slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  143  144  145  146  147  148  149  150  151  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosimvas nevíte někdo jestli někdy bude k mání Vape na pionýra,ale s větším výkonem pro světla? Alespon 30W... nechce se mi kupovat to 20 watové za ty prachy protože jezdím skoro pořád po tmě a s žárovkou 15W to bylo hrozný. Až jsem si upravil altík na 30W tak už to svítí jak bláznivé s tou 25W žárovkou a vidím v noci všechno odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2010 18:11
 
 
 
 
Jméno: gozer21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
lidi nevite kolik by stalo kdyby mi to nekdo udelal sam si na to netroufam
 
 
Datum: 07. června 2010 18:11
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Spáchej tohle http://btelectronic.sweb.cz/ctyrpol.htm já jezdím s 35W halogenkou a stíhám i v pohodě nabíjet baterku. Dá se provozovat i 40/45W, ale to tam není výrazná rezerva pro nabíjení zejména při provozu ve městě. Těch 35W je možné provozovat i na původním statoru s třemi póly. Každopádně základ je zapalování CDI, které má výrazně menší spotřebu než původní indukční, pak úspora vzadu pomocí LED světla. V noci uvidíš nádherně. Existuje i varianta s xenonem, kterj také vezme 35W a testoval jsem to i s baterkou 12V/1,2Ah a fungovalo to nádherně a to pak budeš svítit jako bůh :-D. Já to ale nemám protože mi přišlo to hodně drzý.. a proč dráždit policajty, když mi to takhle stačí...
 
 
Datum: 07. června 2010 15:57
 
 
 
 
Jméno: Smajdii ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec,co si myslíte o tom když na Jawě 250/353 jezdím s 12V indučkou a 12V 6Ah baterkou ,může to dojebat dynamo???Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9593    
me se stalo,ze sem na peraku uvařil baterku 6V/11Ah...normalne se vyvařila....kdyz jsem dal zpet starou 6V/14Ah problem nebyl...
 
 
Datum: 06. června 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel5573    
myslim že ne...
 
 
Datum: 06. června 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: jawaman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2010 10:56
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
jn je to pekne vybehany... ciza musi letet jako vitr:-)
 
 
Datum: 10. června 2010 10:56
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel8091    
však to nebyly až také kopce
 
 
Datum: 08. června 2010 8:53
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
kdyz sme jeli dva tak jak to pojede do takovych kopcu
 
 
Datum: 06. června 2010 21:16
 
 
 
 
Jméno: Don      IP: uživatel9046    
Je to jakési líne no . ja mám každou rychlost vytočenou během chvilky
 
 
Datum: 06. června 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: karosa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je supr mašinka
 
 
Datum: 06. června 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
máš to cosi líné jinak pěkný stroj
 
 
Datum: 06. června 2010 19:37
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec, potřebuju helpnout. normálně sem valil na 175 a tak sem se rozjížděl, točil jedničku a když sem tam chtěl kopnout 2, tak mě to chcíplo, prostě jak kdybych vytáhl bošák. z ničeho nic. a už sem to nenakopl, když sem to roztlačoval, tak ani to neblaflo. baterka je nabitá až až, světla svítí, kontrolky taky, ale když se podívám na jiskru, nebo strčím prst do fajfky, tak nic. indučku sem dával jinou, a taky nic, kladívky vyčištěný, nevíte co s tím? :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2010 9:22
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel4946    
podívejse jestli nemáš někde vypojenej drátek ze svorkovnice tosemi to samí stalo a měl sem vypojenej drátek u lampi a nebo jednou my tohle udělala zatočil sem prudce s řidítkama a vytrhlse drátek od chcipáku a chytaloto skrat tak se tam tak někde podívej. :-)
 
 
Datum: 19. června 2010 9:22
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel7920    
napadlo mě jestli to nedělá ukazatel neutrálu
 
 
Datum: 06. června 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem musel asi po 4 hodinách se s*aní se s tím vyměnit celou spínačku a byl klid.
 
 
Datum: 06. června 2010 20:05
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Prohlédni primární zapalovací obvod. Při zapnutí klíču se musí uzavřít. Kontrolu vyžaduje kabel od cívky na svorku 15/54 a samotná spínací skříňka. Zapoj si 6 V žárovičku jedním vodičem na hmotu dynama a druhým na pohyblivé kladívko. Když budou kladívka rozpojená,měla by žárovička , po zapnutí klíčku , svítit.
 
 
Datum: 06. června 2010 19:23
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus vyměnit kabel od svíčky do indučky.nebo ho z každé strany zkus ufiknout o 0.5 cm.a nebo ještě jestli faja není špatná ...
 
 
Datum: 06. června 2010 18:57
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Zdarec draci, při půlení motoru se vyskytl další problém. Chtěl jsem sundat stator magneta. První šroub co drží tu pacičku jsem sundal v pohodě, ale ta druhá je strašně dotáhnutá, navíc hlavička je už taky pěkně rozžvýkaná. Zkoušel jsem vše možné, ale šroub prostě nepovolí. Neznáte na to nějaký fígl? Dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2010 18:48
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus to chytit sikovkama...
 
 
Datum: 05. června 2010 18:48
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Svářečkou na něj bodni šestku šroubek a klíčem to celé povol pokud to máš možnost udělat... Ještě jsem to dělal tak že jsem šroub chytl kombinačkama tzv. blickama,pořádně sevřel a povolil to. Tam je větší páka tak je víc šance že to povolíš lép než šrubovákem
 
 
Datum: 05. června 2010 18:16
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec hoši neháže mi jawa 20 jiskru je tam vyladěný předstih,odtrh nova elektrika ale cívka je stará takže je to asi jí ale zkoušel jsem i jiné funkční a pořád nic,nevíte někdo??:-)díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2010 16:41
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
není zač zkus tu indučku potom si to pořádně vylaď a pak napiš
 
 
Datum: 06. června 2010 16:41
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Vše Ok bude to nejspíš indučka,díky za odpověd:-)
 
 
Datum: 05. června 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
máš všechny kabely správně zapojené? jaký máš odtrh? máš mezi cívkou a rotorem mezeru? nemáš na kladívkách bordel?
 
 
Datum: 05. června 2010 14:00
 
 
 
 
Jméno: crewer      IP: uživatel9041    
Zdravim, Seso, nebo někdo jiný, koupil jsem si spínací skřínku z tohoto obchůdku na jawu 20. teď jak není v provozu, nemohu se dostat k těm plánům elektroinstalace, mohl by mi to někdo prosím poslat? nebo dát přímý odkaz na ten výrobek i s elektro schématem? Díky moc!!!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2010 9:41
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Čau,potřeboval bych poradit,skoro každých 200km co najedu,odejde žárovka v zadním světle. Nevím čím to je mám tam tu předepsanou 6V,5W,která prdne po těch 200stech kilometrech tak jsem vyzkoušel 12V,5W,která mín svítila,ale ta prdla hned.Myslíte že je to třeba špatnou cívkou?Protože mi takto odešly od nového roku už 3 žárovky. Předem děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2010 9:17
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Diky
 
 
Datum: 05. června 2010 9:17
 
 
 
 
Jméno: Jára      IP: uživatel9582    
No vidíš, to mě vůbec nenapadlo:-) Jak jsi to poznal, že má jiný magneto? Podle nicku?
 
 
Datum: 05. června 2010 6:49
 
 
 
 
Jméno: BFU ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenže Járo ty máš 30W magneto, u 20W má zadní světlo svůj extra zdroj napájení :-D takže mu je úplně šumák co si dělá přední lampička. Prostě tam dej výkonější a mělo by to bejt caik.
 
 
Datum: 05. června 2010 1:26
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
No,já když chci přepnout na tlumené tak musim tu páčku úplně domáčknout až dolu takže to nesvítí hned při přepnutí,ještě to právě musim domáčknout a až potom se to rozsvítí takže nějaká ta doba než se přední rozsvítí tam je
 
 
Datum: 04. června 2010 22:50
 
 
 
 
Jméno: Jára      IP: uživatel9582    
Ale jo, je tam. Jen není vidět. Ona je schovaná v tom válečku,který je zase schován pod tím plastovým přepínačem. a tlačí ho jakoby směrem ven, do těch válečků s kontaktama. Právě to že ta pružina dostatečne nepruží, způsobovalo to špatné přepínaní. No zkus to a uvidíš.
 
 
Datum: 04. června 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
No,já když jsem toho pincka kupoval tak tam žádná žárovka v zadním světle nebyla dal jsem tam tu předepsanou a začly rupat.Je fakt,že občas jen tak prozkouším tlumené-dálkové jestli vše funguje tak nevím jestli je to tím.Jinak jak to myslíš s tou pružinkou v přepínači já tam žádnou nemám
 
 
Datum: 04. června 2010 19:20
 
 
 
 
Jméno: Jára      IP: uživatel9582    
Ahoj, a je to skutečně z ničeho nic? Víš kdy to dělalo mě? Když jsem špatně přepl potkávací a dálkový, tak mi taky žárovka rupla. Nebo než se přeplo potkávací z dálkovýho, chvilku přední světlo nesvítilo, a zadní to neuneslo. Zkus se mrknout do toho přepínače na řidítkách, pořádně vo vyčišti, a natáhni pružinku co je v ním. Když to nepomůže, kup si pojistku s pojistokvou sříňkou, umísti někde na dosažitelné místo, a hoď ho na drátek od zadního světla.
 
 
Datum: 04. června 2010 18:55
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Kup si radši 12V 6W a máš to ;-)
 
 
Datum: 04. června 2010 18:09
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
No, mam zapalování 20w je to ještě starý mustang.Jinak dík
 
 
Datum: 04. června 2010 18:00
 
 
 
 
Jméno: bfu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hmm dost divný... a máš zapalováni 20 nebo 30W?? Místo žárovky na větší napětí zkus s většim výkonem, třeba 10W :-)
 
 
Datum: 04. června 2010 16:30
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pracují všechna zapalování, ať už bateriové, nebo magnetové na principu, jakmile se sebemíň otevře kladívko-skočí jiskra? Samozřejmě ne bezkontaktní, že, hnidopichové. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2010 16:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sám si hnidopich ty blbe.... a ano jiskra u všech zapalek skočí v momentě rozevření kontaktu.
 
 
Datum: 04. června 2010 16:17
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Všechny co znám, to tak maj. U tranzistorovejch a tyristorovejch to teoreticky může být i při sepnutí.
 
 
Datum: 04. června 2010 16:17
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě jeden dotaz. Když do pionýra zapojm na světla omezovač 6V tak nebude to mít nějaké velké stráty? Když jsem tam měl ten jawácký bazmek tak to svítilo jak bludička... Mám na mysli když tam dám ten malý modrý co se ted prodává.dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2010 18:01
 
 
 
 
Jméno: termisex      IP: uživatel9431    
chongu zase meles sracky logicky kdyz jsou svetla vypla je rozevren obvod takze omezovac nic neomezuje tudiz zadne teplo podle me by stacil dat vykonovej odpor a tim to hasne nebo omezovac .jinak tech 15W nebo 30w to nikdy omezovat nebude vetsinu sezere zarovka ...
 
 
Datum: 05. června 2010 18:01
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
dajsitam ten usmernovac co sa dava na babetu ked praskaju zarovky
 
 
Datum: 04. června 2010 21:26
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám 30W a neustale mi praskají žárovky protože jsem nechal nabudit magnet...tak potřebuji to nějak zkrotit
 
 
Datum: 04. června 2010 18:58
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Záleží na konstrukci omezovače. Správně by měl způsobovat ,,ztráty,, až ve chvíli kdy začne omezovat. Očekávej že takový omezovač tím jak začne omezovat tak začne i produkovat teplo. Není proto obvykle dobré nechat na nezatížené (rozuměj zhasnutá světla) síti pouze omezovač, prootže nadbytek energie bude muset rozptýlit teplem na svém chladiči. Nevím jaký máš výkon alternátoru, ale i 15W je docela dost tepla, natož 30W :-)
 
 
Datum: 04. června 2010 8:12
 
 
 
 
Jméno: termixnator      E-mail:      IP: uživatel9431    
¨cus lidi chci se zeptat jestli by slo zapalovani z babety pridelat na jawu 90 misto kladivek a jestli by pak jela lip a popripade jestli se tam neco steluje jinak sem se jeste chtel zeptat jestli je to pridelany jen na jednu civku nebo na vic a kolik ma mit voltu http://www.motormania.estranky.cz/archiv/iobrazek/58 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2010 17:55
 
 
 
 
Jméno: termixnator      IP: uživatel9431    
pry se tim zvysi otacky takze nakej vliv to mit asu bude chongu
 
 
Datum: 05. června 2010 17:55
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Líp jak co ti jako pojede? Jako jiné 90ky? Pojede jako devadesátka, platí staré dobré rčení ,,objem ničím nenahradíš,, :-D
 
 
Datum: 04. června 2010 8:14
 
 
 
 
Jméno: termixnator      IP: uživatel9431    
prave ze budu mit new motor tak nvm :-D
 
 
Datum: 03. června 2010 15:12
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
urcite to lip nepojede takze pokat ti to jede na seriove tak nechaj ho tam alebo nevis stelovat predstih a odtrh??
 
 
Datum: 03. června 2010 14:52
 
 
 
 
Jméno: termixnator      E-mail:      IP: uživatel9431    
cus lidi potreboval bych pomoct schanim nakej bezkontakt na jawu 90 neco jako je tady na odkazu http://motorky.hyperinzerce.cz/nahradni-dily-motorky/inzerat/2598942-prodam-funkcni-motor-na-jawa-90-nabidka-stredni-cechy/ nechci to co ma tady sesa za cca 4k ale neco jako je na tom odkazu vypada to primitivne treba naky schema nebo tak s postavenim nebude problem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2010 23:20
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Vypada to jako zapalko z babety...
 
 
Datum: 02. června 2010 23:20
 
 
 
 
Jméno: paiman      IP: uživatel4946    
Zdravím draci, nevíte někdo jak proměřím vinutí na statoru a na rotoru dinama na čz 175/477-1 ? dikec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2010 18:17
 
 
 
 
Jméno: Bulda      E-mail:      IP: uživatel9567    
Zdravim mam mustanga je tam komplet vsechno new po elektrika i karbec ale mam problem kdyz sem vecer serizoval karbec otacky tak se mi jiskrilo od sroubovaku nevite nekdo co s tim diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: honysz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tys s tim sroubovakem tak rychle tocil az jiskry litaly:-D:-Dnee,mas nekde spatne zapojenou elektrinu,nebo se ti nekde dotykaji draty,me pekne pokopal fichtl kdyz jsem dal ruku na riditka,pak sem to musel prepojit znova,a vsecko hralo
 
 
Datum: 02. června 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: vrata      IP: uživatel6304    
Nazdar chlapi.Snažím se zapojit elektriku na Mustangu.Podle schématu,když se dá přepínač do polohy vypnuto,tak se vlastně pustí proud z magneta do kostry.Pochopil jsem to správně nebo je to blbost?Díky za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2010 6:31
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když chceš vypnout motor, tak z indukční cívky vyvedeš do přepínače a z přepínače na kostru. Když tím pootočíš na vypnuto, zkatuješ indučku a motor vypne.
 
 
Datum: 02. června 2010 6:31
 
 
 
 
Jméno: bacz      IP: uživatel9553    
..potom,tie kable od zapalovania niesom schopny pretiahnut cez riaditka-mam nove od Sesy,a vobec sa mi nepodarilo zistit kam ma zakrutit sparne zrkadlo!neviem ani,ako mam upevnit nove drziaky pacok,aby sa nehybali..je to moj prvy fik,tak budem vdacny za kazdu radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: bacz      IP: uživatel9553    
Servus draci, nehnevajte sa,dnes budem mat na vas par hlupych otazok)..prva:ako spravne zapojit cievku a prepinas svetiel?neviem ktory drat kam.prosim,poradte.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
z cívky ti vede jeden drát... podivej se na schema el.
 
 
Datum: 01. června 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: bacz      IP: uživatel9553    
Na spinaci su 4 dratky a na cievke dva poly,to je vsetko..?
 
 
Datum: 01. června 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
schéma?
 
 
Datum: 01. června 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosím vás.ptám se asi po 4 jak kok..ale já už z toho jsem . jak mám PROSÍM nastavit předstih na mustangu? díval jsem se na google atd.a skoro pokaždé jsem to našel nějak jinak...:-( omouvám se že se furt tak blbě ptám ale je to pro ě důležité. prosím nějak nejjednodušeji.mám cigaretové papírky tak třeba s nima ale nějak jednoduše.díky moc a ještě raz se omlouvám ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2010 9:11
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dikym moc.a ještě jednou se omlouvám ..
 
 
Datum: 02. června 2010 9:11
 
 
 
 
Jméno: radek      E-mail:      IP: uživatel9566    
čus. Je to jednoduchý. Dej si píst do horní úvratě a kladívka musej bejt sevřený (žádnej cigaretovej papírek), pak otáčej klikou do leva až klesne píst o 1,7 mm a v tomto okamžiku musej rozepnout, pokud ne tak pootoč zapalováním .
 
 
Datum: 02. června 2010 8:56
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
napiš mi na icq 463-310-564 a já se ti to pokusím vysvětlt jako člověku který má iq 45
 
 
Datum: 01. června 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jako já to beru.mi je to vcelku jedno.akorát me to zaskocilo.ale v pohode nemyslel jsem to nejkaa zle nebo tak.jen mi trosku ujely nervy protoze u fichtla sedim kazdy kazdy den alepson nejmene 3 hodiny.ale proste sem chytl nerva protoze to nastavovani toho zapalovani uz me dost ser.. protoze to je jedn a z veci ktere proste fakt nemuzu pochopit a jeste zvlast kdyz to kazdy pise jinak.ale v pohode...
 
 
Datum: 01. června 2010 19:41
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel8757    
zajici tos řekl nádherně :-) :-D
 
 
Datum: 01. června 2010 19:35
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
diesel-mlc,taky na tebe mam svuj nazor..ja ti nic spatnyho nerek a jawas taky ne,ma pravdu..ja kdyz zacinal se svoji nulapetkou po dedovi,na vsechno sem prisel sam,o tomhle pokecu sem se dozvedel az pozdejs...stacilo se zeptat starsich (deda,nevlastni tata,strejda) kazdej spravnej vesnican delal v mladi pionyra..a kdyby nahodou ne tak i tak nic nezkazis tim,ze si sednes a prozkoumas to jak to funguje..ja sem absolutne nechapal funkci 2T motoru a vubec sem nevedel na co tam ty kanalky sou..tak sem vzal do ruky valec a koukal a zkousel sem si ukazovat kudy putuje smes...a prisel sem na to...stejne jako ty,kdyz si sednes k zapalovani a kouknes na to,pochopis jak to funguje..taky k tomu musis mit cit a lasku,bez toho to nejde..a pokud ses na to antitalent,nema cenu s tim zacinat..ten kdo si umi akorat sednout ke kompu a radit se jak ma vyndat svicku ( neni to tvuj pripad ale takovej dotaz sem taky videl ) tak to neni motorkar,fichtlar ani jawar..staci se pozastavit,omrknout to a zamyslet se a hned to pude..a ne prijit,rict-nejede to du napsat na pokec...!!!! ;-) hadej se se mnou jak chces,ale z praxe ti reknu ze mam pravdu,po chvili spekulovani na to aspon z poloviny prides
 
 
Datum: 01. června 2010 19:23
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
doprd... vy ste příjemní jak vřed! člověk chce pomoct a místo toho tady akorát urážíte a myslíte si jací nejste velcí borci že tomu hodně rozumíte..! měli by ste být spíš rádi že lidi mají zájem sem chodit že tady poradí.ale vy je tak akorát odradíte ! vzpamatujte se !
 
 
Datum: 01. června 2010 18:51
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel9464    
cau hosi je to pravda ja jsem sem kvuli tomu prestal chodit porad nehaze jiskru,jak zvysit vykon a tak hele za me nic takovyho jako fichtl kramek nebylo a jezdilo to tak si prosimte sidni na prdel a chvilku na to zapalovani čum a mozna ti dojde jak to pracuje
 
 
Datum: 01. června 2010 18:19
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau,je tady plno starsich zkusenejsich draku..ale uz je zacina unavovat psat to porad dokola,me taky..neber to spatne,neni to myslene proti tobe!!!ale kdyz se za tejden zepta 5 lidi jak nastavit predstih tak ono unavi sem porad vymejles slohovku s postupem....chtelo by aby sesa zalozil rubriku s navodama a tam by se dali jenom navody co by fakt pochopil uplne kazdej!!! :-)
 
 
Datum: 01. června 2010 16:43
 
 
 
 
Jméno: BFU ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus to takhle: v karterech u magneta i v tom víku sou 2 takový prolisy (nahoře a dole), takže natoč magneto tak aby v nich seděly ty cívky a utáhni to. Pak si dej píst do polohy v jaký chceš mít předstih , povol šroubek kontaktu, vraž mezi kontakty ten cigaretovej papírek (radši 2x přehnutej) a zase šroubek utáhni. Pak zkontroluj jestli sou kontakty při největším otevření něco kolem 0,4 mm od sebe... mělo by to sedělt
 
 
Datum: 01. června 2010 16:21
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo odtrh mám.ale jak jako vyjet píst? to mám zdělat celý válec?mám ted dole hlavu..tak co ted?hlavu mám dole a odtrh nastavený....jak dál?
 
 
Datum: 01. června 2010 16:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no tak odtrh nastav normál od oka aby to bylo tak 0,5mm no a potom pootáčej tím šroubek ktrerým je uháhlá vačka a když se ti začnou otevírat kladívka tak píst musí vyjen jen o cca 1,6 mm...a jestli ti vyjede třeba o 3 mm tak povol ty 2 šrouby co drží stator a pootoč celý stator a zse vyzkoušej o kolk mm ti vyjede píst když se začnou otevírat kladívka..a takhle pořád dokola dokud nedocílíš ten zprávný předstih
 
 
Datum: 01. června 2010 15:54
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoši prosím vás je dobré když mezi kladívkama lítá jiskra? vím že tam má být :-D ale já ju mám docela tu jiiskru velkou.skoro jak na svíčce ...může to taky být? a jestli jo tak mám předstih i odtrh správně ne? díky moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2010 17:24
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky moc... :-D
 
 
Datum: 01. června 2010 17:24
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Kondík je 100% v pořádku...mě tam lítala jiskra jako prase protože byl velkej odtrh...dal jsem menší a bylo to oK.
 
 
Datum: 01. června 2010 16:43
 
 
 
 
Jméno: BFU ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli to vadí poznáš až když to chvíli po rozjetí zdechne :-D páč se kontakty opálí 8-) pokad máš dobrej kondik tak by se to nestane...
 
 
Datum: 01. června 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a mela by se alespon ta mala jiskricka ukazat po kazdem salpnuti? a je lepsi teda když tm ta jiskra je mensi jo ? protože když ju dám menší tak se mi neukáže u každého prošlápnutí ....
 
 
Datum: 01. června 2010 15:06
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel9561    
uvedu to na pravou míru. jiskra mezi kladívka by být NEMĚLA, je to negativní jev (opaluje kontakty kladívka), nicméně pokud je hodně malá, ničemu to neškodí. jednou z fcí kondenzátoru je eliminovat jiskření mezi kladívky, takže pokud to tam hodně jiskří, je na vině právě špatný kondenzátor. jinak osobně mam 2 fichtly a čezetu, a ani na jednom stroji mi mezi kladívky na volnoběh nic nejiskří.
 
 
Datum: 01. června 2010 14:18
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mates: kurnik tolik se v tom a hlavne v te elektrice nevyznam.ale hosi prosim vas nemate nekdo nejakou fotku neboneco jak to ma byt ta elektrika vevnitr? mi se zda ze tam mam hodne moc kabelu.a na druhem fichtlu mam asi skooro o pulku mene..:-( nevim jak to ma byt nebo jak....
 
 
Datum: 01. června 2010 13:15
 
 
 
 
Jméno: Mates      IP: uživatel9560    
taky to může být přehozenýma cívkama v zapalku....na jiskru ti jdou 2 a má tam jít jedna (cívka) a 2 cívky mají jít na světlo klakson atd....zkontroluj si to
 
 
Datum: 01. června 2010 12:56
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj je to dobre ze je tam jiskra..ale nesmi byt velika....jinak ja si myslim ze je to tim kondikem...koupil bych novej
 
 
Datum: 01. června 2010 12:33
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel9333    
hele to ti neporadím.. myslím že kondíkem to není, ale odtrhem...na mé 555ce též lítaly jiskry mezi kladívkama jako blázen, úplně to bylo slyšet jak ty jiskry překakujou, kondík mám novej, nakonec to bylo odtrhem.. měl sem ho velkej jako kráva....
 
 
Datum: 01. června 2010 11:40
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takže mám vyzkoušet jiný kondík jo? ale jinak to je dobré né že tam je jiskra ne? díkky
 
 
Datum: 01. června 2010 9:47
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám to samé a kondík je asi dobrej, protože když ho odpojím, tak jiskra na svíčce neskočí.
 
 
Datum: 01. června 2010 9:30
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9559    
máš špatný kondenzátor :-)
 
 
Datum: 01. června 2010 7:59
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hosi je to tak nebo je to blbost?takhle jsem to nasel na netu... ... ? budeme pootáčet šroubkem na vačce tak,až píst vyjede do horní úvrati,aby byl za rovno na konci válce.Pak vezmeme posuvné měřítko a naměříme si 1,6 - 1,8 mm(lepší je 1,6) přiložíme hloubkoměř na píst přesně tak, aby se dotknul.Jestliže je píst v horní úvrati 1,6mm,tak se podíváme jestli je otevřené kladívko.Pokud ne povolíme příchytky statoru a pootočíme s ním,aby se kladívko otevřelo,ale musíme dbát, aby se nám neposunul píst.Potom zkontrolujeme jestli je otevřené kladívko,když je píst před horní úvratí 1,6-1,8. Potom už s ničím nehýbejte.Nasaďte hlavu a dotáhněte ji křížovým způsobem.Pak našrubujte svíčku a máte to hotové odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2010 12:26
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ooo.díky moc ..idu to vyzkouset.díky ....:-)
 
 
Datum: 01. června 2010 12:26
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
kdyz uz sundam hlavu... tak se to snazim trefit co nejbliz... treba i ty 2mm tamnastavim..nasadim hlavu... a v tomhle momente uz nejsi daleko od pravdy.. :-) pak uz jenom... malinko soupnu zaplovani do leva.. dotanu nakopnu... plnej kotel.. pokud krouti jak blazen.. bez toho aby vynechal nebo strelil... tak mam hotovo.. pokud mi chytne na poprve.. ale nejde vytocit.. tak zase soupnu... dotahnu... nakopnu.. plnej.. pokud toci jak blazen... naskocim projedu.. pokud jede dobre.... nasadim vycko a halloooo :-) vcera jsme jsem delal kamosovi CZ 175... no a ve vysokej otacka mu nechtel jet.. vynechavala.. atd.. ikdyz chytala bezkonkurencne na prvni slapnuti :-) tak mi rikal at se mu v to nehrabu.. ze je rad.. ze mu to aspon takhle chyta :-) nic... sundali jsme to... a nameril jsem predsti 5mm:-D to byla pecka :-D tak sme to dali na tech 2,9 3,0mm... a tez chyta na poprve.. a jede. jak blazen :-)tak at se dari :-)
 
 
Datum: 01. června 2010 11:16
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachl. : díky moc. jo já vím taky bych to napsal jinak.ale to je zkopírované z netu .. ale je to teda tak.to je dobře.díky moc péro : já mám hlavu dole a tak to chci nastavit přesne.ale jinak díky moc ...
 
 
Datum: 01. června 2010 7:49
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
možná bych se na to víc vy*ral ...prostě až se ti začnou otevírat kladívka tak strč do díry místo svíčky úzkej šroubovák až na píst a ten ti pak musí vyjet o těch 1,6-1,8mm (samozřejmě od oka..) tak to šteluj tak dlouho , dokud toho nedocílíš...
 
 
Datum: 31. května 2010 23:33
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to je ok...ale mozna bych to napsal vic čecha...
 
 
Datum: 31. května 2010 23:08
 
<  143  144  145  146  147  148  149  150  151  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 14:17:05 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu