Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 nevíte kde sehnat na s11 šoupě plynového lanka pod rukojetí dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2009 10:33
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Tedˇje něco na aukru v příslušenství pro veterány ( n.d. na moto).
Datum: 12. června 2009 10:33
 čus chlapi... dnes sem meril objem nadrze a u 555... 2 a 3/4 je nejak malo ne? asi mam spatnou odmerku.. mohli byste to taky nekdo zmeirt prosim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2009 17:22
 pro rejpaly... 2 a 3/4 litru
Datum: 10. června 2009 17:22
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 čau hoši nevíte z čeho by pasoval kohoutek do s11 než ten originál a korkem?já tam mám takovej mosaznej a ten mi protíká tak potřebuju něco jinýho
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2009 14:48
Jméno: standa
IP: uživatel6351
 na S11 bylo vice druhu kohoutků....s jemnym a hrubym zavitem a banda s velkou a nebo malou dirou na kohoutek.......do pozdejsich sel normalne kohoutek z fichtla....
Datum: 10. června 2009 14:48
 Mám tam obyč kohout Jikov ale bylo potřeba na něm vyříznout jinej závit.
Datum: 10. června 2009 13:59
Jméno: prase
IP: uživatel1723
 čau hoši prosím nevíte kolik litrů je u mustanga rezerva? vím že bych si to mohl změřit ale na to jsem moc línej
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2009 13:21
Jméno: prase
IP: uživatel1723
 dikes
Datum: 10. června 2009 13:21
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 asi 0,75 l
Datum: 10. června 2009 12:48
 hosi mam problem na mem fichtlu jezdil jsem na special 91 a vse v poho krasne sel do otacek tahnul jak kun proste super no a pak mi nekdo poradil ze mam skusit koupit natural 95 ze to pojede lip no sotva jsem ho tam nalil tak zacaly problemy vynechava spatne startuje chcípa atd. poradte jak to seridit nebo neco. predem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2009 7:48
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestliže se použije do motoru, kde je předepsán benzín s nižším oktanovým číslem benzín s více oktany a nezvýší se komprese, tak samozřejmě hoří pomaleji. Je nutno nastavit větší předstih, protože jinak palivo dohořívá ve výfuku a mohou se podpálit výfukové ventily. Zde platí, že čím je vyšší komprese, tím rychleji palivo hoří a v určité fázi přechází do hoření detonačního, motor začne klepat. Aby se tomu u motorů s vyšší kompresí zabránilo, je nutno používat benzín s vyšším oktanovým číslem. Dále platí, že čím je menší objem válce, tím je odolnost proti tomuto jevu větší. U fichtla z toho ale myslím není nutné dělat vědu, kdysi jsem jezdil na technický benzín a nebyly nejmenší problémy. Jinak to olovo se dříve dávalo do benzínu kvůli tomu, aby se vytvořila ochranná vrstva na litinových sedlech ventilů, jinak by se podpalovaly. Dnes mají motory většinou hliníkové hlavy se zalisovanými vložkami a tam není olovo nutné a navíc by zničilo katalyzátor. Ani do těch stodvacítek se nepoužívá dnes přísada s olovem, ale s draslíkem.
Datum: 10. června 2009 7:48
Jméno: standa
IP: uživatel4288
 ja nemuzu rict,ze bych v tom mel uplne jasno,ale benzin s vyssim oktanovim cislem udajne dele hori a musi se na nej davat vetsi predstih....Jirko dej link,rad se zase vzdelam o neco vice.....
Datum: 09. června 2009 22:24
 dik hosi za rady a uz jsem to zpravil poladil jsem predstih a jede jak raketa.
Datum: 09. června 2009 20:54
Jméno: shrek
IP: uživatel5613
 a neni to náhodou tim že v naturalu neni olovo?Děda když do 120ky tankuje natural tak tam dolejvá olovo.
Datum: 09. června 2009 20:44
Jméno: Jirka
IP: uživatel6346
 Pánové, přečtěte si literaturu o palivech. Potom budete vědět, že u pionýra nemá sebemenší vliv jestli jedeš na 91 nebo 95 nebo 99. Oktanové číslo udává pouze odolnost vůči detonacím, jinak se vlastnoasti spalování nikterak nelišej. Originál fichtl má podle mě malou kompresi, takže k detonačnímu hoření dojít nemůže, takže můžete jezdit klidně na 91 a když dáte výceoktanový benzín, tak to nepoznáte (leda na peněžence). My do svých závodních pionárů lijem 99 protože ta vějířová hlava má už dost velikou kompresi a navýc o závodech se dost zahřívá.
Datum: 09. června 2009 18:31
Jméno: Sharky
IP: uživatel6320
 a nemáš tam pár kapiček kondenzovaný vody? podobnej problém sem měl při přechodu na mogul TSF... taky sem nejdřív nadával že sem tam nenechal M2T ale po vyčištění a pár škytnutí to jede krásně...jinak jezdil sem na oba zmiňované benzíny a rozdíl jsem v tom neviděl...
Datum: 09. června 2009 18:18
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Dycky sem lil natural 95, predstih nastaven podle sluchu a chodu motoru a nikdy nebyl problem...
Datum: 09. června 2009 7:28
 ja a mi kamosi mame dlouhodobe vypozorovano ze snad vsechny jawky a cizy jezdeji nejlip na special,kdyz naleju natural ma to sice takovej lehci a vyrovnanejsi chod,ale zase mi to proste nejede tak dobre jako na special,ja leju special do vseho co mam
Datum: 09. června 2009 7:19
Jméno: standa
IP: uživatel6335
 mam podobnej problem. Vyresil jsem ho tim,ze jezdim na Special.....kdyz sem kdysi jezdil na Natural tak to furt zlobilo a furt sem se musel srat do predstihu.....
Datum: 08. června 2009 22:37
 Ahoj draci moc vas prosim poradte mi mam jawa 21 na mistě to do vysokich otaček jde ale jakmile se rozjedu tak se to dusi čim to muže byt už si stim nevim radi moc vas prosim napište mi na mob 732759463 moc dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2009 18:21
 Máš zacpanou hlavní trysku a nebo ti tam teče málo benzínu!Nastav hladinu v plovákovce vyčisti katbec a skontroluj jestli ti teče benal z kohoutku!
Datum: 08. června 2009 18:21
Jméno: slavik
IP: uživatel5336
 zdarec hoši chci se zeptat poslední dobou mě mustang když jedu těch 60km/h začně vynechávat ja měnil sem šoupatko nebo to tim že tam je špatně nastavená smeš
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2009 19:40
Jméno: Lukas
IP: uživatel469
 Podle moji skusenosti ti tam teče malo benzinu rozdelej a vycisti ventil a vymen benzinovy. Filtr
Datum: 08. června 2009 19:40
 Nastav směs,hladinu v plovákovaj komoře,vyčisti vzduchovej filtr,vyčisti vejfuk,skontroluj jestli ti teče z kohoutku benal,nastav předstih a odtrh a vyměn svíčku!A to by bylo aby to pořádně nejelo  .Když to ani tak nepojede,tak vyměn těsnění pod válcem,skontroluj těsnost hlavy,těsnění pod svíčkou,vyměn gufera a jestli ani to tak skontroluj těsnění mezi kartrama!
Datum: 08. června 2009 17:45
 Zdarte chlapi už si nevím rady potřebuju poradit , mám babettu 210 a normalně jedu po rovině a zničeho nic se mi začne dusit zastavím a za pět sekund mužu zas jet a zas za par sekund se začne dusit . Už sem vyšistil snad všechno co jde a pořad nic .Moc bych potřeboval poradit díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2009 20:07
Jméno: jarda
IP: uživatel6301
 tak tam jde asi vičistit ještě něco......
Datum: 11. června 2009 20:07
 Když mám na pionýru karburátor z 90 tak tam musím mít i bowden....jak ce to s rychlopalem vleze tam ten bowden?(Jawa 23 mustang)
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2009 21:23
 nazdar draci hci se optat kde seženu na jawetu stavěcí šroub karburátoru nebo jestli tam nepasuje z nějakého jiného stroje
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2009 10:35
Jméno: DeNziL
IP: uživatel5633
 Caw draci,skousel uz nekdo z vas si dat na fichtla karbec ze simsona??Nebo resp. staci????
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2009 21:18
Jméno: DeNziL
IP: uživatel5633
 Kus,a neco z ceho se da vzyt ??
Datum: 16. června 2009 21:18
 karbec ze simsona má menší difuzor, takž eto pojede ještě hůř
Datum: 07. června 2009 15:34
 Když mám na pionýru karburátor z 90 tak tam musím mít i bowden....jak ce to s rychlopalem vleze tam ten bowden?(Jawa 23 mustang)
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2009 18:32
 Zdravím mám dotaz sehnal jsem karbec z motorové pily tillotson 19mm mám upravenou hlavu ,válec atd. jak to je s tim podtlakem musí jít hadička přimo z kliky nebo stačí když to bude tahat podtlak ze sacího kanálu? dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2009 18:27
Jméno: tomin
IP: uživatel6314
 Zdravim,chtěl bych slyšet názor na upravu ve stylu karburátor z mz 150 do fichtla.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2009 23:57
Jméno: standa
IP: uživatel6310
 stary 125 ETZ meli 22mm,ale 90% ma karbec 24mm....ten 22mm na starou MZ je takrka nesehnatelnej....
Datum: 06. června 2009 23:57
 mz 150 ma hodne velkej difuzor uz nevim kolik ale jednou se me na to nekdo ptal rikal me ten prumer difuzoru uz si to nepamatuju ale bylo to na fichtla hodne moc tusim 26mm nejsem si jistej pro upraveniho pionýra se optimalni 19-21mm!
Datum: 06. června 2009 18:01
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Pokud tam budeš mít origo válec tak to nejspíš, ani nepojede a bude se uchlástávat atd...
Pokud tam budeš mít upravenej válec s menšíma triskama a jiným kolínkem tak by to nejspíš šlo záleží jakej to má difuzor.
Datum: 06. června 2009 17:38
Jméno: HillBilly
IP: uživatel4028
 cest,mam takovy problem,fichtl chyta,na volnobeh jede dobre,ale jakmile se dostane do otacek tak skoro chcipne,nevim jestli to je prechlastane,nebo naopak bez benalu,proste to vubec netahne kdyz se ma dostat do otacek,karbec je vycisteny
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2009 21:56
Jméno: xXx
IP: uživatel4307
 tak tohle bude tak na 150% ucpana HLAVNI TRYSKA nebo nakej kanalek v kraburatoru
Datum: 12. června 2009 21:56
Jméno: nwm
IP: uživatel6376
 skus vyčistit vefuk a pak u vidiš
Datum: 12. června 2009 16:47
Jméno: nwm
IP: uživatel6376
 skus vyčistit vefuk a pak u vidiš
Datum: 12. června 2009 16:46
Jméno: nwm
IP: uživatel6376
 skus vyčistit vefuk a pak u vidiš
Datum: 12. června 2009 16:46
 mam jawu mustang 23 a mam taky problem ked sa motor zohreje po takych8km a vyplnem ho a chcem h nakupnut nechce chytit ani za boha cim to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2009 21:55
Jméno: xXx
IP: uživatel4307
 to fogl:co to meles? ja mam 21 smotorem z mustanaga..delam ji do krosu a motor chyta paradne to asi neni tim hle  mozna ti klouze trosku spojka a nedostanes takovy otacky s tim sem mel problem ja kvuli lanku :-/ chce to hlavne uplavit aby to melo hnetka smes pak uz nemas sanci aby to chytlo bud na 1pokud nebo vetsinou uz ne D
Datum: 12. června 2009 21:55
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 je to tym ze je to mustang a ten je konstruovaný tak že za tepla jedine roztlacit
Datum: 06. června 2009 22:22
 Ahoj.Chtěl bych zrenonovat lehce zarezlou nádrž.Četl jsem,že to jde pomocí polyrethanové pryskyřice.Máte s tím někdo zkušenost nebo kde se to dá koupit?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2009 22:32
Datum: 04. června 2009 22:32
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 zdar mam problem z plovakem uz sem dal i jinej, u jednoho fika kdyz stoji treba den, tak plovak zustane vyset dole a nic pustim do toho benal a furt to z toho chcije tak musim zase vsroubvat vicko nadzevdnotu to a je to ok, nevite cim to je ? pokazdy je dole  ale deravej neni
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2009 22:26
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 pajka mel si uplnou pravdu moc dik za radu, bylo to tim  takze pohoda uz je to dobry
Datum: 05. června 2009 22:26
 Nebo jestli máš starší karburátor Jiko 2915 PSb (Jawa 05), tak problém bývá obvykle v usazeninách na dně plovákovky. Tento karburátor nemá jehlu našroubovanou na dnu komory, ale je přiletovaná k plováku, jehla taky zavírá přívod paliva. Problém je, když lepkavá usazenina zůstane ve spodní dírce, kde se plovák "přilepí".
Datum: 04. června 2009 22:37
Jméno: jarda
IP: uživatel6302
 mno tak skuzrukou jestli tam drhne třeba maš nakřivo jehlu....jestli je všecho cajk tak bych ho skusil trochu namazat.....
Datum: 04. června 2009 20:25
 zdarec, Seso jestli to ctes posli mi email prosim...Chtel jsem se zeptat chci si objednat kohoutek ale jde mi hlavne o postovne 130Kc..  neslo by to zjednodusit a poslat treba OBALKOU?  diky za odpoved...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2009 14:53
Jméno: vasil00
IP: uživatel6293
 tak to se pletes vsude to nemaji  mam to odskousene
Datum: 04. června 2009 14:53
Jméno: standa
IP: uživatel6285
 ty woe tak si ho kup v mototechne.....tohle maj vsude!!!!!!
Datum: 03. června 2009 23:03
 draku jedine 130 kc,,, levnejs to nejde,, sorac sesa vijimky nedelam,,pac bych to pak vse umoznoval,,a tak nikomu nedelam vyjimku
Datum: 03. června 2009 20:45
Jméno: 23
IP: uživatel6291
 klucí potřebuju pomoct proč mi neteče benzín do karborátoru přitom mam puštěný kohoutek a kapeto a k tomu jsem to profouknul tak mi požte.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2009 14:55
Jméno: 23
IP: uživatel6291
 No kluci já jsem měl v karbeci jak je tam ten plíšek bordel jestli tam něco zůstalo tak se mrknu.Ale je divné že dam čezetu 125 a vpoho na 3 a mam tam 11 sekundárko a když jedu na plný otáčky tak začíná cukat ale mam plnou nádrž jestli je to tím nevim?
Datum: 04. června 2009 14:55
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Draku, profouknutí většinou moc nepomůže, musíš kohoutek rozebrat a všechny kanálky prošťourat.
Datum: 03. června 2009 20:53
 Když otevřeš plovákovou komoru, tak ve vrchním díle (jak se tam napojuje hadička) máš ventil a plíšek - zkus hledat tam. Když se ten ventil opotřebuje, tak třeba vypne a pak na to napojíš klidně i kompresor a nic nepustí...přitom by správně měl zase vyskočit a propouštět. Když je starší, tak se to zasekává, víc ti k tomu neřeknu (není co). Jde to myslim nějak vyšroubovat, na to příjdeš. Hádám že by tam mohla být chyba. A neohni si ten plíšek (jinak ti to nebude vypínat a budeš mit celej karbec od beňálu....nebo ti to bude vypínat moc brzo). http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_84.html
Datum: 03. června 2009 20:37
|



|