Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec Draci...potřeboval bych radu....kdyz se dostanu s fichtlem na silnici tak valim celou cestu za 3 plnej kotel....ale asi tak po 5kilometrech se mi začne na trojku a pak ají na dvojku dusit....a to mám plíšek na jehla v druhý drážce od shoro....Tak nevim kam to tedkom dát....Moooc dík za radu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2009 20:35
 čau draci mám problém s nádrží, už jsem jí 3x pořádně čistil a stejně po měsíci i když byla plná benzínu, zrezivěla a už nevím co stím, prosím poraďte mi co s tím
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2009 22:51
 kdyz to vycistis tak do ni nalej barvu odolnou benzinu a protrepej nebo rozlej tal aby se vsude dostala. je dobry dat do zavitu na kohout sroub aby se barva nenapatlala do zavitu...
Datum: 09. července 2009 22:51
 cau draci mel jsem tady dotaz proc mi strili benzin z karburatoru a poradiy ste vse utesnit skontrolovat predstih vse je utesneno predstih serizen a nic!!tak jsem s tim furt neco koumal a prisel jsem na to ze mi benzin nedojde ni ke svičce pac neni vubec mokra kdyz to nakopavam!!mislite ze se mam podivat na prepousteci kanaly??vubec nevim proc mi to nesaje spis to prska vsude tam kde nema vubec newim co stim sem v koncich prosim poradte!!diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2009 21:27
 vyfuk sem mel aj sundanej nic proste to ani nechytne ani nic vim jedno proste mi tam nejde smes karbec sem cistil tak 2krat tak to asi zitra skusim sundat valec mrku na to a jestli to nepomuze tak fakt nevim v cem je problem!hlavne NEDAVEJ PIST DO SUUCHYHO VALCE mel bys ho promaznout a pak by se ti to nemelo zadrit!
Datum: 09. července 2009 21:27
Jméno: lada
IP: uživatel5296
 jestli jezdíš bez fitru na karburátoru tak je to úplně normální
Datum: 09. července 2009 17:08
Jméno: standa
IP: uživatel6626
 sice je to uz extremni pripad,ale tohle taky spusobuje totalne ucpanej vejfuk..........poznas to tak,ze ho sundas a ono to jede
Datum: 09. července 2009 16:36
Jméno: hanys888
IP: uživatel6364
 Dela me to skoro to samy, tak jsem sundaal hlavu a valec vycistil kanalky dam to zpet a pist se mi zadrel ve valci tak sem kurva nadaval, dneska jedu pro pistni krouzky protoze se mi urvaly. Pak ti napisu jestli to pomohlo.
Datum: 09. července 2009 15:22
 tak zaprvé vyčisti karbec a dej těsnění pod karb i pod válec a dobře dotáhni hlavu
Datum: 09. července 2009 12:35
 Prosím je možné,že by mi mohlo snížit výkon to že nemám těsnění pod karburátorem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2009 10:14
 jasny ze jo....bere ti to tam falesny vzduch....jinak by se tam asi nedavalo
Datum: 09. července 2009 10:14
 přemýšlej proč tam to těsnění asi je..
Datum: 09. července 2009 9:53
Jméno: šakal
IP: uživatel6616
 dobrý den já mám takový malý dotaz::jak je možný že mi z nádrže při jízdě ubývá palivo ....ale pozor pokud mám pionýra zaparkovanýho neztratí se mi vůbec nic ...už jsem vyměnil stupačky alezdá se mi že to začalo žrát i olej ...díky za každou radu budu vděčný ...motorkář.adwin&kokos
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2009 8:38
 podle me a ze se v tom hodne vyznam a mas stesti ze jdu kolem je to tim , ze ti klepe saci ventil o ty novy stupacky
Datum: 09. července 2009 8:38
 když jedeš tak zhasni motor a zkus tlačit a uvidíš!
Datum: 09. července 2009 8:03
Datum: 09. července 2009 7:46
Jméno: lal
IP: uživatel2324
 Hele, to máš jasný. Máš zřejmě drsný styl jízdy, po kterém se motor strašně zahřívá a jak jde to teplo nahoru, tak se ti odpařuje benzín.
Datum: 09. července 2009 7:41
 Zdar draci, neupravovali ste nekdo čz 487? Jestli nemáte nějakej dobrej tip jak seřídit karbec..hl. trysku, bohatost, jehlu atd..Pokud se to někomu podařilo, aby byl dobrej výsledek, byl bych moc rád, kdybych se to dozvěděl. Díky moc. Jinak motor mám udělanej abyste mi nepsali jak ostatním  ...Eště jednou předem díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2009 23:55
 caute lidi..mam problém..mám něco s kohoutkem...teče mi strašne málo benzínu...mám zarezlou nádrž ale jak jsme čistili kohoutek tak to sítko bylo čiste..dokonce jsme ho i profukovali a nevim co dál....NICHT BENZÍN= NÍCHt JÍZDA  prosím pomozte
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2009 22:19
Jméno: Yakub
IP: uživatel5873
 zdar hele jestli nepomůžou ty rady co už tu jsou napsaný tak zkontroluj jestli nemáš ucpaný díry ve víčku nádrže. Mě už se něco podobnýho jednou stalo u fichtla a nakonec to byl jenom ucpanej uzávěr nádrže.
Datum: 08. července 2009 22:19
 No jestli máš rezavou nadrz tak ji sundej nasyp do ni maticky nebo naky kovovy veci nebo sterk 4-8 a poradne trepej tak 15-20 minut a pak nadrz vyplachni naky beznzinem nero redidlem a mas to a jezdis dal no ale nedavej tam odrezovac tim se to zasvini uplne do mrte
Datum: 08. července 2009 21:51
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Odšroubuj matku na páčce kohoutku a podívej se na stav gumového těsnění. Může být změklé a uavírají se průtokové otvory.
Datum: 08. července 2009 21:12
Jméno: baettista
IP: uživatel4183
 zdarec, chtěl bych vědět na kolik otočení máte na babette 210 šroub bohatosti smesi ja s tím totiž omylem otočil místo šroubem volnoběhu a nějak mi to teď zdechává a kolo se samočinně roztáčí. předem dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2009 20:32
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Otoč jím o 1-1,5 ot. a to roztáčení kola zastavíš snížením volnoběžných otáček.
Datum: 08. července 2009 20:32
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 cau - hele mam problem s babettkou 207. nehazi me jiskru .mam to zapojeny tak ze z tyristoru -15 vede do inducky modrej drat na 15, pak 1 (bili drat) na tyristoru vede do inducky na 1 a dalsi drat vede k zapalovani a je tam oko ktery je prisroubovany sroubem ktery drzi civku na zapalku-civka ta ze ktery vede cervenej drat kterej je zapojenej do G, a pak od snimace vede zlutej kterej je zapojenej do I. me by docela zajimalo jestli je tam dobre ta kostra nebo co to je na tom statoru-tedy bili drat z 1 . je tam novy tyristor, a indukcni civka taky nova. kabely jsem promeril a vse vede-takze nejni zadnej proseklej nebo tak. je zajimavý ze kdyz dam voltmetr na jakejkoliv drat -at uz ze zapalovaci civky nebo svetejny -a tocim dost rychle s rotorem - tak mi nevytvarej civky proud - ale vizualne jsou neposkozeny. dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2009 10:15
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Zapojený to máš dobře. Ten bílý na statoru je kostra. Přeměř vzdálenost cívek od rotoru (0.3 mm).Čím menší vzdálenost,tím
větší indukovaný proud. Seřidˇsi předstih ,má to vliv na využití špičky indukovaného proudu.
Datum: 08. července 2009 10:15
 Chtěl bych se zeptat jestli je stejná velikost průměru hrdla vzduchového plechového filtru u JAWA-ČZ 175/356 jako u JAWA-ČZ 175/477 nebo 470, sháním takový filtr na moji JAWA-ČZ 175/356 mám ji na chatě a pojedu tam ož o víkendu a tak bych chtěl poradit jestli by to pasovalo z ostatních typů. Kdyby někdo věděl průměr toho hrdla tak mi ho prosím napište, předem díky za všechny poznámky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2009 10:48
 Průměr by měl být stejný, takže by to mělo pasovat. Ale nevím jak je to s tím hlinikovým krytem na karbecu, protože např. já jsem koupil na burze filtr a pak sem zjistil, že je větší, jako pasoval na karbec ale ten kryt neseděl na motoru ale na tom filtru, jenom tak pro zajímavost...
Datum: 08. července 2009 10:48
Jméno: grazz
IP: uživatel6603
 Cus draci mam takovej problem s karbecem z babetty. ak přidám plyn tak se zadusí a jak ho pustím tak to naráz přidá jak blázen. Myslíám že to přeplavuje motor. Hladina plováku je vpořádku. Nevíte plsss???
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2009 21:07
 Zkus přitáhnou šroubek bohatosti směsi na karburátoru
Datum: 10. července 2009 21:07
Jméno: grazz
IP: uživatel6603
 diky
Datum: 08. července 2009 11:55
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Seřidˇbohatost směsi. Pravý šroub na karburátoru 1-1,5 otáčky od uzavřené polohy.
Datum: 08. července 2009 10:21
Jméno: Vlasta Burian
IP: uživatel5852
 Cau draci hej stalo se vam ze se vam ulomilo koleno v miste sroubu jak se to spojuje mezi kolenem a valcem? Drzelo to Ok secko ted sem menil to tesneni primontuju to znova a za par kilometru to ruplo ... co sem mojh udelat špatně?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2009 10:30
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Možná jsi měl připečený kousek starého těsnění a vznikla nerovnost povrchu styčných ploch.
Datum: 08. července 2009 10:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to je normální únava materiálu taky si vem jak dlouho tam ten šroub byl tak tam dej jinej jestli to půjde vyndat a třeba ho tolik nedotahuj
Datum: 07. července 2009 21:49
 práve v tom mesiace sa mi to prasklo,neviem ze preco.
Datum: 07. července 2009 20:31
 Zdarec draci a dračice. Nemáte někdo navíc víčko karburátoru na Stadion S22? Nemůžu ho nikde sehnat, pokud jsou, tak jen kompletní karburátory a já mám problém s tím, že je už asi vymačkaný ten kužílek, do kterého zajíždí jehla plováku. Netěsní to, a tím pádem mi z karbecu valí benzín jak sviňa. Ještě zkusím asi koupit nový plováček, možná je jen křivá jehla. Dík, zdar jak sviňa...
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2009 15:37
Jméno: tm
IP: uživatel5056
 zdarec když nam plnou nadrž u fichtla a jezdim na rezervu jestli to žere vic benzinu dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2009 15:19
 Nazdar. Souhlasím s Mustangem 23. Pokud Ti dobře zavírá plovák v komoře, je to jedno. Akorát se může stát, že se zapomeneš podívat, kolik máš benzínu a nedojedeš...
Datum: 07. července 2009 15:19
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau na prvni pohled se to muze zdat protoze tlak vyvolanej kapalinou je vetsi ale hned po naplneni karburatoru benzinem se uzavre ventil a tim padem se tlak nemuze projevit .
Datum: 07. července 2009 14:30
Jméno: viktor
IP: uživatel768
 mam rychly dotaz, je na babete filtr sani? diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2009 13:09
Jméno: petrys
IP: uživatel1276
 jasan, máš to na rámu pod nádrží taková plechová ikrabička s drátěnkou.
Datum: 07. července 2009 13:09
 Ano je tam taková drátěnka!
Datum: 07. července 2009 12:27
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 cau - hele mam problem s babettkou 207. nehazi me jiskru .mam to zapojeny tak ze z tyristoru -15 vede do inducky modrej drat na 15, pak 1 (bili drat) na tyristoru vede do inducky na 1 a dalsi drat vede k zapalovani a je tam oko ktery je prisroubovany sroubem ktery drzi civku na zapalku-civka ta ze ktery vede cervenej drat kterej je zapojenej do G, a pak od snimace vede zlutej kterej je zapojenej do I. me by docela zajimalo jestli je tam dobre ta kostra nebo co to je na tom statoru-tedy bili drat z 1 . je tam novy tyristor, a indukcni civka taky nova. kabely jsem promeril a vse vede-takze nejni zadnej proseklej nebo tak. je zajimavý ze kdyz dam voltmetr na jakejkoliv drat -at uz ze zapalovaci civky nebo svetejny -a tocim dost rychle s rotorem - tak mi nevytvarej civky proud - ale vizualne jsou neposkozeny. dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2009 9:15
Jméno: Kajbr
IP: uživatel768
 ahoj draci, mam rychly dotaz, dneska sem pročistil karburator u babetty a jak tedka zapnu benzin tak teče benzin z karburatoru jak z bravka, nevite nahodou co jsem tam mohl dát špatne? diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2009 18:41
 Opětně rozeber karburátor a otoč ho vzhůru tak aby plovák byl opřen o jehlový ventil a zkontroluj zda rovina obou plováčků je stejná s zhranou difuzní trubice tj.ta mosazná trubička jak je v ní zašroubovaná hlvní tryska,předpoklad je,že se plovák volně pohybuje a není roztaženej a drhne o spodní víčko a je správně zeháknutej do drátku na jehl.vetilku.
Datum: 10. července 2009 18:41
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Musí být správně plovák a je tam záchyt pro uzavírací jehlu palivového ventilu,tu musíš správně navléknout na rameno plováku.
Datum: 07. července 2009 19:21
Jméno: pavel
IP: uživatel6593
 nebo jsi dal obráceně plovák
Datum: 07. července 2009 10:48
 je tam kazdopadne vysoka hladina v plovakovce...ohni ten plíšek více nahoru pokud se nepletu...a pokud si ho tam taky vubec dal
Datum: 07. července 2009 7:30
Jméno: Spike
IP: uživatel5056
 cus draci, mam takovej problem mam čz 175 predelanou na cross a strasne me to zere za dva dny jezdeny po polu a vesnici sem projel 5l cim to muze byt ?? dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2009 10:38
Jméno: Spike
IP: uživatel5056
 tak dikec ale ikdyz sem jezdil kazdej ten den 5h, presel jsem z fichtla na 175 a to je teda peknej rozdil
Datum: 07. července 2009 10:38
 No jestli za 2 dny vyjedeš 5l tak to na tom seš dobře!Já z mojí 125 5 l vyjedu tak za 3hodiny jízdy na dráze!
Datum: 07. července 2009 7:37
Jméno: mysak949
IP: uživatel1356
 to jo no pět litru na 48 hodin ježdění... To by ti moch kdokoli zavidet
Datum: 07. července 2009 5:43
 Jako nezlob se.....ale jezdit dva dny po poli a spotřebovat jen 5 litrů beru jako docela OK....
Datum: 06. července 2009 23:29
 A skontroluj si otryskování,jestli je origo
Datum: 06. července 2009 22:42
 Tak když jezdíš po poli to je jasný, čz 175jsou dělaný na silnici,tak se nediv,že po poli to žere víc.
A taky to muže být nějakýma uprava,muže to spusobit špatný výfuk a dokonce i špinavý vzduchový filtr.
Jen tak ze zvědavosti jak to vipadá, pošli mi na e-mail fotku. na martin.popo@seznam.cz dik
Datum: 06. července 2009 22:33
Jméno: nvm..xD
IP: uživatel5748
 Cus draku nemas ruplej vyfuk?Nebo koncovku vyfuku..nefouka ti to nekde pod valcem..?
Datum: 06. července 2009 22:24
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 draci prosím ještě o radu- potřeboval bych pěkně vyleštit motor ale nevím čím zkoušel jsem to arvou-ta to umyla ane vevyleštila tak nevím.dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2009 17:45
 no arva ti jen odmastí. Kámoš na to má takovou pastu. Má i takový kotouč naleštění a dá to do vrtačky. Občas miho půjčí  .
Datum: 06. července 2009 17:45
Jméno: vasil
IP: uživatel367
 arva je odmašťovadlo né leštěnka,kup si silichron...ten je goood
Datum: 06. července 2009 13:34
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau draci potřebuji poradit-at sháním tak sháním a pořát nemohu sehnat kompletní nepoškozený karbec na 555 nevíte kde ho sehnat? nemáte ho někdo na prodej? dik za vše
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2009 15:02
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 UltraMotorkar ® - napišmi tvuj email určo se domluvíme muj je phozman@seznam.cz
Datum: 05. července 2009 15:02
 Mám ..mužem se domluvit
Datum: 05. července 2009 14:39
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 podivej se na aukro.cz, zrovna tam jeden je.
Datum: 05. července 2009 13:43
|



|