|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 05. září 2009 14:03
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 No to bys musel mit presnej nakres me by se to teda nechtelo centrovat
Datum: 05. září 2009 14:03
Jméno: Enigma
IP: uživatel7029
 tato stejskyho kluka je uplne nova, ked ces upravit seriovu tak rozlisuj zmensi odsustruzenim na pozadovany prumer... daj si to zlisovat vycentrovat... treba to aj vyvazit a mozes vrkat... prostor vzniknuty ubratim materialu na setrvakoch je treba necim vyplnit bo ti klesne spodna kompresia
Datum: 05. září 2009 0:18
 CUSS! no draci uz som to spital ale este stále to neviem  ked mám COzváracku s ktorim mozem zvárat len s metodom MIG mozem zvárat hlinik??? s plinem argon+hlinikovi zváraci drót????? Dakujem vopred......
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2009 12:36
 Horst Dakujem ti a vsem  ale este ani zváracku nemám  ale chci kupit
Datum: 05. září 2009 12:36
Jméno: Horst
IP: uživatel7289
 Pro JAWA-ce Zetaka.Zase radíš a zase blbě.Zkus něco o sváření přečíst nebo navšťiv svářecí školu. Teď pro Jenco.Ladybird i mustang mají pravdu a já akorát doplním. Al drát OK AUTROD 18.15 a ochranný plyn M 13 .Mám k tobě obdiv,protože ,,vařit,, hliník je náročné a hlavně drahé. Proto hodně zdaru.
Datum: 04. září 2009 22:14
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 98%argon a 2%Co2
Datum: 04. září 2009 20:47
 cisty argon alebo cisty helium???
Datum: 04. září 2009 18:45
 muzes i s migem ale potrebujes argon nebo helium a AL drat
Datum: 04. září 2009 18:30
 ne. hliním se svařuje svářečkou TIG a s argonem.
Datum: 04. září 2009 16:04
Jméno: Domte
IP: uživatel779
Posl.aktualizace: 04. září 2009 10:50
 nicasil je tenká vrstva velice tvrdého kovu nanesená na stěnách válce, používá se místo litinové vložky jako je u fíka. Časem se ale probrousí a je třeba její povrch obnovit
Datum: 04. září 2009 10:50
Jméno: alik
IP: uživatel5345
 nicasil nikl,cadmium,silicium
Datum: 04. září 2009 8:25
 nástřik na stěnách vložky ve válci.. vznika mensi trení.. najdeš to u ostrejch 125 a kubatur
Datum: 03. září 2009 22:14
 Máte někdo skušenosti s odlehčením orig kliky na fichtla.POtřebovat bych pár rad.Nejlépe napište svůj mail.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2009 9:00
Jméno: standa
IP: uživatel7278
 Do seriovky se klika stáčí maximalne na 90mm,do závodních speciálů 85-80mm,musis k tomu udelat duralovy a nebo hlinikovy vyplne do klikovy skrine a dát novou ojnici (CKR na jehlach)......doma na kolene to neudelas,klika je hrozne tvrdá.......samozrejmosti je ze se musi vhodne vyvazit a vycentrovat......
Datum: 04. září 2009 9:00
 Mě celkem baví takové vrtání v motoře a jeho upravování.Tak bych potřeboval něoho kdo mi jen poradí co a jak a zbytek si dopočítam a udělám.
Datum: 03. září 2009 19:31
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 Nech si repasovat origo kliku,ale kup si ojnici na jehlach.pri repasu muzes rict na jakej prumer chces stocit setrvaky,ale je potreba to poradne omastit  neni to levna vec.Je kupa firem co to delaj ale doporucuju tk moto
Datum: 03. září 2009 19:30
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Vykasli se na to nebo si ji nech utocit u tk moto za 3200
Datum: 03. září 2009 19:21
 CUS! dá sa zvárat hlinik s zvárackou CO2 len treba plin argón a hlinikovi zváraci drót?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2009 22:17
Jméno: Horst
IP: uživatel7276
 Čau.Pro ce-Zetaka.Co píšeš je blbost.Bez urážky o sváření asi nic moc nevíš.Takže pro upřesnění: Metoda MIG/MAG ( metal inert gas ,metal aktiv gas ) Tyto stroje jsou pro poloautomatické svařování posouvaným drátem v ochranné atmosféře plynů.Je vhodný pro svařování běžných konstrukčních ocelí,nerez ocelí,nástrojových ocelí,hliníku a jeho slitin. A s TIGEM to už musíš být borec.Svaru zdar !
Datum: 03. září 2009 22:17
 s MIG ti nejde, jde to s TIG
Datum: 03. září 2009 20:40
 no moc to som nepohopil  tak ked kupim CO zváracku MIG tak s tym sa dá?
Datum: 03. září 2009 19:08
 TIGem hliník svaříš bez problému a ani nemusíš předehřívat
Datum: 03. září 2009 17:26
Jméno: awe
IP: uživatel7232
 PS: vetsi dily je lepsi pred svarenim/ v prubehu predehrat
Datum: 03. září 2009 17:14
Jméno: awe
IP: uživatel7232
Datum: 03. září 2009 17:13
 Zdarec tak nak se mi rozjedzdil fik a ted mi lita 70 po rovine ale ja bych to chtel dohnat az na 80 na konec newite co jeste bych ta m mohl dat ??? a nechci kvuli tomu pulit motor nemate neco aby mi to pridalo tech 10 KM/h nakej figl a mam to vsechno serizeny !! odborne
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2009 21:00
 A o kolik ot mam snizit ??? tu hlavu ??
Datum: 03. září 2009 21:00
 Mas primej filtr?Ferodo lamely a takovydle veci?Treba na snizeni hlavy nepotrebujes pulit a viditelne to prida.
Datum: 03. září 2009 20:08
Jméno: jarda
IP: uživatel5765
 Buď rád, že to jede 70, i když o tom pochybuju a nic nedělej nebo to zmastíš!!! J
Datum: 02. září 2009 23:42
 a kdyz tam jdam vetsi sekundaro nebudu mit horsi rozjezdy kdyz tam dam teda tu 14 nebo o kolikatku ?? o kolik s emi to rhorsi ty rozjezdy
Datum: 02. září 2009 21:39
 dej o zub vetsi sekundaro
Datum: 02. září 2009 21:18
 Zdar draci...prosím vás, jak by se dal zapojit na fíka otáčkoměr ze silnějších Jawek (350tek) ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2009 20:55
Jméno: mara
IP: uživatel5424
 nevim jak to ma posledni 638-640 ale ty starsi to maj nahonem a to vazne neudelas
Datum: 02. září 2009 20:55
 Já bych dal na vačku u zapalování vše co je u třistapadesátky ale stejnak pochybuju ,že by to měřilo přesně.
Datum: 02. září 2009 19:47
Jméno: herr-bode
IP: uživatel5908
 Zdravím!chtel bych se zeptat jak by se dal na pionyra vyrobit otackomera kam ho pak zapojit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2009 18:37
Datum: 02. září 2009 18:37
 Nazdar Závodníci, jenom dotázek. Nemáte někdo zkušenost, jak se demontuje "plechařina" u Jawety ? Díky za Vaše odpovědi. Roman
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2009 16:26
 Chlapáci, no to je teda masakr. Že jsem si nekoupil Stadiona
Datum: 03. září 2009 16:26
 Pravda  Jawetta je brutálně složitá....ale ten čep kyvky vybouchávat nemusí, protože chce jen měnit lanka a ona tam ani při ničem jiném nezavazí....
Datum: 02. září 2009 19:10
 a zbyde ti motor s kyvkou a kolem zadnim potom musis vyrazit cep kyvky z motoru na jawette neco delat t oaby sis vzal dovolenou pristup jak k penezum
Datum: 02. září 2009 19:06
 Mám taky Jawettu a tohle jsem musel taky podstoupi....nejdřív musíš od motoru odpojit všechny lanka i druty....potom to hodíš na stojan a zapřeš něco o zadní kolo aby ti neuhlo....pak povíš šroub pod sedle, který drží zadní kyvku a čtyři šrouby kolem motoru....pak to zvedneš a odnešeš ten rám pryč
Datum: 02. září 2009 16:42
Jméno: Roman Jašek
IP: uživatel7254
 No a jak se dostanu k motoru, budu měnit všechny lanka. Ještě jednou díky za odpovědi. Roman
Datum: 02. září 2009 14:52
 plecharina tvori rám nedá sa demontovat
Datum: 02. září 2009 14:10
 plecharina v pripade jawety je celi rám
Datum: 02. září 2009 14:10
Jméno: FEKAL
IP: uživatel5978
 Co rikate na jedno krouzkovej pist ma snim nekdozkusenosti? diky za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2009 14:15
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Ale na serii motoru to nema smysl to musi tocit tak jak jencovi jinak ta smas prcohazi s blbe se to spaluje
Datum: 02. září 2009 14:15
 ale hov*o... preto nezahrieva nic! mi ide najvia 8000ot/min pri pracovnej teploty...dokonca mám aj znizenú hlavu!!!
Datum: 02. září 2009 14:05
 proc by se vic zahrival? to me neni jasne mensi treni-mensi teplota jeste se mi nestalo ze by mi praskl nebo neco podobneho a to ten motor netoci 6000ot/min ale dvojnasobek
Datum: 02. září 2009 13:14
Jméno: venca
IP: uživatel7253
 Cau no jestli ti mohu poradit nedavej tam jednokrouzkový pist rychleji se zahryva valec a tim teplota krouzku a muze dochazet k praskani pist.krouzku je lepsi pist s 2 drazky na krouzky!
Datum: 02. září 2009 12:25
Jméno: dan
IP: uživatel7248
 když ti prastne tak seš někde a nejedeš
Datum: 01. září 2009 22:28
 je pravda že 1 kroužek jezdí rychle ale ještě rychlejc se zahřívá a dost často praská..
Datum: 01. září 2009 22:02
Jméno: FEKAL
IP: uživatel5978
 Nazdar chlapci potreboval bych poradit z njaky tuningem na pina? s kerym mate skusenosti. diky za odpovedi. zdarcec at to frci!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2009 14:32
Jméno: standa
IP: uživatel7236
 zadna prevodovka nejde do fichtla bez upravy a prevarovani karteru....pouze rychla 3Q prevodovka(ma ji tu sesa).....je to strasne moc komplikaci,strasne moc reseni a strasne moc penez......pokud chces jen neco,aby ti to jelo lip,tak si nekde sezen snizenou hlavu s vetsim zebrovanim,podkovu mezi setrvaky,dej si ojnici CKR na jehlach(seriovy ojnice nemaji moc rady snizeny hlavy),bezkontaktni zapalovani,pak muzes dat primej filtr a 72 trysku,pripadne upravit karbec podle stejskyho navodu(Jawa50speed.wz.cz) a pouzit trysku 80-85 a nejakej novej vejfuk a koleno a nebo dokonale vycistit stavajici......jako zacatek je to dobre.....a neni to tak financne narocne.......samozrejmosti je GO motoru,bez toho to nema vyznam..... ale stejnak se do toho vysypeš minimalne za 5 tisic,tak nevim jestli to pro tebe ma vyznam....ladit fichtla neni jako ladit skutra nebo simsona,na ktery sou vyrabeny tuningovy dily ve vetsich seriich........
Datum: 02. září 2009 14:32
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Simson ma zapalko pekne blby..dej tam to co tu ma sesa a prvodovku z cizy 175
Datum: 02. září 2009 14:18
Jméno: Dominik
IP: uživatel6827
 a kdyz tam budu chtit dat tu prevodovku musim neco prevarovat nebo ne ??? jako kartery ?
Datum: 02. září 2009 12:46
Jméno: venca
IP: uživatel7253
 no hele jestli muzu poradit dej prevodovku ze simsona malou rozetu dozadu na kolo a velkou rozetku na motor a kup nebo si nech udelat 75ccm válec s pistem a krouzky odlehci kluku a dej jiny karburator nejlepe karburator mz stim ze budes muset udelat jinou prirubu a zapalovani ze simsona pote ti mohu poradit stim ze das silnicni pneu se vzorkem jako maji napriklad suzuky 1000 a uvidis jak ti to pojede ja to mel take udelane a 10-110km/h fakt bomba poslal bych ti foto ale fichtla jsem prodal za 13000kc !Hodne zdaru
Datum: 02. září 2009 12:30
Jméno: Lukawe555
IP: uživatel7246
 tak si ho natuň...
Datum: 01. září 2009 21:51
 potreboval bych njakej tuning na pionyra.
Datum: 01. září 2009 21:41
Datum: 01. září 2009 21:27
Posl.aktualizace: 01. září 2009 15:29
Jméno: fík
IP: uživatel4734
 Ta s červeného ,,MUSTANGA" je ze simsona.takže na internetu jí seženeš úplně v pohodě.
Datum: 01. září 2009 15:29
 cau tu co mam ja jak (na tej druhej fotce) je z nejakyho simsona svetlo taktez ale na simsony jich delaly mraky druhu schanel jsem ji dost dlouho po inzeratech
Datum: 01. září 2009 11:53
Posl.aktualizace: 01. září 2009 15:38
Datum: 01. září 2009 15:38
Jméno: standa
IP: uživatel7236
 Keihin,ale ma z nej vyndanou powerjet......je to frikulina stroj a tohle jsou fotky z TT JAWA,byl jsem tam.......
Datum: 01. září 2009 14:34
Jméno: Dominik
IP: uživatel6827
 A muzu se zeptat co to tam ma za karbec nevite nekdo neznate ho ?
Datum: 01. září 2009 14:09
Jméno: standa
IP: uživatel7236
 To sou vidle z Moskita(no Robby je vlastne 4T motor v ramu moskita),na tej jedne foto to ma udelane tak ze ma origo kotouc sundany a pridelany na kole z babety.......
Datum: 01. září 2009 13:02
 jenco> dík, máš pravdu chlape
Datum: 01. září 2009 11:05
 je to z jawy robby...
Datum: 01. září 2009 10:43
 CUSS! neviete mi napisat linky na nieké stránky kde sú pekne tuningované pionyri,mostosi na silnici,,,Dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2009 11:02
Jméno: babin
IP: uživatel3011
Datum: 01. září 2009 11:02
Jméno: standa
IP: uživatel7236
Datum: 01. září 2009 8:25
 čuus hoši jakej ma rozmer 555, 2,50x16????
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2009 7:09
  samozrejme ze 2,50x16 aj v predu aj v zadu lebo keby bolo v zadu 2,75x16 tak kolo tam nezmestilo od tej malého blatnika  uz skusil som to...
Datum: 01. září 2009 7:09
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 ale ne! prosim vas mam 555, zkontroloval jsem si to v knize, Jawa Pionyr 555 ma obe pneu 2,50x16 ! To pozdejsi pincky meli zadni pneu 2,75!
Datum: 31. srpna 2009 23:56
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zadní kolo je 2,75 a přední 2,50 a stadiony mají 2.00x19
Datum: 31. srpna 2009 21:45
 ne, to mají stadiony myslím. Já bych řekl 2,75x16 ale možná to tak není...
Datum: 31. srpna 2009 21:33
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 jo. 2,5x16
Datum: 31. srpna 2009 21:32
Jméno: Jenda
IP: uživatel7233
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 20:05
Jméno: Jenda
IP: uživatel7233
 Nazdar,nasel jsem dcl dobrej blog o fichtl zavodech jsou tam naky videa a fotky tak se na to mrknete.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2009 10:22
 pěknej, některý stroje fakt super
Datum: 01. září 2009 10:22
 Zdar,nevíte někdo jestli by mi motor 519 pasoval do rámu 516 kdybych předělal ty ůchyty ve předu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 20:21
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 Hlada: met prachy tak jezdim taky
Datum: 31. srpna 2009 20:21
 No já chci jezdit čz cup a tam je každej kůn dobrej ale tedka pudu asi spíš do kotoučovek a větší rozety!
Datum: 31. srpna 2009 19:49
 že je mu 14.. to je jedno.. vcera komentator u kross zavodu rikal ze jezdi jakejsi 15 letej typek mistrovsty sveta..
Datum: 31. srpna 2009 19:34
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 ty si blazen je ti 14 a 20kW pod zadkem ti nestačí, když chces silnější stroj tak si kup i lepší rám, ja bych sice spíš nad motorem přemýšlel nad rámem, protože pokud umíš tak s čz se dá zajet trat dost ostře, ale ten rám je horší. Nechces tam nahodou dat motor z 380?
Datum: 31. srpna 2009 16:53
 No jestli myslíš chladiče,tak normálně bych si koupil nádrž z vodníka a dal je pod ní!
Datum: 31. srpna 2009 12:52
 519 je vodnik,jak vyresis chlazeni? co? ha....
Datum: 31. srpna 2009 12:25
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 516tka ti nestaci?
Datum: 31. srpna 2009 11:31
Jméno: j.mustang 11
IP: uživatel7004
 Zdarec draci, co myslíte když si upravým válec a bude to mít výkon něco přes 5 koní tak vydrží to originální díly jako spojka ,ojnice , klika apod.???dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 12:22
Jméno: standa
IP: uživatel7228
 denzilku drz uz laskave hubu,bude to lepsi
Datum: 31. srpna 2009 12:22
Jméno: Enigma
IP: uživatel7029
 Stejsky myslim pouziva jak korky tak feroda... na webu ma vyfoteny zlomek vjeci takze tym bich sa neridil
Datum: 31. srpna 2009 10:41
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Podivej se na jawa 50 speed ,vidids tam nekde feroda??Ja jen korky...Kdyztak mi dej odkaz na naky ty trvandlivi feroda
Datum: 30. srpna 2009 21:55
Jméno: Standa
IP: uživatel7216
 Jehlový ojnice(CKR!! ne ty šmejdský!!) a ferodo lamely(ty nový,ne ty starý mekky!!) jezdi v zavodnich specailech,ktery toci i 12 000 otacek(nektery i vic) a bez problému......to je pro me smerodatne.....ne co nekdo nekde rikal......pokud ta ojnice vydrzi zavody,tak nechapu,proc by nevydrzela beznej provoz 6 konovyho valce!!! Vsechno je to o umeni nakupovat ......neni jehla jako jehla!! A lepsi lamely jak FERODO se neprodavaj,tak vubec nechapu tvoji pripominku......
Datum: 30. srpna 2009 18:00
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Stando kdybys tam dal feroda a k tomu upravil motor na 5hp a pocitam ze by to taky tocilo 13000 tak by to feroda rozhodne nevydrzely..ty vydrzi polovicku a trochu k tomu ale vic ne.A mustangu,upravovat motor aniz bych upravil ty tvoje napsany dily by asi vubec nemelo smysl..
Datum: 30. srpna 2009 16:55
 stando jeden uživatel mánie co ladí motory má s jehlou špatné zkušenosti, tak si rači dělá mosazná futra
Datum: 30. srpna 2009 16:51
Jméno: standa
IP: uživatel7216
 základem je mít motor po GO....takze kdyz uz generalkovat motor,tak poradna loziska a gufera(SKF),kliku dát na repas a rovnou ji dát ojnici na jehlách,opravit spojkovy koš a koupit nove lamely(FERODO),novej primarni retez.......pokud chces zacit neco delat,tak ten motor musi bejt v A1 stavu aby to bez újmy vydržel........jo a stoji to penize........
Datum: 30. srpna 2009 15:20
 dle toho jak se ptáš jsi amatér a válec si na 5 hp neupravíš ani kdyby ses na hlavu stavěl
Datum: 30. srpna 2009 15:14
Jméno: Alert
IP: uživatel5754
 Ahojte draci. Ja sem tak neschopnej. Nevideli jste v Sesa shopu tuningove cepicky na ventilky? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2009 16:30
Jméno: mustafo
IP: uživatel4675
 Ukradni z nakyho auta ,ja jich mam doma
Datum: 30. srpna 2009 16:30
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Ajo od kola  ak se podivej na aukro tam toho je treba tady sou svitici:http://aukro.cz/item725832176_svitici_ventilky_led_multicolor_175.html
Datum: 30. srpna 2009 14:22
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Myslí ventilky,ne ventily,čepičky na ventilky od kola
Datum: 30. srpna 2009 13:49
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Jaky ventilky?Fichtl ma ventily?Ze o tom nevim...
Datum: 30. srpna 2009 13:11
 takove ptakoviny nevedu,,jeste by fichtl prestal jet,,,fakt to po me nechtejte
Datum: 30. srpna 2009 13:06
|



|