Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Petr
IP: uživatel8597
 Čus draci, hele jak je to s tim klapkovym sáním na fichtly? o kolik zvedne výkon? Má s nim někdo zkušenosti? jake?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 21:33
Jméno: Pejky
IP: uživatel8565
 Na seriový válec je to nesmysl. Na upraveném válci je to už výhoda, ani ne tak v maximálním výkonu, jako v jeho průběhu, takže ve výsledku bude motorka s klapkovým sáním rychlejší než se symetrickým rozvodem. http://www.hellracers.wbs.cz
Datum: 29. ledna 2010 21:33
 jednou upravou vetsinou zadnej extra vykon nenazenes musel by si tech uprav udelat vic
Datum: 29. ledna 2010 21:01
 To výon spíš ubere, jde to špatně vyladit
Datum: 29. ledna 2010 21:00
Jméno: Petr
IP: uživatel8597
 aha dík
Datum: 29. ledna 2010 20:34
 výkon se ani nehne....
Datum: 29. ledna 2010 20:29
Jméno: fichtl12
IP: uživatel8593
 zdar.. nevite, o kolik se snizuje hlava na pionyra?? aby to bylo tak akorat, ten kom. pomer tak 11 na jawu 21. kdyz mam vrtani 40. diky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 19:47
 tzn a spalovací komoru o obsahu 5,5 ml
Datum: 29. ledna 2010 19:47
 odhaduju ale asi o 1mm......měřil sem to ale ted si to nepamatuju myslím že kdyby to byl výbrus 0 tak něco o kolo 1,5 mm a víš
Datum: 29. ledna 2010 19:45
Jméno: Pejky
IP: uživatel8565
 http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-20-pionyr-valec.html
Datum: 29. ledna 2010 18:52
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 čus hale jakto že mi teĎ babetta 210 chvíli jezdí chvíli drží otáčky tak 5min, jezdim, potom zastavím a prostě už mi to nedrží volnoběh a po chvíli chcípne ? jak to ?
karburace a trysky v poho ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 17:07
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zkus si pohrát s tím šroubek, co u něj je pružina a je blízko šoupěte. Čím víc ho dotáhneš, tak budou vyšší otáčky!
Datum: 29. ledna 2010 17:07
 hosi potreboval bych poradit z hikone vyfukem cislo 12209 jak to urezat na cm atd nejlepe by byl nakres treba na uloz.to nebo poslani na mail
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 20:27
 vejfuk na dvoutaktu je taky věda a myslím, že tomu rozumí opravdu málokdo. Takže většině nezbývá než něco stvořit a pak metodou pokus - omyl ladit a ladit. Pokud máš jinak všechno v serii a zázemí , tak já osobně bych se na nějaký Hikone vyprd a dal bych tam origo lauf - pořádně dekarbonovat, vypucovat, utěsnit a jede to velice dobře - věř, že výrobce stroje taky stál o to, aby to dobře fungovalo.
Datum: 29. ledna 2010 20:27
 a co byste radili vy jako ja pincka vlastnim od 10 delal sem vsechny mozne tuningy upravy opravy ale vyfuky sou mi zahadou
Datum: 29. ledna 2010 19:04
 je fakt ze na origo kolinku to kamosovi taky slo strasne blbe do otacek...ale je na tobe jestli to jenom nasadis a utesnis a nebo jestli to svaris..
Datum: 29. ledna 2010 19:02
Jméno: Pejky
IP: uživatel8565
 Hikone by si dokupy s origo kolenem dávat neměl, to se mi moc neosvědšilo, chce to koleno o průměru 28-30 mm, ale to je zase na seriový válec moc.
Datum: 29. ledna 2010 18:59
 keramickou pastou aha jako o to mi nejde ptam se jestli riznout kolenjo u vyfuku a navarit origo nebo uriznout a pouze nasunout jako u origo vis co
Datum: 29. ledna 2010 18:58
 jak neco takovyho?  tak bud resis tohle a nebo neco jinyho  jestli chces nasadit ten vejfuk na origo kolinko tak-vem si ten hikone,urizni z toho to puvodni koleno,nasad do toho koleno z fichtla a zamazni to keramickou pastou na vejfuky...bud trochu tvorivej
Datum: 29. ledna 2010 18:54
 no zajic neco takovyho no
Datum: 29. ledna 2010 18:45
 pockej,co tady resis?neresis nahodou jak nasadit ten vejfuk na origo kolinko od fichtla?
Datum: 29. ledna 2010 18:38
 vis pejky jak sem se dival na ten web mas tam udelany ten vyfuk odrezany a ordigo koncovku tak jako u origa pincka jak si to udelal aby ti to tesnilo
Datum: 29. ledna 2010 18:12
Jméno: Pejky
IP: uživatel8565
 Ideální bude, když si ten výfuk změříš a spočítáš přesně na svůj válec a potom si to zkouškama ještě doladíš. Mimochodem dělat výfuk s přesnosti na centimetry není nejlepší nápad, milimetry jsou to co by tě mělo zajímat. Rozměry budou závislé na tom, jaký chceš průběh výkonu a jaký máš válec. http://www.hellracers.wbs.cz
Datum: 29. ledna 2010 17:42
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 čau,nevíte někdo kde bych sehnal sedlo na Jawu 50/21 levně,nebo někeho kdo prodává
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 19:23
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 diky moc,hned mu napíšu
Datum: 29. ledna 2010 19:23
Jméno: Grik
IP: uživatel8576
Datum: 29. ledna 2010 15:30
Jméno: Grik
IP: uživatel8576
Datum: 29. ledna 2010 15:27
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
Datum: 29. ledna 2010 15:26
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 http://teammotards.717.cz/
http://www.youtube.com/user/jawababetta
čau pls podivejte se na nase stranky a kdyz tak na youtube napiste komentik a ohodnotte pls moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 14:56
 hele sorry,ale na strankach mate vsechno zkopirovany,skoro nic tam neni vase..na tom youtube taky nic moc..
Datum: 29. ledna 2010 14:56
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 nevíte někdo kde bych mohl sehnat levně dobré sedlo na jawu 50/21 nebo někoho kdo ho prodává,diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 18:23
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 je s novym potahem za 400 kolik dáš?
Datum: 29. ledna 2010 18:23
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 na aukru nic není a já potřebuju cele sedlo
Datum: 29. ledna 2010 15:15
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Koukni na aukro, nebo si kup od Sesy potah a normálně si ho potáhni. Je to jednoduché. Zvládl jsem to za 1 hodinu. Ale ty cvočky co k tomu dostaneš jsou celkem naprd. Vrať tam radši originální, nebo si kup od Sesy nové. Jedna stojí asi 3 kč. Ty co se dodávají k potahu nic nevydrží.
Datum: 29. ledna 2010 14:09
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Čau hale dají se koupit někde v železářství nějaký klešttě na sundání segerovek, nebo na nandavání ? prosím jestli něco takovýho existuje a popř. kolik to cca. stojí ?
Děkuju Čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2010 9:54
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Kup si s výměnnými čelistmi. Máš tam rovné i zahnuté a vnější i vnitřní.
Datum: 30. ledna 2010 9:54
 vnitrni seger pojistky jsou treba u lozisek na motoru
Datum: 29. ledna 2010 14:40
 vnitrni jsou na vnitrni seger pojistky proste ty co sou v drazkach v trubkach stiskem rukojete se ty kleste sevrou a sevrou i tu pojistku vnejsi jsou na seger pojistky vne trubek, kdyz vemes za rukojet tak se kleste rozevrou a rozevrou i pojistku
Datum: 29. ledna 2010 14:39
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 a Jekej v tom je rozdíl, jaký sou lepší jestli vnitřní nebo vnější ?
Datum: 29. ledna 2010 14:03
 normal reknes ze chces kleste na seger pojistky kup si vnitrni i vnejsi hodej se
Datum: 29. ledna 2010 13:39
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 a normálně mám říct kleště na sundání segerovek a oni budou vědět ?, nebo to má nějakej spešl název ?
Datum: 29. ledna 2010 13:29
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 Jo, já je koupil za 60 Kč. A jsou na sundání i nandání.
Datum: 29. ledna 2010 13:23
 zdarec..chtel bych si nechat snizit hlavu na ČZ 175/450 prestavba cross..reknete mi prosim o kolik hlavu ubrat?diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 15:22
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Pokud platí to co platí i u pionýra, že kompresní poměr by neměl překročit 12:1 tak nějak by jsi to měl udělat. Ono čím vyšší kompresák, tím se to víc zahřívá. Takže záleží také na tom, jak rychle budeš jezdit. Já bych ho dal na takových 10-10,5:1 více ne do terénu.
Datum: 29. ledna 2010 15:22
Jméno: koki
IP: uživatel7956
 osvědčil se 2,2mm
Datum: 29. ledna 2010 15:16
 to vim,ale nevim jaky kompresni pomer je nejlepsi...
Datum: 29. ledna 2010 14:16
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Je to stejné jako u fichtla. spočítej: (objem motoru+ objem hlavy)/ objem hlavy= kompresní poměr Urči si nějaký kompresní poměr. A pak si to spočítej jako rovnici o jedné neznámé to jest objem hlavy. Až si to spočítáš, nalej do hlavy olej o objemu, který jsi spočítal. Udělej tam risku a o tolik si ji nech snížit.
Datum: 29. ledna 2010 14:06
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
 taky bych chtěl snízit hlavu na 175/356, ale nevím zda to vydrží přece je to jen z 56 roku
Datum: 29. ledna 2010 12:49
 cus draci co si myslite o silikonovejch guferach ma to nejakej lepsi ucinek tesneni nez ty obycejny z nitrilovy pryze
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 15:49
Jméno: SaGy
IP: uživatel5570
 Gori největší pi...ovina co tu píšeš. Je to obráceně. Silikonový gufera se používaj na 4T motory, protože benzín leptá silikon!!!! Do 2T jedině černé a nebo se používají teflonové do křoviňáků atd. By mě zajímalo jestli sis to zkusil to gufero namočit do toho benzínu  Nebo nepoznáš červenou barvu od černý
Datum: 29. ledna 2010 15:49
Jméno: Gori
IP: uživatel6203
 ja jazdil len na silikonovich guferach ! su lepsie ako tie cierne ! kvoli tomu ze cierne gufera namocene na 2hod do benzinu sa tesniaca vrstva rozlepta. u silikonovich to nehrozi. ale zalezi odkial su tie cierne gufera ja som ich mal z rakuskej firmi .
Datum: 29. ledna 2010 10:20
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 nevíte někdo jaký typ výfuku Hikone potřebuju na Jawu 50/typ 21?diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 10:12
 děláš dobře,neudělej samou chybu jako já
Datum: 29. ledna 2010 10:12
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 diky moc,nechám si ten originál,aspon budu mít peníze na něco jináho
Datum: 29. ledna 2010 10:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nemá to cenu něco vymejšlet...nech si origo..je to s tím i hezčí
Datum: 29. ledna 2010 10:00
 ne,fakt nedoporučuju,koupil jsem ho,a nemělo to cenu,za 2 tejdny sem scháněl orig doutník,ale pokud si třeba u toho hikonu na konci navaříš kousek tyčky(ted si nevzpomenu jak má být dlouhá) tak možná by to o něco lepší bylo.
Datum: 29. ledna 2010 9:54
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 já mám motor z výroby,seriovej takže to nemá cenu?
Datum: 29. ledna 2010 9:50
 jakejkoli chceš,ale bez uprav typ 209,ale pokud máš seriovej motor nemá cenu kupovat hikone,koupil sem ho a akorát mi to výkon snížilo než zvýšilo.pokud máš větší kanálky,nebo něco,tak by to rozhodně nebylo na škodu
Datum: 29. ledna 2010 9:47
 zdar draci, jaký jsou nejlepší tlumiče do crossu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 11:19
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Dej tam normálně ze simáka. Pasují tam dobře. Myslím do brýlí. Jsou dobré, mají olejový útlum, a tlumí hezky. Dozadu je to jedno. Na internetu je široký výběr zadních tlumičů.
Datum: 29. ledna 2010 11:19
 ale myslim predni...
Datum: 29. ledna 2010 9:54
 no ja mam na svym fichtl krosu vidle z jawy 175 a vyhovujou me.. a mam jeste jedny navic..
Datum: 29. ledna 2010 9:45
 na pionýra
Datum: 29. ledna 2010 8:34
 taky zalezi na jakou motorku...
Datum: 29. ledna 2010 8:22
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Tady zadny nejsou do crossu
Datum: 29. ledna 2010 7:32
 no tk já bych si koupil nějaký tady na fichtl kramku ale nevim jaký...
Datum: 28. ledna 2010 23:34
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
 asi z ňáký krosky
Datum: 28. ledna 2010 22:42
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 nevítee někdo stránku s výfukama Hikone nebo někoho kdo nějakej prodáva?oficiální stránka Hikone je mimo provoz
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 9:50
 nepasuje tam zadnej,ale kup si ten 12 209,urizni to vejfukovy koleno co tam je a nasad to na koleno z fichtla...takhle to udelal kamospak jenom upravis uchyceni vejfuku,nic tezkyho,staci ti kus nejakyho plechu kterej tam nastavis,s kamosem sme to meli za 5 minut..
Datum: 29. ledna 2010 9:50
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 a nevíš jaký typ výfuku potřebuju na Jawu 50/typ 21ten co tam pasuje
Datum: 29. ledna 2010 9:42
Datum: 28. ledna 2010 22:47
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 čau hale co potřebuju všechno do motoru babetty 210, ale nechci ložiska a gufera ty mám jenom potřebuju ty hnací kola atak... prosím dejte mi sem odkazy co všechno pak musím koupit, do motoru dík za odpovědi předem !
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2010 20:05
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 čau hale teď budu dávat GO motoru a potřebuju ještě jestli je lepší když koupím novej válec s pístem a kroužkama, nebo když si nechám udělat vybrus a nový kroužky pist ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2010 19:57
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Pokud si koupíš ten polský, co tu Sesa nabízí, tak ho musíš upravit.... Takže nech originální, jenom si ho nech vybrousit. Podle mě nezáleží na stáří válce. Když se provede výbrus, tak to jede jako nové.... možná ještě lépe po zajetí.
Datum: 28. ledna 2010 19:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 starej, plesniej ,rezatej válec dej na výbrus...pořád je to lepší než novej
Datum: 28. ledna 2010 19:57
Jméno: Alda
IP: uživatel8582
Posl.aktualizace: 28. ledna 2010 19:45
 Zdar draci,mám takovej blbej dotaz,ale zajímá mě.Co mi může ubírat výkon na fichtlu(ucpaný trisky,atd...)?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 5:36
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
 řekl bych že ten 50ccm motor
Datum: 29. ledna 2010 5:36
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Záleží na tlaku vzduchu, teplotě vzduchu, větru, kopci, kolik jsi toho snědl a vypil před jízdou..... S tím výkonem- jak říká dachl 21, může to být už válec, který potřebuje výbrus, toho je hoodně.
Datum: 28. ledna 2010 19:47
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 podhustene pneu, spatne loziska v kolech, zaneseny vyfuk, spatne nastavene zapalovani , celkove zakarbonovany motor, ucpany nebo priliz znecisteny filtr,
spatne nastaveny karburator,teplota okolnioho nasavaneho vzduchu, netosnosti motoru, spatne naply retez.... mozna jsem jeste neco zapomel..
Datum: 28. ledna 2010 19:43
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Nebo nedotazena hlava ci spinavej vejfuk
Datum: 28. ledna 2010 19:38
Jméno: viktor009
IP: uživatel8579
 no třeba uspaný fitlr, ucpané trysky, výfuk, přidřený válec ( výkon klesne po chvíli ),
Datum: 28. ledna 2010 19:26
 sorry ale tohle je zas otázka,výkon uberou nedofouklé pneu a to si nedělám prdel
Datum: 28. ledna 2010 19:01
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 8:51
 to vím na 100% jistě že je to na babettu
Datum: 29. ledna 2010 8:51
 No jasné, že je to hlava na Babettu 210 a je uplně stejná jako se dávala seriově.
Datum: 28. ledna 2010 20:55
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 JA si myslim že je na Babettu ne
Datum: 28. ledna 2010 19:33
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 žejo. ale proč jí dali do dílu babetty ?
Datum: 28. ledna 2010 18:20
 mne to skôr pripadá že to je hlava na simsona
Datum: 28. ledna 2010 16:09
Posl.aktualizace: 30. ledna 2010 12:41
 se přijed svíst ty chytrej...kdyby byly lyže dal od sebe tak to nikdo neuřídí takhle to jede super a vzatáčkách se to parádně naklápí...a neshodilo mě to ani sem se nerozsekal..je to mazec jízda  a je naprodej no
Datum: 30. ledna 2010 12:41
 to je ,mazec věc a možná do zadu by nebyl špatný malí dopravník s našrubovanů pásoviný na šířku jak u skůtru
Datum: 28. ledna 2010 17:41
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel8441
 ale je to zajímavé
Datum: 28. ledna 2010 15:59
Jméno: fikuss
IP: uživatel8535
 jak se to vezme rek bych ze ty lyze jsou moc blizko u sebe a nema to zadnou rovnovahu kdyby to bylo alspon 40 cm od sebe tak by to bylo suprovy
Datum: 28. ledna 2010 15:25
Jméno: Michal
IP: uživatel650
 To je můj kámoš,bydlí ve vesnici jako já,,,hustej stroj
Datum: 28. ledna 2010 15:06
Datum: 28. ledna 2010 14:40
 hej to je parádní,to by se mi celkem hodilo
Datum: 28. ledna 2010 14:35
Jméno: Radek
IP: uživatel8469
 Zduř mněl bych otázku je nějaký rozdíl ve válci pístu nebo hlavě mezi čz 175 450 a čz 250 455 ??? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2010 17:03
Datum: 28. ledna 2010 17:03
 je to uplně jiné  to tam ani nedáš
Datum: 27. ledna 2010 22:39
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 nebude to pasovat,protože je o několik mm 250 širší než 175
Datum: 27. ledna 2010 22:38
Jméno: Radek
IP: uživatel8469
 takže tam ten válec ze 175 nebude pasovat ? nebo bude ale pojede to blbě ??
Datum: 27. ledna 2010 22:00
 vrtání/zdvih
Datum: 27. ledna 2010 21:52
|



|