slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  151  152  153  154  155  156  157  158  159  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: timkenny      IP: uživatel9199    
tohle kluci mám vplánu udělat taé akorát muj tuning by měl být ještě lepší:http://www.youtube.com/watch?v=SRelLTUtsoM&feature=related odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2010 14:45
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Uzasny, jen tomu chybi samolepka NoFear... Ale ucel to urcite splnilo, sice to nejede, ale desne rve. To je tuning dneska .)
 
 
Datum: 17. dubna 2010 14:45
 
 
 
 
Jméno: MischelNike      IP: uživatel8793    
Cau draci... NEMATE NEKDO FOTKY... tzv. TUNELU NA VALCI? jak se tam pridelavají ty plechy.. aby to bralo vice vzduchu na hlazeni hlava a valce? moc diky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2010 17:35
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Muze mi nekdo vysvetlit popis u teto soucastky? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2453.html Pise se tam: "Výměna spočívá v tom že zaměníte tuto hřídel a s komem nábojem za to co máte v převodovce původní .Jen je potrřeba dát 18z.kolečko na hlavní hřídel ....a 20z.kolečko na předlohouvo hřídel (to je ta kratší). Originalne je na hlavni hrideli 20-zube kolecko a na predloh. 18-zube. Je to preklep nebo mi neco unika, jako treba souvislost s timto? http://www.fichtlkramek.cz/obrazek.html?id=2682# odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2010 11:54
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draci ty kolecka se fakt musej prohodit,, jinak to strati smysl
 
 
Datum: 16. dubna 2010 11:54
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel8733    
Jo jo taky jsem to počítal a bez přehození mi to nehrálo do noty.Myslím,že o tom přehození tam zpočátku nebyla řeč.
 
 
Datum: 16. dubna 2010 10:14
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Opravte me, jestli se mylim, ale originalni prevod. pomery jsou: 1:2,698979592, 1:1,478571429 a 1:1. S upravenou prevodovkou bez prehozenych kolecek se dostanu na: 1:2,029411765, 1:1,111764706 a 1:1. S prohozenymi kolecky podle navodu u Sesy: 1:2,029411765, 1:1,37254902 a 1:1. Takze bez prohozenych kolecek jezdim skoro jako Stadion taky na 2 kvalty, protoze mezi 2 a 3 je velmi maly rozdil... .)
 
 
Datum: 16. dubna 2010 0:39
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Uz sem to pochopil, stacilo se podivat na ten obrazek a trosku premyslet...
 
 
Datum: 16. dubna 2010 0:09
 
 
 
 
Jméno: MischelNike      IP: uživatel8793    
Cau draci... jak je to ze světelnejma cívkama na fikovi? kolik dávaní V? 3V nebo 6v? a kdyz jedu treba na plnej plyn o kolik se zvednou Volty než když je fik na volnoběh? Díkes moc za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cívky u zapalování 20W dávají každá 6V.... u zapalování 30w dává každá cívka 3V
 
 
Datum: 15. dubna 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: Mischel-Nike      IP: uživatel8793    
Cau draci... JAKEJ PROUD VYRABI SVETELNA CIVKA NA FIKA? stridavy na stejnosmerny? dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9196    
z dynama ti jde dá se rici tepavý stejnosmerný proud. Ano civky z fichtla jdou usmernit pres graetzuv mustek a pro minimalizovani ztrat na napeti se pouzivaji Shotkyho diody
 
 
Datum: 15. dubna 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ondragam: v podstatě i dynamo vyrábí střídavý proud, který je ale na komutátoru mechanicky usměrněn.
 
 
Datum: 15. dubna 2010 21:15
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stejnosměrnej vyráběj dynama. Kývačky(150 mezitip NE) jsou na stejnosměrnej, myslím, kdyžtak mě opravte.
 
 
Datum: 15. dubna 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: MischelNike      IP: uživatel8793    
Kdyz civka v magnetickem poli vyrabi stridavej ..tak co vyrabi stejnosmernej? a nestacila by na usmerneni... usmernovaci dioda?
 
 
Datum: 15. dubna 2010 20:40
 
 
 
 
Jméno: kabys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud ho chceš usmernit je dobrej Mustkovej usmernovač ... (můj názor)
 
 
Datum: 15. dubna 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cívka v magnetickém poli nedokáže vyrábět jiný než střídavý proud
 
 
Datum: 15. dubna 2010 19:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Samozrejme ze stridavy...
 
 
Datum: 15. dubna 2010 19:38
 
 
 
 
Jméno: Mischel-Nike      IP: uživatel8793    
stridavy nebo stejnosmerny?
 
 
Datum: 15. dubna 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: sliva      IP: uživatel5336    
hej borci co uděla to 11.z primarní kolečko ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
silná dvojka je na nic možná tak na pomalý tratě ale na rychlejší je naprd bude to mít velkej propad otáček...nejlepší je ladit sekundárem a rozetou,když chceš extrém tak primár,jenže na ten 11zub musíš dát půlspojku,která ráda praská a z 9zubem jedeš max 50km/h! já jezdím 11zub sekundár a z kopci nemám problém...
 
 
Datum: 15. dubna 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dovolte abych se do toho taky vlozil...teflonove lamely na chrchla NEEXISTUJOU, asi myslis ferodo, to uz by slo...jelikoz ale nevis jak se to spravne nazyva tak bych rekl ze s nima zkusenost nemas...pravda je ze ozubeni prve varky feroda nestalo za nic, druha uz by mela byt lepsi a pokud chces opravdu kvalitu tak se koukni na t yprofi lamely za 1050 co tu ma Sesa...navic nevim proc tu tahas spojku, pokud to byl priklad cinske kvality (ale vysoke kvantity) tak je to priklad dobrej...jinak on se pta na sekundarni kolecko, ikdyz to nazval blbe...vlastni nazor - ma to sic silu, kratka prevodovka, 1, 2, 3 a konec na padesati, sic kopce za tri ale to davam v solo jizde i na 13z a na silnici (nikde jinde uz nejezdim, skoda nicit peknej stroj) maximalka 80km/h oproti te padesatce v hroznejch otackach je rozdil...pokud si ale opravdu myslel 11 primarni tak jsem ho jeste nevidel, nerikam ze se nedela ale v ruce jsem ho nemel...ovsem 9z primar se dela, to je fakt...a jeste jedna otazka pro scotta - cim si myslis ze doscilis tou "silnou" dvojkou? pokud mas strroj v aspon trochu dobrym stavu (trochu casu, zrucnosti, penez a potu) tak je to bez dikuze proc to tak nedelat...stale mi to pripada ze i na seriovy prevodovce je jednotka dost blizko dvojce a trojku uz je ponekud vzdalena (od typu 20 az po mustafa, nulapetky mely dvojku trochu jinak resenou)...pokud udelas tu radoby kross upravu tak sice budes mit hodne kratky prechod mezi jedna a dva ale v praxi prakticky nepouzitelne jelikoz na dobrym stroji je to s trochou nadsazky to same...proste jen dva kvalty nechutne blizko...chapal bych to treba i 5q kde muzesmit kvalty kratce odstupnovane kdyz mas tolik kvaltu...a ten nejdulezitejsi problem - trojka...dvojku musis opravdu vytocit aby si tam posledni kvalt dal a on se chytl, to je ale jen na rovince (nebo z kopce) po velmi dlouhou dobu nez se dohrabe do otacek kde uz ma nejaky kroutici moment a kone aby byla ta trojka vubec vyuzitelna pro provoz...cili tim tu trojku pohrbis a udela z ni "svetelnou" rychlost, jak se rado mezi mladymi rika, proste ti tam bude na nic...pokud ovsem mas fichtla v takovym stavu, kdy i na trojku to s 13z nejede a je to vylozene trapeni, pak ho bud prodej nebo experimentuj se "silnou" dvojkou, jen jedno je reseni co to pio uvita a to jeste za predpokladu ze pujde do dobrych rukou a ne k fichtlari tveho razeni...kdyz uz teren tak mit na to stroj nalezite pripraven, v dobry kondici, on se rad odvdeci a kdyz uz upravu do sily pro teren tak 12z je takovej ideal (ale jak uz jsem rekl za predpokladu dobre provozuschopnosti stroji)...
 
 
Datum: 15. dubna 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: scott      IP: uživatel9195    
čínský repliky lamel. Kvalitní teflonové obložení na žalostně mizerném kovu. Zuby jdou pryč rychleji, než se lamela začne opotřebovávat. Primár můžeš měnit, ale musíš právě šachovat s řetězem. Vyskoušej to s tou dvojkou a bude ti stačit ladit sekundár...
 
 
Datum: 15. dubna 2010 20:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
scott: mluvim o primarnim prevodu! ne o sekundarnim! a co jsou to teflonove lamely? to jsem na fichtla nevidel...nemyslis ferodové?
 
 
Datum: 15. dubna 2010 19:35
 
 
 
 
Jméno: scott      IP: uživatel9195    
Asi myslíš pastorek. Ale s primárním převodem se už dá taky čarovat. Já jsem primár nikdy neměnil. Jestli chceš mít sílu v terénu a přitom slušnou rychlost (v mezích možností u fechtla) na silnici, pak bys mohl pastorek dát spíš víc zubů a zpomalit si dvojku. Rozebereš převodovku a ta dvě prostřední kolečka jsou dvojková. Prohodíš je mezi sebou a máš pomalou dvojku. Všechno se to musí odskoušet s ohledem na váhu jezdce atd... Je to jenom tip...Možností je hafo. Bacha na čínský repliky koleček. Jsou měkká a brzo se ojedou. Například teflonové lamely pro spojku jsou možná dobrý ale zuby šly pryč po jednom závodě fechtl cupu. Starej dobrej korek !!!
 
 
Datum: 15. dubna 2010 19:14
 
 
 
 
Jméno: Mischel-Nike      IP: uživatel8793    
13 - 14 je origo
 
 
Datum: 15. dubna 2010 19:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
origo je 14 jestli se nepletu:-D
 
 
Datum: 15. dubna 2010 18:53
 
 
 
 
Jméno: kabys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
primární 11 zubé kolečko nemyslel si spíš Pastorek?? protože 11 zubé primární je orig...
 
 
Datum: 15. dubna 2010 18:42
 
 
 
 
Jméno: Mischel-Nike      IP: uživatel8793    
síla
 
 
Datum: 15. dubna 2010 18:30
 
 
 
 
Jméno: sliva      IP: uživatel5336    
zase nějakej chytrej mira :-D
 
 
Datum: 15. dubna 2010 18:27
 
 
 
 
Jméno: Frujito ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kouzlo
 
 
Datum: 15. dubna 2010 18:26
 
 
 
 
Jméno: Masér      IP: uživatel9046    
zdarec draci. dnes jsem leštil fíka Voskovým krémem na staré laky značky Tempo a na hadru mi to zanechávalo barvu laku. Dělá vám to taky? Jen mám obavy abych se po pár leštění neproleštil až na plech. Lak tam mám ještě původní. Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2010 12:19
 
 
 
 
Jméno: drupi      IP: uživatel749    
Tempo je to nej! Barvu na hadru zanechává jelikož obsahuje abrazivo,ale žádnej strach na plech se neproleštíš, abrazivo sebere jen zvětralej lak , a lesk je jako bejk!
 
 
Datum: 02. května 2010 12:19
 
 
 
 
Jméno: xpuppy      IP: uživatel9198    
Pokud ten olej nebudeš utírat, je to perfektní na konzervaci přes zimu!!!! já jsem tím postříkal celýho páva (bez pozdějšího utírání), a po 2 letech je pořád namaštěnej, perfektně zakonzervovanej!!!
 
 
Datum: 16. dubna 2010 16:41
 
 
 
 
Jméno: xpuppy      IP: uživatel9198    
Tempem toho moc nenakunzumuješ, jen ubíráš a ubíráš. Auto má slušnou tlouštku laku, tam je to šumáč, ale starý motorky už josu kolikrát tak na hraně. Já tempo používám jen výjmečně, vím, co umí. \r\nJInak pro maséra- odkaz:\r\nhttp://www.vasoil.cz/detail/silikonovy-olej-sprej-400-ml/silikonovy-olej-400-ml/\r\nTakový koupíš v každém obchodňáku, v oddělení auto-moto. Jo a zapoměl jsem dodat že je perfektní i na gumu-i na pneumatiky, a narozdíl od obyč olejů neuschne,a stále to vypadá jako by to bylo mokrý:-)
 
 
Datum: 16. dubna 2010 16:38
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já si právě myslím že ten lak tím tempem spíš nakonzumujete ne?? že ho tím udržujete ve stálé kondici a né že se tím jakoby smejvá...já to taky dělám tempem..dělal jsem tím i auto a to dostkrát a nikdy se mi nestalo že bych se proleštil na plech
 
 
Datum: 15. dubna 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: Masér      IP: uživatel9046    
A neposlal by jsi mi odkaz jestli je i někde na internetu? Dík
 
 
Datum: 15. dubna 2010 18:04
 
 
 
 
Jméno: xpuppy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A gór když vezmeš na staré laky, to ubírá nejvíc. Bohužel jednu panelku už mám tím pěkně dorasovanou. Spíš doporučuju použít jen jednou na oživení laku, a pak si kup silikonovej olej co prodávají v Tesku za 80 korun (modrej, červenej deklík, a na obrázku je jakejsi med nebo co), a tím celou motorku postříkej, a jemně utři. lak se perfektně oživí, vyjasní a má to i stálou ochranu. pak to vypadá jak právě nastříkaný lak:-)
 
 
Datum: 15. dubna 2010 18:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to normální...mě to taky na číze dělá...:-)
 
 
Datum: 15. dubna 2010 17:44
 
 
 
 
Jméno: Fichtl Cult      E-mail:      IP: uživatel9185    
Zdarec draci, nevedel by nekdo kde se daji nechat pochromovat dily za rozumnou cenu? nebo jestli se to da nejak vylestit od koroze???:-) dik za rady, zatim cuhezz:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 13:42
 
 
 
 
Jméno: Mischel-Nike      IP: uživatel8793    
Valstějovice , Božejov, Hradec Kral. Vsetín ......... vic mist neznam
 
 
Datum: 15. dubna 2010 13:42
 
 
 
 
Jméno: Taxis      IP: uživatel600    
Draci... když nastavuju predstih na fikovi... dam ho do roni uvrate a nastavim odtrh... pak klikovkou pootočim do predu nebo zadu? aby mi pist sjel... napr.. na 1,7 mm? Predpokladam kdyz je to před-stih.. že asi do leva... nez se jakoby pist dostane do horni uvrate ze jo? nebo je to jinak dikes moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
od mustangisty nic nečti.strávíš u toho týden a výsledek nula.To ,,hodně zdaru,, je velice výstižné.Ten člověk vůbec neví která páčka.pro většinu lidí zde je to vir
 
 
Datum: 15. dubna 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
tady si to přečti http://www.jawa-pionyr.webnode.cz a dej si tam nastaveni předstihu:-) hodně zdaru.P.S ja to dělám od oka uplně i s odtrhem a lítá to skoro na trojku do kopcu
 
 
Datum: 15. dubna 2010 17:56
 
 
 
 
Jméno: Scott      IP: uživatel9195    
Je to jednoduchý. Motor se točí a v okamžiku, kdy se kontakty přerušovače oddělí, musí být píst 1,7 (nebo kolik je potřeba) před horní úvratí. Přerušovač se pak rozevře na svoje max (dle typu) Pokud se otevírá víc, nestihne se vrátit. Nastav odtrh a pak teprve předstih otáčením desky. Hodně štěstí. Dnes už to dělám i poslepu...
 
 
Datum: 15. dubna 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel6484    
doleva :-)
 
 
Datum: 15. dubna 2010 13:54
 
 
 
 
Jméno: Mischel-Nike      IP: uživatel600    
STANDA: jak mám prosimtě upravit ten spalovací prostor? Nebo někdo jinej kdo to ví? Dikes http://www.fichtlpokec.cz/tuning/id140298.html?odpovedet=1 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasny :-) ja nechtel vyvolat hadku,jenom me to zajimalo :-D :-)
 
 
Datum: 15. dubna 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je jasny ze ,,,,,, sesa carkuje a neni to zadna provokace,, takze budte v poho :-)
 
 
Datum: 15. dubna 2010 20:08
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D jj :-)
 
 
Datum: 15. dubna 2010 19:45
 
 
 
 
Jméno: MischelNike      IP: uživatel8793    
Ja ti to reknu... protoze vzdicky premyslim co napsat.. tak me ty tecky proste ulkidnujou :-D proste uz jinej nebudu!! :-D
 
 
Datum: 15. dubna 2010 19:12
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jasny :-D taky delam na konci vic tecek :-D jenom sem nepochopil proc uprostred nedokonceny vety je par tecek....a veta pokracuje dal :-D:-D
 
 
Datum: 15. dubna 2010 18:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9196    
zající nech si kecy o tečkách:-D ja taky teckuju!!!:-D mezery to smaze a necha to jen jednu a ja proste nechci aby ty slova byly vedle sebe,protoze je pak text spatne citelny a je lepe rozpoznat ktere casti vet patri k sobe.......nekteri totiz nejenom neumi psat ale dokonce cist a tohle je nejlepsi zpusob jak jim v tom pomoci.....sesa zase dela carky,tak klid jo:-D
 
 
Datum: 15. dubna 2010 16:41
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
*porado=poradi :-)
 
 
Datum: 15. dubna 2010 16:36
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele...koukni .... na....net.....tam.....sou.....na....nekterejch.....strankach....videt.....snizeny....hlavy....apon....trochu....ti...to....porado ;-) :-D sorry ale zkus pouzivat misto tecek mezernik,je to takova ta nejdelsi klavesa na klavesnici..NEMYSLIM TO SPATNE A NECHCI VYVOLAT HADKU!!! :-)
 
 
Datum: 15. dubna 2010 16:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tečna=přímka dotýkající se dané kružnice v jednom bodě :-)
 
 
Datum: 15. dubna 2010 11:24
 
 
 
 
Jméno: Mischel-Nike      IP: uživatel600    
Ona ta hlava nebyla delana presne na muj valec...! Proste chlapek.. kterej je dela... doma jednu nasel navic.. tak jsme si ji odnej vzal...! Sory.... ale takoví pojmy jako ,,TEČNA´´ mi nic nerikaji :-( A jeste mi ten chlapek rikal.. ze musim.. do diry kam patri svicka.. strcit...cinovej drat... proslapnout... a pak zmerit... jak velka je ta detonacni sterbina... (mezera mezi pistem a tou ledvinkou... jesi teda dobre chapu vyznam.. ,,detonační štěrbina) a rikal mi snad.. pokud je to neco malinko pres milimetr tak je to cajk... jak to je?
 
 
Datum: 15. dubna 2010 10:17
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zapomněl jsem na vele důležitou věc....:-) Samozřejmě musíš mít antidetonační štěrbinu kterou na 100% tvoje hlava teď nemá....!
 
 
Datum: 15. dubna 2010 9:27
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Všechny rady koukám opět perfektní....nic se tady nemění. Předpokládám, že ti někdo hlavu snížil jen na dosedací ploše na válec. To, že se musí upravit i přechod do ledvinky, už nikdo v potaz nebere. Musíš mít R60 nůž, kterým vytvořiš kulový prostor pro píst, ale tento prostor by měl mít pomyslnou tečnu k ose válce o "pár" st větší než má píst...v praxi....píst R60 má tečnu 19st. Kulový prostor chlavy by měl být nakloněn "víc". Snad je to srozumitelný... "dej si tu palici do svěráku a frézkou z toho vem tolik o kolik si to stočil a pak vylešti" Povýšil bych tuhle větu na heslo pro všechny rádoby ladiče.....!
 
 
Datum: 15. dubna 2010 9:26
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel9109    
dej si tu palici do sveraku a frezou z toho vem tolik o kolik si to stočil a pak to vylešti
 
 
Datum: 15. dubna 2010 9:05
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus... mám problém.. když dám na babetu 207 pravý karter z jinačí babetty 207 tak bude to nějak vadit?? prosím poraďte... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: malkyn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar dracy, chci se zeptat jestli někdo z vás má zkušenosti s tuningovým vzduchovým filtrem, dík moc za jakou koli odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 14:13
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel9144    
a co kdyby si tam dal vetsi trysku?
 
 
Datum: 15. dubna 2010 14:13
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Blbost,kdyz neni vetsi tryska tak to je vo nicem
 
 
Datum: 14. dubna 2010 21:20
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
pokud neni upravený karbec tak je to vo ničem
 
 
Datum: 14. dubna 2010 20:57
 
 
 
 
Jméno: speed jawak      IP: uživatel36    
ahoj , mam dotaz jak dostanu z válce a hlavy (u fika ) zvenčí napečenej olej a takovej ten bordel co tam bejvá ?,nahrubo jsem to vodrbal a zkoušel dat do arvy nebo jsem nato zkoušel čistič alu kol a nic , furt to natom drží . jak na to ? dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 17:11
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čistič brzd - skvělá věc také používám.
 
 
Datum: 15. dubna 2010 17:11
 
 
 
 
Jméno: scott      IP: uživatel9195    
Vapka i benzín funguje. Objevil jsem tzv čistič brzd ve spreji (Würth) S tím to odfoukneš a je to čistý. Stojí asi stodvacet. Vůbec skvělá věc. V garáži nezbytná. Konec mastných zaprasených žeber !
 
 
Datum: 15. dubna 2010 16:42
 
 
 
 
Jméno: jawa21      IP: uživatel9177    
mas doma vapku jestlo jo tak to vem vapkou..
 
 
Datum: 14. dubna 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel1553    
nalej trochu benzínu do sklenky nebo nejake misky, zeber štětec a normálně to stama dostanes, ja to tak delam vzdycky a hlava s valcem vypadaju paradne.
 
 
Datum: 14. dubna 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: kabys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec Draci, máte někdo zkušenosti s vzhledovýma úpravama a STK?? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 15:53
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s STK jo se vzhledovými úpravami ne ale záleží na tvé fantazii :-) Jinak STK v klidu pokud máš vše jak je ( nesjeté gumy, funkčnost světel apod. ) tak projdeš v klidu.
 
 
Datum: 15. dubna 2010 15:53
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
čau draci, koukam, že se tu poslední dobou dost mluví a schání věci na fichtlcupy, nechcete se podělit o nějaké nějaké zkušenosti, rady, postřehy, nebo naopak potřebujete něco vědět? a co řikáte na originaly(klasiky) nebo speciály? dost jim to jede co? :-) :-) jsou v obou kategoriích docela rozdíly mezi jezdci co?(výkonostní) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2010 23:28
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Zajed se podivat na nejaky fichtl cup a uvidis. Rok od roku je vetsi konkurence.
 
 
Datum: 14. dubna 2010 23:28
 
 
 
 
Jméno: Páága      IP: uživatel600    
Hoi draci... máte někde odskousenej... předstih se sníženou hlavou? JEsi je třeba menší nebo větší? Mám to na cup.. tak aby to trosku jelo :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 8:59
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel9109    
Podle toho kolik to točí
 
 
Datum: 15. dubna 2010 8:59
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
1.6-1.8ladim ja, mam taky sníženou hl
 
 
Datum: 14. dubna 2010 17:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no já mám korm jiných uprav na válci taky sníženou hlavu a s takovým předstihem jak tu píšete mi to nejde do otáček.. mám zhruba 1,3 a frčí parádně.
 
 
Datum: 14. dubna 2010 17:23
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
dej 1,8
 
 
Datum: 14. dubna 2010 16:37
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud jedeš na cup,,,dej si tak 1.7
 
 
Datum: 14. dubna 2010 14:52
 
 
 
 
Jméno: Fichtl Cult      E-mail:      IP: uživatel9185    
Cuzz draci. chci se zeptat na priblizny cislo originalni Pio cerveny barvy...:-D Dik za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2010 8:36
 
 
 
 
Jméno: Fichtl Cult      E-mail:      IP: uživatel9185    
No jasne, to je cervena, ale ja myslel tu divnou sedou, nebo bilou, nevim jestli je to uz zasly do sede, nebo jestli to fakt sedy bylo, ;-)dikees:-D
 
 
Datum: 16. dubna 2010 8:36
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja ral 3004 ve spreji za kilo sem kupoval na motorku vysli 2 spreje, kdybych chtel kvalitne zaprasit tak 3 coz je dobry, nic sem pod lak nedaval, zadny brouseni zakladovka nic, jenom nastrikal z venku aby vypadalo celyho pareza na 2-3 spreje
 
 
Datum: 15. dubna 2010 17:01
 
 
 
 
Jméno: Fichtl Cult      E-mail:      IP: uživatel9185    
a jeste jeden dotaz bych mel ohledne barev, na pionyrech se objevuje i takova dnes pofiderni svetla barva(na padakach, na skrince predniho svetla a na stupackach) to se barvi normalka na bilo nebo je tam nejaky special odstím???:-D fakt je mi to blby vas takhle prudit, ale jsem amater, tak to nechci zmrvit;-) chci proste Pio podle toho jak vypadal puvodne;-) dik moc za rady:-)
 
 
Datum: 15. dubna 2010 13:06
 
 
 
 
Jméno: Fichtl Cult      E-mail:      IP: uživatel9190    
Tak to je celkem jedno, jestli se mi povede tim 3krat obehnat vsechny plechy plus ram, tak je to v cajku, lepsi nez ty velky laky za osmdesat korun...trikrat jsem s tim lakoval a trikrat se mi to komplet oloupalo:-D:-D
 
 
Datum: 14. dubna 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
normálně jdi do barev, laků a tam ti poradí, do spreje ti to naplní, ale počítej že cena začíná na 400kč/velký sprej...takže se ti to velmi prodraží:-)
 
 
Datum: 14. dubna 2010 14:57
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
naklikej si do seznamu zboží ral 3004 nebo čsn 8850...to snad zvládneš...
 
 
Datum: 14. dubna 2010 14:53
 
 
 
 
Jméno: Fichtl Cult      E-mail:      IP: uživatel9185    
A nevis kde se da sehnat? Naplni mi tim treba sprejovou plechovku??:-D asi se ptam blbe ale za pripadnou reakci dik:-D;-)
 
 
Datum: 14. dubna 2010 14:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čsn 8850, v ral je to něco mezi 3003-3004
 
 
Datum: 14. dubna 2010 13:14
 
 
 
 
Jméno: Niklos      IP: uživatel600    
Cau draci.. nechal jsem si udelat snizenou hlavu.. jenomze kdyz to poradne dotahnu ... tak mi klepe... pist do hlavy ( trosku to prhnal :-D ) myslíte ze mi pomuze brusna pasta...? ze budu brousit.. dokud... nebude tlouct? a jakej typ pasty na to? Jemna, Stredni, Hruba pasta? Moc diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2010 22:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9191    
takze ty snizis hlavu o milimetr abys ji o milimetr podlozil??? kravina!!! je treba upravit spalovaci prostor v hlave aby to neklepalo!!
 
 
Datum: 14. dubna 2010 22:09
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
soráč jedno těsnění pod hlavu
 
 
Datum: 14. dubna 2010 14:54
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej 2 těsnění mezi válec a kartery,a 2 jedno těsnění pod hlavu,,a snad to tukat nebude...
 
 
Datum: 14. dubna 2010 14:54
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
kurva tak to fakt nevim jestli to pujde skus tu hlavu podložit
 
 
Datum: 14. dubna 2010 10:31
 
 
 
 
Jméno: Nima      IP: uživatel8793    
Cauvec.. draci.. zháním co nejrychleji.. nějákou velkou rozetu na cup...! Nemáte někdo na prodej? pls... kdyz tak mi tu nechte.. svuj email.. Moc diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2010 17:27
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
dost se mi na cupech osvědčil 11 zubí sekundár! :-)
 
 
Datum: 14. dubna 2010 17:27
 
 
 
 
Jméno: Josef      E-mail:      IP: uživatel1337    
Zdar,mám doma jednu, myslim 65 zubů.Když budeš mít zájem dej vědět
 
 
Datum: 13. dubna 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: Tulda      E-mail:      IP: uživatel2418    
ahoj draci...mám dotaz...mužu na fechtla namontovat válec ze simala 70? píst karbec a hlavu???pujdeto?? nebone ? nebo by se to muselo nějak předělat??..díky za rady.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2010 21:11
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Výkon u pionýra lze zvyšovat jen do určité míry a ne do nekonečna a ještě s válcem simson
 
 
Datum: 13. dubna 2010 21:11
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nebo převařit žebra nebo ještě s toho udělat vodníka ale to by bylo drahé,pracné...
 
 
Datum: 13. dubna 2010 21:07
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
no to chlazení je problém jedině tam přidělat nějaký větrák silný který by to chladil jinak nevím
 
 
Datum: 13. dubna 2010 20:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co to chlazení?:-)
 
 
Datum: 13. dubna 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
přesně tak boocher
 
 
Datum: 13. dubna 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můžeš co bys nemohl ale na 99% to bez uprav klikovky a karterů nepojede
 
 
Datum: 13. dubna 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je tam takovejch problémů že to nemá cenu:-D už jenom takovej problém jak se to bude chladit? :-)
 
 
Datum: 13. dubna 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: tulda      IP: uživatel2418    
proč ne?
 
 
Datum: 13. dubna 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
No jít to půjde ale budeš to muset upravit a vyměnit kliku si myslím a pak to půjde
 
 
Datum: 13. dubna 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne:-)
 
 
Datum: 13. dubna 2010 20:20
 
<  151  152  153  154  155  156  157  158  159  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 09.05.2025 19:34:20 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu