česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawa ss      IP: uživatel9121    
čau hoši dneska jsem nastavoval předstih všechno v poho ale jak jsem povolil stator a chtěl jsem ním pootočit abych našteloval předstih tal ono to vůbec nehýbalo s pístem pořád to bylo stejné jak jsem potočil jak chtěl s píst se ani nepohl nevíte co stím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2010 10:36
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel9686    
Tak je to tak jak píšu, povolit ty dva šrouby co upevňují stator magneta a pootáčet (nepatrně) statorem a tím měníš předstih. Na tom jestli se ti pohne píst nebo ne to nezáleží.
 
 
Datum: 15. června 2010 10:36
 
 
 
 
Jméno: jawa ss      IP: uživatel9121    
je to jawa 21
 
 
Datum: 15. června 2010 8:36
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel9678    
Návod: nastavíš si píst přesně do horní úvrati - aby byl prostě maximálně nahoře. Na kladívkách nastavíš odtrh spárovýmy měrkami na 0,4mm. Poté otáčíš klikou (prostě tim šroubem uprostřed magneta, nebo dynama, záleží co je to za stroj) zpátky, dokud se kladívka nedotknou. A ta vzdálenost toho pístu od horní úvratě je velikost předstihu. Tu změníš tak, že buďto pootočíš statorem magneta (třeba jako u jawy 23) nebo pootočíš jen základovou deskou zapalování (třeba jako u kývačky) Myslim že je to srozumitelný? Když tak mě opravte. Co je to přesně za stroj?
 
 
Datum: 14. června 2010 20:07
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
omg!! si magor nebo co? psal sem ti že píst si natáčíš rotorem"!!!!!!! prostě otáčením ROTORU si nastavíš píst 1,6mm před horní úvrať.....to je takový problém to pochopit????!!!!!!!
 
 
Datum: 14. června 2010 16:34
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
tak čím teda mám točit když nastavuji předstih. a jak se nastavuje předstih vím šteluje se že povolíš jistící šroubky statoru a tím točíš proti směru hodin zmenšuješ posměru zvětšuješ a mě to nedělallo nic
 
 
Datum: 14. června 2010 16:00
 
 
 
 
Jméno: Wopicak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ma parvdu ten chlapec! stator s rotorem nehybe
 
 
Datum: 14. června 2010 12:47
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odkdy stator hýbe s pístem? omg :-D...hochu ty nemáš ponětí o tom jak se natavuje předstih......znovu su prostuduj návod a pořádně čti. pístem hýbe rotor né stator ;-).
 
 
Datum: 14. června 2010 12:34
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel1859    
draci, mám problém s předstihem, dle tohohle http://jawa-50.wgz.cz/predstih-a-odtrh/nastaveni-predstihu-s-pomoci.html vše chápu , jenže mě ten hrb na vačce vždycky vyjde na druhé straně, než je kladívko a nemužu ani za boha takto nastavit předtih, co poradíte? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2010 11:54
 
 
 
 
Jméno: CZK      IP: uživatel9460    
No a nebo máš třeba vačku z Jawy 90 a ta je nabroušená obráceně.\r\n
 
 
Datum: 14. června 2010 11:54
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Hlavně nezapomeň že jíiskru zapalko hází při rozpojení kontaktů kladívka a ne při jejich sepnutí!
 
 
Datum: 14. června 2010 6:45
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele, nastavuj předstih ne pomocí cigára, ale podle žárovky a baterky. Zapoj + baterky na kostru, minus přes žárovku na pohyblivé kladívko. Najeď si pístem o požadovaný předstih zpět z HÚ, povol stator a pomalu otáčej statorem a hlídej žárovku. Jakmile zhasne, přitáhni ho. To jsem vyzkoušel a je to perfekt.
 
 
Datum: 13. června 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to jednoduché. Buď máš semletý ten malý obdélníkový výstupek a vačka se ti protočila v magnetu a nebo nemáš na klikové hřídeli kulatý kolíček a protočil se ti celý magnet... Možná máš zapalko špatně otočené-obráceně
 
 
Datum: 13. června 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kde jste koupili(pokud jste koupili) úsečový pero na zetku 150. Nebo co jte koupili, abyste to pak mohli vypilovat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2010 9:00
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel8804    
v mototechnách,kde prodávají náhradní díly a hodí se tam ze škodovky looomb,š-100,k vodní pumpě, tak je tento klínek 3mm, jinak firma Fabory za pár korun
 
 
Datum: 09. července 2010 9:00
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Seřizoval jsem předstih žárovkou u tatrana. Baterka byla normálně ponechána v motorce. + jsem nechal uzemněný, mínus jsem vedl přes žárovku na pohyblivé kladívko. Ale když jsem s tou destičkou otočil(rozeplo se to), tak to žárovka nezhasla úplně, ale zůstalo oranžový jen to vlákno uvnitř, ale nesvítila. Co to mohlo být? Když jsem ji odpojil od baterky, zhasla nadobro. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2010 15:10
 
 
 
 
Jméno: Bubák ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je proto, ze ve chvili jak se kladivko rozpoji tak zacne proud z baterie tyct zapalovacim polem , kterej ma nejakej odpor, tak zarovka pohasne... u fika jsem nad tim chvili badal.. :-)
 
 
Datum: 14. června 2010 15:10
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Zdarec draci, mám dva dotazy. Půlím motor, a nemůžu sundat hlavu a válec. Odtáhl jsem ty 4 šrouby desítky, ale drží to tam furt. Nevíte co s tím? Zkoušel jsem už hodně věcí, ale zatím nic nezabralo. Potom nemůžu sundat rotor. Stator jsem odšrouboval, potom jsem dal pryč ten šroubek co je přesně ve středu statoru. Zůstal tam jen rotor, ten váleček co ho zajišťuje jsem vytáhl, ale dál nevím co s tím. Díval jsem se na web jawa-50.cz, ale neudělal jsem to ani podle toho. Prosím poraďte. Dík moc... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2010 11:52
 
 
 
 
Jméno: kozel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo máš ohlé ty 4 tyčky, na které se navlíká válec, a drží to za závity. zkus s nima hýbnout
 
 
Datum: 13. června 2010 11:52
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Dík moc...
 
 
Datum: 13. června 2010 11:06
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel2970    
dej do rotoru šroub m8 a rotor vem hasakem nebo francouzakem, a šroub utahuj, on ten rotor spadne, ten valec mas asi zadřenej, řid se timhle: co nejde silou, jde ještě větší !ale s rozvahou, t ocelova vložka taky není nejpevnější, a hlavně at nezničíš kartery, valců je dost,
 
 
Datum: 13. června 2010 8:35
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Válec s hlavou...máš to do sebe asi hodně zapečený,musíš zabrat a pujde to,pokud si vyšrouboval 4 matice a vyndal podložky tak už není co by to drželo,zaber a bude to,magneto vyndář tak že až vymontuješ vačku tak že tam zašroubuješ šroub který drží ten kryt motoru nevím přesně číslo a ono se to pak pustí a vyndáš to ...je to lehký přídeš na to.
 
 
Datum: 12. června 2010 22:43
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Aha, žádný váleček, vačka to je...
 
 
Datum: 12. června 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: H3LL      E-mail:      IP: uživatel9663    
Draci potreboval bych poslat odkaz na odzkousene schema el zarizeni na jawa 20 20w nebo popripade nejakou radu ohledne toho co tam muze byt spatne ponevadz mi to nehaze jiskru a uz jsem vymenil kladivko kondenzator indukcku fajku i civkovy kabel a furt to nedela nic odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2010 19:05
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel9594    
zdarec hoši dávam do kupy fichtla 21 a nejde mi nastartovat ani jiskru neháže nejsem žádnej elektrikář takže sem si jistej že sem blbě dal elektriku potřebuju jestli nevíte kde sehnat naky přehledny schema elektriky nebo navody jak ji zapojit díky za opovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2010 16:24
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Čus,buď máš špatně odizolované kladívko,nebo špatně zapojenou elektřinu... zde schéma http://www.jawa-50.cz/filesystem/downloads/elektricka-schemata/el_jawa-23,23a.jpg to první.
 
 
Datum: 12. června 2010 16:24
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel7860    
Zdar hoši jakym zpusobem nejlip zapojit elektriku na mustangovi? Mam dat kablik z inducky z cisla 15 na civku v zapalku nebo z te 15cky to mam dat jenom na kostru? Co je lepsi? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2010 18:44
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel9671    
A jak ti to chytá a jede?
 
 
Datum: 13. června 2010 18:44
 
 
 
 
Jméno: kocour      IP: uživatel849    
Podle orig. schématu by se to mělo přehodit. Já to dávám jedině tak.
 
 
Datum: 13. června 2010 10:52
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel8583    
ja mam kostru 15 a kladivko 1 a jiskru to hazi. Takze to mam dat opacne?
 
 
Datum: 12. června 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: kocour      IP: uživatel849    
Zase ta patnáctka na kostru. Prohlídněte si už konečně ORIGINÁL schéma od fichtla a tam je jasně 1 na kostru a 15 na kladívka.
 
 
Datum: 12. června 2010 19:13
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Co je lepší? :-D to se povedlo :-D z inducky č. 15 má jít kabel na kostru... takze neni ani jedno lepsi.... ale je to rešení :-P
 
 
Datum: 12. června 2010 11:55
 
 
 
 
Jméno: Karlos      IP: uživatel1200    
Zdar, Stadion s11 dostal novou cívku / černá zalitá v plastu/. PRoblém je že mi to nehází jiskru.Když šáhnu na kabel tak dostanu prdu jak hovado. Jakmile nasadím fajfku a svíčku tak ani tuk. Vyzkoušeno na 3 fajfkách,na který krásně nastartuju zbývající stroje / babeta,pio 21 i cz 180/. Už mě to fakt mrdá. Odizolovával jsem kladívko plastem. Na konci kabelu to dá šlupku že bych chcípl ale jiskru ne. Co může být ko. Už jsem si říkal že se na to vykašlu a vyměním s 11 za pávika. dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2010 17:02
 
 
 
 
Jméno: Noname      IP: uživatel9662    
Zajímavé ... Původně bych řekl, že je proražený kabel, pokud tě to křáplo přes něj, pokud jsi se chytl až na konci, tak je to pochopitelné. Cívka by mohla být dobrá, ale znovu bych se asi vrátil k tomu přerušovači a zkusil opět nastavit předstih. Napětí na cívce se ti naindukuje, ale nestřelí to včas, nebo vůbec jiskru na svíčce - zkontroluj elektrodovou vzdálenost u svíčky 0,4-0,5 mm (měř spárovými měrkami) a totéž předstih - vzdálenost 1,2-1,5 mm když je píst v mrtvé poloze. Ramínko přerušovače se musí pohybovat volně, plochá pružina musí mít kontakt s přívodním šroubem. Vačka nesmí být uložená excentricky, aby nezpůsobovala 2 odtrhy. Kondenzátor - vadný způsobí, že zapalování nepracuje vůbec, proražený nebo s povrchovým krátkým spojením způsobuje za jízdy zastevení motoru - svíčka nedává jiskru.
 
 
Datum: 12. června 2010 17:02
 
 
 
 
Jméno: Honza477      IP: uživatel8931    
co svička ? vyzkoušej jiny
 
 
Datum: 11. června 2010 19:30
 
 
 
 
Jméno: MaTys      IP: uživatel9646    
Cauwes draci vcera sem koupil pincka a dneska sem ho rozebiral vse cistil ,zalepil dusi a chtel sem naladit zapalko a zapojit kdyz sem to udelal vse jak ma byt tak mi to hazelo krasnou jisrku jenze po hodine prijdu a chci to zkusit znovu a nic .. i kdyz sem vse ladil znovu a znovu tak to tu jiskru proste nehodi ..:-( nevim si rady , diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2010 16:37
 
 
 
 
Jméno: MaTys      IP: uživatel9654    
Tak uz dava , vse sem odpoil a znovu novymi draty pospojoval a dava zkousel sem to tak ze sem si vzal svicku del sem ji do fajfky a na hlave sem tocil z nakopavackou ..ale jiskrilo to jen ovcas a slabonce je to dobre ?
 
 
Datum: 11. června 2010 16:37
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přeizolovat kovadlinku, měl jsem to samý. Raději to obmotej páskou, tymtěm podložkám nevěřím, praskaj.
 
 
Datum: 10. června 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
a hazí to jiskru když odělaš faju a dej prst na ten červenej drat a nakopavej.
 
 
Datum: 10. června 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: MaTys      IP: uživatel9646    
Prave ze nevypadlo nic , kontroloval sem to
 
 
Datum: 10. června 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel9644    
nevipadl ti nejaki dratek z cifky atd.
 
 
Datum: 10. června 2010 20:53
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím vás.takopět se zde vracím se svým problémem že mi jawa 21-30w zapalko neustále pálí zadní žárovku. Pár lidí mi poradilo dat tam žárovku 12V 10W že jim tam vydržela 2 roky a že mám vyskoušet žárovky různých značek. Udělal jsem vše co mi bylo řečeno a prdlajs 2 roky,vydržela mi 2 dny což je asi 150km a šlus... Už fakt nevim. Nemáte nějakou radu kromě stabilizátoru napětí,která zaručeně pomůže? ale ZARUČENĚ ten stabilizátor je až to poslední řešení. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2010 14:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
kdyz mas velmi zdravý magneto,tak to pálí zarovky pri tohle zapojeni....ja mel slaby magneto a nic to nepálilo...
 
 
Datum: 11. června 2010 14:44
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky...nějak jsem si to uvědomil až ted že to mám takto zapojené. To když jsem to dělal jako malý páprda tak jsem to dělal z hlavy aby to svítilo ale aby ty žárovky vydržely na to jsem nemyslel :-D
 
 
Datum: 10. června 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
tak to je jasný...praskne ti vzdy kdyz prepnes dalkovy/tlumeny....zapoj to podle schematu na mustanga! jinak to bude praskat i s 15W zarovkou :-D zde link na zapojeni http://motoelektro.cz/images/elektro/Mustang2/schJ23-2-web.jpg
 
 
Datum: 10. června 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://boocheer.rajce.idnes.cz/lol/#schema.jpg
 
 
Datum: 10. června 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
namaloval jsem tak narychlo schéma jak to mám zapojené já... ted se tak dvám že to zadní světlo má byt zapojené jinak. Jeden konec zadní žárovky má byt připojený na šroub předního světla a druhý konec na druhý šroub... na ten šroub na který se přišroubuje vodič
 
 
Datum: 10. června 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám zapako 15w+15w ty dvě cívky jsou do sebe sérivě zapojeny a vede z nich jeden vodič který napájí světla... Ted se tak dívám že ta zadní žárovka na schématech je napojena na ty dva šrouby na předním světle. Já to mám normálně z cívky přímo na žárovku zadní a druhý pol je ukostřený a přední je to to samé. přimo z cívky. Tu elektriku jsem delal kdyz me bylo 10 let tak ted jsem si na to vzpomel. může to být i tím?
 
 
Datum: 10. června 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: Macek      IP: uživatel9645    
resil jsem to same na J20, 20W -zadni mi odchazela sice jen 2x do sezony, ale pak jsem odebral 2W kabelem na podsviceni tachometru, zbyly mi tedy 3W. ale sviti to pomerne stejne a bez zavad 2 roky
 
 
Datum: 10. června 2010 20:42
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel8809    
Pokud ti napájí zadní žárovku samostatný pól, jedná se o 20W verzi zapalka. Je potom důležité aby napájecí pól byl velikostně poloviční než klasický, anpř. zapalovací. Pokud tam máš pól standardní velikosti, tak se nediv že se ti pálí i 10W žárovka. Potom by tam musela být 15W!
 
 
Datum: 10. června 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máme tu modelovou situaci- motorka 175/356 nedobíjí. Jab byste postupovali, abyste tento problém zažehnali. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2010 6:54
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Jestli je něco v hajzlu zjistíš tak, že zvedneš prekénko a podíváš se... ale podle tvého projevu tuším že o elektrice a ani tak jednoduché jako je dynamo a regulační relé nemáš šajn, takže se raději obrať s celou motorkou na někoho kdo tomu hoví. Ztrácíš čas svůj i ostatních...
 
 
Datum: 11. června 2010 6:54
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže můžou být klidně jen špatné uhlíky. Motorku má plně funkční, všechny spotřebiče, jen to dobíjení. Ten regulátor je snad původní, na statoru. Jak poznám, jestli je něco v hajzlu?
 
 
Datum: 10. června 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel8809    
Problém s dobíjením má vícero rovin... Jednak musíš mít v pořádku dynamo, tam se kontroluje stav komutátoru a uhlíků, plus jestli není spálené vintí rotoru, pak zda je OK regulátor a jestli je o stejném nominálním výkonu jako dynamo (ne že dynamo je 55W a rego 75W!). Pak je také třeba spočítat příkon všech spotřebičů. Nejčastější závada je v tom, že je dneska v módě navěsit na motorku kdejaké spotřebiče a pak jejich odběr převyšuje maximální výkon které je dynamo schopné dodat. Logicky když dynamo má 55W a celkový odběr spotřebičů (včetně zapalování!) je 70W, tak se nemůže logicky baterka dobít, protože není už z čeho. Bezkontakt je také samozřejmě určité řešení, rozhodně ne však levné...
 
 
Datum: 10. června 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
pokud máš víc peněz koupil bych si bezkontakt a máš po problémech ;-)
 
 
Datum: 10. června 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup tam elektronické relátko AEV...dal jsem si to na čízu a dobíjení už neřešim
 
 
Datum: 10. června 2010 19:29
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel9375    
rele stoji kolem 370 kč, mněl sem ten samy problem
 
 
Datum: 10. června 2010 19:23
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Počkej-co prozi čemu? Nerozumím tomu vůbec.
 
 
Datum: 10. června 2010 18:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyskoušel změřit jaké je napětí na výstupu dynama.... svorka 51 myslim, a nebo B+
 
 
Datum: 10. června 2010 17:56
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A kolik stojí nějaké rozumné relé, třebas to jsou jen uhlíky, netuším.
 
 
Datum: 10. června 2010 17:51
 
 
 
 
Jméno: kicis      IP: uživatel7889    
zdravim draci,,,chtel bych poradit s mou čezetou 175/470 nedobíjí a už nevím čím to je, mám nové elektronické relé, vyměněný stator, rotor,,,,,,,,nevíte čím by to mohlo být? předem díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2010 18:56
 
 
 
 
Jméno: kicis      IP: uživatel7721    
díky za rady protkousim to a prekontroluji......ČZ 180: blinkry tam byly před renovaci a baterka je nová a drží napětí, ještě se podívám na ty výkony
 
 
Datum: 10. června 2010 18:56
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
to tězko poradit to muze byt neco v haji nebo jen blbe zapojeny zkontroluj to poradne co ja se stim uz nas..al ale mel sem jen upadly drat ve statoru
 
 
Datum: 10. června 2010 17:42
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kámošovi to dělali uhlíky.
 
 
Datum: 10. června 2010 12:08
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Akumulátor drží napětí ? Jaký vychází součet W na spotřebičích ? Kolik W má dynamo ? Máš na motocyklu směrovky ?
 
 
Datum: 10. června 2010 11:40
 
 
 
 
Jméno: mustangita      IP: uživatel8091    
podiv se na uhlíky a na všechny káblíky
 
 
Datum: 10. června 2010 11:25
 
 
 
 
Jméno: chundel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci...Chtel bys se zeptat jestly nevite kdyz mne na 177/477 čezete nedobija baterku jestli to je relatkem nebo dynamem???dekuji predem za odpovet odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2010 8:57
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Naprosto úpřímně a bez vtuipkování... může to být jak dynamem tak relátkem, tak zní skutečná pravda.
 
 
Datum: 10. června 2010 8:57
 
 
 
 
Jméno: chundel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
susimse na to podivat ale dik za odpovet...
 
 
Datum: 09. června 2010 22:52
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen      IP: uživatel1723    
No já bych se kouk na to relátko to se většinou pos***.
 
 
Datum: 09. června 2010 22:31
 
 
 
 
Jméno: dbey ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau draci hej potrebuji pomoc mam problém z čz175/450 mám tam dané zapalování z fichtla a kdyz chcu pridat tak to jakoby vynecha a potom zabere cim to muze byt kondenzator uz mam druhy novy ale stale odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2010 22:52
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No to bude tím předstihem a jeslti si dával jako je u fíka tak to se nedivím takm to chce BIG.Tak 2,5-4 u tohodle nevím přesně
 
 
Datum: 09. června 2010 22:52
 
 
 
 
Jméno: dbey ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
předstih je stelovany
 
 
Datum: 09. června 2010 22:30
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel9632    
nastav si předstih mělo by to bejt tím
 
 
Datum: 09. června 2010 20:59
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když motorka jezdí poněkud líně(a to má papírových 7 koní) a i pařez jezdí živěji, může to být předstih? Svíčka je mokrá. Když zacpu filtr rukou, okamžitě kyksne. Pod svíčkou teče kolem nespálená směs, hlava bude vyměněna. Vejfuk úplně čistý. Kohout je úplně čistý, ale stejně se mu moc nechce téct do karbecu. Jiskra jako prase, slyšitelná. Na volnoběh klape pěkně. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2010 19:00
 
 
 
 
Jméno: kicis      IP: uživatel7721    
no měl jsem něco podobného,,,,,, na volnoběh to byl pěkné ale při jízdě jsem to nemohl vytočit...........vyšteloval jsem předstih a jelo to perfektně
 
 
Datum: 10. června 2010 19:00
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to taková krabice, ve který je stočená drátěná vlna, má to takovej poklop, kterej povolíš a celou tu vlnu vytáhneš. Prolil jsem to M2téčkem.
 
 
Datum: 10. června 2010 17:02
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
souhlasilo by to v tom pripade na predstih a co komprese je dobra? jinak filtr tam je jakej molita? kdys si ho mazal olejem doufam ze olejem primo na filtry a nenejakej vyjetej prevodak
 
 
Datum: 10. června 2010 16:39
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
¨Pro standu:vejfuk je perfetně vyčištěnej, filtr jsem prolil olejem, jak je psáno v příručce, s hladinou nehnu, ta je pevná. Spíš se mu nechce moc reagovat na plyn. Musím přidávat hodně plynu na rozjezd a i pak to jezdí nějak chcíple. To u jinejch mejch motorek se dá odjet pomalu na volnoběh.
 
 
Datum: 10. června 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
zasranej vejfuk,zasranej filtr,vysoká hladina,velkej predstih,bohata smes....vyber si......
 
 
Datum: 10. června 2010 15:23
 
 
 
 
Jméno: Zdeněk Březovský      IP: uživatel9641    
Cau draku nejsem si uplně jistej ale já bych řek že to bude ten předstich a nebo skus vyčistit karbec snad to výjde měj se:-D
 
 
Datum: 10. června 2010 13:18
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
napadl me jeste filtr projet to bez filtru... jeste se zeptam jak je to je linej pri rozjedu a ve vysokejch to upaluje jak ma nebo je to liny vsude a nechce se to rozdejchat? ...
 
 
Datum: 10. června 2010 10:51
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
dekarbonuj i hlavu a vymen si tesnici krouzek na svicce kdys ani to nepomuze tak zkus ten predstihm ten ma taky celkem hodne velkej vliv ... k tomu kohoutku nezda se ti to? on to byl vzdicky takovej curacek co z toho teklo:-) vymen gumicku v kohoutku muze byt spuchrela a zakryva dirku proto to tece jak kdys netece
 
 
Datum: 10. června 2010 10:49
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to tatran 125.
 
 
Datum: 10. června 2010 9:47
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co to máš za motorku??????????
 
 
Datum: 09. června 2010 22:57
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
co to je za moto?
 
 
Datum: 09. června 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zsdravím. nevíte jaktože je možné aby mi fechtl spálil zadní žárovku 12v 5W???Už si nevím rady. Když jsem tam měl 6v žárovky no tak jedna vydržela max. dva dny. říkám si že asi nějaké přepětí. stane se no. Hodil jsem tam žárovku 12V 5W a dopředu normální 6v 25w. ta přední vydrží ale zadní i ta 12v vydrží maximálně týden a šlus. Jak može pionýr dávat víc jak 12V? i kdyby etda dával tak jaktože to přední vydrží a zadní chodí pořád do kytek? jsem z toho blázen a už nevím jestli jsem vůl já s mým pionýrem nebo ta žárovka Cívky jsou tam uplně vpořádku.Jo nemám tam ten omezovač napětí a připadá mi to normální že se u tychto strojů 6V spálí ale že se spálí i dvanáctka to by mě nenapadlo kdybyste mě do hlavy praštili. Ta šestka ta tam svítila snad víc než je v jejich sílách takže jsem dokázal pochopit že se spálí no ale ta dvanáctka při max. otáčkách vůbec byla ráda že aspon trošku svítí.Když tam dám 24V tak už to asi moc svštla nenadělá. dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2010 15:38
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel9630    
Mně se taky přpalovala.Tak jsem taky chytřejší.Bezva
 
 
Datum: 09. června 2010 15:38
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky moc,zitra to nějak risknu do města bez žárovky a koupím tam tu 12v 10w
 
 
Datum: 08. června 2010 22:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9625    
muzu potvrdit....kamaradovi na stary 21 furt praskali zarovky 6V/5W....dali jsme 12/10W a má ji tam uz druhym rokem
 
 
Datum: 08. června 2010 20:49
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Ahoj,řešil jsem stejný problém nevím teda jak máš zapojené zapalování ale já mám na zadní žárovku jednu celou cívku.Každých 200km mi v vzadu prdla zkusil jsem taky 12V 5W ta prdla hned,tak jsem jen tak zašel do supermarketu a našel od filsona 12V 10W,a svítí celkem slušně ale hlavně,ještě neprdla.Mohu doporučit
 
 
Datum: 08. června 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: Aleš      IP: uživatel9624    
Zdarec, no zrovna na záhadology to asi nebude. Ale než se budeš pouštět do experimentů s vyšší wattáží, možná bych zkusil koupit od jiného výrobce a někde jinde tzv. poctivou šestku - 6V/5W. Je možné, že jsi koupil zrovna ze špatné výrobní série a vlákno žárovky je poddimenzované. Firmy šetří, kde můžou! Druhá věc, co se Ti mohla stát - prostě se Ti jen utrhlo vlákno žárovky. Uvnitř žárovky bývá poměrně volné, když je nahřáté svícením, tak je ještě měkčí a když z motorkou budež jezdit jak Tatar - samá horší cesta, tak ho můžeš utřepat. Není to obvyklá závada, ale je možná. Píšeš, že jedna žárovka vydržela max. 2 dny. Kolik jsi jich tam protočil? Zkus opravdu jiný obchod, jiného výrobce. Výkonější tam můžeš dát, ale za čas budeš třeba psát :" Zdar, zadní žárovka na fechtlu, co jste mi poradili opravdu neprdla, svítila fakt super, akorát mi to trochu natavilo kryt zadního světla. Není to sice moc, ale nevíte kde by se dal sehnat nový?"
 
 
Datum: 08. června 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: bfu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to tak, "výhodou" fichtl-magneta je to že se chová spíše jako zdroj proudu než napětí, takže s malou zátěží ti dá klidně 18V, proto si nepomůžeš když dáš žárovku na větší napětí :-D ale to už sem ti psal někdy minulej tejden :-)
 
 
Datum: 08. června 2010 19:24
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky...zitra to skusím
 
 
Datum: 08. června 2010 17:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pro žárovku 12V 5W je potřebný ještě menší proud než pro 6V proto praskne.... dej tak 6V 10 W......apropos...dej žárovku s větší watáží a né s větším napětí
 
 
Datum: 08. června 2010 17:55
 
 
 
 
Jméno: libor232      E-mail:      IP: uživatel5546    
cuz , nevim kurnik cim to je , ale kdyz mam elektricke schema zapojeni podle tohodle schematu ´´...´´ tak kdyz dam polohu ´´ve dne´´ tak mi sviti zadni svetlo .. a kdyz dam bzucak , tak mi troubi velmi potichu a nebo vubec ... UZ tam bylo asi 4 bzucaky a vzdy to dela to samy.. kdyz sem odpojil zadni svetlo aby to neodebiralo proud, tak sem stejne ten bzucak nezesilil ! ... poradte prosim kdo ma s timhle zkusenosti, tady mate odkaz na to schema podle kteryho sem to zapojil http://www.uloz.to/5043975/02.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2010 17:00
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ano presne tak
 
 
Datum: 08. června 2010 17:00
 
 
 
 
Jméno: libor232      IP: uživatel5546    
no a jeste .. na bzucak ma byt civka s nejtlussiho dratu a nejmene zavity jo? .. a jeste ve schema ve prepinaci (zdechly / jizda ve dne/jizda v noci ) tak tam jak je ta prerusovana cara propojena ve 2 bodech a na kostru to se ma taky zapojit? ja to tam nemam zapojeny
 
 
Datum: 08. června 2010 11:29
 
 
 
 
Jméno: ondracz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co to znamená že kostří kladívko ? jak to poznám..? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2010 6:43
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
No kladívko musím být prostě odizolovaný od kostry (fyzicky),to znamená že dáš první kladívko potom izolaci potom je kostra potom izolace pak kondík a ostatní dráty a celé to propojíš šroubem.
 
 
Datum: 08. června 2010 6:43
 
 
 
 
Jméno: fíkman      IP: uživatel3522    
Zdar draci a dračice.......fichtl mi nehazi jiskru a ja se chci zeptat jestli by nejak vadilo ze jsou ty kabely (napr..kondenzator a zapalovací pól) ve spatnym pořadí na takovym tom sroubku v zapalovani jak je na nem přidělané kladívko. a jestli jo tak jestli byste mi sem mohli napsat spravny pořadí zapojeni i s podložkami.....diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2010 10:52
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
odizoluj si kladivka jak pisou kluci... kdys ani to nepomuze koukni na funkcni plochu kladivek-doteky budu opaleny tak to obrus jemnym pylnikem sice by se to nemelo ale do doby nez koupis nove kladivka to staci
 
 
Datum: 10. června 2010 10:52
 
 
 
 
Jméno: maty      E-mail:      IP: uživatel8959    
Presne tak jak rika. hlavne musis mit ten sroubek radne odizolovany!!!!!!!!!Jinak se jiskry vzivote nedockas. Soutam asi tri podlozky: hlavicka sroubku, kulata izolace v kladivku a dratky
 
 
Datum: 09. června 2010 14:08
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
je to úplně jedno jak sou ty kabliky dané hlavně nesmí kostřit kladívko a musí to být utažené jako ten sroubek
 
 
Datum: 07. června 2010 19:52
 
<  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 23:12:07 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu