česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  229  230  231  232  233  234  235  236  237  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: xborecx      IP: uživatel4757    
Ahoj chtěl jsem se zeptat jestli nemáte někdo schéma na bezkontaktní zapalování na pionýra jestli teda vůbec je nějaký který bych si mohl upájit doma děkuju za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2008 11:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4770    
Zděnda si máknul no...uz mam doma hotovy CDI...cista prace:-) este posefuju graetzuv mustek a baterku a hurá na to:-D:-D
 
 
Datum: 18. prosince 2008 11:04
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Ne Stando, tebe jsem nemyslel, ty máš přeci komunikačně-elektronický interfejs ,,Zdeněk,, :-D
 
 
Datum: 18. prosince 2008 7:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4769    
tos myslel mě:-D:-D
 
 
Datum: 17. prosince 2008 23:05
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
No ono to je spíš víc o mechanické úpravě než elektronice. Ta je opravdu triviální. Pokud by nebylo třeba toho časovače (NE555), tak je to jen zapojení hallova čidla, odporu a jednoho tranzistoru. Pak už se použije modul CDI. Musíš vymyslet uchycení magnetu tak, aby jsi zároveň mohl nastavovat předstih. Pošlu ti to schéma zítra na mail... jinak ten můj mail je na tom webu s CDI :-D, ale ne přímo na stránce s CDI. Jinak co uvádíš že umíš je dobrej základ to úspěšně dotáhnout do cíle, tak buď v pohodě.. většina odvážlivců k výrobě elektroniky neví ani to :-D
 
 
Datum: 17. prosince 2008 20:19
 
 
 
 
Jméno: xborecx      E-mail:      IP: uživatel4766    
Chong - já jako jsem psal ze se trochu v elektronice vyznám ale tím jsem myslel že umim udělat plošňák a že rozeznám většinu součástek. Jsem teprve v druháku na oboru mechanik elektronik a ani nás toho tam zatim víc neučili. Ale kdyby se ti chtělo třeba udělat schéma zapojení součástek tak to už bych pak snad zvládnul ale asi máš hodně práce a nebudeš mít čas na takový blbosti ale kdyby přece jenom tak sem dám mail a napiš mi zatim dík. PS. napsal bych ti na mail ale nedal si ho sem
 
 
Datum: 17. prosince 2008 17:56
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Ubastlit si můžeš třebas to odemne, stačí na místo vačky dár šablonu co bude unášet magnet (ideálně např. ze zaostřování optiky CD mechaniky - malý, silný) a k němu dát jako snímač TLE4905 za něj spouštěnej časovač s NE555, kterým vygeneruješ pulz blokace po dobu výboje a výstup přes tranzistor s otevřeným kolektorem připojíš na optronový vstup mého CDI. Je možný že 555ka by byla zbytečná pokud bude stačit otevření výstupu Hallova snímače a zablokuje měnič po dobu výboje... chce to vyzkoušet. Takhle to mám v hlavě, ale čas na testy není... Kdybys to tak dělal, tak se mi ozvi a na mailu to doladíme. Jinak k optické závoře - nedoporučuju vzhledm k možnému zanešení optiky prachem, olejem či jiným bordelem.
 
 
Datum: 17. prosince 2008 10:19
 
 
 
 
Jméno: xBorecX      IP: uživatel4757    
Jo tak jestli je to tak tak děkuju za vysvětleni já jsem to zas tolika nezkoumal ale u toho tyristorovýho a tranzistorovýho musej byt stejně kladívka co? nebo se pletu?
 
 
Datum: 16. prosince 2008 22:36
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
Upájet si můžeš tranzistorový a tyristorový (jawa-50.cz), bezkontaktní je (jestli se nepletu-kdyžtak mě opravte) jen díl co jen připojíš k elektrice
 
 
Datum: 16. prosince 2008 22:30
 
 
 
 
Jméno: xborecx      IP: uživatel4757    
No tak jako s tim dítětem nevim podle zákonu jo ale jinka je mi 17 a v elelektronice se trochu vyznám tak na netu jsem našel akorát tyristorový zapolování tak jsem se chtěl zkusit zeptat jestli tu někdo nevyzkoumal jak udělat bezkontakt. Vypozoroval jsem že sem choděj i opravdový borci co se týče eloktroniky např. Chong to musim uznat že ten se asi dooooost vyzná!!!
 
 
Datum: 16. prosince 2008 21:49
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
nejsi nějaký ujetý?? vyrobit si doma bezkontakt:-D hold jeste ditě no.
 
 
Datum: 16. prosince 2008 21:41
 
 
 
 
Jméno: Daňo      E-mail:      IP: uživatel1163    
Prosim vas dá se nějak změřit zapalovací cívka na babetu 207/500 jestli je v poradku dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2008 23:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4749    
vhodným měřákem:-)
 
 
Datum: 15. prosince 2008 23:10
 
 
 
 
Jméno: kiklel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
4au lidi potřebuju vaší akutní pomoc mam 350/634 a nechce mi zaboha hodit jiskru na svíčce a přes kladívka nic taky neprocházi pomoooooc co s tím díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2008 18:10
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
jinak spínačka je na přístrojovce nebo na masce záleží jakou máš
 
 
Datum: 15. prosince 2008 18:10
 
 
 
 
Jméno: jurica2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
pro kiklel:zkus se podívat na startovací cívku nebo na dráty jestli se ti některý nedotýka kostry....měl sem stejný problém a bylo to ve startovací cívce
 
 
Datum: 14. prosince 2008 21:37
 
 
 
 
Jméno: kiklel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to víte já sem začátečník co je to prosívás ten spínač a kde ho najdu
 
 
Datum: 14. prosince 2008 21:21
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
když nejde už do kladívka tak bych se kouknul na spínačku
 
 
Datum: 14. prosince 2008 20:41
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je tezky takle ric!! tomuze být x zavad zacni poporade od svicky az po spinacku
 
 
Datum: 14. prosince 2008 19:01
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec co všechno budu muset zapojit do tejhle spínací skřinky http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_228.html když je na 7 drátu a já na svej mám jen 6 drátů co do tej spínací skřinky všechno příde zapojit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2008 17:03
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když koukneš na fotky pod tim je to tam popsaný. já sem o tom uvažoval taky ale spíš bych chtěl bošák ... ty sou levnější
 
 
Datum: 13. prosince 2008 17:03
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4724    
Ahoj mám jetě jeden dotaz muže mi dobíjet dynamo na mustangu baterku k blinkrum ?? diik za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2008 16:04
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
a dodám ž efektl má magneto a né dynamo. magneto vyrábý střídavý proud takže musíš udělat minimálně usměrňovače.
 
 
Datum: 15. prosince 2008 16:04
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Hele pokud si to představuješ jako drtivá většina náctiletých ve smyslu, že přidám jednu součástku a je to.. takto teda takhle udělat nejde. Musí se udělat zcela zásadní zásah do elektroinstalace spojený s výrobou elektronických zařízení... no a pokud jsi ten typ, kteýmu je líto koupit za dvě stovky novej řetěz, tak dál nepátrej a přijmi myšlenku že to nejde...
 
 
Datum: 13. prosince 2008 15:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4733    
za jistých podmínek a úprav ANO:-) inspirovat se muzes schematem na ČZ 150C....tam je pouzit ten nejjednodussi princip dobijeni:-) ale jiste ti sem jeste napise kolega Chong a nabidne ti jeho reseni pomoci nabojove pumpy(regulace-menic) a CDI jednotky na zapalovaní:-)
 
 
Datum: 13. prosince 2008 12:48
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4724    
Ahoj mám dotaz nevíte jak mám zapojit na Jawa Mustang 23 blinkry nebo mi pošlete prosim nějake schéma ! děkuju muj email: martin.kavka@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2011 22:57
 
 
 
 
Jméno: JIRKA      E-mail:      IP: uživatel11056    
zdarek potřeboval bych elektrycké schéma na jawa mustang 23 ale aby na něm bylo vydět jak jdou od civek kabeli diky jirka
 
 
Datum: 26. ledna 2011 22:57
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel4799    
Ahoj koklego ja mam taky mustafa s blinkrama na to budes potrebovat baterku a tu nak dobijet takze relátko a zapalování musíš usmernit protože dáva srídaví proud a ty potrebujes stejnosmerny takze usmernit ja ma schema tak napis na Email.
 
 
Datum: 21. prosince 2008 20:28
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
úplně stejně jako žárovičku k baterce, jen k tomu přidáš přerušovač...
 
 
Datum: 12. prosince 2008 6:50
 
 
 
 
Jméno: biggles      IP: uživatel2644    
Ahoj lidicky mám S22 a uvažuji o přestavbě zapalování do původního stavu - to je bez indukcní cívky.Jaký změny mám po této úpravě čekat(počítam že k horšímu,páč by se tam ty cívky dodatečně nemontovali)? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2008 22:55
 
 
 
 
Jméno: biggles      IP: uživatel2644    
Pochopil jsem!Dneska jsem to predělal a ouha!Nehazi to na svičce jiskru,ani to nekope do prstu(přímo na kostru to jiskří). Původně jsem typoval ještě kondík,tak jsem tam dal novej a nic..... Tak teda uz jen tu novou cívku zapalovaní!
 
 
Datum: 11. prosince 2008 22:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4500    
plne souhlasim s chongem,ta inducka je tam jen z duvodu funkcnosti a ne ze by to byl nejaky tuning....a pratele by the way tyhle civky se delaj v replice za 550,- zde link : http://www.motokramek.cz/zapalovaci-civka-stadion/ sorry za reklamu na jinej shop
 
 
Datum: 11. prosince 2008 14:09
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Neměnilo se to proto že by to pak lépe jelo, ale protože se přestaly vyrábět zapalovací póly jako náhrada za původní špatné a v domácích podmínkách to není jednoduché navinout. Takže pokud seženeš originál dobrej, nebo převinutej vysokonapěťovej pól, tak neočekávej změnu žádnou.
 
 
Datum: 11. prosince 2008 8:29
 
 
 
 
Jméno: biggles      IP: uživatel2644    
mě bude stačit když to pojede..... Se radči ještě zeptám:takže stačí když přidělam kabel na cívku magneta,a zrušim kostru od kladívka k indukční cívce?Připada mi to až podezřele jednoduchý.........
 
 
Datum: 10. prosince 2008 23:31
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Originální zapalování jsem až do letoška jezdil na závodním mopedu a fungovalo vždycky bez problémů. Samotnýho mě překvapilo, že se s nim motor nechal přetočit přes 9700 ot./min.
 
 
Datum: 10. prosince 2008 23:20
 
 
 
 
Jméno: Dracek      IP: uživatel4698    
Zdar draci, chtel bych si udelat diodovy svetla, zapojeny na obycejnou baterku ktera nebude zavisla na chodu motoru. Elektronice moc nerozumim a proto bych se chtel zeptat kdyz bych chtel dozadu dat 6 cervenych diod (5mm) a dopredu asi 10vysokosvitivych bilych kolik voltu potrebuju mit baterku a jak to zapojit aby se to nespalilo a v pohode to utahla. Myslel sem treba na 9V plochou jestli by to slo? a je lepsi dozadu pouzit obyc. cervene nebo vysokosvitive? a jeste se chcu zeptat jestli nejaky odpory a takovy veci? Diky moc draci. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 17:40
 
 
 
 
Jméno: Dracek      IP: uživatel4698    
>Chong: hej taky bych chtel vedet toho tolik o elektrice jak ty :-D...ono se to hodi ja su rad kdyz si zapojim zapalovani bez baterky a naky svetla na fechtlovi a dal nvm nic :-D hodi se to jenze ja elektriku asi nikdy nepochopim :-D
 
 
Datum: 12. prosince 2008 17:40
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chongu, tady fázový posuny asi nevysvětlíš.
 
 
Datum: 12. prosince 2008 12:21
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Tyjo, že jsem na to nepřišel sám... úplně podle tvého návodu se dá zapojit i žárovka... spojim doma v garáži tři fáze dohromady a připojim k nim žárovku, logicky pak musím získat větší výkon z té žárovky! :-D
 
 
Datum: 12. prosince 2008 6:52
 
 
 
 
Jméno: Dracek      IP: uživatel4698    
jo chlapi jeste se chcu zeptat....mam tam zapojeny vsechny 3 civky na inducku a kdyz budu mit zapojeny svetla takze to bude brat nakej proud nepojede to potom hur kvuli slabsi jiskre? mam to na 175 zapalovani z fechtla inducka ze skodovky 12V
 
 
Datum: 11. prosince 2008 20:24
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
tak to bych je nechal zavřít!! Jestli ty máš málo znalostí, tak co si představujou?? jim tam nakvačim já a uviděj antitalenta!!:-D:-D:-D
 
 
Datum: 11. prosince 2008 13:54
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Mám po škole hodně dlouho, ale pravdu má i stanon... od nástupu na tu první (a hned nedokončenou VŠ) bych čtyři po sobě akorát zvládnul :-D. Ale pobavím tě Loukote, na elektro mě nevzali ani na střední ani na VŠ :-D. Asi to bylo vždycky s mými znalostmi hodně slabé :-D
 
 
Datum: 11. prosince 2008 13:41
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
no... co já vim tak chongovi je tolik, že by mohl mít cca 3 vysoký školy (to není jako že bych říkal že jsi starej chongu, to ne)
 
 
Datum: 11. prosince 2008 13:30
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chongu...:-D na jakou školu, a na jakej obor chodíš? :-)
 
 
Datum: 11. prosince 2008 11:22
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Tak zrovna včera jsem se touhle myšlenkou zabýval... Moje první vere bude asi taková.. počítám s 12V akumulátorem. Takže zapojení bude seriovoparalelní a než bodové směrové supersvítivé světlo, tak raději hodně, ve velké ploše nízkoodběrové LED. Počítám tedy 40ks červených LED po odběru 2mA a katalogově 1,7V. Zapojení bude seriovoparalelní, tedy čtyři LED do serie a takových serií si udělám deset a každou serii spojím konci paralelně. K tomu proudový stabilizátor (1xLM317 + 62 ohm odpor) a světelné pole je hotové. Pak dvě LED bílé, nasměrované na SPZ, speciálky s kuželem světla 120 stupňů (katalog 3,15V a 20mA) a k tomu zase lm317 A 62 ohmů odpor. Celé to zařízení mě bude brát cca 0,5W tedy 40mA z 12V baterky. Jinak jak píšeš plochá baterka je baterka co dává 4,5V, ty myslíš destičkovou baterii 9V.. no ta má tak malou kapacitu, že by jsi se z toho vynynčně časem pos.... Ty vysokosvítivé bílé jsou dost problematické, protože LED jsou vždy směrové zdroje světla a tak je těžké je implantovat do paraboly. Vepředu tedy raději nech žárovku a ušetřených 10W zezadu spotřebuj na přední žárovce, tedy dej jí o 10W silnější :-)
 
 
Datum: 11. prosince 2008 8:38
 
 
 
 
Jméno: Dracek      IP: uživatel4698    
jj diky prave me de o to ze ja tam mam zapalovani z fechtla takze by to svitilo jak bludicka :-(. ale asi to udelam na magneto a zarovky
 
 
Datum: 10. prosince 2008 21:59
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
*jinak
 
 
Datum: 10. prosince 2008 21:48
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak může bejt i vysokosvítiví červená... :-)
 
 
Datum: 10. prosince 2008 21:47
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dioda je tak na 3,2 Vprej..:-D tak esli to chceš sériove, tak budeš potřebovat minimálně tak 35 V, ninak to budeš muset dát asi paralerně, a to s odporem, kterej se počítá tak že (už se to zapoměl:-D:-D:-D) vostatní ti to řeknou, ale zase budeš mít hned vybytou baterku.. jako zamozřejme ne hned, chvíli to vydrží, ale nevyplatí se to, takže radši si nech obyč žárovku... :-) výde ti to líp..:-)
 
 
Datum: 10. prosince 2008 21:46
 
 
 
 
Jméno: ronie      IP: uživatel4236    
http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/motory/241213-jawa-50.html kouknete na treti fotku kdo ma vysvetleni odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2008 22:18
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
jj je to přes zrcadlo , taky sem na to chvilec čuměl jak kkt :-D
 
 
Datum: 08. prosince 2008 22:18
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslíš 4... je to zrcadlově obraceny... taky sem nechapal... a jestli myslis 3. tak tam nic zvlastni neni
 
 
Datum: 08. prosince 2008 22:02
 
 
 
 
Jméno: joska      IP: uživatel4711    
chci se zeptat muze se dat na čz 175 rotor a starter z 250? dekuju za odpoved\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2008 2:03
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sic nevim z jaký 250 myslíš startér, ale jestli myslíš dynamostartér PAL, co se puožíval na prasatech tak ten tam pude ale nevleze se pod víko, dynamostartér měli ještě hadráci ale ten byl myslim trochu jinej aby šel motor natočit opačně, nevim jestli je rozměrově stejněj a dával se jen na 350 hadráky
 
 
Datum: 09. prosince 2008 2:03
 
 
 
 
Jméno: eclips      IP: uživatel1181    
jam myslim ze asi ne protoze 175 ma kratsi rotor a 250ho ma delsi takze i zapalovani bude jine
 
 
Datum: 08. prosince 2008 19:47
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
čau když si dám na Čezetu zapalování IM Soft musim si zapojit i ten přepínač křivek ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2008 17:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4717    
nez od Imsoftu,to si to radsi postavit...! Pan Taraba je peknej KR..PL a od te doby je fakuju!!! Výrobní náklady 500,- a prodejni cena 3000,- :-D:-D ....Zlatý Vape,to aspo o necem je a na prani ti udelaj cokoliv:-)
 
 
Datum: 09. prosince 2008 17:02
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
2 Franta: http://www.imfsoft.cz oddíl hardware
 
 
Datum: 09. prosince 2008 15:03
 
 
 
 
Jméno: Franta      E-mail:      IP: uživatel4643    
Jakej IM Soft?? Ja chci taky..Mohl bych dostat vice info..Moc prosim...Dekuji
 
 
Datum: 09. prosince 2008 14:59
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
tak dík
 
 
Datum: 08. prosince 2008 18:34
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4710    
Nemusíš. Přepínač je dobrý proto, že si můžeš přednastavit dva růsné průběhy předstihu a během jízdy je přepínat - porovnávat mezi sebou.
 
 
Datum: 08. prosince 2008 18:24
 
 
 
 
Jméno: Mildecz      E-mail:      IP: uživatel4569    
Seso prosim te jak to vypada s tim bezkontaktnim zapalovanim na pionyra za tech 3100kc?? Diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2008 21:29
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku jsou rezervovany,, ale je mozne ze budou volne ,,tak napis mail pujdes do poradniku,,sesa
 
 
Datum: 07. prosince 2008 21:29
 
 
 
 
Jméno: deda      IP: uživatel556    
Nevite nekdo o nejakem bezkontaktnim zapalovanim musi mit neomezeni otacek. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2008 6:44
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Každé zapalování má omezené otáčky, minimálně fyzikálními zákony :-D
 
 
Datum: 08. prosince 2008 6:44
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
VAPE, IMFsoft (max 22 tis. otáček)
 
 
Datum: 07. prosince 2008 16:39
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel4649    
čet sem že přez kladívko protýká proud 3a to by znamenalo že má zapalovací pól výkon 18w kdyby se daly další 2 místo světelných pólů tak by to mělo výkon 36w takže by zbyla 1a na baterku je to možný takhle vyřešit nebo má zapalovací pól menší výkon? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 7:10
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Ano, minus (kostra motorky) se propojí přes distanční sloupky. Je dobré proto okolí distančních sloupků pocínovat. V tenké vrstvě !
 
 
Datum: 12. prosince 2008 7:10
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel4649    
kde je na DPS mínus to se ukostří přes distanční sloupky?(myslím ten stabilizátor)
 
 
Datum: 11. prosince 2008 17:21
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
OK
 
 
Datum: 10. prosince 2008 13:35
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel4649    
já se tě zas za nějakej čas zeptám jak to s tim zapalováním vypadá
 
 
Datum: 10. prosince 2008 13:03
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel4649    
tak snad najdeš někoho kdo ti to vysoustruží a dík za rady
 
 
Datum: 10. prosince 2008 13:01
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Jo závora by se tam klidně dala, jenže optická je v podstatě vyloučená, protože jakákoli nečistota jí lehce zneprovozní. Většina karterů je puklá u magneto od utrženého řetězu, či co to udělá u sekundárního kolečka pak puklinou, i netěsností lítá jemný bordel k magnetu. No neumím si představit jak na cestě tu tenkou štěrbinu optozávory účinně vyčistit :-D. Takže z mého pohledu jedině použít rotující magnet a hallův senzor. Pro pokusy už mám doma TLE4905. Výhodou je že tenhle snímač pracuje od 3V do 28V, takže si nemusím lámat hlavu se stabilizací na nižší napětí.
 
 
Datum: 10. prosince 2008 11:54
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
je ze strany součástek. Takže obrazec je zrcadlově.. dělá se to proto že při fotocestě se folie otáčí potiskem k mědi...
 
 
Datum: 10. prosince 2008 11:47
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel4649    
a ten pl.spoj na stabilizátor je ze strany spojů nebo součástek?
 
 
Datum: 10. prosince 2008 10:16
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel4649    
ale tohle CDI by šlo taky předělat na bezkontaktní ne? kdyby se tam dala infra závora nebo jak se to jmenuje :-)
 
 
Datum: 10. prosince 2008 10:00
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel4649    
ještě nemam řidičák
 
 
Datum: 10. prosince 2008 9:57
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
100km je kousek.. naplánuj si výlet.. třebas na pionýrovi :-D
 
 
Datum: 10. prosince 2008 9:55
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel4649    
to je blbý já sem od prahy 100km daleko
 
 
Datum: 10. prosince 2008 9:50
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
V Praze pracuju, jsem z Úval :-)
 
 
Datum: 10. prosince 2008 8:48
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel4649    
ty si z prahy?
 
 
Datum: 10. prosince 2008 7:08
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Hele, ani posílání jakýmkoli messengerem mě neláká, nejlíp, kdybych ti to mohl předat někde na metru...Myslet na to nebudu, občas si mě proklepni :-)
 
 
Datum: 10. prosince 2008 7:01
 
 
 
 
Jméno: radek      E-mail:      IP: uživatel4649    
tak to jedině ppl. každopádně to asi nebudu zkoušet stavět stavěl sem jednodušší věci a nechodilo to ale taky už sem kolik zapojení rozchodil ale na tohle si netroufám takže si asi počkám ale jak by sme to udělali ty se ozveš až to bude nebo to mam zkusit já?
 
 
Datum: 09. prosince 2008 19:25
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Bezkontaktní verzi nebudu dělat dřív dokud si nezajistím soustružnické práce na novém statoru, aby se na něj daly dát póly čtyři. A protože mi za poslední rok vyschl pramen na soustružnické práce, tak jak jsem psal.. nejdřív po novém roce a to je velmi optimistický výhled, takže jestli budeš mít stále zájem, tak jsi první v pořadí. Nechám ti to za cenu součástek plus nějakej bakšiš, bo jsem jen s výrobou strávil pár hodin (vývoj samozřejmě nepočítám :-) ). Ale nikam nic rozhodně neposílám poštou, tahle instituce ně pije krev leta a nervy mám jen jedny :-D. Tak si to buď spácehj sám, nebo si počkej.. každopádně ale je to tak jednoduchý, že by to mělo chodit na první zapojení...
 
 
Datum: 09. prosince 2008 18:43
 
 
 
 
Jméno: radek      E-mail:      IP: uživatel4649    
a kolik by si za to chtěl
 
 
Datum: 09. prosince 2008 15:01
 
 
 
 
Jméno: radek      E-mail:      IP: uživatel4649    
kdyby to bylo až po novým roce tak to nevadí vůbec to nechvátá v zimě stejně nejezdím
 
 
Datum: 09. prosince 2008 14:56
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
 
 
Datum: 09. prosince 2008 10:58
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Nezlob se, ale na to vyrábět to druhým, na to fakt nemám čas... Maximálně pošlu do frcu to moje CDI až spáchám bezkontaktní verzi, ale to nebude dřív jak po novém roce. Jo, napětí je nutné stabilizovat na 12V, na 6V to chodit nebude, protože má SG3525 ochranu proti podpětí a pod 8V se vypíná. U Magneto zvýšit napětí jde, bo má buzení permanentními magnety, tam si můžeš nastabilizovat napětí jaké chceš. Musíš samozřejmě vyměnit všechny žárovky a plácnout tam 12V akumulátor ( http://www.gme.cz/cz/index.php?page=product&detail=540-188 ). Já ten můj stabilizátor na web dám, ale ještě ho nemám vyrobenej, tak jsem to tam zatím dávat nechtěl, válí se mi doma akorát tišťák. Jinak regulace otestovaná je, protože jí na jiném tišťáku provozuju na motorce víc jak dva roky. Dám sem link na ten web...
 
 
Datum: 09. prosince 2008 8:20
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel4649    
a jestli to dobře chápu tak by sem to napětí musel stabilizovat na 12v anebo normálně na 6v i když je tam napsáno 12v
 
 
Datum: 08. prosince 2008 20:26
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel4649    
já sem totiž myslel jestli by si mi to nakonec nechtěl vyrobit já už sem sice lecos postavil ale ne vždycky to chodilo a kolik by si za to chtěl?
 
 
Datum: 08. prosince 2008 20:19
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
No pokud jsi navíjel pečlivě, nemáš přehozený dráty u dvojitého primáru a máš konce dobře přiletovaný k nožkám, není důvod proč by nechodilo. Jo na sekundáru nemáš nic, bo neumíš střídavě klepat na dvě vinutí primáru přívodem k baterce 100.000krát za sekundu :-D. Hele nevím, já vždycky kupuju součástky pro víc věcí, plus pro lecos šáhnu do šuplíku. Ale soukromej odhad je něco kolem 100kč bez ceny za desku, tu si dělám sám.
 
 
Datum: 08. prosince 2008 6:48
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel4649    
a na kolik tě to zaalování vyšlo?
 
 
Datum: 07. prosince 2008 20:45
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel4649    
tak sem to trafíčko zkoušel jen sem 9voltovkou ťukal na primár a sekundár vůbec nic nedával :-(
 
 
Datum: 07. prosince 2008 20:05
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Klid, ten průměr není kritickej.. klidně by stačil i 0,1mm ale ten se blbě v ruce navíjí...
 
 
Datum: 07. prosince 2008 19:33
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel4649    
transformátorek už mám navinutý akorát sem to vinul 0,14 protože sem 0,15 neměl tak snad to nebude tak strašná odchylka
 
 
Datum: 07. prosince 2008 19:27
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Klikyháky jsou to proto, že jsou to podklady pro program Zvaný Eagle (verze 4.16) :-) . Hele s tím napětím to je jednoduché.. psal jsem to tu snad stokrát... Magneto je magneto je značně měkký zdroj napětí, takže na jaké napětí se rozhodneš stabilizovat, tak takové budeš mít, aniž by se nějak změnil výkon alternátoru. Takže se jedná o napětí, na které ho něčím stabilizuješ (stabilizátor, akumulátor aj.). Takže to neřeš... Mimochodem jak jsi se ptal na výkon pólu. Dneska jsem provedl měření s pólem světelným, zvolil jsem ten druh co má silnější průměr drátu. Odpor 0,4 ohmu, tři cívky paralelně přes graetze dávají při volnoběhu 3A, 4A při středních otáčkách, 5A při hrubě vytočeném motoru... takže pokud vezmu v potaz tu střední hodnotu tak 4A x 11V, co jsem při té tvrdé zátěži měl, je 44W. Takže je výkon jednoho pólu 15W, samozřejmě při středních otáčkách.
 
 
Datum: 07. prosince 2008 14:39
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel4649    
no dobře tak já teda postavím ten měnič jak si mi ukazoval ale tam je napsáno napájecí napětí 12v a jak je tam ten odkaz na ty podklady pro výrobu tak když to otevřu tak se mi tom zobrazí jen nějaký klikyháky
 
 
Datum: 07. prosince 2008 14:24
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
To je právě to že by jsi rozepisovat měl, polovičaté informace jsou nahovno. Jak jsem psal, bez zkušeností jsi odsouzen k cestě kterou před tebou vykonali druzí... Takže pokud by jsi měl chuť se ponaučit skušenostma druhých tak věz že... 1. měnič musí být dostatečně tvrdým zdrojem aby při maximálních otáčkách kdy není moc času se kondenztor stíhal nabít.. no z mé zkušenosti při 6500ot/min 250mA toho moc nenabiješ.... 2. během výboje musíš měnič ,,zastavit,, tedy zablokovat, aby nevyráběl proud pro kondenzátor, protože tyristor musí pro své ,,zavření,, úplně vybít napětí do 0 V. Jestliže v tu chvíli měnič poběží, tak se tyristor po prvním výboji už nezavře, (destruktivně) přetíží měnič zkratem a k dalšímu výboji JIŽ NEDOJDE!. Tedy když ten měnič není tebou vyrobený, umíš jej během funkce blokovat? 3.Není technicky zdatným řešením regulovat výstupní napětí měniče, změnou napájecího napětí. Určitě tím nesnížíš průměrnou spotřebu. Opravdu pořádným řešením je pomocí zpětné vazby blokovat měnič, tak aby nepřekročilo výstupní napětí stanovenou mez. Navíc, jak si to asi myslíš a nepíšeš, tak jsi zapoměl yvsvětlit jak to s tou 317kou myslíš... z čeho jí budeš napájet? Ze střídavého rozvodu pionýra? Nebo tepavého napětí za greatzema? To chceš ztrátově stabilizovat napětí pomocí 317ky? Věř mi, že úplně nejlepší řešení, je měnič ušitý přesně na míru a ne z nějakého podsvětlení displaye. Nemyslím že je nějak obtížné navinout tenkým drátem pečlivě 210závitů na kostřičku....
 
 
Datum: 07. prosince 2008 14:09
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel4649    
já to tak myslel akorát sem to tak nerozepisoval a s tim CDI stačilo by tam to kdybych tam dal ten měnič tam ten z toho podsvícení jde regulovat když ta dáš nižší napětí tak je menší i na výstupu tak že bych dal na vstup toho měniče lm317 a trimrem bych to nastavil na menší napětí
 
 
Datum: 07. prosince 2008 13:09
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Ty tři póly nemůžeš spojit... je to jednoduchý, nejdou spjit, protože nejsou vzájemně ve fázi, tedy jinak řečeno nekmitají stejně. Než se spojí, tak se musí usměrnit. Jenže usměrnit nejlépe pomocí můstku, protože jednocestné usměrnění, byť jednodušší ti přenese jen půlku výkonu. Při použití graetze ale musíš odletovat drát od kostry pólu a proměřit aby vinutí nebylo proražené na plechové jádro (změřit ohmetrem). teprve tyto dva vývody připojit na graetz a teprve vývody ze všech tří graetzů spojit paralelně k sobě (plusy na plusy, minusy na minusy). Pak se k tomu musí připojit nějaká regulace dobíjení. Tu mojí neznáš protože jsem jí zatím nepublikoval.. no a k baterce už připojíš cokoli.. CDI, blikny, světla
 
 
Datum: 07. prosince 2008 12:51
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel4649    
já to myslel tak že bych ty 3 póly spojil to bych stabilizoval stabilizátorem ze simsona a to by bylo připojený na baterku se světlama a odtud bych odebíral proud pro CDI
 
 
Datum: 07. prosince 2008 12:44
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Ne, tebou zmíněné CDI ti energii ze zapalovací cívky nedodá do světelného okruhu. Jo zapalovat to bude (bez tvých konstrukčních zásahů), ale žádnou energii využitelnou ve světelném okruhu tím nezískáš, budeš mít furt 30W a finito... Jak asi, když je to uzavřenej okruh! Jak by jsi tam ten svůj 3kV měnič chtěl naroubovat? K čemu by ti bylo na výstupu 3kV? Já to vzdávám... četl jsi vůbec co jsem napsal? Víš na jakém principu vůbec CDI funguje? A to se snažím to napsat blbuvzdorně... Podle toho co píšeš je jasné že nemáš o ničem z elektriky šajn... zenerky na VN je tedy fakt brutalita a ještě paralelně. Radím ti svou vlastní cestou se nevydávej, se znalostmi co máš je to jen ztracený čas. Co by ti přineslo když by jsi použil dobíjení simsona? Nic, to ti řeknu rovnou. A pro upřesnění CDI není žádný stabilizátor... Stabilizátor něco stabilizuje, ale rozhodně nejiskří, což ale zapalování umí, v tom je rozdíl.
 
 
Datum: 07. prosince 2008 12:00
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel4649    
já sem si našel schema jak je zapojený dobíjení u simsona myslím tu elbu tak že bych zkusil postavit to ale bez tý blinkrový části ale jestli bude ten tvůj stabilizátor jednodušší tak si postavím asi ten tvůj
 
 
Datum: 07. prosince 2008 10:28
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel4649    
a nestačilo by tohle CDI http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-tyristorove-zapalovani-nove.html nebo bych dal místo trafa měnič já mám z podsvětlení LCD ale ten dává kolem 3 KV to by se muselo srazit zenerkou nevim jestli byšlo dát 2 zeneky paralelně ten měnič bere asi 250mA jestli si to dobře pamatuju
 
 
Datum: 07. prosince 2008 10:22
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Chápu to tak že si myslíš že zapalovací pól má větší výkon než světelný... No podle mých zkušeností jejich výkon je zhruba stejný. Jestli chceš vydolovat 10W navíc, tak zkus spáchat elektronické CDI a všechny póly pošli do akumulátoru. Póly mají zhruba 15-20W, takže nejméně 45W dohromady (origo se nepočítá zapalovací pól, tak proto jen 30W). Takže 45W - 25W přední žárovka - 5W zadní žárovka - 8W CDI a furt ti zbývá 7W na dobíjení... Akorát je nutné všechny póly usměrnit graetzem (tj. odpájet a odizolovat jeden vývod od kostřičky) a všechny výstupy paralelně spojit. Také doporučuju regulaci nabíjení, protož hrozí dlouhodobé přebití a tudíž značné zkrácení životnosti akumulátoru. To CDI najdeš tady http://www.mujweb.cz/www/elektronic/cdi.htm jednoduchou regulaci dobíjení tam dám taky...
 
 
Datum: 07. prosince 2008 7:19
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel4649    
kolik závitů musí mít pól aby dával 25Ov pro tyristorové zapalování a jakým průměrem drátu má být navinut? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2008 10:29
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel4649    
hmmm tak to sem nedomyslel :-D
 
 
Datum: 07. prosince 2008 10:29
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
A při jakých otáčkách? :-D
 
 
Datum: 07. prosince 2008 7:29
 
 
 
 
Jméno: zar      E-mail:      IP: uživatel265    
Zdravím:-) dotaz ohledně toho jakej výkon světelných cívek má mustang 23 a Díky předem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2008 18:06
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
15W
 
 
Datum: 06. prosince 2008 18:06
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
pokud jsou cikvy spojeny coz by melo bejt u vsech mustangu tak 6V a 30W takze predni zarovka 6V 25W a zadni 6V 5W
 
 
Datum: 06. prosince 2008 12:50
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel692    
cau draci uz jsem skousel stelovat nakarburatoru vsechno i jinej karbec ale porad chodi motor dootacek a moc netahne kdyz jedu skopce tak to jakoby kope cuka jako kdyz chce jit pist spatky tak nezapaluje to moc brzo?? a navic de spatne nakopnout a je to po GO chytal lip tetka nak hur nechpu proc pritom predtim to foukalo pod hlavou tet uz ne odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. prosince 2008 21:13
 
 
 
 
Jméno: musta 23      IP: uživatel1337    
cau zkus predstich melo by to bejt ono a pak este zkontroluj kanaly.jestli si nedal obracene pist
 
 
Datum: 05. prosince 2008 21:13
 
 
 
 
Jméno: mmmmm      IP: uživatel1828    
zdar motorkari,u mustanga me sviti jenom dalkovy svetlo a zadni ,ale kdyz to prepnu na tlumeny tak se vypne predni svetlo i zadni. Žarovka jo O.K kabely taky a mam 30W zapalko a ve predu 25W a vzadu 5W DÍK A ZDAR odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2008 18:05
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Jednoznačně zkrat. Kdyby bylo jedno vlákno u přední žárovky KO, vzalo by s sebou i zadní žárovku... Zkontroluj přepínač na řídítkách, čekal bych že máš blbě připojenej drát tlumených světel a dotýká se kostry...
 
 
Datum: 06. prosince 2008 18:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4684    
bud spatnej kontakt na predni zarovce a nebo praskly vlakno na tlumeny svetla...to ze kdyz ti nesviti tlumeny a zadni taky ne,to je tak spravne...skoukni schema na j23 ze nekecam...skus dat jinou zarovku a uvidis...
 
 
Datum: 05. prosince 2008 15:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chyba je bud v kabelech(zapojeni nebo skrat) nebo v prepinaci svetel,a taky to muze bejt nekde spatnej kontakt
 
 
Datum: 05. prosince 2008 14:26
 
 
 
 
Jméno: Evžen      IP: uživatel2669    
pls napiste mi nekdo shop asi par dotazu pode mnou ma nekdo halogenku na 6v 25W odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. prosince 2008 11:04
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Nevím čemu říkáš ,,víc,,. Každopádně světlo halogenek je spektrálně světlejší, fíglem kdy se odpařený kov vlákna vrací tzv. halogenovou výměnou zpět do vlákna a proto se může volit vyšší proud vláknem a tudíž i teplota vlákna (i teplota světla) je vyšší než u klasických žárovek, aniž dojde k rychlému přepálení vlákna. podle mě nejde ani tak o účinnější světelný výkon (ikdyž asi určitě bude), jako spíš o to že spektrálně halogenky světlo je lepší pro lidské oko. Kžadopádně počítej s cenou nejméně mezi stovkou, dvěma a víc za kus... neznám nikoho kdo by jí, měl, takže nemůžu posoudit ani zda se výrobce nějak vážně zajímá o osovou přesnost, což je dost důležitý parametr v případě že provozuješ žárovku ve směrové parabole :-D
 
 
Datum: 05. prosince 2008 11:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4684    
ta halogenka ze sveta zarovek by mela svitit vic,ale ta druha cos daval odkaz je nejakej smejd co ani jako halogenka nevypada...v tom svete zarovek nemaj spatny ceny...kupoval jsem nedavno rezervni zarovky do káry a ceny byli horší....
 
 
Datum: 05. prosince 2008 10:25
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
jo a bude to svítit víc jak dálkový na pinckovi ?
 
 
Datum: 04. prosince 2008 18:26
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
 
 
Datum: 04. prosince 2008 18:17
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
http://www.svetzarovek.prodejce.cz/index.php?strana=podkategorie&moreinfo=606&ak=89 , stačí použít seznam
 
 
Datum: 04. prosince 2008 18:16
 
 
 
 
Jméno: mikešfichtl      IP: uživatel2374    
čáuu hoší mám takovej dotaz myslíte ze by sla na fichtla nebo na jakoukoliv takovou starší motorku udělat kontrolku neutralu?hodne sem nad tím premíšlel ale nevym jak na too:-(dík za kazdou vasí odpoved papky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2008 18:05
 
 
 
 
Jméno: mikešfichtl      IP: uživatel2374    
díky mocc hlapcii za odpoved:-)jen sem chtel sliset vase navrhy:-)jale bylo by to peckovy to mít na fichtluu:-Dale skoda ze to nejde udelat jinym zpusoben nez davat to cidlo na ty kartery nuu:-)ale dík fakt...a pa
 
 
Datum: 04. prosince 2008 18:05
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
je to trochu zbytecny ale at si hraje gdyz ho to bavi...a vubec gdo si hraje ten nezlobi:-D
 
 
Datum: 04. prosince 2008 17:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj,souhlasim s chongem,bez upravy karteru se to nejspis neobejde,u vetsich jawek a cz je ta kontaktnice u retezovyho kolecka a kdyz je zarazenej neutral tak se o tu kontaktnici opre kulisa razeni a rozsviti kontrolku,ale myslim ze na fichtla je to zbytecny
 
 
Datum: 04. prosince 2008 10:28
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Bez instalace spínače dovnitř skříně to nepůjde. Z vnějšku totiž není nic co by jasně definovalo (pro jakýkoli snímač) že je zařazený neutrál...
 
 
Datum: 04. prosince 2008 8:25
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Koukni na simsonácký forum, u starýho SR50 (skůtr) se to dělalo, myslim že pomocí takový vidličky, celkem jednoduchý zapojení, je to tam rozepsaný... Jestli to ale můžeš použít i na fichtla to nevim :-)
 
 
Datum: 04. prosince 2008 0:43
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ale ne zas tolik taky sem o tom uvazoval pac zaradit neutral za jizdy jen tak negdo neumi...jinak Chong by o tom mozna neco vedel, to je elektrikcky buh, jinak sem to videl na nejakym webu, skus to vyhledat pres seznam existuje to ale musis si to udelat sam doma...:-)
 
 
Datum: 03. prosince 2008 21:33
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
reknu ti to rovnou je to blbost u fichtla je to akorat pro blbce
 
 
Datum: 03. prosince 2008 21:05
 
<  229  230  231  232  233  234  235  236  237  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 19:49:33 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu