Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 http://www.videomix.cz/video/pyJ2v45wPoI/ podívej te se na to to jsou kokoti co?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 11:51
 FAKT CURACI NIC K TOMU UZ RICT NEMUZU SOU PROSTE ZMRDI
Datum: 24. dubna 2010 11:51
Jméno: manas78
IP: uživatel9263
 Čau draci mám takový dotaz,za jízda mi teče benzín z karbecu kolem víčka,na volnoběh je to vpohodě,mám zvětšený kanály,hladina ok.plovák není děraví,nevím čím toje,díky za rady,je to karbec z pincka
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 23:59
Jméno: musta
IP: uživatel6610
 zdar draci jezdim na benzin 91 special a dnes ho na pumpe nemeli meli tam jenom 95 natural tak se chci jestli to tam lit nekdo rikal ze potrebuju aditivum dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 11:11
Jméno: musta
IP: uživatel6610
 prý to propaluje písty bo co
Datum: 25. dubna 2010 11:11
Jméno: standa
IP: uživatel9257
 Moje osobní skusenost je,ze na speciál to jede líp,ale na naturál to jede taky dobre,ale musi se pridat malinko na predstihu a ucpat 2 diry na irboxu,pak je to v pohode. Zadny aditiva nepotrebujes,jen olej....
Datum: 24. dubna 2010 13:27
 tady jsou zas lidi chytří
Datum: 24. dubna 2010 11:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
Datum: 24. dubna 2010 10:31
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 aditiva se pridavaji pouze do starych 4T motorů kvůli sedlům ventilů. U 2T absolutně zbytečné !!!!
Datum: 24. dubna 2010 10:05
Jméno: xXx
IP: uživatel8754
 nemusi se tam dávat
Datum: 24. dubna 2010 9:50
Jméno: 21
IP: uživatel9265
 To aditivum se tam dává na to aby ti ten Natural nerozežral kroužky....
Datum: 24. dubna 2010 8:02
Jméno: Horst
IP: uživatel8771
 Aditivum se používá u čtyřtaktů pro ochranu ventilů.Dvoutakty ventile nemaj!!!!!!!
Datum: 24. dubna 2010 0:30
Jméno: jawa22
IP: uživatel6582
 nemusíš ja to tam taky neleju ani u fichtlů ani u čezet jezdej furt dit je to jawa
Datum: 23. dubna 2010 23:27
 jasně že olej tam lejt musíš
Datum: 23. dubna 2010 23:00
Jméno: mates
IP: uživatel9262
 Jo to teda potřebuješ tak jako tam leješ olej.
Datum: 23. dubna 2010 22:55
 ne nepotřebuješ...
Datum: 23. dubna 2010 22:51
 Zdarec draci,když nechámm fíka stát s otevřeným kohoutem,do minuty mi z karbece chčije benzín,hladina je fakt OK.Takže vždycky kyž zastavím,musím vypnout kohout,a po minutě ho zas zapínat....když se mi to přechčije nejde to nastartovat,Nevít co to může býti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2010 22:30
Jméno: tomas
IP: uživatel9480
 mas prasklej plovak v karbulatoru (jako ja) XD, musis koupit novej
Datum: 23. května 2010 22:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zkus profoukat jehlovej ventil v pokličce plovákovky..já tam měl bordel a taky to furt teklo..
Datum: 24. dubna 2010 11:51
 já bych to spíše viděl na ten plovák,pač mi to chčije z plovákovky,když benzín vypnu,nechčije to,a nastartovat to jde....
Datum: 23. dubna 2010 22:50
Datum: 23. dubna 2010 22:11
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 seka se ti plovak
Datum: 23. dubna 2010 22:11
Jméno: Peca
IP: uživatel9261
 Cau hosi, na pincku 555 mam problem. Kdyz jedu tak mi to skube, proste to chvilku tahne najednou se to jak kdyby znova nadechne a zas...Myslite ze je usazenina v benzinu?Nebo neco jinyho?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 20:48
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 ucpané trysky nebo ti tam netece plynule benzín
Datum: 23. dubna 2010 20:48
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Zdar draci,tak jsem si namontoval new píst a zajíždím,mohl byste mi někdo poradit na jaký zařez mám dát jehlu poněvadž mě to vůbec nedrží otáčky ale jinak to lítá jak prase a třeba kdybyste mi napsali nějaké zkušenosti nastavení karbecu při zajíždění.Předem mooooc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 20:45
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 jehlu na třetí zářež shora! a nastavit co nemenší volnoběh a netůrovat!!! na půl plynu maximálně
Datum: 23. dubna 2010 20:45
Jméno: kozí dech
IP: uživatel1859
 zdar pánové, dnes mi na stadionu s11 začal téct karbec když zapnu benál, u přeplavovacího kolíku, zítra to asi rozeberu?? snad plovák bude seklej?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 10:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to mě dělá taky..když ho po zimě vytáhnu tak se plovák nějak přilepí na dno...stačí parkrát zmáčknout cupák a je to OK
Datum: 24. dubna 2010 10:34
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 no to může být seklý plováček
Datum: 23. dubna 2010 20:43
Jméno: díesell
IP: uživatel9238
 cus.lidi prosím Vás jak mám vyčistit kohout nádrže jawa - mustang?mám to vyvařit v octě stejně jako karburátor?a ještě prosím Vás jak mám vyčistit nádrž?dělal jsem to podle Vás s tou kyselinou citronovou a octem a vodou v poměru 1:1:1 . jen to trochu zašumělo a nic víc.má to dělat nějakou reakci?nechal jsem to v nádrži přes noc a ted to jdu vylét.a mám od toho čekat nějakou reakci? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 7:23
 zdar typci má cenu si na 555 kupovat sportovni filtr misto sitiču? protože na něm mam strhlej zavit
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 18:03
 nj ale nevim jak
Datum: 23. dubna 2010 18:03
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Co to zkusit opravit?
Datum: 23. dubna 2010 14:52
 Babeta 210-karburator plováky
Ahoj mám dotaz rypal jsem se v babete 210 a az jsem dorypal a prestala jed problem je vtom že jsem rozladíl plovaky a ted nevím jak byly nemáte prosím rozměry ?? a ještě jedna věc je velkej problej když prasklo těsnění v té plovákové komoře ?? xD
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2010 19:31
Jméno: Kuba
IP: uživatel8423
 Potrebuju malou pomoc: 1.) Zacal mi pincek zniceho nic strilet do vyfuku nevite cim by to mohlo byt pred tim to nedelal ? 2.) Obcas mi to zdecha no spis se zacne dusit jako by mi dochazelo palivo ale toho je tam dost mikrocistic sem vymenil, benal tece, trysky jsou ciste a vyfuk taky nemoze to byt nekde v plovakove komore ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2010 17:26
Jméno: standa
IP: uživatel9242
 dost casto tohle dela svicka s narusenou izolací.....i ty priznaky odpovidaji....proste jak pálí/nepálí tak se nahromadi smes ve vyfuku a pak chytí-vybouchne-vystřelí to z výfuku
Datum: 21. dubna 2010 17:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele může to bejt i svíčka
Datum: 20. dubna 2010 22:40
Jméno: Kuba
IP: uživatel8423
 Diky to me nenapadlo, furt jsem myslel ze to bude spis v nastaveni karbecu. Zitra to zesteluju jak ma byt
Datum: 20. dubna 2010 22:28
Jméno: DH
IP: uživatel9046
 Předstih. Dělalo mi to taky. Dost sem se lekl když mi to poprvé střelilo v garáží ale hned jsem si nastavil lepší předstih a vše bylo OK
Datum: 20. dubna 2010 22:07
 asi se ti povolujou kladivka nebo celý zápalko, koukni na to a dotáhni šrouby
Datum: 20. dubna 2010 20:37
 hojte draci a dračice.prosím Vás mám takový stupidní dotaz.  prosím Vás jak mám na mustangu vyčistit nádrž?kje tam ůplně moc bordela.a ještě prosím jak mám vyčistit karburátor a ty trysky?a ještě jeden.co to je jak se tady bavíte o těch zářezích na tryskách?to jsou jako ty na karbecu?omlouvám se za take blbé dotazy ale jsem začátečník a potřeboval bych oprravdu poradit.Děkuju moc ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2010 20:49
Jméno: diesell
IP: uživatel9238
 hosi vsichni moc a moc diky..zachranili ste mi zivot i me jawe ..  bozi stranka a hlavne lidi.. ! super.diky moc. ondragam : a ty kanaly tou strikackou to mam do ni dat jako benzin?a to tesneni normalne na tvrdy papir staci? a pak to namazat vazelinou..treba..dik
Datum: 20. dubna 2010 20:49
 To vyvaření je dobrá věc, ten karbec pak vypadá i hezky na pohled. Všechny kanály prostříkni stříkačkou. A tohle samý mi dělala 250, když byla povolená hlava a chybělo těsnění, namaluj si kružítkem a vystřihni kroužek z papírových desek, to pomůže....
Datum: 20. dubna 2010 20:27
Jméno: diesell
IP: uživatel9238
 hosi diky moc.parada.a kdyz nemam kompresor?tak to mam skusit vyvarit?ten karbec? protoze vam to reknu takhle.mam nove pistni krouzky a filtr sani.nemuzu to zaboha nakopnout a ani roztlacit.parkrat se mi to podarilo roztlacit a jel jsem.ale jakmile jsem zpomalil a preradil nebo pustil plyn tak to zdechlo.a kdyz to nakopava, tak je to uplne mrtve  jhosi mi rikali ze se to prechlastava.a hadicou z nadrze mi tece jakysi bordel.tak ze muzou byt ucpane kanalky. a jak jeste mam prosim vycistit ty kanalky v karbecu? Dekiju este raz diky
Datum: 20. dubna 2010 20:09
Jméno: pero
IP: uživatel1723
 no tak nárž třeba propláchni benzínem a karbec pročistíš tak,že ho vypláchneš v benzínu a profoukáš kompresorem...a tu jehlu najdeš v šoupátku pod pokličkou kam vede plynový lanko a má být na 2 zářezu od shora
Datum: 20. dubna 2010 19:45
Jméno: Tůmi(č)
IP: uživatel8342
 čau zářezy nejsou na tryskach ale na jehle naddrž sem ja čistil kyselinou citronovou
Datum: 20. dubna 2010 19:36
 Čau potrboval bych pomc mam jawa 05 a kdyz jedu tak mi to zacne vynechavat ...2 a 3 stupen straci vykon a ja nevim co stim ....predem dik za jakoukoli radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2010 22:15
 co lamely?JAky jsou?
Datum: 20. dubna 2010 22:15
 Čest všem,chtěl bych se chlapi zeptat mám mustanga a mám tam hlavní trysku 68 a chtěl bych tam dát 78 .Co by to dělalo s tou věčí tryskou za divy ..prosím odepište Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2010 21:22
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Bude to kouřit,chlastat, a to je tak asi všechno.
Datum: 21. dubna 2010 21:22
 To můžu potvrdit. Mustang po GO měl na brzdě 3,8 koně...  V pohodě....
Datum: 20. dubna 2010 10:20
 Pořádně seštelovaný, utěsněný fichtl nejlépe po GO dosáhne výkonu okolo 4 koní.
Datum: 19. dubna 2010 22:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli myslíš že největší výkon dosáhneš výbrusem nebo triskou nebo nalitím 100oktanovýho benzínu tak jsi vedle jak to péro
Datum: 19. dubna 2010 22:38
 jo hochu v karbecu výkon schovaný neni...to hledáš na špatném místě....koně jsou schované ve válci
Datum: 19. dubna 2010 21:49
 tak 70 by mohlo byt prostě potřebuju s toho vytáhnout ten nejvetší vykon a rychlost tak mi prosím poraďte
Datum: 19. dubna 2010 21:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 bez úprav to pojede ještě hůř...a 72 je taky moc...nech tam tu 68 v 78 trisce koně schovaný nejsou..
Datum: 19. dubna 2010 21:29
 Mám problém u pařeza 555. Na studeno byly otáčky podle mých představ, na ohřátým motoru naprosto šíleně vysoký. Teď jsou(když jsem na tom tak 2-3týdny nejel), hrozně vysoký i za studena. Lanko má 1cm mrtvýho chodu. Svíčka je tmavě hnědá. Jehla na třetím i druhém zářezu neznamená rozdíl. Motorka jezdí na to že to je 50ccm hrozně živě, ale jakmile vymáčknu spojku, chytne příšerný otáčky, ani řadit nejde. A když jsem sundaval dekl zapalování, zjistil jsem, že v nejvyšším otevření maj kladívka vzdálenost 1mm!, ale jezdilo to, tak jsem to nechal. jezdím na M2T 1:20, nějak závratně to nekouří. A ještě se nikdy nestalo že by nenastartoval a má prakticky nulovou spotřebu. Karbec nemá doraz šoupátka, pouze štelování délky lanka.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2010 22:21
 nebo mas na soupatku (uplne dole) takovou skviru a kvuli ni to porad drzi vysokej volnobeh. ja mam 2 soupatka, jedno s tou skvirou a jedno bez a myslim ze obje jsou tovarni
Datum: 19. dubna 2010 22:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a nebo ještě v zadrhávájícím se šoupátku (neklesne až dolů)
Datum: 19. dubna 2010 21:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tak že máš odtrh 1mm to ještě není tak hrozný...já když měl v hajzlu kladívka tak jsem musel dát i 2.5 aby to vůbec hodilo jiskru  možná se budete divit ale jelo to s tím i 60km/h  no a řek bych že tvůj problém bude v netěsnícím karburátoru jak ti radili ti podemnou a nebo v prasklém simerinku pod zapalováním
Datum: 19. dubna 2010 21:34
 POZNÁMKA-TÍM M2T NEPROVOKUJU, JEN UPOZORŇUJI, ŽE SE ZŘEJMĚ NEPŘEHŘÍVÁ Z NEDOSTATKU OLEJE
Datum: 19. dubna 2010 20:31
 Počkáme, co napoví ostatní. Ten karbec má clonu, která zavírá úplně, ale zkusím ji sundat a dát tam prst, uvidím.
Datum: 19. dubna 2010 20:24
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 zkus jeden pokus tam kde saje karbec tak to zacpi rukou a jestli to zdechne tak to nepodfukuje a jestli to nezdechne tak to nekde podfukuje a netesni
Datum: 19. dubna 2010 20:21
 čus draci, potřebuju se zeptat, mam na mustangu děravou nádrž okolo závitu na kohoutek, nevíte někdo čim se to nechá zadělat
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2010 15:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já jsem jí njechával letovat cínem nebo mosazem
Datum: 19. dubna 2010 15:35
 a c oten kohoutek zavařit COčkem nebo něčím já jsem to tak měl na pařezu.
Datum: 19. dubna 2010 13:38
 kuopil bych si novou stouhle bych nesetril mas prorezly?
Datum: 18. dubna 2010 23:26
 měl jsem to taky a koupil jsem si lepidlo na kovy atd.které je odolné vůči rozpouštědlům,čistícím prostředkům a drží to a neteče
Datum: 18. dubna 2010 20:50
 Zdarec,mám dotaz.Zajíždím fíka.Jehlu mám na 3 zářezu se shora ale drží to velkej volnoběh jak sviň.Teď jsem to dal na 2 ze shora a už to šlape krásně. K čemu je vlastně dobré mít při zajíždění jehlu na 3 zářezu ? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2010 6:57
 no ještě včera večer jsem to šel změnit na 3 zářez a už to zas šlape pěkně,,,nevím co stím bylo
Datum: 19. dubna 2010 6:57
 ale logicky cim chudsi smes, tim vyssi volnobeh; respektive cim bohatsi smes, tim nissi volnobeh. Coz teda v tvym pripade je naopak... : /
Datum: 18. dubna 2010 18:08
 protože tam jde více benzínu, tzn více oleje, a taky je bohatší směs, která hoří při nižší teplotě
Datum: 18. dubna 2010 15:55
 Zdarec dělal jsem celí noví těsnění na jawě 21 karburátorů a teď mě jaksi blbě teče benzín do karbecu nwm proč.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2010 10:26
 ahoj budu skládat motor na mustanga a chci se zeptat jak je to s tím leštěním, teda jestli dá někdo jednoznačnou odpověd ::: 1) prostor klikové skříně 2) přepoušťáky, kolinko karbece 3) vejfukáč (ten asi určitě).............................slišel sem něco o usazování oleje :\
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2010 15:29
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Osobne bych vylestil akorat vyfuk. kanal a slicoval saci kolinko k sacimu kanal a ke karbci. A hlavne slicoval hlinik s vlozkou valce, obcas sou tam schody, ze by clovek zvracel.
Datum: 17. dubna 2010 15:29
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Jednoznacnou odpoved na to nedostanes, tady ti prikladam odpoved od Stejskyho, ktereho jsem se ptal na to same: "Složitá otázka, na kterou není možné odpovědět z jednoho pohledu a jednou "domněnkou". Ve výpočtu velikosti ztrát třením se skutečně vyskytuje koeficient zohledňující relativní drsnost povrchu. Významný vliv má tvar potrubí, kanálu, přechody, proto bych inspiraci z moderních válců, kde odpadá přechod válec-vložka, který opět není možné realizovat v takové míře aby velkou měrou neovlivňoval proudění bral s rezervou (rozměrové a tvarové odchylky v řádu desetin mm mezi vložkou-válcem-kolenem (sériový válec i jednotek mm) způsobují podstatnější ovlivnění proudění, kde drsnost povrchu hraje druhé housle). Praktický význam na množství usazenin na povrchu je zřejmější, jenže opět ovlivněn dalšími vlivy -olej, teplota motoru..."
Datum: 17. dubna 2010 15:27
 Když špatně teče benzínovej kohout, pomohlo by ho uvařit v octu jak karbec? Štoural jsem do něj snad vším, proháněl benzínem pod tlakem, rezerva stejně teče-neteče a docela mě štve jezdit furt na otevřeno, protože tam zůstává dost benzínu zbytečně. Když pustím rezervu, tak musím držet dost dlouho cupovák, aby tam něco nateklo. Pak se svezu 1km a můžu zas čekat až se naplní.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2010 18:01
 problém je v tvojich rukách...máš je levé.... jak máš komplet kohoutek tak jde rozšroubovat na 3 části a ještě jde vytáhnout i ta trubyčka. pak se to tomu krásně dostaneš a bez ptoblému vyčistíš a vytřeš hadrem...to chce trochu u toho přemýšlet, vís  ...a pokud se ti zasere zrńovu tak vyčistit nádrž od bordelu...to je taky problém?
Datum: 16. dubna 2010 18:01
 Kdyby to bylo tak snadný, tak se neptám. Problém je, že ten bordel se nejvíc hromadí v místě, kde odtéká rezerva. Drátem ani nic podobným to taky nejde.
Datum: 16. dubna 2010 17:52
 a to je problém ten kohout rozšroubovat a ten bordel vytahat?
Datum: 16. dubna 2010 17:09
Jméno: Ondra
IP: uživatel1553
 mně to taky nechtelo tect, tak sem to kompresorem profukl a uz to teklo.
Datum: 16. dubna 2010 15:03
 Jako že vyvařit? Stříkačkou, drátem, špejlí jsem ho proháněl 3x a bez úspěchu.
Datum: 16. dubna 2010 13:30
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel600
 jen to tím prožen
Datum: 16. dubna 2010 13:20
|



|