Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdarec draci mel ybch mensi dotaz sel by na fichtla karburator z minibike nebo jakej bych tam mohl dat
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2009 17:40
 od 17 (coz je klasicky difusor na typy 20,21,(22),23 a tak by sis moc nepomohl gdybys tam dal karbec se stejnym difusorem, predpokladam ze nemas 05, pareza nebo araba, tam by to melo jiste uplatneni) do 21 (18 je tak nejvhodnejsi a este serie ji dokaze vyuzit, 19 uz jen na upraveny motory, je lepsi na cross ale zalezi na upravy ve valci a sani a 21 je opravdu pro krmeni poradnyho stada koni)
Datum: 15. března 2009 17:40
 jo šel, ale záleží na velikosti difuzoru, ne ž etam dát karbec minibeku co letí 80km/h má to karb třeba 14mm a t ysi myslíš ž eti to tolik pojde taky??? ne!
Datum: 15. března 2009 17:18
 zdravim, nemá někdo skušenost s tím, když pionýr nechce táhnout ale přitom jde do otáček dobře a rychle(bez zatížení) ale když s tim chci jet tak se to jakž taž rozjede a když tam dam dvojku tak to se tomu už vůbec nechce. nemůže to bejt tím že sem na to dal výfuk HIKONE? Žádam o radu díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2009 19:22
Datum: 16. března 2009 19:22
Jméno: Standa
IP: uživatel5520
Datum: 16. března 2009 10:09
 Já bych zkusil vrátit původní vejfuk a kouknul co to dělá - mě napadá jestli ten Hikone neodráží spaliny dřív...jako že nezůstanou ve vejfuku, ale vrátěj se do válce, kde by to potom dělalo paseku. Ale tak dokud se ti nedostane jiskra do karbce a neproletí ti vzduchovej filtr kolem hlavy (jako mě), tak to ještě neni tak vážný
Datum: 15. března 2009 17:30
 podle me to s tim vejfukem vubec nezavisi, tohle je podle me chuda smes..skus
to skouknout
Datum: 15. března 2009 17:26
Jméno: Front
IP: uživatel5491
 zkusil bych kondik nebo v nejhorším výbrus
Datum: 15. března 2009 16:46
 taky mam hikona, a jezdim celkem slusne i v nizkejch otackach, samozrejme mi to pridalo ve vysokejch, maximalka z kopce stoupla na temer 100 km/h, do kopce to chce tocit dvojku, na chvilku 3 a jakmile zacne trochu zdecavat, zase dat 2 a tocit a tocit  , jedina nevyhoda hikone je ze ve dvou a se 13ti koleckem moc nejede, tot vse
Datum: 15. března 2009 16:18
Jméno: Standa
IP: uživatel5504
 to sou úvahy pánové   skuste trochu premejslet.........
Datum: 15. března 2009 15:33
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Logicky odvodim: Hikone presouva silu motoru do vyssich otacek, tim padem musis pri rozjezdu vic tocit motor a jednicku vytahnout az skoro k maximu (podle citu), z toho vyplyva ze nez se budes rozjizdet takovym stylem, musi byt zahraty motor. Proste zahrat a pak to tocit jak blazen, jinak ti to bez vetsich uprav s hikonem nepojede. Tot muj nazor
Datum: 15. března 2009 15:19
Jméno: martin
IP: uživatel5516
 aj mne toto roby pionier ale co som mal pred tym pioniera tak to robil tiez a dal som nove gufera na kluke + nove kružky a isiel vyborne
Datum: 15. března 2009 14:40
 Tak možný je všechno, u dvoutaktu výfuk hraje velkou roli. Doufám že se nerozjíždíš na studenej motor - to jsem jednou zkusil a ani za boha to na dvojku netáhlo, až když jsem to nechal 5 minut blafat tak to jelo jak něco většího. Jinak myslim že fichtl je nejlepší originál bez nějakých větších zásahů do motoru. Taky záleží jak se na tom jezdí, já mám jednoho co měl najeto 8tis. a jel jak drak (ale chvíli mi trvalo než jsem přišel na to jak s plynem, aby to pořád táhlo), kámoš má najeto několikrát víc a bez jakýchkoli úprav mu to jede jako to jezdilo mě. Fichtl je nejlepší bez úprav, když chce někdo jezdit terénem nebo kilo po asfaltu, tak ať si koupí 125, nebo něco většího...můj názor. Fichtla bych moc netrápil, k čemu je aby to jelo, když to prd vydrží? A za ty peníze by byla po chvíli i upravená 125, která strči do kapsy i nejlepší fichtly
Datum: 15. března 2009 14:40
 zdravim mam na pincli hlavu polini nikasil 65 ccm 6 kanal s klapkami. mam novy karbec dell orto phbg 19 + filter malossi E5 a snazim sa to vyladit. na volnobeh to ide krasne ale pod zatazenim asi od pol otocenia plynu to dusi akoby bola prilis bohata zmes. ihlu mam na najvyssej drazke (chud. zmes) trysky som skusal 75 a potom celu sadu 88 az 110 a stale to iste. predtym som mal na origo karbeci (dif. 17) trysku 80 tak si myslim ze teraz by mala byt vacsia (vacsi karbec + otvoreny filter). poradte prosim v com by mohol byt problem. dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2009 11:59
 je tam champion L86C podla mna dobra sviecka. zapalko mam origo  mierne upravene (tvrdsia pruzina) toci celkom dobre ale rozmyslam nad tym bezkontakt co sa tu predava...
Datum: 16. března 2009 11:59
Jméno: Standa
IP: uživatel5520
Datum: 16. března 2009 10:26
 zapalovanie je nastavene aj sviecka je ok. skontrolujem este to utesnenie inak uz fakt netusim co s tym je
Datum: 15. března 2009 12:24
Jméno: Standa
IP: uživatel5504
 Hele blbej dotaz......a co zapalovani a svicka?????
Datum: 15. března 2009 12:02
 http://yfrog.com/0j15032009134j
Datum: 15. března 2009 8:36
 hodim foto zajtra momentalne som mimo dom. aj tak dik za rady
Datum: 15. března 2009 1:48
Jméno: 551 sport
IP: uživatel2073
 fotky už tady byly dříve
Datum: 14. března 2009 22:29
Jméno: pinckař
IP: uživatel5502
 to foto bys mohl fakt hodit a třeba ti to nebere svíčka nebo máš jednoduše vypadlou jehlu, jestli tam namáš filtr rovnou na karburátoru a máš tam nějakou trubku nebo tak něco tg by mohlo bejt to moc dlouhý nebo ůzký
Datum: 14. března 2009 19:59
Jméno: MOLY
IP: uživatel1913
 Nevim..třeba ti to někde fouká...x)....hoď sem foto plssss
Datum: 14. března 2009 18:52
 Zdar hosi mam v karbecu jehlu s trema drazkama a potreboval bych poradit v jaky to je nejlepsi dik moc za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2009 18:59
Jméno: MOOLY
IP: uživatel1913
 Prostě záleží jestli potřebuješ mít chudou směs bo bohatou...x))
Datum: 14. března 2009 18:59
Jméno: mustaf
IP: uživatel2800
 dej to spíš do tý prostřední
Datum: 14. března 2009 13:33
Jméno: MOLY
IP: uživatel1913
Datum: 14. března 2009 12:37
 čus potřeboval bych nějakej obrazek nebo nakres krytu na karbec s22 nejlepe 1:1
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2009 19:40
Jméno: martin
IP: uživatel1584
 dobyr den ma dotak mam jawu 250 / 353 a chtěl bych se zeptat jak nastavit jehlu bay nežralo tolik? jehlu dole nebo hore? PŘEDEM DÍÍKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2009 14:35
Jméno: Standa
IP: uživatel5478
 Hm....tak ja mam peraka,starej trochu vybehanej motor,ale vse plne funkcni,serizeny a sem rad kdyz se dostanu pod 4 litry....jezdil driv i za 5-6 litrů s prehledem.......je to serizeny tak ze jde jak má,chytá,jede 120,svicka cihlová,100%spokojenost,ale proste bere 4 na 100.....me je to jedno...vylitanej fichtl mi jezdil za 5 a ted jezdi za 3...taky sem to neresil....spoluzak ma 634...s nim jezdi za tech 6 litrů a kdyz jedou ve dvou s pritelkyní,tak bezne 8 i víc.....mam pareza po GO,jede jak pes a zere sotva dva litry........to sou ty ceskoslovenský stroje   co bys chtel   jak je ten motor vylítanej tak prostě žere.....pokud mas vylitanej motor,tak proste muzes delat s jehlou co chces a bude žrát....to je realita
Datum: 11. března 2009 14:35
 JAWA_ceZetak: To bych netvrdil. Dědovi žral pérák 3 litry a nestarší kejvačky maj stejnej motor.
Datum: 11. března 2009 14:20
 3 litry to žrát nebude nikdy, je to už větší obsah a větší karbec
Datum: 11. března 2009 12:29
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 Kdyz das jehlu vys, tak mas bohatsi smes a kdyz niz tak chudsi.Takze v tvem pripade jehlu niz.
Datum: 11. března 2009 10:28
Jméno: hihu
IP: uživatel5336
 zdarec chtěl bych si doma cvyrobit amatersky filtr na karbec chtěl bych to nějak udělat buď s houbičky normal nebo s houby ta jak se dava do filtru do akvarii co byb bylo lepši a jestli by to vubec fungovalo
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2009 18:46
 tak wim ze to neni regulerni tam mit silonku bo ponozku ale porad lepsi neco nez nic, nezacpava to a neco chytne (este gdyz se navlhci v oleji tak chyta docela dost sajrajtu)
Datum: 12. března 2009 18:46
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Zlata silonka... teda ve srovnani se zas*anym (myslim tim hodne spinavym) vzduchovym fitrem
Datum: 11. března 2009 16:16
Jméno: Standa
IP: uživatel5478
 zase se tu šetří na nesprávném místě....zase hledáte v motoru půl koně zadarmo   uz to vzdejte....filtr je viltr....chces poradnej FILTR? zaplat ho...!! chces neco,aby ti jen nelital bordel do karbecu? dej si pres nej třeba svoje trenky,ale necekej od toho nejaky zazraky...!!! pokud by nekdo z vas cetl moudré knihy,tak byste vedeli jak ma vypadat sání vzduchu a vedeli ze tohle sou nesmysly.....potrebujes spravnej natrubek o spravnym tvaru aby ti nevznikaly v difuzeru nechtene turbulentni proudeni a s tou vasi ponozkou tam nic jineho neni......
Datum: 11. března 2009 10:43
 chces amatersky filtr co je roky dzkouseny a jede a dokonce i cisti nasavany vzduch? zkus krepsilonku nebo ponozku (ne zas pletenou), s tim mi to dycky litalo, jedna radost...nejepsi je ale stejne origo (na serii), kazdy na to pak prijde casem...
Datum: 10. března 2009 22:08
 já na mojí 555 mám origo filtr.. ve kterém je prakticky taky kovová drátěnka..
Datum: 10. března 2009 19:40
Jméno: hihu
IP: uživatel5336
 a ty to tam maš
Datum: 10. března 2009 19:23
 houbičku bych nedával.. kovovou drátěnku na nádobí bych použil.. to se dává do fitrů a prvorepublikových motorek a funguje to parádně =)
Datum: 10. března 2009 19:21
 čest draci a dračice nevíte někdo jaký je průměr té hadice na mustangovi z karbece do filtru kdyžtak z obou stran díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2009 17:14
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 28 mm a 26 mm
Datum: 11. března 2009 17:14
 já to nechci na fika ja bych to potreboval na jawu dakar potrebuji upravit sani a tuto by se mi hodilo tedy mozna podle tech prumeru
Datum: 11. března 2009 12:33
Jméno: Standa
IP: uživatel5478
 nevim,presne,nemeril sem to,ale tak ten spodek v prumeru cca 2 cm a vrsek o trochu víc...rekneme 2.2cm.....neber ty cisla smerodatne....ono na nich ani moc nezaleží......filtr s prumerem na fichtlackej karbec nesezenes......
Datum: 11. března 2009 10:50
Datum: 10. března 2009 19:58
 on mysli na vzduch
Datum: 10. března 2009 18:37
 nadrz-hadicka-filtr-karbec,pouziva se hadicka,pruhledna s vnitrnim prumerem 6mm
Datum: 10. března 2009 18:32
Jméno: jaccob
IP: uživatel205
 zdarec chtel bych se zeptata na par drobnosti celej den sem steloval karburator,snizoval hladinu a jehlu atak ,a nemohl jsem docilit plynuleho volnobehu,kterej by me nechcip ,dosel sem k tomu ze mam asi bohatou smes protoze kdyz pri nizkejch otackach pridam plyn a pak rychle uberu tak jako by tam benzin zustaval a porad to rve ikdyz uz mam plyn dole,potom to tak za 2 sec odezniva a az za 5 sec chcipne sroub volnobehu mam na max a skousel sem to ladit i lankem od plynu jinak se me zda ze zase vy vysokych otackach mam zase chudou smes ze se tomu nak nechce ale driv to jelo v pohode ,jinak ps kamaraduv fichtl dela takovej hezky cinkavej zvuk a ma to pekne poladeny ale ten muj je jak sekacka na travu muze za to predstih nebo nastaveni zapalovani atak,taky mu to odost lip jede....dekuju z odpovedi ,dal me jeste npadlo jestli nemam nak spatne vybranou velikost trisek,jinaak jsou cisty,slozil sem to ze vseo cio sem nasel valet toho fichtla
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2009 15:36
 FAQ
Datum: 10. března 2009 15:36
Jméno: jaccob
IP: uživatel205
 a kdyz uz jsme u toho na kolik se nastvavuje predstih od horni uvrate myslim v mm nevim jak to je a fichtla mam prevodovanyho spsi do sily
Datum: 09. března 2009 23:32
Jméno: Standa
IP: uživatel5464
 polozil sis otazky a zaroven sis na ne odpovedel.....muze za to bohatost smesi a predstih.....jedno souvisi s druhym....nejde resit jen bohatost smesi kdyz mas blbou jiskru
Datum: 09. března 2009 23:11
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 čau jak je šoupatko na fíkovi na plyn tak na te jehle jsou tři drašky do ktere je to nejlepší mam to na te spodni
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2009 16:56
 Omlovám se, že jsem to otočil. Já mám origo 4 drážkovou. Drážky se počítaj od vrchu, protože se právě často dělaj s různým počtem závitů.
Datum: 10. března 2009 16:56
 byly tri a ted se delaj se ctyrma  ...ctyri uz dneska neni tezky splasit, dokonce jsou uz i rozsirenejsi...jinak oprava - na zajizdeni musi byt nejbohatsi smes, to je na nejspodnejsim zarezu, na normalni jezdeni 1 jeden zarez vys abys to ochudil, tim to pak castecne i jinak jede, ma to ten spravny prumeh...jinak hodne lidi dela ze dava tu nejbohatsi smes, to je davaj to na nejspodnejsi zarez, ale je to spatne, musi ta smes byt optimalni, zadny extrem, ani moc bohata ani moc chuda, u tej ctyr zarezove se dokonce dava na druhy zarez zhora (nebo treti zarez od zdola) aby se jeste vic ochudila (ne moc zas!) je-li to nutne...to musis proste pak odzkouset jak to nejlip jede...
Datum: 09. března 2009 21:47
 Jsou tam čtyři dráŽky. na zajíždění má být ve druhý a na normální provoz ve třetí. Počítáno odshora.
Datum: 09. března 2009 21:35
Jméno: jawem
IP: uživatel5329
 cau draci když mám na fíkovi sníženou hlavu a leju tam 100 benál musím si koupit novou svíčku nebo stačí brisk n17c?díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2009 16:37
Jméno: jawem
IP: uživatel5329
Datum: 10. března 2009 16:37
Jméno: jawem
IP: uživatel5329
 no právě že hvězdicovou nemám zatím na ní nejsou prachy.a jakou bych měl dat značku svíčky mám koupit Pal,Brisk nebo koupit lepší?NGK? a ty používáš jakou Frikulíne? a jinak dík za všechny rady
Datum: 10. března 2009 15:38
Datum: 10. března 2009 13:19
Jméno: Standa
IP: uživatel5464
 svicku ovlivnuje zapalovani,komprese az tak ne.....mozna teplota ....ale hlavne druh zapalovani.....
Datum: 09. března 2009 22:56
 teoreticky bych daval na vyssi kompresi nizsi tepelnou hodnotu tej svicky, pac vyssi komprese = vyssi teplo a tepla svicka si ho este dyl udrzi a vubec to ma pak jiny prubeh, bude se ti to proste hrat s tou 17, optimalne tak 15 nebo 14 (tepelna hodnota svicky), nutno odzkouset...pokud mas hvezdicovitou tak tam neni skoro co resit, tam to chladi dobre...ale na zivo to nemam, je to jen teorie...
Datum: 09. března 2009 21:50
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 hele ja davam nr15c a je dobra jestli se te muzu zeptat o kolik to mas sniseny odepis mi prosim na email: skypi23@seznam.cz
Datum: 09. března 2009 20:07
Jméno: jajaja
IP: uživatel4498
 zdravim, hele má aprilia rs 125 karburátor? nb nějaký vstřikování?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2009 23:02
Jméno: Standa
IP: uživatel5464
 ciste k dotazu......tezko rict.....ono uz se dnes dost delaj strikacky....ciste karbec ma uz jen leccos....hlavne s tim souvisi i novy primazavani a v podstate uz to saje jen vzduch a je to asi jedinej zpusob jak udrzet T v nejakejch normách co dnes jsou....je to diky tomu ze palivo je vstriknuto az po zavreni vyfuku a olej maze ciste veci ktere mazat má a nejsou prebytky ktere by se spalovaly.....jako urcite starsi roky RS je urcite karbec....ale dnesní??? ja nevim......skoro vsechno uz je strikacka
Datum: 09. března 2009 23:02
 pokud wim tak diesel 2T m dokonce i vyfukovy ventil, proste je to neco jineho...jiank proc by nemohla mit vstrikovani? dnes je to uz standart, proste to smes nemicha karbec ale vstrikovaci zarizeni, je to dosti presny oproti karbenatku, da se tim podstatne zvysit vykon a spotreba (ta se snizi  )...takze proc ne?
Datum: 09. března 2009 18:45
 Nemotej jsem nafťák. Ten má s 2t benzíňákem spolčný jen to že pracuje na dvě doby.
Datum: 09. března 2009 17:37
 mootor jo ale že je to 2T
Datum: 09. března 2009 17:20
Jméno: motor
IP: uživatel680
 tak jak jinak u naftáka
Datum: 09. března 2009 16:48
 eclips mám traktor, je to 2T a má vstřikování (diesel)
Datum: 09. března 2009 16:47
Jméno: Woozie
IP: uživatel1379
 eclips: No a čo že je to 2T? Aprilia SR Factory má striekačku a je to dvojtakt ako hrom. Alebo snežné skútre od Polarisu, prípadne Can-Am majú takisto striekačky...
Inak RSko je karbec
Datum: 09. března 2009 15:50
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 jasnej karbec je to snat 2T voe
Datum: 09. března 2009 15:41
 karburátor nemá vstřikování, proto je to karburátor.
Datum: 09. března 2009 15:37
Jméno: Filip
IP: uživatel5455
 Dobrý den mám Jawu 21 ,ale nevím jak mám u benzínu nastavit rezervu.Poradtě prosím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2009 13:59
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 a nebo hadičku sundat a zkontrolovat na jakou polohu to teče ne?
Datum: 09. března 2009 13:59
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a co takhle ten kohoutek rozebrat a vyčistit???
Datum: 08. března 2009 18:53
Jméno: Filip
IP: uživatel5455
 Ale já mám v nádrži ještě benzín a kouhoutek nahoře a nic rozjedu se tedy roztlačim a chytne a pak to chcípne.
Datum: 08. března 2009 18:49
 otočíš kohoutek směrem nahoru
Datum: 08. března 2009 18:41
 zdravím všechny,
upravuju jawu robby 50, dal jsem lepší sání (vzduchovou hadici vedoucí do karbece jsem odpojil od airboxu pod sedačkou a na její konec jsem dal kuželovitej sportovní fitr) a teď už potřebuji jen větší trysku abych něměl chudou směs... a chtěl jsem se zeptat jakou velikost tam mám dát když současná má 0,77 mm... 80tku ? nebo větší ? alespoň přibližně...
předem děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2009 11:10
Jméno: Drak
IP: uživatel5458
 Tohle téma by mě taky zajímalo... já zkoušel hlavní trysku provrtat 0.8mm nebo 1mm vrtákem ted si právě už nejsem jistej a bylo to uplně na nic... fichtl už nešel nakopnout a v nízkých otáčkách vůbec nefungoval ale to jsem měl vše originál včetně filtru... Převrtat si trysku neni sranda spíš kde by se dala sehnat nějaká jiná a jaká velikost... Ted jezdím na trysku č 72 tady ze sensashopu a nepřijde mi to nějaký zvláštní jen si myslim že jde líp od spoda a ve vysokých otáčkách že zase byla lepší ta 68 ale fakt nepatrný změny co pocituji já.
Datum: 09. března 2009 11:10
 musíš zkusit co tomu víc sedne
Datum: 08. března 2009 18:44
Jméno: kubas
IP: uživatel3032
 zdar muže mě někdo poradit kde sehnat klapku sani na fichtla
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2009 11:19
 třikrát sláva googlu
Datum: 08. března 2009 11:19
 Hoši....  Už to začíná bejt dost trapný....
Datum: 08. března 2009 10:45
Jméno: Dalibor
IP: uživatel1886
Datum: 08. března 2009 9:01
 Nevíte jak mam nastavit veětší bohatost smesi u jawa 250/353 ?? je to na karburatoru jenom přesne nvm co
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2009 10:24
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Pod tryskou běhu naprázdno je šroubek,kterým se seřizuje přídavný vzduch. Přitažením šroubku ,ubereš vzduch (bohatší směs).
Datum: 08. března 2009 10:24
Jméno: chose
IP: uživatel5124
 Ahoj draci, nevíte kde by se dal sehant karburátor Bing 21? Je to na Dandynu 50. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2009 18:49
Jméno: falkons
IP: uživatel5053
 Nazdar,za půl roku se mi posrali už 2 šoupátka na mustangovi....prostě se mi strašně rychle prozře ta dírka ve které je upevněné lanko v šoupátku...nevíte co s tím???
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2009 16:41
Jméno: Standa
IP: uživatel5442
 dávas tam blbý lanka.......
Datum: 07. března 2009 16:41
 Bereš moc za plyn....
Datum: 07. března 2009 16:34
 mozna mas spatne vymezenou vuli lanka, priklad - lanko ma velkou vuli, jakoby velky shod pri otaceni plynu, otacis a dlouho jede jakoby naprazdno a az pak zadne zabirat za soupatko? to by pak mozna vysvetlovalo pac lanko ma vuli, konec v soupatku je dost dole (cili koncovka je negde vespod a lanko je v dirce) a pri kazdym otocenim plynu dre lanko o diru jak se pohybuje (tim ji zvetsi, poskodi) a az pak gdyz tam vleze koncovka tak teprv pak zacne tahat za soupatko a tim se zacne regulovat otevreni soupatka atd atd...mozna je to tim, mozna se delaji uz spatna soupatka, o tech ti moc nepovim pac shanim uz rok nove a stale tady v mototechne neni k mani...
Datum: 07. března 2009 16:13
Jméno: falkons
IP: uživatel5053
 sry prodře...
Datum: 07. března 2009 16:02
Jméno: Vlada
IP: uživatel5443
 Hoj draci, chtel bych se zeptat jestli nekdo nemate karburator na ČZ 175. Prosim ozvete se nutne ho potrebuju na email. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2009 18:22
 čau fichtlaři mam pionera 60 s podkovou na klice jede to jak drak ale nevite o nejakem dobrem ale levnem karburatoru pro lepsi plneni diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2009 17:58
Jméno: Standa
IP: uživatel5442
 na minibike-shop prodavaji takovou cinskou repliku 19 Amala za 800,- i se vzduchovym filtrem,ale nevim ktere trysky do nej pasují....sadu trysek k nemu neprodavaji.....
Datum: 06. března 2009 17:58
|



|