Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec, mam čz 150c, šlo by místo 6v baterie do ní dát 12v baterii????, mam ji ze skůtra a je mi ji líto vyhodit, takže bych aspoň ušetřil za novou 6v. Předem díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2010 9:44
Datum: 31. května 2010 9:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čz 150 C nemá baterii!!!
Datum: 30. května 2010 23:26
 zdar jak docílit excelentního volnoběhu? me to vždycky chcípne kdyz pustim plyn
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 5:59
Jméno: kubiq
IP: uživatel9443
 prostě dělá se to za tepla když nastvíš otáčky za tepla tak jdou a za studena jsou malinko vyžší než se ohřeje pak klesnou a drží, ale když je nastavíš za studena, jakmile se ohřeje chcípne ti to to je dokázaný a věř nám nebo ne
Datum: 02. června 2010 5:59
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hele když nám nevěříš, udělej pokus- nastav dobrý volnoběh za studena a zahřej motor ( jasný že za tepla chcípne) a potom nastav volnoběh za tepla .. a uvidíš kdo tady má pravdu...
Datum: 01. června 2010 20:29
Jméno: kubiq
IP: uživatel9443
 za tepla vždycky za tepla to ti řekne jakejkoliv kolega kdo o tom něco ví a zabívá se tím
Datum: 01. června 2010 18:05
 tak se dohodněte za tepla nebo za zimy?
Datum: 01. června 2010 16:25
 Volnoběh se ladí za tepla. To snad ví každý malý děcko...
Datum: 31. května 2010 17:23
 BFU sám si vtipálek....když seřídíš aby držel za studena tak za tepla ti bude tuplem držet ty moulo.
Datum: 31. května 2010 14:55
 ceZetak je vtipalek  k čemu ti bude že se za studena pěkně poběží, když po několika km zastavíš například na křižovatce a von ti zdechne  pokad to správně sešteluješ tak musí běžet za studena i za tepla... excelentního volnoběhu docílíš pouze excelentním seřízením   dost velkej vliv má taky předstih
Datum: 30. května 2010 23:25
 manas: cápeš nesmysly..volnoběh se šteluje na studeném motoru...k čemu ti je že za tepla ti držet bude a za studena bude zdechat?
Datum: 30. května 2010 23:06
 at máě stroj jakýkoliv šteluj volnoběh při teplým motoru za studena toho nedocílíš.nejdřív se projed zahřej to pak šteluj.
Datum: 30. května 2010 22:29
 bohatá směs=hodně benzínu a málo vzduchu... třeba když startuješ motor za studena tak musíš uzavřít přívod vzduchu aby byla bohatší směs.. hele nevím co máš za káru takže ti to přessně neřeknu...
Datum: 30. května 2010 22:05
 bohatá smes je hodne benzimu a malo vzduchu? nebo hodně vzduchu a malo benzinu?
Datum: 30. května 2010 21:49
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A kde je ten na smes?
Datum: 30. května 2010 21:48
Datum: 30. května 2010 21:35
  jo aha dík ten sroubek je ¨na karburatoru tipuju ?
Datum: 30. května 2010 21:22
 jak toho docílíš? utažením šroubku volnoběhu
Datum: 30. května 2010 21:18
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 trpělivostí  mosis štělovat srubkem coje mezi tryskama, a kdyz pritahnes, tak zvysujes, a kdyz povolis tak nizujes volnobeh.
Datum: 30. května 2010 21:17
Jméno: samton007
IP: uživatel5349
 zdravím našel jsem doma tyristor z babety ale zádnou nemám tak mě napadlo jestli by se nedal zapojit na pionýra jako ty tyristory jak sou na ně plánky na netu díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2010 18:00
Jméno: samton007
IP: uživatel5349
 ale vždyť babeta má 6V indučku
Datum: 31. května 2010 18:00
 no malinko sem kecal, u fichtla to hodí jiskru ve chvíli kdy se kladívka rozepnou tedy ne přímo nulou ale rozepnutím  stačí tedy doplnit pár součástek nebo můžeš použít cívku třeba z relátka a udělat si taky bezkontakt
Datum: 30. května 2010 23:09
 to ceZetak: To se mi opravdu nezdá - sem elektrotechnik  je vidět že Ty jsi o tom nic nečetl   samton: kromě toho zapalovacího pólu budes muset vyresit ještě to spínání který se na babetě provádí kladným impulsem kdežto na fichtlu nulou...
Datum: 30. května 2010 22:04
Jméno: standa
IP: uživatel9543
 zjisti si kolik je tam vstupni napeti ..... kdyz se vhonš previne zapalovaci pol z fichtla a pouzjije se 4V inducka z babety tak to musi fungovat
Datum: 30. května 2010 21:48
Jméno: samton007
IP: uživatel5349
 takže je možný to nějak zapojit
Datum: 30. května 2010 21:06
 BFU.....a tos četl kde?  ....ten tyristor valí na 6 V....jenž eproblém je v tom že u zapalka z babety se nepřehoupneš přes 6 000
Datum: 30. května 2010 21:03
Jméno: samton007
IP: uživatel5349
 ok já se jen zeptal jestli to k něčemu ještě je nebo jestli to vyhodit
Datum: 30. května 2010 20:46
 Fungovat nebude už proto že potřebuješ mnohem vyšší napětí tak 300V a víc  fichtl má jen asi 6V, takže bys musel přidat nějaký trafo nebo převinout zapalovací pól... a na ten bezkontakt by to mělo jít předělat
Datum: 30. května 2010 20:42
 Tyristor podle mě funguje jenom na bezkontaktní zapalování
Datum: 30. května 2010 20:30
 čau lidi, chtěl bych se zeptat na pár upřesňujících věcí u zapojení VAPE. Takže, zajímalo by mě, kam mám napojit napájecí kabel od kontrolky dobíjení, aby fungovala jako dříve. U starého relé byla napojena přímo na něj, ale u regulátoru u VAPE nevim kam s ním... A další otázka, pokud jsem dal kostru na šrouby co drží regulátor(jako to bylo i u starého relé), může se s regulátorem něco stát?? Ještě doplňující info, jedná se o ČZ 180-487.4 a VAPE typ SZ14. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2010 20:23
 čaučik Migeli. Záleží na tom, jestli máš VAPE regec s výstupem pro kontrolu dobíjení. Pokud ano, (zpravidla je v červeno-zelené barvě), protáhni kabel až ke kontrolce
dobíjení a zapoj na kostřící kontakt kontrolky dobíjení. Na živáka kontrolky dobíjení přivedeš kablík ze spínací skříňky ze svorky 15 (ta je volná, protože budící napětí
už nepotřebuješ). Pak to funguje tak, že po zasunutí klíčku se kontrolka dobíjení rozsvítí - v regecu je totiž vývod pro kontrolu dobíjení přikostřen. Jakmile po nastartování
dodává alternátor dost šťávy regec se překlopí - t.j. odkostří se a kontrolka zhasne - proud jde na baterku. K ukostření regulátoru - ten musí!!!! být přikostřen.
Datum: 25. října 2010 20:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau hoši je složité předělat čz 175/477 na zapalování z pionýra? jak se nasadí rotor na kliku je to potřeba nějak upravit? a na stator se bude asi muset udělat nějaký mezikus ?kdyby jste měl někdo foto jak to máte tak mi to prosím pošlete na email hemerkaluk@seznam.cz dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 13:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no protože jednomu chlapovi hnije na dvorku čz 175 a nejsou tam celý kastlíky a všechno možný pro dobíjení...takže to od něho asi koupím a předělám na to z pionýra a někdy časem bych jí třeba poskládal jak to má být....doufám teda že když tam dám to z pionýra tak že to pak jde vrátit zpět? ale to by snad mělo jít ...
Datum: 30. května 2010 13:44
 rotor má stejnej kónus...takže jenom mezikus pro stator... btw proč to chceš měnit?
Datum: 30. května 2010 13:19
Jméno: kjasgdh
IP: uživatel7854
 Čau Mám dotaz , když dám do panelky Vape zapalování nahradí to i starý dobíjení nebo ne ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 15:14
Jméno: akjhsjdhaskj
IP: uživatel7854
 dik
Datum: 30. května 2010 15:14
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel9204
 na panelku a na kyvačku se prodavaji jen sady ktere nahrazuji dobijeni i zapalovani,sady ktere nahrazuji jen zapalovaní lze použít na modely s alternátorem takže 632,638,639,640.......
Datum: 30. května 2010 13:24
 hlmut: hledam hledam...ale na stránkách Vape.cz nacházim pouze sady, která nahrazují jak zapalovací, tak dobíjecí část...na panelku samozřejmě
Datum: 30. května 2010 13:14
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 To neni zcela pravda. Prodava se vic sad. Nektere nahradi jen dobijeni, jine komplet vcetne dobijeni. Mrkni na Vape.cz a uvidis.
Datum: 30. května 2010 12:47
 jo
Datum: 30. května 2010 12:32
Jméno: jawaSS
IP: uživatel9121
 čau chtěl byc se zeptat jestli vadí když dám na jawu 20 cívku 6V když tam má být 8V Co je lepší když tam dám tu 6V nebo když dám 12 může to tím nějak zhořet díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 12:22
Jméno: já
IP: uživatel7854
 já taky
Datum: 30. května 2010 12:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je to jedno..já tam mám taky 6v
Datum: 30. května 2010 2:04
Jméno: jawaa
IP: uživatel9121
 čau hoši mám tu jeden problém mám na pionýra jawa 20 cávku 6V a chtěl bych se zeptat jestli to vadí když tam má být správně 8V startuje to normálně ale jak se začnu rozjíždt tak jak se dostane do záběru tak to začně úplně scípat ikdž mám plný plyn a do kopce to tak vůbec nejede předtím jsem tam měl 8V a jelo to krásně myslíte žze to je tím díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2010 22:53
Jméno: motors
IP: uživatel7220
 Už nevím co stím.Dávám dohromady pionýra na fichtlcross ne a ne chytnout zapalování.Koupil jsem nový svíčky brisk 14,15,17.Mám doma asi 20 starých svíček.Dám svíčku do fajfky přiložím na válec jiskru hází,dám do válce NIC.Zkoušel jsem všechny svíčky mám 14-7,14-8,N7,N8 a jediná která blafne je N8R.Nastartuje nejde do otáček a z vejfuku mi něco černýho teče asi benzín.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2010 21:22
 to by melo bejt ok...podivej se jestl jeste nemas na kladivkach bllej skvarek.. ja to tam mam kazdej den.a musim to furt cistit aby mi to jelo
Datum: 29. května 2010 21:22
Jméno: motors
IP: uživatel7220
 Táta ma fichtla taky leju jeho benzín nevím 1:30,1:40 jemu to jezdí.
Datum: 29. května 2010 21:10
Jméno: motors
IP: uživatel7220
 Výfuk je upravený nový hikone,předtih jsem zkoušel snad stokrát,odtrh na svíčce jsem nezkoušel.
Datum: 29. května 2010 21:07
 jo a z vyfuku ti netece benzin,ale nespalenej olej...kolik davas oleje do benzinu?
Datum: 29. května 2010 21:04
 ucpaný výfuk nejspíš,nejak ho vycisti,,zkus seridit predstih,odtrh,sklepni odtrh na svice na 0,4-0,5 mm,a melo by to chytnout
Datum: 29. května 2010 21:00
 mohla by se predelat elektrika na jawe 250 ze by bylo - na kostre sem autotronik ,jsem zvykly na - na kostre
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2010 7:10
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Drát z předního uhlíku je přišroubován na kostru dynama. Plus pol z aku se připojí do elektrické sítě přes pojistku 15 A na svorku 30 ve spínací skřínce.
Datum: 31. května 2010 7:10
 jaky ukostreny uhlik? aopravdu do site?
Datum: 30. května 2010 8:15
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Zapojíš baterii - na kostru + do sítě, vytáhneš ukostřený uhlík, dále asi na 5 sekund propojíš drátem svorky 51 a 61. Zastrčíš uhlík nastartuješ a zkontroluješ jestli dynamo dává proud.
Datum: 30. května 2010 6:42
 sem autoelektrikář a s tímhle sem nikdo neměl problém....samozřejmě že to jde, dá se přebudit dynamo, bohužel už sem zapoměl postup.... hledej na jawamanii...tam ho najdeš
Datum: 29. května 2010 19:25
 Zdar mam problem s dobijenim u čz 175/477 kdyz zapnu svetla tak to prestane dobijet a chcipne to a bez světel to jede normálně
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2010 16:03
 hoj.prosím vás jak mám zapojit zadní světlo na babete?mam tam 2 zarovky.obe dve funkcnni ale nesviti ani jedna.a predni svetlo mi sviti ale vzdy po chvilce mi praskne ta ppredni zarovka.co s tím mám dělat prosím? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2010 15:07
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Tak to zadní světlo zapoj stejně jako to přední, a do předního si kup silnější žárovku...
Datum: 29. května 2010 15:07
 Čau draci, prosím o radu. U babetty 210 mám nepravidelnou jiskru ve vysokejch otáčkách, na volnoběh šlape, ale jak se přidá začne vynechávat a cukat, poradíte někdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2010 14:12
Datum: 29. května 2010 14:12
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zkus vyměnit tyristor. Mě to taky blblo.....
Datum: 29. května 2010 13:30
 Zdarec, mam čz 150, je v ní vybité magneto(nejezdilo se s ní 25 let), šlo by tam zapojit obyčejnou 6v cívku, jakoby vynechat magneto a dát tu cívku místo něj? předem díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2010 6:05
Jméno: vacin
IP: uživatel8209
 Spíš myslíš, že máš kaput vysokonapěťový pól. To byla u čz častá závada. Jde to udělat jak říkáš- místo vysokonapěťový dáš světelnou a zapojíš klasicky 6V indukčku
Datum: 29. května 2010 6:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to je nějaký divný ne? já mám doma rotory co nejely ještě dýl,,třeba z předválečný čz a stále má docela velkou magnetickou sílu
Datum: 28. května 2010 23:59
 to by neřešilo tvůj problém...nech namagnetovat rotor, pak to bude zase ok...
Datum: 28. května 2010 22:30
 je to pravda ze se u jawy 250 dava +na kostru?to je blbost ne vzdycky se dava - na kostu
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2010 20:55
 a dalo by se to predelat ze by byla na kostre - sem tak zvykly
Datum: 28. května 2010 20:55
 u starých jew se dávalo vždy na kostru plus......mínus na kostře měly až čezety
Datum: 28. května 2010 20:05
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_250_typ_559/schema/panelka
Datum: 28. května 2010 20:00
 Čus drací potřeboval bych poradit mam JAWU 350 typ 640 a přestalo mi to dobíjet a nevím co stím? Jak je pod sedačkou ta usměrnovací krabička s diodama tak se mi tam vždyky upálil drát tak jsem ho asi 4 přiletoval a dnes odešli ty diody tak jsem sehnal novej ten usměrnovač dal jsem ho tam a už to nedobíjí a nevim co stim relátko jsem skoušel měnit a prostě už to nefunguje prosím o radu děkuji moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2010 12:33
 děkuji moc za radu včera večer se mi to povedlo dát do hromady ještě mě napadlo podívat se na to pomocné relé a ono bylo spálené tak jsem tam dal noví to plastoví ale asi to neni ono protože aby seplo tak musim dát plnej plyn a pak už to dobíjía v malejch otáčkách
Datum: 29. května 2010 12:33
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 skus skontrolavat uhliky a kotvu
Datum: 28. května 2010 20:04
 Může se poškodit cíka 6V z kejvačky, když připojím baterku s 9 volty?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2010 12:33
 Myslim, že když ten zdroj trochu zatížíš tak to napětí zase klesne na těch 6-7V.... jinak ta cívka vydrží i 600V viz. tyristorové zapalování
Datum: 29. května 2010 12:33
 POZN: ne dávám, ale "dává"
Datum: 28. května 2010 14:20
 Já používám vnější zdroj(takovou zelenou krabici) a když ho nastavím na napětí 6V, dávám proměřením asi 9V, tak jestli to nemůže něco zničit.
Datum: 28. května 2010 14:19
 Cívka se určitě nepoškodí, jestli myslíš tu 9V co se prodává v trafice tak ta dokáže dát hodně malej proud, rychle se vybije a řekl bych že pořádně tu cívku ani nenasytí
Datum: 28. května 2010 13:53
 zdar lidi, mel bych par dotazu, koupil jsem si zapalovani VAPE na svou ČZ 180 a vyskytli se nejasnosti. Takze, chci se zeptat, jestli se to da nejak zapojit, aby motorka chcipla pri vyndali klicku ze spinaci skrinky, jako u stareho zapalka?? Dalsi vec je, v baleni je i takova mala cerna kravicka tvaru krychle o rozmerech asi 1.5mm, nevim, kam to mam zapojit a co s tim, bratr rika, ze je to stykac, ale stejne nevim, co s tim... a dalsi vec je, ze v navodu je napsano, ze se minus baterie ma dat na kostru a plus na spotrebice, znamena to jen, ze minus dam jen nekam na ram a hotovo, nebo musim jeste neco upravovat?? Jo a jeste jedna vec, jak vedou kabely od statoru, tak hned z kraje jsou 2 bile kabely, o nich v navodu tayk neni zminka a nenapada me, kam je zapojit, tak kam s nima?? sorry, ze otravuju, sem na elektrotechniku levej, tak nechci zku.vit neco hned na zacatku  . Kdyby nekdo mohl, tak poslete treba foto, nebo odpovezte na mail, diky moc za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 17:59
 jj, díky za info, to bude ono  svito, dej mi pls mail, kdyztak se na neco zeptam...
Datum: 27. května 2010 17:59
Jméno: pepa
IP: uživatel9522
 tak aby to chciplo kdyz vyndas bosak je prave ta cerna krabicka kabel co vedl od bosaku k civce zapojis na jeden vystup na druhej pripojis kostru na treti taky kostru a na ctvrtej ten modrej kabel co pisou v navodu ze se ma vyzkratovat ono to udela to ze kdyz zanes bosak tak to odkostří ten kabel cimz to jde nasledne nakopnout a kdyz ho vyndas tak ho to prikostri a zdechne to
Datum: 27. května 2010 17:30
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel9204
 1.Ano jde to zapojit aby to slo chcipnout bosarnou.
2.ta krabička je rozpínací relé bez toho to bošárnou chcípat nepůjde.
3.s tou kostrou nic dělat nemusíš prdni to na rám kde bude dobrá kostra ne na barvu.
4.jestli jsou z očkem tak to bude kostra
5.Jestli chces tak napis 570157402 nebo na mail a vyfotim ti co budes chtit ted jsem taky delal komplet elektrinu na 634 tak ti muzu nakreslit i scheme pro to rozpinaci rele+vape+spinacka
Datum: 27. května 2010 17:11
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 nazdar, na manetu s125 (dynamostartér 45W) potřebuji misto relátka dát na to dobíjecí dynamo usměrnovací diodu, aby mi baterka dynamo nezpálila, ale nevim jakou aby mi vydržela,, dík, poradte, je na 12 v a plus je ukostřen, - sveden do dratu,
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 1:04
Jméno: 207/200
IP: uživatel5727
 Zdarec všem,mám babetu typ 207/200 a mám takový problém,buďto za jízdy trochu vynechává nebo úplně tzv.chcípne...během jízdy jako by se vypnulo zapalovaní...motor má přitom nové simerinky,vyčištění a přetěsněný karbec,nová svíčka,nový kohoutek na banzín + jemný filtr...najel jsem cca 50km úplně bez sebemenších problémů a teďka tohle najednou...jediný s čím mám (problém) je tzv. vysoké napětí,už tam dáám místo 6V žárovek rovnou 24V i 12V praskaly...budu moc rád když mi poradíte co s tím dělat...dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 17:26
Jméno: 207/200
IP: uživatel5727
 před časem jsem tam už dal ten omezovač,ale nevydržel...a ta směs,ta může tak rychle zlikvidovat svíčku?
Datum: 27. května 2010 17:26
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Nejprve dej 6 V žárovičky a na živý vodič k přednímu světlu připoj omezovač napětí. Upevni ho šroubem co drží filtr. Potom se
podívej na svíčku .Jestli bude černá od sazí , bude špatná směs a svíčka mohla ,,kleknout" .
Datum: 27. května 2010 12:14
|



|