slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
SESA je na DOVOLENÉ .-) něco mí řiká že to bude peprná dovčaale i tak bych měl makat od 16,7 .-)       jinak - Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  147  148  149  150  151  152  153  154  155  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mrtn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevíte kde sehnat na s11 šoupě plynového lanka pod rukojetí dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2009 10:33
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Tedˇje něco na aukru v příslušenství pro veterány ( n.d. na moto).
 
 
Datum: 12. června 2009 10:33
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus chlapi... dnes sem meril objem nadrze a u 555... 2 a 3/4 je nejak malo ne? asi mam spatnou odmerku.. mohli byste to taky nekdo zmeirt prosim? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2009 17:22
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pro rejpaly... 2 a 3/4 litru
 
 
Datum: 10. června 2009 17:22
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel1723    
čau hoši nevíte z čeho by pasoval kohoutek do s11 než ten originál a korkem?já tam mám takovej mosaznej a ten mi protíká tak potřebuju něco jinýho odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2009 14:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6351    
na S11 bylo vice druhu kohoutků....s jemnym a hrubym zavitem a banda s velkou a nebo malou dirou na kohoutek.......do pozdejsich sel normalne kohoutek z fichtla....
 
 
Datum: 10. června 2009 14:48
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám tam obyč kohout Jikov ale bylo potřeba na něm vyříznout jinej závit.
 
 
Datum: 10. června 2009 13:59
 
 
 
 
Jméno: prase      IP: uživatel1723    
čau hoši prosím nevíte kolik litrů je u mustanga rezerva? vím že bych si to mohl změřit ale na to jsem moc línej :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2009 13:21
 
 
 
 
Jméno: prase      IP: uživatel1723    
dikes
 
 
Datum: 10. června 2009 13:21
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
asi 0,75 l
 
 
Datum: 10. června 2009 12:48
 
 
 
 
Jméno: kocvin      E-mail:      IP: uživatel6033    
hosi mam problem na mem fichtlu jezdil jsem na special 91 a vse v poho krasne sel do otacek tahnul jak kun proste super no a pak mi nekdo poradil ze mam skusit koupit natural 95 ze to pojede lip no sotva jsem ho tam nalil tak zacaly problemy vynechava spatne startuje chcípa atd. poradte jak to seridit nebo neco. predem dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2009 7:48
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jestliže se použije do motoru, kde je předepsán benzín s nižším oktanovým číslem benzín s více oktany a nezvýší se komprese, tak samozřejmě hoří pomaleji. Je nutno nastavit větší předstih, protože jinak palivo dohořívá ve výfuku a mohou se podpálit výfukové ventily. Zde platí, že čím je vyšší komprese, tím rychleji palivo hoří a v určité fázi přechází do hoření detonačního, motor začne klepat. Aby se tomu u motorů s vyšší kompresí zabránilo, je nutno používat benzín s vyšším oktanovým číslem. Dále platí, že čím je menší objem válce, tím je odolnost proti tomuto jevu větší. U fichtla z toho ale myslím není nutné dělat vědu, kdysi jsem jezdil na technický benzín a nebyly nejmenší problémy. Jinak to olovo se dříve dávalo do benzínu kvůli tomu, aby se vytvořila ochranná vrstva na litinových sedlech ventilů, jinak by se podpalovaly. Dnes mají motory většinou hliníkové hlavy se zalisovanými vložkami a tam není olovo nutné a navíc by zničilo katalyzátor. Ani do těch stodvacítek se nepoužívá dnes přísada s olovem, ale s draslíkem.
 
 
Datum: 10. června 2009 7:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4288    
ja nemuzu rict,ze bych v tom mel uplne jasno,ale benzin s vyssim oktanovim cislem udajne dele hori a musi se na nej davat vetsi predstih....Jirko dej link,rad se zase vzdelam o neco vice.....
 
 
Datum: 09. června 2009 22:24
 
 
 
 
Jméno: kocvin      E-mail:      IP: uživatel6033    
dik hosi za rady a uz jsem to zpravil poladil jsem predstih a jede jak raketa.
 
 
Datum: 09. června 2009 20:54
 
 
 
 
Jméno: shrek      IP: uživatel5613    
a neni to náhodou tim že v naturalu neni olovo?Děda když do 120ky tankuje natural tak tam dolejvá olovo.
 
 
Datum: 09. června 2009 20:44
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel6346    
Pánové, přečtěte si literaturu o palivech. Potom budete vědět, že u pionýra nemá sebemenší vliv jestli jedeš na 91 nebo 95 nebo 99. Oktanové číslo udává pouze odolnost vůči detonacím, jinak se vlastnoasti spalování nikterak nelišej. Originál fichtl má podle mě malou kompresi, takže k detonačnímu hoření dojít nemůže, takže můžete jezdit klidně na 91 a když dáte výceoktanový benzín, tak to nepoznáte (leda na peněžence). My do svých závodních pionárů lijem 99 protože ta vějířová hlava má už dost velikou kompresi a navýc o závodech se dost zahřívá.
 
 
Datum: 09. června 2009 18:31
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel6320    
a nemáš tam pár kapiček kondenzovaný vody? podobnej problém sem měl při přechodu na mogul TSF... taky sem nejdřív nadával že sem tam nenechal M2T ale po vyčištění a pár škytnutí to jede krásně...jinak jezdil sem na oba zmiňované benzíny a rozdíl jsem v tom neviděl...
 
 
Datum: 09. června 2009 18:18
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2141    
Dycky sem lil natural 95, predstih nastaven podle sluchu a chodu motoru a nikdy nebyl problem...
 
 
Datum: 09. června 2009 7:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja a mi kamosi mame dlouhodobe vypozorovano ze snad vsechny jawky a cizy jezdeji nejlip na special,kdyz naleju natural ma to sice takovej lehci a vyrovnanejsi chod,ale zase mi to proste nejede tak dobre jako na special,ja leju special do vseho co mam
 
 
Datum: 09. června 2009 7:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6335    
mam podobnej problem. Vyresil jsem ho tim,ze jezdim na Special.....kdyz sem kdysi jezdil na Natural tak to furt zlobilo a furt sem se musel srat do predstihu.....
 
 
Datum: 08. června 2009 22:37
 
 
 
 
Jméno: Charvát Vojtěch      E-mail:      IP: uživatel2604    
Ahoj draci moc vas prosim poradte mi mam jawa 21 na mistě to do vysokich otaček jde ale jakmile se rozjedu tak se to dusi čim to muže byt už si stim nevim radi moc vas prosim napište mi na mob 732759463 moc dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2009 18:21
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš zacpanou hlavní trysku a nebo ti tam teče málo benzínu!Nastav hladinu v plovákovce vyčisti katbec a skontroluj jestli ti teče benal z kohoutku!
 
 
Datum: 08. června 2009 18:21
 
 
 
 
Jméno: slavik      IP: uživatel5336    
zdarec hoši chci se zeptat poslední dobou mě mustang když jedu těch 60km/h začně vynechávat ja měnil sem šoupatko nebo to tim že tam je špatně nastavená smeš odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: Lukas      IP: uživatel469    
Podle moji skusenosti ti tam teče malo benzinu rozdelej a vycisti ventil a vymen benzinovy. Filtr
 
 
Datum: 08. června 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nastav směs,hladinu v plovákovaj komoře,vyčisti vzduchovej filtr,vyčisti vejfuk,skontroluj jestli ti teče z kohoutku benal,nastav předstih a odtrh a vyměn svíčku!A to by bylo aby to pořádně nejelo:-).Když to ani tak nepojede,tak vyměn těsnění pod válcem,skontroluj těsnost hlavy,těsnění pod svíčkou,vyměn gufera a jestli ani to tak skontroluj těsnění mezi kartrama!:-D
 
 
Datum: 08. června 2009 17:45
 
 
 
 
Jméno: ttomtomtom ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarte chlapi už si nevím rady potřebuju poradit , mám babettu 210 a normalně jedu po rovině a zničeho nic se mi začne dusit zastavím a za pět sekund mužu zas jet a zas za par sekund se začne dusit . Už sem vyšistil snad všechno co jde a pořad nic .Moc bych potřeboval poradit díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2009 20:07
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel6301    
tak tam jde asi vičistit ještě něco......
 
 
Datum: 11. června 2009 20:07
 
 
 
 
Jméno: tolind ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Když mám na pionýru karburátor z 90 tak tam musím mít i bowden....jak ce to s rychlopalem vleze tam ten bowden?(Jawa 23 mustang) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: ahoj      E-mail:      IP: uživatel6322    
nazdar draci hci se optat kde seženu na jawetu stavěcí šroub karburátoru nebo jestli tam nepasuje z nějakého jiného stroje odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2009 10:35
 
 
 
 
Jméno: DeNziL      IP: uživatel5633    
Caw draci,skousel uz nekdo z vas si dat na fichtla karbec ze simsona??Nebo resp. staci???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2009 21:18
 
 
 
 
Jméno: DeNziL      IP: uživatel5633    
Kus,a neco z ceho se da vzyt ??
 
 
Datum: 16. června 2009 21:18
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karbec ze simsona má menší difuzor, takž eto pojede ještě hůř :-D
 
 
Datum: 07. června 2009 15:34
 
 
 
 
Jméno: tolind ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když mám na pionýru karburátor z 90 tak tam musím mít i bowden....jak ce to s rychlopalem vleze tam ten bowden?(Jawa 23 mustang) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2009 18:32
 
 
 
 
Jméno: jura      E-mail:      IP: uživatel6316    
Zdravím mám dotaz sehnal jsem karbec z motorové pily tillotson 19mm mám upravenou hlavu ,válec atd. jak to je s tim podtlakem musí jít hadička přimo z kliky nebo stačí když to bude tahat podtlak ze sacího kanálu? dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2009 18:27
 
 
 
 
Jméno: tomin      IP: uživatel6314    
Zdravim,chtěl bych slyšet názor na upravu ve stylu karburátor z mz 150 do fichtla.Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2009 23:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6310    
stary 125 ETZ meli 22mm,ale 90% ma karbec 24mm....ten 22mm na starou MZ je takrka nesehnatelnej....
 
 
Datum: 06. června 2009 23:57
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mz 150 ma hodne velkej difuzor uz nevim kolik ale jednou se me na to nekdo ptal rikal me ten prumer difuzoru uz si to nepamatuju ale bylo to na fichtla hodne moc tusim 26mm nejsem si jistej pro upraveniho pionýra se optimalni 19-21mm!
 
 
Datum: 06. června 2009 18:01
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel3269    
Pokud tam budeš mít origo válec tak to nejspíš, ani nepojede a bude se uchlástávat atd... Pokud tam budeš mít upravenej válec s menšíma triskama a jiným kolínkem tak by to nejspíš šlo záleží jakej to má difuzor.
 
 
Datum: 06. června 2009 17:38
 
 
 
 
Jméno: HillBilly      IP: uživatel4028    
cest,mam takovy problem,fichtl chyta,na volnobeh jede dobre,ale jakmile se dostane do otacek tak skoro chcipne,nevim jestli to je prechlastane,nebo naopak bez benalu,proste to vubec netahne kdyz se ma dostat do otacek,karbec je vycisteny odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: xXx      IP: uživatel4307    
tak tohle bude tak na 150% ucpana HLAVNI TRYSKA nebo nakej kanalek v kraburatoru
 
 
Datum: 12. června 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: nwm      IP: uživatel6376    
skus vyčistit vefuk a pak u vidiš
 
 
Datum: 12. června 2009 16:47
 
 
 
 
Jméno: nwm      IP: uživatel6376    
skus vyčistit vefuk a pak u vidiš
 
 
Datum: 12. června 2009 16:46
 
 
 
 
Jméno: nwm      IP: uživatel6376    
skus vyčistit vefuk a pak u vidiš
 
 
Datum: 12. června 2009 16:46
 
 
 
 
Jméno: D. ledecky      E-mail:      IP: uživatel5960    
mam jawu mustang 23 a mam taky problem ked sa motor zohreje po takych8km a vyplnem ho a chcem h nakupnut nechce chytit ani za boha cim to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2009 21:55
 
 
 
 
Jméno: xXx      IP: uživatel4307    
to fogl:co to meles? ja mam 21 smotorem z mustanaga..delam ji do krosu a motor chyta paradne to asi neni tim hle:-Dmozna ti klouze trosku spojka a nedostanes takovy otacky s tim sem mel problem ja kvuli lanku :-/ chce to hlavne uplavit aby to melo hnetka smes pak uz nemas sanci aby to chytlo bud na 1pokud nebo vetsinou uz ne D
 
 
Datum: 12. června 2009 21:55
 
 
 
 
Jméno: fogl      IP: uživatel1553    
je to tym ze je to mustang a ten je konstruovaný tak že za tepla jedine roztlacit
 
 
Datum: 06. června 2009 22:22
 
 
 
 
Jméno: vrata      E-mail:      IP: uživatel6304    
Ahoj.Chtěl bych zrenonovat lehce zarezlou nádrž.Četl jsem,že to jde pomocí polyrethanové pryskyřice.Máte s tím někdo zkušenost nebo kde se to dá koupit?Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2009 22:32
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
 
 
Datum: 04. června 2009 22:32
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
zdar mam problem z plovakem uz sem dal i jinej, u jednoho fika kdyz stoji treba den, tak plovak zustane vyset dole a nic pustim do toho benal a furt to z toho chcije tak musim zase vsroubvat vicko nadzevdnotu to a je to ok, nevite cim to je ? pokazdy je dole :-( ale deravej neni odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2009 22:26
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
pajka mel si uplnou pravdu moc dik za radu, bylo to tim :-P takze pohoda uz je to dobry
 
 
Datum: 05. června 2009 22:26
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo jestli máš starší karburátor Jiko 2915 PSb (Jawa 05), tak problém bývá obvykle v usazeninách na dně plovákovky. Tento karburátor nemá jehlu našroubovanou na dnu komory, ale je přiletovaná k plováku, jehla taky zavírá přívod paliva. Problém je, když lepkavá usazenina zůstane ve spodní dírce, kde se plovák "přilepí".
 
 
Datum: 04. června 2009 22:37
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel6302    
mno tak skuzrukou jestli tam drhne třeba maš nakřivo jehlu....jestli je všecho cajk tak bych ho skusil trochu namazat.....
 
 
Datum: 04. června 2009 20:25
 
 
 
 
Jméno: Vasil00 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec, Seso jestli to ctes posli mi email prosim...Chtel jsem se zeptat chci si objednat kohoutek ale jde mi hlavne o postovne 130Kc..:-( neslo by to zjednodusit a poslat treba OBALKOU?:-) diky za odpoved... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2009 14:53
 
 
 
 
Jméno: vasil00      IP: uživatel6293    
tak to se pletes vsude to nemaji :-D mam to odskousene:-)
 
 
Datum: 04. června 2009 14:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6285    
ty woe tak si ho kup v mototechne.....tohle maj vsude!!!!!!
 
 
Datum: 03. června 2009 23:03
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku jedine 130 kc,,, levnejs to nejde,, sorac sesa vijimky nedelam,,pac bych to pak vse umoznoval,,a tak nikomu nedelam vyjimku
 
 
Datum: 03. června 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: 23      IP: uživatel6291    
klucí potřebuju pomoct proč mi neteče benzín do karborátoru přitom mam puštěný kohoutek a kapeto a k tomu jsem to profouknul tak mi požte.Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2009 14:55
 
 
 
 
Jméno: 23      IP: uživatel6291    
No kluci já jsem měl v karbeci jak je tam ten plíšek bordel jestli tam něco zůstalo tak se mrknu.Ale je divné že dam čezetu 125 a vpoho na 3 a mam tam 11 sekundárko a když jedu na plný otáčky tak začíná cukat ale mam plnou nádrž jestli je to tím nevim?:-)
 
 
Datum: 04. června 2009 14:55
 
 
 
 
Jméno: kocour      IP: uživatel849    
Draku, profouknutí většinou moc nepomůže, musíš kohoutek rozebrat a všechny kanálky prošťourat.
 
 
Datum: 03. června 2009 20:53
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Když otevřeš plovákovou komoru, tak ve vrchním díle (jak se tam napojuje hadička) máš ventil a plíšek - zkus hledat tam. Když se ten ventil opotřebuje, tak třeba vypne a pak na to napojíš klidně i kompresor a nic nepustí...přitom by správně měl zase vyskočit a propouštět. Když je starší, tak se to zasekává, víc ti k tomu neřeknu (není co). Jde to myslim nějak vyšroubovat, na to příjdeš. Hádám že by tam mohla být chyba. A neohni si ten plíšek (jinak ti to nebude vypínat a budeš mit celej karbec od beňálu....nebo ti to bude vypínat moc brzo). http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_84.html
 
 
Datum: 03. června 2009 20:37
 
<  147  148  149  150  151  152  153  154  155  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 09.07.2025 23:19:06 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu