Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau mám jawu 150ccm a nehazí jiskru!hodí jí když se dotknu druhou rukou třeba válce.Nevíte někdo čim to může bejt??dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2008 14:34
 cože???????
Datum: 14. listopadu 2008 14:34
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak jedine jinou svicku
Datum: 13. listopadu 2008 21:27
Jméno: Mára
IP: uživatel368
 No dit prave mam jí tam položenou prošlápnu a nic!a když se druhou rukou chytnu válce a prošlápnu tak už hodí!
Datum: 13. listopadu 2008 21:12
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 lol, aby svíčka házela jiskru musí být ve tyku s válcem, tj. musí být na něm pložená
Datum: 13. listopadu 2008 21:03
Jméno: joxa
IP: uživatel2136
 Čau hoši, co mám zkouknout když mi nesvítí ani pčední ani zadní-kabely jsou dobré
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2008 7:07
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Jak píše Barum, já ale nic nebrousil, použil jsem vějířové podložky, oni si udělají místo skrz lak sami a není to vidět a nic okolo nerezne...
Datum: 13. listopadu 2008 7:07
Jméno: alik
IP: uživatel1181
 zeby praskla zarovka,nebo civka nebo prepinac atd...
Datum: 12. listopadu 2008 19:16
Jméno: Barum.
IP: uživatel2179
 Máš to špatně ukostřené,jestli jsi dával na kostru nový lak tak to zkus pod tím očkem nějak tu barvu obrousit.Taky jsem to tak
měl,jak jsem renovoval mustanga.Věř mi určitě to zkus se podívat na to ukostření.Třeba se prvni podívej jestli tam na to
místo kde to máš ukostřené teď jestli ti tam jde proud.
Datum: 12. listopadu 2008 17:17
 Zkoukni znova kabely....
Datum: 12. listopadu 2008 17:10
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 cau nevíte náhodou jestli se nevyráběly 2 druhy spínacích skříněk na bošák ? našel sem doma totiž bošákovou spínací skříňku i s klíčkem a když sem ten klíček zkusil i do jiný spínačky tak tam prostě nešel de jenom do tý spínačky ve který byl.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2008 16:56
 mno vim ze byly urcite aspon 2 druhy,trojpolohova a ctyrpolohova,jestli meli jiny klicky to nevim
Datum: 12. listopadu 2008 16:56
Jméno: Šimon
IP: uživatel2760
 čau draci,nevíte někdo náhodou proč mě u pionýr jawa 21 zaboha nechce naběchnout,svíčka háže jiskru jen někdy,myslim že to budeněco v elektrice,díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2008 14:13
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 když haže jen někdy tam můžeš mít špatný kondík, a nebo ti někde vlaje drátek.
Datum: 12. listopadu 2008 14:13
Jméno: tomas
IP: uživatel4537
 predstih odtrh .... je toho plny net
Datum: 12. listopadu 2008 13:22
 cus draci cim to je ze mi fichtl dava strasne slaby jiskry davalo to velky pak jsem mel rozebranrj motor nekolikrat a nasteloval jsem to a dava slaby jiskry induckou to neni kladivko je cisty
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2008 17:20
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Překontroluj odtrh zapalování.Spárová měrka 0.35 má projít vsuvně a měrka 0.4 už mezi kontakty neprojde.Velký odtrh je špatný a má vliv na jiskru.
Datum: 13. listopadu 2008 17:20
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 zdarec hosi jak nastavim predstih u čz 175???
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2008 17:29
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 http://www.jawa-cz-kary.wgz.cz/navody/nastaveni-predstihu-jawa-cz-2.html
Datum: 12. listopadu 2008 17:29
Jméno: Standa
IP: uživatel4547
 sroubovakem,merkama a šuplerou,hodnoty si najdi na sesa-moto,to v hlave nenosim
Datum: 11. listopadu 2008 21:39
Jméno: honza
IP: uživatel1653
 Zajímalo by mě jak vyndám vynutí z obalu ten magnetický obvod u 05ky je to jako u 555. Odvrtal jsem takový dva nýty na stránách a nic už tam není vidět. Nelze to vytahnout, ani když s tím bouchnu o stůl aby to vyjelo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 19:10
Jméno: honza
IP: uživatel1653
 Dnes se dá sehnat pouze ten novější jako je u novějších 05, a 20,21,23
Datum: 11. listopadu 2008 19:10
Jméno: standa
IP: uživatel4547
 teoreticky to musi jit rozebrat,ale ja bych spise volil jinou cestu....ja bych si asi koupil jinej stator
Datum: 11. listopadu 2008 17:50
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 panstvo naprosto primitivni dotaz: ta inducka 8V proc se dava na 6V zapalko? to prevadi z tech 6V na tech 8V nebo ty 2V navrch jako nejaka rezerva pri prepeti? to spis roste proud a napeti je stejny tak jak to funfuje?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 19:02
 cus kluci. Jednoduše sepnutým kladívkem jde proud(který vyrobí cívka statoru přivedená na kladívko) do primárního vinutí tím se jádro zmagnetuje a tím se do něj uloží energie. Když kladívko rozepne tak začne magnetismus jádra slábnout a v primárním a v sekundárním vinutí se indukuje napětí které vyústí přeskokem jiskry na svíčce. V sekundárním vinutí napětí potřebujeme ale v primárním né protože to zapaluje jiskru na kladívku(tzv. zpětně naindukované napětí) proto je na kladívko připojen kondenzátor který toto napětí pohltí.Jinak naindukované napětí závisí na době po kterou je kladívko sepnuto po dobu otáčky. tzn. úhel sepnutí kontaktu. Čím déle je kladívko sepnuto tím více se jádro nabije a tím je větší indukce= větší napětí až 25000V.
Datum: 11. listopadu 2008 19:02
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 JS - souhlas. V případě pionýra se sytí zapalovací pól.
Datum: 11. listopadu 2008 18:47
 Chongu u pionýra se sytí cívka na statoru magneta. Indukční cívka funguje jen jako pulzní trafo. Celé to pracuje takto: Magnet na rotoru indukuje v zapalovací cívce na statoru proud, který teče přes přerušovač. Po rozevření přerušovače má proud snahu téct dál a tak se zvedne napětí a indukční cívka tohle napětí transformuje na cca 15 kV.
Datum: 11. listopadu 2008 17:43
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 chongu zapoměl si dodat že indučka se nabíjí na rádově kilovolty, u auta na až 20 kilo volt tzn 20 000 votlů.
Datum: 11. listopadu 2008 16:05
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ajo dikes pomohs mi  koukam ze mam cest s opravdovym odbornikem...
Datum: 11. listopadu 2008 15:01
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Indučka funguje tak že se tzv. sytí (nalévá proudem) primárním vinutím a tím ukládá do svého jádra náboj. Zkratováním vývodu kterým byla původně sycena dojde k náhlému vybití primárního vinutí a zároveň k tranformaci napětí do sekundárního vinutí na jehož konci je svíčka a výbojem na jiskřišti následně proběhne výboj. To je princip klasického induktivního (snad se nepletu v názvu) zapalování, které vymyslel pan Bosch.
Datum: 11. listopadu 2008 11:49
Jméno: Steve
IP: uživatel4264
 tak dejme tomu ze civka vyrabi pro inducku napeti 8V...ale na kolik pak ta inducka to napreti prevadi?
Datum: 11. listopadu 2008 11:12
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Když se podíváš na schema zapojení (tedy umíš-li v něm číst), tak zjistíš že světelná a zapalovací část jsou na sobě elektricky naprosto nezávislé okruhy, tedy jinými slovy jeden bez druhého dokáže pracovat. Takže je pak jedno jestli je světelnej okruh 6V, 12V, 24V nebo na 230V  .
Datum: 11. listopadu 2008 8:38
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 čau........chci se zeptat, proč u mojí jawy 175 to dobijí za studena uplně krásně i v nízkejch otáčkách, a jak se to trochu ohřeje, tak kontrolka zhasne až při dost vysokejch otáčkách.....? jak docílit toho, aby to pořádně dobíjelo i při ohřátym motoru?? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2008 23:56
 Nejspíš nějakej přechodovej odpor, zkontroluj všechny spoje a dotáhni je případně proletuj...
Datum: 10. listopadu 2008 23:56
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 panove mam tu dotaz ohledne elektriky: gdyz mi fik vynechava je to kondikem nebo induckou? jiny veci by to bejt nemeli...jinak vim ze gdysy davno pred hafo lety blbnul kondik ale ted mu verim zatim me negde nenechal a ta civka uz ma taky roky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2008 19:21
Jméno: J@wer 350
IP: uživatel3402
 cau me treba vynechaval motor s novyma kladivkama tak sem sehnal starsi a jelo to bez problemu .mohlo by to bejt odtrhem ale kdyz rikaz ze je dobrej tak skus to projet na jinou inducku nebo kondik
Datum: 10. listopadu 2008 19:21
Jméno: kubiczek
IP: uživatel4160
 kdyz ma nekde poskozenou izolaci task je proklepnuta, jinak kup kondik nebo ho vyndej z rozdelovace a vyskousej on ani tolik nestoji...
Datum: 10. listopadu 2008 10:49
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jo kladicko je v poho, puky nema...co znamena ta proklepla inducka?
Datum: 09. listopadu 2008 23:08
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 vyloucit muzu pred, odtrh, sani, netesnost, svicka nova v klidu, fajfka dava ranu a kontaktuje, svicka venku haze...ukostrovat se to negde muzem jine vyjmnénovane zavady taky...co znamena proklepla inducka?
Datum: 09. listopadu 2008 23:07
 to máš hafo věci, můžou to bejt kladivka , kondik, odtrh , předstih, může sát do válce, pod hlavu , do kliky, nebo můžeš mít prostě někde přeraženej , špatná svíčka, spa nej dotek ve fajfce, přelomenej nebo vymletej start kabel, proklepla ind. cívka... mno na to sem musi prostě přijít a bejvá to vvětšinou něco tak primtivního, že by tě to ani nenapadlo mě to dělalo taky a měl sem přeraženej kabel od start cívky.
Datum: 09. listopadu 2008 22:52
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to je serizeno
Datum: 09. listopadu 2008 22:22
Jméno: s.v.i.t.a
IP: uživatel2324
 me vynechaval kdyz jsem mel spatny odtrh tak se na to mrkni.
Datum: 09. listopadu 2008 21:54
 Čus, mám otázku na kterou asi nejlíp odpoví Chong  Včera sem měřil napětí světelných cívek (mám je spojené, 30W magneto); bez zátěže dávaly na volnoběh asi 4V, ve vyšších otáčkách (5000+) se to blížilo 12V. Když zapnu žárovky, na volnoběh to bylo žalostných 2,5V, když sem mu přidal, nešlo to daleko přes 4V..Konečně k otázce. Ono to sice svítí docela přijatelně, ale jak by to mohlo vypadat, kdybych na světelné cívky přimotal závity? Vím že by se asi snížil proud, ale rád bych věděl o kolik by se mohlo zvýšit napětí a co by to udělalo se svitem žárovek. Myslím že už to někdo asi zkoušel, zajímal by mě výsledek. Dík za tipy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2008 9:33
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Každopádně prováděj měření na samotném pólu, bez přiletovaného kabelu co vede dál do motorky! Jinak měření nemusí být dvakrát průkazné.. aby se pak neukázalo že má přechodový odpor v patici žárovky, nebo prodřený přívodní kabel k žárovce
Datum: 10. listopadu 2008 9:33
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Nebo máš průraz na vinutí, nebo zkrat prodřeným vinutím na kostru (víko motoru). Zkontroluj i tohle.
Datum: 10. listopadu 2008 9:20
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Hele to je nějaký divný... bez zátěže jsem kdysi měřil na cívkách magneta a bylo tam přes 300V. Nezapomeň že při 5000ot/min tam bude 250Hz a jestli máš nějaký levný měřák, tak ty bejvaj naladěný na 50Hz. Ale i tak podle toho co jsi naměřil máš podle všeho slabé magnety rotoru a s tím prostě nic nenaděláš.. Protože rotorů je všude poměrně dost ze zrušenejch strojů, prostě prolez kámoše, kůlny a burzy a naber jich víc.. já si je otestuju šroubovákem a odhadem jak moc velikou silou je třeba odtrhnout špičku... Na převíjení neí místo.. když dáš tenčí drát zmenšíš proud a když silnější aby proud byl Ok, tak tam zase nedáš potřebnej počet závitů a tudíž bude malé napětí... Pokud by jsi měl problém s přepětím, dá sek tomu připojit elektronická regulace (ne však ta co je na http://www.jawa50.cz to je k ničemu) a žárovky se přestanou přepalovat...
Datum: 10. listopadu 2008 8:45
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 no ono by to mohlo vypadat třeba tak, že kdybys mu dával čouda tak by ti praskaly žárovky záleží kolik by jsi přimotal závitů, ale nepřijde mi to jako moc chytrý nápad.. byly by problemy s místem a napojováním drátu...
Datum: 09. listopadu 2008 19:45
Jméno: čiža
IP: uživatel1093
 čau draci, nevíte jestli by šla dát baterka na jawu 555?...popřípadě jak se zapojuje. Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 17:41
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Vždyť už tam baterku máš... je tam pro klakson.. plochá 4,5V
Datum: 09. listopadu 2008 17:41
 s timhle ti ja neporadim.. myslim ze nejde... ale sesa zacne prodavat super zapalko, takze by uz bylo ralny tam dat baterku...
Datum: 08. listopadu 2008 16:51
 Zdarec chlapi potřebuju nějákého odborníka na 350. Už rok se s tím mořím a pořád jde na jeden válec. Před týdnem jsem udělal GO motoru a vypadalo to super na poprvé chytla a blafala na oba válce. Pak jsem ji projel jen tak z lehka max. 70km/h. Ale když jsem ji natočil asi za půl dne tak šla zase jenom na jeden. Tak jsem vyměnil indukční cívku vyčistil svíčku a pak to zase šlo a pak stačilo 2 hodiny nechat pak sem to nastartoval a zas na jeden. Nevíte někdo co by to mohlo dělat je to 638 už nevím co s tím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 17:11
 tak s tim sem taky měl problémy, dělala mi to málo nabitá baterie
Datum: 09. listopadu 2008 17:11
 přehoď fajfky z jednoho válce na druhej a přehoď dráty u kladívek a sleduj jestli se závada přesunula na druhej válec, tím vyloučíš chybu v zapalovací soustavě, počítám že máš kladívka ok
Datum: 08. listopadu 2008 17:31
Jméno: vojta
IP: uživatel3452
 mi to taky tak dělalo, a potom jsem zjistil , že byli špatný svíčky, brisk se mi sere i na fíku, nejlepší jsou ty starý, ale na 350 potřebuješ se stejným číslem!!!!!
Datum: 08. listopadu 2008 16:58
 mozna v riti elektrika
Datum: 08. listopadu 2008 16:18
Jméno: mjjj
IP: uživatel1828
 mohl by me naky dobry človek vyfotit dynamo a zapalovani u ČZ 175/487 aby to bylo zapojeno spravne a i ze svetlama DIKY MOC,
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2008 21:37
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Z fota nic nepoznáš.Z dynama vedou vodiče na regulátor napětí a na zapalovací cívku.Světla mají vodiče na přepínač,kontrolky a spínací skříňku.
Datum: 08. listopadu 2008 21:37
Jméno: martys
IP: uživatel4186
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 17:47
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Jednocestný (jako dioda) lavinový spínací polovodič. Tedy představ si diodu (tedy proud vede jedním směrem), kterou lze budícím vstupem otevřít. Jeho vlastností však je že se bouřlivě otevře (vhodné pro spínání velkých proudů) ale nelze jej z vnějšku zavřít. Jeho ,,kontakty,, se rozpojí tím že mezi katodou a anodou klesne napětí na nulu. Oboucestný ,,tyristor,, se jmenuje triak
Datum: 09. listopadu 2008 17:47
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Zdar,mám Jawu 125/355 jak to tam je s baterkou + je jako kostra??
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 17:51
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Jak píše vyspu... jak si dynamo nabudíš, tak to budeš mít...  . Nejjednodušší způsob nabuzení je že dáš nabitou baterku jak potřebuješ (tedy na kostru) a šroubovákem zkratuješ vývody ,,odpojovače,, regulačního relé... pár vteřin to tak podržíš a je hotovo.
Datum: 09. listopadu 2008 17:51
 záleží jak tam byla stará baterka, dynamo není problém nabudit opačně, já mam třeba na 175/450 ukostřenej "-" a dynamo je tam stejný jak na 355, nejlepší by bylo abys před montáží nový baterky znova nabudil dynamo, jak se to dělá najdeš na jawamanii.info v poradně pomocí vyhledávání
Datum: 08. listopadu 2008 11:55
 Zdar,taky mám 125/355 a mam ukostřenej +.Je to napsaný na statoru zapalka.Je tam takovej štítek a něm to je.
Datum: 08. listopadu 2008 10:07
http://shop.sesa-moto.cz/pokec/elektrika-elektroinstalace/id59938.html Tak vylepšení se nekonalo, původně měl bejt větší rozsah ale nebylo to moc zdárný, takže sem stavěl přímo ten ze stránek jawa-50. Sestavil sem to, spájel sem to, ale je tam něco špatně ve schématu, vypadá to že tam patří jiná zenerka než je v součástkách, páč je tam moc malý napětí, místo 5,6V to při 7V na vstupu dává jen něco kolem 4,8V..A při testu (stačí se dotknout prstem, ach ta indukce  ) se nerozsvěcovaly všechny ledky po sobě, jak to má bejt, ale svítila jen 1 kdesi uprostřed.....Známej se na to mrkne páč až zas tak tomu nerozumim....Ale na pohled to vypadá pěkně
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 18:14
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Předopokládám že je řeč o otáčkoměru s LM3915... k otáčkoměru.. no zdá se mi ten stabilizátor poněkud divnej... na PNP přechodu tranzistoru je úbytek napětí minimálně 0,7V i když je v saturaci, takže stabilizovat na 5,6V (podle zenerky) z 6V je utopie.. koneckonců, pokud napájíš otáčkoměr z 6V rozvodu není důvod proč to stabilizovat. 555ka i LMko vydrží i 15V, tak bych tam dal jen pořádný vyhlazovací kapacity aby to nebralo z napájení bordel, popř do serie na vstup napájení i nějakou indukci a stabilizátor bych vypustil - je k ničemu. Ani se mi nezdá připojení na kladívko... zřejmě to bylo původně navrhnuté pro bateriové indukční zapalování, což ale s průběhama co se dějí na kladívku magneta bude podstatnej rozdíl. Asi bych raději v tomto případě použil kapacitní spínání přímo z kabelu vysokého napětí. Tedy pár závitů silným měděným drátem okolo izolace VN kabelu. Pak tranzistor a teprve za ním ten kondenzátor spouštějící klopný obvod (NE555). Podívej se sem http://www.mujweb.cz/www/elektronic/ot_sch.GIF a až po vývod č. 2 integráče to opráskni... tohle spolehlivě chodí, jde jen o to vyladit vstupní signál počtem závitů okolo VN kabelu... Nevěř všemu co se válí na internetu neboo v časácích.. jsou plný nefunkčních krávovin  . Je dobrý tyhle věci vždycky konzultovat s někým kdo tomu hoví, jinnak jsi odsouzený k neúspěchu...
Datum: 09. listopadu 2008 18:14
Jméno: michal
IP: uživatel1196
 já sem to stavěl taky a taky to nechtělo chodit prvně svítila jen1 ledka a pak už si to dělalo co chtělo koukal sem na to osciloskopem a chodila jen ta snímací část(ne555) ale to zobrazování si dělalo co chtělo a to napětí kolem 4,8v je správný když se koukneš na schema tak je to tam napsaný u těch integráčů lm3914 a ty ledky mi dělaly to samý prvně svítila jen ta předposlední potom ta v prostředku a nakonec mi svítilo jen posledních 10 vypadá to jako když je chyba někde v zapojení prvního integráče
Datum: 07. listopadu 2008 19:32
 Zdárec. Zkoušel jste někdo stavět ten digitální otáčkoměr jak je na něj návod na http://www.jawa-50.cz? Já si nakoupil součásty, známej mi poradil pár vylepšení tak to jdu zkusit
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 18:19
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 To Enigma - Jednak to má nějaké mouchy co jsem rozepsal v jiné (mladší dotaz) odpovědi a druhak.. pionýr má rozvod střídavým, nestabilizovaným napětím.. takže nahulváta připojit na rozvod motorky to fakt nejde bo to ihned odpráskneš  . Sory za pozdní odpověď, všiml jsem si dotaz až teď...
Datum: 09. listopadu 2008 18:19
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 teda chongu tos mne dostal, ... ja se do elektriky moc resp. skoro vubec nerozumim ale mam brachu kery je elektrikar a cel sem mu to dat postavit ..., proc to neni teda pouzitelny ???? ...  diky
Datum: 07. listopadu 2008 18:32
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Ovšem komentář že je tenhle otáčkoměr použitelný na kterékoli motorce mě tedy značně pobavil, protože zrovna na pionýru tak jak je použitelný není
Datum: 07. listopadu 2008 14:28
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Kdysi dávno pro jednoho známého, ale s obvody východoněmecké provenience tedy A277D  . Ale nevím co bych ti k tomu napsal... Nepovažuju to zrovna za vrchol bastlení. Také by mě zajímaly ty vylepšení.. netuším jak se to dá dolepšit
Datum: 07. listopadu 2008 14:24
Jméno: 00
IP: uživatel368
 Tak se s náma poděl o to vylepšení
Datum: 07. listopadu 2008 14:07
 šla by dát na fichtla cívka ze škodovky 12V místo tý 8V co tam mam tet?dát by tam šla to mi je vlastně jasný ale jestli to pak bude všechno v pohodě
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2008 12:13
 indukčka ze škody 120M (ta s předřadnym odporem) je na asi 8V (nevim teď přesně) takže je na stejný napětí jak origo na fichtlu.....
Datum: 08. listopadu 2008 12:13
Jméno: standa
IP: uživatel4515
 ne. Ja zkousel 12V inducku ze stary Oktavie a ze 105 M skodovky a 12V z žiguliku ....na nekterou to nehazelo jiskru vubec a na tu z te 105 jen velmi slabou oproti origo inducce.... a tak sem si tenkrat radeji sehnal origo 6V za jedny startky .... a dobre to funguje na velkou 6V inducku z Trabanta....ta je lepsi nez ta puvodni...
Datum: 08. listopadu 2008 10:12
Jméno: adas
IP: uživatel1069
 potom je možnost že to co jsi jezdil ty tak je indučka za škody 1000/100/ úzká 105-120 a to co jsem jezdil já je indučka z širokej anebo škoda 105/120 s vyhřejváním zadního okna (tam se to lámalo) prostě indučka která měla na těle přidělanej předřadnej odpor, kterej když se jezdí na fichtlu tak se oddělá, tim pádem se nemůžem dohodnout...
Datum: 07. listopadu 2008 23:00
Jméno: standa
IP: uživatel4512
 hele me to na 12 V nikdy nechodilo...na CDI to samozrejmne pujde  ....pokud vam to na tu 12V beha tak prosim...hadat se nebudu
Datum: 07. listopadu 2008 17:00
Jméno: adas
IP: uživatel1069
 Standa: jezdil jsem to tak několik let a bez problémů, pak se tam dala origo s tím že tak to přeci má bejt a změna se nekonala žádná.
Datum: 07. listopadu 2008 15:01
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 To Standa - já myslím že CDI by ta jiskra ale byla v pohodě
Datum: 07. listopadu 2008 14:31
Jméno: standa
IP: uživatel4508
 Tak to zkus a uvis...ta jiskra je mizerná
Datum: 07. listopadu 2008 14:21
Jméno: adas
IP: uživatel1069
 funguje uplně normálně
Datum: 07. listopadu 2008 11:21
Jméno: standa
IP: uživatel4508
 kdyz uz tak blbe!!
Datum: 07. listopadu 2008 10:18
 12V cívka fungovat bude...!
Datum: 07. listopadu 2008 9:59
Jméno: standa
IP: uživatel4508
 ne
Datum: 07. listopadu 2008 9:58
Jméno: Adamos
IP: uživatel4505
 Ahoj,mám Jawu 23 a mám problém.Když mi svítí světlo tak nejde bzučák,a naopak.Předem děkuji za pomoc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 17:52
Jméno: 555
IP: uživatel1337
 když svitiž tak nebzuč
Datum: 11. listopadu 2008 17:52
 mně svítí a troubí zároveň ale jak uš bylo řečeno musí bejt ve vysokecj otáčkách
Datum: 06. listopadu 2008 18:01
 To je normální.Ještě sem neviděl fichtla kterej by svítil a troubil zároveň.Pokud teda nemá baterku.
Datum: 06. listopadu 2008 17:59
 To je tim že klakson využívá stejný cívky jako světla, a prostě na něj nezbejvá. Kamarádovi funguje jen při vyšších otáčkách
Datum: 06. listopadu 2008 17:51
|



|