slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
SESA je na DOVOLENÉ .-) něco mí řiká že to bude peprná dovčaale i tak bych měl makat od 16,7 .-)       jinak - Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  140  141  142  143  144  145  146  147  148  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Angelo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim, jak poznam, že mam u Babetty 210 správně nastevenou bohatost směsi(asi jsem si s tim hnul) a ještě jedna otázka - když vypnu přívod benzínu a mam jí na stojánku, tak se kolo docela dost roztočí ale když je zaplej tak je všechno ok.Dělá vám to taky? Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2009 11:37
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Optimální bohatost směsi je někde mezi 1/2 až 1 otáčkou.Seřizuj ji ,až když je motor ohřátý.Nejprve seřidˇvolnoběh a potom bohatost směsi.Motor musí dobře reagovat na přidání plynu. Výška paliva v plovákové komoře má vliv na chod motoru.Když zavřeš přívod paliva, změníš výšku v p.k.
 
 
Datum: 23. července 2009 11:37
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tu bohatost poznáš podle svíčky... černá - bohatá, bílá - chudá, cihlová - dobře nastavene... když zavřeš přívod paliva tak (teda aspon u me na 555) se zvyšují otáčky... v plováku je míň benzinu a směs je chudší a proto se to vytáčí... takže když zabřeš benzin, zvýší se otáčky - rozepne se spojka - točí se kolo
 
 
Datum: 23. července 2009 10:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6772    
nastartiju fichtla a za studena jede na hovno dam plnej plyn a chcípne to.když jedu tak 10minut na půl plynu tak se trochu ohřeje a pak jede normálně na plnej plyn.tak ja uz newim cim toje odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2009 21:00
 
 
 
 
Jméno: Vlastimil Holubář      E-mail:      IP: uživatel4573    
zdar nesehnal byste mi nekdo jawa mustang s papirama v okoli vysociny tel723457894dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2009 18:17
 
 
 
 
Jméno: PaulieCz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, potřeboval bych poradit. Dával jsem na čz 175 450 novej karbec, vše beží super, akorát když přidám plyn, tak od 3/4 plynu už moitorka nezrichluje, ztratí tah, pouze se zvyšují otáčky. Dikes za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2009 9:32
 
 
 
 
Jméno: Ing      IP: uživatel6822    
kamo to je spojka v řiti a nebo jen blbě seřízená
 
 
Datum: 24. července 2009 9:32
 
 
 
 
Jméno: PaulieCz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj dikes moc
 
 
Datum: 21. července 2009 14:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz se zvysujou otacky a motorka nejede tak nejspis klouze spojka:-)
 
 
Datum: 21. července 2009 14:40
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
zdar, mam otazku okolo bowdenu. pasuje ten bowden plybu pro babettu na jawu 555 ? Chci totiz dat karburator dell'orto 14 na jawu 555, a normalni bowden nepasuje do toho karburatoru. sel by ten od babety do myho rychlopalu? dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2009 17:39
 
 
 
 
Jméno: zajic13      IP: uživatel5580    
ja myslim ze jo...mam ten rychlopal z babetty na mustangovi a je uplne stejnej,puvodni ten debil prede mnou uriznul a dal tam rukojet z bmx ka :-D
 
 
Datum: 21. července 2009 17:39
 
 
 
 
Jméno: manas78 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci asi to sem nepatří,ale nemáte nekdo víčko na nádrž na s-11,já tam má stržený závit a pořád to teče okolo víčka,dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2009 23:09
 
 
 
 
Jméno: Jawan21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci, navíte proč mi každej studenej start fichtla vinechává motor? vynechává to hodne až třeba chipne i když přidavam plyn, a pak už nejde nastartovat a když ho rostlačim tak občas prdne ale chytne až po 100 metrech tlačení. ALE! když vyndam svičku vysušim ji tak chytne na drc a motor de bez jedinyho vynechání, tedka sem to byl vyskoušet do garaže! Olej mažu shel advance sx 2t svička brisk nová n15c a motor po go! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2009 10:28
 
 
 
 
Jméno: zajic13      IP: uživatel5580    
no kdyz se to uchcava,tak me to delal predstih..dal sem si predstih snad 1,3 a jede to nadherne :-)
 
 
Datum: 21. července 2009 10:28
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hádám taky tu směs, ale tak kdoví...u fichtla je možný všechno :-D
 
 
Datum: 20. července 2009 20:19
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
seřiď si bohatost směsi (jehlu na 2. zářez) a nech to chvíli po nakopnutí dycky zahřát na půl plynu....nedávej hned za studena plný plyn....:-)
 
 
Datum: 20. července 2009 19:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6769    
chybu bych hledal v eletrice....predpokladam,ze se svice ulejvá.....spatne to pálí.....to muze delat cokoliv......skus komplet jiny zapalovani
 
 
Datum: 20. července 2009 16:36
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
zdar, vedel by nekdo jakej jinej karburator nez Jikov 2914 muzu dat na Jawu 555 ? Nejakej Dell'orto? Nebo kde sehnat plovak do 2914 v perfektnim stavu...? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2009 21:15
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
diky za odpoved. presne takovej dell'orto mam, akorat ze je to 15mm, ale to se nejak muze vykutit. ale myslis ze 80 tryska je do toho spravna? nevim totiz jakou trysku tam dat. mel jsem totiz Peugeot 103 (francouzska babeta) a na tom ten karburator byl s tryskou 80, tak nevim jestli to bude stejny u Pionyra...co si myslis ty?
 
 
Datum: 20. července 2009 21:15
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
inak tu mozes zohnat aj plavák do orig. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1584.html lebo do jikov 2914 plavák pasuje aj od jawa 125,175,250 :-)
 
 
Datum: 20. července 2009 18:16
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
daj na to takú http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1059.html neviem to presne ci to tam pasuje bez úpravy ale ten hrdlo na ktorú to pasuje má vonkajsi riemer 18mm mozno ze pasuje na hrdlo co je na jawa 555...ten karburátor má tiez 14mm difuzor ako orig. ale mislim ze má lepsi systém....:-)
 
 
Datum: 20. července 2009 18:09
 
 
 
 
Jméno: LukášHolub      IP: uživatel4663    
Čus draci,neřešitelný problém hoši,když je motor studený,tak jede super,ale když se trochu víc zahřeje (na 2T normální teplota),tak nechce jít do otáček,a to jak na stojanu,na neutrál,tak i za jízdy.Už nevím co stym.Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2009 13:35
 
 
 
 
Jméno: LukášHolub      IP: uživatel4663    
JJ dík,zkusím to.
 
 
Datum: 20. července 2009 13:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6769    
zahod vzduchac a skus dat jinou trysku,treba je řízlá a hltí se to......
 
 
Datum: 20. července 2009 12:40
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel6748    
čau potřeboval bych vědět jestli má nějekou výhodu když mám na mustangovi vytáhlý filtr z té pikslyjanom prostě ten filtr přidělaný k hadici a ta na karbeci diky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2009 10:42
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
čau draci chtěl bych se zeptat: do převodovky pionýra tu sesa prodává je uzavřené bronzové pouzdro,to otevřené tu nemá, nevadilo by kdybych koupil 2 uzavřená a jedno provrtal a dal je tam ? šlo by to?dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2009 19:27
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
sory ja se díval tak před měsícem a neviděl ho tu, sory
 
 
Datum: 18. července 2009 19:27
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 18. července 2009 19:24
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci, pomoh by mi někdo identifikovat tenhle karburátor?: http://uloz.to/2138559/karb.zip Kdysi jsem ho koupil od jedný pochybný existence (myslim že snad i jezdí cross, nevim) a myslim že z fichtla to asi nebude. Od oka má (proti fichtlu) vnitřní průměr menší (až nebude pršet, tak to možná změřim), ale hlavně - byl bez jehly (v plovákový komoře) a spodek karburátoru je...no, posuďte z fotky - já znám jen fichtly se jakýmsi ,,šroubkem''. Napadá mě jestli nešlo třeba o Stadion S23 (S22 má hranatou plovákovou komoru a S11 má vejce) nebo o jawu 05. Teď to nevim jistě (na S22 už šroubky fakt povolovat nebudu), ale myslim že ten vnitřní průměr je větší než u S22 -> podle toho usuzuju že to bude něco mezi S22 a fichtlem. Nebo žeby jawetta sport? Mě hlavně zaráží že nevim, jak by měla držet ta jehla (u plováku) a tam mě napadlo, jestli to neni pro plováky co ji maj už v sobě (Stadion). Díky za každou radu, docela by mě zajímalo co jsem to koupil :-D Omlouvám se za kvalitu fotek, má to jen 3,2MP a makro tomu zrovna moc nejde. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2009 13:16
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zajic13-> no tak kámoš má originální 05 a když mu to nezapalovalo, tak jsem si všimnul, že tam má 30W zapalování :-D
 
 
Datum: 19. července 2009 13:16
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ze stadiona S22 nebude, tam mam originální a ten má ,,filtr'' (síťku) nasazenou přimo na sobě - tam by se hlavně filtr nikam nevešel :-D . No já myslim že ty plováky nebudou hrát takovou roli, půjde o to, co seženu za vršek :-( Na S11 mám plovák z S22 (to jsem zjistil až nedávno) a až na to že to jede poderžele rychle (kolem 60km/h) nic nepoznám :-D Jen ta reakce na plyn nevim jestli je plovákem - u S11 když běží na volnoběh zatáhnu, motor změní tak na 2 vteřiny zvuk na hlubší a pak teprv lezou otáčky nahoru...zato u S22 zatáhnu a motor mi skoro vyběhne z rámu (mám na šoupátku jehlu z fichtla - ta původní byla moc krátká (nezajížděla) a byla divná - konec nebyl do špičky a byla podezřele široká). Myslíte že by dovnitř šla nějaká jehla (kdyby to jinak nešlo) zadělat? - abych tam moh dát ,,normální'' plovák a vršek z dvacítek ;-) Záleží hlavně na tom vršku - u Stadiona zavírá přívod ta ,,jehla'' v plováku, u fichtlů to zavírá plovák přes ,,ventil'' (jestli to tak můžu nazvat). Vypadá to že seženu vršek asi jen z fichtla, tak se v tom budu muset pohrabat...uvidim. Kámoš mi nabízí kompletní funkční karbec z jeho 05, ale chce za to karbec z 20...ale ten už neni můj a on to pořád nechce pochopit :-D Ono zejtra vlastně přijede, tak to omrknu jak je to vyřešený :-)
 
 
Datum: 19. července 2009 13:15
 
 
 
 
Jméno: zajic13      IP: uživatel5580    
no ja mam na 05 karbec na chlup stejnej jako na mustangovi..je to original? a plastovej airbox taky jako na mustangovi...
 
 
Datum: 19. července 2009 9:18
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel6673    
to zahod co si dal te pochybne existenci vzdy tam ani
 
 
Datum: 18. července 2009 22:43
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tendlec karbec me utkvel z jedny fotky gde prave mel jeste hlinikovej airbox (na fikovi), pak uz se montoval pry i ten plastovej...foto se pokusim jeste negde sehnat
 
 
Datum: 18. července 2009 21:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle je z pozdejsich typu jawy 05,prvni 05 mely karbec jako s22,tenhle ale ze stadaka neni,plovak ze stadaka tam asi pasovat nebude,porovnaval sem je a sou trochu jiny(jinak dlouhy),ale nevim jestli by to vadilo,jinak airbox je na tohle uz plastovej,hlinikovej je jenom na ty karburatory ze stadaka s22(mam doma tak vim),pokud se pletu tak me prosim opravte
 
 
Datum: 18. července 2009 20:36
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tenhle karbec je ze Stadiona 22....mám ho na něm....je stejný....a jehla je přímo v plováku...
 
 
Datum: 18. července 2009 19:34
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
OK, díky ;-) A jak je to s tou jehlou? - nějak se tam zadělává, nebo tam mám sehnat plovák ze stadiona? Za předpokladu že bych to chtěl používat.
 
 
Datum: 18. července 2009 17:59
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud je na tom neco zvlastniho (coz krom ty jehly nic neshledavam) tak je to z 05, dif. to ma tusim 15 a daval se na to misto umelohmotneho hlinikovy airbox, z toho karbece pak primou navaznosti vznikl klasicky PSB Jikov 2917 cili karec na poslednich motorech...cili todlec je z 05...
 
 
Datum: 18. července 2009 17:34
 
 
 
 
Jméno: Marek      E-mail:      IP: uživatel6282    
mám dotaz: http://www.motokramek.cz/dily-tuning-vzduchovy-filtr/ chci si koupit tohle. a mám na vás hoodně dotazů: 1) zvedne to výkon? (dám tam tu trysku 72) 2) budu muset pak nějak poštelovat karbec (seřídit) ? 3) nestačilo by si koupit trysku 72 a docílil bych stejnýho výsledku? Díky za informace! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2009 9:47
 
 
 
 
Jméno: zevla      IP: uživatel5633    
Kdyz das samotnej filtr bude chuda smes protoze bude moc vzduchu a malo benzinu ale kdyzdas samotnou trysku zase budes mit bohatou smes takze se ti to bude dusit.Takze dej oboji najednou ale urcite je to lepsi nez to puvodni protoze kdyz pridas pllyn tak to neaha 5 vterin jestli to chcipne nebo jetli se to rozjede jako s tim puvodnim.
 
 
Datum: 19. července 2009 9:47
 
 
 
 
Jméno: Davis08      IP: uživatel455    
výkon ti to nezvedne ani s tou tryskou, měl sem na fechtlovi obojí, ale má to s tím filtrem suprový zvuk
 
 
Datum: 18. července 2009 19:29
 
 
 
 
Jméno: TOWINNN      IP: uživatel1196    
no tak výkon to moc nezveden teda skoro vůbec trysku 72 dej a nic víc štelovat nemusíš
 
 
Datum: 18. července 2009 16:08
 
 
 
 
Jméno: zéma      IP: uživatel2817    
Máte někdo zkušenosti s klapkovým sáním na něčem větším než ficht konkrétně mam na mysli třeba 175. Existuje náká klapka pro tak velkej motor ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2009 17:43
 
 
 
 
Jméno: zéme      IP: uživatel2817    
ne je se jen ptam orientačně jestli to někdo zkoušel atd...
 
 
Datum: 18. července 2009 17:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6743    
ty si v tom litinovym valci vyfrezoval 3 kanal,ze potrebujes klapku???
 
 
Datum: 18. července 2009 17:02
 
 
 
 
Jméno: zéma      IP: uživatel2817    
to vim že klapka neni žádnej zázrak jen mi to tak prolítlo hlavou jestli to třeba někdo nezkoušel
 
 
Datum: 18. července 2009 13:09
 
 
 
 
Jméno: mustang23GT      IP: uživatel6633    
jo dyk v pohodě,tady si lidi myslej že s klapkou udělai díru do světa
 
 
Datum: 18. července 2009 13:06
 
 
 
 
Jméno: zéma      IP: uživatel2817    
proč tak z ostra já se ptam jentak orientačně
 
 
Datum: 18. července 2009 12:49
 
 
 
 
Jméno: mustang23GT      IP: uživatel6633    
di se s klapokou vysrat má to zdvih až na půdu a budes tam cpát klapku(pro standu ,vim že klapka nemá ze zdihem co dělat) jinak krapky se dělaji i do krosek 250 i kx 500 má klapku takže jo
 
 
Datum: 18. července 2009 12:40
 
 
 
 
Jméno: Jumbok ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den Dámy a Pánové.Někde na netu jsem viděl, že někteří majitelé stadionů maj karburator z pionyra a nemůžou si to vynachvalit.Tedy rozhodl jsem si koupit také karburátor na pionýra a ejhle nepasuje.Potřebuji radu, jakým způsobem tento karburátor připevnit k válci stadiona, tak aby tam pasoval a fungoval. Mnohokráte díky. Je mi jasné, že se tam bude muset dát nějaká podložka. Já bych potřeboval poradit jaká, jestli s tím má někdo zkušenost.Ať nemusím laborovat.Podrobný návod by nebyl k zahození. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2009 17:33
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel4104    
Zdar chlapy.mam problem.Mel jsem fichtla na fichtl cupu a od te doby mi nejde plyn.Kdyz chci pridat plyn tak se mi sekne kdyz trochyu pridam a nejde mi to.Myslel jsem ze kdyz koupim novy lanko tak to pomuze.Ale nepomohlo a problem trva doted.Vubec nevim co s tim.Jehlu v karburatoru sem kontroloval a je tam spravne dana.Myslite ze pomuze rychlopal nebo co pomuze?Prosim poradte.Dik s Pozdravem Jelda
 
 
Datum: 09. listopadu 2009 17:33
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5878    
ahoj jestli máš dotaz na veteranforu tak jsem to vyfotil mám tam karbec z pincka i z 555
 
 
Datum: 19. července 2009 7:06
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahááá a já si pořád říkal jak to dělaj. To mě zaráží že mám karburátor opravdu jako z fichtla, ale dole ten šroub nemá. Je možný že by to fakt bylo třeba z S23...a jawu 550/555? - když to napíšu jednoduše, tak je to asi stejný jako S22 (vnitřní průměr to má asi jako fichtl) ale s kulatou plovákovou komorou bez jehly. Nevim jestli se ta jehla musí přidělat, nebo jestli je to opravdu nějakej mezityp. Jestli se nepletu tak na jawa-50.cz se psalo, že karburátory jako u S23 se používaly na jawě 05 ....ale nevim to jistě. Spolužák už jawu 555 zlikvidoval (se rozjel z kopce a dal tam jedničku, magor) a už ji nemá. Ale jak je to s tou jehlou a celkově vrškem plovákový komory (ten k tomu nebyl) opravdu nevim :-(
 
 
Datum: 18. července 2009 16:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo vlastne sem zapomel ze jak je jehla plovaku,tak se musi zespoda ten sroub ubrousit,protoze jinak se pres ty kartery nevejde,mam to ubrouseny,ale zapomel sem to napsat
 
 
Datum: 18. července 2009 15:56
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Na netu to nějak nemůžu najít, ale vzpomněl jsem si co mám v garáži ;-) Když jsem kupoval S22, tak jsem kupoval S22 bez motoru a motor byl na takový minibike (vyrobená z S11). Ta minibike měla karburátor z babetty a tak tam majitel udělal koleno aby se tam vešel. Je to neuvěřitelný, ale TOHLE: http://uloz.to/2137569/karburator.zip ....opravdu fungovalo! (zkoušeno po přivezení) Správně, je to jen nějaká křivá trubka a na koncích přivařený (či jak je to přidělaný) ,,kusy plechu'' :-D Pravda že to nejelo nijak úžasně, ale to bude spíš tim karburátorem (bylo vidět že už má něco za sebou). Jo a omlouvám se za kvalitu fotek - na makro mi to špatně ostří :-(
 
 
Datum: 18. července 2009 13:19
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jde asi i o to jakej máš přesně - já mám dva z fichtla a jsou úplně stejný, ale přece jiný - jeden má na jehlu (u plováku) dole nějakej šroubek či co a díky tomu se mi tam nevejde - mám ještě druhej co to nemá a ten se tváří že tam pasuje...dokonce mě napadlo jestli to není z S23 (mám to od takový pochybný existence), protože se to tvářilo, že plovák má mit jehlu v sobě (jako u S22 a S11) - nebo jsem tak blbej že nechápu jak tam ta jehla může držet :-D Jinak viděl jsem že normálně tam nasazovali kus hadice a karbec (fichtl/simson) dali až ke šlapkám - a jezdí to údajně dobře. Já se teď hrabu v S22 (už jen sehnat sekundární převod, natahat lanka, vyčistit nádrž a sladit karbec) a asi s tim budu taky experimentovat - na rychlejší ježdění chci S11 a na pomalejší jízdu a na převážení (minimálně věcí, možná i lidí) chci S22. Uvažuju že místo ty síťky (originál S22 karburátor) bych tam dal hadici a normální vzduch. filtr, ale vůbec nevim kam ho nacpat...na S22 je všechno zadeklovaný :-( Mimochodem co se týče přidělání karburátoru z fichtla na Stadiona, tak jsem to měl jednou dobou skoro vyřešený, ale vadil mi tam rám - teoreticky by stačilo vzít 2 kolena o karburátoru pionýra a spojit je (ty části jak jsou u pionýra na válec) a konce pak na karburátor a válec. Nevim to jistě, ale koukal jsem na to a mělo by to (snad) bez vážnějších problémů jít...jen jsem nedořešil ten rám :-( Jedině to rozříznou a dát tam hadici :-D Ale myslim že 2 kolena nebudou nejlevnější a vyplatilo by se to řešit třeba přes samotnou hadici: http://www.jawa-50.cz/filesystem/downloads/tuning/uprava-motoru-stadion.zip tady jsou ,,fotky'' jak to zhruba vypadá. Jinak na aukru se jednou dobou povaloval Stadion S11 co uháněl myslim 130km/h a tam to bylo hezky vidět. Omrknu pár webů a jestli něco najdu, tak to sem hodim (aspoň pro inspiraci, češi dokážou všechno :-D ) Hlavně si ho ale moc neznič, Stadion má velkou cenu...jednou jsem potkal v lese jednoho chlápka a ten se jen podíval, vyvalil na mě že je všechno originální a že jeho příbuznej by za to dal bez problému 10000...a to ani neviděl jak to jezdí. Na to že se před pár lety jsme ho koupili za 700Kč :-) A dokonce i chrom tam mám zachovalej, jen ty kola jsou místama horší :-(
 
 
Datum: 18. července 2009 12:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja tam karburator z fichtla mel,ale uz tam byl pri koupi,ale myslim ze bude stacit jenom propilovat diry pro stefty v prirube karburatoru a musi pasovat,ja tam zadny velky upravy nemel,a origo karbec mi tam sel bez uprav spatky,mam teda stadaka s22
 
 
Datum: 18. července 2009 11:12
 
 
 
 
Jméno: Radovan      E-mail:      IP: uživatel6736    
Ahoj, sháním odkapávací misku pod karburátor na Jawettu. Jestli ji někdo máte a můžete ji postrádat, tak mě prosím kontaktujte. Rád ji odkoupím. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2009 12:06
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky jsem ji sháněl, ale došel jsem k závěru, že Jawetta žádnou odkapovou misku neměla, takže jedině "urob si sám"....
 
 
Datum: 18. července 2009 12:06
 
 
 
 
Jméno: Kubac26 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci! nevíte jestli je tento kohoutek i s tím sítkem? link zde: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_323.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2009 21:52
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar,jinak starej JIKOV je lepší a dá se sehnat i novej JIKOV kohoutek!
 
 
Datum: 17. července 2009 21:52
 
 
 
 
Jméno: Kubac26 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky za odpovědi a info :-)
 
 
Datum: 17. července 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo určitě je....kupoval jsem si ho na Jawettu.....ale musim podotknout, že blbě těsní....kolem páčky i pod závitem....a to tam mám těsnění.....a je to výrobek firmy FUNSAN :-D
 
 
Datum: 17. července 2009 19:02
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a keby tam bola mucha tak dostal by som aj muchu? :-D :-D :-D
 
 
Datum: 17. července 2009 18:25
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
sesa vždycky řiká, že co je na obrázku dostaneš, takže určitě i se sítkem
 
 
Datum: 17. července 2009 18:23
 
 
 
 
Jméno: MIlan      IP: uživatel6596    
zdravím vás, mám fichtla,celou dobu jezdil v pohode,jneze ted zacal blbnou,nejde do vysokejch otáckách dusí se(škube to),newím co s tím,trysky jsou mrte čistý,poradte mi pls hodne tipu.díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2009 8:11
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draku videl bych to spíš na předstih nebo ti tam jde málo benzínu
 
 
Datum: 19. července 2009 8:11
 
 
 
 
Jméno: Kraken      IP: uživatel6732    
podle me je v haji kondík
 
 
Datum: 18. července 2009 1:00
 
 
 
 
Jméno: mike25145      IP: uživatel923    
čaute draci jak máte seřízenej karbec na babettě? kdysi sem si to tady přečetl a bylo to bez problému, pak sem to rozvrtal. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2009 18:43
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na tomdlec linku najdes secko potrebny, hezky to tam popsal - http://www.razdva.cz/alesmarek/babetta/index.htm je to v druhem menu - Karburator
 
 
Datum: 16. července 2009 18:43
 
 
 
 
Jméno: Warden ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci mam takovej problem , mam Jawu mustanga chtěl jsem si seřidit volnoběh protože ho mam moc velkej ale muzu sroubovat ale nic se nedeje jde jen přidat vic Prosím co stím ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2009 12:52
 
 
 
 
Jméno: Warden ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JJ dobře díky
 
 
Datum: 16. července 2009 12:52
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
nebo zkus dát o zářez víš jehlu
 
 
Datum: 16. července 2009 12:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus zasroubovat vic staveci sroub bowdenu co je navrchu viska soupatkvy komory,nebo ti trochu vazne lanko,ale spis to prvni
 
 
Datum: 16. července 2009 10:11
 
<  140  141  142  143  144  145  146  147  148  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 10.07.2025 9:07:46 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu