Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: kahisek
IP: uživatel5642
 nazdarek draci..mám takovy problém..nejede mi fichtl..xD..kkupil sem od kamose chrcka..byl v pohode akorat bez stupacek a zadni brzda..a ještě ten den se ho zprovoznil(brzdil sem jenom predni..xD)..blbnul karburátor ze začatku ale pak stryko pošteloval s tryskama vyfukal a volnoběk pošteloval a jelo to pohodka..tak sem ho dal do sklepa..druhy den ráno už nenaskočil..kamos prisel a resili sme to..benzin tece,trysky ciste,karbos cisty,¨proste secko v normálu..ale skousel sem ho roztlacit,nakopnout..nic..i svicka byla sucha..tak sme oddelali karburator ze a ani kapka nekapala do valce..ze tak sem ho zase rozebral profulak secko vycistil..dal spatky a uz svicka je mokra ale nechce to chytnut..elektrika ide..svicka mokra..benzin tece..takze asi porad neco s karburatorem..nevite nekdo co s tim muzu mit..?muze to byt volnobehem..?nebo tim ze ten kamos co sem to od neho kupil rikal ze ten valec zadrel ale mi jel normalne v pohode a ted uz nechce chytnut..?Dik za odpoved sem fakt v pasti zacinam mit abstak ze sem tyden nejezdil..xD
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2009 15:37
Jméno: kahisek
IP: uživatel5650
 pls poradte sa tim predstihem popr.napiste nejaky odkaz na to jk se to dela budu vdecny dik moc..
Datum: 30. března 2009 15:37
Jméno: kahisek
IP: uživatel5650
 ejste vedet jak se predstih nastavuje..xD
Datum: 30. března 2009 15:20
Jméno: kahisek
IP: uživatel5650
 myslite ze to muze byt predstihem?
Datum: 30. března 2009 15:18
 Myslim že je jedno jak rychle to tlačíš (ale když je to nepatrně, tak to třeba zapaluje ve vysokých otáčkách a ve středních to nestíhá), když ti to bude házet ve chvíli když u svíčky nic není, tak ti ani kopec nepomůže
Datum: 29. března 2009 20:37
Jméno: kahisek
IP: uživatel5642
 ale bez predstihu by to melo chytnout kdyz to roztlacim z kopecka nee?
Datum: 29. března 2009 18:57
 Je možný že to sice hází ale v jinej okamžik...takže je to na nic....zkus nastavit předstih
Datum: 29. března 2009 18:44
Jméno: kahisek
IP: uživatel5642
 skousel sem tam asi 5 svicek..co chvili sem to menil..
Datum: 29. března 2009 18:31
Jméno: martin.popo
IP: uživatel4545
 Muže třeba hazet malo,,skus ji vyměnit
Datum: 29. března 2009 18:24
Jméno: kahisek
IP: uživatel5642
 jj hazi..
Datum: 29. března 2009 18:21
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 a hazi ti jiskru
Datum: 29. března 2009 18:18
Jméno: Jazzy
IP: uživatel3811
 Zdravím, chci se zeptat, jaké se dá použít nouzové palivo na dojetí, tak abych nezadřel nebo třeba nevyletěl do vzduchu... Dnes jsem toiž zůstal na suchu docela daleko od benzínky a musel jsem volat kamarádovi jestli nemá benzín a olej... Neměl... Dojel jsem asi 10km na směsi ředidlo + olej do automatických převodovek... A cestou jsem mohl stříhat prdelí dráty, jaký sem o fichtla měl strach. Jazzy
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2009 21:06
Jméno: biggles
IP: uživatel2644
 mam stadaka Jezdi vam nekomu na hlavni trysku o pru.60 (origo je 45) ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2009 20:54
 Ahoj draci,potřeboval bych poradit ohledně Babetty 210.Mám na své babetě zrezivělou nádrž a to jako že ze vnitř té nádrže.A nevím co s ní mám dělat,zatím jsem jí vyplachoval jenom jarem a horkou vodou! A tak nevim co si s tim mám počít???? Prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2009 22:48
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 A pak by bylo dobré tam vlít nějaký lak na rez který zamezí rozšiřování rzi a je odolný vůči benzínu u mne se o to postaral předchozí majitel prý tam vlel nějaký lak se kterým se natíraj nádrže u letadel. Tohle je předchozí majitel http://www.pavelek.net . Prostě je to super palivový filtr je uplně čistý a nádrž taky.
Datum: 28. března 2009 22:48
 ahoj nasip do ní písek a třes s ní pak ho vysip a pořádně vypláchni
Datum: 28. března 2009 19:15
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau slysel sem ze jedna z uprav karburatoru je ta ze se provrta hrdlo neni too blbost?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2009 10:53
Jméno: standa
IP: uživatel5628
 hele borci a kdyz vsichni pilujete karbec......jak rozsirujete koleno? je tam pristup na prd.....
Datum: 28. března 2009 10:53
Jméno: Kozička
IP: uživatel1194
 Jo to pojede!
Datum: 28. března 2009 9:47
 Tak jako když se ptáš takhle blbě tak nic nedělej...
Datum: 28. března 2009 9:17
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 ne je to parada jede to moooc skvěle,alespon mě
Datum: 27. března 2009 22:59
 Zdarec tak neska sem si dal do kupy jednoho fichtla do crossu a přemejšlel sem jaky tam mam udělat sání myslíte že si tam mám dát to přímý sání a nebude vadit když na to bude pršet bude na to litat bahno atd? Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2009 10:44
Jméno: Standa
IP: uživatel5628
 No link nehodim....je to mesi sesova konkurence a to sem link davat nebudu......motokramek,sekce tuning a myslim ze ho maj i na TK moto
Datum: 28. března 2009 10:44
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 Stando hodíš mi prosím odkaz nebo inspiraci kde k tomu přijít? díky
Datum: 28. března 2009 10:33
Jméno: Standa
IP: uživatel5621
 Prodava se v takovym modrym krytu presne pro tyhle ucely.....na to muze prset i litat bahno.....
Datum: 27. března 2009 23:06
Jméno: bongo
IP: uživatel4124
 bych nedelal zadres motor...normal sáni nebo naky upraveny ale nejaky urco
Datum: 27. března 2009 23:04
 ahoj chci si nechat zvětšit trysky jaký by ste doporučili 3 rozměry na zvětšení? a ještě jakej rozměr na volnoběžnou? díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2009 19:08
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel1303
 hele a má cenu nechat zvetšit volnoběžnou trysku? a dystak na kolik?
Datum: 27. března 2009 19:08
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel1303
 a jakým vrtákem jí mam propálit a do jaké hlobky?
Datum: 27. března 2009 19:07
 tajk to jo... 80, 90, 100. ps zvětšuje se i ten vzdušník na karbu ( jak jsou u příruby na vzducháč ty zvě dírky tak je to ta ve které je mosazná vložka)
Datum: 27. března 2009 18:12
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel1303
 mno tak lehce se snažím to mý peklíčko poladit  mno zatim co sme udelal: 8vybrus, lehounce zvetšil a slícoval kanály, podkova, vypilovanej difuzor neco přes 18, jinej vejfuk, slíznuta hlava  tak to je v kostce co stím tvořm  tak co ty trysky?
Datum: 27. března 2009 17:27
 hele řekni proč to dělat? máš snad upravený motor? na serii si zvětšíš akorát tak spotřebu
Datum: 27. března 2009 17:06
 a máš vůbec důvod je zvětšovat?
Datum: 27. března 2009 17:03
Posl.aktualizace: 27. března 2009 21:24
Jméno: kahisek
IP: uživatel5625
 dik pokusim sae to zpravit..pri nejhorsim dam tam karbec misto z 21 tak z 555..
Datum: 27. března 2009 21:24
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 jj to je taky možný...to víčko....zkus profouknout tu dirku v něm..
Datum: 27. března 2009 15:44
Jméno: lampan
IP: uživatel5196
 hh me to jelo na maly otacky a vite cim to bylo...........víčkem v nádži lol
Datum: 27. března 2009 8:05
 a ma to kompresi?pokud ne tak to je tim pak jak ten karbec je pridelanej k motoru tak tim si ho poloz na rovinu a podivej se jestli jedi vsude stejnou plochou je dost mozne ze ti nesedi
Datum: 26. března 2009 20:12
Jméno: moly
IP: uživatel1913
Datum: 26. března 2009 20:00
Jméno: lukáš
IP: uživatel4649
 máš správně nastavenou hladinu?
Datum: 26. března 2009 19:14
 benzín teče ok ale ten karbos esik s nim neco neni a jestli s tim nekdo nema skusenosti...docela me to stve jak nemuzu jezdit..xD
Datum: 26. března 2009 17:56
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 Zdar, pokud jste s kámošem čistily karbec (hlavní trysku a tu vedlejší, atd), a pokud to tedy nepomohlo tak se koukni do nádrže respektivě vylej benzí a vyčisti kohoutek a nádrž, v nádrži je na kouhoutku takový ochraný sítko tak pokud ho tam nemáš bylo by dobré ho koupit, je totiž možné, že máš bordel v nádrži a ten ti ucpává palivovej kohoutek takže ten benzín nepoteče.
Datum: 26. března 2009 17:47
Jméno: Tomys
IP: uživatel4172
 zdar hoši.. mám dotaz.. mám fíka po GO.. a newím čím to je, ale vždycky když pustím benzín a rošičku načepuju a pak jezdím .. tak mám tam filtr z jawy 250 myslim takovej ten kulatej a vždycky je plnej benzínu.. úplně potopenej, nevíte čím to je? Moc Moc díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2009 18:28
 njn plive, proto taky ten airbox je smerovany nahoru a vzdy v tom kolinku v ohybu je to zaflusane od smesi a filtr uz pak mokrej skoro neni, ti co delaj tzv. "prime sani" ho pak maj mokrej, to je ta vzdalenosti jelikoz v airboxu je vzdalen od karbce...
Datum: 26. března 2009 18:28
 Možná to bude tim že to je 2T se symetrickým rozvodem bez klapky....
Datum: 26. března 2009 17:50
 čus draci nevite někdo co mužu mit s karburatorem ? nechali sme ho s kamošem vyvařit šecyk diry prosvítaji takže by tama měl benzin lit jak zběsily ale pomalu to ani nekape..nevite co s tím?dik za odpovědi..ať vám to jezdííí..
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2009 21:18
 je tu par moznosti - zacpany kohoutek, blbe sestelovanej karbec - treba potreba seridit plovakovou hladinu pac mas asi moc ohnuty plisek ktery zavira ventil to pak nemuze dotykat, trochu ho narovnej a zkus (ne moc, chce t ocit a treba to udelej na vic pokusu nez zjistis ze je spravne, nebudu rozepisovat, navod je treba na jawa-50.cz), pak me napada zaneseny vzduchovy filtr, mozna zaneseny kanalky v karbecu (ty muzes prostourat dratkem a trysky prostourej jen chlupem ze smetaku, nic ostreho na ty trysky! nebo profoukni cely karbec i trysky kompresorem to je nejlepsi)...pak me napada este zaneseny ventil na vicku plovakove komory, to je caste, priste az to budete vyvarovat tak odmontuj secko a vyvar jen kostru karbecu (hlavne ne plovak, ten pak se proderavi a musis koupit novej jelikoz prestane plnit svou dulezitou ulohu) a ostatni soucastky profouknes a prostouras...ted me nic jineho me nenapada, zkus a uvidis  este vymen tesneni mezi karbcem a kolinkem a to same kolinko a valec, at to saje a neprisava to falesnej vzduch, tesneni zkontrolovat a popripade zabrousit aby nebranili pruchodu smesi a naolejovat, tot vse
Datum: 25. března 2009 21:18
Jméno: dirtbike
IP: uživatel5603
 nazdar seso nešlo by sehnat benzínouvou nádrž na jawu 20?? nebo někdo jinaj neví kde by se dala sehnat nová nebo v nezrezivělým stavu? člověk ju vyčistí a zachvilu můžu znovu diltr se akorát ucpává už nevim co s tím! díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2009 19:04
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 nebo vis co kamos sice to dela je to zberatel parezu tak to dela u parezu tak ze to flexou veme vejpul kolem toho jak to jak ti schovas ram a
a rozrizne to vejpul vycisti a svari
Datum: 25. března 2009 19:04
 vycisti nadrz, vysus a strikni vnitrek barvou ktera je imunni benalu, tady ve vyhledavaci si to muzes vyhledat dokonce jaky barvy se tu naposledy doporucovaly do nadrze, je to nejlepsi zpusob jak se toho nadobro zbavit, jen je potreba trochu casu, maticek (broku, diabolek, kaminku atd), benzinu, hader, pili a vytrvalost a nakonec i tu barvu
Datum: 25. března 2009 19:00
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 dej na hadičku nejakej filtr a maš pokoj
Datum: 25. března 2009 18:24
Jméno: p
IP: uživatel5311
 jakou ma asi spotřebu motorka 125ccm? u těch silnějších maji menší spotřebu než auto nebo větší?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2009 19:05
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 25. března 2009 19:05
Jméno: standa
IP: uživatel5602
 mates nechces mi dat svoje ICQ? ....kdybys hledal moje,mam ho v profilu......
Datum: 25. března 2009 18:01
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 25. března 2009 17:11
 gdyz chces aby to melo kone tak ty musis zivit, ne je prekrmovat ale opravdu zivit...vycistis, seridis a pak se o spotrebu dal nestaras pac gdyz to udelas poradne a presne tak vis ze to proste bude zrat primerene sve konstrukci a jak tomu nakladas...a vubec - gdo am na opice, musi mit i na banany, gdo si vyhlaseneho zrouta koupi tak musi pocitat ze bude vrazet i do benalu, to je jasny...
Datum: 25. března 2009 14:34
Jméno: standa
IP: uživatel3911
Datum: 25. března 2009 12:32
Datum: 25. března 2009 9:12
Datum: 24. března 2009 22:55
Jméno: rider
IP: uživatel4865
Datum: 24. března 2009 22:49
Jméno: standa
IP: uživatel3911
Datum: 24. března 2009 22:33
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 24. března 2009 22:18
Jméno: motor
IP: uživatel680
 hm tak jsem nevedel jestli jsem to přehnal stema 10 litrama a koukám že ne  jinak to ale musí bejt hezký svezení
Datum: 24. března 2009 22:08
Jméno: standa
IP: uživatel3911
 bracha mel trochu otevreny NSR(21kW) a 8 litrů bralo kdyz jezdil delsi trasy....na takovy to popojizdeni to bralo snad 15.....hroznej žrout.....Moly nevim jakou mas KTM a jak ji mas otevrenou,ale u krosek se pocita spotreba blbe,ale brachovi bere RM(29kW) tak 2x vic nez to NSR co mel......ale fakt u ty krosky je asi lepsi prepocet litry na motohodinu....
Datum: 24. března 2009 22:05
Jméno: motor
IP: uživatel680
 no kámoš mel 125 mel jí otevřenou na 17 kw a brala max 8 tak když to má třeba 23kw tak si asi ješte neco navíc veme
Datum: 24. března 2009 21:48
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 24. března 2009 21:44
Jméno: motor
IP: uživatel680
 jj celkem hezky vysvetlený 4t počítej tak 3-4 2takt 8-10 ale to už je asi strop
Datum: 24. března 2009 21:28
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to je zase otázka  vostrej dvoutakt tě sežere a u línýho 4t ti bude benal v nadrži přibejvat.....
Datum: 24. března 2009 20:37
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 cau draci, vyrobyl jsem z hliníku takouvý "mezikus" mezi karburátor a sací kolínko (karbec je o 4cm dal od pístu) trochu to zvedlo výkon a taky tam mužu pustit výc benzínu a jde to lip odspoda. co vy na to
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2009 14:24
 tak at to tu negdo zkuseny uvede na pravou miru at se tu stale nehadame
Datum: 25. března 2009 14:24
 no rozvíjí se tu zajímavý teorie....
Datum: 24. března 2009 23:18
 blbe sem to napsal - s tim velkym karbcem prvne nic a pak vse...jinak ono to ma i vysvetleni - cim delsi kolinko, tim delsi draha smesi = tim horsi reakce na plyn, cim kratsi kolinko, tim kratsi draha atd...jinak gdyz je to kolinko dlouhe nebo objemove velke tak se tam nasaje smes a i po zavreni soupete v karbece (plynu) ten motor podtlakem dozere tu smes co je v kolinku, takze gdybych to hodne prehnal a rekl priklad metrovy koleno, jel bys a pak zavrel plyn tak by prvne motor skrmil to co mel v tom kolinku a pak teprv by otacky opadly...
Datum: 24. března 2009 21:18
 predne k dotazu: vykon ti to nezvedne, bude to jinak reagovat na plyn...gdyz sem to gdysy za mlada zkousel tak sem mival karbec (nejaka 22 ani newim z ceho) napojeny na o dost delsi trubku nez je klasicke kolinko sani, ten karbec se na tom samozrejme taky podepsal pac prubeh byl strasnej, prvne hodne a potom nic, se seriovym Jikovem (2917) sem zkousel dat ho na vlastne vyrobene kolinko, to zas bylo kratke, byla to jen takova pripojka na valec a vylsedek - s pripojkou to bylo jiny nez s normalnim kolenem, reagovalo to na plyn ale otacky zas padaly rychlejc nez je zdravo, s tim velkym karbcem a trubkou to byl presny opka, prvne nic a pak vsechno...todlec jsou me zkusenosti, mozna je to placebo ale me se to takhlec zdalo...pak k FK - prece je nenavadim aby neco takoveho delaly, pro me je nejlepsi stejne klasicky kolinko, pokud se pousti do uprav tak at si sezenou navod hojne rozsireny po netu na upravu motoru, mimo jine taky sani gde je tusim zminka o kolene jak ma byt dlouho (nebo je v nejakem rozmezi delky) tak at se tam podivaj, urcite to neni propaganda aby si ted sli rezat koleno nebo rvat tam hadici ze zahrady  ...jinak co je na tom zapalovani z J550?
Datum: 24. března 2009 21:07
Jméno: dejv
IP: uživatel5435
 ja myslim ze cim delsi kolinko tim lepsi vykon ale nesmi se to prehnat!kdyz stim nemate zkusenosti nemuzete rict jestli to pojede hur nebo lip ja souhlasim s pajou melo by to jet lip!
Datum: 24. března 2009 20:53
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 nevim co FK povídá ja tu psal poprvně
Datum: 24. března 2009 20:11
Jméno: Hlmut
IP: uživatel2390
 FK, zkus nam teda k otmu neco rict, kdyz uz musis do nekoho ryt navic uplne mimo tema...
Datum: 24. března 2009 19:40
 TO Steve : Pokud je tvoje odpověď stejná, jako když si psal jak seřídit zapalko z J550, tak docela lituju těch kteří tě poslechnou !
Datum: 24. března 2009 19:23
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 dovolim si odporovat žadné spožděné reakce motor nema(jestli jsou to nejaké mili sekundy to fakt nepoznam) mě to funguje a jsem zpokojenej
Datum: 24. března 2009 18:11
Jméno: standa
IP: uživatel3911
 tak sem o tom mluvil s frikulinem a pekne mi zmrdal,ze nemam pravdu......ale neni to jen o tom udelam delsi koleno a je to!!!! a u seriovyho motoru to ma minimalni vyznam.....
Datum: 24. března 2009 18:11
 rikava se ze vetsi koleno - vetsi tocivy moment, kratsi - vice otacek...z vlastni zkusenosti wim ze s kratkym je opravdu rychlejsi reakce na otacky, je to zivy zase to ale ztraci silu, opak - neochota neco delat, je to takove neohrabane pak to zas nejde zkrotit...je to damo tim ze ti s vetsim kolenem tam pujde ta smes jakoby dyl, cili gdyz zavres plyn tak ti to este chvilu pojede, opak je s kratkym - rychle na to reaguje, uberes plyn a proste motor hned nema smes, gdyz se oboje varianty prezenou je to pak katastrofa, gdyz je tam jenom nejaky kratky mezikus mezi karbcem a valcem tak je to sice jako pila ale silu to nema, gdyz je zas moc dlouhe tak s otevrenym plynem cekas dlouho na reakci a pak zase gdyz plyn zavres tak to este dojida smes co si mu dal, oboje je pomalu neriditelny, je to takova otazka priorit, radeji bych do toho nerejpal a timto davam zapravdu Standovi - rozeber, vycisti, pretesni, slicuj...a budes si litat jak pan...
Datum: 24. března 2009 17:45
Jméno: standa
IP: uživatel3911
 jevi se mi to jako blbost.....to bude necim jinym a ne tym kolenem.... koleno ma nejakej malej vyznam,ale takovejhle zase ne.....spis si nekde odstranil nejakou prekazku v proudeni smesi...... piaggio mi jelo stejne at sem mel karbec narazenej primo na klice a nebo na vodovodnim kohoutku dlouhym 20 čísel.........
Datum: 24. března 2009 17:14
Jméno: paja
IP: uživatel2970
  jo to bude výkon
Datum: 24. března 2009 16:24
Jméno: paja
IP: uživatel2970
  jo to bude výkon
Datum: 24. března 2009 16:24
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Asi tvůj poznatek maximalizuju a dám si karburátor na metrovou zahradní hadici... Tím bych měl pár koní získat ne?
Datum: 24. března 2009 15:58
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ted jsem nemocnej pak to vyfotim a vložim ok
Datum: 24. března 2009 15:49
 nebylo by foto?, rád bych se podíval
Datum: 24. března 2009 15:41
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jo lip to tahne ty s tim jezdiš po silnici nebo v terenu
Datum: 24. března 2009 14:02
Jméno: dejv
IP: uživatel5435
 vedet ti dam
Datum: 24. března 2009 13:38
Jméno: dejv
IP: uživatel5435
 bude mi to delat bracha ve skole a jeste mam jednu otazku zralo to benzin stejne nebo vic??a rychlosti se ti taky lip chytaly?ja ma prehozeny kolecka v motoru aby mi tahla vic 2jka a jako jede jak pila ale potrebuji jeste doladit tu trojku tak by me zajimalo jestli to jako na tech rychlostech poznam?odp
Datum: 24. března 2009 13:38
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 sory ja se překlik email je phozman@seznam.cz
Datum: 24. března 2009 13:34
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jo trochu to znat je doporučuji, ale neni jen tak to vyrobyt ja to dělal na stojenovce a trvalo mi to cca3 hodiny a taky budeš potřebovat dlouhý a slabí šrouby a tak mi potom napiš výsledek mužeš i na E-mail  hozman@seznam.cz
Datum: 24. března 2009 13:32
Jméno: dejv
IP: uživatel5435
 zdar draku ja to budu taky delat a zajimalo by me jestli to pomohlo tak ze to slo poznat a jestli ti tam sel nasadit karbec normalne??odp
Datum: 24. března 2009 13:25
 kdyz se jdu projet na mustangu tak nakopavam na ctvrt plynu jinak to chcipne a kdyz to chci proturovat tak to chvili trva nez se dostane do otacek nevite cim to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2009 19:23
Jméno: michael
IP: uživatel5617
 je to simelingama proty co neví co to je je to taková guma u klikovky u spojkových lamelu a za magnetem budto to budto to vy měnte a nebo to tam staci jenom na mačkat sroubovakem
Datum: 26. března 2009 19:23
 tohlec dela predstih (je velkej)...jinak tez to muze byt kupr. pricpana tryska (volnobezna, hlavni taky profoukni), svicka, blbej odtrh, spatne nastavenej karbec celkove, zakarbonizovany vyfuk atd atd...
Datum: 23. března 2009 21:03
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 nebo bohatou smesi?
Datum: 23. března 2009 20:26
Jméno: s.v.i.t.a
IP: uživatel2324
 me to dela kdyz je studeny tak ho necham ohrat na volnobeh a v poho
Datum: 23. března 2009 20:24
 že by to bylo předstihem?
Datum: 23. března 2009 20:22
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
Posl.aktualizace: 23. března 2009 13:11
 Klapky se prodávaj od 300 po 5000 Kč...  Která je asi lepší....  Stejně pokud je to na nestandartní motor (což pionýr je) nevyhneš se odladění výšky domku a tvrdosti lístků....! Podle mě je klapka víc problémů než když máš dobře udělanej symetrák....  Ale každýho boj...  ZAtim sem viděl jen jeden klapkovej motor rychlejší než můj ostrej 2 kanál se sáním klasicky do válce....! Až mi někdo dokáže že jde použít klapka která opravdu zvedá výkon a má to smysl asi to udělám taky...! Zatim vim že to je jen sraní se s něčim pro dosažení udržení 1/5 nasáté směsy ve válci kterou by normálně symetrák vyhodil..........asi by to chtělo hlubší zamyslení....
Datum: 23. března 2009 13:11
Jméno: Standa
IP: uživatel5588
Datum: 23. března 2009 13:11
Jméno: standa
IP: uživatel5588
 dobrá klapka........ja ale s klapkama nemam skusenosti....vim jak funguje atd,ale nikdy sem to nedelal..... myslim ze na skutr tuningu maj dokonce klapku s domkem tesnenima a hlinikovou prirubou na 19 karbec....taky dobra sada
Datum: 23. března 2009 13:05
 Chci se zeptat na babetě jsou dva šrouby u karburatoru (je na nich pružinka) jeden je na sání a jeden myslim na benal ale potřebuju vědět kterej je kterej a jak je mám nastavit díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2009 21:58
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 ten se seřizuje podle otáček motoru a to na takové otáčky aby se zadní kolo na stojanu netočilo. čím víc se dotáhne tím vyšší otáčky
Datum: 29. března 2009 21:58
 A ten druhej??
Datum: 29. března 2009 20:39
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Šroub u šoupátka je volnoběh a ten druhý bohatost směsi na volnoběh ten se seřizuje tak že se dotáhne a povoli o jednu až jednu a půl otáčku.
Datum: 25. března 2009 10:57
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Šroub u šoupátka je volnoběh a ten druhý bohatost směsi na volnoběh ten se seřizuje tak že se dotáhne a povoli o jednu až jednu a půl otáčku.
Datum: 25. března 2009 10:55
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
Posl.aktualizace: 22. března 2009 15:10
Jméno: Standa
IP: uživatel5581
 poradne sem si prohlidl fotky na te strance a z piaggia ta klapka neni,ale to je jedno......
Datum: 22. března 2009 15:10
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 o.k kuknu dik stando
Datum: 22. března 2009 13:22
Jméno: standa
IP: uživatel5581
 treba na scootland.cz ......je to klapka na Piaggio
Datum: 22. března 2009 13:17
 servis dračičáci,měl jsem jednu poruchu u fichtla netekl me benaal tak sem vyycistil a teče ale tet zas moc neviite jak to mam nejak usmernit ?? vzdyckyto chciipa prechlastaaanim prosiim o radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2009 18:53
 doplnek - pokud je ten plovak deravy treba po obvodu tak to zaletuj, jde to pry dobre, pokud ale ma diru ve stredu, kudy prochazi jehla, kup novej, neni zas tak drahej, pac tam to jednak nezaletujes a za druhy i gdybys to tam nejak zaslepil ti diry ve stredu tak jehlu tam zas neprotlacis nebo se bude zasekavat = vlastne nefunkcni plovak...
Datum: 22. března 2009 18:53
Jméno: vacin
IP: uživatel4255
 ... a taky jestli nemas deravej plovak-vyfouknout a zaletovat
Datum: 22. března 2009 13:51
 Jestli se ti to ulívá, tak si zkontroluj ventil ve víčku plov. komory, jestli dobře zavírá a těsní a pak si zkontroluj nastevení správné hladiny. A můžeš i trysky (měli by být 68 a 38).
Datum: 22. března 2009 11:32
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 http://www.motoinzerce.cz/motorky/v-d-o-moto/265417-139qmb.html hosi nevite jaka je zde klapka sani .Predem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2009 13:05
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Prodava to kamosuv kamos a bylo m ireceno ze je to 2t ja se o to vic nezajimal tak sem se zeptal jestli nekdo nevi co ma za klapku ten skutr
Datum: 22. března 2009 13:05
 No řekl bych že toho je dost....  To je přímo dost brutální vostuda.....  Frajer co se zajímá o klapku kterou chce jako největší king cpát do fíka a pošle dostaz na 4T skůtra co má za klapku...  Hmmm asi by ses na tu klapku měl vykašlat koupit si toho 4 T skůtra a občas mu vyměnit olej a jezdit...
Datum: 22. března 2009 12:50
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 To je toho ,ze jsem si nevsim jestli je to 4t nebo 2t
Datum: 22. března 2009 12:40
 Ty seš vocas....! A to jako někam chceš dávat klapku....? Hmmmm......víš vůbec jak funguje 2T..? popiš to...  To je blbost nic nepopisuj stejně bys to někde zkopíroval protože to popsat neumíš....
Datum: 22. března 2009 12:02
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Asi to chce obcas podivat se jestli je to 2t nebo 4t ale i tak diky
Datum: 22. března 2009 10:02
Jméno: standa
IP: uživatel4168
Datum: 22. března 2009 1:26
Posl.aktualizace: 21. března 2009 22:37
|



|