Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 jakou valikost trysky mam koupit do jawy 250/353? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2009 15:29
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Napiš číslo karburátoru.
Datum: 05. července 2009 15:29
Jméno: J.a.n.g.o
IP: uživatel6574
 Cus draci mám jawu mosquito 585 co bych do něj mě lejt za benzín aby to bylo znát ???? co je lepší ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2009 15:22
 je to znát na výkonu a taky potom na životnosti...
Datum: 05. července 2009 15:22
Jméno: J.a.n.g.o
IP: uživatel6574
 vervu 100 mam dostupnou.... a je to znát na výkonu ???
Datum: 05. července 2009 12:10
Jméno: J.a.n.g.o
IP: uživatel6574
 vervu 100 mam dostupnou.... a je to znát na výkonu ???
Datum: 05. července 2009 12:05
 Pokud chceš trochu (optavdu TROCHU) něco lepšího tak si kup nějakej z dostupnejch 100 oktanů. Shell V power racing, Verva 100, Carrera 100....
Datum: 05. července 2009 11:21
 Prosím o radu: uvolnila se mi nalisovaná kovová trubička, tvořící přívod benzínu do karburátoru Jawety. Čím ji nejlépe utěsnit, případně jaké použít lepidlo, vzhledem k agresi benzínu? Zatím jsem trubičku utěsnil konopím,teflonová páska se neosvědčila,leptá se. Díky za odpověď, Čenda.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2009 23:18
 no ja bych to zkusil dvouslozkovym epoxidovym lepidlem no ale u jawety ...ten karbec jsem nemel v ruce tak nevim co , kde no ale epoxid se zarocene nerozlepta takze pokud to pujde nekudy tak to bude snad drzet
Datum: 04. července 2009 23:18
 čau....ta trubička není nalisovaná, ale jen na míru nastrčená.....mi se taky uvolnila, a musel jsem kvůli toho koupit celé nové tělo karbece....zkoušel jsem ji přidělat, ale ničím to moc dlouho nedrželo.....dokonce jsem už ze zoufalství zkusil plastelínu
Datum: 04. července 2009 22:56
Jméno: mara
IP: uživatel4933
 Ahoj mám dotaz sem to nepatří ale nikde sem žádný jiný fórum nenašel potřebovalbych zjistit jak nejlépe zničit auto ale aby se nezničilo hned jako myslím aš třeba po pár stech kilometrech a aby prošlo stk. je to megane rok výroby1999 a je to ta nejsilnější verze konkretně bych potřeboval aby se zadřel motor. neřešte proč to potřebuji ale je to nutný. vím že existuje třeba cukr do nádrže nebo vypustit olej a vyšlehnout kontrolku ale chtělo by to něco jinýho pač tu přístrojovku asi nerozeberu a k žárovce se nedostanu i kdyš nevim ještě sem to nezkoušel a s tim cukrem myslíte že by to šlo pač to potřeuju aby se to zadřelo aš po pár kilometrech ne hned to by bylo nápadný příjmám každej nápad. moc dík za nápady. a nemlaťte mně že to sem cpu lepší forum neznám vždycky ste mi poradili i kdyš se to netýkalo ničení ale oprav ale to je skoro to samí. ještě jednou moc dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2009 3:28
Jméno: michalj21
IP: uživatel5575
 nebo sundej remen co vede k olejovemu cerpadlu tatovi jednou spadl a ujel celych padesat metru a motor byl ko
Datum: 06. července 2009 3:28
Jméno: NAPY
IP: uživatel3383
 zkus petrolej =D
Datum: 05. července 2009 22:35
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 nasrat a rozmazat
Datum: 04. července 2009 20:37
Jméno: mara
IP: uživatel4933
 moc moc díký za nápady prosím pište dál je to fakt důležitý moc moc díky
Datum: 04. července 2009 17:44
Jméno: mara
IP: uživatel4933
 moc moc díký za nápady prosím pište dál je to fakt důležitý moc moc díky
Datum: 04. července 2009 17:34
Jméno: zar
IP: uživatel265
 zdravim ničit auto  co jsme slyšel kyselinu z baterky to oleje nebo naký odmastovadlo
Datum: 04. července 2009 13:16
 co nejvíc nebo hodně benzínu do oleje
Datum: 04. července 2009 12:45
Jméno: Dejw
IP: uživatel1966
 Nalej do toho bionaftu z řepky,známej s tím zadřel golfa  a řekni tchýni t jede rychlejš ;-D
Datum: 04. července 2009 10:05
Jméno: mira
IP: uživatel6567
 a co takhle zliklidovat převodovku
Datum: 04. července 2009 9:41
 kdo tě nasral že deš zničit auto?
Datum: 04. července 2009 9:24
Jméno: mara
IP: uživatel4933
 a kolik tý pasty???
Datum: 04. července 2009 8:10
 dej do oleje zabrušovací nebo brusnou pastu
Datum: 04. července 2009 8:04
Jméno: mara
IP: uživatel4933
 s tím rozvoďákem to nejni vůbec špatnej nápad ale mám jednu otázečku jak moc ho mám naříznout
Datum: 04. července 2009 7:05
Jméno: Standa
IP: uživatel6558
 Nařizni rozvoďák
Datum: 04. července 2009 2:45
Jméno: michalj21
IP: uživatel5575
 hod neco do valcu nejaky kousek zeleza nebo sundej remen k olejovemu cerpadlu
Datum: 04. července 2009 2:30
Jméno: michalj21
IP: uživatel5575
 hod neco do valcu nejaky kousek zeleza nebo sundej remen k olejovemu cerpadlu
Datum: 04. července 2009 2:30
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau
hosi napadlo me dat malej kompresor na karburator aby do toho hnal vzduch pomohlo by to necemu nebo je to blbost ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2009 18:04
Jméno: mozna sem to psal ja:-D
IP: uživatel5633
 No baterkou prece ty si nikdy nevidel 12 v kompresoor do auta nebo 12 v baterku na motorku??
Datum: 16. července 2009 18:04
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 svetelny civky by to utahly troubo
Datum: 06. července 2009 20:47
 a čím bys ten kompresor poháněl ty troubo
Datum: 03. července 2009 16:09
 Prosím nevíte kolik PŘIBLIŽNĚ stojí palivový kohoutek na Jawu 50 typ 21 ? Jen ho někdo teď někdy kupoval tak jestli si vzpomene na cenu tak prosím dejte vědět.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2009 17:37
Jméno: mates
IP: uživatel1093
 čus kohoutek stojí přibližně kolem 300kč
Datum: 03. července 2009 17:37
 ok díky.
Datum: 02. července 2009 18:57
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 na jinem fichtl e-shopu (nevim jestli muzu rict jmeno) stoji 211,-
Datum: 02. července 2009 18:46
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 zdar, dostal jsem plovak do kraburatoru Jikov 2914HZ (Pionyr 555), a jehla je v nem pripevnena. Problem je ze smes je moc bohata, a ikdyz mam plisek na nejvyssi zarazce na jehle, a sundanej vzduchovej filtr, tak to porad moc huli, spatne startuje a pomalu jde do otacek => bohata smes. Existuje mensi tryska nez 65 do tohodle karburatoru ? Jak to jinak mam vyresit ? diky predem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 11:57
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 jehla je napevno v plovaku. jehla je jak ma byt, se spickou nahore. vejfuk je uplne novej.
Datum: 20. července 2009 11:57
Jméno: jawa 555
IP: uživatel6376
 jak maš tu jehlu tak ta je tam na pevno? a jak maš tu špičku na te jehle tak ta by mně la byt do špičky a by ti neprottykal benzin jestli mně chapeš u plovakove komory jak maš vičko
Datum: 04. července 2009 13:11
Jméno: jawa 555
IP: uživatel6376
 hej ale když ti to tak huli a deti pomalu do otaček tak mužež mit ucpane vefuk tak ho skus vyčistit a napiš jak to dopadlo nic jinyho mně nenapada a skus ještě vyčistit hlavu
Datum: 04. července 2009 12:54
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 no tak, nikdo nevi???
Datum: 03. července 2009 10:22
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 dik za odpoved, ale pletes si karbec z 555 (Jikov 2914HZ) s karburatorem na 20,21,23 (Jikov 2917PSb), u Jikova 2914HZ se totiz plovakova hladina nenastavuje. Muzu stelovat s tryskou a s pliskem na jehle. Plisek na jehle mam na nejvyssim zarezu (nejchudsi smes) a trysku 65. Existuje mensi tryska?
Datum: 02. července 2009 18:41
 ty a nepřechlastává se ti to jen ? Bo tam máš jinej plovák ( asi novej ) a tam jsi měl asi starej a no a co je ten plíšek tam na plovákové komoře u cupáku tak jestli není špatně nastavený a nemáš v plovákové komoře vysokou hladinu. Hladinu šteluješ tak že si tam nahneš ten plíšek jak myslíš že to bude dobré. Necháš natéct přes něj benzin. A až přestane téct tak to celé dáš bokem a ponoříš plovák na dno plovákové komory. A měl by být po ten ( já tomu říkám limeček - debilní název ale nic lepšího jinak respektivě ten okraj plováku) límeček. Ne víc ! Pokud jsi to pochopil tak to zkus. Pokud ne tak to jinak neumím popsat. Jinak jestli je ten návod šptaně tak to nemusíte ani komentovat bo si to taky už moc nepamatuji. Sorry za pravopis.
Datum: 02. července 2009 18:01
 ahoj mam dotaz tedkon sem delal motoz jawy 20 a furt mi nechce jít roztocit nevedeli by ste nedko co stim ja si myslím ze by to mohlo byt karburátorem.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2009 21:51
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak tyhle problemi jsem resil dlouho az do tetka muzu ti vyjmenovat jaky to byli treba budrs mit tem samej tak za 1.kartery muzou ujet a valec nesedi na kartery pak to netesni, nekdy to moc netesni i tak proto jelepsi davat vsude papir a z obou stran motorovej silikon,2. hodne spatne utesnena prevodovaskrin. 3. neco s elektrykou vetsinou nekde ve skratu a tezko se to hleda staci aby izolace u kladivka byla od neceho vlchka pak to neda jiskru do svicky. 4. nehledej chybu v prectihu proste dej odtrch 0,4 a prectich 1,3-3mm az to pujde tak ho klidne zmensi na tech 1,3 -1,5. 5.utahnul jsi hlavu do krize?? a jestli jsi tam jdal to hlnikovy tesneni pod hlavu tak ho zahod protoze to snim vubec netesni. 6. jde tam benzin ?? Skus vycistit karbec poradne
Datum: 02. července 2009 21:51
 čau draci hej nevite čím by to mohlo být že mě dycky chcípá motor ve volnoběžných otáčkách?Možná i ve vyšíchj sem tam vynechá... Karburátor mám vyčištěný takže by měl být v pořádku hladina plováku je taky vpořádku jehla na druhým zářezu jak má být ... a na volnoběch ten mám seřízenej až namoc vysoký otáčky schválně ... Vždycky to postavím na stojan zezačátku to řve jako vůl pak to pomalu klasá a zachvilu to chcipne ... Necíte co stym? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2009 15:12
 Jo volnoběh dycky šteluju až po zahřátí motoru to vim že se to tak děla.Jinak ten falešný vzduch to sem taky myslel ale mám šecko dotažený na fest a těsnění sem měnil tak by to nemělo tahat...A stym plynovým lankem no vůle tam sice malá ale je ... větší vůle mě tam nejde
Datum: 02. července 2009 15:12
 Jo volnoběh dycky šteluju až po zahřátí motoru to vim že se to tak děla.Jinak ten falešný vzduch to sem taky myslel ale mám šecko dotažený na fest a těsnění sem měnil tak by to nemělo tahat...A stym plynovým lankem no vůle tam sice malá ale je ... větší vůle mě tam nejde
Datum: 02. července 2009 15:11
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestli máš opravdu karburátor pořádně vyčištěný, tak to někde přisává falešný vzduch a tím pádem se ochuzuje směs. Jinak plynové lanko jde lehce a na heftu máš trochu vůli?
Datum: 02. července 2009 14:58
 zdarec, zkus ten volnoběh seštelovat až po zahřátí motoru
Datum: 02. července 2009 14:43
 tu bublinu neres. nemas ucpanou volnobeznou trisku nebo vzdusnik?
Datum: 02. července 2009 14:12
 Jo a ještě co mě znepokojuje že se mi u kohoutku tvoří taková malá bublina a někdy i v místě jak je ta hadička napojená na karburátor ... ale kohoutek teče ... tak fakt nevim
Datum: 02. července 2009 13:27
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 cus draci prosim vas nevite nekdo cim to muze byt, kdyz mustang potrebuje stale bohatsi smes??? nejdriv to jezdilo nejlepe bez filtru coz sem radsi neriskoval a vyrobil jsem si svuj (dalo by se rict sportovni) cca 2000 km jezdil skvele, pak zacal blbnmout (byl to ucpany vyfuk) jenze ja blb sem to prekrouzkoval (coz jste mi poradili nekdo zde) a od te doby mam slusne problemy, prvnich cca 350 bylo relativne v klidu, jenze pak se zacal najednou pridirat, nechapu jak to ani vy jste mi nikdo nedovedli poradit (vymenil jsem: gufera, tesneni pod hlavou, valcem a karbecem, koupil novou jehlu, daval vic oleje do benzinu, znovu prekroskoval (cca 1:23) zkousel jsem bohatost smesi (poradili jste mi ze kdyz je bohatsi tak lepsi maze (coz je jasne) ale taky daleko hur jede takze sem to musel dat do puvodniho stavu, pak me napadlo jestli to nemuze delat provrtany tlumic vyfuku vy jste mi rekli ze ano tak sem tam dal druhy tlumic ktery je naprosto OK vyborne tesni po obvodu... jenze bez vysledku a navic chce cim dal vic bohatsi smes takze driv to nejelo s jinym filtrem nez se sportovnim a ted uz tam jde i filtr origo a stejne je to jeste malo takze v tuto chvili aby to jelo tak tam musi byt tryska 72 + originalni filtr + jehlu na max, nevim co budu delat kdyz to bude chtit jeste vic protoze uz je vse max, cim to muze byt kdyz se to promenilo z toho kdy to jelo bez filtru az k tomu kdy tam jde mnoho benzinu.... ( diky tomu to taky zere jako tank a nato ja nemam many bo denne najedu dost km (cca55 protoze jsou prazdniny pres skolu to bylo vic)) predem dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2009 17:28
 já mam jawu 20 a mam také potíže s motorem začal se zadírat díky tomu že mi někdo poradil že mam vyměnit píst, kroužky, válec a hlavu tak sem to
udělal a ujel jsem 0,5 km a praskl druhý kroužek tak jezdím na jeden kroužek a motor se sekal při sebemenším přehřátí tak jsem dal jehlu až na horu
abich zmenšil spotřebu ale bylo to stejný aspon že méně žral a pak jsem utrhl v lese výfuk a zjistil jsem že je plný karbonu tak jsem začal zjištovat
čím to je a zjestil jsem že to je v tom že jezdím na olej M2T a 2T tak jsem začal jezdit na olej Valvoline SynteticBlend a je to lepší a pak jel a le špatně
Ycva tak jsem změnil svýčku z NGK na svýčky 17 YC a 15 YC a jede jako dělo a jen když jedu sám tak jedu 70 Km/h.
Datum: 02. července 2009 17:28
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestliže již na válci nejsou stopy po honování a válec je již místy vyleštěn do zrcadlových ploch a dají se nové kroužky, dochází k jevu, kterému motoráři říkají bore polishing, neboli vyleštění stěn válce do zrcadlového lesku. Válec se honuje proto, že se potom v těch drážkách udrží olejový film. V momentě kdy se vytvoří zrcadlová plocha, která není schopna udržet olejový film dochází k lokálnímu přehřívání. Nové kroužky spálí nenamazanou vrstvu a samy se přitom poškodí a postupně se to zhoršuje, až dojde k přidírání válce. A to platí zvláště u vzduchem chlazeného dvoutaktu, když se nějakým způsobem ochudí směs, třeba tím sportovním filtrem. U motorů aut se to projeví tak, že po výměně kroužků motor sice přestane na chvíli brát olej, ale po krátké době začne znova, ale nezadře se, je přece jenom lépe mazán než dvoutakt. Jestliže dáš opět nové kroužky, bude ti to fungovat zase jenom chvíli. Proto si kup nový válec a příslušenství nebo nech udělat výbrus, ale zajížděj to jak psala Dobešová bez úprav karburátoru a filtru, jehlu můžeš dát i výš, bohatší směsí v době záběhu nic nezkazíš. Zajížděj to ale velmi opatrně, zatěžuj pozvolna, fichtl je na záběh prevít. S tím, že se motor pod plynem do kopce jakoby pozadíral, ale když se ubralo tak to bylo dobré, přesně jak píšeš, jsem se kdysi také něco namordoval. Bylo to ale vždy tím, že jsem po výbrusu začal motor brzy honit. Postupem času jsem také přišel na to, jak správně zajíždět a už se to neopakovalo. Nejhorší ovšem na tom je, že když to jednou začne dělat, tak už nepomůže vůbec nic, jedině nový výbrus. No ale zase výbrus na fichtla není zas až takový problém.
Datum: 02. července 2009 16:21
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestliže již na válci nejsou stopy po honování a válec je již místy vyleštěn do zrcadlových ploch a dají se nové kroužky, dochází k jevu, kterému motoráři říkají bore polishing, neboli vyleštění stěn válce do zrcadlového lesku. Válec se honuje proto, že se potom v těch drážkách udrží olejový film. V momentě kdy se vytvoří zrcadlová plocha, která není schopna udržet olejový film dochází k lokálnímu přehřívání. Nové kroužky spálí nenamazanou vrstvu a samy se přitom poškodí a postupně se to zhoršuje, až dojde k přidírání válce. A to platí zvláště u vzduchem chlazeného dvoutaktu, když se nějakým způsobem ochudí směs, třeba tím sportovním filtrem. U motorů aut se to projeví tak, že po výměně kroužků motor sice přestane na chvíli brát olej, ale po krátké době začne znova, ale nezadře se, je přece jenom lépe mazán než dvoutakt. Jestliže dáš opět nové kroužky, bude ti to fungovat zase jenom chvíli. Proto si kup nový válec a příslušenství nebo nech udělat výbrus, ale zajížděj to jak psala Dobešová bez úprav karburátoru a filtru, jehlu můžeš dát i výš, bohatší směsí v době záběhu nic nezkazíš. Zajížděj to ale velmi opatrně, zatěžuj pozvolna, fichtl je na záběh prevít. S tím, že se motor pod plynem do kopce jakoby pozadíral, ale když se ubralo tak to bylo dobré, přesně jak píšeš, jsem se kdysi také něco namordoval. Bylo to ale vždy tím, že jsem po výbrusu začal motor brzy honit. Postupem času jsem také přišel na to, jak správně zajíždět a už se to neopakovalo. Nejhorší ovšem na tom je, že když to jednou začne dělat, tak už nepomůže vůbec nic, jedině nový výbrus. No ale zase výbrus na fichtla není zas až takový problém.
Datum: 02. července 2009 16:21
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 tak zkus vyměnit ten motor z jiného stroje, nebo ho rozpul vyměn co mužeš a na začátku vesty ho šetři a dej víc oleje do benzínu-když nepomuže jak chceš výměna válce atd. pak napiš jak to dopadlo
Datum: 02. července 2009 12:40
Jméno: standa
IP: uživatel6547
 celý mi to prijde nejaký divný....... bud je to strojem a nebo řidičem
Datum: 02. července 2009 10:59
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 no tak o 280 protoze jeden obchodnik u nas ve meste dela vybrus za 300 a novy valec ve vedlejsim meste stoji 583 takze s pistem ne to vyjde na cca na 800
Datum: 02. července 2009 9:38
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 no s vice stroji problem nenam mam jich 11 a dost nahradnich dilu (jenze uz tam nechci davat stary valec s novym pistem protoze vidim jak to dopada) ale na mustangu jedu ve stredu na slovensko a tak ho potrebuju mit v cajku, (na jinem jet nechci protoze nevypada tak dobre navic mustang ma siroke sedlo takze na dalky idealni) a s tim jestli to dela jako studene nebo teple tak je to tak ze kdyz je to studene tak to krasne tahne,..... proste motor se chova OK, jenze po ujeti tak cca 5 km sviznou jizdou nebo do mirneho kopce zacne najednou 3 pote i 2 (pokud je kopes) stracet vykon jako kdybych slapnul na brzdu pritom je zretelne ze to jde z motoru kdyz jedu po rovince a nemam plny plyn tak to vetsinou neudela pokud nejedu proti vetru, ale jakmile dam plny plyn pri zahratem motoru tak je konec a musim i na rovince po chvilce podradit, z kopce to udela malokdy i na plny plyn vetsinou po vyjeti kopce a pak z kopce a na plny plyn
Datum: 02. července 2009 9:36
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a pochybuji že ti nový válec píst a kroužky víde o 200 dráž než výbrus
Datum: 02. července 2009 9:26
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 takže jestli jsem to pochopil tak motor za studena jede, drží volnoběh, jde vytočit,nevynechává........ pak se ohřeje a udělá??? jen přestane tolik tahnout nebo i něco víc? jinak jde pravidelně?dělá vše jak za studena? no a motor po 3000 ti asi nepojede tolik jako pri 800km
Datum: 02. července 2009 9:23
Jméno: honzule
IP: uživatel2403
 jj to je asi jedno jestli koupis novej nebo nechas ten starej.a možná časem by bylo lepepší koupit ještě jeden stroj protoze když se jeden posere tak maš aspon ještě jeden do foroty ale takhle když stim jezdíš každej den a něco se posere tak honem honem hledáš závadu a nemužeš v klídku hledat zavadu.
Datum: 02. července 2009 9:15
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 asi uz toho necham, rikal sem si ze by to mohlo jeste chvilku vydrzet a... nic no, ale mam jeste jednu otazku je jedno jestli necham udelat vybrus nebo koupim novy valec (nemuzu si totiz dovolit cekat na vybrus a tak si radsi priplatim 200 a mam novy valec aj s pistem a krouzky okamzite) melo by to byt jedno ze?? akorad to nebude mit o trosicku vetsi obsah bude to origo 49,9 ze??
Datum: 02. července 2009 9:07
Jméno: honzule
IP: uživatel2403
 Nebylo by lepší nechat udělat vybrus si myslim že potom by to přestalo!
Datum: 02. července 2009 9:02
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 koleno sem vycistil az na plech uplne vsude, tak jako vyfuk a valec ten je jiz uplne vylesten (ryhy tam jsou uz jen tak jak beha pist coz je na kazdem valci)
Datum: 02. července 2009 8:57
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Když jsi dával nové kroužky, jak vypadal válec, byly na něm ještě patrné stopy po honování nebo byl již vyleštěn?
Datum: 02. července 2009 0:48
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 Když jsi čistil výfuk,vyčistil si i koleno?Musí být bez karbonu,hlavně u příruby.
Datum: 01. července 2009 23:53
Jméno: 223
IP: uživatel6544
 předstih nám něco kolem 2 mm (cca 1,8)
Datum: 01. července 2009 23:36
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 nemáš nízký předstih.
Datum: 01. července 2009 23:16
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Když jsi dal nové kroužky ,tak tam měl jít nazpět původní čistič vzduchu.Píst se více utěsnil a změnil složení nasávané směsi.Směs byla chudá.Dej si trysky
jaké mají být a překontroluj předstih.Jehlu dej podle návodu na 2. zářez. Olej stačí 1:33.
Datum: 01. července 2009 23:15
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 tim lze poznat ze valec je vyhoneny
Datum: 01. července 2009 23:07
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 tim lze poznat ze valec je vyhoneny
Datum: 01. července 2009 23:07
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 ano zamky miru mely dokonce 0,35
Datum: 01. července 2009 23:06
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 nic jineho to byt nemuze, kdyz retez je dost namazany a proves ma cca 2-3cm, prvodovka jde lehce, loziska na klice taky, ojnice taktez, zadni i predni brzda nedrhne... tam neni nic jineho co by to delalo nez valec, navic to dela kdyz se to zahreje, a do dlouhych a tahlych kopcu, navic jde z motoru slyset ze se to pridira prtoze jde slyset jak se zacne namahat klika...
Datum: 01. července 2009 23:05
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 když jsi dal kroužky do válce bez pístu,měly alespon mezeru 0,25mm mezi zámky?
Datum: 01. července 2009 23:04
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 nene prevodovka je ok, ale ten valec bych rekl ze uz je dost vyhoneny, pist sem tam sice kupoval novy vcetne krouzku ale to by tak odpovidalo ze sem najel 3000 a je to zase v .... takze budu muset nechat udelet vybrus, ale kdyby jeste nehoho neco napadlo prosim piste
Datum: 01. července 2009 23:01
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 tak jak si poznal,že se ti to přidírá.nad tím uvažuju celou dobu co ti tady odpovídám
Datum: 01. července 2009 22:58
 týyyý jo...něco takoveho jsem teda ještě nečet.....já bych to chlapci, co s tím máte problém, asi vyřešil tak, že bych koupil buď cely stary motor, nebo vyměnil válec a píst i kroužky.....nejlépe nové.....nebo bych to odvezl na vybrus.....a lijte do toho Speciál, ne Natural a dávejte menší poměr a nelijte tam M2T  to jsou totiž strašný sračky
Datum: 01. července 2009 22:56
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 ryhy jsou nepatrne, ale podelne, driv mi tu napsali ze je to normal
Datum: 01. července 2009 22:56
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 jo a nepřidírá se ti náhodou převodovka?????
Datum: 01. července 2009 22:53
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 ryhy jsou nepatrne, ale podelne, driv mi tu napsali ze je to normal
Datum: 01. července 2009 22:53
Jméno: mysak949
IP: uživatel1356
 tyy jooo to je ale dlouhy..a sem zvedavej co ti poradej,protože ten samej problem řešim taky u jednoho motoru,Proste všechno na max a chce ešte vic...
Datum: 01. července 2009 22:49
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 Když jsi měl válec sundaný,jaké stopy po zadírání jsi našel.
Datum: 01. července 2009 22:47
Jméno: gutang2
IP: uživatel5424
 Cau fichtlaři, mám jawa 23 a když je motor studenej tak krásně chytne a jede jako drak ale cim víc se začne ohřejvat tim víc strácí výkon, nejde do plnejch otacek, chvilema vinechava a zdecha musim mit furt plyn na doraz a stejne to je doba nez se rozjede.A ještě když de na volnoběh a pridam plyn tak ho taky musim dat az na doraz a chvili pockat nez se rozbubla a dostane do votacek a potom kdyz ten plyn pustim tak zdechne.Proste kdyz se motor zahreje tak ma tak polovicni vykon.Jehlu mam na druhym, zářezu.Prosím poradte mi co stim mám dělat.Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2009 23:10
Jméno: gutang2
IP: uživatel5424
 já si spíš myslim že bude to bude něco v karbeci
Datum: 01. července 2009 23:10
Jméno: gutang2
IP: uživatel5424
 Kouří furt stejně
Datum: 01. července 2009 23:02
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Když se ohřeje, kouří víc ? Jestli nebere olej z převodovky.
Datum: 01. července 2009 22:40
 cawte hosi koupil jsem jawu 250 kyvacku a mam mezi karburatorem a valcem takovy cerny plastovy odlitek, nevite na co tam je? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2009 0:27
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Samozřejmě, při stejném objemu má chladnější vzduch větší hmotnost, proto se i používá u turbomotoru mezichladič stlačeného vzduchu. Jeli ovšem motor studený, směs se sráží v sacím potrubí a v motoru, proto je nutné směs pro start a krátkou dobu po startu obohatit, u fichtla se přeplaví karburátor, u moderních aut řídí vše počítač za pomoci různých čidel a ze začátku je nasáván i předehřátý vzduch.
Datum: 02. července 2009 0:27
Jméno: jozzo
IP: uživatel6542
 a plati to same i se vzduchem? cim chladnejsi vzduch tim lepsi?
Datum: 01. července 2009 21:58
 jj diky
Datum: 01. července 2009 13:44
 je to izolacni vlozka, kvuli prenosu tepla, protoze cim chladnejsi smes, tim vic se ji nasaje do valce.
Datum: 01. července 2009 13:43
 čau, když sundám filtr sání na karburátoru na pincku, tak se mi obohatí směs nebo ochudí? A jak se dá ještě ochudit směs kromě seřízení jehly, trysek a plíšku v plovákové komoře? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2009 12:35
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 směs je dána pruchodnosti vduchu,zářez jehly taky ovlivnuje směs,ale ne tolik (spíše ovliní přechody karburátoru)
Datum: 01. července 2009 12:35
 já ze okrem trysky? daj do toho ihlu z jawa 555 co má trosku tensiu ihlu
Datum: 01. července 2009 11:59
 daj do karburátor vacsiu hlavnú trysku,tu predávajú do toho 72
Datum: 01. července 2009 11:53
 Směs se ochudí myslim že ty metody jsou všechny
Datum: 01. července 2009 11:42
 V4au draci v jakém poměru se míchá olej M2T ze specialem nebo naturalem!!!Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 19:08
Jméno: houmpre
IP: uživatel6107
 lej to tam podle voka ja to tam taky tak leju
Datum: 15. července 2009 19:08
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Pokud chceš něco stejně levného jako m2t,tak si kup Schell SX. ,, Schell koupíš litr za 100 Kč,,,a M2T-0,5litru za 50-60 Kč.běžně na pumpě (takže cenově je to stejný)
A ten Schell mnohem líp maže a nezasvíní ti nic.
Datum: 02. července 2009 15:57
Jméno: blaska
IP: uživatel6448
 Jo a jakeej podle tebe dobrej Martine
Datum: 02. července 2009 7:59
 ja redim 1:40 anic se nestalo
Datum: 01. července 2009 10:43
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 1:30 a doporucuju special je to 33 ml na litr benzinu
Datum: 30. června 2009 20:19
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 M2T míchej 0:0  kup si radši pořádný olej a na fichtlu míchej 1:25 - 1:33
Datum: 30. června 2009 20:19
 na fichtlu se ředí benzín s olejem 1:25
Datum: 30. června 2009 19:46
 zdar: mám jawu mosqito a při jedničce se to dusí,je potřeba seřídit trysky a jak,nebo je to v něčem jiném??díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2009 19:33
Jméno: martin
IP: uživatel680
 zdravim tak zaprvýbych vyčistil trysku nachází se vpravo. když to nepomuže je třeba vyčistit karburátor nejlíp vyvařit ve voctě a pak vyměnit filtry (vzduchový a od benzínu).(kdyžtak vlastnim taky mosquito...)
Datum: 30. června 2009 19:33
Jméno: t.h
IP: uživatel5056
 Zdarec newite nekdo kdyz dam do fichtla special a predtím se na nem jezdilo jen na natural nebo naopak jestly to neco neudela aby se třeba nezadrel motor nebo tak? jo a jak se u fichtla ředi benzin z olejem diky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2009 11:53
 motor nezadřež ale můžeš snížit jeho životnost. Bo když střídáš Special s Naturalem. Každý má jiný počet oktanů. a já to ředím podle toho v jaké misce to zrovna mám.
Datum: 03. července 2009 11:53
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 určuje poměr oleje k benzínu. 1:33 - jeden díl oleje na třicettři díly benzínu, 1:50 - 1 díl oleje na 50 dílů benzínu. Čím vyšší je to druhé číslo, tím méně oleje mažeš.
na 10 litrů benzínu dáš 0,303 litru oleje, takže +- 3 decky máš namícháno 1:33
na poměr 1:50 mícháš do 10 litrů benzínu jenom 2 deci oleje
Datum: 30. června 2009 21:17
Jméno: shrek
IP: uživatel5613
 příklad:máš 10 litrů benzínu a do něho přidáš 330 ml. oleje
Datum: 30. června 2009 20:37
Jméno: t.h
IP: uživatel5056
 a to je dna 1:33 je kolik lirtur benzinu a kolik do toho prijde oleju
Datum: 30. června 2009 17:06
Jméno: t.h
IP: uživatel5056
 a to je dna 1:33 je kolik lirtur benzinu a kolik do toho prijde oleju
Datum: 30. června 2009 16:50
 Olej se má ředit 1:33!
Datum: 30. června 2009 16:39
 special nebo natural kdyz je dobrej oil tak je to jedno ale casto bych to nerobil
Datum: 30. června 2009 16:36
 na fichtlu se ředí benzín s olejem 1:25
Datum: 30. června 2009 16:20
 Čus draci, mám stadion S11 a když ho držím v otáčkách tak jede, ale jak uberu tak to chcípá. Myslim si že to bude něco s karburátorem asi se přeplavuje ale nevím. Nevíte někdo co stim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2009 12:42
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 skus seřídit předstih
Datum: 30. června 2009 12:42
 Zdarec hoši,potřebuju poradit.Mám fechtla 21 a nevim na jakém zářezu mám mět jehlu abych měl vyšší výkon.Pls poraďte,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2009 10:32
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 chlape zkoušej. to se nedá říct v jakým a vyššího výkonu taky nedocílíš. jen vyšší spotřeby  zkus na jakej ti to jede nejlíp
Datum: 30. června 2009 10:32
Jméno: Martin
IP: uživatel1352
 Zdravím mám čz 250 když tam mám filtr tak nevalí na plný výkon a když nemám tak to valí na plný výkon nevíte čím to je ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2009 20:03
 Nazdar,tak dej tam ten filtr sání a nastav si řádně karburátor,myslím tím hlavně bohatost šroubkem, který je na karburátoru vedle mosazného šroubku.Uplně ho dotáhni a otoč tak o 3/4-1,5 otáčky,no a pak si sešteluj otáčky tím dorazvým šroubkem šoupěte,ten co je šikmo dolů.Samozřejmě musíš mít čistej celej ten vzduchovej filtr a tu krabici taky!A záleží na jakým zářezu máš jehlu?Ale hlavně to bude bohatostí směsi,kterou seřídíš jak jsem ti vysvětlil,ten šroubek určitě najdeš.
Datum: 29. června 2009 20:03
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
Posl.aktualizace: 29. června 2009 18:34
Jméno: standa
IP: uživatel3979
 ty sis proste koupil pelech a ted se z toho střiliš do hlavy
Datum: 29. června 2009 18:34
|



|