česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
SESA je na DOVOLENÉ .-) něco mí řiká že to bude peprná dovčaale i tak bych měl makat od 16,7 .-)       jinak - Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  143  144  145  146  147  148  149  150  151  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: kocj ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jakou valikost trysky mam koupit do jawy 250/353? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2009 15:29
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Napiš číslo karburátoru.
 
 
Datum: 05. července 2009 15:29
 
 
 
 
Jméno: J.a.n.g.o      IP: uživatel6574    
Cus draci mám jawu mosquito 585 co bych do něj mě lejt za benzín aby to bylo znát ???? co je lepší ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2009 15:22
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to znát na výkonu a taky potom na životnosti...:-)
 
 
Datum: 05. července 2009 15:22
 
 
 
 
Jméno: J.a.n.g.o      IP: uživatel6574    
vervu 100 mam dostupnou.... a je to znát na výkonu ???
 
 
Datum: 05. července 2009 12:10
 
 
 
 
Jméno: J.a.n.g.o      IP: uživatel6574    
vervu 100 mam dostupnou.... a je to znát na výkonu ???
 
 
Datum: 05. července 2009 12:05
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud chceš trochu (optavdu TROCHU) něco lepšího tak si kup nějakej z dostupnejch 100 oktanů. Shell V power racing, Verva 100, Carrera 100....
 
 
Datum: 05. července 2009 11:21
 
 
 
 
Jméno: čenda      E-mail:      IP: uživatel6571    
Prosím o radu: uvolnila se mi nalisovaná kovová trubička, tvořící přívod benzínu do karburátoru Jawety. Čím ji nejlépe utěsnit, případně jaké použít lepidlo, vzhledem k agresi benzínu? Zatím jsem trubičku utěsnil konopím,teflonová páska se neosvědčila,leptá se. Díky za odpověď, Čenda. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2009 23:18
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ja bych to zkusil dvouslozkovym epoxidovym lepidlem no ale u jawety ...ten karbec jsem nemel v ruce tak nevim co , kde no ale epoxid se zarocene nerozlepta takze pokud to pujde nekudy tak to bude snad drzet
 
 
Datum: 04. července 2009 23:18
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau....ta trubička není nalisovaná, ale jen na míru nastrčená.....mi se taky uvolnila, a musel jsem kvůli toho koupit celé nové tělo karbece....zkoušel jsem ji přidělat, ale ničím to moc dlouho nedrželo.....dokonce jsem už ze zoufalství zkusil plastelínu :-D
 
 
Datum: 04. července 2009 22:56
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel4933    
Ahoj mám dotaz sem to nepatří ale nikde sem žádný jiný fórum nenašel potřebovalbych zjistit jak nejlépe zničit auto ale aby se nezničilo hned jako myslím aš třeba po pár stech kilometrech a aby prošlo stk. je to megane rok výroby1999 a je to ta nejsilnější verze konkretně bych potřeboval aby se zadřel motor. neřešte proč to potřebuji ale je to nutný. vím že existuje třeba cukr do nádrže nebo vypustit olej a vyšlehnout kontrolku ale chtělo by to něco jinýho pač tu přístrojovku asi nerozeberu a k žárovce se nedostanu i kdyš nevim ještě sem to nezkoušel a s tim cukrem myslíte že by to šlo pač to potřeuju aby se to zadřelo aš po pár kilometrech ne hned to by bylo nápadný příjmám každej nápad. moc dík za nápady. a nemlaťte mně že to sem cpu lepší forum neznám vždycky ste mi poradili i kdyš se to netýkalo ničení ale oprav ale to je skoro to samí. ještě jednou moc dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2009 3:28
 
 
 
 
Jméno: michalj21      IP: uživatel5575    
nebo sundej remen co vede k olejovemu cerpadlu tatovi jednou spadl a ujel celych padesat metru a motor byl ko
 
 
Datum: 06. července 2009 3:28
 
 
 
 
Jméno: NAPY      IP: uživatel3383    
zkus petrolej =D
 
 
Datum: 05. července 2009 22:35
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar      IP: uživatel5685    
nasrat a rozmazat
 
 
Datum: 04. července 2009 20:37
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel4933    
moc moc díký za nápady prosím pište dál je to fakt důležitý moc moc díky
 
 
Datum: 04. července 2009 17:44
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel4933    
moc moc díký za nápady prosím pište dál je to fakt důležitý moc moc díky
 
 
Datum: 04. července 2009 17:34
 
 
 
 
Jméno: zar      IP: uživatel265    
zdravim ničit auto:-D co jsme slyšel kyselinu z baterky to oleje nebo naký odmastovadlo
 
 
Datum: 04. července 2009 13:16
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co nejvíc nebo hodně benzínu do oleje
 
 
Datum: 04. července 2009 12:45
 
 
 
 
Jméno: Dejw      IP: uživatel1966    
Nalej do toho bionaftu z řepky,známej s tím zadřel golfa :-D a řekni tchýni t jede rychlejš ;-D
 
 
Datum: 04. července 2009 10:05
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel6567    
a co takhle zliklidovat převodovku:-)
 
 
Datum: 04. července 2009 9:41
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdo tě nasral že deš zničit auto?
 
 
Datum: 04. července 2009 9:24
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel4933    
a kolik tý pasty???
 
 
Datum: 04. července 2009 8:10
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej do oleje zabrušovací nebo brusnou pastu
 
 
Datum: 04. července 2009 8:04
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel4933    
s tím rozvoďákem to nejni vůbec špatnej nápad ale mám jednu otázečku jak moc ho mám naříznout
 
 
Datum: 04. července 2009 7:05
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6558    
Nařizni rozvoďák:-)
 
 
Datum: 04. července 2009 2:45
 
 
 
 
Jméno: michalj21      IP: uživatel5575    
hod neco do valcu nejaky kousek zeleza nebo sundej remen k olejovemu cerpadlu
 
 
Datum: 04. července 2009 2:30
 
 
 
 
Jméno: michalj21      IP: uživatel5575    
hod neco do valcu nejaky kousek zeleza nebo sundej remen k olejovemu cerpadlu
 
 
Datum: 04. července 2009 2:30
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau hosi napadlo me dat malej kompresor na karburator aby do toho hnal vzduch pomohlo by to necemu nebo je to blbost ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2009 18:04
 
 
 
 
Jméno: mozna sem to psal ja:-D      IP: uživatel5633    
No baterkou prece ty si nikdy nevidel 12 v kompresoor do auta nebo 12 v baterku na motorku??
 
 
Datum: 16. července 2009 18:04
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
svetelny civky by to utahly troubo
 
 
Datum: 06. července 2009 20:47
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a čím bys ten kompresor poháněl ty troubo
 
 
Datum: 03. července 2009 16:09
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prosím nevíte kolik PŘIBLIŽNĚ stojí palivový kohoutek na Jawu 50 typ 21 ? Jen ho někdo teď někdy kupoval tak jestli si vzpomene na cenu tak prosím dejte vědět. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2009 17:37
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel1093    
čus kohoutek stojí přibližně kolem 300kč
 
 
Datum: 03. července 2009 17:37
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok díky.
 
 
Datum: 02. července 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
na jinem fichtl e-shopu (nevim jestli muzu rict jmeno) stoji 211,-
 
 
Datum: 02. července 2009 18:46
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
zdar, dostal jsem plovak do kraburatoru Jikov 2914HZ (Pionyr 555), a jehla je v nem pripevnena. Problem je ze smes je moc bohata, a ikdyz mam plisek na nejvyssi zarazce na jehle, a sundanej vzduchovej filtr, tak to porad moc huli, spatne startuje a pomalu jde do otacek => bohata smes. Existuje mensi tryska nez 65 do tohodle karburatoru ? Jak to jinak mam vyresit ? diky predem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2009 11:57
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
jehla je napevno v plovaku. jehla je jak ma byt, se spickou nahore. vejfuk je uplne novej.
 
 
Datum: 20. července 2009 11:57
 
 
 
 
Jméno: jawa 555      IP: uživatel6376    
jak maš tu jehlu tak ta je tam na pevno? a jak maš tu špičku na te jehle tak ta by mně la byt do špičky a by ti neprottykal benzin jestli mně chapeš u plovakove komory jak maš vičko
 
 
Datum: 04. července 2009 13:11
 
 
 
 
Jméno: jawa 555      IP: uživatel6376    
hej ale když ti to tak huli a deti pomalu do otaček tak mužež mit ucpane vefuk tak ho skus vyčistit a napiš jak to dopadlo nic jinyho mně nenapada a skus ještě vyčistit hlavu
 
 
Datum: 04. července 2009 12:54
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
no tak, nikdo nevi???
 
 
Datum: 03. července 2009 10:22
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
dik za odpoved, ale pletes si karbec z 555 (Jikov 2914HZ) s karburatorem na 20,21,23 (Jikov 2917PSb), u Jikova 2914HZ se totiz plovakova hladina nenastavuje. Muzu stelovat s tryskou a s pliskem na jehle. Plisek na jehle mam na nejvyssim zarezu (nejchudsi smes) a trysku 65. Existuje mensi tryska?
 
 
Datum: 02. července 2009 18:41
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty a nepřechlastává se ti to jen ? Bo tam máš jinej plovák ( asi novej ) a tam jsi měl asi starej a no a co je ten plíšek tam na plovákové komoře u cupáku tak jestli není špatně nastavený a nemáš v plovákové komoře vysokou hladinu. Hladinu šteluješ tak že si tam nahneš ten plíšek jak myslíš že to bude dobré. Necháš natéct přes něj benzin. A až přestane téct tak to celé dáš bokem a ponoříš plovák na dno plovákové komory. A měl by být po ten ( já tomu říkám limeček - debilní název ale nic lepšího jinak respektivě ten okraj plováku) límeček. Ne víc ! Pokud jsi to pochopil tak to zkus. Pokud ne tak to jinak neumím popsat. Jinak jestli je ten návod šptaně tak to nemusíte ani komentovat bo si to taky už moc nepamatuji. Sorry za pravopis.
 
 
Datum: 02. července 2009 18:01
 
 
 
 
Jméno: Venca      E-mail:      IP: uživatel6400    
ahoj mam dotaz tedkon sem delal motoz jawy 20 a furt mi nechce jít roztocit nevedeli by ste nedko co stim ja si myslím ze by to mohlo byt karburátorem.dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
tak tyhle problemi jsem resil dlouho az do tetka muzu ti vyjmenovat jaky to byli treba budrs mit tem samej tak za 1.kartery muzou ujet a valec nesedi na kartery pak to netesni, nekdy to moc netesni i tak proto jelepsi davat vsude papir a z obou stran motorovej silikon,2. hodne spatne utesnena prevodovaskrin. 3. neco s elektrykou vetsinou nekde ve skratu a tezko se to hleda staci aby izolace u kladivka byla od neceho vlchka pak to neda jiskru do svicky. 4. nehledej chybu v prectihu proste dej odtrch 0,4 a prectich 1,3-3mm az to pujde tak ho klidne zmensi na tech 1,3 -1,5. 5.utahnul jsi hlavu do krize?? a jestli jsi tam jdal to hlnikovy tesneni pod hlavu tak ho zahod protoze to snim vubec netesni. 6. jde tam benzin ?? Skus vycistit karbec poradne
 
 
Datum: 02. července 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci hej nevite čím by to mohlo být že mě dycky chcípá motor ve volnoběžných otáčkách?Možná i ve vyšíchj sem tam vynechá... Karburátor mám vyčištěný takže by měl být v pořádku hladina plováku je taky vpořádku jehla na druhým zářezu jak má být ... a na volnoběch ten mám seřízenej až namoc vysoký otáčky schválně ... Vždycky to postavím na stojan zezačátku to řve jako vůl pak to pomalu klasá a zachvilu to chcipne ... Necíte co stym? díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2009 15:12
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo volnoběh dycky šteluju až po zahřátí motoru to vim že se to tak děla.Jinak ten falešný vzduch to sem taky myslel ale mám šecko dotažený na fest a těsnění sem měnil tak by to nemělo tahat...A stym plynovým lankem no vůle tam sice malá ale je ... větší vůle mě tam nejde
 
 
Datum: 02. července 2009 15:12
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo volnoběh dycky šteluju až po zahřátí motoru to vim že se to tak děla.Jinak ten falešný vzduch to sem taky myslel ale mám šecko dotažený na fest a těsnění sem měnil tak by to nemělo tahat...A stym plynovým lankem no vůle tam sice malá ale je ... větší vůle mě tam nejde
 
 
Datum: 02. července 2009 15:11
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jestli máš opravdu karburátor pořádně vyčištěný, tak to někde přisává falešný vzduch a tím pádem se ochuzuje směs. Jinak plynové lanko jde lehce a na heftu máš trochu vůli?
 
 
Datum: 02. července 2009 14:58
 
 
 
 
Jméno: Aprilia350 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec, zkus ten volnoběh seštelovat až po zahřátí motoru
 
 
Datum: 02. července 2009 14:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tu bublinu neres. nemas ucpanou volnobeznou trisku nebo vzdusnik?
 
 
Datum: 02. července 2009 14:12
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo a ještě co mě znepokojuje že se mi u kohoutku tvoří taková malá bublina a někdy i v místě jak je ta hadička napojená na karburátor ... ale kohoutek teče ... tak fakt nevim
 
