Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravim, jak poznam, že mam u Babetty 210 správně nastevenou bohatost směsi(asi jsem si s tim hnul) a ještě jedna otázka - když vypnu přívod benzínu a mam jí na stojánku, tak se kolo docela dost roztočí ale když je zaplej tak je všechno ok.Dělá vám to taky? Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2009 11:37
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Optimální bohatost směsi je někde mezi 1/2 až 1 otáčkou.Seřizuj ji ,až když je motor ohřátý.Nejprve seřidˇvolnoběh a potom
bohatost směsi.Motor musí dobře reagovat na přidání plynu. Výška paliva v plovákové komoře má vliv na chod motoru.Když
zavřeš přívod paliva, změníš výšku v p.k.
Datum: 23. července 2009 11:37
 tu bohatost poznáš podle svíčky... černá - bohatá, bílá - chudá, cihlová - dobře nastavene... když zavřeš přívod paliva tak (teda aspon u me na 555) se zvyšují otáčky... v plováku je míň benzinu a směs je chudší a proto se to vytáčí... takže když zabřeš benzin, zvýší se otáčky - rozepne se spojka - točí se kolo
Datum: 23. července 2009 10:20
Jméno: standa
IP: uživatel6772
 nastartiju fichtla a za studena jede na hovno dam plnej plyn a chcípne to.když jedu tak 10minut na půl plynu tak se trochu ohřeje a pak jede normálně na plnej plyn.tak ja uz newim cim toje
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 21:00
 zdar nesehnal byste mi nekdo jawa mustang s papirama v okoli vysociny tel723457894dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 18:17
 Zdar draci, potřeboval bych poradit. Dával jsem na čz 175 450 novej karbec, vše beží super, akorát když přidám plyn, tak od 3/4 plynu už moitorka nezrichluje, ztratí tah, pouze se zvyšují otáčky. Dikes za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2009 9:32
Jméno: Ing
IP: uživatel6822
 kamo to je spojka v řiti a nebo jen blbě seřízená
Datum: 24. července 2009 9:32
 jj dikes moc
Datum: 21. července 2009 14:47
 kdyz se zvysujou otacky a motorka nejede tak nejspis klouze spojka
Datum: 21. července 2009 14:40
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 zdar, mam otazku okolo bowdenu. pasuje ten bowden plybu pro babettu na jawu 555 ? Chci totiz dat karburator dell'orto 14 na jawu 555, a normalni bowden nepasuje do toho karburatoru. sel by ten od babety do myho rychlopalu? dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 17:39
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 ja myslim ze jo...mam ten rychlopal z babetty na mustangovi a je uplne stejnej,puvodni ten debil prede mnou uriznul a dal tam rukojet z bmx ka
Datum: 21. července 2009 17:39
 Zdar draci asi to sem nepatří,ale nemáte nekdo víčko na nádrž na s-11,já tam má stržený závit a pořád to teče okolo víčka,dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 23:09
 zdar draci, navíte proč mi každej studenej start fichtla vinechává motor? vynechává to hodne až třeba chipne i když přidavam plyn, a pak už nejde nastartovat a když ho rostlačim tak občas prdne ale chytne až po 100 metrech tlačení. ALE! když vyndam svičku vysušim ji tak chytne na drc a motor de bez jedinyho vynechání, tedka sem to byl vyskoušet do garaže! Olej mažu shel advance sx 2t svička brisk nová n15c a motor po go!
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 10:28
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 no kdyz se to uchcava,tak me to delal predstih..dal sem si predstih snad 1,3 a jede to nadherne
Datum: 21. července 2009 10:28
 Hádám taky tu směs, ale tak kdoví...u fichtla je možný všechno
Datum: 20. července 2009 20:19
 seřiď si bohatost směsi (jehlu na 2. zářez) a nech to chvíli po nakopnutí dycky zahřát na půl plynu....nedávej hned za studena plný plyn....
Datum: 20. července 2009 19:01
Jméno: standa
IP: uživatel6769
 chybu bych hledal v eletrice....predpokladam,ze se svice ulejvá.....spatne to pálí.....to muze delat cokoliv......skus komplet jiny zapalovani
Datum: 20. července 2009 16:36
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 zdar, vedel by nekdo jakej jinej karburator nez Jikov 2914 muzu dat na Jawu 555 ? Nejakej Dell'orto? Nebo kde sehnat plovak do 2914 v perfektnim stavu...? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 21:15
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 diky za odpoved. presne takovej dell'orto mam, akorat ze je to 15mm, ale to se nejak muze vykutit. ale myslis ze 80 tryska je do toho spravna? nevim totiz jakou trysku tam dat. mel jsem totiz Peugeot 103 (francouzska babeta) a na tom ten karburator byl s tryskou 80, tak nevim jestli to bude stejny u Pionyra...co si myslis ty?
Datum: 20. července 2009 21:15
Datum: 20. července 2009 18:16
 daj na to takú http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1059.html neviem to presne ci to tam pasuje bez úpravy ale ten hrdlo na ktorú to pasuje má vonkajsi riemer 18mm mozno ze pasuje na hrdlo co je na jawa 555...ten karburátor má tiez 14mm difuzor ako orig. ale mislim ze má lepsi systém....
Datum: 20. července 2009 18:09
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Čus draci,neřešitelný problém hoši,když je motor studený,tak jede super,ale když se trochu víc zahřeje (na 2T normální teplota),tak nechce jít do otáček,a to jak na stojanu,na neutrál,tak i za jízdy.Už nevím co stym.Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 13:35
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 JJ dík,zkusím to.
Datum: 20. července 2009 13:35
Jméno: standa
IP: uživatel6769
 zahod vzduchac a skus dat jinou trysku,treba je řízlá a hltí se to......
Datum: 20. července 2009 12:40
Jméno: viktor009
IP: uživatel6748
 čau potřeboval bych vědět jestli má nějekou výhodu když mám na mustangovi vytáhlý filtr z té pikslyjanom prostě ten filtr přidělaný k hadici a ta na karbeci diky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2009 10:42
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau draci chtěl bych se zeptat: do převodovky pionýra tu sesa prodává je uzavřené bronzové pouzdro,to otevřené tu nemá, nevadilo by kdybych koupil 2 uzavřená a jedno provrtal a dal je tam ? šlo by to?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2009 19:27
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 sory ja se díval tak před měsícem a neviděl ho tu, sory
Datum: 18. července 2009 19:27
Datum: 18. července 2009 19:24
 Zdar draci, pomoh by mi někdo identifikovat tenhle karburátor?: http://uloz.to/2138559/karb.zip
Kdysi jsem ho koupil od jedný pochybný existence (myslim že snad i jezdí cross, nevim) a myslim že z fichtla to asi nebude. Od oka má (proti fichtlu) vnitřní průměr menší (až nebude pršet, tak to možná změřim), ale hlavně - byl bez jehly (v plovákový komoře) a spodek karburátoru je...no, posuďte z fotky - já znám jen fichtly se jakýmsi ,,šroubkem''. Napadá mě jestli nešlo třeba o Stadion S23 (S22 má hranatou plovákovou komoru a S11 má vejce) nebo o jawu 05. Teď to nevim jistě (na S22 už šroubky fakt povolovat nebudu), ale myslim že ten vnitřní průměr je větší než u S22 -> podle toho usuzuju že to bude něco mezi S22 a fichtlem. Nebo žeby jawetta sport? Mě hlavně zaráží že nevim, jak by měla držet ta jehla (u plováku) a tam mě napadlo, jestli to neni pro plováky co ji maj už v sobě (Stadion). Díky za každou radu, docela by mě zajímalo co jsem to koupil  Omlouvám se za kvalitu fotek, má to jen 3,2MP a makro tomu zrovna moc nejde.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2009 13:16
 zajic13-> no tak kámoš má originální 05 a když mu to nezapalovalo, tak jsem si všimnul, že tam má 30W zapalování
Datum: 19. července 2009 13:16
 ze stadiona S22 nebude, tam mam originální a ten má ,,filtr'' (síťku) nasazenou přimo na sobě - tam by se hlavně filtr nikam nevešel  . No já myslim že ty plováky nebudou hrát takovou roli, půjde o to, co seženu za vršek  Na S11 mám plovák z S22 (to jsem zjistil až nedávno) a až na to že to jede poderžele rychle (kolem 60km/h) nic nepoznám  Jen ta reakce na plyn nevim jestli je plovákem - u S11 když běží na volnoběh zatáhnu, motor změní tak na 2 vteřiny zvuk na hlubší a pak teprv lezou otáčky nahoru...zato u S22 zatáhnu a motor mi skoro vyběhne z rámu (mám na šoupátku jehlu z fichtla - ta původní byla moc krátká (nezajížděla) a byla divná - konec nebyl do špičky a byla podezřele široká). Myslíte že by dovnitř šla nějaká jehla (kdyby to jinak nešlo) zadělat? - abych tam moh dát ,,normální'' plovák a vršek z dvacítek  Záleží hlavně na tom vršku - u Stadiona zavírá přívod ta ,,jehla'' v plováku, u fichtlů to zavírá plovák přes ,,ventil'' (jestli to tak můžu nazvat). Vypadá to že seženu vršek asi jen z fichtla, tak se v tom budu muset pohrabat...uvidim. Kámoš mi nabízí kompletní funkční karbec z jeho 05, ale chce za to karbec z 20...ale ten už neni můj a on to pořád nechce pochopit  Ono zejtra vlastně přijede, tak to omrknu jak je to vyřešený
Datum: 19. července 2009 13:15
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 no ja mam na 05 karbec na chlup stejnej jako na mustangovi..je to original? a plastovej airbox taky jako na mustangovi...
Datum: 19. července 2009 9:18
 to zahod co si dal te pochybne existenci vzdy tam ani
Datum: 18. července 2009 22:43
 no tendlec karbec me utkvel z jedny fotky gde prave mel jeste hlinikovej airbox (na fikovi), pak uz se montoval pry i ten plastovej...foto se pokusim jeste negde sehnat
Datum: 18. července 2009 21:30
 tohle je z pozdejsich typu jawy 05,prvni 05 mely karbec jako s22,tenhle ale ze stadaka neni,plovak ze stadaka tam asi pasovat nebude,porovnaval sem je a sou trochu jiny(jinak dlouhy),ale nevim jestli by to vadilo,jinak airbox je na tohle uz plastovej,hlinikovej je jenom na ty karburatory ze stadaka s22(mam doma tak vim),pokud se pletu tak me prosim opravte
Datum: 18. července 2009 20:36
 tenhle karbec je ze Stadiona 22....mám ho na něm....je stejný....a jehla je přímo v plováku...
Datum: 18. července 2009 19:34
 OK, díky  A jak je to s tou jehlou? - nějak se tam zadělává, nebo tam mám sehnat plovák ze stadiona? Za předpokladu že bych to chtěl používat.
Datum: 18. července 2009 17:59
 pokud je na tom neco zvlastniho (coz krom ty jehly nic neshledavam) tak je to z 05, dif. to ma tusim 15 a daval se na to misto umelohmotneho hlinikovy airbox, z toho karbece pak primou navaznosti vznikl klasicky PSB Jikov 2917 cili karec na poslednich motorech...cili todlec je z 05...
Datum: 18. července 2009 17:34
 mám dotaz: http://www.motokramek.cz/dily-tuning-vzduchovy-filtr/ chci si koupit tohle. a mám na vás hoodně dotazů: 1) zvedne to výkon? (dám tam tu trysku 72) 2) budu muset pak nějak poštelovat karbec (seřídit) ? 3) nestačilo by si koupit trysku 72 a docílil bych stejnýho výsledku?
Díky za informace!
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2009 9:47
Jméno: zevla
IP: uživatel5633
 Kdyz das samotnej filtr bude chuda smes protoze bude moc vzduchu a malo benzinu ale kdyzdas samotnou trysku zase budes mit bohatou smes takze se ti to bude dusit.Takze dej oboji najednou ale urcite je to lepsi nez to puvodni protoze kdyz pridas pllyn tak to neaha 5 vterin jestli to chcipne nebo jetli se to rozjede jako s tim puvodnim.
Datum: 19. července 2009 9:47
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 výkon ti to nezvedne ani s tou tryskou, měl sem na fechtlovi obojí, ale má to s tím filtrem suprový zvuk
Datum: 18. července 2009 19:29
Jméno: TOWINNN
IP: uživatel1196
 no tak výkon to moc nezveden teda skoro vůbec trysku 72 dej a nic víc štelovat nemusíš
Datum: 18. července 2009 16:08
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 Máte někdo zkušenosti s klapkovým sáním na něčem větším než ficht konkrétně mam na mysli třeba 175. Existuje náká klapka pro tak velkej motor ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2009 17:43
Jméno: zéme
IP: uživatel2817
 ne je se jen ptam orientačně jestli to někdo zkoušel atd...
Datum: 18. července 2009 17:43
Jméno: standa
IP: uživatel6743
 ty si v tom litinovym valci vyfrezoval 3 kanal,ze potrebujes klapku???
Datum: 18. července 2009 17:02
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 to vim že klapka neni žádnej zázrak jen mi to tak prolítlo hlavou jestli to třeba někdo nezkoušel
Datum: 18. července 2009 13:09
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 jo dyk v pohodě,tady si lidi myslej že s klapkou udělai díru do světa
Datum: 18. července 2009 13:06
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 proč tak z ostra já se ptam jentak orientačně
Datum: 18. července 2009 12:49
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 di se s klapokou vysrat má to zdvih až na půdu a budes tam cpát klapku(pro standu ,vim že klapka nemá ze zdihem co dělat)
jinak krapky se dělaji i do krosek 250 i kx 500 má klapku takže jo
Datum: 18. července 2009 12:40
 Dobrý den Dámy a Pánové.Někde na netu jsem viděl, že někteří majitelé stadionů maj karburator z pionyra a nemůžou si to vynachvalit.Tedy rozhodl jsem si koupit také karburátor na pionýra a ejhle nepasuje.Potřebuji radu, jakým způsobem tento karburátor připevnit k válci stadiona, tak aby tam pasoval a fungoval. Mnohokráte díky. Je mi jasné, že se tam bude muset dát nějaká podložka. Já bych potřeboval poradit jaká, jestli s tím má někdo zkušenost.Ať nemusím laborovat.Podrobný návod by nebyl k zahození. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2009 17:33
Jméno: Tomáš
IP: uživatel4104
 Zdar chlapy.mam problem.Mel jsem fichtla na fichtl cupu a od te doby mi nejde plyn.Kdyz chci pridat plyn tak se mi sekne kdyz trochyu pridam a nejde mi to.Myslel jsem ze kdyz koupim novy lanko tak to pomuze.Ale nepomohlo a problem trva doted.Vubec nevim co s tim.Jehlu v karburatoru sem kontroloval a je tam spravne dana.Myslite ze pomuze rychlopal nebo co pomuze?Prosim poradte.Dik s Pozdravem Jelda
Datum: 09. listopadu 2009 17:33
Jméno: Martin
IP: uživatel5878
 ahoj jestli máš dotaz na veteranforu tak jsem to vyfotil mám tam karbec z pincka i z 555
Datum: 19. července 2009 7:06
 Ahááá a já si pořád říkal jak to dělaj. To mě zaráží že mám karburátor opravdu jako z fichtla, ale dole ten šroub nemá. Je možný že by to fakt bylo třeba z S23...a jawu 550/555? - když to napíšu jednoduše, tak je to asi stejný jako S22 (vnitřní průměr to má asi jako fichtl) ale s kulatou plovákovou komorou bez jehly. Nevim jestli se ta jehla musí přidělat, nebo jestli je to opravdu nějakej mezityp. Jestli se nepletu tak na jawa-50.cz se psalo, že karburátory jako u S23 se používaly na jawě 05 ....ale nevim to jistě. Spolužák už jawu 555 zlikvidoval (se rozjel z kopce a dal tam jedničku, magor) a už ji nemá. Ale jak je to s tou jehlou a celkově vrškem plovákový komory (ten k tomu nebyl) opravdu nevim
Datum: 18. července 2009 16:54
 jo vlastne sem zapomel ze jak je jehla plovaku,tak se musi zespoda ten sroub ubrousit,protoze jinak se pres ty kartery nevejde,mam to ubrouseny,ale zapomel sem to napsat
Datum: 18. července 2009 15:56
 Na netu to nějak nemůžu najít, ale vzpomněl jsem si co mám v garáži 
Když jsem kupoval S22, tak jsem kupoval S22 bez motoru a motor byl na takový minibike (vyrobená z S11). Ta minibike měla karburátor z babetty a tak tam majitel udělal koleno aby se tam vešel. Je to neuvěřitelný, ale TOHLE: http://uloz.to/2137569/karburator.zip
....opravdu fungovalo! (zkoušeno po přivezení) Správně, je to jen nějaká křivá trubka a na koncích přivařený (či jak je to přidělaný) ,,kusy plechu''  Pravda že to nejelo nijak úžasně, ale to bude spíš tim karburátorem (bylo vidět že už má něco za sebou). Jo a omlouvám se za kvalitu fotek - na makro mi to špatně ostří
Datum: 18. července 2009 13:19
 Jde asi i o to jakej máš přesně - já mám dva z fichtla a jsou úplně stejný, ale přece jiný - jeden má na jehlu (u plováku) dole nějakej šroubek či co a díky tomu se mi tam nevejde - mám ještě druhej co to nemá a ten se tváří že tam pasuje...dokonce mě napadlo jestli to není z S23 (mám to od takový pochybný existence), protože se to tvářilo, že plovák má mit jehlu v sobě (jako u S22 a S11) - nebo jsem tak blbej že nechápu jak tam ta jehla může držet  Jinak viděl jsem že normálně tam nasazovali kus hadice a karbec (fichtl/simson) dali až ke šlapkám - a jezdí to údajně dobře. Já se teď hrabu v S22 (už jen sehnat sekundární převod, natahat lanka, vyčistit nádrž a sladit karbec) a asi s tim budu taky experimentovat - na rychlejší ježdění chci S11 a na pomalejší jízdu a na převážení (minimálně věcí, možná i lidí) chci S22. Uvažuju že místo ty síťky (originál S22 karburátor) bych tam dal hadici a normální vzduch. filtr, ale vůbec nevim kam ho nacpat...na S22 je všechno zadeklovaný  Mimochodem co se týče přidělání karburátoru z fichtla na Stadiona, tak jsem to měl jednou dobou skoro vyřešený, ale vadil mi tam rám - teoreticky by stačilo vzít 2 kolena o karburátoru pionýra a spojit je (ty části jak jsou u pionýra na válec) a konce pak na karburátor a válec. Nevim to jistě, ale koukal jsem na to a mělo by to (snad) bez vážnějších problémů jít...jen jsem nedořešil ten rám  Jedině to rozříznou a dát tam hadici  Ale myslim že 2 kolena nebudou nejlevnější a vyplatilo by se to řešit třeba přes samotnou hadici:
http://www.jawa-50.cz/filesystem/downloads/tuning/uprava-motoru-stadion.zip tady jsou ,,fotky'' jak to zhruba vypadá. Jinak na aukru se jednou dobou povaloval Stadion S11 co uháněl myslim 130km/h a tam to bylo hezky vidět. Omrknu pár webů a jestli něco najdu, tak to sem hodim (aspoň pro inspiraci, češi dokážou všechno  )
Hlavně si ho ale moc neznič, Stadion má velkou cenu...jednou jsem potkal v lese jednoho chlápka a ten se jen podíval, vyvalil na mě že je všechno originální a že jeho příbuznej by za to dal bez problému 10000...a to ani neviděl jak to jezdí. Na to že se před pár lety jsme ho koupili za 700Kč  A dokonce i chrom tam mám zachovalej, jen ty kola jsou místama horší
Datum: 18. července 2009 12:31
 ja tam karburator z fichtla mel,ale uz tam byl pri koupi,ale myslim ze bude stacit jenom propilovat diry pro stefty v prirube karburatoru a musi pasovat,ja tam zadny velky upravy nemel,a origo karbec mi tam sel bez uprav spatky,mam teda stadaka s22
Datum: 18. července 2009 11:12
 Ahoj, sháním odkapávací misku pod karburátor na Jawettu. Jestli ji někdo máte a můžete ji postrádat, tak mě prosím kontaktujte. Rád ji odkoupím. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2009 12:06
 Taky jsem ji sháněl, ale došel jsem k závěru, že Jawetta žádnou odkapovou misku neměla, takže jedině "urob si sám"....
Datum: 18. července 2009 12:06
Posl.aktualizace: 17. července 2009 21:52
 Zdar,jinak starej JIKOV je lepší a dá se sehnat i novej JIKOV kohoutek!
Datum: 17. července 2009 21:52
 díky za odpovědi a info
Datum: 17. července 2009 21:39
 jo určitě je....kupoval jsem si ho na Jawettu.....ale musim podotknout, že blbě těsní....kolem páčky i pod závitem....a to tam mám těsnění.....a je to výrobek firmy FUNSAN
Datum: 17. července 2009 19:02
Datum: 17. července 2009 18:25
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 sesa vždycky řiká, že co je na obrázku dostaneš, takže určitě i se sítkem
Datum: 17. července 2009 18:23
Jméno: MIlan
IP: uživatel6596
 zdravím vás, mám fichtla,celou dobu jezdil v pohode,jneze ted zacal blbnou,nejde do vysokejch otáckách dusí se(škube to),newím co s tím,trysky jsou mrte čistý,poradte mi pls hodne tipu.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2009 8:11
 cau draku videl bych to spíš na předstih nebo ti tam jde málo benzínu
Datum: 19. července 2009 8:11
Jméno: Kraken
IP: uživatel6732
 podle me je v haji kondík
Datum: 18. července 2009 1:00
Jméno: mike25145
IP: uživatel923
 čaute draci jak máte seřízenej karbec na babettě? kdysi sem si to tady přečetl a bylo to bez problému, pak sem to rozvrtal.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2009 18:43
Datum: 16. července 2009 18:43
 Zdarec draci mam takovej problem , mam Jawu mustanga chtěl jsem si seřidit volnoběh protože ho mam moc velkej ale muzu sroubovat ale nic se nedeje jde jen přidat vic Prosím co stím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2009 12:52
 JJ dobře díky
Datum: 16. července 2009 12:52
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 nebo zkus dát o zářez víš jehlu
Datum: 16. července 2009 12:28
 skus zasroubovat vic staveci sroub bowdenu co je navrchu viska soupatkvy komory,nebo ti trochu vazne lanko,ale spis to prvni
Datum: 16. července 2009 10:11
|



|