česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  101  102  103  104  105  106  107  108  109  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
http://www.videomix.cz/video/pyJ2v45wPoI/ podívej te se na to to jsou kokoti co? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 11:51
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
FAKT CURACI NIC K TOMU UZ RICT NEMUZU SOU PROSTE ZMRDI
 
 
Datum: 24. dubna 2010 11:51
 
 
 
 
Jméno: manas78      IP: uživatel9263    
Čau draci mám takový dotaz,za jízda mi teče benzín z karbecu kolem víčka,na volnoběh je to vpohodě,mám zvětšený kanály,hladina ok.plovák není děraví,nevím čím toje,díky za rady,je to karbec z pincka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 23:59
 
 
 
 
Jméno: musta      IP: uživatel6610    
zdar draci jezdim na benzin 91 special a dnes ho na pumpe nemeli meli tam jenom 95 natural tak se chci jestli to tam lit nekdo rikal ze potrebuju aditivum dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 11:11
 
 
 
 
Jméno: musta      IP: uživatel6610    
prý to propaluje písty bo co
 
 
Datum: 25. dubna 2010 11:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9257    
Moje osobní skusenost je,ze na speciál to jede líp,ale na naturál to jede taky dobre,ale musi se pridat malinko na predstihu a ucpat 2 diry na irboxu,pak je to v pohode. Zadny aditiva nepotrebujes,jen olej....
 
 
Datum: 24. dubna 2010 13:27
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tady jsou zas lidi chytří :-D
 
 
Datum: 24. dubna 2010 11:23
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
rozežrali kroužky :-D:-D panebože to se do naturálu přidává kyselina chlorovodíková bo co ?:-D
 
 
Datum: 24. dubna 2010 10:31
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
aditiva se pridavaji pouze do starych 4T motorů kvůli sedlům ventilů. U 2T absolutně zbytečné !!!!
 
 
Datum: 24. dubna 2010 10:05
 
 
 
 
Jméno: xXx      IP: uživatel8754    
nemusi se tam dávat
 
 
Datum: 24. dubna 2010 9:50
 
 
 
 
Jméno: 21      IP: uživatel9265    
To aditivum se tam dává na to aby ti ten Natural nerozežral kroužky....
 
 
Datum: 24. dubna 2010 8:02
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel8771    
Aditivum se používá u čtyřtaktů pro ochranu ventilů.Dvoutakty ventile nemaj!!!!!!!
 
 
Datum: 24. dubna 2010 0:30
 
 
 
 
Jméno: jawa22      IP: uživatel6582    
nemusíš ja to tam taky neleju ani u fichtlů ani u čezet jezdej furt dit je to jawa
 
 
Datum: 23. dubna 2010 23:27
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasně že olej tam lejt musíš :-D
 
 
Datum: 23. dubna 2010 23:00
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel9262    
Jo to teda potřebuješ tak jako tam leješ olej.
 
 
Datum: 23. dubna 2010 22:55
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne nepotřebuješ...
 
 
Datum: 23. dubna 2010 22:51
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci,když nechámm fíka stát s otevřeným kohoutem,do minuty mi z karbece chčije benzín,hladina je fakt OK.Takže vždycky kyž zastavím,musím vypnout kohout,a po minutě ho zas zapínat....když se mi to přechčije nejde to nastartovat,Nevít co to může býti? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2010 22:30
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel9480    
mas prasklej plovak v karbulatoru (jako ja) XD, musis koupit novej
 
 
Datum: 23. května 2010 22:30
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
zkus profoukat jehlovej ventil v pokličce plovákovky..já tam měl bordel a taky to furt teklo..
 
 
Datum: 24. dubna 2010 11:51
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já bych to spíše viděl na ten plovák,pač mi to chčije z plovákovky,když benzín vypnu,nechčije to,a nastartovat to jde....
 
 
Datum: 23. dubna 2010 22:50
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele je možný že ti to chčije jako to chcalo mě viz foto. Zalepil sem to montážním lepidlem od Loctite který je odolný vůči rozpouštědlům(benzín, ředidlo atd.) a zatim drží dobře. :-) http://pictureup.cz/picture/verejny/10861086karburator-jikov-2917-psb-pohled-zprava.jpg
 
 
Datum: 23. dubna 2010 22:11
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
seka se ti plovak
 
 
Datum: 23. dubna 2010 22:11
 
 
 
 
Jméno: Peca      IP: uživatel9261    
Cau hosi, na pincku 555 mam problem. Kdyz jedu tak mi to skube, proste to chvilku tahne najednou se to jak kdyby znova nadechne a zas...Myslite ze je usazenina v benzinu?Nebo neco jinyho? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
ucpané trysky nebo ti tam netece plynule benzín
 
 
Datum: 23. dubna 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Zdar draci,tak jsem si namontoval new píst a zajíždím,mohl byste mi někdo poradit na jaký zařez mám dát jehlu poněvadž mě to vůbec nedrží otáčky ale jinak to lítá jak prase a třeba kdybyste mi napsali nějaké zkušenosti nastavení karbecu při zajíždění.Předem mooooc díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
jehlu na třetí zářež shora! a nastavit co nemenší volnoběh a netůrovat!!! na půl plynu maximálně
 
 
Datum: 23. dubna 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: kozí dech      IP: uživatel1859    
zdar pánové, dnes mi na stadionu s11 začal téct karbec když zapnu benál, u přeplavovacího kolíku, zítra to asi rozeberu?? snad plovák bude seklej? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 10:34
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to mě dělá taky..když ho po zimě vytáhnu tak se plovák nějak přilepí na dno...stačí parkrát zmáčknout cupák a je to OK
 
 
Datum: 24. dubna 2010 10:34
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
no to může být seklý plováček
 
 
Datum: 23. dubna 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: díesell      IP: uživatel9238    
cus.lidi prosím Vás jak mám vyčistit kohout nádrže jawa - mustang?mám to vyvařit v octě stejně jako karburátor?a ještě prosím Vás jak mám vyčistit nádrž?dělal jsem to podle Vás s tou kyselinou citronovou a octem a vodou v poměru 1:1:1 . jen to trochu zašumělo a nic víc.má to dělat nějakou reakci?nechal jsem to v nádrži přes noc a ted to jdu vylét.a mám od toho čekat nějakou reakci? Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 7:23
 
 
 
 
Jméno: peachcz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar typci má cenu si na 555 kupovat sportovni filtr misto sitiču? protože na něm mam strhlej zavit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 18:03
 
 
 
 
Jméno: peachcz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nj ale nevim jak
 
 
Datum: 23. dubna 2010 18:03
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Co to zkusit opravit?
 
 
Datum: 23. dubna 2010 14:52
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel9246    
Babeta 210-karburator plováky Ahoj mám dotaz rypal jsem se v babete 210 a az jsem dorypal a prestala jed problem je vtom že jsem rozladíl plovaky a ted nevím jak byly nemáte prosím rozměry ?? a ještě jedna věc je velkej problej když prasklo těsnění v té plovákové komoře ?? xD odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel8423    
Potrebuju malou pomoc: 1.) Zacal mi pincek zniceho nic strilet do vyfuku nevite cim by to mohlo byt pred tim to nedelal ? 2.) Obcas mi to zdecha no spis se zacne dusit jako by mi dochazelo palivo ale toho je tam dost mikrocistic sem vymenil, benal tece, trysky jsou ciste a vyfuk taky nemoze to byt nekde v plovakove komore ? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2010 17:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9242    
dost casto tohle dela svicka s narusenou izolací.....i ty priznaky odpovidaji....proste jak pálí/nepálí tak se nahromadi smes ve vyfuku a pak chytí-vybouchne-vystřelí to z výfuku
 
 
Datum: 21. dubna 2010 17:26
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hele může to bejt i svíčka
 
 
Datum: 20. dubna 2010 22:40
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel8423    
Diky to me nenapadlo, furt jsem myslel ze to bude spis v nastaveni karbecu. Zitra to zesteluju jak ma byt
 
 
Datum: 20. dubna 2010 22:28
 
 
 
 
Jméno: DH      IP: uživatel9046    
Předstih. Dělalo mi to taky. Dost sem se lekl když mi to poprvé střelilo v garáží ale hned jsem si nastavil lepší předstih a vše bylo OK
 
 
Datum: 20. dubna 2010 22:07
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi se ti povolujou kladivka nebo celý zápalko, koukni na to a dotáhni šrouby
 
 
Datum: 20. dubna 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: diesell      E-mail:      IP: uživatel9238    
hojte draci a dračice.prosím Vás mám takový stupidní dotaz.;-) prosím Vás jak mám na mustangu vyčistit nádrž?kje tam ůplně moc bordela.a ještě prosím jak mám vyčistit karburátor a ty trysky?a ještě jeden.co to je jak se tady bavíte o těch zářezích na tryskách?to jsou jako ty na karbecu?omlouvám se za take blbé dotazy ale jsem začátečník a potřeboval bych oprravdu poradit.Děkuju moc .. ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2010 20:49
 
 
 
 
Jméno: diesell      IP: uživatel9238    
hosi vsichni moc a moc diky..zachranili ste mi zivot i me jawe .. ;-) bozi stranka a hlavne lidi.. ! super.diky moc. ondragam : a ty kanaly tou strikackou to mam do ni dat jako benzin?a to tesneni normalne na tvrdy papir staci? a pak to namazat vazelinou..treba..dik;-)
 
 
Datum: 20. dubna 2010 20:49
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To vyvaření je dobrá věc, ten karbec pak vypadá i hezky na pohled. Všechny kanály prostříkni stříkačkou. A tohle samý mi dělala 250, když byla povolená hlava a chybělo těsnění, namaluj si kružítkem a vystřihni kroužek z papírových desek, to pomůže....
 
 
Datum: 20. dubna 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: diesell      IP: uživatel9238    
hosi diky moc.parada.a kdyz nemam kompresor?tak to mam skusit vyvarit?ten karbec? protoze vam to reknu takhle.mam nove pistni krouzky a filtr sani.nemuzu to zaboha nakopnout a ani roztlacit.parkrat se mi to podarilo roztlacit a jel jsem.ale jakmile jsem zpomalil a preradil nebo pustil plyn tak to zdechlo.a kdyz to nakopava, tak je to uplne mrtve:-( jhosi mi rikali ze se to prechlastava.a hadicou z nadrze mi tece jakysi bordel.tak ze muzou byt ucpane kanalky. a jak jeste mam prosim vycistit ty kanalky v karbecu? Dekiju este raz diky ;-)
 
 
Datum: 20. dubna 2010 20:09
 
 
 
 
Jméno: pero      IP: uživatel1723    
no tak nárž třeba propláchni benzínem a karbec pročistíš tak,že ho vypláchneš v benzínu a profoukáš kompresorem...a tu jehlu najdeš v šoupátku pod pokličkou kam vede plynový lanko a má být na 2 zářezu od shora
 
 
Datum: 20. dubna 2010 19:45
 
 
 
 
Jméno: Tůmi(č)      IP: uživatel8342    
čau zářezy nejsou na tryskach ale na jehle naddrž sem ja čistil kyselinou citronovou
 
 
Datum: 20. dubna 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: milik123      E-mail:      IP: uživatel9236    
Čau potrboval bych pomc mam jawa 05 a kdyz jedu tak mi to zacne vynechavat ...2 a 3 stupen straci vykon a ja nevim co stim ....predem dik za jakoukoli radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2010 22:15
 
 
 
 
Jméno: k.o.l.o ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co lamely?JAky jsou?
 
 
Datum: 20. dubna 2010 22:15
 
 
 
 
Jméno: petr      E-mail:      IP: uživatel9107    
Čest všem,chtěl bych se chlapi zeptat mám mustanga a mám tam hlavní trysku 68 a chtěl bych tam dát 78 .Co by to dělalo s tou věčí tryskou za divy ..prosím odepište Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel6505    
Bude to kouřit,chlastat, a to je tak asi všechno.
 
 
Datum: 21. dubna 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To můžu potvrdit. Mustang po GO měl na brzdě 3,8 koně...:-) V pohodě....:-)
 
 
Datum: 20. dubna 2010 10:20
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pořádně seštelovaný, utěsněný fichtl nejlépe po GO dosáhne výkonu okolo 4 koní. ;-)
 
 
Datum: 19. dubna 2010 22:44
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jestli myslíš že největší výkon dosáhneš výbrusem nebo triskou nebo nalitím 100oktanovýho benzínu tak jsi vedle jak to péro
 
 
Datum: 19. dubna 2010 22:38
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo hochu v karbecu výkon schovaný neni...to hledáš na špatném místě....koně jsou schované ve válci ;-)
 
 
Datum: 19. dubna 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: petr      E-mail:      IP: uživatel9107    
tak 70 by mohlo byt prostě potřebuju s toho vytáhnout ten nejvetší vykon a rychlost tak mi prosím poraďte
 
 
Datum: 19. dubna 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
bez úprav to pojede ještě hůř...a 72 je taky moc...nech tam tu 68 v 78 trisce koně schovaný nejsou..
 
 
Datum: 19. dubna 2010 21:29
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám problém u pařeza 555. Na studeno byly otáčky podle mých představ, na ohřátým motoru naprosto šíleně vysoký. Teď jsou(když jsem na tom tak 2-3týdny nejel), hrozně vysoký i za studena. Lanko má 1cm mrtvýho chodu. Svíčka je tmavě hnědá. Jehla na třetím i druhém zářezu neznamená rozdíl. Motorka jezdí na to že to je 50ccm hrozně živě, ale jakmile vymáčknu spojku, chytne příšerný otáčky, ani řadit nejde. A když jsem sundaval dekl zapalování, zjistil jsem, že v nejvyšším otevření maj kladívka vzdálenost 1mm!, ale jezdilo to, tak jsem to nechal. jezdím na M2T 1:20, nějak závratně to nekouří. A ještě se nikdy nestalo že by nenastartoval a má prakticky nulovou spotřebu. Karbec nemá doraz šoupátka, pouze štelování délky lanka. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2010 22:21
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo mas na soupatku (uplne dole) takovou skviru a kvuli ni to porad drzi vysokej volnobeh. ja mam 2 soupatka, jedno s tou skvirou a jedno bez a myslim ze obje jsou tovarni
 
 
Datum: 19. dubna 2010 22:21
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a nebo ještě v zadrhávájícím se šoupátku (neklesne až dolů)
 
 
Datum: 19. dubna 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no tak že máš odtrh 1mm to ještě není tak hrozný...já když měl v hajzlu kladívka tak jsem musel dát i 2.5 aby to vůbec hodilo jiskru :-D možná se budete divit ale jelo to s tím i 60km/h :-D no a řek bych že tvůj problém bude v netěsnícím karburátoru jak ti radili ti podemnou a nebo v prasklém simerinku pod zapalováním
 
 
Datum: 19. dubna 2010 21:34
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
POZNÁMKA-TÍM M2T NEPROVOKUJU, JEN UPOZORŇUJI, ŽE SE ZŘEJMĚ NEPŘEHŘÍVÁ Z NEDOSTATKU OLEJE :-D
 
 
Datum: 19. dubna 2010 20:31
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Počkáme, co napoví ostatní. Ten karbec má clonu, která zavírá úplně, ale zkusím ji sundat a dát tam prst, uvidím.
 
 
Datum: 19. dubna 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
zkus jeden pokus tam kde saje karbec tak to zacpi rukou a jestli to zdechne tak to nepodfukuje a jestli to nezdechne tak to nekde podfukuje a netesni
 
 
Datum: 19. dubna 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
čus draci, potřebuju se zeptat, mam na mustangu děravou nádrž okolo závitu na kohoutek, nevíte někdo čim se to nechá zadělat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2010 15:35
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já jsem jí njechával letovat cínem nebo mosazem
 
 
Datum: 19. dubna 2010 15:35
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a c oten kohoutek zavařit COčkem nebo něčím já jsem to tak měl na pařezu.
 
 
Datum: 19. dubna 2010 13:38
 
 
 
 
Jméno: k.o.l.o ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kuopil bych si novou stouhle bych nesetril mas prorezly?
 
 
Datum: 18. dubna 2010 23:26
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
měl jsem to taky a koupil jsem si lepidlo na kovy atd.které je odolné vůči rozpouštědlům,čistícím prostředkům a drží to a neteče
 
 
Datum: 18. dubna 2010 20:50
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec,mám dotaz.Zajíždím fíka.Jehlu mám na 3 zářezu se shora ale drží to velkej volnoběh jak sviň.Teď jsem to dal na 2 ze shora a už to šlape krásně. K čemu je vlastně dobré mít při zajíždění jehlu na 3 zářezu ? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2010 6:57
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ještě včera večer jsem to šel změnit na 3 zářez a už to zas šlape pěkně,,,nevím co stím bylo
 
 
Datum: 19. dubna 2010 6:57
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale logicky cim chudsi smes, tim vyssi volnobeh; respektive cim bohatsi smes, tim nissi volnobeh. Coz teda v tvym pripade je naopak... : /
 
 
Datum: 18. dubna 2010 18:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
protože tam jde více benzínu, tzn více oleje, a taky je bohatší směs, která hoří při nižší teplotě
 
 
Datum: 18. dubna 2010 15:55
 
 
 
 
Jméno: jawa50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec dělal jsem celí noví těsnění na jawě 21 karburátorů a teď mě jaksi blbě teče benzín do karbecu nwm proč. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2010 10:26
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ahoj budu skládat motor na mustanga a chci se zeptat jak je to s tím leštěním, teda jestli dá někdo jednoznačnou odpověd ::: 1) prostor klikové skříně 2) přepoušťáky, kolinko karbece 3) vejfukáč (ten asi určitě).............................slišel sem něco o usazování oleje :\ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2010 15:29
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Osobne bych vylestil akorat vyfuk. kanal a slicoval saci kolinko k sacimu kanal a ke karbci. A hlavne slicoval hlinik s vlozkou valce, obcas sou tam schody, ze by clovek zvracel.
 
 
Datum: 17. dubna 2010 15:29
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Jednoznacnou odpoved na to nedostanes, tady ti prikladam odpoved od Stejskyho, ktereho jsem se ptal na to same: "Složitá otázka, na kterou není možné odpovědět z jednoho pohledu a jednou "domněnkou". Ve výpočtu velikosti ztrát třením se skutečně vyskytuje koeficient zohledňující relativní drsnost povrchu. Významný vliv má tvar potrubí, kanálu, přechody, proto bych inspiraci z moderních válců, kde odpadá přechod válec-vložka, který opět není možné realizovat v takové míře aby velkou měrou neovlivňoval proudění bral s rezervou (rozměrové a tvarové odchylky v řádu desetin mm mezi vložkou-válcem-kolenem (sériový válec i jednotek mm) způsobují podstatnější ovlivnění proudění, kde drsnost povrchu hraje druhé housle). Praktický význam na množství usazenin na povrchu je zřejmější, jenže opět ovlivněn dalšími vlivy -olej, teplota motoru..."
 
 
Datum: 17. dubna 2010 15:27
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když špatně teče benzínovej kohout, pomohlo by ho uvařit v octu jak karbec? Štoural jsem do něj snad vším, proháněl benzínem pod tlakem, rezerva stejně teče-neteče a docela mě štve jezdit furt na otevřeno, protože tam zůstává dost benzínu zbytečně. Když pustím rezervu, tak musím držet dost dlouho cupovák, aby tam něco nateklo. Pak se svezu 1km a můžu zas čekat až se naplní. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2010 18:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
problém je v tvojich rukách...máš je levé.... jak máš komplet kohoutek tak jde rozšroubovat na 3 části a ještě jde vytáhnout i ta trubyčka. pak se to tomu krásně dostaneš a bez ptoblému vyčistíš a vytřeš hadrem...to chce trochu u toho přemýšlet, vís ;-)...a pokud se ti zasere zrńovu tak vyčistit nádrž od bordelu...to je taky problém?
 
 
Datum: 16. dubna 2010 18:01
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdyby to bylo tak snadný, tak se neptám. Problém je, že ten bordel se nejvíc hromadí v místě, kde odtéká rezerva. Drátem ani nic podobným to taky nejde.
 
 
Datum: 16. dubna 2010 17:52
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a to je problém ten kohout rozšroubovat a ten bordel vytahat?
 
 
Datum: 16. dubna 2010 17:09
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel1553    
mně to taky nechtelo tect, tak sem to kompresorem profukl a uz to teklo.
 
 
Datum: 16. dubna 2010 15:03
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jako že vyvařit? Stříkačkou, drátem, špejlí jsem ho proháněl 3x a bez úspěchu.
 
 
Datum: 16. dubna 2010 13:30
 
 
 
 
Jméno: Mischel-Nike      IP: uživatel600    
jen to tím prožen :-)
 
 
Datum: 16. dubna 2010 13:20
 
<  101  102  103  104  105  106  107  108  109  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 10.06.2025 9:54:17 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu