Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Zdarec. Jak sem včera psal o tom zadrhávajícím šoupátku, dělá to pořád. Šoupátková komora není vůbec šišatá. Dneska jsem vyčistil komoru i šoupátko. Mám tam šoupátko ze starého karburátoru, které je v určitě v pohodě, když sem s ním před výměnou karburátoru jezdil. Pružina je taky určitě dobrá. Nic jiného kromě šoupátka to asi nebude že? Jak jsem psal, přidám plyn a najednou to valí na plno. Může být třeba špatné lanko? Dík moc, už si fakt nevím rady... Slunko svítí a já nejezdím
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2010 22:08
 sundej lanko a zkus ho chytit za bovden a za lanko tahej...musi jit nadherne volne,jestli ne tak ho vyhod a kup novy..
Datum: 27. března 2010 22:08
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 jj díky moc, zkusím to...
Datum: 27. března 2010 21:42
 vyndej si lanko a prostříkni ho silikonovym sprejem a zkontruluj jestli nemá někde ten bowden velkej ohyb...
Datum: 27. března 2010 21:40
Jméno: HaveX
IP: uživatel1058
 Zdravím,mám jawu 21.Nedrží volnobě,tj.chvilkujsou otáčky neúměrně vysoko (hned po nastratování),po 60s fichtl chcípá.Protůruju zase otáčky hodně vysoko.Čím to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2010 19:49
Jméno: HaveX
IP: uživatel1058
 Šoupátko se neseká,spíš bych to tipoval na nedotáhlo plyn. lanko.
Datum: 28. března 2010 19:49
 budto ti to někdy přisává falešnej vzduch,nebo prasklé gufero,nebo se ti seká šoupe
Datum: 27. března 2010 20:37
Jméno: mara32
IP: uživatel5056
 Zdarec čím to je když u jawy 21 nastartuju motor naskočí tak mam někdy maléj volnoběh a někdy zas velký šoupě mě necinká a mam to nsatvení jak to má byt dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2010 13:51
 Chvilku jezdi až se motor zagřeje, a pak šroubkem mezi tryskama (má pružinku) tak tim nastav volnoběj takovej, aby to nechcíplo, ale nebyly vysoký otáčky
Datum: 28. března 2010 13:51
Jméno: mara32
IP: uživatel5056
 A jak to mam nastavit na teplym motoru dík.
Datum: 28. března 2010 9:07
 Pokud máš rozdílnej volnoběh na teplym a studenym motoru je to normal, nastav volnoběh na TEPLYM motoru a bude to ok, pokud se všek mění často a otáčky sami od sebe rostou, tak ti to saje někde falešnej vzduch.
Datum: 27. března 2010 20:39
 zdarec dracimproblémy s pio pořád přetrvávají...za studena ho musím roztláčet...ale stejně se někdy udusí...nedrží volnoběh,dusí se.ale za teeplého motoru se vše obrátí na normal...jede to,nedusí se to,a hlavně to jde nastartovat na 1 bez plyná...svíčku mám n15c...dělá to od tej doby co jsem dal předstih z 2.5 na 1.9..nevíte co stím? měnil jsem vn cabel,a kondík...
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2010 18:36
 jj,ty kladívka zkusím jemně projet jemným šmirhlem...myslíte kdybych dal předstich místo 1.9 na 1.8 nebo 1.7 už by to mohlo startovat a vše? a nebo jen o ty dvě setinky to nebude poznat?Dík
Datum: 27. března 2010 18:36
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 a nebo skus vyčistit kladívka mezi sebou,bud jehlovím pilníkem nebo jemným šmirhlem,nebo na hadru techničák,protože tam muže bejt škvarek
Datum: 27. března 2010 16:44
 Je to tim předstihem, musíš chytit takovej, kdy to pojede jak za tepla, tak za studena
Datum: 27. března 2010 15:04
 Zdarec draci, nemáte někdo doma palivový kohout na Jawu 21, pokud možno s vnitřním závitem...když bude vnější tak taky nevadí,bral bych oba.PROSÍM NABÍDNĚTE,Děkuji všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2010 20:29
 ok tak za oba s poštou v rozmezí 100-150?Bereš??
Datum: 27. března 2010 20:29
 No řekni kolik bys dal,já vůbec nemám šajna kolik za to můžu chtít,fakt ne  ,něco řekni,já je nepotřebuju viď,mám tam jinej,jo a koukal sem,já mám jeden z 21 a ten druhej je z babety,ale měl by tam pasovat snad,kdyžtak ti pošlu jen ten z 21,jak chceš,dík.
Datum: 27. března 2010 19:43
 ok a s jakým je to teda závitem???Nebo kolik by si chtěl za ty dva kohouty  dikec
Datum: 27. března 2010 12:53
 Zdar,mám doma asi 2.
Datum: 27. března 2010 12:49
Jméno: methaw
IP: uživatel9043
 Zdravim, má někdo zkušenosti se štelováním karburátoru na jawu 90? Potřebuju zjistit, na co je ten druhej štelovatelnej šroub, popř. jaká by asi mšla být hloubka jeho zašroubování. Jeden je na volnověh a druhej nevim na co...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 16:26
 Zdar pokud bys chtěl poradit s karburátorem na jawu 90 i z něčím jiném tak napiš na jawosky@seznam.cz
Ten šroubek kterej je z druhý strany tedy u válce je štelování volnoběhu a ten co je na druhé straně tak na bohatost směsi.Tem by měl být asi o otáčku a půl povoleny!!!
Datum: 15. dubna 2010 16:26
Jméno: Hlmut
IP: uživatel3093
 Jeden ti zveda soupe (tim stelujes otacky volnobeh) a druhym se ladi bohatost smesi na volnobeh...
Datum: 26. března 2010 23:32
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Zdarec hoši. Mám na 555 takový problém... Přes zimu jsem měnil karburátor. Víčko plovákovky a šoupátko jsem dal z toho původního, protože byly v pořádku. Dneska jsem pionýra po zimě vytáhl. Když chytil, přidal jsem plyn, ale ten se zasekl a jelo to na plný kotel. Musel jsem otočit chcípákem. Potom jsem různě šoupátko šteloval, přitahoval bowden atd. atd. Ale když jsem se rozjel zase se to seklo. Nevíte čím to může být? Nemáte nějakou osobní zkušenost? Může to být tím novým karburátorem? Dík za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2010 9:07
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 jj dávám
Datum: 27. března 2010 9:07
 a dáváš tam to šoupátko správně drážkou?
Datum: 26. března 2010 22:05
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Zkusím tam dát to šoupátko z toho nového karburátoru...
Datum: 26. března 2010 19:34
 může ti drhnout lanko v bovdenu a špatně chodit... Nebo nekdo praštil nebo jinacim zpusobem zdeformoval šoupátkovou komoru a místo toho aby tam byl otvor kulatý tak je šišatý. To same u šoupátka. pak ještě tam může byt nějaký nepořádek... třeba prach nebo písek atd. šoupátko se zasekává. I slabá pružina by tam mohla být.nic vic me nenapadá
Datum: 26. března 2010 19:18
 zdr - moc mi nestartuje babetta 207 - pustim benal, zavru vzduch a jdu rozslapavat( nemam stojan tak musim rozslapavat)- kdyz rozslapuju z mirnyho kopce je proste mrtva ale az tak za 150-200 metru zacne chytat - parkrat zas zdechne a pak se chytne - a kdyz je benal v systemu tak pak chyta paradne -dvakrat slapnu a jedu???? -myslite ze to je nizkou hladinou v plovakovce??? - ja myslim ze jo - a tedy nvm jak ji mam zvednout. dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2010 18:13
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Jak říká boocher, nech to ohřát.
Datum: 26. března 2010 18:13
 nj - ale me zacne naskakovat motor az po tech 200 metrech - ne ze by me naskocila a chcipala - on je ten motor tech 200 metru uplne zheblej a az pak pomalu naskakuje
Datum: 26. března 2010 15:37
 myslim ze je to normalni... Me uz proslo rukama 7 babet a vsechny to tak delaly... To chce proste dat na stojanek,nechat to chvilku plkat se syticem,pak vypnout sytic a trochu protůrovat motor... Ja kdyz neudelam tuto akci a hned jedu tak to taky tech 300 metrů chcípá a pak se to rozchrchlá a jede to
Datum: 26. března 2010 13:46
 zdarec draci,poradte mi v čem mám vyčistit karbec...mám na výběr budto z octu v poměru 1:1,ale na to si každej stěžuje...tak co kdybych to na chvíli ponořil do acetonu,máchal s karbcem,?vyčistilo by se to od binčusu?dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2010 16:02
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 udělej to octem s vodou 1:1,ale octu maličko míň
Datum: 26. března 2010 16:02
 Já mám na profouknutí velikou stříkačku, vždycky ji narvu ke kanálku a profouknu buď vzduchem nebo benzínem
Datum: 26. března 2010 12:58
 stačí benzín a nakej štětec
Datum: 26. března 2010 12:33
Jméno: standa
IP: uživatel9037
 Já to vždycky jen vylouhoval v benzínu a vyfoukal kompresorem,ale ten ocet je 100% zaruka čistoty.....presvedcil mi o tom jeden závodník z okresu beroun....
Datum: 26. března 2010 12:28
 vždycky to dělám benzinem a štětečkem tomu ještě pomáhám
Datum: 26. března 2010 12:11
 nic trvrdýho jako drát bych nepoužíval, vzdušníky jsou z měkýho materiálu a drátem ho lehce zničíš
Datum: 26. března 2010 11:15
 já to dycky ten karbec vymáchám v technyckým benzínu a štětkou to trocha očistím a pak drátkem protáhnu díry
Datum: 26. března 2010 7:48
 čistim se štetcem v ruce a s talířem benzínu kde mi leží karbec a nikdy jsem neměl potřebu čistit jinak, můžeš požít ještě kompresor na profouknutí kanálků ale chlup ze smetáků je taky dobrej, ocet někdy vytvoří hnusnej povlak a aceton je sice silný osmašťovadlo ale špínu moc nebere rychle se odpaří
Datum: 25. března 2010 22:23
Jméno: pavelc
IP: uživatel8173
 ahoj,mam čz 175 a kdyz jedu treba i stalou rychlostí tak my to azcne vynechavat jako by dochazel benzín nebo nesla elektrika nevíte cím by to konkretne mohlo byt? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2010 8:53
Jméno: pavelc
IP: uživatel6287
 jo díky zkisím to,a tím pocasim to nebude je garazovana a vyjel sem ted a to bylo ¨15 stupnu
Datum: 26. března 2010 8:53
Jméno: Ondra
IP: uživatel1553
 myslim, ze to moze byt aj volny dratek nekde.
Datum: 25. března 2010 18:31
Jméno: standa
IP: uživatel9029
 ucpanej kohoutek
Datum: 25. března 2010 17:35
 a není to náhodou taky tím že je zima já sem nekde cetl že když je zima tak tym neco zamrzá a pak to vynechávý a že se toho zbavis tima že se ten motor prostě musí zahřát:_)
Datum: 25. března 2010 17:30
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 no bud ucpate trisky alebo spatna zmes alebo tak viskusaj
Datum: 25. března 2010 16:17
 čus draci, tak sem dneska byl nakupovat  ...chtěl sem v motoobchodě Brisku N15C a borec mi dal N15YC...jake jje v tom rozdíl? pak jsem se rozhodl že do ČZ 175/487 začnu lej motul motomix 100(minerál)...pak jsem chtěl olej do převodovky a nevěděl jsem jestli PP80 nebo PP90 a ten prodavač řikal že je to celkem rozdíl ale nedokázal říct v čem XD...nic méně sem řekl že teda PP90 tak mi dal Paramo Gyrol 90 (nějaké označení SAE 90)....myslíte že je vše OK? dík za všechny odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2010 9:13
Jméno: XXL
IP: uživatel9034
 Souhlas s L .Tady se pořád řeší nejlepší svíčky,karburátory,hvězdicové hlavy,mazací poměry a bůhvíco ještě,ALE NIKDO S TĚCHTO DRAKÚ SI NEPŘEČTE NÁVOD K POUŽITÍ A ÚDRŽBĚ JAKÉKOLI MOTORCE ČI MOTORU.Pak jsou tady dotazy=ono to nejede,onoto kouří,pořád šteluji předstih,zas.aný karbec a pod.Používejte trochu hlavu,né tu v motru.Čágo
Datum: 26. března 2010 9:13
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Je možné, že ti to s touto svíčkou bude dělat při větším zatížení pecku na elektrodách. Mnohokrát jsem tento problém u spousty různých Jaw a ČZ řešil. Po výměně za svíčku NC předepsané tepelné hodnoty bylo vše v pořádku. Propálení pístu od svíčky v žádném případě nehrozí.
Datum: 26. března 2010 7:48
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 tu svicku nesmis dat pouze so pionyra do silnejsich masin to nevadi tam je pist daleko od svicky
Datum: 25. března 2010 19:28
 ok dik moc...
Datum: 25. března 2010 17:29
 přesně, mě teda YC nikdy píst nepropálila. A chudá směs ti zmrví motor i bez YC svíčky.
Datum: 25. března 2010 16:08
 k tomu ta svicka ma na propaleni pistu malej vliv viz jak rika johny a to ze ti smes spatne shori neni na svicce a hlavne pist nepropali svicka ale horeni - tim zmekne vrstva pistu, ktera se naslednym vyplachem valce vyplavi a zbytek uz udela tlak pri kompresi
Datum: 25. března 2010 16:08
Jméno: johny
IP: uživatel8528
 svíčku nevyhazuj, aby ti propalila pist tak by jsi musel mít rozštelovanej předstih a hodně chudou směs
Datum: 25. března 2010 15:39
 jo olej je dobrej já to taky liju do převodovek
Datum: 25. března 2010 15:32
 ok takže tu svíčku můžu leda tak vyhodit...a co ten oil? ten je dobrej ne?
Datum: 25. března 2010 15:30
 N15YC ti v kombinaci s dalšímy faktory může prpálit píst. Gyrol 90 = PP90
Datum: 25. března 2010 15:21
 N15YC ma vysunuty jiskřiště
Datum: 25. března 2010 15:20
Jméno: Radek
IP: uživatel9021
 cus chlapi, potřebuju poradit, mám jawu dandy 125, chci přetryskovat karburátor, mám tam sportovní filtr - přímé sání, má to fakt brutální zvuk, jen v hodně vysokých otáčkách nedoporučovaných výrobcem (9000-10000) to tak netáhne jako s origo filtrem, ale není to tak hroznej rozdíl, tak si seženu trysku, od jawy ne, ta prodává jen celej karbec za 2500kč, tak jsem našel že yuki má na modelu enduro 2 stejný typ karburátoru, nechci si ničit původní (pěkně schovám), tak koupím hlavní trysku a nechám ji převrtat (přefouknout), někdo mi totiž říkal že se díra zvětšuje buď obrovským tlakem vzduchu nebo se to převrtá, nevíte náhodou kdo to dělá a za jaký peníz? je to v podstatě prkotina pro někoho kdo nato má nářadí...děkuju předem za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2010 1:24
 Chápu to dobře že ti jde o to,že ti to prostě s tím tvým "novým" sáním netáhne v těch 9-10k ot/min jako se seriovym filtrem?
Datum: 25. března 2010 1:24
 pokud víš jakej průměr tak stačí koupit vrtáček daného rozměru a převrtat
Datum: 24. března 2010 22:48
 nebo ti poradim takovou fintu...kup tam motor z 250(novej stoji asi 11 000), a s nim to jede fakt brutalne
Datum: 24. března 2010 21:30
Jméno: Radek
IP: uživatel9021
 špatně jste mě pochopil, chci zachovat origo trysku kdyby to dělalo neplechu, chápete, tak si seženu jinou a tu upravíme...
Datum: 24. března 2010 21:15
 To je na dandyně tak špatně řešená výměna trysky? Nestačí vyšroubovat a převrtat.
Datum: 24. března 2010 19:53
 Ahoj draci potřeboval bych poradit ohledně karburátoru Jikov 2915 PS (jawa 05).Na karburátou je víčko takové to ze zhora.A nevím proč ale jde tam více benzínu a potřeboval
bych sehnat nikde jiné a chtěl jsem se tedy zeptat jestli nevite kde ho mam sehnat?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2010 15:41
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Hladina nejde snížit, je už stanovená konstrukcí karbece.
Datum: 25. března 2010 15:41
Jméno: jawadawe
IP: uživatel9025
 zkus snizit hladinu
Datum: 25. března 2010 9:15
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Já bych koupil novej plovák, podíval se aby jehla byla nadstavená na 2 zářezu shora a tryska 60 a jestli do toho někdo nehrabal jako že to neupravoval tak to musí fungovat velmi dobře, osobně si myslím že to je bezproblénový karbík, a podle mne je na 20-23 daleho horší na seřízeni. Předpal u 05 je v rozmezí 2,7-3,0mm tak jestli má vyšší hladinu tak dej 2,7 předpal . Vím že jsou dva druhy víček jedno má otvor pouze pro jehlu a druhý typ má jakoby ještě z boku vyřízlou rysku a navrtanou dirku že tam možná teče víc benzínu. Ale za celou dobu co mám 05 jsem nikdy neměl problém s hladinou.
Datum: 24. března 2010 20:13
 asi už ho neseženeš, kup novej plovák a nastav hladinu mám ten karbec taky a de tam dát normál výčko co má jawa 20 ale hadička ti bude trčet dopředu
Datum: 24. března 2010 20:01
Jméno: jua
IP: uživatel7996
 jak mam nastavit ty šroubky na karbecu u babety207
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2010 19:57
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ten v levo tak, aby držely volnoběžné otáčky při teplým motoru, ale zase aby se už zadní kolo neotáčelo. Prostě takové akorát. To je libovolné. Ten pravý (více dole) píše se, že 1-1,5 otáčky od maximálního utáhnutí. Já říkám 2 a více. Mě to jede nějak lépe. S tím si musíš vyhrát. Chce to jen trpělivost. Nesmí ti to při rozjezdu cukat.
Datum: 23. března 2010 19:57
Jméno: king2
IP: uživatel9011
 slysel sem ze aby se neucpavaly trysky tak se pres ne da silonka a zasrubujo se co si o tym myslite?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2010 21:10
 frankyho už bolí za krkem jak kroutí hlavou
Datum: 23. března 2010 21:10
Jméno: king2
IP: uživatel9011
 Ne nespletl sem to na silonku misto filtru sem jezdil taky ale nevim no!
Datum: 23. března 2010 19:59
 tk ta silonka by mohla ten benzin nasávat, zmenší průtok a když se ti tam usadí binec, tak ti to celé ucpe, kdežto kdybys to nechala tak jak je, tak je šance že se může sám otvor trysky, vyplavit.
Datum: 23. března 2010 18:03
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 Podle mě ti to řikaly špatně silonka se občas dává jako jetě pod filtr aby se tam nic nedostalo!
Datum: 23. března 2010 17:41
 nevim nějak se mi to nezdá... 1) myslim že snížíš průtok benzinu a blbě to pojede 2) spíš ti tu silonku závit přefikne jak ji tam budeš šroubovat a zůstane ti v karbeci. 3) kdoví jestli ji benzin nerozpustí... Na nic vymýšlet také kraviny. Když se ti ucpe tryska tak to máš vyčištěné do minuty..
Datum: 23. března 2010 16:25
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 podle mě to je blbost...
Datum: 23. března 2010 16:11
Jméno: Ringo
IP: uživatel8771
 akorát si přiděláš práci a karbec stejně budeš muset vyčistit!!!!!!!
Datum: 23. března 2010 14:51
 Vyykoušet to můžeš. Ale já rači jednou za 2 měsíce vyšroubuju u fíka 2 trysky profouknu zašroubuju...otázka 3minut?
Datum: 23. března 2010 14:41
 Moc bych tomu neveril
Datum: 23. března 2010 14:25
 nazdar pionyri mam taky problem mam fekala 21 jede jako drak ale nekdy mu to stoupne fo hlavy a zacne blbnut tak ze kdyz dam plyn tak se zacne dusit a chcipne nekdy ale jinak leta good mam tam vic olaca nemoze to byt tym? nebo cim to moze byt kdyz dam plyn tak zacne dusit a chcipne ale jenom nekdy diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2010 21:11
 skontroluj hladinu v plovákovce a benzínovej kohout, jakou barvu má svíčka?
Datum: 22. března 2010 21:11
 dělá mi něco podobného pincek,,ale u mě je to elektrikou-někde mám špatnej dotek
Datum: 22. března 2010 21:07
 Nebo to může být i jinde v přívodu paliva (kohout, špatně nastavená jehla), ale ja si myslím, že buď svíčka nebo špatně nastavený karbec.
Datum: 22. března 2010 21:05
 Tou tryskou myslím jako ucpaná tryska nebo jen přicpaná.
Datum: 22. března 2010 20:53
 Me to dnes delala tryska, ale muze to byt i svickou.
Datum: 22. března 2010 20:52
Jméno: Tůmi(č)
IP: uživatel8342
 Čau hoši jak je na plovakovce to víčko tak ja mam jeden šroubek na plovakovce strašně vočesanej a je utahlej nemužu ho vyšroubovat nevíte někdo jak na to? předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2010 13:56
Jméno: Tůmi(č)
IP: uživatel8342
 dík
Datum: 23. března 2010 13:56
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zkus nabrousit šroubovák a opatrně to toho klepnout ..třeba se ti udělá trošku drážka a půjde to pak povlit...nebo pak jedině nahřát a když ani to ne tak odvrtat
Datum: 22. března 2010 22:31
 zdar mám fichtla a jezdím na special91+m2t 1:25 a můžu tam lít matural95+m2t?? může tam bejt ten natural?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2010 20:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když už tam dáš M2T tak už je jedno s čím ho smícháš
Datum: 21. března 2010 20:23
 ja taky jezdim na natural a je to v pohode
Datum: 21. března 2010 20:13
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 prej je speciáál dost olovnatej, já jezdím na natural 95 a 97 a jede super
Datum: 21. března 2010 20:09
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Muzes,taky muzes davat lepsi olej ale to uz je na tobe..
Datum: 21. března 2010 20:06
 Ahoj, jak čistíte nádrž? Potřebuju vyčistit nádrž u tatrana, je uvnitř hafo rezu. Podle mě bych tam hodil nějaké matky, klepal s tim aby se obouchala rez, potom to vypláchnul, ale nevím jestli vodou nebo benzínem? Jak to děláte vy? Má se to potom ještě třeba vypláchnout barvou aby to nerezlo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2012 18:08
 Ahoj mneli jsme ten problem taky na jave CZ 175 dlouho nejezdila a byl take v nadrži rez. A proto jsme museli neco udelat . Dela jse to tak ze vezmes nekde na vrakacu cire sklo od auta a rozbijes je a ty male kousicky das do nadrze. Potom to omotas hadrama a das do míchacky na 1 2 3 4 5 honin no az ten rez nam nebude a mak to vysipes a vyplachnes benzinem a jeto
Datum: 15. července 2012 18:08
 já sem tam dal kyselinu citronovou z drogerie nasypal sem to tam nali jsem nádrž plnou horký vody nechal jsem to přes noc a ráno byla čistá pak ji musíš vypláchnout benzinem
Datum: 21. března 2010 18:42
 Díky za odpovědi, mám doma asi 30 zbytečnejch matek tak to tam hodim a protože nemám míchačku tak s tím budu klepat tak dlouho dokud mi neupadnou ruce  Potom to teda vypláchnu odrezovačem a benzínem a bude. Díky
Datum: 21. března 2010 18:18
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Naházel jsem šroubky matky podložky, zkrátka co bylo. Klepal s tím jako o život. Po tom vypláchl vodou, dal uschnout na sluníčko a byl klid
Datum: 21. března 2010 16:38
 Jak říká tomáš.. nejlepší co znám.. naházel sem tam matky sroubky ...ale určitý počet.. abych pak věděl jestli tam nějaká nezůstala a nalil se mtam asi pul litru tech. benzínu.. a poul hodky dal na michacku.. pak asi 5x Vypláchl a nakonec benzinem..a nádnera už asi rok sem nečistil trysky..
Datum: 21. března 2010 16:35
 já bych to asi zašpuntoval a do vnitř by jsem dal písek a třeba by jsem to dal do míchačky a zapnul ju-samozhrejme by se to tam muselo nak privazat
Datum: 21. března 2010 16:20
 vybouchaný bych to vypláchnul odrezovačem a pak trouchou benzínu aby smyl všechny zbytky
Datum: 21. března 2010 14:13
Jméno: jura
IP: uživatel8985
 kolik ma byt otaček na těch štelovacích šroubkách na karburátoru u babety 207
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2010 10:58
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ten co je jako naproti šoupátku- ten si našteluf podle volnoběžných otáček na zahřátém motoru. Aby byly co nejnižší. Ten v pravo (více dole) tak myslím o 1 až 1,5 otáčky povolen.
Datum: 21. března 2010 10:58
|



|