|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 dobrý den,nevíte proč mi hází zadní kolo?děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 19:20
 Nebo taky šišatý ráfek,málo nafouklé kolo... Taky může házat silnice
Datum: 11. února 2010 19:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 povolené dráty,vysypaná ložiska,8 z ráfku,špatná zadní kyvka,šišatej plášť
Datum: 11. února 2010 19:16
 nebo ho někdy někdo hodil do pole a od té doby háže
Datum: 11. února 2010 18:27
 Asi osmica na ráfku nebo špatný plášť.
Datum: 11. února 2010 18:25
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 dobrý den,mám jawu 50/21 a chci vědět co si myslíte,je lepší laděný výfuk nebo originál s nějakou upravou?a jakou upravou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 19:42
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 jestli máš motor sériovku tak když máš ten origo výfuk vyčištěněj a nemáš tam žádnej bordel tak si myslím že to pojede lépe než třeba s hikonem ale pro upravenej motor bude lepší laděnej vyfuk
Datum: 11. února 2010 19:42
Jméno: standa
IP: uživatel8726
 sem cekal kdo se ozve.....
Datum: 11. února 2010 18:20
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Standa:na mustang se davali oba typy
Datum: 11. února 2010 17:35
Jméno: standa
IP: uživatel8726
 uz jsem jeden ladeny origo doutnik vymyslel,ale dodnes nebyl řádne odladen......letos planuju naladit doutnik jak na cestovní upravu tak na seriový válec,pokud se osvedci podělím se......
Datum: 11. února 2010 16:56
 ja mám propocitanej vejfuk svazenej podle technickyho vykresu a libuju si lepsi nez hikone da se to lip vytocit a bere hned od spoda kojni se na http://www.jawa-50.cz/ tam to mas v sekci tuning stopro pomuze
Datum: 11. února 2010 16:51
Jméno: standa
IP: uživatel8726
 originální výfuk zbavený karbonu .....nekdo preferuje mustangovy vyfuk,ja preferuju doutník .......joooo dobre udelany Hikone neni k zahození,ale kazdy ho jen navaří na origo koleno a ono to je horsi jak s origo vyfukem.......
Datum: 11. února 2010 16:40
 cus draci mam jawu 50/23 mustanga a chci se zeptat jaký máte zkušenosti s ferodo lamelami .... a s bezkontaktnim zapalovanim zn.VAPE jak tobre to svítí ??  nebo můžete doporučit nejaké jiné zapalování které jde upravit na pionyra aby to dobře svítilo a dobře jelo ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 11:23
 jinak polovina kdio si koupila na pio vape rika ze to sviti daleko lip a nikdo ze je to bludicka,,myslim ze to bude tim ze zalezi na zraku  nez na vikone
Vape vs pionýr krátký test
Zdravím všechny co zvažují výměnu původního zapalovaní jawy 50 za Vape.
Předem popíši co všechno se změní :
Plus číslo jedna jsem našel při prvním startu,ano napoprvé po přeplavení karburátoru, dokonce ani není třeba vyvinout velkou rychlost startpáky.
Plus číslo dva najdete při jízdě večer, světla opravdu svítí a otáčky motoru mají opravdu jen malý vliv, na kolísání svítivosti.
Plus číslo tři - Vape má optimálně nastavený předstih,tím je až neuvěřitelný, že motor táhne odspodu stejně dobře jako v otáčkách a má neuvěřitelně pravidelný chod. neplatí tady laborování jako u kladívek, kdy je člověk rád, že to jede nějak.
Údržba prakticky nulová,od chvilky co namontujete Vape už se pod víko není třeba dívat.
Montáž je naprosto jednoduchá ,ale skrývá se v ní jedna jediná záludnost. U většiny motorů je takzvaně provalená přepážka mezi řetězovým kolem a prostorem zapalování, pak jde velice špatně namontovat držák statoru,takže se musí karter mírně přibrousit.
Pro správný předstih je důležité najít horní úvrať motoru a pak otočit statorem,aby se jeho ryska kryla s ryskou na rotoru,utáhnout šrouby statoru a to je vše.
Po montáži je dobré použít silikon nebo těsnění pod víko a víčko zapalování, tím se zabrání vniknutí nečistot k rotoru.Taky doporučuji překontrolovat přechod přepážky karterů a přepážky na víku aby nevnikaly nečistoty od řetězu do prostoru zapalování.
U schématu zapojení jsem nenašel žádný problém a vše je řešeno naprosto jednoduše, Vape vyrábí tolik proudu kolik pionýr potřebuje,není tedy potřeba žádný regulátor , všechny dráty jdou přímo ze statoru,takže stačí jen opatřit konektory dva dráty pro světla , zbytek se jen zapojí k indukční cívce a jeden drát od cívky na přepínač předního světla jako chcípák.
Patřím k lidem, kteří donedávna Vape odmítali,ale tento test pro mne naprosto změnil na něj.Jestli chcete mít opravdu pokoj od nekvalitních kondenzátorů,kladívek,indukčních cívek a věčného ladění předstihu tak můžu Vape jedině doporučit.
Test proběhl za nepříznivých podmínek teploty pod nulou na vzdálenost 120km,po celou dobu se startovalo na první šlápnutí,tedy krom případů,když sem zapoměl zařazenej kvalt, nebo ze zvyku ,když sem si při startování zmáčknul spojku A motor začal jednou cukat, ale v případě že máte Vape můžete si být jisti, že vám dochází benzín , nebo se svíčka hlásí o výměnu.
Další test bude stejné zapalování v mopedu Jawetta ale již bude delší ale za méně extrémních podmínek.
Martin Doskočil (Mates)
http://jawamania.info/masters/frames/default.aspx?content=userdetail&userid=18
Datum: 12. února 2010 11:23
 draci tenhle rok uz konecne bude vape,, uz mi rok slibuji,,, az bude,,tak bude sajnovat jak halogen,,jinak zatim nevim,,sesa
Datum: 12. února 2010 11:21
 Mě se zdá to VAPE slabé protože jezdím hlavně v noci a potřebuji silné světlo... Kdyby to melo vykon pro světla alespon 30W tak už ho v pinckovi mám. Za ty prachy to mohli promakat aspon na těch 40W-jestli by to bylo reálné
Datum: 11. února 2010 19:02
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 Vape je paráda, jak řiká standa svítí s 25w žarovkou siž od volnoběhu, a neni skoro rozdíl jestli se motor točí nebo ne, a udržba nulová nemušiš ani vědět že tam nějaké zapalko máš
Datum: 11. února 2010 18:38
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 a dobre delas
Datum: 11. února 2010 18:36
 hele já to nevyráběl,udelal mi to známej v práci...... jestli potrebujes jeste neco jinyho napis na mail........icq uz radeji nerozdávam
Datum: 11. února 2010 18:22
 stando dej mi na tebe icq potřebuju pár rad ... dokázal bys sestrojit to tyrisorove zapalovani ?
Datum: 11. února 2010 17:02
 hale ferodo lamely to je super vec vydrzi mnohem vic nez origo korkovi jo a se zapalovanim jednoducha rec ja to vyresil tak sundas vsechy civky svetelny zapalovaci vindas magneto misto magneta dat hlinikovej mezikus a nechat jenom kondik a kladivka predelat to na bateriovi ale to je spis na zavodni uprava ne na sviceni a jezdeni
Datum: 11. února 2010 16:54
Jméno: standa
IP: uživatel8726
 pokud resis problem serizeni a udrzby kladivek tak v tom ti tyristor nepomuze  tyristor jede na kladivka taky.....o VAPE na pincka sme se tu nedavno bavili a ackoliv je tam psáno svetelný vykon max 22.5W tak to prý krásně svítí s žárovkou 6V/25 uz skoro od volnobehu....ovsem zadni svetlo je treba udelat z LED diod aby to bralo jen par miliamper...... ja osobne mám zapalováni made by Chong......neboli casto zminovany CDI.....je to parádní vec,žárovka 35W,bezvadne to chytá....funguje to jak s kladivky,tak je moznost zabudování treba bezkontaktniho cidla za 280,-....pokud bys chtel slyset víc,neco přihodim.....i sám velký Chong sem obcas zavítá,takze by ti mohl poskytnout cenne rady......jinak taky vyvinul verzi Ligt CDi coz je v podstate primitivni tyristor buzený induktivně,je to bez kladívek a svetelny okruh se nemeni.......
Datum: 11. února 2010 16:47
 jj já chci ale bezkontaktní ...... popř byl by tu někdo schopnej upravit zapalování nebo komplet eletriku na tyrisorové bezkontaktní ?
Datum: 11. února 2010 16:32
 Ferodo lamely jsou paráda.Víc to vydrží a lépe zabírají. S tím zapalováním. aby dobře svítilo-dej si tam světelné cívky 30W a aby to dobře jelo-perfektně seřid předstih a odtrh. Taky očistit kontakty na kladivkach
Datum: 11. února 2010 16:27
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau hoši,chci se zeptat když chci dělat novej lak jestli mám dát i základovku(popřípadě jakej odstín a značku) a nakonec i bezbarvý lak?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 11:00
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 já bych řek že to koupíš kdekoli v barvy-laky
Datum: 11. února 2010 11:00
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 jj díky a to se dá sehnat i v barvy-laky obchodě?nebo jen se specializovaných obchodech (s autama atd.)
Datum: 11. února 2010 10:44
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 nejlepší je dát dospod bílej stříkací kyt ale na to potřebuješ tlakovej kompresor a stříkací pistol pokud to máš tak to neni problem
Datum: 11. února 2010 10:37
Jméno: sousedd
IP: uživatel8545
Posl.aktualizace: 11. února 2010 15:47
 Vypada to moc pekne ale bohuzel 950 zrovna nemam ale co takhle kdyby se zuby dali cementovat toby pak uz neco vydrzelo
Datum: 11. února 2010 15:47
 No vypadají opravdu co k světu... třeba mě to ještě vyhecuje si k nim postavit motor co je bude pálit z volnoběhu
Datum: 11. února 2010 0:20
Jméno: standa
IP: uživatel8719
 hele tohle uz neni zadnej kompromis jako korky a nebo ferodo........tohle má kvalitní ozubení i povrch......to by melo motor přežít.......feroda sou prefektní,ty snad nejde spálit,ale zuby nic moc....korky maj zas dobry zuby ale ten korek upálíš jak nic.......tohle by mel být konecne kvalitní výrobek pro opravdový upraveny motor.......neco jak CKR ojnice...
Datum: 10. února 2010 22:57
 zdar draci nevite kdo chromuje ve stredoceskym kraji nebo na kutnohorsku??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2010 17:53
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/376135-pionyr-50-555.html to trosec prehnal ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 13:55
 za ty prechy by musel bejt celej Pochromovanej a jezdit na vodu...se asi trošec zbláznil..
Datum: 11. února 2010 13:55
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 za to si to zrenovujes sam..
Datum: 09. února 2010 18:19
Jméno: Jozo
IP: uživatel7809
 Pro znalce: nemělo by to být vše v jedný barvě+zlaté linky. Za ty prachy by to mohlo bejt otrochu lepší. Jen můj názor. Ráfky v chromu, zlatý linky.
Datum: 09. února 2010 17:12
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Je to přehnané...
Datum: 09. února 2010 15:39
 No tak zachovalý je a papíry má také ale za 35 tisíc bych ho určitě nebral bo to je opravdu dost. Je to sice veterán ale tohle trochu přehnal a za 20tisíc je tam lepší než za těch 35 000Kč.
Datum: 09. února 2010 15:23
 zadr draci nevyrobil by ste nekdo koleno na ten karburator del toro ,ale aby to pasovalo na orig. motor u fichtla?kolik by ste za to chtely?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2010 15:03
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 čus mam dotaz k čemu je zkrácení pístu a má to vůbec cenu dělat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2010 18:13
 Co zas vymýšlíte za kraviny ..když nechceš tunint válec jako pořádně tak je to k ničemu origoš válec je dobře udělanej a vám to na normální ježdění stačí no prostě když uděláš tímto způsobem sací tak co výfuk a tak aby to mělo cenu ???
Datum: 09. února 2010 18:13
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 slouží to k přečasování sání - začne dřív sát ale taky později zavře - co vím tak se zkracuje ta část pod sacím kanálem o 1,5-2mm ale tohle nevím jistě. Ale pak bych k tomu namontoval asi ještě podkovu
Datum: 09. února 2010 11:11
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
Posl.aktualizace: 09. března 2010 23:48
Jméno: mahdy
IP: uživatel4888
 Vidím, že se tu strhla diskuse o mém zapalování, které nabízím k prodeji. Zapalování je stále testováno a ještě nebyla nalezena ani jedna závada. \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nCo se týče té cívky, ano ta je původní a její energie je transformována.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nŠpína na snímači nevadí, protože se jedná o IR ne o LED závoru.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nProvedení drážek snímače není 100% a to z toho důvodu, že prototyp byl vyroben ručně "na koleni". To co jde do prodeje je vyráběno pouze na CNC fréze..\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nMimochodem zapalování je k mání až v květnu a to z důvodu absence právě cnc.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nNikoho nenutím, aby si toto zapalko kupoval, pouze nabízím tuto možnost, protože vím jaké sou problémy s kladívky.
Datum: 09. března 2010 23:48
Jméno: standa
IP: uživatel8719
 proste tyristor s bezk. čidlem.......jak vyresil napajeni cidla netusim......cena je adekvátní.......jinak to co vidis se dá postavit za 400,- to je v podstate chongovo ligth cdi akorat to ma nejakou infrared zavoru.....
Datum: 10. února 2010 9:01
 jinak jeste by me zajmalo, jak by mohl dolozit tvrzeni "Nulove ztraty"..  btw jestli to nekdo koupite, ozvete se mi... dik
Datum: 09. února 2010 14:34
 jednak by me zajmalo, jak to ma vyreseny s puvodni civkou, z toho co pise jsem pochopil ze to je spinany klasicky tyrystorem, a napeti se uchovava v kondu. previnoutou civku vsak mit nemuze, protoze necim musi napajet ridici obvody a ledku v te zavore , a to trafo ktere tam je vypada dost mrnavy... jinak bych se celkem obaval spolehlivosti ,optickej snimac se musi udrzovat v naprosty cistote (neprichazi tedy v uvahu vylomena prepazka u kolecka) ... Chongovo lightcdi je podle me minimalne stejne tak spolehlivy, v principu to samy a za osminu ceny...
Datum: 09. února 2010 14:28
 tak jde na tom videt ze to dela doma a na kseft.. Proc ne,kdyz mu to jde a umi to  uvazuju o tom..
Datum: 09. února 2010 14:01
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 tak sem dostal odpověď všechny 3 cívky zůstávají zachovány takže to svítí a troubý začínám o tom uvažovat
Datum: 09. února 2010 11:56
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 Hej nevím nevím ... popravdě se mi to moc nelíbí - nevím proč ale za tu cenu se mi tomu nechce věřit už tu bylo dost takových lidí - bezva úpravy za skvělé ceny - postupem času se zjistilo že to jsou šmejdy - tím samozrajme nechci odsoudit tohle zapalování ale když se podívám na ten plošnej spoj - tak ty drážky pro uchycení nejsou uplne precisní a to už svědčí o tom jak je to provedeno celé, já do toho hned nejdu, až se mi donese kladný ohlas, potom o tom budu uvažovat .
Datum: 09. února 2010 11:33
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 to by mě taky zajímalo psal jsem mu tak uvidim co mi napíše ale ta cena je dobrá ale muselo by to svítit
Datum: 09. února 2010 10:49
 no a co se svetlama ? to tam dam normalne dalsi dve civky a napojim jak origo nebo co...
Datum: 09. února 2010 10:10
 wow...to vypada dobre...
Datum: 09. února 2010 10:09
Jméno: péro
IP: uživatel2889
 vypadá to zajímavě a není to ani nijak drahý
Datum: 09. února 2010 10:08
Jméno: mmm
IP: uživatel6804
 cus vim ze se to moc nehodi poladil sem babu 210 jede fakt dober skousel sem tam nasadit hlavu se sivona pojede to lip ma to lepsi spalovaci prostor a este kdys tam dam zadyni rozetu z 207 neznycim nak prevodovku nebo spojky nekdo rikal ze se snat nici unasec co je natom pravdy dik cus...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2010 17:32
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 čau máš email ? nebo ICQ prosím ? a ty tám máš karbec z fichtla ? a co jak si ho tam dal ? si musel udělat svoje koleno nebo jak ? a o kolik ti to zvíšilo rychlost ? ta karburace ? dík čew
Datum: 09. února 2010 17:32
Jméno: mmm
IP: uživatel6804
 pro martina neprojizdel sem to jen sem jitam nasadil kamos rozebyral sima tak sem to jentak skusil je potreba tam dat delsi srouby do valce musi to jet lip ma menci spalovaci prostor a co mas ty za tuning ja mam vrtany kanaly a karbec s 21 jede skoro 68 a samozrejmne potor po go to je1 vjec cim zacit cus...
Datum: 09. února 2010 16:05
 čaz, hale já mám taky babettu 210, a zvyšuju rychlost a sílu, a chci se tě zeptat jestli si tam fakt dal tu hlavu ze simsona, a o kolik je lepší síla a rychlost ? a nemohl by jsi mi poslat fotku jak to vypadá ? prosím moc, děk, ICQ 569150380 nebo email
Datum: 09. února 2010 11:24
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 prosim vás nevíte proč mi nejde zmáčknout tlačítko na klakson?jak tam má být tenplíšek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2010 21:37
Jméno: mates
IP: uživatel1569
 protože se podivej na schema zapojení elektroinstalace tím že ukostříš se začne troubit... jednoduchý... skus si to nakopni fíka a dej si kabel od cívky kerou napájíš klakson na ten klakso a druhej kontakt z karbca uzemni o válec nebo o kostru a uviďíš že začne bzučet...
Datum: 08. února 2010 21:37
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 proč bych to měl ukostřovat?
Datum: 08. února 2010 21:12
Jméno: mates
IP: uživatel1569
 jj však tak sem to myslel že dáš nadruhou stranu matku ale možná bude potřeba tu matku kousek zbrousit aby byla plošší a kdyby to netroubilo tak pod tu matku dej kuz drátu ktewrej ukostříš (já ukostřil to ten šroub kerym tam je ten kryt přišroubovanej)
Datum: 08. února 2010 21:10
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 ale to mě muže kdykoliv vypadnout ten šroubek,nemužu dát na druhou stranu matku?
Datum: 08. února 2010 21:01
Jméno: mates
IP: uživatel1569
 ten plíšek má být podel té krabičky přesně a netroubí to protože je vyhlej víc k tělu přepínače a je tam blbej kontakt nevrací se ůnava materiálu to je snad na každým fíku posraný todle.. doporučuju koupit novej přepínač a nebo tam dát mýstotlačítka šroubek a podněj pérko tak sem to udělal já a de to ten plíšek sem vyhodil...
Datum: 08. února 2010 20:09
 Zdar draci,který drapák by jste mi doporučily 2,75-16 E06 MITAS nebo ten co tu má Sesa?Jde mi hlavně o záběr v terénu a taky výdrž abych ho za měsíc ježdění po polnačkách a na motokrosové trati nesjel(po cestě jedu málokdy).Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2010 20:04
Jméno: Mates
IP: uživatel1569
 Mytas.. mám ho dva roky ježděno závodně a je ok...
Datum: 08. února 2010 20:04
Jméno: Matesdachl21
IP: uživatel1569
 Zdarec mám takovej dotaz ohledně tohodle zápalka máte sním někdo zkušenosti? jak je spolehlyví vyplatí se to? co nato říkáte na cesťáka a co na kross? dík za odpověďi...
http://www.jawamaniacs.e-blog.cz/eshop.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2010 12:15
Jméno: jawáák
IP: uživatel4888
 Já jsem si od něj nechal to zapalko vyrobit, poslal jsem mu staré zapalko, tedy stator s cívkou a vačku a on mi poslal komplet celý zapalko. Trvalo to teda měsíc, páč nemá zatím cnc frézu, takže to musí dělat ručně. Co se týče ceny o proti konkurencím, tady není o čem diskutovat. Je to skoro zadarmo a spolehlivost? Zatím mi fakčí a nejsou žádný problémy. Montáž oprvadu zvládne každý. Mám jej na fechtlovi
Datum: 16. února 2010 12:15
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
Datum: 08. února 2010 18:25
 No není tohle už vrchol drzosti?...http://aukro.cz/item914943875_sportovni_filtr_sani_pionyr_simson_novy.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2010 21:57
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
 jasně není problem
Datum: 08. února 2010 21:57
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Jen mu dejte
Datum: 08. února 2010 20:11
 jj napište mu ! kua
Datum: 08. února 2010 20:09
 hej napisem mu vsichni co mame aukro ucet, ja mu du napsat musime mu to nejak nandat
Datum: 08. února 2010 20:01
Datum: 08. února 2010 19:45
Datum: 08. února 2010 19:07
Jméno: mates
IP: uživatel1569
 péro nebylo to na aukru? nebo na motoinzerci spíš sem to viděl myslym taky...
Datum: 08. února 2010 18:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nedávno jsem viděl použitý kladívka na pionýra za 100kč
Datum: 08. února 2010 18:42
Datum: 08. února 2010 18:16
Datum: 08. února 2010 18:15
Datum: 08. února 2010 18:10
Jméno: mates
IP: uživatel1569
 no ty kokso... ten se posral...... podle mě mu tam ujela jedna nula navýc
Datum: 08. února 2010 18:01
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Na motokrámku stojí 300 kč :-o
Datum: 08. února 2010 17:56
 To nejni vrchol drzosti ae BLBOSTI...tvl ae to musi být fkt nehoráznej vůůl
Datum: 08. února 2010 17:54
 zdar chci se zeptat kolikátky kuličky mají být v krku řízení u simsona,a kdyžtak kolikátky u pincka
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2010 18:54
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 U sifla to nvm ale fichtl ma 5mm kul.ložiska
Datum: 07. února 2010 18:54
Jméno: Radek
IP: uživatel8591
 zdarec jaký rozměr 19ráfku se montoval na čz 175/470 sport dopředu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2010 17:05
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Podíváš-li se na stránkách SESA-MOTO do popisu , je tam 1,85B x 19.
Datum: 08. února 2010 17:05
 Zdar draci chtel bych s na jawe 250 353 udelat pridavny svetlo aby bylo na riditkach a abych s nim mohl hybat do stran no proste abych videl kam chtel poradte jak by to slo udelat jestly bych musel mit pridavnou baterku nebo jak piste co radite zatim diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2010 16:34
Jméno: matoosh
IP: uživatel4301
 mam taku otazku...je normalne ked pomaly tocim rotorom ze pocujem take jemne fucanie ako keby to niekde netesnilo...ale mam pretesneny valec aj hlavu...moze to fucat cez gufero ? alebo je to fucanie normalne...kompresiu to ma silnu..
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2010 16:16
 JJ je to nejspíš tak jak říkám ...to dělá každýmu i mě když mám k tomu všude jedno kroužky  ...Ale aby si zas někdo nemyslel že jednokroužek těsní špatně (těsní stejně akorát ve vyšších otáčkách)
Datum: 07. února 2010 16:16
 Mě to taky tak dělá,řekl bych že je to normální...
Datum: 07. února 2010 14:40
Jméno: matoosh
IP: uživatel4301
 a ked zapcham nasavanie vzduchu tak to nefuci..
Datum: 07. února 2010 13:34
 No záleží v které fázi je píst ...Jestli de do horní uvrati tak jestli točíš pomalu a máš oddělanej výfuk,karbec či filtr tak je to normální prtože v tak malejch otáčkách to píst.kroužek neutěsní
Datum: 07. února 2010 13:22
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 muze to bejt guferem poznas to sicenim pri spodni kopmresi , normalne je vymen nemusis puli motor
Datum: 07. února 2010 13:02
Jméno: matoosh
IP: uživatel4301
 zdar..dokazal by som si doma sam ocalunit sedadlo?? vsetko na to potrebne mam...je to moc narocne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2010 17:04
 Já jsem to dělal a stálo mě to dost hodin práce, ale bylo to zadarmo, takže jestli si troufáš tak to zkus.
Datum: 07. února 2010 17:04
 Záleží na tobě, jak si troufáš...Musíš ale hlavně odhadnout správnou velikost aby si to neměl moc malé nebo zase příliš volné. Zkrátka aby to trochu vypadalo
Datum: 07. února 2010 14:56
|



|