Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 dravim draci mám jawa mustang a když jedu tak mi to škube čím to může být ?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2009 13:55
 No to bude asi spíš tím benzínem nebo tak co by ste mi radily jak vylepšit směs??
Datum: 30. června 2009 13:55
 spatna dodavka paliva, nebo spatna smes, nebo zkus vymenit svicku
Datum: 29. června 2009 12:51
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 a dela to neco podobnyho jaky kdybys mackal spojku???
Datum: 29. června 2009 11:35
 Zdarec,proč mi 516 dává menčí jiskry než obvykle?Když to nakopnu a nepřeplavim tak to chytne ale hned chcípne a potom kdž to chci rostlačit protože už to nejde nakopnout tak se to rozbíhává hrozně pomalu a musim to rostlačovat hrozně ryhle aby to chytlo!Myslíte že je to tim že mi to dává slabší jiskru?Jestli jo tak poradte jak to opravit a jestli je to něčim jiným tak poradte čím.Nemam tam přeplavovací kolík proto to nemůžu přeplavit!
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2009 19:57
 Hoši.........................tohle je moc....! Dyť ty o tom nic nevíš crossy.....!
Datum: 29. června 2009 19:57
Jméno: standa
IP: uživatel3979
 doporucuju ti preorientovat se na svicky lepsi kategorie..... alespon NGK....na jawa-50 je prevodní tabulka....a sila jiskry rozhodne nesouvisí s oznacenim svicky
Datum: 29. června 2009 17:55
 Kdyt tam má bejt pal!No já tam mam náhradu a to je brisk n 15w což je náhrada za Pal x 15,jenže tam má bejt Palx17 a jak je ta svíčka pořád černá vod oleje tak to je ti že je moc studená, a ta slabá jiskra to bude asi taky tim že je moc studená,17 sem tam nezkoušel!Takž koupim bud brisk n 12 w což je podle jedný tbulky na netu náhrada za Pal x17 kterej tam má bejt,a nebo v manulálu je naspaný náhrada za svíčku Pal x17 je champion L -3g tak nevim co mam do toho koupit z tich dvou protože pal už jentak neseženu.Prostě to chce stejnou tepelnou hodnotu jak má pal x17 aby to dobře jelo!
Datum: 29. června 2009 17:25
Jméno: standa
IP: uživatel3979
 Tak pro poradek,ten filtr proste vycisti at se ti zda a nebo nezda cistej(aby to nebylo jak tenkrat s tema guferama  ) ....kup si poradnou fajfku a poradnou svicku!!! A doufam ze uz nemazes tim TSF!!! rikali sme ti ze do 516 je nedostacujici!!!
Datum: 29. června 2009 17:05
Jméno: standa
IP: uživatel3979
Datum: 29. června 2009 17:02
 Jo a ještě ten chcípák tam vůbec nemam a motolat je čistej!
Datum: 29. června 2009 16:14
 Zapalování sem seřídil,ale slabou jiskru dávají všechny svíčky a fajfka je nová.Ale ted sem zjistliže sem místo Pal x17 KOUPIL Pal X15,a vždycky je strašně černá vod oleje a to bude tim že je moc studená,takže musim koupit novou!Ale nejde mi na halvu že když to nakopnu tak to chytne ale tak na na půl vteřiny prostě to zavrčí a chycípne a pak už to musim rostlačit a chytá to hrozně blbě.A na vzduchovej filtr sem koukal a ten je čistej jenom na jednej straně trochu zasranej ale jinak je čistej,komprese je dobrá a po go mam najeto tak 1hodinu!No skusim koupit tu pal x17 naštelovat ten karbec podle toho co je napsaný v manuálu,ještě jednou našteluju předstih,dam novou přírubu k fitru protože už jí mam děravou a to by bylo aby to pořádně nejelo
Datum: 29. června 2009 16:10
Jméno: standa
IP: uživatel3979
 ja o ty motorce necet nic a vim o ni vic nez ty......jak je to mozny?? Premejslej se mnou....proc muze davat svicka malou jiskru??? Spatna svicka,spatna fajfka,spatnej VN kabel,spatna CDI civky,spatnej drat na kostru,probijejici chcipak nebo jen bordel v Motoplatu(je tam nejaky cidlo a muze bejt zasrany).....to ze motorka spatne chyta muze bejt jak tou svickou tak treba tim,ze uz zase nema kompresi   Nebo treba.....nehlo se ti zapalovani?? Oni tyhle stary potvory sou hrozne citlivy uplne na vsechno..... muzes mit jen zasranej vzduchovej filtr  a sezen si ten preplavovaci kolik!!!!
Datum: 29. června 2009 16:00
 Já pročet k tomu celej manuál ale tam nic o slabej jiskře neni myslíte že kdyby tam něco o tom bylo tak se tady ptam?
Datum: 29. června 2009 14:18
Jméno: standa
IP: uživatel6518
 Ja bych asi dodal jednu vec,kterou uz sem rikal mnohokrát!!!!!!!! Precti si nejakou literaturu k 516!!! Tim myslim dilensky prirucky,navod k obsluze atd....atd.....atd....tohle uz je zoufalý....
Datum: 29. června 2009 10:32
 Cross a je ho 516....never ending story. Tys asi nepochopil že 516 neni motorka pro standartního motokrosaře. 516 neni stroj je to živej tvor ke kterýmu se tak musíš chovat. A jak je vidět ty se k ní chovat neumíš......
Datum: 29. června 2009 10:28
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Zdarec draci,potřebuji poradit,mám hercules ultra 80 s motorem sachs,je tam karburátor bing 21,jakým karburátorem bych ho mohl nahradit????Mám totiž problém s tím,že když otevřu benzín,nastartuju,tak ujedu pár kilometrů (cca 3km) a motor chcípne,přitom benzín v hadičkách do karburátoru je,a pak můžu šlapat jak chci a nechytne až za nějakou chvíly.Díky moc za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2009 21:29
 Ahoj já si myslím že nemáš karburátor od motoru tepelně odizolovaný a proto se po ohřátí válce ohřeje i karbec a benzín v plovakávé komoře
se začne vařit a je po ježdění. Zkus dát tepelnou podložku pod koleno.
Datum: 29. června 2009 21:29
 treba Dellorto 19 , a ses si jistej ze to bude delat karburator? nebo nestacilo by jen serizeni? to spis vypada ze nejede kdyz se trochu vic zahreje... jinak kdyby ses toho Binga zbavoval tak bych mel zajem
Datum: 28. června 2009 18:26
Jméno: george
IP: uživatel1834
 zdár draci mám minibike (čína) a když se rozjíždím a dám plnej tak se dusí karburátor bel 2 krát čistěn už si nevím rady díky za všechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2009 13:04
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 a jaky to ma zapalko bezkontakt?
Datum: 28. června 2009 13:04
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 spatne nastavena plovakova komora. kdyz das plnej chcije ti tam moc benalu a tak ti to zadusi  ver mi
Datum: 28. června 2009 12:41
Jméno: <!>
IP: uživatel6513
 Zdarec, bude staci, kdyz budu do fichtla nalejvat do benalu valvoline motorcycle premix 2T?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2009 8:58
 jooo dont worry
Datum: 28. června 2009 8:58
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 Potřebuju pomoct z babettou. Když jí rozšlapu a zapnu sitič tak jede, sice mizerně ale jede a když se sitič vypne tak se babeta začne dusti a chcípne. Nevíte co stim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2009 13:48
 mam stejnej problem kdiz seridin bohatost tak aby se to rozjelo tak se nemuzu domluvit s volnobehem but to zacne chcipat nebo to jede furt a nechce to zastavit a furt vtom nejak divne skube
Datum: 06. srpna 2009 13:48
 seridit smnes bych rek ma bej 1a pul otacky od uplnyho zatoceni
Datum: 27. června 2009 21:22
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Vyčistit karburátor,trysky a seřídit.
Datum: 27. června 2009 21:13
 Já bych to tipnul na trysku
Datum: 27. června 2009 21:10
Jméno: Abc
IP: uživatel6511
 cau fechtlari potrebuji radu nevim cim to je ale kdyz chvili drzim fechtla v otackach tak sem tam vynecha vim ze to je karbecem jakoby tam nesel benzin ale z nadrze tece krasne ventilek vycisteny a novy trisky ciste a hladina je trochu vis nad plovak a kdyz to vynecha a chytnu spojku tak to rve na max otacky uz si nevim rady dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2009 21:25
 čus hele já můžu ze své zkušenosti říct že to bude tím jak máš píst ak pístem a ebo hlavou ve kterí píst je telo bi to rozdelat a podivat se na to určite tam budou nakí čáry v ty hlavě proto ti to v otačkach ztrácí
Datum: 27. června 2009 21:25
 Co je nejlepší dát mezi kartery? Mám papírové těsnění a ještě starý Hermetic, co je lepsi, nebo nejlepe oboje? Nějaký nový tmel se mi kupovat nechce...
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2009 18:54
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 oboje je parada.... dělam tam všechny motory a ok...
Datum: 27. června 2009 18:54
 prosimvas nemate nekdo schema krburatoru walbro wt 420? montoval se do křovinaku oleomac...
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2009 14:02
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Zdravím, trápím se s volnoběhem na pionýrovi, pořád se jakoby uchlastává. Příklad: jedu a když zastavím tak motor jde na volnoběh normálně, ale jakmile ho protočím plynem, tak zdechne nebo někdy sám od sebe aniž bych chytal za plyn zdechne. Svíčka má barvu spíš do černa (viz. foto: http://www.jawamania.info/tree/images.aspx?rootid=180966&nodeid=220731 ), hladina je zároveň z okrajem (límcem) plováku, jehla na druhém zářezu z vrchu, trysky jsou čisté, výfuk je vyčištěný vzduch filtr je taky čistý (je žlutý a má najeto 2500 km). Nevíte co s tím? Mě napadá zkusit buď snížit hladinu nebo dát jehlu na první zářez z vrchu, s čím je popř. lepší hýbat s jehnou nebo s plovákem? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2009 15:49
Jméno: standa
IP: uživatel6508
 jasny,studenej dobre chyta protoze je bohatsi(coz je treba) a teplej nechce protoze je moc bohatej......urcite si na spravny stope....skus polaborovat s tou jehlou a zaslepkama.....verim ze je to na 100% tim....
Datum: 27. června 2009 15:49
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Díky za odpověď, zkusím dát tu jehlu na první zářez, pokud to nepomůže, tak zkusím laborovat s těma záslepkama na airboxu. Jinak za studena chytí na 1 šlápnutí a teplej tak na 5 šlápnutí...
Datum: 27. června 2009 14:37
Jméno: standa
IP: uživatel6508
 Pokud se jedna o pionýra s klasickým airboxem,tak má na svem obalu 3 gumové záslepky......jednu uprostred jedné boční steny víka a 2 ucpavky nade dnem spodního dílu....skus si s nimi pohrát....mel fichtl delal neco podobneho tak jsem dal jehlu na prvni zarez(jak pises) a vyhazel jsem vsechny gumove zaslepky a mam klid.......myslim ze jejich funkce je pouze restrikční pro zajíždění......nektere airboxy z mustangů(s rovnou trubkou) jsou zvlastni tim,ze nektere maji diru pouze ve víčku a nektere pouze ty 2 mensi dirky ve spodni casti......dle potreby je u tohoto aiboxu nutné díry pridelat.......je to docela alchymie a ma to dat podstatny vliv jak na startovani zastudena,tak za tepla tak na pohasinani motoru pri spadnuti z otacek........musis to proste spravne odladit.....
Datum: 27. června 2009 14:15
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
Posl.aktualizace: 27. června 2009 9:16
 A taky nevěř tomu,že je to na řidičák A1 (tj.od 16 let) neni to pravda.180ccm spadá až do kategorie do 25kW což je od 18 let
Datum: 27. června 2009 9:16
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 jak tam píše - menší spotřeba větší výkon - Tak tomu moc nevěř
Datum: 27. června 2009 7:48
Jméno: melon
IP: uživatel5562
 ZDAR DRACI.PROSIM ZASE O POMOC.PRI STARTOVANI TO STRILI Z VYFUKU NEBO KARBECU JAK SVINA.A KDYZ TO NAHODOU CHYTNE TAK SE TO CHVILKU DUSI POTOM ZASE SLEHA A CHCIPNE TO.CO S TIM?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2009 21:25
Jméno: melon
IP: uživatel5562
 ZDAR DRACI.TAK JSEM UDALAL TEN PREDSTIH DLE VASICH RAD.A LICE TO JAK SVINA.DIKY MOC ZA POMOC.
Datum: 30. června 2009 21:25
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 asi ten přrdstih
Datum: 27. června 2009 8:09
 To bude nejspíš předstih!
Datum: 26. června 2009 22:39
Jméno: melon
IP: uživatel5562
 cz 175 skutr
Datum: 26. června 2009 22:26
 o co se vubec jedna,to je kejvacka?jinak taky to muze bejt falesnej vzduch(chuda smes),nebo ten predstih
Datum: 26. června 2009 22:02
Jméno: melon
IP: uživatel5562
 VYFUK URCITE NE.JEHLU MAM NA DRUHEM ZAREZU Z VRCHU A SROUBEK SMESI POVOLEN O TRICTVRTE OTACKY.PREDSTOH TO NEVIM.NEROZUMIM TOMU ZASE TAK MOC.
Datum: 26. června 2009 21:57
 chuda smes,predstih nebo ucpanej vejfuk
Datum: 26. června 2009 21:40
Jméno: BlackT
IP: uživatel6352
 ahoj draci chci se zeptat jestli někdo neví proč se me přechcává karbec pořád pi teče z plovákově komory ale plovák je v pohodě dik za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2009 16:25
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 srovnej si plisek a vycisti ventil
Datum: 26. června 2009 16:25
 nezavira ti jehlovy ventil
Datum: 26. června 2009 13:57
 zdravim mam dotaz ohlende toho jak se dá ladit karburator bing na jawa dandy motor sachs ! dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2009 16:47
Jméno: motor
IP: uživatel680
 nemyslim přidávání výkonu ale jenom aby to jelo tak jak ma prosim odepiste nevim si rady
Datum: 26. června 2009 16:47
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 zdr rdaci, mam babettu 207 a chci se zeptat, -zda mi dobre funguje karbec-tedy spise zda jsem ho dobre slozil-. Tedy kdyz zmacknu sitic tak to zatlaci na ten plisek a uplne to uzavre dyfuzor a kdyz pak pridam plnej plyn tak se to vycvakne a ten plisek se vrati a otevre dyfuzor tak z poloviny-a ja se ptam zda je to tak spravne , ze je dyfuzor otevren jen z poloviny a ne celej - ale podle me to jinak slozit nejde. dikes za odpovedi,
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2009 14:23
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 díky za rady.....
Datum: 26. června 2009 14:23
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Uzávěr přívodu vzduchu má dva stupně.Při prvním otočení na plný plyn se otvírá první stupeň a při drohém otočení plynu se otevře
úplně.
Datum: 26. června 2009 14:08
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 vždycky ne(dokonce ve většině dnešních karbeců), ale jinak to máš dobře.....
Datum: 26. června 2009 12:38
 ano mas to dobre...sytic vzdycky funguje tak ze priskrti privod vzduchu tak, aby tam slo vice benzinu a ne tolik vzduchu...
Datum: 26. června 2009 9:36
Jméno: pajka
IP: uživatel987
 Zdarec chtěl bych fichtla upravovat na silnici a proto se chci zeptat na vase zkusenosti s ruznyma karburatorama ,,, jakej by jste mi doporucovali a kde ho sehnat předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2009 22:54
Jméno: standa
IP: uživatel6496
 jenco kdyz to rikas,ja te o opaku presvedčovat nebudu
Datum: 25. června 2009 22:54
 ano vnutorni priemer sacieho kolena musi byt aspon 21mm na válec netreba upravit nic to staci
Datum: 25. června 2009 22:18
Jméno: standa
IP: uživatel6496
 musis upravit vhodne saci kanal a koleno.....je jasny,ze kdyz mas karbec s difuzorem 21mm tak koleno musi mit vnitrni prumer 21mm
Datum: 25. června 2009 22:09
Datum: 25. června 2009 22:05
Jméno: pajka
IP: uživatel987
 a pasuje normal nebo to chce nejak upravit ?
Datum: 25. června 2009 21:55
Jméno: pajka
IP: uživatel987
 a pasuje normal nebo to chce nejak upravit ?
Datum: 25. června 2009 21:55
Jméno: pajka
IP: uživatel987
 a pasuje normalne nebo to chce nejak upravit ?
Datum: 25. června 2009 21:54
Jméno: pajka
IP: uživatel987
 a pasuje normal nebo to chce nejak upravit ?
Datum: 25. června 2009 21:54
 ja mám na to Dellorto PHBG 21 a som spokojny  https://www.1977mopeds.com/PDGImages/images/1977_moped_parts_Dellorto-PHBG-21mm-AD-Carb-Clamp---Rightside-Controls-921.jpg http://i44.tinypic.com/24fe3qs.jpg
Datum: 25. června 2009 21:47
 ja mám na to Dellorto PHBG 21 a som spokojny  https://www.1977mopeds.com/PDGImages/images/1977_moped_parts_Dellorto-PHBG-21mm-AD-Carb-Clamp---Rightside-Controls-921.jpg http://i44.tinypic.com/24fe3qs.jpg
Datum: 25. června 2009 21:46
 zdravim SESu muzu dat tuhle jehlu do čz 175/487??diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2009 20:22
 cau draci tak ted jsem dotahl fichtla kterej tak rok a pul stal vycistil jsem karbec zkousel jsem to nakopnout a strikal mi benzin ven z karbcu tak jsem se hned dival na vyfuk vycistil a dela to porad newite cim by to mohlo byt??myslite ze je to predstih??dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2009 20:38
 jiskru to hazi ze by to slona zabylo
Datum: 25. června 2009 20:38
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel5852
 No tak muze to byt klidne i předstih to muže byt čimkoli ... jiskru si tu nezmiňoval ale to asi hazi ne .. ale muže to hazet třeba malou jiskru nebo indučk muže bt špatna ....
Datum: 25. června 2009 20:21
 Zdarec,nevíte jestli mi pojede 516 na natural 95?Já tam zatim lil jenom 100oktanů!
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2009 23:43
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Obecně platí, že benzín 95-96 okt. se používá pro kompresní poměry max. 10,5:1. Nad tuto hranici už je vhodné použít benzín s okt. číslem 98 a více.
Datum: 25. června 2009 23:43
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Obecně platí, že benzín 95-96 okt. se používá pro kompresní poměry max. 10,5:1. Nad tuto hranici už je vhodné použít benzín s okt. číslem 98 a více.
Datum: 25. června 2009 23:41
Jméno: standa
IP: uživatel6496
 ale ted sem koukal do příručky a kompresni pomer to ma 14:1 coz je dost,takze bych zustal radeji u stooktanu
Datum: 25. června 2009 22:57
 No to je jasný že nebude mít menší,ale já nevěděl že i ta 250na to jezdí!Jinak díky za odpovědi!
Datum: 25. června 2009 21:01
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 myslíš, že vostrej motokros 250 má snad kompresy menší?  .... jinak at to lítá!
Datum: 25. června 2009 20:38
Jméno: standa
IP: uživatel6496
 urcite si nemyslim ze to ma az tak velkej kompresni pomer aby to na natural 95 klepalo  ale na stooktan to urcite jede líp......jezdily sme na 513 ktera ma snad este vetsi kompresni pomer a taky sme do toho lily 95 natural.....
Datum: 25. června 2009 17:32
 lk už sem to tu psla  rotože to má velkou kompres a ta potřebuje větší okatnový číslo! Ale když to Martinovi jezdilo normálně,tak je to dobrý!
Datum: 25. června 2009 17:27
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 proč by to nemělo jet?  ....nevidim problem
Datum: 25. června 2009 17:17
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Muj otec jezdil s 516 normalně na 95 a jelo to dobře.
Datum: 25. června 2009 15:21
 Protože to má velkou kompres a ta potřebuje větší okatnový číslo!
Datum: 25. června 2009 15:18
 Protože to má velkou kompres a ta potřebuje větší okatnový číslo!
Datum: 25. června 2009 15:18
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Proč by to nejelo? To pojede uplně stejně
Datum: 25. června 2009 15:15
 Nevíte někdo, proč s nasazenou vložkou filtru u Jawy 50-Mosquito 585 se motor dusí a nelze se prakticky ani rozjet. Vložka filtru je úplně nová. Díky předem za radu. Najty
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2009 15:09
 Zkus jestli to jede bez ní, když jo tak je to vložkou a pak vložka je určená na motory které si vzduch doslova nasají. Měl jsem to stejné na pionýrovy.
Datum: 25. června 2009 15:09
|



|