 
Datum: 02. července 2009 13:27
 
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel2997    
cus draci prosim vas nevite nekdo cim to muze byt, kdyz mustang potrebuje stale bohatsi smes??? nejdriv to jezdilo nejlepe bez filtru coz sem radsi neriskoval a vyrobil jsem si svuj (dalo by se rict sportovni) cca 2000 km jezdil skvele, pak zacal blbnmout (byl to ucpany vyfuk) jenze ja blb sem to prekrouzkoval (coz jste mi poradili nekdo zde) a od te doby mam slusne problemy, prvnich cca 350 bylo relativne v klidu, jenze pak se zacal najednou pridirat, nechapu jak to ani vy jste mi nikdo nedovedli poradit (vymenil jsem: gufera, tesneni pod hlavou, valcem a karbecem, koupil novou jehlu, daval vic oleje do benzinu, znovu prekroskoval (cca 1:23) zkousel jsem bohatost smesi (poradili jste mi ze kdyz je bohatsi tak lepsi maze (coz je jasne) ale taky daleko hur jede takze sem to musel dat do puvodniho stavu, pak me napadlo jestli to nemuze delat provrtany tlumic vyfuku vy jste mi rekli ze ano tak sem tam dal druhy tlumic ktery je naprosto OK vyborne tesni po obvodu... jenze bez vysledku a navic chce cim dal vic bohatsi smes takze driv to nejelo s jinym filtrem nez se sportovnim a ted uz tam jde i filtr origo a stejne je to jeste malo takze v tuto chvili aby to jelo tak tam musi byt tryska 72 + originalni filtr + jehlu na max, nevim co budu delat kdyz to bude chtit jeste vic protoze uz je vse max, cim to muze byt kdyz se to promenilo z toho kdy to jelo bez filtru az k tomu kdy tam jde mnoho benzinu.... ( diky tomu to taky zere jako tank a nato ja nemam many bo denne najedu dost km (cca55 protoze jsou prazdniny pres skolu to bylo vic)) predem dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2009 17:28
 
 
 
 
Jméno: cechl1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mam jawu 20 a mam také potíže s motorem začal se zadírat díky tomu že mi někdo poradil že mam vyměnit píst, kroužky, válec a hlavu tak sem to udělal a ujel jsem 0,5 km a praskl druhý kroužek tak jezdím na jeden kroužek a motor se sekal při sebemenším přehřátí tak jsem dal jehlu až na horu abich zmenšil spotřebu ale bylo to stejný aspon že méně žral a pak jsem utrhl v lese výfuk a zjistil jsem že je plný karbonu tak jsem začal zjištovat čím to je a zjestil jsem že to je v tom že jezdím na olej M2T a 2T tak jsem začal jezdit na olej Valvoline SynteticBlend a je to lepší a pak jel a le špatně Ycva tak jsem změnil svýčku z NGK na svýčky 17 YC a 15 YC a jede jako dělo a jen když jedu sám tak jedu 70 Km/h.
 
 
Datum: 02. července 2009 17:28
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jestliže již na válci nejsou stopy po honování a válec je již místy vyleštěn do zrcadlových ploch a dají se nové kroužky, dochází k jevu, kterému motoráři říkají bore polishing, neboli vyleštění stěn válce do zrcadlového lesku. Válec se honuje proto, že se potom v těch drážkách udrží olejový film. V momentě kdy se vytvoří zrcadlová plocha, která není schopna udržet olejový film dochází k lokálnímu přehřívání. Nové kroužky spálí nenamazanou vrstvu a samy se přitom poškodí a postupně se to zhoršuje, až dojde k přidírání válce. A to platí zvláště u vzduchem chlazeného dvoutaktu, když se nějakým způsobem ochudí směs, třeba tím sportovním filtrem. U motorů aut se to projeví tak, že po výměně kroužků motor sice přestane na chvíli brát olej, ale po krátké době začne znova, ale nezadře se, je přece jenom lépe mazán než dvoutakt. Jestliže dáš opět nové kroužky, bude ti to fungovat zase jenom chvíli. Proto si kup nový válec a příslušenství nebo nech udělat výbrus, ale zajížděj to jak psala Dobešová bez úprav karburátoru a filtru, jehlu můžeš dát i výš, bohatší směsí v době záběhu nic nezkazíš. Zajížděj to ale velmi opatrně, zatěžuj pozvolna, fichtl je na záběh prevít. S tím, že se motor pod plynem do kopce jakoby pozadíral, ale když se ubralo tak to bylo dobré, přesně jak píšeš, jsem se kdysi také něco namordoval. Bylo to ale vždy tím, že jsem po výbrusu začal motor brzy honit. Postupem času jsem také přišel na to, jak správně zajíždět a už se to neopakovalo. Nejhorší ovšem na tom je, že když to jednou začne dělat, tak už nepomůže vůbec nic, jedině nový výbrus. No ale zase výbrus na fichtla není zas až takový problém.
 
 
Datum: 02. července 2009 16:21
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jestliže již na válci nejsou stopy po honování a válec je již místy vyleštěn do zrcadlových ploch a dají se nové kroužky, dochází k jevu, kterému motoráři říkají bore polishing, neboli vyleštění stěn válce do zrcadlového lesku. Válec se honuje proto, že se potom v těch drážkách udrží olejový film. V momentě kdy se vytvoří zrcadlová plocha, která není schopna udržet olejový film dochází k lokálnímu přehřívání. Nové kroužky spálí nenamazanou vrstvu a samy se přitom poškodí a postupně se to zhoršuje, až dojde k přidírání válce. A to platí zvláště u vzduchem chlazeného dvoutaktu, když se nějakým způsobem ochudí směs, třeba tím sportovním filtrem. U motorů aut se to projeví tak, že po výměně kroužků motor sice přestane na chvíli brát olej, ale po krátké době začne znova, ale nezadře se, je přece jenom lépe mazán než dvoutakt. Jestliže dáš opět nové kroužky, bude ti to fungovat zase jenom chvíli. Proto si kup nový válec a příslušenství nebo nech udělat výbrus, ale zajížděj to jak psala Dobešová bez úprav karburátoru a filtru, jehlu můžeš dát i výš, bohatší směsí v době záběhu nic nezkazíš. Zajížděj to ale velmi opatrně, zatěžuj pozvolna, fichtl je na záběh prevít. S tím, že se motor pod plynem do kopce jakoby pozadíral, ale když se ubralo tak to bylo dobré, přesně jak píšeš, jsem se kdysi také něco namordoval. Bylo to ale vždy tím, že jsem po výbrusu začal motor brzy honit. Postupem času jsem také přišel na to, jak správně zajíždět a už se to neopakovalo. Nejhorší ovšem na tom je, že když to jednou začne dělat, tak už nepomůže vůbec nic, jedině nový výbrus. No ale zase výbrus na fichtla není zas až takový problém.
 
 
Datum: 02. července 2009 16:21
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
tak zkus vyměnit ten motor z jiného stroje, nebo ho rozpul vyměn co mužeš a na začátku vesty ho šetři a dej víc oleje do benzínu-když nepomuže jak chceš výměna válce atd. pak napiš jak to dopadlo
 
 
Datum: 02. července 2009 12:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6547    
celý mi to prijde nejaký divný....... bud je to strojem a nebo řidičem
 
 
Datum: 02. července 2009 10:59
 
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel2997    
no tak o 280 protoze jeden obchodnik u nas ve meste dela vybrus za 300 a novy valec ve vedlejsim meste stoji 583 takze s pistem ne to vyjde na cca na 800
 
 
Datum: 02. července 2009 9:38
 
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel2997    
no s vice stroji problem nenam mam jich 11 a dost nahradnich dilu (jenze uz tam nechci davat stary valec s novym pistem protoze vidim jak to dopada) ale na mustangu jedu ve stredu na slovensko a tak ho potrebuju mit v cajku, (na jinem jet nechci protoze nevypada tak dobre navic mustang ma siroke sedlo takze na dalky idealni) a s tim jestli to dela jako studene nebo teple tak je to tak ze kdyz je to studene tak to krasne tahne,..... proste motor se chova OK, jenze po ujeti tak cca 5 km sviznou jizdou nebo do mirneho kopce zacne najednou 3 pote i 2 (pokud je kopes) stracet vykon jako kdybych slapnul na brzdu pritom je zretelne ze to jde z motoru kdyz jedu po rovince a nemam plny plyn tak to vetsinou neudela pokud nejedu proti vetru, ale jakmile dam plny plyn pri zahratem motoru tak je konec a musim i na rovince po chvilce podradit, z kopce to udela malokdy i na plny plyn vetsinou po vyjeti kopce a pak z kopce a na plny plyn
 
 
Datum: 02. července 2009 9:36
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
a pochybuji že ti nový válec píst a kroužky víde o 200 dráž než výbrus :-)
 
 
Datum: 02. července 2009 9:26
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
takže jestli jsem to pochopil tak motor za studena jede, drží volnoběh, jde vytočit,nevynechává........ pak se ohřeje a udělá??? jen přestane tolik tahnout nebo i něco víc? jinak jde pravidelně?dělá vše jak za studena? no a motor po 3000 ti asi nepojede tolik jako pri 800km
 
 
Datum: 02. července 2009 9:23
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel2403    
jj to je asi jedno jestli koupis novej nebo nechas ten starej.a možná časem by bylo lepepší koupit ještě jeden stroj protoze když se jeden posere tak maš aspon ještě jeden do foroty ale takhle když stim jezdíš každej den a něco se posere tak honem honem hledáš závadu a nemužeš v klídku hledat zavadu.
 
 
Datum: 02. července 2009 9:15
 
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel2997    
asi uz toho necham, rikal sem si ze by to mohlo jeste chvilku vydrzet a... nic no, ale mam jeste jednu otazku je jedno jestli necham udelat vybrus nebo koupim novy valec (nemuzu si totiz dovolit cekat na vybrus a tak si radsi priplatim 200 a mam novy valec aj s pistem a krouzky okamzite) melo by to byt jedno ze?? akorad to nebude mit o trosicku vetsi obsah bude to origo 49,9 ze??
 
 
Datum: 02. července 2009 9:07
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel2403    
Nebylo by lepší nechat udělat vybrus si myslim že potom by to přestalo!
 
 
Datum: 02. července 2009 9:02
 
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel2997    
koleno sem vycistil az na plech uplne vsude, tak jako vyfuk a valec ten je jiz uplne vylesten (ryhy tam jsou uz jen tak jak beha pist coz je na kazdem valci)
 
 
Datum: 02. července 2009 8:57
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Když jsi dával nové kroužky, jak vypadal válec, byly na něm ještě patrné stopy po honování nebo byl již vyleštěn?
 
 
Datum: 02. července 2009 0:48
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel6425    
Když jsi čistil výfuk,vyčistil si i koleno?Musí být bez karbonu,hlavně u příruby.
 
 
Datum: 01. července 2009 23:53
 
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel6544    
předstih nám něco kolem 2 mm (cca 1,8)
 
 
Datum: 01. července 2009 23:36
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel6425    
nemáš nízký předstih.
 
 
Datum: 01. července 2009 23:16
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Když jsi dal nové kroužky ,tak tam měl jít nazpět původní čistič vzduchu.Píst se více utěsnil a změnil složení nasávané směsi.Směs byla chudá.Dej si trysky jaké mají být a překontroluj předstih.Jehlu dej podle návodu na 2. zářez. Olej stačí 1:33.
 
 
Datum: 01. července 2009 23:15
 
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel2997    
tim lze poznat ze valec je vyhoneny
 
 
Datum: 01. července 2009 23:07
 
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel2997    
tim lze poznat ze valec je vyhoneny
 
 
Datum: 01. července 2009 23:07
 
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel2997    
ano zamky miru mely dokonce 0,35
 
 
Datum: 01. července 2009 23:06
 
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel2997    
nic jineho to byt nemuze, kdyz retez je dost namazany a proves ma cca 2-3cm, prvodovka jde lehce, loziska na klice taky, ojnice taktez, zadni i predni brzda nedrhne... tam neni nic jineho co by to delalo nez valec, navic to dela kdyz se to zahreje, a do dlouhych a tahlych kopcu, navic jde z motoru slyset ze se to pridira prtoze jde slyset jak se zacne namahat klika...
 
 
Datum: 01. července 2009 23:05
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel6425    
když jsi dal kroužky do válce bez pístu,měly alespon mezeru 0,25mm mezi zámky?
 
 
Datum: 01. července 2009 23:04
 
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel2997    
nene prevodovka je ok, ale ten valec bych rekl ze uz je dost vyhoneny, pist sem tam sice kupoval novy vcetne krouzku ale to by tak odpovidalo ze sem najel 3000 a je to zase v .... takze budu muset nechat udelet vybrus, ale kdyby jeste nehoho neco napadlo prosim piste
 
 
Datum: 01. července 2009 23:01
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel6425    
tak jak si poznal,že se ti to přidírá.nad tím uvažuju celou dobu co ti tady odpovídám
 
 
Datum: 01. července 2009 22:58
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
týyyý jo...něco takoveho jsem teda ještě nečet.....já bych to chlapci, co s tím máte problém, asi vyřešil tak, že bych koupil buď cely stary motor, nebo vyměnil válec a píst i kroužky.....nejlépe nové.....nebo bych to odvezl na vybrus.....a lijte do toho Speciál, ne Natural a dávejte menší poměr a nelijte tam M2T :-) to jsou totiž strašný sračky :-)
 
 
Datum: 01. července 2009 22:56
 
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel2997    
ryhy jsou nepatrne, ale podelne, driv mi tu napsali ze je to normal
 
 
Datum: 01. července 2009 22:56
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel6425    
jo a nepřidírá se ti náhodou převodovka?????
 
 
Datum: 01. července 2009 22:53
 
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel2997    
ryhy jsou nepatrne, ale podelne, driv mi tu napsali ze je to normal
 
 
Datum: 01. července 2009 22:53
 
 
 
 
Jméno: mysak949      IP: uživatel1356    
tyy jooo to je ale dlouhy..a sem zvedavej co ti poradej,protože ten samej problem řešim taky u jednoho motoru,Proste všechno na max a chce ešte vic...
 
 
Datum: 01. července 2009 22:49
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel6425    
Když jsi měl válec sundaný,jaké stopy po zadírání jsi našel.
 
 
Datum: 01. července 2009 22:47
 
 
 
 
Jméno: gutang2      IP: uživatel5424    
Cau fichtlaři, mám jawa 23 a když je motor studenej tak krásně chytne a jede jako drak ale cim víc se začne ohřejvat tim víc strácí výkon, nejde do plnejch otacek, chvilema vinechava a zdecha musim mit furt plyn na doraz a stejne to je doba nez se rozjede.A ještě když de na volnoběh a pridam plyn tak ho taky musim dat az na doraz a chvili pockat nez se rozbubla a dostane do votacek a potom kdyz ten plyn pustim tak zdechne.Proste kdyz se motor zahreje tak ma tak polovicni vykon.Jehlu mam na druhym, zářezu.Prosím poradte mi co stim mám dělat.Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2009 23:10
 
 
 
 
Jméno: gutang2      IP: uživatel5424    
já si spíš myslim že bude to bude něco v karbeci
 
 
Datum: 01. července 2009 23:10
 
 
 
 
Jméno: gutang2      IP: uživatel5424    
Kouří furt stejně
 
 
Datum: 01. července 2009 23:02
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Když se ohřeje, kouří víc ? Jestli nebere olej z převodovky.
 
 
Datum: 01. července 2009 22:40
 
 
 
 
Jméno: kocj ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cawte hosi koupil jsem jawu 250 kyvacku a mam mezi karburatorem a valcem takovy cerny plastovy odlitek, nevite na co tam je? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2009 0:27
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Samozřejmě, při stejném objemu má chladnější vzduch větší hmotnost, proto se i používá u turbomotoru mezichladič stlačeného vzduchu. Jeli ovšem motor studený, směs se sráží v sacím potrubí a v motoru, proto je nutné směs pro start a krátkou dobu po startu obohatit, u fichtla se přeplaví karburátor, u moderních aut řídí vše počítač za pomoci různých čidel a ze začátku je nasáván i předehřátý vzduch.
 
 
Datum: 02. července 2009 0:27
 
 
 
 
Jméno: jozzo      IP: uživatel6542    
a plati to same i se vzduchem? cim chladnejsi vzduch tim lepsi?
 
 
Datum: 01. července 2009 21:58
 
 
 
 
Jméno: kocj ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jj diky
 
 
Datum: 01. července 2009 13:44
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to izolacni vlozka, kvuli prenosu tepla, protoze cim chladnejsi smes, tim vic se ji nasaje do valce.
 
 
Datum: 01. července 2009 13:43
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, když sundám filtr sání na karburátoru na pincku, tak se mi obohatí směs nebo ochudí? A jak se dá ještě ochudit směs kromě seřízení jehly, trysek a plíšku v plovákové komoře? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2009 12:35
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
směs je dána pruchodnosti vduchu,zářez jehly taky ovlivnuje směs,ale ne tolik (spíše ovliní přechody karburátoru)
 
 
Datum: 01. července 2009 12:35
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já ze okrem trysky? daj do toho ihlu z jawa 555 co má trosku tensiu ihlu :-)
 
 
Datum: 01. července 2009 11:59
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
daj do karburátor vacsiu hlavnú trysku,tu predávajú do toho 72 :-)
 
 
Datum: 01. července 2009 11:53
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Směs se ochudí myslim že ty metody jsou všechny
 
 
Datum: 01. července 2009 11:42
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V4au draci v jakém poměru se míchá olej M2T ze specialem nebo naturalem!!!Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2009 19:08
 
 
 
 
Jméno: houmpre      IP: uživatel6107    
lej to tam podle voka ja to tam taky tak leju
 
 
Datum: 15. července 2009 19:08
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Pokud chceš něco stejně levného jako m2t,tak si kup Schell SX. ,, Schell koupíš litr za 100 Kč,,,a M2T-0,5litru za 50-60 Kč.běžně na pumpě (takže cenově je to stejný) A ten Schell mnohem líp maže a nezasvíní ti nic.
 
 
Datum: 02. července 2009 15:57
 
 
 
 
Jméno: blaska      IP: uživatel6448    
Jo a jakeej podle tebe dobrej Martine
 
 
Datum: 02. července 2009 7:59
 
 
 
 
Jméno: krejca099 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ja redim 1:40 anic se nestalo
 
 
Datum: 01. července 2009 10:43
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
1:30 a doporucuju special je to 33 ml na litr benzinu
 
 
Datum: 30. června 2009 20:19
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
M2T míchej 0:0 :-D kup si radši pořádný olej a na fichtlu míchej 1:25 - 1:33
 
 
Datum: 30. června 2009 20:19
 
 
 
 
Jméno: cechl1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na fichtlu se ředí benzín s olejem 1:25
 
 
Datum: 30. června 2009 19:46
 
 
 
 
Jméno: nuget ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar: mám jawu mosqito a při jedničce se to dusí,je potřeba seřídit trysky a jak,nebo je to v něčem jiném??díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2009 19:33
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel680    
zdravim tak zaprvýbych vyčistil trysku nachází se vpravo. když to nepomuže je třeba vyčistit karburátor nejlíp vyvařit ve voctě a pak vyměnit filtry (vzduchový a od benzínu).(kdyžtak vlastnim taky mosquito...)
 
 
Datum: 30. června 2009 19:33
 
 
 
 
Jméno: t.h      IP: uživatel5056    
Zdarec newite nekdo kdyz dam do fichtla special a predtím se na nem jezdilo jen na natural nebo naopak jestly to neco neudela aby se třeba nezadrel motor nebo tak? jo a jak se u fichtla ředi benzin z olejem diky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2009 11:53
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motor nezadřež ale můžeš snížit jeho životnost. Bo když střídáš Special s Naturalem. Každý má jiný počet oktanů. a já to ředím podle toho v jaké misce to zrovna mám.
 
 
Datum: 03. července 2009 11:53
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel5610    
určuje poměr oleje k benzínu. 1:33 - jeden díl oleje na třicettři díly benzínu, 1:50 - 1 díl oleje na 50 dílů benzínu. Čím vyšší je to druhé číslo, tím méně oleje mažeš. na 10 litrů benzínu dáš 0,303 litru oleje, takže +- 3 decky máš namícháno 1:33 na poměr 1:50 mícháš do 10 litrů benzínu jenom 2 deci oleje
 
 
Datum: 30. června 2009 21:17
 
 
 
 
Jméno: shrek      IP: uživatel5613    
příklad:máš 10 litrů benzínu a do něho přidáš 330 ml. oleje
 
 
Datum: 30. června 2009 20:37
 
 
 
 
Jméno: t.h      IP: uživatel5056    
a to je dna 1:33 je kolik lirtur benzinu a kolik do toho prijde oleju
 
 
Datum: 30. června 2009 17:06
 
 
 
 
Jméno: t.h      IP: uživatel5056    
a to je dna 1:33 je kolik lirtur benzinu a kolik do toho prijde oleju
 
 
Datum: 30. června 2009 16:50
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Olej se má ředit 1:33!
 
 
Datum: 30. června 2009 16:39
 
 
 
 
Jméno: golias ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
special nebo natural kdyz je dobrej oil tak je to jedno ale casto bych to nerobil
 
 
Datum: 30. června 2009 16:36
 
 
 
 
Jméno: cechl1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na fichtlu se ředí benzín s olejem 1:25
 
 
Datum: 30. června 2009 16:20
 
 
 
 
Jméno: oudry ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci, mám stadion S11 a když ho držím v otáčkách tak jede, ale jak uberu tak to chcípá. Myslim si že to bude něco s karburátorem asi se přeplavuje ale nevím. Nevíte někdo co stim? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2009 12:42
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel3879    
skus seřídit předstih
 
 
Datum: 30. června 2009 12:42
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel4702    
Zdarec hoši,potřebuju poradit.Mám fechtla 21 a nevim na jakém zářezu mám mět jehlu abych měl vyšší výkon.Pls poraďte,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2009 10:32
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
chlape zkoušej. to se nedá říct v jakým a vyššího výkonu taky nedocílíš. jen vyšší spotřeby :-D zkus na jakej ti to jede nejlíp
 
 
Datum: 30. června 2009 10:32
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel1352    
Zdravím mám čz 250 když tam mám filtr tak nevalí na plný výkon a když nemám tak to valí na plný výkon nevíte čím to je ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2009 20:03
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar,tak dej tam ten filtr sání a nastav si řádně karburátor,myslím tím hlavně bohatost šroubkem, který je na karburátoru vedle mosazného šroubku.Uplně ho dotáhni a otoč tak o 3/4-1,5 otáčky,no a pak si sešteluj otáčky tím dorazvým šroubkem šoupěte,ten co je šikmo dolů.Samozřejmě musíš mít čistej celej ten vzduchovej filtr a tu krabici taky!A záleží na jakým zářezu máš jehlu?Ale hlavně to bude bohatostí směsi,kterou seřídíš jak jsem ti vysvětlil,ten šroubek určitě najdeš.
 
 
Datum: 29. června 2009 20:03
 
 
 
 
Jméno: LukášHolub      IP: uživatel4663    
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2009 18:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3979    
ty sis proste koupil pelech a ted se z toho střiliš do hlavy:-D
 
 
Datum: 29. června 2009 18:34
 
<  143  144  145  146  147  148  149  150  151  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 10.07.2025 9:15:56 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu