slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  166  167  168  169  170  171  172  173  174  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel8597    
Čus draci, hele jak je to s tim klapkovym sáním na fichtly? o kolik zvedne výkon? Má s nim někdo zkušenosti? jake? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 21:33
 
 
 
 
Jméno: Pejky      IP: uživatel8565    
Na seriový válec je to nesmysl. Na upraveném válci je to už výhoda, ani ne tak v maximálním výkonu, jako v jeho průběhu, takže ve výsledku bude motorka s klapkovým sáním rychlejší než se symetrickým rozvodem. http://www.hellracers.wbs.cz
 
 
Datum: 29. ledna 2010 21:33
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jednou upravou vetsinou zadnej extra vykon nenazenes musel by si tech uprav udelat vic
 
 
Datum: 29. ledna 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To výon spíš ubere, jde to špatně vyladit
 
 
Datum: 29. ledna 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel8597    
aha dík
 
 
Datum: 29. ledna 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
výkon se ani nehne....
 
 
Datum: 29. ledna 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: fichtl12      IP: uživatel8593    
zdar.. nevite, o kolik se snizuje hlava na pionyra?? aby to bylo tak akorat, ten kom. pomer tak 11 na jawu 21. kdyz mam vrtani 40. diky! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 19:47
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tzn a spalovací komoru o obsahu 5,5 ml
 
 
Datum: 29. ledna 2010 19:47
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odhaduju ale asi o 1mm......měřil sem to ale ted si to nepamatuju myslím že kdyby to byl výbrus 0 tak něco o kolo 1,5 mm a víš
 
 
Datum: 29. ledna 2010 19:45
 
 
 
 
Jméno: Pejky      IP: uživatel8565    
http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-20-pionyr-valec.html
 
 
Datum: 29. ledna 2010 18:52
 
 
 
 
Jméno: Martin.Fel      IP: uživatel5767    
čus hale jakto že mi teĎ babetta 210 chvíli jezdí chvíli drží otáčky tak 5min, jezdim, potom zastavím a prostě už mi to nedrží volnoběh a po chvíli chcípne ? jak to ? karburace a trysky v poho ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 17:07
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Zkus si pohrát s tím šroubek, co u něj je pružina a je blízko šoupěte. Čím víc ho dotáhneš, tak budou vyšší otáčky!
 
 
Datum: 29. ledna 2010 17:07
 
 
 
 
Jméno: woowi      E-mail:      IP: uživatel7677    
hosi potreboval bych poradit z hikone vyfukem cislo 12209 jak to urezat na cm atd nejlepe by byl nakres treba na uloz.to nebo poslani na mail odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vejfuk na dvoutaktu je taky věda a myslím, že tomu rozumí opravdu málokdo. Takže většině nezbývá než něco stvořit a pak metodou pokus - omyl ladit a ladit. Pokud máš jinak všechno v serii a zázemí , tak já osobně bych se na nějaký Hikone vyprd a dal bych tam origo lauf - pořádně dekarbonovat, vypucovat, utěsnit a jede to velice dobře - věř, že výrobce stroje taky stál o to, aby to dobře fungovalo.
 
 
Datum: 29. ledna 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: woowi      E-mail:      IP: uživatel7677    
a co byste radili vy jako ja pincka vlastnim od 10 delal sem vsechny mozne tuningy upravy opravy ale vyfuky sou mi zahadou
 
 
Datum: 29. ledna 2010 19:04
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je fakt ze na origo kolinku to kamosovi taky slo strasne blbe do otacek...ale je na tobe jestli to jenom nasadis a utesnis a nebo jestli to svaris..
 
 
Datum: 29. ledna 2010 19:02
 
 
 
 
Jméno: Pejky      IP: uživatel8565    
Hikone by si dokupy s origo kolenem dávat neměl, to se mi moc neosvědšilo, chce to koleno o průměru 28-30 mm, ale to je zase na seriový válec moc.
 
 
Datum: 29. ledna 2010 18:59
 
 
 
 
Jméno: woowi      E-mail:      IP: uživatel7677    
keramickou pastou aha jako o to mi nejde ptam se jestli riznout kolenjo u vyfuku a navarit origo nebo uriznout a pouze nasunout jako u origo vis co
 
 
Datum: 29. ledna 2010 18:58
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak neco takovyho? :-D tak bud resis tohle a nebo neco jinyho :-D jestli chces nasadit ten vejfuk na origo kolinko tak-vem si ten hikone,urizni z toho to puvodni koleno,nasad do toho koleno z fichtla a zamazni to keramickou pastou na vejfuky...bud trochu tvorivej :-D
 
 
Datum: 29. ledna 2010 18:54
 
 
 
 
Jméno: woowi      E-mail:      IP: uživatel7677    
no zajic neco takovyho no
 
 
Datum: 29. ledna 2010 18:45
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pockej,co tady resis?neresis nahodou jak nasadit ten vejfuk na origo kolinko od fichtla?
 
 
Datum: 29. ledna 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: woowi      E-mail:      IP: uživatel7677    
vis pejky jak sem se dival na ten web mas tam udelany ten vyfuk odrezany a ordigo koncovku tak jako u origa pincka jak si to udelal aby ti to tesnilo
 
 
Datum: 29. ledna 2010 18:12
 
 
 
 
Jméno: Pejky      IP: uživatel8565    
Ideální bude, když si ten výfuk změříš a spočítáš přesně na svůj válec a potom si to zkouškama ještě doladíš. Mimochodem dělat výfuk s přesnosti na centimetry není nejlepší nápad, milimetry jsou to co by tě mělo zajímat. Rozměry budou závislé na tom, jaký chceš průběh výkonu a jaký máš válec. http://www.hellracers.wbs.cz
 
 
Datum: 29. ledna 2010 17:42
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
čau,nevíte někdo kde bych sehnal sedlo na Jawu 50/21 levně,nebo někeho kdo prodává odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 19:23
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
diky moc,hned mu napíšu
 
 
Datum: 29. ledna 2010 19:23
 
 
 
 
Jméno: Grik      IP: uživatel8576    
 
 
Datum: 29. ledna 2010 15:30
 
 
 
 
Jméno: Grik      IP: uživatel8576    
 
 
Datum: 29. ledna 2010 15:27
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
Zdar sedlo szenes na http://www.motoinzerce.cz/dily
 
 
Datum: 29. ledna 2010 15:26
 
 
 
 
Jméno: scrofa      IP: uživatel8364    
http://teammotards.717.cz/ http://www.youtube.com/user/jawababetta čau pls podivejte se na nase stranky a kdyz tak na youtube napiste komentik a ohodnotte pls moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 14:56
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele sorry,ale na strankach mate vsechno zkopirovany,skoro nic tam neni vase..na tom youtube taky nic moc..
 
 
Datum: 29. ledna 2010 14:56
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
nevíte někdo kde bych mohl sehnat levně dobré sedlo na jawu 50/21 nebo někoho kdo ho prodává,diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 18:23
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel7489    
je s novym potahem za 400 kolik dáš?
 
 
Datum: 29. ledna 2010 18:23
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
na aukru nic není a já potřebuju cele sedlo
 
 
Datum: 29. ledna 2010 15:15
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Koukni na aukro, nebo si kup od Sesy potah a normálně si ho potáhni. Je to jednoduché. Zvládl jsem to za 1 hodinu. Ale ty cvočky co k tomu dostaneš jsou celkem naprd. Vrať tam radši originální, nebo si kup od Sesy nové. Jedna stojí asi 3 kč. Ty co se dodávají k potahu nic nevydrží.
 
 
Datum: 29. ledna 2010 14:09
 
 
 
 
Jméno: Martin.Fel      IP: uživatel5767    
Čau hale dají se koupit někde v železářství nějaký klešttě na sundání segerovek, nebo na nandavání ? prosím jestli něco takovýho existuje a popř. kolik to cca. stojí ? Děkuju Čus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2010 9:54
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel8062    
Kup si s výměnnými čelistmi. Máš tam rovné i zahnuté a vnější i vnitřní.
 
 
Datum: 30. ledna 2010 9:54
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vnitrni seger pojistky jsou treba u lozisek na motoru
 
 
Datum: 29. ledna 2010 14:40
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vnitrni jsou na vnitrni seger pojistky proste ty co sou v drazkach v trubkach stiskem rukojete se ty kleste sevrou a sevrou i tu pojistku vnejsi jsou na seger pojistky vne trubek, kdyz vemes za rukojet tak se kleste rozevrou a rozevrou i pojistku
 
 
Datum: 29. ledna 2010 14:39
 
 
 
 
Jméno: Martin.Fel      IP: uživatel5767    
a Jekej v tom je rozdíl, jaký sou lepší jestli vnitřní nebo vnější ?
 
 
Datum: 29. ledna 2010 14:03
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
normal reknes ze chces kleste na seger pojistky kup si vnitrni i vnejsi hodej se
 
 
Datum: 29. ledna 2010 13:39
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      IP: uživatel5767    
a normálně mám říct kleště na sundání segerovek a oni budou vědět ?, nebo to má nějakej spešl název ? :-D
 
 
Datum: 29. ledna 2010 13:29
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel7035    
Jo, já je koupil za 60 Kč. A jsou na sundání i nandání.
 
 
Datum: 29. ledna 2010 13:23
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec..chtel bych si nechat snizit hlavu na ČZ 175/450 prestavba cross..reknete mi prosim o kolik hlavu ubrat?diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 15:22
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Pokud platí to co platí i u pionýra, že kompresní poměr by neměl překročit 12:1 tak nějak by jsi to měl udělat. Ono čím vyšší kompresák, tím se to víc zahřívá. Takže záleží také na tom, jak rychle budeš jezdit. Já bych ho dal na takových 10-10,5:1 více ne do terénu.
 
 
Datum: 29. ledna 2010 15:22
 
 
 
 
Jméno: koki      IP: uživatel7956    
osvědčil se 2,2mm
 
 
Datum: 29. ledna 2010 15:16
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to vim,ale nevim jaky kompresni pomer je nejlepsi...
 
 
Datum: 29. ledna 2010 14:16
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Je to stejné jako u fichtla. spočítej: (objem motoru+ objem hlavy)/ objem hlavy= kompresní poměr Urči si nějaký kompresní poměr. A pak si to spočítej jako rovnici o jedné neznámé to jest objem hlavy. Až si to spočítáš, nalej do hlavy olej o objemu, který jsi spočítal. Udělej tam risku a o tolik si ji nech snížit.
 
 
Datum: 29. ledna 2010 14:06
 
 
 
 
Jméno: dejvis      IP: uživatel455    
taky bych chtěl snízit hlavu na 175/356, ale nevím zda to vydrží přece je to jen z 56 roku:-)
 
 
Datum: 29. ledna 2010 12:49
 
 
 
 
Jméno: Jay26 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci co si myslite o silikonovejch guferach ma to nejakej lepsi ucinek tesneni nez ty obycejny z nitrilovy pryze odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 15:49
 
 
 
 
Jméno: SaGy      IP: uživatel5570    
Gori největší pi...ovina co tu píšeš. Je to obráceně. Silikonový gufera se používaj na 4T motory, protože benzín leptá silikon!!!! Do 2T jedině černé a nebo se používají teflonové do křoviňáků atd. By mě zajímalo jestli sis to zkusil to gufero namočit do toho benzínu :-D Nebo nepoznáš červenou barvu od černý :-D
 
 
Datum: 29. ledna 2010 15:49
 
 
 
 
Jméno: Gori      IP: uživatel6203    
ja jazdil len na silikonovich guferach ! su lepsie ako tie cierne ! kvoli tomu ze cierne gufera namocene na 2hod do benzinu sa tesniaca vrstva rozlepta. u silikonovich to nehrozi. ale zalezi odkial su tie cierne gufera ja som ich mal z rakuskej firmi .
 
 
Datum: 29. ledna 2010 10:20
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
nevíte někdo jaký typ výfuku Hikone potřebuju na Jawu 50/typ 21?diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 10:12
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
děláš dobře,neudělej samou chybu jako já
 
 
Datum: 29. ledna 2010 10:12
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
diky moc,nechám si ten originál,aspon budu mít peníze na něco jináho
 
 
Datum: 29. ledna 2010 10:09
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nemá to cenu něco vymejšlet...nech si origo..je to s tím i hezčí
 
 
Datum: 29. ledna 2010 10:00
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne,fakt nedoporučuju,koupil jsem ho,a nemělo to cenu,za 2 tejdny sem scháněl orig doutník,ale pokud si třeba u toho hikonu na konci navaříš kousek tyčky(ted si nevzpomenu jak má být dlouhá) tak možná by to o něco lepší bylo.
 
 
Datum: 29. ledna 2010 9:54
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
já mám motor z výroby,seriovej takže to nemá cenu?
 
 
Datum: 29. ledna 2010 9:50
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jakejkoli chceš,ale bez uprav typ 209,ale pokud máš seriovej motor nemá cenu kupovat hikone,koupil sem ho a akorát mi to výkon snížilo než zvýšilo.pokud máš větší kanálky,nebo něco,tak by to rozhodně nebylo na škodu
 
 
Datum: 29. ledna 2010 9:47
 
 
 
 
Jméno: susicekm ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci, jaký jsou nejlepší tlumiče do crossu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 11:19
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Dej tam normálně ze simáka. Pasují tam dobře. Myslím do brýlí. Jsou dobré, mají olejový útlum, a tlumí hezky. Dozadu je to jedno. Na internetu je široký výběr zadních tlumičů.
 
 
Datum: 29. ledna 2010 11:19
 
 
 
 
Jméno: FILIP_apple ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale myslim predni...
 
 
Datum: 29. ledna 2010 9:54
 
 
 
 
Jméno: FILIP_apple ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ja mam na svym fichtl krosu vidle z jawy 175 a vyhovujou me.. a mam jeste jedny navic.. :-)
 
 
Datum: 29. ledna 2010 9:45
 
 
 
 
Jméno: susicekm ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na pionýra
 
 
Datum: 29. ledna 2010 8:34
 
 
 
 
Jméno: FILIP_apple ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky zalezi na jakou motorku...
 
 
Datum: 29. ledna 2010 8:22
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Tady zadny nejsou do crossu
 
 
Datum: 29. ledna 2010 7:32
 
 
 
 
Jméno: susicekm ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tk já bych si koupil nějaký tady na fichtl kramku ale nevim jaký...
 
 
Datum: 28. ledna 2010 23:34
 
 
 
 
Jméno: dejvis      IP: uživatel455    
asi z ňáký krosky:-D
 
 
Datum: 28. ledna 2010 22:42
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
nevítee někdo stránku s výfukama Hikone nebo někoho kdo nějakej prodáva?oficiální stránka Hikone je mimo provoz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 9:50
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nepasuje tam zadnej,ale kup si ten 12 209,urizni to vejfukovy koleno co tam je a nasad to na koleno z fichtla...takhle to udelal kamospak jenom upravis uchyceni vejfuku,nic tezkyho,staci ti kus nejakyho plechu kterej tam nastavis,s kamosem sme to meli za 5 minut..
 
 
Datum: 29. ledna 2010 9:50
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
a nevíš jaký typ výfuku potřebuju na Jawu 50/typ 21ten co tam pasuje
 
 
Datum: 29. ledna 2010 9:42
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 28. ledna 2010 22:47
 
 
 
 
Jméno: Martin.Fel      IP: uživatel5767    
čau hale co potřebuju všechno do motoru babetty 210, ale nechci ložiska a gufera ty mám jenom potřebuju ty hnací kola atak... prosím dejte mi sem odkazy co všechno pak musím koupit, do motoru dík za odpovědi předem ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2010 20:05
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      IP: uživatel5767    
čau hale teď budu dávat GO motoru a potřebuju ještě jestli je lepší když koupím novej válec s pístem a kroužkama, nebo když si nechám udělat vybrus a nový kroužky pist ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2010 19:57
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Pokud si koupíš ten polský, co tu Sesa nabízí, tak ho musíš upravit.... Takže nech originální, jenom si ho nech vybrousit. Podle mě nezáleží na stáří válce. Když se provede výbrus, tak to jede jako nové.... možná ještě lépe po zajetí.
 
 
Datum: 28. ledna 2010 19:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
starej, plesniej ,rezatej válec dej na výbrus...pořád je to lepší než novej
 
 
Datum: 28. ledna 2010 19:57
 
 
 
 
Jméno: Alda      IP: uživatel8582    
http://babetta-tuning.mypage.cz/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2010 19:45
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci,mám takovej blbej dotaz,ale zajímá mě.Co mi může ubírat výkon na fichtlu(ucpaný trisky,atd...)?dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 5:36
 
 
 
 
Jméno: dejvis      IP: uživatel455    
řekl bych že ten 50ccm motor:-D
 
 
Datum: 29. ledna 2010 5:36
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Záleží na tlaku vzduchu, teplotě vzduchu, větru, kopci, kolik jsi toho snědl a vypil před jízdou..... S tím výkonem- jak říká dachl 21, může to být už válec, který potřebuje výbrus, toho je hoodně.
 
 
Datum: 28. ledna 2010 19:47
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
podhustene pneu, spatne loziska v kolech, zaneseny vyfuk, spatne nastavene zapalovani , celkove zakarbonovany motor, ucpany nebo priliz znecisteny filtr, spatne nastaveny karburator,teplota okolnioho nasavaneho vzduchu, netosnosti motoru, spatne naply retez.... mozna jsem jeste neco zapomel..
 
 
Datum: 28. ledna 2010 19:43
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Nebo nedotazena hlava ci spinavej vejfuk
 
 
Datum: 28. ledna 2010 19:38
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel8579    
no třeba uspaný fitlr, ucpané trysky, výfuk, přidřený válec ( výkon klesne po chvíli ),
 
 
Datum: 28. ledna 2010 19:26
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry ale tohle je zas otázka,výkon uberou nedofouklé pneu a to si nedělám prdel
 
 
Datum: 28. ledna 2010 19:01
 
 
 
 
Jméno: Martin.Fel      IP: uživatel5767    
čau hale je todle fakt hlava válce na babbettu 210 ? jako že to asi bude líp chladit ? prosím za odpověď http://www.motokramek.cz/dily-babeta-motor-%20hlava%20valce/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 8:51
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to vím na 100% jistě že je to na babettu
 
 
Datum: 29. ledna 2010 8:51
 
 
 
 
Jméno: Tom_R ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No jasné, že je to hlava na Babettu 210 a je uplně stejná jako se dávala seriově.
 
 
Datum: 28. ledna 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar      IP: uživatel5685    
JA si myslim že je na Babettu ne
 
 
Datum: 28. ledna 2010 19:33
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      IP: uživatel5767    
žejo. ale proč jí dali do dílu babetty ?
 
 
Datum: 28. ledna 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mne to skôr pripadá že to je hlava na simsona
 
 
Datum: 28. ledna 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: KuBhaS ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2010 12:41
 
 
 
 
Jméno: silon      E-mail:      IP: uživatel8602    
se přijed svíst ty chytrej...kdyby byly lyže dal od sebe tak to nikdo neuřídí takhle to jede super a vzatáčkách se to parádně naklápí...a neshodilo mě to ani sem se nerozsekal..je to mazec jízda :-P a je naprodej no
 
 
Datum: 30. ledna 2010 12:41
 
 
 
 
Jméno: Pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je ,mazec věc a možná do zadu by nebyl špatný malí dopravník s našrubovanů pásoviný na šířku jak u skůtru
 
 
Datum: 28. ledna 2010 17:41
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel8441    
ale je to zajímavé
 
 
Datum: 28. ledna 2010 15:59
 
 
 
 
Jméno: fikuss      IP: uživatel8535    
jak se to vezme rek bych ze ty lyze jsou moc blizko u sebe a nema to zadnou rovnovahu kdyby to bylo alspon 40 cm od sebe tak by to bylo suprovy
 
 
Datum: 28. ledna 2010 15:25
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel650    
To je můj kámoš,bydlí ve vesnici jako já,,,hustej stroj
 
 
Datum: 28. ledna 2010 15:06
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D:-D:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 28. ledna 2010 14:40
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hej to je parádní,to by se mi celkem hodilo :-D
 
 
Datum: 28. ledna 2010 14:35
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel8469    
Zduř mněl bych otázku je nějaký rozdíl ve válci pístu nebo hlavě mezi čz 175 450 a čz 250 455 ??? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2010 17:03
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D:-D to je jako kdybys chtěl dat válec z pekáča na 125 to ti asi těžko pude :-D:-D
 
 
Datum: 28. ledna 2010 17:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to uplně jiné :-D to tam ani nedáš
 
 
Datum: 27. ledna 2010 22:39
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
nebude to pasovat,protože je o několik mm 250 širší než 175
 
 
Datum: 27. ledna 2010 22:38
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel8469    
takže tam ten válec ze 175 nebude pasovat ? nebo bude ale pojede to blbě ??
 
 
Datum: 27. ledna 2010 22:00
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vrtání/zdvih
 
 
Datum: 27. ledna 2010 21:52
 
<  166  167  168  169  170  171  172  173  174  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.06.2025 12:38:28 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu