česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  62  63  64  65  66  67  68  69  70  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: vocko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, koupil jsem zapalko VAPE na pio, při montáži mám několik problémů, první byl že nešel dotáhnout šroub od rotoru, vyřešeno zkrácením šroubu. Druhý a hlavní problém je, že když nastavím předstih na 1,9mm před horní úvratí pístu (jak píšou v návodu) nejde mi nastavit riska statoru tak aby se kryla s riskou rotoru, risky se kryjí pouze v horní uvrati a to je stator vytočený na maximum. možná to půjde líp pochopit z fotek https://plus.google.com/photos/108988950496879466273/albums/5749879146146208017 nemáte někdo fotku namontovaného zapalka abych mohl porovnat co jsem udělal blbě? nebo nějakou radu moc díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2012 23:18
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já nerozumím té poznámce co je v grafu u křivky předstihu: "Pozn. Při odpojeném osvětlení je timing posunut do předstihu o 1° až 2° podle otáček motoru." Jak tomu mám rozumět?
 
 
Datum: 03. června 2012 23:18
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 03. června 2012 22:18
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://bikepics.com/pictures/2127072/ nesrandujte ze neviete nastavit vape :-D
 
 
Datum: 03. června 2012 22:13
 
 
 
 
Jméno: vocko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi neumím číst, návod mám v garáži, zítra se mrknu, díky draci
 
 
Datum: 03. června 2012 22:13
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
dwein byl rychlejší
 
 
Datum: 03. června 2012 21:53
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
a nemáj bejt náhodou rysky proti sobě v horní uvrati??
 
 
Datum: 03. června 2012 21:52
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
pokud si dobře vzpomínám tak v návodu píšou že máš dát píst do hú a k rysce rotoru nastavit stator tak aby se kryly... chápu to tak, že ty dáš píst 1,9 před hú a pak k tomu chceš dát rysku. a to je špatně. jednodušeřečeno - píst nahoře - rysky se kryjí.. potom už si posouváním o milimetry do prava či leva nastavuješ tobě vhodný předstih.
 
 
Datum: 03. června 2012 21:50
 
 
 
 
Jméno: vocko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak stator mám stejně, je možné že bych měl "čudlík" na klice navrtaný jinde?
 
 
Datum: 03. června 2012 21:39
 
 
 
 
Jméno: JAWA 05      IP: uživatel12615    
 
 
Datum: 03. června 2012 21:29
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosím je tu na fichtlkrámku příchitka na magneto je to taková tyčinka která je na ojnici a drží magneto díkec bedy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2012 20:27
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to si vyrob z nějakýho šroubku já to tak mám už hodně dlouho a dobrý...
 
 
Datum: 03. června 2012 20:27
 
 
 
 
Jméno: Petr 8      IP: uživatel13899    
Zdar draci, mám namontované VAPE 6V na Jawa 350 354 a nevím jak zprovoznit ampérmetr v nádrži pokud to vůbec jde a taky nevím kam připojit skratovací kabel,který už mám vyvedený ze spínacího rele. Jinak jsem všechny kabely ve spínačce nechal po staru kromě kabelů z cívek a zapalování ty jsem vytahal pryč. Předem díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2012 17:20
 
 
 
 
Jméno: Lukino12      E-mail:      IP: uživatel10810    
zdravim,a jak je to u klasickeho dynama s elektronickym rele,funguje normalne s timhle ampermetrem?a nemate nekdo schema zapojeni dratku podle barev?chtel bych to mit v barvach v jakych to ma byt.
 
 
Datum: 04. prosince 2012 17:20
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To relé musí být rozpínací- Když přivedeš proud do relátka tak se rozepne a odpojí ukostření, jiskra háže... Při odpojení relátka-ukostří a jiskra nehází.....Dej bacha co tam máš za relátko....(jsem měl spínací relé a šlo to naopak)..... S tím ampermetrem ti neporadím......... Jinak zapojení toho relátka-85 a 30 na kostru, 87 modrý kábl od indučky a 86 na 15 přívod proudu (u Bosch spínačky je to kontakt 15 , u spínačky s ampérmetrem to nevím).............
 
 
Datum: 03. června 2012 21:10
 
 
 
 
Jméno: cvs      IP: uživatel10587    
jak poznam kolika watové mam zapalování jestli 20W nebo 30W odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2012 14:25
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spis je to napsane na statoru :-) nebo take ze 30W zapalko ma spojene obe 2 svetelne civky at to jezdi
 
 
Datum: 03. června 2012 14:25
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš to napsaní na magnetu
 
 
Datum: 03. června 2012 13:58
 
 
 
 
Jméno: jarda1309      E-mail:      IP: uživatel13892    
zdarec drací chci se zeptat mam všechny nové dily na elektrice a jiskru nehodí...napřed hazela a ted ne odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2012 20:55
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Máš dobře ukostřeno? Stává se, že se někd kvůli laku nebo špíně špatně ukostří a pak se tohle děje. :-)
 
 
Datum: 03. června 2012 20:55
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a máš dobře odizolované kladívko?
 
 
Datum: 03. června 2012 19:38
 
 
 
 
Jméno: jarda1309      E-mail:      IP: uživatel13037    
tak jsem to zkusil a hazí občas jednou hodí a pak zase ne
 
 
Datum: 03. června 2012 19:06
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Odtrh na kladívkách/svíčce, indukčka, správné zapojení, odmastit kondenzátor, zkontrolovat dráty od cívek a předstih, proměřit zda jde do indukčky proud, ohmmetrem zkusti kábl s fajfkou .. ted jsem dělal elektriku na fichtlovi a příčiny byly nejdřív přehozený dráty (oba byly červený) a kondenzátor..
 
 
Datum: 03. června 2012 16:10
 
 
 
 
Jméno: jarda1309      E-mail:      IP: uživatel13892    
je to mustang a to sem kontroloval občas hodí ale malou jiskru
 
 
Datum: 03. června 2012 15:04
 
 
 
 
Jméno: Pejsek      IP: uživatel11657    
hele skontoluj kablíky já hledal taky příčinu a pak jsem zjistil že upadl kabel u cívky... :-D
 
 
Datum: 03. června 2012 13:42
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
taky by bylo fajn kdybys řekl o jaký sroj se jedná
 
 
Datum: 03. června 2012 13:14
 
 
 
 
Jméno: hejqq      IP: uživatel10587    
čaute jaký má být průměr drátu na fichtlku 21 ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2012 15:16
 
 
 
 
Jméno: Mara21      IP: uživatel11670    
Pruměr drátů mám být 0,75mm.
 
 
Datum: 03. června 2012 15:16
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12545    
cau chci se zeptat jak má bejt zapojení zadní svetlo ja tam mam jen jeden kabel a nevim kde ma bejt přidelanej je to na mustangovi dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2012 21:04
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12545    
noo díky stando podle tohodle popisu to skusim
 
 
Datum: 04. června 2012 21:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13900    
Zcela vyjimečně se musim čezeťáka zastát. Zapojit světlo/světla na fichtlu je jak zašroubovat žárovku...stačí se jen oprostit od psychycký bariery že je to eletrika a že to musí bejt složitý....pak zjistíš že všechno je jeden drát,ten se v přepínači v masce spojí a nebo rozpojí (svorka 55 vstupní a svorka 56 výstupní)a ten se následně v přepínači na řidítkách přepíná na dálkový a nebo potkávací(56a,56b),tyto dva kabely jdou nečekaně na vlákna přední žárovky a z těchto kontaktů vedou dva dráty na na zadní žárovku. na každý kontakt zadní žárovky přesně jeden kabel....pokud tam máš staré 20W zapalování,tak se ze zadní žárovky natahne kabel do vypínače v masce na svorku 58 a ze zmíněné svorky na malou cívečku v zapalování....případně se dá malá cívečka rovnou spojit se zadní žárovkou natvrdo.... to je vše....není na tom co řešit....
 
 
Datum: 03. června 2012 20:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co že neumíš s elektrikou? to je problém se podivat do chematu odkud kam vede jeden blbej drátek? jestli ano tak je mi tě fakt líto :-)
 
 
Datum: 03. června 2012 19:16
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12545    
ty sám seš ubohej když nadávaš nekomu co neumí s elektrikou.
 
 
Datum: 03. června 2012 14:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA-ceZetak      IP: uživatel4196    
honzo to jak ses ohradil komentem k mému profilu je ubohé :-) jen ukazuješ jak nízké IQ máš ;-)
 
 
Datum: 03. června 2012 14:02
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12545    
přesne hlavne že on odpoví na otazku :kolik si toho odvozil ,odpoví nechápu pak teda nevim kdo je tu blbej
 
 
Datum: 03. června 2012 12:14
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ceZetak taky nic jiného neumí než nadávat každému že něco neumí a poučovat
 
 
Datum: 03. června 2012 12:05
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12545    
JAWA-ceZetak hlavne jesli se v tom viznáš ty když si tak chytrej, nadávat umí každej ale poradit umí jen mistr díky Matěj :-)
 
 
Datum: 03. června 2012 11:55
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel12688    
Jeden kabel musíš víst od cívky ke světlu na jeden pól, a druhej pól na žárovce ukostříš ;-)
 
 
Datum: 03. června 2012 11:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
protože si blbej :-) .. a že se nevyznáš ve schematu? tvoje mínus :-) .. v tak jednoduchém schematu se vyzná i totální pako ;-)
 
 
Datum: 03. června 2012 10:12
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12545    
proč nemam pořád jezdit ? :-D
 
 
Datum: 03. června 2012 9:41
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak připoj na světlo :-D nevim jak to napsat proste si s tim pohraj a pořad nejezdi :-D
 
 
Datum: 03. června 2012 9:22
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12545    
jak je kryt zadního svetla tak podnim tam čumí nakej černej kabel a není tam připojenej ja nevim kam ho mam připojit a v tom schematu se nevyznám :-D jinak dík
 
 
Datum: 03. června 2012 9:13
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kde ho maš ten jeden kabel ? kde je odpojenej ... jinak tady je schme snad se v tym vyznaš http://jawa50tuning.wbs.cz/el_23a.gif
 
 
Datum: 03. června 2012 8:25
 
 
 
 
Jméno: Matej      E-mail:      IP: uživatel13887    
Chong vdaka za radu no mám pocit že i napriek tomu že som elektrikár asi by som to nedokázal posklada´t...dal by si mi kontakt na teba ? Ja teda počkám kým to odtestujete zistíte čo a ako a uvidí sa Každopádne ak by to bolo možné chcel by som to zrealizovat na mojej Jawa 05 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2012 7:27
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
Ahoj, kontakt je na tom webu kam dávám odkazy. V zásadě není na tom pařezáským zapalku co zásadně testovat. Musíme jen najít v jaké fázi jsou obě vinutí pařízkovýho zapalka a dát je sfázované do serie, to je jediná věc co nyní nevíme. Vzhledem k tomu že jsou tam ale dvě vinutí a je tam jednoduchý magnet o dvou pólech, tak sio myslím že nás nečeká žádná záludnost. Pokud máš ale Jawu 05 a do této úpravy by jsi se dal, tak bych použil modernější verzi zapalka pionýra, která má tři póly z níž získáš 45W, nebo pokud máš přístup k strojírenských technologiím, tak doporučuji nechat udělat stator pro čtyři póly z kterých lze získat 60W (leta to tak mám k plné spokojenosti a 35W žárovkou vpředu) http://btelectronic.sweb.cz/ctyrpol.htm . Ještě jsem Ti zapoměl dodat dvě věci... bateriové zapojení umožňuje použít i bezkontaktní snímání polohy kliky, tedy buď hall (doporučuji), optozávoru (nedoporučuji), nebo indukční snímač (naprosto nevhodné). Další věc je že (a mám to na webu) to nikomu za úplatu nebudu vyrábět, prostě z nedostatku času ale hlavně ze špatných zkušeností z minulosti. Můžu Ti ale poskytnout mailem součinnnost při výrobě a oživení.
 
 
Datum: 03. června 2012 7:27
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12545    
cau mam svíčku brisk N14 a kdiž je motor studenej tak chytne na nakopnutí tak po 4 a když snim ujedu asi 500 metru tk uš ho musim rotzlačovat tak se chci zeptat jesli mám skusit studenejší svíčku nebo co stim udelat ? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2012 17:02
 
 
 
 
Jméno: pionyrak      IP: uživatel13868    
Sdělej pravý dekl na motoru,sdělej hlavu,připrav si šupleru,dej píst do horní úvrati otáčením zapalování doprava tak aby byl píst zarovno koncem válce a nastav odtrh na kladívkách povolením šroubku co kladívka drží a nastav mezi kladívkama mezírku asi skoro 1mm, pak otoč malionko zapalováním doleva o 2mm a žměř šuplerou vzdálenost pístu od horní úvrati. Potom povol stator a potáčej s ním doleva a doprava dokud se nerozevřou trochu kladívka. Potom ho utáhni a nasaď hlavu utáhni ji,nasaď dekl a zkus to nastartovat
 
 
Datum: 03. června 2012 17:02
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12545    
jak to mam naštelovat a taky co díky
 
 
Datum: 01. června 2012 14:19
 
 
 
 
Jméno: pionyrak      IP: uživatel12654    
vyšteluj si předstih na 2mm před horní úvrat a uvidíš.
 
 
Datum: 01. června 2012 10:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to blbě vyštelovaný, ve svíčce problém nehledej, ta za to nemůže...
 
 
Datum: 01. června 2012 9:53
 
 
 
 
Jméno: Matej      E-mail:      IP: uživatel13874    
Zdravím Vás ludia , prosím vás hladám niekoho kto by vedel zhotoviť inštaláciu komplet + vodiče ,ochranné bužírky - z prerušovačom. usmernovačom , stabilizátorom,a regulátorok dobíjania, Vlastním jawu 05 určenu na export do kanady, no je nutné zrenovova´t inštaláciu Som ochotný dobre zaplatit Prípadne aspon poradte kde zakupim usmernovač, prerušovač,stabilizátor, a regulátor na dobíjanie batérie Velká vďaka....kontakt : farcry18@azet.sk odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2012 9:43
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
Není to tak jednoduchý jak to na první pohled vypadá. Když si uvědomíš že máš k dispozici pouze 20W světelného výkonu, z něj chceš napájet 15W a 5W žárovky, tak Ti zbde 0W. Takže nevím z čeho bys chtěl nabíjet a pak následně blikat. Výrobce totiž původně předpokládal že přes den se baterka nabije, když se nemuselo svítit. Ale dneska je situace jiná, dnes musíš přes den svítit a přijde mi z hlediska bezpečnosti trochudivný nesvítit abys byl na silnici méně vidět ale blikat aby bylo jasné jakým směrem jedeš :-). Zrovna vyvíjíme pro pařízka (také vlastně i pro Jawu 05) řešení, kdy se spojí obě vinutí (starého typu) zapalování do serie, čímž se získá 40W/12V (20W jedno a 20W druhé vinutí, plus napětí každého vinutí se sčítá, tedy 6+6V). K tomu je ale třeba pak uspořit odběr kde se dá... na přední žárovce neušetříš. Řešení s výkonnou LED je podle mě nanic vzhledem k nemožnosti přepínat dálková a potkávací světla, plus problémy s kuželem světla. Takže přední žárovku musíš nechat. Vzadu se dá ušetřit LED obrysovkou, případně sdruženou s brzdovkou http://btelectronic.sweb.cz/ledsv2.htm, tím ušetříš cca 5W. Nejhorším žroutem je ale klasické indukční zapalování (to co je pionýru). Když je připojené k baterce, tak se jeho spotřeba utrhne ze řetězu a je schopná ti vycucnout co spojením obou vinutí získáš, takže tam není jiné cesty než vyrobit DC-CDI které žere nesrovnatelně méně (pro neelektronika dost náročné vyrobit) např. http://btelectronic.sweb.cz/cdi.htm. Ale když se tam dá tohle, všechno pochopitelně zapojené s usměrňovačem a regulací dobíjení http://btelectronic.sweb.cz/regjaw.htm (existuje lepší verze), tak budeš mít dost energie na dobíjení a mělo by jít použít i žárovku do předního reflektoru 25W, s tím že na blikny pochopilně zbyde. To co popisuju je jediné smysluplné řešení na které jsme přišli a zanedloho ho budem testovat. Jinak verze na klasické zapalko s touhle setavou leta používám a moji kamarádi a žádnej problém s tím není, plus je užitečné že máme baterku na 12V takže v nouzi je možné na cestě i dobíjet mobil, nebo na opravu si posvítit příruční svítilnou s LED parabolou.
 
 
Datum: 02. června 2012 9:43
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
viac menej sa všetko dá zbúchať doma na kolene ja mám i akumulátor s dobijaím ale bez smeroviek na svojej jawe 21
 
 
Datum: 01. června 2012 12:03
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cauves draci mam na vas dotaz. Jaky maji prurez vodice u elektroinstlace jawy 50/21? Protoze se mi nechce kupovat komplet elektroinstalace to si jen pekne sezenu draty a nataham to sam :-) diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2012 8:04
 
 
 
 
Jméno: havis  ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
diky za odpovedi at to jezdi :-)
 
 
Datum: 01. června 2012 8:04
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
doporučovaná proudová hustota pro měděné vodiče ve svazcích je 4A/mm2, samotnej drát na vzduchu až 10A/mm2 a 30W magneto fichtlu je schopný dodat přes 6A, tak si udělej obrázek sám (trojčlenka bude stačit).. kabely z auta je docela dobrý řešení, tam se s tim počítá, jen bacha aby nebyly nějaký starý, polámaný..
 
 
Datum: 31. května 2012 23:18
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
vytahej kabely ze starýho auta máš je pěkně barevný a průřez akorát
 
 
Datum: 31. května 2012 21:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13872    
myslim žě 0,5-0,75 stačí....zkus si z výkonu/odporu spočítat průřez ;-)
 
 
Datum: 31. května 2012 19:14
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
1mm2 stačí, 1,5mm2 s velkou rezervou
 
 
Datum: 31. května 2012 18:37
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel9144    
Zdar mám takovej problém s mustangem, pořád mi praskají žárovky, hlavně zadní a to tam mám 12V a stejně praskne, elektrika je nová až na cívky, takže to asi bude cívkama, ale potřebuju poradit, jak zjistím, která z cívek odešla, mám je nějak proměřit multimetrem ?? co tam mám měřit? nebo jestli to může být tím že to nemám zapojené podle schématu? mám z cívek vedený drát na páčkový vypínač světel (zapalování mám klíčem) a z vypínače mám 1 drát na zadní světlo a druhý jde na přepínač potkávací/dálkový a na přední světlo, ale to by snad nemělo vadit ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2012 13:45
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel9144    
já to chápu chodím druhým rokem na slabobroud
 
 
Datum: 02. června 2012 13:45
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13516    
hh, pěkně popsaný, ale tady je to tak trochu házení perel :-D .. mi věř, když tu jsou umělci co nezapojí samotnej zapalovací okruh bez světel podle nákresu (nenazval bych to schematem), měl bys to posat slovy "sice to nepochopíte ale věřte mi" :-D
 
 
Datum: 01. června 2012 8:32
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
ne napěťová smyčka, ale špička...........
 
 
Datum: 31. května 2012 23:32
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
Dan: tim to neni, magneto neni stavěný aby dalo dost energie pro světla i bzučák zároveň.. u 30W magneta je v zapojení skutečně zadní žárovka v sérii s přední, to celý paralelně k aktivnímu vláknu přední žárovky, a funguje to proto, že to nesvítící přední vlákno, co je do serie se zadní žárovkou, má daleko menší odpor a tudíž je na něm minimální úbytek napětí a tváří se jako vodič, ale při větším proudu, kdy by mohla zadní prasknout, se přebytečná energie spotřebuje na nesvítícím vlákně, které tak klidně může žhnout.. je to asi stejnej efekt, jako když dáte 100W žárovku do serie nejdřív z nabiječkou k mobilu, a pak s rychlovarnou konvicí, v prvnim případě se bude chovat jako vodič, v druhém bude svítit a konvice jen nepatrně přihřívat.. a neni pravda, teda aspoň u 30W magneta, že při přepí¨nání jde všechna energie do zadní žárovky, nejde totiž nikam, a to je ten problém, protože vzniká velká napěťová smyčka (mimo jiné taky kvůli indukci pólů), která může po připojení pálit žárovky..
 
 
Datum: 31. května 2012 23:31
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel9144    
tak jo jdu to přepojit dík, myslíte že je to i důvod toho proč mi se světlama nebzučí bzučák?
 
 
Datum: 31. května 2012 14:45
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to teda ne,žárovka vzadu musí jít paralelně s předním světlem kdyby jsi je dal seriově tak by jsi tam musel pouštět 12 V ale k zadnímu světlu musejí jít 2 kabely protože v momentě kdy přepneš dálkový/tlumený tak ti jde všechen proud do zadního světla a praskne.Takže do zadního světla jeden drát na tlumený a jeden na dálkový,každej z jedný strany žárovky a oba uchyty žárovky odizolovat
 
 
Datum: 31. května 2012 14:36
 
 
 
 
Jméno: Vermacht      IP: uživatel13869    
Vadí, ta žárovka na zadek musí jít do série s předkem...copak když je cívka špatná tak pálí žárovky? Ta je velice dobrá! Takže to udělej podle schématu a uč se!
 
 
Datum: 31. května 2012 13:54
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
hoj draci... mám trošku debilnejší dotaz tak dúfam že mi pomôžete. ako sa nasádza táto žiarovka: http://www.sim-ba.sk/eshop/ziarovka-12v-3535w-hs1-p43t-halogen-611.php do tohoto držiaka: http://www.sim-ba.sk/eshop/drziak-ziarovky-h4-1412.php. je to do predného svetla na simsona. za boha mi to tam nejde. nechýba tam niečo ??? dakujem za rýchlu odpoved :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2012 23:09
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musis mit parabolu na HS1 jinak to nejde. Jestli ji mas tak zarovka se normalne nasadi od paraboly a tohle se da pres ni.
 
 
Datum: 30. května 2012 23:09
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
 
 
Datum: 30. května 2012 22:49
 
 
 
 
Jméno: Milan196      IP: uživatel13866    
čau draci mám problém na mojem mustangu startuje aj jiskru dává pěknou ale probíjí mi elektryka do kostry už si nevím rady sundal sem cívky nechal jsem tam jenom jednu novou ale pořád to probíjí nevíte co stím ??rn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2012 19:09
 
 
 
 
Jméno: metrik      IP: uživatel12334    
mam ten samy problem i na jednu civku mi stale dava slabou jiskru a probiji do kostry
 
 
Datum: 31. července 2012 19:09
 
 
 
 
Jméno: CHelios      IP: uživatel13862    
Tak mi pionýr nechtěl jet, nechtěl jet ve vysokejch tak sem zkusil přehodit dráty na starým klasickým pařezáckým zapalování z prava do leva a pionýr hned jel. Zato mi to po kilometru zdechlo a nechce hazet jiskru... Myslite, že mi odešlo zapalko? Civku a kondik sem zkoušel měnit. :-? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2012 11:00
 
 
 
 
Jméno: pionyrak      IP: uživatel12654    
řekl bych žes ho spálil
 
 
Datum: 01. června 2012 11:00
 
 
 
 
Jméno: jáááá      IP: uživatel12485    
Ahoj, prosím vás, na tomhle schématu značí jednička kábl, co jde od kladívka? Díky http://jawa50tuning.wbs.cz/Elektricke_schema_Jawy/el_05_20.gif odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2012 23:46
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
http://jawa-50.wgz.cz/el-schemata stačí ti to takhle ?
 
 
Datum: 29. května 2012 23:46
 
 
 
 
Jméno: Honza      E-mail:      IP: uživatel12545    
cau chci se zeptat jaká je dobrá svíčka taková aby mi to chytnulo i když je ten motor teplej dík :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2012 10:32
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
 
 
Datum: 30. května 2012 10:32
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12545    
a jak ty to chytá ? :-D na našlápnutí ?
 
 
Datum: 30. května 2012 8:15
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel11517    
tak já normálně jezdím na N15
 
 
Datum: 30. května 2012 7:40
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
taky jezdím s pinskem na 14ku
 
 
Datum: 30. května 2012 6:54
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
na N17 mi to právě nikdy moc nechytalo já tam mám ted N14 a za studena i za tepla max na 3 pokus
 
 
Datum: 29. května 2012 22:20
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
N 17 C
 
 
Datum: 29. května 2012 21:27
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, chtěl jsem si pořídit na upraveného závodního pionýra tohle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/bezkontaktni_zapalov_parez_pionyr2.html , ale narazil jsem na tohle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/9222.html a teď jsem zmatený. Nějak se v tom neorientuju, kdyby byl někdo ochotný mi vysvětlit rozdíly mezi nima a rozdíl v ceně, díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2012 22:33
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aha, díky za info. Já bych ho chtěl na stroj co by měl mít max kolem 9500ot/min v tahu, takže nic moc krutého a neplánuju jezdit nějaké vytrvalostní závody, jenom nějaké menší, třeba půl hodiny v plné zátěži. Líbila se mi myšlenka, že bych ho mohl později použít na jiný stroj i se světly, ale teď nevím teda. Vím o tom, že některým lidem se to roztavilo a to bych zase nerad... Co bys poradil Stando, bude stačit to se světlama?
 
 
Datum: 29. května 2012 22:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13858    
Je v tom kurva rozdíl. To bez světel je stavěný tak,aby se míň hřálo a vydrželo víc-pravej závodní motor.....ono totiž to vape se světlama se umí na krutym závoďáku roztavit...na upravenou seriovku stačí obyč se světlama....taky ho mam....no problem
 
 
Datum: 29. května 2012 22:14
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, to jsem si myslel, já světla nemám, ale jde mi o to proč bych si měl koupit dražší zapalování bez světelný cívek, když můžu u toho levnějšího ty dráty na světla ukostřit a bude to fungovat stejně a v budoucnu to můžu použít třeba na jiném stroji se světly. Nebo to fungovat stejně nebude?
 
 
Datum: 29. května 2012 21:01
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta dražší verze nemá světelné cívky
 
 
Datum: 29. května 2012 20:26
 
 
 
 
Jméno: aikidot ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim chtěl jsem se zeptat na čz 150, chtěl bych to zapojit na civku jak vetšinou býva u klasickych kyvačkach, jak to mám zapojit na co civku a na co přerušovač děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2012 20:00
 
 
 
 
Jméno: Strela ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci. Mám problém s elektrikou v Jawě 21. Kámoš mi jí dal na opravu a zaboha nemůžu přijít na to co s ní je. Majitel, který ji měl před tím s ní jezdil údajně nějaký fichlácký crossový závod a tak byla elektronika celá nějak podivně udělaná. Jiskru ale házela. Po té co jsem všechny vyfikundace předchozího majitele odstranil tak jsem natáhl kabel ze zapalovací cívky (u magneta) na kladívka a z kladívka na cívku. Chtěl jsem seřídit karbec tak jsem tam udělal jen takovéto provizorní řešení, ale nehází jiskru. Cívky jsou ok, kde může být problém??? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2012 12:56
 
 
 
 
Jméno: kresik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musíš mít od kladívek vše odpojené, jinak to měří kraviny přes cívky ;-) , ty kontakty na kladívkách a šroubejk je držící musíš mít dobře odizolovaný z obou stran.
 
 
Datum: 01. června 2012 12:56
 
 
 
 
Jméno: Strela ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak to nemám zkusil jsem to proměřit ohm metrem a je to nějaké divné. Když otevřu kladívka tak to proti kostře furt někudy vede proud. Nejspíš to bude u magneta přes tu cívku.... musím se na to ještě kouknout
 
 
Datum: 28. května 2012 16:28
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel13849    
máš dobře od izolované kladívko ?
 
 
Datum: 28. května 2012 16:09
 
<  62  63  64  65  66  67  68  69  70  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 19:49:24 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu