slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  163  164  165  166  167  168  169  170  171  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
dobrý den,nevíte proč mi hází zadní kolo?děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2010 19:20
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo taky šišatý ráfek,málo nafouklé kolo... Taky může házat silnice :-D
 
 
Datum: 11. února 2010 19:20
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
povolené dráty,vysypaná ložiska,8 z ráfku,špatná zadní kyvka,šišatej plášť
 
 
Datum: 11. února 2010 19:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo ho někdy někdo hodil do pole a od té doby háže :-D
 
 
Datum: 11. února 2010 18:27
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi osmica na ráfku nebo špatný plášť.
 
 
Datum: 11. února 2010 18:25
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
dobrý den,mám jawu 50/21 a chci vědět co si myslíte,je lepší laděný výfuk nebo originál s nějakou upravou?a jakou upravou? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2010 19:42
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
jestli máš motor sériovku tak když máš ten origo výfuk vyčištěněj a nemáš tam žádnej bordel tak si myslím že to pojede lépe než třeba s hikonem ale pro upravenej motor bude lepší laděnej vyfuk
 
 
Datum: 11. února 2010 19:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8726    
sem cekal kdo se ozve.....
 
 
Datum: 11. února 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Standa:na mustang se davali oba typy ;-)
 
 
Datum: 11. února 2010 17:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8726    
uz jsem jeden ladeny origo doutnik vymyslel,ale dodnes nebyl řádne odladen......letos planuju naladit doutnik jak na cestovní upravu tak na seriový válec,pokud se osvedci podělím se......
 
 
Datum: 11. února 2010 16:56
 
 
 
 
Jméno: vencajz2123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mám propocitanej vejfuk svazenej podle technickyho vykresu a libuju si lepsi nez hikone da se to lip vytocit a bere hned od spoda kojni se na http://www.jawa-50.cz/ tam to mas v sekci tuning stopro pomuze
 
 
Datum: 11. února 2010 16:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8726    
originální výfuk zbavený karbonu .....nekdo preferuje mustangovy vyfuk,ja preferuju doutník .......joooo dobre udelany Hikone neni k zahození,ale kazdy ho jen navaří na origo koleno a ono to je horsi jak s origo vyfukem.......
 
 
Datum: 11. února 2010 16:40
 
 
 
 
Jméno: milda      E-mail:      IP: uživatel8684    
cus draci mam jawu 50/23 mustanga a chci se zeptat jaký máte zkušenosti s ferodo lamelami .... a s bezkontaktnim zapalovanim zn.VAPE jak tobre to svítí ?? :-) nebo můžete doporučit nejaké jiné zapalování které jde upravit na pionyra aby to dobře svítilo a dobře jelo ... :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2010 11:23
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak polovina kdio si koupila na pio vape rika ze to sviti daleko lip a nikdo ze je to bludicka,,myslim ze to bude tim ze zalezi na zraku :-) nez na vikone Vape vs pionýr krátký test Zdravím všechny co zvažují výměnu původního zapalovaní jawy 50 za Vape. Předem popíši co všechno se změní : Plus číslo jedna jsem našel při prvním startu,ano napoprvé po přeplavení karburátoru, dokonce ani není třeba vyvinout velkou rychlost startpáky. Plus číslo dva najdete při jízdě večer, světla opravdu svítí a otáčky motoru mají opravdu jen malý vliv, na kolísání svítivosti. Plus číslo tři - Vape má optimálně nastavený předstih,tím je až neuvěřitelný, že motor táhne odspodu stejně dobře jako v otáčkách a má neuvěřitelně pravidelný chod. neplatí tady laborování jako u kladívek, kdy je člověk rád, že to jede nějak. Údržba prakticky nulová,od chvilky co namontujete Vape už se pod víko není třeba dívat. Montáž je naprosto jednoduchá ,ale skrývá se v ní jedna jediná záludnost. U většiny motorů je takzvaně provalená přepážka mezi řetězovým kolem a prostorem zapalování, pak jde velice špatně namontovat držák statoru,takže se musí karter mírně přibrousit. Pro správný předstih je důležité najít horní úvrať motoru a pak otočit statorem,aby se jeho ryska kryla s ryskou na rotoru,utáhnout šrouby statoru a to je vše. Po montáži je dobré použít silikon nebo těsnění pod víko a víčko zapalování, tím se zabrání vniknutí nečistot k rotoru.Taky doporučuji překontrolovat přechod přepážky karterů a přepážky na víku aby nevnikaly nečistoty od řetězu do prostoru zapalování. U schématu zapojení jsem nenašel žádný problém a vše je řešeno naprosto jednoduše, Vape vyrábí tolik proudu kolik pionýr potřebuje,není tedy potřeba žádný regulátor , všechny dráty jdou přímo ze statoru,takže stačí jen opatřit konektory dva dráty pro světla , zbytek se jen zapojí k indukční cívce a jeden drát od cívky na přepínač předního světla jako chcípák. Patřím k lidem, kteří donedávna Vape odmítali,ale tento test pro mne naprosto změnil na něj.Jestli chcete mít opravdu pokoj od nekvalitních kondenzátorů,kladívek,indukčních cívek a věčného ladění předstihu tak můžu Vape jedině doporučit. Test proběhl za nepříznivých podmínek teploty pod nulou na vzdálenost 120km,po celou dobu se startovalo na první šlápnutí,tedy krom případů,když sem zapoměl zařazenej kvalt, nebo ze zvyku ,když sem si při startování zmáčknul spojku A motor začal jednou cukat, ale v případě že máte Vape můžete si být jisti, že vám dochází benzín , nebo se svíčka hlásí o výměnu. Další test bude stejné zapalování v mopedu Jawetta ale již bude delší ale za méně extrémních podmínek. Martin Doskočil (Mates) http://jawamania.info/masters/frames/default.aspx?content=userdetail&userid=18
 
 
Datum: 12. února 2010 11:23
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draci tenhle rok uz konecne bude vape,, uz mi rok slibuji,,, az bude,,tak bude sajnovat jak halogen,,jinak zatim nevim,,sesa
 
 
Datum: 12. února 2010 11:21
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě se zdá to VAPE slabé protože jezdím hlavně v noci a potřebuji silné světlo... Kdyby to melo vykon pro světla alespon 30W tak už ho v pinckovi mám. Za ty prachy to mohli promakat aspon na těch 40W-jestli by to bylo reálné
 
 
Datum: 11. února 2010 19:02
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
Vape je paráda, jak řiká standa svítí s 25w žarovkou siž od volnoběhu, a neni skoro rozdíl jestli se motor točí nebo ne, a udržba nulová nemušiš ani vědět že tam nějaké zapalko máš
 
 
Datum: 11. února 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
a dobre delas :-D
 
 
Datum: 11. února 2010 18:36
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel8726    
hele já to nevyráběl,udelal mi to známej v práci...... jestli potrebujes jeste neco jinyho napis na mail........icq uz radeji nerozdávam:-D
 
 
Datum: 11. února 2010 18:22
 
 
 
 
Jméno: milda      E-mail:      IP: uživatel8684    
stando dej mi na tebe icq potřebuju pár rad ... dokázal bys sestrojit to tyrisorove zapalovani ?
 
 
Datum: 11. února 2010 17:02
 
 
 
 
Jméno: vencajz2123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hale ferodo lamely to je super vec vydrzi mnohem vic nez origo korkovi jo a se zapalovanim jednoducha rec ja to vyresil tak sundas vsechy civky svetelny zapalovaci vindas magneto misto magneta dat hlinikovej mezikus a nechat jenom kondik a kladivka predelat to na bateriovi ale to je spis na zavodni uprava ne na sviceni a jezdeni
 
 
Datum: 11. února 2010 16:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8726    
pokud resis problem serizeni a udrzby kladivek tak v tom ti tyristor nepomuze:-) tyristor jede na kladivka taky.....o VAPE na pincka sme se tu nedavno bavili a ackoliv je tam psáno svetelný vykon max 22.5W tak to prý krásně svítí s žárovkou 6V/25 uz skoro od volnobehu....ovsem zadni svetlo je treba udelat z LED diod aby to bralo jen par miliamper...... ja osobne mám zapalováni made by Chong......neboli casto zminovany CDI.....je to parádní vec,žárovka 35W,bezvadne to chytá....funguje to jak s kladivky,tak je moznost zabudování treba bezkontaktniho cidla za 280,-....pokud bys chtel slyset víc,neco přihodim.....i sám velký Chong sem obcas zavítá,takze by ti mohl poskytnout cenne rady......jinak taky vyvinul verzi Ligt CDi coz je v podstate primitivni tyristor buzený induktivně,je to bez kladívek a svetelny okruh se nemeni.......
 
 
Datum: 11. února 2010 16:47
 
 
 
 
Jméno: milda      E-mail:      IP: uživatel8684    
jj já chci ale bezkontaktní ...... popř byl by tu někdo schopnej upravit zapalování nebo komplet eletriku na tyrisorové bezkontaktní ?
 
 
Datum: 11. února 2010 16:32
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ferodo lamely jsou paráda.Víc to vydrží a lépe zabírají. S tím zapalováním. aby dobře svítilo-dej si tam světelné cívky 30W a aby to dobře jelo-perfektně seřid předstih a odtrh. Taky očistit kontakty na kladivkach
 
 
Datum: 11. února 2010 16:27
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau hoši,chci se zeptat když chci dělat novej lak jestli mám dát i základovku(popřípadě jakej odstín a značku) a nakonec i bezbarvý lak?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2010 11:00
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel5608    
já bych řek že to koupíš kdekoli v barvy-laky
 
 
Datum: 11. února 2010 11:00
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
jj díky a to se dá sehnat i v barvy-laky obchodě?nebo jen se specializovaných obchodech (s autama atd.)
 
 
Datum: 11. února 2010 10:44
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel5608    
nejlepší je dát dospod bílej stříkací kyt ale na to potřebuješ tlakovej kompresor a stříkací pistol pokud to máš tak to neni problem
 
 
Datum: 11. února 2010 10:37
 
 
 
 
Jméno: sousedd      IP: uživatel8545    
Zdar už si někdo koupil ty lamely? Jsem opravdu zvědavý, jestli jsou dobré: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3090.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2010 15:47
 
 
 
 
Jméno: Jay26 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vypada to moc pekne ale bohuzel 950 zrovna nemam ale co takhle kdyby se zuby dali cementovat toby pak uz neco vydrzelo
 
 
Datum: 11. února 2010 15:47
 
 
 
 
Jméno: Manuchaos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No vypadají opravdu co k světu... třeba mě to ještě vyhecuje si k nim postavit motor co je bude pálit z volnoběhu :-D
 
 
Datum: 11. února 2010 0:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8719    
hele tohle uz neni zadnej kompromis jako korky a nebo ferodo........tohle má kvalitní ozubení i povrch......to by melo motor přežít.......feroda sou prefektní,ty snad nejde spálit,ale zuby nic moc....korky maj zas dobry zuby ale ten korek upálíš jak nic.......tohle by mel být konecne kvalitní výrobek pro opravdový upraveny motor.......neco jak CKR ojnice...
 
 
Datum: 10. února 2010 22:57
 
 
 
 
Jméno: KOUDY.OK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci nevite kdo chromuje ve stredoceskym kraji nebo na kutnohorsku?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2010 17:53
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/376135-pionyr-50-555.html to trosec prehnal ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2010 13:55
 
 
 
 
Jméno: Honza      E-mail:      IP: uživatel3563    
za ty prechy by musel bejt celej Pochromovanej a jezdit na vodu...se asi trošec zbláznil..:-D
 
 
Datum: 11. února 2010 13:55
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
za to si to zrenovujes sam..
 
 
Datum: 09. února 2010 18:19
 
 
 
 
Jméno: Jozo      IP: uživatel7809    
Pro znalce: nemělo by to být vše v jedný barvě+zlaté linky. Za ty prachy by to mohlo bejt otrochu lepší. Jen můj názor. Ráfky v chromu, zlatý linky.
 
 
Datum: 09. února 2010 17:12
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Je to přehnané...
 
 
Datum: 09. února 2010 15:39
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak zachovalý je a papíry má také ale za 35 tisíc bych ho určitě nebral bo to je opravdu dost. Je to sice veterán ale tohle trochu přehnal a za 20tisíc je tam lepší než za těch 35 000Kč.
 
 
Datum: 09. února 2010 15:23
 
 
 
 
Jméno: sicmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zadr draci nevyrobil by ste nekdo koleno na ten karburator del toro ,ale aby to pasovalo na orig. motor u fichtla?kolik by ste za to chtely? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2010 15:03
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel5608    
čus mam dotaz k čemu je zkrácení pístu a má to vůbec cenu dělat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2010 18:13
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co zas vymýšlíte za kraviny ..když nechceš tunint válec jako pořádně tak je to k ničemu origoš válec je dobře udělanej a vám to na normální ježdění stačí no prostě když uděláš tímto způsobem sací tak co výfuk a tak aby to mělo cenu ???
 
 
Datum: 09. února 2010 18:13
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar      IP: uživatel5685    
slouží to k přečasování sání - začne dřív sát ale taky později zavře - co vím tak se zkracuje ta část pod sacím kanálem o 1,5-2mm ale tohle nevím jistě. Ale pak bych k tomu namontoval asi ještě podkovu
 
 
Datum: 09. února 2010 11:11
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel5608    
čus hoši co si o tom myslíte je to dobrý? http://www.jawamaniacs.e-blog.cz/eshop.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2010 23:48
 
 
 
 
Jméno: mahdy      IP: uživatel4888    
Vidím, že se tu strhla diskuse o mém zapalování, které nabízím k prodeji. Zapalování je stále testováno a ještě nebyla nalezena ani jedna závada. \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nCo se týče té cívky, ano ta je původní a její energie je transformována.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nŠpína na snímači nevadí, protože se jedná o IR ne o LED závoru.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nProvedení drážek snímače není 100% a to z toho důvodu, že prototyp byl vyroben ručně "na koleni". To co jde do prodeje je vyráběno pouze na CNC fréze..\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nMimochodem zapalování je k mání až v květnu a to z důvodu absence právě cnc.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nNikoho nenutím, aby si toto zapalko kupoval, pouze nabízím tuto možnost, protože vím jaké sou problémy s kladívky.
 
 
Datum: 09. března 2010 23:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8719    
proste tyristor s bezk. čidlem.......jak vyresil napajeni cidla netusim......cena je adekvátní.......jinak to co vidis se dá postavit za 400,- to je v podstate chongovo ligth cdi akorat to ma nejakou infrared zavoru.....
 
 
Datum: 10. února 2010 9:01
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jinak jeste by me zajmalo, jak by mohl dolozit tvrzeni "Nulove ztraty".. :-) btw jestli to nekdo koupite, ozvete se mi... dik
 
 
Datum: 09. února 2010 14:34
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jednak by me zajmalo, jak to ma vyreseny s puvodni civkou, z toho co pise jsem pochopil ze to je spinany klasicky tyrystorem, a napeti se uchovava v kondu. previnoutou civku vsak mit nemuze, protoze necim musi napajet ridici obvody a ledku v te zavore , a to trafo ktere tam je vypada dost mrnavy... jinak bych se celkem obaval spolehlivosti ,optickej snimac se musi udrzovat v naprosty cistote (neprichazi tedy v uvahu vylomena prepazka u kolecka) ... Chongovo lightcdi je podle me minimalne stejne tak spolehlivy, v principu to samy a za osminu ceny...
 
