Datum: 22. dubna 2010 15:21
 Potrebujes na to soustruh
Datum: 22. dubna 2010 15:00
 čest chlapi , nevíte jak mám svýho mustanga upravit aby byl silnější a rychlejší , bez nějakých náročných uprav?????díky za každou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2010 21:52
Jméno: reper.rambo
IP: uživatel9298
Datum: 27. dubna 2010 21:52
 no nejjednodušší úpravu co jsem tady kdy četl byla - nafoukat pořádně kola, vyměnit ložiska v kolech, správně našponovat řetěz a vše dobře seřídit. Nevím, kdo to sem psal, zda to byl Standa nebo kdo, každopádně je pravdou, že to dělá opravdu hodně. Na primární řetěz a sportovní sání ser, může mít naprosto opačnej efekt - na sání a výfuk bych třeba já vůbec nesahal. Nějaký tutningový filtry a rádoby sportovní vejfuky spíš výkon ubírají. Záleží co od toho chceš, ale ber v potaz, že čím víc to nakoňuješ, tím víc krátíš životnost motoru.
Datum: 22. dubna 2010 22:54
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Já bych dal treba 11 zubé primární kolečko a na to určený primární řetázek,sportovní sání,12ti zubé sekundární kolečko,výbrus větší,parádně zajel,seřídil zapalování jak hodinečky.Víc toho asi nevím
Datum: 22. dubna 2010 19:54
Jméno: sadam
IP: uživatel9109
 Nech to vybrousit na 40 sniz hlavu na kompresi 13 a lešti lešti a lešti upln vsechno vylesti
Datum: 22. dubna 2010 12:20
Jméno: Fogi
IP: uživatel9217
 Ja bych udelal vybrus a snižil hlavu.Kdybys to toho chtel vrazit vic tak asi 3K od Stejskyho,Hvezdicovou hlavu,Dellorto,stocena klika+repas,lepsi lauf a nakonec nejake lepsi zapalko.Vyjde to sice na nejakych 11000,ale veř mi že na Cupech budes mít uspech
Datum: 22. dubna 2010 11:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak nejjednodužší bude asi udělat go motoru ..nový ložiska (nějaký kvalitnější SKF,SNK) a repas kliky s ojnicí na jehlách a nakonec válec od stejskýho s cestovní úpravou...cena motoru tě vyjde tak na 3 500 a pak můžeš ještě kupovat takový díly jako lepší karbec (1 500) hvězdicovou hlavu (1 200) bezkontakt zapalování (3 200) je toho dost...
Datum: 21. dubna 2010 21:37
Jméno: Ajgepaga
IP: uživatel8793
 Cau draci... uz jsem to sem psal... nechal jsme si snizit hlavu.. ale tedka mi tuka pisto do hlavy... a vy ste mi tu psaly ze usim jeste vybrousit... ledvinku... myslite ze by to slo... TIM STYLEM ZE BYCH VZAL STAREJ PIST.. A TU SNIZENOU HLAVU... MEZI TO BYCH DAL... BRUSNOU PASTU... A PISTEM BYCH TOCIL TAM A ZPATKY... AZ BY SE MI TA LEDVINKA KRAPET SNIZILA... co myslite slo by to tak udelat? dikes moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2010 21:59
 Zjisti kde to přeně nařáží a trošku tam upiluj. Musíš skoušet dukut to klepat nebude.
Datum: 21. dubna 2010 21:59
 zkusil bych do spalováku dát plastelínu,zatočit at víš kde se to dotýká
Datum: 21. dubna 2010 21:04
Jméno: ajgepaga
IP: uživatel8793
 právě.. to těsnění nic neřeší... tak jsem prave chtel zkusit to stou BRUSNOU PASTOU
Datum: 21. dubna 2010 20:33
 svachyn: cimz si snizi kompresi...
Datum: 21. dubna 2010 20:31
 Zdarec když ti ťuká píst do hlavy tak zkus dát pod válec silnější těsnění.
Datum: 21. dubna 2010 20:23
Jméno: šolva
IP: uživatel8793
 cau draci... nechal jsem si snížit hlavu na fika.. pojedu stim cup... mazu Castrol 2T mineral... v jakym pomeru mam mazat? a kdyz je snizena hlava.. tak to nejspis klade vetsi naroky.. na celou soustavu ( valec pist, krouzky, klika) nemam tim padem vic mazat? dikes moc za rady.. at vam to frčííí
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2010 18:32
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 pro bezny provos staci 1:50 kdyz mas jehli a pro zatizenyho jak pise standa mozna bych dal i min trochu.
Datum: 21. dubna 2010 18:32
Jméno: standa
IP: uživatel9242
 Skusim ti to líp nastínit. Pro beznej provoz tohohle oleje bohate staci 1:40,ale pro Fichtl cup bych pro zvyseny namahani motoru pod pomer 1:30 nešel. Pro ten fichtlcup bych volil spíš nejakou polosyntetiku  Minerál je tak pro bezny pouzivani.....
Datum: 21. dubna 2010 17:06
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 cus..co mam jeste skusit? na mustangu kdyz ho startnu tak jsou vysoke otacky...a volnoběžný šroubek na to nějak nereaguje...plyn sekly neni nikde. a když trochu přidržim do poloviny tu diru u vzduchoveho filtra tak je to oka...tak jsem ten filtr pretesnil a do poloviny te dirky dal lepici pasku..uz je to oka.. ale prece to tam nemuzu furt tak mit..to chcu nejak postelovat..mi ta paska spadne a bude to zas delat vysoke otacky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2010 18:20
 Tahá faleš.. pokud to nejsou těsnění bude to gufero pod zapalkem nejčastěji  Pozor na to, já díky tomu zadřel motor
Datum: 21. dubna 2010 18:20
Jméno: standa
IP: uživatel9242
 vlivem prisavani vzduchu nejakou netesnosti se ti ochuzuje smes. ucpanim airboxu si sice problem vysokyho volnobehu "vyresil",ale to jsi pouze vyresil bohatost smesi na volnobeh,s rostoucima otackama se bude menit smes vlivem meniciho se podtlaku v klikovy skrini a ve vyssich otackach se to bude v podstate pridirat,mozna to bude škubat....je mozny ze to jen saje nekde pod karburatorem,ale v 90% tohle dela natrhly gufero....
Datum: 21. dubna 2010 17:10
 myslí že ti ti někde saje falešnej vzduch
Datum: 21. dubna 2010 16:51
 Jehlu na šoupátku zkus šoupnout na jinej zářez. Správně by měla být na 2hém, mohla se posunout. Pak si nastav hladinu v plovákovce(bez vztekání je lepší koupit novej plíšek a jehlu plováku, to budeš mít nastavený už rovnou, pokud ho ani trochu neohneš.)
Datum: 21. dubna 2010 16:24
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 jo ale jaksi jsem do motorek asi 2 roky nehrabal a ani na ni nesednul..tak jsem to zapomnel..jak to nastavim?
Datum: 21. dubna 2010 16:02
 Tak máš chudou směs.....
Datum: 21. dubna 2010 15:59
 Dlouho jsem tu neviděl Mistlina.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2010 17:09
 Mistlin je převlečenej Mustangista a naopak..
Datum: 21. dubna 2010 17:09
 kdo to je?
Datum: 21. dubna 2010 15:37
Jméno: ronie
IP: uživatel9239
 čau chlapi, newim kd emám hledat potřebuju 6ks šroubů m7 s inbusovou hlaovu dělají se?popřípadě mi napiště odkaz.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2010 16:17
Jméno: samton007
IP: uživatel5349
 já jo mám na to doma závitníky i očka
Datum: 21. dubna 2010 16:17
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 ses si jistej ze je to M7? Jsem nikdy zavit M7 nevidel..
Datum: 21. dubna 2010 16:11
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 V každém autoservise nebo prodejně s autodíly ti to objednají, pokud je to na Golfa. Ale i v nějakém větším železářství by je mohli mít.
Datum: 21. dubna 2010 0:39
Jméno: ronie
IP: uživatel9239
 byl sem v železářství v obi baumaxu a nikde to nemají, jinak je to na Golfa II 1.8 GTI pro kámoše , jednou jsem tu našel i odkaz na atypické šrouby atd. ale to už je hrozně dávno a newim pod čím to tady hledat pro to se ptám, myslel jsem že někdo bude vědět
Datum: 20. dubna 2010 21:34
 železářství, šroubárna ?
Datum: 20. dubna 2010 20:40
 na co to máš???
Datum: 20. dubna 2010 20:07
Jméno: ronie
IP: uživatel9239
 dlouhý asi 45-50 mm
Datum: 20. dubna 2010 19:58
Jméno: jawaaa
IP: uživatel9121
 zdravím všechny, a chci se zeptat jestli někdo neví jak se dá obyčejný výfuk z pionýra nějak zvihnout, potřebuji to na krosku děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2010 22:59
 jo to zname,..na krosku.. nakonec orezes plechy,vejfuk zvednes nahoru a trada kros co?  jestli chces poradne upravit fichtla na cross,tak si s tim dej minimalne 2 mesice praci aby to nejak vypadalo..pokud ne-tak nenic fichtla
Datum: 20. dubna 2010 22:59
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 čau hale prosím vás nevíte z čeho je tadle karburace ?
http://uloz.to/4598719/dsc01267.jpg.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2010 14:34
Datum: 20. dubna 2010 14:34
 zdravim chci se zeptat chcu zvětšit na fichtlu valec na 70ccm jaky pist tam mam hodit???
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2010 17:04
 ten valec ti moc ale nyvdrzi,vlastni zkusenost...pist musi dat dle valce to nemuzes jen tak tam neco vrazit...
Datum: 19. dubna 2010 17:04
Jméno: standa
IP: uživatel9225
 Původní vložku válce nejde přebrousit na 70ccm!! Nejvetsi mozne vrtání je 41.5mm-60ccm a stena vlozky uz je hrozne slabá. Pro výrobu 70ccm se vytváří speciální nové vetsi vložky z kusu litinovýho špalku,kterej se vhodne osoustruží,vyfrezuji se do nej kanály a hlinikovy plášť válce se k tomuto prumeru upraví. Pak je mozno pouzit píst ze simsona prumer 45mm a vzhledem k jeho výšce se válce zkrátí-upraví. Je take mozno prebrousit valec z Jawy 555 na 70ccm,ale o tom nic nevím a jednoduchá uprava to nebude.......
Datum: 19. dubna 2010 15:00
Posl.aktualizace: 19. dubna 2010 21:01
Jméno: ySimiP
IP: uživatel9220
 Tak dík DRACI.
Datum: 19. dubna 2010 21:01
Jméno: Mikefux
IP: uživatel7849
 Mohly by padnout na jawu nebo čz 250/350 jsou akorát moderní stejné(ale jiné velikosti) se dělají i na pionýra. Stačí když si zjistíš výšku tlumiču na jawu 250/350 a porovnáš tak zdarec!
Datum: 19. dubna 2010 17:48
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 podle mě je to nnakej tuning originálně to podle me na nicem neni
Datum: 19. dubna 2010 16:14
 Nazdar draci. Potřeboval bych identifikovat co to vlastně prodávám. Udělal jsem přestavbu a zbavuji se nepotřebných dílů. Potřeboval bych vědět co mám za tlumiče. Ty zadní vůbec netuším. Všimněte si, že mají jinak dělaný úchyty. A ty přední, tam bylo kolo s polovičním brzdícím bubnem a osa je menší než na typech 20,21 a 23. Uchycení brzdy je také jinak. Není to z JAWY 555 ? Moc se v těch starých typech nevyznám, tak prosím poraďte.
Nemažte to prosím jako inzerci. Jen chci vědět co prodávám.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2010 13:25
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak to nevím...
Datum: 18. dubna 2010 13:25
 A ty zadní?
Datum: 18. dubna 2010 13:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 podle mě je to pařízek 550 (první typ )
Datum: 18. dubna 2010 13:19
 Jéje, já zapomněl dát odkaz.
http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/dily/400687-nd-na-jawu.html
Datum: 18. dubna 2010 13:02
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 zdarec chlapi chci se zeptat na tuning motoru na simsona kamos ma valec s klapkama 70cc 4kanal a vykon okolo 13ps a jezdi tob brutalne ja bych se chtel zeptat na kit 130cc vykon to ma az pres 30ps a me zajima jake je zivotnost ? nekdo rika ze to dlouho vydrzi nekdo ze moc ne diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2010 20:11
Jméno: Fogi
IP: uživatel9217
 Je to sice pekne ale priprav si za ten vlec takovych 8tisic
Datum: 18. dubna 2010 20:11
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 jn ta 85 ze 24 ps bude taky brutalni strelba myslim ze super s 5 rychlostmi
Datum: 18. dubna 2010 20:06
Jméno: Fogi
IP: uživatel9217
 Zdarec,Válec ti vydrzi,horsi s klikou ktera se delá maximalne na 70cc a kdyz na ni posadis válec s jednou tak vetsi kompresi tak by sla za chvili srat.Dalsi problem by byl s karterama-museli by se vyfrezovat a vyvarit,aby se ti tam ten válec vubec vlezl,Dále spojka,ktera je delana na 4 kone a najednou tam tech konu bude 30,Takže jednine koupit 5ti lamelovku,ale nebylo by to na věky,Převodovka by to taky za nejaky cas vzdala..Je toho spousta..
Datum: 18. dubna 2010 19:21
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel9204
 jo a jestli chces tak si dej dotaz na simson v iglu.
Datum: 18. dubna 2010 11:45
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel9204
 zivotnost to ma podobnou jako japonska kroska,ale byt tebou si spíse zjistim co to obnási mit 130cc.
Datum: 18. dubna 2010 11:43
 Zdar draci !!! Potreboval bych trochu pichnout. Schani vejirovou hlavu, nevite nekdo, kde bych ji mohl sehnat ??? Diky za odpovedi !
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2010 12:25
 http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/motory/389306-vejirovita-hlava-pionyr.html
Datum: 18. dubna 2010 12:25
Jméno: mato
IP: uživatel9210
 zdar.. JAWA 250/559 automatic ma preco to oznacenie AUTOMATIC ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2010 1:33
 ano, je luxus s tim jezdil, ale větší luxus je to seřídit...budeš u toho tak nervit že to vyhodíš a rači dáš klasickou spojku
Datum: 18. dubna 2010 1:33
 luxus? neřekl bych...
Datum: 17. dubna 2010 23:24
Jméno: mato
IP: uživatel9210
 to fakt?? tak to musi byt luxus jazdit na tom
Datum: 17. dubna 2010 22:39
 Protože to má automatickou spojku
Datum: 17. dubna 2010 22:25
 Cuzz draci, ma nekdo kvallitni figl jak vylestit zebra na valci aby se pekne leskly jako novy???  dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2010 6:31
Jméno: satan
IP: uživatel749
 Tetrachlor
Datum: 18. dubna 2010 6:31
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 Arvu, štětec a pořádně drhnout
Datum: 17. dubna 2010 22:03
 Zdravím. Má někdo zkušenost z vyřešením záchytu přední brzdy, když na fichtla nahodim vidle se simsona?Předělávám fíka na cross a nenapadá mne rešení.Pokud by bylo foto ,byl bych vděčnej.Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2010 20:16
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 sežeň si kolo ze simsona a máš po starostech
Datum: 17. dubna 2010 20:16
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
Datum: 17. dubna 2010 20:11
 to máš ještě dobrý já nevím jak tam přidělám kolo
Datum: 17. dubna 2010 19:08
Jméno: matoosh
IP: uživatel9210
 zdar.. ako mam najlepsie odkarbonovat hlavu??
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2010 17:45
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 BENÁL
Datum: 17. dubna 2010 17:45
Jméno: timkenny
IP: uživatel9199
 http://www.youtube.com/watch?v=dTajd8v8mBE&feature=related
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2010 14:47
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Wau, velmi originalni. Hrabat s babetou na hline a do toho zvuky z nejakyho japonskyho vysavace. Obdivuju toho tvurce videa. Velmi kreativni...
Datum: 17. dubna 2010 14:47
|



|