slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  206  207  208  209  210  211  212  213  214  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar , už sem se ptal na odlehčení kliky ale špatně sem položil otázku. Chtěl bych odsoustruzit setrvačník ne tak že ho zúžím ale takhle http://www.jawa50speed.wz.cz/muj_stroj/klika_j5s3-3.jpg.Potřeboval bych někoho kdo mi poradí.napište pls mail.dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2009 14:03
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
No to bys musel mit presnej nakres me by se to teda nechtelo centrovat
 
 
Datum: 05. září 2009 14:03
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel7029    
tato stejskyho kluka je uplne nova, ked ces upravit seriovu tak rozlisuj zmensi odsustruzenim na pozadovany prumer... daj si to zlisovat vycentrovat... treba to aj vyvazit a mozes vrkat... prostor vzniknuty ubratim materialu na setrvakoch je treba necim vyplnit bo ti klesne spodna kompresia
 
 
Datum: 05. září 2009 0:18
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
CUSS! no draci uz som to spital ale este stále to neviem :-D :-) ked mám COzváracku s ktorim mozem zvárat len s metodom MIG mozem zvárat hlinik??? s plinem argon+hlinikovi zváraci drót????? Dakujem vopred...... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2009 12:36
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Horst Dakujem ti a vsem :-D ale este ani zváracku nemám :-D ale chci kupit :-D
 
 
Datum: 05. září 2009 12:36
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel7289    
Pro JAWA-ce Zetaka.Zase radíš a zase blbě.Zkus něco o sváření přečíst nebo navšťiv svářecí školu. Teď pro Jenco.Ladybird i mustang mají pravdu a já akorát doplním. Al drát OK AUTROD 18.15 a ochranný plyn M 13 .Mám k tobě obdiv,protože ,,vařit,, hliník je náročné a hlavně drahé. Proto hodně zdaru.
 
 
Datum: 04. září 2009 22:14
 
 
 
 
Jméno: mustang23GT      IP: uživatel6633    
98%argon a 2%Co2
 
 
Datum: 04. září 2009 20:47
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cisty argon alebo cisty helium???
 
 
Datum: 04. září 2009 18:45
 
 
 
 
Jméno: ladybird ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
muzes i s migem ale potrebujes argon nebo helium a AL drat
 
 
Datum: 04. září 2009 18:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne. hliním se svařuje svářečkou TIG a s argonem.
 
 
Datum: 04. září 2009 16:04
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
Draci co je nikasil? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2009 10:50
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nicasil je tenká vrstva velice tvrdého kovu nanesená na stěnách válce, používá se místo litinové vložky jako je u fíka. Časem se ale probrousí a je třeba její povrch obnovit
 
 
Datum: 04. září 2009 10:50
 
 
 
 
Jméno: alik      IP: uživatel5345    
nicasil nikl,cadmium,silicium
 
 
Datum: 04. září 2009 8:25
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nástřik na stěnách vložky ve válci.. vznika mensi trení.. najdeš to u ostrejch 125 a kubatur
 
 
Datum: 03. září 2009 22:14
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máte někdo skušenosti s odlehčením orig kliky na fichtla.POtřebovat bych pár rad.Nejlépe napište svůj mail.dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2009 9:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7278    
Do seriovky se klika stáčí maximalne na 90mm,do závodních speciálů 85-80mm,musis k tomu udelat duralovy a nebo hlinikovy vyplne do klikovy skrine a dát novou ojnici (CKR na jehlach)......doma na kolene to neudelas,klika je hrozne tvrdá.......samozrejmosti je ze se musi vhodne vyvazit a vycentrovat......
 
 
Datum: 04. září 2009 9:00
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě celkem baví takové vrtání v motoře a jeho upravování.Tak bych potřeboval něoho kdo mi jen poradí co a jak a zbytek si dopočítam a udělám.
 
 
Datum: 03. září 2009 19:31
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
Nech si repasovat origo kliku,ale kup si ojnici na jehlach.pri repasu muzes rict na jakej prumer chces stocit setrvaky,ale je potreba to poradne omastit:-)neni to levna vec.Je kupa firem co to delaj ale doporucuju tk moto
 
 
Datum: 03. září 2009 19:30
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
Vykasli se na to nebo si ji nech utocit u tk moto za 3200
 
 
Datum: 03. září 2009 19:21
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
CUS! dá sa zvárat hlinik s zvárackou CO2 len treba plin argón a hlinikovi zváraci drót? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2009 22:17
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel7276    
Čau.Pro ce-Zetaka.Co píšeš je blbost.Bez urážky o sváření asi nic moc nevíš.Takže pro upřesnění: Metoda MIG/MAG ( metal inert gas ,metal aktiv gas ) Tyto stroje jsou pro poloautomatické svařování posouvaným drátem v ochranné atmosféře plynů.Je vhodný pro svařování běžných konstrukčních ocelí,nerez ocelí,nástrojových ocelí,hliníku a jeho slitin. A s TIGEM to už musíš být borec.Svaru zdar !
 
 
Datum: 03. září 2009 22:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s MIG ti nejde, jde to s TIG
 
 
Datum: 03. září 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no moc to som nepohopil :-D tak ked kupim CO zváracku MIG tak s tym sa dá?
 
 
Datum: 03. září 2009 19:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
TIGem hliník svaříš bez problému a ani nemusíš předehřívat
 
 
Datum: 03. září 2009 17:26
 
 
 
 
Jméno: awe      IP: uživatel7232    
PS: vetsi dily je lepsi pred svarenim/ v prubehu predehrat
 
 
Datum: 03. září 2009 17:14
 
 
 
 
Jméno: awe      IP: uživatel7232    
 
 
Datum: 03. září 2009 17:13
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec tak nak se mi rozjedzdil fik a ted mi lita 70 po rovine ale ja bych to chtel dohnat az na 80 na konec newite co jeste bych ta m mohl dat ??? a nechci kvuli tomu pulit motor nemate neco aby mi to pridalo tech 10 KM/h nakej figl a mam to vsechno serizeny !! odborne odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2009 21:00
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A o kolik ot mam snizit ??? tu hlavu ??
 
 
Datum: 03. září 2009 21:00
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mas primej filtr?Ferodo lamely a takovydle veci?Treba na snizeni hlavy nepotrebujes pulit a viditelne to prida.
 
 
Datum: 03. září 2009 20:08
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel5765    
Buď rád, že to jede 70, i když o tom pochybuju a nic nedělej nebo to zmastíš!!! J
 
 
Datum: 02. září 2009 23:42
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kdyz tam jdam vetsi sekundaro nebudu mit horsi rozjezdy kdyz tam dam teda tu 14 nebo o kolikatku ?? o kolik s emi to rhorsi ty rozjezdy
 
 
Datum: 02. září 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej o zub vetsi sekundaro
 
 
Datum: 02. září 2009 21:18
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci...prosím vás, jak by se dal zapojit na fíka otáčkoměr ze silnějších Jawek (350tek) ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2009 20:55
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5424    
nevim jak to ma posledni 638-640 ale ty starsi to maj nahonem a to vazne neudelas
 
 
Datum: 02. září 2009 20:55
 
 
 
 
Jméno: tadyn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych dal na vačku u zapalování vše co je u třistapadesátky ale stejnak pochybuju ,že by to měřilo přesně.
 
 
Datum: 02. září 2009 19:47
 
 
 
 
Jméno: herr-bode      IP: uživatel5908    
Zdravím!chtel bych se zeptat jak by se dal na pionyra vyrobit otackomera kam ho pak zapojit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2009 18:37
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dal by se vyrobit http://www.jawa-50.cz/clanek/clanky-z-casopisu-amaterske-radio-led-otackomer-pro-maly-motocykl.html a zapojuje se to na zapalovní. Však si to přečti
 
 
Datum: 02. září 2009 18:37
 
 
 
 
Jméno: Rex ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar Závodníci, jenom dotázek. Nemáte někdo zkušenost, jak se demontuje "plechařina" u Jawety ? Díky za Vaše odpovědi. Roman odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2009 16:26
 
 
 
 
Jméno: Rex ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chlapáci, no to je teda masakr. Že jsem si nekoupil Stadiona :-)
 
 
Datum: 03. září 2009 16:26
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pravda :-D Jawetta je brutálně složitá....ale ten čep kyvky vybouchávat nemusí, protože chce jen měnit lanka a ona tam ani při ničem jiném nezavazí....
 
 
Datum: 02. září 2009 19:10
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a zbyde ti motor s kyvkou a kolem zadnim potom musis vyrazit cep kyvky z motoru na jawette neco delat t oaby sis vzal dovolenou pristup jak k penezum
 
 
Datum: 02. září 2009 19:06
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám taky Jawettu a tohle jsem musel taky podstoupi....nejdřív musíš od motoru odpojit všechny lanka i druty....potom to hodíš na stojan a zapřeš něco o zadní kolo aby ti neuhlo....pak povíš šroub pod sedle, který drží zadní kyvku a čtyři šrouby kolem motoru....pak to zvedneš a odnešeš ten rám pryč :-)
 
 
Datum: 02. září 2009 16:42
 
 
 
 
Jméno: Roman Jašek      IP: uživatel7254    
No a jak se dostanu k motoru, budu měnit všechny lanka. Ještě jednou díky za odpovědi. Roman
 
 
Datum: 02. září 2009 14:52
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
plecharina tvori rám nedá sa demontovat
 
 
Datum: 02. září 2009 14:10
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
plecharina v pripade jawety je celi rám :-D
 
 
Datum: 02. září 2009 14:10
 
 
 
 
Jméno: FEKAL      IP: uživatel5978    
Co rikate na jedno krouzkovej pist ma snim nekdozkusenosti? diky za odpoved. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2009 14:15
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
Ale na serii motoru to nema smysl to musi tocit tak jak jencovi jinak ta smas prcohazi s blbe se to spaluje
 
 
Datum: 02. září 2009 14:15
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale hov*o... preto nezahrieva nic! mi ide najvia 8000ot/min pri pracovnej teploty...dokonca mám aj znizenú hlavu!!!
 
 
Datum: 02. září 2009 14:05
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proc by se vic zahrival? to me neni jasne mensi treni-mensi teplota jeste se mi nestalo ze by mi praskl nebo neco podobneho a to ten motor netoci 6000ot/min ale dvojnasobek
 
 
Datum: 02. září 2009 13:14
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel7253    
Cau no jestli ti mohu poradit nedavej tam jednokrouzkový pist rychleji se zahryva valec a tim teplota krouzku a muze dochazet k praskani pist.krouzku je lepsi pist s 2 drazky na krouzky!
 
 
Datum: 02. září 2009 12:25
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel7248    
když ti prastne tak seš někde a nejedeš
 
 
Datum: 01. září 2009 22:28
 
 
 
 
Jméno: dagin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je pravda že 1 kroužek jezdí rychle ale ještě rychlejc se zahřívá a dost často praská..
 
 
Datum: 01. září 2009 22:02
 
 
 
 
Jméno: FEKAL      IP: uživatel5978    
Nazdar chlapci potreboval bych poradit z njaky tuningem na pina? s kerym mate skusenosti. diky za odpovedi. zdarcec at to frci!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2009 14:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7236    
zadna prevodovka nejde do fichtla bez upravy a prevarovani karteru....pouze rychla 3Q prevodovka(ma ji tu sesa).....je to strasne moc komplikaci,strasne moc reseni a strasne moc penez......pokud chces jen neco,aby ti to jelo lip,tak si nekde sezen snizenou hlavu s vetsim zebrovanim,podkovu mezi setrvaky,dej si ojnici CKR na jehlach(seriovy ojnice nemaji moc rady snizeny hlavy),bezkontaktni zapalovani,pak muzes dat primej filtr a 72 trysku,pripadne upravit karbec podle stejskyho navodu(Jawa50speed.wz.cz) a pouzit trysku 80-85 a nejakej novej vejfuk a koleno a nebo dokonale vycistit stavajici......jako zacatek je to dobre.....a neni to tak financne narocne.......samozrejmosti je GO motoru,bez toho to nema vyznam..... ale stejnak se do toho vysypeš minimalne za 5 tisic,tak nevim jestli to pro tebe ma vyznam....ladit fichtla neni jako ladit skutra nebo simsona,na ktery sou vyrabeny tuningovy dily ve vetsich seriich........
 
 
Datum: 02. září 2009 14:32
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
Simson ma zapalko pekne blby..dej tam to co tu ma sesa a prvodovku z cizy 175
 
 
Datum: 02. září 2009 14:18
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel6827    
a kdyz tam budu chtit dat tu prevodovku musim neco prevarovat nebo ne ??? jako kartery ?
 
 
Datum: 02. září 2009 12:46
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel7253    
no hele jestli muzu poradit dej prevodovku ze simsona malou rozetu dozadu na kolo a velkou rozetku na motor a kup nebo si nech udelat 75ccm válec s pistem a krouzky odlehci kluku a dej jiny karburator nejlepe karburator mz stim ze budes muset udelat jinou prirubu a zapalovani ze simsona pote ti mohu poradit stim ze das silnicni pneu se vzorkem jako maji napriklad suzuky 1000 a uvidis jak ti to pojede ja to mel take udelane a 10-110km/h fakt bomba poslal bych ti foto ale fichtla jsem prodal za 13000kc !Hodne zdaru
 
 
Datum: 02. září 2009 12:30
 
 
 
 
Jméno: Lukawe555      IP: uživatel7246    
tak si ho natuň...
 
 
Datum: 01. září 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: FEKAL      E-mail:      IP: uživatel5978    
potreboval bych njakej tuning na pionyra.
 
 
Datum: 01. září 2009 21:41
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chces pinu? XD tu sú samé muzi :-D :-D :-D
 
 
Datum: 01. září 2009 21:27
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nevíte někdo kde se dají sehnat tyhle přední masky se světlem?? díky http://nd01.blog.cz/430/216/17d1ecec30_46693321_o2.jpg http://nd01.blog.cz/264/260/c21e4fc0e9_46689371_o2.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2009 15:29
 
 
 
 
Jméno: fík      IP: uživatel4734    
Ta s červeného ,,MUSTANGA" je ze simsona.takže na internetu jí seženeš úplně v pohodě.
 
 
Datum: 01. září 2009 15:29
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau tu co mam ja jak (na tej druhej fotce) je z nejakyho simsona svetlo taktez ale na simsony jich delaly mraky druhu schanel jsem ji dost dlouho po inzeratech
 
 
Datum: 01. září 2009 11:53
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevíte někdo z jaké čízy pocházejí tyhle vidle? Jak je to s uchycením pro brzdič? vídám je často jak na silničních tak i na teréních strojích. Uvažuju o kotouči na předek a chci jít cestou nejmenšího odporu :-) http://nd01.blog.cz/090/073/3b0c2e90b1_46689433_o2.jpg http://nd01.blog.cz/244/551/3c242a8936_46769913_o2.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2009 15:38
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dominik- neviem ale tu je o tom dalsia fotka http://nd01.blog.cz/877/426/ca299c276b_43753384_o2.jpg ...
 
 
Datum: 01. září 2009 15:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7236    
Keihin,ale ma z nej vyndanou powerjet......je to frikulina stroj a tohle jsou fotky z TT JAWA,byl jsem tam.......
 
 
Datum: 01. září 2009 14:34
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel6827    
A muzu se zeptat co to tam ma za karbec nevite nekdo neznate ho ?
 
 
Datum: 01. září 2009 14:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7236    
To sou vidle z Moskita(no Robby je vlastne 4T motor v ramu moskita),na tej jedne foto to ma udelane tak ze ma origo kotouc sundany a pridelany na kole z babety.......
 
 
Datum: 01. září 2009 13:02
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenco> dík, máš pravdu chlape :-)
 
 
Datum: 01. září 2009 11:05
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to z jawy robby...:-)
 
 
Datum: 01. září 2009 10:43
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
CUSS! neviete mi napisat linky na nieké stránky kde sú pekne tuningované pionyri,mostosi na silnici,,,Dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2009 11:02
 
 
 
 
Jméno: babin      IP: uživatel3011    
www.fichtlstebou.blog.cz http://www.fichtl-klub.cz
 
 
Datum: 01. září 2009 11:02
 
 
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel3906    
čuus hoši jakej ma rozmer 555, 2,50x16???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2009 7:09
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D samozrejme ze 2,50x16 aj v predu aj v zadu lebo keby bolo v zadu 2,75x16 tak kolo tam nezmestilo od tej malého blatnika :-D uz skusil som to...
 
 
Datum: 01. září 2009 7:09
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
ale ne! prosim vas mam 555, zkontroloval jsem si to v knize, Jawa Pionyr 555 ma obe pneu 2,50x16 ! To pozdejsi pincky meli zadni pneu 2,75!
 
 
Datum: 31. srpna 2009 23:56
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
zadní kolo je 2,75 a přední 2,50 a stadiony mají 2.00x19
 
 
Datum: 31. srpna 2009 21:45
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne, to mají stadiony myslím. Já bych řekl 2,75x16 ale možná to tak není...
 
 
Datum: 31. srpna 2009 21:33
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
jo. 2,5x16
 
 
Datum: 31. srpna 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel7233    
www.fichtlstebou.blog.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 20:05
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel7233    
Nazdar,nasel jsem dcl dobrej blog o fichtl zavodech jsou tam naky videa a fotky tak se na to mrknete. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2009 10:22
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pěknej, některý stroje fakt super ;-)
 
 
Datum: 01. září 2009 10:22
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar,nevíte někdo jestli by mi motor 519 pasoval do rámu 516 kdybych předělal ty ůchyty ve předu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 20:21
 
 
 
 
Jméno: Davis08      IP: uživatel455    
Hlada: met prachy tak jezdim taky:-D
 
 
Datum: 31. srpna 2009 20:21
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No já chci jezdit čz cup a tam je každej kůn dobrej ale tedka pudu asi spíš do kotoučovek a větší rozety!
 
 
Datum: 31. srpna 2009 19:49
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že je mu 14.. to je jedno.. vcera komentator u kross zavodu rikal ze jezdi jakejsi 15 letej typek mistrovsty sveta..
 
 
Datum: 31. srpna 2009 19:34
 
 
 
 
Jméno: Davis08      IP: uživatel455    
ty si blazen je ti 14 a 20kW pod zadkem ti nestačí, když chces silnější stroj tak si kup i lepší rám, ja bych sice spíš nad motorem přemýšlel nad rámem, protože pokud umíš tak s čz se dá zajet trat dost ostře, ale ten rám je horší. Nechces tam nahodou dat motor z 380?
 
 
Datum: 31. srpna 2009 16:53
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No jestli myslíš chladiče,tak normálně bych si koupil nádrž z vodníka a dal je pod ní!
 
 
Datum: 31. srpna 2009 12:52
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
519 je vodnik,jak vyresis chlazeni? co? ha....
 
 
Datum: 31. srpna 2009 12:25
 
 
 
 
Jméno: Davis08      IP: uživatel455    
516tka ti nestaci?
 
 
Datum: 31. srpna 2009 11:31
 
 
 
 
Jméno: j.mustang 11      IP: uživatel7004    
Zdarec draci, co myslíte když si upravým válec a bude to mít výkon něco přes 5 koní tak vydrží to originální díly jako spojka ,ojnice , klika apod.???dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 12:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7228    
denzilku drz uz laskave hubu,bude to lepsi
 
 
Datum: 31. srpna 2009 12:22
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel7029    
Stejsky myslim pouziva jak korky tak feroda... na webu ma vyfoteny zlomek vjeci takze tym bich sa neridil :-)
 
 
Datum: 31. srpna 2009 10:41
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
Podivej se na jawa 50 speed ,vidids tam nekde feroda??Ja jen korky...Kdyztak mi dej odkaz na naky ty trvandlivi feroda
 
 
Datum: 30. srpna 2009 21:55
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7216    
Jehlový ojnice(CKR!! ne ty šmejdský!!) a ferodo lamely(ty nový,ne ty starý mekky!!) jezdi v zavodnich specailech,ktery toci i 12 000 otacek(nektery i vic) a bez problému......to je pro me smerodatne.....ne co nekdo nekde rikal......pokud ta ojnice vydrzi zavody,tak nechapu,proc by nevydrzela beznej provoz 6 konovyho valce!!! Vsechno je to o umeni nakupovat ......neni jehla jako jehla!! A lepsi lamely jak FERODO se neprodavaj,tak vubec nechapu tvoji pripominku......
 
 
Datum: 30. srpna 2009 18:00
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
Stando kdybys tam dal feroda a k tomu upravil motor na 5hp a pocitam ze by to taky tocilo 13000 tak by to feroda rozhodne nevydrzely..ty vydrzi polovicku a trochu k tomu ale vic ne.A mustangu,upravovat motor aniz bych upravil ty tvoje napsany dily by asi vubec nemelo smysl..
 
 
Datum: 30. srpna 2009 16:55
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando jeden uživatel mánie co ladí motory má s jehlou špatné zkušenosti, tak si rači dělá mosazná futra
 
 
Datum: 30. srpna 2009 16:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7216    
základem je mít motor po GO....takze kdyz uz generalkovat motor,tak poradna loziska a gufera(SKF),kliku dát na repas a rovnou ji dát ojnici na jehlách,opravit spojkovy koš a koupit nove lamely(FERODO),novej primarni retez.......pokud chces zacit neco delat,tak ten motor musi bejt v A1 stavu aby to bez újmy vydržel........jo a stoji to penize........
 
 
Datum: 30. srpna 2009 15:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dle toho jak se ptáš jsi amatér a válec si na 5 hp neupravíš ani kdyby ses na hlavu stavěl
 
 
Datum: 30. srpna 2009 15:14
 
 
 
 
Jméno: Alert      IP: uživatel5754    
Ahojte draci. Ja sem tak neschopnej. Nevideli jste v Sesa shopu tuningove cepicky na ventilky? Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2009 16:30
 
 
 
 
Jméno: mustafo      IP: uživatel4675    
Ukradni z nakyho auta ,ja jich mam doma :-D
 
 
Datum: 30. srpna 2009 16:30
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
Ajo od kola:-D ak se podivej na aukro tam toho je treba tady sou svitici:http://aukro.cz/item725832176_svitici_ventilky_led_multicolor_175.html
 
 
Datum: 30. srpna 2009 14:22
 
 
 
 
Jméno: LukášHolub      IP: uživatel4663    
Myslí ventilky,ne ventily,čepičky na ventilky od kola :-)
 
 
Datum: 30. srpna 2009 13:49
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
Jaky ventilky?Fichtl ma ventily?Ze o tom nevim...
 
 
Datum: 30. srpna 2009 13:11
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takove ptakoviny nevedu,,jeste by fichtl prestal jet,,,fakt to po me nechtejte :-)
 
 
Datum: 30. srpna 2009 13:06
 
<  206  207  208  209  210  211  212  213  214  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 15:42:32 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu