Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Luke
IP: uživatel1828
 Zdar, mam na vas dotaz ,kdyz jsem jezdil doted na special 91 + olej Castrol 2T v pomeru 1:40. A tedka kdybych misto specialu dal narural 95 + olej Castrol 2T zase v pomeru 1:40 ,tak by se neco stalo?? Nebo kdybych chtel jezdit na natural musim do benzinu davat jeste naky primesy?? Sry za blby dotaz ,ale jistota je jistota
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2009 13:17
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 taky jezdim na special a castrol 2T a zkousel jsem natural 95 zadnej rozdil jsem nepoznamenal kupuju ten nejlevnejsi special co u nas je a lita to nanej tetka jak utrzeny a
natural nedoporucuju skracuje zivotnost motoru nevim okolik ale myslim si ze o dost takze kdyz uz ho nekde dostanu tak to pridavam ke specialu
Datum: 07. dubna 2009 13:17
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Může se dávat special nebo natural 95. Víc oktanovej než 95 bych tam už nedával protože v pionýru je malá komprese a už to potom ani nechce moc jet. Nejradši mám speciál nebo natural 91.
Datum: 06. dubna 2009 19:41
Jméno: rudic3k
IP: uživatel5708
 zdarec lidi nezajímáte se nikdo o ČZ 125/516 cross jak se u karburátoru štelujou ty šroubky na bohatost a na vzduch kolik mám dat otáček prosím napište díkes.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2009 13:58
 ten druhej fakt netušim(odzkoušej to), ještě tě jen můžu říct, že jehla v karburátoru by měla být na druhým zářezu s hora
Datum: 07. dubna 2009 13:58
Jméno: rudic3k
IP: uživatel5708
 no jsou tam dva šroubky.
Datum: 06. dubna 2009 21:41
Jméno: rudic3k
IP: uživatel5708
 a ten druhej
Datum: 06. dubna 2009 21:37
 vzduchovej šroub by měl bejt povolen o 2 otáčky
Datum: 06. dubna 2009 17:27
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 cau tak jsem vycistil nadrz i kohoutek trosku bordelu bylo v kohotku upadlo totiz sejtko. Tak jedu a zase to delalo to sami ze to zdechava, benzin tam jde ale nak pomalu tak to bude tim hadicku jsem dal co nejrovnejc aby to nezlobylo a porad nic a pak koukam ze ukohoutku mam svorku ktera byla moc utazenaa jak neni kulata tak tam byly skviry a tim nejspis to nasava vzduch a blbne to. Kua celou tu dobu nejspis blbly vsechny motory jen kuli svorce. A pak mam dalsi problem a nevim co stim nechce se mi sahat na hladinu karburator jsem sesteloval jehlu jsem mel v druhym zarezu a svicka byla porad cerna a za jizdy stacilo ubrat plyn a uz to chcipalo proste je to uchlastany tak jsem dal jehlu nejniz a uz je to lepsi ale delato porad co stim?? trysky mam origo starsiho typu. Taha pekne jako nikdy do kopce na trojku nadhera este nikdy snad takhle netahnul. Motor je po GO kopmpresi ma peknou jen proste neco stou bohatosti jenze kdyz zmensim hladinu bude mensi nez ma bejt a bude min tahnout.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2009 9:23
Jméno: standa
IP: uživatel5716
 skus jezdit bez vzduchovyho filtru,treba je uz zanesenej
Datum: 07. dubna 2009 9:23
Jméno: ich
IP: uživatel5336
 zdarec draci nemhl by mě nědko dat odkaz na obrazek kde je vidět přidělaný to klapkový sání DIKy
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2009 10:24
Jméno: standa
IP: uživatel5705
Datum: 06. dubna 2009 10:24
Jméno: hxv
IP: uživatel5336
 Zdarec chtěl bych si upravit karbec čim se nejlépe da zvětšit difůzor atd
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2009 20:33
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 kaldo---tk treba tim dosahne lepsiho plneni ve vyssich otackach a i odspoda to pude lip,lepsi prubech,teda pokud tam nedas 25difuzak.Mrkni se na jawa50speed stejsky tam pise navod na upravu serioveho karbenatku.kamos to taky podle toho delal a parada urcite to neco prida....
Datum: 05. dubna 2009 20:33
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
Datum: 04. dubna 2009 18:34
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 zdarec borci a borky zacala sezona teplo jak prase ale stim pro nektere bikersto nastavaji i potize jako treba u me nevi nekdo z vas jak odstranit rez z nadrze porad mi to i pres sitko ucpava ventilek odrezovac nepomohl mate nake jine napady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2009 23:49
Jméno: Tom R.
IP: uživatel5575
 Hlavně s tím netřes tak dlouho aby ti potom ta nádrž netekla
Datum: 03. dubna 2009 23:49
Jméno: Dalibor
IP: uživatel1886
 *snaž
Datum: 03. dubna 2009 17:46
Jméno: Dalibor
IP: uživatel1886
 Nasypej do nadrže štěrk nebo drobné kamení a pul hodky s tím třes, zaleží na tobě jak dlouho s tím budeš třást, pak nalí vodu a naž se dostat všechen bordel pryč, kdidně tu nadrž umí pět krát, je to moje osvědčená metoda.
Datum: 03. dubna 2009 17:45
 Čau draci čím to může být že všude kolem karbecu mi teče benzín?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2009 19:15
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 neo se podivej na hadičku,jestli dobře těsní
Datum: 03. dubna 2009 19:15
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 No ...řekl bych že máš blbě nastavenou hladinu...zkus přihnout plíšek dolu......
Datum: 03. dubna 2009 16:22
 zdar draci co si myslite o jawa new pionyr , kamos si ho chce kupovat
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2009 19:20
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Ja bych řekl,že to má i své výhody,,ale za to cenu si radši koupim origo 550
Datum: 03. dubna 2009 19:20
 Mě na tom nejvíc sere to že si to hraje na něco co to neni...! Třeba Fiat 500 novej.....krásný moderní auto....ale absolutně si ho nespojuju se starou 500. Kdežto novej pionýr.....nevim....opravdu mě to osobně nic neřiká ani designově ani motorově...!
Datum: 03. dubna 2009 15:37
Jméno: MOLY
IP: uživatel1913
Datum: 03. dubna 2009 14:32
Jméno: standa
IP: uživatel5682
 nerikejte ze je to hnus....ono designove to neni spracovany spatne,ale proste je to 4T......je to Betka no......bohuzel
Datum: 03. dubna 2009 14:29
Jméno: martin
IP: uživatel1411
 presne hnu hnus a zase hnus 50ccm ve 4taktu bych si asi nekoupil
Datum: 03. dubna 2009 13:19
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 03. dubna 2009 13:15
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 Jawa robby.......je to linej 4takt nechtel bych to ani zadarmo za tu vatu co stoji bych si raci koopil 5mustangu  .i vzhledove je to hnus a hlavne ty vyrobci.......sit.
Datum: 03. dubna 2009 12:52
Jméno: kalda
IP: uživatel5684
Datum: 03. dubna 2009 12:51
Posl.aktualizace: 03. dubna 2009 20:09
 dik za radu.. maju to a dalo sa s nimi v pohode dohodnut.. spokojnost
Datum: 03. dubna 2009 20:09
Jméno: standa
IP: uživatel5673
 co se týče tohoto karburatoru,tak se domnivam ze to ma stelovaci sroub vzdusniku na volnobeh,ale volnobezny trysky urcite budou mit na scootlandu....neboj se jim napsat mail......hlavne to spravne sformuluj,at vedi o co jde........good luck
Datum: 02. dubna 2009 22:08
Jméno: xbc
IP: uživatel5336
 hoši kdybych si dal na fika karbec s jawy 90 co by se tim zlepšilo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2009 12:58
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 na origo motor to spis skonis nez zlepsis......bude to mit strasnej prubeh nejdriv nic a pak vsechno....na origo motor je tk akorat 18mm difuzak a 90tka ma 20tku.raci uprav seriovy karbec na http://www.jawa50speed.cz je navod propilujes ho na 18mm.nebo sezen nejakej jinej na netu jich je kvanta...
Datum: 03. dubna 2009 12:58
 ak pojde ten karbec na seriovy motor tak sa podla mna nezlepsi nic
Datum: 02. dubna 2009 21:21
 Lidi... já už sem fakt grogy  . Můj krabec na fíkovy je nějakej dovnej    ... všeude mi leje benzín, jak kolem víčka, tak sáním a i tou dírkou jak je dole, jak to spojuje to kolínko s karbecem. Hladinu benzínu v plovákové komeře sem nastavil, snad dobře  , trysky pročistil, ten šloubek jak pouští benzín a zastavuje tim plíškem sem pročistil, plovák plave a zastavuje ten benzín, ale když prostě stačí jednou zmáčknout na cupák a už to valí a nece se zastavit. Všude je to čistý a lehce to po všem klouže. Já si už fakt nevim rady  . Předem díky za odp...
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2009 22:14
Jméno: standa
IP: uživatel5673
 hele je to jednoznacne v palivovym ventilu......nejenom ze se steluje plisek nahoru dolu,ale ma i takovej doraz z boku a pokud je ohlej moc,tak nezavre........skoukni to
Datum: 02. dubna 2009 22:14
 A taky hlavně už tam mám asi třetí víčko a pořád to dělá, krbac sem už dal taky jinej a pořád....
Datum: 02. dubna 2009 21:08
 No to nemám práve a nikde se mi to nešprajcuje taky, to už mám prozkoumaný právě všecko, já fakt už nevim
Datum: 02. dubna 2009 21:07
 nevim,nemas nakej moc pobouchanej plovak?a nesprajcuje se ti preplavovaci kolik?
Datum: 02. dubna 2009 20:58
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1506.html co si myslíte o tomhle karburátoru na pionýrovy??
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 19:34
 ne já nevědšl jakej je to difuzor...
Datum: 01. dubna 2009 19:34
 ne já nevědšl jakej je to difuzor...
Datum: 01. dubna 2009 19:32
Jméno: standa
IP: uživatel5664
 nejenom ze si myslím ze tam nebude fungovat,ja to dokonce vím,protoze sem to uz zkousel........zacina se na 19mm ....tohle je 26mm.....skus kouknout na stranky jawa-50....je tam dost uzitecnejch rad a clanku.....je videt ze v tom trochu tápeš....
Datum: 01. dubna 2009 18:50
 si děláš srandu?? toto cpát na pio  jojo vždyt je prvního apríla
Datum: 01. dubna 2009 18:31
 na pioniera prilis velky
Datum: 01. dubna 2009 18:19
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 čau lidi co mám být v té na tom víčku za šroub nebo co že je ta díra vedle toho vedle šroubku na trysku šak vidite na obrazku č.4 díky nwm jestli to mam kupit jestli tam neco nechybi diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 16:58
Jméno: Horst
IP: uživatel5665
 Tak to tam chybí přeplavovací kolík (cupovátko)
Datum: 01. dubna 2009 16:58
Jméno: luky
IP: uživatel3879
Datum: 01. dubna 2009 16:34
 zdar fichtlaři nemáte někdo zkušenosti s karburátorem z motorovky nebo křoviňáku?? Chtěl bych ho zkusit dát na moji 555 na který mam danej karbec z 21.Předem dík a fichtlům a ladění zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2009 21:47
Jméno: kubiczek
IP: uživatel1058
 Chudak 555 chce se mi brecet
Datum: 31. března 2009 21:47
 tyhle karburátory mají jen volnoběh a plný plyn.na moto se nehodí.měl jsem na 05 walbro jelo to jen asi posledních 1000 ot a za tyden bylo po klice.na 555 se už vubec nehodí.zkoušel jsem i 21 karb.ale nic moc.555 je spiš takova prc prc.musel bys přeladit celý motor.komprese , rozvod atd...životnost?0!
Datum: 31. března 2009 21:01
Jméno: standa
IP: uživatel5657
 to ze motorovka hodne točí neznamená ze ma lepsi karbec nez fichtl.......a na pareza bych rekl ze i ten karbec z 21 je dost velkej......
Datum: 31. března 2009 20:41
Jméno: p
IP: uživatel4967
 co vyjde levněji?živit a opravovat motorku nebo auto?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2009 20:22
Jméno: standa
IP: uživatel5657
Datum: 31. března 2009 20:22
Jméno: Fichtl
IP: uživatel4573
 Zdar hosi v jaky drazce ma byt jehla dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2009 19:51
Jméno: moly
IP: uživatel1913
Datum: 31. března 2009 19:51
 he cim vys tim je bohatsi smes, to znamena tim nizsi zarez  prvni zarez od spodu- bohata smes, cim je plisek ve vyssim zarezu tim je smes chudsi, je to dano tim, v jaky poloze soupatka je uz otevrena benzinova dirka z trysky pod jehlou, cili cim driv (a cim vic) ji jehla otevre, tim bohatsi smes...pokud zajizdis tak co mozna nejbohatsi smes - 1. zarez od spoda...pokud je motor zajety tak ve tridrazkove jehle dej ten zajistovaci plisek do prostredni drazky a ve ctyrzarezove jehle ji dej na 2. odspodu nebo 3. odspodu (nutno odzkouset), jinak presne se to urcit pro vsechny nigdy neda pac nektere potrebujou bohatsi smes i pri normalnim chodu (ovsem velmi casta chyba je ze davaj co nejbohatsi smes v domneni ze to lip pojede, je to blbost, pokud by zkusili tu smes ochudit tak to trochu jinak a lip jede), nektere zas potrebujou chudou smes (setkal sem se v fekalem kery jel tak nejak nejlip na 1. zaretu ne jehle od shora)...cili zacni ve prostred a zkousej...
Datum: 31. března 2009 19:45
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 a neni to náhodou----čim vyšší drážka tim bohatší směs?
Datum: 31. března 2009 19:40
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 neni to náhodou čím níž?
Datum: 31. března 2009 19:29
Jméno: michael
IP: uživatel5617
 to máš jedno cím víš tím víc ti tam jde benzínu
Datum: 31. března 2009 19:14
 Zdar hosi nevim co mam delat furt se mi fechtl prechcaval tak jsem se nastval a koupil jsem si novy karbec ale je to o neco lepsi ale furt se to prechcava nevim co s tim ze zacatku kdz neni v karbecu tolik benzinu tak jede v pohode ale po chvili se prechcije a zacne to delat neplechi netahne kdyz to dam na volnobeh tak chcipe a uz ho ani nenastartuju pakou.dik za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2009 18:39
Jméno: standa
IP: uživatel5657
Datum: 31. března 2009 18:39
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Zdarec,neobjednavali ste si v posledni dobe na http://www.vltava2000.cz/scooter-tuning/ nejake zbozi do 1000 kč maji tam cenik na postovny a ja mam nakup za 800 tudiz bych mel platit za postovny 95kč a to se mi zda malo za PPL!Kdyz jsem jim psal E-mail tak mi na nej neodpovedeli.Predem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2009 7:06
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel1303
 Ahoj prosím vás nevíte kde by se dal sehnat karbec Bing 21? díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2009 17:27
Jméno: 221
IP: uživatel5648
 zdar draci mám takový problém s moji 21 (dřív sem takový problém měl aj na 221 ale vyřešil to new pist) když je motor studený tak jede jako žádný jiný fichtl (na rozjezd jsem dal aj simsona) maximálku má přes 80 km/h po rovině no prostě jede úplně přepychově ale jen do té doby než se zahřeje motor jakmile dosáhne určité teploty po ujeti zhruba 10 km po rovně cestě asi 60 km/h motor začne ztrácet výkon (jako kdyby se pridiral) a jede hrozně, přitom předstih mám good(cca 1,4 mm) taktéž odtrh (0,4 mm) zvláštní je že na 15 svíčku je to nejhorší a na 14 ani nemluvím nejlíp jede na 17 (dřív mi ten motor dělal jiné starosti a to že střílel do filtru a taky po zahráti to ale po ujeti asi 20 km to už ovšem vymizelo snad postelovanim předstihu spíš si myslím že výměnou karatratoru protože přestal střílet ale zato ztrácí výkon, taky sem si všimnul že nadměrně žere, je to hrůza na týden když jezdím do školy na 221 mi stačí 5 litrů (nájedu zhruba 200 km) a u 21 je to 9 litrů tak mě napadlo jestli to není bohatou směsí protože taky extrémě dobře startuje předem díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2009 15:02
 ono je pravda ze srudenej motor potrebuje bohatsi smes, jede potom jak das gdyz je studeny (sak todlec wim i od Standy) a pak po zahrati to neni ono...ale 5 litru je moc, 9 je extrem, to snad jde pulka benalu do valce a druha pulka nevyuzita karbecem ven...urcite posteluj bohatost a pokud mozno tak si spals origo hlavni trysku (68-72 proste to co se dneska vyrabi) pac nedoakzu si predstavit jak se sestelovanym motorem ti to zere 9 litru, dyt je to padesatka a na T-72...dalsi co bych udeal tak ten filtr je jasnej, vycistit nebo rovnou koupit tam novej filtr, sesteloval bych hladinu v plovakovce (nezda se to ale plovakovou hladinou se da taky ovlivnit bohatost smesi) nebo pokud je deravy plovak tak vymenit za novy...delavalo mi to taky, mel jsem novej pist a krouzky na jedny 21 a ta byla taky perfektni za studena, to kopce brala na trojku a 75 nebyl problem, rychlost tam byla hned, dozajel jsem ten pist nez si to sedlo, zmenil bohatost a nemuzu si stezovat, lita dobre jak studenej tak teplej...jinak dotaz - nemas nahodou problemy za tepla s nastartovanim nebo nemenil si taky pist bo nemas tam cerstve zajety vybrus?
Datum: 30. března 2009 15:02
Jméno: standa
IP: uživatel5649
 ucpanej nebo starej vzduchovej filtr....mozna moc uškrcenej airbox.....sou tam gumovy zaslepky.......vyhod je......nebude tak dobre chytat ale pojede pak dobre az se ohreje
Datum: 30. března 2009 10:45
|



|