|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: kostitras
IP: uživatel6983
 nevíte kde seženu ty obrázky do tachometru? a popripade jak ho rozebrat  díky draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2009 1:01
Jméno: lampan
IP: uživatel5196
Posl.aktualizace: 21. srpna 2009 8:46
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Podle me s to nebude moc slozity,ale nechapu na co si chces kupovat takovyhle poradny krosovy kdyz podle toho co rikas zadnou upravu ramu nemas...tim padem ti sou takhle kvalitni k nicemu...bejt tebou koupim si ty v komaxitu.
Datum: 21. srpna 2009 8:46
 Zdar draci, potrebuju poradit, chci davat na mustanga predni tlumice ze simsona. Budou tam pasovat??? Bude neco potreba upravit??? diik
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2009 18:10
 já bych teda řekl že ne protože co vim že maj průměr větší o 4mm stačí kyž tam dáte trubku z vodovodu nebo tak nákou a na ty tlumiče gumovej krožek tlustej 2mm (stačí nebo 3mm) ALE JEN BYCH TO ŘEKL NEÍ TO NAJISTO POZE Z MEJCH SKUŠENOSTÍ
Datum: 19. srpna 2009 18:10
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Bez uprav tezko,paradne to mas popsany treba zde-http://www.jawa-50.cz/clanek/uprava-predni-teleskopicke-vidlice-simson-tlumicu-pro-jawa-50-pionyr.html
Datum: 19. srpna 2009 13:11
 Zdar lidi, chtel bych se zeptat jestli ten Tachometr PIO 60km (http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2541.html) se vleze do objimky v hlave rizeni, diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2009 11:46
 Dobrý den, chtěl bych koupit větší rozetu. Kde by se dala koupit ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2009 16:18
 SESA má nějaké kousky v krámku.
Datum: 19. srpna 2009 16:18
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 http://www.fichtlkramek.cz/zbozi/pionyr_dily/prevodovka_kolecko/index.html?s=4
Datum: 19. srpna 2009 15:47
 skus se poradne podivat na fichtlkramek!
Datum: 19. srpna 2009 11:21
Jméno: fox
IP: uživatel7111
 Zdarec borci, nevite pls nekdo cim vylestit kartery?dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 23:05
Jméno: 121
IP: uživatel7193
 Kup si lapovací pastu zelenou ta je jemná k tomu do vrtačky kotouč z ovčího rouna nanes pastu na kartery nejlepší je když ji smíchaš s benzinem udělaš takovou kaši dáš tom na kartery a lešíš motor mi tak trval vyleštit zhruba půl hodiny a mladá se u něj může klidně namalovat zrcadlo už nepotřebuje tak čus.
Datum: 27. srpna 2009 23:05
Jméno: 121
IP: uživatel7193
 Kup si lapovací pastu zelenou ta je jemná k tomu do vrtačky kotouč z ovčího rouna nanes pastu na kartery nejlepší je když ji smíchaš s benzinem udělaš takovou kaši dáš tom na kartery a lešíš motor mi tak trval vyleštit zhruba půl hodiny a mladá se u něj může klidně namalovat zrcadlo už nepotřebuje tak čus.
Datum: 27. srpna 2009 23:04
 Ja sem leštil ty hliníkovy lišty na velkym plechu ručne silichrom+hadrík a je to nadhera leskne se to skoro jako chrom bylo to ještě poškrábaný o šmirglu a drsny ale po vyleštění nádherně hladký
Datum: 18. srpna 2009 22:44
Jméno: fox
IP: uživatel7111
 Dik no renovovat to chci jaky je teda to chemicky cisteni dik moc
Datum: 18. srpna 2009 22:08
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 no jestli to nechces renovovat - a davat to na chemicky cisteni - tak kup silichrom v drogosce - kolem 40 kč - a hadr a lesti a lesti podle navodu - kartery moc nejdou ale vika jo- no proste to tim lesti - pak vem cistej hadr-hrudsi vlakno -a proste no musis mrte drit - a jasko uz na sucho odstranit zbytka toho silichromu-a klidne jedno misto prejed 100krat-no pak to dolad kouskem filcu. kotouc na vrtacku neninic moc- serere mrte silicromu a je to nerovnomerne vylesteny.
Datum: 18. srpna 2009 21:09
Jméno: Piny
IP: uživatel3279
 Filcovým kotoučem.....
Datum: 18. srpna 2009 20:32
Posl.aktualizace: 19. srpna 2009 13:25
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Tak mi dej icko a ptej se me
Datum: 19. srpna 2009 13:25
Jméno: Standa
IP: uživatel7107
 věk já neodsuzuju....znam i mladsi kluky kteri uz jezdi fichtlcupy od mala a svejma znalostma by strcili do kapsy vetsinu radilů z tohohle pokecu......jen mu chybí proste základ a zázemí......najdi si u vas v okolí nekoho kdo tomu vsemu rozumí a on te do toho všeho zasvětí...... tohle je střílení do prázdna......
Datum: 18. srpna 2009 13:23
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Protoze mas takovy divny dotazy
Datum: 18. srpna 2009 12:35
Jméno: Standa
IP: uživatel7107
 na tyhle prográmky se vykašli...... kdyz sem si spocital vejfuk tak to vyšlo uplne jinak nez z tehle ptákovin.....a lepsi je ten webovej programek v Javě....take je na tech strankach......hlavne ladit vejfuk na seriovku......to radsi origo vejfuk vycistit.....pokud ti teda jde o výkon a ne o zvuk ladenyho vejfuku........
Datum: 18. srpna 2009 12:18
 14 .proč
Datum: 18. srpna 2009 11:58
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Kolik ti je?
Datum: 18. srpna 2009 11:17
 DOBRY DEN VI MZE JE TO KRAVINA ALE KAMOS CHCE NA BABETU VYFUK HIKONE MYSLITE ZE TO ZA TO ASTOJI MATE NEKDO STYM SKUSENOSTI DIK
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2009 12:40
 ale tak vybrus ma bo si na to koupil dell orto a jak zdelaval ten starej tak mu tam spadla podlozka tak motor na srot
Datum: 18. srpna 2009 12:40
Jméno: standa
IP: uživatel7107
 na babetu at si sežene nejakej ladak na Puch a nebo Ciao babety a ne hikone!
Datum: 18. srpna 2009 10:28
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Jestli si da i vybrus (pac u babety moc jinych moznosti neni) tak to smysl urco ma...a urcite lepsi 400 za poradnej nez 700 za puvodni..Ae zas si ho musi odskrtit nebo priskrtit teraz neviem
Datum: 18. srpna 2009 8:17
 No tak kdyz se nad tym zamysli tak dospeje k tomu ze jsou to vyhozeny prachy ... zadny zazrak to neudela a vyplázne 4 stovky zanic ...
Datum: 17. srpna 2009 23:01
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 No co ja viem možno to trochu zdvihne výkon aj zvuk iný ale zase je to babetta takže žiadne zázraky nečakajte
Datum: 17. srpna 2009 22:33
 Dobrý den, nemáte někdo na prodej originál lemovku kolem bříška na pionýra 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 21:18
 Zdar , pomůže mi v něčem výfuk hikone když na motoru nebudu mět jiné úpravy?V čem mi pomůže (výkon, otáčky,...)???Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2009 13:24
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Jj tak nejak a nejlepsi je upravenej hikon
Datum: 19. srpna 2009 13:24
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Oproti perfektne vycistenymu a utesnenymu originalnimu vyfuku "jede" neupraveny Hikone hur. Ale pokud srovnavas se zahnojenym originalem, tak to skutecne muze jet lip.
Datum: 17. srpna 2009 19:26
Jméno: Standa
IP: uživatel7098
 Mel jsem ho na jednom prskoletu taky,takze vim o cem mluvim......myslel jsem si jak to nejede dobre a pak sem tam skusil dat obyč vyčištěněj a utesnenej puvodni vyfuk a ono to jelo este líp
Datum: 17. srpna 2009 12:11
Jméno: Standa
IP: uživatel7098
 myslim ze špičkově upravený výfuky hikone ktere jezdi ve specialech venkovského šampionátu maji tu schopnost pridat nejaky výkon(tech 15-20%)......pokud jen nejakym spusobem namontujes Hikone na obyč koleno,tak to dle me pojede furt stejne,jen to bude mit jinej zvuk,vetsi spotrebu a vytváří to takzvaný placebo efekt ze si neco tunil a ono to jede vic.......
Datum: 17. srpna 2009 12:09
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Jestli ho koupis a das ho tam bez uprav,zratis na spodku otacky ale dovoli motoru se poradne roztocit.Jestli ho odskrtis nebo priskrtis sorry ted fakt nevim ale proste koncovku upravis tak se zbavis ty diry na spodku dovoli motoru se jeste vic roztocit nez kdyz ho neupravis a mel by pridat nakejch 15-25 % vykonu.
Datum: 17. srpna 2009 11:32
 Prominte , je to u mustanga jen pro info.
Datum: 17. srpna 2009 11:29
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 0:22
Jméno: standa
IP: uživatel7089
 dadasramek ®: a to ses pořád jeste nedostal k podstate upravy tohoto výfuku aby byl přínosem na výkonu a ne strátou
Datum: 17. srpna 2009 0:22
 Zdar...já mám na fichtlu 12216 a musíš vědět že to neni jenom o tom že tam dáš vejfuk a bude to lítat jak blázennn..bude to potřebovat i pár změn....já osobně sem si musel koupit sportovní filtr, kapku provrtat trysky aby stíhal týct benzín a zvednout hladinu benzínu a ještě si trochu pohrát s volnoběhem a odtrhem....jo a k tomu vejfuku sem si koupil ješte nový koleno a musel sem si udělat vlastní držáky a ty starý odříznout...
Datum: 16. srpna 2009 23:59
 čau seso chtěl bych se to zeptat jestli tohle 11z. primární kolečko (http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2179.html) jestli by si mi ho prodal bez řetězu???
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 20:45
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel1303
 Ahoj Sešo a budeš ho mít samotný i v nabídce? a nemáš v planu nabízet i tu řetězovou půlspojku?dík za odpověď
Datum: 17. srpna 2009 20:45
 UZ MAM CENA 180KC
Datum: 16. srpna 2009 22:12
 Ahoj draci
Jak se vám líbí moje mašina?
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?znacka=19&model=812&muid=40330
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 8:57
 Pardón za to že je to to třikrát nějak sem to podělal...
Datum: 17. srpna 2009 8:57
 Ahojky zkoušel jsem porovnání s hondou 125, nějaká starší, a na rovince jsem ji dostal. Ale do kopce nemám nárok přece jenom je to pařez.
Vyšlo mě to na nějakech 28 000Kč jenom úpravy a doplňky. Mašinu jsem koupil za 2 500kč. Ješte bych do toho chtěl investovat a kopit si karburátor, teď jezdím na upravenej originál. Jo a jak tu někdo zmiňoval že motor půjde za chvíli do kytek, tak to bohužel nikdo neví. Snažím se aby to vydrželo, takže kupuji velmi dobré oleje a jezdím na ně v poměru 1/35 nééééé 1/50 to se mi zdá sebevražda. Mám na tom jiní převod vzadu o 4 zuby menší a vepředu o 2 zuby větší. Už na tom mám nalítáno 3500km a zatím v tom nic abnormálně netluče. A byl tu taky dotaz na přídavné žebrování. To je vypilované do ruzných tvarů mezi žebra válce. Musí sedět na 100procent jinak by chlazení nebylo učinné. Po vypilování a seznačení všech žeber byli vysoustruženy rozpěrky, přesně na délku mezery žeber. Potá vše staženo k sobě šroubem a napasováno na válec. Na válci to drží stažené silnýmy pružnami. Zdá se mi že toto chlazení je celkem efektivní. Opravdu dobře chladí než origo žebra. Ale je to tedy hrozná práce. Tak ať vám to všem lítá zdravý KUBA Někdy sem hodim nějaké video.
Datum: 17. srpna 2009 8:55
 Ahojky zkoušel jsem porovnání s hondou 125, nějaká starší, a na rovince jsem ji dostal. Ale do kopce nemám nárok přece jenom je to pařez.
Vyšlo mě to na nějakech 28 000Kč jenom úpravy a doplňky. Mašinu jsem koupil za 2 500kč. Ješte bych do toho chtěl investovat a kopit si karburátor, teď jezdím na upravenej originál. Jo a jak tu někdo zmiňoval že motor půjde za chvíli do kytek, tak to bohužel nikdo neví. Snažím se aby to vydrželo, takže kupuji velmi dobré oleje a jezdím na ně v poměru 1/35 nééééé 1/50 to se mi zdá sebevražda. Mám na tom jiní převod vzadu o 4 zuby menší a vepředu o 2 zuby větší. Už na tom mám nalítáno 3500km a zatím v tom nic abnormálně netluče. A byl tu taky dotaz na přídavné žebrování. To je vypilované do ruzných tvarů mezi žebra válce. Musí sedět na 100procent jinak by chlazení nebylo učinné. Po vypilování a seznačení všech žeber byli vysoustruženy rozpěrky, přesně na délku mezery žeber. Potá vše staženo k sobě šroubem a napasováno na válec. Na válci to drží stažené silnýmy pružnami. Zdá se mi že toto chlazení je celkem efektivní. Opravdu dobře chladí než origo žebra. Ale je to tedy hrozná práce. Tak ať vám to všem lítá zdravý KUBA Někdy sem hodim nějaké video.
Datum: 17. srpna 2009 8:55
 Ahojky zkoušel jsem porovnání s hondou 125, nějaká starší, a na rovince jsem ji dostal. Ale do kopce nemám nárok přece jenom je to pařez.
Vyšlo mě to na nějakech 28 000Kč jenom úpravy a doplňky. Mašinu jsem koupil za 2 500kč. Ješte bych do toho chtěl investovat a kopit si karburátor, teď jezdím na upravenej originál. Jo a jak tu někdo zmiňoval že motor půjde za chvíli do kytek, tak to bohužel nikdo neví. Snažím se aby to vydrželo, takže kupuji velmi dobré oleje a jezdím na ně v poměru 1/35 nééééé 1/50 to se mi zdá sebevražda. Mám na tom jiní převod vzadu o 4 zuby menší a vepředu o 2 zuby větší. Už na tom mám nalítáno 3500km a zatím v tom nic abnormálně netluče. A byl tu taky dotaz na přídavné žebrování. To je vypilované do ruzných tvarů mezi žebra válce. Musí sedět na 100procent jinak by chlazení nebylo učinné. Po vypilování a seznačení všech žeber byli vysoustruženy rozpěrky, přesně na délku mezery žeber. Potá vše staženo k sobě šroubem a napasováno na válec. Na válci to drží stažené silnýmy pružnami. Zdá se mi že toto chlazení je celkem efektivní. Opravdu dobře chladí než origo žebra. Ale je to tedy hrozná práce. Tak ať vám to všem lítá zdravý KUBA Někdy sem hodim nějaké video.
Datum: 17. srpna 2009 8:50
Jméno: Standa
IP: uživatel7089
 Neskutečně nádhernej a povedenej kousek!!! co dodat? zavidim ti to a rad bych se na tom povozil!!!!!! at slouží!
Datum: 16. srpna 2009 23:56
 "Vzhled veterána s tunerským motorem", buď originál, nebo tuning, hybridy se mi nelíbí.
Datum: 16. srpna 2009 23:28
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 tak 125 možna tak jawu, ale sportku 125/476 by nedal, jestli to jede těch 110 tak ten motor jde zachvily do kytiček, jinak je to dost povedený a pěkný  ,by mne zajimalo kolik jsi do toho prskoleta vrazil peněz
Datum: 16. srpna 2009 23:16
 je to velmi krasny a ako vydim aj dobry stroj! je to pekná uprava gratulujem
Datum: 16. srpna 2009 22:20
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 krásná,zajímavá kombinace. Vzhled veterána s tunerským motorem. FAKT SUPER  kolik si do toho investval (pokud to není tajné
Datum: 16. srpna 2009 21:59
 Fakt luxus a ten lak je taky mrtě
Datum: 16. srpna 2009 21:54
 tyvo.e to je mašina! já dám s 555 70 a to s dobrym větrem... motor neni nijak upraven krom hlavy z fichtla a jehl. ložiskem. ale.. už přemyslim nad úpravou.. 90 stačit bude.. 110 tyvado s tim bys rozmetal aj 125! hoď video
Datum: 16. srpna 2009 21:49
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 No pekna je poklona...jak si delal ty zebra na valci?
Datum: 16. srpna 2009 21:47
 vypada fakt perfektne, krasna barva, motor vytunenej. Vypada to skoro jako kolo, ale jede o "trochu lip". Uz jsem tohodle pareza videl na motodatabazi, a strasne se mi libil.
Datum: 16. srpna 2009 21:27
 Ještě jeden dotaz, jedu si takhle autem 80km/h a vtom mě předjede jawa betka, tipuji, že jel tak 90, je to možné?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 23:50
Jméno: standa
IP: uživatel7089
 možný to urcite je.......kdyz auto ukazuje 80,jedes tak 76......coz by mela ta bestie zvladat s normalnim odškrcenym motorem......a to nemluvim o kitu
Datum: 16. srpna 2009 23:50
 ale z jine stranky - jawa betka ma tusim motor honda monkey, to je to samy jako treba se dava do "new pionyru" ale to sme se presunuli z kategorie moto do kategorie hracek, jinymi slovy - ten 50ccm motor je strasnej, jako cela betka, pokud to bylo nakitovany na 125ccm tak to jede +-80 km/h, mozny to je ale jsou tam 3 ale - nakitovany motor, vitr v zadech a kopec dolu, jinak to neni mozno...
Datum: 16. srpna 2009 22:04
 bobře, ty uz nehul...
Datum: 16. srpna 2009 21:09
 Dobrý den, nemáte někdo na prodej originál lemovku kolem bříška na pionýra 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 21:56
Jméno: Šimi
IP: uživatel7104
 Uhodls nemáme
Datum: 17. srpna 2009 21:56
Jméno: Ráďa
IP: uživatel2298
 Ahoj potřeboval bych jestli nevite kde sehnet nádrž na 21 v nějakym lepšim stavu a takovou vidlici ve tvaru U je tam pod nádrží na koncím má takové zavity dík .
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2009 21:51
 Taky koupím nádrž. Když koupím starou, tak nevím jak jí vyčistit nebo kam jí poslat k vypískování a čím jí uvnitř nalakovot ??? Nebo co s ní ???
Datum: 18. srpna 2009 21:51
Jméno: Ráďa
IP: uživatel2298
 Jo na tu jsem koukal ale nezdá jse moc v dobrym stavu . Jo a podle nick myslim že na mustangu je jiná nebo máš na 21 ?
Datum: 16. srpna 2009 20:21
Jméno: Ráďa
IP: uživatel2298
 Jo na tu jsem koukal ale nezdá jse moc v dobrym stavu . Jo a podle nick myslim že na mustangu je jiná nebo máš na 21 ?
Datum: 16. srpna 2009 20:09
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 já ti ji prodám za 150?
Datum: 16. srpna 2009 19:18
Datum: 16. srpna 2009 18:18
 Zdravíčko pánové,obvzláště skušení renovátoři! Mel bych dotázek ohledne pískování. Netuší někdo z vás,kolik by mohlo stát opískování celého fichtla (Jawa 21) ?? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2009 21:36
Datum: 18. srpna 2009 21:36
Jméno: Standa
IP: uživatel7089
 no co sem se ptal tak mi rekly tak 300 za rám,kříž a brejle......takze je to asi fakt od kusu.......takze do litru......supr......dík za info......
Datum: 17. srpna 2009 0:11
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 ja kdyz nechal piskovat tak stoji dil 100 ale je pekne opiskovany
Datum: 16. srpna 2009 20:32
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 no to já jsem zase pro to pískování, když se to udělá dobře, tak je to čistej kov a hrubčí povrch je výborný podklad pro základování. Odstraňovačem jsem se kdysi piplal se Staďákem a nikdy více....
Datum: 16. srpna 2009 19:10
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Jo,je to fakt dobré,jmenuje se to odstraňovač starých nátěrů,naneseš to a ta barva změkne a normálně to nožíkem sloupneš,lehce,můžu doporučit.
Datum: 16. srpna 2009 17:47
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 no na sundani barvy jsem cetl ze existuje takova ta kejda co se na to aplikuje, necha uschnout a setre se ne? A potom se to rychle prejede smirglem. Nevi o tomhle nekdo?
Datum: 16. srpna 2009 17:17
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 No zdravíčko,u nás se to bere na kusy(50,-),a nezáleží jestli to je velky zadní plech,nebo bříško,ale z vlastní zkušenosti můžu říct,že lepší je si to udělat doma bruskou,nebo ručně,je to sice nadlouho,ale kvalita je úplně jiná.
Datum: 16. srpna 2009 17:01
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 17:39
 tu mám adresu
Datum: 16. srpna 2009 17:39
Datum: 16. srpna 2009 17:32
 tenkhle výfuks těma průměry komor není zrovna moc vhodný pro pionýra. pro pio je dobrý tuším 203 ale musí se upravyt tvary
Datum: 16. srpna 2009 14:33
 Nevite na jaky strance sezenu ladeny vyfuk na pinska nebo na simsona?Dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2009 21:15
Datum: 15. srpna 2009 21:15
 Fakt nevim
Datum: 15. srpna 2009 19:50
 Muze mi nekdo prosim vas rict jak to jede s osmickou vybrusem a tuningovim pistem?Diky moc.Jo a nevite jak to je s postovnym,jaky jsou ceny?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 2:05
 je to znat jen o trochu,rychleji vytoci a postovny je 130kc
Datum: 16. srpna 2009 2:05
|



|