slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
SESA je na DOVOLENÉ .-) něco mí řiká že to bude peprná dovčaale i tak bych měl makat od 16,7 .-)       jinak - Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  141  142  143  144  145  146  147  148  149  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: ondrakadlec94 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci,dal jsem na moji 05 karbec jako je na 20 a novějších typů ale místo filtru na vzduch jsem z NOUZE dal punčochu no a když chci nastartovat nožně tak to jako jde ale jak mile tam dám za 1 tak se prostě dusí.Ale to dělá prostě s ničeho nic.Já jsem i na tu punčichu jezdil ale jelo to dobře a na jednou to tohle dělá prosím poraďte mi nikdo.PROSÍM. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2009 15:39
 
 
 
 
Jméno: ondrakadlec94 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jo a ještě jsem zapoměl podotknout,že jako ujedemu asi 1 metr ale to je všechno pak už se dusi jak potvora!
 
 
Datum: 16. července 2009 15:39
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
je to tu řešení o pár dotazu níže. Je to tim,že ti tam jde malo vzduchu.
 
 
Datum: 15. července 2009 21:20
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel6565    
4au.Chtěl sem se zeptat jestli se dá někde sehnat laditelná tryska na fichtla?Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2009 19:33
 
 
 
 
Jméno: Monter      IP: uživatel6600    
kde se dá sehnat to newím ale tady je návod jak na ní jawa50speed.wz.cz
 
 
Datum: 15. července 2009 19:33
 
 
 
 
Jméno: Montiik      E-mail:      IP: uživatel6565    
Čau draci.Potřebuju poradit, dal sem na mustanga misto orig.filtru na karburator jen punčochu a když jedu tak se toprostě nevytočí.Já bych to viděl že tam jde mc vzduchu a chtělo by to větší trysku.Chtěl bych vědět taky názor někoho jinýho.Prosim abyste neodpovídali stylem jako např.tak tam vrať zpatky orig. filtr.Díky za názory přeju mnoho Km bez problémů odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2009 19:37
 
 
 
 
Jméno: kubiczek      IP: uživatel1058    
jde ti tam malo vzduchu a nevim proc to delas.... dej tam nejakej filtr jako je treba na 175 kejvacce
 
 
Datum: 15. července 2009 19:37
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Dej tam origo,nebo ten tunig filtr(+větší tryska) Punčocha se tam dáva jen v nouzi
 
 
Datum: 15. července 2009 19:05
 
 
 
 
Jméno: ombre      IP: uživatel6107    
dej si tam normalni ty debile
 
 
Datum: 15. července 2009 19:02
 
 
 
 
Jméno: pavelc      IP: uživatel5412    
ahoj,mam problem se svou čz,nejsem nejakej expert jako vy,nebo STANDA vid tak kdyby si mi mohl jako vzdycky prosimte poradit,motorku nastartuju jenom na roztlacení a kdyz uz jedu tak to se to ani enchce rozjet jako yb to cuka nebo vynechava jako by se to dusilo,hned po par metrech nevedel by jsi co s tím,nedavno mi odesla fajfka tak sem tam dal z pionyra to asi mít vliv nebude ze,dekuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2009 13:23
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Dej jehlu na 3,zářez ,přídavný vzduch min.3/4 otáčky.Odtrh 0,35mm vsuvně,předstih 3mm.
 
 
Datum: 15. července 2009 13:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6706    
jinak ja expert nejsem....jsou tu daleko vetsi......
 
 
Datum: 15. července 2009 13:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6706    
s tohohle popisu ti toho moc nereknu......motorka cuká,kdyz vynechava jiskra a nebo kdyz tam nejde dost benzinu......zaprve vse serid,jak uz psala Dobeška,to je základ.....pokud pak budes mit serizene zapalovani i karburator,tak se teprve bude hledat chyba jinde......ale tohle muze delat cokoliv,bludnej kabel,kterej se kostří,vadná spínačka,bordel v karbecu,vadna svicka,vadna fajfka,vadnej VN kabel,probijejici kladivko atd.....
 
 
Datum: 15. července 2009 13:15
 
 
 
 
Jméno: pavelc      IP: uživatel5412    
je to 180
 
 
Datum: 15. července 2009 12:38
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Přeměř si seřízení zapalování a když toto bude OK, Seřidˇpřídavný vzduch u karburátoru a mrkni na jehlu ve kterém je zářezu. Záleží jaký máš typ ČZ.
 
 
Datum: 15. července 2009 11:57
 
 
 
 
Jméno: jawa555      IP: uživatel6703    
zdarec,mám problém s mou jawaou 555 když ji nakopnu tak pěkně drží volnoběh ale už když tam dám jedničku tak se začne dusit a dokáže jet maximálně na 2 (na trojku to skoro chcípne) tryska dobrá,svíčka nová -možná vejfuk(prolit benzínem a zapalit????) poradte cokoli díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: jawa 555      IP: uživatel6703    
výfuk sem propálil a ..nic vůbec se to nezměnilo-spíš etě horší :-( v plováku bylo trochu benzínu-ten sem "vilil" a ani se to nerozjelo(nakopnutí a roztlačení= neůspěch) eště zkusim zejtra zvýšit jehlu a oddělat filtr zase napíšu a dík za rady
 
 
Datum: 15. července 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No a pak pokud tyhle věci nepomůžou tak pak to budou nejspis gufera u kliky
 
 
Datum: 15. července 2009 14:40
 
 
 
 
Jméno: Víťa 355      IP: uživatel408    
Zdar, kolega má pravdu, buď máš problém s bohatostí směsi, nebo máš zadělanej výfuk, nebo zanesený filtr sání. ale ta směs to bude tak na 60%. Zkus se ještě mrknout na předstih
 
 
Datum: 15. července 2009 9:20
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus, tak výfuk můžeš klidně vyčistit :-), ale tohle bude problém s bohotostí směsi. Zkus nastavit výšku jehly nebo takového něco. V těch karburátorech se nevyznám. Já mám jawu 20.
 
 
Datum: 14. července 2009 22:24
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus, tak výfuk můžeš klidně vyčistit :-), ale tohle bude problém s bohotostí směsi. Zkus nastavit výšku jehly nebo takového něco. V těch karburátorech se nevyznám. Já mám jawu 20.
 
 
Datum: 14. července 2009 22:23
 
 
 
 
Jméno: LukášHolub      IP: uživatel4663    
Čau draci,sry,že to jsem cpu,fichtl mi naštěstí jezdí v poho,ale mám problém s Hercules ultra 80,vodouchlazený,jednou jsem tady dával dotaz ohledně karburátoru,to už jsem vyřešil,ale mám teď jiný problém,nejde do otáček,ještě včera jel v poho,ale dnes jak jsem na něm přijel,tak nejde,nastartuje bez plynu na první kop,ale když přidám plyn do plna,tak se začne dusit a chcípat,a to i při jízdě a i když je na stojanu na neutrál.Karbec pročištěn,seřízen.Prosím poraďte co s ním.Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2009 17:44
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
tak uz mi nejezdi fichtl za 2,3 ale tak zhruba 3L mam obavy ze mozna i vic.Zere vic kvuli tomu ze byl bordel v karburatoru a uz je cistej takze tam jde dost benzinu a navic je asi vadnej vtom ze tam jde moc benzinu uz nevim jak to priskrtit mam cernou svicku a jak jsem mel bordel v karbeci tak byla barva svicky docihlovy, trysky jsou OK tak co stim?? jinej karbec se mi nechce davat to zas asi nepojede jak by melo a volnobech je na max a jen tak tak drzi s ohratym motorem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2009 19:12
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kde je jehla? DEj jí doprostřed a bude žrát ok, nebo už to máš moc vyběhaný taky možnost
 
 
Datum: 14. července 2009 19:12
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci.Tak se mi dostal do ruky karburátor z Jawa 555.Koukám na něj a trochu mě zarazil takový detail. Víčko plováku není klasicky na dva šroubky,ale celé na závit.Nevíte náhodou co je to za typ?Na jaký typ se používal. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2009 21:31
 
 
 
 
Jméno: Denzil      IP: uživatel5633    
Parez nikdy nemel 16mm karburator viz.http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-navod-renovace-typu-550-pionyr-parez-karburator.html
 
 
Datum: 15. července 2009 21:31
 
 
 
 
Jméno: denzil      IP: uživatel5633    
Jejda sorry nevedel sem ze se bavite o 555
 
 
Datum: 15. července 2009 21:31
 
 
 
 
Jméno: Denzil      IP: uživatel5633    
Parez nikdy nemel 16mm karburator viz.http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-navod-renovace-typu-550-pionyr-parez-karburator.html
 
 
Datum: 15. července 2009 21:30
 
 
 
 
Jméno: Denzil      IP: uživatel5633    
Parez nikdy nemel 16mm karburator viz.http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-navod-renovace-typu-550-pionyr-parez-karburator.html
 
 
Datum: 15. července 2009 21:28
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6690    
To je karbec ze starý čízy nebo jawy,tyhle karbecy meli Roboty a čízy A,B,T .....myslim,ze meli ale prumer 16mm a vetsi trysky oproti parezackemu jikovu,ktery ma prumer 14 a trysku 65
 
 
Datum: 14. července 2009 11:35
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nevím jak se vkládají fotografie.
 
 
Datum: 14. července 2009 8:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, fotka by pomohla
 
 
Datum: 14. července 2009 7:31
 
 
 
 
Jméno: Sharky ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec prosim vas jaka je originalni hlavni tryska na CZ 175 typ 487?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2009 20:22
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Do 487 je 93.
 
 
Datum: 13. července 2009 20:22
 
 
 
 
Jméno: mustang      IP: uživatel6670    
zdravim potreboval bych poradit.nemuzu fichtla vytocit do plnych otacek..a z karburatoru mi strika benzin ven.nevite cim to je\?karbec jsem cistil aji smes jsem steloval.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2009 23:53
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Moc velká hladina v plovákovce, přihni plíšek tak aby hladina benálu byla po vrchol plováku.
 
 
Datum: 12. července 2009 23:53
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel6664    
lidi mám problém nemůžu seštelovat volnoběh na mustangovi. Když ty otáčky snížím tak se skoro nechce rozjet když trochu přidám tak zase má skoro plné otáčky ale rozjede se se mnou pls co s tím má dělat jehla je na druhém zářezu shora. Tak nevím co mám seštelovat jestli tu bohatost přidat nebo je předstih špatný ..... nevím díky za všechny rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2009 20:44
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel1226    
hele skus vymem¨nit tesneni pod valcem:-D
 
 
Datum: 12. července 2009 20:44
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel5424    
Cau draci, cim je zpusobeny to, že mě na fichtlu drží volnoběh jenom, když je zahratej motor.Když je studenej tak ne.Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2009 10:52
 
 
 
 
Jméno: zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
mas spatnou svicku..sou nejaky teply svicky a studeny :-) nevim presne jak to je plete se mi to :-D
 
 
Datum: 12. července 2009 10:52
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
pokud máš nastavovaný jen nízký volnoběh tak ti to držet nebude asi nikdy...i v příručce jawa 50 píší že se má volnoběh štelovat za teplého motoru
 
 
Datum: 12. července 2009 9:58
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli tě to uklidní, tak mi to na mustangovi dělá taky....a stejně mi to po chvíli za tepla chcípne....a to mám šroubek utažený na doraz....ještě jsem na to nepřišel, ale dumám, že to může být vyšlehaným šoupátkem.....že už je sjeté to místo, kde je šroub volnoběhu....
 
 
Datum: 12. července 2009 0:32
 
 
 
 
Jméno: boss      IP: uživatel5395    
zdar draci je to asi blba otazka ale co je to vlastne difuzor na karburatoru nikdo to taky poradne nikdy nevysvetlil dik za objasneni odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2009 15:27
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v karburátora je diera,difuzor je táto cast diera v ktorom sa zmiesa vzduch s benzinom (kde je ihla) inak diffuzia sa znamená-zmiesanie plinov
 
 
Datum: 11. července 2009 15:27
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel6647    
hodně jednoduše řečeno je to ta díra kudy to nasává vzduch veprostřed se smíchá s benzínem a pak se napojuje tou dírou do válce
 
 
Datum: 11. července 2009 12:14
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel6648    
Na jakej benzin jede kyvacka a popř jakej je pomer oleje*benzin... po zime jsem to uplne zapomel Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2009 8:08
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Benzín jakejkoliv motorovej. Olej je předepsaný automobilový olej DT v poměru 1:25. Tenhle olej už neseženeš, tak tak tam nalej nějakej dvoutaktní olej.
 
 
Datum: 11. července 2009 8:08
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Kývačka nemá čep na jehlách .Poměr oleje jako u pionýra 1:33 a benzín 91special.
 
 
Datum: 11. července 2009 8:05
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel6602    
cus tak 555sem seřídil tu jehlu a lanko ale koukal sem že mám dole promáčklý výfuk nevíte co stím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2009 21:43
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
vrta mi jedna vec v hlave mam porad cernou svicku mel jsem ji nadherne cihlovou jen chvili kdyz byl za bordelovanej karbec a uz to netahlo tak jsem poradne vycistil dal sejtko a tahne suprove ale problem je vtom ze svicka je moc cerna jehlu mam uplne dole trysky origo zkousel jsem jinou hlavni a hladinu v plovakovce jsem dal polovicni nez ma bejt a porad je stejne cerna a vykon se tim zmensuje ze je mala hladina tak me napad vzduchovy filtr , koukal jsem na nej spinavej je jen trochu nedavno jsem ho profoukaval a je to stejny myslite ze to muze by tim ze jsem striknul benzin s olejem na ten filtr a tetka je od oleje a nepousti jak by mel?? skusil jsem jinaj tak uvidim jak bude vypadat tetka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2009 15:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6651    
muzes mit jen vic oleje v prevodovce......a nebo taky mohlo odejit gufero.....pokud mas obyč černé gufero,tak lepsi olej ho nekdy muze narušit a začíná si to prisavat olej z prevodovky.......
 
 
Datum: 11. července 2009 15:16
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně takovou věc řeším už hodně dlouho taky. Dělá mi to samé a nikdo neví čím to je.......?
 
 
Datum: 11. července 2009 15:05
 
 
 
 
Jméno: Vydrimi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Vyčisti výfuk, podle mně muže za to, že to nedrží volnoběh... Potom by se mělo vyřešit i to s tou svíčkou...
 
 
Datum: 11. července 2009 11:36
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
jel by este lip kdybych vyresil tenhle problem neco neni v poradku kdyz je cerna svicka tim padem strata na vykonu
 
 
Datum: 10. července 2009 21:40
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel1506    
filtr jsem dal jinej cistci tak uvidim jestli se to zlepsi jestli ne tak uz nevim a navic me spatne drzi volnobech uz ho mamnplno a s teplim motorem to moc nedrzi vse tesni a nic nikde nedre je to po GO prez 2000 km
 
 
Datum: 10. července 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
Já bych to neřešil.... když jede dobře
 
 
Datum: 10. července 2009 21:38
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel6602    
čaw mqm jawu 555 a strasne se mi dusí měl sem vyndanej karbec vyčištěnej ale stejně se to dusí fitr sem vyndal a vubec to nepomohlo tak si myslím že mam ucpanej vejfuk nevíte jak se dá vyčistit?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2009 21:46
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel6602    
tak to bylo plovákovou jehlou ted jí mám ´max nahoře a lanko taky vyšroubovaný do 3/4 a drží volnoběch krásně ale mám promáčklý výfuk nevíte co stím?
 
 
Datum: 10. července 2009 21:46
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
cus tubin, ten vyfuk staci dat dole z z valca-tam su dva sroby a este drzi o ram na jednom srobe. ked ho budes mat dole tak staci iba vymontovat tu rurku co je v strede vyfuku. tam by mali byt 1 alebo 2 salky-neviem presne lebo mam 21-tku.potom ho vycisty bud srobovakom alebo ho mozes vypalit. a ten tvoj problem nemusi byt len vyfuk.ja som mal ten isty problem . musel som vymenit odtrhove ramienko a plynove lanko. ale netvrdim ze mas ten isty problem. tak ti prajem vela stastia.
 
 
Datum: 10. července 2009 19:04
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel4650    
cau..zkus vycistit vyfuk...vycisti ho autogenem nebo ho prolej benzinem a zapal to.
 
 
Datum: 10. července 2009 18:49
 
 
 
 
Jméno: Pavel      E-mail:      IP: uživatel6639    
Draci potřeboval bych radu co mám udělat když mi nedotýká benzín.....když jedu asi tak 5km na plnej tak se začne dusit...dík za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2009 15:34
 
 
 
 
Jméno: LukášHolub      IP: uživatel4663    
Souhlas,pořádně pročistit a seřídit,mě to dělalo taky.Pročistil jsem karbec,seříditl ho,dal jsem novou hadičku,pročistil jsem kohoutek a jede jak zamlada :-D.
 
 
Datum: 10. července 2009 15:34
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel6639    
jj až po 5 kilákách ale když ho chcipnu a hned nakopnu tak jede zase normálně... a dusí se jenom na trojku a na dvojku na jedničku jede v pohodě...
 
 
Datum: 10. července 2009 15:20
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pet kilaku a teprve pak nedotyka?....to se spis pricpavaj trysky....celej karbec vycisti...a taky vycisti kouhout v nadrzi a mozna i celou nadrz....vymeni hadicku a zkus co to udela:-)
 
 
Datum: 10. července 2009 15:00
 
 
 
 
Jméno: roflmao      IP: uživatel5056    
cus lidi pls potrebuju poradit s bohatosti smesi u čz 175 jak ma byt nastavena, a jakou svicku je nejlepsi pouzit, a kam seridit jehlu. Dikec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2009 9:40
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
no jasný.... ja to automaticky napsal pro 450
 
 
Datum: 11. července 2009 9:40
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
To záleží na typu .Typ 477 má jehlu na II. zářezu a 487 na III.zářezu.
 
 
Datum: 11. července 2009 9:26
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jehlu na 2. rářez odshora, regulační šroub směsy cca 3/4 ot. zpět od uplného dotažení(jemného dotažení!!!) a svíčka je na tobě.. třeba N14c, 15,17
 
 
Datum: 10. července 2009 13:44
 
 
 
 
Jméno: Pavel      E-mail:      IP: uživatel6152    
Zdarec Draci...potřeboval bych radu....kdyz se dostanu s fichtlem na silnici tak valim celou cestu za 3 plnej kotel....ale asi tak po 5kilometrech se mi začne na trojku a pak ají na dvojku dusit....a to mám plíšek na jehla v druhý drážce od shoro....Tak nevim kam to tedkom dát....Moooc dík za radu... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2009 12:51
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel6639    
a co stím mám udělat?
 
 
Datum: 10. července 2009 12:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6634    
bude to tim,ze ti tam nedoteka benzin........
 
 
Datum: 09. července 2009 21:58
 
<  141  142  143  144  145  146  147  148  149  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 10.07.2025 9:00:34 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu