|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: timkenny
IP: uživatel9199
 tohle kluci mám vplánu udělat taé akorát muj tuning by měl být ještě lepší:http://www.youtube.com/watch?v=SRelLTUtsoM&feature=related
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2010 14:45
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Uzasny, jen tomu chybi samolepka NoFear... Ale ucel to urcite splnilo, sice to nejede, ale desne rve. To je tuning dneska .)
Datum: 17. dubna 2010 14:45
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 Cau draci... NEMATE NEKDO FOTKY... tzv. TUNELU NA VALCI? jak se tam pridelavají ty plechy.. aby to bralo vice vzduchu na hlazeni hlava a valce? moc diky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2010 17:35
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
Posl.aktualizace: 16. dubna 2010 11:54
 draci ty kolecka se fakt musej prohodit,, jinak to strati smysl
Datum: 16. dubna 2010 11:54
Jméno: tom1972
IP: uživatel8733
 Jo jo taky jsem to počítal a bez přehození mi to nehrálo do noty.Myslím,že o tom přehození tam zpočátku nebyla řeč.
Datum: 16. dubna 2010 10:14
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Opravte me, jestli se mylim, ale originalni prevod. pomery jsou: 1:2,698979592, 1:1,478571429 a 1:1. S upravenou prevodovkou bez prehozenych kolecek se dostanu na: 1:2,029411765, 1:1,111764706 a 1:1. S prohozenymi kolecky podle navodu u Sesy: 1:2,029411765, 1:1,37254902 a 1:1. Takze bez prohozenych kolecek jezdim skoro jako Stadion taky na 2 kvalty, protoze mezi 2 a 3 je velmi maly rozdil... .)
Datum: 16. dubna 2010 0:39
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Uz sem to pochopil, stacilo se podivat na ten obrazek a trosku premyslet...
Datum: 16. dubna 2010 0:09
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 Cau draci... jak je to ze světelnejma cívkama na fikovi? kolik dávaní V? 3V nebo 6v? a kdyz jedu treba na plnej plyn o kolik se zvednou Volty než když je fik na volnoběh? Díkes moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 21:57
 cívky u zapalování 20W dávají každá 6V.... u zapalování 30w dává každá cívka 3V
Datum: 15. dubna 2010 21:57
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel8793
 Cau draci... JAKEJ PROUD VYRABI SVETELNA CIVKA NA FIKA? stridavy na stejnosmerny? dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 22:02
Jméno: standa
IP: uživatel9196
 z dynama ti jde dá se rici tepavý stejnosmerný proud. Ano civky z fichtla jdou usmernit pres graetzuv mustek a pro minimalizovani ztrat na napeti se pouzivaji Shotkyho diody
Datum: 15. dubna 2010 22:02
 ondragam: v podstatě i dynamo vyrábí střídavý proud, který je ale na komutátoru mechanicky usměrněn.
Datum: 15. dubna 2010 21:15
 Stejnosměrnej vyráběj dynama. Kývačky(150 mezitip NE) jsou na stejnosměrnej, myslím, kdyžtak mě opravte.
Datum: 15. dubna 2010 20:43
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 Kdyz civka v magnetickem poli vyrabi stridavej ..tak co vyrabi stejnosmernej? a nestacila by na usmerneni... usmernovaci dioda?
Datum: 15. dubna 2010 20:40
 pokud ho chceš usmernit je dobrej Mustkovej usmernovač ... (můj názor)
Datum: 15. dubna 2010 20:11
 cívka v magnetickém poli nedokáže vyrábět jiný než střídavý proud
Datum: 15. dubna 2010 19:49
 Samozrejme ze stridavy...
Datum: 15. dubna 2010 19:38
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel8793
 stridavy nebo stejnosmerny?
Datum: 15. dubna 2010 19:36
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 hej borci co uděla to 11.z primarní kolečko ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 20:29
 silná dvojka je na nic možná tak na pomalý tratě ale na rychlejší je naprd bude to mít velkej propad otáček...nejlepší je ladit sekundárem a rozetou,když chceš extrém tak primár,jenže na ten 11zub musíš dát půlspojku,která ráda praská a z 9zubem jedeš max 50km/h! já jezdím 11zub sekundár a z kopci nemám problém...
Datum: 15. dubna 2010 20:29
 dovolte abych se do toho taky vlozil...teflonove lamely na chrchla NEEXISTUJOU, asi myslis ferodo, to uz by slo...jelikoz ale nevis jak se to spravne nazyva tak bych rekl ze s nima zkusenost nemas...pravda je ze ozubeni prve varky feroda nestalo za nic, druha uz by mela byt lepsi a pokud chces opravdu kvalitu tak se koukni na t yprofi lamely za 1050 co tu ma Sesa...navic nevim proc tu tahas spojku, pokud to byl priklad cinske kvality (ale vysoke kvantity) tak je to priklad dobrej...jinak on se pta na sekundarni kolecko, ikdyz to nazval blbe...vlastni nazor - ma to sic silu, kratka prevodovka, 1, 2, 3 a konec na padesati, sic kopce za tri ale to davam v solo jizde i na 13z a na silnici (nikde jinde uz nejezdim, skoda nicit peknej stroj) maximalka 80km/h oproti te padesatce v hroznejch otackach je rozdil...pokud si ale opravdu myslel 11 primarni tak jsem ho jeste nevidel, nerikam ze se nedela ale v ruce jsem ho nemel...ovsem 9z primar se dela, to je fakt...a jeste jedna otazka pro scotta - cim si myslis ze doscilis tou "silnou" dvojkou? pokud mas strroj v aspon trochu dobrym stavu (trochu casu, zrucnosti, penez a potu) tak je to bez dikuze proc to tak nedelat...stale mi to pripada ze i na seriovy prevodovce je jednotka dost blizko dvojce a trojku uz je ponekud vzdalena (od typu 20 az po mustafa, nulapetky mely dvojku trochu jinak resenou)...pokud udelas tu radoby kross upravu tak sice budes mit hodne kratky prechod mezi jedna a dva ale v praxi prakticky nepouzitelne jelikoz na dobrym stroji je to s trochou nadsazky to same...proste jen dva kvalty nechutne blizko...chapal bych to treba i 5q kde muzesmit kvalty kratce odstupnovane kdyz mas tolik kvaltu...a ten nejdulezitejsi problem - trojka...dvojku musis opravdu vytocit aby si tam posledni kvalt dal a on se chytl, to je ale jen na rovince (nebo z kopce) po velmi dlouhou dobu nez se dohrabe do otacek kde uz ma nejaky kroutici moment a kone aby byla ta trojka vubec vyuzitelna pro provoz...cili tim tu trojku pohrbis a udela z ni "svetelnou" rychlost, jak se rado mezi mladymi rika, proste ti tam bude na nic...pokud ovsem mas fichtla v takovym stavu, kdy i na trojku to s 13z nejede a je to vylozene trapeni, pak ho bud prodej nebo experimentuj se "silnou" dvojkou, jen jedno je reseni co to pio uvita a to jeste za predpokladu ze pujde do dobrych rukou a ne k fichtlari tveho razeni...kdyz uz teren tak mit na to stroj nalezite pripraven, v dobry kondici, on se rad odvdeci a kdyz uz upravu do sily pro teren tak 12z je takovej ideal (ale jak uz jsem rekl za predpokladu dobre provozuschopnosti stroji)...
Datum: 15. dubna 2010 20:27
Jméno: scott
IP: uživatel9195
 čínský repliky lamel. Kvalitní teflonové obložení na žalostně mizerném kovu. Zuby jdou pryč rychleji, než se lamela začne opotřebovávat. Primár můžeš měnit, ale musíš právě šachovat s řetězem. Vyskoušej to s tou dvojkou a bude ti stačit ladit sekundár...
Datum: 15. dubna 2010 20:10
 scott: mluvim o primarnim prevodu! ne o sekundarnim! a co jsou to teflonove lamely? to jsem na fichtla nevidel...nemyslis ferodové?
Datum: 15. dubna 2010 19:35
Jméno: scott
IP: uživatel9195
 Asi myslíš pastorek. Ale s primárním převodem se už dá taky čarovat. Já jsem primár nikdy neměnil. Jestli chceš mít sílu v terénu a přitom slušnou rychlost (v mezích možností u fechtla) na silnici, pak bys mohl pastorek dát spíš víc zubů a zpomalit si dvojku. Rozebereš převodovku a ta dvě prostřední kolečka jsou dvojková. Prohodíš je mezi sebou a máš pomalou dvojku. Všechno se to musí odskoušet s ohledem na váhu jezdce atd... Je to jenom tip...Možností je hafo. Bacha na čínský repliky koleček. Jsou měkká a brzo se ojedou. Například teflonové lamely pro spojku jsou možná dobrý ale zuby šly pryč po jednom závodě fechtl cupu. Starej dobrej korek !!!
Datum: 15. dubna 2010 19:14
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel8793
 13 - 14 je origo
Datum: 15. dubna 2010 19:08
 origo je 14 jestli se nepletu
Datum: 15. dubna 2010 18:53
 primární 11 zubé kolečko nemyslel si spíš Pastorek?? protože 11 zubé primární je orig...
Datum: 15. dubna 2010 18:42
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel8793
 síla
Datum: 15. dubna 2010 18:30
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 zase nějakej chytrej mira
Datum: 15. dubna 2010 18:27
 Kouzlo
Datum: 15. dubna 2010 18:26
Jméno: Masér
IP: uživatel9046
 zdarec draci. dnes jsem leštil fíka Voskovým krémem na staré laky značky Tempo a na hadru mi to zanechávalo barvu laku. Dělá vám to taky? Jen mám obavy abych se po pár leštění neproleštil až na plech. Lak tam mám ještě původní. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 12:19
Jméno: drupi
IP: uživatel749
 Tempo je to nej! Barvu na hadru zanechává jelikož obsahuje abrazivo,ale žádnej strach na plech se neproleštíš, abrazivo sebere jen zvětralej lak , a lesk je jako bejk!
Datum: 02. května 2010 12:19
Jméno: xpuppy
IP: uživatel9198
 Pokud ten olej nebudeš utírat, je to perfektní na konzervaci přes zimu!!!! já jsem tím postříkal celýho páva (bez pozdějšího utírání), a po 2 letech je pořád namaštěnej, perfektně zakonzervovanej!!!
Datum: 16. dubna 2010 16:41
Jméno: xpuppy
IP: uživatel9198
 Tempem toho moc nenakunzumuješ, jen ubíráš a ubíráš. Auto má slušnou tlouštku laku, tam je to šumáč, ale starý motorky už josu kolikrát tak na hraně. Já tempo používám jen výjmečně, vím, co umí. \r\nJInak pro maséra- odkaz:\r\nhttp://www.vasoil.cz/detail/silikonovy-olej-sprej-400-ml/silikonovy-olej-400-ml/\r\nTakový koupíš v každém obchodňáku, v oddělení auto-moto. Jo a zapoměl jsem dodat že je perfektní i na gumu-i na pneumatiky, a narozdíl od obyč olejů neuschne,a stále to vypadá jako by to bylo mokrý
Datum: 16. dubna 2010 16:38
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já si právě myslím že ten lak tím tempem spíš nakonzumujete ne?? že ho tím udržujete ve stálé kondici a né že se tím jakoby smejvá...já to taky dělám tempem..dělal jsem tím i auto a to dostkrát a nikdy se mi nestalo že bych se proleštil na plech
Datum: 15. dubna 2010 21:44
Jméno: Masér
IP: uživatel9046
 A neposlal by jsi mi odkaz jestli je i někde na internetu? Dík
Datum: 15. dubna 2010 18:04
 A gór když vezmeš na staré laky, to ubírá nejvíc. Bohužel jednu panelku už mám tím pěkně dorasovanou. Spíš doporučuju použít jen jednou na oživení laku, a pak si kup silikonovej olej co prodávají v Tesku za 80 korun (modrej, červenej deklík, a na obrázku je jakejsi med nebo co), a tím celou motorku postříkej, a jemně utři. lak se perfektně oživí, vyjasní a má to i stálou ochranu. pak to vypadá jak právě nastříkaný lak
Datum: 15. dubna 2010 18:00
 Je to normální...mě to taky na číze dělá...
Datum: 15. dubna 2010 17:44
 Zdarec draci, nevedel by nekdo kde se daji nechat pochromovat dily za rozumnou cenu? nebo jestli se to da nejak vylestit od koroze???  dik za rady, zatim cuhezz
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 13:42
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel8793
 Valstějovice , Božejov, Hradec Kral. Vsetín ......... vic mist neznam
Datum: 15. dubna 2010 13:42
Jméno: Taxis
IP: uživatel600
 Draci... když nastavuju predstih na fikovi... dam ho do roni uvrate a nastavim odtrh... pak klikovkou pootočim do predu nebo zadu? aby mi pist sjel... napr.. na 1,7 mm? Predpokladam kdyz je to před-stih.. že asi do leva... nez se jakoby pist dostane do horni uvrate ze jo? nebo je to jinak dikes moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 21:21
 od mustangisty nic nečti.strávíš u toho týden a výsledek nula.To ,,hodně zdaru,, je velice výstižné.Ten člověk vůbec neví která páčka.pro většinu lidí zde je to vir
Datum: 15. dubna 2010 21:21
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 tady si to přečti http://www.jawa-pionyr.webnode.cz a dej si tam nastaveni předstihu  hodně zdaru.P.S ja to dělám od oka uplně i s odtrhem a lítá to skoro na trojku do kopcu
Datum: 15. dubna 2010 17:56
Jméno: Scott
IP: uživatel9195
 Je to jednoduchý. Motor se točí a v okamžiku, kdy se kontakty přerušovače oddělí, musí být píst 1,7 (nebo kolik je potřeba) před horní úvratí. Přerušovač se pak rozevře na svoje max (dle typu) Pokud se otevírá víc, nestihne se vrátit. Nastav odtrh a pak teprve předstih otáčením desky. Hodně štěstí. Dnes už to dělám i poslepu...
Datum: 15. dubna 2010 16:26
Jméno: paja
IP: uživatel6484
 doleva
Datum: 15. dubna 2010 13:54
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel600
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 20:14
Datum: 15. dubna 2010 20:14
 je jasny ze ,,,,,, sesa carkuje a neni to zadna provokace,, takze budte v poho
Datum: 15. dubna 2010 20:08
Datum: 15. dubna 2010 19:45
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 Ja ti to reknu... protoze vzdicky premyslim co napsat.. tak me ty tecky proste ulkidnujou  proste uz jinej nebudu!!
Datum: 15. dubna 2010 19:12
Datum: 15. dubna 2010 18:41
Jméno: standa
IP: uživatel9196
 zající nech si kecy o tečkách  ja taky teckuju!!!  mezery to smaze a necha to jen jednu a ja proste nechci aby ty slova byly vedle sebe,protoze je pak text spatne citelny a je lepe rozpoznat ktere casti vet patri k sobe.......nekteri totiz nejenom neumi psat ale dokonce cist a tohle je nejlepsi zpusob jak jim v tom pomoci.....sesa zase dela carky,tak klid jo
Datum: 15. dubna 2010 16:41
 *porado=poradi
Datum: 15. dubna 2010 16:36
Datum: 15. dubna 2010 16:35
 tečna=přímka dotýkající se dané kružnice v jednom bodě
Datum: 15. dubna 2010 11:24
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel600
 Ona ta hlava nebyla delana presne na muj valec...! Proste chlapek.. kterej je dela... doma jednu nasel navic.. tak jsme si ji odnej vzal...! Sory.... ale takoví pojmy jako ,,TEČNA´´ mi nic nerikaji  A jeste mi ten chlapek rikal.. ze musim.. do diry kam patri svicka.. strcit...cinovej drat... proslapnout... a pak zmerit... jak velka je ta detonacni sterbina... (mezera mezi pistem a tou ledvinkou... jesi teda dobre chapu vyznam.. ,,detonační štěrbina) a rikal mi snad.. pokud je to neco malinko pres milimetr tak je to cajk... jak to je?
Datum: 15. dubna 2010 10:17
 Zapomněl jsem na vele důležitou věc....  Samozřejmě musíš mít antidetonační štěrbinu kterou na 100% tvoje hlava teď nemá....!
Datum: 15. dubna 2010 9:27
 Všechny rady koukám opět perfektní....nic se tady nemění.
Předpokládám, že ti někdo hlavu snížil jen na dosedací ploše na válec. To, že se musí upravit i přechod do ledvinky, už nikdo v potaz nebere. Musíš mít R60 nůž, kterým vytvořiš kulový prostor pro píst, ale tento prostor by měl mít pomyslnou tečnu k ose válce o "pár" st větší než má píst...v praxi....píst R60 má tečnu 19st. Kulový prostor chlavy by měl být nakloněn "víc". Snad je to srozumitelný...
"dej si tu palici do svěráku a frézkou z toho vem tolik o kolik si to stočil a pak vylešti" Povýšil bych tuhle větu na heslo pro všechny rádoby ladiče.....!
Datum: 15. dubna 2010 9:26
Jméno: lampan
IP: uživatel9109
 dej si tu palici do sveraku a frezou z toho vem tolik o kolik si to stočil a pak to vylešti
Datum: 15. dubna 2010 9:05
 čus... mám problém.. když dám na babetu 207 pravý karter z jinačí babetty 207 tak bude to nějak vadit?? prosím poraďte...
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2010 21:08
 zdar dracy, chci se zeptat jestli někdo z vás má zkušenosti s tuningovým vzduchovým filtrem, dík moc za jakou koli odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 14:13
Jméno: Dan
IP: uživatel9144
 a co kdyby si tam dal vetsi trysku?
Datum: 15. dubna 2010 14:13
 Blbost,kdyz neni vetsi tryska tak to je vo nicem
Datum: 14. dubna 2010 21:20
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 pokud neni upravený karbec tak je to vo ničem
Datum: 14. dubna 2010 20:57
Jméno: speed jawak
IP: uživatel36
 ahoj , mam dotaz jak dostanu z válce a hlavy (u fika ) zvenčí napečenej olej a takovej ten bordel co tam bejvá ?,nahrubo jsem to vodrbal a zkoušel dat do arvy nebo jsem nato zkoušel čistič alu kol a nic , furt to natom drží . jak na to ? dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 17:11
 čistič brzd - skvělá věc také používám.
Datum: 15. dubna 2010 17:11
Jméno: scott
IP: uživatel9195
 Vapka i benzín funguje. Objevil jsem tzv čistič brzd ve spreji (Würth) S tím to odfoukneš a je to čistý. Stojí asi stodvacet. Vůbec skvělá věc. V garáži nezbytná. Konec mastných zaprasených žeber !
Datum: 15. dubna 2010 16:42
Jméno: jawa21
IP: uživatel9177
 mas doma vapku jestlo jo tak to vem vapkou..
Datum: 14. dubna 2010 19:34
Jméno: Ondra
IP: uživatel1553
 nalej trochu benzínu do sklenky nebo nejake misky, zeber štětec a normálně to stama dostanes, ja to tak delam vzdycky a hlava s valcem vypadaju paradne.
Datum: 14. dubna 2010 19:32
 Zdarec Draci, máte někdo zkušenosti s vzhledovýma úpravama a STK?? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 15:53
 s STK jo se vzhledovými úpravami ne ale záleží na tvé fantazii  Jinak STK v klidu pokud máš vše jak je ( nesjeté gumy, funkčnost světel apod. ) tak projdeš v klidu.
Datum: 15. dubna 2010 15:53
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau draci, koukam, že se tu poslední dobou dost mluví a schání věci na fichtlcupy, nechcete se podělit o nějaké nějaké zkušenosti, rady, postřehy, nebo naopak potřebujete něco vědět? a co řikáte na originaly(klasiky) nebo speciály? dost jim to jede co?  jsou v obou kategoriích docela rozdíly mezi jezdci co?(výkonostní)
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2010 23:28
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Zajed se podivat na nejaky fichtl cup a uvidis. Rok od roku je vetsi konkurence.
Datum: 14. dubna 2010 23:28
Jméno: Páága
IP: uživatel600
 Hoi draci... máte někde odskousenej... předstih se sníženou hlavou? JEsi je třeba menší nebo větší? Mám to na cup.. tak aby to trosku jelo
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 8:59
Jméno: lampan
IP: uživatel9109
 Podle toho kolik to točí
Datum: 15. dubna 2010 8:59
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 1.6-1.8ladim ja, mam taky sníženou hl
Datum: 14. dubna 2010 17:25
 no já mám korm jiných uprav na válci taky sníženou hlavu a s takovým předstihem jak tu píšete mi to nejde do otáček.. mám zhruba 1,3 a frčí parádně.
Datum: 14. dubna 2010 17:23
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 dej 1,8
Datum: 14. dubna 2010 16:37
 pokud jedeš na cup,,,dej si tak 1.7
Datum: 14. dubna 2010 14:52
 Cuzz draci. chci se zeptat na priblizny cislo originalni Pio cerveny barvy...  Dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2010 8:36
 No jasne, to je cervena, ale ja myslel tu divnou sedou, nebo bilou, nevim jestli je to uz zasly do sede, nebo jestli to fakt sedy bylo,  dikees
Datum: 16. dubna 2010 8:36
 ja ral 3004 ve spreji za kilo sem kupoval na motorku vysli 2 spreje, kdybych chtel kvalitne zaprasit tak 3 coz je dobry, nic sem pod lak nedaval, zadny brouseni zakladovka nic, jenom nastrikal z venku aby vypadalo celyho pareza na 2-3 spreje
Datum: 15. dubna 2010 17:01
 a jeste jeden dotaz bych mel ohledne barev, na pionyrech se objevuje i takova dnes pofiderni svetla barva(na padakach, na skrince predniho svetla a na stupackach) to se barvi normalka na bilo nebo je tam nejaky special odstím???  fakt je mi to blby vas takhle prudit, ale jsem amater, tak to nechci zmrvit  chci proste Pio podle toho jak vypadal puvodne  dik moc za rady
Datum: 15. dubna 2010 13:06
Datum: 14. dubna 2010 21:49
 normálně jdi do barev, laků a tam ti poradí, do spreje ti to naplní, ale počítej že cena začíná na 400kč/velký sprej...takže se ti to velmi prodraží
Datum: 14. dubna 2010 14:57
 naklikej si do seznamu zboží ral 3004 nebo čsn 8850...to snad zvládneš...
Datum: 14. dubna 2010 14:53
Datum: 14. dubna 2010 14:50
 čsn 8850, v ral je to něco mezi 3003-3004
Datum: 14. dubna 2010 13:14
Jméno: Niklos
IP: uživatel600
 Cau draci.. nechal jsem si udelat snizenou hlavu.. jenomze kdyz to poradne dotahnu ... tak mi klepe... pist do hlavy ( trosku to prhnal  ) myslíte ze mi pomuze brusna pasta...? ze budu brousit.. dokud... nebude tlouct? a jakej typ pasty na to? Jemna, Stredni, Hruba pasta? Moc diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2010 22:09
Jméno: standa
IP: uživatel9191
 takze ty snizis hlavu o milimetr abys ji o milimetr podlozil??? kravina!!! je treba upravit spalovaci prostor v hlave aby to neklepalo!!
Datum: 14. dubna 2010 22:09
 soráč jedno těsnění pod hlavu
Datum: 14. dubna 2010 14:54
 dej 2 těsnění mezi válec a kartery,a 2 jedno těsnění pod hlavu,,a snad to tukat nebude...
Datum: 14. dubna 2010 14:54
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 kurva tak to fakt nevim jestli to pujde skus tu hlavu podložit
Datum: 14. dubna 2010 10:31
Jméno: Nima
IP: uživatel8793
 Cauvec.. draci.. zháním co nejrychleji.. nějákou velkou rozetu na cup...! Nemáte někdo na prodej? pls... kdyz tak mi tu nechte.. svuj email.. Moc diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2010 17:27
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 dost se mi na cupech osvědčil 11 zubí sekundár!
Datum: 14. dubna 2010 17:27
 Zdar,mám doma jednu, myslim 65 zubů.Když budeš mít zájem dej vědět
Datum: 13. dubna 2010 21:36
 ahoj draci...mám dotaz...mužu na fechtla namontovat válec ze simala 70? píst karbec a hlavu???pujdeto?? nebone ? nebo by se to muselo nějak předělat??..díky za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2010 21:11
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Výkon u pionýra lze zvyšovat jen do určité míry a ne do nekonečna a ještě s válcem simson
Datum: 13. dubna 2010 21:11
 a nebo převařit žebra nebo ještě s toho udělat vodníka ale to by bylo drahé,pracné...
Datum: 13. dubna 2010 21:07
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 no to chlazení je problém jedině tam přidělat nějaký větrák silný který by to chladil jinak nevím
Datum: 13. dubna 2010 20:53
 a co to chlazení?
Datum: 13. dubna 2010 20:45
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 přesně tak boocher
Datum: 13. dubna 2010 20:37
 Můžeš co bys nemohl ale na 99% to bez uprav klikovky a karterů nepojede
Datum: 13. dubna 2010 20:36
 je tam takovejch problémů že to nemá cenu  už jenom takovej problém jak se to bude chladit?
Datum: 13. dubna 2010 20:24
Jméno: tulda
IP: uživatel2418
 proč ne?
Datum: 13. dubna 2010 20:22
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 No jít to půjde ale budeš to muset upravit a vyměnit kliku si myslím a pak to půjde
Datum: 13. dubna 2010 20:21
 ne
Datum: 13. dubna 2010 20:20
|



|