 
Datum: 09. února 2010 14:28
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jde na tom videt ze to dela doma a na kseft.. Proc ne,kdyz mu to jde a umi to ;-) uvazuju o tom..
 
 
Datum: 09. února 2010 14:01
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel5608    
tak sem dostal odpověď všechny 3 cívky zůstávají zachovány takže to svítí a troubý začínám o tom uvažovat
 
 
Datum: 09. února 2010 11:56
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar      IP: uživatel5685    
Hej nevím nevím ... popravdě se mi to moc nelíbí - nevím proč ale za tu cenu se mi tomu nechce věřit už tu bylo dost takových lidí - bezva úpravy za skvělé ceny - postupem času se zjistilo že to jsou šmejdy - tím samozrajme nechci odsoudit tohle zapalování ale když se podívám na ten plošnej spoj - tak ty drážky pro uchycení nejsou uplne precisní a to už svědčí o tom jak je to provedeno celé, já do toho hned nejdu, až se mi donese kladný ohlas, potom o tom budu uvažovat .
 
 
Datum: 09. února 2010 11:33
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel5608    
to by mě taky zajímalo psal jsem mu tak uvidim co mi napíše ale ta cena je dobrá ale muselo by to svítit
 
 
Datum: 09. února 2010 10:49
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no a co se svetlama ? to tam dam normalne dalsi dve civky a napojim jak origo nebo co...
 
 
Datum: 09. února 2010 10:10
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
wow...to vypada dobre...
 
 
Datum: 09. února 2010 10:09
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel2889    
vypadá to zajímavě a není to ani nijak drahý :-)
 
 
Datum: 09. února 2010 10:08
 
 
 
 
Jméno: mmm      IP: uživatel6804    
cus vim ze se to moc nehodi poladil sem babu 210 jede fakt dober skousel sem tam nasadit hlavu se sivona pojede to lip ma to lepsi spalovaci prostor a este kdys tam dam zadyni rozetu z 207 neznycim nak prevodovku nebo spojky nekdo rikal ze se snat nici unasec co je natom pravdy dik cus... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2010 17:32
 
 
 
 
Jméno: Martin.Fel      IP: uživatel5767    
čau máš email ? nebo ICQ prosím ? a ty tám máš karbec z fichtla ? a co jak si ho tam dal ? si musel udělat svoje koleno nebo jak ? a o kolik ti to zvíšilo rychlost ? ta karburace ? dík čew
 
 
Datum: 09. února 2010 17:32
 
 
 
 
Jméno: mmm      IP: uživatel6804    
pro martina neprojizdel sem to jen sem jitam nasadil kamos rozebyral sima tak sem to jentak skusil je potreba tam dat delsi srouby do valce musi to jet lip ma menci spalovaci prostor a co mas ty za tuning ja mam vrtany kanaly a karbec s 21 jede skoro 68 a samozrejmne potor po go to je1 vjec cim zacit cus...
 
 
Datum: 09. února 2010 16:05
 
 
 
 
Jméno: Martin.Fel      E-mail:      IP: uživatel5767    
čaz, hale já mám taky babettu 210, a zvyšuju rychlost a sílu, a chci se tě zeptat jestli si tam fakt dal tu hlavu ze simsona, a o kolik je lepší síla a rychlost ? a nemohl by jsi mi poslat fotku jak to vypadá ? prosím moc, děk, ICQ 569150380 nebo email :-D
 
 
Datum: 09. února 2010 11:24
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
prosim vás nevíte proč mi nejde zmáčknout tlačítko na klakson?jak tam má být tenplíšek? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel1569    
protože se podivej na schema zapojení elektroinstalace tím že ukostříš se začne troubit... jednoduchý... skus si to nakopni fíka a dej si kabel od cívky kerou napájíš klakson na ten klakso a druhej kontakt z karbca uzemni o válec nebo o kostru a uviďíš že začne bzučet...
 
 
Datum: 08. února 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
proč bych to měl ukostřovat?
 
 
Datum: 08. února 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel1569    
jj však tak sem to myslel že dáš nadruhou stranu matku ale možná bude potřeba tu matku kousek zbrousit aby byla plošší a kdyby to netroubilo tak pod tu matku dej kuz drátu ktewrej ukostříš (já ukostřil to ten šroub kerym tam je ten kryt přišroubovanej)
 
 
Datum: 08. února 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
ale to mě muže kdykoliv vypadnout ten šroubek,nemužu dát na druhou stranu matku?
 
 
Datum: 08. února 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel1569    
ten plíšek má být podel té krabičky přesně a netroubí to protože je vyhlej víc k tělu přepínače a je tam blbej kontakt nevrací se ůnava materiálu to je snad na každým fíku posraný todle.. doporučuju koupit novej přepínač a nebo tam dát mýstotlačítka šroubek a podněj pérko tak sem to udělal já a de to ten plíšek sem vyhodil...
 
 
Datum: 08. února 2010 20:09
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci,který drapák by jste mi doporučily 2,75-16 E06 MITAS nebo ten co tu má Sesa?Jde mi hlavně o záběr v terénu a taky výdrž abych ho za měsíc ježdění po polnačkách a na motokrosové trati nesjel(po cestě jedu málokdy).Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: Mates      IP: uživatel1569    
Mytas.. mám ho dva roky ježděno závodně a je ok...
 
 
Datum: 08. února 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: Matesdachl21      IP: uživatel1569    
Zdarec mám takovej dotaz ohledně tohodle zápalka máte sním někdo zkušenosti? jak je spolehlyví vyplatí se to? co nato říkáte na cesťáka a co na kross? dík za odpověďi... http://www.jawamaniacs.e-blog.cz/eshop.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2010 12:15
 
 
 
 
Jméno: jawáák      IP: uživatel4888    
Já jsem si od něj nechal to zapalko vyrobit, poslal jsem mu staré zapalko, tedy stator s cívkou a vačku a on mi poslal komplet celý zapalko. Trvalo to teda měsíc, páč nemá zatím cnc frézu, takže to musí dělat ručně. Co se týče ceny o proti konkurencím, tady není o čem diskutovat. Je to skoro zadarmo a spolehlivost? Zatím mi fakčí a nejsou žádný problémy. Montáž oprvadu zvládne každý. Mám jej na fechtlovi
 
 
Datum: 16. února 2010 12:15
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
 
 
Datum: 08. února 2010 18:25
 
 
 
 
Jméno: falkons ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No není tohle už vrchol drzosti?...http://aukro.cz/item914943875_sportovni_filtr_sani_pionyr_simson_novy.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: dejvis      IP: uživatel455    
jasně není problem:-D
 
 
Datum: 08. února 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Jen mu dejte
 
 
Datum: 08. února 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj napište mu ! kua
 
 
Datum: 08. února 2010 20:09
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hej napisem mu vsichni co mame aukro ucet, ja mu du napsat musime mu to nejak nandat
 
 
Datum: 08. února 2010 20:01
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 08. února 2010 19:45
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tk sem se ho zeptal jestly se nepřeklepl,a tohle mi odepsal: Ne, prodávám výkonný sportovní filtr. Původně jsem ho koupil za 1200 Kč. :-D :-D :-D :-D :-D TO JE SÍLA
 
 
Datum: 08. února 2010 19:07
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel1569    
péro nebylo to na aukru? nebo na motoinzerci spíš sem to viděl myslym taky...
 
 
Datum: 08. února 2010 18:46
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nedávno jsem viděl použitý kladívka na pionýra za 100kč
 
 
Datum: 08. února 2010 18:42
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já ho asi koupim :-D:-D:-D
 
 
Datum: 08. února 2010 18:16
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D :-D &#8595;
 
 
Datum: 08. února 2010 18:15
 
 
 
 
Jméno: falkons ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Myslím že ten by se snažil prodat i svoji babičku..:-D:-D:-D
 
 
Datum: 08. února 2010 18:10
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel1569    
no ty kokso... ten se posral...... podle mě mu tam ujela jedna nula navýc :-D
 
 
Datum: 08. února 2010 18:01
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Na motokrámku stojí 300 kč :-o
 
 
Datum: 08. února 2010 17:56
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To nejni vrchol drzosti ae BLBOSTI...tvl ae to musi být fkt nehoráznej vůůl :-D
 
 
Datum: 08. února 2010 17:54
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar chci se zeptat kolikátky kuličky mají být v krku řízení u simsona,a kdyžtak kolikátky u pincka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2010 18:54
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
U sifla to nvm ale fichtl ma 5mm kul.ložiska
 
 
Datum: 07. února 2010 18:54
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel8591    
zdarec jaký rozměr 19ráfku se montoval na čz 175/470 sport dopředu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2010 17:05
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel8062    
Podíváš-li se na stránkách SESA-MOTO do popisu , je tam 1,85B x 19.
 
 
Datum: 08. února 2010 17:05
 
 
 
 
Jméno: fida      E-mail:      IP: uživatel3755    
Zdar draci chtel bych s na jawe 250 353 udelat pridavny svetlo aby bylo na riditkach a abych s nim mohl hybat do stran no proste abych videl kam chtel poradte jak by to slo udelat jestly bych musel mit pridavnou baterku nebo jak piste co radite zatim diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2010 16:34
 
 
 
 
Jméno: matoosh      IP: uživatel4301    
mam taku otazku...je normalne ked pomaly tocim rotorom ze pocujem take jemne fucanie ako keby to niekde netesnilo...ale mam pretesneny valec aj hlavu...moze to fucat cez gufero ? alebo je to fucanie normalne...kompresiu to ma silnu.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2010 16:16
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JJ je to nejspíš tak jak říkám ...to dělá každýmu i mě když mám k tomu všude jedno kroužky :-D...Ale aby si zas někdo nemyslel že jednokroužek těsní špatně (těsní stejně akorát ve vyšších otáčkách)
 
 
Datum: 07. února 2010 16:16
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě to taky tak dělá,řekl bych že je to normální...
 
 
Datum: 07. února 2010 14:40
 
 
 
 
Jméno: matoosh      IP: uživatel4301    
a ked zapcham nasavanie vzduchu tak to nefuci..
 
 
Datum: 07. února 2010 13:34
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No záleží v které fázi je píst ...Jestli de do horní uvrati tak jestli točíš pomalu a máš oddělanej výfuk,karbec či filtr tak je to normální prtože v tak malejch otáčkách to píst.kroužek neutěsní
 
 
Datum: 07. února 2010 13:22
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
muze to bejt guferem poznas to sicenim pri spodni kopmresi , normalne je vymen nemusis puli motor
 
 
Datum: 07. února 2010 13:02
 
 
 
 
Jméno: matoosh      IP: uživatel4301    
zdar..dokazal by som si doma sam ocalunit sedadlo?? vsetko na to potrebne mam...je to moc narocne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2010 17:04
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem to dělal a stálo mě to dost hodin práce, ale bylo to zadarmo, takže jestli si troufáš tak to zkus.
 
 
Datum: 07. února 2010 17:04
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záleží na tobě, jak si troufáš...Musíš ale hlavně odhadnout správnou velikost aby si to neměl moc malé nebo zase příliš volné. Zkrátka aby to trochu vypadalo :-)
 
 
Datum: 07. února 2010 14:56
 
<  163  164  165  166  167  168  169  170  171  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 09.05.2025 19:34:45 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu