česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
SESA je na DOVOLENÉ .-) něco mí řiká že to bude peprná dovčaale i tak bych měl makat od 16,7 .-)       jinak - Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  159  160  161  162  163  164  165  166  167  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: fida      E-mail:      IP: uživatel3755    
zdarec draci mel ybch mensi dotaz sel by na fichtla karburator z minibike nebo jakej bych tam mohl dat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2009 17:40
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
od 17 (coz je klasicky difusor na typy 20,21,(22),23 a tak by sis moc nepomohl gdybys tam dal karbec se stejnym difusorem, predpokladam ze nemas 05, pareza nebo araba, tam by to melo jiste uplatneni) do 21 (18 je tak nejvhodnejsi a este serie ji dokaze vyuzit, 19 uz jen na upraveny motory, je lepsi na cross ale zalezi na upravy ve valci a sani a 21 je opravdu pro krmeni poradnyho stada koni)
 
 
Datum: 15. března 2009 17:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo šel, ale záleží na velikosti difuzoru, ne ž etam dát karbec minibeku co letí 80km/h má to karb třeba 14mm a t ysi myslíš ž eti to tolik pojde taky??? ne!
 
 
Datum: 15. března 2009 17:18
 
 
 
 
Jméno: vasek.kovarik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim, nemá někdo skušenost s tím, když pionýr nechce táhnout ale přitom jde do otáček dobře a rychle(bez zatížení) ale když s tim chci jet tak se to jakž taž rozjede a když tam dam dvojku tak to se tomu už vůbec nechce. nemůže to bejt tím že sem na to dal výfuk HIKONE? Žádam o radu díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2009 19:22
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teda ja se bavim:-D:-D:-D...proste to vycisti, serid a utesni...a jak rikal kolecko - mas to bud ochuzeny, nebo ti to prisava falesnej...proste projit, rozebrat a zkontrolovat...dej tam Hikon az ti to poleti s origo, pak teprv muzes zacit "ladit"...
 
 
Datum: 16. března 2009 19:22
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5520    
Pánové:-D:-D OMG ......satanovy jede fekál kilo ale ve dvou moc netahne:-D:-D tinker mel tak zasranej vejfuk ze mu to strilelo ze sání(to uz je slusnej hardcore:-D:-D) a Front by menil 2 veci ktery ani spolu nesouvisej:-D:-D .....jedinej kolecko aspon vi,vo co go:-) kazdopadne vejfuk to opravdu nedelá......muze to bejt jednoduse blba smes,blbej predstih nebo si proste nekde fouká......
 
 
Datum: 16. března 2009 10:09
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
Já bych zkusil vrátit původní vejfuk a kouknul co to dělá - mě napadá jestli ten Hikone neodráží spaliny dřív...jako že nezůstanou ve vejfuku, ale vrátěj se do válce, kde by to potom dělalo paseku. Ale tak dokud se ti nedostane jiskra do karbce a neproletí ti vzduchovej filtr kolem hlavy (jako mě), tak to ještě neni tak vážný ;-)
 
 
Datum: 15. března 2009 17:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle me to s tim vejfukem vubec nezavisi, tohle je podle me chuda smes..skus to skouknout
 
 
Datum: 15. března 2009 17:26
 
 
 
 
Jméno: Front      IP: uživatel5491    
zkusil bych kondik nebo v nejhorším výbrus
 
 
Datum: 15. března 2009 16:46
 
 
 
 
Jméno: djsatan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky mam hikona, a jezdim celkem slusne i v nizkejch otackach, samozrejme mi to pridalo ve vysokejch, maximalka z kopce stoupla na temer 100 km/h, do kopce to chce tocit dvojku, na chvilku 3 a jakmile zacne trochu zdecavat, zase dat 2 a tocit a tocit :-D, jedina nevyhoda hikone je ze ve dvou a se 13ti koleckem moc nejede, tot vse :-D
 
 
Datum: 15. března 2009 16:18
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5504    
to sou úvahy pánové:-D:-D skuste trochu premejslet.........
 
 
Datum: 15. března 2009 15:33
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Logicky odvodim: Hikone presouva silu motoru do vyssich otacek, tim padem musis pri rozjezdu vic tocit motor a jednicku vytahnout az skoro k maximu (podle citu), z toho vyplyva ze nez se budes rozjizdet takovym stylem, musi byt zahraty motor. Proste zahrat a pak to tocit jak blazen, jinak ti to bez vetsich uprav s hikonem nepojede. Tot muj nazor
 
 
Datum: 15. března 2009 15:19
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel5516    
aj mne toto roby pionier ale co som mal pred tym pioniera tak to robil tiez a dal som nove gufera na kluke + nove kružky a isiel vyborne
 
 
Datum: 15. března 2009 14:40
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
Tak možný je všechno, u dvoutaktu výfuk hraje velkou roli. Doufám že se nerozjíždíš na studenej motor - to jsem jednou zkusil a ani za boha to na dvojku netáhlo, až když jsem to nechal 5 minut blafat tak to jelo jak něco většího. Jinak myslim že fichtl je nejlepší originál bez nějakých větších zásahů do motoru. Taky záleží jak se na tom jezdí, já mám jednoho co měl najeto 8tis. a jel jak drak (ale chvíli mi trvalo než jsem přišel na to jak s plynem, aby to pořád táhlo), kámoš má najeto několikrát víc a bez jakýchkoli úprav mu to jede jako to jezdilo mě. Fichtl je nejlepší bez úprav, když chce někdo jezdit terénem nebo kilo po asfaltu, tak ať si koupí 125, nebo něco většího...můj názor. Fichtla bych moc netrápil, k čemu je aby to jelo, když to prd vydrží? A za ty peníze by byla po chvíli i upravená 125, která strči do kapsy i nejlepší fichtly ;-)
 
 
Datum: 15. března 2009 14:40
 
 
 
 
Jméno: kajko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim mam na pincli hlavu polini nikasil 65 ccm 6 kanal s klapkami. mam novy karbec dell orto phbg 19 + filter malossi E5 a snazim sa to vyladit. na volnobeh to ide krasne ale pod zatazenim asi od pol otocenia plynu to dusi akoby bola prilis bohata zmes. ihlu mam na najvyssej drazke (chud. zmes) trysky som skusal 75 a potom celu sadu 88 az 110 a stale to iste. predtym som mal na origo karbeci (dif. 17) trysku 80 tak si myslim ze teraz by mala byt vacsia (vacsi karbec + otvoreny filter). poradte prosim v com by mohol byt problem. dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2009 11:59
 
 
 
 
Jméno: kajko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je tam champion L86C podla mna dobra sviecka. zapalko mam origo :-) mierne upravene (tvrdsia pruzina) toci celkom dobre ale rozmyslam nad tym bezkontakt co sa tu predava...
 
 
Datum: 16. března 2009 11:59
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5520    
myslel sem to jinak......u tyhle brutus upravy predpokladam,ze tam budes mit lepsi zapalovani nez origo(i kdyz stejskymu jelo s upravou kladivek-tvrdsi pruzina)....a kazdopadne doufam ze nejezdis na nejakou zašmudlanou Brisku nebo NGK......nekdo teda tvrdi ze NGK sou dobry svicky,ale ja rikam ze je to jen drazsi Briska:-D:-D
 
 
Datum: 16. března 2009 10:26
 
 
 
 
Jméno: kajko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zapalovanie je nastavene aj sviecka je ok. skontrolujem este to utesnenie inak uz fakt netusim co s tym je
 
 
Datum: 15. března 2009 12:24
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5504    
Hele blbej dotaz......a co zapalovani a svicka?????
 
 
Datum: 15. března 2009 12:02
 
 
 
 
Jméno: kajko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://yfrog.com/0j15032009134j
 
 
Datum: 15. března 2009 8:36
 
 
 
 
Jméno: kajko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hodim foto zajtra momentalne som mimo dom. aj tak dik za rady ;-)
 
 
Datum: 15. března 2009 1:48
 
 
 
 
Jméno: 551 sport      IP: uživatel2073    
fotky už tady byly dříve :-)
 
 
Datum: 14. března 2009 22:29
 
 
 
 
Jméno: pinckař      IP: uživatel5502    
to foto bys mohl fakt hodit a třeba ti to nebere svíčka nebo máš jednoduše vypadlou jehlu, jestli tam namáš filtr rovnou na karburátoru a máš tam nějakou trubku nebo tak něco tg by mohlo bejt to moc dlouhý nebo ůzký
 
 
Datum: 14. března 2009 19:59
 
 
 
 
Jméno: MOLY      IP: uživatel1913    
Nevim..třeba ti to někde fouká...x)....hoď sem foto plssss
 
 
Datum: 14. března 2009 18:52
 
 
 
 
Jméno: Libor H.      E-mail:      IP: uživatel4573    
Zdar hosi mam v karbecu jehlu s trema drazkama a potreboval bych poradit v jaky to je nejlepsi dik moc za odpoved. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2009 18:59
 
 
 
 
Jméno: MOOLY      IP: uživatel1913    
Prostě záleží jestli potřebuješ mít chudou směs bo bohatou...x))
 
 
Datum: 14. března 2009 18:59
 
 
 
 
Jméno: mustaf      IP: uživatel2800    
dej to spíš do tý prostřední
 
 
Datum: 14. března 2009 13:33
 
 
 
 
Jméno: MOLY      IP: uživatel1913    
To je objev co?..že má ta jehla 3 drážky..:-D:-D:-D:-D.....je to jestli chceš mít směs bohatou nebo chudou...x)))
 
 
Datum: 14. března 2009 12:37
 
 
 
 
Jméno: sliva.bor ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus potřeboval bych nějakej obrazek nebo nakres krytu na karbec s22 nejlepe 1:1 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel1584    
dobyr den ma dotak mam jawu 250 / 353 a chtěl bych se zeptat jak nastavit jehlu bay nežralo tolik? jehlu dole nebo hore? PŘEDEM DÍÍKY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2009 14:35
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5478    
Hm....tak ja mam peraka,starej trochu vybehanej motor,ale vse plne funkcni,serizeny a sem rad kdyz se dostanu pod 4 litry....jezdil driv i za 5-6 litrů s prehledem.......je to serizeny tak ze jde jak má,chytá,jede 120,svicka cihlová,100%spokojenost,ale proste bere 4 na 100.....me je to jedno...vylitanej fichtl mi jezdil za 5 a ted jezdi za 3...taky sem to neresil....spoluzak ma 634...s nim jezdi za tech 6 litrů a kdyz jedou ve dvou s pritelkyní,tak bezne 8 i víc.....mam pareza po GO,jede jak pes a zere sotva dva litry........to sou ty ceskoslovenský stroje:-D:-D co bys chtel:-D:-D jak je ten motor vylítanej tak prostě žere.....pokud mas vylitanej motor,tak proste muzes delat s jehlou co chces a bude žrát....to je realita
 
 
Datum: 11. března 2009 14:35
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JAWA_ceZetak: To bych netvrdil. Dědovi žral pérák 3 litry a nestarší kejvačky maj stejnej motor.
 
 
Datum: 11. března 2009 14:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
3 litry to žrát nebude nikdy, je to už větší obsah a větší karbec
 
 
Datum: 11. března 2009 12:29
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel5357    
Kdyz das jehlu vys, tak mas bohatsi smes a kdyz niz tak chudsi.Takze v tvem pripade jehlu niz.
 
 
Datum: 11. března 2009 10:28
 
 
 
 
Jméno: hihu      IP: uživatel5336    
zdarec chtěl bych si doma cvyrobit amatersky filtr na karbec chtěl bych to nějak udělat buď s houbičky normal nebo s houby ta jak se dava do filtru do akvarii co byb bylo lepši a jestli by to vubec fungovalo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2009 18:46
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak wim ze to neni regulerni tam mit silonku bo ponozku ale porad lepsi neco nez nic, nezacpava to a neco chytne (este gdyz se navlhci v oleji tak chyta docela dost sajrajtu)
 
 
Datum: 12. března 2009 18:46
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Zlata silonka... teda ve srovnani se zas*anym (myslim tim hodne spinavym) vzduchovym fitrem :-)
 
 
Datum: 11. března 2009 16:16
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5478    
zase se tu šetří na nesprávném místě....zase hledáte v motoru půl koně zadarmo:-D:-D uz to vzdejte....filtr je viltr....chces poradnej FILTR? zaplat ho...!! chces neco,aby ti jen nelital bordel do karbecu? dej si pres nej třeba svoje trenky,ale necekej od toho nejaky zazraky...!!! pokud by nekdo z vas cetl moudré knihy,tak byste vedeli jak ma vypadat sání vzduchu a vedeli ze tohle sou nesmysly.....potrebujes spravnej natrubek o spravnym tvaru aby ti nevznikaly v difuzeru nechtene turbulentni proudeni a s tou vasi ponozkou tam nic jineho neni......
 
 
Datum: 11. března 2009 10:43
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chces amatersky filtr co je roky dzkouseny a jede a dokonce i cisti nasavany vzduch? zkus krepsilonku nebo ponozku (ne zas pletenou), s tim mi to dycky litalo, jedna radost...nejepsi je ale stejne origo (na serii), kazdy na to pak prijde casem...
 
 
Datum: 10. března 2009 22:08
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já na mojí 555 mám origo filtr.. ve kterém je prakticky taky kovová drátěnka..
 
 
Datum: 10. března 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: hihu      IP: uživatel5336    
a ty to tam maš
 
 
Datum: 10. března 2009 19:23
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
houbičku bych nedával.. kovovou drátěnku na nádobí bych použil.. to se dává do fitrů a prvorepublikových motorek a funguje to parádně =)
 
 
Datum: 10. března 2009 19:21
 
 
 
 
Jméno: Parkis      E-mail:      IP: uživatel1873    
čest draci a dračice nevíte někdo jaký je průměr té hadice na mustangovi z karbece do filtru kdyžtak z obou stran díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2009 17:14
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
28 mm a 26 mm
 
 
Datum: 11. března 2009 17:14
 
 
 
 
Jméno: Parkis      E-mail:      IP: uživatel1873    
já to nechci na fika ja bych to potreboval na jawu dakar potrebuji upravit sani a tuto by se mi hodilo tedy mozna podle tech prumeru
 
 
Datum: 11. března 2009 12:33
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5478    
nevim,presne,nemeril sem to,ale tak ten spodek v prumeru cca 2 cm a vrsek o trochu víc...rekneme 2.2cm.....neber ty cisla smerodatne....ono na nich ani moc nezaleží......filtr s prumerem na fichtlackej karbec nesezenes......
 
 
Datum: 11. března 2009 10:50
 
 
 
 
Jméno: Parkis      E-mail:      IP: uživatel1873    
jojo ja myslim tu cernou na vzduch tutu http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_109.html
 
 
Datum: 10. března 2009 19:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
on mysli na vzduch
 
 
Datum: 10. března 2009 18:37
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nadrz-hadicka-filtr-karbec,pouziva se hadicka,pruhledna s vnitrnim prumerem 6mm
 
 
Datum: 10. března 2009 18:32
 
 
 
 
Jméno: jaccob      IP: uživatel205    
zdarec chtel bych se zeptata na par drobnosti celej den sem steloval karburator,snizoval hladinu a jehlu atak ,a nemohl jsem docilit plynuleho volnobehu,kterej by me nechcip ,dosel sem k tomu ze mam asi bohatou smes protoze kdyz pri nizkejch otackach pridam plyn a pak rychle uberu tak jako by tam benzin zustaval a porad to rve ikdyz uz mam plyn dole,potom to tak za 2 sec odezniva a az za 5 sec chcipne sroub volnobehu mam na max a skousel sem to ladit i lankem od plynu jinak se me zda ze zase vy vysokych otackach mam zase chudou smes ze se tomu nak nechce ale driv to jelo v pohode ,jinak ps kamaraduv fichtl dela takovej hezky cinkavej zvuk a ma to pekne poladeny ale ten muj je jak sekacka na travu muze za to predstih nebo nastaveni zapalovani atak,taky mu to odost lip jede....dekuju z odpovedi ,dal me jeste npadlo jestli nemam nak spatne vybranou velikost trisek,jinaak jsou cisty,slozil sem to ze vseo cio sem nasel valet toho fichtla odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2009 15:36
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
FAQ
 
 
Datum: 10. března 2009 15:36
 
 
 
 
Jméno: jaccob      IP: uživatel205    
a kdyz uz jsme u toho na kolik se nastvavuje predstih od horni uvrate myslim v mm nevim jak to je a fichtla mam prevodovanyho spsi do sily
 
 
Datum: 09. března 2009 23:32
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5464    
polozil sis otazky a zaroven sis na ne odpovedel.....muze za to bohatost smesi a predstih.....jedno souvisi s druhym....nejde resit jen bohatost smesi kdyz mas blbou jiskru
 
 
Datum: 09. března 2009 23:11
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
čau jak je šoupatko na fíkovi na plyn tak na te jehle jsou tři drašky do ktere je to nejlepší mam to na te spodni odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2009 16:56
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Omlovám se, že jsem to otočil. Já mám origo 4 drážkovou. Drážky se počítaj od vrchu, protože se právě často dělaj s různým počtem závitů.
 
 
Datum: 10. března 2009 16:56
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
byly tri a ted se delaj se ctyrma :-D...ctyri uz dneska neni tezky splasit, dokonce jsou uz i rozsirenejsi...jinak oprava - na zajizdeni musi byt nejbohatsi smes, to je na nejspodnejsim zarezu, na normalni jezdeni 1 jeden zarez vys abys to ochudil, tim to pak castecne i jinak jede, ma to ten spravny prumeh...jinak hodne lidi dela ze dava tu nejbohatsi smes, to je davaj to na nejspodnejsi zarez, ale je to spatne, musi ta smes byt optimalni, zadny extrem, ani moc bohata ani moc chuda, u tej ctyr zarezove se dokonce dava na druhy zarez zhora (nebo treti zarez od zdola) aby se jeste vic ochudila (ne moc zas!) je-li to nutne...to musis proste pak odzkouset jak to nejlip jede...:-)
 
 
Datum: 09. března 2009 21:47
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jsou tam čtyři dráŽky. na zajíždění má být ve druhý a na normální provoz ve třetí. Počítáno odshora.
 
 
Datum: 09. března 2009 21:35
 
 
 
 
Jméno: jawem      IP: uživatel5329    
cau draci když mám na fíkovi sníženou hlavu a leju tam 100 benál musím si koupit novou svíčku nebo stačí brisk n17c?díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2009 16:37
 
 
 
 
Jméno: jawem      IP: uživatel5329    
 
 
Datum: 10. března 2009 16:37
 
 
 
 
Jméno: jawem      IP: uživatel5329    
no právě že hvězdicovou nemám zatím na ní nejsou prachy.a jakou bych měl dat značku svíčky mám koupit Pal,Brisk nebo koupit lepší?NGK? a ty používáš jakou Frikulíne? a jinak dík za všechny rady
 
 
Datum: 10. března 2009 15:38
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musíš ale taky brát že 100 oktan pomaleji hoří (proto má vyšší výkon) ale zase lépe odvádí teplo (aditiva) vyšší komprese taky zvyšuje tepelnou náročnost....! Ale ze zkušenosti vim že se dá jezdit i na 6 tku svíci pokud je vše OK..:-) Ale pak stačí aby se povolil vejfuk svíce neni dostatečně chlazená a je KO za pár km...:-D:-D:-D Ideální je 8-9 svíce....! (ta je ale zase náchylná na ulití....)
 
 
Datum: 10. března 2009 13:19
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5464    
svicku ovlivnuje zapalovani,komprese az tak ne.....mozna teplota ....ale hlavne druh zapalovani.....
 
 
Datum: 09. března 2009 22:56
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teoreticky bych daval na vyssi kompresi nizsi tepelnou hodnotu tej svicky, pac vyssi komprese = vyssi teplo a tepla svicka si ho este dyl udrzi a vubec to ma pak jiny prubeh, bude se ti to proste hrat s tou 17, optimalne tak 15 nebo 14 (tepelna hodnota svicky), nutno odzkouset...pokud mas hvezdicovitou tak tam neni skoro co resit, tam to chladi dobre...ale na zivo to nemam, je to jen teorie...:-)
 
 
Datum: 09. března 2009 21:50
 
 
 
 
Jméno: skypi23      IP: uživatel4389    
hele ja davam nr15c a je dobra jestli se te muzu zeptat o kolik to mas sniseny odepis mi prosim na email: skypi23@seznam.cz
 
 
Datum: 09. března 2009 20:07
 
 
 
 
Jméno: jajaja      IP: uživatel4498    
zdravim, hele má aprilia rs 125 karburátor? nb nějaký vstřikování? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2009 23:02
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5464    
ciste k dotazu......tezko rict.....ono uz se dnes dost delaj strikacky....ciste karbec ma uz jen leccos....hlavne s tim souvisi i novy primazavani a v podstate uz to saje jen vzduch a je to asi jedinej zpusob jak udrzet T v nejakejch normách co dnes jsou....je to diky tomu ze palivo je vstriknuto az po zavreni vyfuku a olej maze ciste veci ktere mazat má a nejsou prebytky ktere by se spalovaly.....jako urcite starsi roky RS je urcite karbec....ale dnesní??? ja nevim......skoro vsechno uz je strikacka
 
 
Datum: 09. března 2009 23:02
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud wim tak diesel 2T m dokonce i vyfukovy ventil, proste je to neco jineho...jiank proc by nemohla mit vstrikovani? dnes je to uz standart, proste to smes nemicha karbec ale vstrikovaci zarizeni, je to dosti presny oproti karbenatku, da se tim podstatne zvysit vykon a spotreba (ta se snizi:-D)...takze proc ne?
 
 
Datum: 09. března 2009 18:45
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemotej jsem nafťák. Ten má s 2t benzíňákem spolčný jen to že pracuje na dvě doby.
 
 
Datum: 09. března 2009 17:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mootor jo ale že je to 2T
 
 
Datum: 09. března 2009 17:20
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
tak jak jinak u naftáka :-D
 
 
Datum: 09. března 2009 16:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
eclips mám traktor, je to 2T a má vstřikování (diesel)
 
 
Datum: 09. března 2009 16:47
 
 
 
 
Jméno: Woozie      IP: uživatel1379    
eclips: No a čo že je to 2T? Aprilia SR Factory má striekačku a je to dvojtakt ako hrom. Alebo snežné skútre od Polarisu, prípadne Can-Am majú takisto striekačky... Inak RSko je karbec
 
 
Datum: 09. března 2009 15:50
 
 
 
 
Jméno: eclips      IP: uživatel5345    
jasnej karbec je to snat 2T voe
 
 
Datum: 09. března 2009 15:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karburátor nemá vstřikování, proto je to karburátor.
 
 
Datum: 09. března 2009 15:37
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel5455    
Dobrý den mám Jawu 21 ,ale nevím jak mám u benzínu nastavit rezervu.Poradtě prosím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2009 13:59
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
a nebo hadičku sundat a zkontrolovat na jakou polohu to teče ne?
 
 
Datum: 09. března 2009 13:59
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a co takhle ten kohoutek rozebrat a vyčistit???
 
 
Datum: 08. března 2009 18:53
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel5455    
Ale já mám v nádrži ještě benzín a kouhoutek nahoře a nic rozjedu se tedy roztlačim a chytne a pak to chcípne.
 
 
Datum: 08. března 2009 18:49
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
otočíš kohoutek směrem nahoru
 
 
Datum: 08. března 2009 18:41
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel5374    
zdravím všechny, upravuju jawu robby 50, dal jsem lepší sání (vzduchovou hadici vedoucí do karbece jsem odpojil od airboxu pod sedačkou a na její konec jsem dal kuželovitej sportovní fitr) a teď už potřebuji jen větší trysku abych něměl chudou směs... a chtěl jsem se zeptat jakou velikost tam mám dát když současná má 0,77 mm... 80tku ? nebo větší ? alespoň přibližně... předem děkuji za odpověď :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2009 11:10
 
 
 
 
Jméno: Drak      IP: uživatel5458    
Tohle téma by mě taky zajímalo... já zkoušel hlavní trysku provrtat 0.8mm nebo 1mm vrtákem ted si právě už nejsem jistej a bylo to uplně na nic... fichtl už nešel nakopnout a v nízkých otáčkách vůbec nefungoval ale to jsem měl vše originál včetně filtru... Převrtat si trysku neni sranda spíš kde by se dala sehnat nějaká jiná a jaká velikost... Ted jezdím na trysku č 72 tady ze sensashopu a nepřijde mi to nějaký zvláštní jen si myslim že jde líp od spoda a ve vysokých otáčkách že zase byla lepší ta 68 ale fakt nepatrný změny co pocituji já.
 
 
Datum: 09. března 2009 11:10
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musíš zkusit co tomu víc sedne
 
 
Datum: 08. března 2009 18:44
 
 
 
 
Jméno: kubas      IP: uživatel3032    
zdar muže mě někdo poradit kde sehnat klapku sani na fichtla odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2009 11:19
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
třikrát sláva googlu
 
 
Datum: 08. března 2009 11:19
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoši....:-D Už to začíná bejt dost trapný....:-D
 
 
Datum: 08. března 2009 10:45
 
 
 
 
Jméno: Dalibor      IP: uživatel1886    
www.scootland.cz, http://www.scooter-tuning.cz
 
 
Datum: 08. března 2009 9:01
 
 
 
 
Jméno: hryska      E-mail:      IP: uživatel1153    
Nevíte jak mam nastavit veětší bohatost smesi u jawa 250/353 ?? je to na karburatoru jenom přesne nvm co odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2009 10:24
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Pod tryskou běhu naprázdno je šroubek,kterým se seřizuje přídavný vzduch. Přitažením šroubku ,ubereš vzduch (bohatší směs).
 
 
Datum: 08. března 2009 10:24
 
 
 
 
Jméno: chose      IP: uživatel5124    
Ahoj draci, nevíte kde by se dal sehant karburátor Bing 21? Je to na Dandynu 50. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2009 18:49
 
 
 
 
Jméno: falkons      IP: uživatel5053    
Nazdar,za půl roku se mi posrali už 2 šoupátka na mustangovi....prostě se mi strašně rychle prozře ta dírka ve které je upevněné lanko v šoupátku...nevíte co s tím??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2009 16:41
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5442    
dávas tam blbý lanka.......
 
 
Datum: 07. března 2009 16:41
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bereš moc za plyn....:-D
 
 
Datum: 07. března 2009 16:34
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mozna mas spatne vymezenou vuli lanka, priklad - lanko ma velkou vuli, jakoby velky shod pri otaceni plynu, otacis a dlouho jede jakoby naprazdno a az pak zadne zabirat za soupatko? to by pak mozna vysvetlovalo pac lanko ma vuli, konec v soupatku je dost dole (cili koncovka je negde vespod a lanko je v dirce) a pri kazdym otocenim plynu dre lanko o diru jak se pohybuje (tim ji zvetsi, poskodi) a az pak gdyz tam vleze koncovka tak teprv pak zacne tahat za soupatko a tim se zacne regulovat otevreni soupatka atd atd...mozna je to tim, mozna se delaji uz spatna soupatka, o tech ti moc nepovim pac shanim uz rok nove a stale tady v mototechne neni k mani...
 
 
Datum: 07. března 2009 16:13
 
 
 
 
Jméno: falkons      IP: uživatel5053    
sry prodře...
 
 
Datum: 07. března 2009 16:02
 
 
 
 
Jméno: Vlada      IP: uživatel5443    
Hoj draci, chtel bych se zeptat jestli nekdo nemate karburator na ČZ 175. Prosim ozvete se nutne ho potrebuju na email. Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2009 18:22
 
 
 
 
Jméno: Trabik      E-mail:      IP: uživatel5441    
čau fichtlaři mam pionera 60 s podkovou na klice jede to jak drak ale nevite o nejakem dobrem ale levnem karburatoru pro lepsi plneni diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2009 17:58
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5442    
na minibike-shop prodavaji takovou cinskou repliku 19 Amala za 800,- i se vzduchovym filtrem,ale nevim ktere trysky do nej pasují....sadu trysek k nemu neprodavaji.....
 
 
Datum: 06. března 2009 17:58
 
<  159  160  161  162  163  164  165  166  167  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 09.07.2025 15:15:43 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu