Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci, koupil jsem zapalko VAPE na pio, při montáži mám několik problémů, první byl že nešel dotáhnout šroub od rotoru, vyřešeno zkrácením šroubu. Druhý a hlavní problém je, že když nastavím předstih na 1,9mm před horní úvratí pístu (jak píšou v návodu) nejde mi nastavit riska statoru tak aby se kryla s riskou rotoru, risky se kryjí pouze v horní uvrati a to je stator vytočený na maximum. možná to půjde líp pochopit z fotek https://plus.google.com/photos/108988950496879466273/albums/5749879146146208017
nemáte někdo fotku namontovaného zapalka abych mohl porovnat co jsem udělal blbě? nebo nějakou radu moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2012 23:18
 Já nerozumím té poznámce co je v grafu u křivky předstihu: "Pozn. Při odpojeném osvětlení je timing posunut do předstihu o 1° až 2° podle otáček motoru." Jak tomu mám rozumět?
Datum: 03. června 2012 23:18
Datum: 03. června 2012 22:18
Datum: 03. června 2012 22:13
 asi neumím číst, návod mám v garáži, zítra se mrknu, díky draci
Datum: 03. června 2012 22:13
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 dwein byl rychlejší
Datum: 03. června 2012 21:53
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 a nemáj bejt náhodou rysky proti sobě v horní uvrati??
Datum: 03. června 2012 21:52
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 pokud si dobře vzpomínám tak v návodu píšou že máš dát píst do hú a k rysce rotoru nastavit stator tak aby se kryly... chápu to tak, že ty dáš píst 1,9 před hú a pak k tomu chceš dát rysku. a to je špatně. jednodušeřečeno - píst nahoře - rysky se kryjí.. potom už si posouváním o milimetry do prava či leva nastavuješ tobě vhodný předstih.
Datum: 03. června 2012 21:50
 tak stator mám stejně, je možné že bych měl "čudlík" na klice navrtaný jinde?
Datum: 03. června 2012 21:39
Jméno: JAWA 05
IP: uživatel12615
Datum: 03. června 2012 21:29
 prosím je tu na fichtlkrámku příchitka na magneto je to taková tyčinka která je na ojnici a drží magneto díkec bedy
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2012 20:27
 to si vyrob z nějakýho šroubku já to tak mám už hodně dlouho a dobrý...
Datum: 03. června 2012 20:27
Jméno: Petr 8
IP: uživatel13899
 Zdar draci, mám namontované VAPE 6V na Jawa 350 354 a nevím jak zprovoznit ampérmetr v nádrži pokud to vůbec jde a taky nevím kam připojit skratovací kabel,který už mám vyvedený ze spínacího rele. Jinak jsem všechny kabely ve spínačce nechal po staru kromě kabelů z cívek a zapalování ty jsem vytahal pryč. Předem díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2012 17:20
 zdravim,a jak je to u klasickeho dynama s elektronickym rele,funguje normalne s timhle ampermetrem?a nemate nekdo schema zapojeni dratku podle barev?chtel bych to mit v barvach v jakych to ma byt.
Datum: 04. prosince 2012 17:20
 To relé musí být rozpínací- Když přivedeš proud do relátka tak se rozepne a odpojí ukostření, jiskra háže... Při odpojení relátka-ukostří a jiskra nehází.....Dej bacha co tam máš za relátko....(jsem měl spínací relé a šlo to naopak)..... S tím ampermetrem ti neporadím......... Jinak zapojení toho relátka-85 a 30 na kostru, 87 modrý kábl od indučky a 86 na 15 přívod proudu (u Bosch spínačky je to kontakt 15 , u spínačky s ampérmetrem to nevím).............
Datum: 03. června 2012 21:10
Jméno: cvs
IP: uživatel10587
 jak poznam kolika watové mam zapalování jestli 20W nebo 30W
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2012 14:25
 spis je to napsane na statoru  nebo take ze 30W zapalko ma spojene obe 2 svetelne civky at to jezdi
Datum: 03. června 2012 14:25
 máš to napsaní na magnetu
Datum: 03. června 2012 13:58
 zdarec drací chci se zeptat mam všechny nové dily na elektrice a jiskru nehodí...napřed hazela a ted ne
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2012 20:55
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Máš dobře ukostřeno? Stává se, že se někd kvůli laku nebo špíně špatně ukostří a pak se tohle děje.
Datum: 03. června 2012 20:55
 a máš dobře odizolované kladívko?
Datum: 03. června 2012 19:38
 tak jsem to zkusil a hazí občas jednou hodí a pak zase ne
Datum: 03. června 2012 19:06
 Odtrh na kladívkách/svíčce, indukčka, správné zapojení, odmastit kondenzátor, zkontrolovat dráty od cívek a předstih, proměřit zda jde do indukčky proud, ohmmetrem zkusti kábl s fajfkou .. ted jsem dělal elektriku na fichtlovi a příčiny byly nejdřív přehozený dráty (oba byly červený) a kondenzátor..
Datum: 03. června 2012 16:10
 je to mustang a to sem kontroloval občas hodí ale malou jiskru
Datum: 03. června 2012 15:04
Jméno: Pejsek
IP: uživatel11657
 hele skontoluj kablíky já hledal taky příčinu a pak jsem zjistil že upadl kabel u cívky...
Datum: 03. června 2012 13:42
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 taky by bylo fajn kdybys řekl o jaký sroj se jedná
Datum: 03. června 2012 13:14
Jméno: hejqq
IP: uživatel10587
 čaute jaký má být průměr drátu na fichtlku 21 ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2012 15:16
Jméno: Mara21
IP: uživatel11670
 Pruměr drátů mám být 0,75mm.
Datum: 03. června 2012 15:16
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 cau chci se zeptat jak má bejt zapojení zadní svetlo ja tam mam jen jeden kabel a nevim kde ma bejt přidelanej je to na mustangovi dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2012 21:04
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 noo díky stando podle tohodle popisu to skusim
Datum: 04. června 2012 21:04
Jméno: standa
IP: uživatel13900
 Zcela vyjimečně se musim čezeťáka zastát. Zapojit světlo/světla na fichtlu je jak zašroubovat žárovku...stačí se jen oprostit od psychycký bariery že je to eletrika a že to musí bejt složitý....pak zjistíš že všechno je jeden drát,ten se v přepínači v masce spojí a nebo rozpojí (svorka 55 vstupní a svorka 56 výstupní)a ten se následně v přepínači na řidítkách přepíná na dálkový a nebo potkávací(56a,56b),tyto dva kabely jdou nečekaně na vlákna přední žárovky a z těchto kontaktů vedou dva dráty na na zadní žárovku. na každý kontakt zadní žárovky přesně jeden kabel....pokud tam máš staré 20W zapalování,tak se ze zadní žárovky natahne kabel do vypínače v masce na svorku 58 a ze zmíněné svorky na malou cívečku v zapalování....případně se dá malá cívečka rovnou spojit se zadní žárovkou natvrdo.... to je vše....není na tom co řešit....
Datum: 03. června 2012 20:42
 a co že neumíš s elektrikou? to je problém se podivat do chematu odkud kam vede jeden blbej drátek? jestli ano tak je mi tě fakt líto
Datum: 03. června 2012 19:16
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 ty sám seš ubohej když nadávaš nekomu co neumí s elektrikou.
Datum: 03. června 2012 14:23
Jméno: JAWA-ceZetak
IP: uživatel4196
 honzo to jak ses ohradil komentem k mému profilu je ubohé  jen ukazuješ jak nízké IQ máš
Datum: 03. června 2012 14:02
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 přesne hlavne že on odpoví na otazku :kolik si toho odvozil ,odpoví nechápu pak teda nevim kdo je tu blbej
Datum: 03. června 2012 12:14
 ceZetak taky nic jiného neumí než nadávat každému že něco neumí a poučovat
Datum: 03. června 2012 12:05
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 JAWA-ceZetak hlavne jesli se v tom viznáš ty když si tak chytrej, nadávat umí každej ale poradit umí jen mistr díky Matěj
Datum: 03. června 2012 11:55
Jméno: Matěj
IP: uživatel12688
 Jeden kabel musíš víst od cívky ke světlu na jeden pól, a druhej pól na žárovce ukostříš
Datum: 03. června 2012 11:05
 protože si blbej  .. a že se nevyznáš ve schematu? tvoje mínus  .. v tak jednoduchém schematu se vyzná i totální pako
Datum: 03. června 2012 10:12
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 proč nemam pořád jezdit ?
Datum: 03. června 2012 9:41
 tak připoj na světlo  nevim jak to napsat proste si s tim pohraj a pořad nejezdi
Datum: 03. června 2012 9:22
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 jak je kryt zadního svetla tak podnim tam čumí nakej černej kabel a není tam připojenej ja nevim kam ho mam připojit a v tom schematu se nevyznám  jinak dík
Datum: 03. června 2012 9:13
Datum: 03. června 2012 8:25
 Chong vdaka za radu no mám pocit že i napriek tomu že som elektrikár asi by som to nedokázal posklada´t...dal by si mi kontakt na teba ?
Ja teda počkám kým to odtestujete zistíte čo a ako a uvidí sa
Každopádne ak by to bolo možné chcel by som to zrealizovat na mojej Jawa 05
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2012 7:27
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Ahoj, kontakt je na tom webu kam dávám odkazy. V zásadě není na tom pařezáským zapalku co zásadně testovat. Musíme jen najít v jaké fázi jsou obě vinutí pařízkovýho zapalka a dát je sfázované do serie, to je jediná věc co nyní nevíme. Vzhledem k tomu že jsou tam ale dvě vinutí a je tam jednoduchý magnet o dvou pólech, tak sio myslím že nás nečeká žádná záludnost. Pokud máš ale Jawu 05 a do této úpravy by jsi se dal, tak bych použil modernější verzi zapalka pionýra, která má tři póly z níž získáš 45W, nebo pokud máš přístup k strojírenských technologiím, tak doporučuji nechat udělat stator pro čtyři póly z kterých lze získat 60W (leta to tak mám k plné spokojenosti a 35W žárovkou vpředu) http://btelectronic.sweb.cz/ctyrpol.htm . Ještě jsem Ti zapoměl dodat dvě věci... bateriové zapojení umožňuje použít i bezkontaktní snímání polohy kliky, tedy buď hall (doporučuji), optozávoru (nedoporučuji), nebo indukční snímač (naprosto nevhodné). Další věc je že (a mám to na webu) to nikomu za úplatu nebudu vyrábět, prostě z nedostatku času ale hlavně ze špatných zkušeností z minulosti. Můžu Ti ale poskytnout mailem součinnnost při výrobě a oživení.
Datum: 03. června 2012 7:27
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 cau mam svíčku brisk N14 a kdiž je motor studenej tak chytne na nakopnutí tak po 4 a když snim ujedu asi 500 metru tk uš ho musim rotzlačovat tak se chci zeptat jesli mám skusit studenejší svíčku nebo co stim udelat ? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2012 17:02
Jméno: pionyrak
IP: uživatel13868
 Sdělej pravý dekl na motoru,sdělej hlavu,připrav si šupleru,dej píst do horní úvrati otáčením zapalování doprava tak aby byl píst zarovno koncem válce a nastav odtrh na kladívkách povolením šroubku co kladívka drží a nastav mezi kladívkama mezírku asi skoro 1mm, pak otoč malionko zapalováním doleva o 2mm a žměř šuplerou vzdálenost pístu od horní úvrati. Potom povol stator a potáčej s ním doleva a doprava dokud se nerozevřou trochu kladívka. Potom ho utáhni a nasaď hlavu utáhni ji,nasaď dekl a zkus to nastartovat
Datum: 03. června 2012 17:02
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 jak to mam naštelovat a taky co díky
Datum: 01. června 2012 14:19
Jméno: pionyrak
IP: uživatel12654
 vyšteluj si předstih na 2mm před horní úvrat a uvidíš.
Datum: 01. června 2012 10:45
 Je to blbě vyštelovaný, ve svíčce problém nehledej, ta za to nemůže...
Datum: 01. června 2012 9:53
 Zdravím Vás ludia , prosím vás hladám niekoho kto by vedel zhotoviť inštaláciu komplet + vodiče ,ochranné bužírky - z prerušovačom. usmernovačom , stabilizátorom,a regulátorok dobíjania,
Vlastním jawu 05 určenu na export do kanady, no je nutné zrenovova´t inštaláciu
Som ochotný dobre zaplatit
Prípadne aspon poradte kde zakupim usmernovač, prerušovač,stabilizátor, a regulátor na dobíjanie batérie
Velká vďaka....kontakt : farcry18@azet.sk
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2012 9:43
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Není to tak jednoduchý jak to na první pohled vypadá. Když si uvědomíš že máš k dispozici pouze 20W světelného výkonu, z něj chceš napájet 15W a 5W žárovky, tak Ti zbde 0W. Takže nevím z čeho bys chtěl nabíjet a pak následně blikat. Výrobce totiž původně předpokládal že přes den se baterka nabije, když se nemuselo svítit. Ale dneska je situace jiná, dnes musíš přes den svítit a přijde mi z hlediska bezpečnosti trochudivný nesvítit abys byl na silnici méně vidět ale blikat aby bylo jasné jakým směrem jedeš  . Zrovna vyvíjíme pro pařízka (také vlastně i pro Jawu 05) řešení, kdy se spojí obě vinutí (starého typu) zapalování do serie, čímž se získá 40W/12V (20W jedno a 20W druhé vinutí, plus napětí každého vinutí se sčítá, tedy 6+6V). K tomu je ale třeba pak uspořit odběr kde se dá... na přední žárovce neušetříš. Řešení s výkonnou LED je podle mě nanic vzhledem k nemožnosti přepínat dálková a potkávací světla, plus problémy s kuželem světla. Takže přední žárovku musíš nechat. Vzadu se dá ušetřit LED obrysovkou, případně sdruženou s brzdovkou http://btelectronic.sweb.cz/ledsv2.htm, tím ušetříš cca 5W. Nejhorším žroutem je ale klasické indukční zapalování (to co je pionýru). Když je připojené k baterce, tak se jeho spotřeba utrhne ze řetězu a je schopná ti vycucnout co spojením obou vinutí získáš, takže tam není jiné cesty než vyrobit DC-CDI které žere nesrovnatelně méně (pro neelektronika dost náročné vyrobit) např. http://btelectronic.sweb.cz/cdi.htm. Ale když se tam dá tohle, všechno pochopitelně zapojené s usměrňovačem a regulací dobíjení http://btelectronic.sweb.cz/regjaw.htm (existuje lepší verze), tak budeš mít dost energie na dobíjení a mělo by jít použít i žárovku do předního reflektoru 25W, s tím že na blikny pochopilně zbyde. To co popisuju je jediné smysluplné řešení na které jsme přišli a zanedloho ho budem testovat. Jinak verze na klasické zapalko s touhle setavou leta používám a moji kamarádi a žádnej problém s tím není, plus je užitečné že máme baterku na 12V takže v nouzi je možné na cestě i dobíjet mobil, nebo na opravu si posvítit příruční svítilnou s LED parabolou.
Datum: 02. června 2012 9:43
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 viac menej sa všetko dá zbúchať doma na kolene ja mám i akumulátor s dobijaím ale bez smeroviek na svojej jawe 21
Datum: 01. června 2012 12:03
 Cauves draci mam na vas dotaz. Jaky maji prurez vodice u elektroinstlace jawy 50/21? Protoze se mi nechce kupovat komplet elektroinstalace to si jen pekne sezenu draty a nataham to sam  diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 8:04
 diky za odpovedi at to jezdi
Datum: 01. června 2012 8:04
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 doporučovaná proudová hustota pro měděné vodiče ve svazcích je 4A/mm2, samotnej drát na vzduchu až 10A/mm2 a 30W magneto fichtlu je schopný dodat přes 6A, tak si udělej obrázek sám (trojčlenka bude stačit).. kabely z auta je docela dobrý řešení, tam se s tim počítá, jen bacha aby nebyly nějaký starý, polámaný..
Datum: 31. května 2012 23:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vytahej kabely ze starýho auta máš je pěkně barevný a průřez akorát
Datum: 31. května 2012 21:49
Jméno: standa
IP: uživatel13872
 myslim žě 0,5-0,75 stačí....zkus si z výkonu/odporu spočítat průřez
Datum: 31. května 2012 19:14
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 1mm2 stačí, 1,5mm2 s velkou rezervou
Datum: 31. května 2012 18:37
Jméno: Dan
IP: uživatel9144
 Zdar mám takovej problém s mustangem, pořád mi praskají žárovky, hlavně zadní a to tam mám 12V a stejně praskne, elektrika je nová až na cívky, takže to asi bude cívkama, ale potřebuju poradit, jak zjistím, která z cívek odešla, mám je nějak proměřit multimetrem ?? co tam mám měřit? nebo jestli to může být tím že to nemám zapojené podle schématu? mám z cívek vedený drát na páčkový vypínač světel (zapalování mám klíčem) a z vypínače mám 1 drát na zadní světlo a druhý jde na přepínač potkávací/dálkový a na přední světlo, ale to by snad nemělo vadit ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2012 13:45
Jméno: Dan
IP: uživatel9144
 já to chápu chodím druhým rokem na slabobroud
Datum: 02. června 2012 13:45
Jméno: Chong
IP: uživatel13516
 hh, pěkně popsaný, ale tady je to tak trochu házení perel  .. mi věř, když tu jsou umělci co nezapojí samotnej zapalovací okruh bez světel podle nákresu (nenazval bych to schematem), měl bys to posat slovy "sice to nepochopíte ale věřte mi"
Datum: 01. června 2012 8:32
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 ne napěťová smyčka, ale špička...........
Datum: 31. května 2012 23:32
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 Dan: tim to neni, magneto neni stavěný aby dalo dost energie pro světla i bzučák zároveň.. u 30W magneta je v zapojení skutečně zadní žárovka v sérii s přední, to celý paralelně k aktivnímu vláknu přední žárovky, a funguje to proto, že to nesvítící přední vlákno, co je do serie se zadní žárovkou, má daleko menší odpor a tudíž je na něm minimální úbytek napětí a tváří se jako vodič, ale při větším proudu, kdy by mohla zadní prasknout, se přebytečná energie spotřebuje na nesvítícím vlákně, které tak klidně může žhnout.. je to asi stejnej efekt, jako když dáte 100W žárovku do serie nejdřív z nabiječkou k mobilu, a pak s rychlovarnou konvicí, v prvnim případě se bude chovat jako vodič, v druhém bude svítit a konvice jen nepatrně přihřívat.. a neni pravda, teda aspoň u 30W magneta, že při přepí¨nání jde všechna energie do zadní žárovky, nejde totiž nikam, a to je ten problém, protože vzniká velká napěťová smyčka (mimo jiné taky kvůli indukci pólů), která může po připojení pálit žárovky..
Datum: 31. května 2012 23:31
Jméno: Dan
IP: uživatel9144
 tak jo jdu to přepojit dík, myslíte že je to i důvod toho proč mi se světlama nebzučí bzučák?
Datum: 31. května 2012 14:45
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to teda ne,žárovka vzadu musí jít paralelně s předním světlem kdyby jsi je dal seriově tak by jsi tam musel pouštět 12 V ale k zadnímu světlu musejí jít 2 kabely protože v momentě kdy přepneš dálkový/tlumený tak ti jde všechen proud do zadního světla a praskne.Takže do zadního světla jeden drát na tlumený a jeden na dálkový,každej z jedný strany žárovky a oba uchyty žárovky odizolovat
Datum: 31. května 2012 14:36
Jméno: Vermacht
IP: uživatel13869
 Vadí, ta žárovka na zadek musí jít do série s předkem...copak když je cívka špatná tak pálí žárovky? Ta je velice dobrá! Takže to udělej podle schématu a uč se!
Datum: 31. května 2012 13:54
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
Posl.aktualizace: 30. května 2012 23:09
 Musis mit parabolu na HS1 jinak to nejde. Jestli ji mas tak zarovka se normalne nasadi od paraboly a tohle se da pres ni.
Datum: 30. května 2012 23:09
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
Datum: 30. května 2012 22:49
Jméno: Milan196
IP: uživatel13866
 čau draci mám problém na mojem mustangu startuje aj jiskru dává pěknou ale probíjí mi elektryka do kostry už si nevím rady sundal sem cívky nechal jsem tam jenom jednu novou ale pořád to probíjí nevíte co stím ??rn
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2012 19:09
Jméno: metrik
IP: uživatel12334
 mam ten samy problem i na jednu civku mi stale dava slabou jiskru a probiji do kostry
Datum: 31. července 2012 19:09
Jméno: CHelios
IP: uživatel13862
 Tak mi pionýr nechtěl jet, nechtěl jet ve vysokejch tak sem zkusil přehodit dráty na starým klasickým pařezáckým zapalování z prava do leva a pionýr hned jel. Zato mi to po kilometru zdechlo a nechce hazet jiskru... Myslite, že mi odešlo zapalko? Civku a kondik sem zkoušel měnit. :-?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 11:00
Jméno: pionyrak
IP: uživatel12654
 řekl bych žes ho spálil
Datum: 01. června 2012 11:00
Jméno: jáááá
IP: uživatel12485
Posl.aktualizace: 29. května 2012 23:46
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 http://jawa-50.wgz.cz/el-schemata stačí ti to takhle ?
Datum: 29. května 2012 23:46
 cau chci se zeptat jaká je dobrá svíčka taková aby mi to chytnulo i když je ten motor teplej dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2012 10:32
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
Datum: 30. května 2012 10:32
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 a jak ty to chytá ?  na našlápnutí ?
Datum: 30. května 2012 8:15
Jméno: Monty
IP: uživatel11517
 tak já normálně jezdím na N15
Datum: 30. května 2012 7:40
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 taky jezdím s pinskem na 14ku
Datum: 30. května 2012 6:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 na N17 mi to právě nikdy moc nechytalo já tam mám ted N14 a za studena i za tepla max na 3 pokus
Datum: 29. května 2012 22:20
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 N 17 C
Datum: 29. května 2012 21:27
Posl.aktualizace: 29. května 2012 22:33
 Aha, díky za info. Já bych ho chtěl na stroj co by měl mít max kolem 9500ot/min v tahu, takže nic moc krutého a neplánuju jezdit nějaké vytrvalostní závody, jenom nějaké menší, třeba půl hodiny v plné zátěži. Líbila se mi myšlenka, že bych ho mohl později použít na jiný stroj i se světly, ale teď nevím teda. Vím o tom, že některým lidem se to roztavilo a to bych zase nerad... Co bys poradil Stando, bude stačit to se světlama?
Datum: 29. května 2012 22:33
Jméno: standa
IP: uživatel13858
 Je v tom kurva rozdíl. To bez světel je stavěný tak,aby se míň hřálo a vydrželo víc-pravej závodní motor.....ono totiž to vape se světlama se umí na krutym závoďáku roztavit...na upravenou seriovku stačí obyč se světlama....taky ho mam....no problem
Datum: 29. května 2012 22:14
 Jo, to jsem si myslel, já světla nemám, ale jde mi o to proč bych si měl koupit dražší zapalování bez světelný cívek, když můžu u toho levnějšího ty dráty na světla ukostřit a bude to fungovat stejně a v budoucnu to můžu použít třeba na jiném stroji se světly. Nebo to fungovat stejně nebude?
Datum: 29. května 2012 21:01
 ta dražší verze nemá světelné cívky
Datum: 29. května 2012 20:26
 Zdravim chtěl jsem se zeptat na čz 150, chtěl bych to zapojit na civku jak vetšinou býva u klasickych kyvačkach, jak to mám zapojit na co civku a na co přerušovač děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2012 20:00
 Čau draci. Mám problém s elektrikou v Jawě 21. Kámoš mi jí dal na opravu a zaboha nemůžu přijít na to co s ní je. Majitel, který ji měl před tím s ní jezdil údajně nějaký fichlácký crossový závod a tak byla elektronika celá nějak podivně udělaná. Jiskru ale házela. Po té co jsem všechny vyfikundace předchozího majitele odstranil tak jsem natáhl kabel ze zapalovací cívky (u magneta) na kladívka a z kladívka na cívku. Chtěl jsem seřídit karbec tak jsem tam udělal jen takovéto provizorní řešení, ale nehází jiskru. Cívky jsou ok, kde může být problém??? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 12:56
 musíš mít od kladívek vše odpojené, jinak to měří kraviny přes cívky  , ty kontakty na kladívkách a šroubejk je držící musíš mít dobře odizolovaný z obou stran.
Datum: 01. června 2012 12:56
 No tak to nemám zkusil jsem to proměřit ohm metrem a je to nějaké divné. Když otevřu kladívka tak to proti kostře furt někudy vede proud. Nejspíš to bude u magneta přes tu cívku.... musím se na to ještě kouknout
Datum: 28. května 2012 16:28
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 máš dobře od izolované kladívko ?
Datum: 28. května 2012 16:09
|



|