slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
SESA je na DOVOLENÉ .-) něco mí řiká že to bude peprná dovčaale i tak bych měl makat od 16,7 .-)       jinak - Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  144  145  146  147  148  149  150  151  152  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Michaldrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dravim draci mám jawa mustang a když jedu tak mi to škube čím to může být ????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2009 13:55
 
 
 
 
Jméno: Michaldrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No to bude asi spíš tím benzínem nebo tak co by ste mi radily jak vylepšit směs??
 
 
Datum: 30. června 2009 13:55
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spatna dodavka paliva, nebo spatna smes, nebo zkus vymenit svicku
 
 
Datum: 29. června 2009 12:51
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5546    
a dela to neco podobnyho jaky kdybys mackal spojku???
 
 
Datum: 29. června 2009 11:35
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec,proč mi 516 dává menčí jiskry než obvykle?Když to nakopnu a nepřeplavim tak to chytne ale hned chcípne a potom kdž to chci rostlačit protože už to nejde nakopnout tak se to rozbíhává hrozně pomalu a musim to rostlačovat hrozně ryhle aby to chytlo!Myslíte že je to tim že mi to dává slabší jiskru?Jestli jo tak poradte jak to opravit a jestli je to něčim jiným tak poradte čím.Nemam tam přeplavovací kolík proto to nemůžu přeplavit! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2009 19:57
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoši.........................tohle je moc....! Dyť ty o tom nic nevíš crossy.....!
 
 
Datum: 29. června 2009 19:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3979    
doporucuju ti preorientovat se na svicky lepsi kategorie..... alespon NGK....na jawa-50 je prevodní tabulka....a sila jiskry rozhodne nesouvisí s oznacenim svicky:-)
 
 
Datum: 29. června 2009 17:55
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdyt tam má bejt pal!No já tam mam náhradu a to je brisk n 15w což je náhrada za Pal x 15,jenže tam má bejt Palx17 a jak je ta svíčka pořád černá vod oleje tak to je ti že je moc studená, a ta slabá jiskra to bude asi taky tim že je moc studená,17 sem tam nezkoušel!Takž koupim bud brisk n 12 w což je podle jedný tbulky na netu náhrada za Pal x17 kterej tam má bejt,a nebo v manulálu je naspaný náhrada za svíčku Pal x17 je champion L -3g tak nevim co mam do toho koupit z tich dvou protože pal už jentak neseženu.Prostě to chce stejnou tepelnou hodnotu jak má pal x17 aby to dobře jelo!
 
 
Datum: 29. června 2009 17:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3979    
Tak pro poradek,ten filtr proste vycisti at se ti zda a nebo nezda cistej(aby to nebylo jak tenkrat s tema guferama:-D) ....kup si poradnou fajfku a poradnou svicku!!! A doufam ze uz nemazes tim TSF!!! rikali sme ti ze do 516 je nedostacujici!!!
 
 
Datum: 29. června 2009 17:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3979    
zní to blbe,ale nelape ti to zase olej z prevodovky pres gufero?:-D:-D:-D a svicka Pal do krosky no:-D:-D:-Dto snad ne:-D
 
 
Datum: 29. června 2009 17:02
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo a ještě ten chcípák tam vůbec nemam a motolat je čistej!
 
 
Datum: 29. června 2009 16:14
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zapalování sem seřídil,ale slabou jiskru dávají všechny svíčky a fajfka je nová.Ale ted sem zjistliže sem místo Pal x17 KOUPIL Pal X15,a vždycky je strašně černá vod oleje a to bude tim že je moc studená,takže musim koupit novou!Ale nejde mi na halvu že když to nakopnu tak to chytne ale tak na na půl vteřiny prostě to zavrčí a chycípne a pak už to musim rostlačit a chytá to hrozně blbě.A na vzduchovej filtr sem koukal a ten je čistej jenom na jednej straně trochu zasranej ale jinak je čistej,komprese je dobrá a po go mam najeto tak 1hodinu!No skusim koupit tu pal x17 naštelovat ten karbec podle toho co je napsaný v manuálu,ještě jednou našteluju předstih,dam novou přírubu k fitru protože už jí mam děravou a to by bylo aby to pořádně nejelo:-D
 
 
Datum: 29. června 2009 16:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3979    
ja o ty motorce necet nic a vim o ni vic nez ty......jak je to mozny?? Premejslej se mnou....proc muze davat svicka malou jiskru??? Spatna svicka,spatna fajfka,spatnej VN kabel,spatna CDI civky,spatnej drat na kostru,probijejici chcipak nebo jen bordel v Motoplatu(je tam nejaky cidlo a muze bejt zasrany).....to ze motorka spatne chyta muze bejt jak tou svickou tak treba tim,ze uz zase nema kompresi:-D:-D Nebo treba.....nehlo se ti zapalovani?? Oni tyhle stary potvory sou hrozne citlivy uplne na vsechno..... muzes mit jen zasranej vzduchovej filtr:-D a sezen si ten preplavovaci kolik!!!!
 
 
Datum: 29. června 2009 16:00
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já pročet k tomu celej manuál ale tam nic o slabej jiskře neni myslíte že kdyby tam něco o tom bylo tak se tady ptam?
 
 
Datum: 29. června 2009 14:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6518    
Ja bych asi dodal jednu vec,kterou uz sem rikal mnohokrát!!!!!!!! Precti si nejakou literaturu k 516!!! Tim myslim dilensky prirucky,navod k obsluze atd....atd.....atd....tohle uz je zoufalý....
 
 
Datum: 29. června 2009 10:32
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cross a je ho 516....never ending story. Tys asi nepochopil že 516 neni motorka pro standartního motokrosaře. 516 neni stroj je to živej tvor ke kterýmu se tak musíš chovat. A jak je vidět ty se k ní chovat neumíš......
 
 
Datum: 29. června 2009 10:28
 
 
 
 
Jméno: LukášHolub      IP: uživatel4663    
Zdarec draci,potřebuji poradit,mám hercules ultra 80 s motorem sachs,je tam karburátor bing 21,jakým karburátorem bych ho mohl nahradit????Mám totiž problém s tím,že když otevřu benzín,nastartuju,tak ujedu pár kilometrů (cca 3km) a motor chcípne,přitom benzín v hadičkách do karburátoru je,a pak můžu šlapat jak chci a nechytne až za nějakou chvíly.Díky moc za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: kuba      E-mail:      IP: uživatel6311    
Ahoj já si myslím že nemáš karburátor od motoru tepelně odizolovaný a proto se po ohřátí válce ohřeje i karbec a benzín v plovakávé komoře se začne vařit a je po ježdění. Zkus dát tepelnou podložku pod koleno.
 
 
Datum: 29. června 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
treba Dellorto 19 , a ses si jistej ze to bude delat karburator? nebo nestacilo by jen serizeni? to spis vypada ze nejede kdyz se trochu vic zahreje... jinak kdyby ses toho Binga zbavoval tak bych mel zajem
 
 
Datum: 28. června 2009 18:26
 
 
 
 
Jméno: george      IP: uživatel1834    
zdár draci mám minibike (čína) a když se rozjíždím a dám plnej tak se dusí karburátor bel 2 krát čistěn už si nevím rady díky za všechny rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2009 13:04
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5546    
a jaky to ma zapalko bezkontakt?
 
 
Datum: 28. června 2009 13:04
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
spatne nastavena plovakova komora. kdyz das plnej chcije ti tam moc benalu a tak ti to zadusi :-) ver mi:-D
 
 
Datum: 28. června 2009 12:41
 
 
 
 
Jméno: <!>      IP: uživatel6513    
Zdarec, bude staci, kdyz budu do fichtla nalejvat do benalu valvoline motorcycle premix 2T? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2009 8:58
 
 
 
 
Jméno: icespoon12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jooo dont worry
 
 
Datum: 28. června 2009 8:58
 
 
 
 
Jméno: zéma      IP: uživatel2817    
Potřebuju pomoct z babettou. Když jí rozšlapu a zapnu sitič tak jede, sice mizerně ale jede a když se sitič vypne tak se babeta začne dusti a chcípne. Nevíte co stim? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2009 13:48
 
 
 
 
Jméno: skret ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam stejnej problem kdiz seridin bohatost tak aby se to rozjelo tak se nemuzu domluvit s volnobehem but to zacne chcipat nebo to jede furt a nechce to zastavit a furt vtom nejak divne skube
 
 
Datum: 06. srpna 2009 13:48
 
 
 
 
Jméno: krejca099 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
seridit smnes bych rek ma bej 1a pul otacky od uplnyho zatoceni
 
 
Datum: 27. června 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Vyčistit karburátor,trysky a seřídit.
 
 
Datum: 27. června 2009 21:13
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já bych to tipnul na trysku
 
 
Datum: 27. června 2009 21:10
 
 
 
 
Jméno: Abc      IP: uživatel6511    
cau fechtlari potrebuji radu nevim cim to je ale kdyz chvili drzim fechtla v otackach tak sem tam vynecha vim ze to je karbecem jakoby tam nesel benzin ale z nadrze tece krasne ventilek vycisteny a novy trisky ciste a hladina je trochu vis nad plovak a kdyz to vynecha a chytnu spojku tak to rve na max otacky uz si nevim rady dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: smab      E-mail:      IP: uživatel5116    
čus hele já můžu ze své zkušenosti říct že to bude tím jak máš píst ak pístem a ebo hlavou ve kterí píst je telo bi to rozdelat a podivat se na to určite tam budou nakí čáry v ty hlavě proto ti to v otačkach ztrácí
 
 
Datum: 27. června 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co je nejlepší dát mezi kartery? Mám papírové těsnění a ještě starý Hermetic, co je lepsi, nebo nejlepe oboje? Nějaký nový tmel se mi kupovat nechce... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2009 18:54
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
oboje je parada.... dělam tam všechny motory a ok...
 
 
Datum: 27. června 2009 18:54
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
prosimvas nemate nekdo schema krburatoru walbro wt 420? montoval se do křovinaku oleomac... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2009 14:02
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Zdravím, trápím se s volnoběhem na pionýrovi, pořád se jakoby uchlastává. Příklad: jedu a když zastavím tak motor jde na volnoběh normálně, ale jakmile ho protočím plynem, tak zdechne nebo někdy sám od sebe aniž bych chytal za plyn zdechne. Svíčka má barvu spíš do černa (viz. foto: http://www.jawamania.info/tree/images.aspx?rootid=180966&nodeid=220731 ), hladina je zároveň z okrajem (límcem) plováku, jehla na druhém zářezu z vrchu, trysky jsou čisté, výfuk je vyčištěný vzduch filtr je taky čistý (je žlutý a má najeto 2500 km). Nevíte co s tím? Mě napadá zkusit buď snížit hladinu nebo dát jehlu na první zářez z vrchu, s čím je popř. lepší hýbat s jehnou nebo s plovákem? Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2009 15:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6508    
jasny,studenej dobre chyta protoze je bohatsi(coz je treba) a teplej nechce protoze je moc bohatej......urcite si na spravny stope....skus polaborovat s tou jehlou a zaslepkama.....verim ze je to na 100% tim....
 
 
Datum: 27. června 2009 15:49
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Díky za odpověď, zkusím dát tu jehlu na první zářez, pokud to nepomůže, tak zkusím laborovat s těma záslepkama na airboxu. Jinak za studena chytí na 1 šlápnutí a teplej tak na 5 šlápnutí...
 
 
Datum: 27. června 2009 14:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6508    
Pokud se jedna o pionýra s klasickým airboxem,tak má na svem obalu 3 gumové záslepky......jednu uprostred jedné boční steny víka a 2 ucpavky nade dnem spodního dílu....skus si s nimi pohrát....mel fichtl delal neco podobneho tak jsem dal jehlu na prvni zarez(jak pises) a vyhazel jsem vsechny gumove zaslepky a mam klid.......myslim ze jejich funkce je pouze restrikční pro zajíždění......nektere airboxy z mustangů(s rovnou trubkou) jsou zvlastni tim,ze nektere maji diru pouze ve víčku a nektere pouze ty 2 mensi dirky ve spodni casti......dle potreby je u tohoto aiboxu nutné díry pridelat.......je to docela alchymie a ma to dat podstatny vliv jak na startovani zastudena,tak za tepla tak na pohasinani motoru pri spadnuti z otacek........musis to proste spravne odladit.....
 
 
Datum: 27. června 2009 14:15
 
 
 
 
Jméno: zéma      IP: uživatel2817    
Zdar draci myslíte si že to stim karburátorem je pravda http://www.motoinzerce.cz/motorky/cz/305693-180-487.html ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2009 9:16
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik      E-mail:      IP: uživatel4556    
A taky nevěř tomu,že je to na řidičák A1 (tj.od 16 let) neni to pravda.180ccm spadá až do kategorie do 25kW což je od 18 let
 
 
Datum: 27. června 2009 9:16
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
jak tam píše - menší spotřeba větší výkon - Tak tomu moc nevěř :-D
 
 
Datum: 27. června 2009 7:48
 
 
 
 
Jméno: melon      IP: uživatel5562    
ZDAR DRACI.PROSIM ZASE O POMOC.PRI STARTOVANI TO STRILI Z VYFUKU NEBO KARBECU JAK SVINA.A KDYZ TO NAHODOU CHYTNE TAK SE TO CHVILKU DUSI POTOM ZASE SLEHA A CHCIPNE TO.CO S TIM? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: melon      IP: uživatel5562    
ZDAR DRACI.TAK JSEM UDALAL TEN PREDSTIH DLE VASICH RAD.A LICE TO JAK SVINA.DIKY MOC ZA POMOC.
 
 
Datum: 30. června 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
asi ten přrdstih
 
 
Datum: 27. června 2009 8:09
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To bude nejspíš předstih!
 
 
Datum: 26. června 2009 22:39
 
 
 
 
Jméno: melon      IP: uživatel5562    
cz 175 skutr
 
 
Datum: 26. června 2009 22:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
o co se vubec jedna,to je kejvacka?jinak taky to muze bejt falesnej vzduch(chuda smes),nebo ten predstih
 
 
Datum: 26. června 2009 22:02
 
 
 
 
Jméno: melon      IP: uživatel5562    
VYFUK URCITE NE.JEHLU MAM NA DRUHEM ZAREZU Z VRCHU A SROUBEK SMESI POVOLEN O TRICTVRTE OTACKY.PREDSTOH TO NEVIM.NEROZUMIM TOMU ZASE TAK MOC.
 
 
Datum: 26. června 2009 21:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chuda smes,predstih nebo ucpanej vejfuk
 
 
Datum: 26. června 2009 21:40
 
 
 
 
Jméno: BlackT      IP: uživatel6352    
ahoj draci chci se zeptat jestli někdo neví proč se me přechcává karbec pořád pi teče z plovákově komory ale plovák je v pohodě dik za každou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2009 16:25
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
srovnej si plisek a vycisti ventil
 
 
Datum: 26. června 2009 16:25
 
 
 
 
Jméno: mustang93 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nezavira ti jehlovy ventil
 
 
Datum: 26. června 2009 13:57
 
 
 
 
Jméno: motor      E-mail:      IP: uživatel680    
zdravim mam dotaz ohlende toho jak se dá ladit karburator bing na jawa dandy motor sachs ! dekuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2009 16:47
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
nemyslim přidávání výkonu ale jenom aby to jelo tak jak ma prosim odepiste nevim si rady
 
 
Datum: 26. června 2009 16:47
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
zdr rdaci, mam babettu 207 a chci se zeptat, -zda mi dobre funguje karbec-tedy spise zda jsem ho dobre slozil-. Tedy kdyz zmacknu sitic tak to zatlaci na ten plisek a uplne to uzavre dyfuzor a kdyz pak pridam plnej plyn tak se to vycvakne a ten plisek se vrati a otevre dyfuzor tak z poloviny-a ja se ptam zda je to tak spravne , ze je dyfuzor otevren jen z poloviny a ne celej - ale podle me to jinak slozit nejde. dikes za odpovedi, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2009 14:23
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
díky za rady.....
 
 
Datum: 26. června 2009 14:23
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Uzávěr přívodu vzduchu má dva stupně.Při prvním otočení na plný plyn se otvírá první stupeň a při drohém otočení plynu se otevře úplně.
 
 
Datum: 26. června 2009 14:08
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
vždycky ne(dokonce ve většině dnešních karbeců), ale jinak to máš dobře.....
 
 
Datum: 26. června 2009 12:38
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano mas to dobre...sytic vzdycky funguje tak ze priskrti privod vzduchu tak, aby tam slo vice benzinu a ne tolik vzduchu...:-)
 
 
Datum: 26. června 2009 9:36
 
 
 
 
Jméno: pajka      IP: uživatel987    
Zdarec chtěl bych fichtla upravovat na silnici a proto se chci zeptat na vase zkusenosti s ruznyma karburatorama ,,, jakej by jste mi doporucovali a kde ho sehnat předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2009 22:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6496    
jenco kdyz to rikas,ja te o opaku presvedčovat nebudu:-)
 
 
Datum: 25. června 2009 22:54
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano vnutorni priemer sacieho kolena musi byt aspon 21mm na válec netreba upravit nic to staci
 
 
Datum: 25. června 2009 22:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6496    
musis upravit vhodne saci kanal a koleno.....je jasny,ze kdyz mas karbec s difuzorem 21mm tak koleno musi mit vnitrni prumer 21mm:-)
 
 
Datum: 25. června 2009 22:09
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tu je moj stroj pozrite si na to http://www.bikepics.com/jawa/mustang50/69/pics.asp
 
 
Datum: 25. června 2009 22:05
 
 
 
 
Jméno: pajka      IP: uživatel987    
a pasuje normal nebo to chce nejak upravit ?
 
 
Datum: 25. června 2009 21:55
 
 
 
 
Jméno: pajka      IP: uživatel987    
a pasuje normal nebo to chce nejak upravit ?
 
 
Datum: 25. června 2009 21:55
 
 
 
 
Jméno: pajka      IP: uživatel987    
a pasuje normalne nebo to chce nejak upravit ?
 
 
Datum: 25. června 2009 21:54
 
 
 
 
Jméno: pajka      IP: uživatel987    
a pasuje normal nebo to chce nejak upravit ?
 
 
Datum: 25. června 2009 21:54
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mám na to Dellorto PHBG 21 a som spokojny :-) https://www.1977mopeds.com/PDGImages/images/1977_moped_parts_Dellorto-PHBG-21mm-AD-Carb-Clamp---Rightside-Controls-921.jpg http://i44.tinypic.com/24fe3qs.jpg :-)
 
 
Datum: 25. června 2009 21:47
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mám na to Dellorto PHBG 21 a som spokojny :-) https://www.1977mopeds.com/PDGImages/images/1977_moped_parts_Dellorto-PHBG-21mm-AD-Carb-Clamp---Rightside-Controls-921.jpg http://i44.tinypic.com/24fe3qs.jpg :-)
 
 
Datum: 25. června 2009 21:46
 
 
 
 
Jméno: kropisek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim SESu muzu dat tuhle jehlu do čz 175/487??diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2009 20:22
 
 
 
 
Jméno: kropisek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci tak ted jsem dotahl fichtla kterej tak rok a pul stal vycistil jsem karbec zkousel jsem to nakopnout a strikal mi benzin ven z karbcu tak jsem se hned dival na vyfuk vycistil a dela to porad newite cim by to mohlo byt??myslite ze je to predstih??dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2009 20:38
 
 
 
 
Jméno: kropisek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jiskru to hazi ze by to slona zabylo:-D
 
 
Datum: 25. června 2009 20:38
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy      IP: uživatel5852    
No tak muze to byt klidne i předstih to muže byt čimkoli ... jiskru si tu nezmiňoval ale to asi hazi ne .. ale muže to hazet třeba malou jiskru nebo indučk muže bt špatna ....
 
 
Datum: 25. června 2009 20:21
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec,nevíte jestli mi pojede 516 na natural 95?Já tam zatim lil jenom 100oktanů! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2009 23:43
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Obecně platí, že benzín 95-96 okt. se používá pro kompresní poměry max. 10,5:1. Nad tuto hranici už je vhodné použít benzín s okt. číslem 98 a více.
 
 
Datum: 25. června 2009 23:43
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Obecně platí, že benzín 95-96 okt. se používá pro kompresní poměry max. 10,5:1. Nad tuto hranici už je vhodné použít benzín s okt. číslem 98 a více.
 
 
Datum: 25. června 2009 23:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6496    
ale ted sem koukal do příručky a kompresni pomer to ma 14:1 coz je dost,takze bych zustal radeji u stooktanu:-)
 
 
Datum: 25. června 2009 22:57
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No to je jasný že nebude mít menší,ale já nevěděl že i ta 250na to jezdí!Jinak díky za odpovědi!
 
 
Datum: 25. června 2009 21:01
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
myslíš, že vostrej motokros 250 má snad kompresy menší?:-).... jinak at to lítá!
 
 
Datum: 25. června 2009 20:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6496    
urcite si nemyslim ze to ma az tak velkej kompresni pomer aby to na natural 95 klepalo:-) ale na stooktan to urcite jede líp......jezdily sme na 513 ktera ma snad este vetsi kompresni pomer a taky sme do toho lily 95 natural.....
 
 
Datum: 25. června 2009 17:32
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lk už sem to tu psla:-Protože to má velkou kompres a ta potřebuje větší okatnový číslo! Ale když to Martinovi jezdilo normálně,tak je to dobrý!
 
 
Datum: 25. června 2009 17:27
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
proč by to nemělo jet?:-D....nevidim problem
 
 
Datum: 25. června 2009 17:17
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Muj otec jezdil s 516 normalně na 95 a jelo to dobře.
 
 
Datum: 25. června 2009 15:21
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Protože to má velkou kompres a ta potřebuje větší okatnový číslo!
 
 
Datum: 25. června 2009 15:18
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Protože to má velkou kompres a ta potřebuje větší okatnový číslo!
 
 
Datum: 25. června 2009 15:18
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Proč by to nejelo? To pojede uplně stejně
 
 
Datum: 25. června 2009 15:15
 
 
 
 
Jméno: Najty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevíte někdo, proč s nasazenou vložkou filtru u Jawy 50-Mosquito 585 se motor dusí a nelze se prakticky ani rozjet. Vložka filtru je úplně nová. Díky předem za radu. Najty odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2009 15:09
 
 
 
 
Jméno: Roman K.      E-mail:      IP: uživatel6488    
Zkus jestli to jede bez ní, když jo tak je to vložkou a pak vložka je určená na motory které si vzduch doslova nasají. Měl jsem to stejné na pionýrovy.
 
 
Datum: 25. června 2009 15:09
 
<  144  145  146  147  148  149  150  151  152  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 10.07.2025 2:17:54 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu