Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: evžen
IP: uživatel2669
 cus hosi mam dotaz za kolik se tak prodava karburator na 555 pařeza kompletni ?? diky za rady potřebuju to vedet co nejdřív
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2009 23:35
Jméno: evžen
IP: uživatel2669
 jj dik
Datum: 04. března 2009 23:35
Jméno: Standa
IP: uživatel5432
 nabidni mu 100,- nema filtr.........
Datum: 04. března 2009 22:53
Jméno: evžen
IP: uživatel2669
 no možna bych chtel koupit tenhle co je na ty fotce u ty kliky promin že sem davam inzerat seso je to jen jako obrazek abych se mohl zeptat\r\nhttp://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/263162-dily.html
Datum: 04. března 2009 22:30
Jméno: Standa
IP: uživatel5432
 nabídka dle poptávky  tak od 100,- do 500,-
Datum: 04. března 2009 22:27
Jméno: evžen
IP: uživatel2669
 cus hosi mam dotaz za kolik se tak prodava karburator na 555 pařeza
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2009 22:04
Jméno: evžen
IP: uživatel2669
 jj kompletni karburator s plovakem s jehlou soupatkem
Datum: 04. března 2009 22:04
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Komplet?
Datum: 04. března 2009 21:41
 zdravim mam problem mam rozebrany karbec a i celej motor potreboval bych planky na karbec a motoru a vse co ohledne tam je jako takovej popis kdystak my pls napiste na mail moc to specha ja totiz new jak to mam slozit
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2009 16:13
 mam otazku ohledne karburatoru JIKOV 2912. Mam moznost koupit tento karburator,ale je bez vicka komory kde by melo byt šoupátko, které taky chybí. Je možnost, že to bude pasopvat z jiného karburítoru? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2009 17:19
 Bohužel nebude, jestli se nepletu a jedná se o levostranný karburátor na 550ku Pařeza tak to soupátko je docela odlišný od všech ostatních podobného rozměru. Maximálně tam pasuje myslím to víčko ze Stadiona S11 ale šoupě nikoliv. Máš-li zájem pošlu Ti foto jak vypadá to originál šoupě...
Datum: 26. února 2009 17:19
 Bohužel nebude, jestli se nepletu a jedná se o levostranný karburátor na 550ku Pařeza tak to soupátko je docela odlišný od všech ostatních podobného rozměru. Maximálně tam pasuje myslím to víčko ze Stadiona S11 ale šoupě nikoliv. Máš-li zájem pošlu Ti foto jak vypadá to originál šoupě...
Datum: 26. února 2009 17:19
 Bohužel nebude, jestli se nepletu a jedná se o levostranný karburátor na 550ku Pařeza tak to soupátko je docela odlišný od všech ostatních podobného rozměru. Maximálně tam pasuje myslím to víčko ze Stadiona S11 ale šoupě nikoliv. Máš-li zájem pošlu Ti foto jak vypadá to originál šoupě...
Datum: 26. února 2009 17:18
Jméno: Standa
IP: uživatel5399
 pokud je to ten karbec z kozla,ten malej-vajíčko...tak do toho asi nepasuje nic....
Datum: 26. února 2009 14:40
Jméno: Johny
IP: uživatel5371
Posl.aktualizace: 26. února 2009 14:36
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Tohle je 91
Datum: 26. února 2009 14:36
Jméno: Johny
IP: uživatel5371
 ok dik
Datum: 26. února 2009 10:28
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 Já bych řekl že to bude možná i novější...91. se jeste myslim delali takový ty hranatější
Datum: 26. února 2009 10:00
Jméno: ronie
IP: uživatel4236
 zdarec hele je to něco mezi 89. - 91. ročníkem
Datum: 25. února 2009 22:11
Jméno: Martin
IP: uživatel1352
 Zdravím mám čz 250 a když ji chci nakopnout tak nechce chytnout, ikdyž nacupuju benzín.. pořád to nepomáhá. Když vyšroubuju svíčku,očistím ji vrátím zpátky tak chytne napoprvé nevíte čím to může být ?(když vyšroubuju svíčku neni skoro vůbec znečištěna)
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2009 17:26
Jméno: Martin
IP: uživatel1352
 JO svíčka obvykle je mokrá
Datum: 26. února 2009 17:26
Jméno: Standa
IP: uživatel5399
 dej na svicku mensi odtrh a strc do toho....ono to na zapalko z fichtla vetsinou nechyta
Datum: 26. února 2009 17:20
 a je svíčka mokrá když ji vyndáš?
Datum: 26. února 2009 11:51
Jméno: Martin
IP: uživatel1352
 No baterie tam neni mám tam zapalování z pionýra,odtrh,předstih také seštelované ale trysky jsem nekotroloval.. ještě bych chtěl podotknout že až chytne tak už jede normálně ale jak ji zase chcípnu tak už musím vyčistit svíčku nebo to nechat trochu schládnout.
Datum: 26. února 2009 10:40
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Jestl je baterie nabitá, odtrh a předstih ok,trysky čisté, prošla bych seřízení přídavného vzduchu na karburátoru a polohu jehly.
Datum: 26. února 2009 8:03
 tak nejsem na to obornik ale nedela to fajfka? bo ti tam nejde kvuli necemu benal...
Datum: 25. února 2009 21:49
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 na motoinzerci zadejte jawa mx- kdyby to mělo centrál tak by to nemělo k zahození (sory nevim jak se dělaj odkazy)
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 22:41
Jméno: blazenn
IP: uživatel5380
 jaj to je nahovno hento trhel bich ho z mojim bez uprav,hento je nahovno toje tazke to urcite jede nahovno
Datum: 23. února 2009 22:41
 http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/260757-mx-50.html docela to jde ale z pionýra tam je asi je motor. A odkaz sem dáš tak že zkopíruješ adresu (www...atd ) a dáš normálně vložit. (třeba za text nebo kam chceš) snad si to pochopil
Datum: 23. února 2009 21:18
Jméno: fgh
IP: uživatel4713
 cus hosi muzu pouzit olej m6a do benzinu a kolik mam michat dik za odpvedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 20:33
Jméno: standa
IP: uživatel5372
 M6A je pouzitelnej....pomer do 1 :30....ac sem tomu nechtel verit,tak to jede lip na M6A nez na levny recyklovany M2T.....ale furt ten karbon je na nic no....
Datum: 23. února 2009 20:33
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Do pionýra se m6a dává 1:20-1:25 a není s tim ani problém.Nebo M2T ale taky je dobrej MOGUL TS 1:33-1:40 minerální API TC (M2T super od mogulu) jiný bych tam po zkušenostech nedával.
Datum: 23. února 2009 17:35
 Pro M6A se doporučuje 1:25.
Datum: 23. února 2009 17:35
 jo mužeš také jsem na něj jezdil a přisel mi lepší než m2t jediná nevíhoda je že se húř rozpouští a dřív se ti zanese vejfuk pomer ti neporadim u pincka sem vzdy daval radsi víc
Datum: 23. února 2009 17:11
 Zdravím tady všechny  měl bych takový malý dotaz... mám jawu 50 robby r. v. 2005, a udělal jsem malý upgrade na sání... dal jsem tam jiný filtr a vyvedl ho mimo airbox který tam je dodáván od výrobce... karburátor teď nasává mnohem víc vzduchu... což je super... motorka je až neuvěřitelně čilá... JENŽE... bylo jasné, že za pár kilometrů bude svíčka bílá jak papír... a to značí málo bohatou směs... tak jsem tedy pozvedl jehlu v karburátoru na nejvyšší pozici ale pořád mám pocit, že to je málo... a tak bych tam rád dal větší trysku... jestli je tedy tenhle problém možno řešit tímto způsobem... je to karburátor Mikuni a hlavní trysku má 77,5 (jak píší v příručce) jen nevím jaký to je typ trysky... jestli M4, M6... a popř. kde tyhle trysky pro tenhle karbec sehnat... tak kdyby někdo věděl, budu moc rád... děkuji předem za radu !
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 15:03
Jméno: martys
IP: uživatel4186
Datum: 23. února 2009 15:03
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
Datum: 23. února 2009 14:40
Jméno: Standa
IP: uživatel5372
 Hele je to 4T ...nevim o tom ze by mu vadila chuda smes(je to problem u 2T kvuli mazani)....pokud jede dobre tak bych to neresil,ale pokud nejak cuká nebo se hltí,tak dat tu vetsi trysku.....ale to nevim,kde sehnat
Datum: 23. února 2009 14:36
 čau lidi napadla me takova kravina na fichtlu, spojit dva karbce jako že by byli dva za sebou jeste teda nevim jak bych je spojil a ted se ptam jestli nekdo neco takoveho udelal určitě nejsem prvni treba jak to dopadlo nebo tak neco nebo nejaky odkaz kde budou nejaky foto
ja se ptam abych nezrušil dva karbce zbytečně dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2009 16:27
 no tož vice benzinu trebato lip oojede jeden bych předelal aby tam toho tolik nevalilo ješte uvidim ale souslam stym že je to pekna konina
Datum: 24. února 2009 16:27
 pravda dosahnes tim akorat enormne bohate smesi takze ti to stejne nepojede leda ze bys tam dal polovicni trysky, ale zac co bys tim ziskal? odpovim si sam - nic, jen dvojity privod benalu, 2 soupatka kery to musi ridit stejne, 2x takovou spotrebu, dve lanka atd atd proste blbost, delavaj se vicekomorove soupatka ale to je nejvice platne u aut a i tam je to docela rarita a ani poradne newim jako to ma ucinek...nereknu dva vedle sebe a spojit jednim kolinkem sani do valce, to je neco jinyho pac nebudes mit jeden difuser jak u karbcich za sebou ale celkove vetsi proud smesi pac to pujde obema karbecama do jednoho kolinka sani...ale i to je vcelku bobost leda ze bys mel dva "male" karbce, chut a cas udelat si kolinko k nim a napojit je na to kolinko...lepsi sereni ale vidim v pouziti vetsiho karbenatku a ne patlani nejakoho projektu s velmi nejasnym vysledkem a pak zbytecne zdlouhave odladovani toho...
Datum: 23. února 2009 19:14
 Dvěma karburátorama zasebou docílíš akorá dvakrát tak bohotou směs.
Datum: 23. února 2009 16:55
Jméno: adas
IP: uživatel5367
 za sebou bych řekl že určitě ne. Dva se používaj, ale minimálně, o jednom takovým jsem slyšel, jeden jsem viděl. Pochybuju že máš tak nakopanej válec a jinak než dvouma vstupama tam směs nedostaneš...
Datum: 23. února 2009 9:36
 Tak to ty karuratory akorat zmrvíš pač pochybuju že by tuto co te napadlo nekdo realizoval  proste je to blbost
Datum: 23. února 2009 9:20
Jméno: martin
IP: uživatel4545
Datum: 23. února 2009 9:03
 Ma tu nekdo na pionyrovi ten karbec z motorovky? Jak to jede? Jaky prumer difuzoru mate? Vyfotil by mi to nekdo a dal treba uloz.to nebo ulozisko.sk to je fuk....chtel bych hlavne videt kolinko a pripojeni plyn. lanka. diky moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 21:32
Jméno: abard
IP: uživatel5375
 svita niaky kontakt na teba?
Datum: 23. února 2009 21:32
 no nechce se mi sem davat ale budiz 304-265-119
Datum: 22. února 2009 20:26
 Ahoj ja mam karburator WALBRO nemas ICQ ze by jsme pokecali?
Datum: 22. února 2009 19:31
Jméno: Kája
IP: uživatel2800
 http://www.motokramek.cz/dily-tuning-vzduchovy-filtr-d32-90/ pude tenhle filtr na mustanga? a jaký to bude mít výhody?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2009 13:06
Jméno: 555
IP: uživatel1640
 čau, proč mi dneska pšikal pařez? studenej jsem ho asi po třech dnech nastartoval a chvily pšikal pak se ohřál a jel normalně...
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2009 0:26
Jméno: Standa
IP: uživatel5363
 normalne mel zasranej karbec a studenou svicku...to se srovna nez se ohreje...taky mi to dela....neres to
Datum: 22. února 2009 0:26
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 pokud jakoby střílí do výfuku, tak chytrá knížka praví že je to: a) pozdním zážehem zapalování b)znečištěná svíčka c)příliš teplá svíčka d)moc bohatá směs e)nesprávná výška hladiny v plovákovce (vyčteno z knížky Jawa 50 pionýr od Jiřího Wohlmutha, sekce tabulka poruch, takže příště se nejdříve podívej do návodu do tabulky a když to i přes opravy bude dělat neplechu tak se teprv zeptej, rád poradím, ale když není vidět snaha u tazatele...)
Datum: 21. února 2009 23:59
Jméno: 555
IP: uživatel1640
 Jo tak tydle keci znam ještě když sem byl na zakladce  ale ted fakt proč ten dastyn pšikal?
Datum: 21. února 2009 23:27
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 nastyd, vypotil se, a teď nesmí týden cvičit
Datum: 21. února 2009 23:18
 ahojte.. mám dotaz.. hlavní tryska ze sifona do pionýra 555? nevím jaký průměr má simson.. Dík moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2009 19:18
 to že ej to karbec jiný vím.. ale to neznamená že nemůže mít stejný způsob trysky jak 555... pokud by někdo věděl tak napiště.. jinak v pondělí budu mít trysku ze sifona.. takže uvidím
Datum: 21. února 2009 19:18
 nevim jakej typ trysky má sifon ale pařez má průchozí m6
Datum: 21. února 2009 18:28
 To urcite ne ...  dyt je to uplne jinej karbec
Datum: 21. února 2009 18:24
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
 Nazdar Draci a Dračice... Mám malej problém tak se chci zeptat skušenějších... Chčije mi benzin z karburátoru směrem do filtru, a to jako že dost... Nevíte prosim vás čim by to mohlo být? Děkuji za názory a rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2009 20:25
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
 Právě že pořád to teče...Od víčka to neteče teče to jen směrem do filtru...Jo a zapoměl jsem dodat že je to čz 175/477
Datum: 20. února 2009 20:25
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 a jenom když to nastartujejš(špatnej (velkej) předstih,moc bohatá směs (plíšek na jehle dát vejš) ),nebo vdžy když pustíš benzín(velká hladina v plovákovce,ale to by teklo kolem víčka u plovákovky)?
Datum: 20. února 2009 19:41
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Zdarec hosi, nedrzel jste nekdo v ruce(nebo nevidel) klapku s yuki 2t 50 ccm?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2009 19:36
 Skoro všechny čajna motory jsou okopčený od někoho... kdyby chtěli dělat vlastní motor tak by museli rozprodat všechny bambusy, a to se nevyplatí
Datum: 20. února 2009 19:36
 steve tys mi spatne pochopil....yuki nedela svoje 2T motory.....to je stejny jako Kymco(korejec)......4T motory maj od Hondy a 2T piaggio nebo minarelli....akorat ted nevim kdo yuki ty motory dela......oni si Yuki snad delas svoje 4T(proto nejedou  ) ale jinak na 2T maj zdroj...sou to motory co se davaj i do kentoya,keeway,CPI atd...myslim ze sou to motory minarelli
Datum: 20. února 2009 14:37
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak cinani umi vyrobit secko, tedy spis zkopirovat, udelat ale nic...udelat poradne neumi nic...zkusenosti nemam ani nigdo z okoli ale uz ten nazev stroje pro keryho to je o necem muze svedcit...
Datum: 20. února 2009 13:29
Jméno: Standa
IP: uživatel5348
Datum: 20. února 2009 10:59
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 To standa.....A co si o ni myslis byl to smejd nebo to slo!!!
Datum: 20. února 2009 8:12
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 j asem mel v ruce klapku z yamahy dt 50 2t...mozn by to mohlo byt stejny
Datum: 20. února 2009 7:56
Jméno: Standa
IP: uživatel5343
 ja ji videl dneska na skutr tuningu......
Datum: 19. února 2009 22:05
Jméno: karlos
IP: uživatel942
Posl.aktualizace: 19. února 2009 20:00
Jméno: Krystof
IP: uživatel4699
 zdar, pasuje plovak s Jikov 2917 (05,20,21,23) do Jikov 2914 (555) ?? Muj plovak (mam 555) je plnej benzinu, tim padem mi to nejede
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2009 12:57
Jméno: krystof
IP: uživatel4699
 jak opatrne, myslis jako za bych mohl roztavit ten plovak ?
Datum: 20. února 2009 12:57
Jméno: Standa
IP: uživatel5348
 normalne cin,kalafuna.....ale napred to poradne vycisti technickym benzinem a az to budes letovat,tak opatrne,moc to neprohrivat a s cinem opatrne....hodne stesti
Datum: 20. února 2009 12:50
Jméno: krystof
IP: uživatel4699
 ta dira je hned vedle te diry pro jehlu takze je to blby, jinak normalone letovat s cinem jo?
Datum: 20. února 2009 12:35
Jméno: Standa
IP: uživatel5343
Datum: 19. února 2009 23:34
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ono gdyz pak mas dirku ve prostred gde prochazi jehla tak to jde blbe...navic jistota tam moc velka neni ze ti to vydrzi tak dlouho jako treba novej...
Datum: 19. února 2009 22:44
 plovak jde uplne normalne zaletovat jakejkoliv,ale nesmis bejt pako......a ten z kejvacky je stejnej.....
Datum: 19. února 2009 22:31
Jméno: krystof
IP: uživatel4699
Datum: 19. února 2009 18:58
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 co se tyce plovaku z novyho Jikova sedmnactky tak ten je prakticky nezamenitelnej a pasuje jen do jikova 2917, pravda ty plovaky se zaletovat skoro nedaj pac to puka a nasava bud mezi tema plechama veprostred nebo ve stredu jehly, zaletujes a za chvilu ti to zas padne na dno apc do enho nekudy jinudy bude tyct, lepsi koupit novej...s tema starsima zkusenost nemam ale pokud Standa rika ze to jde, proc ne
Datum: 19. února 2009 18:31
Jméno: krystof
IP: uživatel4699
 tak jo diky. asi to zkusim vypustit a zaletovat...
Datum: 19. února 2009 15:18
Jméno: Standa
IP: uživatel5342
 Nepasuje....pasuje tam plovak z karburatoru na kejvacky......ale jinak staci udelat do plovaku malou dirku,benzin vylejt a vsechny dirky zase zaletovat.....vetsinou to tece nekde kolem zaviraci jehly....letovat to jde v klidu....delal jsem to uz mockrat....blbbe jdou letovat karbecy z fichtlů(20,21,23)
Datum: 19. února 2009 15:13
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Zdarec chci se zeptat jestli musi byt u klapky domecek protoze jsem uz nekde vydel fotky kde domecek nemeli.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2009 16:03
 standa: ano, kopíruju jawu 90  . kliku jsem splašil z 05ky, protože se dá obrábět, a buž ji nechám stočit a šoupě asik z hliníku, nebo přímo upravit setrvák. jinak kolínko už mám na motoru posazené. jinak k tomu umístění, jinam to ani umístit nejde, 10 krát sem otočil kartr v ruce a stejně to jinam nešlo. mezi náma: kdýž jsem se nudil tak jsem vlastno ručně obrobil na takové škaredé klice setrvák, otevírá to v správný moment, jen předpokládám že to bude hodně vibrovat
Datum: 20. února 2009 16:03
Jméno: Standa
IP: uživatel5343
 hlavne v moment kdy by bylo soupe,tak muzes vytvorit spravne plnenej opravdovej 3 kanal......proste okopirovat jawu 90 v ramci moznosti....
Datum: 19. února 2009 23:45
Jméno: Standa
IP: uživatel5343
 patriku na cem delas rotacni soupe??? taky sem premejslel o takovejchle blbinkach,ale rozhodne bych to umistil nejak lip nez na jawa-50.....ono je tezky vymyslet to rotacni soupe.....zbytek je brnkacka.....ono to rotacni soupe by mozna slo udelat i bez staceni kliky z boku.....mista je tam dost....jen asi neni prdel zvolit spravny okno,spravny casovani a spravnej material na soupe....co mi tak napadlo,tak proc vymejslet vymysleny a proste tam posadit tu zapalovaci placku se sacim kolenem z jawy 90....je to hlinik,da se dobre obrabet.....zapalovani je jinak podobny....a to je to posledni kdyz je na nej misto
Datum: 19. února 2009 23:41
Datum: 19. února 2009 22:40
 mustang: výš jak je náročné udělat rotační šoupátko?! já ho dělám a je to fakt sraní !
Datum: 19. února 2009 20:23
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 stando to si jenom myslíš, že nejsi, jsi jako chodící encyklopedie závad a jejich odstranění na fichtlech, péráku a já nevim na čem ještě
Datum: 19. února 2009 19:00
Jméno: Standa
IP: uživatel5342
Datum: 19. února 2009 13:24
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 rotační šoupě ale to je bez klapky-domeček potřebuješ protože ti to jinak bude takat feleš
Datum: 19. února 2009 13:16
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 ty jo to je chyb  takže opravy: potřebuješ, kolínku
Datum: 19. února 2009 13:08
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 no.... potřbuješ něco kam ji dáš. Třeba Hlada si udělal mezikus na kolýnku ke karbeci, počkej až se ozve on, určitě ti k tomu řekne víc, ale já si mylim že pokud máš k dispozici nástrojářskou dílnu, tak to uděláš jenom pomocí ůpravy válce, ale to je taky vlastně domeček...., pokud chceš sání ke klikovce, tak se obávám že domeček, budeš muset udělat na 99-100%, počkej si na názory profíků, to moje je čistě teoreticky...
Datum: 19. února 2009 13:07
 Zdar draci, koukám na fichtl-krámku do sekce stadion/jaweta na kohoutky a...bude tenhle kohoutek pasovat do stadiona(S11)?: http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_323.html Jako ve smyslu jestli by měl jít našroubovat, jestli nebude vadit sítko a tak - mám tam od původního majitele nějakej vodovodní či co a vůbec mi na tom nedrží hadička a pořád to za jízdy trochu kape. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2009 21:44
|



|